LB06 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:27:
Het is me nog steeds niet duidelijk hoe het mogelijk is om meerdere dan wel alle contactpersonen tergelijkertijd van of naar de sim/telefoon te kopiëren. Iemand een idee? Ik heb alle menu's een beetje door zitten bladeren en de user manual doorgenomen, maar ik heb helaas niks kunnen vinden.
Het is wel mogelijk, ga naar je telefoonlijst -> opties -> kopiëren naar telefoon -> meerdere. Hier kan je kiezen of je iedereen wilt kopiëren of slechts een paar personen.
Ik heb hem dus net een paar uurtjes binnen en ik moet zeggen dat ik hem wel heel leuk vind. Mijn zus was meteen jaloers op mijn blitse telefoon. Ik ga er nog even mee spelen en dan plaats ik mijn ervaringen hier.
[EDIT]
Weet iemand hoe je de achtergrond veranderd van het scherm dat je ziet als je het toestel op hold zet? De normale achtergrond heb ik al veranderd maar ik wil ook de 'hold' background veranderen. Ik heb wel gemerkt dat hij soms plaatjes gebruikt die niet in de 'image' directory staan. Deze plaatjes kan ik dan ook nergens op de telefoon terugvinden (

). Ik heb bijvoorbeeld al enkele keren een plaatje van de duinen in een woestijn gezien. Ook een zwart/wit plaatje met een golf erin.
Ik heb echter ook een klein probleempje met de image viewer widget (dinges.). Als ik hem naar het hoofdschermpje sleep dan zie ik vaak eerst geen plaatje, als ik dan naar links en rechts druk dan zie ik de plaatjes wel. Dit zijn wel custom plaatjes (jpgs) die groter zijn dan 240*320.
[EDIT2]
Dit probleem gebeurd met alle plaatjes blijkbaar, iemand een idee?
[/EDIT2]
Ik heb ook een plaatje, als ik de image widget open met dat plaatje er als eerste in dan loopt de widget vast. Hij blijft steeds minimaliseren en maximaliseren, de telefoon aan en uitzetten lost het op. De widget doet het dan wel weer goed. Ik ben dit alleen nog maar bij dit ene plaatje tegengekomen;
imageshack linkje
Uitproberen op eigen risico natuurlijk
.
Verder vind ik het een geweldige telefoon en ik hoop ook dat een firmwareupgrade dit 'probleem' op lost. Heeft een van jullie dit probleem al gehad of ben ik de enige?
[EDIT3]
Het probleem met de image widget is opgelost. Ik heb mijn plaatjes omgezet in 24bits bmps van 240*320 pixels. Ik heb nu geen last meer van plaatjes die ik niet zie of een flippende widget. Nu alleen nog die hold-background veranderen.
De oude plaatjes waren jpgs met variërende groottes.
Ik hoop wel dat samsung snel een nieuwe firmware released, op dit moment heb ik firmware F480XXHDA (op te roepen door *#1234#). Op het britse vodafone forum heb ik al wel iets gelezen over firmware E2 die wat problemen op zouden lossen. Ik kan hem alleen niet vinden, op de samsung website vind ik niks terug over firmware en via google kan ik ook niet echt iets vinden. Welke firmware hebben jullie op dit moment? En van welke provider komt jullie telefoon? (simlockvrij, HI, Vodafone, etc etc?)
[
Voor 63% gewijzigd door
buggienuk op 28-06-2008 19:36
]