Ik het het spel nog niet gespeeld, maar is het niet zo dat een kleiner target ook moeilijker te raken is in AoC , gezien het aanval systeem ?Maduth schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:57:
[...]
Dat soort vragen aub (ps gelijk ff bumpen me vraagje )
Verwijderd
Mensen die zeggen dat er geen problemen waren met de servers bij de start van WoW, zaten dan zeker op een RP server zeker met niet meer dan tien mensen.
Ik weet nog wel dat het de eerste dag onspeelbaar was. Alle start-area's zaten zo vol, je kreeg een ping van 500+ en de server legde constant het loodje
.
Ik ga AoC denk ik vrijdag halen, aangezien ik het eigenlijk schandalig vind dat je moet betalen voor de early acces. Maarja, wat een gek ervoor betaald zullen we maar zeggen
.
Ik weet nog wel dat het de eerste dag onspeelbaar was. Alle start-area's zaten zo vol, je kreeg een ping van 500+ en de server legde constant het loodje
Ik ga AoC denk ik vrijdag halen, aangezien ik het eigenlijk schandalig vind dat je moet betalen voor de early acces. Maarja, wat een gek ervoor betaald zullen we maar zeggen
Ik ook. En als ik vervolgens een karakter selecteer zegt hij "Another character on this account is still in the process of logging out. Please try again in a couple of minutes". En dat zijn dan ook echt minuten.... 5 tot 10 minuten....On_E schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:50:
Als ik van de server afgegooid werd kon ik direct weer inloggen.
Verwijderd
was in WoW ook zo, is pas na een jaar oid opgelost.Croga schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:39:
[...]
Ik ook. En als ik vervolgens een karakter selecteer zegt hij "Another character on this account is still in the process of logging out. Please try again in a couple of minutes". En dat zijn dan ook echt minuten.... 5 tot 10 minuten....
Vijf euro voor 6 dagen eerder dan de rest, + nog eens 10 dagen.Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:36:
5 euro voor wat? 13 dagen en eerder dan de rest, erg redelijk...
Dus 16 dagen, waarvan 6 waarbij het veel minder druk is dan de rest, dus handig voor begin gebieden
heb ik hier nog geen last van gehad, pak wel altijd meteen exit now... misschien dat dat iets is...
hier nog wat leuks... joinde gister me guild op lvl 22 toen ik uit tortage was.... zie ik ineens dat ik geen barb ben maar conq.....
dus conq ff op hold en vanmorgen nieuwe begonne... lvl18 barb nu
hier nog wat leuks... joinde gister me guild op lvl 22 toen ik uit tortage was.... zie ik ineens dat ik geen barb ben maar conq.....
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Damn, dan heb je al heel wat uurtjes gespeeld als je nu een lvl18 en een lvl22 hebt.4th schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:44:
heb ik hier nog geen last van gehad, pak wel altijd meteen exit now... misschien dat dat iets is...
Had ik liever een Pre-order zoals Guildwars gezien, waar je met preorder (6-7 euro) early acces kreeg, maar kom je met die preorder ook weer korting krijgen op de normale retail.Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:36:
5 euro voor wat? 13 dagen en eerder dan de rest, erg redelijk...
(of je zou het enkel doen voor die ingame rhino, of wat het ook was
Edit, ook weer opgelost, vriend van mij heeft AoC ook binnen, die zal het nooit langer dan 1 maand volhouden (hij is echt geen MMO speler), ga ik gewoon met zijn account verder
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 19-05-2008 15:50 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
zo...weer een crash, mijn tigste... tijdens het laden van white isle 
AMD processor, Radeon XT1500 vid... zal wel niet goed getest zijn...
AMD processor, Radeon XT1500 vid... zal wel niet goed getest zijn...
[ Voor 33% gewijzigd door FunkyTrip op 19-05-2008 15:54 ]
Dit dus.
half 12 za tot zondag 05:00, daarna van 12 tot aan downtime savonds 8u. en vanmorgen om uurtje of half 9 begonne met nieuwe char, gaat snel als je wat quests met locaties combineertVerwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:47:
[...]
Damn, dan heb je al heel wat uurtjes gespeeld als je nu een lvl18 en een lvl22 hebt.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
AoC Wiki
Als ik straks thuis kom van mijn werk ga ik ook maar eens beginnen als dat registeren en betalen allemaal lukt
Dan heb je idd wel veel gespeeld...It should take about 1 hour to get to level 5 and around 12 hours to level 20. Level 80 should take at least a couple of weeks of constant play.
Als ik straks thuis kom van mijn werk ga ik ook maar eens beginnen als dat registeren en betalen allemaal lukt
[ Voor 21% gewijzigd door Kroga op 19-05-2008 16:18 ]
Stabiel!? Dat is knap. Dan moet je haast wel op een extreem low pop PvE server gespeeld hebben. Alle andere servers lagen er namelijk om de haverklap uit, heb bij elkaar zowat 2 weken aan free time gekregen door alle servers die eruit lagen waar ik characters op had. En hoe vaak je daar wel niet mysterieus eruit geknald werd of de server het gewoon ineens niet meer trok - echt niet normaal.Croga schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:47:
bij de launch van WoW had men weliswaar last van queues (en dat heeft inderdaad bij sommige servers veel te lang geduurt) maar als je dan op de server zat was het in ieder geval stabiel.
De AoC servers komen niet boven "normal load" uit maar hebben wel onverklaarbare disconnects gecombineerd met een wachttijd als je disconnected bent.
En die onverklaarbare disconnects en wachttijden die jij in AoC hebt ben ik niet tegengekomen. Welgeteld 1 keer kreeg ik een disconnect toen mijn ping naar 9000 ging, maar dit gebeurde toen voor vrijwel iedereen op de server. Ik kon er ook gelijk weer in. Dit terwijl ik op Aquilonia zit, wat nou niet bepaald de minst bevolkte server is met al ruim 60 guilds (alleen een paar van de PvP servers hebben meer spelers).
Dit kan dus ook met Age of Conan. Kijk op het forum, of maak je eigen XML files. Het werkt hetzelfde als in WoW, ik heb het net opgezocht. Op het officiele forum kan je zelfs al de eerste interface mod downloaden (cijfertjes in health/stamina bars, doorzichtige action bars, 4 bars tegelijk weergegeven, slim interface in 1). Enjoy!Maar het customizen van, bijvoorbeeld, de action bars vondt ik toch wel heel erg handig.
PS: Ben na een uur of 10 pas level 16 met mijn Guardian. Ik doe het heel rustig aan, lekker alles verkennen en met elke NPC praten. De omgevingen zijn erg mooi en het is allemaal erg knap vormgegeven - gewoon leuk om in rond te lopen. Zometeen even 4 quests terug inleveren en zal wel weer ruim in level 17 staan
[ Voor 8% gewijzigd door Droniac op 19-05-2008 17:17 ]
Nog even een vraag als iemand verstand heeft van performance.
Mijn systeem nu = :
Intel E2140 @ 2x 2.66GhZ
2048mb RAM
nVidia 8500GT 256mb (wel een snellere dan de 'normale' 8500GT's)
Ik kan een Ati HD3850 512mb Kopen, maar ik weet niet of dat nodig is, aangezien ik het liever niet doe.
Mijn systeem nu = :
Intel E2140 @ 2x 2.66GhZ
2048mb RAM
Ik kan een Ati HD3850 512mb Kopen, maar ik weet niet of dat nodig is, aangezien ik het liever niet doe.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Euh, de RP servers, waar er maar 2 van waren, zaten bomvol. Beetje trieste reactie om zo over RP servers te beginnen.Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:33:
Mensen die zeggen dat er geen problemen waren met de servers bij de start van WoW, zaten dan zeker op een RP server zeker met niet meer dan tien mensen.
FF op een alt inloggen, dan werd je andere char uit de server geforceerd (in WoW dus).Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:43:
was in WoW ook zo, is pas na een jaar oid opgelost.
Gaat prima draaien, maar je kaart is een beetje een bottleneck.T!m0n schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:07:
Mijn systeem nu = :
Core2Duo E2140 @ 2x 2.66GhZ
2048mb RAM
https://niels.nu
Er is ergens in dit topic een link naar een website of je het kan draaien.T!m0n schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:07:
Mijn systeem nu = :
2048mb RAM
Ik denk dat je vidkaart de bottleneck is. Als je Vista draait, is 2gb geheugen ook aan de krappe kant.
Cheers.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Lijkt me handig als we maar gaan stoppen met vergelijkingen tussen WoW en AoC. Het zijn 2 compleet andere spellen van verschillende uitgevers.Hydra schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:11:
[...]
Euh, de RP servers, waar er maar 2 van waren, zaten bomvol. Beetje trieste reactie om zo over RP servers te beginnen.
Dit is het AoC topic, dus hier hoeft het niet te gaan over WoW. Daarvoor is ook al een topic.
Nog 4 daagies wachten voor mij. Heb wel de key voor die Rhino mount.. maar lees overal dat die servers volzitten.. plus dat ik nog aan het downloaden ben (13gb) voor die early - access.
Vraag me trouwens af of dat dezelfde data is als de game Live gaat.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ja. Je hoeft niet nog een keer 13 gig te downen of de dvd te gebruiken om te installeren.SpoTs schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:14:
Vraag me trouwens af of dat dezelfde data is als de game Live gaat.
Dit dus.
Overschat die processor niet, het is wel een Pentium D (geen Core 2 Duo - snelheidsverschil is enorm!), niet echt een top model. De videokaart is duidelijk de bottleneck, maar daarna volgt de Pentium D niet het geheugen. Zelfs mijn Core 2 Duo E6750 heeft het af en toe zwaar met Age of Conan (als in dat ie richting de 90% load gaat - handig zo'n G15).SpoTs schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:11:
Er is ergens in dit topic een link naar een website of je het kan draaien.
Ik denk dat je vidkaart de bottleneck is. Als je Vista draait, is 2gb geheugen ook aan de krappe kant.
Cheers.
SpoTs:
De Age of Conan early access servers zitten nog lang niet vol.
Je kan makkelijk nog characters daar op elke server aanmaken.
[ Voor 3% gewijzigd door Droniac op 19-05-2008 17:24 ]
Verwijderd
Ik weet niet of dat handig is. Uiteindelijk ze je iedereen overal vergelijken. En veel mensen willen ook weten of het de overstap waard is.
AoC 'fanboys' zullen zich wel gekrenkt voelen als het over UI's gaat of zo, maar de vergelijking doet iedereen toch stiekem in z'n achterhoofd.
AoC 'fanboys' zullen zich wel gekrenkt voelen als het over UI's gaat of zo, maar de vergelijking doet iedereen toch stiekem in z'n achterhoofd.
Verwijderd
Draait hier op exact hetzelfde systeem. Is net te doen, beetje laggy in steden. Zet wel even shader model op 2.0 en shadows uit. You'll manage. (XP Pro)T!m0n schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:07:
Mijn systeem nu = :
2048mb RAM
Als jij vergelijkingen gaat maken met UI's door 3e partijen met een spel.. mja dan moet je dat lekker voor jezelf houden. Het heeft maar liefst 24 patches geduurd voordat WoW zelf een degelijk UI systeem had. Daarvoor en nog steeds komt veel van 3e partijen..Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:25:
Ik weet niet of dat handig is. Uiteindelijk ze je iedereen overal vergelijken. En veel mensen willen ook weten of het de overstap waard is.
Ik las net ook al dat AoC z'n UI's via XML doet. Volgens mij is dat precies hetzelfde als WoW, maar dat weet ik niet zeker.
Zal is kijken of ik dan vanavond een Poppie kan aanmaken.. Zou toch mooi zijn met een biertie
Vanmiddag toch nog maar besloten een pre-order te plaatsen via Bol. Ik was zelf in de veronderstelling dat Early Acces 'uitverkocht' was, maar niet dus. Heb zojuist (ongeveer 10 minuten geleden) nog gewoon een account kunnen maken met Early Acces.
Dus vannavond maar even kijken of het echt zo goed is als de meeste mensen hier zeggen, ben benieuwd. Nog advies voor een PVP server met NL'ers?
Dus vannavond maar even kijken of het echt zo goed is als de meeste mensen hier zeggen, ben benieuwd. Nog advies voor een PVP server met NL'ers?
Ik zie net dat er al een level 80 bear shaman is op de Fury server o_O
Je gaat me niet vertellen dat die gast in minder dan 2d played time naar 80 heeft geleveld.
Je gaat me niet vertellen dat die gast in minder dan 2d played time naar 80 heeft geleveld.
Je weet toch wel dat 2d played non stop 48 uur is he ;-) en sommige mensen kunnen dan een hooop bereiken.. maarja.. zegt dan meer over die persoon he
Zo'n topic staat ook al op de AoC Forums, das gewoon een GMFalconey schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:33:
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Verwijderd
Is een gamemaster oidFalconey schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:33:
Verwijderd
Sinds dit weekend ook begonnen met AoC en moet zeggen dat ik aardig wat MMORPGs heb gespeeld om het moment dat ze live gingen. Maar AoC heeft tot nu veruit de beste indruk achter gelaten. Nu zal de tijd het moeten leren of het zo leuk blijft natuurlijk...
Maar even twee vragen,
Hoe kan je een extra actionbar toevoegen?
En in EQ / EQ2 had je een commando /who all, /who "guild-name" ect. Zit er in AoC ook zo een commando?
Maar even twee vragen,
Hoe kan je een extra actionbar toevoegen?
En in EQ / EQ2 had je een commando /who all, /who "guild-name" ect. Zit er in AoC ook zo een commando?
Bah, begin het nu al een beetje zat te worden. Forums kun je niet op inloggen, noch met mijn account noch met mijn forum account. Registraties daar zijn disabled. Technische support pagina stelt geen drol voor. Wordt ondertussen achterna gezeten door lvl 12+ers (ben zelf 7) waar je geen schijn van kans tegen maakt en elke keer als ik white isle op of af ga kan ik mijn computer herstarten. Als ik een nieuw karakter wil maken crasht ie ook.
WoW ging tenminste flawless voor mij, behalve dan wat loot lag de 1e week. 0 crashes & 0 vastlopers, heerlijk.
Nou ja, de PvP kleuters (lvl 12 tegen lvl 7, dan ben je een kleuter, hoe dan ook) kun je tenminste terugpakken door te wachten tot ze goed in gevecht zijn of nog beter, effe naampje noteren en wraak nemen. Ben healer immers. Op een cruciaal moment even niet healen mocht ik ze ooit in een party hebben...
WoW ging tenminste flawless voor mij, behalve dan wat loot lag de 1e week. 0 crashes & 0 vastlopers, heerlijk.
Nou ja, de PvP kleuters (lvl 12 tegen lvl 7, dan ben je een kleuter, hoe dan ook) kun je tenminste terugpakken door te wachten tot ze goed in gevecht zijn of nog beter, effe naampje noteren en wraak nemen. Ben healer immers. Op een cruciaal moment even niet healen mocht ik ze ooit in een party hebben...
Dit dus.
Ik begin toch HEEL erg het idee te krijgen dat de "horrorverhalen" van voor de release aardig kloppen: het spel is niet af. Het lijkt wel hoe verder je komt hoe minder polished het spel is, en hoe meer bugs je tegen komt. Zit nu op de Lacheis Plains oid, en daar zit een fijne memory leak, waardoor ik nu dus niks meer met mn char kan doen -_-
Ik ben zelf ook erg geinteresseerd in deze game. Ik heb WoW vanaf dag 1 gespeeld en ik ben er nu eigenlijk wel een beetje klaar mee.
Ik heb een beetje zitten kijken naar de verschillende classes en ik denk dat ik de Tempest of Set class neem. Healing met goede damage/AoE lijkt mij wel erg cool:). Zijn er eigenlijk al mensen die de Conquerer hebben gekozen? Lijkt mij namelijk een paladin uit WoW dus meer statish spel mechaniek.
Ik heb een beetje zitten kijken naar de verschillende classes en ik denk dat ik de Tempest of Set class neem. Healing met goede damage/AoE lijkt mij wel erg cool:). Zijn er eigenlijk al mensen die de Conquerer hebben gekozen? Lijkt mij namelijk een paladin uit WoW dus meer statish spel mechaniek.
ut=life
Vanmorgen was er ook al een level 70 Assasin. Ik weet zeker dat hij geen GM wasShoarma kip schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:39:
[...]
Zo'n topic staat ook al op de AoC Forums, das gewoon een GM, hoogste persoon die ik heb gezien was 33 ofzo (nou jah, gezien... Gelezen
)
In de general beta waren de GM's trouwens steeds level 100, ik heb er verder nog geen gezien tijdens de EA.
Dan nog. Spellen die nu uitkomen moeten voldoen aan de eisen van de huidige GUIs. De meeste mensen kopen ook geen auto die er van buiten supermooi uitziet, maar geen stuurbekrachtiging heeft. Zo'n chatinterface, daar kun je toch niet meer mee aankomen tegenwoordig?SpoTs schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:29:
Als jij vergelijkingen gaat maken met UI's door 3e partijen met een spel.. mja dan moet je dat lekker voor jezelf houden. Het heeft maar liefst 24 patches geduurd voordat WoW zelf een degelijk UI systeem had. Daarvoor en nog steeds komt veel van 3e partijen..
Mouse sensitivity kan niet ingesteld worden, d'r zijn tegenwoordig nog maar weinig 3d games waarbij je dat niet kunt doen.
Dit dus.
Ben nu al zo een 18 uur aant downloaden en heb die early acces nog steeds niet binnen.. nog 4.3gb te gaan
dat P2P is af en toe wel om te janken.. hij blijft niet eens een constante snelheid vasthouden

Crisis, nu kan ik helemaal niet meer spelen, hij crasht direct bij opstarten... les 1: koop altijd alleen spul dat iedereen heeft, dus de bekende gforce kaarten, intel pentiums enzo. Daar wordt mee getest.
Dit dus.
Als je een Ati kaart hebt: Vista SP1 installeren en ff kijken of niet in fullscreen starten helpt.
Beetje onzin dit, ik heb wow van dag 1 meegemaakt en dit zal precies het zelfde zijn. Bij wow klopte er de eerste week ook niet veel van. Dat is meestal de eerste week.hapSnap schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:55:
Ik begin toch HEEL erg het idee te krijgen dat de "horrorverhalen" van voor de release aardig kloppen: het spel is niet af. Het lijkt wel hoe verder je komt hoe minder polished het spel is, en hoe meer bugs je tegen komt. Zit nu op de Lacheis Plains oid, en daar zit een fijne memory leak, waardoor ik nu dus niks meer met mn char kan doen -_-
ik las ook wat datums van 20mei?
Komt er dan een trial ofzo? of echt gewoon alles op de 23e
Komt er dan een trial ofzo? of echt gewoon alles op de 23e
Zit je achter een NAT verbinding of firewall misschien? Mocht dit het geval zijn moet je een poort mappen, en via een command prompt de downloader starten met als toevoeging /port 12345 (12345 vervangen naar de port die je ingesteld heb in je modem/router). Dit maakte de downloader stukken sneller voor mij, ben rond 15:00 vanmiddag begonnen met downloaden en moet nog 40 minuten. Het kan natuurlijk ook gewoon aan een gebrekkige internetverbinding liggen, maarja niet geschoten is altijd mis nietwaar?SpoTs schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:18:
Ben nu al zo een 18 uur aant downloaden en heb die early acces nog steeds niet binnen.. nog 4.3gb te gaandat P2P is af en toe wel om te janken.. hij blijft niet eens een constante snelheid vasthouden
De bug waar ik nu het meeste last van heb is een client bug (memory leak). Ik snap best dat het niet mogelijk is om elke exotische bug eruit te halen met een beta test, maar een bug die optreedt door simpelweg in een zone te lopen hoort niet voor te komen @ release. Tel daarbij op het gemis aan voice acting na Tortage, een erg slecht uitgewerkt chatsysteem, grouping werkt niet lekker omdat het lastig is om te zien waar iemand nu daadwerkelijk is, dan lijkt het me helemaal geen "onzin" om te stellen dat het spel nog niet af is.lordloeder schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:49:
[...]
Beetje onzin dit, ik heb wow van dag 1 meegemaakt en dit zal precies het zelfde zijn. Bij wow klopte er de eerste week ook niet veel van. Dat is meestal de eerste week.
Verwijderd
Heb zelf een
e4400 @ 3.0ghz
4 gb
2900 xt
Had met de beta redelijk aardig fps.
Heeft iemand een vergelijkbaar systeem en zo ja hoe draait het nu?
Doel was vista 64 en natuurlijk dx10 en alles op high hopelijk kan dit systeem het trekken.
e4400 @ 3.0ghz
4 gb
2900 xt
Doel was vista 64 en natuurlijk dx10 en alles op high hopelijk kan dit systeem het trekken.
Verwijderd
[quote]Hydra schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:11:
[...]
Euh, de RP servers, waar er maar 2 van waren, zaten bomvol. Beetje trieste reactie om zo over RP servers te beginnen.
[...]
Sorry, ik wou jouw en anderen niet beledigen
. Ik had altijd het idee dat RP servers minder bevolkt zijn dan de andere. Vandaar de 'tien spelers' vergelijking. Je hoeft je dus niet aangevallen te voelen.
[...]
[...]
Sorry, ik wou jouw en anderen niet beledigen
Bah ik wil ook spelen.. Maar ik heb nog steeds helemaal niks van play.com te horen gehad.. Vrijdag avond besteld..
.
Ik zit er nu ernstig over te twijfelen om het te cancellen, maar ik denk niet dat ik nog ergens anders een pre-order incl. mount aan kan komen op tijd? Want het lijkt erop dat dit nooit voor vrijdag binnen gaat zijn op deze manier helaasOrder Placed: 16/05/2008
What does ‘Order placed’ mean?
Your order has been placed, but payment is not yet being processed.
Currently playing: MTG Arena (PC)
Verwijderd
Misschien http://www.gcshop.nl/product.php?id=7680Uhmmie schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:31:
Bah ik wil ook spelen.. Maar ik heb nog steeds helemaal niks van play.com te horen gehad.. Vrijdag avond besteld..
[...]
Ik zit er nu ernstig over te twijfelen om het te cancellen, maar ik denk niet dat ik nog ergens anders een pre-order incl. mount aan kan komen op tijd? Want het lijkt erop dat dit nooit voor vrijdag binnen gaat zijn op deze manier helaas.
De preorder wordt niet vermeld maar ze hebben mij toch netjes een preorderkey verstuurd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 19:36 ]
Maar daar staat niks bij over de mounts etc die je bij bv. play.com krijgt als je hem voor de 20ste had besteld.
Vanmorgen besteld bij bol.com en nu heb ik net de early access key gekregen, gelijk een halfjaar abonnement genomen dus spelen maar.
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Verwijderd
offtopicUhmmie schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:36:
[...]
Maar daar staat niks bij over de mounts etc die je bij bv. play.com krijgt als je hem voor de 20ste had besteld.
Anders ff mailjte sturen aangezien ze wel preorders verstuurden.
Ik had er niet eens opgerekend en toch een preorderkey ontvangen van hun
Onder Pay By Cash.Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:27:
Je kon AoC toch ook met iDeal betalen? Waar kan ik die payment optie vinden?
Heb hem gisteravond ge-preordered bij Bol.com en vanmiddag de code ontvangen voor die Early Access (kreeg je tot 15:00 vandaag bij Bol.com) en ben hem nu aan het downloaden...maar dat zal nog wel een nachtje duren.
Ben met WoW gestopt toen TBC uitkwam (ging teveel tijd in zitten).
Hopelijk komt AoC een beetje in de buurt van WoW.
Verwijderd
-Laat maar niet goed gekeken-superbassie schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:40:
[...]
Onder Pay By Cash.
Heb hem gisteravond ge-preordered bij Bol.com en vanmiddag de code ontvangen voor die Early Access (kreeg je tot 15:00 vandaag bij Bol.com) en ben hem nu aan het downloaden...maar dat zal nog wel een nachtje duren.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 19:42 ]
dat gebeurt de beste... heb nu eindleijk me lvl 22 barb na die lvl22 conq van gister
de early Access staat ook bij de newsgroepen of torrent gaat een stuk sneller heb hem binnen 1 uurtje binnensuperbassie schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:40:
[...]
Onder Pay By Cash.
het is maar een tip kan je vanavond nog spelen
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Thnx voor de tip!
Ga gelijk een torrent opzoeken..en hopen dat 'ie niet fake is.
Ga gelijk een torrent opzoeken..en hopen dat 'ie niet fake is.
Verwijderd
Is dit degene die ik nodig heb als ik via bol.com ga bestellen?
klik
haha, LEZEN, nee dus...
klik
haha, LEZEN, nee dus...
Klanten die voor maandag 19 Mei 15:00 bestellen krijgen krijgen codes toegestuurd die recht geven op Early Acces voor de game en een ingame mount genaamd Rhino. De verzending van de codes zal vanuit bol.com plaatsvinden op maandagmiddag 19 Mei. Let wel: voor gebruikmaking van de early acces is een bedrag verschuldigd aan de uitgever van 5 euro.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 20:12 ]
ik was op site stond countdown to AoC : 3uur 14minuten
In de VS is de release 20 meiT!m0n schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:46:
EU 23e
Nog even wachten dus.
Had de content al gedownload via usenet. vanmorgen georderd bij bol, en om 17.30 key ontvangen.
Was bang dat early access gestopt was, maar kon zo ingame komen.
Netjes van Bol
Was bang dat early access gestopt was, maar kon zo ingame komen.
Netjes van Bol
Joepie, nou is ff geprobeerd onder poort 80 dan maar, vreemde is dat ie bv op 300 kbp/s begint.. en dan afzakt naar 60 kbp/s * in een uur tijd ofzo * en das best wel frustyKnoc schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:09:
[...]
Zit je achter een NAT verbinding of firewall misschien? Mocht dit het geval zijn moet je een poort mappen, en via een command prompt de downloader starten met als toevoeging /port 12345 (12345 vervangen naar de port die je ingesteld heb in je modem/router). Dit maakte de downloader stukken sneller voor mij, ben rond 15:00 vanmiddag begonnen met downloaden en moet nog 40 minuten. Het kan natuurlijk ook gewoon aan een gebrekkige internetverbinding liggen, maarja niet geschoten is altijd mis nietwaar?

Verwijderd
Hmm, is het zo dat dat 2 verschillende codes zijn? Heb van play.com een code gekregen via de mail, maar ik kan er niet mee registreren. Snap er nix meer van nuVerwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:10:
Is dit degene die ik nodig heb als ik via bol.com ga bestellen?
klik
haha, LEZEN, nee dus...
[...]
Jij hebt iig iets van play.com ontvangen.. ik zit al sinds vrijdag te wachten en heb nog helemaal niksVerwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:57:
[...]
Hmm, is het zo dat dat 2 verschillende codes zijn? Heb van play.com een code gekregen via de mail, maar ik kan er niet mee registreren. Snap er nix meer van nu
Ben vanavond begonnen en inmiddels een lvl 13-14 guardian met een polearm.
Maar ben nu maar aan het questen tijdens de dag omdat ik lvl 15 moet zijn voor de volgende quest in singleplayer...
Maar ben nu maar aan het questen tijdens de dag omdat ik lvl 15 moet zijn voor de volgende quest in singleplayer...
[ Voor 90% gewijzigd door Kroga op 19-05-2008 22:49 ]
Verwijderd
Sja, kan er net zoveel mee als jij.. ook nix..Uhmmie schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:33:
[...]
Jij hebt iig iets van play.com ontvangen.. ik zit al sinds vrijdag te wachten en heb nog helemaal niks
Edit: Net op een forum gevonden "I rang play and they told me AOc developers forgot to inform them that the key only works for the rhino mount and not the 3 day access"
En bedankt play.com..
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 23:14 ]
Heb vrijwel dezelfde specs en met alles op High @ 1280x1024 loopt het toch niet zo heel lekker meer nadat ik Tortage uit ben gekomenVerwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:30:
Heb zelf een
e4400 @ 3.0ghz
4 gb
2900 xt
In Wild Lands bv. haal ik 15-25 FPS, dus ik ga de settings iets naar beneden aanpassen.
Verder is het wel weer heerlijk spelen hoor, voor ik het wist was het alweer 23:15 uur en kon ik weer gaan loggen om zo mijn bed op te zoeken.
Ben alweer hard op weg naar lvl 23 en vermaak me opperbest.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Heb e6600 @2,4ghzVerwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:30:
Heb zelf een
e4400 @ 3.0ghz
4 gb
2900 xt
2gb
2900xt
xp 32bit
Loopt alles op t hoogst @ 1680x1050 behalve schaduwen op medium en view distance op 1500mtr.
Loopt lekker in tortage nog op constant 25-30fps.
In beta liep het veeeeel minder goed, waarschijnlijk nu die debug er uit is, verbruikt het minder van je pc. In de beta alles op medium voor 20fps dus..
Nog niet uit Tortage gekomen (in de beta wel) dus daar kan ik niet over oordelen. Er waren in de beta erg veel problemen met ati 2x00 series, hier lijkt dit gefixt te zijn (ookal krijg ik soms een bug waar de textures naar low springen terwijl t op high blijft staan in opties..
Heeft iemand hier al ervaring met de ingame (gm) support? Wat mij betreft is die namelijk compleet waardeloos. Ik heb rond 6 uur een petition gestart: plaats 19 in de que. Op dit moment sta ik op de 12e plaats
. Ik hoop ECHT dat ze hier iets aan gaan doen, aangezien de meeste issue's waar je ingame support voor nodig hebt snelheid vereisen (denk aan loot bijvoorbeeld).
Damn had ik hem nu maar via bol.com ofzow besteldVerwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:55:
[...]
Sja, kan er net zoveel mee als jij.. ook nix..
Edit: Net op een forum gevonden "I rang play and they told me AOc developers forgot to inform them that the key only works for the rhino mount and not the 3 day access"
En bedankt play.com..
Verwijderd
Ik las een paar dingen, weet niet zeker hoeveel al geadresseerd was maar anyway:
1: UI kan je wel aan passen, er zitten alleen geen mogelijkheid in om dingen te automatiseren (zoals decurse). Dus dingen als kleur, grote, locatie en dergelijke kan je gewoon aanpassen.
Voor het aanpassen ga naar C:\Program Files\Funcom\Age of Conan\cd_image\Gui\Customized en zet daar je aangepaste xml files.
Ja het is niet de beste manier om chat kleurtjes aan te passen, maar zeggen dat het niet kan is dus onzin (kopieer textcolors.xml vanuit de default map en wijzig de kleur codes die je wil. In de file staat een lijst met de codes dus is 1 minuutje werk).
2: Server full / queues, Ik heb er een paar gehad op het begin, maar het lijkt dat ze de servers eerst laag hadden gecapped zodat mensen zich een beetje verspreiden. Dit kan ik niet met 100% zekerheid zeggen.
3: Slechte launch, hell no. Eerlijk gezegd is dit 1 van de beste launches die ik heb meegemaakt (ja inc. WoW, bij WoW kon je de eerste avond niet eens meer je account registreren als je te laat was. Blijkt toch niet zo handig een 5mb account creation site als duizenden er bij proberen te komen. Om nog maar niet te spreken over de servers met hun lag en crashes).
Ping en connectie zijn heel goed. Ik heb maar 1 disconnect gehad en heb altijd ten minste onder de 100ms ping, meestal rond de 50-60ms.
Het enige wat een beetje tegenvalt is dat er al mensen level 60 zijn. Ik hoopte toch wel dat het iets langer zou duren. Maarja, als het pvp siegen goed is is het niet zo erg. Ik ben zelf lvl 22 btw.
De oneindige buff/debuff bug is ook irritant en zodra je merkt dat je bugged ben kan je gewoon je imba temp buffs doen en potions. dan ben je veel sterker dan dat hoort.
FFA pvp is echt vet trouwens, al paar boze tells gehad. Maarja iemand in quest dialogue kan ik gewoon niet weerstaan om even te doden
Alleen jammer dat pvp exp nog niet aanstaat.
1: UI kan je wel aan passen, er zitten alleen geen mogelijkheid in om dingen te automatiseren (zoals decurse). Dus dingen als kleur, grote, locatie en dergelijke kan je gewoon aanpassen.
Voor het aanpassen ga naar C:\Program Files\Funcom\Age of Conan\cd_image\Gui\Customized en zet daar je aangepaste xml files.
Ja het is niet de beste manier om chat kleurtjes aan te passen, maar zeggen dat het niet kan is dus onzin (kopieer textcolors.xml vanuit de default map en wijzig de kleur codes die je wil. In de file staat een lijst met de codes dus is 1 minuutje werk).
2: Server full / queues, Ik heb er een paar gehad op het begin, maar het lijkt dat ze de servers eerst laag hadden gecapped zodat mensen zich een beetje verspreiden. Dit kan ik niet met 100% zekerheid zeggen.
3: Slechte launch, hell no. Eerlijk gezegd is dit 1 van de beste launches die ik heb meegemaakt (ja inc. WoW, bij WoW kon je de eerste avond niet eens meer je account registreren als je te laat was. Blijkt toch niet zo handig een 5mb account creation site als duizenden er bij proberen te komen. Om nog maar niet te spreken over de servers met hun lag en crashes).
Ping en connectie zijn heel goed. Ik heb maar 1 disconnect gehad en heb altijd ten minste onder de 100ms ping, meestal rond de 50-60ms.
Het enige wat een beetje tegenvalt is dat er al mensen level 60 zijn. Ik hoopte toch wel dat het iets langer zou duren. Maarja, als het pvp siegen goed is is het niet zo erg. Ik ben zelf lvl 22 btw.
De oneindige buff/debuff bug is ook irritant en zodra je merkt dat je bugged ben kan je gewoon je imba temp buffs doen en potions. dan ben je veel sterker dan dat hoort.
FFA pvp is echt vet trouwens, al paar boze tells gehad. Maarja iemand in quest dialogue kan ik gewoon niet weerstaan om even te doden
Wat triest zeg, ongelovelijk... Je zal ook iemand eens een kans geven iets terug te doen...Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:03:
FFA pvp is echt vet trouwens, al paar boze tells gehad. Maarja iemand in quest dialogue kan ik gewoon niet weerstaan om even te dodenAlleen jammer dat pvp exp nog niet aanstaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Hydra op 20-05-2008 08:28 ]
Verwijderd
Een geheel ander vraagje.
Mijn vrouw en ik spelen samen,
En dus vrouw ik mij af in hoevere tortage by night verplicht is om te spelen ...?
En dus vrouw ik mij af in hoevere tortage by night verplicht is om te spelen ...?
Het is FFA Hydra, remember Mordred DAOC keke? Als je niet tegen ganken kunt moet je absoluut niet op een FFA server spelen. Meer hardcore dan dat is er bijna niet.Hydra schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:28:
[...]
Wat triest zeg, ongelovelijk... Je zal ook iemand eens een kans geven iets terug te doen...
Ik liep gister bij Tortage zo'n cave in. Had de hele tijd singleplayer zitten spelen en toen was ik ff multiplayer aan het doen. Ik val de eerste gast aan die ik zie en ineens allemaal spells op me af komen en zie ineens dat het een player is.
Oeps... Naja dan maar afgemaakt en komt die gast 5 keer terug om me te hunten
Gaat hij 5 keer dood, best leuk zo'n guardian met een polearm. Maar ik denk dat je er in endgame niets aan hebt aangezien je niet goed kan tanken en niet goed kan DPS'en. Maar het is wel leuk om zo te levellen.
edit: Zoals Maduth al vroeg. Zijn er nog meer mensen die op Battlescar spelen?
Character --> Kroga

Oeps... Naja dan maar afgemaakt en komt die gast 5 keer terug om me te hunten
Gaat hij 5 keer dood, best leuk zo'n guardian met een polearm. Maar ik denk dat je er in endgame niets aan hebt aangezien je niet goed kan tanken en niet goed kan DPS'en. Maar het is wel leuk om zo te levellen.
edit: Zoals Maduth al vroeg. Zijn er nog meer mensen die op Battlescar spelen?
Character --> Kroga
[ Voor 8% gewijzigd door Kroga op 20-05-2008 08:47 ]
Een GUARDIAN kan niet goed tanken op level 80 ?! Waarom zou je dan nog een guardian spelen en waarom geven ze het uberhaubt de naam guardian als ie niks kan verdedigen?!Kroga schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:40:
Ik liep gister bij Tortage zo'n cave in. Had de hele tijd singleplayer zitten spelen en toen was ik ff multiplayer aan het doen. Ik val de eerste gast aan die ik zie en ineens allemaal spells op me af komen en zie ineens dat het een player is.![]()
![]()
Oeps... Naja dan maar afgemaakt en komt die gast 5 keer terug om me te hunten![]()
Leg eens uit
Ik weet nog niet helemaal zeker wat mijn mening is over dit spel. Op zich zit dit spel wel goed in elkaar, alleen het voelt allemaal zo been there, done that. Dit zijn een aantal punten die me niet bevallen:
- Geen tijdelijke immunity bij respawnpoints
- Geen tijdelijke immunity bij quest convo's
- Geen tijdelijke immunity bij zonen
- Je kan zonen in combat
- Kill 50 crocs quests
- Als je als assassin gegrouped ben, maakt niet uit waar je bent, als je teammates in combat zijn kan je niet hiden.
- Weinig skills van levelen
- Zelfs met iets van 15 meer hide van items en volle skills erin zien mobs van 5 levels lager me nog in hide.
- Spawntijd van mobs. De trashmobs respawnen veel te snel en de named/bosses duren veel te lang.
- Assassin heeft totaal geen crowd control zover afgezien van een hele zwakke snare combo, en is naar mijn gevoel te zwak solo. Bij elke mob moet ik resten, als het er 2 zijn haal ik het net, en met meer als 2 kan ik het shaken. Dan moet je wegrennen, maar 90% kans dat je dan dankzij de veel te snelle respawn van trashmobs recht een respawn in loopt, en je kan eigenlijk ook niet wegkomen omdat de mobs sneller zijn en ik geen crowd control heb.
- Geen tijdelijke immunity bij respawnpoints
- Geen tijdelijke immunity bij quest convo's
- Geen tijdelijke immunity bij zonen
- Je kan zonen in combat
- Kill 50 crocs quests
- Als je als assassin gegrouped ben, maakt niet uit waar je bent, als je teammates in combat zijn kan je niet hiden.
- Weinig skills van levelen
- Zelfs met iets van 15 meer hide van items en volle skills erin zien mobs van 5 levels lager me nog in hide.
- Spawntijd van mobs. De trashmobs respawnen veel te snel en de named/bosses duren veel te lang.
- Assassin heeft totaal geen crowd control zover afgezien van een hele zwakke snare combo, en is naar mijn gevoel te zwak solo. Bij elke mob moet ik resten, als het er 2 zijn haal ik het net, en met meer als 2 kan ik het shaken. Dan moet je wegrennen, maar 90% kans dat je dan dankzij de veel te snelle respawn van trashmobs recht een respawn in loopt, en je kan eigenlijk ook niet wegkomen omdat de mobs sneller zijn en ik geen crowd control heb.
Hij heeft het over levelen met een polearm, guardians zijn goede tanks met shield + 1 handers in def stanceredfoxert schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:47:
[...]
Een GUARDIAN kan niet goed tanken op level 80 ?! Waarom zou je dan nog een guardian spelen en waarom geven ze het uberhaubt de naam guardian als ie niks kan verdedigen?!
Leg eens uit
[ Voor 15% gewijzigd door pica op 20-05-2008 09:00 ]
Verwijderd
Lekker eerlijke vergelijking ben je nu aan het maken. Dit is nog geen echte launch. We zitten in een pre-launch en hebben een tot nu toe beperkt aantal spelers. Ik wil nog wel eens zien wat er vrijdag precies gaat gebeuren.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:03:3: Slechte launch, hell no. Eerlijk gezegd is dit 1 van de beste launches die ik heb meegemaakt (ja inc. WoW, bij WoW kon je de eerste avond niet eens meer je account registreren als je te laat was. Blijkt toch niet zo handig een 5mb account creation site als duizenden er bij proberen te komen. Om nog maar niet te spreken over de servers met hun lag en crashes).
Maar eerlijk gezegd tot nu toe zijn er alleen kleine problemen. En is het gewoon een goede pre-launch. Een stuk beter dan toen ze AO uitbrachten, dat was echt een ramp.
Toen ik voor het eerst zag hoe ze met dialogs met npc's omgingen wist ik al dat dit misbruikt zou gaan worden. Hopelijk pakken ze dit soort exploits snel aan.FFA pvp is echt vet trouwens, al paar boze tells gehad. Maarja iemand in quest dialogue kan ik gewoon niet weerstaan om even te dodenAlleen jammer dat pvp exp nog niet aanstaat.
Wazzaaaa heren toch... AoC heeft idd opstartproblemen maar wees nou eerlijk, ziet er toch goed uit. Het spel is redelijk nieuw kwa gameplay ed en ga het nou niet de hele tijd met WoW vergelijken. Heb het over het spel en idd, zit er nog meer figuren op Batllescar? Hoe is het na lvl 20 buiten Tortage?
Vanavond ga ik gewoon weer knalluh
Vanavond ga ik gewoon weer knalluh
Verwijderd
Mijn assassin heb ik totaal geen probleem met mobs. Als er 3 staan sneak ik naar de eerste en kill die in 2-3 slagen. 2 seconden later gooi ik een poison combo op de 2e en gooi ik een combo ertegenaan die beide mobs raken. Nog 2x wat prikken en de 2e ligt ook en dan is het een piece of cake.JeanLucPicard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:58:
Dit zijn mobs rond mijn eigen level, dus ik weet niet hoe jij het voor elkaar krijgt om er 2 net te halen. Zijn die mobs niet toevallig een veel hogere level dan jij?
Geen idee of het verplicht is, maar de night quests geven 10 keer zoveel xp als daytime quests, dus je zou wel gek zijn om de night quests te skippen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:39:
Een geheel ander vraagje.
Ik blij dat op Aquilonia dit soort praktijken niet voorkomen.Kaap schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:39:
[...]
Het is FFA Hydra, remember Mordred DAOC keke? Als je niet tegen ganken kunt moet je absoluut niet op een FFA server spelen. Meer hardcore dan dat is er bijna niet.
FFA is prima, mensen aanvallen die bij quest NPCs midden in een dialoog zitten, spawncampen etc. is gewoon triest, ''hardcore'' of niet.
[ Voor 37% gewijzigd door On_E op 20-05-2008 09:16 ]
Nee, ze zijn level 25, net als ik, ik heb nog geen poison combo tho dus misschien ben jij een hoger level ofzo?Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:10:
[...]
Mijn assassin heb ik totaal geen probleem met mobs. Als er 3 staan sneak ik naar de eerste en kill die in 2-3 slagen. 2 seconden later gooi ik een poison combo op de 2e en gooi ik een combo ertegenaan die beide mobs raken. Nog 2x wat prikken en de 2e ligt ook en dan is het een piece of cake.
Dit zijn mobs rond mijn eigen level, dus ik weet niet hoe jij het voor elkaar krijgt om er 2 net te halen. Zijn die mobs niet toevallig een veel hogere level dan jij?
Ik heb een Ranger gestart, weet even niet op welke server.. volgens mij Fury. Maarja.. nu weer werken.. ~~
Spel loopt bijzonder vloeiend.. vanavond is graphics verder tweaken.. alles @ High 1650x 1080 atm
Spel loopt bijzonder vloeiend.. vanavond is graphics verder tweaken.. alles @ High 1650x 1080 atm
Neemt niet weg dat mensen die dat soort dingen doen gewoon hele kleine pikkies hebben.Kaap schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:39:
[...]
Het is FFA Hydra, remember Mordred DAOC keke? Als je niet tegen ganken kunt moet je absoluut niet op een FFA server spelen. Meer hardcore dan dat is er bijna niet.
Ik ben gister met een quest op White Sands bezig geweest waarbij ik een hele berg lowlevel picts af moest maken, 50 stukes. Ik was level 19, die picts level 10. Je zit dus een hele tijd picts te single-shotten. Target ik perongeluk een level 10 playerKroga schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:40:
Ik liep gister bij Tortage zo'n cave in. Had de hele tijd singleplayer zitten spelen en toen was ik ff multiplayer aan het doen. Ik val de eerste gast aan die ik zie en ineens allemaal spells op me af komen en zie ineens dat het een player is.![]()

Op onze server heb je die types ook echt hoor, we hebben er nu al guild drama over.On_E schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:14:
Ik blij dat op Aquilonia dit soort praktijken niet voorkomen.
Precies.FFA is prima, mensen aanvallen die bij quest NPCs midden in een dialoog zitten, spawncampen etc. is gewoon triest, ''hardcore'' of niet.
Anyway, ik ben gister dus op level 20 gekomen, en nu zit ik met een vraag: is er eigenlijk iets van een transportsysteem tussen de steden in de verschillende gebieden? Ik ben naar de gathering zone (Purple Swamp) gegaan, en dat was best een pokkeeind lopen. Je zoned dan wel tussen verschillende zones, maar toch is het vervelend om dat hele stuk iedere keer te moeten lopen.
Ik vind het trouwens, bij nader inzien, gewoon vreemd en jammer dat je pas op level 40 kunt craften. Ik vond het in WoW erg leuk om tijdens het levellen m'n crasfting skill up to date te houden om wat mooie items voor mezelf te craften. Dit kan hier kennelijk helaas pas halverwege je carriere.
Die mensen hebben waarschijnlijk elk uur dat de servers up zijn gespeeld, en closed beta ervaring.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:03:
Niet echt te vergelijken met de gemiddelde speler.
Vergeet niet dat er ook GM rondlopen die zijn 60 of hoger
Verwijderd
Oeh! vertel. I love drama!Hydra schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:29:
[...]
Op onze server heb je die types ook echt hoor, we hebben er nu al guild drama over.
Verwijderd
Bij ons liepen er al lvl 35's rond op zondag morgen. Lvl 60 lijkt me hoog gegrepen, maar ik zou er niet van versteld staan als er nu lvl 46's rond lopen. Laten we eerlijk zijn, als je beta ervaring hebt ben je echt binnen no-time level 20.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 10:10 ]
Verwijderd
Hallo AoC junkies of aanstaande,
Ik zit met een Quest probleem (bug?).
Ben een necromancer level 17 en bezig met de Awakening II serie (night quests) met de quest genaamd "strom's discovery". Hier moet je dus een dronken gast in tortage genaamd "renton" laten praten nadat je zijn lifeguards hebt gekilled. Alleen ik krijg dit gewoon niet voor elkaar, steeds als ik ga praten dan gaat ie met zn stomme dronken kop op de grond zitten en kan ik het verhaal niet afmaken doordat hij geen antwoorden meer geeft (is waarschijnlijk de bedoeling of een Bug). Heb er minstens al 2,5 uur inzitten om uit te vogelen wat ik nou verkeerd doe.
Meer mensen hier last van, of is het zo eenvoudig dat ik er overeen kijk. Op internet heb ik in ieder geval nog niets hierover kunnen vinden, en sites zoals thottbot voor WoW heb ik nog niet kunnen ontdekken met quest informatie.
Ben een necromancer level 17 en bezig met de Awakening II serie (night quests) met de quest genaamd "strom's discovery". Hier moet je dus een dronken gast in tortage genaamd "renton" laten praten nadat je zijn lifeguards hebt gekilled. Alleen ik krijg dit gewoon niet voor elkaar, steeds als ik ga praten dan gaat ie met zn stomme dronken kop op de grond zitten en kan ik het verhaal niet afmaken doordat hij geen antwoorden meer geeft (is waarschijnlijk de bedoeling of een Bug). Heb er minstens al 2,5 uur inzitten om uit te vogelen wat ik nou verkeerd doe.
Meer mensen hier last van, of is het zo eenvoudig dat ik er overeen kijk. Op internet heb ik in ieder geval nog niets hierover kunnen vinden, en sites zoals thottbot voor WoW heb ik nog niet kunnen ontdekken met quest informatie.
Misschien had ik ook moeten wachten tot 17, deed deze quest met lvl 11 en duurde redelijk lang voordat ik ze vriendjes neer had gelegd (4 stuks had ik). Maar bij mij ging hij ook zitten en ging toen gewoon verder.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:12:
Hallo AoC junkies of aanstaande,
Verwijderd
yeah, heb ook in de game gevraagd aan wat mensen een daarvan zei eetnje dat je eerst de "jack of Ale" (een kan met drank) moet kopen bij een merchant op die grote boat, ook snachts. deze heb ik dus gekocht maar ik zie geen mogelijkheid om deze te overhandigen of sow, errug irritant iig.
die jack of ale kopen is sowieso niet nodig. tik /petition awakening2 quest en er zou een GM moeten komen om je te helpen bij mij was dit binnen 5 minuten. Verder kan je niks anders doen dan wachten ben ik bang aangezien hij inderdaad gewoon moet gaan praten na het uitmoorden van zijn vriendjes.
Je weet dat dit een 18+ game is?T!m0n schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:46:
Mijn ToS is 20! De destiny's quests waren geweldig. Nu even wachten tot mijn AoC-maatje 20 is, ik level mijn Assassin wel. Ook een leuke class, zal vast overplayed worden maar I dont care.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Ik heb inderdaad ook gewoon die quest kunnen doen. Hij ging eerst zitten en toen staan (camera bewoog niet mee dus ik keek naar zijn middel...) en toen weer zitten, maar hij lulde gewoon door. Het kan soms inderdaad wel voorkomen dat het gesprek even stilvalt, maar dat is nooit meer dan 10-30 seconden voordat je weer een optie krijgt om wat te zeggen.
Ben zelf nu lvl 15 demonologist en heb een AE gekregen die volgens mij vet overpowered is. Ben 4 luitjes van mijn eigen lvl in 3 klappen aan het dood meppen en dan na 3 sec wachten weer vol mana en gaan maar weer...spawn rate staat alleen erg laag waardoor ik het vaak heb dat je moet wachten op dingen of een spawn point moet hoggen zodat je spelbeleving van anderen verprutst, wel jammer.
Ps heb 2 Gig geheugen gekocht en kan nu weer normaal spelen met alles op high en FPS van 20-30 ipv 1-5
Thnx voor de feedback.
Ben zelf nu lvl 15 demonologist en heb een AE gekregen die volgens mij vet overpowered is. Ben 4 luitjes van mijn eigen lvl in 3 klappen aan het dood meppen en dan na 3 sec wachten weer vol mana en gaan maar weer...spawn rate staat alleen erg laag waardoor ik het vaak heb dat je moet wachten op dingen of een spawn point moet hoggen zodat je spelbeleving van anderen verprutst, wel jammer.
Ps heb 2 Gig geheugen gekocht en kan nu weer normaal spelen met alles op high en FPS van 20-30 ipv 1-5
Leeftijd is maar een indicatie naar mijn mening. Ik ben 17 jaar oud, maar ben zeker van plan om het spel te spelen. En wees eerlijk, hoe schokkend zijn die beelden nu.. op het nieuws zie je veel schokkender dingen dan een paar rode pixxels. Bovendien kun jij mij niet wijsmaken dat je voordat je 12 werd, geen 12 jaar en ouder film heb gezien, zelfde met 16 en helemaal met 18+ films..Crowmeister schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:00:
[...]
Je weet dat dit een 18+ game is?
Mijn ToS is 20! De destiny's quests waren geweldig. Nu even wachten tot mijn AoC-maatje 20 is, ik level mijn Assassin wel. Ook een leuke class, zal vast overplayed worden maar I dont care.stealth
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
/offtopic
Je gaat me niet vertellen dat jij als 17 jarig jochie een 18+ film hebt gezien toch ?? Tss waar gaat het heen met de opvoeding van tegenwoordig...laat de mensen bij kijkwijzer het maar niet horen !! Al die jaren van reclamegelden down the drain !
Terug on topic...
Het spel is 18+ omdat de makers zich willen onderscheiden van de rest en op deze manier ook beter kunnen vasthouden aan de setting van conan. Tevens willen ze hiermee proberen te voorkomen dat er geen kleutertjes inloggen die het spelplezier van anderen bederven. (Alsof 18+ mensen volwassen zijn: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/05/wilco.html) Helaas is hun opzet daarin denk ik gefaald als ik de eerste berichten hoor op dit forum over mensen die anderen staan op te wachten bij de ressurection points enzo. Erg jammer allemaal, maar komt waarschijnlijk over 1-2 maanden wel een soort oplossing voor, zoals de voorgestelde respawn invurnability ofzo.
Je gaat me niet vertellen dat jij als 17 jarig jochie een 18+ film hebt gezien toch ?? Tss waar gaat het heen met de opvoeding van tegenwoordig...laat de mensen bij kijkwijzer het maar niet horen !! Al die jaren van reclamegelden down the drain !
Terug on topic...
Het spel is 18+ omdat de makers zich willen onderscheiden van de rest en op deze manier ook beter kunnen vasthouden aan de setting van conan. Tevens willen ze hiermee proberen te voorkomen dat er geen kleutertjes inloggen die het spelplezier van anderen bederven. (Alsof 18+ mensen volwassen zijn: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/05/wilco.html) Helaas is hun opzet daarin denk ik gefaald als ik de eerste berichten hoor op dit forum over mensen die anderen staan op te wachten bij de ressurection points enzo. Erg jammer allemaal, maar komt waarschijnlijk over 1-2 maanden wel een soort oplossing voor, zoals de voorgestelde respawn invurnability ofzo.
Niet bewust opgezocht natuurlijk, maar met het internet van tegenwoordigAnnedouwe schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:27:
/offtopic
Terug on topic...
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Mischien omdat mensen van 20 werken enzo?Forn schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:31:
[...]
Niet bewust opgezocht natuurlijk, maar met het internet van tegenwoordig. Maarja, ik snap het natuurlijk wel dat FunCom de wat jongere mensen wil weren. Maar echt waar, 'maturity' heeft niet veel met leeftijd te maken. De meest kinderachtige mensen zijn 20+ en de spelers die goed hun best doen kunnen net zo goed 14-15 zijn. Bijvoorbeeld in WoW was ik 15 jaar, was een van de eerste die de attunements op orde had, resistance gear, op tijd kwam met raids etc. En met mij nog een leeftijdsgenoot. Terwijl we steeds maar moesten wachten op dezelfde mensen die rond de 20 waren.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Ach niet dat werken zoveel tijd kost (ben momenteel aan het werk...), maar denk nog wel met weemoed terug aan mijn tijd op de universiteit dat ik maar 10 uurtjes naar de uni hoefde per week en rest van de tijd kon everquesten....wat gaat levelen dan snel zeg...moet mezelf nu bedwingen om niet steeds voorop te willen lopen met levelen maar gewoon lekker chill questjes te doen en lvls komen vanzelf wel...
Weet iemand trouwens wat de maintenance tijden zijn voor de servers of wordt dit ad-hoc gedaan omdat ze nu nog aan het opstarten zijn ? Geen zin om vanavond thuis te komen en dan te horen dat om 6 uur de servers 5 uur plat gaan ter voorbereiding van de release ofzo...
Weet iemand trouwens wat de maintenance tijden zijn voor de servers of wordt dit ad-hoc gedaan omdat ze nu nog aan het opstarten zijn ? Geen zin om vanavond thuis te komen en dan te horen dat om 6 uur de servers 5 uur plat gaan ter voorbereiding van de release ofzo...
[ Voor 25% gewijzigd door Annedouwe op 20-05-2008 11:40 ]
Alweer een polletje (een nieuwe, oude was niet goed) 
Er zullen waarschijnlijk volgende week meer servers bij komen dus dit is just for the EA.
Poll: Op welke server speel je?
• PVE - Crom
• PVE - Dagon
• PVE - Ymir
• PVE - Bori
• PVE - Astoreth
• RP-PVP - Aquilonia
• PVP - Wildsoul
• PVP - Fury
• PVP - Battlescar
• Anders
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Er zullen waarschijnlijk volgende week meer servers bij komen dus dit is just for the EA.
Poll: Op welke server speel je?
• PVE - Crom
• PVE - Dagon
• PVE - Ymir
• PVE - Bori
• PVE - Astoreth
• RP-PVP - Aquilonia
• PVP - Wildsoul
• PVP - Fury
• PVP - Battlescar
• Anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 11% gewijzigd door Maduth op 20-05-2008 11:57 ]
Tja het gaat er mij meer om dat het spel niet zo veel kids bevat. De maturity van de game zelf is wel leuk, maar minder loltrolls en kiddo's ben ik altijd voor. Heb met WoW al genoeg van die onzin gezien. Gelukkig zal de gemiddelde leeftijd toch hoger liggen dankzij de rating.Annedouwe schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:27:
/offtopic
Terug on topic...
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Verwijderd
de tering ik dacht dat ik geen leven had met mijn meerdere lvl 15s om het spel te proberen en lvl 21 op mijn main.
Zie ik spontaan een lvl 56 langsrennen
Zie ik spontaan een lvl 56 langsrennen
Verwijderd
Moet zeggen dat iedereen zelf even moet ervaren hoe lame ressurection point campen is. Na dat zullen ze het niet doen. Ik kill bijna iedereen on sight als ik met me vrienden ben, simpelweg omdat ik in me eentje vaak niet de macht heb om een tegenaanval te houden als ze terugkomen als ik een mob aan het doden ben.
Ik speel op fury, en het is nou eenmaal een pvp server. Ik vind het leuk om mensen te doden, het bespaard mij meestal ook nog eens tijd omdat ze me quests items/mobs doden of oppakken.
Ps. Ik ben 20 jaar oud, en lvl 27
Ik speel op fury, en het is nou eenmaal een pvp server. Ik vind het leuk om mensen te doden, het bespaard mij meestal ook nog eens tijd omdat ze me quests items/mobs doden of oppakken.
Ps. Ik ben 20 jaar oud, en lvl 27
Dit topic is gesloten.