Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 158 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 46.267 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

ActualFantasy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:40:
[...]

Dat is het hele punt....De medespelers hebben er WEL last van.
En waarom dan? Ik kan nog steeds normaal een instance runnnen. Ik had alleen vragen mbt wat ik vroeg. Doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:22
Anoniem: 41820 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:46:
[...]

Lees de rest van mijn post, en geef dan alsjeblieft een onderbouwd antwoord. Met een 'Het is WEL zo', zonder uitleg of een reden komen we nergens, en het helpt helemaal de discussie niet vooruit.
Ik heb al redenen gegeven waarom medespelers er wel last van hebben. In mijn eerste post over dit onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

ActualFantasy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:40:
[...]

Dat is het hele punt....De medespelers hebben er WEL last van.
Dat ben ik niet met je eens, het enige verschil is een ander persoon welke hetzelfde character bestuurt. Het is een andere zaak als je spambots sponsort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Anoniem: 140111 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:47:
[...]

Dat ben ik niet met je eens, het enige verschil is een ander persoon welke hetzelfde character bestuurt. Het is een andere zaak als je spambots sponsort.
Waarom is dat anders ? Dat is toch precies hetzelfde. Eerst een chinees die het char speelt en daarna iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Uhmmie schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:44:
BTW nog ff een vraagje..

Heb je al iets aan burning crusade voor lvl60?
Of mis ik niks van 0 tot 60 (op de 2 nieuwe rassen na).
enkel en alleen ALS

- je jewelcrafting wilt gaan doen
- je pala wilt spelen als horde
- je shaman wilt spelen als alliance
- je Belf HAWT vindt :p

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kheb ook wel eens een account verkocht aan een jongen in Noorwegen. Ik wilde er mee stoppen, hij wilde verder spelen. Prima toch? (Dat ik mezelf later voor m'n kop sloeg is een ander verhaal :9 )

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 02-06-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
ActualFantasy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:47:
[...]

Ik heb al redenen gegeven waarom medespelers er wel last van hebben. In mijn eerste post over dit onderwerp.
Uh, als ik een lvl 70 druid koop weet ik in no time hoe je er mee moet healen of ranged dps mee moet doen. Daarnaast kan je ik je dan ook nog vertellen wat de beste spec voor welke instance is en hoe je hem het beste moet gemmen. In hoeverre hebben mensen er dan last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

ImdaMned schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:50:
[...]

Uh, als ik een lvl 70 druid koop weet ik in no time hoe je er mee moet healen of ranged dps mee moet doen. Daarnaast kan je ik je dan ook nog vertellen wat de beste spec voor welke instance is en hoe je hem het beste moet gemmen. In hoeverre hebben mensen er dan last van?
Imo heeft in dit geval helemaal niemand er last van, en dat was dus ook mijn hele punt. Sommige mensen zijn blijkbaar echter te koppig om dat in te zien.

Er zitten inderdaad rotte appels tussen die een account kopen, helemaal niks van het spel kennen, en meteen een instance in gaan en dan de lol voor minstens 4 andere mensen verpesten door hun onkunde (daarom dat het volgens Blizzard niet mag natuurlijk, het oude verhaal van een rotte appel die het verpest voor de rest), maar niet iedereen is zo, sommigen weten echt wel hoe ze moeten spelen met een char die ze niet zelf geleveled hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 02-06-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
ImdaMned schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:50:
[...]

Ik doe alleen maar pvp, heb na weken elke avond 1 uurtje te kunnen spelen eindelijk wat gear bijelkaar, waar ik dus in principe weken lang mijn "best" voor heb moeten doen en tijd in heb moeten steken.

Pietje daar koopt een char met alle gear erbij en kan gelijk aan de slag, heeft er geen flikker voor hoeven te doen, en verstlaat mijn char (Wow is niet skill based maar gear based) zonder ook maar een vinger te hebben hoeven uitsteken aan het levelen van zijn char en het verzamelen van zijn gear.

Daar heb ik last van ja, want het is niet de bedoeling dat het zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ActualFantasy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:54:
[...]

Ik doe alleen maar pvp, heb na weken elke avond 1 uurtje te kunnen spelen eindelijk wat gear bijelkaar, waar ik dus in principe weken lang mijn "best" voor heb moeten doen en tijd in heb moeten steken.

Pietje daar koopt een char met alle gear erbij en kan gelijk aan de slag, heeft er geen flikker voor hoeven te doen, en verstlaat mijn char (Wow is niet skill based maar gear based) zonder ook maar een vinger te hebben hoeven uitsteken aan het levelen van zijn char en het verzamelen van zijn gear.

ROFL, pvp is niet skill based? Jij snapt er dus echt werkelijk niks van he _/-\o_

Waarom zou Blizzard dan een pvp contest inrichten met in totaal 20k dollar in prijzen, waar je zelf je char, class en gear kiest om mee te beginnen?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 02-06-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Anoniem: 41820 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:56:
[...]

ROFL, pvp is niet skill based? Jij snapt er dus echt werkelijk niks van he _/-\o_
WoW PvP is NIET skillbased.

Ultima Online was skillbased, in WoW PvP begin je niks zonder je gear. Hoe goed je ook bent, als je geen vergelijkende gear hebt, begin je niks.

Je hebt je post aangepast.. Daar leg je het zeff al uit. Daar kies je je char en je GEAR. En iedereen heeft de beschikking over dezelfde gear wat het dus gelijk EERLIJK maakt. Iedereen de beschiking over dezelfde gear. Als het niet gearbased zou zijn zouden ze geen aparte tournament realms hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door ActualFantasy op 02-06-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

[...]

Maar jij weet niet of elke char gekocht is of niet waar jij tegen speelt, dus ik neem aan na elk potje wat je verliest dat je niet gaat lopen uit zoeken of je tegen een gekochte char speelde of niet. Geeft het nou maar toe, iemand die een char koopt en er redelijk mee overweg kan is geen sta in de weg voor anderen. :) Oftewel, ik neem aan dat ik niemand tot last ben. Gister ook gewoon heroic Ramp gecleared, en ja, met mijn verkregen hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ActualFantasy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:58:
[...]

Ultima Online was skillbased, in WoW PvP begin je niks zonder je gear. Hoe goed je ook bent, als je geen vergelijkende gear hebt, begin je niks.
Dus volgens jou kan je iemand die het spel nog nooit gespeeld heeft een char geven met full S3, en dan gaat die zomaar ff mensen met bijvoorbeeld S1 gear in elkaar meppen?

Het wordt hoe langer hoe gekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus een S1 zou nooit een S3 kunnen verslaan?

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 02-06-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Anoniem: 41820 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:00:
[...]

Dus volgens jou kan je iemand die het spel nog nooit gespeeld heeft een char geven met full S3, en dan gaat die zomaar ff mensen met bijvoorbeeld S1 gear in elkaar meppen?

Het wordt hoe langer hoe gekker.
Dat zou me zonder problemen lukken met een class die ik nog nooit gespeeld hebt.

Zelfs al is het verschil tussen S1 en S3 nog niet eens zo groot, want er zit all resillience op. Wat een belangrijke skill is in pvp die je alleen maar met ITEMS kan krijgen.

Zoals al eens langsgekomen hier op het forum...., wow is geen rocketsience hoor.

[ Voor 6% gewijzigd door ActualFantasy op 02-06-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
ActualFantasy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:58:
[...]

Je hebt je post aangepast.. Daar leg je het zeff al uit. Daar kies je je char en je GEAR. En iedereen heeft de beschikking over dezelfde gear wat het dus gelijk EERLIJK maakt. Iedereen de beschiking over dezelfde gear. Als het niet gearbased zou zijn zouden ze geen aparte tournament realms hebben.
Zo is er een arena 2vs2 team geweest die NAKED 1850 rating heeft gehaald. Daarnaast ken ik een guildie die een retri pallie heeft gekocht en begonnen is met green gear. Is nu full S3 incl. 2000 rating shoulders in 3vs3 arena. Hoezo is hij iemand tot last geweest. Hoezo geen skill?
ActualFantasy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:03:
[...]

Zoals al eens langsgekomen hier op het forum...., wow is geen rocketsience hoor.
Maar jij schijnt het nog niet te begrijpen :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door ImdaMned op 02-06-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ActualFantasy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:03:
[...]

Dat zou me zonder problemen lukken met een class die ik nog nooit gespeeld hebt.

Zelfs al is het verschil tussen S1 en S3 nog niet eens zo groot, want er zit all resillience op. Wat een belangrijke skill is in pvp die je alleen maar met ITEMS kan krijgen.

Dus jij gaat met een class die je nog nooit gespeeld hebt winnen van iemand die ervaring heeft met zijn class, enkel en alleen door dit kleine gear verschil?

Ik denk dat we'm gevonden hebben mensen, de winnaar van Blizzard's pvp toernooi! _/-\o_
/sarcasm

Misschien ben ik wel gewoon helemaal fout, en ben jij zo'n uitzonderlijke speler dat je gewoon de hele class ineens van voor naar achter en van achter naar voor kent, maar ik heb zo mijn twijfels.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 02-06-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Anoniem: 41820 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:39:

[...]

Het enige probleem dat ik zie is dus dat er een lvl 70 speler in de game komt die er helemaal niks van snapt, en die het verpest voor andere spelers.
Stel nu dat mijn account gehacked is, en ik mijn warlock en alle gear en gold enzo kwijt ben, en in plaats van alles terug te halen ik een account koop met ook een warlock op, dan is er geen probleem? Of wel? En als ik een char koop waar ik niks van ken, maar ik ga eerst wowwiki, elitistjerks en weet ik nog veel wat voor sites over de class lezen, en daarna oefenen samen met enkele vrienden, zodat ik WEL weet hoe de class te spelen als ik daar aan toe ben, wat dan, is het dan ook zo slecht?
Dat is 't 'em juist imo. Het gros van de ebayers (of hoe je ze ook wilt noemen) doet dat dus niet.
Ze zijn al te lui om een char te lvlen (ja kort door de bocht), laat staan om er wat in-depth info over op te zoeken. Waardoor er van die vragen komen als 'wat is het beste zus en wat is het beste zo, wat voor gems moet ik gebruiken, wat is de hitrating cap voor class x, wat is de beste rotatie.' Iets wat je makkelijk terug kan vinden op bijv. elitistjerks, inclusief het hoe en waarom.
Imo is de beste manier om iets te leren, gewoon door het te doen ipv een x aantal vragen neer te plempen en dan maar wachten op antwoord, waardoor de persoon in kwestie wel heel nadrukkelijk een instelling laat zien, die ik persoonlijk liever niet zie.
Ik beweer dus niet dat het niet Illegaal, of tegen de regels is, maar ik beweer wel dat in bepaalde gevallen er echt HELEMAAL niemand last van heeft.
idd, - in bepaalde gevallen -.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:06:
[...]

Het gros van de ebayers (of hoe je ze ook wilt noemen) doet dat dus niet.
Het gros van de reguliere spelers ook niet, zo waren we laatst in een raid. En een nieuwe trialist vroeg doodleuk hoeveel hitrating hij eigenlijk nodig had :+
Toen hebben we hem vervangen, hij heeft vervolgens wel een prachtige post gemaakt op het forum waarin hij uitgebreid uiteenzet welke klasse wat nodig heeft. Dat vond ik wel een heel sportieve move van hem.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 02-06-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
ImdaMned schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:04:
[...]

Daarnaast ken ik een guildie die een retri pallie heeft gekocht en begonnen is met green gear. Is nu full S3 incl. 2000 rating shoulders in 3vs3 arena. Hoezo is hij iemand tot last geweest. Hoezo geen skill?
Hij heeft een ret gekocht in groen gear ? Buiten het feit dat dan nogal stom is, is het wel het perfecte voorbeeld voor wat ik bedoel.

Hij kocht er 1 in groene gear, en heeft hem ZELF helemaal naar 200 score gespeelt en heeft ZELF alle items verkregen. En daar heeft hij een tijd over gedaan, want hij zal laag begonnen zijn omdat hij niet mee kon doen op de hogere levels. En met elk stukje gear wat hij erbij kreeg na verloop van tijd, werd hij "beter" en kon hij hoger op de rankings komen.

Daar heb ik geen probleem mee, buiten het feit dat door de buffs de ret pally beter geworden is en IK er dus 1tje moet lvlen tot 70 en met dat 3 maanden langer kost waardoor ik dit seizoen niet meer mee kon doen en hij wel omdat hij tegen de regels in een account koopt.

ps. Carnage, ik mag niet meedoen met het toernooi, aangezien nederlanders uitgesloten zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door ActualFantasy op 02-06-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Anoniem: 26351 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:06:
[...]
Waardoor er van die vragen komen als 'wat is het beste zus en wat is het beste zo, wat voor gems moet ik gebruiken, wat is de hitrating cap voor class x, wat is de beste rotatie.'
[...]
Sorry, maar ik ken er genoeg die een charactre helemaal zelf naar 70 hebben geleveled en diezelfde vragen stellen. Hebben zelfs nog nooit van elitistjerks gehoord. Die spelen gewoon 2 avonden in de week, af en toe een instance en hebben nog nooit van hit cap gehoord.

Enige verschil met de ebayer is dat de ge ebayde account waarschijnlijk hit capped is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ActualFantasy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:09:
[...]

Hij heeft een ret gekocht in groen gear ? Buiten het feit dat dan nogal stom is, is het wel het perfecte voorbeeld voor wat ik bedoel.

Hij kocht er 1 in groene gear, en heeft hem ZELF helemaal naar 200 score gespeelt en heeft ZELF alle items verkregen. En daar heeft hij een tijd over gedaan, want hij zal laag begonnen zijn omdat hij niet mee kon doen op de hogere levels. En met elk stukje gear wat hij erbij kreeg na verloop van tijd, werd hij "beter" en kon hij hoger op de rankings komen.

Daar heb ik geen probleem mee, buiten het feit dat door de buffs de ret pally beter geworden is en IK er dus 1tje moet lvlen tot 70 en met dat 3 maanden langer kost waardoor ik dit seizoen niet meer mee kon doen en hij wel omdat hij tegen de regels in een account koopt.

ps. Carnage, ik mag niet meedoen met het toernooi, aangezien nederlanders uitgesloten zijn.
Het voorbeeld dat ImdaMned geeft over het team dat naakt 1850 rating haalt negeer je gemakshalve maar even, omdat het je zo beter uitkomt?

Natuurlijk is het spel voor een stuk op gear gebaseerd, kan ook niet anders, anders kwam dat team tot 2k+ rating, maar de stelling dat het enkel en alleen daarop gebaseerd is is door dit voorbeeld toch echt wel teniet gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 02-06-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256796

Nou na dit gelezen te hebben...Actualfantasy... Jij kraamt me toch een partij onzin uit he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Anoniem: 41820 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:12:
[...]

Het voorbeeld dat ImdaMned geeft over het team dat naakt 1850 rating haalt negeer je gemakshalve maar even, omdat het je zo beter uitkomt?
Ik heb heel veel mogelijke combinaties in google ingetypt met de combinatie "wow naked team 1850 arena"maar nergens komt er een link naar voren waar dit beschreven staat.

Eerst zien dan geloven. En dan maar hopen dat het geen wintrading team is geweest.

Maar goed jij je zin, 90 procent gear 10 procent skill based.

Meer kan het niet zijn. Want anders zou je inderdaad teams hebben die in blue/greens op 2K score zouden zitten, en dat is niet zo.

[ Voor 16% gewijzigd door ActualFantasy op 02-06-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou zeggen, kijk eens bij Arenajunkies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 41820 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:12:
[...]

Natuurlijk is het spel voor een stuk op gear gebaseerd, kan ook niet anders, anders kwam dat team tot 2k+ rating, maar de stelling dat het enkel en alleen daarop gebaseerd is is door dit voorbeeld toch echt wel teniet gedaan.
@ AF

Iets anders dan, hoe verklaar je dan dat ik met m'n full Season 2/3 lock met 490 resilience / 12500 hp etc maar niet boven de 1650 rating uit kom? CHECK ! de gear heb ik, de pvp skills alleen niet. Ik verlies niet voor niets van smultie *;

zelfkennis ftw !
ActualFantasy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:15:
[...]

Ik heb heel veel mogelijke combinaties in google ingetypt met de combinatie "wow naked team 1850 arena"maar nergens komt er een link naar voren waar dit beschreven staat.

Eerst zien dan geloven. En dan maar hopen dat het geen wintrading team is geweest.

Maar goed jij je zin, 90 procent gear 10 procent skill based.

Meer kan het niet zijn. Want anders zou je inderdaad teams hebben die in blue/greens op 2K score zouden zitten, en dat is niet zo.
Je vergeet dat de rest niet 100% retarded is wat jij schijnt te denken. Gear kan een stukje skill compenseren. Gear kan geen 100% retarded speler compenseren.

[ Voor 35% gewijzigd door ImdaMned op 02-06-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-05 09:02
SMulTiE schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:59:
[...]

OMG, you still alive?
Kom weer eens een keertje inloggen!!
Vorige week nog ingelogged, wellicht dat ik binnenkort weer ga spelen ;) (stage bijna afgelopen :P)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Anoniem: 63072 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:10:
[...]

Sorry, maar ik ken er genoeg die een charactre helemaal zelf naar 70 hebben geleveled en diezelfde vragen stellen. Hebben zelfs nog nooit van elitistjerks gehoord. Die spelen gewoon 2 avonden in de week, af en toe een instance en hebben nog nooit van hit cap gehoord.

Enige verschil met de ebayer is dat de ge ebayde account waarschijnlijk hit capped is ;)
Helaas komen die ook voor ja :+ Zo kwam ik onlangs een feral druid tegen die mongoose op zn staff wilde hebben. Iemand had 'em verteld dat dat dé tank enchant was. Ik heb em maar verteld dat mongoose voor een druid niet gaat werken, tenzij ie in een casterform gaat tanken :P Beetje zuur als je +/- 400g mats gaat verzamelen/kopen, als achteraf blijkt dat het niet echt helpt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Anoniem: 140111 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:16:
Ik zou zeggen, kijk eens bij Arenajunkies :)
In hun rating staan meerdere "well known" wintrader teams bovenaan. Lijkt me niet betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-05 12:10

William/Ax3

We are Starstuff

ActualFantasy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:15:
[...]
Mja en jij beweerd dus dat diegene met de hoogste rating dus altijd het hoogste blijven omdat die eenmaal de betere gear hebben en dus nooit verliezen van mensen die net wat mindere gear hebben. Leuke theorie. >< Dan kan je dus als je te laat begint nooit omhoog komen. rofl :>

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Anoniem: 26351 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:18:
[...]

Helaas komen die ook voor ja :+ Zo kwam ik onlangs een feral druid tegen die mongoose op zn staff wilde hebben. Iemand had 'em verteld dat dat dé tank enchant was. Ik heb em maar verteld dat mongoose voor een druid niet gaat werken, tenzij ie in een casterform gaat tanken :P Beetje zuur als je +/- 400g mats gaat verzamelen/kopen, als achteraf blijkt dat het niet echt helpt :p
Genoeg careBears die zich niet verdiepen in enchants of het engels niet goed genoeg kennen om op elitistjerks het uit te kunnen zoeken. Als hem dan verteld wordt dat hij voor mongoose moet gaan, heeft hij niet het idee dat het fout is.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
@William/AX3

Nee, want die spelen tegen spelers met dezelfde gear en dan maakt je skill dus net dat verschil, maar dan is het nog maar wel een klein beetje verschil. Heel klein beetje.
ImdaMned schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:17:
[...]

@ AF

Iets anders dan, hoe verklaar je dan dat ik met m'n full Season 2/3 lock met 490 resilience / 12500 hp etc maar niet boven de 1650 rating uit kom? CHECK ! de gear heb ik, de pvp skills alleen niet. Ik verlies niet voor niets van smultie *;

zelfkennis ftw !

[...]
Wat is je partner ? Naast gear is je teamsetup enorm belangrijk. Wow is rock/paper/scissors, sommige combinaties kun je in 99 van de 100 gevallen gewoon niet winnen als er gelijke gear is.

Speel je met een Rogue of een druid ? Zo niet, kun je het als warlock al bijna vergeten.

[ Voor 21% gewijzigd door ActualFantasy op 02-06-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tular schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:22:
[...]

Genoeg careBears die zich niet verdiepen in enchants of het engels niet goed genoeg kennen om op elitistjerks het uit te kunnen zoeken. Als hem dan verteld wordt dat hij voor mongoose moet gaan, heeft hij niet het idee dat het fout is.
Tja en ik heb daar echt geen moeite mee, zolang ze niet mee willen naar BT ;) (BTW gisteren Naj'entus voor het eerst down, was er zelf helaas niet bij)

Ik zit er af en toe ook mee in de party (follower rank in de guild, zijn RL familie en vrienden van de raiders in de guild) en het boeit me niet. Je weet dat het dan wat moeizamer gaat en je probeert ze wat te helpen te verbeteren.

Zo lang ze het maar naar hun zin hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kom niet meer bij hier, nu gaat hij ImdaMned retarded noemen, terwijl hij volgens mij op dit forum al lang en breed bewezen heeft dat hij wel snapt hoe het spel in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Anoniem: 41820 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:26:
Ik kom niet meer bij hier, nu gaat hij ImdaMned retarded noemen, terwijl hij volgens mij op dit forum al lang en breed bewezen heeft dat hij wel snapt hoe het spel in elkaar zit.
Je ziet ze vliegen ?

Ik heb niemand retarded genoemt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
ActualFantasy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:23:

Wat is je partner ? Naast gear is je teamsetup enorm belangrijk. Wow is rock/paper/scissors, sommige combinaties kun je in 99 van de 100 gevallen gewoon niet winnen als er gelijke gear is.

Speel je met een Rogue of een druid ? Zo niet, kun je het als warlock al bijna vergeten.
Ik speelde met een resto druid
Anoniem: 41820 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:26:
EINDELIJK, erkenning !

[ Voor 27% gewijzigd door ImdaMned op 02-06-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
ImdaMned schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:29:
[...]

Ik speelde met een resto druid
Ook in full pvp gear natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

Dus als 1 of andere werkeloze nietsnut 20 uur per week eraan besteed vind je het terecht dat ie het verdient maar als iemand voor 200 euro een account koopt mag ie jou niet verslaan omdat ie alleen maar geld erin gestoken heeft en geen tijd??

ps ik speel met een marksmanship hunter en ik ben disc priest beide 4 vengeful items en wat honor gear maar ook wij komen nog niet boven de 1600 misschien misschien we toch ook nog wat skill wat zo een slechte setup zijn we in principe toch niet.

[ Voor 11% gewijzigd door MantaMania op 02-06-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ActualFantasy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:27:
[...]

Je ziet ze vliegen ?

Ik heb niemand retarded genoemt ?
Je post editen en dan ontkennen dat je het gezegd hebt _/-\o_

Ik doe niet meer mee met deze discussie, ze is veel te belachelijk geworden ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Anoniem: 41820 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:31:
[...]

Je post editen en dan ontkennen dat je het gezegd hebt _/-\o_

Ik doe niet meer mee met deze discussie, ze is veel te belachelijk geworden ondertussen.
Pardon ?

De eerste die over retarded begon is Imdamned zelf...ik heb dat woord nooit gebruikt. Ga nou niet kinderachtig doen ok ?

Ter referentie, Imdamned begint hier in deze post zelf.

ImdaMned in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

[ Voor 13% gewijzigd door ActualFantasy op 02-06-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
MantaMania schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:31:ps ik speel met een marksmanship hunter en ik ben disc priest beide 4 vengeful items en wat honor gear maar ook wij komen nog niet boven de 1600 misschien misschien we toch ook nog wat skill wat zo een slechte setup zijn we in principe toch niet.
http://www.sk-gaming.com/...all/all/priest/hunter////

1.8 procent van de teams boven de 2000 hebben die specifieke setup.

Lijkt me duidelijk dat het niet de meeste beste setup is om hoog te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ActualFantasy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:35:
[...]

Als jij fantasyworld de druid bent bewijs je zelf al het tegendeel met een simpele gladiator set met minimale enchants en sockets heb je al 2k rating toch best heel behoorlijk of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-05 12:10

William/Ax3

We are Starstuff

[...]
DUS kennelijk is niet alleen gear afhankelijk hoe goed je het doet? :')
ActualFantasy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:38:
[...]
Lees mijn eerdere post over rock/paper/scissors.
[...] (Wow is niet skill based maar gear based)
Dus je geeft toe dat het statement dat hier maakte niet goed was. Of te wel pietje die een acc koopt en in de eerste de beste team komt (9/10 kans dat de settup ook voor geen meter klopt) en betere gear heeft kan nog steeds van je verliezen.

[ Voor 56% gewijzigd door William/Ax3 op 02-06-2008 16:45 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
William/Ax3 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:38:
[...]

DUS kennelijk is niet alleen gear afhankelijk hoe goed je het doet? :')
Lees mijn eerdere post over rock/paper/scissors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
[...]

juist dat 1.8% het haalt en 1.0% bij de high ranked teams hoort bewijst dat skill wel uitmaakt.

overigens begint deze discussie op de oude discussie in het wow draadje te lijken waar niemand elkaar gelijk wil geven ^^ (kent iemand HTT-Thalan nog ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
MantaMania schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:37:
[...]

Als jij fantasyworld de druid bent bewijs je zelf al het tegendeel met een simpele gladiator set met minimale enchants en sockets heb je al 2k rating toch best heel behoorlijk of niet?
Ik weet niet of ik je opmerking begrijp, maar ongeveer 80 van de 100 teams in 2 man hebben een druid ;) Zie mijn rock/paper/scissors post. Druids in 2 man = Flavor of the season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

MantaMania schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:37:
[...]

Resto + MS warrior is toch de easy win combo?

Zelf speel ik met een rogue samen en hebben we moeite om boven de 1500 te komen. Ok, ik heb maar 204 resillience in pvp gear en de rogue 334 als ik het goed heb.

Nu ben ik arena punten aan het sparen om straks wat gear te upgraden.

[ Voor 25% gewijzigd door Tular op 02-06-2008 16:42 ]

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
M1lamb3r schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:39:
[...]

juist dat 1.8% het haalt en 1.0% bij de high ranked teams hoort bewijst dat skill wel uitmaakt.

overigens begint deze discussie op de oude discussie in het wow draadje te lijken waar niemand elkaar gelijk wil geven ^^ (kent iemand HTT-Thalan nog ;))
tot je de teams in detail gaat bekijken en ziet dat veel van de teams ook een rogue in het team hebben die ook veel games speelt. rogue - priest is naast druid/lock-warrior de strekste combo in 2 tegen 2 arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Tular schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:40:
[...]

Resto + MS warrior is toch de easy win combo?
Inderdaad. dat is een zogenaamde faceroll combo in 2 man arena.

Voor diegene die niet weten wat het is. rol je gezicht maar over je toetsenbord en je wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:29

Solid Seal

3D Printer N00b

Tular schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:22:
[...]

zo loopt (of iig liep ) er op Trollbane een rogue rond met spelldmg gems ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:59

Seraphin

Meep?

MantaMania schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:31:
[...]
Dus als 1 of andere werkeloze nietsnut 20 uur per week eraan besteed vind je het terecht dat ie het verdient maar als iemand voor 200 euro een account koopt mag ie jou niet verslaan omdat ie alleen maar geld erin gestoken heeft en geen tijd??
QFT

voor alle duidelijkheid: ik vind chars / gold kopen in WoW behoorlijk kansloos. Tegelijkertijd zou ik er geen probleem mee hebben als je in WoW voordelen kon behalen die òf via ingame effort te krijgen zijn, òf met cash te krijgen. Waarom ik daar geen moeite mee heb? Omdat iedereen dan krijgt wattie wil: de 15-jarige scholier kan naar hartelust spelen met als beloning de reward, ik kan die reward kopen met als beloning dat ik lekker kan spelen zonder eerst 3 maanden te grinden.

Vroegah, toen ik ik nog student was (merk op dat ik niet zeg, "toen ik nog studeerde" :P ) zou ik tijd genoeg hebben om van alle classes een alliance + horde 70 te hebben..... Helaasch heb ik nu een baan (schijnt), waardoor ik het bij één magere lvl 70 (magere Tauren.... ;) )moet laten. Gelukkig heb je dan wel de cash flow om nog eens te zeggen "doe mij die maar".

Als Blizzard een manier had geïmplementeerd om in binnen de regels van de EULA ingame currency te kopen (zoals b.v. het tegen ingame currency verkopen van time cards wat bij EVE-online kan), dan had ik dat waarschijnlijk wel gedaan.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Seraphin schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:46:
[...]
Vroegah, toen ik ik nog student was (merk op dat ik niet zeg, "toen ik nog studeerde" :P ) zou ik tijd genoeg hebben om van alle classes een alliance + horde 70 te hebben..... Helaasch heb ik nu een baan (schijnt), waardoor ik het bij één magere lvl 70 (magere Tauren.... ;) )moet laten. Gelukkig heb je dan wel de cash flow om nog eens te zeggen "doe mij die maar".
Goh, hier heb ik juist zoveel tijd voor studeren nodig gehad (stage ;)) dat ik juist nu weinig/geen tijd heb voor WoW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Ander verhaal over Resilience; kan iemand mij het *exacte* nut van Res uitleggen?

Mijn situatie is namelijk als volgt: ik ben een feral druid (sux in PVP btw), en heb 3/3 Survival of the Fittest talented. Hierdoor heb ik maar +/- 100 res nodig om crit immune te worden. Meer resilience zou dan de inkomende schade van DoT's nog wel verlagen, maar verder zou ik er helemaal niets aan hebben toch?

Reduced crit chance & reduced damage from crits zijn dan al gecapped, en ik weet niet of resilience ook de duur van fear/stuns/andere CC korter maakt. Kan iemand me dit laatste bevestigen?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moirraine
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-02-2024
Neiners, je bent crit immune tegen mobs, niet tegen players...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Resilience is a character attribute that reduces the chance to receive critical strikes or spell critical strikes, reduces the effect of mana drain spells, reduces the damage taken from critical strikes and spell critical strikes, and reduces the damage taken from damage over time effects.
Je bent beter af met defense trouwens, omdat dat ook je dodge verhoogt. :) Combi met wat PvP gear kan best tho, is in ieder geval lekker voor je healthpool.

Edit: Dit voor PvE dan natuurlijk. :p

[ Voor 4% gewijzigd door Exitium op 02-06-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Moirraine schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:56:
Neiners, je bent crit immune tegen mobs, niet tegen players...
hmmm dus voor pvp crit chance moet ik geen rekening houden met de "standaard" 5% crit chance die mobs hebben, maar met de feitelijke crit chance van die individuele player. Nooit eerder bij stil gestaan; ging er altijd vanuit dat "crit immune" een meer statisch gegeven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260086

Seraphin schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:10:
[...]

hmmm dus voor pvp crit chance moet ik geen rekening houden met de "standaard" 5% crit chance die mobs hebben, maar met de feitelijke crit chance van die individuele player. Nooit eerder bij stil gestaan; ging er altijd vanuit dat "crit immune" een meer statisch gegeven was.
Zou wel een oplossing zijn om tanks in pvp te kunnen krijgen, maar dan zullen ze weer overpowered zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 17:46
Hmm.. Ik probeerde net in te loggen op mijn wow account via de website (last login in 2006 lol), maar nu wilde ik even mijn email adres veranderen omdat ik geen toegang meer heb tot dat email adres maar dat gaat dus niet, want je moet dus toegang hebben tot dit email adres wil je je account kunnen veranderen.. Lekker handig geregeld.. Ik kom er bij die bliz hotline ook niet doorheen (calls no longer accepted into the waiting que). Iemand enig idee of dit is op telossen? :P }:O

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:57:
[...]

Je bent beter af met defense trouwens, omdat dat ook je dodge verhoogt. :) Combi met wat PvP gear kan best tho, is in ieder geval lekker voor je healthpool.

Edit: Dit voor PvE dan natuurlijk. :p
.
Zelfs met de edit nog fout :P Defense kost vrij veel in je item budget. Resilience is vrij goedkoop. Met een beetje defense en twee of 3 S3/S2 items crit immune worden geeft je een basis met bergen stamina en armor en als bonus wat strength voor threath genereren. Vervolgens kan je je helemaal gaan richten op armor, stamina en agility. Waarbij agility meer levert dan defense voor een feral druid per punt in het item budget.

Neem bijvoorbeeld de nieuwe badge items. Gigantisch goede tank items met een sloot armor, stamina en agility, geen enkele punt defense erop!

Natuurlijk als je in 1 item slot je resilience kan vervangen door defense en crit immune blijven zonder op je andere stat in te leveren moet je het doen. Maar dan heeft je nieuwe item wel een hoger iLevel dan het item dat het vervangt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42901

Uhmmie schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:44:
BTW nog ff een vraagje..

Heb je al iets aan burning crusade voor lvl60?
Of mis ik niks van 0 tot 60 (op de 2 nieuwe rassen na).
Vanaf level 58 kan je de outlands al in. Aangezien de XP en loot drops daar beter zijn, is het ook aangeraden om vanaf dat level reeds naar daar te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-04 17:17
En met lvl 12 bv kan je ook in nieuw gebied met betere loot en betere quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:12
Sommige mensen luisteren ook nooit...

Ik begin aan een heroic MgT (met een zeldzame goede pug) en ik vraag tot driemaal toe duidelijk in de party chat of iedereen de beide daily quests heeft (die vielen per toeval een keertje samen blijkbaar), want de normal quest kan net zo goed in heroic afgemaakt worden. Natuurlijk zegt iedereen ja en we beginnen aan de instance.

Na dat Kael er aan ging vroeg ik of we nog één van die succubus mobs konden killen (voor de normal daily quests) omdat ik er nog maar 3 van de 4 had blijkbaar. Dan krijg je natuurlijk de vraag: euh waarom moet dat? |:( 8)7 En natuurlijk is het mijn schuld dat ik dat niet gemeld had... *zucht*

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Yay, nieuwe orgrimmar staff geloot

Pillar of Ferocity + Enchant Weapon - Executioner = pro looks \o/

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~skleijer/WoWScrnShot_060208_234718%20small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~skleijer/WoWScrnShot_060208_234726%20small.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door ImdaMned op 03-06-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:46
ImdaMned schreef op maandag 02 juni 2008 @ 23:49:
Yay, nieuwe orgrimmar staff geloot
Aaah must... resist... facepalm!!!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05 10:37
Kevinp schreef op maandag 02 juni 2008 @ 08:45:
[...]

Imho is een goede priest de beste 5 man healer. Welke instance dan ook. hij kan met rank 2 greater heal, of eventueel flash heals de tank uphouden en vaak is PoM voldoende om raid dmg te healen, samen met een hot zeker.

eventueel prayer of healing(wat elke priest heeft). en een bt/mh specced priest heeft ook nog coh.
O ik bedoelde niet dat ze ergens anders beter waren, maar bij sommige instances krijg je gewoon irritante AOE bosses of chains. Zoals bijvoorbeeld de eerste boss in MgT, ik outheal het wel, maar ik zou liever de hele party een renew geven en dan even rustig achteroverzitten. (Dan speel ik btw als holy pala met 2.2K heal/38% holy crit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

ha Gratz imba staff hoor 8)7

Ik heb ook mazzel gehad, is een leuk verhaal ook eigenlijk.

3e Boss MH dropt de caster leggins, beste ingame en die wil ik natuurlijk hebben :)
Ik bied al mijn dkp (bijna alles) 100 op die leggins, Een sh priest wint ze en die sh priest had 124 DKP
Vervolgens dropt de 4e boss T6 gloves, die wil ook ook well hebben en dus bied ik 50 DKP.
Die sh priest bied minder (die had natuurlijk nog maar 23 DKP)
Ik betaal voor de gloves dus 24 DKP.

Dan archi plat en T6 helm dropt 2 x, ik bied weer wat ik nog heb, zo'n 75 DKP.
Dan zegt de gene die de bids doet plotseling Gratz tegen een pala en de Sh priest voor 76.

Ik spring gelijk uit me stoel WACHT FF LOL??.
Hij heeft 101 voor de leggins betaald en heeft dan dus nog maar 23 DKP?

Foutje dus, en uit eindelijk krijg ik de helm ook.

Maar nou zeg ik op mijn beurt, als de SH priest die ook bood op de gloves daar precies 23 bied, dan weet hij dus wat hij nog aan DKP heeft. waarom bied hij dan vervolgens weer 75+ na de archi kill?

Vindt dat toch wel beetje vreemd.

afijn na 2e week raiden op me lock all aardige gear nu + stats

1250 Sh dmg
22,60 crit
202 + hit rating :)

Afbeeldingslocatie: http://i111.photobucket.com/albums/n148/cohen19762/redf.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 251710 op 03-06-2008 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Hoe zit het trouwens met class balancing tegenwoordig? Toen ik stopte met spelen was echt 40% van de server rogue, 20% shaman, 20% hunter en de laatste 20% was over de andere classes verdeeld.. Is dat tegenwoordig nog steeds zo erg?

Met raids al in gedachte.. Met welke 2 classes (ik en mijn gf) hebben we de meeste kans om weer in een active raidende guild terecht te komen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

Uhmmie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 01:09:
Hoe zit het trouwens met class balancing tegenwoordig? Toen ik stopte met spelen was echt 40% van de server rogue, 20% shaman, 20% hunter en de laatste 20% was over de andere classes verdeeld.. Is dat tegenwoordig nog steeds zo erg?

Met raids al in gedachte.. Met welke 2 classes (ik en mijn gf) hebben we de meeste kans om weer in een active raidende guild terecht te komen? :)
onze gemiddelde raid set up
2 3-4 priest 2 holy 2 shadow
2-3 mages
3-4 locks
5 shamans, ench elemental en 3 resto
3 druids, 2 resto 1 feral
2 warriors, 1 fury 1 prot
3 pala's 2 holy 1 prot
3 hunters 2 BM 1 SV
2 max 3 rogue's

dus zou je zeggen dat je met een shammy de beste kansen heb, maar in general is een tank of healer altijd goed.

Rogue en hunter zijn zwaar afteraden dat is echt heel moeilijk mee binnen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-05 13:33

junglebeast

hier staat iets

Ik kijk nu een beetje wat er op Bosskillers wordt gevraagd op Turalyon. Op welke server ga je weer spelen dan?

1. Shaman
2. Druid
3. Warrior
4. Priest
5. Paladin
6. Warlock
7. Rogue
8. Hunter
9. Mage

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:17:
[...]

@ AF

Je moet gewoon vaker de knopjes "Fear" "Siphon Life" en "Lolcoil" spammen!
Wins guaranteed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084

SMulTiE schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 07:47:
[...]

Wins guaranteed!
Die kan IndaMned niet vinden, he b retarded >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 251710 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 01:07:
[...]

ha Gratz imba staff hoor 8)7

Ik heb ook mazzel gehad, is een leuk verhaal ook eigenlijk.

3e Boss MH dropt de caster leggins, beste ingame en die wil ik natuurlijk hebben :)
Sinds wanneer droppen Leggings of Calamity van Kaz'rogal :+

Maar gratz met je helm :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:20
Bokkie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 07:51:
[...]

Sinds wanneer droppen Leggings of Calamity van Kaz'rogal :+

Maar gratz met je helm :)
QFT.

Was laatst bezig met het opstellen van m'n endgame wishlist nu we Kil'Jaeden bijna down hebben. Even insane haste gaan stacken :P

http://www.chardev.org/?template=37509

- 1374 shadow dmg (1504 met fel armor)
- 275 crit rating
- 186 hit rating (hitcapped met inspiring presence)
- 472 haste rating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SMulTiE schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 07:47:
[...]

Wins guaranteed!
Wasda? Ik doe altijd CoE en ga dan SB spammen met m'n sl/sl spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:16
Uhmmie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 01:09:

Ik zou zeggen: 40% is Hunter en die andere 60% is over de andere classes verdeeld :P

Wat betreft de classes, overal lijkt een chronisch tekort te zijn aan Resto Shamans. Ik denk dat je daar een erg goede kans mee maakt (ik hoefde Stormwind of Shattrath maar in te lopen met m'n Resto Shaman en ik had al 4 guild invites zo'n beetje :/ ). Misschien is Prot Paladin ook nog een optie. Naar mijn gevoel zijn er erg veel Druids en Hunters, Rogues lijken wat minder te worden, samen met Warlocks. Zo ervaar ik het tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Als tank en healer krijg je nog voortdurend whispers om vanalles en nog wat :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04 10:35
Gisteren vanaf 19:00 tot 24:00 19 tries op Archimonde gehad. (Plus 1 waar werd geninja pulled door iemand die zich vergiste)

WWS: http://wowwebstats.com/owzacryixyox1

Beste try (#5) was 27% en hierna hebben we de groep een beetje overhoop gegooit en toen zijn we het beste bij 38% ofzo gekomen, maar het was overduidelijk dat als we meer tijd hadden dat die down zou zijn. We hebben echt een toffe raid leader en het wipen is en blijft gewoon kick-ass leuk :P Geen gezeur en gewhine na wipes maar het gewoon goed analyseren en doorgeven waar het beter kan. Bij ons was gewoon het grootste probleem de fears icm de fires. Sommigen hadden de 8k honor-pvp-trinket niet (2minuten CD) waardoor het voor hun gewoon een stuk moeilijker werd.

Eigenlijk zouden we vanavond voor het eerst Kael proberen, maar mij lijkt Archi toch leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:15

Ryceck

Constants and Variables

Uhmmie schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:24:
Hmm.. Ik probeerde net in te loggen op mijn wow account via de website (last login in 2006 lol), maar nu wilde ik even mijn email adres veranderen omdat ik geen toegang meer heb tot dat email adres maar dat gaat dus niet, want je moet dus toegang hebben tot dit email adres wil je je account kunnen veranderen.. Lekker handig geregeld.. Ik kom er bij die bliz hotline ook niet doorheen (calls no longer accepted into the waiting que). Iemand enig idee of dit is op telossen? :P }:O
Dit probleem heb ik ook gehad :)
Enige oplossing: je betalingsgegevens van toendertijd (CC) en je game-key bij de hand houden en Blizzard bellen. Na het doorgeven van mijn Adres, CC nummer en Game-key heeft de lieftallige blizzard medewerker toen mijn mailadres aangepast zodat ik weer kon beginnen met spelen.

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 18-04 16:05
gvd net me warlockje raid klaar gemaakt breek ik mijn sleutelbeen zondag.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Rpol schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:17:
Een beetje WoW-er komt niet buiten; verkleint meteen je kans om je sleutelbeen te breken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 27-04 15:40
SMulTiE schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:17:
[...]

Een beetje WoW-er komt niet buiten; verkleint meteen je kans om je sleutelbeen te breken!
En gebruikt ze muis niet dus heb je nog 1 hand over toch ? :P ,

back to basic's : Sterkte ermee kerel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rpol schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:17:
Beter toch, een excuus om thuis te blijven van je werk en non-stop WoW te spelen :+

Stertke dude, zeer vervelend breukje :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
SMulTiE schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:17:
[...]

hmmmm buiten?

'Instance not found' ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256796

Sterkte :) Ach WoWen lukt je wel :P

Gisteren weer die SSO dailies gedaan ( daarna ook normale dailies ) en net niet exhalted :/ Telang over gedaan al maar die dailies kwamen me NEUS uit..
Dus even snel guildrun Normal MgT ( jaja kweet het :P te weinig tijd gehad ) en daarna Heroic gedaan.
Exhalted alsnog :D
Dropt die Spellcaster Dagger.. Me broer helemaal happy.. Die is door mij van greenies nu naar full epic gegaan.. Meelifter is het ook he 8)7 Haha mage erbij altijd leuk :+

Nu nog Alchemy 375 en Herbs... 276 en 233 trwns :D In 2 kleine avonden

Edit: Damn typfouten ftl op deze ochtend :S

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 256796 op 03-06-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257817

junglebeast schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 03:06:
Ik kijk nu een beetje wat er op Bosskillers wordt gevraagd op Turalyon. Op welke server ga je weer spelen dan?

1. Shaman
2. Druid
3. Warrior
4. Priest
5. Paladin
6. Warlock
7. Rogue
8. Hunter
9. Mage
Voor raiding zou ik zeggen:

1 Shaman
2 Lock
3 Priest
4 Hunter
5 Pallie
6 Drood
7 Rogue
8 Warrior
9 Mage

Goede hunterz zijn zo rare en met T6 (+) gear gaan ze echt damn goede damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Oud (zeg ik zonder gekeken te hebben....)
Wel geniaal btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hij is alleen beter zonder geluid, of als je totaal geen duits kan is ie met geluid ook wel goed

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZeRoDeaD schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:27:
Gisteren vanaf 19:00 tot 24:00 19 tries op Archimonde gehad. (Plus 1 waar werd geninja pulled door iemand die zich vergiste)

Beste try (#5) was 27% en hierna hebben we de groep een beetje overhoop gegooit en toen zijn we het beste bij 38% ofzo gekomen, maar het was overduidelijk dat als we meer tijd hadden dat die down zou zijn. We hebben echt een toffe raid leader en het wipen is en blijft gewoon kick-ass leuk :P Geen gezeur en gewhine na wipes maar het gewoon goed analyseren en doorgeven waar het beter kan. Bij ons was gewoon het grootste probleem de fears icm de fires. Sommigen hadden de 8k honor-pvp-trinket niet (2minuten CD) waardoor het voor hun gewoon een stuk moeilijker werd.

Eigenlijk zouden we vanavond voor het eerst Kael proberen, maar mij lijkt Archi toch leuker :P
Zooi shamans meenemen met tremor totem. Allemaal een raid mark op hun kop en iedereen in hun group opdragen altijd terug te lopen naar hun shaman. Ook disspellers netjes verdelen over de groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
SMulTiE schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:38:
Oud (zeg ik zonder gekeken te hebben....)
Wel geniaal btw :P
* Exitium starts to blame guildies

Werd net gepost op guildforum, wel geweldig filmpje inderdaad. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04 10:35
Anoniem: 257817 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:42:
[...]

Zooi shamans meenemen met tremor totem. Allemaal een raid mark op hun kop en iedereen in hun group opdragen altijd terug te lopen naar hun shaman. Ook disspellers netjes verdelen over de groepen.
Dispellen ging echt goed en was totaal geen probleem, maar helaas hadden niet veel mensen gisteren zin om te wipen op Archi en uiteindelijk hadden we maar 2 Shamans :(

Deze guild bestaat nog geen 2 weken en we beschikken nog niet over super veel members :P

Onze main tactics:
Dispellers met mark op verschillende plekken gezet
Healers hadden een pvp-trinket-rotation
Niemand ging dood door het vallen dus dat was geen probleem
300dps is beter dan 600dps en dan toch nog dood gaan
Niet in cirkels wegrennen van de flammen maar recht naar achteren
Groepen waren goed verspreid
We hadden 9 healers ofzo en hadden meestal meer dan genoeg tijd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
ZeRoDeaD schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:54:
[...]

Dispellen ging echt goed en was totaal geen probleem, maar helaas hadden niet veel mensen gisteren zin om te wipen op Archi en uiteindelijk hadden we maar 2 Shamans :(

Deze guild bestaat nog geen 2 weken en we beschikken nog niet over super veel members :P

Onze main tactics:
Dispellers met mark op verschillende plekken gezet
Healers hadden een pvp-trinket-rotation
Niemand ging dood door het vallen dus dat was geen probleem
300dps is beter dan 600dps en dan toch nog dood gaan
Niet in cirkels wegrennen van de flammen maar recht naar achteren
Groepen waren goed verspreid
We hadden 9 healers ofzo en hadden meestal meer dan genoeg tijd :>
toon volledige bericht
Spreid je de raid of werk je met vier groepen + melee? Wat bij ons gigantisch geholpen heeft, is iedere groep (behalve melee) een spot geven waar ze standaard staan. (NE, NW, SE en SW) Op die punten staat ook een decurser. Dit heeft als voordeel dat je, zolang je geen zestien doomfires op je nek krijgt, je altijd in range van een decurser bent en dat je healers goed verspreid staan. Werkt beter dan iedereen op eigen houtje laten spreiden bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:37
ZeRoDeaD schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:27:

Wij van half 9 tot 11, toen besloot de rl de raid te call'en, beste try 65%. Eens kijken... rl die zelf 2 keer de boel verkloot, 2 dc's, 1 die last van lag had, nog wat mensen die te laat of te vroeg de slowfall activeren, een rogue die door outfitter nog steeds zijn riding crop equipped had en dus niet de pvp trinket... fear, vuur, dood als gevolg, een hunter die md vergeet, healer die dacht dat het safe was en wat vooruit liep, hoi Archi! Klap, dood. En zelfs nog een paar knurften die gewoon doodgaan door fire. Ikzelf kreeg een knockback terwijl ik net de lucht ingeslingerd was en opt punt stond om tears of the goddess te gebruiken, dan werkt het dus niet dus... SPLET. -O-

Vanavond hopelijk wel wat ranged online anders wordt het weer geen BT.

Edit:
Deze al voorbijgekomen?
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=30488

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 27-04 15:40
Lief Dagboekje ;)

Eindelijk na 2weken half bakken raiden, gistere weer volledig aan de slag gegaan
de guild rules zijn strakker geworden mensen worden nauwkeuriger in de gaten gehouden de raidleaders meer rechten gekregen, en verder natuurlijk de officers die het interne regelen

Volledig prepared TK in gegaan om maar eens te kijken hoe het ging, na 30 min hadden er een paar last van DC maar we konden replace ! (wonderbaarlijk genoeg hadden we 40 mensen online )

Alar geonshot
Solarion in 2x
Void reaverin 1x

Nu hebben we nog Morogrim en Vashj en Kealthas staan en dan kunnen we eindelijk zeggen we officeel MH in mogen ;)

Hoop het aantal members online zo blijft wat was de laatste tijd een behoorlijk zooitje

maar ben toch weer tevreden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
junglebeast schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 03:06:
Ik heb momenteel toons op Ragnaros en op Steamweedle Cartel. Maar waarschijnlijk ga ik opnieuw beginnen op die laatste (mijn hoogste lvl toon daar is ook maar lvl40 ofzow), maar een irl maat van me speelt als het goed is nog op die server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Okee, tijd voor magespecs. Ben mijn mage-altje aan het schoppen (nu 62). Tot nu toe full frost geweest omdat ik a) AOE farming gaaf vind :) , en b) ik op low-lvl fire spec naar mijn idee zo snel OOM ging.

Echter heb ik nu weer veel lol in instance running, en dan doe je met fire toch meer DPS heb ik het idee. Ik heb me alleen nooit echt verdiept in de fire talents, dus zou het nut van sommige zaken niet goed in kunnen schatten.

Ik heb nu Deze build in elkaar geprutst. Ik heb bewust de fire-AOE talents weggelaten, onder het idee: als ik hard wil AOE-en blijf ik wel frost ;)

Bij deze build heb ik een castrotatie in gedachten van 5 * Scorch (voor de debuff), dan volpompen met fire balls tot de debuff weg is, rinse & repeat, met af en toe een pyro als het uitkomt.... komt het een beetje nuttig over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Vooral niet wachten tot de debuff weg is, gewoon scorch casten vlak voor 'ie afloopt, zodat je 'm weer ververst. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Skip de Pyro en je hebt ongeveer de ideale fire rotatie ;) (mits je doet wat exitium zegt, de scorch debuff verversen)

Als je mana te veel hebt kan je ook nog fireblast er tussen gooien.

[ Voor 23% gewijzigd door Puc van S. op 03-06-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:46
Exitium schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:05:
[...]

Spreid je de raid of werk je met vier groepen + melee? Wat bij ons gigantisch geholpen heeft, is iedere groep (behalve melee) een spot geven waar ze standaard staan. (NE, NW, SE en SW) Op die punten staat ook een decurser. Dit heeft als voordeel dat je, zolang je geen zestien doomfires op je nek krijgt, je altijd in range van een decurser bent en dat je healers goed verspreid staan. Werkt beter dan iedereen op eigen houtje laten spreiden bij ons.
Wat wij ook deden, ipv de shammies zoals hierboven, is 2 priests die zichzelf fearwarden + trinket + wotf (beiden undead). Deze 2 kunnen dan de tank en evt gefearde raid altijd healen/dispellen, omdat ze elke fear kunnen breken. Wij hadden nl. maar 1 shammy toen we tries deden :(

Bnet pindle#2913

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.