Seri? Ik vind ze beiden welzeker warcraft3 achtig. Het ziet er toch uit als klassieke fantasy en niet als Star Trek? Veel kamers en gangen in BT doen me veel denken aan BWL, al is BWL iets kleurrijker. Maar de barricades die er staan; alles lekker gothic achtig met spikes en standbeelden. Ik ben namelijk ook totaal geen fan van de Tempest Keep achtige instances.
En ook qua lore... Teron Gorefiend is de 1e Death Knight ooit geweest, Illidan killen.. Het heeft toch best veel met 'het' verhaal te maken? Plus een redelijk gangbare setting.
Maar of MH nou free epics is? De 1e drie bazen zijn inderdaad vrij makkelijk maar Azgalor en Archi vergen toch zeker veel concentratie. Ik zou zeggen: ga 1 avond per week die 'free epics' farmen en zorg er ff voor dat een vaste samenstelling twee weken lang 4 avonden per week signed, zodat je Vashj en Kael eindelijk dood hebt. ^^
Vooral in het begin met de twee laatste bazen van MH. Al die keren dat de MT 'zomaar' doodgaat op Azgalor; lachen hoor! Staat me nog allemaal vers in het geheugen.

En archi voor het eerst neerkrijgen... Ik hoop dat je een beetje stabiel team hebt!
Soms baal ik ervan dat ik zo vaak raid en 'moet' komen, maar het scheelt wel heel wat wipenights en dus frustratie als je een volgende boss in een week of 2 a 3 dood hebt. En het gevecht niet pas na 4 weken bij iedereen duidelijk is en je dan pas echt kunt beginnen zeg maar.
En als een instance op farm is, en er is nog geen volgende beschikbare volgende instance is uitgebracht, doen wij het lekker rustig aan!

Minder avonden per week raiden, op alts raiden, etc.
[
Voor 5% gewijzigd door
Arrahant op 03-06-2008 14:44
]
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant