Heeft iemand screenshots van wat andere firmwares? en wanneer komt die nieuwe firmware waarnaar ik linkte? iemand daar weet van? http://www.engadget.com/2...-a-mwc-makeover/#comments
Verwijderd
Mooi mooi!Tomino schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:54:
Heeft iemand screenshots van wat andere firmwares? en wanneer komt die nieuwe firmware waarnaar ik linkte? iemand daar weet van? http://www.engadget.com/2...-a-mwc-makeover/#comments

Ben benieuwd waneer hij uitkomt..
ja wil die ook wel hebben, en hopen dat het dan nog net wat vlotter word..
wel kut btw, heb altijd dat beschermhoesje erop zitten maar er zit nu toch een flinke kras in het midden van me scherm -.- eerder zaten er al wat op de zijkant maar dit is wel echt vervelend
wel kut btw, heb altijd dat beschermhoesje erop zitten maar er zit nu toch een flinke kras in het midden van me scherm -.- eerder zaten er al wat op de zijkant maar dit is wel echt vervelend
Gek, ik gebruik hem zonder hoesje en zonder screenprotector maar nergens een krasje te bekennen. Doe hem wel altijd in mijn broekzak waar verder niks in zit. Ook laat ik hem nergens los rondslingeren..darkpluisje schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 23:07:
[ Voor 7% gewijzigd door FlyEragon op 12-02-2009 23:23 ]
Verwijderd
het is gelukt! Heb nu ook een sms, memo en bluetooth widget!
Maar die toetstoon, hoe zet je die nou uit? Of kan het alleen als je heel het volume afzet? Dat snap ik niet goed.
En ik ben al volop aan het spelen geslagen. Sta zeer te kijken van de geluidskwaliteit met de dopjes! Best goed aan te horen voor een telefoon!
Ik kreeg er ook zo'n adapter naar minijack bij, telefoon komt bij Studentmobiel vandaan!
Maar die toetstoon, hoe zet je die nou uit? Of kan het alleen als je heel het volume afzet? Dat snap ik niet goed.
En ik ben al volop aan het spelen geslagen. Sta zeer te kijken van de geluidskwaliteit met de dopjes! Best goed aan te horen voor een telefoon!
Ik kreeg er ook zo'n adapter naar minijack bij, telefoon komt bij Studentmobiel vandaan!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2009 12:08 ]
Je kan de toetstoon uitzetten door in het widgetscherm (dus niet het menu), op de volume down of up knop te drukken (die knopjes aan de zijkant), dan kan je het volume van de toetstoon instellen en ook de trilstand instellen.
De dopjes zijn idd zeer goed. Vooral de bass bij sommige nummers is zeer lekker
Ik heb hem ook bij Studentmobiel vandaan, ik kreeg van die In Ear oordopjes. Jij ook?
De dopjes zijn idd zeer goed. Vooral de bass bij sommige nummers is zeer lekker
Ik heb hem ook bij Studentmobiel vandaan, ik kreeg van die In Ear oordopjes. Jij ook?
Verwijderd
jah. Ik vind ze op mijn oordoppen lijken, qua vorm en afsluiting. Volgens mij moet ik uitkijken dat ik hiermee niemand omfiets 
Dus als je daar het volume op nul zet gaat de telefoon nog steeds wel af? Dus het gewone belgeluid?
Als ik foto's die ik wil uploaden kantel in pc studio en vervolgens upload, kantelen ze weer terug. Liggende foto's moet ik daarna elke keer apart kantelen. Kan het ook anders? Of is het een bepaalde instelling, ik kan het niet vinden?
Voor de rest een super ding. Nu nog wachten tot mijn nummer overgezet wordt, want ik kan nu alles behalve bellen
Enige rotte vind ik de brede plug aan de oordoppen. Meteen een hoesje besteld met een gat voor die plug!
Dus als je daar het volume op nul zet gaat de telefoon nog steeds wel af? Dus het gewone belgeluid?
Als ik foto's die ik wil uploaden kantel in pc studio en vervolgens upload, kantelen ze weer terug. Liggende foto's moet ik daarna elke keer apart kantelen. Kan het ook anders? Of is het een bepaalde instelling, ik kan het niet vinden?
Voor de rest een super ding. Nu nog wachten tot mijn nummer overgezet wordt, want ik kan nu alles behalve bellen
Enige rotte vind ik de brede plug aan de oordoppen. Meteen een hoesje besteld met een gat voor die plug!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2009 18:42 ]
Hallo iedereen.
Ik heb deze telefoon vorige week zaterdag besteld (vodafone) en moet nu nog wachten.. Totdat mijn nummer is overgezet. Maargoed, nu mijn vraag. Ik heb gelezen dat er een SMSlimiet van 500 stuks is. Maar je kan met de PC studio SMSjes overzetten. Kan je nu 3SMSjes lange berichten overzetten, of nog steeds maar 1 smsje. Beetje vaag dit..
Ik heb deze telefoon vorige week zaterdag besteld (vodafone) en moet nu nog wachten.. Totdat mijn nummer is overgezet. Maargoed, nu mijn vraag. Ik heb gelezen dat er een SMSlimiet van 500 stuks is. Maar je kan met de PC studio SMSjes overzetten. Kan je nu 3SMSjes lange berichten overzetten, of nog steeds maar 1 smsje. Beetje vaag dit..
Je kan alleen smsjes overzetten vanaf je telefoon naar de pc. Andersom lukt volgens mij niet.
Ik neem aan dat je ze van je oude telefoon wilt overzetten? Dat kan dus niet.
waarom kantel je je foto's en niet gewoon je telefoon? ik zie niet zo goed in waarom je foto's zou willen kantelenVerwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:40:
jah. Ik vind ze op mijn oordoppen lijken, qua vorm en afsluiting. Volgens mij moet ik uitkijken dat ik hiermee niemand omfiets
en idd, volume op nul van de toetsen gaat je beltoon gewoon af. Dus volume toets omlaag drukken, erg fijn als dat uitstaat mensen! als ik iets irritant vind: andere mensen met piepjes bij elke toets die ze aanraken!
van het weekend de pink edition erin geflashed... paar nieuwe widgets, maar verder merk ik weinig veschil.. ik mis nu wel met NL woordenboek.. dus geen T9.. dat zuigt wel ff hard..
kan iemand mij PM'en over de laatste NL firmware?
kan iemand mij PM'en over de laatste NL firmware?
13:37
Dat is altijd jammer. Ben een groot T9 fan, en al die leuke firmwares zijn eerst in het engels.
Die firmware uit mijn screenshot van engadget, als die komt.. hopelijk ook in NL dan
Die firmware uit mijn screenshot van engadget, als die komt.. hopelijk ook in NL dan
Verwijderd
De zwarte versie is wel onderweg zover ik weet.
Ik weet niet ofdat je een site volgt waarop ze allemaal staan?
Ik weet niet ofdat je een site volgt waarop ze allemaal staan?
Je bedoelt de duitse handy faq? Daar heb ik wel een linkje van..
Verwijderd
Nee ik volg het via een Nederlands forum.
Maar die hebben het volgens mij ook via Duitsland.
Duistland is wel veel verder in to Samsung dan wij.
Maar die hebben het volgens mij ook via Duitsland.
Duistland is wel veel verder in to Samsung dan wij.
moet trouwens wel even melden, mocht het nog niemand zijn opgevallen, dat het volgens mij de software van de pixon is. Ok kijk op de pixon en de f480 staat dezelfde software maar gezien het batterijtje met de 5 blokjes lijken dit mij screens van een versie die op de pixon draait
edit: ook gezien de weer widget, hoewel het ook gewoon van de ultra touch kan zijn
edit: ook gezien de weer widget, hoewel het ook gewoon van de ultra touch kan zijn
[ Voor 12% gewijzigd door darkpluisje op 23-02-2009 21:36 ]
heb inmiddels de F480XXHJ4 er weer opgezet. Had van het weekend de F48FXEIA3 'Pink Edition' eropstaan (raar versie nummer trouwens, komt niet overeen met de andere).. die had ook een aantal nieuwe iconen in het hoofdmenu, en voelde ook wat vlotter aan. Echter had deze geen NL taalpakket, dus vandaar dat ik F480XXHJ4 er maar op heb gezet.
De pink edition voelde niet alleen sneller aan, ook het touchscreen voelde heel wat nauwkeuriger aan. Hopelijk komt hier dan ook nog een NL versie van. (ziet er trouwens gaaf uit als je je telefoon flashed
.. welliswaar commandline..maar dan vet.. beetje matrix achtig ofzo
)
edit:
ik heb nog even snel rondgekeken op het internet of iemand toevallig bezig was andriod te porten naar deze telefoon.Hier vond ik een post van iemand die het wou proberen.. maar weet iemand of iemand al is in geslaagd?
De pink edition voelde niet alleen sneller aan, ook het touchscreen voelde heel wat nauwkeuriger aan. Hopelijk komt hier dan ook nog een NL versie van. (ziet er trouwens gaaf uit als je je telefoon flashed
edit:
ik heb nog even snel rondgekeken op het internet of iemand toevallig bezig was andriod te porten naar deze telefoon.Hier vond ik een post van iemand die het wou proberen.. maar weet iemand of iemand al is in geslaagd?
[ Voor 19% gewijzigd door Nibbz op 24-02-2009 21:02 ]
Nee, ik bedoel op de U600 e.d kan je vanaf je telefoon naar je PC overzetten. Maar dat kan maar met een smsje met niet meer dan 120 tekens (of hoeveel heeft 1 smsje er)pino112 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 07:21:
Je kan alleen smsjes overzetten vanaf je telefoon naar de pc. Andersom lukt volgens mij niet.
Verwijderd
Hallo,
Mn zus kocht zojuist een F480 en door het vele prullen en uittesten staat nu ineens haar MP3-speler op haar homescreen en krijgt ze deze nietmeer weg, ik heb de telefoon, handleiding en deze topic al helemaal doorlezen maar ik kan nérgens vinden hoe je die mp3 speler nu simpel gewoon doet verdwijnen van het scherm! Call me crazy maar ik denk dat de oplossing doodsimpel is; Kent iemand ze?
Grtz;
Mn zus kocht zojuist een F480 en door het vele prullen en uittesten staat nu ineens haar MP3-speler op haar homescreen en krijgt ze deze nietmeer weg, ik heb de telefoon, handleiding en deze topic al helemaal doorlezen maar ik kan nérgens vinden hoe je die mp3 speler nu simpel gewoon doet verdwijnen van het scherm! Call me crazy maar ik denk dat de oplossing doodsimpel is; Kent iemand ze?
Grtz;
Slepen naar de widgetbalk links werkt niet ?Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:11:
Hallo,
Mn zus kocht zojuist een F480 en door het vele prullen en uittesten staat nu ineens haar MP3-speler op haar homescreen en krijgt ze deze nietmeer weg, ik heb de telefoon, handleiding en deze topic al helemaal doorlezen maar ik kan nérgens vinden hoe je die mp3 speler nu simpel gewoon doet verdwijnen van het scherm! Call me crazy maar ik denk dat de oplossing doodsimpel is; Kent iemand ze?![]()
Grtz;
Verwijderd
Slepen naar widgetbalk zou moeten werkenVerwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:11:
Hallo,
Mn zus kocht zojuist een F480 en door het vele prullen en uittesten staat nu ineens haar MP3-speler op haar homescreen en krijgt ze deze nietmeer weg, ik heb de telefoon, handleiding en deze topic al helemaal doorlezen maar ik kan nérgens vinden hoe je die mp3 speler nu simpel gewoon doet verdwijnen van het scherm! Call me crazy maar ik denk dat de oplossing doodsimpel is; Kent iemand ze?![]()
Grtz;
Verwijderd
Ik wil mijn smsjes van m'n telefoon op m'n pc zetten, met samsung pc studio 3. Hij zegt wel dat het toestel aangesloten is, maar op het moment dat ik klik op 'berichten laden' dan wordt het venster weergegeven dat ie berichten laadt, maar de berichten worden niet geladen
Ik snap niet hoe dit kan. Het is wel gewoon gelukt om foto's vanaf de telefoon op de pc te zetten! Ik heb het hele topic al doorgelezen, zowel mijn eerste als mijn laatste sms in m'n inbox bestaat uit één bericht, dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen

Hier dus exact het zelfdeVerwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 18:43:
Ik wil mijn smsjes van m'n telefoon op m'n pc zetten, met samsung pc studio 3. Hij zegt wel dat het toestel aangesloten is, maar op het moment dat ik klik op 'berichten laden' dan wordt het venster weergegeven dat ie berichten laadt, maar de berichten worden niet geladenIk snap niet hoe dit kan. Het is wel gewoon gelukt om foto's vanaf de telefoon op de pc te zetten! Ik heb het hele topic al doorgelezen, zowel mijn eerste als mijn laatste sms in m'n inbox bestaat uit één bericht, dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen
![]()
Maar dan nog een vraag eigenlijk. Ik heb een Vodafone abo en heb dikke 3 maanden terug deze telefoon online SIMlockvrij gekocht. Er zit nu web&Walk in van T-Mobile, maar heb gewoon alle Vodafone instellingen dus das geen probleem. Internetten heeft het ook altijd gedaan tot de laatste weken. Vodafone gaf me een nieuwe SIMkaart maar dat heeft het probleem niet verholpen.
Ook vroeg ik of ze mijn T-Mobile interface kunnen verwisselen met een Vodafone-interface door de firmware te updaten maar die man zei dat hij dat niet kon. Hij kon er een nieuwe versie opzetten, maar dat zou geen verschil maken (het Web&walk icoontje van T-Mobile zou er gewoon opblijven.. Is de enige optie nu zelf de firmware updaten?
Edit: heb trouwens nog een vraag over de Firmware. Mijn versie is F480BOHH3
Kan iemand me vertellen waar die BO voor staan? Verder is me duidelijk dat de firmware de derde versie van augustus 2008 is.
[ Voor 6% gewijzigd door Black-Death op 28-02-2009 19:14 ]
Verwijderd
Verwijderd in "Het Samsung F480 Topic"Black-Death schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:17:
[...]
Hier dus exact het zelfdeWordt er beetje moedeloos van..
Maar dan nog een vraag eigenlijk. Ik heb een Vodafone abo en heb dikke 3 maanden terug deze telefoon online SIMlockvrij gekocht. Er zit nu web&Walk in van T-Mobile, maar heb gewoon alle Vodafone instellingen dus das geen probleem. Internetten heeft het ook altijd gedaan tot de laatste weken. Vodafone gaf me een nieuwe SIMkaart maar dat heeft het probleem niet verholpen.
Ook vroeg ik of ze mijn T-Mobile interface kunnen verwisselen met een Vodafone-interface door de firmware te updaten maar die man zei dat hij dat niet kon. Hij kon er een nieuwe versie opzetten, maar dat zou geen verschil maken (het Web&walk icoontje van T-Mobile zou er gewoon opblijven.. Is de enige optie nu zelf de firmware updaten?
Edit: heb trouwens nog een vraag over de Firmware. Mijn versie is F480BOHH3
Kan iemand me vertellen waar die BO voor staan? Verder is me duidelijk dat de firmware de derde versie van augustus 2008 is.
Daar staat nog steeds geen verklaring van BO.
Verwijderd
Ik heb sinds donderdag deze telefoon aangekocht, ben er zeer tevreden over :-).
Enkel heb ik een vraagje, waar kan ik de locatie waar mijn smsjes worden opgeslaan, veranderen naar mijn telefoongeheugen? Want ik kan dit blijkbaar niet veranderen, heb het tenminste nog niet tegen gekomen.
Enkel heb ik een vraagje, waar kan ik de locatie waar mijn smsjes worden opgeslaan, veranderen naar mijn telefoongeheugen? Want ik kan dit blijkbaar niet veranderen, heb het tenminste nog niet tegen gekomen.
Sorry....verkeerde topic....en zoef naar het juiste topic
Wel afgelopen zaterdag contractsverleging aangevraagd met de Touchwiz
Nu maar wachten tot hij binnen is
Wel afgelopen zaterdag contractsverleging aangevraagd met de Touchwiz
Nu maar wachten tot hij binnen is
[ Voor 144% gewijzigd door Oudbrood op 02-03-2009 07:41 ]
Verwijderd
ik heb deze telefoon sinds afgelopen maandag en heb een probleem met het synchroniseren van mijn outlook agenda naar de touchwiz. De tijd in pc en telefoon staan beide op de juiste (GMT+1) ingesteld maar als ik mijn outlook agenda synchroniseer dan gaan de afspraken voor 's middags goed, daar komt in mijn telefoon dezelfde tijd te staan als in mijn outlook maarrrr afspraken voor 's ochtends, bijvoorbeeld tandarts 8.00-8.30, daar maakt ie in mijn telefoon een uur eerder van. Ook als ik een afspraak 8.00-16.30 er in zet maakt ie er van 7.00-15.30. Afspraken die beginnen in de middag gaan wel goed. Das toch raar!! Wie o wie weet hier een oplossing voor?
Aha dus daar staat het voor, ik heb inderdaad T Mobile firmware. ThnxVerwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 10:58:
BO = T-Mobile.
Dus ik denk dat je een T-Mobile firmware heb.
Weet iemand waar ik (gratis) apps kan downloaden die werken ?
HiVerwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:31:
[mbr]Niet spammen aub.[/]
Heb jij al een antwoord wat de laatste NL firmware versie is voor de SGH-F480?
Verwijderd
Hee,
*weg* we gaan niet linken naar firmwares.
Dan heb ik nog een vraag; is het mogelijk om een firmware van de nieuwere F480(die waar samsung boven het scherm staat ipv eronder) op de normale te zetten?
*weg* we gaan niet linken naar firmwares.
Dan heb ik nog een vraag; is het mogelijk om een firmware van de nieuwere F480(die waar samsung boven het scherm staat ipv eronder) op de normale te zetten?
[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 08-03-2009 14:15 ]
Verwijderd
Ik weet niet als dit eerder aan bod is geweest..
Maar ik snap de ontvanging van de smsjes niet helemaal.. ik krijg vaak een smsje van die door elkaar wordt gehaald met een vorig sms. Ook zijn het vaak dan gebroken smsjes o.i.d. en dan moet ik even wachten voordat ik dat hele smsje wel goed ontvangt. Het gaat om smsjes die langer zijn dan 1 sms. EMS? Is daar iets aan te doen? want ik vind het wel erg irritant lezen zo.
thnx
edit: als ik mijn tel. uit doe, en daarna weer aan.. dan zie ik dat de smsjes gewoon goeie volgorde zijn, en ook smsjes die langer zijn dan 1 sms.
Maar ik snap de ontvanging van de smsjes niet helemaal.. ik krijg vaak een smsje van die door elkaar wordt gehaald met een vorig sms. Ook zijn het vaak dan gebroken smsjes o.i.d. en dan moet ik even wachten voordat ik dat hele smsje wel goed ontvangt. Het gaat om smsjes die langer zijn dan 1 sms. EMS? Is daar iets aan te doen? want ik vind het wel erg irritant lezen zo.
thnx
edit: als ik mijn tel. uit doe, en daarna weer aan.. dan zie ik dat de smsjes gewoon goeie volgorde zijn, en ook smsjes die langer zijn dan 1 sms.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 17:37 ]
Als ik besluit mijn telefoon te flashen, betekend dit dat ik gelijk alle data kwijt ben (zoals contacpersonen en agenda items)?
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
Verwijderd
Je bent alles kwijt, je krijgt gewoon een telefoon zoals je em uit de winkel zou krijgen. Kheb dan ook al mijn contactpersonen op m'n sim staan en alle andere data gekopieerd naar m'n geheugenkaart. Heb nu de laatste firmware toch erop gezet. Werkt prima enkel engels, nieuwste widgets en alles gaat vloeiend.
Verwijderd
Als ik mijn smsjes wil importeren in Samsung PC Studio, wil dit niet lukken, ik zie een 'laad' balk, maar die blijft maar hangen op 0%, hoe los ik dit op?
grtz
grtz
weet iemand of er een mogelijkheid is, dat hij een melding geeft als je aan je 2e sms begint? Heel vaak ben ik een sms aan het tikken.. en dan blijkt het smsje te groot te zijn voor 1 sms.. heel irritant als je dan niet weer hoeveel je precies moet weghalen
Dat staat links, onder het envelopje. Staat dan '1', of '2'.Nibbz schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 16:43:
weet iemand of er een mogelijkheid is, dat hij een melding geeft als je aan je 2e sms begint? Heel vaak ben ik een sms aan het tikken.. en dan blijkt het smsje te groot te zijn voor 1 sms.. heel irritant als je dan niet weer hoeveel je precies moet weghalen
Jah okee dat klopt.. maar ik bedoel het meer tijdens het schrijven van een sms. mijn oude telefoon (SE W910i) hield met het schrijven van een sms het aantal characters bij, en mocht je daar overheen gaan stond er direct in beeld "sms 2".pino112 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 17:02:
[...]
Dat staat links, onder het envelopje. Staat dan '1', of '2'.
Heb de opties al doorgespit.. maar wat sms opties betreft.. zijn er weinig mogelijkheden
Verwijderd
Typescherm en overzicht is idd gescheiden op de f480, maar als je tijdens het typen onder de 2135 tekens komt begin je aan sms2 als je dat wellicht handig vindt, beter kun je t niet krijgen, maarjah ff op tekens letten of 1 extra handeling. Wellicht pas vervelend als je een diehard sms'er bent.
Een vriend van me heeft zijn F480 geflashed met de Hugo Boss versie, zag er leuk uit maar zijn menu scherm haaft alleen zwart/wit/grijze icoontjes. Weet iemand of dit zo hoort?
Zag er verder wel leuk uit.
Klopt, bij de Hugo Boss versie zijn de icoontjes zwart/wit.PiP0 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 20:01:
Een vriend van me heeft zijn F480 geflashed met de Hugo Boss versie, zag er leuk uit maar zijn menu scherm haaft alleen zwart/wit/grijze icoontjes. Weet iemand of dit zo hoort?
Verwijderd
Bij ongeveer 95 smsjes in mijn inbox, kreeg ik al een melding dat mijn sms inbox vol zit
als ik naar sms geheugen ga, dan zie ik dat ie 500 in tel. geheugen kan opslaan, en dat balkje staat nog niet eens op de helft. Ik vind dit wel erg raar.. is dit te verhelpen?
Verwijderd
Mijn tril doet het niet terwijl mijn stil-profiel helemaal op alle punten op tril staat.
weet iemand wat er aan de hand is
?
weet iemand wat er aan de hand is
Verwijderd
Heb je, terwijl je je widgetscherm voor je hebt, al een keer op de volume toets gedrukt aan de zijkant? Dan kun je je geluid en je trilfunctie harder en zachter stellen.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:23:
Mijn tril doet het niet terwijl mijn stil-profiel helemaal op alle punten op tril staat.
weet iemand wat er aan de hand is?
Verwijderd
ja heb ik gedaan !
doe er niks vreemds mee ~?!
Ik heb steeds opnieuw aan en uit gedaan, volumetoets, geluidprofiel paar keer veranderd, en nog steeds niks
doe er niks vreemds mee ~?!
Ik heb steeds opnieuw aan en uit gedaan, volumetoets, geluidprofiel paar keer veranderd, en nog steeds niks
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 09:45 ]
was het een nederlandse versie?PiP0 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 20:01:
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Er zijn geloof ik nauwelijks tot geen Nederlandse firmware updates te vinden, heb nu ook die HugoBoss, alles in het engels. Op zich geen probleem, alleen T9 kan ik niet meer gebruiken of moet alle Nederlandse woorden toevoegen, beetje teveel werk.
Voor de rest doetie t goed, geen klachten, strak uiterlijk, ook geen probleem meer gehad met uitvallen na ±1-2 minuten bellen wat ik daarvoor wel random had.
Verwijderd
halloo ik heb de samsung f480 nu net een uurtje ongeveer maar wil kijken wat de mp3 speler doet maar ik weet niet hoe ik m moet stoppen en weg kan krijgen uit mijn hoofdscherm
kan iemand mij helpen ??!!!!!!!!!!!!!!
gr ammy
kan iemand mij helpen ??!!!!!!!!!!!!!!
gr ammy
Als je hem net een uurtje hebt is het slim om eens de handleiding door te kijken
☻/
/▌
/ \
Het lijkt me inderdaad handig om even de handleiding door te nemen. Dat is toch wel iets wat je behoort te doen alvorens je je vraag hier neerplempt
Je kunt namelijk de applicatie gewoon naar het widgetbalkje slepen, zodat ie verdwijnt uit je hoofdscherm. Stoppen van de applicatie kan verder gewoon door op stop te drukken.
Verwijderd
Die zijn er zeker wel.PiP0 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:26:
[...]
Er zijn geloof ik nauwelijks tot geen Nederlandse firmware updates te vinden, heb nu ook die HugoBoss, alles in het engels. Op zich geen probleem, alleen T9 kan ik niet meer gebruiken of moet alle Nederlandse woorden toevoegen, beetje teveel werk.
Voor de rest doetie t goed, geen klachten, strak uiterlijk, ook geen probleem meer gehad met uitvallen na ±1-2 minuten bellen wat ik daarvoor wel random had.
Ik heb zelf ook een nederlandse versie van Hugo Boss F48HCAHK2
En een reelijke nieuwe "gewone" software met de extra widgets: F480XXHJ4
En deze: F480XYIA1 schijnt een combinatie te zijn van die 2 dus nieuwe software en hugo boss.
Deze moet ik alleen nog ff checken.
Gr dB
Bedankt voor de tip, had al beetje rondgesnuffeld op andere fora maar geen nederlandse varianten gevonden. Of gewoon eroverheen gelezenVerwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:53:
[...]
Die zijn er zeker wel.
Ik heb zelf ook een nederlandse versie van Hugo Boss F48HCAHK2
En een reelijke nieuwe "gewone" software met de extra widgets: F480XXHJ4
En deze: F480XYIA1 schijnt een combinatie te zijn van die 2 dus nieuwe software en hugo boss.
Gr dB

Mischien dat ik hem toch nog wel ga aanpassen naar de nederlandse versie, als je T9 invoer bent gewend is het best irritant om weer de normale variant te gebruiken...
Verwijderd
Hallo,
Na een hoop gegoogle en gesnuffel in de handleiding (die ik overigens erg beknopt vind), zit ik met de volgende vragen.
Misschien al eerder gesteld of erg dom
, maar is het nu zo dat je altijd online bent als 3G of G aanstaat. Aangezien ik geen internetabbo heb is dit wel erg duur en wil ik dus ook liever niet. Ik heb dus al een tijd gezocht, maar begrijp niet helemaal of je nu constant online bent of niet?
Bovendien snap ik niet hoe ik de webbrowser kan afsluiten en zo de verbinding overal mee kan verbreken. ik zou graag instellen dat hij vraagt om verbinding te maken.
Wie kan mij deze aan de antwoorden helpen?
Na een hoop gegoogle en gesnuffel in de handleiding (die ik overigens erg beknopt vind), zit ik met de volgende vragen.
Misschien al eerder gesteld of erg dom

Bovendien snap ik niet hoe ik de webbrowser kan afsluiten en zo de verbinding overal mee kan verbreken. ik zou graag instellen dat hij vraagt om verbinding te maken.
Wie kan mij deze aan de antwoorden helpen?
Je telefoon geeft slechts aan dat er een 3G-verbinding aanwezig is. Dat wil niet zeggen dat je er ook actief gebruik van maakt en data aan het verbruiken bent.
Laat even weten hoe die bevalt.Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:53:
[...]
Gr dB
Wat is eigenlijk de meerwaarde van de hugo boss firmware? Wat ik tot nu toe heb gezien zijn enkele andere wallpapers en een ander menu, te weten zwart wit.
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Grootste reden voor mij was het oplossen van de wegvallende verbinding. Bovendien is de nieuwe versie net iets gestroomlijnder, ik kan mijn widgets aanpasen, wat meer opties. Ik had 1 van de eerste F480's, dus er zaten nog wel wat buggies in.
Maar ben benieuwd hoe die NL versie bevalt, dus dB-tje laat het ff weten als alles gelukt is!
Maar ben benieuwd hoe die NL versie bevalt, dus dB-tje laat het ff weten als alles gelukt is!
Is er trouwens ergens een echt uitgebreide handleiding te vinden van dit toestel? Want de handleiding die meegeleverd wordt met de F480 is niet bepaald uitgebreid te noemen.
Live life to the fullest!
Verwijderd
Ik denk dat de handleiding aansluit bij de mogelijkheden van de F480. Als je een uitgebreidere handleiding wilt, zul je een uitgebreidere gsm moeten kiezen; de Pixon o.i.d.xXDimiXx schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:26:
Is er trouwens ergens een echt uitgebreide handleiding te vinden van dit toestel? Want de handleiding die meegeleverd wordt met de F480 is niet bepaald uitgebreid te noemen.
Nee de handleiding is echt heel beknopt. De F480 is bijna net zo uitgebreid als de Pixon, maar de handleiding geeft alleen info over de basisfuncties. Maar niet bijv. over hoe je panoramafoto's maakt op dat ding. Ik kan mezelf meestal wel redden zonder de handleiding, maar veel dingen bijv. bepaalde handigheidjes moet je zelf maar uitvinden.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 08:37:
[...]
Ik denk dat de handleiding aansluit bij de mogelijkheden van de F480. Als je een uitgebreidere handleiding wilt, zul je een uitgebreidere gsm moeten kiezen; de Pixon o.i.d.
Verwijderd
Hmm, ik kan je volgen als je aangeeft dat niet alles in de handleiding staat, maar een vergelijking maken met de Pixon lijkt mij wat overtrokken; die werkt namelijk op een geheel ander platform.xXDimiXx schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:25:
[...]
Nee de handleiding is echt heel beknopt. De F480 is bijna net zo uitgebreid als de Pixon, maar de handleiding geeft alleen info over de basisfuncties. Maar niet bijv. over hoe je panoramafoto's maakt op dat ding. Ik kan mezelf meestal wel redden zonder de handleiding, maar veel dingen bijv. bepaalde handigheidjes moet je zelf maar uitvinden.
Over de Pixon was een reactie op jouw reactie. Over dat als ik een uitgebreidere mobiel wilde, dat ik dan beter een pixon kon nemen. Maar ik bedoelde qua functies verschillen de F480 en de Pixon niet super veel, ik had het verder niet over het platform waarop ze werken. Wat ik in m'n eerste bericht bedoelde was dat de helft van alle functies en handigheidjes niet beschreven staan in de handleiding. Alleen de basisfuncties.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:17:
[...]
Hmm, ik kan je volgen als je aangeeft dat niet alles in de handleiding staat, maar een vergelijking maken met de Pixon lijkt mij wat overtrokken; die werkt namelijk op een geheel ander platform.
En in dit huis is een aantal weken geleden ook een F480 gearriveerd. De i780 ligt nu in het dashbordkastje, deze gaat toch net wat makkelijker in de broekzak
Tot nu toe bevalt hij goed, eindelijk weer eens een telefoon die ook goed is in waar de telefoons voor bedoelt zijn, bellen
Nu lees ik overal over de hb firmware, ook wat screenshots bekeken en dit ziet er wel stijlvol uit. De vraag is al eerder gesteld maar ik heb geen antwoord kunnen ontdekken toen ik het topci zat te screenen. Zijn er naast de grafische verandering nog andere aanpassingen?? Ik draai nu met F480 POHF1.
Tot nu toe bevalt hij goed, eindelijk weer eens een telefoon die ook goed is in waar de telefoons voor bedoelt zijn, bellen
Nu lees ik overal over de hb firmware, ook wat screenshots bekeken en dit ziet er wel stijlvol uit. De vraag is al eerder gesteld maar ik heb geen antwoord kunnen ontdekken toen ik het topci zat te screenen. Zijn er naast de grafische verandering nog andere aanpassingen?? Ik draai nu met F480 POHF1.
Verwijderd
Ik heb sinds een aantal dagen de F480 (firmware: F480XXHL3), kan doormiddel van het system-menu wel wat dingen aanpassen betreffende de camera (autofocus, enz..).
Maar weet iemand ook of ik dat %^&!@ flip effect op het hoofdmenu ook kan uitschakelen, 'telefoonlijst' heeft bijvoorbeeld geen animatie.
Maar weet iemand ook of ik dat %^&!@ flip effect op het hoofdmenu ook kan uitschakelen, 'telefoonlijst' heeft bijvoorbeeld geen animatie.
Verwijderd
Kan iemand me vertellen of er applicaties zijn voor de Samsung F480 zijn om er mee te navigeren?
Behalve google maps natuurlijk..
Alvast bedankt!
Behalve google maps natuurlijk..
Alvast bedankt!
MuWa, het antwoord op je vraag is gemakkelijk te vinden met de zoekfunctie in dit topic.
Verwijderd
Heb sinds gisteren (27 maart 2009) de Samsung F480. Geweldig mooie telefoon, maar het het lijkt er sterk op dat ook ik met het verbinding wegval probleem zit. Dat terwijl ik toch F480XXHI1firmware heb (van september 2008). Bij mij is het overigens niet dat de teller doorloopt en de andere kant niets hoort, maar ik hoor zelf ineens een stem 'Door technische omstandigheden is de verbinding verbroken' Mijn toestel staat al op 900/1800 modus, maak geen gebruik van internet.
- Als iemand weet vanaf welke firmware dit probleem opgelost is?
- En, waar kan ik mijn telefoon ter reparatie aanbieden? Lang niet alle service points doen zelf Firmware Upgrades van de Samsung F480.
Als iemand hulp/tips heeft dan hoor ik het graag..
thnx
- Als iemand weet vanaf welke firmware dit probleem opgelost is?
- En, waar kan ik mijn telefoon ter reparatie aanbieden? Lang niet alle service points doen zelf Firmware Upgrades van de Samsung F480.
Als iemand hulp/tips heeft dan hoor ik het graag..
thnx
-Waarom probeer je uberhaubt de nieuwste firmware niet? Dat lijkt me altijd aan te raden.. tenzij er natuurlijk grove bugs bekend zijn in de laatste firmware, maar dat lijkt me toch niet.
-Heb je al contact opgenomen met Samsung?
-Heb je al contact opgenomen met Samsung?
Verwijderd
Nee, uiteraard is de Samsung helpdesk in het weekend niet bereikbaar.
Tja, dan maandag maar es gaan bellen. Vrees dat ik hem dan wel weer een tijdje kwijt zal zijn.ALS het probleem dan is opgelost.
baal best stevig..
Tja, dan maandag maar es gaan bellen. Vrees dat ik hem dan wel weer een tijdje kwijt zal zijn.ALS het probleem dan is opgelost.
Ik had wel het probleem dat hij uitviel en de teller bleef door lopen. Ik heb hem naar een service centre gebracht.
Ze hebben de software niet geupdate, maar een reset uitgevoerd die geholpen heeft.
Ze hebben de software niet geupdate, maar een reset uitgevoerd die geholpen heeft.
Verwijderd
Welk service centrum heb jij hem gebracht? En weet je nog wat ze gedaan hebben (qua reset)Nico111 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 16:20:
Ik had wel het probleem dat hij uitviel en de teller bleef door lopen. Ik heb hem naar een service centre gebracht.
thnx
Verwijderd
OK. Na 2 dagen intensief gebruik van de F480:
- De geluidskwaliteit van de speakers is erg slecht: tijdens telefoongesprekken klinkt de stem van de tegenpartij bij tijd en wijlen 'overstuurd', het verlagen van het speakervolume lost dit niet op maar laat het wel minder intens overstuurd klinken;
- Het geluid klinkt hol/muf;
- De telefoon beëindigt soms gesprekken;
- Tijdens gesprekken hoor je altijd een typisch GSM-geluidje(het geluid dat door audiospeakers klinkt als een telefoon die in de buurt ligt bijna afgaat.."tikdetik..tikdetik..tikdetik...tikdetuuut". Continu. Door het gesprek heen.
Voor de duidelijkheid: mijn oude Nokia N95 had perfect geluid en had geen van bovenstaande klachten.
Ik begin erg veel spijt te krijgen van mijn aankoop. Ik geloof namelijk niet dat een Firmware update dit allemaal kan fixen..
Nog andere mensen die deze klachten herkennen? Of tips hebben?
- De geluidskwaliteit van de speakers is erg slecht: tijdens telefoongesprekken klinkt de stem van de tegenpartij bij tijd en wijlen 'overstuurd', het verlagen van het speakervolume lost dit niet op maar laat het wel minder intens overstuurd klinken;
- Het geluid klinkt hol/muf;
- De telefoon beëindigt soms gesprekken;
- Tijdens gesprekken hoor je altijd een typisch GSM-geluidje(het geluid dat door audiospeakers klinkt als een telefoon die in de buurt ligt bijna afgaat.."tikdetik..tikdetik..tikdetik...tikdetuuut". Continu. Door het gesprek heen.
Voor de duidelijkheid: mijn oude Nokia N95 had perfect geluid en had geen van bovenstaande klachten.
Ik begin erg veel spijt te krijgen van mijn aankoop. Ik geloof namelijk niet dat een Firmware update dit allemaal kan fixen..
Nog andere mensen die deze klachten herkennen? Of tips hebben?
Ik denk tóch je FW updaten, want ik heb nergens last van. Welke heb je nu?
[ Voor 25% gewijzigd door Pino112 op 29-03-2009 00:49 ]
Bij liditel in Heerenveen. Ik had Samsung gebeld en die hadden me hier heen gestuurd. Garantiebewijs mee en het kost mij niks.Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 18:50:
[...]
Welk service centrum heb jij hem gebracht? En weet je nog wat ze gedaan hebben (qua reset)
thnx
In de beschrijving stond volledige fabrieks reset, ik weet niet precis wat het inhoud. Tot nu toe is hij nog niet uit gevallen.
Ik had alleen gehoopt op een nieuwe firmware met de nieuwe widgets.
Verwijderd
Pino112 : ik heb firmware versie : f480XXHI1pino112 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 00:48:
Ik denk tóch je FW updaten, want ik heb nergens last van. Welke heb je nu?
ik las op een Engelse website dat Samsung het connectie verbreek issue vanaf firmware versie f480XXHE** opgelost zou hebben.. maar omdat Samsung er niets van op zijn site zet..
en: weet iemand welk Samsung Service Point nabij Utrecht firmware updates doet voor de F480?
thnx
http://www.tele-world.nl/Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 08:59:
[...]en: weet iemand welk Samsung Service Point nabij Utrecht firmware updates doet voor de F480?
thnx
Je zou ze moeten emailen om zeker te weten of ze het kunnen, maar ik neem aan van wel
//Edit;
Klik!. De Samsung website. Kan je zelf ff kijken
[ Voor 34% gewijzigd door Pino112 op 29-03-2009 17:10 ]
Verwijderd
Iemand een idee welke firmware dit is?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2009 22:06 ]
Ziet er vreemd uit.. Het pijltje om te unlocken staan aan de zijkant!
Overigens, laatst had engadget info over nieuwe firmware. Toen ook gepost, daar hoor ik ook niks meer van!
Overigens, laatst had engadget info over nieuwe firmware. Toen ook gepost, daar hoor ik ook niks meer van!
Verwijderd
Een leuke firmware is deze pink die ik momenteel heb F48FXEIA3

Je kunt het lettertyppe veranderen en je hebt de meest recente widgets + een paar domme wallpapers
Maar schrikt de roze kleur je af? Dan kun je die met diezelfde firmware gewoon terug op blauw zetten.
Dat doe je in dit geval duitse prentje, door links onderaan op Fokusfarbe te klikken ( dak kies je roze of blauw )
Deze versie bestaat niet in het nederlands!
Wel in het engels en andere talen
Een firmwaredownload link weet ik niet te vinden voor julie..
Of mss moet je eens hier een kijkje nemen
.. http://www.gsmhelpdesk.nl....php?f=21&t=14253&p=75621

Je kunt het lettertyppe veranderen en je hebt de meest recente widgets + een paar domme wallpapers
Maar schrikt de roze kleur je af? Dan kun je die met diezelfde firmware gewoon terug op blauw zetten.
Dat doe je in dit geval duitse prentje, door links onderaan op Fokusfarbe te klikken ( dak kies je roze of blauw )
Deze versie bestaat niet in het nederlands!
Wel in het engels en andere talen
Een firmwaredownload link weet ik niet te vinden voor julie..

Of mss moet je eens hier een kijkje nemen
Hier ben ik ook erg benieuwd naar, ik heb een Vodafone branded firmware, is deze zomaar te updaten met een andere versie? Ik heb F480buhk1 en zou dan naar F480XXIB1 willen (als ik daar veel mee opschiet) of nog liever die uit de engadget link.Tomino schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:39:
Die van mijn vrouw was van T-Mobile, zaten wat T-Mobile icoontjes op (Web'n'Walk enzo). Ik heb hem met succes kunnen flashen naar een 'normale' versie. Dit omdat de T-Mobile versie geen Spaans bevatte. Nu heeft zo een versie die zowel Nederlands als Spaans aan kan.CM5 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 13:22:
[...]
Hier ben ik ook erg benieuwd naar, ik heb een Vodafone branded firmware, is deze zomaar te updaten met een andere versie? Ik heb F480buhk1 en zou dan naar F480XXIB1 willen (als ik daar veel mee opschiet) of nog liever die uit de engadget link.
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Verwijderd
OK. Ik word officieel ziek van de 'Hold' button. Wat een beroerde knop. Hij doet het even vaak niet als wel. Word er gek van. Anderen problemen met die button? Hoe moet je hem het beste indrukken?
Je vinger erop en dan druk zetten
Serieus, ik snap het probleem eigenlijk niet zo. Hier drukt ie heel gemakkelijk in. Wellicht is die van jou niet zo fris meer? Heeft ie het altijd slecht gedaan of pas recentelijk?

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 01-04-2009 19:51 ]
Verwijderd
Merk dat als ik gehaast ben ik wel eens problemen heb met de hold button, maar dat ligt dus aan mij niet aan de knop. Zal het bij hem ook wel zijn schat ik.
Misschien hebben jullie grote vingers? Het knopje is niet erg groot, dus als je grote vingers hebt zou je er wel eens problemen mee kunnen hebben.
Verwijderd
heeft iemand een telford f480? en weet toevallig de reset code? mijn mob. is hem getript doordat ik heb staan klote met de admin setting
Verwijderd
dat bedoel ik dus met codes maar nu nog met telford ik heb wel de admin settings en de master codeVerwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 01:29:
[...]
en even dit uit een ander topic.. maar 't werkt op mijn f480 erg goed..
Vodafone Firmware Codes:
Admin Pass: * # 3695147 * #
Internal Pass (Master Key): * # 3971258 * #
Pre-configuration (Operator code): # 83301 * * #
* # 0289 # Mode test
* # 0228 # Battery Information
* # 0673 # Test MP3
* # 0782 # Date and Time
* # 0842 # Vibration Test
* # 1111 # Version Software FTA
* # 1234 # Version Software (short)
* # 1235789 # Status Monitoring Integrity
* # 0002 * 28346 # menu General
* 2767 * 3855 # = E2P Full Reset
vooral het menu general is erg interessant, lijkt nog uitgebreider dan 't admin settings menu..
bij pagina 15
Verwijderd
Ik heb hem pas een week, maar de laatste dagen merk ik dat ik soms met geen mogelijkheid de telefoon kan unlocken met de Hold knop. Moet hem dan echt meerdere keren indrukken. Merk dat wanneer ik mijn duim onder de telefoon plaats (dus onder de Opneemknop) en mijn wijsvinger van dezelfde hand op de knop duw hij wel meestal unlockt (of lockt). Maar ook dan reageert de knop soms niet.Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 20:04:
Merk dat als ik gehaast ben ik wel eens problemen heb met de hold button, maar dat ligt dus aan mij niet aan de knop. Zal het bij hem ook wel zijn schat ik.
Heb niet de kleinste vingers, maar toch voel ik de knop altijd wel induwen, en toch reageert ie vaak niet.
Beetje raar, wat kan er nou niet goed zijn aan die knop?
Ow, knop reageert bij mij ook soms heeeeel slecht.
Vooral als je direct van hold af wilt halen nadat je een sms hebt onvangen..
ALS hij dan van hold afkomt, doet heel vaak het touchscreen het niet
Vooral als je direct van hold af wilt halen nadat je een sms hebt onvangen..
ALS hij dan van hold afkomt, doet heel vaak het touchscreen het niet