Nee alleen kleine verbeteringen, snelheid, stabiliteit .......OcGuru schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 17:15:
Thx, Is er nog wat belangrijks veranderd oid?
Anoniem: 311335
Hey medegebruikers! Ik heb een probleem wat ik hier nog niet ben tegengekomen: wanneer ik een foto maak slaat mijn telefoon vast en geeft de melding: data abort. De foto wordt dus niet opgeslagen en de hele telefoon slaat vast. na batterij eruit en erin doet hij het wel weer, maar foto's maken blijft nu dus onmogelijk.....
video's opnemen gaat wel???????
Kan iemand mij vertellen hoe dit te verhelpen? Heb de tel. nieuw gekocht en verder heb ik niet veel verstand van firmware enz....
eeuwige dank van mijn kant!
Marc
video's opnemen gaat wel???????
Kan iemand mij vertellen hoe dit te verhelpen? Heb de tel. nieuw gekocht en verder heb ik niet veel verstand van firmware enz....
eeuwige dank van mijn kant!
Marc
Anoniem: 134257
Ik vroeg me af: hoe is het met jouw probleem afgelopen?Tomino schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 20:37:
Tsja, nu voel ik me echt de pineut.
De knoppen van mn f480 doen het gewoon NIET meer. Ophangen, bellen, lock. Niks doet het
Wat moet ik hier nu weer mee..
Nee, nog steeds niks, kan sreen niet locken, niet uit.
Als ik de batterij eruit haal, dan kan ik hem dus WEL aanzetten, voor de rest doet de knop het niet.
Software issue?
Als ik t geluid aanzet, hoor ik wel een toon als ik de knoppen indruk, echter er gebeurd niks
Kan iemand me helpen? Wanneer ik GSM 900/1800 gebruik als netwerkmodus, hoort degene die ik bel een soort krakende geluid op de achtergrond, maar wanneer ik met UMTS bel, wordt het gekraak veel zachter. Mijn eerste vraag is, hoe kan dit, waar ligt het aan en is het te fixen? En mijn 2e vraag is, als ik met UMTS bel, wordt er dan meer geld afschreven door mijn provider? (ik heb een 250 belminuten 100 sms abonnement van T-Mobile)
BVD
BVD
Hey, ik doe dit alles wat in de how to download staat, maar het werkt niet.. ik doe alle bestanden in de multip loader etc, maar hij pakt mijn port niet of iets dergelijks ? iemand enig ideeAnoniem: 287158 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:07:
[...]
Ik weet niet of ik 't mag plaatsen......
Voor iedereen die de nieuwste firmware in het nederlands wil:
Firmware: F480XXIB1
Multiloader: V5.40
Samsung service manual
dank
-------------------------------
heb het al uitgevonden, moest telefoon uit doen lmao

[ Voor 6% gewijzigd door lesturb op 05-08-2009 23:58 ]
Ik was het zo zat en ging op vakantie met een hele oude Samsung D600..Anoniem: 134257 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:57:
[...]
Ik vroeg me af: hoe is het met jouw probleem afgelopen?
Komende weken zet ik er weer een andere FW op, nog maals testen.
Was overigens voor de vakantie bij de samsung Repair shop. Zelfde telefoon IS al een keer gerepareerd geweest. Deze keer had ik de bon niet bij, met de gedachte ik sta nog in het systeem. Meneer heeft weer de bon nodig maar heb ik dus deze keer niet meer..
Zometeen met een kapotte telefoon die al bekend is bij de reparatieshop/samsung maar die niet gerepareerd kan worden omdat ik de bon nu niet meer kan vinden.
lekker is dat

Lekker is dat... die repairshops heb ik ook mijn buik van vol. Zelf heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik de allernieuwste firmware eropgezet via de post van Dwazeterreur http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/32295404 en ik geloof dat ik echt van alle ellende af ben. Ik denk dat dit jouw probleem van de disfunctionerende knoppen ook zal verhelpenTomino schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 19:05:
[...]
Ik was het zo zat en ging op vakantie met een hele oude Samsung D600..
Komende weken zet ik er weer een andere FW op, nog maals testen.
Was overigens voor de vakantie bij de samsung Repair shop. Zelfde telefoon IS al een keer gerepareerd geweest. Deze keer had ik de bon niet bij, met de gedachte ik sta nog in het systeem. Meneer heeft weer de bon nodig maar heb ik dus deze keer niet meer..
Zometeen met een kapotte telefoon die al bekend is bij de reparatieshop/samsung maar die niet gerepareerd kan worden omdat ik de bon nu niet meeDr kan vinden.
lekker is dat
Thnx, ga ik er deze week opzetten 
maar, maar...
ik heb F480XXIB1 !
Dat is trouwens niet de nieuwste.. hier zit geen sms widget in etc.. die ik eerst wel had toen ik hem van de samsung repair kreeg.
Tjemig.
maar, maar...
ik heb F480XXIB1 !
Dat is trouwens niet de nieuwste.. hier zit geen sms widget in etc.. die ik eerst wel had toen ik hem van de samsung repair kreeg.
Tjemig.
[ Voor 84% gewijzigd door Tomino op 09-08-2009 11:21 ]
?? Bizar.. ik maar denken dat dit de nieuwste is. Die SMS widget is super handig, die wil ik welTomino schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:18:
Thnx, ga ik er deze week opzetten
maar, maar...
ik heb F480XXIB1 !
Tjemig.
Hoe kan je covers/hoesjes weergeven in de mp3 player ?
ik plaats een jpg hoesje in de dir waar de mp3's staan maar dat mag niet helpen iemand enig idee
BVD
ik plaats een jpg hoesje in de dir waar de mp3's staan maar dat mag niet helpen iemand enig idee
BVD

Anoniem: 299404
Ik had mij toestel naar samsung service point gestuurd met de rede: Traag en stof onder het scherm
Nou wat een top service was het mij toestel was al klaar in twee weken
Mij toestel is een heel stuk sneller geworden heb nu Fireware: F480XXHL3
En de stof is ook weg(ze hebben een nieuwe scherm erop gezet dus mij telefoon is weer krasvrij:D)
Top service
En de stof is ook weg(ze hebben een nieuwe scherm erop gezet dus mij telefoon is weer krasvrij:D)
Top service
Hoi,Anoniem: 299404 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:43:
Ik had mij toestel naar samsung service point gestuurd met de rede: Traag en stof onder het scherm
Top service
Ik heb zelf ook een F480 en ook stof onder het scherm.
Ik heb alleen geen bonnetje meer maar Samsung kon aan mijn imei code zien dat ik nog tot 11 september garantie heb.
Toen ben ik naar het Service-Point om de hoek gegaan. En heb gevraagd of ze het stof wilden verwijderen. Ik zei dat ik naar Samsung had gebeld en dat die konden zien dat ik nog garantie had. Maar ik zou 7,50 moeten betalen om het stof te laten verwijderen. De monteur zei dat het niet onder de garantie viel.
Dus nu is mijn vraag hoe heb jij dit voor elkaar gekregen? Had je een bonnetje?
Alvast bedankt,
Mvg, Robert
Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!
Anoniem: 299404
Ik had alleen mij factuur meegenomen en tegen mij werd er gezegd dat het gewoon onder de garantie valt (Dus ik heb geen 7,50 betaald). ik zij alleen dat ik last had van stof onder het scherm en dat mij toestel traag is, toen moest ik mij mobile aan hun geven en ze hebben beiden problemen goed verholpenRatjetoe92 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:48:toon volledige bericht
[...]
Hoi,
Ik heb zelf ook een F480 en ook stof onder het scherm.
Ik heb alleen geen bonnetje meer maar Samsung kon aan mijn imei code zien dat ik nog tot 11 september garantie heb.
Toen ben ik naar het Service-Point om de hoek gegaan. En heb gevraagd of ze het stof wilden verwijderen. Ik zei dat ik naar Samsung had gebeld en dat die konden zien dat ik nog garantie had. Maar ik zou 7,50 moeten betalen om het stof te laten verwijderen. De monteur zei dat het niet onder de garantie viel.
Dus nu is mijn vraag hoe heb jij dit voor elkaar gekregen? Had je een bonnetje?
Alvast bedankt,
Mvg, Robert
Ze hebben bij mij een nieuwe scherm geplaatst en een nieuwe update gedaan en mij telefoon is zeker wel een stuk sneller op geworden
ik weet niet of ik het mag melden maar ik was zelf in den haag geweest (Wagenstraat top service
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 299404 op 28-08-2009 00:34 ]
Anoniem: 316478
Nadat mijn Touchwiz f480 regelmatig vast liep en de verbinding regelmatig verbroken werd nadat er opgenomen was heb ik de laasts nieuwe firmware erop gezet volgens de beschrijving eerder in dit forum beschreven.
Helaas mocht dit niet helpen bij mij.
Gek wordt je ervan.
Een harde reset mag ook al niet baten.
Nu staat er een oudere ned. firmware op maar met het probleem blijft het zelfde.
Heeft er iemand nog een idee ???
Gek wordt je ervan.
Nu staat er een oudere ned. firmware op maar met het probleem blijft het zelfde.
Anoniem: 301858
Ik heb een tutorial gevolgd en ik heb games en opera mini enz geinstalleerd.
Deze zijn allemaal touchscreen versie, dus ze werken zonder dat extra navigatiemenu dat je dan vanonder krijgt.
Dus mijn vraag is, is het mogelijk dat menu weg te krijgen ofzo?
Want het staat echt in de weg.
Deze zijn allemaal touchscreen versie, dus ze werken zonder dat extra navigatiemenu dat je dan vanonder krijgt.
Dus mijn vraag is, is het mogelijk dat menu weg te krijgen ofzo?
Want het staat echt in de weg.
Heb je wel de netwerkmodus op Automatisch staan (dus NIET op 900/1800 of 1900 of UMTS)? Want ik had exact dezelfde problemen als jij, ook nieuwe firmware eropgezet van dit forum en waar ik voorheen het toestel altijd op 900/1900 had gezet, heb ik hem nu al een paar maanden op Automatisch staan en zonder verbroken verbindingen etc. Geen enkel probleem meer.Anoniem: 316478 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:48:
Nadat mijn Touchwiz f480 regelmatig vast liep en de verbinding regelmatig verbroken werd nadat er opgenomen was heb ik de laasts nieuwe firmware erop gezet volgens de beschrijving eerder in dit forum beschreven.
Gek wordt je ervan.
je toestel heeft dan wel een 3G icoontje ookal gebruik je dit niet. Als je niet 'per ongelijk' internet verbindingen wilt maken moet je bij 'Verbindingen' alle gebruikersnamen leegmaken.
(over firmware F480XXIB1)Anoniem: 134257 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:26:
[...]
?? Bizar.. ik maar denken dat dit de nieuwste is. Die SMS widget is super handig, die wil ik wel
Die zit er ook gewoon op, alleen staat 'ie standaard uit. Moet je even aanzetten bij Instellingen/Display/Widgets. KlaarisKees
edit: typo
[ Voor 4% gewijzigd door Jack Flushell op 12-09-2009 14:27 ]
Anoniem: 137397
Zit ook naar deze foon te kijken (en nog zoveel meer
) maar werkt dat verloopstukje goed? Ik zit te kijken naar deze en de Samsung star, wat zijn de concrete verschillen en voor en nadelen van deze 2? Zijn namelijk allebei gratis bij GSMweb.
Oh en kan je bij de Touchwiz ook instellen dat je met 'normale' toetsen smst ipv een toetsenbordje?
Oh en kan je bij de Touchwiz ook instellen dat je met 'normale' toetsen smst ipv een toetsenbordje?
Anoniem: 137397
Wat dat?
Met andere woorden
Hoe sms je met de touchwiz dan? Gewoon met zulke 'toetsen' en T9?

Je mag best even op wat knopjes drukken op je foon hoor, niet alles gelijk vragen. Ik neem aan dat je als GoT bezoeker wel wat uitprobeert voordat je vraagt...Anoniem: 317913 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:16:
Weet iemand ook hoe ik de gprs verbinding uit kan zetten bij de f480?
b.v.d.
Bovendien staat het 8 posts boven de jouwe ook al.
anyways:
menu - instellingen - netwerk - netwerkmodus
Volgens mij oneindig logisch en makkelijk te vinden...
Waarom wil je dat trouwens?
[ Voor 7% gewijzigd door Jack Flushell op 12-09-2009 14:30 ]
Anoniem: 317913
Bedankt voor de snelle reactie.Jack Flushell schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:24:
[...]
Je mag best even op wat knopjes drukken op je foon hoor, niet alles gelijk vragen. Ik neem aan dat je als GoT bezoeker wel wat uitprobeert voordat je vraagt...
Bovendien staat het 8 posts boven de jouwe ook al.
anyways:
menu - instellingen - netwerk - netwerkmodus
Volgens mij oneindig logisch en makkelijk te vinden...
Waarom wil je dat trouwens?
Dacht dat m'n accu dan langer meeging.
Anoniem: 317913 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 17:44:
[...]
Bedankt voor de snelle reactie.
Dacht dat m'n accu dan langer meeging.
Volgens mij schakelt hij automagisch naar de laagste netwerk-energiestand als 'ie idle is, maar zeker weten doe ik dat niet. Weet iemand dit?
Nu heb ik nog een andere vraag.
Kan geen verbinding maken met pc-studio 3.
Lukt niet via usb en ook niet via bluetooth.
Heb de software van de cd en van internet geprobeerd.
Krijg de melding "als er verbingdings problemen zijn er naar een update word gezocht op internet"
Maar dan geeft ie dus aan dat er geen update is.
Kan wel via de bluetoothdongel bestand na bestand verzenden.
En de massaopslag via de usb werkt ook wel.
Wie weet hier raad op?
Krijg de melding "als er verbingdings problemen zijn er naar een update word gezocht op internet"
Wie weet hier raad op?
Bij mij onder Windows 7 64 bit (RTM) doet ie dat ook wel eens.Anoniem: 317913 schreef op zondag 13 september 2009 @ 09:35:
Nu heb ik nog een andere vraag.
Wie weet hier raad op?
Twee dingen willen wel helpen:
1 - In PC Studio op Bestand - Verbinding klikken en dan de betreffende soort verbining aanklikken en op verbinden dowen, dan opeens wel... En als dat niet wil:
2 -Windows herstarten en de foon en dan herkent PC Studio hem wel. Zorg wel dat je de nieuwste updates hebt van PC Studio (je kan uodtaen vanuit het programma). Zal wel te maken hebben met niet optimale usb/bt drivers.
Geen 1 van deze oplossing werkt.Jack Flushell schreef op zondag 13 september 2009 @ 15:36:
[...]
Bij mij onder Windows 7 64 bit (RTM) doet ie dat ook wel eens.
Twee dingen willen wel helpen:
1 - In PC Studio op Bestand - Verbinding klikken en dan de betreffende soort verbining aanklikken en op verbinden dowen, dan opeens wel... En als dat niet wil:
2 -Windows herstarten en de foon en dan herkent PC Studio hem wel. Zorg wel dat je de nieuwste updates hebt van PC Studio (je kan uodtaen vanuit het programma). Zal wel te maken hebben met niet optimale usb/bt drivers.
Ook nog op een laptop geprobeerd maar het zelfde verhaal.
update haalt ie niet op omdat ik de nieuwste software heb geeft ie aan.
Anoniem: 319846
Heeft iemand enig idee of je op de 3 schermen, zelf ook 3 verschillende fo'to's kan plaatsen?
Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar het is mij tot nu toe niet gelukt...
Daarnaast verschijnen de afspraken die ik in mijn agenda zet, niet op het widgetscherm van
de agenda.. Iemand enig idee hoe dit komt?
Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar het is mij tot nu toe niet gelukt...
Daarnaast verschijnen de afspraken die ik in mijn agenda zet, niet op het widgetscherm van
de agenda.. Iemand enig idee hoe dit komt?
Anoniem: 44910
Hoe bekijk ik TV met deze telefoon.
Ik heb 3G (UMTS) aanstaan en heb T-mobile netwerk.
Tevens maak ik gebruik van WebNWalk Plus.
Als ik de pda.t-mobile.nl benader en vervolgens op tv kijken klik, opent de media player.
Hij geeft vervolgens aan dat ik 'verbonden' ben , maar het beeld blijft zwart.
Op den duur krijg ik de melding: Time-out in verbinding met de server..
Ik heb 3G (UMTS) aanstaan en heb T-mobile netwerk.
Tevens maak ik gebruik van WebNWalk Plus.
Als ik de pda.t-mobile.nl benader en vervolgens op tv kijken klik, opent de media player.
Hij geeft vervolgens aan dat ik 'verbonden' ben , maar het beeld blijft zwart.
Op den duur krijg ik de melding: Time-out in verbinding met de server..
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 44910 op 22-10-2009 10:43 ]
Anoniem: 306864
Aangezien je nu nog toch een apart topic aangemaakt hebt kun je daar het best mee verder.
speciale tekens bij sms maken (vooral ë)
speciale tekens bij sms maken (vooral ë)
[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 26-10-2009 17:09 ]
Anoniem: 324987
hoi iedereen, aangezien mijn oude gsm dit weekend de geest heeft gegeven heb ik me deze samsung aangeschaft. Ik heb het topic al wat doorbladerd, maar ik had eigenlijk enkele simpele basisvragen, die in die rotslecht handleiding van samsung niet behandeld worden:
1) hoe kopieer je je sim-contacten naar je telefoonlijst?
2) is er een mogelijkheid om een automatisch afleverrapport in te stellen? Nu heb ik 'ontvangstbevestiging vragen' aangevinkt, maar ik neem aan dat dat niet hetzelfde is? Ik wil eigenlijk gewoon dat ik, als mijn sms afgeleverd wordt, een berichtje krijg 'bericht afgeleverd bij...'
3) is er een mogelijkheid om het klokje te tonen wanneer het scherm 'uitgeschakeld is' zodat ik niet telkens op de hold toets moet duwen om de tijd te kunnen lezen?
thx
1) hoe kopieer je je sim-contacten naar je telefoonlijst?
2) is er een mogelijkheid om een automatisch afleverrapport in te stellen? Nu heb ik 'ontvangstbevestiging vragen' aangevinkt, maar ik neem aan dat dat niet hetzelfde is? Ik wil eigenlijk gewoon dat ik, als mijn sms afgeleverd wordt, een berichtje krijg 'bericht afgeleverd bij...'
3) is er een mogelijkheid om het klokje te tonen wanneer het scherm 'uitgeschakeld is' zodat ik niet telkens op de hold toets moet duwen om de tijd te kunnen lezen?
thx
Ik heb mijn f480 nou al dik een jaar.
Ik probeer mijn f480 te syncen met mijn Oulook.
Helaas krijg ik een netwerkfou op me telefoon en zegt Samsung PC Studio dat het syncen is mislukt
Toen ik me telefoon net een maand had, lukte het wel, aangezien ik toen nog al me roosters erin zetten.
Ik heb Samsung al gebeld hierover en die zeiden dat het aan mijn OS lag (Windows 7) omdat daar nog geen juiste drivers voor zijn (ofzow) (Deze zouden pas over 2 tot 3 weken verschijnen)
Nu ben ik maar weer terug gestapt op XP omdat ik dit werkend MOET hebben.
En tot mijn spijt krijg ik nog steeds dezelfde fout.
Heeft iemand hier een oplossing voor zonder me hele telefoon te legen?
Greetz,,
TECHcrime
Ik probeer mijn f480 te syncen met mijn Oulook.
Helaas krijg ik een netwerkfou op me telefoon en zegt Samsung PC Studio dat het syncen is mislukt
Toen ik me telefoon net een maand had, lukte het wel, aangezien ik toen nog al me roosters erin zetten.
Ik heb Samsung al gebeld hierover en die zeiden dat het aan mijn OS lag (Windows 7) omdat daar nog geen juiste drivers voor zijn (ofzow) (Deze zouden pas over 2 tot 3 weken verschijnen)
Nu ben ik maar weer terug gestapt op XP omdat ik dit werkend MOET hebben.
En tot mijn spijt krijg ik nog steeds dezelfde fout.
Heeft iemand hier een oplossing voor zonder me hele telefoon te legen?
Greetz,,
TECHcrime
Iets raars,ik zag bij mijn nichtje dat zij géén sms widget in haar widgetbalk had,kon ze ook niet selecteren bij 'widgets' zit er gewon niet in,zij heeft n zwarte.
Nu zag ik bij mijn collega (heeft ook n zwarte met mapje eromheen,werd zo geleverd) maar bij haar zit er wél n sms widget in de widgetbalk op dislay???
Hoe kan dit? er is toch maar één F480 of F480 touchWiz?
Nu zag ik bij mijn collega (heeft ook n zwarte met mapje eromheen,werd zo geleverd) maar bij haar zit er wél n sms widget in de widgetbalk op dislay???
Hoe kan dit? er is toch maar één F480 of F480 touchWiz?
Dus dat is het,nichtje had hem eerder ja,collega wat later.
Oke bedankt
Oke bedankt
Dus als ik hem nu koop zit het sms widget wel in de balk.
Dat zijn 2 woorden. Tellen.Tomino schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 18:04:
1 woord: verschillende firmwares
Kijk een t vergeten, oke, maar dan ME op deze manier gebruiken is hemeltergend. MIJN.TECHcrime schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:29:
[..]Helaas krijg ik een netwerkfou op me telefoon [..]
Anyways, je kan dit oplossen door in device manager rechts te klikken op de device met het gele uitroeptekentje en dan de driver opnieuw installeren. Handmatig 1 van de subdirectories uit de map waar Samsung PC studio staat selecteren (weet niet precies welke, alles even proberen) en dan doet hij het wel . Werkt ook gewoon op Windows 7 (32&64bit).
Aub wil iemand ff bevestigen dat de sms widget er 'nu' opzit (widgetbalk) want dan koop ik hem.rooie60 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 01:43:
Dus als ik hem nu koop zit het sms widget wel in de balk.
Ik had het hier ook al gevraagd, maar bij deze dan nog even in het juiste topic:
Als mijn vriendin een agenda item wil toevoegen komt de melding: Opnieuw proberen aub
Kent iemand dit probleem?
@ rooie60: Ze heeft wel een SMS widget op de balk staan. 1 voor berichten en 1 voor een nieuw bericht maken volgens mij.
Als mijn vriendin een agenda item wil toevoegen komt de melding: Opnieuw proberen aub
Kent iemand dit probleem?
@ rooie60: Ze heeft wel een SMS widget op de balk staan. 1 voor berichten en 1 voor een nieuw bericht maken volgens mij.
[ Voor 20% gewijzigd door Flappie op 23-11-2009 22:30 ]
Dank je wel flappie
(eindelijk iemand die de moeite neemt.......)
Mijn agenda probleem inmiddels ook opgelost door een Factory Reset met de code *2767*3855#
Ik heb de Samsung F480i en ik wil wat games er op pleuren. Alleen door die kutbeveiliging van samsung, kan je sowieso niet zo maar games installeren van je overige bestanden. Ik heb al geprobeerd via TkFileExplorer ze er op te zetten wat lukt bij de Samsung F480, maar (waarschijnlijk) niet bij de F480i-versie. Ik heb dat meerdere malen gelezen omdat TkFileExplorer je telefoon niet herkent, en je niet in de bestanden kan kijken en installeren etc.
Hoe moet ik dan games installeren op mijn mobiel?
Op dit moment heb ik firmware F480IXXIG6
Als ik er een nieuwe firmware op zou zetten kan ik het wel normaal doen, of niet? Ik heb er niet erg veel verstand van
.
Hoe moet ik dan games installeren op mijn mobiel?
Op dit moment heb ik firmware F480IXXIG6
Als ik er een nieuwe firmware op zou zetten kan ik het wel normaal doen, of niet? Ik heb er niet erg veel verstand van
Anoniem: 337224
F480 probleem! >_<
OPGELOST
OPGELOST

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 337224 op 28-12-2009 04:19 ]
Anoniem: 224156
Hallo,
Ik heb een samsung D980, dit is een duosim toestel maar met de zelfde specs als de F480.
Kan ik de nieuwste firmaware vna de F480 op de D980 zetten?
Wie weet het....
Ik heb een samsung D980, dit is een duosim toestel maar met de zelfde specs als de F480.
Kan ik de nieuwste firmaware vna de F480 op de D980 zetten?
Wie weet het....
Ik zit te twijfelen tussen de F480 Zwart of de F480 Hugo Boss edition. De menu's e.d. van de Hugo Boss edition zien er veel strakker uit omdat ze zwart met wit zijn, maar het is wel een paar tientjes extra. Daar krijg je dan wel weer een vette headset voor terug, maar ik weet niet of ik die wel zoveel zou gebruiken...
Op de menu's etc moet je niet al te veel letten, dat kan je achteraf zelf veranderen door nieuwe firmware erop te knallen (waaronder dus de Hugo versie).MPeek schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:56:
Ik zit te twijfelen tussen de F480 Zwart of de F480 Hugo Boss edition. De menu's e.d. van de Hugo Boss edition zien er veel strakker uit omdat ze zwart met wit zijn, maar het is wel een paar tientjes extra. Daar krijg je dan wel weer een vette headset voor terug, maar ik weet niet of ik die wel zoveel zou gebruiken...
\O/ weeeee =[specs]=
Iemand al wat gevonden om die bagger screensaver te verranderen?
Ik lees hier dat de laatste software versie F480XXIB1 (ned) is,mijn F480 die ik gisteravond bestelde kwam vanmorgen en er staat F480 ICEIH3 op (simlockvrij heb ik) is dit de inmiddels nog nieuwere?
Heb al antwoord gekregen in ander forum,ik heb de F480i met ander interface,heb groen en rood thema om te kiezen,menu structuur ziet er iets anders uit en heb 3 displays.
Hetzelfde dus als de corby en de star.
Heb al antwoord gekregen in ander forum,ik heb de F480i met ander interface,heb groen en rood thema om te kiezen,menu structuur ziet er iets anders uit en heb 3 displays.
Hetzelfde dus als de corby en de star.
[ Voor 35% gewijzigd door rooie60 op 10-01-2010 16:59 ]
Wel irritant, van de 1 op de andere dag kan ik geen gesprek meer aannemen, lijkt wel of de knop vastzit. Probeer ik hem te flashen, kan ik geen contact meer met PC krijgen omdat PC studio geen verbinding maakt. Zijn die problemen met PC Studio en Windows 7 al opgelost? Heb al op verschillende manieren geprobeerd PC Studio opnieuw te installeren, firewall uit enz. Ook PC opstarten terwijl foon al aan het draadje ligt helpt niet echt. Zijn er nog meer met dit probleem of kan het zijn dat de knop gewoon niet goed werkt ipv software fout?
Moet nog tot augustus dit jaar, maar gaat nog heel lang duren denk ik, ik erger me steeds meer aan dit toestel.
Moet nog tot augustus dit jaar, maar gaat nog heel lang duren denk ik, ik erger me steeds meer aan dit toestel.
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
M'n vriendin heeft vandaag het toestel ontvangen.
Ik heb nu ons Caiway mailadres hierop toegevoegd. Hierin hebben we alles juist ingesteld want hij haalt de mail op.
Echter omdat we de hebben aangegeven dat hij een kopie op de server laat staan, blijft hij alles binnenhalen.
We verwijderen berichten op de telefoon en daarna haalt hij ze gewoon weer op.
Is er ergens in te stellen dat hij dit niet doet? Mijn HTC houd hier wel rekening mee. Ben bang dat dit een beperking van de Samsung software is.
Ik heb nu ons Caiway mailadres hierop toegevoegd. Hierin hebben we alles juist ingesteld want hij haalt de mail op.
Echter omdat we de hebben aangegeven dat hij een kopie op de server laat staan, blijft hij alles binnenhalen.
We verwijderen berichten op de telefoon en daarna haalt hij ze gewoon weer op.
Is er ergens in te stellen dat hij dit niet doet? Mijn HTC houd hier wel rekening mee. Ben bang dat dit een beperking van de Samsung software is.
Anoniem: 344258
Kan iemand mij zeggen of ik woorden uit het woordenboek kan halen. Als ik bv het woordje Niet tik krijg ik als eerste woord mgdt.en bij bv Met eerst mdt.Zeer irritant. Alle opties bekeken maar kan niks vinden. Help
Heb op mijn werk deze foon even onder de röntgenbuis gehad:

Woohooo!

Woohooo!
Anoniem: 348258
Hai!
Vraagje... Ik heb mijn telefoon al een tijdje.. Maar van de week kreeg ik per ongeluk de camera omgekeerd. Zeg maar dat wat je wil opnemen je dat in het beeldscherm ziet staan! Want voorop naast het speakertje zit ook een klein cameraatje... Nu had ik al even de handleiding doorgebladerd maar kon het niet vinden..
Weet iemand hoe je kan wisselen met de camera?
Alvast bedankt!
* toevoeging.. na het posten vh bovenstaande bericht zag ik het onderstaande in een ander forum staan:
"Voor degene die niet weten hoe de camera aan de voorkant werkt: die kun je alleen gebruiken als je een videogesprek voert, anders niet. Je kunt er dus jammer genoeg geen foto's mee maken, maar daar heb je de camera voor die aan de achterkant zit."
Duidelijk... Of klopt dit niet?
Vraagje... Ik heb mijn telefoon al een tijdje.. Maar van de week kreeg ik per ongeluk de camera omgekeerd. Zeg maar dat wat je wil opnemen je dat in het beeldscherm ziet staan! Want voorop naast het speakertje zit ook een klein cameraatje... Nu had ik al even de handleiding doorgebladerd maar kon het niet vinden..
Alvast bedankt!
* toevoeging.. na het posten vh bovenstaande bericht zag ik het onderstaande in een ander forum staan:
"Voor degene die niet weten hoe de camera aan de voorkant werkt: die kun je alleen gebruiken als je een videogesprek voert, anders niet. Je kunt er dus jammer genoeg geen foto's mee maken, maar daar heb je de camera voor die aan de achterkant zit."
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 348258 op 02-03-2010 17:29 ]
Ja. Is het korte antwoord.Anoniem: 348258 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:24:toon volledige bericht
Hai!
Alvast bedankt!
Het lange antwoord luidt:
Ja. Het staat er ook niet voor niets.
Denk je dat dat daar staat als het niet zo is?
Dat is niet zo, het is wel zo.
Want het staat er niet voor niets, omdat het zo is.

Is het mogelijk om de firmware van de Corby/Star op een F480 te plaatsen, en zo ja, hoe?
Cheers,
Stefan
Cheers,
Stefan
Anoniem: 333254
Ik denk niet dat dat mogelijk is. Elke firmware is gemaakt voor één specifiek model. Niet voor een andere gsm.SteefuitHeerlen schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:00:
Is het mogelijk om de firmware van de Corby/Star op een F480 te plaatsen, en zo ja, hoe?
Cheers,
Stefan
Hallo!
Even 2 vraagjes:
1. Soms heb ik een leuke foto gemaakt en wil hem dan draaien en als achtergrondfoto gebruiken. Ik krijg hem wel gedraaid, maar niet zo als achtergrond, alleen de originele versie... hoe moet dit?!
2. Ik ben nogal a-technisch, dus sorry voor de misschien stomme vraag.. sinds kort krijg ik wel eens mms'jes, maar die moet ik dan 'ophalen', dan wordt de normaal blauwe 3G op mijn scherm rood en wordt dan geactiveerd. Moet ik dan internetkosten ofzo betalen?! Is dit de normale manier van mmsjes ophalen?!
Alvast bedankt voor de hopelijk komende antwoorden ;)!
Even 2 vraagjes:
1. Soms heb ik een leuke foto gemaakt en wil hem dan draaien en als achtergrondfoto gebruiken. Ik krijg hem wel gedraaid, maar niet zo als achtergrond, alleen de originele versie... hoe moet dit?!
2. Ik ben nogal a-technisch, dus sorry voor de misschien stomme vraag.. sinds kort krijg ik wel eens mms'jes, maar die moet ik dan 'ophalen', dan wordt de normaal blauwe 3G op mijn scherm rood en wordt dan geactiveerd. Moet ik dan internetkosten ofzo betalen?! Is dit de normale manier van mmsjes ophalen?!
Ja dit gebeurt altijd. MMSjes gaan altijd via je dataverbinding. En als je 3g icoon rood wordt ga je inderdaad het internet op en kost het geld.me85 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:54:
Bedankt voor je antwoord! Helaas, dacht dat het ontvangen gratis zou zijn...musicer schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:07:
[...]
Ja dit gebeurt altijd. MMSjes gaan altijd via je dataverbinding. En als je 3g icoon rood wordt ga je inderdaad het internet op en kost het geld.
Nu nog iemand die antwoord heeft op vraag 1
Anoniem: 354070
Weet iemand waar ik de laatste firmware kan downloaden voor de F480i?
Ik heb een probleem met +31 voor de nummers. Zie geen naam als iemand me belt...Als +31 weg is wel...
Ik heb een probleem met +31 voor de nummers. Zie geen naam als iemand me belt...Als +31 weg is wel...
http://darkforestgroup.com/forum/index.php?board=21.0Anoniem: 354070 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:47:
Weet iemand waar ik de laatste firmware kan downloaden voor de F480i?
Hallo allemaal!
Ik vroeg me af of er inmiddels al een oplossing is gevonden voor onderstaand probleem. Ik loop er ook al meer dan een jaar mee en ben 't spuugzat.... ik wil graag mijn smsjes naar de pc uploaden maar PC studio laadt niet, blijft hangen op 0/... en foto's, geluid enz uploaden wel...
Bedankt voor 't meedenken!
Groet, Lisanne
Ik vroeg me af of er inmiddels al een oplossing is gevonden voor onderstaand probleem. Ik loop er ook al meer dan een jaar mee en ben 't spuugzat.... ik wil graag mijn smsjes naar de pc uploaden maar PC studio laadt niet, blijft hangen op 0/... en foto's, geluid enz uploaden wel...
Bedankt voor 't meedenken!
Groet, Lisanne
eswa schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:01:
Zijn er programma's waarmee je makkelijk met op je pc smsjes kan backuppen? Pcstudio werkt om de een of andere reden niet. Hij zegt dat ie verbonden is, dan ga ik naar de Message Manager, klik ik op inbox van de telefoon, dan gaat ie de smsjes laden, maar dan gebeurt er niks meer...Hij blijft op (0/206) staan...
Ben wel wat progjes tegen gekomen op internet die het ook zouden moeten kunnen, maar dan moest je iets op je smartphone (wat dit niet is, toch) installeren.
En ik heb Mobiledit geprobeerd, maar die leest alleen de simkaart.
[ Voor 66% gewijzigd door Lisanne2402 op 25-04-2010 15:21 ]
Beste mensen, mijn dochter heeft vandaag een Samsung F480 Touchwizz telefoon gekocht. Toen we de telefoon aanzetten bleek de ingestelde taal de Duitse taal te zijn. Dit is inmiddels gewijzigd in Nederlands.
Echter, als het toestel (de F480) gebeld wordt door een toestel waarvan het nummer in de +31612345678 notatie (de gebruikelijke) in de telefoon (F480) staat (alleen op SIM) dan wordt niet de naam van de beller getoond maar het nummer in het formaat 0612345678. Indien het nummer wordt verandert in 0612345678 dan laat de telefoon wel de naam van de beller zien. Heel vreemd en erg naar..:((( Hoe komen we hier zo snel mogelijk vanaf?
Hulp is zeer gewenst!
Met vriendelijke groet,
Jos Laarhoven
Echter, als het toestel (de F480) gebeld wordt door een toestel waarvan het nummer in de +31612345678 notatie (de gebruikelijke) in de telefoon (F480) staat (alleen op SIM) dan wordt niet de naam van de beller getoond maar het nummer in het formaat 0612345678. Indien het nummer wordt verandert in 0612345678 dan laat de telefoon wel de naam van de beller zien. Heel vreemd en erg naar..:((( Hoe komen we hier zo snel mogelijk vanaf?
Hulp is zeer gewenst!
Met vriendelijke groet,
Jos Laarhoven
klinkt als een bug in de firmware. Ik zou zeggen telefoon terug naar fabrieksinstellingen en anders firmware flashen.joslaa schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 00:35:
Beste mensen, mijn dochter heeft vandaag een Samsung F480 Touchwizz telefoon gekocht. Toen we de telefoon aanzetten bleek de ingestelde taal de Duitse taal te zijn. Dit is inmiddels gewijzigd in Nederlands.
Echter, als het toestel (de F480) gebeld wordt door een toestel waarvan het nummer in de +31612345678 begin_of_the_skype_highlighting +31612345678 end_of_the_skype_highlighting notatie (de gebruikelijke) in de telefoon (F480) staat (alleen op SIM) dan wordt niet de naam van de beller getoond maar het nummer in het formaat 0612345678. Indien het nummer wordt verandert in 0612345678 dan laat de telefoon wel de naam van de beller zien. Heel vreemd en erg naar..:((( Hoe komen we hier zo snel mogelijk vanaf?
Hulp is zeer gewenst!
Met vriendelijke groet,
Jos Laarhoven
Shit, hier ging iets mis met de Pc suite software.
Ik heb nu al mijn contacten (261) op mijn pc staan als Vcard ( vcf) formaat, en wil ze terugzetten in m'n F480.
importeren, lukt niet. Hij zegt wel dat hij ze importeerd maar ze komen niet op m'n telefoon.
Wat nu?!
Het kwam onder het tabje "PC" te staan. Vreemd, maar done!
Ik heb nu al mijn contacten (261) op mijn pc staan als Vcard ( vcf) formaat, en wil ze terugzetten in m'n F480.
importeren, lukt niet. Hij zegt wel dat hij ze importeerd maar ze komen niet op m'n telefoon.
Wat nu?!
Het kwam onder het tabje "PC" te staan. Vreemd, maar done!
[ Voor 13% gewijzigd door Tomino op 09-05-2010 15:39 ]
Zoals ik in samsung shg-f480v zei is GoT geen helpdesk. Je kan een apart topic openen die voldoet aan Het algemeen beleid.
[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 08-06-2010 12:06 ]
hmm weer dat tweakers uber gevoel....ik zie niet in hoe mijn vraag anders is dan de vraag een paar blokjes hierboven om maar een voorbeeld te noemen.....en zo zit bv ook dit forum vol met dergelijke vragen.....
Anoniem: 44910
ik heb de 480 geupdate (firmware update), maar nu is alles Engelstalig.
Is er een language file om dit weer Nederlands te krijgen?
@DazzleStan de meest recente firmware versie van de Nederlandse Samsung site afhalen? Of gewoon Settings -> Phone -> Language (wel heel erg voor de hand liggend, I know)
Voor je de firmware flasht even kijken of er NL inzit?Anoniem: 44910 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:04:
ik heb de 480 geupdate (firmware update), maar nu is alles Engelstalig.
hier een tabel om dat te checken. Wel voor de samsung jet, maar moet ook op de F480 van toepassing zijn.
S8000 = Model
XE = The linguistic area
I = Year
L = Month
1 = Version of month
The linguistic areas are as follows: Europe, Africa, Asia.
Europe:
BD Cyprus, Greece
CP Finland
DB Vietnam
DC Thailand
DD India
DT Australia
DX Indonesia, Malaysia, Philippines, Singapore, Vietnam
DZ Malaysia, Singapore
JA South Africa
JC Algeria, Morocco, Nigeria, South Africa, Tunisia
JP Arabic
JR Arabic
JV Algeria, Egypt, Iran, Iraq, Kuwait, Morocco, Nigeria, Oman, Pakistan, Saudi Arabia, South Africa, Syria, Tunisia, Turkey
MT Switzerland
XA Austria, France, Germany, Italy, Netherlands, Switzerland, United Kingdom
XB Denmark, Norway, Sweden
XC Portugal, Spain
XD Croatia, Czech, Hungary, Slovakia
XE Bulgaria, Estonia, Kazakhstan, Latvia, Lithuania, Russia, Ukraine
XF Bulgaria, Croatia, Romania
XP English, German, French, Italian, Spanish, Nederlands, Polski, Portugues and Turkish
XX Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom, Denmark
ZC China, Hong Kong
ZH Hong Kong
ZT Taiwan
Africa:
JC Algeria/Tunisia
JP/JR Arabic
JV Turkey
Asia:
DB Vietnam
DC Thailand
DD India
DT Australia
DX Thailand/Indonesia/Vietnam/Malaysia
Provider Code:
AD = O2, Austria
AE = SFR, France
AI = Tim, Italy
AM = Vodafone
AN = E-Plus, Germany
AO = O2, Germany
AS = KPN, Netherland
AU = Mobilkom, Austria
BB = Tmn, Portugal
BF = Optimus, Portugal
BG = Telefonica, Spain
BM = Swisscom, Switzerland
BN = Amena, Spain
BO = T-Mobile, Germany
BU = Vodafone
BV = Orange, Switzerland
BW = O2, United Kingdom
CD = Proximus, Belgium
CG = Telia Mobitel, Sweden
CH = SingTel, Singapore
CK = Tele2 Comviq, Sweden
CT = Tdc, Denmark
CU = One, Austria
CV = Telenor, Norway
DT = Optus, Australia
DV = Telstra, Australia
EF = Celcom, Malaysia
JB = Vodacom, South Africa
MD = Telia Sonera, Finland
MJ = Vodafone, Italy
MM = Tele Ring, Austria
MV = NetCom, Norway
NA = Nrj, France
NB = Tele2 Norway, Norway
NE = H3g Nordic, Sweden
NP = H3g, Italy
RF = T-Mobile
SS = Vodafone, Japan
Year:
A 2001
B 2002
C 2003
D 2004
E 2005
F 2006
G 2007
H 2008
I 2009
J 2010
Month:
A January
B February
C March
D April
E May
F June
G July
H August
I September
J October
K November
L December
Weet iemand hoe je een factory reset kunt doen als je niet bij het scherm kunt komen.
Mijn vriendin zit in het buitenland en opeens kan ze niks meer met het scherm. Als ze het toestel aanzet kan ze nog haar pin invoeren en daarna doet het scherm niks meer. Dus we kunnen ook niet in de dialer komen om een factory reset uit te voeren.
Mijn vriendin zit in het buitenland en opeens kan ze niks meer met het scherm. Als ze het toestel aanzet kan ze nog haar pin invoeren en daarna doet het scherm niks meer. Dus we kunnen ook niet in de dialer komen om een factory reset uit te voeren.
DÃreach don la ÃnnÃu ná bÃodh buaÃrt ort!
Kan iemand mij vertellen waarom Samsung ( naar mijn weten ) nog geen W7 ondersteuning biedt?
Ik heb gezocht en gezocht maar de software niet kunnen vinden.
Ben ik nou de enige die het gewoon schandalig vind dat zij dit OS niet ondersteunen?
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Ben ik nou de enige die het gewoon schandalig vind dat zij dit OS niet ondersteunen?
Ik dacht dat ze juist laatst ondersteuning hadden toegevoegd. Bij mij wekt deze in ieder geval prima (windows 7 x86)oceandrive schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:39:
Kan iemand mij vertellen waarom Samsung ( naar mijn weten ) nog geen W7 ondersteuning biedt?
[/quote]Ik dacht dat ze juist laatst ondersteuning hadden toegevoegd. Bij mij wekt deze in ieder geval prima (windows 7 x86)
[/quote]
Aha dat wist ik niet, Bedankt ik ga het proberen!
[/quote]
Aha dat wist ik niet, Bedankt ik ga het proberen!
Door een storing tijdelijk mijn oude telefoon weer opgepakt. Alleen als ik via iMap mijn gmail binnen wil halen krijg ik steeds een timeout. Nu heb ik de handleiding hier genoemd al gevolgd, met dien verstande dat ik de SMTP van gmail zelf heb gebruikt ipv die van KPN omdat ik Vodafone gebruik.
Iemand nog suggesties? Want ik word langzaam gek van dit ding.
Ik heb het volgende:
SMTP server; smtp.gmail.com Port:465
veilige verbinding SSL
IMAP4 server inkomende mail
imap.gmail.com
Port; 993
APOP niet aangevinkt
Veilige verbinding SSL
En ik gebruik Vodafone Live! alleen ik krijg steeds een time out, of er gebeurd niks. En dat terwijl er continu mail over mijn gmail loopt.
Ja ik heb imap aangevinkt in gmail.
Iemand nog suggesties? Want ik word langzaam gek van dit ding.
Ik heb het volgende:
SMTP server; smtp.gmail.com Port:465
veilige verbinding SSL
IMAP4 server inkomende mail
imap.gmail.com
Port; 993
APOP niet aangevinkt
Veilige verbinding SSL
En ik gebruik Vodafone Live! alleen ik krijg steeds een time out, of er gebeurd niks. En dat terwijl er continu mail over mijn gmail loopt.
Ja ik heb imap aangevinkt in gmail.
DÃreach don la ÃnnÃu ná bÃodh buaÃrt ort!