_Teq_ schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:08:
Nou, hop! Gaat iemand nog even fatsoenlijk zeggen hoe dat ding werkt?
Tevreden / ontevreden?
Hoe is het scherm?
Software?
Algemene kwaliteit?
Etc.?
Ik wil hem ook aan gaan schaffen en het enige dat ik nu opvang is 'dat ie geil is' en 'dat de standaard install' niet al te prima is. Er moet toch meer zijn....
Hah, vergeet niet dat iig de mensen van EWI deze hele week beziggehouden worden, zoals ik nu, waardoor we dus totaal geen tijd hebben om reviews te schrijven, tussen het pronken door.
Maar goed, korte review, ik zal ´t nog wel eens uitwerken tot eentje op de frontpage, zodra ik zin-tijd heb of een saai college.
Ik ben tevreden, dat zeker, er zitten her en der wel flaws in natuurlijk, zo kraakt het plastic aan de onderkant van de dvdspeler wat, je ziet de afstandspootjes/afdrukken op het scherm: dat zijn er dus twee ipv het hele keyboard wat je ook ziet, niet ideaal maar veelvoorkomend.
Het scherm is vrij goed, onwijs scherm, de hoge resolutie is niet voor iedereen ideaal - zelf vind ik 'em super - maar met een DPI aanpassing in je OS kun je dat, mocht 't nodig zijn, verhelpen. Inkijkhoek van het scherm is prima, gelijk aan vrijwel elke laptop. Backlight is ook vrij stevig, prima leesbaar met backlight op 80% en lichtsensor aan is de tekst prima te lezen.
HP Software werkt prima, drivers zjin prima, driverCD is ook ideaal, na een schone install kun je 'em er gewoon ingooien en selecteren wat je wilt installeren met de nodige tickboxes. Nog nooit zo gezien eigenlijk. Ideaal. Standaard image is minder, zou ik zeker weggooien. Verder werken de touch keys voor volume, wireless, accustatus en energiemode prima, helaas klap je wel uit full-screen mode terwijl je aan 't gamen bent, het zijn echt programmatjes die gestart worden.
Meer zodra ik thuis ben en 't niet vergeet
[
Voor 6% gewijzigd door
Leftblank op 02-09-2008 18:46
]