Ik erger me bij vlagen wel kapot aan deze telefoon. Hardwarematig zit het goed in elkaar, mooi scherm, goeie camera, aardige batterij, goed formaat. Maar softwarematig zijn er zoveel rare dingen te vinden...
Mijn laatste probleem is dat hij steeds loopt te mekkeren dat mijn smsgeheugen vol zit. Vervolgens check ik dan de "geheugenstatus" (en waarom die altijd eerst op mms staat, en dat smsgeheugen pas optie 3 is, laat ik maar voor wat het is), maar dan staat er dat mijn simkaart vol zit, en op de telefoon zelf heb ik nog ruimte voor 200 stuks. Nou, dan denk ik, laat ik dan smsjes van mijn simkaart "Naar telefoon" verplaatsen. Dit gaat aanvankelijk goed, maar na 3 of 4 keer gaat ie weer zeuren dat het geheugen vol is

...Check ik de geheugenstatus nog een keer, dan is op zowel de simkaart als op de telefoon weer ruimte...Wtf zeurt dat ding dan?

...
Verder vind ik de T9 ronduit slecht leren, moet echt woorden blijven invoeren, hij onthoudt ze gewoon niet. Daarbij komt het feitje dat je bij het leren van T9, om de een of andere duistere reden je nieuwe woord automatisch altijd met een hoofdletter moet beginnen. En het is leuk dat je de achtergrondkleur van het mainmenu kan veranderen, maar dat slaat compleet nergens op aangezien de verdere menu's niet mee veranderen. En de widgets? Ik vind ze maar matig handig. Je moet ze eerst vanuit de balk slepen op je achtergrond, en dan pas kan je ze aanklikken. Qua aantal keer klikken is het mainmenu exact even snel, misschien zelfs sneller in sommige gevallen. (widget: klik, balk tevoorschijn halen, sleep, icoontje naar het scherm, klik op het icoontje, et voila....mainmenu: klik, mainmenu, klik, icoontje...) Of je moet je hoofdscherm vol willen zetten met icoontjes, dan win je een klik of 2...
Als er mensen zijn die oplossingen voor mijn issues hebben, gaarne! En verder blijft het een mooi toestel hoor! :-) Denk trouwens ook niet dat ik al op de nieuwste firmware zit..Heb geen accuweather-widget namelijk, wel een rekenmachine en memo ding.