[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 63.200 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T!m0n schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:28:
Waar heb je die dan gekocht?
Vandaag was wel de US release maar Europa toch echt 23mei dacht ik.
Die van mij is vandaag verzonden door dynabyte, zou er dus morgen moeten zijn.

In de US hadden sommige de box al op de 17de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik heb nu een level 25 HoX en level 26 Ranger, HoX doet echt zieke damage maar is nogal zwak en slecht in pvp dus ging ik Ranger, HoX is wel erg goed voor pve. Geniet nu van mn Ranger die minder damage doet maar tenminste wat meer hp en armor heeft (medium armor). Er lopen verrassend weinig Rangers rond trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
T!m0n schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:57:
Is er in dit spel eigenlijk al een 'overschot' aan een bepaalde klasse?
Ikzelf zat te denken voor hunter, maar in WoW en LotRO stikt het er daarvan.
Er is met geen mogelijkheid te zien wie wat voor een class heeft, en in het begin heeft iedere groep (fighter, rogue, mage) dezelfde gear, dus wie zal het zeggen ..

Wat ik trouwens vreemd vind is dat als ik de combos mag geloven, geen enkele van mijn combos (Dark Templar) extra schade doet.. allemaal van die mooie omschrijvingen die goed duidelijk zijn, maar nergens ruwe data (+23 damage on next attack), enkel tekst, terwijl sommige combos toch wel degelijk extra schade lijken te doen... maar heb nog geen number crunching gedaan, dus kan dit niet met 100% zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:08
Dantar schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:03:
[...]

Er is met geen mogelijkheid te zien wie wat voor een class heeft, en in het begin heeft iedere groep (fighter, rogue, mage) dezelfde gear, dus wie zal het zeggen ..

Wat ik trouwens vreemd vind is dat als ik de combos mag geloven, geen enkele van mijn combos (Dark Templar) extra schade doet.. allemaal van die mooie omschrijvingen die goed duidelijk zijn, maar nergens ruwe data (+23 damage on next attack), enkel tekst, terwijl sommige combos toch wel degelijk extra schade lijken te doen... maar heb nog geen number crunching gedaan, dus kan dit niet met 100% zeggen.
Dat is met de meeste combo's van mijn barb ook. Tevens gaat de damage omhoog met je lvl (denk ik iig) en je damage van je wapens. Alleen als het iets van aanvullende damage doet dan staat het erbij (bleeding dmg ofzo)

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Hm AoC is zwaarder dan ik dacht :P loop allemaal nog niet zo lekker..heb nu 1,5gig RAM..misschien dan 2gig beter loopt. Het zou toch wel redelijk moeten kunnen gaan met een AMD Athlon 64 3500 @ 2,2Ghz en een GeForce 7600GT ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14

On_E

Housemusic

Afbeeldingslocatie: http://xs127.xs.to/xs127/08212/xynius_picture014117.png.xs.jpg

_/-\o_

(De graphics dus, normaal gesproken boeien die me niet eens zoveel bij games, maar in AoC zorgt het echt voor mooie momenten.)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Priest of Mithra doet niet zoveel dps volgens mij, maar die rebuke is echt gaaf. AoE spell op lvl 10 dat iedereen om me heen achteruit op de grond werpt en stunt. Altijd lekker als je aangevallen wordt. Geeft je net effe tijd om weg te rennen of te healen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:17:
Hm AoC is zwaarder dan ik dacht :P loop allemaal nog niet zo lekker..heb nu 1,5gig RAM..misschien dan 2gig beter loopt. Het zou toch wel redelijk moeten kunnen gaan met een AMD Athlon 64 3500 @ 2,2Ghz en een GeForce 7600GT ??
Je hebt minimaal een 3.0 GHz nodig ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dit spel nog op minium werken op amd athlon 64 3700+ met 2gig ram en een Ati radeon x1600 256 mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou kunnen.. maar je hebt wel Lag enzo.. denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 20:39
Ik heb hem vandaag ook besteld :) 23 mei komt het spel binnen. Is kijken of dit me meer kan boeien dan LoTR. Dat vond ik echt een WOW rip-off. Als dit spel me bevalt dan ga ik WOW na 3,5 jaar gedag zeggen (snif).

op gamekings.tv hebben die gasten trouwens nog een leuk item gemaakt. Wordt ook het een ander verteld over de end-game content.

Ik vraag me trouwens af of die PVP battles met die Guild Fort's ala Alteract Valley zijn of dat het echt in de spelwereld is ingebakken. Heb wel gehoord dat je als Guild niet zomaar een Fort kan bouwen in het spelgebied maar dat je speciale gebieden hebt. En wat gebeurt er als je Fort gesloopt is? Dan ben je de lul en kan je weer lekker vier weken opnieuw gaan bouwen.? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 00:04:
[...]

Je hebt minimaal een 3.0 GHz nodig ..
Yup, we leven nog in het tijdperk van Ghz :')

Elke dual core kan het redelijk trekken mits je maar een flinke videokaart er tegenover hebt staan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Hydra schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:14:
[...]

Als je van mening bent dat snoep stelen van een kind grappig is spoor je net zo goed niet helemaal. Dus nee, niet 'gewoon' een mening. Common sense.
Tja zo kan je wel tot 't absurde toe dingen gaan verzinnen die niets meer met een spel te maken hebben. Ben bang dat we toch nooit helemaal 't eens gaan worden. Zoals ik al zei: ik heb mijn not-dones, jij hebt de jouwe.

Anyway houdt 't beetje netjes, nu is 't snoep van kinderen , dadelijk ben ik politiek fout ofzo door ganken? Commons sence, prima, maar dat ik niet zou sporen irriteerd me wel een beetje. Is een spelletje, ga ervan genieten en aub probeer me niet te trollen.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 00:05:
Zou dit spel nog op minium werken op amd athlon 64 3700+ met 2gig ram en een Ati radeon x1600 256 mb?
Probeer het hier:
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Die site is super handig en gebruik ik elke keer voor ik een nieuwe PC game wil halen. Je moet wel goed kijken uiteraard, ik haal volgens die site Recommended niet om 1 reden: geen Windows Vista. Call of Duty 4 kan ik daarintegen zonder lag op zn hoogst draaien, zal geen probleem worden ;)
Trouwens, misschien een domme vraag, maar komt er een free trial? Ik wil het dolgraag proberen, maar om dan maar meteen een smak geld neer te tellen...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En de eerste PL-sites zijn al in de lucht :) Was natuurlijk te verwachten :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 00:17:
[...]

Elke dual core kan het redelijk trekken mits je maar een flinke videokaart er tegenover hebt staan.
Ik zeg het alleen maar ;) Ik neem aan dat iedereen hier een Duel Core heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 19:44

Mach

[END]Avengers

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:37:
heb net een ToS gemaakt, dam wat zijn die sterk in het begin , 1 hit gewoon alles :)
klopt, maar wat later met tegenstanders van lvl 10-12 kost het wat meer moeite. Plus de ToS sterft nogal makkelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Mach op 21-05-2008 06:53 ]

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
SinergyX schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 00:17:
[...]

Om even voorbeeld te geven:

Core 2 Duo E6300 @ 1,866 GHz
3 GB Kingston Hypermemory
MSI Geforce 8800 GTS OC'd 512MB ram

Ik draai alles @ max, en ook AA @ max en ja.. heb het gevaarlijke Windows vista.

Was eerst een ranger begonnen.. maarja.. dat vind ik niet echt leuk.. als ze bij je staan doe je echt minimaal damage. Dus ben een Assasin begonnen.. ik vind die 1-shots op mobs van je eigen lvl echt hard :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ondertussen level 29 met me Assasin. Vind de damage super enzo niks te klagen.
Alleen vind ik dat ik zelf veel te snel dood ga, doe ik iets fout met de defence? Want als ik probeer 2 mobs van me eigen level te solo'en ga ik bijna zeker dood als ik niet onder 10% eindig.

M'n guild Somnium op Bori heeft overigens een guildcity gebouwt, als 2e van de server. Vanavond maar eens kijken hoe 't er uit ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Gaaf, dat hopen wij (UnHeiLiG, ook op bori :) ) ook een dezer dagen te doen. Ik ben wel benieuwd wat er verder allemaal voor nodig is. In ieder geval ben ik gisteren alvast begonnen met het verzamelen van wat recources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:24:
Ben ondertussen level 29 met me Assasin. Vind de damage super enzo niks te klagen.
Alleen vind ik dat ik zelf veel te snel dood ga, doe ik iets fout met de defence? Want als ik probeer 2 mobs van me eigen level te solo'en ga ik bijna zeker dood als ik niet onder 10% eindig.

M'n guild Somnium op Bori heeft overigens een guildcity gebouwt, als 2e van de server. Vanavond maar eens kijken hoe 't er uit ziet. :)
Ik heb precies hetzelfde probleem met assassin, je mobs gaan harstikke snel dood, maar je zelf ook :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
JeanLucPicard schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:54:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem met assassin, je mobs gaan harstikke snel dood, maar je zelf ook :P
Uit de omschrijving kreeg ik ook het idee dat Assasin een Hit & Run class is ;-) maar als je wat betere items krijgt denk ik dat het een stuk beter gaat. of je moet wat meer op HP gaan focussen.

Ik heb zelf mijn bandaging skill ook vrijwel max. Dat helpt echt goed tegen hp loss. Als ik even lekker ga sprinten van mobs weg is mijn hp zo weer vol 8)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu druk bezig met allemaal resources verzamelen in de swamps, heb een complete map gemaakt van het gehele gebied dus weet nu elke soort precies te zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:08
Lol nu al guildcities? Daar moet je lvl 40 voor zijn en natuurlijk de crafting skills voor hebben neem ik aan?

Dat gaat de goede kant op. Wij krijgen dus nooit een stad :')

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SpoTs schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:19:
[...]

Ik draai alles @ max, en ook AA @ max en ja.. heb het gevaarlijke Windows vista.
Hoeveel FPS krijg jij in je hometown (Old Tarantia bv.) of in Wild Lands ?

Vind nml. dat mijn FPS veel te laag is voor mijn specs, en gisteren kwam ik erachter dat Medium settings en geen AA me maar zo'n 5 FPS winst geeft op High settings en 4 x AA.

(In Old Tarantia en Wild Lands schommel ik tussen de 10 en 20 FPS...)

Het is trouwens wel nog goed speelbaar, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
On_E schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:00:
[...]

Vind nml. dat mijn FPS veel te laag is voor mijn specs, en gisteren kwam ik erachter dat Medium settings en geen AA me maar zo'n 5 FPS winst geeft op High settings en 4 x AA.

In tortuga zit ik gemiddeld tussen de 40-60, verder ben ik nog niet gekomen.. ben ook pas lvl 10. Zal later even laten weten hoe het zit in andere gebieden.. Wil binnenkort zowiezo uitbreiden met een Quad Core. Maar m'n huidige performance valt me alles behalve tegen. Ben erg blij ermee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 00:05:
Zoiets heb ik ook (dualcore 4200, radeon x1600tx 256mb) en dan haal je 10-20fps met settings allemaal op high/medium, zonder schaduws,zonder bloom, zonder anti-aliasing en zonder anisotropic filtering

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 21-05-2008 09:03 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
[...]

Ik speelde eerst op windowed mode, en toen ik switchte naar voledig scherm scheelde me dat ook een hoop FPS, dus als je in windowed mode speelt raad ik aan om naar full screen te switchen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Het viel me trouwens op dat een hoop mensen aan het klagen waren over de Interface? Deze is volledig aanpasbaar. Het chatscherm kan groter gemaakt worden.. verplaatst.. wat dan ook. Moet alleen zelf nog ff die XML files vinden om getallen weer te geven in de balken. * hp/mp e.d. *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Settings boeien weinig voor FPS, wat wel een wereld van verschil maakt is de viewing distance, zet die op max en je hebt geen FPS meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Viewing distance staat op 3500 meter geloof ik bij mij, geen probs met FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het spel misschien ook in ieder geval eens gaan proberen en ik heb een:

AMD Athlon 64 X2 4200+
4 GB intern geheugen
Geforce 9600 GT SSC 512MB

Kan ik verwachten dat dat wel redelijk soepel draait? LOTRO draai ik in ieder geval soepel met een FPS van minimaal 30...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:12:
Ik wil het spel misschien ook in ieder geval eens gaan proberen en ik heb een:

AMD Athlon 64 X2 4200+
4 GB intern geheugen
Geforce 9600 GT SSC 512MB

Kan ik verwachten dat dat wel redelijk soepel draait? LOTRO draai ik in ieder geval soepel met een FPS van minimaal 30...
Gaat prima lukken kerel! nog 2 daagies en dan kun je hem gaan spelen.

Ik kreeg trouwes een bericht van Bol.com dat mijn AoC ook verstuurd is. Zijn lekker vroeg (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf tot nu toe bezig geweest om alle verschillende klassen te proberen en ben nog niet boven level 10 gekomen met een char. Kan iemand antwoord geven op de volgende vragen?

Alle zones van het spel zijn instanced, in de zin van er worden meer instances opgestart als er meerdere spelers in die zone zijn. Zijn de zones waar de gilde steden komen te staan ook instanced? Op PvE maakt dat niet zoveel uit, maar naar mijn idee wil je op een PvP server juist de omgeving om je stad controleren. Hoe is dit mogelijk als er gewoon nieuwe instances worden gespawnd.

Zelfde vraag eigenlijk voor de pvp keeps, zijn die zones ook instanced? Persoonlijk zou ik dit nog wel het idiootste van allemaal vinden.

Verder heb ik gelezen dat de dungeons juist weer niet geinstanced zijn. Dus lekker met 10 groepen dezelfde dungeon in om de boss mob af te maken die maar een keer in de 15 minuten spawned. Zijn we echt terug gegaan naar de middel eeuwen van de mmo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

SpoTs schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:19:
[...]

Was eerst een ranger begonnen.. maarja.. dat vind ik niet echt leuk.. als ze bij je staan doe je echt minimaal damage. Dus ben een Assasin begonnen.. ik vind die 1-shots op mobs van je eigen lvl echt hard :D
AA max is op 16Q? En je haalt met deze settings 40-60 fps zeg je? Dat klinkt een beetje onwaarschijnlijk als ik eerlijk ben... Ik heb een E6600 @ 3.0 Ghz, 4GB OCZ Memory, MSI Geforce 8800 GT 512 MB ram (OC-ed version) en ook het gewraakte Windows Vista en ik haal met alles op high 30-40 fps. Dat is in "world" dan he, sommige instances schiet je fps omhoog naar 80+.

/edit: hmm bedenk me net ineens iets. Op welke resolutie game jij? Ik @ 1680x1050. Is ook wel relevant natuurlijk.

Of er is bij mij iets mis, wat ik niet geloof. Ik haalde bij LotRO een 35-40fps met dezelfde settings @ DirectX 10. Heb wel het idee dat de performance van AoC in zijn algemeenheid wat beter kan, maar dat is een kwestie van de game engine.

Ik heb trouwens een level 30 ranger en ben het ook niet eens met je statement dat de damage van dichtbij minimaal is. Het is wel jammer dat je niet wat langer in "ranged mode" kunt blijven, maar de ranger combo's doen naar mijn mening echt behoorlijk wat damage. In close combat pvp kun je ook prima je mannetje staan. _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door XXlerator op 21-05-2008 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
We hebben gistermorgen een guild city gebookend, het schermpje zegt dan ook "Poitan, Instance 4" oid. Het lijkt me dus wel dat dit een instance is?

Zones als bijv. de Tortage Underhalls zijn wel instanced, maar niet voor jou alleen. Er zijn dan wel weer zones die bound zijn voor jou alleen, bijv. Border Ranges @ Wild Lands.

Verder heb ik nog niet echt veel van pvp gemerkt, mijn ToS is nu level 46. Soms is er wel iemand die me wil ganken oid maar dan stun ik hem en loop ik gewoon verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

dat de dungeons niet instanced zijn vind ik juist een hele nieuwe twist geven (ala old skool DAoC). Forceert je toch om "sociaal" te zijn, als je een groep ziet kan met hun groupen om die boss tekillen OF (<- wat mijn favoriet is) als het groepje bezig is met vechten er in jumpen en ze dood maken waarna jij de boss killed :-)

PVP keeps kunnen alleen aangevallen worden op tijden die de eigenaar daarvan beslist (min. 1 x per week) dit zodat een guild de keep niet kan overnemen als de guild offline is, dit gebeurt in een instanced zone, 48x48 spelers. (met siegewapens :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
XXlerator schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:32:
[...]

AA max is op 16Q? En je haalt met deze settings 40-60 fps zeg je? Dat klinkt een beetje onwaarschijnlijk als ik eerlijk ben... Ik heb een E6600 @ 3.0 Ghz, 4GB OCZ Memory, MSI Geforce 8800 GT 512 MB ram en ook het gewraakte Windows Vista en ik haal met alles op high 25-35 fps. Dat is in "world" dan he, sommige instances schiet je fps omhoog naar 80+.

Of er is bij mij iets mis, wat ik niet geloof. Ik haalde bij LotRO een 35-40fps met dezelfde settings @ DirectX 10. Heb wel het idee dat de performance van AoC in zijn algemeenheid wat beter kan, maar dat is een kwestie van de game engine.

Ik heb trouwens een level 30 ranger en ben het ook niet eens met je statement dat de damage van dichtbij minimaal is. Het is wel jammer dat je niet wat langer in "ranged mode" kunt blijven, maar de ranger combo's doen naar mijn mening echt behoorlijk wat damage. In close combat pvp kun je ook prima je mannetje staan. _/-\o_
Anyway, ik vond het wat minder kwa damage @ ranger zodra een mob in de buurt kwam. heb um tot lvl 7 gespeeld daarna assasin gestart.

@ specs, Je kunt het onwaarschijnlijk vinden maar het draait toch echt op die fps. een 8800 GT presteerd ook minder dan een 8800 GTS OC'd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Trouwens iemand een antwoord op de volgende vraag; In the nightquestline moet je Renton opzoeken in een huis bij de Harbor (done that)... gaat praten met die gast (done that)... dan valt hij aan... moet je niet doen dus ik kick his ass :+ ... hij is dood! Maar nu... mijn questbook wordt niet ge-update en er staat dus nog steeds... praat met Renton :? .... iemand een idee of is het een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trotse lvl 30 guardian hiero :D. Heb fulltime werk dus ik kan alleen 's avonds lvlen. Maar @ lvl 30 kreeg ik heavy armor, en dat ziet er gelijk 3 x zo goed uit. Voel me nu meer als een guardian, ook al ben ik gisteren gespecced van s/s naar polearm wat een enorme verbetering is.

Ik wil nog even melden dat die discussie van gisteren zeker niet persoonlijk bedoelt is. Ik wil het hier wel gezellig houden ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen wat een te gek spel. Ben nu 1 dag lekker bezig en het bevalt me prima. Ik speel trouwens een hox op de rp-pvp server aquilonia en we hebben gister net een nieuwe guild opgezet, die zijn opzet kent uit wow. Dus voor de mensen die een leuke guild zoeken op Aquilonia check http://aoc.denial-guild.com. Iedereen is daar welkom om te kunnen genieten van AOC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

SpoTs schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:38:
[...]

Anyway, ik vond het wat minder kwa damage @ ranger zodra een mob in de buurt kwam. heb um tot lvl 7 gespeeld daarna assasin gestart.

@ specs, Je kunt het onwaarschijnlijk vinden maar het draait toch echt op die fps. een 8800 GT presteerd ook minder dan een 8800 GTS OC'd
Mijn GT is ook OC-ed en het klopt dat jouw GTS iets sneller is, maar dat kan nooit 20 fps schelen. Maar op welke resolutie game je? Dat is nl. ook wel relevant. Ik op 1680x1050.

Ik vind het toch wel interessant om te weten waar dat verschil vandaan kan komen. Kunnen andere mensen met vergelijkbare specs en settings hun fps eens posten? Aan RAM kan het niet liggen, want ik gok dat zelfs jouw 3Gig niet vol loopt. Bij mij pakt hij ruim 2,5Gig incl. Vista. Mijn CPU load is ca. 50-60% tijdens AoC. Dus dan zou het echt zoveel moeten schelen obv alleen de GPU? Kan ik me echt niet voorstellen nl.

/edit: @ hieronder. Bloom staat bij mij wel aan, maar dat scheelt niet veel in fps. Ik heb Vista Home Premium 32 bit (SP1).

[ Voor 32% gewijzigd door XXlerator op 21-05-2008 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
1680x1050, High instellingen.. Heb alleen bloom niet aan, misschien dat daar het verschil ligt? voor de rest staat al het mogelijke aan *ging er eerst van uit dat het niet ging draaien..* maar dat blijkt uitstekend te gaan. Maak gebruik van Vista SP1 32-bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik kan de hele Bloom-optie niet vinden in Video settings. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kan het nu ook niet voor je opzoeken On_E, het staat iig bij graphische opties. Wat voegt het eigenlijk toe die optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:35:
dat de dungeons niet instanced zijn vind ik juist een hele nieuwe twist geven (ala old skool DAoC). Forceert je toch om "sociaal" te zijn, als je een groep ziet kan met hun groupen om die boss tekillen OF (<- wat mijn favoriet is) als het groepje bezig is met vechten er in jumpen en ze dood maken waarna jij de boss killed :-)
Het is dus niet leuk als je een boss moet doodmaken. En je bent daar straks een hele avond mee bezig zonder dat je de boss ook maar ziet. Het forceert groepen juist om asociaal te zijn.
Een van de beste dingen in WoW is instanced dungeons voor groepen.
PVP keeps kunnen alleen aangevallen worden op tijden die de eigenaar daarvan beslist (min. 1 x per week) dit zodat een guild de keep niet kan overnemen als de guild offline is, dit gebeurt in een instanced zone, 48x48 spelers. (met siegewapens :D)
Nou ja in ieder geval is het gelukkig niet nodig om in 10 zones je keep te verdedigen. Maar die epic gevechten kunnen we wel vergeten met 48x48. Ik had op iets meer gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

On_E schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:53:
Ik kan de hele Bloom-optie niet vinden in Video settings. -O-
Staat ie niet bij Advanced options? Kan het even niet checken voor je, zit @ work.
SpoTs schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:56:
Kan het nu ook niet voor je opzoeken On_E, het staat iig bij graphische opties. Wat voegt het eigenlijk toe die optie?
Volgens mij is het een advanced lighting optie. Je ziet het niet altijd, alleen bij bepaalde effects. Als je in poitain bent kun je het verschil denk ik wel zien. Ik vermoed dat het straks met directx 10 ondersteuning nog beter zichtbaar is. Zeker weten doe ik het echter niet.

[ Voor 50% gewijzigd door XXlerator op 21-05-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
Bloom staat onderaan op het eerste tabblad. Dit scheelt bij mij 5-10 fps, ik speel op 1680x1050 met 4xAA/16xAF (8800GTS 640).

Normaal zit ik rond de 30-40 fps, sommige zones rond de 60, drukke gebieden 25+, het is wel goed speelbaar en ik heb verder ook geen last van framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

XXlerator schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:57:
[...]

Staat ie niet bij Advanced options? Kan het even niet checken voor je, zit @ work.
Heb gisteren veel met settings zitten kloten, en zag echt nergens bloom on/off o.i.d. staan, ook niet bij advanced options.

Maar misschien keek ik met mijn neus, zal vanavond nog eens kijken. ;)
Falconey schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:00:
Bloom staat onderaan op het eerste tabblad.
Ah, even checken dus.

[ Voor 18% gewijzigd door On_E op 21-05-2008 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:31
SpoTs schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:48:
1680x1050, High instellingen.. Heb alleen bloom niet aan, misschien dat daar het verschil ligt? voor de rest staat al het mogelijke aan *ging er eerst van uit dat het niet ging draaien..* maar dat blijkt uitstekend te gaan. Maak gebruik van Vista SP1 32-bit.
Bloom is bij mij ongeveer een 40% performance hit.
Draait bij mij overigens uitstekend op high met een single core Athlon 64 4000+ (@3GHz +-5700+ dus), 2GB RAM en een 8800GTX.

Nu level 16 conqueror, heerlijk butsen!

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Bloom staat ergens onderaan in de eerste pagina (dus niet advanced) van je videosettings.
Bloom zorgt ervoor dat het licht (voornamelijk zonlicht) versterkt wordt op oppervlakten.

Heel goed zichtbaar in White Islands in het begin bij daglicht.

Verder ook in de stad van de aquilonians bij daglicht. Het heeft wel een redelijk grote impact op je videokaart en je FPS.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falconey schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:34:
We hebben gistermorgen een guild city gebookend, het schermpje zegt dan ook "Poitan, Instance 4" oid. Het lijkt me dus wel dat dit een instance is?

Zones als bijv. de Tortage Underhalls zijn wel instanced, maar niet voor jou alleen. Er zijn dan wel weer zones die bound zijn voor jou alleen, bijv. Border Ranges @ Wild Lands.

Verder heb ik nog niet echt veel van pvp gemerkt, mijn ToS is nu level 46. Soms is er wel iemand die me wil ganken oid maar dan stun ik hem en loop ik gewoon verder :P
Level 46?
Is het zo gemakkelijk of speel je 24/7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ah duidelijk, naja ;-) hou liever mijn huidige fps dan nog meer eyecandy.. zit er al genoeg in imo! beetje frusty dat ik nu nog tot 16.30 moet werken en daarna pas weer AoC kan doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Vandaag zal AoC bij mij op het matje liggen! Ben al super benieuwd!
Is er al een of andere GoT clan op 1 van de servers?? Dit natuurlijk met de achterliggende gedachte dat ik meteen op de goeie server kom.

Ik heb trouwens nog bar weinig over crafting gehoord?? Hoeveel profession kun je doen etc?

Hoe zijn de ervaring met de Priest of Mitra btw? Dit lijkt me voor mezelf de ultieme class om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:07:
Ah duidelijk, naja ;-) hou liever mijn huidige fps dan nog meer eyecandy.. zit er al genoeg in imo! beetje frusty dat ik nu nog tot 16.30 moet werken en daarna pas weer AoC kan doen :(
Mopperkont, ik heb het spel nog niet eens.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Age of Conan Release is a Sold Out Hit - Not enough copies for Funcom's MMO have been made - sales surpass expectations
By: Calin Ciabai, Games Editor

Enlarge pictureThere are many voices claiming that Ago of Conan: Hyborian Adventures is the title that could take the throne of best MMORPG from World of Warcraft. Although a few years behind and with a different, more "mature" approach to the game, Age of Conan really is a competitor to the throne. It will probably remain like that since the WoW-mania seems hard to beat at the moment, but that does not matter too much.

What matters is that Funcom's MMO will be officially, fully released tomorrow, on the 20th of May (with a 23rd of May release date set for Europe) and the game is already sold out almost everywhere. In a press statement earlier this day, Funcom proudly announced that all the Collector's Edition had sold out weeks ago and extra copies had been ordered - only to sell out, as well. Also, the regular pre-order campaign is working great and the developers are having trouble already due to server limitations and lack of physical copies of the game!

All in all, 111,000 Collector's Edition units have been sold since January and no less than 700,000 regular units are expected to be sold only in North America on day one. No matter if we're talking about a MMO or an offline game, these numbers are really impressive. And, since they're probably going to grow as soon as people start talking about the game, Funcom has decided to order extra servers in order to facilitate handling more customers.

"Everyone in Funcom is delighted and humbled with the historical pre-order numbers for Age of Conan. If the information we have is correct, they represent the highest pre-order number for any global launch of an original PC game, ever, including the original World of Warcraft launch," said Morten Larssen, Funcom’s VP of Sales & Marketing.

So, it seems that battle is on! Might good old World of Warcraft lose in front of the Cimmerian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<- Zoekt een leuke guild op Wildsoul

Bear Shaman - Serieuze speler, geen ganker, houdt van (guild)politics/pvp/pve en theorycrafting natuurlijk :P
Referenties: Zie Kor'Gall :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh en een klein vraagje...sorry als ie al gesteld is maar dit topic bijhouden is ondoenlijk...ik moet ook wel eens werken enzo.. ;)

Moet je wel of niet perse een creditcard hebben om je aan te melden...want ik vertik het om er een aan te schaffen..ben er met moeite vanaf gekomen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D'r is ook iDeal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Moesten ze het spel naar system specs minder veeleisend hebben gemaakt, hadden ze nog meer verkoopspotentie. Vergelijk WoW met AoC. Tijden veranderen, systemen ook. Maar niet iedereen zal het spel kunnen draaien. Het is niet omdat je een goed spel maakt, met een doorgedreven marketing-campagne dat het spel ook goed verkoopt. De eerste cijfers zijn alvast veelbelovend, dat wel. Ik denk dat ze WoW niet van de troon zullen stoten. Tenzij ze een engine hebben ontwikkeld die downscaling mogelijk maakt (zie UT-reeks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al enkele dagen gefascineerd jullie discussie aan het volgen dus maar eens effe geregistreerd om af en toe mezelf te laten horen, kijk vol afwachting uit naar het spel en jullie discussie lezen maakt het wachten niet gemakkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:34:
Moesten ze het spel naar system specs minder veeleisend hebben gemaakt, hadden ze nog meer verkoopspotentie. Vergelijk WoW met AoC. Tijden veranderen, systemen ook. Maar niet iedereen zal het spel kunnen draaien. Het is niet omdat je een goed spel maakt, met een doorgedreven marketing-campagne dat het spel ook goed verkoopt. De eerste cijfers zijn alvast veelbelovend, dat wel. Ik denk dat ze WoW niet van de troon zullen stoten. Tenzij ze een engine hebben ontwikkeld die downscaling mogelijk maakt (zie UT-reeks).
Ik denk dat vrijwel ieder persoon (9 v/d 10) wat zichzelf "gamer" noemt, het spel wel kan draaien. En anders maar niet, ik denk niet dat de makers er wakker om liggen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Beste,

Onlangs heb je de collector edition van Age of Conan bij ons in de
pre-order besteld. Deze versie van de game komt helaas heel beperkt in
Nederland uit en we hebben niet genoeg exemplaren toegedeeld gekregen om
jouw bestelling uit te kunnen leveren. We kunnen nu 2 dingen voor je
doen, de bestelling omzetten naar de normale versie van de game (of een
andere game) en het teveel betaalde bedrag terugstorten op je rekening.
Of je kan de bestelling helemaal annuleren. We horen graag waar je
voorkeur naar uitgaat, omzetten of annuleren. Verder bieden we onze
excuses aan voor het ongemak.

--

Met vriendelijke groet,

Weggehaald. Doet er verder niet toe
Lekker ruk dus. Ik vraag me nu even af hoe dit verder gaat. Ik heb nl al een pre-order account aangemaakt en early-access genomen en zit dus al in het spel. Kan ik daarmee niet gewoon vrolijk verder spelen en de bestelling maar gewoon annuleren?

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
Ik denk dat ze WoW niet van de troon zullen stoten.
Lijkt me vrij lastig voor een PVP georienteerde MMO om WoW, een PVE MMO, van de troon te stoten. Iedereen die niet van PVP houdt blijft vrijwel bij WoW, uitzonderingen daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:45:
[...]

Ik denk dat vrijwel ieder persoon (9 v/d 10) wat zichzelf "gamer" noemt, het spel wel kan draaien. En anders maar niet, ik denk niet dat de makers er wakker om liggen hoor.
Hier geef ik je wel gelijk in, elke gamer upgrade om de x aantal tijd zijn systeem om de huidige games te kunne spele. Degene die hier het geld niet voor hebben zullen ook sneller geneigd zijn om consolegamer te worden zou ik denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Yimi, Kaap: jullie hebben een punt. PVP/PVE en gamerspecs. AoC duikt in het PVP-gat in de markt. Ben ook dedicated gamer maar draai mijn spellen nog op ouder systeem 2600+ en 6600GT, daarmee haal ik nog 'medium' settings bij Lotro. Hoeveel geld je aan een systeemupdate wil/kan uitgeven, is afhankelijk van je eigen situatie. Gelet op het doelpubliek van AoC, 17+, is dat wel een categorie met wat financiële armslag, met uitzondering van de prewerkende groep gamende studenten. De mensen met meer tijd, maar minder geld...

Ik ga ook niet betalen voor 3 MMORPG's. Naast EVE en Lotro nog dokken voor een derde. Daarbij heb ik Lifetime voor Lotro (moesten ze ook doorvoeren voor andere MMO's). Ik kijk meer uit naar Aion. Ben niet zo onder de indruk van alle AoC-filmpjes. Vind de combat wat houterig overkomen. Zal wel een trial meepikken als ik het kan draaien.

Kwam deze game ook niet op Xbox 360 uit?

[ Voor 91% gewijzigd door Hurtebise op 21-05-2008 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:27:
Oh en een klein vraagje...sorry als ie al gesteld is maar dit topic bijhouden is ondoenlijk...ik moet ook wel eens werken enzo.. ;)

Moet je wel of niet perse een creditcard hebben om je aan te melden...want ik vertik het om er een aan te schaffen..ben er met moeite vanaf gekomen.. ;)
topic bijhouden is inderdaad moeilijk... 2 paginas in een ochtend :P

edit@ hierboven: ja, op later tijdstip, weet niet precies wanneer, ze willen ook nog xbox en pc gamers tegen en met elkaar laten spelen, weet niet hoever ze daarin zijn

edit2:
Donderwolk schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:46:
[...]

Lekker ruk dus. Ik vraag me nu even af hoe dit verder gaat. Ik heb nl al een pre-order account aangemaakt en early-access genomen en zit dus al in het spel. Kan ik daarmee niet gewoon vrolijk verder spelen en de bestelling maar gewoon annuleren?
welke winkel was dit? hopelijk toch niet 12game, wel?

[ Voor 40% gewijzigd door 4th op 21-05-2008 10:54 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Donderwolk schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:46:
[...]

Diezelfde mail kreeg ik inderdaad net ook. Ik ga in ieder geval mijn order voor 2x de CE annuleren. De gewone kan ik altijd nog wel kopen maar ik annuleer deze order en ik verwijder de payment options uit mijn gemaakte user accounts bij FunCom.

Beetje lame om wel 111.000 CE edities te laten pre-orderen en er minder uit te leveren.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje, ik heb gisteren het spel gedownload. Ik start het op maar de grafics werken niet goed. krijg de characters heel slecht te zien. nu had ik dat probleem ook bij wow op het begin. heb toen de instellingen laten wijzigen door de wow helpdesk en het werkte. Wel vreemd, als ik in de video opties directx 10 kies dat het spel dan wel normaal draait. Verder is het nog niet relaxed spelen, zit op de Fury server maar heel de tijd moet mijn pc nadenken waardoor er veel lag ontstaat. Val ik een tegenstanders aan dan loopt het beeld weer eens een paar sec. vast waarna ik weer verder kan spelen. Pc is dus heel de tijd aan het laden.

Neem aan dat een AMD 64 3500+ dual met 2048 intern geheugen en een goede videokaart voldoende is? Wow kan ik in zijn hoogste resolutie spelen zonder enkele problemen. Wow wordt alleen traag als er iets mis is met de server of verbinding. heb gisteren even een 30 min gespeeld rond 20.30.

Hoe kun je de video opties het beste instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Laatst online: 29-08 01:32
Het viel me trouwens op dat een hoop mensen aan het klagen waren over de Interface? Deze is volledig aanpasbaar. Het chatscherm kan groter gemaakt worden.. verplaatst.. wat dan ook. Moet alleen zelf nog ff die XML files vinden om getallen weer te geven in de balken. * hp/mp e.d. *
Ehrm, bedoel je hp/mp nummertjes op de balkjes van je eigen personage? Dat is ongeveer het eerste waar ik achter kwam in dit spel, gewoon een klikje op die balkjes. Alleen bij tegenstanders is dit niet mogelijk, daar krijg je alleen een percentage te zien. Zelf zou ik wel graag de experience zien op de xp balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:15:
<- Zoekt een leuke guild op Wildsoul

Bear Shaman - Serieuze speler, geen ganker, houdt van (guild)politics/pvp/pve en theorycrafting natuurlijk :P
Referenties: Zie Kor'Gall :P
hey kor,gall heb ik ook 2 jaar doorgebracht. zat in eclipse guild welke nog steeds bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
redfoxert schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:50:
[...]

Diezelfde mail kreeg ik inderdaad net ook. Ik ga in ieder geval mijn order voor 2x de CE annuleren. De gewone kan ik altijd nog wel kopen maar ik annuleer deze order en ik verwijder de payment options uit mijn gemaakte user accounts bij FunCom.

Beetje lame om wel 111.000 CE edities te laten pre-orderen en er minder uit te leveren.
Had je daar ook early access bij? Ik overweeg mijn order te annuleren en gewoon aan te kijken wat er gebeurt. Als ik gewoon kan blijven spelen zonder uberhaupt het spel te kopen doe ik dat gewoon. :P
Speel inmiddels alweer een tijdje en de Collectors Edition gaat voor mij niet heel veel toevoegen zie ik al wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Donderwolk op 21-05-2008 10:58 ]

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Trouwens een heel raar vraagje... was gisteren bezig met een maat samen aan het gamen met een vriend van mij toen deze mij vroeg om mijn teacher ingame te worden. Dus ik dacht geining, doen we!. Hij wist alleen niet wat hij gedaan had om dat voor elkaar te regelen en we merkte er verder ook niks van. Kan iemand mij dat vertellen wat het nou inhoudt, dat teacher zijn??? :?

EDIT: voordat mensen gaan fantaseren :+

[ Voor 12% gewijzigd door Maduth op 21-05-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Donderwolk schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:58:
[...]

Had je daar ook early access bij? Ik overweeg mijn order te annuleren en gewoon aan te kijken wat er gebeurt. Als ik gewoon kan blijven spelen zonder uberhaupt het spel te kopen doe ik dat gewoon. :P
Speel inmiddels alweer een tijdje en de Collectors Edition gaat voor mij niet heel veel toevoegen zie ik al wel.
Ik heb er voor 2 accounts Early Access bij ja. Ik heb mijn order al geannuleerd en mijn subscriptions gecancelled. Voor mij hoeft dit spel niet meer. FunCom laat op alle fronten steken vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Maduth schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:02:
Trouwens een heel raar vraagje... was gisteren bezig met een maat van mij toen deze mij vroeg om mijn teacher te worden. Dus ik dacht geining, doen we!. Hij wist alleen niet wat hij gedaan had om dat voor elkaar te regelen en we merkte er verder ook niks van. Kan iemand mij dat vertellen wat het nou inhoudt, dat teacher zijn??? :?
Damn dat klinkt fout. Bezig zijn met een maat.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
redfoxert schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:04:
[...]

Ik heb er voor 2 accounts Early Access bij ja. Ik heb mijn order al geannuleerd en mijn subscriptions gecancelled. Voor mij hoeft dit spel niet meer. FunCom laat op alle fronten steken vallen.
Ben het met je eens. Zitten best nog wel veel fouten in voor een spel dat flink is uitgesteld. Dit lijkt me meer een beta versie eigenlijk een schande dat je er voor moet betalen (early access doel ik dan op).
Misschien funcom maar eens mailen. Nog even een leuke bug die ik gister zag: Naakte chick die over straat loopt. Die mogen ze er wel in laten zitten. :+

De respawn tijden van sommige mobs zijn af en toe verschrikkelijk. En dan hebben we het nu alleen nog maar over early access. Benieuwd hoe dat straks gaat als iedereen toegang krijgt... Ik zie het somber in.

Mijn ingame char: Yabusame - Crom (PvE)

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Trouwens een heel raar vraagje... was gisteren bezig met een maat van mij toen deze mij vroeg om mijn teacher te worden. Dus ik dacht geining, doen we!. Hij wist alleen niet wat hij gedaan had om dat voor elkaar te regelen en we merkte er verder ook niks van. Kan iemand mij dat vertellen wat het nou inhoudt, dat teacher zijn??? :?
Je kunt iemand als Apprentice nemen, stel dat jij lvl 29 bent en een maatje is lvl 12, dan kun je zijn teacher worden zodat hij lvl 28 wordt zodat jullie samen kunnen spelen. (net als in City of Heroes)

Die apprentice krijgt niet de skills en combos van het hogere level en zal ook geen quests kunnen aannemen van dat level, maar zijn attacks e.d. zullen wel dmg doen als een lvl 28er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Na dit topic even gevolgd te hebben ben ik eigenlijk wel overtuigd dat dit een prima game is/gaat worden. Zat voorheen wat meer te wachten op Warhammer, maar de laatste geluiden waren al wat minder positief. Enige nadeel is dat ik momenteel niet zou weten waar ik de tijd vandaan moet halen om weer een MMO te spelen, maar het begint wel flink te kriebelen kan ik je vertellen ;) (nu nog mn vriendin overtuigen dat dit een topgame is)

Ik zag trouwens dat Play.com AoC verkoopt voor € 35,- met gratis verzending (standaard bij Play). Moet je wel in het bezit van een CC zijn en 3-5 werkdagen wachten (en vooral niet vergeten rechtsbovenin de euro te selecteren), maar het scheelt dus al snel met de NL prijzen. Bestel er zelf al een aantal maanden (DVDs) en ben erg positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:04:
[...]

Damn dat klinkt fout. Bezig zijn met een maat.. :P
Het feit dat je bij zo een normale zin aan zoiets denkt vind ik persoonlijk nog erger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Iemand met een hoger level kan, terwijl deze in je groep zit, binnen een instance je level verhogen naar één level lager dan zijn level (teacher). Dit is enkel virtueel, voornamelijk gericht op de agrorange, je krijgt dus geen extra spells of featpunten. Bij het verbreken van de groep ga je weer terug naar je eigen level.

Concreet: Ben je zelf level 13 en je groeppartner level 18. Dan kun jij level 17 worden voor de tijd dat je in zijn groep zit. Geen extra feats / skills / spells echter.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Donderwolk schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:08:
De respawn tijden van sommige mobs zijn af en toe verschrikkelijk. En dan hebben we het nu alleen nog maar over early access. Benieuwd hoe dat straks gaat als iedereen toegang krijgt... Ik zie het somber in.
Als er veel mensen op mobs jagen die jij nodig hebt, ga dan gewoon naar een andere instance, er is er altijd wel eentje waar vrijwel niemand in zit, en daar lopen dan ook zat mobs rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
On_E schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:11:
[...]

Als er veel mensen op mobs jagen die jij nodig hebt, ga dan gewoon naar een andere instance, er is er altijd wel eentje waar vrijwel niemand in zit, en daar lopen dan ook zat mobs rond.
Goede tip tnx

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:10:
[...]

Het feit dat je bij zo een normale zin aan zoiets denkt vind ik persoonlijk nog erger :P
Opgelost >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Donderwolk schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:08:
[...]

Ben het met je eens. Zitten best nog wel veel fouten in voor een spel dat flink is uitgesteld. Dit lijkt me meer een beta versie eigenlijk een schande dat je er voor moet betalen (early access doel ik dan op).
Misschien funcom maar eens mailen. Nog even een leuke bug die ik gister zag: Naakte chick die over straat loopt. Die mogen ze er wel in laten zitten. :+

Mijn ingame char: Yabusame - Crom (PvE)
Vraag me alleen af hoe het gaat met de beloofde items die je zou krijgen bij een pre-order zoals de mount en de belt met 8 slots als je je pre-order nu annuleert omdat de CE ineens niet beschikbaar zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeukt ook bij mij om dit spel te gaan spelen, maar ik wacht het nog even een maandje af ofsow.. heb totaal geen zin om me te gaan ergeren aan kleine bugs e.d.. en ik moet nog op mn nieuwe pc wachten dus.

Lijkt me echt wel een tof spel.. ben lineage2 toch wel een beetje zat na 3 jaar spelen..

Zijn er al leuke filmpjes over de gameplay uit ofsow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-08 19:18
Ik zie iedereen vragen om een spelervaring en hoe het spel nu echt speelt. Hierbij mijn ervaring tot nu toe.
Ik heb een lvl 26 demonologist en ben nu ongveer 3 middagen/avonden aan het spelen. In het begin kom je terecht in Tortage wat er echt uit ziet als een piraten stad...veel groen over de muren en allemaal houten verhogingen waar je overheen loopt en kleine straatjes enzo. De begin zone is echt goed uitgewerkt en je hoeft niet uren te lopen om ergens te komen, zoals bij andere MMORPG's vaak zo is. (Iedereen wil de grootste wereld hebben, maar ze vergeten em vervolgens te vullen met dingen). Het epic-quest verhaal (single player nacht gedeelte) is een erg leuk verhaal en verschilt per welke klasse je speelt. Als je het met verschillende klasses speelt zie je dat je aanvullende dingen doet voor de voorbereiding van de bevrijding van tortage. (Bijv een demonologist zal een heks helpen met het voorbereiden van een spell om een scroll te krijgen en een assasin zal deze scroll later omwisselen met een andere om haar plan te laten mislukken.)
Tortage gedurende de dag (multiplayer) stikt van de quests. Wat mij opviel is dat je gedurende de nacht quests zoveel xp krijgt dat je de dag quests nauwelijks hoeft te doen om lvl 20 te worden. Alleen de laatste 2 levels zit je beetje te kloten om xp te krijgen omdat je moet wachten op eindquest voor nacht en dat de quests op hogere level voor overdag erg schaars zijn. Dus hierbij moet je even half uurtje grinden (ow jee wat een ramp !!!!)
Na uit Tortage te zijn kwam ik terecht in Khemi. Ik ben gelijk alle quests weer af gegaan aangezien dit de meest efficiente manier van levelen is. Wat mij opviel is dat alle quests nu niet meer ingesproken zijn waardoor ze een stuk minder interessant zijn. Ik merk dus bij mezelf dat ik er doorheen klik onder het motto "het zal allemaal wel" en gewoon quests aan het binnen harken ben en dingen aan het ophalen/killen ben. Vervolgens ben ik naar Khorporen province gegaan (kut naam en waarschijnlijk verkeerd gespeld door mij...) en hier heb ik 6 levels gehaald in 2-3 uurtjes werk door een legio aan questst te doen. Het viel me op dat ook buiten Tortage de zones goed bevolkt zijn, geen grote leegtes waar je doorheen moet lopen (wel nog veel lopen, maar je moet gewoon meerdere quests dicht bij elkaar doen en zo steeds zone afwerken om vervolgens nieuwe quests te halen). De steden bieden erg veel quests aan en stellen je in de gelegenheid om alles van de zone te zien en ook iets mee te doen (elk beest heeft zo'n beetje wel een quest waarbij je em moet killen).

Al met al gaat het levellen lekker vlot, maar ook niet te snel. Het gevoel van grinden heb ik totaal niet omdat ik continu met andere quests bezig ben. Wat wel jammer is is dat je een klein inventory hebt en veel "troep" wat je kan looten. Waarschijnlijk kan je wel een tas ofzo krijgen, maar zag ik nog nergens te koop staan, maar kan ook aan mijn noobness liggen.
Kwa de klasse demonologist merk ik dat die erg overpowered is. Groepen van 5-6 van mijn level zijn geen enkel probleem en tijdens het uitvoeren van de quests (samen met assasin) was ik veelal de tank wat niet echt problemen opleverde (totdat we dingen tegen kwamen die 5 levels hoger waren toen moest de benenwagen veelvuldig in actie komen zoals het een mage betaamd !!)
De pet van de demo is meer een buff dan dat ie daadwerkelijk wat doet. Misschien doet ie 10 dmg per spell terwijl je zelf 250 doet en hij doet er langer over om te casten. Heeft misschien wat aanpassing nodig en de AOE's van de demo wat minder sterk maken...

Echte nadelen heb ik niet kunnen vinden, zitten nog kleine bugjes in dat mijn FPS keertje op 2-3 kwam en ik vervolgens gekickt werd door een memory leak, maar als dat het enige technische probleem is na 16-20 uur spelen is dat te overzien mijn inziens.
Waar ik ook mee zit is dat textures pas heel laat inladen...meestal 30 seconden nadat ik gezoned ben en dat je soms 20 sec na zonen nog moet wachten tot je quest NPC eindelijk is ingeladen...soms heb ik het gevoel een spel uit 1995 te spelen kwa graphics, maar ik hoor hier niemand anders over dus het zal wel aan mijn systeem liggen. (speel alles op max 20-30 fps)
Ander puntje wat jammer is (mage specifiek) is dat je allemaal in dezelfde jurk rondloopt die je krijgt in tortage. Ik hoop binnenkort es een ander ding te krijgen om wat onderscheid te maken tussen verschillende mages, maar ik vraag mij af of iedereen op lvl 80 ook niet in "die ene" jurk rondloopt...time will tell.

Mijn conclusie is dat je over het algemeen continu bezig kan zijn en je weinig flauwekul dingen aan het doen bent zoals lange afstanden lopen of grinden/timesinks zoals in veel andere MMORPG's. Het vechtsysteem heb ik niet echt mee te maken gehad maar ik hoor van veel mensen dat dit prima werk en je wat meer actief betrokken houdt bij het spel ipv auto attack en lekker tukje doen.
PVP heb ik geen ervaring mee aangezien ik op Bori speel, dus dat heb ik even achterwege gelaten.

Mochten er dingen onduidelijk/vragen zijn, ik zal gedurende de dag dit forum in de gaten houden om vragen te beantwoorden.

Mijn systeem:
AMD 3500+ (2,4 Ghz)
2 gig 400 Mhz
XFX 7900 GT
Alles @ max (20-30 fps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
redfoxert schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:15:
[...]

Vraag me alleen af hoe het gaat met de beloofde items die je zou krijgen bij een pre-order zoals de mount en de belt met 8 slots als je je pre-order nu annuleert omdat de CE ineens niet beschikbaar zou zijn.
Die heb ik al. Ik ga er vanuit dat ze niet meteen mijn complete account gaan verwijderen. Dus ik annuleer mijn bestelling gewoon. Zie daarna wel weer wat ze verder gaan doen. Als het negatief gaat uitpakken stop ik direct met het spel.

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

Kronos1979 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:05:
Bloom staat ergens onderaan in de eerste pagina (dus niet advanced) van je videosettings.
Bloom zorgt ervoor dat het licht (voornamelijk zonlicht) versterkt wordt op oppervlakten.

Heel goed zichtbaar in White Islands in het begin bij daglicht.

Verder ook in de stad van de aquilonians bij daglicht. Het heeft wel een redelijk grote impact op je videokaart en je FPS.
Hmmm toch maar eens proberen bloom te disablen dan. Ik heb het een paar keer gedaan, maar merkte weinig performance verschil. Kan net dat beetje extra zijn voor mij, waarop het te allen tijde lekker speelbaar blijft en zo ontzettend veel voegt het nou ook weer niet toe. Kan wel weer een 9800gx2 kopen, maar ik had me net voorgenomen om de komende tijd eens wat minder aan pc spullen uit te geven hehe. ~4 maanden geleden al geupgrade van een x1900xt naar een 8800gt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Donderwolk schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:19:
[...]

Die heb ik al. Ik ga er vanuit dat ze niet meteen mijn complete account gaan verwijderen. Dus ik annuleer mijn bestelling gewoon. Zie daarna wel weer wat ze verder gaan doen. Als het negatief gaat uitpakken stop ik direct met het spel.
Hoe heb je die geclaimed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderwolk schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:19:
[...]

Ja want wat een schande zou dat zijn zeg, dat ze je account disablen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:25:
[...]

Ja want wat een schande zou dat zijn zeg, dat ze je account disablen!
Disablen is 1 ding, verwijderen is heel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben sowieso al aangegeven dat ze het account gaan disablen op het moment dat je annuleert als je de early acces heb gekocht. Om eerlijk te zijn geef ik ze daar gelijk in, maar ik vind het niet kunnen dat ze geen CE kunnen leveren. Bovendien zit je sowieso al in de problemen al zou je een normale versie nemen want daar krijg je waarschijnlijk weer een andere key bij, ik weet niet hoe ze dat geregeld hebben.

Als ik jou was zou ik het probleem voorleggen. Maar even ter duidelijkheid, ze gaan niet wakker liggen van het feit dat jij stopt met het spel. En wij al helemaal niet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:31:
...

Als ik jou was zou ik het probleem voorleggen. Maar even ter duidelijkheid, ze gaan niet wakker liggen van het feit dat jij stopt met het spel. En wij al helemaal niet ^^
Weer een ganker minder dan... (grapje he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Minder CE's uitgeven dan er zijn vooraf zijn besteld is vrij logisch. Het creeert een gevoel van immense populariteit, die ze vervolgens weer goed kunnen gebruiken bij de marketing (lees headlines in de trant van:'CE's uitverkocht voordat de game uit was'. Op die manier proberen ze natuurlijk wel de aandacht te krijgen van mensen die minder geinteresseerd zijn of eigenlijk bij toeval op AoC stuiten, in de hoop dat ook die mensen het spel kopen.

Deze taktiek is spijtig voor de trouwe fans die echt heel graag zo'n CE wilden hebben, maar ik vrees dat commerciele bedrijven als Funcom en Eidos schijt hebben aan de klant, zolang die maar betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
redfoxert schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:24:
[...]

Hoe heb je die geclaimed ?
Met pre-order code. Die had ik nl al wel toegestuurd gekregen. En daarmee dus account + early access aangemaakt.

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
De eerste UI verandering / aanpassingen zijn een feit:

http://www.werik.com/

Blijkt dat de interface goed te modden is echter zullen er geen macro's mogelijk zijn.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
bstard schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 00:18:
Anyway houdt 't beetje netjes, nu is 't snoep van kinderen , dadelijk ben ik politiek fout ofzo door ganken? Commons sence, prima, maar dat ik niet zou sporen irriteerd me wel een beetje. Is een spelletje, ga ervan genieten en aub probeer me niet te trollen.
Je bent gewoon scum of the earth, leer er maar mee leven ;)

(en neem me niet te serieus ;))
Je hebt echt niet een compleet top of the line systeem nodig om AoC te kunnen spelen. Dus ik snap je punt niet helemaal. WoW is gewoon antiek wat betreft graphics.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08 17:18
Zojuist is de game (standaard editie) hier op de mat gevallen. Saillant detail: het bekende tekstvakje achterop het boekje, waarin de activation key moet staan, is leeg :?. Ik hoop (voor Funcom) dat dit geen terugkomend probleem gaat worden...

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Nog steeds bar weinig over craften kunnen vinden, alleen dat het beschikbaar wordt voor je character @t level 40.

Uit de filmpjes haal ik verschillende gathering professions.
- mining
- skinning
- lumberjack

En als je naar de gebouwen kijkt zijn ieder geval de volgende soort professions aanwezig
- blacksmith
- alchemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Donderwolk schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:42:
[...]

Met pre-order code. Die had ik nl al wel toegestuurd gekregen. En daarmee dus account + early access aangemaakt.
Maar dan heb je die items toch nog niet en DAAR ging het mij juist om :)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.