Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:48
Ik vond deze telefoon al super en zeker na het lezen van dit topic weet ik toch redelijk zeker dat ik 'm ga bestellen! Kost me wat (simlockvrij) maar goed, dan heb je ook wat ;) Heb het een beetje gehad met mijn Samsung U100 (elke dag opladen...)

Edit: ik heb 'm besteld :) Ben heel erg benieuwd! (hoewel ik m wel al eens in m'n handen heb gehad)

[ Voor 17% gewijzigd door Black-Death op 19-11-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk dat je de screensaver kan uitschakelen of deze kan wijzigen ?

heb hem nu 2 weken, verder nog niks opgemerkt tot nu toe top toestel !

• Black-Death
Is het bij deze telefoon eigenlijk mogelijk SMS berichten weg te schrijven naar de de geheugenkaart?

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Black-Death schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:05:
Is het bij deze telefoon eigenlijk mogelijk SMS berichten weg te schrijven naar de de geheugenkaart?
uiteraard

• Black-Death
Bedankt voor de snelle reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij aub vertellen hoe je smsberichten op je geheugenkaart op kunt slaan?
al 2 dagen zit ik met de telefoon te kloten, helaas zonder resultaat... in de gebruikershandleiding staat ook niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
wow, heb m vandaag otnvangen, erg vet :) heb dus een sim lock vrije gekocht online, maar nu staat er wel WEb & Walk in van T Mobile :s hoe kan ik dat veranderen naar iets van Vodafone? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al bekend wanneer samsung een officiele software update uitgeeft voor de F480? met onder andere nieuwe widgets bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen wallpaper vanaf Samsung-site gedownload naar F480, kan hem echter niet zien en niet installeren. Hoe verder ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al andere spellen op de telefoon gezet, zo ja waar zijn deze te vinden/downloaden :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer er via usb nieuwe games op te zetten (staan er nu op) maar bij het updaten van java krijg ik steeds netwerkfout?

*#69841*# moet je dan intoetsen? Ligt dat aan de telefoon of aan provider? Vodafone in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 21:08:
Probeer er via usb nieuwe games op te zetten (staan er nu op) maar bij het updaten van java krijg ik steeds netwerkfout?

*#69841*# moet je dan intoetsen? Ligt dat aan de telefoon of aan provider? Vodafone in dit geval.
admin menu: *#3695147*#
master key: *#3971258*#

Dit is voor vodafone, kan zijn dat je nog een andere versie hebt maar moet je maar even kijken of deze werkt.
Geheel op eiegn risico natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Hoe moet ik een firmware update uitvoeren? Ik heb al een update gevonden de F480XXHF7.
Maar hoe kan ik die op mijn gsm zetten?!
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrekDr0p schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:30:
[...]

admin menu: *#3695147*#
master key: *#3971258*#

Dit is voor vodafone, kan zijn dat je nog een andere versie hebt maar moet je maar even kijken of deze werkt.
Geheel op eiegn risico natuurlijk.
Dit werkt, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:27:
Hallo,
Hoe moet ik een firmware update uitvoeren? Ik heb al een update gevonden de F480XXHF7.
Maar hoe kan ik die op mijn gsm zetten?!
alvast bedankt
http://
Misschien heb je hier wat aan.
Zelf nog niet geprobeerd.

Dat is copyrighted software. niet legaal dus.

[ Voor 13% gewijzigd door Ginz op 04-12-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat op interenet maar onder het scrollen kwam er van rechts een klein menu. Zonder dat ik het wist had ik al iets aan geklikt waardoor mijn optie functie en favoriete verdwenen onder in het scherm. Ik heb al vanalles geprobeert maar tot nu toe krijg ik geen opties ofzo om dit te wijzigen, weet iemand wat het probleem is of hoe ik het terug kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:23:
Ik zat op interenet maar onder het scrollen kwam er van rechts een klein menu. Zonder dat ik het wist had ik al iets aan geklikt waardoor mijn optie functie en favoriete verdwenen onder in het scherm. Ik heb al vanalles geprobeert maar tot nu toe krijg ik geen opties ofzo om dit te wijzigen, weet iemand wat het probleem is of hoe ik het terug kan zetten?
als je in de browser je vinger wat langer op 1 plek stil houdt, krijg je een menu. Hier kan je kiezen voor full screen/normal screen. Bij normal screen zijn de knoppen voor bookmarks etc. weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:33:
[...]

als je in de browser je vinger wat langer op 1 plek stil houdt, krijg je een menu. Hier kan je kiezen voor full screen/normal screen. Bij normal screen zijn de knoppen voor bookmarks etc. weer terug.
Bedankt het is gelukt _/-\o_

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
leuk nieuwtje; samsung komt met een hugo boss variant van de F480.

Ik neem aan dat de software matige verschillen binnenkort wel te vinden zijn op verscheidene websites.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Verwijderd

Ik sta op het punt mijn F480 te flashen. Ik heb alles opgeslagen maar enkel de berichten willen niet lukken!
Die laadbalk blijft staan en er gebeurt niks! Alle andere kan ik wel opslaan maar enkel de berichten wil samsung pc studio niet laden. Heb al is opnieuw geinstalleerd maar het lukt niet!
Iemand enig idee?!
Of staan na het flashen mijn berichten nog steeds op mijn gsm?
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
nee je berichten staan dan niet meer op je telefoon.
heb je toevallig als eerste sms een dubbele sms in je inbox staan?
Ik had dit probleem ook, en het bleek daaraan te liggen.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:13:
Ik sta op het punt mijn F480 te flashen. Ik heb alles opgeslagen maar enkel de berichten willen niet lukken!
Die laadbalk blijft staan en er gebeurt niks! Alle andere kan ik wel opslaan maar enkel de berichten wil samsung pc studio niet laden. Heb al is opnieuw geinstalleerd maar het lukt niet!
Iemand enig idee?!
Of staan na het flashen mijn berichten nog steeds op mijn gsm?
thx
Ik ben een beetje een leek hierin eigenlijk, wat is de reden dat je je telefoon gaat flashen? en waarom heb je voor 1 bepaalde firmware gekozen? (oftewel hoe kies je er 1 uit de meerdere firmwares)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand inmiddels hoe je verjaardagen ook kunt laten verschijnen in het taartje in de widget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 20:58:
Weet iemand inmiddels hoe je verjaardagen ook kunt laten verschijnen in het taartje in de widget?
Ik heb alleen maar verjaardagen in die taart staan.. wat staat er bij jou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen, mijn eerste post op het forum hier!
Ik vroeg mij af of er speciale agendafuncties op deze (Samsung f480 Touchwiz) telefoon zitten of dat je alleen gebruik kunt maken van de calender functie?
Ik zoek eigenlijk een telefoon die geschikt is voor het gebruik als agenda, hoeft niet perse te kunnen synchroniseren met de computer. Het moet gewoon makkelijk in te voeren zijn (touch screen?) en een duidelijk overzicht houden van agendapunten.
Mijn vraag is dus of de Touchwiz hiervoor geschikt is?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Hoe zet ik SMSjes in mijn geheugenkaart? Zie niets staan in de handleiding :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 09:19:
Hallo iedereen, mijn eerste post op het forum hier!
Ik vroeg mij af of er speciale agendafuncties op deze (Samsung f480 Touchwiz) telefoon zitten of dat je alleen gebruik kunt maken van de calender functie?
Ik zoek eigenlijk een telefoon die geschikt is voor het gebruik als agenda, hoeft niet perse te kunnen synchroniseren met de computer. Het moet gewoon makkelijk in te voeren zijn (touch screen?) en een duidelijk overzicht houden van agendapunten.
Mijn vraag is dus of de Touchwiz hiervoor geschikt is?
Alvast bedankt!
Het is helaas niet mogelijk om je agenda te zien op het hoofdscherm.
Alleen wanneer je in de widget je agenda opent kan je de afspraken zien voor die dag.
Helaas niet zo handig als bij de Nokia.

Hopelijk weet je zo voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black-Death schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:24:
Hoe zet ik SMSjes in mijn geheugenkaart? Zie niets staan in de handleiding :o
Wanneer je in een smsje zit kan je kiezen voor opties. en dan voor verplaatsen naar de SIM.
Volgens mij worden ze automatisch op de telefoon opgeslagen, weet het niet zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-04 13:30
Ik heb een vraagje, is het ook mogelijk om flash af te spelen in de browser.

Al dan niet via een java applicatie?

Mvg Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:37:
[...]

Wanneer je in een smsje zit kan je kiezen voor opties. en dan voor verplaatsen naar de SIM.
Volgens mij worden ze automatisch op de telefoon opgeslagen, weet het niet zeker...
Maar de berichtjes moeten juist naar de geheugenkaart ;)
En opeens kan PC Studio ook mijn smsjes niet meer inlezen... Had gelezen dat anderen dat probleem ook hadden en die hadden dan als eerste twee smsjes hetzelfde (dus dubbele) bericht staan, maar dat heb ik niet...

Edit: plus, is het icoontje van de geheugenkaart weg te krijgen?

[ Voor 5% gewijzigd door Black-Death op 03-12-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje,weet er iemand hoe je de foto die bij een contactpersoon staat in het groot op het scherm krijgt als die persoon u belt ?? Hij komt er nu tamelijk klein op en op mijn oude gsm kwam hij op het ganse scherm en dat zie ik veel beter dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 23:11 . Reden: Dank probleem is opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Wat was het probleem dan dat je in je bericht noemde? Misschien heeft een ander er nog wat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
Black-Death schreef op donderdag 04 december 2008 @ 23:50:
[...]

Wat was het probleem dan dat je in je bericht noemde? Misschien heeft een ander er nog wat aan ;)
GMTA :*)

Btw, mijn F480 begint echt raar te doen. Van touchscreen dat niet meer reageerd, tot uitvallen tijdens bellen.

Alleen garantiebrief kwijt van hi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Tomino schreef op donderdag 04 december 2008 @ 23:53:
[...]

GMTA :*)

Btw, mijn F480 begint echt raar te doen. Van touchscreen dat niet meer reageerd, tot uitvallen tijdens bellen.

Alleen garantiebrief kwijt van hi :(
Dat is balen :(
Weet jij toevallig hoe je smsjes naar de geheugenkaart schrijft? :P Heb trouwens ook het probleem dat Samsung PC Studio mijn smsjes niet in kan lezen. Gebruik nieuwste versie van de software, de rest doet het wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die eerst een mooi rijtje verjaardagen bij hun taartje hadden staan en die ineens verdwenen zijn?

Ik was er al achter dat je de verjaardagen in de telefoonlijst moest voegen om ze in de widget te zien te krijgen. echter, nu zijn ze gewoon weer weg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:35:
[...]

Het is helaas niet mogelijk om je agenda te zien op het hoofdscherm.
Alleen wanneer je in de widget je agenda opent kan je de afspraken zien voor die dag.
Helaas niet zo handig als bij de Nokia.

Hopelijk weet je zo voldoende.
De agendapunten van de huidige dag is opzich wel handig.
Hoe gaat het invoeren ervan? Snel en overzichtelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo kan mij iemand helpen hoe ik de nieuwe firmware op de telefoon kan krijgen een uitleg dus ik heb de nieuwe firmware al op mijn pc staan en ik heb ook multiloader 5.33 maar ik kom er maar niet aan uit hoe ik het op de telefoon kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:17:
Hallo kan mij iemand helpen hoe ik de nieuwe firmware op de telefoon kan krijgen een uitleg dus ik heb de nieuwe firmware al op mijn pc staan en ik heb ook multiloader 5.33 maar ik kom er maar niet aan uit hoe ik het op de telefoon kan krijgen.
Wij gaan jou daar hier niet mee helpen.

Zowel het programma als de firmware zijn copyrighted files. Een nieuw firmware mag officieel alleen maar door Samsung op jouw toestel gezet worden, of door een door Samsung geautoriseerd bedrijf.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de reclame is de Touchwizz wel eens te zien, dan zie je een sms-tekst met 3-2 en dan een :) smiley erachter weet iemand hoe je deze kunt krijgen in beeldvorm zoals hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Darkpluisje, je vertelde me een tijd terug dat het mogelijk was smsjes weg te schrijven naar de geheugenkaart, kun je me ook vertellen hoe?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit een geschikte telefoon om te gebruiken als agenda? Overweeg deze te kopen als vervanging van agenda (en telefoon ;)) Is de agenda op te delen in uren? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 18:06:
Is dit een geschikte telefoon om te gebruiken als agenda? Overweeg deze te kopen als vervanging van agenda (en telefoon ;)) Is de agenda op te delen in uren? Alvast bedankt
Heb net even voor je gekeken en dat is wel mogelijk ja. Snap er nog niet veel van maar dat is omdat ik maar 1 minuut heb gekeken ;)
persoonlijk gebruik ik hem ook als agenda maar dan redelijk simpel, ik zet m'n werk en tentamens enzo en kijk er gewoon elke dag in, heb geen alarmen etc erop ingesteld. Denk dat er wel tefeloons zijn met betere agenda's, maar hij voldoet voor mij omdat ik hierin niet zo veeleisend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn berichten staan allemaal opgeslagen op de pc. Nu wil ik die terug op mijn gsm zetten maar ik krijg die niet bij mijn inbox. Wat moet ik doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 11:08:
Mijn berichten staan allemaal opgeslagen op de pc. Nu wil ik die terug op mijn gsm zetten maar ik krijg die niet bij mijn inbox. Wat moet ik doen?!
Lukt dat niet met PC Studio?

Ik heb het probleem dat ik ze juist niet naar PC Studio krijg overgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black-Death schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:00:
[...]

Heb net even voor je gekeken en dat is wel mogelijk ja. Snap er nog niet veel van maar dat is omdat ik maar 1 minuut heb gekeken ;)
persoonlijk gebruik ik hem ook als agenda maar dan redelijk simpel, ik zet m'n werk en tentamens enzo en kijk er gewoon elke dag in, heb geen alarmen etc erop ingesteld. Denk dat er wel tefeloons zijn met betere agenda's, maar hij voldoet voor mij omdat ik hierin niet zo veeleisend ben.
Bedankt voor je snelle reactie!
Nog 1 vraagje, kun je vervolgens de agenda (punten) synchroniseren met de computer? Zodat als je een keer je telefoon moet resetten niet meteen alles kwijt bent? Dat zou erg vervelend zijn?...
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wis mij, dubbele post... :X

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 18:43:
[...]

Bedankt voor je snelle reactie!
Nog 1 vraagje, kun je vervolgens de agenda (punten) synchroniseren met de computer? Zodat als je een keer je telefoon moet resetten niet meteen alles kwijt bent? Dat zou erg vervelend zijn?...
Alvast bedankt
Jup dat kan via de bijgeleverde software (PC Studio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black-Death schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 21:26:
[...]

Ik heb alleen maar verjaardagen in die taart staan.. wat staat er bij jou dan?
Ik heb er nu nog helemaal niks in staan, maar ik zou heel graag verjaardagen in willen zetten en dat die dan in dat taartje ook te zien zijn. Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 19:32:
[...]

Ik heb er nu nog helemaal niks in staan, maar ik zou heel graag verjaardagen in willen zetten en dat die dan in dat taartje ook te zien zijn. Weet iemand dat?
Je moet als ik het goed heb de verjaardagen aan contactpersonen koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Nou, ik ga hem morgen terugbrengen naar de winkel..

Zoals al een paar keer aangegeven klopt ie niet helemaal. Volgens de winkel hoorden ze het al vaker dus tsja..

Laat wel weten hoe lang alles duurde totaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black-Death schreef op zondag 07 december 2008 @ 11:43:
[...]

Lukt dat niet met PC Studio?

Ik heb het probleem dat ik ze juist niet naar PC Studio krijg overgezet
Ik heb dagen zitten sukkelen om ze eindelijk op pc te krijgen en gisteren plots stonden ze erop! Vraag mij niet hoe het komt maar het is mij toch gelukt!
Ik kan mijn berichten van PC postvak in niet naar GSM postvak in zetten, wel naar concepten maar daar ben ik niks mee.
Weet er iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black-Death schreef op zondag 07 december 2008 @ 18:47:
[...]

Jup dat kan via de bijgeleverde software (PC Studio)
Mag ik hieruit concluderen dat ik de telefoon kan synchroniseren met Outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:18:
[...]

Daar durf ik niets over te zeggen om heel eerlijk te zijn. Ik meen me te herinneren dat het wel kan, maar pin me er niet op vast.
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 21:56:
[...]

Ik heb dagen zitten sukkelen om ze eindelijk op pc te krijgen en gisteren plots stonden ze erop! Vraag mij niet hoe het komt maar het is mij toch gelukt!
Ik kan mijn berichten van PC postvak in niet naar GSM postvak in zetten, wel naar concepten maar daar ben ik niks mee.
Weet er iemand een oplossing?
Volgens mij heb ik gelezen dat dat uberhaupt niet kan. Snap ook niet waarom. Jammer dat je niet meer weet hoe je PC Studio opeens werkend kreeg ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Black-Death op 07-12-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black-Death schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:31:
[...]

Daar durf ik niets over te zeggen om heel eerlijk te zijn. Ik meen me te herinneren dat het wel kan, maar pin me er niet op vast.
Zou je dat heel misschien eens willen uitproberen voor mij? :D
Anders iemand anders misschien die hier ervaring mee heeft? Het synchroniseren van de Touchwiz met Outlook op je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is het antwoord van samsung op mijn vraag.........
Geachte heer Verbeeck,

Hartelijk dank voor uw email van 05-12-2008 met betrekking tot het
afbeelden van de inkomende contact op het volledige scherm.Hierop kunnen
wij u het volgende op antwoorden.

Het is spijtig genoeg niet mogelijk om de foto groter te maken dan dat
het nu is,deze afmetiongen zijn standaard ingesteld.Wij vinden het
spijtig dat dit niet mogelijk is om de afmetingen zelf on te stellen.

Wij vertrouwen erop uw vraag hiermee voldoende beantwoord te hebben.

Als u nog vragen heeft, dan kunt u terecht op onze website: www.samsungmobile.com of u kunt telefonisch contact opnemen met de Klantenservice 02 201 24 18

Met vriendelijke groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 09:36:
[...]

Zou je dat heel misschien eens willen uitproberen voor mij? :D
Anders iemand anders misschien die hier ervaring mee heeft? Het synchroniseren van de Touchwiz met Outlook op je pc?
Sorry, ik gebruik geen Outlook ;)

Edit: heb trouwens reactie gekregen van Samsung over smsjes naar geheugenkaart zetten: dit is niet mogelijk i.t.t. wat hier ergens in het topic staat.

[ Voor 19% gewijzigd door Black-Death op 08-12-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Ik begin deze telefoon steeds minder leuk te vinden.

Hij maakt vreemde nieuwe woorden zoals bijvoorbeeld "had" maakt hij h23 van enzo. Zou ze graag willen verwijderen uit de "woordenlijst" zeg maar, maar daar kan ik niks van vinden.

Daarnaast kent hij een aantal standaard woorden niet (zelf moeten toevoegen) en geeft hij altijd de meest onlogische woorden als eerste keus. Daarnaast zijn er gewoon bepaalde plekken waar de sensor niet of nauwelijks werkt. je kan je dus een ongeluk drukken maar er zal nooit wat gebeuren.

Ook zit de inbox sms erg snel vol. Als je dan "Verzonden SMS" verwijderd, blijf je de melding houden dat de inbox vol is. Erg jammer dat ze geen totaal capaciteit hebben genomen voor de sms, die automatisch over alle mappen verdeeld wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door Naboo op 08-12-2008 17:27 ]

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:18:
[...]

Ja, geen enkel probleem! Als je op mijn berichten zoekt, leg ik exact uit hoe dat werkt.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black-Death schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:19:
[...]

Sorry, ik gebruik geen Outlook ;)

Edit: heb trouwens reactie gekregen van Samsung over smsjes naar geheugenkaart zetten: dit is niet mogelijk i.t.t. wat hier ergens in het topic staat.
Onzin, kan gewoon. Eerste 15 smsjes slaat 'ie op op de telefoon, daarna naar geheugenkaart. Je ziet ook bij de eerste smsjes een telefoontje + envelopje als icoontje staan. Daarna alleen het envelopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:39:
Zijn er nog meer mensen die eerst een mooi rijtje verjaardagen bij hun taartje hadden staan en die ineens verdwenen zijn?

Ik was er al achter dat je de verjaardagen in de telefoonlijst moest voegen om ze in de widget te zien te krijgen. echter, nu zijn ze gewoon weer weg!!
Ja, had ik exact hetzelfde! Mijn vermoeden is dat het dubbel invoeren het probleem is. Je kan nl. bij de contactpersoon de verjaardag invoeren, maar ook in de agenda. Ben er nog niet helemaal achter, maar dat zou het wel eens kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:33:
[...]

Ja, geen enkel probleem! Als je op mijn berichten zoekt, leg ik exact uit hoe dat werkt.
Succes!
Bedankt! Begrijp ik uit jou reacties dat je maximaal 100 agendapunten kunt toevoegen?
Of begrijp ik dat verkeerd? Ook las ik deze vraag op een ander forum, komt jou dit ook bekend voor?

"Ik heb sinds ongeveer 2 maanden een Samsung Touchwiz. Deze telefoon heb ik onder andere gekocht omdat de agendafunctie zou moeten kunnen synchroniseren met de outlook agenda, wat mij ideaal leek. Helaas is dat synchroniseren pas een keer gelukt, toen iemand mij de tip gaf om de telefoon eerst volledig te wissen. Natuurlijk is dat geen blijvende oplossing, synchroniseren heeft immers geen zin als ik eerst één van beide apparaten moet wissen.
Ik heb dus de Samsung F480, draai Vista op een laptop en gebruik Outlook 2007. Bij het synchroniseren met PC Studio, de bijgeleverde software, krijg ik op de laptop het bericht : "Synchronisatie mislukt" en op de telefoon "PIM netwerk fout". Iemand van het Samsung Callcenter wees mij er op dat er niet meer dan 200 contactpersonen en 200 agendapunten tegelijkertijd kunnen worden gesynchroniseerd en dat de eerste afspraak van herhaalafspraken ook moet worden gesynchroniseerd. Al deze dingen heb ik gedaan, maar nog steeds weigert de software. Bestanden overzetten naar de telefoon werkt wel, de telefoon wordt wel herkent en herkent ook de computer.

Heeft iemand een idee om dit probleem op te lossen of wellicht een goede alternatief voor de software? Ik wil dus mijn contactpersonen en agendapunten kunnen synchroniseren met de telefoon. "

Alvast bedankt!

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2008 14:31 . Reden: Was nog iets vergeten ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:15:
[...]

Bedankt! Begrijp ik uit jou reacties dat je maximaal 100 agendapunten kunt toevoegen?
Of begrijp ik dat verkeerd? Ook las ik deze vraag op een ander forum, komt jou dit ook bekend voor?

"Ik heb sinds ongeveer 2 maanden een Samsung Touchwiz. Deze telefoon heb ik onder andere gekocht omdat de agendafunctie zou moeten kunnen synchroniseren met de outlook agenda, wat mij ideaal leek. Helaas is dat synchroniseren pas een keer gelukt, toen iemand mij de tip gaf om de telefoon eerst volledig te wissen. Natuurlijk is dat geen blijvende oplossing, synchroniseren heeft immers geen zin als ik eerst één van beide apparaten moet wissen.
Ik heb dus de Samsung F480, draai Vista op een laptop en gebruik Outlook 2007. Bij het synchroniseren met PC Studio, de bijgeleverde software, krijg ik op de laptop het bericht : "Synchronisatie mislukt" en op de telefoon "PIM netwerk fout". Iemand van het Samsung Callcenter wees mij er op dat er niet meer dan 200 contactpersonen en 200 agendapunten tegelijkertijd kunnen worden gesynchroniseerd en dat de eerste afspraak van herhaalafspraken ook moet worden gesynchroniseerd. Al deze dingen heb ik gedaan, maar nog steeds weigert de software. Bestanden overzetten naar de telefoon werkt wel, de telefoon wordt wel herkent en herkent ook de computer.

Heeft iemand een idee om dit probleem op te lossen of wellicht een goede alternatief voor de software? Ik wil dus mijn contactpersonen en agendapunten kunnen synchroniseren met de telefoon. "

Alvast bedankt!
Ik heb deze ervaring niet, het werkt bij mij prima maar....
Zet bij de contacten je adres in het notitieveld, anders neemt 'ie deze niet mee. Er kunnen 1000 contacten worden ingevoerd, lijkt me genoeg.

Agenda: maximaal 100 afspraken, 50 verjaardagen, 50 vakanties, 20 belangrijk en 20 prive. Bij elkaar dus 240 punten.
Tip: Als je je outlook gebruikt voor je afspraken, zet dan je details in het grote memoveld. In het veld onderwerp van de telefoon kun je maximaal 15 tekens kwijt. Als je in Outlook dus meer dan 15 tekens in het onderwerp zet, neemt íe dat niet mee en geeft hij een foutmelding zoals beschreven boven.

Heb je hier wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb ik zeker wat aan, bedankt voor de snelle reactie!
Ik vind 240 agendapunten echt aan de lage kant. Op zo'n manier is het niet echt mogelijk de telefoon als agenda te gebruiken lijkt mij?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:37:
[...]

Onzin, kan gewoon. Eerste 15 smsjes slaat 'ie op op de telefoon, daarna naar geheugenkaart. Je ziet ook bij de eerste smsjes een telefoontje + envelopje als icoontje staan. Daarna alleen het envelopje.
Nee dat is niet waar. Alleen het envelopje is de telefoon en envelopje + telefoontje = SIM kaart (volgens mij is het ook envelopje + SIM kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:39:
[...]

Ja, had ik exact hetzelfde! Mijn vermoeden is dat het dubbel invoeren het probleem is. Je kan nl. bij de contactpersoon de verjaardag invoeren, maar ook in de agenda. Ben er nog niet helemaal achter, maar dat zou het wel eens kunnen zijn.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Dubbel invoeren is niet het probleem helaas. Ik had namelijk eerst alle verjaardagen in mijn agenda gezet, maar toen zag je uiteraard niks bij de taart-widget. Toen ik toevallig iemand zijn verjaardag invoerde bij zijn contactgegevens stond hij ineens genoemd in de widget. Ik heb dus tijdelijk de situatie gehad dat het bij alleen de agenda ingevuld stond, dit heeft geen zin. Ook heb ik de situatie gehad dat ze bij beide ingevuld stonden, dit werkte wel. En ik heb de situatie gehad dat ze alleen bij mijn contacten stonden, dit werkte ook.

Maar toen, van de een op de andere dag, waren ze verdwenen. Een heel raar verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:20:
Hier heb ik zeker wat aan, bedankt voor de snelle reactie!
Ik vind 240 agendapunten echt aan de lage kant. Op zo'n manier is het niet echt mogelijk de telefoon als agenda te gebruiken lijkt mij?...
Ben ik wel met je eens... Echter gebruik ik mijn Outlook als hoofdagenda, en mijn telefoon als agenda voor onderweg zeg maar. Ik haal meestal mijn zakelijke agendapunten eruit als ik ze gehad heb.
Maar, het is niet optimaal. Ik had hiervoor een Nokia 6500 slide, en dat werkte op dat punt stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black-Death schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 21:56:
[...]

Nee dat is niet waar. Alleen het envelopje is de telefoon en envelopje + telefoontje = SIM kaart (volgens mij is het ook envelopje + SIM kaart)
Die verklaring klinkt ook logisch, niet bij nagedacht. Echter heb ik nog geen problemen gehad met het opslaan van sms. Kunnen in ieder geval meer dan 200 in je inbox, zalfs toen kreeg ik nog geen melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:52:
[...]

Die verklaring klinkt ook logisch, niet bij nagedacht. Echter heb ik nog geen problemen gehad met het opslaan van sms. Kunnen in ieder geval meer dan 200 in je inbox, zalfs toen kreeg ik nog geen melding.
Bij mij steeds rond de 180 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:49:
[...]

Ben ik wel met je eens... Echter gebruik ik mijn Outlook als hoofdagenda, en mijn telefoon als agenda voor onderweg zeg maar. Ik haal meestal mijn zakelijke agendapunten eruit als ik ze gehad heb.
Maar, het is niet optimaal. Ik had hiervoor een Nokia 6500 slide, en dat werkte op dat punt stukken beter.
Oke, nu begin ik de neigen naar een HTC Touch Diamond of een HTC Touch Pro... :/ :)

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Is het mogelijk om de woordenlijst op te schonen? Die van mij maakt nogal wat fantasie woorden zoals h23 ipv had en dergelijke. Vrij irritant omdat die standaard als eerste optie gegeven wordt.

SonyEricsson paste het tenminste aan naarmate de hoeveelheid dat een woord gebruikt werd. :(
* Naboo mist SonyEricsson

• Black-Death
Weet iemand of mijn Vodafone winkel het flashen van de telefoon wil/kan/mag/zal doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black-Death schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:45:
Weet iemand of mijn Vodafone winkel het flashen van de telefoon wil/kan/mag/zal doen?
Dit is volgens mij net zoiets als hier vragen of jouw slager leverworst verkoopt... Misschien even bellen met je Vodafone winkel (waar dat dan ook moge zijn..)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:53:
[...]

Dit is volgens mij net zoiets als hier vragen of jouw slager leverworst verkoopt... Misschien even bellen met je Vodafone winkel (waar dat dan ook moge zijn..)?
Misschien is er een algemene policy ofzo die zegt dat dat wel / niet kan?
je kan ook gewoon niets zeggen als je niets hebt bij te dragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Black-Death schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:45:
Doen ze niet, behalve als een een service point in die winkel zit.

Vodafone heeft wel een paar winkels met zo'n service point, maar veel zijn dat er nog niet.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand in godsnaam hoe je bluetooth oortje moet pairen ???????????

Ik zet mijn oortje aan, ga vervolgens naar organizer, Bluetooth alles zichtbaar en op aan.
En hij vind vervolgens niets ?? wat doe ik verkeerd ??
:'(
Die gebruiks aanwijzing is zo slecht (vodafone) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sleep u oortje naar uwe gsm in het midden van het scherm dat open staat de organizer, Bluetooth dus en dan zijn ze gekoppelt.....bij mij toch !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Bij mij doet het touchscreen het niet meer. :( is er net mee opgehouden :(

Ik mag hopen dat dit gewoon onder garantie van Samsung valt? En dat Vodafone me niet gaat afschepen met: had je maar een verzekering moeten sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Naboo schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:26:
Bij mij doet het touchscreen het niet meer. :( is er net mee opgehouden :(

Ik mag hopen dat dit gewoon onder garantie van Samsung valt? En dat Vodafone me niet gaat afschepen met: had je maar een verzekering moeten sluiten.
Zoek een service point op op de samsung website en breng hem daar weg.
Daar ligt die van mij nu ook, en ze sturen hem gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Ik zou wel willen, maar er staan een aantal smsjes in die niet voor andere ogen bestemd zijn.
En ik weet zeker dat die monteurtjes uitgebreid door je sms inbox gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Naboo schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:37:
Ik zou wel willen, maar er staan een aantal smsjes in die niet voor andere ogen bestemd zijn.
Verbinden met computer en smsjes eraf halen misschien een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Black-Death schreef op zondag 14 december 2008 @ 22:20:
[...]

Verbinden met computer en smsjes eraf halen misschien een optie?
Al geprobeerd. Als je het scherm in 4 horizontale vlakken deelt, dan doet het 3e vlak het niet meer. Ik kan dus niet de bevestiging van PC connectie aanklikken, want dat deel doet het niet meer. Echt vaag want er niks met de telefoon gebeurt. Altijd netjes mee omgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naboo schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:37:
Het lijkt mij duidelijk dat je zult moeten kiezen tussen twee kwaden? Je kunt natuurlijk gewoon met je kapotte telefoon rond blijven lopen, of je neemt de kans dat iemand jouw smsjes leest (weet niet waar jij je mening op baseerd) op de koop toe en je hebt weer een werkende telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:01:
[...]

Het lijkt mij duidelijk dat je zult moeten kiezen tussen twee kwaden? Je kunt natuurlijk gewoon met je kapotte telefoon rond blijven lopen, of je neemt de kans dat iemand jouw smsjes leest (weet niet waar jij je mening op baseerd) op de koop toe en je hebt weer een werkende telefoon.
Omdat elke monteur (ook die van computers) standaard door dat soort dingen neuzen. Human nature. Niets meer, niets minder.
Maar goed, gister lukte het mij om via de pc in m'n inbox te komen. :) Dus hij kan gemaakt gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Samsung Touchwiz sinds kort en ook ik ken het probleem met de verjaardagswidget. Krijg er maar geen verjaardagen op te zien, terwijl ik verschillende manieren heb geprobeerd; bij mijn telefoonlijst/contactpersonen invoeren, in mijn agenda invoeren of beide... via contacpersonen opslaan in mijn agenda... niets hielp. Raar. Nou ja, op zich niet erg; je kunt maximaal 50 verjaardagen opslaan en dat is eigenlijk te weinig met de steeds omvangrijker wordende contactlijst.

Ik heb tevens een vraagje: weet iemand de optimale grootte van de afbeelding voor bellers? Op welke resolutie/grootte worden deze getoond als je gebeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 23:02:
Ik heb de Samsung Touchwiz sinds kort en ook ik ken het probleem met de verjaardagswidget. Krijg er maar geen verjaardagen op te zien, terwijl ik verschillende manieren heb geprobeerd; bij mijn telefoonlijst/contactpersonen invoeren, in mijn agenda invoeren of beide... via contacpersonen opslaan in mijn agenda... niets hielp. Raar. Nou ja, op zich niet erg; je kunt maximaal 50 verjaardagen opslaan en dat is eigenlijk te weinig met de steeds omvangrijker wordende contactlijst.

Ik heb tevens een vraagje: weet iemand de optimale grootte van de afbeelding voor bellers? Op welke resolutie/grootte worden deze getoond als je gebeld wordt?
De afbeelden voor bellers worden niet op het gehele scherm getoond, hoe groot dat exact is weet ik niet.
Wat betreft de verjaardagen, probeer eens te switchen van locatie van de contactpersonen. Sim--> telefoon of telefoon--> Sim. was iemand hier bij wie dat nut had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black-Death schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:03:
De afbeelden voor bellers worden niet op het gehele scherm getoond, hoe groot dat exact is weet ik niet.
Wat betreft de verjaardagen, probeer eens te switchen van locatie van de contactpersonen. Sim--> telefoon of telefoon--> Sim. was iemand hier bij wie dat nut had
Bedankt voor je antwoord.

Ik zag inderdaad dat de plaatjes klein worden getoond. Beetje vervelend dat de optimale afmetingen nergens vermeld staan, dat wordt even uitvogelen dus. :)

Verjaardagen: ik heb beide opties reeds geprobeerd. Het hielp niets? Ik heb trouwens nog niet geprobeerd in plaats van het geboortejaar het huidige jaar te vermelden. Misschien is dat het kneepje?

Again: leuke telefoon, maar Samsung had wel een wat uitgebreidere handleiding erbij mogen schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Naboo schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 01:24:
[...]

Omdat elke monteur (ook die van computers) standaard door dat soort dingen neuzen. Human nature. Niets meer, niets minder.
Maar goed, gister lukte het mij om via de pc in m'n inbox te komen. :) Dus hij kan gemaakt gaan worden.
En 2 dagen later werkt me telefoon weer perfect 8)7

Voor niks een goedkope Nokia besteld bij bol.com :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Tomino schreef op zondag 07 december 2008 @ 21:29:
Nou, ik ga hem morgen terugbrengen naar de winkel..

Zoals al een paar keer aangegeven klopt ie niet helemaal. Volgens de winkel hoorden ze het al vaker dus tsja..

Laat wel weten hoe lang alles duurde totaal :)
Precies een week bij de reparatie gelegen en hij is terug!

Enige dat ze gedaan hebben is een firmware update. Maar dat is oké want hij doet het weer perfect!

Én ik heb er extra widgets bij op mijn hoofdscherm!!

Nu ook een icoontje voor SMS/Alarm/ calculator en notities/BT etc!

* Tomino is helemaal blij!

Verwijderd

Het is niet mogelijk om de achtergrond van de hold-stand te wijzigen, maar kan je hem wel uitzetten zodat je scherm gewoon zwart is?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:11

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Tomino schreef op woensdag 17 december 2008 @ 18:05:
[...]

Precies een week bij de reparatie gelegen en hij is terug!

Enige dat ze gedaan hebben is een firmware update. Maar dat is oké want hij doet het weer perfect!

Én ik heb er extra widgets bij op mijn hoofdscherm!!

Nu ook een icoontje voor SMS/Alarm/ calculator en notities/BT etc!

* Tomino is helemaal blij!
Kan je even kijken welke firmware versie je gekregen hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog zoiets raars: waarom kun je bij je contacten in het postcodeveld géén letters gebruiken?

Of zie ik iets over het hoofd? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Speedy_Gonzalez schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 08:39:
[...]

Kan je even kijken welke firmware versie je gekregen hebt ?
f480xxhj4 ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
  • Laatst online: 15-01-2023
de dingen die ik het meest gebruik op mijn telefoon zijn:
- sms
- notities
- calculator
- alarm

precies de dingen die jij nu wel hebt en ik super graag wil hebben! dat ze snel die update verspreiden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Haha, en dat zijn inderdaad precies de dingen die er nu bij staan op het hoofdscherm! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat ze bij een servicepoint, die wordt vermeld als je op plaatsnaam zoekt op de Samsung-site, de firmware konden updaten. Maar ik krijg net bericht dat ze hem dan opsturen naar Samsung?! Is dit de normale gang van zaken? Heeft iemand ervaring met de tijd die je zonder telefoon moet doen als je hem laat updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:33:
Nog zoiets raars: waarom kun je bij je contacten in het postcodeveld géén letters gebruiken?

Of zie ik iets over het hoofd? 8)7
Nee, kan inderdaad niet, alleen de P, inderdaad erg vreemd. Ik heb het opgelost door het in het adresveld erbij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Duurde bij mij precies een week. Met inderdaad opsturen naar Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Mischien vreemde vraag, maar kan je er nu wel of geen video's op afspelen? Wilde hem meenemen op reis, serie van FurTV erop gezet maar hij herkent de media niet? WTF? Heb nog ff rond zitten neuzen maar kon hierover niets vinden, ook niet of het mogelijk is om mediaplayer erop te zetten. Via PC studio kan je alleen je eigen gemaakte video's kijken/bewerken of de video's die op de kaart staan bekijken.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
  • Laatst online: 15-01-2023
PiP0 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:10:
Mischien vreemde vraag, maar kan je er nu wel of geen video's op afspelen? Wilde hem meenemen op reis, serie van FurTV erop gezet maar hij herkent de media niet? WTF? Heb nog ff rond zitten neuzen maar kon hierover niets vinden, ook niet of het mogelijk is om mediaplayer erop te zetten. Via PC studio kan je alleen je eigen gemaakte video's kijken/bewerken of de video's die op de kaart staan bekijken.
ik heb er "stiften" van debiteuren crediteuren op staan, bestandsindeling .3gp. Werkt gewoon. Is gedownload via youtube en omgezet naar 3gp.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste