Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:27
dat wegvallen van het geluid in het begin gebeurd heel soms. maar een paar keer gehad.
grappige is dat het alleen gebeurde als ik mijn vriendin aan de lijn had of werd ik oost indisch doof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

peakaboo schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:08:
[...]

Camera, tja, welke camera op een mobiel is nu echt zo goed dat het op een echte digi cam begint te lijken? Ik denk geen een... Persoonlijk vind ik de camera het vrij goed doen in daglicht, in donkere plaatsen is het matig tot slecht.

Over de reactiesnelheid van het menu, ik vond hem juist wel snel. Een vriend van mij heeft de HTC diamond en die reageert veel langzamer dan de samsung F480.
De camera wist ik dat hij niet super was, maar ja een telefoon koop ik ook niet voor de camera. Voor zover ik had begrepen is de camera op zich wel goed, alleen is het jammer dat ze er niet een bepaald flits ledje in hebben gedaan, zodat je in het donker beter kan fotograveren.

En zoals je al aangeeft is de reactie snelheid ook goed op de reviews die ik op internet heb gelezen.
darkpluisje schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:52:
[...]

is gewoon een lul..

daarbij is het onzin, de f700 was de eerste generatie touch van samsung. En daar zitten inderdaad redelijk veel fouten in en dingen die niet lekker reageren, maar vind mijn samsung relaxter werken als een iphone, en qua gevoeligheid heb ik eigenlijk nooit echt een probleem en reageren ze beide even goed..
Zo een idee had ik ook over die jongen, maar ja de meeste jongetjes die in telefoon winkels werken die zijn er op gebrand om je duurder aan te smeren :D

In iedergeval bedankt voor de replies. Nu weet ik zeker dat ik hem ga nemen, misschien maar naar the phonehouse gaan ipv de hi winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Ik zou gewoon kijken waar hij het goedkoopste is, als hij goedkoper is bij de Hi, gewoon oordoppen in doen en bestellen. Jij bent de klant... jij moet tevreden zijn, hij niet... ;)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorzoR schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:47:
Vandaag die InvisibleShield dingen van zagg.com binnen gehad, en gelijk erop gezet.(past precies) Heb wat foto's gemaakt voor de geïnteresseerde:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het was wel een rot werk om het er netjes op te krijgen :9

Oh en voor de foto freaks onder ons: gemaakt met een Samsung L210 (Samsung addict O+ )
Hey,

Ik zit er ook over te denken om die InvisibleShield op mijn F480 te plakken.Ik was benieuwd of het touchscreen nu nog precies hetzelfde werkt.Dat je niet extra hard hoeft te drukken zeg maar. En is het er ook weer af te halen en opnieuw te gebruiken?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 2 dagen de f480, maar ik heb een probleem met die software danwel met mijn comp.
Ik heb de drivers en het programma 'Samsung PC Studio 3' geinstalleerd, maar op de een of andere manier gebeurt er niets wanneer ik mijn telefoon aan de usb kabel hang!
Ik hoor alleen een geluid dat er iets aangesloten wordt, verder niets!

Iemand enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:24:
Ik heb nu 2 dagen de f480, maar ik heb een probleem met die software danwel met mijn comp.
Ik heb de drivers en het programma 'Samsung PC Studio 3' geinstalleerd, maar op de een of andere manier gebeurt er niets wanneer ik mijn telefoon aan de usb kabel hang!
Ik hoor alleen een geluid dat er iets aangesloten wordt, verder niets!

Iemand enig idee???
Al geprobeerd om dan in het programma Samsung PC studio bestand te klikken en dan verbinden, dan via USB of bluetooth?

Verwijderd

ja, ook al geprobeerd. dan denkt ie even na en gebeurt er niets... :-(

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:56:
weet je zeker dat je telefoon niet staat ingesteld dat hij vraagt als wat hij meot dienen bij het inprikken in de computer? (usb schijf, via samsung en je hebt nog een optie maar weet ik zo niet) want dan moet je eerst op het scherm van je telefoon aanklikken wat je wil dat hij doet (in jou geval optie samsung pc studio). Je kan ook instellen dat hij automatisch als samsung pc studio object werkt

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:56:
Staat je toestel toevallig niet op toetsenblokkering? Zo ja, dan geeft hij (in ieder geval bij mij) de melding dat het toestel al in gebruik is en daarom kan PC Studio hem blijkbaar niet verbinden.
Dus mss. dat je dat eens kan proberen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:34:
[...]

Staat je toestel toevallig niet op toetsenblokkering? Zo ja, dan geeft hij (in ieder geval bij mij) de melding dat het toestel al in gebruik is en daarom kan PC Studio hem blijkbaar niet verbinden.
Dus mss. dat je dat eens kan proberen?
Nee dat is het probleem ook niet.. En ik zet het toestel steeds op de optie samsung pc studio, dus dat is het ook niet... ik ga nogmaals proberen de driver te installeren en misschien doet ie het ooit... :/

Verwijderd

Alles opnieuw geinstaleerd, ook versie 9.0 van directX (omdat ie dat zei, waarom dat is weet ik ook niet) en nog geen kik. Wie o wie kan me helpen??

• darkpluisje
zou een keer alles naar standaard instellingen zetten, kijken of dat helpt

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 21:01
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:59:
[...]

Hey,

Ik zit er ook over te denken om die InvisibleShield op mijn F480 te plakken.Ik was benieuwd of het touchscreen nu nog precies hetzelfde werkt.Dat je niet extra hard hoeft te drukken zeg maar. En is het er ook weer af te halen en opnieuw te gebruiken?

Alvast bedankt
Af en toe heb ik wel het idee dat je iets harder moet drukken. Maar over het algemeen is het wel hetzelfde.

Of je m eraf kan halen om opnieuw te gebruiken weet ik niet, hij zit er nu echt goed op, dus denk niet dat je m er heel af krijgt.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie net dat samsung met de i900 komt. Is toch wel erg snel na de f480 en hij lijkt er bovendien ook enorm veel op. WIlde ik jullie even meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:13:
Zie net dat samsung met de i900 komt. Is toch wel erg snel na de f480 en hij lijkt er bovendien ook enorm veel op. WIlde ik jullie even meegeven.
de enige overeenkomsten zijn de camera en de widgets voor de rest is het een compleet andere telefoon :+

i900 heeft:
8 of 16 GB intern geheugen
Windows mobile 6.1
GPS
Wifi

dus zoveel lijken ze niet op elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Wanneer zal deze i900 daadwerkelijk leverbaar zijn, los en met bundel?

Vooral het wifi aspect spreekt me aan namelijk, echt jammer dat dat niet op de F480 zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal vanaf volgende week ergens in de winkels liggen maar is nu al te bestellen op diverse websites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:17:
zal vanaf volgende week ergens in de winkels liggen maar is nu al te bestellen op diverse websites
Hmm de F480 vind ik een geweldig toestel alleen had ik die wifi functie er graag op gezien :P En dat intern geheugen :o Dan had ik dat losse 8GB kaartje wat ik er nu in heb zitten niet te hoeven kopen, maarja. Ik heb met opzet een 1 jarige abo gekozen en ik had de tel gratis dus ik mag niet klagen. Bovendien, de i900 is een stukje groter of niet? De f480 was mooi evengroot en even dik als de D900 die ik hiervoor had.

Is windows mobile 6.1 nu echt een vooruitgang tov wat er nu op de f480 zit?
Eigenlijk wel dikke voordelen:
Wifi mogelijkheid
Veeeeel intern geheugen
Windows mobile? (niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nieuwemobiel.nl/submit_compare.php

hier kan je de verschillen zien
je moet alleen zelf ff de types invullen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:35:
http://www.nieuwemobiel.nl/submit_compare.php

hier kan je de verschillen zien
je moet alleen zelf ff de types invullen
Bedankt dat is overzichtelijk.

Nu baal ik toch een klein beetje ervan dat ik de F480 heb. Maar de i900 is wel langer en dus groter, het kleurenscherm is 16 bit tov 18. Camera specs zijn identiek.

Wifi vind ik wel een groot voordeel. Is het instellen en gebruiken van je thuisnetwerk ook net zo makkelijk als het lijkt? En haal je daarmee gewoon dezelfde download specs als met een normale pc?

Auto rotate (doet me denken aan een iphone gimmick) boeit me niet zo, misschien is het wel storend juist?

Afbeeldingslocatie: http://asia.cnet.com/i/r/2008/crave/hh/63004070/sc001.jpg

Alleen iets smaller.

Voor de rest, het lijkt dat de i900 wat internetvriendelijker is tov van de F480.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peakaboo schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:14:
[...]

Bedankt dat is overzichtelijk.
geen dank :9
peakaboo schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:14:

Wifi vind ik wel een groot voordeel. Is het instellen en gebruiken van je thuisnetwerk ook net zo makkelijk als het lijkt? En haal je daarmee gewoon dezelfde download specs als met een normale pc?
zou opzich als je er een beetje verstand van hebt makkelijk in te stellen moeten zijn als je je router goed hebt geconfigureerd

en de download specs hangen natuurlijk van je signaal sterkte af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maargoed meer ga ik niet hier over de i900 vertellen het is nog steeds het f480 topic
als je wil mee denken of vragen hebt over de i900 klik dan hier :

Samsung SGH-i900 Omnia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:28:
maargoed meer ga ik niet hier over de i900 vertellen het is nog steeds het f480 topic
als je wil mee denken of vragen hebt over de i900 klik dan hier :

Samsung SGH-i900 Omnia
inderdaad, en mijn F480 maakt nog steeds geen verbinding met mijn computer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook wat video's van de i900 bekeken en het valt me op dat de interface er iets slicker uitziet als de F480. Dat is samen met de hold "screensaver" de kleine nadelen van de F480, ik hoop dat er toch een firmware komt die de mogelijkheid geven om deze kleine dingen te wijzigen of in ieder geval die interface wat upgraden.

Ben er verder erg blij mee, hoef niet echt een upgrade naar de i900 want die is ook weer iets groter, aangezien ik geen gebruik maak van de overige toegevoegde functies en de telefoon voornamelijk gebruik als telefoon/MP3 speler voldoet die prima. Ik kreeg trouwens gewoon een plug erbij om een koptelefoon in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 05:49:
Net ook wat video's van de i900 bekeken en het valt me op dat de interface er iets slicker uitziet als de F480. Dat is samen met de hold "screensaver" de kleine nadelen van de F480, ik hoop dat er toch een firmware komt die de mogelijkheid geven om deze kleine dingen te wijzigen of in ieder geval die interface wat upgraden.

Ben er verder erg blij mee, hoef niet echt een upgrade naar de i900 want die is ook weer iets groter, aangezien ik geen gebruik maak van de overige toegevoegde functies en de telefoon voornamelijk gebruik als telefoon/MP3 speler voldoet die prima. Ik kreeg trouwens gewoon een plug erbij om een koptelefoon in te steken.
das wel netjes, niet iedereen krijgt die plug (ik had hem ook niet)..maar zo duur zijn ze niet..

nu voor de duidelijkheid, de i900 heeft zijn eigen topic, dit is alleen voor de f480!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:14
Weet iemand misschien hoe ik mijn mail moet instellen op mijn f480?
Ik krijg hem maar niet zover dat ik me mail kan lezen of een mail kan versturen. het werkt wel als ik de google mail app gebruik.:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon eindelijk terug, het reperatie centrum heeft er alleen een nieuwe firmware erop gezet en wat denk je...
Uiteraard nog steeds hetzelfde probleem.
Soms kan ik wel gewoon bellen maar meestal valt ie dus uit na 20 a 30 seconde....

Ga hem morgen wel weer opnieuw terugbrengen!

Iemand hetzelfde probleem (gehad)?

PS ik heb nu firmware F480XXHDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
Toch puntje van ergernis..
Menu dat opkomt, dus niet je widget maar je echte menu, gaat té langzaam. Er zit een soort fade-in animatie op en die hoef ik écht niet! Maakt alles echt traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Lees het beleid aub eens door (de link staat in je gesloten topic). Daar staat in dat we eigen initiatief verwachten, het neerplempen van je vraag zonder enig zelfonderzoek willen we hier dan ook niet zien.

[ Voor 82% gewijzigd door pven op 27-08-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Tomino schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:54:
Toch puntje van ergernis..
Menu dat opkomt, dus niet je widget maar je echte menu, gaat té langzaam. Er zit een soort fade-in animatie op en die hoef ik écht niet! Maakt alles echt traag...
raar, bij mij gaat het gewoon snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:07:
Ik heb mijn telefoon eindelijk terug, het reperatie centrum heeft er alleen een nieuwe firmware erop gezet en wat denk je...
Uiteraard nog steeds hetzelfde probleem.
Soms kan ik wel gewoon bellen maar meestal valt ie dus uit na 20 a 30 seconde....

Ga hem morgen wel weer opnieuw terugbrengen!

Iemand hetzelfde probleem (gehad)?

PS ik heb nu firmware F480XXHDA
Het probleem wat jij hebt, heb ik ook al vanaf het begin met de F480. Ik heb hem sinds de eerste week van juni en tot juli heb ik daar last gehad. (Orange-netwerk) Vervolgens ben ik op vakantie geweest voor een maand en een andere sim-kaart (Zuid-Afrikaans nummer) gebruikt en daar heb ik geen enkele keer last gehad van dit probleem. Nu terug in Nederland ook "nog" niet, maar zodra dat wel gebeurd, mag Samsung hem van mij komen ophalen om hem te fixen, als dat mogelijk is.

Maar nu heb ik het volgende probleem, namelijk de melding "PIM Synchronisatie: Netwerk Fout". En dit terwijl ik in juni wel al me nummers op de telefoon gekopieerd heb vanaf Microsoft Outlook. Ik zal dat iemand anders er al een oplossing voor gevonden had, namelijk het hele geheugen wissen, maar dan hou ik geen nummers meer over. Iemand anders ook last van deze fout? En zoja, heeft hij/zij het kunnen oplossen?

[ Voor 67% gewijzigd door een moderator op 28-08-2008 07:44 . Reden: aanhef en/of groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:53:
[mbr]*weg*

Lees het beleid aub eens door (de link staat in je gesloten topic). Daar staat in dat we eigen initiatief verwachten, het neerplempen van je vraag zonder enig zelfonderzoek willen we hier dan ook niet zien.[/]
Ik heb al zelf gezocht maar kan nergens een goed hoesje vinden voor de F480.
Daarom nogmaals de vraag, wie weet waar ik een hoesje kan bestellen voor de F480 waar het toestel helemaal in past en die ik aan mijn riem kan bevestigen.

Nogmaals moderator: heb zelf al internet afgezocht maar niets geschiks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:43:
[...]

Ik heb al zelf gezocht maar kan nergens een goed hoesje vinden voor de F480.
Daarom nogmaals de vraag, wie weet waar ik een hoesje kan bestellen voor de F480 waar het toestel helemaal in past en die ik aan mijn riem kan bevestigen.

Nogmaals moderator: heb zelf al internet afgezocht maar niets geschiks gevonden.
Op de site van pdashop kan je een degelijk hoesje bestellen voor je gsm, incl riemclip enz, je moet daar maar eens kijken.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm vandaag terug gegaan en die mevrouw van T-Mobile zei dat het mischien aan me sim-kaart zou kunnen liggen (lijkt me sterk omdat ik hiervoor met de zelfde sim kaart nooit last heb gehad)
Dus ik heb een nieuwe sim-kaart gekregen, en wat denk je nog steeds hetzelfde probleem. :(

T-Noort had je het bij elk gesprek of net zoals ik af en toe? En heb je nog instellingen veranderd aan je telfoon ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
darkpluisje schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:19:
[...]

raar, bij mij gaat het gewoon snel..
Nja wat is snel..
Als ik op menu druk vanuit mn widget, zie ik eerst heel het zooitje "wegdraaien" en dan komen de icoontje.
Dat hoef ik niet :+ Wil gelijk menu zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Tomino schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 21:36:
[...]

Nja wat is snel..
Als ik op menu druk vanuit mn widget, zie ik eerst heel het zooitje "wegdraaien" en dan komen de icoontje.
Dat hoef ik niet :+ Wil gelijk menu zien!
Same here. Dat "wegdraaien" vind ik op zich niet zo erg, maar ik vind het wel erg dat dat zo schokkerig als wat gaat.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
LB06 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 21:52:
[...]

Same here. Dat "wegdraaien" vind ik op zich niet zo erg, maar ik vind het wel erg dat dat zo schokkerig als wat gaat.
dat is bij mij alleen als hij net is opgestart, en ik het voor het eerst gebruik (maar dan gaat de widget balk ook langzaam)...
er zit inderdaad heel eventjes tussen het indrukken en het menutje (maar nog geen halve seconden hier) en als ik hem wegklik dan zit ik meteen weer op mijn widget-scherm, das gewoon direct

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat de WDR functie bij de camera precies betekent?
Dan heb ik nog een vraag, weet iemand hoe ik kan instellen, dat als ik een sms heb getypt en vervolgens een contact ga uitkiezen, dan zie ik zowel mijn sim al telefoon lijst met namen. Terwijl als ik normaal bij telefoonlijst kijk om iemand te bellen, dan zie ik alleen het 'actieve' geheugen en dit is van mijn telefoon. Oftewel, als ik nu ga smsen, zie ik alle namen dubbel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 21:21:
Mmm vandaag terug gegaan en die mevrouw van T-Mobile zei dat het mischien aan me sim-kaart zou kunnen liggen (lijkt me sterk omdat ik hiervoor met de zelfde sim kaart nooit last heb gehad)
Dus ik heb een nieuwe sim-kaart gekregen, en wat denk je nog steeds hetzelfde probleem. :(

T-Noort had je het bij elk gesprek of net zoals ik af en toe? En heb je nog instellingen veranderd aan je telfoon ofzo?
Ik had het niet bij elk gesprek, maar denk 4 van 5 keer wel. Soms moest ik 10 keer bellen dan ik eindelijk een normaal gesprek had. Volgens Orange ligt het niet aan de sim-kaart, want daarvoor had ik er nooit last van :? Ik zelf wacht nu nog even af, want zoals ik al zei heb ik er op dit moment nog geen last van gehad. Qua instellingen heb ik niets veranderd. En welke provider heb je seelpy24m? Het kan namelijk ook nog liggen aan de fusie van Orange en T-mobile, wat totaal niet soepel verloopt. Gelukkig ben ik er weg aankomende oktober en ga ik over naar een andere provider.

Verwijderd

Ik heb een vreemd probleem met sms-en. Ik weet eigenlijk niet of dat al vanaf het begin is, maar ik heb het idee dat ik er pas recentelijk last van heb. Als ik een bericht ga typen van meer dan 160 tekens, verstuurt de telefoon het als meerdere sms-jes. De eerste sms heeft gewoon 160 tekens, maar het tweede sms-je mist 14 tekens (146). Het 3e en 4e bericht etc. missen er steeds 7. Oftewel, als ik meer dan 1 sms-je aan elkaar plak, passen er ineens nog maar 153 tekens in 1 sms. Dat hoort toch niet? Of kost het soms 7 tekens om 2 berichten aan elkaar te koppelen?
Soms stuur ik nogal lange berichten, omdat ik er toch 1000 per maand mag opmaken. Het maakt me dus eigenlijk niet zo heel veel uit, maar ik ben wel benieuwd of hier meer mensen last van hebben. Zou iemand het willen testen door een bericht te vullen met 320 of 480 tekens, en dan te kijken of dat netjes in 2 resp. 3 sms-jes past? Als je uit het virtuele toetsenbord gaat, kan je in het berichtenscherm links, onder het envelopje zien uit hoeveel sms-jes je bericht bestaat. Thanks!

edit: ik heb het al gevonden, zal de volgende keer wat beter zoeken:
Bij het versturen van meerdere berichten worden extra data gebruikt om aan te geven dat het om een multi-part bericht gaat. Hiervoor worden 7 bytes gebruikt. Bij het versturen van een bericht dat uit 2 sms-berichten bestaat, kunnen niet 320 (2 × 160) maar 306 (2 × (160-7)) tekens worden verzonden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 12:22 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:57:
[...]

Ik had het niet bij elk gesprek, maar denk 4 van 5 keer wel. Soms moest ik 10 keer bellen dan ik eindelijk een normaal gesprek had. Volgens Orange ligt het niet aan de sim-kaart, want daarvoor had ik er nooit last van :? Ik zelf wacht nu nog even af, want zoals ik al zei heb ik er op dit moment nog geen last van gehad. Qua instellingen heb ik niets veranderd. En welke provider heb je seelpy24m? Het kan namelijk ook nog liggen aan de fusie van Orange en T-mobile, wat totaal niet soepel verloopt. Gelukkig ben ik er weg aankomende oktober en ga ik over naar een andere provider.
Ik heb T-Mobile. Het ligt volgens mij niet aan de provider want op een ander forum had iemand hetzelfde probleem met een telfort abbo. Ik had het niet zo vaak, ik heb het ongeveer 2 op de 5 keer soms wat vaker dan anders, maar tis wel fokking irritant.
Heb hem net weggebracht naar de T-mobile shop en die gaan hem weer opsturen :( afwachten dus maar...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 14:51 ]

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:39

zomertje

Barisax knorretje

Ik heb deze telefoon ook sinds kort, en ik ben er wel tevreden mee.

Waar ik nog niks op gevonden heb:
het knopje van de schermblokkering reageert wel heel makkelijk, dat lijkt me niet fijn als je hem in je zak/tas meeneemt. Ik hoef hem slechts aan te raken en de blokkering is eraf. In de reviews lees ik dat je hem ingedrukt zou moeten houden, dat is hier dus niet zo. Is er op dit gebied wat in te stellen?

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 10:46:
Kan iemand mij vertellen wat de WDR functie bij de camera precies betekent?
Dan heb ik nog een vraag, weet iemand hoe ik kan instellen, dat als ik een sms heb getypt en vervolgens een contact ga uitkiezen, dan zie ik zowel mijn sim al telefoon lijst met namen. Terwijl als ik normaal bij telefoonlijst kijk om iemand te bellen, dan zie ik alleen het 'actieve' geheugen en dit is van mijn telefoon. Oftewel, als ik nu ga smsen, zie ik alle namen dubbel.
WDR is Wide Dynamic Range. Ik neem aan dat je de setting 'view contacts from' in de contact settings menu op Phone hebt staan?
zomertje schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:13:
Ik heb deze telefoon ook sinds kort, en ik ben er wel tevreden mee.

Waar ik nog niks op gevonden heb:
het knopje van de schermblokkering reageert wel heel makkelijk, dat lijkt me niet fijn als je hem in je zak/tas meeneemt. Ik hoef hem slechts aan te raken en de blokkering is eraf. In de reviews lees ik dat je hem ingedrukt zou moeten houden, dat is hier dus niet zo. Is er op dit gebied wat in te stellen?
Misschien is het veertje (of wat het dan ook is) niet goed? Ik moet toch 'flink' wat kracht zetten. Ik ken geen setting om dit aan te passen.

Verwijderd

Bij mij is de hold button ook heel erg evoelig, maar heb de telefoon vaak in de broekzak dus geen last van.

Weet iemand of het mogelijk is om de font te veranderen zoals bij andere Samsungs? Leuke telefoon maar vind het wel irritant dat simpele dingen zoals de schermbeveiliging etc. gelocked zijn en niet te veranderen is.

Verwijderd

JoetjeF schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:27:

WDR is Wide Dynamic Range. Ik neem aan dat je de setting 'view contacts from' in de contact settings menu op Phone hebt staan?
En wat heeft dat voor functie dat WDR?
Dat is dus het mooie, in mijn telefoonlijst als ik normaal ga bellen, zie ik idd alleen mijn telefoon geheugen, maar op het moment dat ik een nummer moet toevoegen bij bij een smsje, zie ik zowel het telefoon als het sim geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mac-users om hulp gevraagd !

Ik ben een Macbook-gebruiker en wil mijn F480 koppelen aan mijn Mac.

Ik heb -zoals hier op het forum werd getipt- de MacOS- iSync-plug-in gedownload vanaf de Samsung-site, maar helaas gaat het installeren telkens mis.
Volgens de helpdesk is het beta-software en werkt de boel nog niet.
Toch erg vaag en vooral erg frustrerend dat een Mac en een telefoon als deze F480 tegenwoordig nog steeds niet standaard gekoppeld kunnen worden.

Weet iemand een truck om het wel voor elkaar te krijgen?

Bedankt alvast !

Bou67

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2008 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:12:
[...]

En wat heeft dat voor functie dat WDR?
Dat is dus het mooie, in mijn telefoonlijst als ik normaal ga bellen, zie ik idd alleen mijn telefoon geheugen, maar op het moment dat ik een nummer moet toevoegen bij bij een smsje, zie ik zowel het telefoon als het sim geheugen.
WDR will improve results if you're taking an image where light sources are conflicting or you have wide variations in lighting conditions that might otherwise challenge the auto exposure system.
Ik heb het net ook geprobeerd maar ik krijg inderdaad ook dubbele nummers bij het SMSen. Heb geen setting hiervoor gevonden, zal wel een bug zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door JoetjeF op 29-08-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds eergister de Samsung F480 aangeschaft! Bevalt me prima!

Ook dit hele topic doorgespit, staan interessanten dingen tussen!

Heb zelf net via ebay twee siliconenhoesjes besteld, in het rose! Ook in zwart en grijs te krijgen! ;)
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...EWNX:IT&item=120298766072

Dus, dan is die optimaal beschermt en ik las in het topic ook nog over dat schermbeschermer, maar ik denk dat ik die niet nodig heb.

Wat ik ook minder vind aan de telefoon is, is idd met dat bellen. Dat als de een even niks zegt, of een lange stilte is, of juist heel zacht praat. Dat de telefoon automatisch het volumen aanpast, waardoor je de ander opeens keihard hoort. Hopelijk is hier nog wat aan te doen ofzo.

En verder ben ik nog ff aant kijken voor de widgets, zou graag eentje willen waarbij ik meteen via het hoofdscherm een sms zou kunnen sturen, is dit intestellen?

En ik gebruik zelf Ebuddy als MSN, want de echte windows live messenger met je iedere maand 2,95 euro voor betalen. Niet echt geweldig ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 10:46:
Weet iemand hoe ik kan instellen, dat als ik een sms heb getypt en vervolgens een contact ga uitkiezen, dan zie ik zowel mijn sim al telefoon lijst met namen. Terwijl als ik normaal bij telefoonlijst kijk om iemand te bellen, dan zie ik alleen het 'actieve' geheugen en dit is van mijn telefoon. Oftewel, als ik nu ga smsen, zie ik alle namen dubbel.
Iemand al hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:03:
[...]

Iemand al hier een oplossing voor?
Dubbele contacten eraf mikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niet echt kunnen experimenten met de camera optie's, maar ga morgen naar een festival en wil daar wel een aantal foto's en filmpjes maken.
Weet iemand wel instellingen ik het best kan gebruiken? Het is zowel overdag als in het donker met lichteffecten en een hoop gedans als het goed is.
Uiteraard weet ik dat het allemaal persoonlijk is, maar ik heb nog geen tijd gehad om het allemaal te proberen, dus wat raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens een oproep moet ik echt een aantal keren op het linker opneem knopje drukken wil ik het gesprek kunnen beantwoorden, het komt op mij nogal traag over. Het is dus niet knopje indrukken en gelijk kunnen praten dit duurt echt een paar seconden.
Is dit normaal en kan ik er iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:32:
Tijdens een oproep moet ik echt een aantal keren op het linker opneem knopje drukken wil ik het gesprek kunnen beantwoorden, het komt op mij nogal traag over. Het is dus niet knopje indrukken en gelijk kunnen praten dit duurt echt een paar seconden.
Is dit normaal en kan ik er iets aan doen?
Idem hier, gewoon indrukken en naar je oor toebrengen. Gewoon timen maar 1x drukken is toch echt wel voldoende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo kan iemand mij helpen?

ik heb de telefoon nu een maand in bezit en ik ben zeer tevreden met het ding, maar loop nu ineens tegen een probleem aan. als ik een smsje wil sturen lukt dat hem niet. elke x geeft ie aan verzenden mislukt, opnieuw? maar dat haalt niets uit. boven in mn schermpje staat ook een telefoontje met een diagonaal streepje erdoorheen. volgens mij was dat er eerst niet dus misschien heeft het met elkaar te maken. Het is wel apart want vanmorgen kon ik nog gewoon smsen, toen ik er 1 terug kreeg en wilde antwoorden lukte het ineens niet meer...

bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:16:
Hallo kan iemand mij helpen?

ik heb de telefoon nu een maand in bezit en ik ben zeer tevreden met het ding, maar loop nu ineens tegen een probleem aan. als ik een smsje wil sturen lukt dat hem niet. elke x geeft ie aan verzenden mislukt, opnieuw? maar dat haalt niets uit. boven in mn schermpje staat ook een telefoontje met een diagonaal streepje erdoorheen. volgens mij was dat er eerst niet dus misschien heeft het met elkaar te maken. Het is wel apart want vanmorgen kon ik nog gewoon smsen, toen ik er 1 terug kreeg en wilde antwoorden lukte het ineens niet meer...

bvd!
Sim er even opnieuw induwen, anders netwerk selecteren e.d. Check gewoon je verbrinding etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Tomino schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:50:
[...]

Idem hier, gewoon indrukken en naar je oor toebrengen. Gewoon timen maar 1x drukken is toch echt wel voldoende!
Hmm daar heb ik geen last van. Drukken, naar je oren brengen en beginnen met praten.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
LB06 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:53:
[...]

Hmm daar heb ik geen last van. Drukken, naar je oren brengen en beginnen met praten.
het hangt er een beetje vanaf. Ik heb bij mij vaak dat ik het appart van toetsenblokkering moet halen voordat ik op kan nemen, en dan vind ik nogal kwalijk moet ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Als ik mijn foto's wil bekijken in mijn album, vind ik de foto's erg klein ( zwarte balk boven en onder)

Is het mogelijk dit wel full screen te bekijken?

(Ik kan het wel full screen zien nadat ik een foto genomen heb)

grtz

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:11
Weet iemand toevallig hoe het mogelijk is om extra spellen erop te installeren die je via een usb kabel op de F480 zet?

Ik had gehoord dat je daar een bepaalde code voor nodig hebt. Weet iemand welke code dat is of kan mij in een stappenplan uitleggen wat ik moet doen??

Alvast bedankt..

Greetz,,
TECHcrime

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:21

Cliffie

Trompetslet

Even een hele stomme vraag waarschijnlijk, maar ik word er een beetje gek van....

Hoe kan ik beltonen die op de telefoon staan naar iemand anders toesturen. Ik krijg het niet voor elkaar :X

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• darkpluisje
TECHcrime schreef op donderdag 04 september 2008 @ 00:23:
Weet iemand toevallig hoe het mogelijk is om extra spellen erop te installeren die je via een usb kabel op de F480 zet?

Ik had gehoord dat je daar een bepaalde code voor nodig hebt. Weet iemand welke code dat is of kan mij in een stappenplan uitleggen wat ik moet doen??

Alvast bedankt..

Greetz,,
TECHcrime
als je ook maar enige vorm van actie had ondernomen, dan kan je zien dat in dit topic ik denk in totaal zo'n 4 pagina's over het hacken van de software gaan...

dit werkte bij de u700, en de f480 is op dezelfde manier gelokt als het goed is..

Driver: http://uploaded.to/?id=u8j08i
BitPim: http://sourceforge.net/projects/bitpim

a. Unpack the drivers to a folder (exp. Desktop), but don’t install it!
b. Install BitPim.

1. You must entering follow code: *#0523#
2. [9] common >> [6] USB Configuration >> [2] Qualcomm USB•
--> Qualcomm USB Configured.
Plz Reconnect the Cable.0

3. Now put the USB cable in the phone and Pc.
--> Windows found a new hardware.
Install the hardware manual and chose the Qualcommdriver folder.
Now go to the Hardware manger ->Modems->Qualcomm, you must know the port number.

4. Open “BitPim” and configure the software for your u700.

Phone type: Other CDMA phone
Com port: *look at step 5*(you can Browse, but chose the right one!)

And press “OK”

5. Start “BitPim”, go to the menu “View” and active “View Filesystem”.

6. Klick on “Filesystem” (left in BitPim).
Now can you see a blue folder, open the folder (press on “+”).
--> … retrieving

7. Now put the games (jar and jad files) in the follow folder “Games” (Media->Games).

8. Disconnect the USB cable from the phone.

9. Leave the Qualcomm menu and entering this code in your u700: *#6984125*#
Now are you in “Admin setting” menu.

a. Select the menu [4] Internals (Master Key: *#9072641*#)
b. Chose the menu [7] Storage settings
c. Update media database, Update Java DB and Create AX Dat File.

That it’s!! (You can leave “Admin setting”.)

Important: DON’T delete the games with the mobile phone, you must delete the games with “BitPim

ik ben niet aansprakelijk

• darkpluisje
Cliffie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 08:55:
Even een hele stomme vraag waarschijnlijk, maar ik word er een beetje gek van....

Hoe kan ik beltonen die op de telefoon staan naar iemand anders toesturen. Ik krijg het niet voor elkaar :X
via bluetooth...

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Ja dat dacht ik ook, maar dus niet. De 22 beltonen die er op staan, zijn dan miraculeus verdwenen om te selecteren :X :/

• darkpluisje
Cliffie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:16:
Ja dat dacht ik ook, maar dus niet. De 22 beltonen die er op staan, zijn dan miraculeus verdwenen om te selecteren :X :/
de 22 die erop staan zijn dan ook, zoals volgens mij elke beltoon die ooit standaard op een telefoon staat de afgelopen 3 jaar, beveiligd tegen het overzetten via bluetooth. Dit geld ook voor de spelletjes en achtergronden...Ook te zien aan het slotje wat word weergeven bij de naam....

dat lijkt me toch enigszins bekend...nog nooit iemand gezien die standaard zijn spelletjes zomaar kan verzenden, en voor standaard beltonen hetzelfde

• TECHcrime
Me f480 word niet herkend door bitpim.
ik volg precies de instructies maar ik loop vast zodra bitpim verbinding zou moeten maken met me telefoon.

• darkpluisje
dan zou je het kunnen proberen door ze erop te zetten maar dan zonder bitpim, maar dus wel alles laten opdaten en files laten aanmaken...

Verwijderd

Mijn F480 wordt steeds trager. Zijn hier meer mensen die er last van hebben? Hoe kan je het oplossen?
Weet iemand nog een leuk hoesje waar hij in kan en die ik aan mijn riem kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

darkpluisje schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:29:
[...]

de 22 die erop staan zijn dan ook, zoals volgens mij elke beltoon die ooit standaard op een telefoon staat de afgelopen 3 jaar, beveiligd tegen het overzetten via bluetooth. Dit geld ook voor de spelletjes en achtergronden...Ook te zien aan het slotje wat word weergeven bij de naam....

dat lijkt me toch enigszins bekend...nog nooit iemand gezien die standaard zijn spelletjes zomaar kan verzenden, en voor standaard beltonen hetzelfde
Ok, dan is dat duidelijk. Ik had altijd een Nokia, en daarmee kon dat wel namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi.

Ik heb hem nu meer dan een maand en ik heb nog geen enkel probleem meegemaakt die ik hier lees.
Geen vastlopende knoppen, geen langzame animaties, geen pc problemen, gewoon 1 keer op de opneem knop drukken is voldoende :D

Vind hem geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
hmz.. nu lukt het wel met bitpim.. maar na alle files updaten en aanmaken volgens de laatste stappen staan de games niet in de gamesmap als ik via me tel ga kijken.. iemand ideetje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
heb je ze daar wel in opgeslagen dan? het kan namelijk dat hij ze ergens anders opslaat...en heb je beide files die je nodig hebt?

[ Voor 55% gewijzigd door darkpluisje op 05-09-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 19:49
Mensen,

Weet iemand of je bestanden (foto's, sms'jes etc) kunt beveiligen met een wachtwoord? Dit is een kenmerkende optie van Samsung, maar heeft de Touchwiz dit ook?

EDIT: Na nog langer zoeken kwam ik bij toeval achter (in een filmpje) dat het mogelijk is.

[ Voor 23% gewijzigd door Aurora op 08-09-2008 06:06 ]

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
Ik kwam ook dit interessant filmpje van de F480 tegen ... klik (bekijk het op high res)

Weet iemand wat dat is?

[ Voor 9% gewijzigd door Aurora op 08-09-2008 06:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Aurora1110 schreef op maandag 08 september 2008 @ 06:24:
Ik kwam ook dit interessant filmpje van de F480 tegen ... klik (bekijk het op high res)

Weet iemand wat dat is?
je kan prima deze post in je vorige kwijt, daar is dubbel posten helemaal niet voor nodig...

als je vervolgens ook maar enige moeite had gedaan dan zie je in de naam van het filmpje al gaan dat het om LWUIT gaat, en in de beschrijving van het filmpje staat een link naar het programma en de site waar het vandaan komt. Als je daar op klikt zie je dat het een programma is alszijnde een soort skin..

gohs jongens, beetje meer eigen moeite kan geen kwaad...

____

voor het eerst sinds weken heb ik nu ook 2x last gehad van het wegvallen na 20 sec, en 1x was het pas na 1:30. Iemand al enige oplossing hoe het geluid terug te krijgen of zijn er al mensen die contact hebben met samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het menu wel erg mooi en dus besloten om LWUIT te downloaden. Kan hier: http://lwuit.blogspot.com...ning-on-smasung-f480.html
Maar hoe dan verder? Ik heb de bestanden al op mijn telefoon gezet maar hij herkent ze niet.

Dan...Mywidz, deze heb ik hier gedownload: http://www.themers.org/mo...ur-your-mobile-phone.html maar de jar en jad bestanden ondersteund de F480 niet? Iemand een idee of ook proberen?

Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aurora1110 schreef op maandag 08 september 2008 @ 05:17:
Mensen,

Weet iemand of je bestanden (foto's, sms'jes etc) kunt beveiligen met een wachtwoord? Dit is een kenmerkende optie van Samsung, maar heeft de Touchwiz dit ook?

EDIT: Na nog langer zoeken kwam ik bij toeval achter (in een filmpje) dat het mogelijk is.
Kan je ons ook vertellen, hoe je deze berichten etc kan beveiligen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:02:
[...]

Ik weet nu alleen dat het mogelijk, maar waar deze instelling precies zit bij de telefoon, weet ik niet zeker. Ik heb de F480 namelijk nog niet. Maar als het goed is, is het ongeveer: instellingen > beveiliging > privacy (?). Zo is het tenminste op mijn U600.

Hier kun je het filmpje bekijken! (na 2:30 minuten)
darkpluisje schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:00:
[...]

je kan prima deze post in je vorige kwijt, daar is dubbel posten helemaal niet voor nodig...

als je vervolgens ook maar enige moeite had gedaan dan zie je in de naam van het filmpje al gaan dat het om LWUIT gaat, en in de beschrijving van het filmpje staat een link naar het programma en de site waar het vandaan komt.

gohs jongens, beetje meer eigen moeite kan geen kwaad...
Sorry voor de dubbelpost. Maar ik heb wel degelijk nog zelf even gekeken wat LWUIT precies is. Zowel op Google als op de linkjes die erbij staan. Maar werd er dus niet echt wijzer van.
Als je daar op klikt zie je dat het een programma is alszijnde een soort skin..
Nou..ik denk dat het meer is hoor, vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cardile
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-02-2016
Even de oplossing voor het verzenden van sms' en in htc diamond Rom 1.93. Ik had hetzelfde probleem dat ik geen sms kon verzenden. Instellingen ophalen van sms berichten en voicemail ging ook fout. Na de update is er blijkbaar een instelling uitgezet op mijn sim kaart.

Ik heb de sim kaart in mijn oude nokia toestel gestopt 6310i. Ben naar menu berichten gegaan --> bericht instellingen --> zend profiel --> antwoord via de zelfde centrale ( stond uit). Heb het aangezet en de sim kaart terug geplaatst in mijn htc diamond touch.

En voila ik kon weer sms' en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het standaard wachtwoord van dit toestel?

Modbreak:UNCAPPED & Lees de handleiding eens?

[ Voor 87% gewijzigd door Ginz op 08-09-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:34:
WAT IS DE STANDAARD WACHTWOORD VAN DIT TOESTEL?
Ik denk net zovaak op 0 drukken totdat het niet meer kan, Anders 5x nul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 dagen dit toestel in bezit en heel blij mee. Toen ik de Samsung Omnia zag begon ik toch de twijfelen aan mijn aankoop, maar al die extra functies klinkt leuk, maar na een week ben je het alweer zat, als je het niet gebruikt tenminste, zoals ik.

Heb het forum geheel doorgelezen maar heb toch nog enkele vraagjes:

- Hoe kan ik wachtwoorden opslaan op internetsites?

- Is er ergens een overzicht met sites speciaal geschikt voor mobiel internet? (nergens kunnen vinden)

- Ik heb een abo met onbeperkt internet, maar er staat wel bij, bij normaal gebruik. Als ik eens per half uur mn email ophaal, is dat dan nog steeds normaal gebruik?

- Werkt Opera browser op deze mobiel (na downloaden)?

- Bij internet instellingen staat KPN wap, mms, internet en streaming. Wat moet wanneer aan staan?

- En hoe zit het met 3G/UMTS enz. Ik heb standaard 3G op mn scherm staan. Is dit de beste verbinding die er is? Zo nee, waar kan ik die wel instellen?

Zo, wat een vragen. Alvast bedankt!
En oja, staat er ergens wanneer er nieuwe updates/filmware uitkomt?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:42:
- Ik heb een abo met onbeperkt internet, maar er staat wel bij, bij normaal gebruik. Als ik eens per half uur mn email ophaal, is dat dan nog steeds normaal gebruik?
Check eens wat je dataverbruik is en vergelijk dit met wat gebruikelijk is voor jouw provider. Details kun je in TP vinden.
- Werkt Opera browser op deze mobiel (na downloaden)?
Ja, dat had je met een simpele Google search kunnen vinden.
- Bij internet instellingen staat KPN wap, mms, internet en streaming. Wat moet wanneer aan staan?
:?
- En hoe zit het met 3G/UMTS enz. Ik heb standaard 3G op mn scherm staan. Is dit de beste verbinding die er is? Zo nee, waar kan ik die wel instellen?
UMTS = 3G. Je hebt een internetabonnement, zeg je hierboven, dus het lijkt me prima?
En oja, staat er ergens wanneer er nieuwe updates/filmware uitkomt?
Dat heet firmware, en afaik (maar ik kan het mis hebben) worden er geen aankondigingen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:02:
[...]

kom op mensen je kan ook zelf een beetje moeite op je telefoon proberen te doen zeg...
naja voor alle luie dummies onder ons:

menu>instellingen>beveiliging (hoezo kom je als je opzoek gaat niet to zo ver, dit is toch het meest logische wat je kan bedenken of niet dan...)>privacyblokkering (nogmaals meest logisch) en daar kan je instellen wat je wil blokkeren met wachtwoord, alle mappen en sms ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
cardile schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:09:
Even de oplossing voor het verzenden van sms' en in htc diamond Rom 1.93. Ik had hetzelfde probleem dat ik geen sms kon verzenden. Instellingen ophalen van sms berichten en voicemail ging ook fout. Na de update is er blijkbaar een instelling uitgezet op mijn sim kaart.

Ik heb de sim kaart in mijn oude nokia toestel gestopt 6310i. Ben naar menu berichten gegaan --> bericht instellingen --> zend profiel --> antwoord via de zelfde centrale ( stond uit). Heb het aangezet en de sim kaart terug geplaatst in mijn htc diamond touch.

En voila ik kon weer sms' en.
dit lijikt me verkeerde topic, dit is f480 topic niet dat van de diamond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:24:
Hey,

Als ik mijn foto's wil bekijken in mijn album, vind ik de foto's erg klein ( zwarte balk boven en onder)

Is het mogelijk dit wel full screen te bekijken?

(Ik kan het wel full screen zien nadat ik een foto genomen heb)

grtz
Heeft iemand nog enig idee, ik denk dat het niet mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:29:
[...]

Heeft iemand nog enig idee, ik denk dat het niet mogelijk is?
nee zat een beetje tegen hetzelfde punt aan maar volgens mij is het niet te verhelpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de reactie!

Nog twee vraagjes:

- Rss feeds instellen en bijwerken is verder gratis neem ik aan (heb onbeperkt internet bundel)?

- Als ik nu.nl wil bekijken staat er oud nieuws, als ik 'buffer legen' open dan krijg ik wel ververst nieuws te zien. Is dit de goede manier, of kan het anders/automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Heeft iemand toevallig al een website gevonden waar ze nieuwe frontjes verkopen voor de F480? Dus gewoon zo'n leather lid? Of als er iemand is die hem niet gebruikt...
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:51:
Ik vond het menu wel erg mooi en dus besloten om LWUIT te downloaden. Kan hier: http://lwuit.blogspot.com...ning-on-smasung-f480.html
Maar hoe dan verder? Ik heb de bestanden al op mijn telefoon gezet maar hij herkent ze niet.

Dan...Mywidz, deze heb ik hier gedownload: http://www.themers.org/mo...ur-your-mobile-phone.html maar de jar en jad bestanden ondersteund de F480 niet? Iemand een idee of ook proberen?

Ik hoor het graag!
ik vind het haast eng dat je niet hier hebt gekeken: https://lwuit.dev.java.net/
maar mocht het je lukken, plaats dan ff je ervaringen ermee en ook hoe je het gedaan hebt.
Want het ziet er wel heel leuk uit, of je er wat aan hebt is natuurlijk de volgende vraag.

[ Voor 20% gewijzigd door Ganymedus op 09-09-2008 21:46 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
darkpluisje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:26:
[...]

kom op mensen je kan ook zelf een beetje moeite op je telefoon proberen te doen zeg...
naja voor alle luie dummies onder ons:

menu>instellingen>beveiliging (hoezo kom je als je opzoek gaat niet to zo ver, dit is toch het meest logische wat je kan bedenken of niet dan...)>privacyblokkering (nogmaals meest logisch) en daar kan je instellen wat je wil blokkeren met wachtwoord, alle mappen en sms ed.
Zijn vraag was al beantwoord. Bovenaan pagina 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Mijn f480 maakt foto's maar slaat ze nergens op.Ik heb gekeken in mijn bestanden en daar zelfs geprobeerd een nieuw mapje aan te maken met afbeeldingen,mijn foto's etc.maar tevergeefs en video's maakt ie helemaal niet.Please help me.

• darkpluisje
en wat hebben wij daar aan .... ??!!

@dajgo: krijg je na je foto hem wel gewoon als afbeelding te zien of dat niet?

je kan bij de fotocamera bij instellingen en dan meer instelling kiezen op welke plek hij de afbeeldingen opslaat, probeer die is te veranderen

Verwijderd

Als ik een gebeurtenis aanmaak, moet ik telkens t9 aanzetten. Dit, terwijl bij het sms'en automatisch t9 wordt gekozen.

Is dit te veranderen?

Verwijderd

weet iemand de camera instelling waarmee je wel duidelijke foto's maakt?
zijn de kleuren niet te veranderen als je het menu ingaat!! je kunt daar kiezen tussen
wit/zwart maar als je daar bijvoorbeeld instellingen aanklikt kom je in een wit scherm..
is deze kleur ook te vervangen d.m.v een tool ofsow?!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:12:
Als ik een gebeurtenis aanmaak, moet ik telkens t9 aanzetten. Dit, terwijl bij het sms'en automatisch t9 wordt gekozen.

Is dit te veranderen?
niet te veranderen..

mensen het valt me de laatste tijd op dat bijna niemand hier nog reageert en 99 van de 100 vragen zijn op te lossen door even na te denken of door te zoeken op dit topic... ik vind het prima mensen te helpen maar ga geen zoekmachine worden van iedereen die gewoonweg te lui is om gogle te gebruiken of in dit topic te kijken...

@martynn23: hiermee heb ik het dus ook tegen jou, en typ iig normaal nederlands als je dan zo nodig een vraag wil stellen waarop het antwoord zo te vinden is...

Verwijderd

Ik heb momenteel een P520 Armani. Ben daar wel vrij content van enkel het vrij traag reageren van het touchscreen. Ik zit te twijfelen om over te stappen naar de F480. Zou dit een grote vooruitgang zijn?! Ik ben namelijk verzot op het uiterlijk van de Armani! Die is zo klein en o zo mooi!

Verwijderd

darkpluisje schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:18:
[...]

mensen het valt me de laatste tijd op dat bijna niemand hier nog reageert en 99 van de 100 vragen zijn op te lossen door even na te denken of door te zoeken op dit topic... ik vind het prima mensen te helpen maar ga geen zoekmachine worden van iedereen die gewoonweg te lui is om gogle te gebruiken of in dit topic te kijken...

@martynn23: hiermee heb ik het dus ook tegen jou, en typ iig normaal nederlands als je dan zo nodig een vraag wil stellen waarop het antwoord zo te vinden is...
Als je ons niet wilt helpen reageer dan ook niet zo dom!!!
Ik heb google allang afgezocht en kon er niks zinnigs op vinden dus
gek he dat ik de vraag dan stel. En wat is er met mijn Nederlands
aan de hand want dat van jou lijkt helemaal nergens op..

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 17:38 ]

• darkpluisje
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:50:
Ik heb momenteel een P520 Armani. Ben daar wel vrij content van enkel het vrij traag reageren van het touchscreen. Ik zit te twijfelen om over te stappen naar de F480. Zou dit een grote vooruitgang zijn?! Ik ben namelijk verzot op het uiterlijk van de Armani! Die is zo klein en o zo mooi!
hij reageert een stuk beter als de armani, maar ga zelf in een winkel proberen zou ik zeggen, das de enige manier...

@martynn23: dat je je post eindigt met ofsow ed. (maar gaf het meer als voorbeeld dat de meeste post hier van mensen zijn die gewoon laks andere mensen hun problemen op willen laten lossen..) En als je in dit topic had gekeken had je gezien dat de enige manier dat je het menu kan veranderen is dmv die zwart en wit keuze en dat er verder niks aan te passen valt aan kleuren...lijkt me makkelijk zat antwoord niet...?..

andere skins dmv progjes zullen misschien werken, alleen als je ook in dit topic kijkt zie je dat er nog wel is installatie moeilijkheden zijn en dat alleen downloaden en dan installeren met telefoon lukt, en dat ook niet altijd...

[ Voor 6% gewijzigd door darkpluisje op 10-09-2008 18:03 ]

Verwijderd

darkpluisje schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:55:
[...]

barttje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:08:
zojuist deze fff besteld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...eName=ADME:B:EOIBSA:NL:11
en wat hebben wij daar aan .... ??!!

@dajgo: krijg je na je foto hem wel gewoon als afbeelding te zien of dat niet?

je kan bij de fotocamera bij instellingen en dan meer instelling kiezen op welke plek hij de afbeeldingen opslaat, probeer die is te veranderen
@Darkpluisje:
Ik weet niet wat jou functie is op dit forum maar ik vind je nogal erg kortzichtig.
Mensen stellen hier hun vragen en verwachten hulp cq antwoord van mede Samsung F480 bezitters.
Ik vind het dan ook kort door de bocht om te zeggen ik wil niet voor zoekmachine spelen en zoek voortaan zelf op dit forum. Wellicht hebben ze dat al gedaan maar konden ze niet het juiste antwoord vinden. Dus neem het niet zomaar aan dat ze niet hebben gezocht, zonder dat je het zeker weet. Geldt ook voor je verwijdering van ene post met de opmerking: lees de handleiding eens! Heb ik deze handleiding nog wel?..... NEE, dus kan ik deze ook niet nalezen en vraag ik de hulp aan anderen.

Om antwoord te geven op je vraag: "wat hebben wij daar aan?" Het is een item waar wellicht anderen ook naar op zoek zijn, daar het moeilijk te verkrijgen is in nederland (webshops en telecomwinkels) post ik de link even. Op deze wijze kan ik anderen wellicht ook helpen aan dit product wat speciaal gemaakt is voor de Samsung F480, iets waar dit forum over gaat.

Tot slot: als we toch bezig zijn, de vraag die jij stelt: of er al een oplossing is voor het probleem die jij hebt, het wegvallen van de verbinding na zoveel seconden. Dit had je terug kunnen vinden opj het forum. Niemand heeft nog een oplossing gepost. Het antwoord is dus NEE.

Laten we nu met zijn allen elkaar helpen en niet klagen over de zoekfuncties etc, etc, etc....
Dan kunnen we anderen helpen cq attenderen op mooie bijartikelen van dit toestel. Daar is dit voor in het leven geroepen!

Verwijderd

Helemaal mee eens barttje, elkaar helpen.

Ok darkpluisje.Ik had dus een probleem met mijn camera, zowel foto als video.Vandaag terug naar de T-mobile shop gegaan.Het zou dus gaan om een softwarefout.Geen probleem,nieuwe uit de voorraad gekregen en getest en alles is weer OK.Prima service.
iig bedankt voor de moeite.

Oja darkpluisje,nog iets.Hoe schakel ik de tel. AAN en UIT

Hahaha grapje
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste