Rutger Mulder schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:09:
[...]
Dan zul je veel vrienden maken op de server. Je zou ieg op mijn kos list komen en die van iedereen die ik ken. Ik ben ook al van dit soort groepjes tegen gekomen op mijn server die dan 5 vs 1 doen, maar ik krijg mn revenge wel.
De gankers die je aanvallen zijn:
- een aantal levels hoger
- vallen je aan als je health laag is na een gevecht met een mob of respawn
- vallen je met een groep aan
Het zijn stuk voor stuk nerds die niks voor stellen irl en dit moeten compenseren door te lamen ingame. Grow some balls en zoek een eerlijk gevecht.
Voor eerlijke gevechten kan je beter een ander genre zoeken als een MMO, want die zal je niet vaak tegenkomen, eventueel kan je een PvE server rollen, ik neem aan dat je hier een soort mutual agreement systeem hebt, en zo niet kan je alsnog de pvp minigame doen.
En wat betreft KoS lijst, dan moet je wel heel hard lamen al haal je dat, like spawncampen oid, niet als je een keertje wordt overreden door een groepje, want dat is gewoon normaal in een MMO, kijk maar naar EVE of WoW, daar is het ook niet zo dat iedereen vredelievend in een carebear wereldje leven.
Ik zelf speelde in EVE in een piratencorp, wat inhield iedereen die je niet betaalde aan gort schieten.
Heeft niets met mijn geslachtsdeel te maken of andere soorten van compensatie, maar dat ik het leuk vind om te PvPen.
Ik speel dus samen met Selsery, en gister hadden we wel wat mooie potjes gehad tegen andere groepjes, we speelden een priest assassin en een guardian, en het ging op zich wel goed, als we eens bij elkaar liepen en niet 50 meter van elkaar dat we elkaar niet konden vinden

.
Maar goed, wij zijn niet een diehard gank squad waarvan onze missie is iedereen en alles met de grond gelijk te maken, we lopen gewoon in de rondte, doen wat questjes, en als we iemand tegenkomen, nouja, respawnen en klaar

.
Zoals selsery zei, als we het niet doen, duurt het eeuwig voordat we eindelijk een named mob of wat dan ook krijgen, duurt zo 20 minuten voordat sommigen daarvan spawnen, en als 1 of andere drol die dan tagged dan kan je weer 20 minuten wachten.
[
Voor 12% gewijzigd door
pica op 20-05-2008 12:41
]