Wat is er nu zo erg aan een account kopen zolang je medespelers op de server er geen last van hebben? Ga je het dan enkel en alleen erg vinden, omdat het in de EULA staat? Wie heeft daar nou last van?
Zelfs Blizzard heeft er in principe geen last van, in tegendeel.
Iemand die zijn account verkoopt is meestal iemand die helemaal stopt met het spel, dus inkomsten die ze zouden verliezen. Stopt hij niet, dan moet hij een nieuwe game kopen, weer inkomsten. Een verkochte account zal er echter nog op gespeeld worden, dus moet er gametime gekocht worden. Dus een account die verkocht wordt levert blizzard geld op.
Het enige probleem dat ik zie is dus dat er een lvl 70 speler in de game komt die er helemaal niks van snapt, en die het verpest voor andere spelers.
Stel nu dat mijn account gehacked is, en ik mijn warlock en alle gear en gold enzo kwijt ben, en in plaats van alles terug te halen ik een account koop met ook een warlock op, dan is er geen probleem? Of wel? En als ik een char koop waar ik niks van ken, maar ik ga eerst wowwiki, elitistjerks en weet ik nog veel wat voor sites over de class lezen, en daarna oefenen samen met enkele vrienden, zodat ik WEL weet hoe de class te spelen als ik daar aan toe ben, wat dan, is het dan ook zo slecht?
Ik beweer dus niet dat het niet Illegaal, of tegen de regels is, maar ik beweer wel dat in bepaalde gevallen er echt HELEMAAL niemand last van heeft.
[
Voor 5% gewijzigd door
Anoniem: 41820 op 02-06-2008 15:41
]