Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Sterretje6 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:24:
Is de Samsung F480 als webcam te gebruiken? Ik heb sinds kort uitgevonden hoe ik de camera voor aan het werk krijg (maar zie de helft niet door een waarschuwing in beeld).

Zou wel fijn zijn, dan hoef ik geen extra webcam meer te kopen.
hoe doe je dat? Want ik krijg die camera niet aan het werk..

Hij is niet als webcam te gebruiken, kan het iig nergens vinden en zie nergens opties ervoor oid. Zijn volgens mij niet veel telefoons die dat kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me helpen met het converteren van een video? Ik heb de search al gebruikt en Google afgezocht en volgens mij is het heel simpel maar ik krijg het niet voor elkaar.

720x480, 24fps naar 320x240 ,15 fp. Ik heb gewoon PC studio gebruikt en voor de rest alles zo gelaten. Originele bestand is trouwens Xvid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bitrate? Gekke meuk zoals B-frames, GMC, q-pixel? Kan wellicht handig zijn om nog eens met het xvid-simple profile eroverheen te gaan om dat soort dingen uit te sluiten. Je kunt het eens testen door VirtualDub te gebruiken. Zie ook: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de link. Ik heb SUPER gebruikt en werkt beter dan de PC studio, voor mij althans.

Verder:
mp4
H 264/AVC
320x240
4:3
15 fps
288 bitrate
Leave all audio setting as they are (all blue text)
Press "Encode (active files)" button

(is van een andere site) en alle video's worden goed geconverteerd. Misschien heeft niemand er moeite mee maar een paar films kwamen er een beetje raar uit bij mij en dat is nu niet meer het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 17:50
Lijkt me niet de bedoeling hier :)

[ Voor 96% gewijzigd door DaannO op 15-10-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
heb je dit zelf geprobeerd, of post je gewoon een random met google gevonden functie...want zo ken ik er ook nog wel 10

[ Voor 84% gewijzigd door een moderator op 15-10-2008 16:36 . Reden: knip! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Nee nog niet geprobeerd, die van mij is al simlock vrij ;)

/En hij is niet random via google gevonden hoor.. Keb via die site ook mn F480 meermalen geflasht, zonder problemen. Dus ze lullen daar geen onzin..
Er is btw een nieuwe firmware versie met nieuwe widgets: Berichten, Bluetooth, Wekker, Notitie en Samsung Fun World is nieuw. Eén nadeel, het is een italiaanse versie, Nederlands is er dus niet, Engels/Duits/Spaans enz wel.

[ Voor 76% gewijzigd door Pino112 op 15-10-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
pino112 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:32:

/En hij is niet random via google gevonden hoor.. Keb via die site ook mn F480 meermalen geflasht, zonder problemen. Dus ze lullen daar geen onzin..
Er is btw een nieuwe firmware versie met nieuwe widgets: Berichten, Bluetooth, Wekker, Notitie en Samsung Fun World is nieuw. Eén nadeel, het is een italiaanse versie, Nederlands is er dus niet, Engels/Duits/Spaans enz wel.
mijne is ook simlock vrij maar toch... het hoeft niet te betekenen dat het werkt, als het je ooit gelukt is om te flashen he... flashen is van een fabrikant uit meer de bedoeling als simlocks verwijderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb mijn f480 van 11 oktober met die widgets in het nederlands, so bullshiiiiit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:26
Een wekker in mn widgets zou erg handig zijn.

Daarvoor moet ik dus flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
@jens_dvg: Welke firmware heb je? Dat kan je zien door te 'bellen' naar *#1234#
Ik heb em sinds 9 oktober :s, maar er stond al een oudere fw op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke firmware versie is dat? Ik wil die nieuwe widgets :X !!!

Heeft er iemand een idee hoe ik kan voicedialen? Staat niet in de handleiding ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejwazzup
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:55:
[...]

Welke firmware versie is dat? Ik wil die nieuwe widgets :X !!!

Heeft er iemand een idee hoe ik kan voicedialen? Staat niet in de handleiding ;(
Firmware: F480XEHJ1 (versie oktober 2008 :D )
Maar die heeft dus geen Nederlandse taal, wel Engels..
Ik gebruik hem zelf ook en hij werkt perfect ;)!

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 20-11-2008 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ hejwazzup

Thanx!! _/-\o_
Engels, Spaans, maakt mij niet uit! FF uitvogelen hoe de firmware te upgraden en dan laat ik mijn bevindingen weten.
Oh...Ben ik dan na de upgrade mijn Nederlandse T9 woordenboek dan kwijt? Weet jij dat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino112 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 20:54:
@jens_dvg: Welke firmware heb je? Dat kan je zien door te 'bellen' naar *#1234#
Ik heb em sinds 9 oktober :s, maar er stond al een oudere fw op..
F480XXHH3 zie ik staan.

En die nieuwe widgets zijn gewoon snelkoppelingen, geen speciaal 'stand-by menuutje' of iets dergelijks :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejwazzup
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:08:
@ hejwazzup

Thanx!! _/-\o_
Engels, Spaans, maakt mij niet uit! FF uitvogelen hoe de firmware te upgraden en dan laat ik mijn bevindingen weten.
Oh...Ben ik dan na de upgrade mijn Nederlandse T9 woordenboek dan kwijt? Weet jij dat toevallig?
Ja die ben je kwijt, je hebt uberhaupt geen T9 meer in het Nederlands.. dat is het enige wat ik nu ook irritant vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
*weg*

[ Voor 99% gewijzigd door Ginz op 16-10-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hejwazzup schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:39:
[...]

Ja die ben je kwijt, je hebt uberhaupt geen T9 meer in het Nederlands.. dat is het enige wat ik nu ook irritant vind.
Hmmm, da's nou jammer...Ik vind die T9 in het Nederlands onmisbaar. Misschien is die wel ergens te downloaden en toe te voegen. Ik ga eens zoeken. Of iemand moet al weten of ie te downloaden is dan hoor ik het graag.

Heb jij je toestel geflashed? Er moet toch ook een andere manier zijn om je firmware te upgraden? Bij de Nokia's kan dat via hun eigen software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pino, bedankt. Maarreh... Wat kan er fout gaan :?? Zijn er slechte ervaringen? Anyone? Je kan toch weer je oude firmware eventueel terugzetten, of niet soms? Ik ga eerst eens kijken of er andere manieren zijn om de firmware te updaten, en of ik los een T9 woordenboek kan downloaden en installeren alvorens ik tot het flashen over ga. In ieder geval bedankt.

[ Voor 54% gewijzigd door een moderator op 16-10-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Ja, je kan naar lagere of een hogere firmware. Dat is volgens mij de enige manier. Ik heb dat zelf ook al een paar keer gedaan, niet fout gegaan. Volgens mij kan je geen losse T9 woordenboeken downloaden. Het is dan gewoon wachten totdat er een XX versie komt. Die heeft de Nederlandse taal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag (16 okt.) de F480 binnen gehad.

De firmware versie die erop staat is F480XXHF7.
De firmware versie waarover Pino het in zijn tut heeft is de F480XEHJ1.
Dit wil dus zeggen dat mijn firmware versie nieuwer is?
Is de firmware van Pino nederlands?

Hoe maak je een backup van je eigen firmware?

@edit: Ik heb hier gelezen dat de nieuwste firmware F480XXHH3 is.
*weg*
Heeft iemand die al? Is die Nederlands?

[ Voor 39% gewijzigd door pven op 18-10-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino112 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:40:
Ja, je kan naar lagere of een hogere firmware. Dat is volgens mij de enige manier. Ik heb dat zelf ook al een paar keer gedaan, niet fout gegaan. Volgens mij kan je geen losse T9 woordenboeken downloaden. Het is dan gewoon wachten totdat er een XX versie komt. Die heeft de Nederlandse taal ;)
Je bedoelt F480XXHH3? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Nee, die firmware is nieuwer:
F480 = type nummer
XX = Taal / Land / Branded
H = 2008 (h = 8e letter van het alfabet)
F = Juni ( f = 6e letter van het alfabet)
7 = Versie van de maand. Dus hier de 7e versie van Juni.

De XE heeft als maand J, dus oktober.
XE heeft géén Nederlandse taal.
Een backup maken kan en mag volgens mij niet.

/edit: @xto: Ja bijvoorbeeld. Die is nog nergens te downloaden, staat alleen al standaard op sommige telefoons.

[ Voor 14% gewijzigd door Pino112 op 16-10-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino112 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:25:
Nee, die firmware is nieuwer:
F480 = type nummer
XX = Taal / Land / Branded
H = 2008 (h = 8e letter van het alfabet)
F = Juni ( f = 6e letter van het alfabet)
7 = Versie van de maand. Dus hier de 7e versie van Juni.

De XE heeft als maand J, dus oktober.
XE heeft géén Nederlandse taal.
Een backup maken kan en mag volgens mij niet.

/edit: @xto: Ja bijvoorbeeld. Die is nog nergens te downloaden, staat alleen al standaard op sommige telefoons.
Ok Thnx!
Bedankt voor de uitleg... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Ik heb net even geflashed naar F480XEHJ1. Die extra widgets zijn precies die ik mis in XXHF7. Ik heb ook bij XXHH3 al gelezen dat ook daar die widgets bij zitten. XEHJ1 is echter oost-europees, dus alleen slavische talen.

Ik kan echter nergens XXHH3 vinden! Die heeft wel Nederlands. Wie heeft 'm al wel ergens gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Nee die is nog niet op internet te vinden. Zal binnenkort wel komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid:
Modbreak:Het is tegen het beleid om URLs te geven richting firmware die niet op de site van Samsung zelf staan.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Als we een poolse site moeten geloven is de nieuwste firmware nu F480XXHJ1. Ik geef geen link naar de pagina, maar het betekend dus dat de nieuwe widgets er nu ook int Nederlands zijn :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino112 schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:34:
Als we een poolse site moeten geloven is de nieuwste firmware nu F480XXHJ1. Ik geef geen link naar de pagina, maar het betekend dus dat de nieuwe widgets er nu ook int Nederlands zijn :D:D
Geef dan even een zoek syggestie in Google :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
// lol niet goed gelezen. Deze en dan die van cangagsm.com..

[ Voor 119% gewijzigd door Pino112 op 19-10-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino112 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 12:30:
// lol niet goed gelezen. Deze en dan die van cangagsm.com..
En waar kan je die dan downloaden op die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Nergens. Ik heb die webmaster geemaild en hij zei dit: 'Sorry I don't share any firmware. It's not free'
Dus gewoon afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Maar hij is er in elk geval wel :). Hopelijk is hij snel te downloaden. Die nieuwe widgets zijn namelijk echt heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pino112 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:30:
Nergens. Ik heb die webmaster geemaild en hij zei dit: 'Sorry I don't share any firmware. It's not free'
Dus gewoon afwachten :)
En dat is ook het beleid dat Tweakers hanteert. Bij deze dan ook het vriendelijke verzoek om niet meer naar dat soort zaken te linken, ook niet door een link naar Google te geven. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Vraagje. Ik heb sinds een paar dagen de F480 en wat me behoorlijk irriteert is dat ik het volume van de beltoon niet kan instellen, tenminste ik kan geen optie vinden waarmee ik het kan instellen. Als ik dus een profiel kies met een melodie als beltoon i.p.v. de trilfunctie, dan gaat hij echt keihard over als ik gebeld wordt. Bij mijn vorige telefoon, de Samsung D600, kon ik het volume gewoon instellen.

Iemand het antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je nieuwe firmware eigenlijk op je telefoon?

En volume van je beltoon kun je gewoon instellen hoor in menu/instellngen/profielen/bewerken en dan naar beneden scrollen naar "volume oproepwarschuwing".

Gr Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 01:17:

En volume van je beltoon kun je gewoon instellen hoor in menu/instellngen/profielen/bewerken en dan naar beneden scrollen naar "volume oproepwarschuwing".

Gr Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 01:17:
Die moet je flashen, maar dat mag hier niet worden uitgelegd. *knip* communicatie loopt via het forum; kijk eventueel in iemand zijn profiel om een email-adres te achterhalen

Welke firmware heb je nu? Dat kan je zien door te 'bellen' naar *#1234# .

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 21-10-2008 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:41:
[...]

Ok Thnx!
Bedankt voor de uitleg... :)
Grappig, ik heb een hele vroege versie zie ik!

F480 XX HDA. Komt zelfs niet overeen met jou uitleg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:33
silencedead schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:07:
Ik heb problemen met de mailbox in combinatie met gmail.
ik krijg geen berichten binnen en kan ze ook niet verzenden.
kan dit aan de instellingen liggen?

En ook youtube mobile werkt niet hij speelt de filmpjes niet af.

Ik heb gewoon UMTS verbinding dus daar kan het niet aan liggen.
Hier lukt hetook al niet. Iemand nog tips / suggesties? Zit op het netwerk van Telfort. Gewoon UMTS verbinding. Zodra de link van het filmpje klikt, laadt de player en staat er bovenaan "verbinden" en daarna "verbonden", maar that's it. Verder komt ie niet. Ik eigenlijk alles al wel gechecked in het toestel.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een screenshotje van die nieuwe widgets etc? Ben wel heel benieuwd hoe die er uit zien en of het de moeite waard is om te gaan flashen???

Alvast super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik ben sinds 4 weken ook in het bezit van de samsung f480. Het is gelukt om we-travel op mijn gsm te installeren via uitleg van volgende site:
F480 Java installation tutorial

Ik hoop jullie hiermee voldoende op weg te hebben geholpen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino112 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 07:11:
[...]

Die moet je flashen, maar dat mag hier niet worden uitgelegd. [mbr]*knip* communicatie loopt via het forum; kijk eventueel in iemand zijn profiel om een email-adres te achterhalen[/]

Welke firmware heb je nu? Dat kan je zien door te 'bellen' naar *#1234# .
Thnx voor de info :)
Ik heb firmware versie:
F480BOHE3

Gr Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me misschien helpen? Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van deze telefoon, en er heel erg blij mee. Maar... Ik wil zo graag die 3G uitschakelen. Ik weet wel dat je niet 'op internet zit' zolang je niet gebruik maakt van je browser, maar volgens mij vreet het wel meer batterij dan als het niet aan staat. Als je kiest voor het profiel vliegtuig staat hij uit, maar dan kun je ook gelijk niks anders meer.
Weet iemand hoe het moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:14:
Kan iemand me misschien helpen? Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van deze telefoon, en er heel erg blij mee. Maar... Ik wil zo graag die 3G uitschakelen. Ik weet wel dat je niet 'op internet zit' zolang je niet gebruik maakt van je browser, maar volgens mij vreet het wel meer batterij dan als het niet aan staat. Als je kiest voor het profiel vliegtuig staat hij uit, maar dan kun je ook gelijk niks anders meer.
Weet iemand hoe het moet?
instelling -> netwerkmodus -> gsm 900/1800 kiezen
dan staat 3g en heb je dus alleen maar G in je beeld staan

[ Voor 5% gewijzigd door darkpluisje op 24-10-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow echt? Bedankt voor je antwoord! Dat had ik zelf ook al uitgevogeld, dacht alleen dat het niet veel zou uitmaken, 3G of G.
Mag ik je nog vragen wat het verschil is dan, of wat G betekend? Ik dacht dat het iets te maken had met snelheid, dat 3G 3 keer zo snel is als G. En dat het dan alsnog net zoveel energie kost. Kun je met G ook op internet dan?
Bedankt!!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 12:54 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:45:
Ow echt? Bedankt voor je antwoord! Dat had ik zelf ook al uitgevogeld, dacht alleen dat het niet veel zou uitmaken, 3G of G.
Mag ik je nog vragen wat het verschil is dan, of wat G betekend? Ik dacht dat het iets te maken had met snelheid, dat 3G 3 keer zo snel is als G. En dat het dan alsnog net zoveel energie kost. Kun je met G ook op internet dan?
Bedankt!!
als ik het goed heb (ben niet zo into telefoon internet) is 3g UMTS, en g hetzelfde als HSDP. umts is tot 756kb/s (of iets om en nabij) en hsdp 216kb/s ofzo. Dat 3g kost zoveel internet omdat hij steeds opzoek gaat naar netwerken (3g heeft niet overal dekking). Bij g zoekt hij minder vaak naar netwerken en dat scheelt batterij)
met g ka nje dus wel internetten, maar langzamer

*weet niet of het bovenstaande helemaal klopt hoor, wel dat het minder stroom kost, dat wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super, dank je voor de info!!

Toch eigenlijk gek dat je zoiets niet helemaal uit kunt zetten. Ik gebruik internet eigenlijk nooit. Vraag me ook af hoe dat dan zat op mijn vorige telefoon (SE W800i). Die batterij was bijna nooit leeg en doet het na 3 jaar nog steeds voortreffelijk. Zal wel even wennen zijn denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:14:
Super, dank je voor de info!!

Toch eigenlijk gek dat je zoiets niet helemaal uit kunt zetten. Ik gebruik internet eigenlijk nooit. Vraag me ook af hoe dat dan zat op mijn vorige telefoon (SE W800i). Die batterij was bijna nooit leeg en doet het na 3 jaar nog steeds voortreffelijk. Zal wel even wennen zijn denk ik!
naja mijne doet het anders een paar dagen lang zonder oplader nog prima... en ik gebruik hem regelmatig om te smse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet hij even wat reserve opbouwen (dat de batterij het steeds beter gaat doen)? Naja, maakt ook niet uit, ik zal het er mee moeten doen :-D
Bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik word gek van het slechte touchscreen van de F480! :(
(Heb ook een iTouch en die is echt stukken beter!)

Heb spijt dat ik niet heb gewacht op de iPhone.
Maar ja ik kan niet meer terug. Mijn contract bij nieuwe provider gaat in januari in. En daar kan ik niet meer vanaf. Het is ook nog eens een 2 jaar contract.

Dus ik baal als een stekker. Denk dat ik m maar op MP ga zetten ofzo. :|

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterretje6 schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:07:

Maar ja ik kan niet meer terug. Mijn contract bij nieuwe provider gaat in januari in. En daar kan ik niet meer vanaf. Het is ook nog eens een 2 jaar contract.

Jezus, had je gsm dan eens fatsoenlijk getest alvorens hem te kopen en een contract van 2 jaar aan te gaan?
Go do - - - > 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:46:
[...]

Jezus, had je gsm dan eens fatsoenlijk getest alvorens hem te kopen en een contract van 2 jaar aan te gaan?
Leg jij mij eens uit hoe je een mobieltje test dan...als niemand die je kent m heeft!!! |:(
Sowieso, als iemand m al heeft, kun je nog niet testen! Want diegene wilt zelf zijn mobiel houden neem ik aan! Ik zal ook niet iemand met mijn mobiel laten testen.

[ Voor 20% gewijzigd door Sterretje6 op 26-10-2008 18:55 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Sterretje6 schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:07:

ik heb ze ook allebij, en hoewel ik mijn ipod met dingen als scrollen inderdaad fijner vind, vind ik over klikken en aandrukken van dingen de f480 toch relaxter hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 2 dagen ben ik in het bezit van een F480.
De meeste instellingen weet ik inmiddels wel te vinden, ik zit echter met één iets wat ik nog niet heb kunnen aanpassen. Ik gebruik Opera mini om te internetten, is het mogelijk om het menu onderaan de pagina ( dat met die pijltjes enzo..) uit te schakelen door middel van een instelling of code? Waar het op neer komt is dat ik ''Full Screen'' wil internetten. En is dit ook mogelijk in de standaard browser>

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 29-10-2008 11:41 . Reden: Aanhef en groeten/danken is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

..

[ Voor 98% gewijzigd door Grudgie op 27-10-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Pak het .JAR bestand uit. Open de file 'MANIFEST' met kladblok. Voeg deze regel toe: 'MIDlet-Touch-Support: True' (zonder aanhalingstekens), en pak het weer in in een .JAR bestand.
Snappie?

Als je het niet snapt, en je engels is goed: klik!

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 29-10-2008 11:39 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip, maar ik krijg het niet werkend, op het moment dat de instalatie start
geeft hij aan ''ongeldige inhoud''. Op het engelse gedeelte schijnen ze daar ook last van te hebben. Ik heb verschillende versies van Opera geprobeerd, maar helaas... Heb jij een werkende versie?

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 29-10-2008 11:40 . Reden: Aanhef en groeten/danken is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Daarnaast vind ik de F480 héél irritant met bellen en je moet iets intikken. |:(

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:33
Master FX schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:33:
[...]

Hier lukt hetook al niet. Iemand nog tips / suggesties? Zit op het netwerk van Telfort. Gewoon UMTS verbinding. Zodra de link van het filmpje klikt, laadt de player en staat er bovenaan "verbinden" en daarna "verbonden", maar that's it. Verder komt ie niet. Ik eigenlijk alles al wel gechecked in het toestel.
Even een update van mezelf. Ik heb nu een KPN simkaart in mijn toestel gehad en daarmee kan ik wel Youtube streamen. Het lijkt er dus op dat het aan het Telfort-netwerk (simkaart) ligt. Iemand daar nog tips voor.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Telfort Klantenservice bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
Ik kan geen filpjes bekijken op het internet.
Youtube lukt wel maar als ik bevoorbeeld op de vtm site online het nieuws wil bekijken krijg ik melding dat in flash player moet installeren.
Probeer ik dit wordt dit niet ondersteund
Kan iemand mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb nu sinds kort zo'n bluetooth headset en nou vraag ik mij af of het mogelijk is dat zodra mijn telefoon die headset ziet, ze automatisch koppelen? Nu is het zo dat als ik mijn headset aanzet, ik dan nog op mijn telefoon moet bevestigen dat ze moeten koppelen, dit wil ik dus automatisch.
Volgens mij was het zo, dat als ze dan gekoppelt zijn er geen functie opzit dat hij automatisch naar een ander profiel switched. Dit weet ik niet meer zeker, zou het wel graag willen, maar is er iemand die dit kan bevestigen?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejwazzup
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:01:
Hallo,

Ik heb nu sinds kort zo'n bluetooth headset en nou vraag ik mij af of het mogelijk is dat zodra mijn telefoon die headset ziet, ze automatisch koppelen? Nu is het zo dat als ik mijn headset aanzet, ik dan nog op mijn telefoon moet bevestigen dat ze moeten koppelen, dit wil ik dus automatisch.
Volgens mij was het zo, dat als ze dan gekoppelt zijn er geen functie opzit dat hij automatisch naar een ander profiel switched. Dit weet ik niet meer zeker, zou het wel graag willen, maar is er iemand die dit kan bevestigen?

BVD
Heb je toevallig 'veilige modus' aanstaan? Want dan blijft hij het indd vragen. Als je deze uitzet dan moet het automatisch gebeuren. Mocht veilige modus niet aan staan dan zou ik het zo niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ louterman

Weet jij misschien hoe je kan voicedialen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:25

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hey tweakers,

ik mag binnenkort weer een nieuw telefoontje uit gaan zoeken, heb nu een HTC Touch en wil eigenlijk gaan voor de Touch HD omdat groot scherm en GPS voor mij wel belangrijk zijn. Maarja dat soort specs kost nogal wat omdat het zo modern is, nu d8 ik dat misschien de F480 icm een 1jarig abonnementje een leuke tussenstap is tot de high end pda's wat betaalbaarder zijn.

Nu ben ik erg benieuwd naar hoe de overstap van windows mobile naar de samsung OS gaat werken. Sowieso heb ik mijn twijfels bij de gebruiksvriendelijkheid maar vooral belangrijk voor mij is de uitwisseling tussen de pc met outlook. Zowel mijn contacten als agenda sync ik vrijwel dagelijks met outlook. Kan iemand mij vertellen of dit met de F480 ook simpel te doen is (het liefst m.b.v. activesync en geen apart programma). Is het net zo goed te doen als met windows mobile?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, onderstaand bericht heb ik zelf gemaakt, en geeft een redelijk anwtoord op je vragen. Waar het in het kort op neerkomt, is dat het synchroniseren op zich heel prima gaat met Samsung PC Studio. Neem echter de woonadressen van je contacten in het notitieveld op, en als je een afspraak uit de agenda wilt synchroniseren moet je dat ook doen. M.a.w. zet in het onderwerp beknopte info, en de details in het grote veld onderin. Aleen dan neemt 'ie alles mee
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:02:
Hoi,

Ik denk dat ik nog wat interessante aanvullingen heb voor dit toestel:
De synchronisatie met Outlook verliep bij mij niet goed, omdat de F480 maar 100 afspraken kan 'handelen' en het veld onderwerp weinig tekens bevat, zodat er tekst wegvalt.
Tevens had mijn Nokia de mogelijkheid automatisch een vooraf ingesteld profiel te kiezen, zodra er verbinding werd gemaakt met de BT Carkit. Dit miste ik op de F480, waarop ik Samsung heb gemaild (binnen een dag antwoord!)
Dit gaven ze als antwoord:

Geachte heer/mevrouw,
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw SGH-F480.
Met betrekking tot uw vraag omtrent uw contacten moeten wij u helaas
mededelen dat het niet mogelijk is om meer contacten toe te voegen dan
100 en dat de onderwerpen een tekenlimiet hebben. Ook deze valt niet aan
te passen.
Met betrekking tot uw vraag over het automatisch herkennen van een
profiel bij koppeling met uw Bluetooth Carkit moeten wij helaas
mededelen dat ook deze functie niet in het toestel zit.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog
verdere vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te
nemen.
Hoogachtend,
Samsung Electronics Benelux B.V.

Ik baalde hier best wel van, omdat ik geen papieren agenda meer heb.. Je kunt trouwens het aantal tekens omzeilen door in Outlook je afspraken beknopt in het onderwerp te zetten, en de details in het grote notitieveld te noteren. Dan neemt 'ie wel alles mee.

Weet iemand misschien of er ergens een andere agenda-applicatie is voor dit toestel? Ook het gemis van een today in je hoofdscherm is een tegenvaller. Verder een super-toestel, maar de agenda-functie van een Nokia is veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:25

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Thx... hm dat klinkt opzich niet heel positief.

Ik ben erg aan het twijfelen of ik deze foon icm een 1jarig abo'tje als tussenstapje neem tot windows mobile 7 uit is, of dat ik gewoon nog 3 maanden wacht en dan voor de Touch HD ga icm 2 jaar abo. Twijfel-twijfel-twijfel :P

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hejwazzup schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 21:09:
[...]

Heb je toevallig 'veilige modus' aanstaan? Want dan blijft hij het indd vragen. Als je deze uitzet dan moet het automatisch gebeuren. Mocht veilige modus niet aan staan dan zou ik het zo niet weten.
Maakt bij mij geen verschil of veilige modus aanstaat of niet. Heb eigenlijk nog niks ondekt waar veilige modus ook maar enig effect op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of het normaal is, maar als de telefoon ff aanstaat dat deze warm word aan de achterkant bij het metaal,hebben meerdere hier last of dat het zo hoort ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:45:
ik weet niet of het normaal is, maar als de telefoon ff aanstaat dat deze warm word aan de achterkant bij het metaal,hebben meerdere hier last of dat het zo hoort ?
uiteraard word hij warm als je hem gebruikt, hij gebruikt de buitenkant van de telefoon als koeling, en geizne de processor op die plek in de telefoon zit...

zolang je hem nog gewon makkelijk aan kan raken is er niks aan het handje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik heb een lastige probleem gevonden icm de agenda functie. Als je in de agenda iets aan maakt (bv op 16 nov) en je zegt dat het begint op 15 nov om 12 uur 's middags en eindigt om 12.01 dat hij het op 15 nov.
Bij Nokia zette ik die event op 16 nov en een dag van te voren werd ik dmv een herinnering erop gewezen.

Hoezo kan dit niet op de F480?

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan wel! Als je een afspraak aanmaakt, en je zet het alarm aan, kun je inschakelen dat je een x aantal minuten, uren of dagen van tevoren wordt gewaarschuwd. Alleen dus in combinatie met alarm inschakelen.
Dus gewoon op 16 november erin zetten, het alarm inschakelen op 1 dag van te voren, of aantal uren van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang deed die bij jullie erover in het begin met de telefoon op laden ?
Want bij mij ligt die al vanaf gisteravond ongeveer 23uur in de lader en hij knippert nu nog 1 streepje steeds wat die moet voldoen nog :S ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Bad news about my F40 :'(

Hij kapt ermee als ik ongeveer 10 seconden aan het bellen ben. De verbinding blijft wel in stand maar ik hoor niks meer, en de ontvangende partij ook niks meer.

Rare is dat dit af en toe is. Bij elk telefoontje weet ik dus niet of hij er mee ophoud. Stomirritant!

Ook als ik hem van de toetsenblokkering haal heb ik 9 van de 10 keer dat het scherm niet reageert op mijn aanrakingen. Dan moet ik eerst week 3x op de hold knop duwen voordat hij weer reageerd.

Blegh.

Verder fijn dingetje hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer hem eens van de 3G modus af te halen, dus alleen GSM-netwerk selecteren, denk dat je dan van je probleem af bent.
Wat betreft de toesblokkering: als je de cameratoest aan de zijkant indrukt (per ongeluk) werkt het touchscreen niet altijd even lekker, ligt het misschien daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel uiteraard het woord "toets!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Na, ik denk dat het dat niet is. Net even geprobeerd maar het is ZO willekeurig..

Vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Tomino schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:25:
Na, ik denk dat het dat niet is. Net even geprobeerd maar het is ZO willekeurig..

Vervelend!
goedzo, gebruik vooral de zoekknop...

dit probleem is al tig keren naar voren gekomen in dit topic en het is al langer bekend dat er geen oplossing voor is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee, daar hebben we onze gezelligerd weer! Het was voor mij geen probleem overigens, om even te reageren.
Bovendien is de zoekfunctie niet optimaal hier.
Ik snap niet waar je je elke keer weer druk om maakt, je hoeft toch niet te antwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:55:
Hee, daar hebben we onze gezelligerd weer! Het was voor mij geen probleem overigens, om even te reageren.
Bovendien is de zoekfunctie niet optimaal hier.
Ik snap niet waar je je elke keer weer druk om maakt, je hoeft toch niet te antwoorden?
wat ik geef toch gewoon antwoord, maar geef toe hij had gewoon even kunne zoeken..

en de zoek knop doet het gewoon goed hoor, daarmee heb je het zo gevonden..

Kijk dat je een probleem hebt alla, maar hij heeft een probleem en vraagt vervolgens of andere mensen dat ook hebben... als je opzoek bent naar wat andere mensen hebben dan is het 1e wat je doet toch gewoon de search knop gebruiken of het topic doorlezen ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Gast, ik was hier in dit topic vanaf de eerste pagina..
Tomino schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:34:
Zit een beetje te dubben over deze telefoon. Ik heb een Eeepc, dus voor browsen en internetten en emailen hoef ik geen telefoon. Daarom vallen de high segment telefoons met wifi en etc en grote schermen ook af voor mij.

Het enig dat ik wil is een redelijk goede agenda functie. Hoeft niet eens te synchroniseren, alleen dat het op de telefoon maar in orde is.
Dammn, alsof dit elke keer langskomt.
Ik heb graag nog even recent op een rijtje wie hier ook last van heeft. Wellicht had iemand hem al terug van reparatie.
:z
don't worry !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
We zijn aan het kijken voor een nieuwe gsm. Nu is de vraag of er reeds een opvolger van de samsung f480 op komst is?! Nee geen Omnia, die is te groot van formaat!

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
In Amerika komt de Samsung Behold (T919). Het is nog niet bekend of hij ook naar Europa komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:27

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Weet iemand of de samsung wep200 headset kan pairen met de F480 ?
Ik krijg em zover dat de headset in pairing modes gaat, en dat de gsm dan de headset ziet.
Als ik dan op de gsm de headset wil selecteren dan gebeurt er verder niks.

Ligt het misschien aan het feit dat ik nog de eerste firmware op de gsm heb ? ( F480XXHDA )
En zo ja, waar vind ik dan een nieuwere firmware ?
Op de samsung site is niks te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TP-Power
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-09 19:13
Joe,

Heb iets leuk opgericht...http://f480.awardspace.com
Games, applicaties voor F480!

Hoop dat jullie er wat aan hebben greetz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik mijn hotmail berichten in mn f 480 postvak in kan krijgen zonder in te hoeven loggen op hotmail.com want dat werkt niet (iets met Cookies :S )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje...
Degene die een pas een Nieuwe F480 hebben aangeschaft, hebben die de nieuwe widgets al in de telefoon zitten??

Verwijderd

weet iemand hoe ik mijn hotmail berichten in mn f 480 postvak in kan krijgen zonder in te hoeven loggen op hotmail.com want dat werkt niet (iets met Cookies )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Daar hebben TR's (TopicReports) voor. ;)

[ Voor 90% gewijzigd door pven op 14-11-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik mijn hotmail berichten in mn f 480 postvak in kan krijgen zonder in te hoeven loggen op hotmail.com want dat werkt niet (iets met Cookies )

iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:30:

iemand ?
Als je 1x de vraag stelt is het ook goed hoor...
Blijkbaar heeft niemand een antwoord! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:30:

iemand ?
Wat je kunt doen (dat heb ik ook gedaan) is je hotmail forwarden naar een gmail-account, gmail kun je nl. relatief makkelijk instellen op je F480. Welke provider heb je? Dan zat ik hier ff je instellingen erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi is dus KPN, wat je moet doen is het volgende....
Maak een Gmail account aan, ga daar naar gmail instellingen dan onder de tab "doorsturen en POP/IIMAP" schakel je IMAP in.
Forward je hotmail naar dit gmail account (je kunt ook nog dezelfde mail op je hotmail account laten staan).

Nu je telefoon;
Ga naar berichten -> instellingen -> email -> email accounts -> bewerken
Accountnaam; vul hier de naam in zonder @gmail.com
SMTP-server; mail.kpnplanet.nl
SMTP-poort; 25
Veilige verbinding: uit
Servertype voor inkomende mail: IMAP4
IMAP4-server: imap.gmail.com
IMAP4 poor: 993
APOP aanmelding uigevinkt
Veilige verbinding: SSL
Downloadlimiet: 300
IMAP4 opties...: Nieuw
Optie voor ophalen: alleen onderwerp
Mijn adres: naam@gmail.com
Gebruikersnaam: naam
Wachtwoord: spreekt voor zich

En zo moet je mail kunnen ontvangen van hotmail op je F480, je kunt nu ook mail versturen!! Het kan ook rechtstreeks via hotmail maar dan moet je een betalend account hebben....
Succes ermee en laat even weten of het gelukt is!!!
Groet, Marc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
@marcymarc123,
"En zo moet je mail kunnen ontvangen van hotmail op je F480"
Je bedoelt hopelijk toch:
"En zo moet je mail kunnen ontvangen van Gmail op je F480"

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:43:
@marcymarc123,
"En zo moet je mail kunnen ontvangen van hotmail op je F480"
Je bedoelt hopelijk toch:
"En zo moet je mail kunnen ontvangen van Gmail op je F480"
Als je ff goed leest was de vraag hoe je mail kan ontvangen van een hotmail account :X .... dus ff forwarden naar gmail met deze instellingen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik zit zelf zeer serieus te overwegen om de f480 aan te schaffen, is gratis bij een 1 jarig contract met mijn belbundel. Het enige waar ik eigenlijk nog een vraag over heb is het synchroniseren. Ik ben namelijk op zoek naar een telefoon die gemakkelijk is in het synchroniseren met Outlook (2007 resp.). Momenteel heb ik de u700 en via bluetooth vind ik dat niet soepel lopen. Eigenlijk ben ik op zoek naar een telefoon die dat doet door hem in te pluggen via usb op mijn laptop bv. of via activesync oid.

Mijn vraag is dus.. kan de f480 dat? En/of hoe werkt het synchroniseren precies? Is er uberhaupt een koppeling mogelijk met Outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dajuan schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:05:
Ik zit zelf zeer serieus te overwegen om de f480 aan te schaffen, is gratis bij een 1 jarig contract met mijn belbundel. Het enige waar ik eigenlijk nog een vraag over heb is het synchroniseren. Ik ben namelijk op zoek naar een telefoon die gemakkelijk is in het synchroniseren met Outlook (2007 resp.). Momenteel heb ik de u700 en via bluetooth vind ik dat niet soepel lopen. Eigenlijk ben ik op zoek naar een telefoon die dat doet door hem in te pluggen via usb op mijn laptop bv. of via activesync oid.

Mijn vraag is dus.. kan de f480 dat? En/of hoe werkt het synchroniseren precies? Is er uberhaupt een koppeling mogelijk met Outlook?
Synchroniseren via bluetooth of USB kabel met Outlook gaat goed en makkelijk met de F480, persoonlijk vind ik de agenda niet erg overzichtelijk maar tot nu toe toch 1 van de fijnste telefoons die ik ooit heb gehad!
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste