[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 63.170 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07 14:51

XXlerator

Old time gamer

On_E schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:00:
Voor de gatherers onder ons, ook voor jullie geldt dat als een zone druk bezocht is en/of er amper tot geen nodes meer zijn, switch dan gewoon naar een andere instance van die zone en kijk daar nog een keer. :)
Ja dat dacht ik vanmorgen ook te doen, maar rond die tijd waren er dus geen andere instances :P

Zo'n guild city wordt trouwens volgens mij echt behoorlijk groot. Die area's die al "gereserveerd waren in Poitain (afgebakend door een soort stenen paaltjes) zijn echt mega imo. Ben benieuwd om de eerste city te zien verrijzen.
Loadichus schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:54:
[...]

Thanks, zal dus al vroeg moeten beginnen met resource gathering. Maar zo is het met elke nieuwe mmorpg, de economie zal eerst op gang moeten komen.

Half 5 er uit, de ondertitel MMORPG addict is dat ook nog echt waar 8)
Klopt dat is ook wel een "beetje" waar. >:) Het was ook dat m'n vriendin een beetje gestoord werd van mijn gedraai en zei: zou je er niet eens gewoon uitgaan, ga maar lekker dat nieuwe spel van je spelen. Hahaha.

[ Voor 30% gewijzigd door XXlerator op 21-05-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07-2022
Vanochtend de afzegging gehad van GCShop, maar gelukkig had ik daar al een maand of twee geleden rekening mee gehouden toen ik de bestelling plaatste, en voor de zekerheid ook maar een extra CE bij BOL besteld. Word ik vervolgens opgebeld door Dynabyte dat zij AoC klaar hebben liggen voor mij (de gewone editie). Totaal vergeten. Wil ik net even kijken of er post is, ligt er een pakket op de gang met mijn naam erop: De collector's edition van BOL \o/

[ Voor 10% gewijzigd door aeon21 op 21-05-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Droniac schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:05:
Mja met die quote kan ik het niet eens zijn. Ik ben de wat snellere shooters gewend en dan is 8-16 keypresses to kill one mob/player een uur lang echt niets bijzonders, dat is zelf vrij laag. Bovendien kan je combo's ook gewoon met je muis doen door die combat-rose aan te zetten en als je meerdere mobs aanvalt doe je (normaal gesproken) damage aan meerdere mobs tegelijk. Zelf heb ik er totaal geen last van gehad tijdens het spelen... games als UT en Quake zijn veel intensiever.
Erm.. Shooter =! MMO ;) Je kan het er wel niet mee eens zijn, maar je vergelijking gaat niet op. :P
Zeker vergelijkend met de andere MMO's die ik speel is het veel (bosses uitgezonderd).

Ik bekijk deze MMO aardig anders dan iemand die vanuit shooters of enkel WoW/L2 komt ;)

[ Voor 64% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2008 15:13 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 00:16
Kronos1979 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:56:
Blijf het vreemd vinden dat er nog geen replies zijn op de eerste Interface aanpassing mod.

http://www.werik.com/

Ziet er in mijn ogen al meteen uit als een eventuele verbetering. Dit kan alleen maar betekenen dat er snel meerdere zullen volgen.
Ziet er goed uit. Ga hem zeker proberen als ik thuis ben... Maarja das pas als ik thuis ben natuurlijk :)

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262517

XXlerator schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:10:
[...]

Ja dat dacht ik vanmorgen ook te doen, maar rond die tijd waren er dus geen andere instances :P

Zo'n guild city wordt trouwens volgens mij echt behoorlijk groot. Die area's die al "gereserveerd waren in Poitain (afgebakend door een soort stenen paaltjes) zijn echt mega imo. Ben benieuwd om de eerste city te zien verrijzen.

[...]

Klopt dat is ook wel een "beetje" waar. >:) Het was ook dat m'n vriendin een beetje gestoord werd van mijn gedraai en zei: zou je er niet eens gewoon uitgaan, ga maar lekker dat nieuwe spel van je spelen. Hahaha.
Off Topic: Als je vriendin ook wakker is kan je dan niets beters verzinne :9
On Topic: Naar die guild cities ben ik ook nieuwsgierig. Heeft er iemand enig idee of zomaar iedereen door die city gaat kunnen wandelen of gaat deze enkel toegankelijk zijn voor guildies. Want ik dacht dat ik ergens een filmpje had gezien waarin verteld werd dat er ook winkeltjes en dergelijke ginge zijn. Nu weet ik niet of die door het spel zelf gerunned zullen worden maar indien deze verdiensten voor de guild opbrengen lijkt me het voordeliger dat iedereen wat kan kome shoppe in uw guilds' city ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236337

XXlerator schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:45:
[...]

Ik voorzie daar wel een probleempje, want ten eerste zijn de resources best lastig te vinden.. (je ziet ze als je er bijna over struikelt bij wijze van) en ten tweede is de "refresh rate" van de resources echt heel laag.

Ik blij dat ik vanochtend om half 5 niet meer kon slapen en uit bed ben gegaan om in alle rust die gathering quests te doen :) Toch nog iets positiefs eraan... begin nu wel beetje gaar te worden @ work.
Ik heb op mijn maps elke plaats van copper/iron/cotton/oak etc aangegeven. Ik heb nu een kleine 100 plaatsen zodat ik alles precies weet te vinden! Ik was zo klaar met die quests :)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 236337 op 21-05-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 00:16
Anoniem: 236337 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:18:
[...]

Ik heb op mijn maps elke plaats van copper/iron/cotton/oak etc aangegeven. Ik heb nu een kleine 100 plaatsen zodat ik alles precies weet te vinden! Ik was zo klaar met die quests :)
Goede tip, dat zal zeker helpen in latere levels wanneer je even snel wat moet scoren.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-07 13:42
SpoTs schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:35:
Volgens mij vallen de updates van AoC wel mee, ik had de Early-acces gedownload (13.5gb ofzo) en vervolgens moest ie nog 470 mb aan patsen downloaden. Dus dat vind ik op zich niet zo een ramp.
En die kwamen bij mij met 1.7MB/sec binnen. Ja, megabyte.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07 14:51

XXlerator

Old time gamer

[...]

Dat was ik ook van plan ja, maar nog een beetje te lui vanmorgen. Heb je dat ingame gedaan of in een apart bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
XXlerator schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:23:
Dat was ik ook van plan ja, maar nog een beetje te lui vanmorgen. Heb je dat ingame gedaan of in een apart bestand?
In-game kun je vrij makkelijk nodes markeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hydra schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:23:
[...]

En die kwamen bij mij met 1.7MB/sec binnen. Ja, megabyte.
Ik weet dat een overkill aan internet verbinding tegenwoordig geen uitzondering meer is ;-)

Die update's gingen idd snel die van mij zat ook op maximaal te pompen. Vraag me alleen af of die update service ook p2p is, in ieder geval gaat het lekker snel!

Vnaavond ook maar ff naar die Interface kijken, lees over 1 uur en 5 minuten (A)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Daar zal wel snel genoeg een add-on voor komen zeker

edit: wat was dat over die nodes? kun je ingame markeren waar je iets vind dan?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 262517 op 21-05-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:36

On_E

Housemusic

Pas wel op met die nieuwe UI mod, er zitten nml. bars over elkaar heen waardoor het kan lijken alsof je een skill op bar 1 gooit terwijl je ‘m eigenlijk op bar 2 zet.

Dit kan vervelend zijn voor je keybindings. (dan zie je bv. een 1 op je eerste skill staan, maar dan werkt op 1 drukken niet)

Ik spreek uit ervaring ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Iemand van die mensen die op de vorige pagina meldden dat ze een CE ontvangen hebben al tijd om een trial key te delen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
SinergyX schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:12:
[...]

Erm.. Shooter =! MMO ;) Je kan het er wel niet mee eens zijn, maar je vergelijking gaat niet op. :P
Zeker vergelijkend met de andere MMO's die ik speel is het veel (bosses uitgezonderd).

Ik bekijk deze MMO aardig anders dan iemand die vanuit shooters of enkel WoW/L2 komt ;)
Ik zie niet in hoe de vergelijking niet op gaat. Het is nou eenmaal waar dat Age of Conan relatief gezien helemaal niet zo'n intensieve game is... voor een MMORPG misschien wel, maar als PC game zeker niet. Savage 2 heeft een enigszins vergelijkbaar melee systeem, maar dat spel is vele tientallen malen intensiever dan AoC. Dus als die quote dan suggereert dat je er na 1 uur last van gaat krijgen dan reageer ik daar op met: het is veel minder intensief dan bijvoorbeeld Savage 2, Quake of Warcraft 3... en die games kunnen de meeste mensen ook makkelijk uren achter mekaar door spelen zonder last te ondervinden, AoC dan dus zeker... en ja, die vergelijking gaat echt wel op.

Natuurlijk is het ook nog zo dat Age of Conan een MMO is en je dus vaak tegen downtime aan zit te kijken. Of het nou even chatten met guild/partyleden is, of wachten tot je mana/stamina/health terug regeneert, tegen een laadscherm aankijken terwijl je van zone wisselt of items oppakken, je bent sowieso nooit de hele tijd intensief aan het knokken. Bovendien hebben de melee wapens AoE, dus sla je maar zelden 1 mob tegelijk dood, meestal zijn het er 2, 3 of 4. Vandaar dat ik het oneens ben met de quote.

Overigens suggereer jij nu dat ik enkel shooters en bijna geen MMOs heb gespeeld. Ik heb juist vrij veel MMOs gespeeld. Bovendien is het zo dat iedereen anders tegen een spel aan kijkt, daar hoeft game-ervaring helemaal niks mee te maken te hebben.

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 262517 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:33:

edit: wat was dat over die nodes? kun je ingame markeren waar je iets vind dan?
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-07 09:31

Maduth

Probeersel

Ik ga vanavond zo HARD knallen... ben pas 14 (en 80%)... maar het gevoel dat je in een nieuwe wereld stapt (zoals eerste keer WoW)... is weer helemaal terug. BTW ook even een ressurectioncamper op z'n donder gegeven. Stond hidden (bakkie halen) toen hij people stond te slachten.... en toen kwam ik terug ......woesh.. blies hem zo van het eiland af :+

[ Voor 4% gewijzigd door Maduth op 21-05-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Maduth schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:39:
Ik ga vanavond zo HARD knallen...
Nee hoor, servers gaan down van 18:00 tot 23:00, dus dat harde knallen valt vies tegen :)

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=5799

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 21-05-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Hydra schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:42:
[...]

Nee hoor, servers gaan down van 18:00 tot 23:00, dus dat harde knallen valt vies tegen :)

:( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:42:
[...]

Ik weet dat het niet voor te lache is maar ik vond het toch ongelooflijk grappig :D
Kleine troost voor ons zieligaards die zitte te wachte op de normal release :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Lachuh? Kom naar Battlescar en dan zal ik je ass ff whoopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 262517 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:52:
Ik weet dat het niet voor te lache is maar ik vond het toch ongelooflijk grappig :D
Mja. Ik kan vanavond toch niet spelen (hockey training) maar als ik een AoC avond geplant had, was ik ook redelijk chaggy geweest. Redelijk belachelijk dat je een downtime scheduled als zo'n beetje iedereen in de target audience net z'n eten op heeft en gaat gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103431

Hehe, een uniek moment. Ik ben het eens met Hydra.Maar dit is misschien wel even verantwoordelijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 10:23

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Het scheelt dat er vanavond een spannende champions league finale is:P.

Hoe ervaart men de omgevingen/werelden? Zit er ook een beetje variatie in tussen verschillende gebieden?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 103431 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:56:
Hehe, een uniek moment. Ik ben het eens met Hydra.Maar dit is misschien wel even verantwoordelijk... :P
:D
-Mach!- schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:58:
Het scheelt dat er vanavond een spannende champions league finale is:P.

Hoe ervaart men de omgevingen/werelden? Zit er ook een beetje variatie in tussen verschillende gebieden?
De werelden zijn echt fantastisch mooi, helemaal met een goeie snelle machine. Er zit erg veel variatie tussen de verschillende zones. Je hebt alles van woestijn tot complete dichte jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het is jammer dat we vanavond niet kunnen spelen, maar als ik die reacties op het AoC forum lees ben ik 1 van de weinigen die niet he-le-maal gek aan het worden is omdat er 5 uur lang niet gespeeld kan worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 10:23

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Die mensen moeten eens in die 5 uur denken aan de mensen die het spel nog helemaal niet hebben kunnen spelen:P

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:02:
Het is jammer dat we vanavond niet kunnen spelen, maar als ik die reacties op het AoC forum lees ben ik 1 van de weinigen die niet he-le-maal gek aan het worden is omdat er 5 uur lang niet gespeeld kan worden. :P
Nouja, die 5 uur die ik al niet kan spelen is ook niet waar ik problemen mee heb, maar dat ze doodleuk een dergelijke downtime plannen is vrij bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 262517 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:52:
[...]

Echt hoor.. als ze dat dan overdags doen ofzo.. ik de hele dag werken.. kom je thuis.. kan je nog niet spelen :S beetje jammer dit.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:05:
[...]

Nouja, die 5 uur die ik al niet kan spelen is ook niet waar ik problemen mee heb, maar dat ze doodleuk een dergelijke downtime plannen is vrij bizar.
Mja, het is nog steeds pre-release he, dus zo gek vind ik het ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
On_E schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:08:
[...]

Mja, het is nog steeds pre-release he, dus zo gek vind ik het ook weer niet.
Je betaald 5 euro om 7 dagen eerder te mogen spelen.. dus ik sta er wel van te kijken ja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt niet altijd waar voor je geld. Shit happens, overal. Kan je lopen klagen en doen, helpt verder toch geen zak. Maintenance etc. hoort er nu eenmaal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

dat wordt dus toch knallen vanavond!
Originally Posted by Tarib
Good news: the downtime must be pushed back a few hours. So the EU servers will go down at 20:00 GMT. The downtime is still scheduled to last around 5 hours.

I guess the gods of gaming must have heard and listened to you. We have to further test one of the planned changes and had to decide to push back a bit.

You guys heard it first now.
*edit* servers gaan dus plat van 22:00 - 03:00

[ Voor 5% gewijzigd door roodbwoy op 21-05-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Good news: the downtime must be pushed back a few hours. So the EU servers will go down at 20:00 GMT. The downtime is still scheduled to last around 5 hours.

I guess the gods of gaming must have heard and listened to you. We have to further test one of the planned changes and had to decide to push back a bit.

You guys heard it first now.
De downtime is veplaatst naar later op de avond, 22:00 tot 3:00.

http://forums-eu.ageofcon...php?p=50977&postcount=265

Bah =( too slow....

Btw, demo op Ymir hier, level 18,5 nu maar na vanavond... =)

[ Voor 8% gewijzigd door Minotic op 21-05-2008 16:20 ]

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen degene die de early access hebben zich eigenlijk alleen registeren op dat forum? Ze zijn nu closed.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SpoTs schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:09:
[...]

Je betaald 5 euro om 7 dagen eerder te mogen spelen.. dus ik sta er wel van te kijken ja :/
Volgens mij krijg je voor die 5 euro ook 10 dagen extra playtime bovenop de 30 die in de boxed versie zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 13:00
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:13:
Je krijgt niet altijd waar voor je geld. Shit happens, overal. Kan je lopen klagen en doen, helpt verder toch geen zak. Maintenance etc. hoort er nu eenmaal bij.
Maar WoW plant zijn maintenance toch op een beter tijdstip... ;)

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-07 08:39

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Hmmm schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:24:
[...]

Klopt, maar je kunt deze early-access-periode ook zien als een soort beta-periode waar nog allerlei zaken aangepast worden voor de echte release.
Overigens, early-access betekent volgens mij niet meer dan dat je eerder dan de full-release al kunt inloggen. Niets over volledige ondersteuning etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 23:04

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:21:
Kunnen degene die de early access hebben zich eigenlijk alleen registeren op dat forum? Ze zijn nu closed.
Geen idee. Ik heb EA en mijn AoC account werkt niet om in te loggen op het forum. Had een hele tijd terug ook een aparte forum account aangemaakt en die werkt ook niet. Hij herkent het email adres van beide accounts niet. Grote bullshit dus. Kan dus niet eens de forums checken. :(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Droniac schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:37:[...]
Ik zie niet in hoe de vergelijking niet op gaat. Het is nou eenmaal waar dat Age of Conan relatief gezien helemaal niet zo'n intensieve game is... voor een MMORPG misschien wel, maar als PC game zeker niet. Savage 2 heeft een enigszins vergelijkbaar melee systeem, maar dat spel is vele tientallen malen intensiever dan AoC. Dus als die quote dan suggereert dat je er na 1 uur last van gaat krijgen dan reageer ik daar op met: het is veel minder intensief dan bijvoorbeeld Savage 2, Quake of Warcraft 3... en die games kunnen de meeste mensen ook makkelijk uren achter mekaar door spelen zonder last te ondervinden, AoC dan dus zeker... en ja, die vergelijking gaat echt wel op.
Een shooter maakt gebruik van een beperkt aantal toesten. Verder is het doorgaans zo dat je bij een shooter op de PC bijna geen combo's met toetsen moet maken. Dat is nu bij AoC dus wel het geval. Ik kan mij goed indenken dat als je verschillende quickbars vol hebt staan met combo's dat het meer werk wordt dan plezier om een melee klasse te spelen. Het lijkt dan meer op een XBOX game; up up up left up, voor combo 1 en dat dat voor iedere mob in de game die je aanvalt.

En dan de vergelijking met Warcraft 3, ook deze gaat weer niet op. Hoeveel maak je in WC3 nu echt gebruik van je toestenbord? Hoeveel verschillende toetscombinaties moet je maken in WC3?

Savage 2 heb ik niet gespeeld dus ik kan daar geen commentaar opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nu al eigenlijk een bank gevonden?
Of is het nodig in deze game om verschillende bank chars aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:41:
Heeft iemand nu al eigenlijk een bank gevonden?
Of is het nodig in deze game om verschillende bank chars aan te maken.
AH/Bank/Mail allemaal bij Traders.

Maar die zijn geloof ik disabled omdat er bugs waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-07 10:44
Ik vond net een mailtje van funcom in mijn mailbox:

Greetings!

You have been a long and thrustworthy participant in our community, and as such we would like to thank you for helping us form Age of Conan into the marvelous product it is today. The last weeks has seen some serious enhancment to the game, and with the release we will be opening several new areas and neverbefore seen content in the launch version of the game. What and where it is? You have to find out for yourself!

As a sign of gratitude for your aid, we are pleased to offer you the in-game item used by those loyal to King Conan: The Drinking Cape. This item will allow your characters (one game account only) to free of charge demand the very sought after alcholic drink of "Ambrosia" - free and in unlimited supplies for life! After having claimed your cape, merely find one of the kegs in the finer Inns of Hyboria and click it whilst wearing your cape to receive your drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:41:

Een shooter maakt gebruik van een beperkt aantal toesten. Verder is het doorgaans zo dat je bij een shooter op de PC bijna geen combo's met toetsen moet maken. Dat is nu bij AoC dus wel het geval. Ik kan mij goed indenken dat als je verschillende quickbars vol hebt staan met combo's dat het meer werk wordt dan plezier om een melee klasse te spelen. Het lijkt dan meer op een XBOX game; up up up left up, voor combo 1 en dat dat voor iedere mob in de game die je aanvalt.

En dan de vergelijking met Warcraft 3, ook deze gaat weer niet op. Hoeveel maak je in WC3 nu echt gebruik van je toestenbord? Hoeveel verschillende toetscombinaties moet je maken in WC3?

Savage 2 heb ik niet gespeeld dus ik kan daar geen commentaar opgeven.
Ik denk dat wij aan nogal verschillende shooters denken. Ik heb het niet over een Call of Duty of Counter Strike waarbij je amper toetsen gebruikt en lekker rustig in een hoekje kunt zitten. Ik zat meer te denken richting Quake en UT, waarbij je even goed 0-10, WASD, spatie en een (flink) aantal extra knoppen gebruikt - precies hetzelfde als AoC dus. Bovendien maak je in dat soort games massaal gebruik van combo's, of het nou walldodgen is of strafejumpen of shock combo's maken... Ga maar eens kijken naar een redelijk goede Quake of UT speler als hij/zij in het spel zit - je zal je wellicht verbazen hoeveel intensiever dat werkelijk is, met name dankzij de snelheid.

Aan het andere uiteinde heb je dan weer games als Return to Castle Wolfenstein en Savage 2. Van die complexe, maar snelle, shooters waarbij je gewoon heel je toetsenbord nodig hebt alsof het een space-sim is. Dat is wel even wat anders dan een mmorpg die je eigenlijk net zo goed rustig met alleen je muis kan besturen (ja je kan zelfs lopen met je muis in AoC) zonder dat je echt veel slechtere resultaten behaald.

Warcraft 3 gaat ook wel op, als je het tenminste hebt over spelers van redelijk niveau. Hoeveel toetsen gebruiken zij? Heel erg veel... je hebt immers massa's shortcuts voor elk gebouw, unit, upgrade, enz + groups op 0-10. Een beetje goede WC3 speler raast daar aan ongelofelijk tempo doorheen en dat is dan zeker wel wat intensiever ja. Toetsencombinaties heb je daar inderdaad niet echt.

Begrijp me niet verkeerd, voor een RPG is AoC inderdaad best wel intensief - en dat is leuk... maar ik zie me niet voor dat een gamer daar last van gaat krijgen op den duur als dat in nog veel intensievere games ook niet zo is.

PS: Yay - zojuist bevestiging gehad, AoC is onderweg :)

[ Voor 5% gewijzigd door Droniac op 21-05-2008 17:11 ]

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07 15:53
Heb AoC inmiddels ontvangen van Bol.com :)
Vanavond maar weer eens spelen..kom d'r niet zoveel aan toe als je full time moet werken mja :P
en misschiens eens tijd voor een nieuwe pc aangezien deze het spel niet lekker draaiende krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Wat hebben jullie gekozen bij AoC voor betaling...
Ik heb geen credit card en ook geen beschikking hierover. En de time cards zijn voorlopig nog niet beschikbaar :(

Hoe moet ik dit probleem oplossen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
Anoniem: 218826 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:25:
Ik heb geen credit card en ook geen beschikking hierover. En de time cards zijn voorlopig nog niet beschikbaar :(

Je kan met iDeal betalen door Pay By Cash te selecteren.
Simpel en snel :)

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Droniac schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:26:
[...]

Je kan met iDeal betalen door Pay By Cash te selecteren.
Simpel en snel :)
Your Reference (ie My Visa)

Wat voor je daar in dan? Gewoon iDeal?

Nvm fixed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Furio schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:19:
De downtime is veplaatst naar later op de avond, 22:00 tot 3:00.
Right. Volgens mij zijn ze zich gewoon de tering geschrokken van de reacties :)
Anoniem: 218826 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:28:
Your Reference (ie My Visa)

Wat voor je daar in dan? Gewoon iDeal?
Kun je invullen wat je wil, is gewoon voor jezelf om je betalingsmethoden uit elkaar te houden.

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 21-05-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 21:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is enkel het naampje dat je aan je betaalmethode plak. MijnBankie is ook goed, puur voor eigen referentie.

Is PbC niet erg duur via iDeal? (tov creditcard?).

Heb ik alles aangemaakt, krijg ik net een mailtje van oud-collega, of ik nog voor 20 euro zijn 2de AoC-versie wilde overkopen, hij had er per ongeluk 2 besteld. 8)7 Had 5 uurtjes eerder gemailt :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 11-07 21:21
Ik krijg ook een mailtje vandaag, met drinking cape code :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aeon21 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:11:
Vanochtend de afzegging gehad van GCShop, maar gelukkig had ik daar al een maand of twee geleden rekening mee gehouden toen ik de bestelling plaatste, en voor de zekerheid ook maar een extra CE bij BOL besteld. Word ik vervolgens opgebeld door Dynabyte dat zij AoC klaar hebben liggen voor mij (de gewone editie). Totaal vergeten. Wil ik net even kijken of er post is, ligt er een pakket op de gang met mijn naam erop: De collector's edition van BOL \o/
Ach ik weet nu tenminste hoeveel je aan een preorder hebt helemaal niks.

Probeer morgen mm leeuwarden maar vrees dat ze hem daar niet hebben.

Graag pics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoohoo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07 18:17
Hmmm schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:24:
[...]

Alsjeblieft jij speelt zeker pas sinds 2007. Toen WoW net uit was was de maintenance op vrijdag MIDDAG. En die liep heel vaak uit tot in de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Anoniem: 218826 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:25:

De cards niet beschikbaar? Hoop dat dat niet het geval is, is voor mij een vereiste.
Ik heb de CE edite gereserveerd online, maar heb gewoon nog helemaal geen bericht gehad...Niet kunnen bestellen helemaal niets.

Ben toch nog steeds erg geinteresseerd in deze game hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07 10:28
Dank u bol.com :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vorsouw/GoT/conan.JPG

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 18:15:
[...]

De cards niet beschikbaar? Hoop dat dat niet het geval is, is voor mij een vereiste.
Ik heb de CE edite gereserveerd online, maar heb gewoon nog helemaal geen bericht gehad...Niet kunnen bestellen helemaal niets.

Ben toch nog steeds erg geinteresseerd in deze game hoor. :)
De game card zijn pas op 2 Juni 2008 beschikbaar @ bol.com :)

Kreeg mijn game vanmorgen al binnen gister middag bestelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexxwelll
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-07 16:06
Heb mijn box van Bol.com binnen gekregen vandaag _/-\o_

klopt het dat ik nogsteeds die authentication failure krijg omdat ik geen EA heb?

zie wel dit bij status staan namelijk:

Created 2008-05-21 10:33:07
Your Products

Age of Conan
Account status Open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mexxwelll schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 18:45:
Heb mijn box van Bol.com binnen gekregen vandaag _/-\o_

klopt het dat ik nogsteeds die authentication failure krijg omdat ik geen EA heb?

zie wel dit bij status staan namelijk:

Created 2008-05-21 10:33:07
Your Products

Age of Conan
Account status Open
Ja, zonder EA kun je pas de 23e beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105631

Damn laat maar..

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 105631 op 21-05-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
EU release is de 23e, is ook al een tijd bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexxwelll
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-07 16:06
Jij hebt hetzelfde als mij, ik vandaag ook binnen gekregen geinstalleerd 700mb patch maar authentication failure..

je zult tot morgen moeten wachten (dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Anoniem: 218826 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 18:20:
[...]

De game card zijn pas op 2 Juni 2008 beschikbaar @ bol.com :)

Kreeg mijn game vanmorgen al binnen gister middag bestelt :D
Enkel bij bol, of waarschijnlijk overal? In dat geval, helaas. :) Kga niets via de bank doen op gebied van gamen. Die onzin had je ook bij launch van WoW, geen cards vanaf launch day.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 21-05-2008 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-07 11:20
Net even mijn exemplaar besteld bij gcshop, nu las ik in dit topic dat ze age of conan neit meer leverde? Of was dit alleen voor de collectors edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
dragon3016 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:29:
Net even mijn exemplaar besteld bij gcshop, nu las ik in dit topic dat ze age of conan neit meer leverde? Of was dit alleen voor de collectors edition?
De Collector's Edition leveren ze blijkbaar niet meer, de normale editie wel.
Mijne is vanmiddag verzonden en zou dus morgen binnen moeten komen.

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118788

Ik weet niet of er al een GoT-guild is op Wildsoul, maar ik heb een guild daar met een aantal GoT-ers, en we zoeken nog meer mensen, dus als je intresse hebt, kan je een Pm sturen, of wisperen ingame naar Shuriken. Hoe meer zielen, doe meer vreugd dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooms
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 21:43
Ik ben benieuwd wanneer de mijne dan binnenkomt. Ik heb ook de Collectors Edition via GCshop besteld. Dus ben benieuwd.

Kan bijna niet wachten. Al veel gelezen de laatste tijd. Hopelijk draait die op mijn PC anders zal ik hem eerst moeten upgraden.

Als je nog een nl/be guild zoekt kan je op Bori komen. Daar zitten we met de guild Gunderman. Meer info kan je vinden op de website www.mmozone.nl bij guild info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249378

ik ben bezig met installeren maar hij blijft hangen op de 600mb patch maar hij blijft hangen op 6033/6034 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu klaar met de volledige install :D
Ik start het spel op, doe wat adjustments aan mn gfx settings (amd3500 1gb = bad :P)

En werd gelijk om ver geblazen door de uber keuze van muziek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Zijn er hier ook mensen die weten of er een nl guild is bij een pvp server?
Want bori is volgens mij een pve server als ik het topic een beetje doorlees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dragon3016 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:49:
Zijn er hier ook mensen die weten of er een nl guild is bij een pvp server?
Want bori is volgens mij een pve server als ik het topic een beetje doorlees
ja, 1 post daarboven, post ik over een guild op wildsoul *PvP* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Laatst online: 00:02
Vraagje hierzo, misschien is hij al gesteld maar kan het even niet zo snel precies vinden, heb vandaag bij de free record het spel gehaald, geinstalled en geregistreerd maar ik kan niet inloggen hij blijft zeggen wachtwoord klopt niet (let op hoofdletter gevoellig). Kan ik er niet in omdat ik moet wachten tot de 23e, of omdat er onderhoud is.

Ik heb overigens nu 1 maand gratis proberen (game card was er nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
je moet (helaas) wachten tot de 23e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Anoniem: 118788 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:46:
Ik weet niet of er al een GoT-guild is op Wildsoul, maar ik heb een guild daar met een aantal GoT-ers, en we zoeken nog meer mensen, dus als je intresse hebt, kan je een Pm sturen, of wisperen ingame naar Shuriken. Hoe meer zielen, doe meer vreugd dacht ik zo :)
Ben wel geinterreseerd wou je een pm sturen maar dat kon stond dat je niet bestond of het had uitgeschakeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dragon3016 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:14:
[...]

Ben wel geinterreseerd wou je een pm sturen maar dat kon stond dat je niet bestond of het had uitgeschakeld ;)
dan moet je even ingame wisperen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

GWD

Ik kom de 23e ook lekker online op de PvP server en ik zou ook graag bij een guild gaan... dus als er een paar leuke zijn die een demonologist nodig hebben :)

Never really found a place that I call home...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

[b][message=30107972,noline]Kan bijna niet wachten. Al veel gelezen de laatste tijd. Hopelijk draait die op mijn PC anders zal ik hem eerst moeten upgraden.
Check hier effe: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
AoC staat er ook tussen ;) Erg handig, kun je meteen zien waar het aan zou liggen.
Anyway, is er iets bekend over een free trial, en wanneer/waar eventuele pre-paid kaarten te koop komen te staan?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 21-05-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-07 16:25
Lijkt dit spel afgezien van de mmo omgeving op het spel Oblivion The Elder Scroll, ook qua besturing etc. ?

[ Voor 9% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 21-05-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik ga ook op PvP Wildsoul spelen, klasse Assassin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159710

Ik ontvang zojuist een key omdat ik een tijd lid ben geweest van de newsletter:
Greetings!

You have been a long and thrustworthy participant in our community, and as such we would like to thank you for helping us form Age of Conan into the marvelous product it is today. The last weeks has seen some serious enhancment to the game, and with the release we will be opening several new areas and neverbefore seen content in the launch version of the game. What and where it is? You have to find out for yourself!

As a sign of gratitude for your aid, we are pleased to offer you the in-game item used by those loyal to King Conan: The Drinking Cape. This item will allow your characters (one game account only) to free of charge demand the very sought after alcholic drink of "Ambrosia" - free and in unlimited supplies for life! After having claimed your cape, merely find one of the kegs in the finer Inns of Hyboria and click it whilst wearing your cape to receive your drink.

To register your cape, log in to your account page by https://register.ageofconan.com clicking here and under the option "Use a Key" - enter this key:

-knipperdeknip-

Once this has been done, use the command "/claim" inside the game to claim your in-game items. These items work for all the characters you create on your account. Note that all in-game items are only available on full accounts, and do not work on pre-order, buddy or (later) trial accounts.

Note that this item will not be made available again at later dates - so wear it with pride!

Regards,
Funcom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkocht Bol.com ook de CE van AoC. Ik wil namelijk de CE kopen, maar ik kan hem haast nergens vinden. Om de Early Acces geef ik niks, dus vind het niet erg om het spel pas vrijdag of zaterdag te binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238142

even een vraag die ik nog niet langs heb zien komen :

Kan ik dit spel ook direct spelen als ik hem vrijdag koop, zonder verdere gamecards of andere bijbetalingen? Ik ben namelijk van plan om gewoon het spel voor 40 euro te kopen, en als het bevalt een maand later een gamecard te kopen...

off/on-topic: JEZUS wat gaat deze topic snel!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 238142 op 21-05-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Laatst online: 23-07 08:41

Mach

[END]Avengers

maar weer een nieuw character begonnen, een guardian deze keer........volgens mij is dit een blijvertje.......

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159710

Anoniem: 238142 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:19:
even een vraag die ik nog niet langs heb zien komen :

Kan ik dit spel ook direct spelen als ik hem vrijdag koop, zonder verdere gamecards of andere bijbetalingen? Ik ben namelijk van plan om gewoon het spel voor 40 euro te kopen, en als het bevalt een maand later een gamecard te kopen...

off/on-topic: JEZUS wat gaat deze topic snel!
Voor die 40 euro krijg je een account + 30 dagen speeltijd. Dat kan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Maar bijv met WoW moet je die 30 dagen eerst nog activeren met een game-card of credit card, moet dat dan niet met AoC? Verder vraag ik me nog steeds af of er een free trial komt :P Ik weet niet zeker hoe lang ik nog met WoW doorga (als de guild uit elkaar valt is het helemaal over voor me), zou AoC wel willen uitproberen als vervanger. Maar om dan meteen 40 euro te dokken...

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 21-05-2008 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeterna
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-01-2022
Free Trial komt er wel, duurt alleen nog eventjes eh. ;)
Ook in de e-mail voor de drinking cape hebben ze het over Free Trial in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209927

GWD schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:28:
Ik kom de 23e ook lekker online op de PvP server en ik zou ook graag bij een guild gaan... dus als er een paar leuke zijn die een demonologist nodig hebben :)
Jazeker, mijn guild V3 Reborn zit op de Fury PvP server. Als je wil joinen gewoon op de website je apply indienen en dan komt het goed :*)

http://www.v3guild.be/news.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260389

net een mail van funcom, kreeg de drinking cape key!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

GWD

Anoniem: 209927 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 23:42:
[...]

Jazeker, mijn guild V3 Reborn zit op de Fury PvP server. Als je wil joinen gewoon op de website je apply indienen en dan komt het goed :*)

http://www.v3guild.be/news.php
Komt eraan ;) eeeh moet nog wel even een ingame naam hebben neem ik aan?

Never really found a place that I call home...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Laatst online: 19-07 08:37
http://www.veoh.com/videos/v12012585GTef3AE8
=D
<3 pvp !

[ Voor 14% gewijzigd door Willie Billie op 22-05-2008 00:08 ]

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/fmm4d3.jpg

Mijn level 33 ranger, had eerst een HoX gemaakt (en deze naar level 25 gebracht) maar dit ligt mij toch beter.

[ Voor 11% gewijzigd door Xedev op 22-05-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
Zo te zien hebben de eersten al een Rhino op Fury:

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/1341/aeonpicture084jd7.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-07 08:23
ik had verwacht nadat me vriendin ging werken te kunnen spelen maar is de maintenance verzet naar 4u vanmorgen.. heb ik anderhalf uur niets te doen :P

naja, ik ga maar stuk of 50 screens uploaden, let op, sommige zijn zonder bloom omdat ik eerst voor performance heb gekozen, later bloom aangezet omdat het minder druk was vanaf lvl 30

edit: wel klote dat photobucket geen 1680x1050 toelaat...

[ Voor 8% gewijzigd door 4th op 22-05-2008 07:33 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

aeon21 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 07:20:
Zo te zien hebben de eersten al een Rhino op Fury:

[afbeelding]
IK heb:

Rhino
8 slot bag
Amazon bow
Exp Ring (goede stamina regen erop btw)
vuurwerk (24 uur cooldown)

Dat alles van me dynabyte preorder, waar je alleen rhino + bag hoort te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-07 14:32
Anoniem: 197857 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 07:59:
[...]

IK heb:

Rhino
8 slot bag
Amazon bow

Dat alles van me dynabyte preorder, waar je alleen rhino + bag hoort te krijgen :+
Hoe weet je dat je die andere items er ook bij hebt? Heb namelijk ook bij Dynabyte ge-preordered.
In het doosje zaten alleen de key voor die rhino en extra bag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-07 08:23
Voor de drukte vandaag weer deeltje 3 begonnen:

[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 3

edit: voor degene die het kan, slotje kan der weer op :)

[ Voor 19% gewijzigd door 4th op 22-05-2008 08:46 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
Anoniem: 197857 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 07:59:
[...]

IK heb:

Rhino
8 slot bag
Amazon bow

Ik heb het over een Rhino die je koopt. De pre-order Rhino's worden pas op de 23de claimable. Je kunt er vanuit gaan dat iedereen die het spel morgen installeert, een Rhino (of Mammoth) heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-07 19:27
Ik heb het spel nu ook binnen maar heb geen idee wat voor char ik zal maken zucht...
ik speel er ook nog wow naast maar heb in aoc graag een char die nuttig zal zijn en niet zo overplayed zoals rogues en hunters zijn in Wow.

enige tips van mensen die al een aantal dagen spelen zijn dan ook erg welkom.
Ik denk dat ik graag een char zou willen hebben waar je redelijk snel mee kunt levellen en goed is voor group pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

sedatje schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:08:
Ik heb het spel nu ook binnen maar heb geen idee wat voor char ik zal maken zucht...
ik speel er ook nog wow naast maar heb in aoc graag een char die nuttig zal zijn en niet zo overplayed zoals rogues en hunters zijn in Wow.

enige tips van mensen die al een aantal dagen spelen zijn dan ook erg welkom.
Ik denk dat ik graag een char zou willen hebben waar je redelijk snel mee kunt levellen en goed is voor group pvp.
Tempest of Set of Priest of Mitra kunnen supersnel levelen, en zijn healers, dus gewild in groups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
/claim schijnt te werken!

Afbeeldingslocatie: http://img393.imageshack.us/img393/7269/aeonpicture103yx1.th.jpg

Heb de items in mijn inventory nu :)

Edit, even gechecked op de forums, het is idd zo dat alle van EA naar full upgraded accounts hun items nu al kunnen claimen.

[ Voor 24% gewijzigd door aeon21 op 22-05-2008 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:28

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.