[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 63.171 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-07 08:23
Afbeeldingslocatie: http://i47.photobucket.com/albums/f181/Baserunnernl/top.gif

Geplande release: 23 mei 2008

Early Access (Voor sommige gelukkigen onder ons) start op 17 mei

Platform: PC en Xbox 360

Voordat je verder leest: Mijn beschrijving is natuurlijk helemaal niet compleet en kan anders overkomen dan dat het eigenlijk moet overkomen, kijk dan ook gewoon nu meteen de Developers Diary van 7:00 minuten om helemaal op de hoogte te komen!

Algemene informatie

Age of Conan is een mix tussen een single-player met een verhaal erachter en een brute, intense MMORPG. De speler zal door donkere, gevaarlijke werelden wandelen die boodevol mythische beesten en verloren beschavingen zit. In deze wereld, genaamd Aquilonia, heeft de machtige barbaar, Conan, eindelijk de troon bestegen. Echter, nu de wereld onder het bewind van Conan staat, is er niets meer dan dood en verderf te beleven.

Age of Conan: Hyborian Adventures houdt zich geheel aan de door Robert E. Howard's beschreven werelden en verhalen. Eén ding is dus zeker, een mooie achtergrond heeft dit spel zeker!

Features:

- Fantastische graphics (DX10!!!) en intens geluid (tot surround 7.1) (Werkt op dit moment nog niet dus we zullen het nog even (tijdelijk hopelijk) met DX9 moeten stellen. In laatste open beta patch is DX10 eruitgehaald)
- De eerste 15 uur single-player, daarna MMORPG
- Geschreven door schrijvers van games als The Longest Journey, Dreamfall en Anarchy Online
- Een Real Combat engine, wat inhoudt dat je niet op knopjes in een knoppenbalk moet drukken maar echt met je zwaard beweegt, zodat je ook meerdere tegenstanders kunt raken, real time dus.
- Je eigen stad maken met je guild en daarmee gaan oorlog voeren met catapults etc.

Screenshots en filmpjes:

Screenshots

Natuurlijk zijn er ook filmpjes beschikbaar. Ik raad je aan de eerder genoemde Developers Diary van 7:00 minuten te kijken. Voor de overige filmpjes kan je hier op Gametrailers kijken.

Deze is ook een aanrader:
Launch event

Na 52 pagina's is het denk ik wel genoeg was dus hier is deel twee (met groot deel overkopieren van de startpost van de eerste waar later vast en zeker nog wijzigen op worden aangebracht zodra de game online gaat)

Voor opmerkingen of andere dingen, plaats die in dit topic of anders richting me mailadres

Poll van class na 1 dag :
Maduth schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:22:
Alvast even een polletje :+

Poll: Ik speel een
Guardian
Conqueror
Dark Templar
Barbarian
Ranger
Assassin
Tempest of Set
Priest of Mitra
Bear Shaman
Demonologist
Necromancer
Herald of Xotli
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Maduth schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:41:
Alweer een polletje (een nieuwe, oude was niet goed) :+

Er zullen waarschijnlijk volgende week meer servers bij komen dus dit is just for the EA.

Poll: Op welke server speel je?
PVE - Crom
PVE - Dagon
PVE - Ymir
PVE - Bori
PVE - Astoreth
RP-PVP - Aquilonia
PVP - Wildsoul
PVP - Fury
PVP - Battlescar
Anders
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 45% gewijzigd door 4th op 20-05-2008 15:50 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-07 13:42
Fix anders de afbeelingen enzo ff? Je kunt de startpost zo overnemen uit het vorige topic.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Blijkt dat mensen nu email krijgen van Bol.com? Vriend van me heeft net een mailtje gekregen en kon early access aanvragen en betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:11

Maduth

Probeersel

Toch goed dat je zo bezig bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

XtrmEend schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:30:
Blijkt dat mensen nu email krijgen van Bol.com? Vriend van me heeft net een mailtje gekregen en kon early access aanvragen en betalen.
Check (me too) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
Ik zal hem ook maar even in het nieuwe deel plaatsen (Of telt dat als dubbel post?) hoe/waar kan ik nu betalen als ik net Pay by Cash heb geselecteerd? Ik kan alleen een methode vinden om CC informatie toe te voegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
Even korte update:
Voor betaling met Pay by cash:
-Log-in op de funcom pagina van AoC
-Selecteer "View Payment History" (Bijna onderaan de pagina)
-Klik op de knop "Pay by cash"

Daarna kom je op een nieuwe pagina, met de verschillende betaal methoden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261833

Heb hem dan zojuist gepre-orderd bij GCshop, hoop dat ik snel de email krijg zodat ik misschien ook nog wel met de EA kan meedoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
Ideal geldt dit ook voor postbank of alleen rabobank ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236337

PositiveCreep schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:39:
Ik zal hem ook maar even in het nieuwe deel plaatsen (Of telt dat als dubbel post?) hoe/waar kan ik nu betalen als ik net Pay by Cash heb geselecteerd? Ik kan alleen een methode vinden om CC informatie toe te voegen...
Pay for early access. Dan naar payment history gaan en vanuit daar kan je een pagina openen om met IDEAL te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
ik heb rabobank maar had dacht ik ook postbank gezien

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4th schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:45:
ik heb rabobank maar had dacht ik ook postbank gezien
Ja gewoon de standaard banken die met IDEAL werken, stuk of 5 of 6 banken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
Anoniem: 236337 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:45:
[...]

Pay for early access. Dan naar payment history gaan en vanuit daar kan je een pagina openen om met IDEAL te betalen.
Thanks, net dus uiteindelijk ook achter gekomen door in wilde weg te klikken ;-) Vreemde locatie om openstaande betalingen bij history te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07 14:51

XXlerator

Old time gamer

Ben benieuwd of Funcom vrijdag de servernames bekend maakt. Zou wel mooi zijn als we vantevoren weten waar we zaterdagavond als GoT-ers heen kunnen gaan om een flitsende start te maken aan de bouw van ons gezamenlijke imperium >:)

/edit: Misschien ook goed om dit tegen die tijd in de startpost te verwerken. Een PvP-RP, een PvE en een PvP voor de liefhebbers.

[ Voor 22% gewijzigd door XXlerator op 15-05-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:22

On_E

Housemusic

XXlerator schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:52:
Ben benieuwd of Funcom vrijdag de servernames bekend maakt. Zou wel mooi zijn als we vantevoren weten waar we zaterdagavond als GoT-ers heen kunnen gaan om een flitsende start te maken aan de bouw van ons gezamenlijke imperium >:)
Ik hoop van wel, al zal er denk ik toch maar 1 RP-PvP server zijn, en daar ga ik heen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257816

Anoniem: 261833 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:44:
Heb hem dan zojuist gepre-orderd bij GCshop, hoop dat ik snel de email krijg zodat ik misschien ook nog wel met de EA kan meedoen. :)
Ik heb afgelopen dinsdag bij GCshop bestelt, en kreeg woensdag te horen dat ik de key die zelfde dag zou krijgen, maar ik heb hem nu nog steeds niet. Toch nog maar een email gestuurd vanochtend maar nu nog steeds geen reactie op. Dus even afwachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
Anoniem: 257816 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:06:
[...]

Ik heb afgelopen dinsdag bij GCshop bestelt, en kreeg woensdag te horen dat ik de key die zelfde dag zou krijgen, maar ik heb hem nu nog steeds niet. Toch nog maar een email gestuurd vanochtend maar nu nog steeds geen reactie op. Dus even afwachten nog.
algemene raad: als je serieus haast hebt kun je beste bellen ipv mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 261833 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:50:
Ik neem aan dat je van te voren al een server zal moeten kiezen, ikzelf ga hoogst waarschijnlijk voor een pvp-server. En lijkt me leuk om met Tweakers samen te spelen aangezien in niemand ken die dit spel ook gaat spelen, iig nu nog niet. :)
Ik zit echt enorm in dubio. PvPen kun je ook op een PvE servers, en net zoals in WoW zul je behoorlijk geganked gaan worden op PvP servers, maar er is helaas alleen maar een RP-PvP server, en geen RP-PvE (ook zo lekker :(). Een guildy gaat als het goed is RP-PvP rollen, zelf zit ik nog in dubio.
On_E schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:01:
Ik hoop van wel, al zal er denk ik toch maar 1 RP-PvP server zijn, en daar ga ik heen.
Hah! Dan komen we misschien toch op dezelfde server terecht na al die jaren dat we de beste vriendjes zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:09:
Hah! Dan komen we misschien toch op dezelfde server terecht na al die jaren dat we de beste vriendjes zijn :P
Kunnen we lekker azijnzeiken in de global chat ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 13:17
vanmiddag nog bij 12game.com gepreordered en net nog de early access ontvangen. Sta nu op pending.

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:09:
[...]

Ik zit echt enorm in dubio. PvPen kun je ook op een PvE servers, en net zoals in WoW zul je behoorlijk geganked gaan worden op PvP servers, maar er is helaas alleen maar een RP-PvP server, en geen RP-PvE (ook zo lekker :(). Een guildy gaat als het goed is RP-PvP rollen, zelf zit ik nog in dubio.
Ja dat klopt, maarja ikzelf heb op Wow altijd op een PvE server gespeelt, en vond het nogal saai.. een vriend van me had nog een account op een Pvp server en daar had ik veel plezier door het gepvp tijdens het trainen, het word iritant als ze gaan corpsecampen ja. Maar dan nog zou ik liever voor Pvp server gaan, er gebeurt teminste wat.

Ik heb overigens mijn E-mail nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:10:
Kunnen we lekker azijnzeiken in de global chat ! ;)
Teehee :D
Anoniem: 261833 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:14:
Ja dat klopt, maarja ikzelf heb op Wow altijd op een PvE server gespeelt, en vond het nogal saai.. een vriend van me had nog een account op een Pvp server en daar had ik veel plezier door het gepvp tijdens het trainen, het word iritant als ze gaan corpsecampen ja. Maar dan nog zou ik liever voor Pvp server gaan, er gebeurt teminste wat.
Mja. Ik vind geCCed worden nogal frustrerend. Maargoed, ook een kwestie van bij een groot PvP guild gaan vermoed ik. Naja, we'll see.

BTW: Ik heb nog niet duidelijk hoe spellweaving precies werkt, weet iemand dit? Voor combo's moet je bepaalde combinaties van toetsen achter mekaar indrukken, maar hoe werkt dit bij spellweaving? Ik zie vooral dat je een hele lange cast hebt die na verloop van tijd steeds krachtiger effecten krijgt, maar dat je deze moet releasen voordat je stamina op is. Komen hier nog personal skills bij kijken? Gaat dit nuttig zijn in PvP? Die grafische effecten zijn nogal een KILL THE ONE IN THE DRESS FFS pointer zegmaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
Eindelijk geluk toen strax key van bol.com gekregen en meteen betaalt met ideal voor EA :) top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:28:

[...]

Mja. Ik vind geCCed worden nogal frustrerend. Maargoed, ook een kwestie van bij een groot PvP guild gaan vermoed ik. Naja, we'll see.
Klopt, ik weet dan ook niet hoe het gaat met spawn/resurrecten etc. zodra je dood gaat. Als je naar de plek moet waar je dood bent gegaan zal dit een probleem worden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230430

haa! ik heb vanmiddag me bol.com key gekregen
en ik kon early access nog krijgen!

haha, me dag kan niet meer stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Anoniem: 261833 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:32:
[...]

Klopt, ik weet dan ook niet hoe het gaat met spawn/resurrecten etc. zodra je dood gaat. Als je naar de plek moet waar je dood bent gegaan zal dit een probleem worden ja.
Nee je hoeft niet per se terug naar je lijk te lopen. Je respawned op een respawnpunt en kunt van daar teruglopen naar je lijk om de (vrij lichte) death penalty kwijt te raken of je kunt gewoon verder gaan met waar je mee bezig was zonder extra kosten oid (geen ghost vorm a'la WoW dus). Erg relaxed systeem, maar wel kan je gespawncamped worden want die respawn-punten staan op vaste plaatsen in de wereld. In de open beta ook een paar grote gevechten gezien bij respawnpunten, maar meestal weet je daar toch wel tussendoor te glippen, vooral omdat iedereen kan sprinten en je dan echt wel snel weg kan komen, zeker van iemand die net gevochten heeft en dus geen stamina meer heeft.

Zelf ga ik toch voor RP-PvP, want in andere MMO's was het toch altijd de PvP ervaring waar ik de leukste herinneringen aan over heb gehouden. Hopelijk ontmoet ik dan wel snel wat mensen waarmee ik samen kan spelen, want als je helemaal alleen bent is het toch wel wat minder geweldig op een PvP-enabled server ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Droniac op 15-05-2008 17:43 ]

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Droniac schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:40:
[...]

Nee je hoeft niet per se terug naar je lijk te lopen. Je respawned op een respawnpunt en kunt van daar teruglopen naar je lijk om de (vrij lichte) death penalty kwijt te raken of je kunt gewoon verder gaan met waar je mee bezig was zonder extra kosten oid (geen ghost vorm a'la WoW dus). Erg relaxed systeem, maar wel kan je gespawncamped worden want die respawn-punten staan op vaste plaatsen in de wereld. In de open beta ook een paar grote gevechten gezien bij respawnpunten, maar meestal weet je daar toch wel tussendoor te glippen, vooral omdat iedereen kan sprinten en je dan echt wel snel weg kan komen, zeker van iemand die net gevochten heeft en dus geen stamina meer heeft.

Zelf ga ik toch voor RP-PvP, want in andere MMO's was het toch altijd de PvP ervaring waar ik de leukste herinneringen aan over heb gehouden. Hopelijk ontmoet ik dan wel snel wat mensen waarmee ik samen kan spelen, want als je helemaal alleen bent is het toch wel wat minder geweldig op een PvP-enabled server ;)
Ik was in paar lvl 60 - 70 zones etc geweest. Daar heb je meerdere spawn punten, dus als ze bij eentje aan het vechten zijn ga je naar die andere. Je kan zelf kiezen welke in de zone je wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-07 13:30
Heya,

Ik heb nu de key toegevoegd en heb ook de rhino en preorder enzo en er stond dat je vanaf 10 mei de preorder client kan downen. Waar kan ik dat ding vandaag halen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
http://community.ageofcon...unc_id=2474&table=CONTENT

Server lijst voor early access 17e.
Ik ga voor de Fury server, PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aquilonia RP PVP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-07 14:32
Ik hoop toch wel dat die servers ook na de early access, bij de gewone release, nog toegankelijk zijn voor nieuwe spelers anders wordt meteen mijn guild gesplitst omdat de helft geen early access heeft.
Of ik zou weer opnieuw moeten beginnen op de servers die misschien erbij komen bij de normale release maar ja dan heeft die early access niet zoveel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-07 20:25

Shoarma kip

IceDFire

Voor mij ook Fury-PVP waarschijnlijk, veel keuze is er niet voor Europe in het algemeen :P

zeker PVP voor mij :)

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aquilonia voor mij! :)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 261833 op 15-05-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
Mensen kunnen na d eechte release datum ook nog steeds de servers joinen die nu live gaan. Dit zijn de definitieve servers namelijk, erg zit geen verschi tussen early acces en normaal, behalve de begin tijd en dat je beessie krijgt bij pre-order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hoogstwaarschijnlijk idem.
reggie2000 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:19:
Ik hoop toch wel dat die servers ook na de early access, bij de gewone release, nog toegankelijk zijn voor nieuwe spelers anders wordt meteen mijn guild gesplitst omdat de helft geen early access heeft.
Of ik zou weer opnieuw moeten beginnen op de servers die misschien erbij komen bij de normale release maar ja dan heeft die early access niet zoveel zin.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze die dicht gaan gooien na de EA periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-07 14:32
Hydra schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:22:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk idem.

[...]

Ik kan me echt niet voorstellen dat ze die dicht gaan gooien na de EA periode.
Ik zeg ook niet dat ze de servers dicht gaan gooien maar het zou wel zo kunnen zijn dat ze vol zitten, Funcom zegt zelf al dat ze de komende weken de boel goed in de gaten gaan houden en servers zullen toevoegen al na gelang de capaciteit van al bestaande servers.

En als jij dan net op een volle server zit en je maatjes zonder early access alleen kunnen kiezen voor een nieuwe server dan is dat wel lullig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261676

Nog steeds geen pre-order key... van FunCom.com zelf notabene... Sloom bedrijf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
De guild waar ik in zit heeft besloten om richting de PvE servers te gaan. Ga maar mee, maar zal zeker ook een character maken op een PvP/RPvP server. Mijn hart ligt toch wel bij PvP, daar heb ik inderdaad de leukste ervaringen mee.

Mijn klasse wordt denk ik een Necromancer na de feat trees te hebben gekeken, deze zien er erg interessant uit. Met Lich Form, exploderende lijken, een leger van pets etc.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
W00t! Ik had de early access gedownload en geinstalleerd, hij is nu 475MB aan het patchen. Met een downloadsnelheid van 1.5 MB/sec :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260389

dat word 100% in fury =) PvP ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-07 15:39

Thermometer

Whoop Whoop!

De europese early-access servers zijn bekend!!:
PvE Servers
• Crom
• Dagon
• Ymir
• Bori
• Astoreth

PvP Servers
• Fury
• Wildsoul

RP-PvP Server
• Aquilonia
bron

EDIT: Sorry, spuit elf :+

[ Voor 17% gewijzigd door Thermometer op 15-05-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 00:16
Sander1991 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:24:
De europese early-access servers zijn bekend!!:

[...]

bron

EDIT: Sorry, spuit elf :+
Kijk, we komen al ergens.. Begin er nu goed zin in te krijgen! Dat wordt een latertje zaterdagavond :)

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
Dat downen zakt steeds kwa snelheid....had eerst 700 kb en nu 350....doe ik pauze + starten en hop weer 800 en brokkelt ie weer langzaam af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Laatst online: 13-11-2024
nu de servernamen bekend zijn heeft Gundermen (AoC guild van mmozone.nl) besloten om naar Bori te gaan. We zullen dus vanaf het moment dat Early Access begint, ons vestigen op deze server. Momenteel hebben we zo'n 90 NL/BE spelers en nog steeds groeiende!

Als je interesse hebt om te joinen, meld je aan op www.mmozone.nl en ga naar het forum. Daar zal je het AoC gedeelte vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 13:00
Forn schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:49:
De guild waar ik in zit heeft besloten om richting de PvE servers te gaan. Ga maar mee, maar zal zeker ook een character maken op een PvP/RPvP server. Mijn hart ligt toch wel bij PvP, daar heb ik inderdaad de leukste ervaringen mee.

Mijn klasse wordt denk ik een Necromancer na de feat trees te hebben gekeken, deze zien er erg interessant uit. Met Lich Form, exploderende lijken, een leger van pets etc.
Welke guild zit jij dan? :)

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
Annedouwe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:46:
Dat downen zakt steeds kwa snelheid....had eerst 700 kb en nu 350....doe ik pauze + starten en hop weer 800 en brokkelt ie weer langzaam af.....
Kan erger ;) Ik kom niet boven de 50 KB/s uit. Dat op een 20Mbit verbinding (~18 effectief) en poort opengesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
Ik twijfel nog tussen pvp en rp-pvp server. Ik vind een beetje roleplaying wel leuk maar ik ben niet een persoon die in de rij voor een winkel ofzo gaat staan en van mij mag er ook wel over andere dingen dan AoC gepraat worden. Ik ben een erg fanatieke speler die graag met andere top spelers samen speelt. Ik wil dus ook een stad maken/veroveren en daar tijd in stoppen. Ik heb verder nog geen idee wat voor rol het role-playing gedeelte krijgt in AoC en wat funcom daar voor ideëen bij heeft.

Zijn er hier nog goede guilds die een pvp of rp-pvp server gaan joinen?
Ik weet het namelijk nog niet, wie helpt me over de streep :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het lijkt erop alsof de meesten uit mijn oude WoW guild naar Wildsoul gaan, en toch wil ik nog steeds liever RP-PvP.

Moeilijke keuze. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien een zooitje mensen adden die op dezelfde server gaan?
neem aan dat ik dat nog wel kan discussieren hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
Een vraagje trouwens voor de test mensen: hoeveel characters kan je maximaal aanmaken? En kan je er ook aanmaken op verschillende servers? Bij WoW kan je er dus 50 aanmaken: 10 op 5 servers. Ben benieuwd hoe dat bij AoC geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

Van wat ik gelezen heb waren het er 8 in totaal, of per server, daar kwamen ze maar niet uit :P

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal je met iedere character ook weer het solo gedeelte van 15 uur moeten doen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Shoarma kip schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:22:
Van wat ik gelezen heb waren het er 8 in totaal, of per server, daar kwamen ze maar niet uit :P
Ja 8 maximaal verspreid over elke server, dus gewoon max 8, vreemd omdat er 12 classes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
En er is nog wel een delete optie hoop ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Op het age of conan forum wordt een lijst bij gehouden welke server guilds kiezen. Geeft beetje een idee van de populatie straks.

Wat ik veel lees is dat men de meeste mensen op fury verwacht maar dat er ook veel retards/kiddos op die naam afkomen en dat de meer volwassen spelers naar wildsoul gaan. Men wil van wildsoul de echte guild pvp server maken. Afwachten wat het word.

[ Voor 7% gewijzigd door Rutger Mulder op 15-05-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

Dan toch maar even afwachten hoe die lijst er straks uitziet :P Alhoewel er een grote kans is dat die 2 pvp servers beiden wel lekker vol worden :9~ (positief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 13:17
mijn AOC client zegt nog maar een weekje downloaden en dat op een 20mbit lijn ;)
heb hem net maar via usenet binnengehaald hij is daar alleen niet compleet maar hoop dat het een par file is die ontbreekt ben hem nu aan het uitpakken.

Verder als ik de lijst zo bekijken wordt het qua pve op ymir het drukst denk dat ik daar ook maar heen ga ik hou opzich wel van drukke servers ook al is dat niet zo fijn in de begin gebieden ivm weinig mobs over het algemeen.

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Impact (bb4e.nl + ex Wow en ex Lotro gasten) gaan Wildsoul. Hopelijk wordt 't daar een leuke community.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255787

Mirage schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 00:07:
mijn AOC client zegt nog maar een weekje downloaden en dat op een 20mbit lijn ;)
heb hem net maar via usenet binnengehaald hij is daar alleen niet compleet maar hoop dat het een par file is die ontbreekt ben hem nu aan het uitpakken.

Verder als ik de lijst zo bekijken wordt het qua pve op ymir het drukst denk dat ik daar ook maar heen ga ik hou opzich wel van drukke servers ook al is dat niet zo fijn in de begin gebieden ivm weinig mobs over het algemeen.
ymir wordt de deense / scandinavische server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ik neig ook naar de wildsoul server op het moment. Moet nog wel opzoek naar een leuke clan, het liefst een internationale clan. Een clan met alleen nederlanders of belgen lijkt me minder leuk.

Kwam het volgende tegen over de roleplaying servers
Friday Update: Preliminary Roleplaying Server Rules
Posted: - 02.05.2008

These are the rules we are considering for the Roleplaying-tagged servers for Age of Conan.

We are extremely interested in the feedback of our hardcore roleplayers on this issue and hope you will let us know your thoughts in this thread. Please note nothing is final. We’re planning a meeting to talk out some of the issues we’re already seeing, so now is the perfect time to give us your input.

Preliminary Age of Conan: Hyborian Adventures Roleplaying Server Rules

All names must fit within the universe of Hyboria. Sephiroths or Pikachus or names that are out of place with the setting are not permitted. This is in addition to our usual naming policy (for example, no copyrighted names).

No names (or obviously similar names) may be those used in the works of Robert E. Howard. Conan, Kohnan, Konan, Kohnan are all examples of names that are forbidden under this policy.

Please avoid Out of Character (OOC) chat as much as possible in the public channels. You are welcome to discuss whatever you like in your guild channels or in private messages. Examples of Out of Character chat include sports events, the weather, what you had for lunch, internet memes, catchphrases, and so on.

Please respect roleplayers. We recognize that not everyone is willing or able to maintain a persona at all times, and we welcome you to enjoy the atmosphere. However, please do not insult or harass the people in character, call them silly, or otherwise try to ruin their immersion.

Harassment and other behaviors covered in the rules of conduct are still covered on roleplaying servers. “I’m just roleplaying a homicidal maniac” is not an excuse for harassing, griefing, etc., other players. This extends to racism/nationalism as well. Roleplaying someone that hates Stygians/Aquilonians/Cimmerians is perfectly alright, however, real world racism is not acceptable.

Player-run events, guild meetings, and other roleplaying sessions may be present at anytime. Please do not interfere or harass players that are in character or running an event. We encourage you to join in and have a good time, but disrupting a wedding, guild meeting, etc. for non-roleplaying reasons may be cause for punishment.

Please keep in mind this is a mature setting for an M-rated game and the roleplay setting and environment may not be suitable for all players and temperaments. Likewise, while this is an M-rated game, please keep in mind that even in Hyboria, there are standards of conduct. Please keep overt and detailed adult conduct and chat in private channels.

In addition to the official rules provided by Funcom, the roleplaying community may have its own rules and customs. We encourage you to observe these as much as possible on your server of choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey, ik heb een guild opgericht op de RP PvP server 'Aquilonia'
bestaan niet zo lang. maar we zijn afgehaakt van een vorige guild waar het niet echt ging zoals we gehoopt hadden.
wees vrij om onze website eens te bezoeken:

www.sanguis-attexo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na net te hebben gelezen dat de Ranger maar vanaf een zeer beperkte afstand kan schieten ga ik die class iig niet meer beginnen. Ik had verwacht dat de afstand wel wat groter zal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255787

Anoniem: 236337 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:49:
Na net te hebben gelezen dat de Ranger maar vanaf een zeer beperkte afstand kan schieten ga ik die class iig niet meer beginnen. Ik had verwacht dat de afstand wel wat groter zal zijn..
even een recap... jij wilt een insane range hebben, zodat niemand bij je kan komen zodat je kan claimen dat je goed bent?

sheesh... bogen en X-bows hebben maar een beperkte range en geen 2km zoals een sniper rifle nu...

get over it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
bstard schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 00:10:
Impact (bb4e.nl + ex Wow en ex Lotro gasten) gaan Wildsoul. Hopelijk wordt 't daar een leuke community.
Hah cool, BB4E van RtCW!
Daar heb ik nog wel eens tegen gespeeld met mijn clan toen het spel nog nieuw was :)

Moet misschien dan toch ook maar een character op Wildsoul aanmaken ;)
Maar voorlopig hou ik het wel bij 1 character op RP-PvP Aquilonia. Dat wordt zo te zien dus ook de tweakers RP-PvP server? Het is iig. de enige die nu bekend is en alle early-access tweakers zullen daar dus wel op zitten.

Hopelijk zullen die 'instanced' zones de drukte een beetje beperken. Dat is dan toch wel weer mooi van dat er na een paar honderd spelers een nieuwe instance van de zone komt, anders wordt het wel heel erg druk op de PvP en RP-PvP servers. Ik vraag me af of ze nu wel een interface element hebben gemaakt om van instance te wisselen - zoals Guild Wars in towns bijvoorbeeld. Dat is toch wat handiger dan dat commando in te moeten typen als je samen met iemand wilt spelen die in een andere instance is gegooid.

Heeft iemand trouwens al een idee welke class je wilt spelen?
Ik zat te denken aan Guardian, aan de ene kant cool met zwaard/schild om veel damage op te kunnen vangen, maar aan de andere kant ook cool omdat je naar polearm kan switchen om dan massa's damage te doen. Plus nog eens die plate armor natuurlijk en als je armor crafter wilt worden dan heb je daar denk ik gelijk wat meer aan ;)
Moet alleen wel zeggen dat Conquerer in die open beta ook erg leuk was. Het doet mij alleen een beetje teveel denken aan een Captain in Lord of the Rings Online, dus ik ga maar eens (voor het eerst) de echte tank class spelen - kijken hoe dat bevalt.

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Mijn guild (Round Table) gaat ook voor wildsoul. Mede omdat we denken dat de kiddo's voor de stoerdere naam zoals Fury gaan. Heb helemaal geen idee of dat ook zo gaat uitpakken maar ach dat zien we dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Nou... vanavond is de client binne (14g) en dan waarschijnlijk nog ff patchen en klaar :9

Via deze site (http://www.mmozone.nl/content/view/432/38/) nu nog eens goed kijken wat ik wil maar zit te twijfelen tussen Necromancer en Demonologist. Ben een mietje en schiet graag van afstand >:)

Server wordt sowieso de PvP variant, cannot wait :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255787 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:00:
[...]

even een recap... jij wilt een insane range hebben, zodat niemand bij je kan komen zodat je kan claimen dat je goed bent?

sheesh... bogen en X-bows hebben maar een beperkte range en geen 2km zoals een sniper rifle nu...

get over it.
Ten eerste, waar heb je mij horen zeggen dat ik insane range wil. Ik wil gewoon van een leuk afstandje kunnen schieten, totaal geen insane range.

Ten tweede, claimen dat ik goed ben. Je bent wel erg goed in verzinnen of misschien wel verwoorden wat je zelf wilt, maar dit is voor mij totaal geen issue.

Ten derde, waarom zou ik het willen gaan vergelijken met een sniper rifle... zucht...

Probeer volgende keer eerst te lezen wat iemand zegt en daarna een vraag stellen als het eventueel niet duidelijk is ipv zelf een compleet scenario te schetsen wat kant noch wal raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Maduth schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:26:
Nou... vanavond is de client binne (14g) en dan waarschijnlijk nog ff patchen en klaar :9

Via deze site (http://www.mmozone.nl/content/view/432/38/) nu nog eens goed kijken wat ik wil maar zit te twijfelen tussen Necromancer en Demonologist. Ben een mietje en schiet graag van afstand >:)

Server wordt sowieso de PvP variant, cannot wait :9~
Tot nu toe heb ik voor de EA client al 1.2gb aan patches binnen gehaald meen ik :)

De Beta client heeft in 2 dagen zo'n 1.3gb aan patches gehad als ik me niet vergis.

Wat ik hier vooral lees is dat er veel gekozen word voor een PvP server. Is PvE dan zo weinig populair of ligt het meer aan het publiek? :) Er zijn namelijk beduidend meer PvE servers beschikbaar in de EA dan PvP servers.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Droniac schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:02:
[...]Hah cool, BB4E van RtCW! Daar heb ik nog wel eens tegen gespeeld met mijn clan toen het spel nog nieuw was :)Moet misschien dan toch ook maar een character op Wildsoul aanmaken ;)
Hehe inderdaad jah RTCW, dat is lang geleden. Daarna ET, en nu beetje TF2 al doe ik daar zelf niet aan mee. Nu gaat 't meerendeel van de actieve spelers naar AoC verwacht ik.
MrFl0ppY schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:24:Mijn guild (Round Table) gaat ook voor wildsoul. Mede omdat we denken dat de kiddo's voor de stoerdere naam zoals Fury gaan. Heb helemaal geen idee of dat ook zo gaat uitpakken maar ach dat zien we dan wel.
Ik hoop dat van harte ja. Beetje Lotro community niveau zou niet verkeerd zijn, al denk ik dat soms de gemoederen hoog oplopen door 't gegenk. Geen nerf crying, clishees spamming eindeloos troll/flame fest zoals op WoW en ik ben tevreden. Nah ik probeer me daarvoor in te zetten.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Wat ik hier vooral lees is dat er veel gekozen word voor een PvP server. Is PvE dan zo weinig populair of ligt het meer aan het publiek? :) Er zijn namelijk beduidend meer PvE servers beschikbaar in de EA dan PvP servers.
Geen idee, ik heb altijd PvE gespeeld en wil nu wat anders en ik ga samen met een vriend spelen die ook een keer PvP wil. Maar is de opening nu 's avonds of 's middags? 's Avonds komt me niet zo goed uit (kroegje, biertje etc etc) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maduth schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:39:
[...]

Geen idee, ik heb altijd PvE gespeeld en wil nu wat anders en ik ga samen met een vriend spelen die ook een keer PvP wil. Maar is de opening nu 's avonds of 's middags? 's Avonds komt me niet zo goed uit (kroegje, biertje etc etc) :+
19:00u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Maduth schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:39:
[...]

19:00 onze tijd. Ff deeltje 1 pakken staat ergens een wiskundig verantwoorde uitleg waarom 17:00 GTM geen 18:00 hier is as zaterdag ;)

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Dus... dat wordt zondagmiddag dan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
Hey,

Even een vraagje: als ik inlog op https://register.ageofconan.com/account/ dan zie ik daar nergens iets staan van de bonus pre-order item terwijl andere mensen dit wel zien? Kan iemand misschien vertellen waar dat exact staat?

Ik zie bij 'View my Subscription' en dan bij 'Your Products' alleen ' Early Access: Begins May, 17th 2008, Age of Conan' staan. Hoort het hier normaliter bij te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hmmm schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:50:
Hey,

Even een vraagje: als ik inlog op https://register.ageofconan.com/account/ dan zie ik daar nergens iets staan van de bonus pre-order item terwijl andere mensen dit wel zien? Kan iemand misschien vertellen waar dat exact staat?

Ik zie bij 'View my Subscription' en dan bij 'Your Products' alleen ' Early Access: Begins May, 17th 2008, Age of Conan' staan. Hoort het hier normaliter bij te staan?
Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan

Is wat er bij mij staat.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 230430 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 00:35:
hey, ik heb een guild opgericht op de RP PvP server 'Aquilonia'
bestaan niet zo lang. maar we zijn afgehaakt van een vorige guild waar het niet echt ging zoals we gehoopt hadden.
wees vrij om onze website eens te bezoeken:

www.sanguis-attexo.com
Ik heb me even geregistreerd. Zit op werk, dus de rest handel ik later wel af :)

edit:

me vrienden willen geen rp, dus waarschijnlijk word het wildsoul ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-07 22:39
Is ie zo toegewezen? Had dat namelijk nog nergens gezien.

Verklaard wel waarom mijn deense kinnies van lotro naar die server willen :)
Anoniem: 255787 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 00:16:
[...]

ymir wordt de deense / scandinavische server

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
redfoxert schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:56:
[...]

Is wat er bij mij staat.
Ok thanks, dan zal ik eens hier en daar wat in het rond gaan poken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Maduth schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:26:
Je kunt betere sites vinden, da's een letterlijke vertaling van de AoC site, en bovendien zitten d'r fouten in (ToS kan alleen door Stygians gespeeld worden bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Onze guild gaat ook naar EU PvP Wildsoul.

Momenteel hebben we in WoW de grootste guild op de server 450+ en nog een alt guild.
Goed om te horen dat er veel tweakers ook naar WIldsoul gaan. Kan leuk worden :p

[ Voor 12% gewijzigd door Nowa op 16-05-2008 12:11 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• narcan
  • Laatst online: 26-05-2023
Zie net dat de eu early access release ook op usenet te downen is, gaat wat sneller :) :9

Intel Core i2600K | Asus Maximus IV Extreme (3.0) | Kingston 9905403-400.A00LF DDR3 @1600MHz | 2x EVGA GTX 570 SC | OCZ Vertex 3 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
narcan schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:44:
Zie net dat de eu early access release ook op usenet te downen is, gaat wat sneller :) :9
Zou 'em wel ff scannen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Laatst online: 14-07 20:29
narcan schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:44:
Deze heb ik ook binnengehaald. Zijn wat problemen met de mappenstructuur. Maar die kun je zelf ook oplossen en dan werkt hij prima. Op FTD staat wel de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• narcan
Hydra schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:53:
[...]

Zou 'em wel ff scannen als ik jou was.
Ja vergelijk ff de filelist met die, die door de originele client wordt aangemaakt en scan de boel met avg natuurlijk. (misschien kan ik hem ook in de map zetten die de client aanmaakt dan checked die de data).

Intel Core i2600K | Asus Maximus IV Extreme (3.0) | Kingston 9905403-400.A00LF DDR3 @1600MHz | 2x EVGA GTX 570 SC | OCZ Vertex 3 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• narcan
Splendid schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:57:
[...]

Deze heb ik ook binnengehaald. Zijn wat problemen met de mappenstructuur. Maar die kun je zelf ook oplossen en dan werkt hij prima. Op FTD staat wel de oplossing.
Thanks! Heb FTD post gevonden, ben al bijna klaar met downen. Originele client ging met 35 Kb/s, nu 2MB/s 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
ik had gelukkig met de client niet veel problemen stroomde gewoon met 1MB/s binnen gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
MrKonings schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:16:
ik had gelukkig met de client niet veel problemen stroomde gewoon met 1MB/s binnen gelukkig
Same here, wel niet maximale snelheid maar met 1,7mb mocht ik zeker niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
Had een slome 350 kb, maar na nachie slapen was ie binnen.
Hoe lang duurt het patchen als ie geinstalleerd is ? Installatie duurde nog al even en had niet veel tijd om te wachten want moest naar me werk. Vanavond even kort thuis en dan hopelijk de patch aan.
Duurt ongeveer 3 uur of kan ik rekening houden met dag downloaden ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Annedouwe schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:23:
Had een slome 350 kb, maar na nachie slapen was ie binnen.
Hoe lang duurt het patchen als ie geinstalleerd is ? Installatie duurde nog al even en had niet veel tijd om te wachten want moest naar me werk. Vanavond even kort thuis en dan hopelijk de patch aan.
Duurt ongeveer 3 uur of kan ik rekening houden met dag downloaden ofzo ?
Je hebt meerdere patchen, allen niet al te groot. Ik heb er nu een stuk of 5 gehad oid en de laatste die doet het nog niet bij mij, maar dat is een kwestie van wachten.

Die 5 patches duurden allen totaal 30-45min maar aangezien niet alles gelijk hoeft te gaan werken kan je eigenlijk geen indicatie geven.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 236337 op 16-05-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net eindelijk de key ontvangen van GCshop.nl, toch maar even gebeld en een minuut later had ik de key in mijn inbox! Zeer tevreden hierover.

Nu terzake ;-) Ik heb een account aangemaakt, en ik zag de knop voor early acces staan. Maar zodra ik hier op klikte gaf hij aan dat mijn account al fully upgraded was. Vervolgend ben ik naar Payment History gegaan en ik zag daar de early acces optie open staan, dus nog niet betaald. Pay by Cash gekozen, betaald, en nu staat hij op groen (approved).
Tevens, als ik bij ' view subscription' kijk, staat er bij ' your products '

Ik denk dat ik er nu dus vrij zeker van mag zijn dat ik toegang heb tot de early acces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
Anoniem: 257816 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:47:
Net eindelijk de key ontvangen van GCshop.nl, toch maar even gebeld en een minuut later had ik de key in mijn inbox! Zeer tevreden hierover.

Nu terzake ;-) Ik heb een account aangemaakt, en ik zag de knop voor early acces staan. Maar zodra ik hier op klikte gaf hij aan dat mijn account al fully upgraded was. Vervolgend ben ik naar Payment History gegaan en ik zag daar de early acces optie open staan, dus nog niet betaald. Pay by Cash gekozen, betaald, en nu staat hij op groen (approved).
Tevens, als ik bij ' view subscription' kijk, staat er bij ' your products '

Ik denk dat ik er nu dus vrij zeker van mag zijn dat ik toegang heb tot de early acces?
dat is precies hetzelfde als mij en ja, dan heb je early access (had het zelf 1 dag voor close (tijdelijke stop?) gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4th schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:49:
[...]

dat is precies hetzelfde als mij en ja, dan heb je early access (had het zelf 1 dag voor close (tijdelijke stop?) gedaan)
Ik twijfel of ze wel een echte close hebben gedaan. Volgens mij hebben ze voor een groot aantal key's de mogelijkheid geschrapt, en voor een aantal gewoon nog open gelaten. En ik heb dan een key die nog wel toegang geeft tot de early acces. Misschien werkt het op deze manier? Nu nog even bedenken welke class ik ga spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

Op het moment werkt bij mij, en vele anderen de updater niet, hij blijft stil staan op "Downloading patch information"

Magoed, dat schijnt iets te maken te hebben met een nieuwe patch en dat daarom de updater "tijdelijk" down is..

Nou jah, ben allang blij dat vanacht de downloadsnelheid wat omhoog gegaan is zodat ik iig de client kon installeren :P

Zijn er trouwens nog anderen die niet kunnen patchen? Ik heb het rond 12:00 tot nu (15:30) een paar keer geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260389

ik wou het hier ook neerzetten, en nee ik kan ik niet patchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lukt mij ook niet. Maar voor zover ik lees heeft iedereen dat nu en zijn ze de patcher aan het updaten of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was gisteren up to date en kon ook meteen patchen. Een paar dagen geleden kwam ook een nieuwe patch uit en was de updater down. Ik verwacht nu dus ook weer. Geloof maar dat er nog wel eens een patch aan kan komen voor morgen middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-07 16:12
Welk ras worden jullie?
  • Cimmerian
  • Aquilonian
  • Stygian
Ben zelf nog aan het denken of ik het spel ga kopen of niet...
Maar ik zou zelf denk ik voor Stygian gaan omdat mages wel mijn soort is.

Mij lijken de volgende classes wel leuk:
Necromancer - Beetje ice, unholy, summons.
Ranger - Boog ;)
Tempest of Set - Veel wapens, healing, lightning
Dark Templar (Kan niet met Stygian) - Aparte klasse met jezelf damagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik en 2 maatjes worden allen Aquilonian, een DT, PoM en Assassin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik word denk ik een barbarian of een demonologist/necromancer. Het lijkt me eigenlijk allemaal wel vet om te spelen, maar die 3 lijken me het leukst
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.