Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:05:
Iemand een idee welke firmware dit is?
_/-\o_
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar?
Inmobile zegt dat het over de F480 (T-Mobile) gaat, maar hier bij TmoNews wordt er getwijfeld of het een F480 is, ikzelf ook denk van niet, zie schermgrootte en achterzijde.

Heb al meer kunnen lezen over de nieuwe Touchwiz UI (voor de S5230 & S5600).
Hoop echt van harte dat ze deze firmware (aangepast aan hardware) ook officieel uitbrengen voor F480.

Word een beetje moe van deze telefoon. |:(
Op eerste gezicht is er niets mis mee en hij werkt ook redelijk. Maar moet teveel rotzooien in de telefoon zelf om er blij van te worden! Naar mijn mening, normale instellingen zoals scroll-snelheid en touchgevoeligheid, moeten in het admin-menu worden aangepast. Heb hier veel moeten aanpassen om de telefoon voor mij goed te krijgen.

Wil verder ook geen onofficieel firmware installeren, maar ook niet in de telefoon rommelen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2009 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:45:
Ow, knop reageert bij mij ook soms heeeeel slecht.

Vooral als je direct van hold af wilt halen nadat je een sms hebt onvangen..
ALS hij dan van hold afkomt, doet heel vaak het touchscreen het niet :D
Exactemundo. Dat probleem heb ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zou iemand kunnen bevestigen of er een weer (weather) widget op de f480 zit? Op de oude firmware versie in ieder geval niet maar ik had gelezen dat deze widget wel wordt meegeleverd met een recente firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fipotje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
Kan je ook "legaal" je firmware updaten ? Dus ehm ja via samsung programma ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fipotje schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:59:
Kan je ook "legaal" je firmware updaten ? Dus ehm ja via samsung programma ofzo?
Kan voor zover ik weet alleen bij een servicepunt. Kijk even op de Samsung-site voor zo'n punt bij jou in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
risp schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:41:
Zou iemand kunnen bevestigen of er een weer (weather) widget op de f480 zit? Op de oude firmware versie in ieder geval niet maar ik had gelezen dat deze widget wel wordt meegeleverd met een recente firmware
Ik heb de widget Accu Weather op mijn F480.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marciagillian schreef op zondag 05 april 2009 @ 14:03:
[...]

Ik heb de widget Accu Weather op mijn F480.
Hoe kom je daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Accu Weather widget zat er al standaard op. Ik heb fw F480XXHL3.

[ Voor 9% gewijzigd door marciagillian op 06-04-2009 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TIP: je kan weldegelijk de scrollsnelheid aanpassen!
Wanneer je aan de linkerkant op het scherm scrollt gaat het snel, wanneer je aan de rechterkant van het scherm scrollt gaat het langzamer.
Dit werkt voor mij goed bij Telefoonlijst en Berichten scrollen.
Het maken van een afspraak in de agenda is en blijft echter een drama qua scrolling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01-2023
nou das wel een HEEL goede tip zeg! wist ik niet! (zal vast wel in de gebruikershandleiding staan maar die lees ik nooit.)

ik merkte wel dat het soms heel snel ging met scrollen en dan weer niet. Wat ik altijd deed was korte vegen over het scherm bij scrollen, dan gaat hij ook heel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marciagillian schreef op maandag 06 april 2009 @ 00:00:
[...]

Accu Weather widget zat er al standaard op. Ik heb fw F480XXHL3.
Is deze nederlands????? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja dus ik heb hem nu ook en hij is super.

widgets downloaden
weather widget
sms widget
enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag,

Weet iemand waarom ik met headset in en radio aan niet hoor dat er een SMS binnenkomt? Bij mijn oude trouwe Sony Ericsson W810i (het beste toestel ooit gemaakt op de Nokia 6310i na :P ) hoorde EN voelde ik dat duidelijk. Nu dus niet.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste 'gewone' firmware met nederlandse t9 is F480XXIB1. Ik ga hem later vandaag even flashen, ben benieuwd wat er veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:39:
De laatste 'gewone' firmware met nederlandse t9 is F480XXIB1. Ik ga hem later vandaag even flashen, ben benieuwd wat er veranderd is.
hou ons op de hoogte, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer wat nieuwe widgets: Accu Weather, een google searchbar en de mogelijkheid om nieuwe widgets te downloaden. Voor wie het nog met een oude FW doet, er zijn nu ook widgets voor: memo, inbox, rekenmachine, bluetooth, alarm. Alles doet het verder soepel.

Voor het flashen wilde ik nog met PC studio mn smsjes op de computer zetten, maar dat lukte niet (bekend probleem). Ik kreeg het met geen mogelijkheid voor elkaar, hoewel het eerder (vorige keer dat ik flashte) wel lukte. Misschien dat het aan die firmware lag (F480XXHJ4), maar nu werkt het in elk geval wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de nieuwe firmware erop gezet. Idd nieuwe widgets erbij, en ik merk dat de touchscreen sneller is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer ik probeer video te streamen naar mn f480 geeft hij steeds connecting failed. Site (m.vuclip.com) werkt nogtans prima wanneer ik de video eerst download.. heeft iemand dit nog geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:48
Als ik wil flashen, maakt het dan uit dat ik nu T Mobile branded software heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
touchscreen sneller, klinkt intressant.
ga het zometeen of morgen ook maar even proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
ik heb hem geïnstalleerd, valt een beetje tegen.
Wat me opvalt is dat alle widgets nu doorzichtigheid hebben, soms maar een klein beetje maar ze zijn allemaal doorzichtig (kweet niet of dat eerst ook was). Extra widgets zijn alleen de google zoekbalk, accu weather en extra widgets downloaden, maar ik heb er geen internetabonnement bij dus heb er vrij weinig aan :).
Het touchscreen reageert inderdaad wel beter!

ik hoopte eigenlijk op de vormgeving van pagina 37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee weken geleden heb ik mijn firmware geupdate naar versie F480XXIB1.
Alles ging goed en nergens problemen mee.

Alleen nu werkt sinds een week de opneemknop niet meer. (en dat is de enigste manier om een inkomende gesprek op te nemen.)

Kan dit aan de firmware liggen? Of betekend dit dat m'n phone kapot is?

(en volgens mij is de garantie weg als je een firmware update uitgevoerd hebt dus weet ook niet wat dat grapje daat kosten als ik de phone op laat sturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Een vriendinnetje van me die heeft nogal wat problemen met haar F480.
Touchscreen reageert nergens meer op, weet het fijne er niet van, echter is het een algemeen bekend probleem? En is er wat aan te doen? Ik wil het wel even proberen op te lossen voor dr ;).

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
rCk schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:36:
Een vriendinnetje van me die heeft nogal wat problemen met haar F480.
Touchscreen reageert nergens meer op, weet het fijne er niet van, echter is het een algemeen bekend probleem? En is er wat aan te doen? Ik wil het wel even proberen op te lossen voor dr ;).

Bij voorbaat dank!
Probeer dan eerst zelf eens wat. Dat verwachten we namelijk van je voordat je hier je vraag komt stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
als je te snel na een smsje hem probeert te unlocken zegtie altijd nee, dan doetie niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

RoD schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:10:
[...]

Probeer dan eerst zelf eens wat. Dat verwachten we namelijk van je voordat je hier je vraag komt stellen :)
Ga ik doen, vraag dr binnenkort of ze dr foon meeneemt naar mij dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:45
jorisvo schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:20:
als je te snel na een smsje hem probeert te unlocken zegtie altijd nee, dan doetie niets
Klopt.. ERG irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn von Z.
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-08 18:13
Hoe krijgen jullie hem in de 'download' mode? Ik moet 'Volume-omlaagknop', 'camera-toets' en de 'ophangtoets' tegelijkertijd indrukken maar ik heb alle volgordes wel een paar keer geprobeerd en langere tijd vast gehouden maar de telefoon wilt met geen mogelijkheid in die mode geraken. Mijn telefoon is niet in 'hold' en profiel normaal is activeerd.

Rofl, nevermind. Telefoon moet dus uit staan.

---

Hmm. Gaat niet helemaal zoals het moet. Wanneer de telefoon zich moet gaan resetten krijg ik "Wait reset !!
Serial port open error!" te zien en de telefoon reset zichzelf niet. Ik krijg wel het geluidje te horen als je hardware loskoppelt zeg maar. Ik heb F480XXIB1 erop gezet, maar na een handmatige reset blijkt na controle dat ik nog steeds F480XXHJ4 heb. Weten jullie wat er fout gaat?

---

Ah, ik weet het niet zeker maar wellicht is hij nu goed bezig. Eerst heb ik Boot Change met de Boot files gedownload. De telefoon startte zichtzelf waarna ik hem weer heb uitgezet. Vervolgens heb ik Full Download aangevinkt en Boot Change uit, de benodigde files geselecteerd en op Download geklikt.

---

Ik heb nu XXIB1 met T9 en enkele nieuwe widgets. Het menu zelf is niet veranderd. Ik heb als nieuwe widget de Post It gedownload. Wel aardig, maar jammer dat wanneer je erop 'klikt' het invulformulier niet helemaal top boven reikt. Zo zie je je 'desktop' nog door de bovenste balk waarin je status symbolen staan. Maar zoals te zien is in het bericht op Engadget (link) is het niet.

[ Voor 73% gewijzigd door Martijn von Z. op 24-04-2009 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
ik wil meer spelletjes :p
iemand daar een goede site voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oudbrood
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-06-2024
jorisvo schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:25:
ik wil meer spelletjes :p
iemand daar een goede site voor?
Daar ben ik ook heel nieuwsgierig naar......
Er is (bijna) niks te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oudbrood schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:32:
[...]

Daar ben ik ook heel nieuwsgierig naar......
Er is (bijna) niks te vinden.
Ja ga met je mobiel naar www.davidpye.com/wap/ daar zijn spelletjes te vinden voor allerlei telefoons (java games) Bij sommige spellen staat ..._f480_no_bar achter, deze zijn speciaal de onderbalk weggehaald voor de F480.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
ja maar ik heb geen zin in mobiel internet :p
ik wil gewoon zo kunnen dowloaden en via bluetooth/kabel erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oudbrood
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-06-2024
jorisvo schreef op zondag 26 april 2009 @ 11:27:
ja maar ik heb geen zin in mobiel internet :p
ik wil gewoon zo kunnen dowloaden en via bluetooth/kabel erop zetten
Volgens mij gaat dat niet zo werken.
Eerder in dit forum is te lezen dat de F480 alleen applicatie installeert als je deze download.
Ik heb het niet bedacht....... :P

Dan moet ik nog ff geduld hebben want me internet abbo is pas op 28 juni actief.

In ieder geval bedankt voor de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds eergisteren mijn firmware geupgrade van versie
f480XXHI1 (september 2008 1e revisie) naar f480XXHL4 (december 2008 4e revisie)
voornamelijk in de hoop van het irritante wegvalprobleem af te zijn. (om de zoveel gesprekken valt de verbinding na 20-40 seconden bellen weg. De minutenteller op het display blijft doortellen, maar de verbinding is weg)

Ik zal hier mijn ervaringen plaatsen in dezen. Tot nu toe is de verbinding er nog niet uigeknald. Hopen dat het zo blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
er zit bij mij mega veel stof achter het display.

Weg te halen op een manier dat ik garantie houd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 19:11:

bij mij ook het geval...
erg irritant, heb ik bij alle mobieltjes die ik heb gehad. Kunnen ze niet gewoon een keer stofvrije schermen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij valt dit onder Samsungs Garantie. Maar dan ben je hem wel weer een weekje kwijt.
Wel gek, hoor/lees niet veel stof-klachten van deze telefoon. Zit er een gat in je cover ergens?
Samsung heeft wel een hoop andere standaardklachten, maar stofvrije schermen maakten ze tot nu toe als geen ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
nou ik heb het ok hoor. Je kan er niks aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nico111 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 13:35:
nou ik heb het ok hoor. Je kan er niks aan doen
Dan blijf ik erbij dat jullie gewoon pechtoestellen hebben, want als je de 159 pagina's aan gebruikersreviews op GSMArena.com (http://www.gsmarena.com/samsung_f480-reviews-2268.php) leest en je zoekt op "dust" dan vindt je precies 1 reactie van de +- 1000 reacties die jullie probleem ook (h)erkent. Kan natuurlijk ook betekenen dat sommigen het niet erg vinden dat ze stof hebben en het daarom niet melden op de site. Mij zou het wel ernstig irriteren.

Neemt overigens niet weg dat het slecht is dat dit soort dingen kan voorkomen bij zo'n hi-end toestel. Persoonlijk vind ik het 'dropped call' issue veel ernstiger, en daar vindt je ook veel meer mensen met hetzelfde probleem.
Heb net mijn firmware laten upgraden vanwege dit probleem. De afgelopen 4 dagen nog geen dropped call gehad, maar als het me nog 1 keer gebeurt dan ben ik klaar met dit toestel, hoe mooi het ook is.

Bellen moet gewoon perfect zijn.

Zijn er nog mensen die last hebben van dropped calls trouwens? Of bij wie het over was na firmware upgrades.
Ben benieuwd naar de reacties.

Overigens: er zijn meer dan 102.000 resultaten als je zoekt op
http://www.google.nl/search?q=samsung+f480+drops+calls (.. :| ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
dit is voor mij de allereerste samsung met stof achter het scherm. Ik heb daar nog nooit last van gehad bij samsung. Het is ook niet heel erg veel, maar het zit er wel. Het is in elk geval niet zo erg als bij de nokia 6230. Bij die telefoon (van een vriend van me) kan je het display nog maar net lezen..

Overigens, die spelletjes die te downloaden zijn voor de F480, ik raad het af. Sowieso zijn er mar een paar die écht goed werken op een touchscreen, de rest geeft een balkje onderin met pijltjes alsof je een normaal toetsenbord op je telefoon hebt, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heiders
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-06 06:54
Hey,

Ik heb sinds vandaag ook de samsung f480, prachtig dingetje, had ook gelijk het beschermklepje erop gedaan, alleen die krijg ik er echt met geen enkele mogelijkheid meer vanaf.. Heb al wat andere reacties op dit forum gezien, van anderen die daar last van hebben en dat je het met de juiste geweldsmethode moet doen.. Maar ik druk/trek vrij krachtig maar krijg hem er gewoon niet vanaf.. Bij de productreview van deze telefoon staat ook dat je op de zwarte richel onder het klepje moet drukken.. maar dat lijkt me niet echt logisch, omdat je hem eraf hoort te "schuiven" toch?
Is er iemand die even duidelijk aan kan geven hoe jij het klepje er altijd afhaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 16:59:
[...]

Bellen moet gewoon perfect zijn.

Zijn er nog mensen die last hebben van dropped calls trouwens? Of bij wie het over was na firmware upgrades.
Ben benieuwd naar de reacties.

Overigens: er zijn meer dan 102.000 resultaten als je zoekt op
http://www.google.nl/search?q=samsung+f480+drops+calls (.. :| ..)
Ik had dat probleem toen ik hem aanschafte. 'K was het zó zat, naar sevicepunt in den haag gebracht, was binnen een week terug met nieuwe firmware.

Gelukkig probleem over! :)

En stof, je ziet het niet echt in vol licht, maar als backlight uit is zit er gewoon veel te veel onder.
Achja,

IMHO vind ik de F480 geen high end telefoon, maarja :)
Ik gebruik hem btw zónder klepje, veel fijner!

Btw, ik zie ZOVEEL mensen als ze bellen( en een klepje erop hebben) het klepje eerst er vanafhalen, en het dan als een soort frutseltje om hun wang hebben hangen..

Dat ding is er voor gemaakt om dicht te laten, zitten niet voor niets gaten bij de microfoon en speaker 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Tomino op 05-05-2009 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heiders schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:57:
Hey,

Ik heb sinds vandaag ook de samsung f480, prachtig dingetje, had ook gelijk het beschermklepje erop gedaan, alleen die krijg ik er echt met geen enkele mogelijkheid meer vanaf.. Heb al wat andere reacties op dit forum gezien, van anderen die daar last van hebben en dat je het met de juiste geweldsmethode moet doen.. Maar ik druk/trek vrij krachtig maar krijg hem er gewoon niet vanaf.. Bij de productreview van deze telefoon staat ook dat je op de zwarte richel onder het klepje moet drukken.. maar dat lijkt me niet echt logisch, omdat je hem eraf hoort te "schuiven" toch?
Is er iemand die even duidelijk aan kan geven hoe jij het klepje er altijd afhaalt?
Ik had hetzelfde probleem.
Wat je moet doen is hetvolgende:

- Pak de telefoon met het scherm naar beneden, houd hem recht voor je, zwarte richel wijst van je af, cameralens wijst naar je toe. (Samsung-logo-tekst zit nu aan de linkerkant)
- Plaats je wijsvinger en de middelvinger van je rechterhand helemaal aan de rechter-rand van het touchscreen (de onderkant van de telefoon nu), je rechterduim in de rechterhoek van de zwarte richel (de bovenkant van de telefoon nu)
- Plaats je wijsvinger en de middelvinger van je linkerhand helemaal aan de linker-rand van het touchscreen (de onderkant van de telefoon nu), je linkerduim in de linkerhoek van de zwarte richel (de bovenkant van de telefoon nu)
- Duw beide duimen tegelijkertijd rustig van je af. Gebruik wat kracht, niet teveel, is ook niet nodig.
- De cover komt n u gegarandeerd los

Waar het omgaat is dat je de kracht op de uiterste randen (lange zijkanten) van de telefoon zet en dus niet lukraak ergens op de rug van het cover want dan sloop je de telefoon/cover als je pech hebt. Onder de zijkanten zitten namelijk de haakjes die de cover vasthouden. Die moet je losmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
das precies hoe het moet inderdaad, en ik vind dat klepje ook maar dom eigenlijk, zou naar boven moeten klappen ofzo...

het komt er met het klepje op neer dat je met 2 duimen van je af moet proberen te duwen, dan gaat het goed. bruut geweld is echt niet nodig, al vond ook ik het ding nogal strak zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heiders
Bedankt voor de reacties, ik had het klepje eerder al met veel kracht eraf weten te halen, maar nu lukt het echt niet meer, ondanks jullie goede beschrijvingen.. Maar met de zwarte richel bedoel je dat stuk plastic onder op de telefoon neem ik aan? Moet je dan daar beginnen met drukken? Of bedoel je met zwarte richel de overgang tussen het grijze gedeelte aan de achterkant en het hoesje?

Ik had zojuist nadat het me wel eindelijk gelukt was even de normale batterijklep erop gedaan en die kreeg ik er veel makkelijker af en op dan dit leren klepje.. Ik denk dat zodra ik hem er nu weer af heb, ik de normale batterijklep er maar weer op houd, wel zonde, want ik ben wel bang voor krassen e.d. op het beeldscherm.. Vind dit toch wel een foutje van samsung dat het zo stroef gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(

Ik had eerder gemeld dat ik met mijn gloednieuwe F480 (4 weken oud) niets dan problemen had met wegvallende verbindingen. Hij is weggeweest voor een softwareupdate. Maar na 4 dagen probleemloos bellen viel ie zojuist helaas weer weg:
na precies 40 seconden blijft de teller doorlopen maar de gesprekspartner is niet meer te horen. Daarna wordt de verbinding verbroken.

|:(

Ik begin het vertrouwen in dit toestel te verliezen. Morgen Samsung maar weer bellen en kijken wat ze voor me kunnen doen. Heb het ding in een internetwinkel gekocht en die zeggen dat de garantie via Samsung loopt.
BAH en nog eens BAH.

Zo. Dat lucht een beetje op :)

Heb mijn oude Nokia N95 weer in gebruik voorlopig. Na er weer een uurtje ermee gespeeld en gebeld te hebben moet ik zeggen dat de bel en geluidskwaliteit vele malen beter is dan de F480. Maar ja. De f480 ziet er wel veeeel mooier uit. Maar wat heb je aan mooi als het basisprincipe van de telefoon (er mee bellen) niet voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heiders schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 21:04:
Bedankt voor de reacties, ik had het klepje eerder al met veel kracht eraf weten te halen, maar nu lukt het echt niet meer, ondanks jullie goede beschrijvingen.. Maar met de zwarte richel bedoel je dat stuk plastic onder op de telefoon neem ik aan? Moet je dan daar beginnen met drukken? Of bedoel je met zwarte richel de overgang tussen het grijze gedeelte aan de achterkant en het hoesje?

Ik had zojuist nadat het me wel eindelijk gelukt was even de normale batterijklep erop gedaan en die kreeg ik er veel makkelijker af en op dan dit leren klepje.. Ik denk dat zodra ik hem er nu weer af heb, ik de normale batterijklep er maar weer op houd, wel zonde, want ik ben wel bang voor krassen e.d. op het beeldscherm.. Vind dit toch wel een foutje van samsung dat het zo stroef gaat.
Ik heb even snel een plaatje in elkaar gehackt met MS Paint, ziet er niet uit maar misschien verduidelijkt het de boel een beetje:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/j9rqpx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heiders
He dankjewel, zo is het in ieder geval heel duidelijk. Ga vanmiddag even proberen of het zo goed lukt..
Heb wel ook nog een ander vraagje. Gister was ik muziek aan het luisteren op de fiets met mijn telefoon en werd ik gebeld. Toen kon ik gewoon opnemen via het knopje op de antenne, maar sinds vandaag is het zo dat wanneer ik gebeld word terwijl ik muziek aan het luisteren ben, dat mijn ringtone gewoon wordt afgespeeld (via de luidsprekers, dus niet via de headset) en dat ik op moet nemen met de knop op de telefoon. Als ik dit doe kan ik wel gewoon praten en luisteren via de headset, maar snap niet waarom ik nu ineens via de telefoon op moet nemen en ook niet waarom de ringtone ineens via de luidspreker afgespeeld wordt terwijl ik de headset erin geplugd heb. Heb op de telefoon gezocht naar headset instellingen of iets dergelijks, maar heb zoiets niet kunnen vinden.. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
gebruiksaanwijzing eens een keertje lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heiders
jorisvo schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 19:53:
gebruiksaanwijzing eens een keertje lezen?
Ik ben me bewust van wat er op pagina 29 onder het kopje "de headset gebruiken" staat.
Maar staat daar een antwoord op de vraag waarom ik gister wel op kon nemen via de knop op de headset en vandaag niet? En waarom die gister de ringtone niet via de luidspreker afspeelde wanneer ik gebeld werd en vandaag wel? Of op de vraag of er ergens op de telefoon iets in te stellen staat over het gebruik van de headset?

Volgens mij niet. Dus of er moet nog ergens anders in de handleiding een antwoord op mijn vragen staan of jouw opmerking is volstrekt zinloos en blijkbaar moet ik dan de handleiding niet nog een keer lezen, maar jij mijn post, zodat je begrijpt wat ik vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi
Ik heb sinds 3 maanden de Touchwiz F480 maar ik heb nu sinds een maand dat als ik fotos wil maken ik een soort storend testbeeld in mijn scherm heb. Totaal geen beeld meer.
Bij de Belcompany vertelden ze me dat ik een update via PC studio moest downloaden maar kreeg het niet voor elkaar. Volgens hun is dit een software probleem..wat kan ik er tegen doen, kan geen fotos meer maken en wordt er een beetje kriegel van.
:?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:55

Theo

moederbord

Ik heb een probleem met mijn F480, ik ben al dagen aan het zoeken hoe ik de telefoon automatisch kan laten syncen met de pc (xp met outlook). Ik moet nu iedere keer op 'Synchroniseren' drukken om de gsm te syncen terwijl mijn oude Nokia volledig automatisch synchroniseerde via bluetooth en pc-suite. Is zo'n automatisch syncmogelijkheid ook eigelijk voor de F480 beschikbaar?? Ik moet nu meerdere malen per dag handmatig syncen, echt echt handig is dat niet.. (vergeet het nog wel eens)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Ik erger me bij vlagen wel kapot aan deze telefoon. Hardwarematig zit het goed in elkaar, mooi scherm, goeie camera, aardige batterij, goed formaat. Maar softwarematig zijn er zoveel rare dingen te vinden...
Mijn laatste probleem is dat hij steeds loopt te mekkeren dat mijn smsgeheugen vol zit. Vervolgens check ik dan de "geheugenstatus" (en waarom die altijd eerst op mms staat, en dat smsgeheugen pas optie 3 is, laat ik maar voor wat het is), maar dan staat er dat mijn simkaart vol zit, en op de telefoon zelf heb ik nog ruimte voor 200 stuks. Nou, dan denk ik, laat ik dan smsjes van mijn simkaart "Naar telefoon" verplaatsen. Dit gaat aanvankelijk goed, maar na 3 of 4 keer gaat ie weer zeuren dat het geheugen vol is :S...Check ik de geheugenstatus nog een keer, dan is op zowel de simkaart als op de telefoon weer ruimte...Wtf zeurt dat ding dan?:S...
Verder vind ik de T9 ronduit slecht leren, moet echt woorden blijven invoeren, hij onthoudt ze gewoon niet. Daarbij komt het feitje dat je bij het leren van T9, om de een of andere duistere reden je nieuwe woord automatisch altijd met een hoofdletter moet beginnen. En het is leuk dat je de achtergrondkleur van het mainmenu kan veranderen, maar dat slaat compleet nergens op aangezien de verdere menu's niet mee veranderen. En de widgets? Ik vind ze maar matig handig. Je moet ze eerst vanuit de balk slepen op je achtergrond, en dan pas kan je ze aanklikken. Qua aantal keer klikken is het mainmenu exact even snel, misschien zelfs sneller in sommige gevallen. (widget: klik, balk tevoorschijn halen, sleep, icoontje naar het scherm, klik op het icoontje, et voila....mainmenu: klik, mainmenu, klik, icoontje...) Of je moet je hoofdscherm vol willen zetten met icoontjes, dan win je een klik of 2...
Als er mensen zijn die oplossingen voor mijn issues hebben, gaarne! En verder blijft het een mooi toestel hoor! :-) Denk trouwens ook niet dat ik al op de nieuwste firmware zit..Heb geen accuweather-widget namelijk, wel een rekenmachine en memo ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
ik vind dat widgetbalkje gewoon 10x handiger, hoef niet te zoeken waar ik wil zijn.. Vooral bij notities enzo, sms is niet veel extra inderdaad. Aplicaties die wat verder weg in het menu staan zijn wel een uitkomst, en sms staat altijd op mijn hoofdscherm samen met notities dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Zijn er programma's waarmee je makkelijk met op je pc smsjes kan backuppen? Pcstudio werkt om de een of andere reden niet. Hij zegt dat ie verbonden is, dan ga ik naar de Message Manager, klik ik op inbox van de telefoon, dan gaat ie de smsjes laden, maar dan gebeurt er niks meer...Hij blijft op (0/206) staan...
Ben wel wat progjes tegen gekomen op internet die het ook zouden moeten kunnen, maar dan moest je iets op je smartphone (wat dit niet is, toch) installeren.
En ik heb Mobiledit geprobeerd, maar die leest alleen de simkaart.

[ Voor 11% gewijzigd door eswa op 11-05-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem heb ik dus ook, dat ie niks doet als ie mijn smsjes gaat laden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen :) Ben nieuw hier op het forum en heb toch al wat dingen opgestoken van het forum :) maar zit nog met enkele vraagjes:

Ik heb ebuddy geinstaleerd op m'n gsm, maar telkens ik het opstart vraagt de app mij of ik verbinding wil maken met internet, ik druk op toestaan, 1 keer vragen en krijg dan de melding dat ik in de instelling iets van java internet moet toelaten ofzo, maar waar vind ik dit precies terug? :)

Mijn tweede vraag is een vraag die hieral een paar keer aan het bod kwam maar ik vraag het nog maar eens :)
Weten mensen hier echte aanraders voor games/apps zoja, kan je zo vriendelijk zijn om een linkje te pm'en ofzo? ^^ (Liefst zonder bar, en indien de game touchscreen guitar hero/spore zou zijn, zou je deze jongen erg gelukkig maken :) )

En als laatste, ik heb een 8gig kaartje zitten in m'n samsung.. Maar tussen mijn artiesten scrollen in de mediaplayer gaat traag.. Is dit normaal?

Alvast bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ardtieboy, welkom op GoT. :) Linken naar games/apps in PM's doen we hier niet. Vaak zit er copyright op die dingen, dus is het niet toegestaan om hier naar te linken op GoT. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 23% gewijzigd door Ginz op 15-05-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb 2 vraagjes . Ik heb mijn samsung nu al een tijdje. En is wel een redelijke telefoon. Aleen zit nu met het probleem als ik hem uit zet en weer aan wil zetten gaat hij niet meer aan. Allen wanner ik de batterij er uit haal en er weer in doet doe hij het wel. Weet iemand hoe het kan ? En mijn 2de vraag was. Als ik hem dan aan heb staat er "Bezig met zoeken..." Waar normaal T-mobile moet komen te staan. Weet jullie misschien ook hoe dit kom ?

Als vast bedankt.

MVG,
Paul ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt op hardwarematige problemen, maar niemand kan je hier helpen aan de hand van die beschrijvingen. Even langs gaan bij T-mobile of je retailer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ik heb mijn telefoon nummer op mijn simkaart staan en in het telefoon geheugen. Op de sim staan ze als backup voor het geval de telefoon kapot gaat.

Ik heb ingesteld dat de telefoon alleen de nummers moet laten zien die in de telfoon staan (kan je foto' bij een nummer voegen). Nu zie ik in mijn telefoonlijst alleen de nummer op mijn telefoon geheugen.

Alleen als ik een sms wil versturen staan de nummer wel dubbel in de telefoonlijst. Het is niet heel erg maar is hier ook iets aan te doen.

Ik heb over al al gekeken maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg het (ook, zie ESWA) niet voor elkaar om de sms van de tel. naar de pc te kopieren. PC studio (laatste versie, update etc) geeft na 5 min melding van een time out met telefoon, andere onderdelen zoals muziek, foto's etc gaat goed. Hoe krijg ik die minimale 200 (+20 van de sim) naar mijn pc? anyone??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chuckie0071
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Heb vandaag dit toestel gekocht maar zit toch met een paar vragen.

Ik heb men nummers op men simkaart gekopierd, dan in de gsm gestoken, en als er nu iemand een bericht naar mij stuurt krijg ik altijd een nummer te zien, geen naam. Weet iemand hoedat komt?

En isser een manier dat als je een bericht tipt je direct in Abc zit en niet in woordenboek?

Voor de rest een zeer fijn toestel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Het lukt mij niet meer om mijn telefoon te verbinden met mijn computer.. Normaal gesproken krijg je drie opties op je telefoon zodra je de USB-kabel op je telefoon aansluit. Nu krijg ik deze niet, ik krijg enkel een beeldschermpje boven in beeld. Blijkbaar is dit niet genoeg want als ik dan op 'verbinden' klik in Samsung PC Studio vindt-ie niets... is dit probleem bekend bij anderen en is er dan iets aan te doen?

Hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 14:24:
Hallo,

Het lukt mij niet meer om mijn telefoon te verbinden met mijn computer.. Normaal gesproken krijg je drie opties op je telefoon zodra je de USB-kabel op je telefoon aansluit. Nu krijg ik deze niet, ik krijg enkel een beeldschermpje boven in beeld. Blijkbaar is dit niet genoeg want als ik dan op 'verbinden' klik in Samsung PC Studio vindt-ie niets... is dit probleem bekend bij anderen en is er dan iets aan te doen?

Hoor het graag!
ik moet hem altijd eerst aansluiten en dan het programma opstarten. Misschien werkt dit ook voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope helaas werkt dat niet:( want je moet zodra je het kabeltje in je telefoon stop direct 3 keuzes krijgen die je aan kunt klikken, of je het programma nu opstart of niet. Tenminste zo was dat bij mij vroeger?

Ik heb overigens wel het idee dat de connector van mn telefoon niet meer helemaal goed is. Ik kan mn telefoon namelijk niet meer opladen met de meegeleverde oplader. Maar als ik de PC-kabel inplug dan krijg ik boven in mn telefoonscherm wel een beeldschermpje te zien....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino

Pff, met deze zonnige dagen. Echt niet normaal hoeveel rotzooi er achter het scherm zit! Grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 22:47:
[...]

Pff, met deze zonnige dagen. Echt niet normaal hoeveel rotzooi er achter het scherm zit! Grrr
Ja, bij mij zie je het ook goed in de zon, al die stof onder het scherm.
Ik ga denk ik deze week even langs naar samsung service point in den haag en dan laat ik de nieuwste update erop zetten (duurt denk ik een half uurtje).
Dan vraag ik ook gelijk of ze die stof weg kunnen krijgen want ik wil hem niet opsturen dan ben ik hem kwijt voor 1á2 weken en dat wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het overzetten van mijn smsjes.

Ik heb de nieuwste versie van Samsung PC Studio van de Samsung-website gedownload. Verbinding maken met gsm gaat prima, pics en muziek overzetten ook. Probleem is bij overzetten van sms. Pc geeft aan bezig met overzetten maar blijft staan op 0/182. Verder gebeurt er niets.

Bij Samsung helpdesk weten ze ook nog geen oplossing. Ik heb deze vraag al meer gezien op internet, maar nog geen oplossing erbij.

Iemand een idee?

Ondertussen geeft m'n gsm (Touchwiz f480) aan dat sms-geheugen vol is en kan ik dus geen nieuwe sms ontvangen (nee, ik wil niet verwijderen, ik wil ze daarom juist overzetten zodat m'n gsm weer leeg is).

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ho, niet 2x plaatsen ... BLONT ... :9

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2009 10:01 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb mijn samsung f480 nu 2 weken en ik ben er allesbehalve tevreden van. Ik heb het irritante probleem dat hij elke dag minstens 10 keer crasht. Als ik dan een 30 tal seconden wacht is het probleem opgelost en werkt hij weer normaal. Ik heb al alles geprobeerd, zowel oude als de nieuwste (f480XXIB) firmware geflashed maar het probleem blijft bestaan. Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben, of weet iemand of dit kan opgelost worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fabrieksintellingen terugzetten code 8 X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht staat het ergen maar heb het niet kunnen vinden.

Kan ik mijn Samsung F480 mobiel internet via T-Mobile (of andere provider) gebruiken om internet aan mijn laptop te koppelen, waarbij mijn mobiel dan als een soort ´modem´ functioneerd?

Als ik de samsung tools gebruik kan ik alleen maar inbellen via de telefoon terwijl ik een internet verbinding wel op mijn mobiel kan opzetten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het kan moet het gaan via samsung pc studio ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 00:17:
Als het kan moet het gaan via samsung pc studio ;)
Dank voor je antwoord maar nee, helaas heeft de studio alleen maar de mogelijkheid om een inbel verbinding op te zetten, dit wil je niet.... je wilt gewoon gebruik maken van de internet toegang op je mobiel en deze gebruiken voor internet toegang voor je laptop. Dit moet toch niet complex zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chuckie0071
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Weet iemand hoe je een nummer uit je recente geadresseerde verwijderd? Bij mij als ik aanvink komt er alleen maar toevoegen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 10:14:
[...]

Dank voor je antwoord maar nee, helaas heeft de studio alleen maar de mogelijkheid om een inbel verbinding op te zetten, dit wil je niet.... je wilt gewoon gebruik maken van de internet toegang op je mobiel en deze gebruiken voor internet toegang voor je laptop. Dit moet toch niet complex zijn?
Dat heet gewoon een inbelverbinding, maar je gebruikt het internet van je telefoon. Probeer het maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren heb ik ook dit geweldig mobieltje.
Op mijn oude telefoon had ik een code waarop ik de batterij status kon zien (*#0228#) Weet iemand of er ook een code is bij dit mobiel waarop ik dit kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:18
Dezelfde code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Pino, Dank je! Maar ik kon bij de U600 precies zien hoeveel procent de batterij nog had, bij deze kan dat niet volgens mij? Er staan een hoop getallen achter elkaar waar ik niet niet veel begrijp.
JorzoR schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:05:
Voor degene die ook last hebben van wegvallende verbindingen met 3G/UMTS aan, hier een oplossing (die iig voor mij werkt)

Ga naar: Instellingen > Netwerk > Netwerkmodus > Kies: GSM 900/1800

Voila :9

Gebruik het nu al een paar dagen zo, en geen last meer van een wegvallende verbinding.
Wat betekent het eigenlijk GSM 900/1800?

Ik heb nog wel meer vragen maar ga eerst het hele forum maar ff doorlezen om te kijken of er nog nieuwe antwoorden bij zijn gekomen ;)

Hier nog een vraagje: Ik zag dat er verschillende firmwares aangegeven werden. Ik heb F480ASIA2. Dit zou dus eigenlijk geen Nederlandse moeten zijn? het is wel Nederlands! Maar ook ik wil graag de Sms Widget hebben, wat is nu de nieuwste firmware? Weet iemand dit?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Ja klopt, volgens mij moet je één van de bovenste drie hebben. Maar dan moet je ook weten hoeveel mV een volle batterij is, anders weet je nog niet op hoeveel je telefoon is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi iedereen 2 vraagjes :)

1) hebben jullie ook problemen met door de artiesten van jullie mp3-speler te scrollen? dit gebeurt namelijk heel erg laggy van me...
2) zou dit kunnen worden verholpen met een firmware update? en is er ergens een tut waar ik hem kan flashen? En ooja btw: hoe zag je weer firmware? hekje 1234 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu ik toch bezig ben, als ik mijn gsm aansluit aan m'n pc wordt ie dikwijls gedisconnect.. En soms vindt hij ook m'n memorycard niet meer nadat ik er wat opplaatste.. nog mensen met deeze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*#1234#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een tip voor mensen die meer spellen op de telefoon willen.
Op de hyves van Samsung F480 touchwiz wordt het heel handig uitgelegd! Hier heb ik het ook voor elkaar gekregen om 26 spellen erop te zetten! Ik weet nog niet of ze het allemaal goed doen maar het begin is er in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Sinds 2 dagen heb ik mijn nieuwe samsung f480, tot dusver vind ik het een supertoestel. Ik heb alleen een vraag over de agenda, er staat op dit forum al veel geschreven zie ik, maar toch kom ik er nog niet helemaal uit.
Weet een van jullie of het mogelijk is om een eenmalige beltoon als alarm voor een afspraak in te stellen? Want nu blijft hij afgaan tot ik op OK klik. Op mijn oude samsung gaf hij alleen een kort piepje, dit zou ik liefst weer willen. Heeft iemand tips?
En hoe kan het dat mijn widget op 'geen gebeurtenis' blijft staan, terwijl ik wel agenda-items heb ingevoerd. Of is de 'geen gebeurtenis' widget van iets anders? (en zo ja, wat dan?)
Ik hoop dat jullie het weten, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
De Gebeurtenis widget is als je een smsje hebt ontvangen; een oproep hebt gemist en als je een afspraak hebt gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja daar ben ik inmiddels achter gekomen, bedankt. Maar hoelang houdt het alarm voor een afspraak aan? Want het is me nog steeds niet gelukt om te achterhalen of ik een eenmalig geluidje kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Zeg, heeft je sms-inbox een limiet van zeg 200? Zodra ik daar overheen ga begint ie te zeuren dat de box vol zit, terwijl er schijnbaar 500smsjes ergens opgeslagen kunnen worden...
En zijn er naast pc-studio nog meer mogelijkheden om je smsjes van de telefoon af te halen en op te slaan? Heb al een paar programma's geprobeerd (waaronder Mobiledit) maar of de tel wordt niet eens gevonden, of ik kan alleen smsjes van me simkaart afhalen, en dat schiet ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
eswa schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:26:
Zeg, heeft je sms-inbox een limiet van zeg 200? Zodra ik daar overheen ga begint ie te zeuren dat de box vol zit, terwijl er schijnbaar 500smsjes ergens opgeslagen kunnen worden...
En zijn er naast pc-studio nog meer mogelijkheden om je smsjes van de telefoon af te halen en op te slaan? Heb al een paar programma's geprobeerd (waaronder Mobiledit) maar of de tel wordt niet eens gevonden, of ik kan alleen smsjes van me simkaart afhalen, en dat schiet ook niet op.
Heb ik ook.. nog nooit gekeken of er meer dan 200 in kunnen tbh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Allemaal. ik heb nu al een tijdje de samsung f480 ingebruik nadat hij een paar maandjes in de kast heeft gelegen. Ik heb eerst een u700 gehad, maar die is nu al voor de 7de keer in een jaar naar de reparateur dus nu heb ik deze in gebruik.

Ik wil heel graag weten wat op dit moment de allernieuwste versie van de firmware is.
op dit moment heb ik: F480XXHF7.

Ik ga het alleen proberen als het de moeite waard is natuurlijk:)
Alvast bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2009 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Tsja, nu voel ik me echt de pineut.

De knoppen van mn f480 doen het gewoon NIET meer. Ophangen, bellen, lock. Niks doet het :S
Wat moet ik hier nu weer mee..

Nee, nog steeds niks, kan sreen niet locken, niet uit.
Als ik de batterij eruit haal, dan kan ik hem dus WEL aanzetten, voor de rest doet de knop het niet.
Software issue?

Als ik t geluid aanzet, hoor ik wel een toon als ik de knoppen indruk, echter er gebeurd niks

[ Voor 47% gewijzigd door Tomino op 04-07-2009 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 16:40:
Hoi Allemaal. ik heb nu al een tijdje de samsung f480 ingebruik nadat hij een paar maandjes in de kast heeft gelegen. Ik heb eerst een u700 gehad, maar die is nu al voor de 7de keer in een jaar naar de reparateur dus nu heb ik deze in gebruik.

Ik wil heel graag weten wat op dit moment de allernieuwste versie van de firmware is.
op dit moment heb ik: F480XXHF7.

Ik ga het alleen proberen als het de moeite waard is natuurlijk:)
Alvast bedankt!
De laatste firmware met nederlandse taal is: F480XXIB1 :D
deze is van februari 2009, er zit geen pink in.

Grtz...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2009 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 01:19
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 13:56:
[...]

De laatste firmware met nederlandse taal is: F480XXIB1 :D
deze is van februari 2009, er zit geen pink in.

Grtz...
Zou je eens kunnen kijken of je met deze firmware nog last hebt van het probleem dat pc studio blijft hangen op 0/132 als je je smsjes naar de computer wil laden? Ik ben er namelijk nog steeds niet uit wat ik hier aan moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dropsen

kan ik helaas niet voor je testen, heb mijn F480 net verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bollux
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 09:11
Waar kan ik die firmware downloaden? Kan hem toch echt niet vinden op samsungmobile.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joshualoman schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:13:
Waar kan ik die firmware downloaden? Kan hem toch echt niet vinden op samsungmobile.com
Ik weet niet of ik 't mag plaatsen......

Voor iedereen die de nieuwste firmware in het nederlands wil:

Firmware: F480XXIB1
Multiloader: V5.40

Samsung service manual

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:35

OcGuru

Giulietta Qv

Thx, Is er nog wat belangrijks veranderd oid?

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net sinds 5dagen een F480 in gebruik. Ik had een Nokia 73. Wat ik ontzettend mis is dat ik niet mijn afspraken, memo's op het hoofdscherm krijg. Kan dit misschien wel? En hoe? Alvast bedankt als iemand deze vraag kan beantwoorden. Zit er nl echt over te denken om het terug te brengen en voor een LG Renoir te gaan.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste