SpoTs schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:19:
[...]
Om even voorbeeld te geven:
Core 2 Duo E6300 @ 1,866 GHz
3 GB Kingston Hypermemory
MSI Geforce 8800 GTS OC'd 512MB ram
Ik draai alles @ max, en ook AA @ max en ja.. heb het gevaarlijke Windows vista.
Was eerst een ranger begonnen.. maarja.. dat vind ik niet echt leuk.. als ze bij je staan doe je echt minimaal damage. Dus ben een Assasin begonnen.. ik vind die 1-shots op mobs van je eigen lvl echt hard

AA max is op 16Q? En je haalt met deze settings 40-60 fps zeg je? Dat klinkt een beetje onwaarschijnlijk als ik eerlijk ben... Ik heb een E6600 @ 3.0 Ghz, 4GB OCZ Memory, MSI Geforce 8800 GT 512 MB ram (OC-ed version) en ook het gewraakte Windows Vista en ik haal met alles op high 30-40 fps. Dat is in "world" dan he, sommige instances schiet je fps omhoog naar 80+.
/edit: hmm bedenk me net ineens iets. Op welke resolutie game jij? Ik @ 1680x1050. Is ook wel relevant natuurlijk.
Of er is bij mij iets mis, wat ik niet geloof. Ik haalde bij LotRO een 35-40fps met dezelfde settings @ DirectX 10. Heb wel het idee dat de performance van AoC in zijn algemeenheid wat beter kan, maar dat is een kwestie van de game engine.
Ik heb trouwens een level 30 ranger en ben het ook niet eens met je statement dat de damage van dichtbij minimaal is. Het is wel jammer dat je niet wat langer in "ranged mode" kunt blijven, maar de ranger combo's doen naar mijn mening echt behoorlijk wat damage. In close combat pvp kun je ook prima je mannetje staan.
[
Voor 15% gewijzigd door
XXlerator op 21-05-2008 09:44
]