Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hallo ik sta op het punt deze telefoon ook te bestellen, heb nu nog de D900 al 2 jaar en hij bevalt me eigenlijk super. Er zijn nog maar weinig echt dunne (Slider) phones.

Mijn vraag is, ik kan via Hi extra korting krijgen (omdat ik B klant ben) op dat eindeloos online abo, heb je er wat aan? Wat kun je er nou eigenlijk mee in de praktijk? Ik wil hier graag achter komen om voor mezelf een afweging te maken of het nuttig is of niet.

Je kunt ermee e-mails lezen en versturen, msnen en surfen.. Oke, dat 1e is miss handig soms als je niet bij de PC in de buurt bent, maar wat zijn nog meer voordelen ervan?

[ Voor 16% gewijzigd door peakaboo op 16-07-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:17
Ik heb problemen met de mailbox in combinatie met gmail.
ik krijg geen berichten binnen en kan ze ook niet verzenden.
kan dit aan de instellingen liggen?

En ook youtube mobile werkt niet hij speelt de filmpjes niet af.

Ik heb gewoon UMTS verbinding dus daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:43:
@petero: heb bijna altijd samsungs gehad en voor zover ik weet bij degene die het maximum tekens gaven wat je kon smse (bij mijn huidige ook) is dat niet te veranderen en zal je dus moeten kijken waneer het tellertje op 2 smsjes springt, zodat je weet dat je eroverheen zit :+
Ok dankje!

Nog een andere vraag, wat ik beetje raar vind...
In de telefoonlijst kan je kiezen voor SIM-nummers of nummers die op je telefoon staan..
Dit werkt prima, de juisten worden weergegeven...
Alleen als ik nu een sms wil versturen, en ik wil een persoon uit mijn Telefoonlijst selecteren, dan zijn ineens beide lijsten zichtbaar.

Kan dit ook uitgeschakeld worden, zodat je maar 1 van beide ziet?
(zonder dat je bv. de SIM leeggooid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:52:
Heb de F480 nu 3 dagen in gebruik. ( daarvoor 4 jaar Siemens SL 55 )

Verder een fraai toestel waarbij het volgende opvalt:
- Scrollen door telefoonlijst is erg gevoelig en lastig om bij de juiste naam te stoppen.
Je kan ook gebruikt maken van de knoppen aan de linkerkant om zo door de lijst(en) te scrollen. Zo kun je gemakkelijk bij de juiste naam stoppen.

Nu heb ik ook nog een vraag heeft iemand al ergens games kunnen vinden voor deze telefoon? En zo ja waar en wat voor? ik heb nu nog steeds alleen dat ene stome spelletje :(

En ik heb de oplossing voor de onscherpheid van de fotos die weergegegeven worden. Als je een foto maakt en bekijkt druk dan 1 keer op inzoomen en zie dan het verschil!!!!!! De foto is dan meteen een stuk scherper en hoeverder je inzoomt hoe scherper ook de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat je foto's dan gewoon een te hoge resolutie hebben. Probeer maar eens een foto op de native resolutie van het scherm, dan zie je het verschil waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
is het eingelijk mogelijk om msn op de f480 te installeren? en hoeveel mb aan internet verkeer is 1 uur msnen ongeveer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:58:
is het eingelijk mogelijk om msn op de f480 te installeren? en hoeveel mb aan internet verkeer is 1 uur msnen ongeveer ?
Ik heb de telefoon (nog) niet in bezit, dus of MSN er op kan weet ik niet zeker.
Ik zag wel iets langsgaan aan het begin van dit topic.
Data verbruik is niet te zeggen, zeker niet per uur.
Zoals de naam "data verbruik" al doet vermoeden ligt het aan het verbruik van je data.
Stuur je 1 bericht per uur? zit je continue met 10 personen te zweten om alles bij te lezen en terug te sturen?
Kortom, variabelen zijn er te veel om ook maar enigszins zelfs een schatting te kunnen doen.

Vergelijk je vraag met hoeveel brandstof een vervoersmiddel per uur gebruikt.
Niet te schatten, is het een Smart? een vrachtwagen? rij je stad of snelweg? 50 of 350 Km/u?
diesel, gas of benzine?
Zoals je nu waarschijnlijk wel snapt is hier niets over te zeggen, niet eens een schatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:43:
[...]

Ik heb de telefoon (nog) niet in bezit, dus of MSN er op kan weet ik niet zeker.
Ik zag wel iets langsgaan aan het begin van dit topic.
Data verbruik is niet te zeggen, zeker niet per uur.
Zoals de naam "data verbruik" al doet vermoeden ligt het aan het verbruik van je data.
Stuur je 1 bericht per uur? zit je continue met 10 personen te zweten om alles bij te lezen en terug te sturen?
Kortom, variabelen zijn er te veel om ook maar enigszins zelfs een schatting te kunnen doen.

Vergelijk je vraag met hoeveel brandstof een vervoersmiddel per uur gebruikt.
Niet te schatten, is het een Smart? een vrachtwagen? rij je stad of snelweg? 50 of 350 Km/u?
diesel, gas of benzine?
Zoals je nu waarschijnlijk wel snapt is hier niets over te zeggen, niet eens een schatting.
nee ok daar ben ik nu ook achter ja, maar nam aan dat er wel een ''gemiddlede'' bekend zou zijn... wat kost het bijvoorbeeld om 10 msn berichten te sturen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
maar zijn er iig mensen die een msn op deze telefoon kunnen bevestigen? heb geen zin in om bijvoorbeeld naar ebuddy.nl te moeten internetten want die blijft pagina's verversen en dan gaat het helemaal duur worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
darkpluisje schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:36:
maar zijn er iig mensen die een msn op deze telefoon kunnen bevestigen? heb geen zin in om bijvoorbeeld naar ebuddy.nl te moeten internetten want die blijft pagina's verversen en dan gaat het helemaal duur worden :P
Hoezo duur? Ik heb een Hi abo gekozen met eindeloos online en daar zit geen datalimiet aan vast dus je kunt zoveel en zolang op internet als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Hoi Allen,

Ik zit nog te twijfelen of ik deze telefoon aan ga schaffen. Ik heb een tweetal (google) gerelateerde vraagjes. Misschien dat iemand van jullie het weet :-)

1. Kan je gmail als standaard e-mail account instellen. Dus dat je via het gewone menu e-mail je gmail berichten ziet, en kan mailen vanaf het daaraan gekoppelde e-mail adres. (ik gok dat dit mogelijk is, maar vindt veel op het Internet over de gmail app)

2. Ik wil ook graag mijn google calendar synchroniseren met de native kalender van de f480. Weet iemand of hier een tooltje voor is? Ik ben vandaag aan het spelen geweest met www.zyb.com, die schijnt het te kunnen doen, waardoor ik dat ben gaan testen met mijn N73. Helaas lukte het on-site synchroniseren met google calendar al niet waardoor mijn events nooit op de foon komen. Het liefste heb ik ook een 2 way sync (goh)

Als iemand mij hierover kan informeren :) graag!

Thanks

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
peakaboo schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:57:
[...]

Hoezo duur? Ik heb een Hi abo gekozen met eindeloos online en daar zit geen datalimiet aan vast dus je kunt zoveel en zolang op internet als je wilt.
ja maar niet iedereen zit bij Hi met een abbo zonder datalimiet... :O :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
darkpluisje schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:50:
[...]

ja maar niet iedereen zit bij Hi met een abbo zonder datalimiet... :O :X
Sjah dat is dan niet zo slim lijkt me, als je die telefoon voor zulke doeleinden wilt gaan gebruiken, maar er geen onbeperkt data limiet bij koopt/krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
peakaboo schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:56:
[...]

Sjah dat is dan niet zo slim lijkt me, als je die telefoon voor zulke doeleinden wilt gaan gebruiken, maar er geen onbeperkt data limiet bij koopt/krijgt.
is niet mogelijk bij mijn provider...zodra mijn abbo af is stap ik ook over naar een ander, maar dan moet ik nog wel 5 maanden wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:07:
is niet mogelijk bij mijn provider...
Welke provider heb je dan? In Nederland ken ik niet 1 provider waarbij je niet voor een klein bedragje p/maand kan internetten.
Zit je wel in Nederland? Wij kunnen hier zelfs bij de meeste pre-paid nummers nog internet afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:26:
[...]

Welke provider heb je dan? In Nederland ken ik niet 1 provider waarbij je niet voor een klein bedragje p/maand kan internetten.
Zit je wel in Nederland? Wij kunnen hier zelfs bij de meeste pre-paid nummers nog internet afsluiten.
nee het is voor mij niet mogelijk om een datalimiet vrij abbo aan te schaffen. Ik zit momenteel bij debitel, en het beste wat zij bieden is een internetabbo voor 10 euro per maand wat volgens hun ''onbeperkt'' is, maar een limiet heeft van 40mb...wat echt niks is, zeker niet als je een keer you-tube wil bekijken..

maar genoeg over abbo's, daar is dit topic niet voor..

verder met de vraag, heeft iemand msn werkend op de f480 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee het is voor mij niet mogelijk om een datalimiet vrij abbo aan te schaffen. Ik zit momenteel bij debitel, en het beste wat zij bieden is een internetabbo voor 10 euro per maand wat volgens hun ''onbeperkt'' is, maar een limiet heeft van 40mb...wat echt niks is, zeker niet als je een keer you-tube wil bekijken..
Dat lukt sowieso niet met de f480. T klopt inderdaad dat bij debitel de datalimiet 40 mb is en daarboven 0.75 per mb. Dat is echt een slechte grap zo duur. Msn wil alleen werken via e-buddy. Het probleem met de f480 is, dat het geen OS(operating system) heeft. Hierdoor is het slecht mogelijk om dingen te installeren op het apparaat.

Voor de rest is het wel een heel mooi toestel. Daarom heb ik hem ook, maar voor functionaliteit en compatibiliteit kun je beter een ander soort telefoon kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 13:07:
[...]

Dat lukt sowieso niet met de f480. T klopt inderdaad dat bij debitel de datalimiet 40 mb is en daarboven 0.75 per mb. Dat is echt een slechte grap zo duur. Msn wil alleen werken via e-buddy. Het probleem met de f480 is, dat het geen OS(operating system) heeft. Hierdoor is het slecht mogelijk om dingen te installeren op het apparaat.

Voor de rest is het wel een heel mooi toestel. Daarom heb ik hem ook, maar voor functionaliteit en compatibiliteit kun je beter een ander soort telefoon kiezen
lukt youtube niet met de f480??

maar het lijkt me toch vreemd dat msn er niet op werkt. De telefoon die ik nu heb (samsung z320i) heeft het als programma er ook op staan (helaas is deze 2e hands, dus niet met mijn sim geinstalleerd en daardoor voor mij niet bruikbaar) en dat is een best oude telefoon die beetje aan het begin van de 3G stond, maar dat heeft ook geen speciaal OS, dat is zelfde menu-structuur als je nu nog in de andere series vind ( E900 ed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op zondag 20 juli 2008 @ 13:57:
[...]

lukt youtube niet met de f480??
......
Jawel hoor, werkt A-Ok samen met een Vodafone prepay kaartje i.c.m. Internet Blox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
ik wil hem een dezer dagen bestellen, maar welke screenprotector past erop? want ik kan nergens een specifieke vinden, maar heb niet zoveel zin met dat leren hoesje te lopen, vind hem met staal mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiNNiT
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05-2020
Na een week in gebruik ben ik de volgende plussen en minnen tegengekomen.
Overall vind ik het een erg fijn toestel

Plussen:
-Batterij houdt het goed vol. Ongeveer 2 dagen met flink gebruik van internet, muziek, bellen etc. Dat viel me niet tegen

-Design en formaat vind echt super, dat was voor mij, naast de gedwongen winkelnering bij T-mobile, de voornaamste reden om niet voor een iPhone te gaan.

-Touchwiz werkt goed, vooral de haptic feedback vind ik erg fijn. Ik moet wel zeggen dat de touch op een iPhone nog beter werkt.

-MP3-speler, Radio, het werkt allemaal vlot

-Browsen gaat goed, dat had ik van te voren niet verwacht.

Minnen:

Touchscreen:
Het lijkt er bij mij op alsof het drukpunt van de niet precies in het midden van de knoppen is ge-alligned. Zo moet ik een beetje in de linkerbovenhoek van een button drukken om het gewenste resultaat te krijgen.

Gevoeligheid
-Gevoeligheid van de contact list is erg hoog en een tikkeltje onvoorspelbaar waardoor je soms opeens aan het scrollen bent ipv selecteren.

Fontsize
-Fontsize van lijsten (contacts, oproepen, favorieten) is belachelijk groot. Ik hoop echt dat dat in een volgende firmware aangepast wordt.

Widgets
-Widgets moet je eerst naar je scherm slepen voordat je de achterliggende applicatie kunt gebruiken.

-De beschikbare foto's in de foto widget zijn beperkt tot de foto's die op je telefoon hebt staan, behoorlijk nutteloos derhalve. Het scrollen door de foto's gaat ook niet echt snel.

-De indeling van de geselecteerde widgets wordt gereset als je de telefoon uit/aan zet.

Bevestigingen
Als je bijvoorbeeld contactgegevens wijzigt, wordt eerst gevraagd of je de wijziging wilt opslaan, en vervolgens moet je na het opslaan nog een keer op OK drukken bij de melding dat de contactpersoon is opgeslagen.

Contacts:
-Als je een contact toevoegt, worden niet standaard alle velden weergegeven die je kunt invullen. Het toevoegen van velden is nogal omslachtig, dit kan je beter doen in de bijgeleverde software.

-Het is niet mogelijk om letters in het veld Postcode te gebruiken (behalve de P)?

Camera
Shutter lag en lichtgevoeligheid. Tja, dat blijft natuurlijk een probleem bij mobiele telefoons. Die 5 MP's zijn natuurlijk geweldig, maar zorg wel dat je object zicht gedraagt als een standbeeld en vooral dat er voldoende licht is;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mijn f480 nu een week en ben zeer tevrede ik erger me aan een ding asl ik de mp3 in het widget aan zet speelt hij ook de samsung ringtones af ik krijg dat gewoon niet uitgezet weet iemand of dit kan en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
ik neem aan door de samsungmuziek uit de muzieklijst te halen/van je telefoon te flikkeren

mijn vraagje nog eens: welke screenprotector heb je nodig voor deze telefoon?

[ Voor 31% gewijzigd door darkpluisje op 21-07-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd of je met deze telefoon ook radio via internet er op kan krijgen?
een soort live stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
hij kan gewoon internetten, en elke telefoon die ik ken met internet heeft geen problemen met radio via internet, dus ik neem aan deze ook niet... maar er zit ook al radio ingebakken he, dus eht enige wat je dan extra hebt zijn zenders die over kabel en niet over fm gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja je hebt gelijk, maar ik bedoel eigenlijk zoiets als tuning fm, het voordeel daarvan is dat je geen headset nodig heb en dat je het gewoon over de speaker van de telefoon kan horen, nadeel is echter dat je mobiel internet moet hebben, maar ik weet niet of deze telefoon die steam ondersteunt, of dat iemand dit wel werkend heeft, dat zou ik graag willen horen !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
lijkt me dat dat iets van flash is ofzo? de f480 ondersteund als het goed is zowel flash als java, dus dat moet geen probleem vormen... maar 100% weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

favorieten verdwenen

Hallo allemaal,
als ik de browser opstart laat hij nu onderaan 4 icoontjes zien, pijltje naar boven, pijltje naar beneden, pijltje naar links en bookmark toeveoegen. Echter het icoontje bookmark openen of opties of zo is verdwenen !
Ik krijg het nergens meer terug. Iemand een idee ?

groetjes

Remco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiNNiT
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:12:
favorieten verdwenen

Hallo allemaal,
als ik de browser opstart laat hij nu onderaan 4 icoontjes zien, pijltje naar boven, pijltje naar beneden, pijltje naar links en bookmark toeveoegen. Echter het icoontje bookmark openen of opties of zo is verdwenen !
Ik krijg het nergens meer terug. Iemand een idee ?

groetjes

Remco
Je bent in full screen mode. Als je het scherm (ongeveer in het midden ofzo) even ingedrukt houdt, krijg je de mogelijk om weer terug te gaan naar bureablad view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
ondersteund de f480 MicroSDHC ? en welke screenprotector is geschikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TiNNiT schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:11:
Minnen:
-De beschikbare foto's in de foto widget zijn beperkt tot de foto's die op je telefoon hebt staan, behoorlijk nutteloos derhalve. Het scrollen door de foto's gaat ook niet echt snel.

Bevestigingen
Als je bijvoorbeeld contactgegevens wijzigt, wordt eerst gevraagd of je de wijziging wilt opslaan, en vervolgens moet je na het opslaan nog een keer op OK drukken bij de melding dat de contactpersoon is opgeslagen.

Contacts:
-Als je een contact toevoegt, worden niet standaard alle velden weergegeven die je kunt invullen. Het toevoegen van velden is nogal omslachtig, dit kan je beter doen in de bijgeleverde software.
Om even op deze punten terug te komen. De foto's voor de widget zijn zeker wel aan te vullen als je er nieuwe foto's op zet. Ook wanneer je foto's maakt en deze een keer instelt dan kan je ze daarna ook terug vinden in die widget. Speel daar maar eens mee je zult zien dat het werkt!

Over het bevestigen inderdaad er komt eerst ook een OK knop waar je op kan drukken. Als je namelijk gewoon 1 tel wacht verdwijnt die vanzelf. (desalniettemin is de ok knop nutteloos maar even dat je weet dat hij ook gewoon verdwijnt)

Echt een super toestelletje, heb btw nu ook eindelijk een nieuwe game erop, Sonic The Hedgehog, goede oude tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:06

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb em ook binnen vandaag.
Vraag me af of je niet een ander (mp3) deuntje als sms toon kan instellen.
Vlgs mij moet dat in de profielen ingesteld worden maar daar zie ik alleen de 4 standaard deuntjes.

Zit er al een half uur op te klooien maar schiet niet echt op.

Gevonden !

Zijn er nog tips hoe je kan zien welke firmware je hebt ?

[ Voor 13% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 23-07-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiNNiT
Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:38:

Zijn er nog tips hoe je kan zien welke firmware je hebt ?
*#1234#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiNNiT
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:09:
[...]

Om even op deze punten terug te komen. De foto's voor de widget zijn zeker wel aan te vullen als je er nieuwe foto's op zet. Ook wanneer je foto's maakt en deze een keer instelt dan kan je ze daarna ook terug vinden in die widget. Speel daar maar eens mee je zult zien dat het werkt!

Over het bevestigen inderdaad er komt eerst ook een OK knop waar je op kan drukken. Als je namelijk gewoon 1 tel wacht verdwijnt die vanzelf. (desalniettemin is de ok knop nutteloos maar even dat je weet dat hij ook gewoon verdwijnt)

Echt een super toestelletje, heb btw nu ook eindelijk een nieuwe game erop, Sonic The Hedgehog, goede oude tijd :D
Ik ben te ongeduldig, dat bevestigingsbericht verdwijnt inderdaad:-)

Die fotowidget, vind het toch niet handig. Het enige wat je er mee kan is een andere achtergrond instellen, daar kun je net zo goed een map voor aanmaken en vandaar uit instellen. Het zou wel handig zijn als je een map kon aanwijzen voor de foto widget.
Maar ja can't have it all:-)

Die van mij gaat wel terug btw, in het midden van het scherm werkt de touch soms wel en soms niet en als het wel werkt worden de verkeerde knoppen ingedrukt. Echt annoying als je aan het sms'en bent of een wachtwoord aan het intikken bent:-(
Iemand anders daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb ooit eens gezegd: voor mij nooit meer een samsung, maar moet er mss toch van terug komen na het zien van de F480! Wat een supermobieltje. :o :9~

Alleen een vraagje over foto's in het donker: kan iemand die hier plaatsen of een link er naar toe?
Is het trouwens xenon flitser? Zal wel niet...

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Sterretje6 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 00:28:
Ik heb ooit eens gezegd: voor mij nooit meer een samsung, maar moet er mss toch van terug komen na het zien van de F480! Wat een supermobieltje. :o :9~

Alleen een vraagje over foto's in het donker: kan iemand die hier plaatsen of een link er naar toe?
nop, net als bijna elke telefoon is het gewoon een LED-flitser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las vanmiddag op het internet een berichtje dat radioluisteren alleen met headset op kan. nou opzich is dat best logisch, maar er stond ook bij dat je alleen muziek die je er zelf opzet ook met headset kan luisteren. Je kan muziek dus niet afspelen met de speaker van de foon zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
darkpluisje schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:04:
ondersteund de f480 MicroSDHC ? en welke screenprotector is geschikt ?
Ik heb vandaag mijn abo verlengd en de F480 erbij besteld, kreeg gelijk een aanbieding in de bus voor Micro SD kaartjes. Is het nu slim om zo'n 8GB kaartje erin te stoppen of wortie dan echt trager zoals sommigen beweren?

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiNNiT
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:02:
Ik las vanmiddag op het internet een berichtje dat radioluisteren alleen met headset op kan. nou opzich is dat best logisch, maar er stond ook bij dat je alleen muziek die je er zelf opzet ook met headset kan luisteren. Je kan muziek dus niet afspelen met de speaker van de foon zelf?
Zowel radio als muziek afluisteren kun je via de speaker van de telefoon afspelen. De headset heb je wel nodig voor de radio, aangezien deze als antenne dient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiNNiT
PiP0 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 20:42:
[...]

Ik heb vandaag mijn abo verlengd en de F480 erbij besteld, kreeg gelijk een aanbieding in de bus voor Micro SD kaartjes. Is het nu slim om zo'n 8GB kaartje erin te stoppen of wortie dan echt trager zoals sommigen beweren?
Ik heb er 4GB en merk geen verschil. Applicaties kun je beter wel op de telefoon installeren is mijn ervaring. Maar muziek, foto's etc, lekker dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
LB06 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:01:
Je kunt langzamer scrollen door de scrollbalk aan de rechterkant van het scherm te gebruiken.
:D Amen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
nogmaals; welke screenprotector kan je het beste kopen?

en kreeg vandaag een aanbieding van alternate, sd kaartje van 4gig voor nog geen 14 euro...nadeel dat alleen met verzend kosten en al het bijna op 30 komt, waardoor het niet echt loont...maar ze zijn dus wel goedkoop te krijgen...
@PiPo: volgens mij maakt dat echt geen fuck uit...alleen zou je wle al goedkoper uit zijn met 2x 4Gig, maja dan moet je wel altijd dat kaartje bij je hebben. Mensen merken er ook niet veel van als ze een snel geheugen kaartje erin doen, dus denk dat het ook geen verschil mag maken als je er 1 van 8gig doet want de acces time is hetzelfde...hij moet alleen als die bijv volstaat met muziek wel wat langer laden als je je muziek bibliotheek opent neem ik aan, maar dat is logisch natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Niemand die weet of en hoe je een gesprek op kunt nemen?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
LB06 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 00:16:
Niemand die weet of en hoe je een gesprek op kunt nemen?
Op het moment dat je een verbinding hebt, het menu in gaan en zoeken naar de voice recorder? Zo kan ik het op mn D900 ook namelijk (samsung)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 10:00
Sterretje6 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 00:28:
Ik zal kijken of ik vanavond wat foto's kan schieten. Nog meer wensen als het om de camera gaat? Test ik dat ook meteen even.

Nog even teruggaan op het GPS verhaaltje van een pagina of 2-3 terug, zo te zien heb ik het werkend gekregen. Dit heb ik gedaan m.b.v. een tomtom bluetooth GPS ontvanger en AmazeGPS. Het gaat wel allemaal nogal traag, waarschijnlijk is het programma net iets te zwaar voor de telefoon maar het werkt wel. Het is nog niet in de auto getest, dit zal ik nog doen.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
buggienuk schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 15:58:
[...]

Ik zal kijken of ik vanavond wat foto's kan schieten. Nog meer wensen als het om de camera gaat? Test ik dat ook meteen even.

Nog even teruggaan op het GPS verhaaltje van een pagina of 2-3 terug, zo te zien heb ik het werkend gekregen. Dit heb ik gedaan m.b.v. een tomtom bluetooth GPS ontvanger en AmazeGPS. Het gaat wel allemaal nogal traag, waarschijnlijk is het programma net iets te zwaar voor de telefoon maar het werkt wel. Het is nog niet in de auto getest, dit zal ik nog doen.
naja gewoon paar foto's bij nacht zouden idd wel fijn zijn, en dan bij voorkeur van gezichten als het kan (je weet wel, het type fotos dat je op stap neemt moet nog wel een beetje te zien zijn) of een foto bij nacht waarbij er wel 1 lamp ergens brand (dus schijn invallend licht, kijken wat hij daar mee doet)

ook nog gewoon vraagej over de 480, krijg je het voor elkaar een compleet qwerty toetsenbord op het scherm te krijgen, zoals het bij de i900 wel mogelijk is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
darkpluisje schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 16:49:
[...]
ook nog gewoon vraagej over de 480, krijg je het voor elkaar een compleet qwerty toetsenbord op het scherm te krijgen, zoals het bij de i900 wel mogelijk is ?
Dat kan helaas niet, alleen het standaard telefoontoetsenbordje, ik mis een qwerty layout eigenlijk helemaal niet. Het werkt zo al lekker vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
peakaboo schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 01:07:
[...]

Op het moment dat je een verbinding hebt, het menu in gaan en zoeken naar de voice recorder? Zo kan ik het op mn D900 ook namelijk (samsung)...
Dat ging bij mijn oude SE ook zo dus dat was het eerste waar ik zocht, maar als op opties druk tijdens een gesprek staat ie er iig niet tussen.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 23:37:
nogmaals; welke screenprotector kan je het beste kopen?

en kreeg vandaag een aanbieding van alternate, sd kaartje van 4gig voor nog geen 14 euro...nadeel dat alleen met verzend kosten en al het bijna op 30 komt, waardoor het niet echt loont...maar ze zijn dus wel goedkoop te krijgen...
@PiPo: volgens mij maakt dat echt geen fuck uit...alleen zou je wle al goedkoper uit zijn met 2x 4Gig, maja dan moet je wel altijd dat kaartje bij je hebben. Mensen merken er ook niet veel van als ze een snel geheugen kaartje erin doen, dus denk dat het ook geen verschil mag maken als je er 1 van 8gig doet want de acces time is hetzelfde...hij moet alleen als die bijv volstaat met muziek wel wat langer laden als je je muziek bibliotheek opent neem ik aan, maar dat is logisch natuurlijk
Deze screenprotector heb ik en past PERFECT!! ;)

http://cgi.ebay.com/2x-TE...Q_trksidZp1713.m153.l1262

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
LB06 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 20:34:
[...]

Dat ging bij mijn oude SE ook zo dus dat was het eerste waar ik zocht, maar als op opties druk tijdens een gesprek staat ie er iig niet tussen.
Hmm oke dan weet ik het verder ook niet, keep trying?

Ik zit inmiddels al 1,5 week te wachten op mn F480 (bij Hi besteld). Zijn er meer mensen die lange levertijden ondervinden? Op de Hi site destijds stond bij vooraad: enkele dagen levertijd.. 10+ dagen noem ik niet enkele dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Levertijden willen we niet besproken hebben in dit topic, omdat het vanuit technish oogpunt niets toevoegt. Bel eens met Hi om te vragen wanneer je hem kan verwachten.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
pven schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:54:
Levertijden willen we niet besproken hebben in dit topic, omdat het vanuit technish oogpunt niets toevoegt. Bel eens met Hi om te vragen wanneer je hem kan verwachten.
naja het is niet alsof dit forum echt storm loopt en het dus erg storend is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
peakaboo schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:52:
[...]

Hmm oke dan weet ik het verder ook niet, keep trying?

Ik zit inmiddels al 1,5 week te wachten op mn F480 (bij Hi besteld). Zijn er meer mensen die lange levertijden ondervinden? Op de Hi site destijds stond bij vooraad: enkele dagen levertijd.. 10+ dagen noem ik niet enkele dagen...
Inderdaad, ik heb hem ook via hi, al zon 1.5 maand en had hem binnen 2 dagen. Bel ze op en probeer dit niet in dit topic te bespreken ;)

Btw, screenprotector besteld, thnx! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
darkpluisje schreef op zondag 27 juli 2008 @ 13:00:
[...]

naja het is niet alsof dit forum echt storm loopt en het dus erg storend is... :P
Het hoort hier niet omdat het inhoudelijk niets toevoegt. Het zou een zooitje worden als we bewust offtopic zaken gaan bespreken omdat bepaalde topics niet storm lopen. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
pven schreef op zondag 27 juli 2008 @ 13:02:
[...]

Het hoort hier niet omdat het inhoudelijk niets toevoegt. Het zou een zooitje worden als we bewust offtopic zaken gaan bespreken omdat bepaalde topics niet storm lopen. :Y)
Oke sorry het was meer om te polsen of het algemeen bekend was. Ik reageerde in 1e instantie ook op zijn vorig bericht ;)

Vraagje over die screenprotector, zit die er standaard op als je hem uit het doosje haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
peakaboo schreef op zondag 27 juli 2008 @ 13:09:
[...]

Oke sorry het was meer om te polsen of het algemeen bekend was. Ik reageerde in 1e instantie ook op zijn vorig bericht ;)

Vraagje over die screenprotector, zit die er standaard op als je hem uit het doosje haalt?
Nee, die moet je kopen die in de ebay link staat ;)
Maar daar ga je niet kapot van ( 5$ )

[ Voor 6% gewijzigd door Tomino op 27-07-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
pven schreef op zondag 27 juli 2008 @ 13:02:
[...]

nee maar het gaat er mij om dat iemand gewoon even een vraagje/opmerking heeft wat hij terloops noemt...het is niet alsof hier als een gek abbo's worden vergeleken en omdat het topic niet zo druk is stuit je ook minder snel mensen tegen de borst, en heb nog niemand horen klagen over abbo bespreken, daar gaat het mij om, dat er van mij niet zo snel ingegrepen hoeft te worden...als het echt storend is dan zeggen leden dat zelf wel en als dat niet werkt kan je altijd nog naar een modje, imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
vraagje, als ik er 1 vanuit amerika haal, doet hij het dan gewoon met een nederlandse simkaart? en kan ik hem dan ook op nederlands zetten, of moet hij daarvoor geflashed worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem vrijdag besteld en werd terug gebeld dat ze hem idd niet op voorraad hebben. ze bellen me morgen als het goed is om een aflever afspraak te maken. meer weet ik ook niet, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bij iemand bekend of het ooit nog eens mogelijk wordt om msn op deze tel te gebruiken

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
[quote]Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2008 @ 18:48:
ik heb hem vrijdag besteld en werd terug gebeld dat ze hem idd niet op voorraad hebben. ze bellen me morgen als het goed is om een aflever afspraak te maken. meer weet ik ook niet, sorry.
[/quote]

Ok thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2008 @ 22:20:
Is het bij iemand bekend of het ooit nog eens mogelijk wordt om msn op deze tel te gebruiken
alleen via internet (ebuddy oid)....Gewoon msn erop installeren waarschijnlijk niet omdat het een gesloten os heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar korte vraagjes.
- Hoe is de internet browser? Is dat ongeveer vergelijkbaar met het niveau van de Symbian S60 browser?
- Kan je agendapunten op je homescreen laten tonen? <-- dit kan dus niet aldus dit topic :P (net ff doorgebladerd)

Dat zijn 2 dingen die voor mij van groot belang zijn, verder echt een heel mooi toestel namelijk! Heel interessant, ook zeker als je hem naast de iPhone houdt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een F480, en kwam op dit forum terecht, wat een lekker overzichtelijk topic vergeken met de n95 (die ik hiervoor had :))

De reden waarom ik hier iets post is omdat ik hoop dat er mensen zijn die een oplossing hebben voor de games, of liever gezegd het te kort aan games/spelletjes op de F480.

1) Is er een overzichtelijk manier om games direct via USB op de phone te zetten (ik heb wel wat info daarover maar dat staat op een Russisch forum)

2) Zijn er uberhaupt al fatsoenlijke games voor de F480, ik heb eigenlijk alleen bejeweled gevonden wat enigzins werkt via het touchscreen maar ook niet helemaal 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 16:15:
Ik heb sinds kort een F480, en kwam op dit forum terecht, wat een lekker overzichtelijk topic vergeken met de n95 (die ik hiervoor had :))

De reden waarom ik hier iets post is omdat ik hoop dat er mensen zijn die een oplossing hebben voor de games, of liever gezegd het te kort aan games/spelletjes op de F480.

1) Is er een overzichtelijk manier om games direct via USB op de phone te zetten (ik heb wel wat info daarover maar dat staat op een Russisch forum)

2) Zijn er uberhaupt al fatsoenlijke games voor de F480, ik heb eigenlijk alleen bejeweled gevonden wat enigzins werkt via het touchscreen maar ook niet helemaal 100%
hoewel ik zelf nog geen f480 heb (even wachten tot er weer word uitbetaald :P ) was ik ook al opzoek gegaan... Zelf kon ik niet veel vinden (zelfs de bejeweld niet, moet je maar is een link naar dm'en alsjeblieft) maar wat ik zo kan vinden kan je ook proberen om games van de f700 of de f490 proberen te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de telefoonlijst kan je kiezen voor SIM-nummers of nummers die op je telefoon staan..
Dit werkt prima, de juisten worden weergegeven...
Alleen als ik nu een sms wil versturen, en ik wil een persoon uit mijn Telefoonlijst selecteren, dan zijn ineens beide lijsten zichtbaar.

Kan dit ook uitgeschakeld worden, zodat je maar 1 van beide ziet?
(zonder dat je bv. de SIM leeggooid)

En hoe bevalt de screenprotector van ebay link??
De moeite waard om te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 16:42:
[...]

hoewel ik zelf nog geen f480 heb (even wachten tot er weer word uitbetaald :P ) was ik ook al opzoek gegaan... Zelf kon ik niet veel vinden (zelfs de bejeweld niet, moet je maar is een link naar dm'en alsjeblieft) maar wat ik zo kan vinden kan je ook proberen om games van de f700 of de f490 proberen te installeren
Heel dom maar ik heb echt geen idee hoe ik je een PM kan sturen dus bij deze tik gewoon in Google.nl dit in "samsung f480 games" dan deze zoekopdracht "GSM Helpdesk Nederland :: Support Forum - Bekijk onderwerp - F480 ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 02:37
Is die Televate echt perfect passend? Ik heb er nu een op zitten die ik vanuit Duitsland via eBay heb gekocht maar die is niet echt goed passend (mist aan de onderkant en rond de knoppen een flink stuk :/ ). Je krijgt er dan wel 12 (!?) maar ik heb er liever 2 die wel goed passen :P .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar kun je ook andere widgets toevoegen op de f480 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Hoe zit het met GPS navigatie, ik geloof dat er geen ingebouwde gps ontvanger inzit, dus eentje met bloetoet aanschaffen, maar welke routeplanner werkt het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
buggienuk schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 15:58:
[...]

Het duurde een tijdje ( :$ ) maar ik heb de foto's gemaakt. 's Avonds is de camera niet echt goed, je ziet nogal veel ruis. Foto's met uitgaan e.d. heb ik niet gemaakt, hier moet je het maar mee doen. Ik geef maar directe links om het forum niet te vervuilen.
http://i355.photobucket.c...44/buggienuk/Foto0049.jpg
http://i355.photobucket.c...44/buggienuk/Foto0050.jpg
http://i355.photobucket.c...44/buggienuk/Foto0052.jpg
http://i355.photobucket.c...44/buggienuk/Foto0053.jpg
Foto's van buggie's kamer©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
buggienuk schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:47:
[...]

Het duurde een tijdje ( :$ ) maar ik heb de foto's gemaakt. 's Avonds is de camera niet echt goed, je ziet nogal veel ruis. Foto's met uitgaan e.d. heb ik niet gemaakt, hier moet je het maar mee doen. Ik geef maar directe links om het forum niet te vervuilen.
http://i355.photobucket.c...44/buggienuk/Foto0049.jpg
http://i355.photobucket.c...44/buggienuk/Foto0050.jpg
http://i355.photobucket.c...44/buggienuk/Foto0052.jpg
http://i355.photobucket.c...44/buggienuk/Foto0053.jpg
Foto's van buggie's kamer©
ok heel erg bedankt...

ja de foto's zijn inderdaad in het donker niet helemaal geweldig, net zoals iedere camera word het beeld wat blauwig (wat je vooral ziet met ligt van de zijkant, en dan helemaal bij foto van een gezicht, dat bedoelde ik met uitgaansfoto's) en dat zie je ook op de laatste foto..
desalniettemin vind ik dat hij nog best goeie foto's maakt, zeker als je ze op deze resolutie laat zien is het prima te doen voor een telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voortaan even een reactie afwachten ;)

[ Voor 77% gewijzigd door DaannO op 30-07-2008 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:08:
ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar kun je ook andere widgets toevoegen op de f480 ?
Nope, is (nog?) niet mogelijk. Je zal het moeten doen met de standaard widgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:08:
ja het kwam al voorbij...7 uur hiervoor vroeg je het namelijk ook al...

en nee, er zijn nog geen widgets hoewel het wel typisch iets lijkt wat samsung toe gaat voegen als ze eeen beetje support voor de f480 houden. Sowieso is er qua programma's nog niet(s) (veel) toe te voegen gezien het op een gesloten os van samsung draait, waardoor er niks voor gemaakt kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje heb jij je telefoon al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 18:49:
darkpluisje heb jij je telefoon al ontvangen?
ik zou willen, maar helaas moet ik nog even wachten tot het salaris weer gestort word (arm studentje :P) en dus duurt het nog een week of 3 voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
yeah, ik heb hem gister ontvangen, geil dingetje is het. ben nog druk bezig alles te ontdekken, maar tot nu toe ben ik zeer tevreden met mijn keuze.
Darkpluisje, neem nog een extra krantenwijk, deze wil je echt hebben :P _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
PiP0 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:52:
yeah, ik heb hem gister ontvangen, geil dingetje is het. ben nog druk bezig alles te ontdekken, maar tot nu toe ben ik zeer tevreden met mijn keuze.
Darkpluisje, neem nog een extra krantenwijk, deze wil je echt hebben :P _/-\o_ :9~
haha werk nu al 6 dagen per week :P houd geen vakantie over zo :P
zal ook zeker alles neerzetten als ik hem heb, maar eerst een weekendje lowlands, daarna bestel ik hem en ga ik er ook mee spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou deze screenprotector wat zijn? Iemand ervaring mee?

Link

En in het widget scherm staat iets met gebeurtenissen. Geeft altijd aan geen gebeurtenis.
Hoe werkt dit?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2008 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 17:28:
Zou deze screenprotector wat zijn? Iemand ervaring mee?

Link

En in het widget scherm staat iets met gebeurtenissen. Geeft altijd aan geen gebeurtenis.
Hoe werkt dit?
als ik jou was zou ik voor full-body protector gaan, is wel wat duurder (25 dollar) hoewel ze ook bij sites voor 11 dollar te krijgen zijn (alleen is niet helemaal zeker of ze van hetzelfde materiaal zijn) maar die protectors kan je met sleutels over gaan en dan nog geen krasje en ze beschermen ook je achterkant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is iemand dit ook opgevallen als je vanuit het bestandsbeheer programma een wallpaper als achtergrond zet op het widget menu, dan wordt de kwaliteit ineens minder (ik heb het hier over speciale 240x320 wallpapers dus resize is niet meer relevant), erg jammer!
De standaard wallpapers zijn BMP wellicht dat dat het verschil is, maar ik vind het wel een klein minpuntje dat die wallpapers minder van kwaliteit worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:51:
is iemand dit ook opgevallen als je vanuit het bestandsbeheer programma een wallpaper als achtergrond zet op het widget menu, dan wordt de kwaliteit ineens minder (ik heb het hier over speciale 240x320 wallpapers dus resize is niet meer relevant), erg jammer!
De standaard wallpapers zijn BMP wellicht dat dat het verschil is, maar ik vind het wel een klein minpuntje dat die wallpapers minder van kwaliteit worden.
en als je een wallpaper probeert met dubbele resolutie? (dus 480x640) resised hij hem dan wel naar goeie kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 02:37
Jpg wallpapers geeft hij idd heel lelijk weer, bmp's perfect. Omzetten met Paint werkt prima.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjrn
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 17:28:
Hoe werkt dit?
Gebeurtenissen zijn ontvangen SMSjes, gemiste oproepen enz. Neem even een andere telefoon, bel jezelf (zonder op te nemen), en dan zie je hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Na het lezen van dit topic was ik meteen verkocht. Besteld en heb hem inmiddels alweer een week of 3 in huis. (Vodafone)

Tot nu toe erg positief over het toestel. Alleen 1 tip: download niet het spelletje Brain Training.
Bij sommige opgaven zijn de toetsen gewoon TE klein waardoor het spel zegt dat je dom bent. :+

Wat mij wel opvalt: ik heb nu meerdere malen de tijd gelijk gezet, maar na 1 week zit er een afwijking van 2 minuten in.

Voorderest: Heerlijk toestel!! Alles werkt gewoon prima, ook de usb-kabel aansluiting (bij mijn vorige Nokia N70 en SonyEricsson V800 kreeg ik steeds melding "Apparaat niet gevonden")
Gemakkelijk MP3's en andere dingen overzetten door de gebruiksvriendelijke software. Batterij gaat bij mij (intensief gebruik) zo'n 4 dagen mee.

Hebben de andere mensen hier ook een licht rateltje in het toestel zitten? Bovenaan het toestel?
Te horen als je aan de bovenkant op de achterkant lichtjes tikt.
Oh ja? Bij mij begon ie na 200 smsjes te piepen: "ik ben vol"

gewoon kwestie van leeggooien, maar dan nog....

[ Voor 11% gewijzigd door Naboo op 01-08-2008 17:16 ]

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Naboo schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 17:05:
Na het lezen van dit topic was ik meteen verkocht. Besteld en heb hem inmiddels alweer een week of 3 in huis. (Vodafone)

Tot nu toe erg positief over het toestel. Alleen 1 tip: download niet het spelletje Brain Training.
Bij sommige opgaven zijn de toetsen gewoon TE klein waardoor het spel zegt dat je dom bent. :+

Wat mij wel opvalt: ik heb nu meerdere malen de tijd gelijk gezet, maar na 1 week zit er een afwijking van 2 minuten in.

Voorderest: Heerlijk toestel!! Alles werkt gewoon prima, ook de usb-kabel aansluiting (bij mijn vorige Nokia N70 en SonyEricsson V800 kreeg ik steeds melding "Apparaat niet gevonden")
Gemakkelijk MP3's en andere dingen overzetten door de gebruiksvriendelijke software. Batterij gaat bij mij (intensief gebruik) zo'n 4 dagen mee.

Hebben de andere mensen hier ook een licht rateltje in het toestel zitten? Bovenaan het toestel?
is een verborgen functie, naast mp3 speler is het stiekem ook een rammelaar :+ :9

ontopic: 4 dagen vind ik erg netjes, dat spreekt me ook zeker aan bij de f480. Ben zelf ook echt verkocht en kan niet wachten tot ik hem kan bestellen. Wel raar dat er trouwens een afwijking inzit...heb ik nog nooit gehoord bij digitale dingen..:S Weet je zeker dat het niet de bron waar je hem op gelijk zet is die verkeerd gaat lopen (of die je het met teletekst oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
draait de f480 trouwens met hetzelfde os als de f700, of verschillen ze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino

[...]

Oh ja? Bij mij begon ie na 200 smsjes te piepen: "ik ben vol"

gewoon kwestie van leeggooien, maar dan nog....
Heb ik ook, Is je antenne + je vibratie functie :) niks ergs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel geheugen zit er op als je de telefoon nieuw in handen krijgt? dus zonder hem uit te breiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
Ik heb hier dan weer geen last van, de telefoon maakt geen geluid als je hem heen en weer schud.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 12:32:
Hoeveel geheugen zit er op als je de telefoon nieuw in handen krijgt? dus zonder hem uit te breiden!
232MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke keer als ik een SMS-bericht wil maken staat het virtuele toetsenbord op Engels en numeriek. Hoe kan ik instellen dat het toetsenbord standaard op Nederlands en T9Abc staat.
Bij instellingen » telefoon » taal staat schermtekst en T9-invoer op Nederlands en verder kan ik bij de instellingen niets vinden.
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bomberman schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 23:07:
Jpg wallpapers geeft hij idd heel lelijk weer, bmp's perfect. Omzetten met Paint werkt prima.
BMP werkt inderdaad perfect, wel enigzins vreemd want de file viewer geeft jpg ook goed weer, alleen als wallpaper worden ze verpest... Gelukkig zijn er handige batch converters te vinden om hele verzamelingen jpg naar bmp om te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook eindelijk in bezit! op welke grote kon je het beste foto's maken? de foto's die ik vandaag gemaakt heb, lijken namelijk heel dof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 21:01
Sinds vrijdag ook een F480. Geweldig dingetje! :)

Omdat ik het toch wel irritant vind dat je je achtergrond in 'hold' stand niet kan veranderen ben ik opzoek gegaan naar firmwares voor de F480. In mijn speurtocht ben ik dit topic tegen gekomen, dat gaat over Samsung F480 flashen naar nieuwe firmware. Alleen ben ik nog nergens tegen gekomen wat er nou precies verandert is, en of het wel officiële firmwares oid zijn...

En hier ook nog iets handigs.

Hoop dat jullie er wat aan hebben, maar ik probeer het iig nog niet :)

[ Voor 13% gewijzigd door JorzoR op 02-08-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Leuke link. Na invoeren van die code uit je 2e link. kan ik bij een menu komen dat Instant messenger heet met optiesL: None, CLIENT IM en URL link

Msn anyone? ;)
usefull code for F480 :*#6984125*#
Now are you in “Admin setting” menu.
for the menu [4] Internals (Master Key: *#9072641*#)
Staan interessante dingen tussen!

[ Voor 36% gewijzigd door Tomino op 02-08-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Heb m aangezet, maar kan nergens iets nieuws vinden als ie geactiveerd is... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
JorzoR schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 21:59:
[...]

Heb m aangezet, maar kan nergens iets nieuws vinden als ie geactiveerd is... :9
Inderdaad, mnaar wellicht iets met een volgende firmware update oid?
Je kan écht veel inzien in die instellingen. Iemand die er meer verstand van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh heeft ie ook een speaker functie ?
"Als in" kan ik wanneer de mp3 speler gebruik ook de omgeving waarin ik verkeer mee laten genieten ?
*edit* en uh handsfree functie ?

Nog iets nu wil ik de mijne in Duitsland kopen (simlock vrij) echter dit is mij bij mijn eerdere mobieltje slecht bevallen omdat die telefoon geen Nederlandse taal mogelijkheid bezat.
Vermoeden jullie dat de Nederlandse taal gewoon aanwezig is ?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 06:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 06:30:
uh heeft ie ook een speaker functie ?
"Als in" kan ik wanneer de mp3 speler gebruik ook de omgeving waarin ik verkeer mee laten genieten ?
*edit* en uh handsfree functie ?

Nog iets nu wil ik de mijne in Duitsland kopen (simlock vrij) echter dit is mij bij mijn eerdere mobieltje slecht bevallen omdat die telefoon geen Nederlandse taal mogelijkheid bezat.
Vermoeden jullie dat de Nederlandse taal gewoon aanwezig is ?
Speakerfunctie: Ja
Handsfree = Speakerfunctie (toch?) = Ja

Ik denk dat de NL taal wel aanwezig is ja, maar kan ik niet met zekerheid zeggen. Op de F480 die ik nu heb (in NL gekocht) heb je wel de mogelijkheid om een hele zooi talen in te stellen...
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste