Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 08:29
idd de samsung is een stuk kleiner dan iPhone
de htc touch diamond is een stuk minder responsive dan de samsung ( langzamer )
maar de samsung is geen smartphone wat de diamond en iphone wel zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 17:41
Argh! Hij lijkt geen ID3-tags voor MPEG-4/AAC te ondersteunen. Hierdoor is de music player zo goed als nutteloos, aangezien ~50% van mijn muziek .m4a is en ik niet werk met mappen en bestandsnamen, maar de structuur besloten ligt in de metatags. Verschrikkelijk. Ik hoop dat er nog een fix voor komt.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174320

murky123 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:21:
idd de samsung is een stuk kleiner dan iPhone
de htc touch diamond is een stuk minder responsive dan de samsung ( langzamer )
maar de samsung is geen smartphone wat de diamond en iphone wel zijn..
De Samsung is toch ook een smartphone met bijna dezelfde mogelijkheden als de htc en iphone ?

Iphone handig met meenemen ? Nogmaals , dan moet ik sowieso wachen tot ie uit is en zelf met abbo moet ik denk ik bijbetalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 174320 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:28:
[...]

De Samsung is toch ook een smartphone met bijna dezelfde mogelijkheden als de htc en iphone ?
De F480 heeft een proprietary OS, waar de HTC Windows Mobile draait. Voor de iPhone is (of gaat er komen) er een SDK. Dus het is niet echt vergelijkbaar.
Iphone handig met meenemen ? Nogmaals , dan moet ik sowieso wachen tot ie uit is en zelf met abbo moet ik denk ik bijbetalen ?
Dit topic gaat niet over de iPhone, daarvoor moet je in Apple Talk zijn. Je zou daar [iPhone 3G] Speculatie over prijs en abonnementen eens door kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry, je hebt gelijk was ook niet mijn bedoeling.
Ik denk zelf gewoon dat de iphone iets te groot is , wel leuk maar niet handig qua meenemen.

Ik neig naar de samsung. deze schijnt qua interface sneller te zijn dan htc. Klopt dit ?
De mogelijkheden qua filmpjes kijken, meedraaien van het scherm, youtube filmpjes kijken, etc. kunnen bij beide telefoons. Heb nu een samsung beeldtelefoon. Op zich bevalt samsung wel.

Bij deze samsung schijnt de batteri wel snel op te zijn. klopt dit ?>

De widget lijken me trouwens erg handig.

Vraagje nog qua touchscreen. Niet nadeel qua vettigheid in vergelijking met een teleoon met toetsen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
het touchscherm vind ik echt heel goed zijn werk doen. wat bedoel je met vettigheid. (vingerafdrukken beinvloeden hier in iedergeval niet de werking)

nog steeds geen enkel krasje na 3 weken in gebruik op het prima touchscreen ( geen protector in gebruik)

batterij duurt 3 dagen bij normaal gebruik. beetje bellen, wat mp3 beluisteren, fotootje maken.
wat ik wel goed vind is dat hij ook kan laden via de USB-kabel.

als ik het htc topic doorlees van de diamond denk ik wel dat de f480 sneller is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik zo hoor , is de f480 iets sneller ja.
Qua mogelijkheden scheelt de htc toch niet veel ?
Ja, sorry, ik probeer de knoop door te hakken. Mijn zoon wil mijn telefoon en deze laatste dagen gebruiken om met zijn vriendjes van alles uit te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:19
Anoniem: 174320 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:30:
Wat ik zo hoor , is de f480 iets sneller ja.
Qua mogelijkheden scheelt de htc toch niet veel ?
Ja, sorry, ik probeer de knoop door te hakken. Mijn zoon wil mijn telefoon en deze laatste dagen gebruiken om met zijn vriendjes van alles uit te wisselen.
Volgens mij verschillen de HTC en de Samsung juist heel erg. De HTC is een windows mobile telefoon en de samsung een 'gewone' telefoon. Volgens mij zijn deze niet te vergelijke met elkaar. Het is ongeveer dezelfde vergelijking tussen een computer en een typmachine. :)

Als het goed is hoor. Ik heb nog niet met de samsung mogen spelen

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht dat de f480 ook een smartphone was waarbij je van alles ermee kunt doen (mp3, films kijken, etc.)
Dat kan met de htc dacht ik ook.

Nu is de htc dan iets trager qua interface en neigde ik naar de samsung maar begin ik toch te twiijfelen.

Is er inderdaad ook een htc touch diamond topic ?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 174320 op 25-06-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
De Samsung heeft naar mijn weten al geen QWERTY toetsenbord.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1298145/0

[ Voor 38% gewijzigd door hk12nl op 25-06-2008 13:44 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mmmmmm dat wist ik niet.

Verder dan nog veel verschillen ? Ik heb wel zitten vergelijken maar dacht dat alleenn de interface van samsung sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 174320 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:39:
Ik dacht dat de f480 ook een smartphone was waarbij je van alles ermee kunt doen (mp3, films kijken, etc.)
Dat kan met de htc dacht ik ook.

Nu is de htc dan iets trager qua interface en neigde ik naar de samsung maar begin ik toch te twiijfelen.
Je kunt ook een hoop met de F480, het is niet zo dat wanneer er geen Windows Mobile op staat, het apparaat direct niks kan. Met een proprietary OS zoals de F480 heeft is het slechts niet mogelijk om allerlei 3rd party apps gemakkelijk te installeren. Bij Windows Mobile ben je vrij om er allerlei programma'tjes op te zetten.
Je zou het kunnen vergelijken met een console en een pc. Op een pc kun je allerlei programma's installeren, en op een console kan dit niet. Maar dat wil niet zeggen dat een console niks kan. Als je "gewoon" een telefoon wil met wat extra mogelijkheden zoals video/audio of weet ik veel wat, dan zit je met de F480 ook wel goed. Als de eigenschappen van de F480 voldoen aan de eisen die jij stelt dan zie ik eigenlijk niet in wat het probleem is.
Maar een smartphone is het niet.
Is er inderdaad ook een htc touch diamond topic ?
Gebruik de zoekfunctie eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gedaan en gevonden.
Zal bij dat topic ook eens kijken.

Ik was vandaag geneigd om de f480 te nemen, maar door een review die ik via mijn huidige mobiel las begon ik toch te twijfelen.

Bij de samung kan je trouwens uitbreiden naar 8 gig., dat kan met de htc dan weer niet.

Beide vind ik mooie en beide hebben veel mogelijkheden.

Ik stel niet specifieke eisen, met beide kan je allemaal wat ik wil, Internetten, mp3's erop (htc dan een mooite mp3 interface), misschien ook navigeren (al heb ik wel al een tom tom 910 in de auto), etc.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 174320 op 25-06-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
voor mij was de keuze makkelijk.
de F480 kan precies doen wat ik verlang van een telefoon : goede camera, uitbreidbaar geheugen, touchscreen, lekker snel, compact, mp3 speler, radio, bluetooth.

alles wat een telefoon meer kan aan opties, instellingen, apps. e.d. maken in mijn ogen de telefoon alleen maar onoverzichtelijker. misschien wel wat kwetsbaarder en of langzamer.

keep it simple en effective is mijn motto met een mobiel. en dat is deze F480 zeer zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265854

En dan is er ook de Samsung F490, is dat de voorloper ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:29
Abo van Hi is stilzwijgend verlengt om te wachten op deze foon :)

Morgen even telefonisch bestellen ! *O*

Al aantal jaren samsung ervaring, en werkt prima in mijn ogen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
murky123 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:06:
voor mij was de keuze makkelijk.
de F480 kan precies doen wat ik verlang van een telefoon : goede camera, uitbreidbaar geheugen, touchscreen, lekker snel, compact, mp3 speler, radio, bluetooth.

alles wat een telefoon meer kan aan opties, instellingen, apps. e.d. maken in mijn ogen de telefoon alleen maar onoverzichtelijker. misschien wel wat kwetsbaarder en of langzamer.

keep it simple en effective is mijn motto met een mobiel. en dat is deze F480 zeer zeker
Nix aan toe te voegen :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042

Ik lees op buitenlandse forums dat de gesprekskwaliteit niet altijd
super is met dit toestel, bv. laag volume.
Hoe vinden jullie de gesprekskwaliteit van de F480 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Anoniem: 265854 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:23:
En dan is er ook de Samsung F490, is dat de voorloper ofzo?
UIt de review van GSMarena:

Samsung F490 is also taking part in this race but despite that its name suggests higher class than the F480, its functionality is not speaking of anything like that. The Croix interface may be an award winner, but is not nearly as nice to use as the flash UI of Samsung F480. Besides, the F480 definitely looks better and is more compact.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Anoniem: 114042 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 07:21:
Het is samsung, die maken miljoenen telefoons, en dat al voor jaren. Dit is géén low budget toestel, dus ik denk dat het aan de provider ligt..

Btw, net besteld via de Hi shop :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tomino op 26-06-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Anoniem: 114042 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 07:21:
qualiteit vind ik goed maar het volume had van mij iets harder gemogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Even een vraagje over de foto's: Als ik een foto maak dan ziet de foto er, nadat hij genomen is, even heel goed uit maar daarna wordt hij een beetje wazig. Hebben meer mensen hier last van? Ik hou hem wel langdurig stil dus daar kan het niet aan liggen....

[ Voor 91% gewijzigd door hk12nl op 26-06-2008 22:29 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
klopt.. heb ik ook.maar zodra ik de foto op mijn pc bekijk is hij wel scherp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Harem.nl schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:02:
Even een vraagje over de foto's: Als ik een foto maak dan ziet de foto er, nadat hij genomen is, even heel goed uit maar daarna wordt hij een beetje wazig. Hebben meer mensen hier last van? Ik hou hem wel langdurig stil dus daar kan het niet aan liggen....
Heeft waarschijnlijk met cashing te maken. Heeft puur met kracht/geheugen te maken. Ook als je meerdere foto's bekijkt achter elkaar duurt het meestal even voordat ie scherp wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

*weg*

Dit bericht voegt inhoudelijk niets toe aan de discussie over de technische aspecten van dit toestel.

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 27-06-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Het is me nog steeds niet duidelijk hoe het mogelijk is om meerdere dan wel alle contactpersonen tergelijkertijd van of naar de sim/telefoon te kopiëren. Iemand een idee? Ik heb alle menu's een beetje door zitten bladeren en de user manual doorgenomen, maar ik heb helaas niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-06 10:53
LB06 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:27:
Het is me nog steeds niet duidelijk hoe het mogelijk is om meerdere dan wel alle contactpersonen tergelijkertijd van of naar de sim/telefoon te kopiëren. Iemand een idee? Ik heb alle menu's een beetje door zitten bladeren en de user manual doorgenomen, maar ik heb helaas niks kunnen vinden.
Het is wel mogelijk, ga naar je telefoonlijst -> opties -> kopiëren naar telefoon -> meerdere. Hier kan je kiezen of je iedereen wilt kopiëren of slechts een paar personen.

Ik heb hem dus net een paar uurtjes binnen en ik moet zeggen dat ik hem wel heel leuk vind. Mijn zus was meteen jaloers op mijn blitse telefoon. Ik ga er nog even mee spelen en dan plaats ik mijn ervaringen hier.

[EDIT]
Weet iemand hoe je de achtergrond veranderd van het scherm dat je ziet als je het toestel op hold zet? De normale achtergrond heb ik al veranderd maar ik wil ook de 'hold' background veranderen. Ik heb wel gemerkt dat hij soms plaatjes gebruikt die niet in de 'image' directory staan. Deze plaatjes kan ik dan ook nergens op de telefoon terugvinden (:?). Ik heb bijvoorbeeld al enkele keren een plaatje van de duinen in een woestijn gezien. Ook een zwart/wit plaatje met een golf erin.

Ik heb echter ook een klein probleempje met de image viewer widget (dinges.). Als ik hem naar het hoofdschermpje sleep dan zie ik vaak eerst geen plaatje, als ik dan naar links en rechts druk dan zie ik de plaatjes wel. Dit zijn wel custom plaatjes (jpgs) die groter zijn dan 240*320.
[EDIT2]
Dit probleem gebeurd met alle plaatjes blijkbaar, iemand een idee?
[/EDIT2]

Ik heb ook een plaatje, als ik de image widget open met dat plaatje er als eerste in dan loopt de widget vast. Hij blijft steeds minimaliseren en maximaliseren, de telefoon aan en uitzetten lost het op. De widget doet het dan wel weer goed. Ik ben dit alleen nog maar bij dit ene plaatje tegengekomen;
imageshack linkje
Uitproberen op eigen risico natuurlijk O-) .

Verder vind ik het een geweldige telefoon en ik hoop ook dat een firmwareupgrade dit 'probleem' op lost. Heeft een van jullie dit probleem al gehad of ben ik de enige?

[EDIT3]
Het probleem met de image widget is opgelost. Ik heb mijn plaatjes omgezet in 24bits bmps van 240*320 pixels. Ik heb nu geen last meer van plaatjes die ik niet zie of een flippende widget. Nu alleen nog die hold-background veranderen.
De oude plaatjes waren jpgs met variërende groottes.

Ik hoop wel dat samsung snel een nieuwe firmware released, op dit moment heb ik firmware F480XXHDA (op te roepen door *#1234#). Op het britse vodafone forum heb ik al wel iets gelezen over firmware E2 die wat problemen op zouden lossen. Ik kan hem alleen niet vinden, op de samsung website vind ik niks terug over firmware en via google kan ik ook niet echt iets vinden. Welke firmware hebben jullie op dit moment? En van welke provider komt jullie telefoon? (simlockvrij, HI, Vodafone, etc etc?)

[ Voor 63% gewijzigd door buggienuk op 28-06-2008 19:36 ]

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157002

Misschien een hele domme reactie maar ik heb sinds gister ook me Samsung F480, ben er tot nu toe hartstikke tevreden over alleen ik wil ook graag google maps op me telefoon hebben. Ik heb geen internet abonnement erbij afgesloten en wil het dus het liefst via de pc doen.

Ik heb vanochtend geprobeerd de .jar file van google maps via bluetooth naar me telefoon te doen maar dan krijg ik een foutmelding dat het bestandstype niet wordt herkend, iemand een idee hoe ik toch google maps erop krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 07-06 15:30

Grudgie

PSN: Grudgie7

Welke firmware hebben jullie op dit moment? En van welke provider komt jullie telefoon? (simlockvrij, HI, Vodafone, etc etc?)

Ik heb dezelfde firmware als jij.

Wat betreft de provider heb ik Vodafone simlock vrij, dus de telefoon los gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Is het mogelijk om Windows Mobile Messenger op de F480 te installeren trouwens?

Als het goed is krijg ik morgen me toestel binnen :) (via internet besteld).

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 146055 op 29-06-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
ik heb gisteren ook een f480 opgehaald met kpn abbo.
ik heb ook een paar dingetjes waar ik niet uitkom. ik kan het niet vinden in de gebruiksaanwijzing..
als ik een foto heb gemaakt en die wil ik draaien, doet hij het wel maar ik kan ze niet zo opslaan??

kun je ook je persoonlijke widget erin zetten? heb ik gelezen op een site, maar hoe?
verder een supermooi toestel, smsen is ideaal ! alles heel handig en groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137809

Sinds vorige week de Samsung F480 aangeschaft en wat een super toestel!

Nu sinds vorige week in bezit en met uitzondering van een paar hele kleine minpuntjes echt dik tevreden!

De telefoon is super fraai vormgegeven en echt een lust voor het oog. Ik begruik het bijgeleverde klepje gewoon omdat het zeker geen verlelijking van de telefoon is en daardoor geen nadeel opleverd. De foto's die hij maakt zijn erg mooi alleen lijkt het onscherp op de telefoon. Als je ver inzoomt op op de pc kijkt zijn ze gewoon scherp. Er zijn ook enorm veel dingen die je kan instellen of aanpassen bij de foto's. De telefoon kent zelf smile shutter etc.

Daarnaast in gebruik is hij erg handig en kun je veel dingen instellen en aanpassen waaronder ook de sms en beltoon naar eigen gelieve. Enige jammer is dat je niet kan instellen dat je andere widgets in de lijst wilt. Wel kan je instellen welke er staan die je dan niet meer wilt hebben. Ook jammer dat je de achtergronden in Hold positie niet kan aanpassen.

Geluidskwaliteit is goed maar had wel harder gemogen inderdaad. Verder bij het bekijken van fotos etc kun je erg mooi met je vinger door de foto's flippen. Ook kan je op de > < tekens drukken die dan een menu tevoorschijn toveren die ik nog niet eerder had gezien. Je kan dan ook door mappen e.d. bladeren!

Wie weet waar ik nog andere applicaties/games kan downloaden? zit nu alleen maar 1 saaie game bij..

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 137809 op 30-06-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196045

Ik heb sinds kort ook de samsung F480 en hij bevalt mij ook prima. enige nadeel is idd dat je niet kan instellen dat je andere widgets in de lijst wilt. hoop echt dat dit met nieuwe firmware wel kan.

heb mt tellie met hi abbo + onbeperkt internetten. :*)
Maar bij het checken van mn hotmail krijg ik een foutmelding dat ik mijn cookies moet instellen. er staat ook bij de foutmelding hoe ik dit moet doen (internet opties --> tabblad geavanceerd en intellingen cookies) maar dit kan ik nergens terugvinden bij mijn samsung F480 opties.
heeft iemand hier nog meer last van of kan iedereen zijn hotmail gewoon checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
niemand een idee hoe ik die foto's kan draaien én opslaan ??
ik heb er geen hotmail op, sorry. bij mijn vorige wel. of gewoon via hotmail.com inloggen? is misschien niet zo leuk natuurlijk.

spelletjes misschien via de startpagina ? samsung fun ofzo heet het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
touchie75 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:10:
niemand een idee hoe ik die foto's kan draaien én opslaan ??
ik heb er geen hotmail op, sorry. bij mijn vorige wel. of gewoon via hotmail.com inloggen? is misschien niet zo leuk natuurlijk.

spelletjes misschien via de startpagina ? samsung fun ofzo heet het?
Ik heb het net uitgevonden, mijn bestanden - afbeeldingen - mijn foto's - [open foto] (dus in feite gewoon je foto openen.). Daarna opties -> bewerken, dan zie je rechtsonder een pijltje staan, druk erop, er schuift een menuutje onder de foto. Daar moet je de 2e van links kiezen -> draaien. Nu kan je hem draaien. Je doet dit door bijvoorbeeld aan de rechterkant van het scherm naar onder te vegen met je vinger. Als je klaar bent druk je op "gereed" -> opties -> opslaan als.

Het is een beetje een omweg, ik snap niet echt waarom ze het zo gedaan hebben. Het kan gelukkig wel. Over google maps en internet enzo weet ik nog niks, m'n vodafone 'onbeperkt online' abonnement gaat pas de 18e in, dus nog even wachten.

Persoonlijke widgets heb ik nog niet gevonden, volgens mij kan je geen eigen widgets gaan gebruiken. Dit is jammer maar ik gebruik op dit moment maar 1 widget, dat is de digitale klok. Soms open ik even de image-widget voor een nieuwe achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Ik heb gewoon Google Maps gedownload via http://www.google.nl/gmm. Dan doettie het sowieso.

Wat ik erg jammer vind is dat Google Maps niet aanraakgevoelig is. Je moet met die geëmuleerde knopjes werken onderin het scherm. Dat schiet natuurlijk niet op. Mijns inziens is Google Maps dus niet echt geschikt voor de F480, of überhaupt voor een telefoon met een touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196045

touchie75 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:10:
ik kan ook gewoon inloggen via hotmail.com, en dan zie ik bijvoorbeeld 3 nieuwe e-mails in postvak in. maar wanneer ik deze wil openen krijg ik een foutmelding over cookies die ik moet inschakelen.
iemand anders misschien ervaringen met het openen van mailtjes in hotmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
hey buggienuk thanks ! het lukt me de foto's te draaien.
_/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door touchie75 op 01-07-2008 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
kun je hotmail niet in je postvak in zetten? als je weet wat de server en smtp enzo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Idem hier over dit toestel. Nu 4 dagen in bezit en is echt prima! T9 werkt gewoon goed.

Zelfde dingen : Widget geen eigen dingen erin zoals wekker en andere zut. Ook het ( in mijn geval ) [HI balkje] is er niet uit te krijgen..

En inderdaad de afbeeldingen tijdens HOLD...

Nieuwe firmware die alles wat sneller maakt zou ook fijn zijn, Dus geen animatie tijdens door en van menu's!

Verder echt sjiek telefoontje!

BTW Wat ik wel merk, als je aan de telefoon bent. als iemand niks zegt dan mute hij het volume, en als er dan weer gepraat wordt komt het met een fade in pas weer naar buiten. Dus als iemand in stukken praat, of even niet praat, moet het volume steeds weer "omhoog"komen. Dat vind ik echt niet fijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190455

Tomino schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:43:
Idem hier over dit toestel. Nu 4 dagen in bezit en is echt prima! T9 werkt gewoon goed.

Zelfde dingen : Widget geen eigen dingen erin zoals wekker en andere zut. Ook het ( in mijn geval ) [HI balkje] is er niet uit te krijgen..

En inderdaad de afbeeldingen tijdens HOLD...

Nieuwe firmware die alles wat sneller maakt zou ook fijn zijn, Dus geen animatie tijdens door en van menu's!

Verder echt sjiek telefoontje!

BTW Wat ik wel merk, als je aan de telefoon bent. als iemand niks zegt dan mute hij het volume, en als er dan weer gepraat wordt komt het met een fade in pas weer naar buiten. Dus als iemand in stukken praat, of even niet praat, moet het volume steeds weer "omhoog"komen. Dat vind ik echt niet fijn..
Geen samsung f480 eigenaar hier, maar wel een e900 eigenaar. over jouw laatste probleem, dit is volgens mij een standaard functie van samsung. dit is wel uit te zetten geloof ik, ik weet even niet waar.

Volgens mij moet je tijdens een gesprek in je opties gaan, daar zal er (denk ik) een optie zijn als "helder stem" of zoiets als je dit uitzet moet het goed zijn.

ik weet, erg vaagjes maar ik hoop dat je er wat aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Tomino schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:43:
[HI balkje] is er niet uit te krijgen..
Wat is dat HI balkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
balk van je provider dus Hi .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182292

Iemand enig idee hoe je de internet bookmarks verwijderen kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hmm.. hier op de site staat het wel.
http://nl.samsungmobile.c...t.do?phone_model=SGH-F480

Maar ik heb geen "Tekstweergave" ertussen staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Anoniem: 182292 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 08:19:
Iemand enig idee hoe je de internet bookmarks verwijderen kunt?
Huh? Dat balkje kun je toch gewoon naar de widget-balk slepen links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LB06 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:05:
[...]

Huh? Dat balkje kun je toch gewoon naar de widget-balk slepen links?
Valt niets te slepen, menu,browser,favorieten........ en daar wil ik er een paar van kwijt.

Edit: silly me, favorieten, opties, naar beneden scrollen: WISSEN 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 182292 op 02-07-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237986

effe een vraagje...

ik zit bij telfort maar krijg op geen enkele manier mijn internet aan de gang :(

nog iemand hier die bij telfort zit en t wel aan de gang krijgt? ik hoor t graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Anoniem: 190455 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:56:
[...]

Geen samsung f480 eigenaar hier, maar wel een e900 eigenaar. over jouw laatste probleem, dit is volgens mij een standaard functie van samsung. dit is wel uit te zetten geloof ik, ik weet even niet waar.

Volgens mij moet je tijdens een gesprek in je opties gaan, daar zal er (denk ik) een optie zijn als "helder stem" of zoiets als je dit uitzet moet het goed zijn.

ik weet, erg vaagjes maar ik hoop dat je er wat aan hebt
Hmm, net geprobeerd tijdens een gesprek, maar niks.. staat niet in het optie menu.

Als je dit uit kan zoeken HEEL graag, tis echt irritant, Mensen komen gewoon zachter door de eerste secondes -> in drukke ruimtes dus onverstaanvaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Anoniem: 182292 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:09:
[...]

Valt niets te slepen, menu,browser,favorieten........ en daar wil ik er een paar van kwijt.

Edit: silly me, favorieten, opties, naar beneden scrollen: WISSEN 8)7
Ehm, sorry, ik had het over het "Hi balkje". Verkeerde post gequote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237986 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:15:
effe een vraagje...

ik zit bij telfort maar krijg op geen enkele manier mijn internet aan de gang :(

nog iemand hier die bij telfort zit en t wel aan de gang krijgt? ik hoor t graag
Hier al eens gekeken? zijn de algemene instellingen, dus niet toestel-specifiek:

http://www.telfort.nl/mij...m/instellingen/handmatig/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182292 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:42:
[...]

Hier al eens gekeken? zijn de algemene instellingen, dus niet toestel-specifiek:

http://www.telfort.nl/mij...m/instellingen/handmatig/
heb ik allemaal ingevoerd..maar contact met internet maken ho maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266864

Ik heb de Samsung F480 sinds gisteren ook in bezit.
Gaaf toestel inderdaad, heerlijk om mee te werken. _/-\o_

De touchscreen werkt heel erg snel.
Fijn dat nu ook berichttonen (bij smsjes) in te stellen zijn met een willekeurig mp3tje, bij m'n G600 kon ik namelijk alleen kiezen uit de 4 standaard toontjes. Bij de F480 is dat gelukkig niet het geval.

Wat ik nog wel zou willen weten is of de screensaver (als je het beeldscherm op "hold" zet) te vervangen is door eigen plaatjes, en hoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
Anoniem: 266864 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:50:
Wat ik nog wel zou willen weten is of de screensaver (als je het beeldscherm op "hold" zet) te vervangen is door eigen plaatjes, en hoe...
Voor zover we weten is dat nog niet mogelijk, hier zijn al meerdere mensen over gestruikeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Hebben jullie ook last van sluggishness in het hoofdmenu (dus met die pictogrammen)? Als ik van of naar dat menu ga stotteren de animaties altijd een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen probleem hier, gaat heel vloeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, geen problemen mee hier LB06... ;-)

Oh, nog een vraagje: is het mogelijk de GPRS uit te schakelen (evt. met een toetsencode)?
Bij m'n Samsung G600 bleef de GPRS ook altijd aan staan, en dat kost best wat aan batterij levensduur. Die heb ik via zo'n code uit kunnen zetten. Ik gebruik toch nooit internet op m'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Anoniem: 266864 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:29:
Nee, geen problemen mee hier LB06... ;-)

Oh, nog een vraagje: is het mogelijk de GPRS uit te schakelen (evt. met een toetsencode)?
Bij m'n Samsung G600 bleef de GPRS ook altijd aan staan, en dat kost best wat aan batterij levensduur. Die heb ik via zo'n code uit kunnen zetten. Ik gebruik toch nooit internet op m'n telefoon.
Ja, same here!! Dat zou erg fijn zijn. GPRS en 3G heb ik niet nodig met deze foon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind het een hele gave telefoon maar mijn n82 maakte toch beduidend mooiere kwaliteit filmpjes dan deze :(

hoop dat het nog verbeterd met een firmware update ofzo

edit:

ik kan natuurlijk ook gewoon de goede instellingen erin zetten .... 8)7 :X

hij is nu dus top :)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 237986 op 04-07-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-06 12:11
Ik heb deze telefoon nu ook sinds een dag en ben er echt zeer tevreden over. Ik had nooit gedacht dat het touchscreen zo simpel en effectief zou werken! Hij registreert alles perfect en die tril-feedback die je krijgt is ook erg handig. Alles werkt verder razendsnel en ik heb geen enkele last van lag.

Ik zit alleen al uren te puzzelen naar het gebruiken van de tweede (front)camera. Weet iemand of je deze ook kan gebruiken om foto's te maken? En hoe je dat doet? :P

Bij mijn vorige telefoon, een Samsung Z400i, kon dat namelijk wel..

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129161

zijn er al softwareupdate te krijgen van dit toestel? Misschien waardoor de foto's beter worden weergegeven. Vind de foto's er aardig wazig uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
Ik ben op dit moment bezig om een review over de telefoon te schrijven. Op dit moment heb ik;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
inhoud verpakking
layout
bouwkwaliteit
featureset;
-schermpje
-geluidskwaliteit
-smsen
-mp3speler
-FM radio
-camera (foto en video)
-video playback
-browser
-widgets
-bluetooth
-accuduur
stukje over de software
dingen die ik mis in de telefoon

Bij elk kopje een uitleg van hoe en wat. Zijn er nog dingen die ik mis of die jullie er graag in willen zien?
Ik moet er nog een spellcheck en een grammatica-controle door een ander persoon doorheen halen, mijn spelling is niet helemaal perfect. Natuurlijk ontbreken de zelfgemaakte foto's niet

Anoniem: 129161 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:39:
zijn er al softwareupdate te krijgen van dit toestel? Misschien waardoor de foto's beter worden weergegeven. Vind de foto's er aardig wazig uitzien.
Voor zover ik weet is er nog geen nieuwe firmware vrijgekomen, ik heb ondertussen al een berichtje naar samsung gestuurd. Zij hebben mij toegezegd zo spoedig mogelijk een antwoord terug te sturen, tenminste, dat zei het scriptje dat ze runnen als ik een vraag stel. (ik denk dus dat ik over een maand of 2 wel reactie heb gekregen. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266975

hey mensen

ik ga deze mobiel ook nemen :)
ik had gelezen dat iemand de E2 software zocht.
ik zag op de samsung website wel de HE2 software. dus als je die bedoelt.

http://nl.samsungmobile.c...model=SGH-F480&sw_type=SW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
buggienuk hij is prima zo denk ik. kan zo niet bedenken wat ik er nog bij zou willen zien.
ja misschien sneltoetsen of snellere wegen om iets te openen ?
ben benieuwd naar je review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267080

Hoi, ik heb sinds een aantal weken de 480, maar sinds een paar dagen maakt ie ineens geen verbinding meer...een enkele keer maar voor een paar seconden. Waar kan dit aan liggen?
Als ik t probeer zegtie verbinding mislukt, en als ik t dan voor de 2e keer doe zegtie dienst niet beschikbaar.

Ps als je de camera instellingen op 640x480 zet, maakt ie wel mooie foto's op je schermpje zegmaar.

oh en ikheb trouwens firmware F480BOHE3 dit is van tmobile en heb P.I.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266864 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:29:
......Oh, nog een vraagje: is het mogelijk de GPRS uit te schakelen (evt. met een toetsencode)?
GPRS blijft of staat standaard niet aan, pas als de G rood is heb je een actieve GPRS verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tomino schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:44:
[...]

Ja, same here!! Dat zou erg fijn zijn. GPRS en 3G heb ik niet nodig met deze foon :)
3G (UMTS) is uit tezetten in menu, instellingen, netwerk, netwerkmodus, kiezen voor GSM 900/1800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237986 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:23:
[...]

heb ik allemaal ingevoerd..maar contact met internet maken ho maar :(
Internet is wel actief bij je abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182292 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:10:
[...]

Internet is wel actief bij je abo?
yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129161 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:39:
Misschien eens je instellingen bekijken, of je hand wat stiller houden?
Ik ben prof fotograaf, en heb totaal geen problemen met de foto's van de touchwiz.... ;)
Ze zijn gewoon netjes scherp en goed. Maar je moet natuurlijk wel de juiste instellingen gebruiken (dus bijv. niet je iso op 100 zetten als 't heel donker is... etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72538

Ik heb de telefoon ook sinds vandaag en vooralsnog tevreden. Ik wil alleen even van simkaart wisselen en moet daardoor dus ook de batterij eruit halen. Het lukt alleen nog niet want ik krijg het batterijklepje er met geen mogelijkheid vanaf. 8)7 Ik doe natuurlijk wel wat voorzichtig omdat ik bang ben dat ik het sloop. Is er dus een handigheidje voor om het klepje eraf te halen of is het gewoon rum trekwerk? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266864 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:30:
[...]

Misschien eens je instellingen bekijken, of je hand wat stiller houden?
Ik ben prof fotograaf, en heb totaal geen problemen met de foto's van de touchwiz.... ;)
Ze zijn gewoon netjes scherp en goed. Maar je moet natuurlijk wel de juiste instellingen gebruiken (dus bijv. niet je iso op 100 zetten als 't heel donker is... etc)
De foto zijn wel van goeie kwaliteit als je ze op de pc zet, maar vind dat het toestel de foto's vaag weergeeft. Als je foto maakt zie dat dat die even denkt....op dat moment ziet de foto er heel scherp uit, maar wanneer het laden klaar is, zie je de kwaliteit opeens minder worden. Het probleem is dus alleen software lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat komt omdat de foto in werkelijkheid véél groter is dan op het beeld te zien is. Die foto moet dus op éen of andere manier wat kleiner gemaakt worden, zodat 't op je schermpje past. En daardoor kan het inderdaad gebeuren dat de foto's er minder scherp uitzien dan ze in werkelijkheid zijn.
Da's niet alleen op je telefoon zo, zelfs als je in windows je foto's op een kleiner formaat bekijkt, zal de windows fotogallerij ze niet in perfecte kwaliteit weergeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind het maar vreemd hoor. :S Volgens mij kan het echt wel beter. Als je de foto op 640x480 maakt ziet het er al ietsje beter uit. Toestellen als de n95 hebben geen last van slechte weergave van foto's. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
kan iemand mij een korte revieuw geven van de agenda functie
deze gebruik ik nu intensief @e65.

heb je een today scherm ?
kunnen mensen de 480 met een symbian agenda vergelijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Bij andere samsungs kon je de knopjes aan de zijkant gebruiken voor zaklamp, kan dat met de F480 ook?
Kom er nu achter dat ik dat vaker deed dan ik dacht! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tomino schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 00:04:
Bij andere samsungs kon je de knopjes aan de zijkant gebruiken voor zaklamp, kan dat met de F480 ook?
Kom er nu achter dat ik dat vaker deed dan ik dacht! ;)
De knopjes als zaklamp? Ik gebruikte de flitser ;)

Het achterklepje is kwestie van de juiste geweldmethode te gebruiken.....

Agenda functie heeft alle mogelijkheden en ook een today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar geen today-screen plugin, m.a.w. op je today-screen kun je niet alle afspraken zien, aleen een kalender :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Anoniem: 137809 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:08:
[...]

De knopjes als zaklamp? Ik gebruikte de flitser ;)

Het achterklepje is kwestie van de juiste geweldmethode te gebruiken.....

Agenda functie heeft alle mogelijkheden en ook een today!
Lol, flauw :P

Kijk, als ik het bovenste volulmeknopje inhield bij min E900, dan ging mijn flitser voor 20 seconden aan. Ik vroeg me af of de F480 dit ook heeft!

Owja, ik heb al een bug gevonden. Soms gaat hij niet op HOLD, en als hij dan op hold staat en ik haal hem er vanaf, dan kan ik nog niks aan toetsen. Af en toe nog een keer op hold zetten en er were vanaf voordat ik iets kan. verder niet erg maar soms irrie.. Ik denk wel 1x per dag..

En ik zou graag ook op willen hangen met de camera toets ipv alleen maar opnemen, maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
Anoniem: 182292 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 10:17:
[...]

Maar geen today-screen plugin, m.a.w. op je today-screen kun je niet alle afspraken zien, aleen een kalender :'(
daar heb ik dus al niks aan.

bedankt :) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75597

Anoniem: 129161 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 19:19:
[...]

De foto zijn wel van goeie kwaliteit als je ze op de pc zet, maar vind dat het toestel de foto's vaag weergeeft. Als je foto maakt zie dat dat die even denkt....op dat moment ziet de foto er heel scherp uit, maar wanneer het laden klaar is, zie je de kwaliteit opeens minder worden. Het probleem is dus alleen software lijkt me.
Grappig, deze vraag wilde ik net stellen, aangezien mijn vriendin net dit toestel heeft gekocht en het viel ons op dat foto's maar slecht worden weergegeven op het toestel zelf. Wellicht dat dit met een firmware-update opgelost kan worden?

Verder vroegen we ons af of je de kwaliteit van de foto's nog verder kunt verbeteren. Welke instellingen hebben jullie bijvoorbeeld veranderd in de camerasoftware? Of gebruiken jullie gewoon de standaard-instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267600

heb je je instellingen van je cam al op super fijn gezet? Of je ISO instellingen aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75597

Anoniem: 267600 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:35:
heb je je instellingen van je cam al op super fijn gezet? Of je ISO instellingen aangepast?
De instellingen staan idd op superfijn. Welke ISO- instellingen zijn dan beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
ik ben echt tevreden over de foto's !
ben benieuwd naar de review heb je hem al bijna klaar buggienuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

touchie75 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:59:

ben benieuwd naar de review heb je hem al bijna klaar buggienuk?
zijn review staat er!

productreview: Samsung F480 Zwart review door buggienuk

top review :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
Het duurde wat langer dan verwacht voor de review online stond, ik was een paar daagjes weg van huis. Ik ben er toch nog niet helemaal tevreden over ( :$ ), ik zal zeker nog wat aan de review gaan sleutelen (zowel kwa spelling/gramatica/zinsopbouw als inhoud). Er staan al weer een paar dingetjes op mijn verlanglijstje die toegevoegd/veranderd moeten worden.

Wat ik zeker ga testen is GPS-navigatie. Aangezien ik toch makkelijk een bluetooth GPSontvanger kan lenen vind ik dat het moet gebeuren. Zeker als iemand misschien wilt zien of je toch kan navigeren. Dit kan ik pas over een weekje doen, dat stomme abonnement is nog niet ingegaan. :'( Heeft iemand trouwens ervaring met amazegps? Aangezien dit via Java MIDP2 werkt zou het goed moeten gaan. Volgens Anoniem: 263507 in "Het Samsung F480 Topic" werkt het programma wel maar hij heeft geen GPS ontvanger om dit te testen.
Ik heb stiekem al wel een beetje met de browser gespeeld maar dat kost nogal wat beltegoed, daar heb ik niet zo heel veel van. Dus nog even wachten tot ik met de browser kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Vreemd, als ik in mijn ingebouwde BT carkit word gebeld en ik neem op, dan horen zowel ik als de andere partij helemaal niks. Terwijl als ík degene ben die iemand anders opbelt, alles goed gaat. Met andere telefoons die ik heb geprobeerd (Nokia 9xxx nogwat serie, SE W810i) gaat het "ontvangen" van gesprekken wel goed.

Nog een vraag: heeft iemand al uitgevonden hoe je een gesprek kunt recorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251477

Ik kan maar niet vinden hoe ik de 3G uitschakel, mits dit massa's vreet aan de accu. Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180009

Ik heb zo'n anderhalve maand geleden de samsung f480 gehaald, op het eerste gezicht een heel goed toestel. totdat ik er mee ging bellen. De verbinding viel 8 van de 10 gesprekken die ik voerde na ongeveer 5 sec gewoon weg maar de minutenteller liep gewoon door erg vaag dus.

Ik heb de telefoon dus gelijk terug gestuurt, deze zou gemaakt worden bij dynafix ik kon geen nieuwe telefoon krijgen omdat de folie van het scherm afwas en ik had er meegebeld, ik had de telefoon wel geteld 2 dagen, na veel ongein toch maar mee ingestemd dat ie gemaakt zou worden.
Telefoon eindelijk terug vertoonde dus dezelfde defect. na wat belletjes gepleegd te hebben toch een nieuwe telefoon gekregen maar wat nou deze heeft hetzelfde probleem de verbinding valt gewoon weer weg.
Het ligt niet aan mijn provider (t-mobile) want elke andere telefoon heb ik het niet dat de verbinding wegvalt. Heeft iemand ervaring mee met dit probleem, of kan het mischien wel aan de instellingen liggen van de telefoon.?

Heb trouwens wel meer gelezen dat de verbinding spontaan wegvalt hoop niet dat het aan het toestel ligt anders vind ik dit erg slecht van samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ook ik heb met vorige samsungs gehad dat ik ineens geen bereik meer had......met nokia's ed geen last

was daarom ook wat huiverig om weer voor een samsung te gaan na de nokia n82 maar het valt me 100 procent mee, heb nog nergens last van gehad en hij bevalt echt perfect!!!

oh ja 1 ding ik las in dit topic dat je met de cameratoets ook gesprekken kan weigeren....maar dit werkt dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Anoniem: 180009 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:03:
Ik heb zo'n anderhalve maand geleden de samsung f480 gehaald, op het eerste gezicht een heel goed toestel. totdat ik er mee ging bellen. De verbinding viel 8 van de 10 gesprekken die ik voerde na ongeveer 5 sec gewoon weg maar de minutenteller liep gewoon door erg vaag dus.

Ik heb de telefoon dus gelijk terug gestuurt, deze zou gemaakt worden bij dynafix ik kon geen nieuwe telefoon krijgen omdat de folie van het scherm afwas en ik had er meegebeld, ik had de telefoon wel geteld 2 dagen, na veel ongein toch maar mee ingestemd dat ie gemaakt zou worden.
Telefoon eindelijk terug vertoonde dus dezelfde defect. na wat belletjes gepleegd te hebben toch een nieuwe telefoon gekregen maar wat nou deze heeft hetzelfde probleem de verbinding valt gewoon weer weg.
Het ligt niet aan mijn provider (t-mobile) want elke andere telefoon heb ik het niet dat de verbinding wegvalt. Heeft iemand ervaring mee met dit probleem, of kan het mischien wel aan de instellingen liggen van de telefoon.?

Heb trouwens wel meer gelezen dat de verbinding spontaan wegvalt hoop niet dat het aan het toestel ligt anders vind ik dit erg slecht van samsung.
Hier zit ik ook mee.
Bij mijn vorige Samsung de E900 gebeurde er bij slecht bereik alleen dat je wat haperde en er alleen kleine beetjes nog doorkwamen, dan had je nog het idee/wist je dat je slecht bereik hebt.

BIj de F480 NOKT hij er gewoon mee kwa geluid en gaat INDERDAAD de teller door. Alleen je hoort noppes niks niks, zelfs niet je eigen stem.
Dus als je dat meemaakt heb je gewoon geen bereik!!!

Dus de 2 minpuntjes in mijn ogen zijn atm:

- wegvallend geluid bij geen bereik wat dus gewoon niet hoort!
- Soms wil hij niet van en af toetsenblokkering..

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
ik heb nergens last van, tis een superfoon! nu ben ik ook geen fan van t-mobile heeft heel slecht bereik in het noorden des lands, ik heb vodafone

je camera toets gebruiken als weigertoets moet je instellen, dat is niet automatisch zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-06 18:03
Ik overweeg om deze gsm te kopen, maar ik kan nergens vinden hoe het met het sms-geheugen zit. Mijn huidige Samsung-gsm kan slechts 200 sms'jes bewaren.

Heeft iemand een idee hoeveel sms'jes deze gsm kan opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
500 smsjes in totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

touchie75 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 11:03:
ik heb nergens last van, tis een superfoon! nu ben ik ook geen fan van t-mobile heeft heel slecht bereik in het noorden des lands, ik heb vodafone

je camera toets gebruiken als weigertoets moet je instellen, dat is niet automatisch zo.
Hoe stel je dat in??

En btw, WTF moet je met meer dan 200 smsjes in je telefoon? Lees je ze allemaal nog dan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251477 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:54:
Ik kan maar niet vinden hoe ik de 3G uitschakel, mits dit massa's vreet aan de accu. Iemand die me kan helpen?
Anoniem: 182292 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:14:
[...]

3G (UMTS) is uit tezetten in menu, instellingen, netwerk, netwerkmodus, kiezen voor GSM 900/1800
Stond 1 pagina terug :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159213

Ben sinds gisteren in het bezit van deze telefoon! Tot nu toe een topding!
Alleen kan je hopelijk binnenkort zelf wat meer met die widgets aanpassen!

Nu een vraagje...Kan het nergens vinden...
Bij het 'normaal profiel' kan ik de pieptoon niet uitschakelen. Deze is bij de 'stil' wel weg.
Daar voel je alleen een trilfunctie, dit is wel aan te passen.

Iemand een id waar dit zit verstopt in de telefoon?

En nog een andere vraag. Bij het smsen staat nog 2295 tekens.
Is dit ook anders in te stellen? Zodat je per sms ziet hoeveel tekens er over zijn?
Net zoals bij nokia telt hij af van 160 tekens...

Edit: Antwoord op eerste vraag al gevonden. Knoppen aan linkerkant van toestel.
Blijft de 2e vraag over sms nog wel openstaan!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 159213 op 15-07-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268078

Heb de F480 nu 3 dagen in gebruik. ( daarvoor 4 jaar Siemens SL 55 )

Verder een fraai toestel waarbij het volgende opvalt:
- Scrollen door telefoonlijst is erg gevoelig en lastig om bij de juiste naam te stoppen.
- Menu om bijv. een bericht te verwijderen is omslachtig vanwege aantal x bevestigen
- Hoor soms een echo van mezelf bij gesprekken
- Andere kant niet altijd even goed hoorbaar op de F480. Verschilt per geval.
- Summiere gebruiksaanwijzing beschikbaar

Vragen:
Zou tegen bedtijd de phone zo willen instellen dat alleen een select groepje ( kids en overige family ) mij kan bereiken voor noodgevallen. Weet iemand hoe dat in te stellen? Uiteraard 's ochtends weer naar standaardinstelling.

Zijn bij oproepen het geluid + trilfunctie volledig uit te schakelen zonder gebruik te maken van de vliegtuigfunctie?

Heeft iemand ervaring met bluetooth headset op dit toestel?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 268078 op 15-07-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Je kunt langzamer scrollen door de scrollbalk aan de rechterkant van het scherm te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-06 18:16
heeft iemand verschil in de tijd dat het kost om foto's te nemen gemerkt als je een snellere geheugenkaart gebruikt? is de tijd dan nog verder terug te dringen?

moet zeggen dat dit wel erg mooie telefoon is. Heb hele tijd zitten kijken naar een diamond of een f700 maar bij de f700 toch wel erg veel problemen gehoort en de diamond is toch iets te duur om simlockvrij te kopen en er zitten dan functies bij die ik echt te weinig ga gebruiken, ik zou dat alleen voor het scherm doen.. denk dat dit binnekort dus ook mijn nieuwe telefoontje word.

@petero: heb bijna altijd samsungs gehad en voor zover ik weet bij degene die het maximum tekens gaven wat je kon smse (bij mijn huidige ook) is dat niet te veranderen en zal je dus moeten kijken waneer het tellertje op 2 smsjes springt, zodat je weet dat je eroverheen zit :+

[ Voor 20% gewijzigd door darkpluisje op 16-07-2008 10:45 ]

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste