Geplande release: 23 mei 2008
Early Access (Voor sommige gelukkigen onder ons) start op 17 mei
Platform: PC en Xbox 360
Voordat je verder leest: Mijn beschrijving is natuurlijk helemaal niet compleet en kan anders overkomen dan dat het eigenlijk moet overkomen, kijk dan ook gewoon nu meteen de Developers Diary van 7:00 minuten om helemaal op de hoogte te komen!
Algemene informatie
Age of Conan is een mix tussen een single-player met een verhaal erachter en een brute, intense MMORPG. De speler zal door donkere, gevaarlijke werelden wandelen die boodevol mythische beesten en verloren beschavingen zit. In deze wereld, genaamd Aquilonia, heeft de machtige barbaar, Conan, eindelijk de troon bestegen. Echter, nu de wereld onder het bewind van Conan staat, is er niets meer dan dood en verderf te beleven.
Age of Conan: Hyborian Adventures houdt zich geheel aan de door Robert E. Howard's beschreven werelden en verhalen. Eén ding is dus zeker, een mooie achtergrond heeft dit spel zeker!
Features:
- Fantastische graphics (DX10!!!) en intens geluid (tot surround 7.1) (Werkt op dit moment nog niet dus we zullen het nog even (tijdelijk hopelijk) met DX9 moeten stellen. In laatste open beta patch is DX10 eruitgehaald)
- De eerste 15 uur single-player, daarna MMORPG
- Geschreven door schrijvers van games als The Longest Journey, Dreamfall en Anarchy Online
- Een Real Combat engine, wat inhoudt dat je niet op knopjes in een knoppenbalk moet drukken maar echt met je zwaard beweegt, zodat je ook meerdere tegenstanders kunt raken, real time dus.
- Je eigen stad maken met je guild en daarmee gaan oorlog voeren met catapults etc.
Screenshots en filmpjes:
Screenshots
Natuurlijk zijn er ook filmpjes beschikbaar. Ik raad je aan de eerder genoemde Developers Diary van 7:00 minuten te kijken. Voor de overige filmpjes kan je hier op Gametrailers kijken.
Deze is ook een aanrader:
Launch event
Na 52 pagina's is het denk ik wel genoeg was dus hier is deel twee (met groot deel overkopieren van de startpost van de eerste waar later vast en zeker nog wijzigen op worden aangebracht zodra de game online gaat)
Voor opmerkingen of andere dingen, plaats die in dit topic of anders richting me mailadres
Poll van class na 1 dag :
Maduth schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:22:
Alvast even een polletje![]()
Poll: Ik speel een
• Guardian
• Conqueror
• Dark Templar
• Barbarian
• Ranger
• Assassin
• Tempest of Set
• Priest of Mitra
• Bear Shaman
• Demonologist
• Necromancer
• Herald of Xotli
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Maduth schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:41:
Alweer een polletje (een nieuwe, oude was niet goed)
Er zullen waarschijnlijk volgende week meer servers bij komen dus dit is just for the EA.
Poll: Op welke server speel je?
• PVE - Crom
• PVE - Dagon
• PVE - Ymir
• PVE - Bori
• PVE - Astoreth
• RP-PVP - Aquilonia
• PVP - Wildsoul
• PVP - Fury
• PVP - Battlescar
• Anders
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 45% gewijzigd door 4th op 20-05-2008 15:50 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |