[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 63.199 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Forn schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:41:
[...]
Net alsof mensen van 15-16 niet werken enzo?
Die zijn er ja. Maar over het algemeen kan je ervan uitgaan dat mensen van 14-16 toch nog op school zitten. Ben het er wel mee eens dat er jongeren zijn die erg volwassen over komen in mmo's maar er zijn er ook genoeg die dat niet zijn. Mijn eigen ervaring is dat het merendeel meestal erg eq/lvl happy is. Van look at me i am already max lvl. Ja duh als je 10-15 uur per dag speeld tegen over 3 uurtjes van mensen die een 40 uur baan hebben en dus alleen s'avonds een paar uurtjes kunnen is dat toch niet gek?

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
William/Ax3 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:01:
[...]

Die zijn er ja. Maar over het algemeen kan je ervan uitgaan dat mensen van 14-16 toch nog op school zitten. Ben het er wel mee eens dat er jongeren zijn die erg volwassen over komen in mmo's maar er zijn er ook genoeg die dat niet zijn. Mijn eigen ervaring is dat het merendeel meestal erg eq/lvl happy is. Van look at me i am already max lvl. Ja duh als je 10-15 uur per dag speeld tegen over 3 uurtjes van mensen die een 40 uur baan hebben en dus alleen s'avonds een paar uurtjes kunnen is dat toch niet gek?
Mwah, bedoelde meer na school, als bijbaan. Ik zit op de middelbare school en werk daarnaast nog 8 uur elke zaterdag bij de McDonalds. Maar ik snap het ook wel hoor dat jullie wat meer volwassen spelers willen hebben, alleen zo'n opmerking tegen iemand: je weet dat het een 18+ game is viel me in het verkeerde keelgat terwijl hij gewoon een reactie postte.

Wat ik me afvroeg zijn er mensen die een barbarian of necromancer spelen? En hun ervaringen eventueel willen posten? ;). Wil me graag focussen op een char en op het begin geen alt. Anders blijf ik namelijk in een cirkel van continu nieuwe alts maken ;). En end-game is wel waar het bij mij om draait.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:58:
Ik kill bijna iedereen on sight als ik met me vrienden ben, simpelweg omdat ik in me eentje vaak niet de macht heb om een tegenaanval te houden als ze terugkomen als ik een mob aan het doden ben.
En dat zijn dus echte helden daden..

Het is een PvP server, maar dan moet je ook wel Player vs Player doen en niet groepje vs 1.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:32
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:58:
Moet zeggen dat iedereen zelf even moet ervaren hoe lame ressurection point campen is. Na dat zullen ze het niet doen. Ik kill bijna iedereen on sight als ik met me vrienden ben, simpelweg omdat ik in me eentje vaak niet de macht heb om een tegenaanval te houden als ze terugkomen als ik een mob aan het doden ben.

Ik speel op fury, en het is nou eenmaal een pvp server. Ik vind het leuk om mensen te doden, het bespaard mij meestal ook nog eens tijd omdat ze me quests items/mobs doden of oppakken.

Ps. Ik ben 20 jaar oud, en lvl 27 :D
Dan zul je veel vrienden maken op de server. Je zou ieg op mijn kos list komen en die van iedereen die ik ken. Ik ben ook al van dit soort groepjes tegen gekomen op mijn server die dan 5 vs 1 doen, maar ik krijg mn revenge wel.

De gankers die je aanvallen zijn:
- een aantal levels hoger
- vallen je aan als je health laag is na een gevecht met een mob of respawn
- vallen je met een groep aan

Het zijn stuk voor stuk nerds die niks voor stellen irl en dit moeten compenseren door te lamen ingame. Grow some balls en zoek een eerlijk gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeur toch niet zo. Ik val genoeg mensen aan in 1 v 1. Maar als ik eens zin heb in lekker te lvlen en niet 30 min vast te zitten omdat we elkaar geen mob laten aanvallen laat ik mensen met rust. In een groep situatie is het gewoon efficiënter om iemand te killen.

Bovendien zal het mij een worst wezen of ik op iemands KoS kom te staan. Dat is in mijn ogen een soort eer.

edit:

Bovendien creëert dit hele leuke situaties. Ik heb al vaak genoeg gehad dat iemand boos werd dat we ze gankte en vervolgens organiseren ze een groepje tegen ons groepje. Dit is inderdaad een pvp server, dus als er wat pvp geregeld word dan is dat alleen maar mooi.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een soort van Thottbot voor AOC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:20:
Is er al een soort van Thottbot voor AOC?
Zal er ongetwijfeld wel komen, maar het spel is nog niet eens publiekelijk uit ;) Zal nog wel even duren :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Rutger Mulder schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:09:
[...]

Dan zul je veel vrienden maken op de server. Je zou ieg op mijn kos list komen en die van iedereen die ik ken. Ik ben ook al van dit soort groepjes tegen gekomen op mijn server die dan 5 vs 1 doen, maar ik krijg mn revenge wel.

De gankers die je aanvallen zijn:
- een aantal levels hoger
- vallen je aan als je health laag is na een gevecht met een mob of respawn
- vallen je met een groep aan

Het zijn stuk voor stuk nerds die niks voor stellen irl en dit moeten compenseren door te lamen ingame. Grow some balls en zoek een eerlijk gevecht.
Voor eerlijke gevechten kan je beter een ander genre zoeken als een MMO, want die zal je niet vaak tegenkomen, eventueel kan je een PvE server rollen, ik neem aan dat je hier een soort mutual agreement systeem hebt, en zo niet kan je alsnog de pvp minigame doen.

En wat betreft KoS lijst, dan moet je wel heel hard lamen al haal je dat, like spawncampen oid, niet als je een keertje wordt overreden door een groepje, want dat is gewoon normaal in een MMO, kijk maar naar EVE of WoW, daar is het ook niet zo dat iedereen vredelievend in een carebear wereldje leven.
Ik zelf speelde in EVE in een piratencorp, wat inhield iedereen die je niet betaalde aan gort schieten.
Heeft niets met mijn geslachtsdeel te maken of andere soorten van compensatie, maar dat ik het leuk vind om te PvPen.

Ik speel dus samen met Selsery, en gister hadden we wel wat mooie potjes gehad tegen andere groepjes, we speelden een priest assassin en een guardian, en het ging op zich wel goed, als we eens bij elkaar liepen en niet 50 meter van elkaar dat we elkaar niet konden vinden 8)7 .

Maar goed, wij zijn niet een diehard gank squad waarvan onze missie is iedereen en alles met de grond gelijk te maken, we lopen gewoon in de rondte, doen wat questjes, en als we iemand tegenkomen, nouja, respawnen en klaar :P .

Zoals selsery zei, als we het niet doen, duurt het eeuwig voordat we eindelijk een named mob of wat dan ook krijgen, duurt zo 20 minuten voordat sommigen daarvan spawnen, en als 1 of andere drol die dan tagged dan kan je weer 20 minuten wachten.

[ Voor 12% gewijzigd door pica op 20-05-2008 12:41 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Get ready for The Fuzz ;)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JeanLucPicard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:37:
Voor eerlijke gevechten kan je beter een ander genre zoeken als een MMO, want die zal je niet vaak tegenkomen, eventueel kan je een PvE server rollen, ik neem aan dat je hier een soort mutual agreement systeem hebt, en zo niet kan je alsnog de pvp minigame doen.
Eerder mentaliteit van Europese spelers en hun leeftijd :')

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 20:59
SUN zit ook op Fury, ik zal er dus ook af en toe te vinden zijn onder die tag. Geen idee nog wat mn nick precies gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
SinergyX schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:45:
[...]

Eerder mentaliteit van Europese spelers en hun leeftijd :')
Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoeld, maar als men er grote moeite mee heeft dat men zo af en toe onder de voet wordt gelopen, dan zie ik niet wat er fout is met mijn suggestie om naar een PvE server te rollen, zeker niet nu het zo vroeg in het spel is en je makkelijk kan switchen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
JeanLucPicard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:55:
[...]

Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoeld, maar als men er grote moeite mee heeft dat men zo af en toe onder de voet wordt gelopen, dan zie ik niet wat er fout is met mijn suggestie om naar een PvE server te rollen, zeker niet nu het zo vroeg in het spel is en je makkelijk kan switchen.
Af en toe is ook geen punt, maar 2-3 x met een groepje van meer dan 2 personen is wel triest. en ja het is pvp.. dus ja je zult er wel voor kiezen. Toen ik gister mijn char aanmaakte dacht ik echt van.. Oeh.. ik wil wel ff flink geowned worden door 5 skilled players tegelijk.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
SpoTs schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:57:
[...]

Af en toe is ook geen punt, maar 2-3 x met een groepje van meer dan 2 personen is wel triest. en ja het is pvp.. dus ja je zult er wel voor kiezen. Toen ik gister mijn char aanmaakte dacht ik echt van.. Oeh.. ik wil wel ff flink geowned worden door 5 skilled players tegelijk.
Het hangt er net vanaf hoe vaak je een groepje tegen komt, dus al kom je hetzelfde groepje 2-3 tegen dan is dat heel jammer, maar helaas. Zeker nu met dat instance switch systeem moet het geen probleem zijn om ze te ontwijken.
Daarnaast is er niets wat je tegenhoud om zelf een groepje te maken/zoeken.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Eerst maar is leren spelen :P maar spreek nu even uit ervaring @ wow ;-) me poppie is nu net lvl 4 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach mensen, als je niet tegen lame kills kunt moet je geen pvp spelen.

Ik hou van de vrijheid en ik zal doen waar ik zin in heb als de game me dat toestaat, dus ja als ik zin heb om iemand netjes 1v1 dood te maken doe ik dat en als ik zin heb om te wachten tot ie een quest dialogue heeft doe ik dat ook.

Niks triest aan en ik reken er ook op dat ik op een gegeven moment door paar guilds standaard word aangepakt als ze me vinden. Zo hoort het want dan beginnen de guild politics en kan het echte werk van start.

Oh en reken maar dat dit soort dingen alleen maar erger worden als pvp exp er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:08:

Ik hou van de vrijheid en ik zal doen waar ik zin in heb als de game me dat toestaat, dus ja als ik zin heb om iemand netjes 1v1 dood te maken doe ik dat en als ik zin heb om te wachten tot ie een quest dialogue heeft doe ik dat ook.

Niks triest aan en ik reken er ook op dat ik op een gegeven moment door paar guilds standaard word aangepakt als ze me vinden. Zo hoort het want dan beginnen de guild politics en kan het echte werk van start.

Oh en reken maar dat dit soort dingen alleen maar erger worden als pvp exp er is.
Als jij je op die manier gedraagd zullen daar ongetwijfeld acties op worden genomen. Maar goed.. tis altijd jammer dat mannekes zoals jij het PVP verpesten. Iemand aanpakken terwijl die in dialoog is.. is geen PVP.. het is dan PvAFK. en als jij dat skill vind.. tja ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SpoTs schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:14:
[...]

Als jij je op die manier gedraagd zullen daar ongetwijfeld acties op worden genomen. Maar goed.. tis altijd jammer dat mannekes zoals jij het PVP verpesten. Iemand aanpakken terwijl die in dialoog is.. is geen PVP.. het is dan PvAFK. en als jij dat skill vind.. tja ;-)
Als je daar moeite mee hebt moet je PvE gaan spelen (wat ik ook doe). Als ik wil PvP-en dan zoek ik het zelf wel op maar ik laat me niet opzoeken door de PvP.

Tis maar net waar je zelf zin in hebt :) Ik wil zelf mijn eigen ding kunnen doen zonder lastiggevallen te worden. Dat weegt voor mij meer dan bijvoorbeeld net te laat zijn voor een named mob te kunnen taggen. Dan wacht ik wel ff of ik ga wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:14:
[...]

Moet je maar pve gaan spelen, ik doe wat ik wil. Ik dood genoeg mensen in eerlijke 1v1 ook, mensen in dialogue killen is geen skill nee maar wel leuk.

En acties tegen mij kijk ik alleen maar positief naar uit. Guild wars en veel pvp, lachuh juist.

Trouwens "eerlijke" pvp bestaat amper, volgens mij pakt haast iedereen wel eens een assassin die niet in stealth zit vanaf ranged. Terwijl eerlijk zou zijn om hem te whisperen, laten stealthen en dan pvp te beginnen, sinds stealth heel belangrijk is voor assassins in pvp.

Als dat een beetje te subtiel is voor je: wat jullie willen van pvp lijkt meer op pve en dan duels, dus waarom doe je dat niet?

World pvp is haast nooit _helemaal_ eerlijk.

edit: trouwens, als ik zelf in dialogue ga ga ik zzo staan zodat de camere gericht staat naar waar mensen het waarschijnlijkt vandaan komen en als iemand komt die dps begint te doen druk ik goodbye en vecht ik hem, ipv opgeven en maar dood gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:19:
[...]
World pvp is haast nooit _helemaal_ eerlijk.
Als het wel eerlijk zou zijn zouden alle classes ook perfect balanced zijn en wat krijg je dan? juist .... GEEN winnaars! alleen verliezers, iedereen gaat precies op hetzelfde moment dood waardoor je beiden niet wint of er gaat niemand dood omdat juist beide partijen perfect in balans zijn.

Oorlogen worden ook niet gewonnen door partijen die equal zijn aan hun tegenpartij(en) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mee eens. Ik zeik er net zo goed over als ik gespawncamped word, maar ik ben het er wel mee eens. Als je daar niet tegen kunt moet je geen PvP rollen. Ik ben het een kwartier daarna wel weer vergeten, of ik verzin er wat op.

Anyway, ben ik de enige die het jammer vind dat er straks punten te verdienen zijn met PvP? Is PvP niet juist leuk omdat mensen killen leuk is? Waarom moet er een goal aan vastgeplakt worden? Dat maakte voor mij het hele PvP gebeuren in WoW tot een grind.

Ik zou zeggen, laat het gewoon wat het is. Mensen die dan ECHT van pvp houden, zullen toch wel pvpen. En dat zijn er stiekem een hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
redfoxert schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:24:
[...]
Als het wel eerlijk zou zijn zouden alle classes ook perfect balanced zijn en wat krijg je dan? juist .... GEEN winnaars!
Je vergeet player skill...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een perfecte situatie wel ja, redfoxert. Maar er is ook nog zo iets als luck, ik betwijfel het of je elkaar tegelijkertijd de kop af kan slaan.

edit:
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:29:
mee eens. Ik zeik er net zo goed over als ik gespawncamped word, maar ik ben het er wel mee eens. Als je daar niet tegen kunt moet je geen PvP rollen. Ik ben het een kwartier daarna wel weer vergeten, of ik verzin er wat op.

Anyway, ben ik de enige die het jammer vind dat er straks punten te verdienen zijn met PvP? Is PvP niet juist leuk omdat mensen killen leuk is? Waarom moet er een goal aan vastgeplakt worden? Dat maakte voor mij het hele PvP gebeuren in WoW tot een grind.

Ik zou zeggen, laat het gewoon wat het is. Mensen die dan ECHT van pvp houden, zullen toch wel pvpen. En dat zijn er stiekem een hoop!
Het probleem is aangezien de wereld groot is zal je je pvp moet concentreren. Goals brengen mensen bij elkaar, het liefst heb je zelfs een pve goal in de open lucht zodat iedereen daar komt. Dan ontstaat er vanzelf pvp.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:31:
In een perfecte situatie wel ja, redfoxert. Maar er is ook nog zo iets als luck, ik betwijfel het of je elkaar tegelijkertijd de kop af kan slaan.

edit:

[...]

Het probleem is aangezien de wereld groot is zal je je pvp moet concentreren. Goals brengen mensen bij elkaar, het liefst heb je zelfs een pve goal in de open lucht zodat iedereen daar komt. Dan ontstaat er vanzelf pvp.
Dus er zijn NOG meer redenen om te zeggen dat World PvP gewoon nooit eerlijk is :)

Alleen maar een bevestiging van het statement. En nogmaals ... als je dr niet tegen kan, dan ga je toch lekker PvE spelen. Doe ik ook en het interesseert me geen biet wat iemand anders dr van denkt. Ik wil lekker op mijn gemakje een spel kunnen spelen. Ik speel het niet om als kannonnenvoer te dienen van een ander. In dat geval kan ik net zo goed een offline spel gaan spelen tegen een overpowerde cheating AIx in SupCom bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:29:
Kijk dat is de instelling die je moet hebben voor een pvp server.

Ik vind wat wel goed eerlijk gezegd. In WoW bijv. deden veel mensen in world pvp niks, gingen ze gewoon dood, als je iets verliest word je al gauw creatiever, ga je meer nadenken over wat je kan proberen om weg te komen.

Net zoals nu met de quest dialogue, terwijl je altijd Goodbye kan kiezen en dan kan vechten, nee mensen kiezen ervoor om te blijven lezen (of snel 1 drukken) en dan gaan ze erover zeuren als ze dood gaan. Terwijl het dus een eenvoudige oplossing heeft.

En als je iemand dood een beloning krijgen is altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ik heb bewust gekozen voor een pvp server ja. Ik ben ervan bewust dat je altijd van die kleuters tegen zal komen op servers. Af en toe aangevallen worden en dood gaan is ook niet erg maar constant opgejaagd worden door de zelfde mensen is wel storend. En ja ik weet dat ik van instance kan wisselen. Maar ik blijf er bij dat een oneerlijk gevecht geen pvp is, men noemt jullie niets voor niet gankers!
Ganking is a type of griefing in online roleplaying, video games which employ player versus player combat (especially in MMORPGs such as World of Warcraft or Ultima Online). Ganking may involve attacking another player without warning; more specifically, doing so while the targeted player is already engaged in combat with a non-player character, usually meaning they're distracted and/or their health has been compromised. Ganking is not considered an honourable practice in MMORPGs, since the ganker is winning a fight they might not have won in circumstances where those participating in the PvP (player versus player) combat had an equal chance of winning. Essentially, ganking involves engaging in a battle where the instigator of the fight will certainly win.
Ik maak me verder niet druk hoor want over een tijdje zal de game toch meer om guilds, alliances en naps draaien. Dan wil je gewoon geen ruzie met mensen van een bepaalde guild omdat je weet dat ze je het leven zuur gaan maken.
Dat mensen een bepaalde area zeker willen stellen voor een boss oid kan ik nog inkomen maar dan hoef je nog niet iedereen aan te vallen imo. De (beste) guilds zullen hier straks toch heer en meester worden. De quest mobs spawnen snel genoeg imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
JeanLucPicard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:37:
[...]

Zoals selsery zei, als we het niet doen, duurt het eeuwig voordat we eindelijk een named mob of wat dan ook krijgen, duurt zo 20 minuten voordat sommigen daarvan spawnen, en als 1 of andere drol die dan tagged dan kan je weer 20 minuten wachten.
Onzin, gewoon verhuizen naar een andere instance die minder druk is en je hebt zat named mobs. Gisteren ook in Tortage Underhalls maar naar de laatste instance verhuisd omdat het te druk was. In die instance waren 0 spelers, dus ik kon lekker alles op mijn gemak slopen, heb in no-time massa's quests afgemaakt. Dus mensen slachten omdat je je named mob wilt hebben? Waarom verhuis je niet naar een andere instance? Dat is veel sneller dan wachten op die mob en geluk hebben dat niemand hem afpakt namelijk.

Oh en iemand doden terwijl hij/zij in een quest dialogue zit of zijn/haar items zit te verkopen is lame. Ja, er zijn kiddies die het leuk vinden om zoiets te doen, maar zulk gedrag is een straight ticket to KoS list. Het is namelijk niet minder lame dan iemand een half uur lang spawncampen met een groep. Niet dat ik het heel erg vindt als zoiets gebeurd, want het is wel leuk om weer wat fresh blood op de KoS lijst te hebben staan. Ik speel namelijk wel op (RP)PvP, maar val (vrijwel) nooit als eerste aan tenzij het een speler op de KoS lijst is... hoe groter die lijst, hoe vaker ik meteen aan kan vallen.

Soms heeft dat wel een leuk effect: je ziet ze al wegrennen zodra jouw naam of die van je guild in beeld komt.

[ Voor 3% gewijzigd door Droniac op 20-05-2008 13:47 ]

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JeanLucPicard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:55:
Heel simpel, zoals ik het zeg :) Leeftijd en mentaliteit zeggen zo'n beetje alles over hoe een PvP server zal verlopen. Het grote verschil is hem in de FFA en RP's.

Neem bv een RP PVP server, 90% die daar de PVP ingaat is nooit verder gekomen dan een WoW.. waar termen als 'ganking' en 'pwning' een standaard werden. Nu weet ik niet of AoC een RP PvP server krijgt/heeft, mi is AoC bijna perfect voor RP PvP. Echter de insteek van 'bovengenoemde groep' blijft zelfs op die servers gelijk.. meppen wat je kan meppen. Zeker leeftijd speelt hier een grote rol, met name de 'jeugdige' spelers kennen heel de term 'RP' niet binnen MMO's.

Wat betreft europese mentaliteit, dat is na 7 jaar actief MMO's spelen wel duidelijk ;)

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 20-05-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Droniac schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:42:
[...]

Onzin, gewoon verhuizen naar een andere instance die minder druk is en je hebt zat named mobs.
Oh, hoe kan je een instance kiezen?

Krijg soms wel de melding Normal of Epic als ik op een instance klik, maar wat het verschil daar tussen is.... heb ik nog niet ondekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Ik vraag me ook af wat de ‘’lol’’ is aan iemand dood maken die met een quest NPC staat te praten.

Wat is daar nou precies leuk aan ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Ik ben het wel met Rutger eens. Beetje aangevallen worden is perfect, hou ik van en houdt me scherp. Laten zien dat je iemand de baas bent is ook goed. Maar om nou iemand heel vaak af te slachten is gewoon not done (Tenzij ze jou elke keer aanvallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:47:
[...]

Krijg soms wel de melding Normal of Epic als ik op een instance klik, maar wat het verschil daar tussen is.... heb ik nog niet ondekt.
Als je er in zit, heb je een soort pijltje naast de tijd geloof ik, als je daar op klikt, kan je naar een andere instance gaan.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:47:
[...]

Rechtsboven bij de minimap zit een oranje pijltje waar je op kan klikken.
Dan door naar instance selection en je kan in een andere instance van de zone waar je in zit spelen.

SinergyX: Er is een RP-PVP server: Aquilonia. Daar speel ik nu op, want het lijkt mij wel interessant om te zien hoe dat over een maand uitpakt als de guilds georganiseerd zijn en je jacht kan maken op anti-RP guildies.

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

SpoTs schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:08:
[...]En dat zijn dus echte helden daden.. Het is een PvP server, maar dan moet je ook wel Player vs Player doen en niet groepje vs 1.
Sjongejonge wat een gezeur over PVP. Mensen hebben kleine geslachtsdelen, zijn kleuters of 'helden' want ze moeten dit en dat. Iedereen heeft bij zijn volle verstand PVE of PVP of RPPVP kunnen kiezen, voor de rest moet niemand niets vanwege jouw spelplezier. Jij speelt op de jouwe, een andere op hun manier. Bevalt dat niet, da's dan pech gehad.

Ik zal bv nooit iemand aanvallen die met een mob bezig is of met een escord quest. Voor de rest heb ik 0,0 regels dus als je door een groepje van Impact op Wildsoul word gegankt: pak aan, het is gratis. Reroll PVE mocht het je niet bevallen. Gankt iemand mij als ik met een mob gezig ben of met een escord quest? Da's dan dikke pech voor ondergetekende.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die op mijn lijst sta val ik juist niet aan. White listen is zoveel makkelijker dan black listen tbh. Bovendien is ons argument ook een heerlijk excuus om iemand te killen. En er zijn al genoeg situaties dat ik niet door had dat het een speler was. Pas toen hij ervandoor sprintte hadden we het door.

En ja ik vind het erg als ik afgemaakt word. Anders ging ik de hele tijd in frenzy stance staan en mensen uitdagen. Zonder enige emotie over dood gaan was het spel bijzonder saai.

Nogmaals stel je niet aan. Dit onderwerp is veelste subjectief, dus we kunnen beter een ander onderwerp pakken wat minder mensen afschrikt ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Ben overigens nog helemaal niet gegankt op Battlescar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik ken dit hele gank principe nog uit de begin tijd van WoW, het had ook wel weer z'n charme:). Weet waarvoor je tekent bij het kiezen van een bepaalde realm zeg ik maar.

Weet iemand trouwens hoeveel nieuwe realms erbij komen a.s. vrijdag bij de "officiele" release van de game?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Kroga
Ik wel :@

[ Voor 60% gewijzigd door Maduth op 20-05-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Kroga *kuch* ;)

Trouwens heeft iemand al helemaal hun feat build uitgestippeld?

[ Voor 67% gewijzigd door Kroga op 20-05-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:31:

Ik zou dus juist het liefste eens zien dat ze kijken naar waar de community gaat pvpen en daar gewoon een interessanter gebied van maakt.

WoW spelers trokken voor het honor systeem ook met z'n allen naar Tarren Mill en Southshore. Velen praten nog steeds over die tijd alsof world pvp 100-en keren leuker was dan PvP in het honor systeem binnen instances.

En daar ben ik het nog steeds mee eens. Ze hadden ook Tarren Mill en Soutshore om maar een voorbeeld te noemen om kunnen toveren in 2 keeps of strongholds met siege equipment. Verder geen punten, hooguit ranks voor de looks en bragging rights misschien. Mis je dan verder iets? Denk 't niet. Gear als je 't wil haal je uit PvE of quests, je plezier als je een echte pvp-er bent, uit siegen. Zou voor mij de ultieme oplossing voor pvp zijn. En voor developers buitengewoon makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Daar ben ik het inderdaad mee eens, die tijden met Tarren Mill en Soutshore waren legendarisch:) Heel veel lol gehad daar. Denk je dat dit soort gebieden in AoC gemaakt zullen worden, of zijn deze er al?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Tarren Mill vs Southshore is zo overrated, denk altijd dat het leuker was in iedereen's herinnering dan dat het daadwerkelijk was.

''Hoi ik kom ook even PvPen hier'' *stab* *dood*, ressen, eten & drinken in 1 van die huisjes, *stab* *dood* repeat x 1.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Southshore en Tarrenmill <333 kan me nog herinneren dat er ongeveer 200 ally's tegen 200 hordes gingen.. en toen klapte de server er bij ons uit.. Hurray :D

Ik speel trouwens al 4 jaar lang @ wow op een PvP server. Dat haalt nog niet weg dat ik het irritant vind dat sommige mensen gewoon echt niets beters te doen hebben dan je lekker ganken. voegt gewoon weinig toe afgezien van het feit dat hun weer kunnen hebben lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de legendarische gevechten rond Tarren Mill en Southshore onderandere ook gemaakt zijn door het levelen. Later hebben ze iets nieuws geprobeerd met Halaa. Dat was een goed succes tijdens het levelen op mijn server. Maar daarna viel het stil. Je moet een goed pve goal hebben om pvp ongeforceerd mogelijk te maken. Kijk maar naar Tyrs hand.

edit:

Zo te zien scaled dmg te goed in wow. Daardoor maakte je geen kans als iemand die een paar lvls lager is. Ik heb met mijn guardian @ lvl 21 al bijna een lvl 28 ranger verslagen.

En ik zie me dmg niet bizar veel omhoog gaan over de levels. Dat is super positief voor het world pvp, ik kijk niet zo naar de levels en val gewoon aan.

Verder was Tarren Mill en Southshore vrij overrated ja :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach je moet maar zo denken. De mensen die het nu leuk vinden om te spawncampen en mensen af te maken die met een npc bezig zijn, komen vanzelf allemaal op de KoS lists van iedereen terecht. Dat is juist het mooie van een PvP server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

KoS... hoe werkt dat eigenlijk precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Maduth schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:41:
Alweer een polletje (een nieuwe, oude was niet goed) :+

Er zullen waarschijnlijk volgende week meer servers bij komen dus dit is just for the EA.

Poll: Op welke server speel je?
PVE - Crom
PVE - Dagon
PVE - Ymir
PVE - Bori
PVE - Astoreth
RP-PVP - Aquilonia
PVP - Wildsoul
PVP - Fury
PVP - Battlescar
Anders
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
FF Bumpen (gaat snel hier op het forum) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

"Kill on Sight", is eigenlijk een persoonlijke lijst die je bijhoudt, waarbij je de namen noteert die jouw het leven zuur maken:). Lijstje voor later om af te werken zeg maar:D

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je trouwens maar 1 crafting- en 1 gatheringskill nemen of kan je er meerdere nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:50:
Kan je trouwens maar 1 crafting- en 1 gatheringskill nemen of kan je er meerdere nemen?
Ik meen alle gathering skills en 1 crafting skill .... but dont shoot me on wrong info :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Trouwens een aardig stukje gevonden met tips over de UI:
It's a new game, the interface is not perfect yet, but in some places it's more powerfull than it would seem at first glance. Here's a short collection of easily overlooked things. Feel free to add your own findings!

Chat background opacity: In the interface options you have 2 sliders for the opacity, one for inactive, one for active chat. I recommend 0% for inactive and 65% for active

Changing Channels:
* click the channel name to get a menu
* press [TAB] to get the same menu
* click on the channel-name in a received message to talk to that channel
* click on a player-name to write a tell-message to that player
* press [r] to reply to someone who just wrote you a message

Get rid of Chat Spam:
Click the * tab and make a new System Tab and then right-click on the first tab and unsubscribe from all system-stuff. Now you have one tab with all the talk and one tab with all the system stuff. you could also make one more tab with combat messages, drag it out to become a seperate window and place it somewhere else. All the chat-windows can even have different font sizes, etc...

Chat:
* The area where you have to click to resize the chat turned out a bit small, but it's there
* Right-mousebutton-drag inside the window to scroll without having to use the small scrollbar.
* by default the chat is docked to a certain spot. if you uncheck "docked" from the right-click-menu you can then move it around by dragging the active tab.

Emotes:
I bet Funcom has something in the works here, but for now:
* /emote hi - little greeting emote
* /emote [TAB] gives you a list of all emotes
* if in a hurry just do /e[TAB] [TAB] to get the list or /e[TAB] h[TAB] to only get a list of the emotes that start with an "h" for example...

Little secrets about the additional Hotbars:
* Resize them by dragging the bottom part up or down
* switch between vertical and horizontal by right-clicking on top or bottom

Add Friend by Name:
* In the Matchmaking window (top-left-most round button with 2 orange guys) there's an "Add by Name" button. If you click it you get a popup where you can put in a name and choose if you want to add that person to your friends list, group or guild (if you have the rights to do that)

Sidebars:
* CTRL-click a tab (or CTRL + Shortcutkey) to only open/close the left side, ALT-click to open/close only the right side. So if you ALT-click the inventory tab, you only open the inventory and not the wear-screen with the paperdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Goed bezig! Spelen er nog meer mensen Ranger? of ben ik weer eens de enige? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 13-09 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:37:
Ik vind wat wel goed eerlijk gezegd. In WoW bijv. deden veel mensen in world pvp niks, gingen ze gewoon dood, als je iets verliest word je al gauw creatiever, ga je meer nadenken over wat je kan proberen om weg te komen

Net zoals nu met de quest dialogue, terwijl je altijd Goodbye kan kiezen en dan kan vechten, nee mensen kiezen ervoor om te blijven lezen (of snel 1 drukken) en dan gaan ze erover zeuren als ze dood gaan. Terwijl het dus een eenvoudige oplossing heeft.
Dus jij vindt het leuk om mensen die ergens anders mee bezig zijn te ganken of op zijn minst om te starten op een dusdanige manier dat jij er ernstig veel voordeel van ondervindt en als die mensen niks terugdoen omdat ze geen zin hebben in PvP dat ze toch nooit meer kunnen winnen, dan vind je dat vervelend? Wat een rare mentaliteit is dat zeg.

Als je wilt dat mensen terugvechten moet je ze het idee geven dat ze nog kunnen winnen. Een voetballer die met 10-0 achterstand begint tegen een sterker team (meeste pvp is hoge level tegen lagere level immers) gaat ook zijn best niet meer doen.

Als ik gegankt wordt terwijl ik bezig ben met een conversatie lees ik de conversatie gewoon uit. En als de ander wil dat ik terugvecht, moet ie me maar aanvallen op een moment dat ie tegenstand kan verwachten. Maar dat doen ze meestal niet. Waarschijnlijk vinden ze het een stuk minder leuk als er een kans bestaat dat ze verliezen. Een 50-50 kans zou ik juist wel superspannend vinden.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:49:
Als ik gegankt wordt terwijl ik bezig ben met een conversatie lees ik de conversatie gewoon uit. En als de ander wil dat ik terugvecht, moet ie me maar aanvallen op een moment dat ie tegenstand kan verwachten. Maar dat doen ze meestal niet. Waarschijnlijk vinden ze het een stuk minder leuk als er een kans bestaat dat ze verliezen. Een 50-50 kans zou ik juist wel superspannend vinden.
Een 50-50 kans zou zeker spannender zijn, maar helaas zijn de gankers dezelfde personen die juist die 50-50 gevechten verliezen door gebrek aan playing skills, en hierdoor dus weer terugvallen op het easy killen/ganken.

Ga gewoon een kopje koffie zetten wanneer je wordt geganked, en gun die persoon niet de fun van het terugvechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm het "ik vind ganken stout" onderwerp heb ik al genoeg gelezen in andere mmo forum. Kunnen julie mischien wat meer vertellen over hoe AoC is? Na een aantal dagen gespeeld te hebben hebben julie al een idee waar AoC te plaatsen is in het mmo lijntje? Zou je het dé mmo van nu kunnen noemen, of enkel een leuke afwisseling naast WoW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh kom op, Tank-a-Holic. Ik vind het prima als iemand niet terugvecht. Ik vind het zwakker. Als je nou echt beter bent kan je ook wel winnen uit een 40/60 positie. Als je dan niet door hebt dat je aangevallen word (als je geluid aan hebt hoor je dat), en je drukt geen escape tijdens een gesprek, dan ligt dat aan jou.

Als ik aan het questen ben val ik echt niet aan als ik weet dat ik 50% kans heb dat ik verlies. Dan ga ik gewoon verder questen, dat zou zonde van mijn tijd zijn. Ja ik vind het leuk om 50/50 kans te hebben of zelfs slechter als ik aan het PvP'en ben zonder te lvlen. Maar op het moment vind ik levelen belangerijker.

Bovendien, vaak zie ik dat mensen zich schuilen achter dat moraal. Mensen die snel nog een mob pullen, etc. Dan heb ik ook zoiets, rol dan een PvE server.

Ps. Ik ben een eer persoon. Maar dit is een spelletje waar ik eindelijk is schaamteloos mensen kan irriteren(, corpse campen gaat me dan weer iets te ver). Als ik iets eervollers wil gaan doen ga ik wel echt Re-enactment doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:21:
uhm het "ik vind ganken stout" onderwerp heb ik al genoeg gelezen in andere mmo forum. Kunnen julie mischien wat meer vertellen over hoe AoC is? Na een aantal dagen gespeeld te hebben hebben julie al een idee waar AoC te plaatsen is in het mmo lijntje? Zou je het dé mmo van nu kunnen noemen, of enkel een leuke afwisseling naast WoW?
"Agree with first statement!"

Err, ja. Tot nu toe voelt AoC als een volwassen mmo aan (volwassen als in, een goeie zelfstaande).

AoC heeft een veel directere combat systeem. Het voelt goed aan en de setting is leuk. Alles is alles behalve cartoony en de game heeft een volwassen look.

Voor mij is dit een plaatsvervanger voor wow. Ik kan niet oordelen over LOTR online, maar vergeleken met de andere mmo's die ik gespeeld heb (runescape, eve, wow) is dit de meest interactieve.

Er zijn nog een aantal puntjes die ik erg tof vind. Bijvoorbeeld het feit dat je minder met elkaar in contact bent qua namen maar qua personages. Namen van spelers vallen minder op. Je kan goed verstoppen in de bosjes. En zo nog veel meer dingen die ervoor zorgen dat je iemand ziet en denkt, ah dat is Dorsath, i.p.v. dat je iemand's naamtag ziet en dan denkt ah, dat is Dorsath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:08:
[...]

Een 50-50 kans zou zeker spannender zijn, maar helaas zijn de gankers dezelfde personen die juist die 50-50 gevechten verliezen door gebrek aan playing skills, en hierdoor dus weer terugvallen op het easy killen/ganken.
mwoah, dat is ook weer niet zo. Gankers zijn meestal gasten die de hele dag door PvPen en dat redelijk goed kunnen. Daarom snap ik het ook meestal niet zo als ze weer eens 'ganken' met 100% kans op winst. Als ze mij op full health aanvallen winnen ze ook wel 3 van de 4 keer omdat ik gewoon te weinig PvP :D

Zelf val ik meestal mensen aan die *net* geen 100% health hebben of 2 leveltjes lager ofzo. Dan is het voor mij 50-50 hehe.

Wat me wel opvalt aan gankers of hardcore PvPers is dat het mensen zijn die een bepaald soort hardheid over zich hebben. "ik gank omdat IK het leuk vind en de ander moet maar PvE rollen. Gelijke kansen zodat we BEIDEN fun hebben? Waarom? IK ben het belangrijkst. IK speel dit spel voor MIJN fun en de rest kan opzouten. IK vind het leuk om anderen te irriteren door ze aan te vallen tijdens een conversatie. Lekker afreageren op ANDEREN. Dat zij het niet leuk vinden is hun zaak, zolang IK maar fun heb"
Deze mentaliteit is hun goed recht, de hollandse egocentrist mentaliteit zullen we maar zeggen, maar het is niet de mijne. En als softie word ik dus vaak afgestraft op PvP servers. Maar de spanning is toch leuk, want tussen die vele ganks zitten toch vaak soms een battle die wel leuk is en dat is het wel waard.

[ Voor 34% gewijzigd door FunkyTrip op 20-05-2008 16:41 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:08
Hehe had laatst een gast die eerst vroeg "shall I gank you?". Was een ToS en 2 lvl's hoger dan mij. Dus na een korte maar leuke conversatie kon ik het toch niet laten om mijn axe in zijn smoelwerk te plaatsen...

Helaas bleek zijn smoelwerk van staal :'(

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Zeg, ik ben al drie pagina's aan het doorlezen omdat ik ook geinteresseerd ben in dit spel, maar ik lees alleen zinloze discussies over pvp..Verder lees ik weinig tot geen ervaringen over het spel zelf.

En de TS is voor mij niet echt voldoende informatie.. :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij gaan er vanuit dat jij pvp server heb gerolt omdat jij dat ook leuk vind. Misschien is rp pvp server dan iets meer voor jou.
FragNeck schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:44:
Zeg, ik ben al drie pagina's aan het doorlezen omdat ik ook geinteresseerd ben in dit spel, maar ik lees alleen zinloze discussies over pvp..Verder lees ik weinig tot geen ervaringen over het spel zelf.

En de TS is voor mij niet echt voldoende informatie.. :P
Sorry, we zijn een beetje verveeld @ work i gues.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jah we willen allemaal spelen.. en aangezien PvP GankVsGank een goed onderwerp is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel altijd op rp servers omdat de mentaliteit me daar meer aanstaat, maar begrijp ik het nu goed dat ik alleen kan kiezen tussen een rp-pvp (ofterwijl gankserver ;) ) en een pve (ofterwijl pwrlvl Ownzz nuwwwb etc etc) ?

Komt er bij de release nog een RP-PVE server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:00:
Ik speel altijd op rp servers omdat de mentaliteit me daar meer aanstaat, maar begrijp ik het nu goed dat ik alleen kan kiezen tussen een rp-pvp (ofterwijl gankserver ;) ) en een pve (ofterwijl pwrlvl Ownzz nuwwwb etc etc) ?

Nee die komt er niet, en het ganken valt tot nu toe heel erg mee op de enige RP-PvP server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Laatst online: 08-09 22:37
Weet iemand of AoC 3 (of meer) dagen trial krijgt? Ik heb me met Lotro vermaakt maar leek toch niet iets voor mij (ben nog steeds aan het WoWen. Wil dit spel proberen kijken of het leuk is.Of krijg je alleen een buddy code van iemand die het spel koopt?

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

On_E schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:01:
[...]

Nee die komt er niet, en het ganken valt tot nu toe heel erg mee op de enige RP-PvP server.
Gelukkig wel. Ben pas 2x achterna gezeten. 1 keer kon ik het water invluchten; schijnbaar kun je dan niet meer aangevallen worden ofzo. En de andere keer terwijl ik met 2 mobs bezig was. Werd mijn aanvaller vervolgens gemold door iemand die veel hoger was dan hem :D

Beide keren was de ander overigens wel een leveltje of 7 hoger. RP PvP is wellicht toch minder gankerig dan PvP.

Culture PvP schijnt overigens wel hel te zijn. Totale oorlog daar :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:00:

Waarschijnlijk niet, dat vond FunCom niet toepasselijk. Wel kan je naar die onofficiele Nederlandse PvE server (Bori?) dat is ook de onofficiele RP-PvE server, voor als je per se PvE wilt.

RP-PvP is tot nog toe zeker geen gankserver. Ik heb nog geen enkel PvP gevecht gehad zelfs, maar dat zal wel iets veranderen zodra ik naar White Sands Isle / weg uit Tortage ga.

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Ik wil dit spel waarschijnlijk ook gaan spelen. Maar alleen als de prepay kaarten ook in de shop tekoop zijn. En als ik geld heb ^^ (heb pas 23 euri atm. ben pas 14 :P) Maar kan iemand mischien zn buddy key aan me pmen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Zamoraak schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:12:
Ik wil dit spel waarschijnlijk ook gaan spelen. Maar alleen als de prepay kaarten ook in de shop tekoop zijn. En als ik geld heb ^^ (heb pas 23 euri atm. ben pas 14 :P) Maar kan iemand mischien zn buddy key aan me pmen? :)
Volgens je profiel ben je anders 24.... dus either way ben je ergens niet helemaal eerlijk of je bent gewoon reacties aan het uitlokken ;)

Buddy keys komen pas bij de release beschikbaar voorzover ik weet. De CE heeft er 5 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamoraak schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:12:
18 + game ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 08:59

Thermometer

Whoop Whoop!

Geen DirectX 10 voor de herfst!
De mmo Age of Conan: Hyborian Adventures is vanaf deze week te koop, maar de versie die in de winkel verschijnt zal nog geen Directx 10 ondersteunen. Dx10-ondersteuning zal pas in de herfst van 2008 via een patch worden toegevoegd.

De Noorse ontwikkelaar Funcom stuurde trots een persbericht de wereld in om aan te kondigen dat er zoveel bestellingen voor de collector's edition van het spel zijn geplaatst dat die al is uitverkocht voor het spel in de winkel verschijnt. Enigszins weggestopt in de laatste alinea van het persbericht staat een minder prettige boodschap. Het spel dat vanaf deze week te koop is, zal nog geen gebruik maken van Directx 10. Funcom zal ondersteuning voor dx10 pas in het najaar van 2008 toevoegen via een patch. Funcom zegt de extra tijd te gaan gebruiken om de ondersteuning voor dx10 verder uit te bouwen dan oorspronkelijk gepland, al maakt de ontwikkelaar niet bekend welke extra mogelijkheden het in wil bouwen.

Funcom heeft ondersteuning van Directx 10 steeds gebruikt als een belangrijk verkoopargument. Age of Conan zou de eerste mmo zijn die gebruik maakt van dx10 en er daarmee het beste uitziet van alle spellen in dit genre. Als het Funcom lukt om dit najaar inderdaad een dx10-patch vrij te geven, kan het nog steeds de eerste mmo zijn die van de grafische api gebruik maakt, maar met het uitstel stelt het toch de zogenaamde 'early adaptors' teleur. Directx 10 is aan de andere kant nog geen gemeengoed. Vorige week werd bekend dat nog geen tien procent van de gamers gebruik maakt van Directx 10, zo bleek uit een onderzoek dat downloadservice Steam uitvoerde.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 weken geleden dit game ook ge-preordered, spijtig genoeg was ik te laat voor de early acces :(
En door al deze discussies over ganken enz krijg ik ook wel goesting om zelf te pvp'en :D Maar ik heb nog steeds geen codes voor de ingame rhino van de winkel waar ik het spel besteld heb. Moet ik codes soms krijgen wanneer het werken spel officieel gereleased wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Klopt het dat de nachtquestlijn meer XP opleverd dan overdag? Momenteel doe ik wat questen overdag maar telkens loop ik tegen 4 mobs aan... heb nogal een probleem met pullen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Ik dacht dat ie uit was :P 20 mei. En ik ben wel 14, mischien heb ik perongeluk 1984 ipv 1994 ingetyped :p. En ik vind die kijkwijzer maar dikke bullshit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Sander1991 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:30:

[...]

Bron
Dat is dus echt wel boohoo, ik wil DX10 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Sander1991 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:30:

[...]

Bron
Ik speel de game toch echt op dx10 nu 8)7.

Ik heb gelukkig mn collectors edition gepreorderd. Ik las ergens dat de CE gelimiteerd is op 86000 stuks en dat elk een eigen nummer heeft op de metalen doos. Dit zal de enige CE release zijn voor deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Rutger Mulder schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:27:
[...]

Ik speel de game toch echt op dx10 nu 8)7.

Ik heb gelukkig mn collectors edition gepreorderd. Ik las ergens dat de CE gelimiteerd is op 86000 stuks en dat elk een eigen nummer heeft op de metalen doos. Dit zal de enige CE release zijn voor deze game.
Ja dan heb je die optie dx10 aangevinkt, maar loopt hij 100% op dx9 en zie je ook geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:08:
Whatever. Maakt het niet minder triest. Ik vraag me altijd af waar het met mensen misgegaan is als ze opzettelijk mensen moeten zieken.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:19:
Moet je maar pve gaan spelen, ik doe wat ik wil. Ik dood genoeg mensen in eerlijke 1v1 ook, mensen in dialogue killen is geen skill nee maar wel leuk.
Staat wat mij betreft gelijk aan snoep stelen van een kind. Net zo triest, en 100% vergelijkbaar.
bstard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:50:
Sjongejonge wat een gezeur over PVP. Mensen hebben kleine geslachtsdelen, zijn kleuters of 'helden' want ze moeten dit en dat. Iedereen heeft bij zijn volle verstand PVE of PVP of RPPVP kunnen kiezen, voor de rest moet niemand niets vanwege jouw spelplezier. Jij speelt op de jouwe, een andere op hun manier. Bevalt dat niet, da's dan pech gehad.
Wat een geleuter. Als je je kicks haalt uit het aanvallen van iemand die bezig is met een quest dialog ben je gewoon triest. Nuff said.
Droniac schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:11:
RP-PvP is tot nog toe zeker geen gankserver. Ik heb nog geen enkel PvP gevecht gehad zelfs, maar dat zal wel iets veranderen zodra ik naar White Sands Isle / weg uit Tortage ga.
Euh, duh :) Tortage zelf is een safe-zone :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Zo, terug van m'n werk en AoC is geinstalleerd!
Twijfel alleen nog tussen PvP of PvE...

Met WoW altijd op PvP gespeeld en zeker op het eindlevel was dat heel vet, maar tijdens het levelen ergerde ik me soms dood aan gankers...

/edit
Hoe zit het btw met het uiterlijk van de gear? Zie je d'r op lvl 40 net zo uit als een lvl 5 of zie je er met goede gear wel wat spectaculairder uit?

[ Voor 25% gewijzigd door superbassie op 20-05-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Is er in dit spel eigenlijk al een 'overschot' aan een bepaalde klasse?
Ikzelf zat te denken voor hunter, maar in WoW en LotRO stikt het er daarvan.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo zou je een character aan gaan maken op basis van de voorschot?

Maak gewoon een character/class aan die jij leuk vind.

Mensen hoe is de game veder? Ik wil hem gaan halen, maar is het de moeite waard..
Ik denk dat het een fusie is van Lotro en GW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:49:
[...]

Dus jij vindt het leuk om mensen die ergens anders mee bezig zijn te ganken of op zijn minst om te starten op een dusdanige manier dat jij er ernstig veel voordeel van ondervindt en als die mensen niks terugdoen omdat ze geen zin hebben in PvP dat ze toch nooit meer kunnen winnen, dan vind je dat vervelend? Wat een rare mentaliteit is dat zeg.

Als je wilt dat mensen terugvechten moet je ze het idee geven dat ze nog kunnen winnen. Een voetballer die met 10-0 achterstand begint tegen een sterker team (meeste pvp is hoge level tegen lagere level immers) gaat ook zijn best niet meer doen.

Ik word zelf toch ook weleens gepakt in een quest dialogue en dan druk ik goodbye en whoop ik z'n ass ook nog redelijk vaak. Dus ja het kan makkelijk, dat jij het niet wilt proberen is jou probleem.

50-50 kans, tjah dan moet je niet op een pvp server waar dit haast nooit zal gebeuren in world pvp, dan moet je pve gaan en dan duels doen.

Anyway ik ga toch ook niet lopen janken als ik door een ranger word neergeschoten zonder dat ik een kans had (ja dat gebeurt, als ik niet in stealth ben, bijv. door net een mob te hebben gedood). Dan kan ik als assassin niet eens bij ze komen. Terwijl als ik gewoon de drop krijg wel win.

Maarja, hoogste level wat ik in een eerlijk gevecht heb gekilled is een lvl 36 toen ik 21 was btw. Op het moment als mensen het combat systeem nog niet snappen kan je vaak nog winnen van een hoger level als je het wel snapt.

Dat was wel een vet gevecht, omdat ook al was ie niet zo goed natuurlijk wel flink damage deed door z'n lvl. Toen ik hem dood had kwam ie met z'n 37 guildie en gingen ze me campen op de res. In plaats van huilie doen heb ik toen me guild geroepen en zijn ze gewoon gedood zodat ik weg kon.

Maarja, misschien denk ik wel te simpel hoor om pvp gankers op te lossen met pvp en zelf iets doen kwa pvp als ik daar zin in heb. Misschien hoort het wel om heel nobel te zijn en een "ik ben beter dan jou" houding te nemen om vervolgens huilie te doen op een forum als iemand mij wel dood. Terwijl je het ingame in 10 min kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

[quote]Hydra schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:37:
Wat een geleuter. Als je je kicks haalt uit het aanvallen van iemand die bezig is met een quest dialog ben je gewoon triest. Nuff said.[...]

Een mening, dat was ook mijn argumentatie. Voorzien van een clishéé 'nuff said'. Jouw spelplezier is anders als dat van andere op een MMO. Schokkend nieuws.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:01:
Hoezo zou je een character aan gaan maken op basis van de voorschot?

Maak gewoon een character/class aan die jij leuk vind.

Mensen hoe is de game veder? Ik wil hem gaan halen, maar is het de moeite waard..
Ik denk dat het een fusie is van Lotro en GW.
Een overschot kan ook deel uitmaken van het plezier wat je eraan beleeft ;). Als je helemaal geen groepen in end-game kan vinden omdat er te veel van je klasse is, kan het erg frustrerend uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
bstard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:03:
Een mening, dat was ook mijn argumentatie.
Als je van mening bent dat snoep stelen van een kind grappig is spoor je net zo goed niet helemaal. Dus nee, niet 'gewoon' een mening. Common sense.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:06:
[...]

Een overschot kan ook deel uitmaken van het plezier wat je eraan beleeft ;). Als je helemaal geen groepen in end-game kan vinden omdat er te veel van je klasse is, kan het erg frustrerend uitpakken.
Ja dat klopt, geef ik je helemaal gelijk in. Alleen ik zou wel een class maken wat ik graag zou gaan/willen spelen.. wie niet!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Forn dan leg het ook maar weer net aan de hoeveelheid alts die dalijk gaan komen en de classes .

@ hydra jouw vergelijkingen zijn off ... en bijna tot het beledigen op rare wijze :Als je van mening bent dat snoep stelen van een kind grappig is spoor je net zo goed niet helemaal

Wat heeft het in vredesnaam met ganken te maken ..

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
Hydra schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:37:
Euh, duh :) Tortage zelf is een safe-zone :)
Ja, en de Underhalls zijn dat niet... :P

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

rhermans schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:35:
Forn dan leg het ook maar weer net aan de hoeveelheid alts die dalijk gaan komen en de classes .

@ hydra jouw vergelijkingen zijn off ... en bijna tot het beledigen op rare wijze :Als je van mening bent dat snoep stelen van een kind grappig is spoor je net zo goed niet helemaal

Veel. De welbekende schoolbully's vonden het leuk om brugpiepers te pesten of hun brood af te pakken net als gankers het leuk vinden om met 100% winkanst aan een gevecht te beginnen. In beide gevallen vindt 1 van de partijen het leuk en de ander niet. Met het enige verschil dat de gegankte een keuze heeft en die brugpieper niet. En dat geeft de ganker het enige argument om door te gaan ('ze kiezen er zelf voor'. ) Terwijl de keuze vooral bepaald was door de spanning van de *echte* gevechten, niet de eenzijdige ganks.

De ganker heeft de keus om spelplezier aan beiden te geven door het gevecht min of meer fair aan te gaan (of 60-40), maar kiest ervoor om alleen zichzelf van plezier te voorzien. En daar hebben ze het volste recht toe helaas. Net als anderen het recht hebben om er over te zeiken :P

[ Voor 12% gewijzigd door FunkyTrip op 20-05-2008 20:15 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de game nu voor me liggen uit de winkel, kan echter nog niet inloggen aangezien dit volgens mij pas kan Vrijdag 23mei... wel jammer, was net te laat voor early acces....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Waar heb je die dan gekocht?
Vandaag was wel de US release maar Europa toch echt 23mei dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een Winkel in Rhenen, pcmedia. De release was hier eerder omdat de winkel dicht ging voor 3 weken.

Volgens mij zijn ze vandaag ook verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
rhermans schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:35:

Tuurlijk kan ik niet in de toekomst kijken, dus van alts zou ik het niet weten. Je kan er echter wel vanuit gaan dat het eerste character van iemand ook daadwerkelijk hun main wordt. Percentueel zal het niet veel meer gaan verschillen over 3 maanden en een paar dagen na de release.

@ Timon, je kan er vanuit gaan dat de rogue klasses met de meeste dps in ieder geval veel gespeeld gaat worden. Dus dat zijn barbarian, assasin en ranger. Meestal mages ook maar misschien dat door het nieuwe combat systeem meer mensen naar de melee classes getrokken worden. Healers en tanks zullen altijd veel gevraagd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Even een paar vraagjes?

1. Is er een bank aanwezig ergens?
2. Kent iemand de quest waar je een painting krijgt? Zo ja, wat moet je er mee?
3. Dat dexecity (of zoiets), wat is dat voor stat?

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel kost deze game nu eigenlijk maandelijks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
1e hit op google :
Europe

Monthly Per Month Total Total Incl. VAT*
1 Month 12.99 EUR 12.99 EUR 14.94 EUR
3 months 11.99 EUR 35.97 EUR 41.37 EUR
6 months 10.99 EUR 65.94 EUR 75.83 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of het spel een beetje loopt op een 6300 dc1,86GHz, 3Gig & geforce 7600GS
Heb hem zojuist besteld maar als ik even google lijkt het maar net te kunnen :X
ik hoop dat het wat is, k heb redelijk wat filmpjes gezien met hele mooie graphics,
maar vondt het helaas nog weinig spectaculair :| (nog geen flitsende spellcasts of brute armor gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net een ToS gemaakt, dam wat zijn die sterk in het begin , 1 hit gewoon alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Maduth schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:55:
Even een paar vraagjes?

1. Is er een bank aanwezig ergens?
2. Kent iemand de quest waar je een painting krijgt? Zo ja, wat moet je er mee?
3. Dat dexecity (of zoiets), wat is dat voor stat?

Cheers
1. Ja, er staat een Trader in Tortage en ook in de andere hoofdsteden, maar die is nu disabled, bij de volgende maintenance komt hij weer "tot leven".
2. Ja, je kan hem verkopen of houden maar je kan er niet echt iets speciaals mee volgens mij.
3. Volgens mij kan je dat zien als je je muis er op houd, maar ik denk dat het iets met dodge rate enzo te maken heeft.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.