Verwijderd

Mijn openstaande vraagjes nog even plus een nieuwe:

- Rss feeds instellen en bijwerken is verder gratis neem ik aan (heb onbeperkt internet bundel)?

- Als ik nu.nl wil bekijken staat er oud nieuws, als ik 'buffer legen' open bij instellingen, dan krijg ik wel ververst nieuws te zien. Is dit de goede manier, of kan het anders/automatisch?

- Is er een manier om vanuit een internetsite terug naar favorieten te gaan of moet je daar de browser echt eerst helemaal voor sluiten?

Verwijderd

Ik heb zonet bericht gekregen dat ik voor een aardig prijsje aan een Iphone 3G 8GB kan geraken. Welke zou ik nemen F480? Iphone? Of toch maar (alleen al voor de look) de Armani houden?

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:00:
Ik heb zonet bericht gekregen dat ik voor een aardig prijsje aan een Iphone 3G 8GB kan geraken. Welke zou ik nemen F480? Iphone? Of toch maar (alleen al voor de look) de Armani houden?
Je zult in vergelijk met de Armani met beide toestellen een enorme snelheidwinst ervaren.
Verder zul je zelf de voor en nadelen moeten afwegen of je wel of geen iPhone wilt. Ik als mac fannaat uit de oudheid heb zelf niet gekozen voor de iphone

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 19:49
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:22:
[...]

@Darkpluisje:
Ik weet niet wat jou functie is op dit forum maar ik vind je nogal erg kortzichtig.
Mensen stellen hier hun vragen en verwachten hulp cq antwoord van mede Samsung F480 bezitters.
Ik vind het dan ook kort door de bocht om te zeggen ik wil niet voor zoekmachine spelen en zoek voortaan zelf op dit forum. Wellicht hebben ze dat al gedaan maar konden ze niet het juiste antwoord vinden.
Amen.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Verwijderd

@ darkpluisje

Ik heb hetzelfde probleem (zoals eerder te lezen). ik was vorige week gebeld dat mijn telefoon terug was van de 2de reparatie. Ik naar de t-mobile shop en heb hem gelijk geprobeerd in de winkel. En bij het eerste beste telefoontje naar de t-mobile shop viel hij weer na 30 sec uit. De repearatie service had alleen een paar aanpassingen gedaan in het menu.
Gelijk dus weer op laten sturen (voor de 3de keer). En wacht nu een week.
Ik hoop er maar op dat hij het weer niet doet zodat ik een nieuwe krijg, want veel vertrouwen in dit toestel heb ik niet meer. Dan ga ik denk ik voor de iphone of de i900 want met de f480 heb ik het nu wel gehad.
Mijn advies aan jou is alleen terug gaan als je er echt veel last van heb, anders ben je hem alleen maar heel lang kwijt steeds terwijl het probleem niet op wordt gelost.

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
als je zo'n hoesje koopt kan je dan beter er een melding in je post van maken om welk item het gaat als gewoonweg melden dat je iets hebt besteld, of vragen of het in de ts mag..
het is algemeen bekend op tweakers dat je eerst zelf moeite moet doen voor je vragen, en je ziet aan vragen hier dat er gewoon niks voor word gedaan. De handleiding van de telefoon is te downloaden bij samsung als het goed is, succes :w

@sleepy24m: naja ik ga samsung er maar is over bellen, maar ben inderdaad niet van plan mijn telefoon voor weet ik hoe lang in te moeten leveren...

Verwijderd

Ben al enige tijd aan het zoeken voor Javagames voor op de F480.. Ik wil geen abonnement op iets hebben maar gewoon waar ik games voor de F480 kan downloaden. Nu is het zo dat dit toestel vaak niet op de lijst voorkomt waar de games geschikt voor zijn... kan iemand mij helpen met een paar goede links voor games.

Dank u

• darkpluisje
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:18:
Ben al enige tijd aan het zoeken voor Javagames voor op de F480.. Ik wil geen abonnement op iets hebben maar gewoon waar ik games voor de F480 kan downloaden. Nu is het zo dat dit toestel vaak niet op de lijst voorkomt waar de games geschikt voor zijn... kan iemand mij helpen met een paar goede links voor games.

Dank u
je zou bij het zoeken iig kunnen kijken naar games voor de f700, die is al wat langer uit en werkt met zelfde resolutie en ook touch, dus dat zal daar ook wel voor werken..

verder als je een internet abbo hebt dan kan je de jar en jad van een game downloaden, die weer op internet uploaden en daar vervolgens met je telefoon heengaan om te downloaden (bij downloaden van java installeerd hij wel meteen) , op die manier kan je gratis proberen of een game werk (meeste jad en jar files staan namelijk zo op internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik denk dat ik nog wat interessante aanvullingen heb voor dit toestel:
De synchronisatie met Outlook verliep bij mij niet goed, omdat de F480 maar 100 afspraken kan 'handelen' en het veld onderwerp weinig tekens bevat, zodat er tekst wegvalt.
Tevens had mijn Nokia de mogelijkheid automatisch een vooraf ingesteld profiel te kiezen, zodra er verbinding werd gemaakt met de BT Carkit. Dit miste ik op de F480, waarop ik Samsung heb gemaild (binnen een dag antwoord!)
Dit gaven ze als antwoord:

Geachte heer/mevrouw,
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw SGH-F480.
Met betrekking tot uw vraag omtrent uw contacten moeten wij u helaas
mededelen dat het niet mogelijk is om meer contacten toe te voegen dan
100 en dat de onderwerpen een tekenlimiet hebben. Ook deze valt niet aan
te passen.
Met betrekking tot uw vraag over het automatisch herkennen van een
profiel bij koppeling met uw Bluetooth Carkit moeten wij helaas
mededelen dat ook deze functie niet in het toestel zit.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog
verdere vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te
nemen.
Hoogachtend,
Samsung Electronics Benelux B.V.

Ik baalde hier best wel van, omdat ik geen papieren agenda meer heb.. Je kunt trouwens het aantal tekens omzeilen door in Outlook je afspraken beknopt in het onderwerp te zetten, en de details in het grote notitieveld te noteren. Dan neemt 'ie wel alles mee.

Weet iemand misschien of er ergens een andere agenda-applicatie is voor dit toestel? Ook het gemis van een today in je hoofdscherm is een tegenvaller. Verder een super-toestel, maar de agenda-functie van een Nokia is veel beter.

Laatste vraag; ik kan nergens Tetris vinden voor dit toestel, iemand tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag Reizende, interessant... Ik sta op het punt een f480 te bestellen, maar als ik bovenstaande reactie van Samsung lees begin ik mij grote zorgen te maken. Betekent dit nu dat ik NIET meer dan 100 outlook contacten kan laden? Dat zou toch bezopen zijn ! Heeft dit antwoord niet te maken aangaande het onderwerp `afpraken` ?

.. En de rest van de contactgegevens, komen die goed over van outlook , zoals straatnamen, postcodes , meerdere tel nummers ( mobiel 1 en 2 , fax ) ?? ( ik dacht dat ik ergens las dat er geen letters van postcodes doorkomen ..? )

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

All, ik ben de 21 pagina´s in dit topic doorgestieffeld, maar heb toch nog een vraag over het volgende......

Op dit moment ben ik een (w890i) SonyEricsson gebruiker en maak veel gebruik van de mp3 speler. Voordeel hiervan is de aanwezigheid van een equalizer zodat de" hoog " en " laag " flink opgeschroefd kunnen worden.

Nu heb ik begrepen dat er GEEN equalizer op de f480 zit. Dit hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, mits er " genres " (pop/rock/klassiek) instelbaar zijn... Kan dit ?

Kan iemand de mp3 speler eens " kritisch" voor mij testen, dwz, hoe klinkt de " hoog " en " laag " bij een techno nummer van bijv carl cox ( mag ook abba zijn :P )

Mijn dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:22:
Dag Reizende, interessant... Ik sta op het punt een f480 te bestellen, maar als ik bovenstaande reactie van Samsung lees begin ik mij grote zorgen te maken. Betekent dit nu dat ik NIET meer dan 100 outlook contacten kan laden? Dat zou toch bezopen zijn ! Heeft dit antwoord niet te maken aangaande het onderwerp `afpraken` ?

.. En de rest van de contactgegevens, komen die goed over van outlook , zoals straatnamen, postcodes , meerdere tel nummers ( mobiel 1 en 2 , fax ) ?? ( ik dacht dat ik ergens las dat er geen letters van postcodes doorkomen ..? )
Hoi, het gaat inderdaad om de afspraken, niet om de contacten. Daarvan kun je er 1000 kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:00:
[...]

Hoi, het gaat inderdaad om de afspraken, niet om de contacten. Daarvan kun je er 1000 kwijt...
pff, super , thx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als toevoeging: Alle gegevens komen goed door... Maar.. De woon-en postadressen komen niet goed door, tenzij je ze als notitie hebt opgeslagen.En als je een postcode invoert, kun je dat inderdaad niet met letters aanvullen, alleen de P kun je hier invullen. Dit kun je omzeilen door de postcode direct in het adresveld erbij te zetten.

• darkpluisje
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:39:
All, ik ben de 21 pagina´s in dit topic doorgestieffeld, maar heb toch nog een vraag over het volgende......

Op dit moment ben ik een (w890i) SonyEricsson gebruiker en maak veel gebruik van de mp3 speler. Voordeel hiervan is de aanwezigheid van een equalizer zodat de" hoog " en " laag " flink opgeschroefd kunnen worden.

Nu heb ik begrepen dat er GEEN equalizer op de f480 zit. Dit hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, mits er " genres " (pop/rock/klassiek) instelbaar zijn... Kan dit ?

Kan iemand de mp3 speler eens " kritisch" voor mij testen, dwz, hoe klinkt de " hoog " en " laag " bij een techno nummer van bijv carl cox ( mag ook abba zijn :P )

Mijn dank is groot.
er is inderdaad geen equalizer die je zelf in kan stellen, maar je hebt wel de keuze uit de genres normaal, rock, pop, dance, classic, jazz, wide, dynamic, surround. Voor testen heb ik momenteel geen tijd helaas..

• yspriem
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-02-2023
Ik wil er ook één kopen maar hoe is het met de accu. Zie andere berichten dan dat ik hoor. Ik hoor dat ie snel leeg is. Ik bel 250 min. per maand en ga niet internetten. Wat mag ik dan verwachten van een volle accu?

Verwijderd

Kan iemand mij helpen hoe ik dit super cool proggie op mijn samsung kan krijgen/installen?

http://lwuit.blogspot.com...%20Touch%20F480%20Samsung

Ik zou daar enorm mee geholpen zijn. Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:51:
Kan iemand mij helpen hoe ik dit super cool proggie op mijn samsung kan krijgen/installen?

http://lwuit.blogspot.com...%20Touch%20F480%20Samsung

Ik zou daar enorm mee geholpen zijn. Alvast bedankt!!
zoals elk ander progje....door te downloaden via je f480..

@yspriem: geen idee hoe het zit met alleen belminuten, maar je zit natuurlijk ook met andere dingen die je accu kosten. Ik kan met mijn f480 een dag of 3-4 doen waarin ik vaak kijk of ik berichten heb en ook veel sms.... Van alle ''smartphone' en ''smartphone-alikes'' heeft de f480 wel 1 van de beste accu's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb net een nieuwe Samsung F480 aangeschaft. Maar als ik de telefoon opstart is de taal Pools of i.d. Wie weet welke stappen ik moet doen om de juiste taal te krijgen?

Lees pven in "Taal selecteren" aub nog eens door.

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 14-09-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Kicken binnen 24 uur is not done.

[ Voor 83% gewijzigd door pven op 14-09-2008 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:17:
[...]

zoals elk ander progje....door te downloaden via je f480..

@yspriem: geen idee hoe het zit met alleen belminuten, maar je zit natuurlijk ook met andere dingen die je accu kosten. Ik kan met mijn f480 een dag of 3-4 doen waarin ik vaak kijk of ik berichten heb en ook veel sms.... Van alle ''smartphone' en ''smartphone-alikes'' heeft de f480 wel 1 van de beste accu's
Dat is het probleem dat lukt dus niet dan krijg ik een foutmelding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ben van plan om deze aan te schaffen.
Echter heb ik een vraag: stel dat ik de FM-radio niet wil gebruiken, kan ik dan een andere headset gebruiken? zoals bij de lg secret kan je dan deze uitpluggen en blijft er een verloopstekkertje over, is dit hier ook zo?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:13:
[...]

Dat is het probleem dat lukt dus niet dan krijg ik een foutmelding....
en welke is dat? want ''een'' foutmelding is nogal globaal..

@sylvestro: er zijn op ebay voor een paar dollar verloopstekkertjes te koop, dan kan je gewoon een 3.5mm minijack gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werd er al zo'n verloopstekkertje meegeleverd plus een headset met een 3.5" aansluiting!
Blijkt dus dat het pakket verschilt wat wordt bijgeleverd, gewoon even vragen in de winkel dus!

Verwijderd

iemand al wat verder gekomen met we-travel?
Ik heb de bestanden op mijn memory card gezet maar krijg de foutmelding bestandtype wordt niet ondersteund.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:46:
Bij mij werd er al zo'n verloopstekkertje meegeleverd plus een headset met een 3.5" aansluiting!
Blijkt dus dat het pakket verschilt wat wordt bijgeleverd, gewoon even vragen in de winkel dus!
Ik kreeg er ook zo'n verloopstekker bij waar ik ook mijn eigen oordopje in kan doen, echt handig!

Verwijderd

Drie vraagjes:

- Rss feeds instellen en bijwerken is verder gratis neem ik aan (heb onbeperkt internet bundel)?

- Als ik nu.nl wil bekijken staat er oud nieuws, als ik 'buffer legen' open bij instellingen, dan krijg ik wel ververst nieuws te zien. Is dit de goede manier, of kan het anders/automatisch?

- Is er een manier om vanuit een internetsite terug naar favorieten te gaan of moet je daar de browser echt eerst helemaal voor sluiten?

• Ganymedus
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 22:18:
Hallo,

Ben van plan om deze aan te schaffen.
Echter heb ik een vraag: stel dat ik de FM-radio niet wil gebruiken, kan ik dan een andere headset gebruiken? zoals bij de lg secret kan je dan deze uitpluggen en blijft er een verloopstekkertje over, is dit hier ook zo?

Alvast bedankt
Ik begreep de andere antwoorden niet. Maar goed, ik heb het even geprobeerd voor je. Ja de radio doet het ook als je de koptelefoontjes uitplugt. Het is vergelijkbaar met de LG

Verwijderd

even een vraagje over de T9 met smsen. Hebben jullie ook als je letters HA wilt typen dat er 42 komt
te staan en kun je ook woorden uit je woordenboek halen of is dit onmogelijk?!

Verwijderd

Ik krijg geen 42 als ik HA wil typen.

• darkpluisje
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 21:16:
even een vraagje over de T9 met smsen. Hebben jullie ook als je letters HA wilt typen dat er 42 komt
te staan en kun je ook woorden uit je woordenboek halen of is dit onmogelijk?!
nee, maar heb wel een tijd gehad dat ik met AL eerst 25 tezien kreeg...is beetje appart maar niets aan te doen..

@sleepy24m: nee ik kwam nergens verder mee (volgens mij enige die hier dingen geprobeert heeft) en het lukte me niet java apps zomaar te installeren. Iemand hier had het ook gedownload maar dat scheen ook niet te werken, hoewel dat wel zou moeten...
heb het toen maar opgegeven, gezien ik nergens enige hulp en ondersteuning kon vinden

[ Voor 29% gewijzigd door darkpluisje op 17-09-2008 23:20 ]

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:04:
Ik krijg geen 42 als ik HA wil typen.
Idem, heb een keer iets verkeerds toegevoegd in mijn T9 woordenboek. Kan je foute dingen er ook uithalen?

• robbie303
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-04 14:22
Als ik mp3 files via bluetooth naar mijn F480 overstuur, dan vraagt hij (na de transfer) of ik de MP3 wil opslaan, maar.... Volgens mij slaat hij ze helemaal niet op.
Althans ik kan ze niet vinden, heb elke map afgezocht, van my documents tot mijn opslag.
Als ik naar de filename zoek vindt hij hem ook niet.

Kun je ergens instellen waar de files die je via bluetooth binnenhaalt worden gesaved ?

Verwijderd

Hallo,
Ik heb sinds gisteren de F480 gekocht maar zit met twee vraagjes.

1. Mijn vorige gsm was de samsung armani P520. Als ik daar op de telefoonknop 'opnemen' duwde kwam ik in de oproepenlijst, daar stonden zowel de oproepgeschiedenis als de berichtgeschiedenis.
Is dat nu mogelijk van op de F480 ook de berichtgeschiedenis te zetten? (vond dit echt handig, dat verkort de procedure voor een sms te versturen)

2. Op het hoofdscherm staan onderaan sneltoetsen: 'oproep' 'contacten' en 'menu' Is het mogelijk om te veranderen?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch ook nog even twee vraagjes over deze telefoon:

- Weet iemand hoe het mogelijk is, om ontvangen sms berichten standaard op de telefoon op te slaan, nu zet hij ze eerst op de sim tot deze vol is?

- Weet iemand hoe ik kan instellen, dat als ik een contactpersoon wil toevoegen bij een sms bericht, ik alleen het telefoon geheugen krijg te zien, nu krijg ik alle nummers van zowel sim- als telefoongeheugen te zien.

BVD

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:13:
Ik heb toch ook nog even twee vraagjes over deze telefoon:

- Weet iemand hoe het mogelijk is, om ontvangen sms berichten standaard op de telefoon op te slaan, nu zet hij ze eerst op de sim tot deze vol is?

- Weet iemand hoe ik kan instellen, dat als ik een contactpersoon wil toevoegen bij een sms bericht, ik alleen het telefoon geheugen krijg te zien, nu krijg ik alle nummers van zowel sim- als telefoongeheugen te zien.

BVD
Iemand hier antwoord op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
volgens mij doet hij dat standaard en is dat niet te veranderen, je zou bij opslag van sms even kunnen kijken maar denk het niet, gezien hij ook niet zomaar een mapje heeft waar je van buiten af bij kan om het zo maar te ezggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt voor je reactie.

Ik heb nog 2 vragen, als ik aan het bellen ben komt er op het scherm te staan sneltoets voor toetsblokering en dan gaat die ook op zwart maar dan bel ik wel gewoon door, kan je dat ook uitzetten dat die op zwart gaat.

Hebben jullie ook last van dat de hold button zo gevoelig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
iemand er ook last van dat als je filmpjes van langer als ongeveer 30 minuten converteerd dat het geluid dan na een tijdje sneller loopt als het beeld? vind het zelf erg vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je de videobestanden naar een andere FPS gecodeerd? Dan wil dat nog wel eens gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Wat mij de laatste tijd heel erg veel opvalt is dat het scherm af en toe niet 'aanraak gevoelig' is. Hij gaat dan wel netjes van de screenlock af, maar reageert niet op de aanrakingen. De screenlock erop en eraf halen is voldoende om hem weer 'gevoelig' te maken, maar irritant is het soms wel.

Wat mij wel stoort is dat ik dus nergens een andere lederen flip kan vinden voor de F480. Laatst zag ik een aziaat lopen welke een gele cover had, en ik heb eens een blauwe gezien. Maar ik kan nergens een website vinden waar ik ze kan bestellen. Dus mocht iemand zo'n website kennen, graag!

[ Voor 33% gewijzigd door Ganymedus op 22-09-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ja, idem hier met dat screenlock. beetje irritant maar er is mee te leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
RoD schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:21:
Heb je de videobestanden naar een andere FPS gecodeerd? Dan wil dat nog wel eens gebeuren.
euh, het zou kunnen dat hij ze van 23.5 naar 30 converteerd ja, weet niet precies wat de snelheid van mijn normale bestanden is. Raar is alleen dat ik met scrubs (een show) waar ik alle afleveringen van heb, het 1x met een aflevering had dat hij het vanaf het begin deed (hoewel hij maar 20min was) terwijl de opvolgende aflevering dat niet had. dus zijn die dan met andere snelheid opgenomen ofzo ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet raar dat er nog steeds geen firmware update is, voor de Omnia is nu al een update uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:49:
Is het niet raar dat er nog steeds geen firmware update is, voor de Omnia is nu al een update uit.
Ja, dat is niet raar. De F480 zal beter functioneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het wel of niet uitbrengen van een firmware-update heeft weinig met het functioneren te maken. Vaak worden firmware updates gebruik om kleine bugs te fixen of om features toe te voegen. Je mag dus min of meer wel een firmware update verwachten van een serieuze fabrikant. Ze doen het namelijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:27:
Het wel of niet uitbrengen van een firmware-update heeft weinig met het functioneren te maken. Vaak worden firmware updates gebruik om kleine bugs te fixen of om features toe te voegen. Je mag dus min of meer wel een firmware update verwachten van een serieuze fabrikant. Ze doen het namelijk allemaal.
Ik wil daar aan toevoegen dat een smartphone gevoeliger is voor bugs, dan een mobieltje met een gesloten systeem. Meer mogelijkheden is meer kans op bugs.

Verwijderd

@Darkpluisje: ja ik heb het volgende gelezen in het topic. :X

Ik lees in het topic een manier om via je pc java's te installeren. Echter, ik ben jurist, geen ict'er. Ik kom er niet uit. Kan iemand het aangeven in "jip en janneke taal"?

• darkpluisje
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:32:
@Darkpluisje: ja ik heb het volgende gelezen in het topic. :X

Ik lees in het topic een manier om via je pc java's te installeren. Echter, ik ben jurist, geen ict'er. Ik kom er niet uit. Kan iemand het aangeven in "jip en janneke taal"?
ok daar gaan we dan ;)

het installeren zoals in het topic staat is bedoelt voor de 700 serie van samsung. Iemand op het forum heeft het hier uitgeprobeert (ik heb ook meerdere mogelijkheden geprobeert) maar het lukt niet. De f480 is dus op een andere manier beveiligd tegen java installeren dan de 6/700 serie. Ook wat bij de SOUL lukt, gaat niet op voor de f480.
Kortom, java installeren via je computer is bij de f480 nog niet mogelijk tot er een manier word gevonden om de beveiliging te omzeilen. Op heden nog niet gelukt..

hoop dat je hier genoeg mee weet ?

Verwijderd

Ik weet genoeg

Verwijderd

JorzoR schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:54:
[...]

Af en toe heb ik wel het idee dat je iets harder moet drukken. Maar over het algemeen is het wel hetzelfde.

Of je m eraf kan halen om opnieuw te gebruiken weet ik niet, hij zit er nu echt goed op, dus denk niet dat je m er heel af krijgt.
;)
Hallo,

Wie weet waar ik de Invisible shield voor de F480 kan bestellen? Ik heb wel site's gevonden, maar dit is allemaal via US/UK enz en allemaal via paypal en creditcard. Wie weet er een nederlandse (internet)winkel die dezelfde invisible shield verkoopt.

alvast bedankt voor de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik heb een simlockvrije F480 overgenomen die nieuw is geleverd bij een KPN abonnement. Nu staan er echter een aantal KPN-favorieten in de browser en KPN-toegangspunten in die niet verwijderd kunnen worden. Iemand een idee hoe dit wel kan? Voor de duidelijkheid, gewoon wissen lukt niet, de optie wissen zoals bij zelf toegevoegde toegangspunten en favorieten is niet aanwezig bij de drop-down box en er staat een hangslotje bij de favorieten. Of weet iemand een manier om de favorieten anders te ordenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
donaldo schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 00:42:
Ik heb een simlockvrije F480 overgenomen die nieuw is geleverd bij een KPN abonnement. Nu staan er echter een aantal KPN-favorieten in de browser en KPN-toegangspunten in die niet verwijderd kunnen worden. Iemand een idee hoe dit wel kan? Voor de duidelijkheid, gewoon wissen lukt niet, de optie wissen zoals bij zelf toegevoegde toegangspunten en favorieten is niet aanwezig bij de drop-down box en er staat een hangslotje bij de favorieten. Of weet iemand een manier om de favorieten anders te ordenen?
je zou kunnen proberen ze via je computer te wissen, via je internet gegevens. Anders zit er denk ik niks anders op dan een andere firmware erop te flashen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:50:
[...]

Hallo,

Wie weet waar ik de Invisible shield voor de F480 kan bestellen? Ik heb wel site's gevonden, maar dit is allemaal via US/UK enz en allemaal via paypal en creditcard. Wie weet er een nederlandse (internet)winkel die dezelfde invisible shield voor de samsung F480 verkoopt.

alvast bedankt voor de reactie
Wie o wie kan mij helpen?

• darkpluisje
enige dat ik ken en hier veel gebruikt word is zagg.com . Weet niet wat voor jou het probleem is dat te bestellen?? is alleen maar goedkoper met de dollar nu... Volgens mij zijn er niet zomaar nederlandse winkels die het leveren

• Tomino
Hmm, ik had altijd het klepje erop zitten icm krassen etc.

Maar 2 dagen geleden voor de gein is het klepje eraf gehaald..
Wauw, toestel ziet er echt toffer uit vind ik! :D Dunner slanker en makkelijk!

Probeer het eens uit zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 21:01
Zagg.com

Daar heb ik het ook besteld, alleen de fontshield.
Zit er inmiddels een maand op ofzo en geen krassen (al heb ik ergens gelezen dat het scherm van de F480 redelijk kras bestendig is) en minder last van vette vinger vlekken of bijv. vieze oor vlekken :9

De frontshield past er trouwens maar net aan op. Ze hadden de gleuf voor de 3 knoppen onderaan iets naar boven moeten plaatsen, dan was het perfect geweest.
Bij mij stak ie een stukje uit bovenaan, dat heb ik weggesneden... een lijntje van 1 a 2 mm breed ofzo

Die frontshield maakt het scherm wel wat stroever, dus dat kan misschien irritant zijn...

Het erop zetten was voor mij, iemand met een niet zo stille hand, een HELL :P
Paar keer zat ie er goed op, maar dan zat er weer stof onder.
Tip voor stoffige omgeving: Als je de frontshield erop gaat zetten doe dat dan in je badkamer en laat het flink stomen, zodat al het stof door de waterdamp naar beneden valt. En wrijf het eventuele stof van de plak laag eraf met je vinger, zodat er geen stof meer aanzit. Daarna op je telefoon plakken, afdrogen en 24 uur laten drogen :)
(mocht je het nu niet begrijpen, dan begrijp je het wel als je er zelf mee bezig bent ;) )

[ Voor 69% gewijzigd door JorzoR op 28-09-2008 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorzoR schreef op zondag 28 september 2008 @ 00:34:
[...]

Zagg.com

Daar heb ik het ook besteld, alleen de fontshield.
Zit er inmiddels een maand op ofzo en geen krassen (al heb ik ergens gelezen dat het scherm van de F480 redelijk kras bestendig is) en minder last van vette vinger vlekken of bijv. vieze oor vlekken :9

De frontshield past er trouwens maar net aan op. Ze hadden de gleuf voor de 3 knoppen onderaan iets naar boven moeten plaatsen, dan was het perfect geweest.
Bij mij stak ie een stukje uit bovenaan, dat heb ik weggesneden... een lijntje van 1 a 2 mm breed ofzo

Die frontshield maakt het scherm wel wat stroever, dus dat kan misschien irritant zijn...

Het erop zetten was voor mij, iemand met een niet zo stille hand, een HELL :P
Paar keer zat ie er goed op, maar dan zat er weer stof onder.
Tip voor stoffige omgeving: Als je de frontshield erop gaat zetten doe dat dan in je badkamer en laat het flink stomen, zodat al het stof door de waterdamp naar beneden valt. En wrijf het eventuele stof van de plak laag eraf met je vinger, zodat er geen stof meer aanzit. Daarna op je telefoon plakken, afdrogen en 24 uur laten drogen :)
(mocht je het nu niet begrijpen, dan begrijp je het wel als je er zelf mee bezig bent ;) )
Oke bedankt voor de info. Ik heb hem geprobeerd om te bestellen, alleen kun je alleen via paypal en credit card betalen... en dat heb ik niet. Is er geen andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:04:
[...]

Oke bedankt voor de info. Ik heb hem geprobeerd om te bestellen, alleen kun je alleen via paypal en credit card betalen... en dat heb ik niet. Is er geen andere manier?
Paypal en Ceditcard is inderdaad de enigste mogelijkheid...

edit: je kan via Paypal je bank toevoegen. Zelf nooit geprobeerd, maar dat is denk een oplossing voor jou...
Voeg een bankrekening toe zodat u direct geld kunt overschrijven van uw bankrekening naar uw PayPal-rekening. Zodra u uw bankrekening heeft toegevoegd, kunt u geld toevoegen aan uw PayPal-rekening en online betalingen verrichten vanuit uw bankrekening.

[ Voor 35% gewijzigd door JorzoR op 28-09-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorzoR schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:09:
[...]

Paypal en Ceditcard is inderdaad de enigste mogelijkheid...

edit: je kan via Paypal je bank toevoegen. Zelf nooit geprobeerd, maar dat is denk een oplossing voor jou...

[...]
oke bedankt voor de hulp, word nu onderhand ook gek van dat klepje... Maar om hem zonder beschermiing te gebruiken durf ik niet echt aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mischien een rare vraag
maar als je de samsung koopt zit in de doos ook een soort achterklepje met leer eraan ter bescherming
maar ik kan nergens vinden hoe ik deze erop zou moeten zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:24:
heb mischien een rare vraag
maar als je de samsung koopt zit in de doos ook een soort achterklepje met leer eraan ter bescherming
maar ik kan nergens vinden hoe ik deze erop zou moeten zetten ?
Als je hem al hebt, dan zou ik eens in de handleiding gaan neuzen. Daar staat namelijk in, dat het leren "klepje" aan je batterijklepje zit en dus een vervangingsitem is voor je originele klepje. Het is dus het één of het ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb gezocht op gprs en F480, maar niet gevonden wat ik zocht.

Ik wil nl heel graag dat blauwe G'tje in de linkerbovenhoek weghebben. Wat is daarvan de code voor de F480??

Verder vind ik het een supertoestel! Echt geweldig. _/-\o_

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:00:
[...]

Als je hem al hebt, dan zou ik eens in de handleiding gaan neuzen. Daar staat namelijk in, dat het leren "klepje" aan je batterijklepje zit en dus een vervangingsitem is voor je originele klepje. Het is dus het één of het ander.
Nou ik weet niet hoe jullie het hebben gedaan, maar ik krijg met geen mogelijkheid het originele klepje van de batterij af. :(

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Allemaal,
Ik heb geprobeerd om Java spellen te installeren via bitpim.
Alles verloopt goed maar ik kan de map Games niet vinden.
Ik had het al in overige gezet maar dat werkt dus niet.
Iemand een idee?
:)

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:23:
Hoi Allemaal,
Ik heb geprobeerd om Java spellen te installeren via bitpim.
Alles verloopt goed maar ik kan de map Games niet vinden.
Ik had het al in overige gezet maar dat werkt dus niet.
Iemand een idee?
:)
zelf een map games aangemaakt? Want normaal staan ze al in een apparte map (onder applicaties) waar je dus al niet bijkan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Sterretje6 schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:43:
Ik heb gezocht op gprs en F480, maar niet gevonden wat ik zocht.

Ik wil nl heel graag dat blauwe G'tje in de linkerbovenhoek weghebben. Wat is daarvan de code voor de F480??

Verder vind ik het een supertoestel! Echt geweldig. _/-\o_
bovenaan dat Gtje is gewoon je netwerk. Je kan hem instellen dat hij geen 3G pakt, maar G zal je altijd blijven houden. Dit gaat niet via codes, maar kan je bij je netwerk instellingen regelen opdat hij andere netwerkfuncties gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
darkpluisje schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:27:
[...]

bovenaan dat Gtje is gewoon je netwerk. Je kan hem instellen dat hij geen 3G pakt, maar G zal je altijd blijven houden. Dit gaat niet via codes, maar kan je bij je netwerk instellingen regelen opdat hij andere netwerkfuncties gebruikt
O wat vreemd, want bij veel andere mobieltjes hier op GoT staan er elke keer codes in (*# -> <- enz), om precies zo'n zelfde blauwe G weg te krijgen, kost nl alleen maar meer batterij.

Dus waarom zou dit een andere blauwe G zijn? Het gaat immers om Gprs wat nu onnodig "aanstaat". En daar zijn heel zeker weten codes voor om m uit te zetten.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:34
Sterretje6 schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:46:
[...]

O wat vreemd, want bij veel andere mobieltjes hier op GoT staan er elke keer codes in (*# -> <- enz), om precies zo'n zelfde blauwe G weg te krijgen, kost nl alleen maar meer batterij.

Dus waarom zou dit een andere blauwe G zijn? Het gaat immers om Gprs wat nu onnodig "aanstaat". En daar zijn heel zeker weten codes voor om m uit te zetten.
Is helemaal niet "vreemd". Ik zou zeggen lees je handleiding eens door, daar staat namelijk precies wat ieder "G" icoontje betekent. Daarna de netwerk instellingen van je telefoon eens doorlopen om eea aan- of uit te zetten. Niets met "codes" !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie, maar het werkt niet.
Ik kan niet eens de map games terugvinden, ik snap er niets van.:s
Iemandanders ervaring mee of heb je nog een ander idee?
het is een beetje vervelend :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
darkpluisje schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:27:
[...]

Ha, wist ik niet.. Staat nu op 900/1800. Dus inderdaad een G en geen 3G. Kijken of de batterij langer meegaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Oke dan, uit het D900i topic (ook Samsung, vandaar):
De accuduur is mij net iets te kort :?
in het topic kwam deze mooie tip langs: ik heb hem zelf nog niet getest.

Toets *#4777*8665#

Het GPRS menu verschijnt, klik op 2 GPRS Attach en selecteer detach.

Ga ook naar optie 5 Attach Mode Setting en selecteer manual.

Het icoontje is pleiten! De accu gaat nu 20% langer mee is mijn ervaring!

succes.
...

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:34
Dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:50
Heey,

Ik heb ook een F480 besteld, maar ik wil er natuurlijk wel een geheugenkaartje bij :D
Ik zit te twijfelen tussen de 4GB en de 8GB. Allebei spotgoedkoop, ik weet het, maar bij de Belcompany zeiden ze dat de F480 langzaam wordt van 8GB. Heeft iemand hier ervaring mee? Of lult die verkoper maar wat!?
En maakt het dan ook nog uit welk merk je neemt?

Gr Pino112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als er meer bestanden op de geheugenkaart staan, zal de telefoon er wel langer over doen om het allemaal in te laden. Daar heb je bij 8GB nou eenmaal meer kans op dan bij 4GB.

Qua merk maakt het niet uit. Dat had je trouwens zelf ook op kunnen zoeken. Het gaat vooral om de snelheid die de kaartjes kunnen leveren, wat je in de specs terug kan vinden. En ook dat is doorgaans niet bijzonder relevant voor een telefoon, of je moet al ongeduldig zijn bij het downloaden/uploaden van data op en af je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de standaard browser op een normale manier websites renderen? Bijvoorbeeld nu.nl of tweakers.mobi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
@ RoD: Ik doe denk ik dan de 4GB. Dat is ook al hartstikke veel. Bedankt voor je zeer snelle reply!
Voor degenen die nog willen weten waar ik hem besteld heb: bij Studentmobiel.nl (http://www.studentmobiel....ent_met_toestel/8/68/395/) €12.50 per maand. Lekker goedkoop dus, op het netwerk van Debitel/KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdekam
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-07 10:31
Sinds een maand ofzo heb ik ook een F480 en elke keer als ik hem op mijn computer aan wil sluiten krijg ik het bericht dat windows nieuwe hardware heeft gevonden, namelijk het samsung mobile modem. Als ik die dan wil installeren kan hij dat niet. Ik heb alle drivers al geinstalleerd, uninstalled, usb drivers opnieuw. hele pc studio opnieuw maar elke keer blijft ie dat bericht geven en kan ik mijn telefoon niet gebruiken met mijn computer.
PC studio ziet de tel. niet en alleen als mediaspeler kan ik met de camera wizard van windows mijn foto's er af halen maar niks er op zetten.

is er iemand hier die een oplossing hiervoor weet?

ik draai windows xp sp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkorteling
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 07:05
Hallo allemaal,
mijn vriendin heeft de f480 met onbeperkt internet. ikzelf heb de i900, en heb daar een heel handige functie op gevonden. Ik kan namelijk via mijn telefoon, als deze is aangesloten op mijn laptop, internet gebruiken op mijn laptop. Heel handig voor in de trein.
nou zat ik dus te kijken of dat met de f480 ook mogelijk was, maar kon het niet zo gauw vinden. ook hier op het forum niet.
Iemand al eens geprobeerd? of zie ik iets over het hoofd? of weten jullie van een programmatje af dia dat kan?
ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkorteling
willemdekam schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 00:14:
Sinds een maand ofzo heb ik ook een F480 en elke keer als ik hem op mijn computer aan wil sluiten krijg ik het bericht dat windows nieuwe hardware heeft gevonden, namelijk het samsung mobile modem. Als ik die dan wil installeren kan hij dat niet. Ik heb alle drivers al geinstalleerd, uninstalled, usb drivers opnieuw. hele pc studio opnieuw maar elke keer blijft ie dat bericht geven en kan ik mijn telefoon niet gebruiken met mijn computer.
PC studio ziet de tel. niet en alleen als mediaspeler kan ik met de camera wizard van windows mijn foto's er af halen maar niks er op zetten.

is er iemand hier die een oplossing hiervoor weet?

ik draai windows xp sp3
toevallig ben ik gister ook bezig geweest met de tel van mn vriendin op mijn laptop. heb ook xp sp3, en bij mij herkende hij ook de telefoon niet in PC Studio. Wel herkende mn computer hem gewoon, als SAMSUNG modem.

Zou misschien iets met sp3 te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
bkorteling schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:28:
[...]

toevallig ben ik gister ook bezig geweest met de tel van mn vriendin op mijn laptop. heb ook xp sp3, en bij mij herkende hij ook de telefoon niet in PC Studio. Wel herkende mn computer hem gewoon, als SAMSUNG modem.

Zou misschien iets met sp3 te maken kunnen hebben?
het word hier niet als vriendelijk beschouwd om te dubbelposten...

om je vraag te beantwoorden, ja de f480 kan je ook gewoon als modem gebruiken. Dat kan al veel langer met bijna elke telefoon die je via bijv. samsung studio kan verbinden

Jullie probleem ligt verder niet aan sp3, draai het hier ook en zonder problemen. Je moet eens in de instellingen van de f480 kijken waarmee hij zich aanmeld, dat dit specifiek op samsung pc studio staat of dat je het hem laat vragen iedere keer als je hem in de computer stopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdekam
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-07 10:31
die staat inderdaad ingesteld dat hij het elke keer vraagt. Anders instellen werkt helaas niet. ben nu alles van samsung weer aan het deinstalleren kijken of het iets uitmaakt. De drivers voor samsung mobile modem zijn wel gewoon geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Maken jullie veel gebruik van de samsung pc studio?
Bij het syncen zie ik namelijk een rare melding.
In message manager krijg willen de sms-jes van de telefoon niet worden geladen. Op den duur wordt de verbinding gesloten. Op deze manier kunnen de berichten niet gesynced worden. Vervelend als de sms box vol is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Voor degene die ook last hebben van wegvallende verbindingen met 3G/UMTS aan, hier een oplossing (die iig voor mij werkt)

Ga naar: Instellingen > Netwerk > Netwerkmodus > Kies: GSM 900/1800

Voila :9

Gebruik het nu al een paar dagen zo, en geen last meer van een wegvallende verbinding.

[ Voor 18% gewijzigd door JorzoR op 02-10-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkorteling
darkpluisje schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:14:
[...]

het word hier niet als vriendelijk beschouwd om te dubbelposten...

om je vraag te beantwoorden, ja de f480 kan je ook gewoon als modem gebruiken. Dat kan al veel langer met bijna elke telefoon die je via bijv. samsung studio kan verbinden

Jullie probleem ligt verder niet aan sp3, draai het hier ook en zonder problemen. Je moet eens in de instellingen van de f480 kijken waarmee hij zich aanmeld, dat dit specifiek op samsung pc studio staat of dat je het hem laat vragen iedere keer als je hem in de computer stopt
Als ik zoek kan ik het toch niet vinden.. ligt dat aan mij of..?? :?
Maar dan weet ik dus dat de telefoon als modem gebruikt kan worden. Maar zou je me ook willen vertellen hoe dat moet?
En bedoel je met modem dat hij inbelt en dat je dan per minuut moet betalen? of kun je gewoon gratis met je internet abbo internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
JorzoR schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:05:
Voor degene die ook last hebben van wegvallende verbindingen met 3G/UMTS aan, hier een oplossing (die iig voor mij werkt)

Ga naar: Instellingen > Netwerk > Netwerkmodus > Kies: GSM 900/1800

Voila :9

Gebruik het nu al een paar dagen zo, en geen last meer van een wegvallende verbinding.
Nou dit heeft ook maar 3 dagen gewerkt, word er langzamerhand een beetje heel erg boos om. Schijt telefoon :(

Na 10 a 15 seconden te worden gebeld of te bellen valt de verbinding weg, gewoon pats boem...stil aan de andere kant van de lijn....

Er zijn vast wel meer mensen die hier last van hebben?
Reageer even, als je dit probleem ook hebt

(dit is trouwens niet opeens zo, heb er van het begin af aan last van gehad, de ene keer minder dan de andere)

[ Voor 32% gewijzigd door JorzoR op 03-10-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knight1987
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-04-2023
Hoi,

ff vraagje: hoe reset ik de foto nummering. (als ik alle foto's van m'n telefoon verwijder en overnieuw wil foto's maken dan gaat ie gewoon verder met de oude nummering, dus als ik ze op m'n pc zet in een nieuwe map dan wil ik graag dat ie weer met nummer 1 begint en niet met nummer 55 ofzo)

en nog een vraagje over firmware: is er al een nieuwe versie beschikbaar? ik heb nu F480ASHF2 (heb een KPN abbo)

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Ik heb mn F480 succesvol geflasht naar F480XXHF7 :D
Je merkt wel dat hij sneller is..
Moet ik eerst weer al mijn contacten gaan toevoegen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knight1987
  • Registratie: Mei 2006
pino112 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:06:
Ik heb mn F480 succesvol geflasht naar F480XXHF7 :D
Je merkt wel dat hij sneller is..
Moet ik eerst weer al mijn contacten gaan toevoegen XD
heb je ook een abonnement? zoja welke provider? en waar vind ik die firmware?

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003

Energy99

NRG <3

Van de week heb ik ook een F480 gehaald.. best wel een fijn telefoontje :) Batterij gaat 3/4 dagen mee bij redelijk gebruik dus dat valt nog wel mee.

M'n firmware versie is F480XXHDA (met Vodafone abbo - simlockvrij en zonder provider-meuk, gekocht in Utrecht bij telefoonkopen.nl).

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
@Knight1987: Ja, debitel kpn. Maar hij is gewoon simlockvrij. Welke firmware heb jij dan?
Hier kan je de firmware downloaden, en gebruik deze tut. Maar het is wel op je eigen risico he! Ik ben niet aansprakelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel nog tussen deze, de LG KU990 viewty en samsung U900.

Vraagje voor de eigenaars van deze gsm:
Kan je makkelijk video's kijken op de f480? Ik zou geen langspeelfilms erop willen zien maar toch zo eens south park afleveringen e.d.

Thaaaaaaaaaaaaanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Definieër eens wat "makkelijk video's kijken" inhoudt? Lijkt me verder gewoon een kwestie van de video's correct converteren. Verder niets ingewikkelds. In reviews staat wel iets over de video playback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je dat goed op het 2.8 inch scherm?
Als je converteert, loopt het beeld dan nog gelijk met het geluid? --> hier heb ik al vaak problemen mee gehad :|
En in het algemeen, is het aangenaam om er filmpjes op te bekijken? :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkorteling
kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe het werkt om op je laptop het internet van de telefoon te gebruiken? ik krijg het niet voor elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:42:
Kan je dat goed op het 2.8 inch scherm?
Dat is helemaal aan jou.
Als je converteert, loopt het beeld dan nog gelijk met het geluid? --> hier heb ik al vaak problemen mee gehad :|
En in het algemeen, is het aangenaam om er filmpjes op te bekijken? :D
Eveneens, dat ligt helemaal aan jezelf. Wat betreft het sync-issue. Ja, dat kan voorkomen. Dat is onafhankelijk van de telefoon. Lees anders Video coderen voor je PMD: Tips en trucs eens door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
zou iemand mij nog willen helpen of kan iemand mij helpen met de vraag hoe ik de .jad en .jar bestanden erop zet want ik kan de map games niet vinden en ook als ik hem zelf aanmaak maakt het niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Dan moet je dit topic ff doorlezen of de zoekfunctie gebruiken. Er zijn drie a vier pagina`s die over het hacken gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook net een F480 gekocht.

Eerste indruk positief. Snelheid en lag valt mee =)

Vroeg me af of je ergens kan zien op hoeveel % je batterij zit zoals op mijn vorige SE K800i?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Is de Samsung F480 als webcam te gebruiken? Ik heb sinds kort uitgevonden hoe ik de camera voor aan het werk krijg (maar zie de helft niet door een waarschuwing in beeld).

Zou wel fijn zijn, dan hoef ik geen extra webcam meer te kopen.

Samsung Galaxy Note 3

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste