Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 06:30:
Nog iets nu wil ik de mijne in Duitsland kopen (simlock vrij) echter dit is mij bij mijn eerdere mobieltje slecht bevallen omdat die telefoon geen Nederlandse taal mogelijkheid bezat.
Vermoeden jullie dat de Nederlandse taal gewoon aanwezig is ?
Misschien helpt dit je: Ik heb mijn toestel in NL gekocht maar het is duitse import, NL taal is gewoon aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
jeeej, en eindelijk heb ik mijn speeltje ook binnen. Gelukkig eerder als gedacht.. ben er nog vrolijk mee aan het spelen en dingen op aan het zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorzoR schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:53:
[...]

Speakerfunctie: Ja
Handsfree = Speakerfunctie (toch?) = Ja

Ik denk dat de NL taal wel aanwezig is ja, maar kan ik niet met zekerheid zeggen. Op de F480 die ik nu heb (in NL gekocht) heb je wel de mogelijkheid om een hele zooi talen in te stellen...
Dank Dank !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:37:
[...]

Misschien helpt dit je: Ik heb mijn toestel in NL gekocht maar het is duitse import, NL taal is gewoon aanwezig.
Ook jij bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjrn
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 15:33:Elke keer als ik een SMS-bericht wil maken staat het virtuele toetsenbord op Engels en numeriek. Hoe kan ik instellen dat het toetsenbord standaard op Nederlands en T9Abc staat.
Bij instellingen » telefoon » taal staat schermtekst en T9-invoer op Nederlands en verder kan ik bij de instellingen niets vinden.
Wie kan mij helpen?
Dat zou wel moeten werken.

Wat ik wel net heb gemerkt is dat als je bij Berichten -> Bericht maken -> Bericht op het toetsenbord icoonje drukt, dat je idd engels numeriek krijgt. Is dat misschien waar je aan denkt? Want dat is voor nummerinvoer (voor je ontvangers).Als je eerst op het tekstveldje drukt en daarna het toetsenbord (of dubbeldrukken op het tekstveld) zou je gewoon Nederlandse T9 tekstinvoer moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:18
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:03:
[...]
Ja je kan ook alarmen instellen voor afspraken, maar die zie je niet in het widgetscherm. Ik heb met Outlook gesynct om mijn contacts op mn telefoon te zetten, en dat ging soepel. Appointments nog niet geprobeerd. Zal dat later wel even doen, nu geen tijd.
Ik heb mn outlook geprobeerd te syncen maar helaas komt niet alles door. Het lijkt erop dat periodieke afspraken niet doorkomen. Iemand die het wel voor elkaar krijgt goed te syncen?

Eerste en enige echte nadeel aan dit toestel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Ik heb dat leren klepje op mijn telefoon gezet en nu wil ik het normale klepje (voor mn batterije dus) er op zetten, maar ik krijg dat klepje met beschermhoesje er volgens mij niet zonder geweld vanaf. zijn er meerderen die dit probleem ondervinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:30:
Ik heb een vraagje. Ik heb dat leren klepje op mijn telefoon gezet en nu wil ik het normale klepje (voor mn batterije dus) er op zetten, maar ik krijg dat klepje met beschermhoesje er volgens mij niet zonder geweld vanaf. zijn er meerderen die dit probleem ondervinden?
Ja, even zoeken op "klepje" geeft wel een aantal vergelijkbare ervaringen:

Verwijderd in "Het Samsung F480 Topic"
Verwijderd in "Het Samsung F480 Topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik zie het, maar ik vind er alleen nog geen antwoord bij :( of lees ik er overheen? ik wil namelijk vooral weten hoe je dat klepje weer los krijgt ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2008 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:35

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb ff iets wat ik zo niet kan vinden.
Ik heb een 2gb geheugenkaartje in mijn F480 zitten, nu slaat hij op die kaart maximaal 15 sms'jes op, dat doettie standaard zonder dat ik iets veranderd heb (volgens mij)

Hoe krijg ik em nu zover dat hij standaard de sms'jes op de telefoon zelf opslaat, want dan gaan er 500 in volgens de geheugenmeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag. Voor zover ik weet krijg je een soort van beschermklepje bij je telefoon. Deze is zwart als ik het goed heb.

Ik zag dus de "Luxury Brown" versie van de telefoon en ik vraag me dus af of je hier dan een bruin getinte beschermhoes bij krijgt. Zwart lijkt me niet erg bijpassend...

Hier foto's van de bruine telefoon:
Afbeeldingslocatie: http://www.smartphoneshop.nl/images/product/image.php?id=64712&dimensionid=a:2:%7Bi:0;i:250;i:1;i:350;%7D&shopid=11
Afbeeldingslocatie: http://www.smartphoneshop.nl/images/product/image.php?id=64713&dimensionid=a:2:%7Bi:0;i:250;i:1;i:350;%7D&shopid=11

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 21:01
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:46:
ja ik zie het, maar ik vind er alleen nog geen antwoord bij :( of lees ik er overheen? ik wil namelijk vooral weten hoe je dat klepje weer los krijgt ;)
Enigste manier die ik tot nu toe heb gevonden om het klepje los te krijgen is veel "geweld" gebruiken (behoorlijk hard drukken/duwen)...

Het is wel naar om je nieuwe telefoon zo te moeten behandelen om een stom klepje los te krijgen :9

[ Voor 5% gewijzigd door JorzoR op 05-08-2008 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 01:47:
Ik heb een vraag. Voor zover ik weet krijg je een soort van beschermklepje bij je telefoon. Deze is zwart als ik het goed heb.

Ik zag dus de "Luxury Brown" versie van de telefoon en ik vraag me dus af of je hier dan een bruin getinte beschermhoes bij krijgt. Zwart lijkt me niet erg bijpassend...

Hier foto's van de bruine telefoon:
...

Alvast bedankt.
Je krijgt inderdaad een bruine beschermhoes erbij. Mijn vriendin heeft de bruine variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:01:
[...]

Je krijgt inderdaad een bruine beschermhoes erbij. Mijn vriendin heeft de bruine variant.
Hm, ik begin nu wel te twijfelen om er eentje aan te schaffen. Iemand anders raadde me de Sony Ericsson S900 aan. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

f480 nemen. Is top foontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:07:
[...]

Hm, ik begin nu wel te twijfelen om er eentje aan te schaffen. Iemand anders raadde me de Sony Ericsson S900 aan. Wat vinden jullie?
Hehe...en dat vraag je hier?

Ga voor de Samsung F480! :) De interface die Samsung gebruikt + de features die er op deze telefoon zitten + het gebruiksgemak, maken deze telefoon gewoon top! :)

[ Voor 20% gewijzigd door JorzoR op 05-08-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:07:
[...]

Je ziet hier in het F480-topic. Mag jij raden welke telefoon je hier aangeraden wordt. Ik zou beide apparaten eens uitproberen en dan zélf beslissen. Een telefoon kiezen is persoonlijk, en je moet niet de SE kopen omdat iemand anders je dit aanraadt.
Aan dit soort uitspraken heeft niemand wat. Iedereen kan wel wat roepen zonder onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ja, misschien was het ook niet zo heel slim van me. Ik ga denk ik toch voor de Samsung. Nu nog wachten tot ik genoeg geld heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
vraagje, kan ik via mijn computer offline een .jar bestand op de f480 installeren zonder mobiel internet te gebruiken? Ga het nu proberen maar als iemand het al kan beantwoorden scheelt het waarschijnlijk een hoop gedoe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
shit krijgt de we-travel niet gedownload. Zodra ik hem heb en werkend krijg zal ik hier mijn reacties posten...

zal binnekort ook kijken of ik misschien een deeltje 2 kan maken en dan een volledigere startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren dit geheugenkaartje besteld (openen in Internet Explorer. In Firefox geeft-ie hem niet goed weer.). nu lees ik op dit forum dat er een verschil van snelheid is van het kaartje. heb ik met dit geheugenkaartje een goede keuze gemaakt, of kan ik beter voor een andere kiezen en deze dust terugsturen?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 00:32:
Ik heb gisteren dit geheugenkaartje besteld (openen in Internet Explorer. In Firefox geeft-ie hem niet goed weer.). nu lees ik op dit forum dat er een verschil van snelheid is van het kaartje. heb ik met dit geheugenkaartje een goede keuze gemaakt, of kan ik beter voor een andere kiezen en deze dust terugsturen?

alvast bedankt!
Waarom denk je meer snelheid nodig te hebben? Heb je je uberhaubt al eens ingelezen over geheugensnelheden? Er is hier voldoende over te vinden.

In het kort: ik denk niet dat het zinvol is om voor een duurder kaartje te gaan. Het kan schelen bij het schrijven naar de SD-kaart, maar je gaat geen grote hoeveelheden 10 megapixel foto's achter elkaar schieten, dus lijkt het mij niet erg zinvol. Of je moet al vrij ongeduldig zijn met het uploaden naar- en downloaden van de SD-kaart cq. de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat is het hele probleem niet! maar ik was gewoon benieuwd of dit kaartje wat ik nu besteld heb, voldoende is voor deze telefoon. dat straks dus niet blijkt dat het een miskoop oid is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:03:
ik wil hem een dezer dagen bestellen, maar welke screenprotector past erop? want ik kan nergens een specifieke vinden, maar heb niet zoveel zin met dat leren hoesje te lopen, vind hem met staal mooier
Hallo, ben sinds een week in het bezit van de 'Touchwizz" F-480 en vind het totnogtoe een prachtig toestel. Wat die screenprotector betreft, ik was ook op zoek naar iets dergelijks en ben uitgekomen op de "Invisible SHIELD Body Protector for Samsung F480 Tocco" van de firma ZAGG. Zo te zien iets HEEL degelijk en onverwoestbaar. Het bestaat trouwens in twee versies: een Full Body (24,95 $) en een 'Screen'-versie (11,95 $)
Het filmpje op hun site (http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php) spreekt voor zich...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
is het al iemand gelukt de we-travel aan de gang te krijgen? Heb hem op pc gedownload maar het is niet op de f480 te installeren. Een jar en jad bestand direct downloaden schijnt te werken alleen krijg je hem in een zipbestand, weet niet of hij daarmee kan werken? daarbij is het nogal een groot bestand om met internet te downloaden als je normaal geen internet op je mobiel hebt..

[ Voor 43% gewijzigd door darkpluisje op 06-08-2008 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 16:15:
[...]

Hallo, ben sinds een week in het bezit van de 'Touchwizz" F-480 en vind het totnogtoe een prachtig toestel. Wat die screenprotector betreft, ik was ook op zoek naar iets dergelijks en ben uitgekomen op de "Invisible SHIELD Body Protector for Samsung F480 Tocco" van de firma ZAGG. Zo te zien iets HEEL degelijk en onverwoestbaar. Het bestaat trouwens in twee versies: een Full Body (24,95 $) en een 'Screen'-versie (11,95 $)
Het filmpje op hun site (http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php) spreekt voor zich...
Die heb ik 5 dagen geleden ook besteld :) ben benieuwd, kan dat irritante leren kleppie er misschien af.

Btw, ik krijg al sinds het begin klachten te horen van degene aan de andere kant van de lijn, dat ik nogal hol klink...iemand hier hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorzoR schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:31:
[...]
Btw, ik krijg al sinds het begin klachten te horen van degene aan de andere kant van de lijn, dat ik nogal hol klink...iemand hier hetzelfde probleem?
Ik heb het tegenovergestelde, ik hoor andere juist hol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
[...]

Die heb ik 5 dagen geleden ook besteld :) ben benieuwd, kan dat irritante leren kleppie er misschien af.

Ik heb het eerder andersom.. Dat ik de mensen hol klink. alhoewel het nu al beter is als in het begin.. vreemd.

En ik heb een screenprotector én het klepje. Klepje is wel sjiek, en protector extraatje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Tomino schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:56:
[...]

Ik heb het eerder andersom.. Dat ik de mensen hol klink. alhoewel het nu al beter is als in het begin.. vreemd.

En ik heb een screenprotector én het klepje. Klepje is wel sjiek, en protector extraatje! :)
Ja ik hoor ze ook een stuk holler dan normaal, kwestie van wennen denk ik... :9

edit: hoe ziet het eruit met die screenprotector?
Kan je er een foto van maken? ben wel benieuwd :P

[ Voor 10% gewijzigd door JorzoR op 07-08-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:55:
[...]

Ik heb het tegenovergestelde, ik hoor andere juist hol.
Dat hol klinken heeft met dat stoffen klepje te maken. Daar had ik aan het begin ook. Probeer het maar eens, doe de klep maar eens dicht tijdens bellen! Is trouwens ook veel fijner, geen zweet van je oren op je touchscreen :D

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
nogmaals mijn vraag, iemand die we-travel aan de gang heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:45:
nogmaals mijn vraag, iemand die we-travel aan de gang heeft ?
Wat is We-travel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis GPS voor je mobiel.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
krijg het van mijn telefoon alleen niet geinstalleerd...en het is nogal duur om hem te downloaden (zodat hij auto installeerd) als je geen mobielinternet abbo hebt, gezien ik 2.30 per mb betaal en een file van 80 mb...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
dacht dat het probleem misschien aan het intern geheugen zou liggen... Dus geheugenkaartje van 4gb gekocht (wou ik sowieso nog doen) en heb dan via mijn computer proberen te installeren...maar alles wijst erop dat je hem toch moet downloaden met je mobiel, er zijn nog geen installatie codes voor de f480 te vinden en je kan java niet zomaar aanroepen...

weet iemand btw een manier om de mp3 speler aan een echte map toe te wijzen? heb geprobeerd door mijn muziek op mijn kaartje te zetten maar helaas blijven de gewoone ringtones ook nog verschijnen (die in het telefoon geheugen staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:05:
[...]

Dat hol klinken heeft met dat stoffen klepje te maken. Daar had ik aan het begin ook. Probeer het maar eens, doe de klep maar eens dicht tijdens bellen! Is trouwens ook veel fijner, geen zweet van je oren op je touchscreen :D
Ik heb me klepje er uiteindelijk afgehaald, vond het echt super zonde van het design van de telefoon! Maar qua geluidskwaliteit geen verschil gemerkt voor en na (en ik belde inderdaad ook met klepje dicht toen die er nog op zat om dezelfde reden als jij :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:30:
[...]

Hij installeert, ik kan mn account activeren, en vervolgens een beetje rondwandelen over de kaart (met weerbericht, temperatuur, en windsnelheid, grappig). Maar ik heb geen GPS ontvanger, dus ik durf niet te garanderen dat dat werkt.
heb je deze gedownload dat hij automatisch installeerd? of is het jou gelukt om hem via de computer te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
JorzoR schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 20:31:
Sinds vrijdag ook een F480. Geweldig dingetje! :)

Omdat ik het toch wel irritant vind dat je je achtergrond in 'hold' stand niet kan veranderen ben ik opzoek gegaan naar firmwares voor de F480. In mijn speurtocht ben ik dit topic tegen gekomen, dat gaat over Samsung F480 flashen naar nieuwe firmware. Alleen ben ik nog nergens tegen gekomen wat er nou precies verandert is, en of het wel officiële firmwares oid zijn...

En hier ook nog iets handigs.

Hoop dat jullie er wat aan hebben, maar ik probeer het iig nog niet :)
heb een deel van dat topic gevolgt waarmee je volgens hun programa's zou kunnen installeren. De code's kloppen allemaal, hoewel er bij mij in het menu de cijfers niet helemaal klopte (ik had er ook andere mogelijkheden tussenstaan) hoewel ik de namen van de kopjes en mappen wel steeds terugvond. Toch klopte het niet 1 op 1 en eigenlijk had ik eerlijk gezegt de ballen niet om het door te zetten, in de angst mijn 3 dagen oude telefoontje te bricken :'(

is er iemand die wel al het lef heeft gehad en op zijn f480 een java app geinstalleerd heeft die het doet zonder internet download?

edit: zie trouwens dat de reden waarom ik andere dingen in het menu erbij had staan is dat de code (in het topic waar ik het vond) oorspronkelijk voor de u700 bedoelt is. Maarja de master code's werken dus wel..

edit2: ben nu iets verder door het standaard menu gaan zoeken. Ben een functie tegen gekomen met de naam instant messenger, als je daarom klikt zie je dat hij normaal op None staat, waar je ook kan kiezen tussen Client IM of URL Link.. iemand enig idee of dit een manier voor msn is ?:P

[ Voor 15% gewijzigd door darkpluisje op 07-08-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
code's die werken:

*#4777*8665# = power on attach optie

*#6984125*# = algemeen menu
*#9072641*# = admin settings..

iedereen met lef, probeer wat te installeren ;):P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
darkpluisje schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 20:41:
code's die werken:

Dat msn instelling was ik al een tijdje geleden achter gekomen, maar het doet nog niks.
Wat doen die opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Tomino schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:01:
[...]

Dat msn instelling was ik al een tijdje geleden achter gekomen, maar het doet nog niks.
Wat doen die opties?
die power on attach lijkt me dat als hij uitstaat en je hangt hem aan de computer dat hij dan opstart..

ik heb nu al uren het internet afgestruind en vele codes geprobeerd...waar ik wel achter ben is dat hij met dezelfde code's als de u700 werkt, waarbij je ook niet zomaar java kon installeren.
Ben allerlei manieren tegengekomen waarbij de meeste op Bitpim als programma terugvallen, dit is echter heel oud en kent de u700 nog niet eens laat staan de f480. Volgens mij heb je het programma ook niet nodig, want ook zat mensen die het zonder dat lukt. Het is gewoon een soort 2e versie van pc studio.

Meeste dingen komen neer op de files erheen copieeren, en dan updaten van media database, Update Java DB en dan Create AX Dat File. Het media database updaten heb ik (perongeluk :P) al gedaan. Ik kom ook mensen tegen die zeggen dat het updaten van java genoeg is (lijkt mij ook het meest logisch) alleen durf ik die optie niet echt uit te proberen. Het crearen van een andere file ben ik helemaal bang voor, weet niet of iemand dat wel durft? :P Bij mij komt het omdat ik mijne 2e hands heb en de winkel waar hij vandaan is is nogal verweg, dus kan niet zomaar bij een shop langs. En we hebben hier ook geen samsung shop in de buurt :P
Denk dat het update van Java DB al genoeg is, dat je nieuwe file daarna herkent word en je hem gewoon kan installeren, maar durf het niet met zekerheid te zeggen...

moet zeggen dat de tweaker in mij wel erg hard roept dat ik dat gewoon moet proberen :P maar heb niet veel zin mijn telefoon te verzieken met zoiets, weet niet of dat kan ? Ben nog niemand tegengekomen op het forum trouwens die hem brickt, wel mensen die niet verder komen in de stappen die worden gegeven of mensen waarbij hij het gewoon doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:36:weet iemand btw een manier om de mp3 speler aan een echte map toe te wijzen? heb geprobeerd door mijn muziek op mijn kaartje te zetten maar helaas blijven de gewoone ringtones ook nog verschijnen (die in het telefoon geheugen staan)
als je in het menu mp3-speler aanklikt, moet je daar gewoon een nieuwe afspeellijst aanmaken. dan naar je map met muziek en dan (nummer voor nummer dat dan weer wel) de nummers aan je afspeellijst toevoegen. Vervolgens speel je de afspeellijst af en kan je dus muziek luisteren, zonder dat de ringtones er tussen door komen... of bedoelde je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
darkpluisje schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:23:
[...]

ik heb nu al uren het internet afgestruind en vele codes geprobeerd...waar ik wel achter ben is dat hij met dezelfde code's als de u700 werkt, waarbij je ook niet zomaar java kon installeren.
Ben allerlei manieren tegengekomen waarbij de meeste op Bitpim als programma terugvallen, dit is echter heel oud en kent de u700 nog niet eens laat staan de f480. Volgens mij heb je het programma ook niet nodig, want ook zat mensen die het zonder dat lukt. Het is gewoon een soort 2e versie van pc studio.

Meeste dingen komen neer op de files erheen copieeren, en dan updaten van media database, Update Java DB en dan Create AX Dat File. Het media database updaten heb ik (perongeluk :P) al gedaan. Ik kom ook mensen tegen die zeggen dat het updaten van java genoeg is (lijkt mij ook het meest logisch) alleen durf ik die optie niet echt uit te proberen. Het crearen van een andere file ben ik helemaal bang voor, weet niet of iemand dat wel durft? :P Bij mij komt het omdat ik mijne 2e hands heb en de winkel waar hij vandaan is is nogal verweg, dus kan niet zomaar bij een shop langs. En we hebben hier ook geen samsung shop in de buurt :P
Denk dat het update van Java DB al genoeg is, dat je nieuwe file daarna herkent word en je hem gewoon kan installeren, maar durf het niet met zekerheid te zeggen...

moet zeggen dat de tweaker in mij wel erg hard roept dat ik dat gewoon moet proberen :P maar heb niet veel zin mijn telefoon te verzieken met zoiets, weet niet of dat kan ? Ben nog niemand tegengekomen op het forum trouwens die hem brickt, wel mensen die niet verder komen in de stappen die worden gegeven of mensen waarbij hij het gewoon doet
Voor mijn oude U600 moest je eerst een code intikken om in een soort install modus te gaan. De codes waren ongeveer gelijk aan die #* codes. Eenmaal ingetikt kont je java games installeren. En na het installeren dezelfde code intikken om die modus weer te deactiveren. Je kreeg geen extra menu's tezien ofzo, je had alleen de mogelijkheid om java (jad/jar) files te installeren.

Misschien dat jullie iets aan deze info hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-06 20:19
Binnenkomende sms berichten worden standaard op mijn sim-kaart opgeslagen. Ik kan de optie niet vinden om dit te wijzigen naar het geheugen van de telefoon. Weet iemand of dit kan? En zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
JorzoR schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:49:
[...]

Voor mijn oude U600 moest je eerst een code intikken om in een soort install modus te gaan. De codes waren ongeveer gelijk aan die #* codes. Eenmaal ingetikt kont je java games installeren. En na het installeren dezelfde code intikken om die modus weer te deactiveren. Je kreeg geen extra menu's tezien ofzo, je had alleen de mogelijkheid om java (jad/jar) files te installeren.

Misschien dat jullie iets aan deze info hebben ;)
ja dat klopt dat ben ik inderdaad tegen gekomen. Maar bij de u600 hadden ze het installeren van java min of meer verborgen, waar het bij de u700 (en de f480, f700 en meer) haast onmogelijk is gemaakt doordat de installer verdwenen is, en met het maken van bestanden en het vernieuwen van je Java is dat terug te halen.
Heb wel het gevoel dat de sleutel ligt in het vernieuwen van die Java BD bestanden, denk dat ze het dan doen maar heb gewoon te weinig lef om mijn mooie f480 daaraan te wagen :P

@FC Jasper: ja die had ik ook al bedacht, maar vroeg me af of er niet een manier was dat je gewoon alle muziek van je geheugenkaart af kon spelen zonder dat hij de mp3'tjes erbij pakt, omdat ik het nogal veel moeite vind om een paar honderd nummers met de hand te selecteren om die 20 tunes van samsung eruit te halen :P Maar dat is vast wel makkelijker via pc studio te doen... Vroeg me alleen af of er een instelling was om de mp3 speler aan een map toe te wijzen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey effe een vraagje kan je ook dat we-travel gebruiken zonder dat je een bleutooth gprs ontvanger koopt? nee zeker?

En ik heb die van mij alweer terug moeten sturen omdat hij niet meer oplaade :(
Edit: Me lader was stuk :S krijg een nieuwe opgestuurd!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Al de bestelling binnen? Al ervaringen?
Wil het maybe ook bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:17:
Heey effe een vraagje kan je ook dat we-travel gebruiken zonder dat je een bleutooth gprs ontvanger koopt? nee zeker?

En ik heb die van mij alweer terug moeten sturen omdat hij niet meer oplaade :(
Edit: Me lader was stuk :S krijg een nieuwe opgestuurd!
als je ook maar het nieuws had gelezen, of uberhaubt geprobeerd had te googlen kwam je erachter dat we-travel een gratis navigatie systeem is wat juist niet met GPS werkt, maar aan de hand van telefoonmasten of punten..

@petero23: mensen die dezelfde skin voor andere telefoons hebben gekocht zijn er altijd zeer over te spreken, kan eigenlijk niet mis gaan dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
De optie Update media database heeft geen gevolgen, buiten dat je geheugenkaart niet meer herkent word als je hem los (via usb verloop in mijn geval) aan je computer hangt, en je er dus alleen nog heen kan schrijven op het moment dat je het via de telefoon doet. Dit kan verholpen worden door het simpele formatteren van het geheugenkaartje, dan werkt alles weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:34:
[...]

Al de bestelling binnen? Al ervaringen?
Wil het maybe ook bestellen.
Nee ik heb m nog niet binnen, hij is gisteren verstuurd, dus denk dat ik m op z'n vroegst eind volgende week kan verwachten :)

Daarna laat ik wel even merken of het wat is, en zal ik even kijken of ik foto's er van kan maken :)

[ Voor 13% gewijzigd door JorzoR op 08-08-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
iemand enig idee hoe je java op je computer zelf geinstalleerd krijgt? Kan de bestanden van we-travel niet openen omdat ik een ''failed to load main-class manifesto'' krijg, en google helpt daar niet veel bij behalve dat het om een fout in het bestand oid gaat, maar dat lijkt me sterk gezien ik het zo van de site af download...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb even een aantal vraagjes over deze telefoon.
Allereerst wil ik graag weten hoe ik mijn agenda items als widget laat zien. Nu is het zo dat ik dan heel de agenda zie, maar volgens mij moet het mogelijk zijn om alleen je items te laten zien.
Is het ook mogelijk om een sms icoontje bij de widgets te zetten?
Ook kan ik in de bijgeleverde handleiding weinig vinden over de functies telefoonblokkering en automatische toetsvergrendeling. Weet iemand wat deze functies precies inhouden?
Tot slot vraag ik mij af of je ergens je instelling van je achtergrond kan veranderen en dan bedoel ik neit je standaard widget achtergrond, maar de achtergrond die je krijgt op het moment dat je het toestelblokkerd (de hold knop)?
Zijn een hoop vragen en waarschijnlijk aantal al beantwoord, maar kon het niet terug vinden en om nou alles door te lezen.

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
@louterman: daarvoor hebben we de search knop, rechts bovenin je scherm...

Toch ben ik niet de grootste zak, en zal wat beantwoorden:
Je agenda items kan je (zover ik weet) niet laten zien. Als je het verjaardags taartje pakt zie je wel de gebeurtenis van de dag, maar vooruitkijken kan je daar niet mee.
Je kan (nog) geen widgets bijmaken, zo ook nog geen widgets voor je sms.
Wat de toetsenblokkering doet weet ik niet, ik neem aan dat hij dan automatisch blokt als je backlite uitgaat, maar dat kan je prima zelf proberen door het uit en aan te zetten en dan te testen he, beetje zelf dingen uit willen zoeken.
Het veranderen van de achtergrond in hold, is (tot nu toe) nog niet mogelijk en zal waarschijnlijk ook niet zijn tot updates of het rommelen in het admin menu.

tot zover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor den snelle reactie! Van die agenda vind ik toch apart, aagnezien in de handleiding staat: "Widget agenda-items: geplande afspraken bekijken". Hier staat dan een symbool bij van een klein vierkantje met de tekst erin 'no event'. Dus het zou in mijn optiek wel moeten kunnen.
Dat van die sms had ik wel al verwacht, jammer want had het er graag bij gewild als widget.
Voor de rest nogmaal bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
vind het nogsteeds een prachtige telefoon, maar heb 1 nadeel ondervonden gisteren. Oppeens werkte geen van de knopjes nog, dus de buiten buttons als opnemen/hangen, foto maken of hold. Een keer de batterij eruit halen en opnieuw opstartten verhielp het probleem, maar zijn meer mensen dat tegengekomen als hij een hele tijd achter elkaar aan heeft gestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een foto van zijn toestel met zo'n full body protector?
Ik wil niet dat het toestel er daardoor veel lelijker uitziet. En is het ook dik materiaal of zie je het eigenlijk helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxx
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-03 07:41

Maxx

Live, to the Maxx!

Maxx, gooit zijn eerste post na een week lang volgen er ook maar is tussen.

Ik heb mijn telefoon bestelt (met exrpess levering) maar dat is dus niet goed gegaan, ze zijn met een "onderzoek" bezig waar de levering fout gaat (hij staat nog op parijs airport). 16 aug. weten ze pas wat ze gaan doen, ik weet het al, mijn flinke korting geven.

Genoeg over mijn lichte frustratie, ik heb ook een full body protector bestelt, die ongeveer gelijk (of eerder) aan hoort te komen, ik zal het testen, foto's maken, en vertellen of ik nog wat in geluids of foto kwaliteit scheelt. Helaas door wat op onthoud kan dat dus nog niet snel.

TheMaxximum of your life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
darkpluisje schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 13:15:
vind het nogsteeds een prachtige telefoon, maar heb 1 nadeel ondervonden gisteren. Oppeens werkte geen van de knopjes nog, dus de buiten buttons als opnemen/hangen, foto maken of hold. Een keer de batterij eruit halen en opnieuw opstartten verhielp het probleem, maar zijn meer mensen dat tegengekomen als hij een hele tijd achter elkaar aan heeft gestaan?
Heeft te maken met je toetsenblokkering die niet altijd goed werkt. Zo doet hij dat niet ALTIJD bij mij, maar na even het menu in te gaan gaat hij wél in blok. Zo ook als ik hem eruit haal, doen de knopjes het soms niet. Nog een keer op hold drukken en wat prielen lost het op. Ben er al aan gewend, no problem for me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de liefhebbers.... ik heb zojuist geflashed van F480XXHE7 naar F480XXHF7 ik verwachte er niet teveel van maar telefoon is toch net wat prettiger nu! :P
Hij is net wat sneller en als je net een foto hebt gemaakt ziet deze er meteen strak uit zonder eerst te hoeven inzoomen!
Mocht je ook willen flashen ff googlen naar F480XXHF7 en je komt op de juiste site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hmm.. op die site gekeken., maar best ingewikkeld.. snap er niet veel van hoe je het moet flashen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:37:
voor de liefhebbers.... ik heb zojuist geflashed van F480XXHE7 naar F480XXHF7 ik verwachte er niet teveel van maar telefoon is toch net wat prettiger nu! :P
Hij is net wat sneller en als je net een foto hebt gemaakt ziet deze er meteen strak uit zonder eerst te hoeven inzoomen!
Mocht je ook willen flashen ff googlen naar F480XXHF7 en je komt op de juiste site.
Kan je daar iets meer info voer geven? kwa of hij officieel is en hoe en wat precies/changelog? anywthing? Aan bericht dat we kunnen flashen heb ik niet vrij veel ;)

Dus, als je hem bricked/ garantie ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 20:41:
code's die werken:

Hi People,

Ben nieuw hier.. Heb dit topic in de gaten gehouden.. heb nu een week mijn f480.. hij is vodafone branded en heb firmware f480buhe2 factory fs version: VDF (vodafone branded dus)

De codes hierboven krijg ik niet ingevoerd, althans.. ik krijg geen extra menu ofzo.. Ik neem aan dat 't gaat via oproep en vervolgens via 't touchscreen toetsenbord de code intypen? althans zo werkt *#1234# enzo wel..

Bij mij werkt 't niet..

Verder, als iemand iets meer weet over dat flashen hoor ik het ook graag, ben erg tevreden met de telefoon maar zou 't wel relaxed vinden om 'm te updaten wanneer er een goede update is..

Tnx, keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat zoekwerk (op een franse site notabene....)

kwam ik deze code tegen die wel werkt voor mij:

*#3695147*#

admin settings menu..

ik dacht ik deel 't even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 01:19:
Na wat zoekwerk (op een franse site notabene....)

kwam ik deze code tegen die wel werkt voor mij:

*#3695147*#

admin settings menu..

ik dacht ik deel 't even..
en even dit uit een ander topic.. maar 't werkt op mijn f480 erg goed..

Vodafone Firmware Codes:
Admin Pass: * # 3695147 * #
Internal Pass (Master Key): * # 3971258 * #
Pre-configuration (Operator code): # 83301 * * #

* # 0289 # Mode test

* # 0228 # Battery Information

* # 0673 # Test MP3

* # 0782 # Date and Time

* # 0842 # Vibration Test

* # 1111 # Version Software FTA

* # 1234 # Version Software (short)

* # 1235789 # Status Monitoring Integrity

* # 0002 * 28346 # menu General

* 2767 * 3855 # = E2P Full Reset

vooral het menu general is erg interessant, lijkt nog uitgebreider dan 't admin settings menu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke oke, sorry voor de quadra post (4 achter elkaar....)

Kan iemand deze menu's uitleggen voor de leken onder ons? (ik dus..)

er staan een hoop afkortingen waar ik niet mee durf te rommelen.. Wel zie ik een paar interessante dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Gebruik voortaan de edit knop bovenaan je post. Dan kan je hem weer bewerken ;) Zet er dan vervolgens een lijn in:

En wij hebben door dat het een edit is ;) scheelt weer postst

En overigens, die codes hebben wij ook al gevonden, mensen zijn er mee bezig :) ik durf het ook nog niet aan..

[ Voor 23% gewijzigd door Tomino op 10-08-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 01:45:
oke oke, sorry voor de quadra post (4 achter elkaar....)

Kan iemand deze menu's uitleggen voor de leken onder ons? (ik dus..)

er staan een hoop afkortingen waar ik niet mee durf te rommelen.. Wel zie ik een paar interessante dingen..
dat is het grote grapje, want dat weet niemand dus. De afkortingen kan je even door google halen, maar toen kwam ik zelf ook niet veel verder. Denk zelf dat de sleutel nog altijd in het Update Java BD ligt, wat ook bij de u700 was. En tot nu toe blijken de u700 en de f480 hetzelfde met java te werken, zelfde code's en zelfde dichtgegooide os zodat het met java haast onmogelijk word gemaakt iets te installeren.

____

ok breaktrough, via het general menu ben ik bij de usb host terecht gekomen. Daar vind ik ook de optie voor Quelcomm usb (hij staat normaal op samsung usb). Dit ben ik ook erg vaak tegengekomen bij de u700 dat je die drivers moest hebben bij het installeren van een app.

Je komt er via de general menu code -> 2x op terug -> optie 9 (general) -> optie 6 (usb)

___

ben er nu achter, de code's voor het general menu en de rest zijn hetzelfde als de code's voor de SOUL. Het lijkt dus dat de f480 op dezelfde manier met java werkt als de u700 en de soul, de manieren waarop het lukt daar java op te installeren zou ook bij de f480 moeten werken

___

dit ben ik voor de zoveelste keer tegengekomen op internet. Het geld voor zowel de soul, de u700 als de g800 en elke andere samsung telefoon die zover gelockt is. Alleen heb al is gekeken in bitpim maar de f480 word niet ondersteund (althans je kan hem niet kiezen, maar zie de u700 ook nergens) en daarom ehb ik er ook nog niet genoeg lef voor...

Driver: http://uploaded.to/?id=u8j08i
BitPim: http://sourceforge.net/projects/bitpim

a. Unpack the drivers to a folder (exp. Desktop), but don’t install it!
b. Install BitPim.

1. You must entering follow code: *#0523#
2. [9] common >> [6] USB Configuration >> [2] Qualcomm USB•
--> Qualcomm USB Configured.
Plz Reconnect the Cable.0

3. Now put the USB cable in the phone and Pc.
--> Windows found a new hardware.
Install the hardware manual and chose the Qualcommdriver folder.
Now go to the Hardware manger ->Modems->Qualcomm, you must know the port number.

4. Open “BitPim” and configure the software for your u700.

Phone type: Other CDMA phone
Com port: *look at step 5*(you can Browse, but chose the right one!)

And press “OK”

5. Start “BitPim”, go to the menu “View” and active “View Filesystem”.

6. Klick on “Filesystem” (left in BitPim).
Now can you see a blue folder, open the folder (press on “+”).
--> … retrieving

7. Now put the games (jar and jad files) in the follow folder “Games” (Media->Games).

8. Disconnect the USB cable from the phone.

9. Leave the Qualcomm menu and entering this code in your u700: *#6984125*#
Now are you in “Admin setting” menu.

a. Select the menu [4] Internals (Master Key: *#9072641*#)
b. Chose the menu [7] Storage settings
c. Update media database, Update Java DB and Create AX Dat File.

That it’s!! (You can leave “Admin setting”.)

Important: DON’T delete the games with the mobile phone, you must delete the games with “BitPim”.

en ook hier weer dat je de Java moet updaten. Heb de media database zelf al een keer geupdate (perongeluk) en dat maakte verder niks uit, maar zodra je java moet updaten en een file aanmaken, vind ik het iets te eng worden voor mij nieuwe telefoontje :P
Ben ook op internet wel eens tegengekomen dat je de files gewoon op je mobiel kan zetten en dat dan alleen het update van java en het maken van de AX file genoeg is om het te kunnen installeren

[ Voor 76% gewijzigd door darkpluisje op 10-08-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 09:33:
Gebruik voortaan de edit knop bovenaan je post. Dan kan je hem weer bewerken ;) Zet er dan vervolgens een lijn in:

En wij hebben door dat het een edit is ;) scheelt weer postst

En overigens, die codes hebben wij ook al gevonden, mensen zijn er mee bezig :) ik durf het ook nog niet aan..
Ok, maar de codes die ik in dit topic vond deden 't niet op mijn vodafone branded f480..

deze wel, dus wellicht heeft iemand er nog wat aan..

Dat java cracken moet ik zeggen interesseert me niet zo, ik stuur alle jar bestandjes naar m'n gmail en download ze daar gewoon, werkt ook prima.. maar ik heb dan ook een onbeperkt (nouja niet helemaal) internet abbonnementje..

Wat ik wel interessant vind is om 't meeste en beste uit de telefoon te halen, en wellicht kan dat in deze menu's ook..

Ook ben ik nog een manier aan 't zoeken om van die vodafone branding af te komen.. zou het werken om een firmware update erop te flashen? of moet ik dan een geupdate vodafone firmware hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat doen jullie dan zoal met al die codes? als ik die invul dan krijg ik wel zo'n menutje, maar ik snap daar werkelijk niets van?:P
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 01:29:
[...]

en even dit uit een ander topic.. maar 't werkt op mijn f480 erg goed..

Vodafone Firmware Codes:
Admin Pass: * # 3695147 * #
Internal Pass (Master Key): * # 3971258 * #
Pre-configuration (Operator code): # 83301 * * #

* # 0289 # Mode test

* # 0228 # Battery Information

* # 0673 # Test MP3

* # 0782 # Date and Time

* # 0842 # Vibration Test

* # 1111 # Version Software FTA

* # 1234 # Version Software (short)

* # 1235789 # Status Monitoring Integrity

* # 0002 * 28346 # menu General

* 2767 * 3855 # = E2P Full Reset

vooral het menu general is erg interessant, lijkt nog uitgebreider dan 't admin settings menu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 20:31:
wat doen jullie dan zoal met al die codes? als ik die invul dan krijg ik wel zo'n menutje, maar ik snap daar werkelijk niets van?:P

[...]
als je iets meer moeite had gedaan de ,zeg, laatste 3 pagina's door te lezen had je het geweten.

Samsung telefoons zijn over het algemeen gelockt om java op te installeren, als ze niet gedownload worden (dus van internet downloaden op je telefoon gaat wel probleemloos). Via die menu's is het voorheen bij andere samsungs ook gelukt om te kunnen installeren via de pc.

Maar als je er niks van snapt zou ik er verder niet in lopen kloten als ik jou was, als je het verkeerde doet (heowel je dan wel heel erg moet verkloten) kan je je telefoon bricken

____

iemand al geprobeerd via bitpim en die qualcomm optie in het menu? Heb een beetje het idee dat ik de enige ben die loopt te zoeken naar een optie voor java hier

[ Voor 9% gewijzigd door darkpluisje op 11-08-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
darkpluisje schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:13:
[...]

als je iets meer moeite had gedaan de ,zeg, laatste 3 pagina's door te lezen had je het geweten.

Samsung telefoons zijn over het algemeen gelockt om java op te installeren, als ze niet gedownload worden (dus van internet downloaden op je telefoon gaat wel probleemloos). Via die menu's is het voorheen bij andere samsungs ook gelukt om te kunnen installeren via de pc.

Maar als je er niks van snapt zou ik er verder niet in lopen kloten als ik jou was, als je het verkeerde doet (heowel je dan wel heel erg moet verkloten) kan je je telefoon bricken

____

iemand al geprobeerd via bitpim en die qualcomm optie in het menu? Heb een beetje het idee dat ik de enige ben die loopt te zoeken naar een optie voor java hier
Wellicht zou ik je helpen als je even toelicht wáárom je 't zou willen behalve voor spelletjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Tomino schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:57:
[...]

Wellicht zou ik je helpen als je even toelicht wáárom je 't zou willen behalve voor spelletjes? :)
voor het draaien van elke vorm van java software...

__

ik wil het zelf namelijk niet voor spelletjes gebruiken (naja ook :P) omdat die klein genoeg zijn om te downloaden. Het gaat mij voornamelijk om we-travel, maar als ik dat moet downloaden via mijn telefoon is dat met zijn 80mb nogal veel en nogal duur om te downloaden als je er geen abbo voor hebt (160+ euro :P) dus vandaar..

daarbij is het natuurlijk altijd leuk als jou iets lukt wat van de fabrikant niet mag :9 :+

[ Voor 44% gewijzigd door darkpluisje op 11-08-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het mogelijk is om de locatie waar smsjes worden opgeslagen te veranderen? Bij mij slaat hij ze nu standaard op, op mijn sim, maar ik zou graag zien dat dit telefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ik zit met het volgende probleem, nadat me oplader het had begeven :( zit ik nu met he volgende probleem: Als ik iemand bel valt na ong 20 sec de verbinding stil. Ik heb mijn sim kaart in een andere telefoon geprobeerd en dan heb ik geen problemen. Maar mijn t-mobile sim kaart i.c.m. de F480 zorgt er dus voor dat de lijn "dood" valt. Iemand anders ook dit probleem meegemaak ? Weet iemand wat het kan zijn, heb geen zin om hem terug te sturen en 3 weken te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 01:29:
Jongens, ik zit met het volgende probleem, nadat me oplader het had begeven :( zit ik nu met he volgende probleem: Als ik iemand bel valt na ong 20 sec de verbinding stil. Ik heb mijn sim kaart in een andere telefoon geprobeerd en dan heb ik geen problemen. Maar mijn t-mobile sim kaart i.c.m. de F480 zorgt er dus voor dat de lijn "dood" valt. Iemand anders ook dit probleem meegemaak ? Weet iemand wat het kan zijn, heb geen zin om hem terug te sturen en 3 weken te wachten.
als je daar geen zin in hebt dan hoop ik dat je een hoop zin hebt in gesprekken van onder de 20 seconden...
om te kijken of het voorkomt kan je de search gebruiken en kan je verklappen dat ik denk dat je f480 stuk is... |:( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Ik heb een issue met het internet, als ik op een pagina op een link klik waardoor er dus een andere pagina wordt geopend, gebeurt er dus rien de knots, helemaal niks. Valt er ergens in te stellen dat links in dezelfde pagina worden geopend of is dit gewoon vette pech?

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds gister in het bezit van dit mooie toestel! En...vind hem geweldig. Heb wel een paar vragen, wellicht dat één van jullie er antwoord op kan geven.

1. Wat doet dit menu: *#4777*8665# = power on attach optie, wat voor functie heeft dit?
2. Ik heb een blauw gprs icoontje in beeld, die wil ik weg hebben is daar een code voor?
3. Ik kan nergens in het menu een optie vinden om je telefoon door te schakelen naar een ander persoon, of zie ik iets over het hoofd?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een toevoeging, is er een mogelijkheid een ander thema of widgets te downloaden en te installeren op je gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:36:
Ik ben sinds gister in het bezit van dit mooie toestel! En...vind hem geweldig. Heb wel een paar vragen, wellicht dat één van jullie er antwoord op kan geven.

1. Wat doet dit menu: *#4777*8665# = power on attach optie, wat voor functie heeft dit?
2. Ik heb een blauw gprs icoontje in beeld, die wil ik weg hebben is daar een code voor?
3. Ik kan nergens in het menu een optie vinden om je telefoon door te schakelen naar een ander persoon, of zie ik iets over het hoofd?

Bedankt alvast!
Ik denk met, als je hem aan de usb kabel of lader hangt dat hij dan automatisch aan gaat? Zo intrepeteer ik het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Vandaag die InvisibleShield dingen van zagg.com binnen gehad, en gelijk erop gezet.(past precies) Heb wat foto's gemaakt voor de geïnteresseerde:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3007/2767957579_0115aeedf1_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3105/2767957831_7c4ca60deb_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3146/2767958161_cc6f135415_m.jpg

Het was wel een rot werk om het er netjes op te krijgen :9

Oh en voor de foto freaks onder ons: gemaakt met een Samsung L210 (Samsung addict O+ )

[ Voor 7% gewijzigd door JorzoR op 16-08-2008 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
http://www.engadget.com/2...beefy-tocco-from-samsung/

Heu? branded F480 met andere knoppen en menu's? Iemand die dit snapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tomino schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:37:
http://www.engadget.com/2...beefy-tocco-from-samsung/

Heu? branded F480 met andere knoppen en menu's? Iemand die dit snapt?
Blijkbaar hebben ze gewoon een andeere versie gemaakt voor de Amerikaanse markt? Hij heeft ook een andere naam gekregen als ik het artikel goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorzoR ziet er mooi uit. Ik ben nu ook van plan de full body protector aan te schaffen, maar je kan alleen met creditcard betalen. Helaas is dit geen mogelijkheid voor mij, iemand een idee waar ik die protector kan kopen zonder creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorzoR schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:47:
Vandaag die InvisibleShield dingen van zagg.com binnen gehad, en gelijk erop gezet.(past precies) Heb wat foto's gemaakt voor de geïnteresseerde:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Oh en voor de foto freaks onder ons: gemaakt met een Samsung L210 (Samsung addict O+ )
Ziet er netjes uit.
Heb je de Full body besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ian3
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08-2023
Hoi,
Ik heb het volgende probleem: Ik heb een vodafone branded f480 en wil mijn agenda bijwerken/syncen op mijn (windows)pc en de telefoon. Heb de laatste versie van Samsung PC studio 3 geinstalleerd. De telefoon kan ook door de pc gevonden worden en ik kan zelfs de explorer gebruiken om de bestanden op de telefoon te zien, etc.
Maar als ik wil synchroniseren dan geeft de telefoon 'PIM Netwerk FOUT' , en het pc programma geeft aan dat de snchronisatie is mislukt.
Ik heb zelf het idee dat ie probeert om te synchroniseren via Vodafone zelf. Maar dat wil ik dus niet.
Bij synchronistaie profielen staat synchroniseren met vodafone, maar dat kan ik niet weghalen of uitschakelen.
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 13:30:
[...]

Ziet er netjes uit.
Heb je de Full body besteld?
Nee alleen die frontshield. Full body vind ik beetje overbodig... :9 en na al die verhalen gelezen te hebben met die zijkantjes, had ik er al helemaal geen zin in om dat er op te moeten plakken. Die frontshield was al een hell >:)

Het werkt/voelt alleen nogal erg stroef...hoop dat dat binnenkort iets gemakkelijker gaat

[ Voor 35% gewijzigd door JorzoR op 17-08-2008 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ian3
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08-2023
Met wat hulp toch gevonden.

Het geheugen van de telefoon moest eerst leeggemaakt worden (via instellingen -> geheugen --> geheugen wissen 8)7 --> selecteer contacten / kalender / taken / notities --> ok.

Daarna werkte het. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ darkpluisje

weet je al iets meer over dat we travel? Wil het ook graag hebben maar op die site staat onze foon niet bij requierments. Ik heb onbeperkt internet dus wil wel wat proberen.

Bij het downloaden geeft hij aan inhoud niet ondersteund. Iemand suggestie's of kan iemand zeggen welke code's nou goed zijn. Zie zoveel code's staan

ff editten. De juiste code's heb ik nu wel gevonden. Je sprak over msn met die 2 optie's. Hierop zei iemand dat ie nergens verandering in zag. Ook ik niet. Heeft iemand al msn werkend? Ik krijg alleen de melding omleiden niet mogelijk

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:09:
@ darkpluisje

weet je al iets meer over dat we travel? Wil het ook graag hebben maar op die site staat onze foon niet bij requierments. Ik heb onbeperkt internet dus wil wel wat proberen
Heb 't ook al geprobeerd te downloaden, eerst uitgepakt, toen op server gezet (jar en Jad bestanden) beide kan ik niet downloaden krijg een error..

Guess we have to wait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorzoR schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 16:46:
[...]

Nee alleen die frontshield. Full body vind ik beetje overbodig... :9 en na al die verhalen gelezen te hebben met die zijkantjes, had ik er al helemaal geen zin in om dat er op te moeten plakken. Die frontshield was al een hell >:)

Het werkt/voelt alleen nogal erg stroef...hoop dat dat binnenkort iets gemakkelijker gaat
Ok. Ben benieuwd. Heb ook zo'n shield besteld.

Alleen vind ik het alweer jammer dat ik deze tel heb :P
Die nieuwe i900 lijkt me nog vetter.

Ik had hiervoor een N73, en mis toch wel het dingen installeren...

Zijn er al games uit dan? Kan via google niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Hey allemaal,

Ik was laatst in de Hi winkel in de kalverstraat, want het is weer tijd om me abbo te verlengen en een telefoontje te fixen. Nu was mijn smaak gevallen op de F480, ziet er mooi uit en de reviews op internet waren super.
Dus ik kom in de winkel, begint die man de F480 af te kraken, ja slecht dit reageerd traag, slechte camera(ik weet er zit geen neon/xenon flits) en veel baby ziektes omdat het samsung zijn eerste touch screen mobiel was.

Klopt dit, of was die man gewoon een anti samsung man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
TrekDr0p schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:43:
Hey allemaal,

Ik was laatst in de Hi winkel in de kalverstraat, want het is weer tijd om me abbo te verlengen en een telefoontje te fixen. Nu was mijn smaak gevallen op de F480, ziet er mooi uit en de reviews op internet waren super.
Dus ik kom in de winkel, begint die man de F480 af te kraken, ja slecht dit reageerd traag, slechte camera(ik weet er zit geen neon/xenon flits) en veel baby ziektes omdat het samsung zijn eerste touch screen mobiel was.

Camera, tja, welke camera op een mobiel is nu echt zo goed dat het op een echte digi cam begint te lijken? Ik denk geen een... Persoonlijk vind ik de camera het vrij goed doen in daglicht, in donkere plaatsen is het matig tot slecht.

Over de reactiesnelheid van het menu, ik vond hem juist wel snel. Een vriend van mij heeft de HTC diamond en die reageert veel langzamer dan de samsung F480.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Sinds afgelopen vrijdag mijn F480 binnen.
Super toestel, echt blij ermee :)

Heb alleen het probleem dat tijdens een gesprek het speakertje kraakt / resoneert of bijgeluiden maakt zodra ik het speakertje harder zet dan stand 1.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
Voordat ik een RMA procedure in ga :/

Edit: Toestel omgeruild leverancier, heb nu weer een goede gekregen.

[ Voor 10% gewijzigd door Banshee op 20-08-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
TrekDr0p schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:43:
Hey allemaal,

is gewoon een lul..

daarbij is het onzin, de f700 was de eerste generatie touch van samsung. En daar zitten inderdaad redelijk veel fouten in en dingen die niet lekker reageren, maar vind mijn samsung relaxter werken als een iphone, en qua gevoeligheid heb ik eigenlijk nooit echt een probleem en reageren ze beide even goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een super foon.

Ik heb allen een vraagje:

Als ik aan het bellen ben hoor ik om de 30 sec een piep kent iemand dit probleem.

Ik hoor graag wat ik hier aan kan doen...

Gr Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
is volgens mij je minuten teller. Kan je uitzetten bij telefoon instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:27
JorzoR schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:47:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

ik heb deze telefoon al vanaf juni. de eerste dag. er is nog geen protector of iets dergelijks gekomen en nog steeds geen een krasje op het scherm
ik gebruik de telefoon elke dag en hij zit in mijn broekzak of in mijn tas. samen met sleutels e.d.
dit is het meest krasvaste scherm wat ikzelf ooit ben tegen gekomen

geen shield nodig is mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:24

Magic666

No one's neighbour!

Hoe zit dat nou met het wegvallen van het geluid als er even niks gezegd wordt tijdens een gesprek?
Wordt dat als hinderlijk ervaren? Of merk je dat niet eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Magic666 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:54:
Hoe zit dat nou met het wegvallen van het geluid als er even niks gezegd wordt tijdens een gesprek?
Wordt dat als hinderlijk ervaren? Of merk je dat niet eens?
Ik merkte het in het begin wel, maar nu niet meer.. Erg vreemd. Geen last meer van, terwijl ik dat hier juist opmerkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:24

Magic666

No one's neighbour!

of jij dat was weet ik niet meer ;) Maar ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat alles Samsung toestellen dat zouden hebben..... nu heb ik een Samsung (E900) en ik merk niks....

En sms'en met de virtuele pad is ook geen probleem?
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste