[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 63.197 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Is er eigenlijk een caster die over een "fear" beschikt of goede crowd control spells ^^

en heeft iemand al grote "groupsquests" gedaan met bosses?

ik blijf het vreemd vinden dat een instance zoals we in wow kennen niet bestaat maar dat die gebieden op zijn voor iedereen (beetje zoals white sands dus?)

meer info over crafting en de spells zou ik heel cool vinden (iemand een site hiervoor?)

[ Voor 64% gewijzigd door Deetje op 21-05-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat de Dark Templar hier sowieso over beschikt (volgens mij zelfs AOE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Voor de mensen die de CE bij Dynabyte gepreorderd hebben misschien goed nieuws: Ik heb net gebeld (filiaal Breda in mijn geval) en ze hebben er zojuist een aantal binnen gehad. Ik kan mijn CE dus vandaag in elk geval claimen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Deetje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:59:
en heeft iemand al grote "groupsquests" gedaan met bosses?

ik blijf het vreemd vinden dat een instance zoals we in wow kennen niet bestaat maar dat die gebieden op zijn voor iedereen (beetje zoals white sands dus?)
Als je zo'n instance in gaat en je kiest voor Heroic dan wordt het een groeps-instance waar alleen jij en je party in zit, a la WoW dus. (als het goed is)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wild Lands heeft wat instances waar je met een group ala wow in kan gaan. Degene waar wij ingingen was alleen singleplayer instance though. Dat merkte we aan de quest. Voor de rest heb ik het gevoel dat de rest niet singleplayer is die daar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Even ter info: Je hebt tot 23 mei toegang tot early access, daarna word voor ELKE pre-order het account " dichtgegooit " om het open te zetten moet je de key die bij het originele spel invullen om verder te spelen op je account.

En zeggen dat je gaat stoppen omdat jij je pre-order gecancelled heb en hun dan de schuld geven omdat jij niet meer mag spelen.. tja ~~

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
On_E schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:09:
Als je zo'n instance in gaat en je kiest voor Heroic dan wordt het een groeps-instance waar alleen jij en je party in zit, a la WoW dus. (als het goed is)
Lijkt me ook dat ze na DAoC ook wel doorhebben dat instancing van dungeons gewoon een goed idee is. Caer Sidi was leuk hoor, maar 1 retard kon het daar letterlijk voor 100 mensen verprutsen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook zoiets als een auction house, waar je spullen kan verpatsen? Of ben je altijd gebonden aan de loot van mobs? Want het lijkt me niet dat je van een lvl6 mob items krijg die hoger zijn als dat lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:23:
Heb je ook zoiets als een auction house, waar je spullen kan verpatsen? Of ben je altijd gebonden aan de loot van mobs? Want het lijkt me niet dat je van een lvl6 mob items krijg die hoger zijn als dat lvl.
Er zijn traders waar je spullen kunt (ver)kopen. Lijkt op de WoW auction house, behalve dat het geen auctioning is maar gewoon directe verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het verkopen is gebonden aan vaste prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
SpoTs schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:19:
Om even voorbeeld te geven:

Core 2 Duo E6300 @ 1,866 GHz
3 GB Kingston Hypermemory
MSI Geforce 8800 GTS OC'd 512MB ram

Ik draai alles @ max, en ook AA @ max en ja.. heb het gevaarlijke Windows vista.
Yikes... ik denk dat ik alles dan iets te hoog heb opgedraait want mijn krachtigere systeem op Windows XP laat juist veel lagere framerates zien. Vanavond maar even bloom uitzetten en NPC draw distance terug op default (ipv. max, 4x zo hoog) zetten, dat zal wel moeten helpen.

Mijn systeem is als volgt:
Core 2 Duo E6750 @ 2.66GHz
3 GB Kingston PC6400 ValueRAM
Sparkle Geforce 8800GTX (768MB DDR3)

CPU Load zit continue wel erg hoog (vaak rond 85-90%) en ik denk dat het iets te maken heeft met die NPC draw distance en het feit dat twee 1GB packages van het spel nog gefragmenteerd op de schijf staan. Vanavond even wat ruimte vrij maken en defragmenteren, kijken hoe het dan loopt. Nu met bijna alles max, max. NPC draw distance, bloom, ground specular, 16xAA, 16xAF = +- 25-40 fps in Tortage, meer in andere gebieden.

Blijkbaar bestaan er hier verschillende opvattingen over wat nou 'alles max.' is. High aanvinken en gaan spelen is nou niet echt alles max. - dan denk ik meer richting sliders in advanced settings omhoog gooien, ground specular aan, bloom aan, enz.

Maar goed, ik heb nu een level 21 Guardian op Aquilonia! Yay!
Nog steeds in Tortage, met nog maar 1 day quest te gaan en dan waarschijnlijk nog een paar night quests voordat ik richting Aquilonia verhuis. Nog altijd redelijk bug-vrij op de onbruikbare traders na. De eerste paar parties ook al gehad en dat was wel gezellig al moet ik zeggen dat zodra er een Tempest of Set bij zit dat je dan eigenlijk niets hoeft te/kan doen als Guardian, alles is gewoon meteen dood.

De community op Aquilonia is wel leuk. Toen ik zat te wachten op een quest boss in de archelonean ruins werd ik netjes uitgenodigt voor een 5 man party en gingen we samen wachten. Daarna op nog een quest boss bovenin de zone, zaten we met zijn tween te wachten en kwam er een groep van 4 achter ons. In plaats van onze kill te stealen werden we uitgenodigt voor hun party. Wel moesten we toen iets van 15 min wachten voor de spawn... die zijn gewoon veeel te traag van sommige monsters. In White Sands Isle misschien wel het beste voorbeeld want dit is geen safe zone, ik zat te wachten op een boss spawn en de drie achter mij lieten mij netjes voor gaan... waarschijnlijk deels omdat ik een hoger level had, maar toch - ze hadden me zo in de rug aan kunnen vallen en dat gebeurde niet.

Na massa's quests op White Sands Isle gedaan te hebben ben ik eindelijk aangevallen door een andere speler, namelijk een (beetje suicidale) level 7 ToS met non-RP naam die dacht dat mijn level 20 Guardian wel een makkelijke prooi was. Ik gaf hem 1 klap terug en toen rende hij maar weg, had geen zin om te ganken. Komt er ineens een lager level Priest of Mythra de zone in, probeert hij haar te ganken. Ben toen maar erop gecharged, drie of vier keer geslagen en hij was dood. Geweldig PvP gevecht *kuch*, maarja dan moet hij maar niet zo irritant gaan doen. Verder ben ik nul keer aangevallen, maar ik was dan ook 1 van de hoogste level spelers in de zone (alleen de ToS in mijn party was hetzelfde level: 21).

Tot nu toe nog steeds erg leuk... vanavond eens kijken hoe het buiten Tortage is!

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Droniac schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:31:
[...]

De community op Aquilonia is wel leuk. Toen ik zat te wachten op een quest boss in de archelonean ruins werd ik netjes uitgenodigt voor een 5 man party en gingen we samen wachten. Daarna op nog een quest boss bovenin de zone, zaten we met zijn tween te wachten en kwam er een groep van 4 achter ons. In plaats van onze kill te stealen werden we uitgenodigt voor hun party. Wel moesten we toen iets van 15 min wachten voor de spawn... die zijn gewoon veeel te traag van sommige monsters. In White Sands Isle misschien wel het beste voorbeeld want dit is geen safe zone, ik zat te wachten op een boss spawn en de drie achter mij lieten mij netjes voor gaan... waarschijnlijk deels omdat ik een hoger level had, maar toch - ze hadden me zo in de rug aan kunnen vallen en dat gebeurde niet.
En zo kan het idd ook.. ik zie PVP als de keuze om iemand aan te vallen of niet. Niet een garantie tot gank ;-) en degene die gaat zeggen dat ik PvE moet rollen die moet maar stoppen met spelen ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Deetje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:59:
Is er eigenlijk een caster die over een "fear" beschikt of goede crowd control spells ^^
....
Volgens mij krijgt een PoM later ook een fear skill.
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:31:
En het verkopen is gebonden aan vaste prijzen?
Heb 1 keer iets te koop aangeboden en het leek er op dat de prijs aan het aftellen was.
Heb dit niet goed kunnen bekijken omdat de trader uitgezet is (waarschijnlijk vanwege exploits).

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ben gisteren 2 keer aangevallen op Aquilonia, 1 keer tijdens het praten met een NPC door een lvl 46 Necromancer, heel leuk.

Grappig was wel dat ie me afmaakte met 1 of andere vuur-spreuk, en ik daarna geressed werd zonder huid, zag er dus echt uit als iemand met 4e graads brandwonden.

Bleek een bug te zijn aangezien een maatje mij gewoon normaal zag, even gerelogged en toen was het weer goed.

Later in Wild Lands stond ik samen met dat maatje mobs te hakken, werd ik ineens aangevallen door een lvl 28 Conqueror (of Guardian, weet ik niet zeker), die was dus mooi de lul, echt simpel afgemaakt die vent als lvl 23er toen, PoMs zijn vrij sterk volgens mij. ;)

In totaal nu dus 3 keer aangevallen sinds zaterdag, dat valt reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
SpoTs schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:13:
Even ter info: Je hebt tot 23 mei toegang tot early access, daarna word voor ELKE pre-order het account " dichtgegooit " om het open te zetten moet je de key die bij het originele spel invullen om verder te spelen op je account.

En zeggen dat je gaat stoppen omdat jij je pre-order gecancelled heb en hun dan de schuld geven omdat jij niet meer mag spelen.. tja ~~
Dank voor de heads up. Zal de normal edition maar bestellen dan.

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ma.rkus.nl schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:54:
Zojuist is de game (standaard editie) hier op de mat gevallen. Saillant detail: het bekende tekstvakje achterop het boekje, waarin de activation key moet staan, is leeg :?. Ik hoop (voor Funcom) dat dit geen terugkomend probleem gaat worden...
Hmm, hoop dat die van mij niet leeg is dan!! Waar heb de game besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:15:
<- Zoekt een leuke guild op Wildsoul

Bear Shaman - Serieuze speler, geen ganker, houdt van (guild)politics/pvp/pve en theorycrafting natuurlijk :P
Referenties: Zie Kor'Gall :P
Ik heb een (kleine) guild op wildsoul, zitten ook een paar got-ers in. Als je wilt joinen, moet je me even wisperen op Shuriken vanavond. Ben als het goed is rond 20:00/20:30 online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk een guild die vanuit tweakers.net georganiseerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Laatst online: 10-09 00:33
Gister lekker zitten spelen in conans valley (20+) zo van het pvp genoten :D
later kwam ik erachter dat ik perongeluk fraps aan had laten staan X_x en omdat sommige mensen zich af vragen hoe de gameplay nou is heb ik het filmpje maar geupload :) inclusief skype gepraat :D
hier is het eerste stuk op dailymotion:
Filmpje deel 1 dailymotion
baggerkwali
2e stuk van youtube:Filmpje deel 2 youtube
betere kwali
Dit alles op battlescar >:)
echt genieten het spel <3

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken G
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 12:33
Heb net ook de mail gekregen dat ze geen CE meer hebben bij GameOrder :(.
Zal dan maar de gewone editie nemen zekers...het is dat of niet kunnen spelen...

Zal Funcom nog CE's leveren binnenkort? Anders kan ik nog even wachten en dan de CE bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ken G schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:14:
Heb net ook de mail gekregen dat ze geen CE meer hebben bij GameOrder :(.
Zal dan maar de gewone editie nemen zekers...het is dat of niet kunnen spelen...

Zal Funcom nog CE's leveren binnenkort? Anders kan ik nog even wachten en dan de CE bestellen?
Reken dr maar niet op. Collectors Editions zijn in de regel gemaakt in een gelimiteerde oplage.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken G
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 12:33
Ok, dan zal het de gewone editie worden ;)
Maar niet bij GameOrder...ik woon namelijk in België.

[ Voor 40% gewijzigd door Ken G op 21-05-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willie Billie schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:12:
Gister lekker zitten spelen in conans valley (20+) zo van het pvp genoten :D
later kwam ik erachter dat ik perongeluk fraps aan had laten staan X_x en omdat sommige mensen zich af vragen hoe de gameplay nou is heb ik het filmpje maar geupload :) inclusief skype gepraat :D
hier is het eerste stuk op dailymotion:
Filmpje deel 1 dailymotion
baggerkwali
2e stuk van youtube:Filmpje deel 2 youtube
betere kwali
Dit alles op battlescar >:)
echt genieten het spel <3
Man wat ben jij een kletskous =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:08
On_E schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:03:
Ik ben gisteren 2 keer aangevallen op Aquilonia, 1 keer tijdens het praten met een NPC door een lvl 46 Necromancer, heel leuk.

Grappig was wel dat ie me afmaakte met 1 of andere vuur-spreuk, en ik daarna geressed werd zonder huid, zag er dus echt uit als iemand met 4e graads brandwonden.

Bleek een bug te zijn aangezien een maatje mij gewoon normaal zag, even gerelogged en toen was het weer goed.

Later in Wild Lands stond ik samen met dat maatje mobs te hakken, werd ik ineens aangevallen door een lvl 28 Conqueror (of Guardian, weet ik niet zeker), die was dus mooi de lul, echt simpel afgemaakt die vent als lvl 23er toen, PoMs zijn vrij sterk volgens mij. ;)

In totaal nu dus 3 keer aangevallen sinds zaterdag, dat valt reuze mee.
Hehe dioe bug heb ik ook gehad. Was toen helemaal blauw en had bijna de hele voodoo set compleet. Dat zag er erg freaky uit kan ik je zeggen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Laatst online: 10-09 00:33
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:22:
[...]

Man wat ben jij een kletskous =D
haha ja ik weet het xD
Ik ben erg tevreden over het spel, enkele bugs daar gelaten ^^

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Geen mensen met craft ervaring?? Het is toch echt wel iets waar ik naar uit kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi weet een van jullie toevallig of ik nog een key kan bestellen zodat ik ook kan spelen? Of ben ik echt te laat en is er geen enkele optie meer? Ik zag op Bol.com nog dit staan: Pre-order nu en ontvang de mogelijkheid om van de early acces code gebruik te maken, waarmee je met één week voor release kunt beginnen. Verder krijg je als extra een ingame mount genaamd Rhino.
Maar op de officiele site staat dat early acces uitverkocht is, heeft bol.com nog wel keys of een foutje van bol.com? Sorry voor de vele vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Beetje laat, hij komt op de 23ste uit (net de DvD binnen gekregenv van Bol). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De early acces loopt over 2 dagen af...Betwijfel het of bol dan nog levert. volgens mij kan je sowieso niet meer mee doen aan de early access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Ik heb ook bij bol.com besteld (standard edition) , en zou als het goed is gewoon vrijdag moeten kunnen beginnen met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:47:
Hoi weet een van jullie toevallig of ik nog een key kan bestellen zodat ik ook kan spelen? Of ben ik echt te laat en is er geen enkele optie meer? Ik zag op Bol.com nog dit staan: Pre-order nu en ontvang de mogelijkheid om van de early acces code gebruik te maken, waarmee je met één week voor release kunt beginnen. Verder krijg je als extra een ingame mount genaamd Rhino.
Maar op de officiele site staat dat early acces uitverkocht is, heeft bol.com nog wel keys of een foutje van bol.com? Sorry voor de vele vragen :)
Volgens mij kon je in de early acces komen tot 20 mei 2008.
Morgen zijn bij sommige retailwinkels al de release versies verkrijgbaar, die zou je dan kunnen registreren / instaleren en dan zou je vrijdag kunnen spelen.
Incl. download van de client zou je maximaal 1 dag winst kunnen maken (ervan uitgaande dat je morgen de hele dag vrij hebt en kunt gaan gamen).

Momenteel zou ik voor de gewone release gaan...

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Er zijn al wat feat calculators uit, check

http://www.tentonhammer.com/tth_talent_calc/aoc?class_id=5

Er moeten nog een paar classes geupdate worden, en de site moet wat stabieler worden maar het is een begin:D.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 10:47
Klanten die voor maandag 19 Mei 15:00 bestellen krijgen krijgen codes toegestuurd die recht geven op Early Acces voor de game en een ingame mount genaamd Rhino. De verzending van de codes zal vanuit bol.com plaatsvinden op maandagmiddag 19 Mei.

Zo stond het bij Bol.Com toen ik bestelde iig. Heb ook vandaag de DVD binnen gehad. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Als je de std. versie vandaag zeg maar binnen zou krijgen, zou je dan al kunnen beginnen met spelen of moet je dan echt wachten tot vrijdag? Dat zou zuigen zeg:P.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
-Mach!- schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:59:
Als je de std. versie vandaag zeg maar binnen zou krijgen, zou je dan al kunnen beginnen met spelen of moet je dan echt wachten tot vrijdag? Dat zou zuigen zeg:P.
Jep dan moet je wachten. Tevens zijn er natuurlijk al bijna 4 dagen van de EA voorbij. Dus je kunt zowieso beter wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt niet echt uit of er al 4 dagen verstreken zijn, ik zou graag vandaag willen beginnen met spelen, en 2 dagen wachten duurt lang. (Komop kon jij nog 2 dagen wachten op jou AoC?) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Maar als ik de std versie vandaag zou binnen krijgen, kun je dan toch nog via een EA een mogelijkheid hebben om eerder te beginnen aan de game?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MrFl0ppY schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:04:
Jep dan moet je wachten. Tevens zijn er natuurlijk al bijna 4 dagen van de EA voorbij. Dus je kunt zowieso beter wachten.
Sowieso ;)

Komt bij dat we op de 22e waarschijnlijk flink wat downtime gaan hebben voor de voorbereidingen. Dus zo'n ramp is het niet.
-Mach!- schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:09:
Maar als ik de std versie vandaag zou binnen krijgen, kun je dan toch nog via een EA een mogelijkheid hebben om eerder te beginnen aan de game?
Nee.

[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 21-05-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
Loadichus schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:45:
Geen mensen met craft ervaring?? Het is toch echt wel iets waar ik naar uit kijk.
Geen echte ervaring nee, maar ik kan er wel iets over vertellen:

Je kan alle gathering professions leren op 1 character, maar maar 1 echt crafting profession.
De gathering professions kan je al mee beginnen vanaf level 20 (ik kreeg een tutorial popup op level 20 dat dit kon, maar daarvoor moet je naar de gathering zone van jouw ras denk ik). Daar kan je dus alvast een voorsprongetje mee opbouwen voor als je op level 40 een crafting professions kan kiezen. Er zijn 5 van deze crafting professions:
  • Architect - met dit crafting profession kan je steden bouwen.
  • Armoursmith - met dit crafting profession kan je kleding maken. (ik weet niet of cloth ook tot de mogelijkheden behoord)
  • Weaponsmith - met dit crafting profession kan je wapens maken.
  • Alchemist - met dit crafting profession kan je potions en dergelijke maken.
  • Jewelcrafter - met dit crafting profession kan je jewels maken die in slottable items zoals crafted zwaarden passen. Voor zover ik weet passen deze niet op dropped items, maar alleen crafted items. De jewels geven uiteraard een boost aan het betreffende item.
Binnenkort (vanavond) zit ik in Aquilonia dus dan ga ik wel even op zoek naar het gathering gebeuren en kijken of ik daar wat meer over kan vertellen.

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn net een mailtje dat de ce niet meer geleverd wordt. :(

Besteld bij gcshop ruim op tijd en betaald en al :(

Naja denk dat het hele aoc maar oversla....

Heb gelukkig wel een preorderkey en een account met de rhino dus als iemand belang heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hem wel wel graag overnemen.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Weet iemand nu al of het mogelijk is, a la flightpoints in WoW, om makkelijk te travellen tussen zones die je al bezocht hebt? Vind het wel een beetje een pokkeend lopen anders nl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:14:
Damn net een mailtje dat de ce niet meer geleverd wordt. :(

Besteld bij gcshop ruim op tijd en betaald en al :(

Naja denk dat het hele aoc maar oversla....

Heb gelukkig wel een preorderkey en een account met de rhino dus als iemand belang heeft.
Er zouden wellicht nog gewone retailers zijn die nog CE's ontvangen voor de release.
Niet iedereen heeft ze blijkbaar al gereserveerd staan.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic

preorder account met rhino kun je overnemen. :)

Stuur maar een dm

Bestel ook geen normale edities dan maar geen conan misschien ooit als er nieuwe ce worden uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Hydra schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:21:
Weet iemand nu al of het mogelijk is, a la flightpoints in WoW, om makkelijk te travellen tussen zones die je al bezocht hebt? Vind het wel een beetje een pokkeend lopen anders nl. :)
Grote steden en plaatsen zijn onderling verbonden door Caravans en aanverwanten.
Zo kun je van de ene grote stad naar de andere stad geteleporteerd worden

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje1987
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-07-2023
Ik heb het spel vandaag besteld bij bol.com. Dit gaat zeker een goed spel worden. (Hopelijk blijven de kiddies en de RMT'ers weg :D).

Er stond wel bij bol.com; (Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 23.05.2008

Houdt dat dus in dat ze het spel a.s zaterdag pas krijgen of wanneer ik het spel kan spelen? (Ben een beetje in de war met de EA, verwachtijd van het spel enzo)... :p

[ Voor 12% gewijzigd door Schaapje1987 op 21-05-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kronos1979 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:24:
Grote steden en plaatsen zijn onderling verbonden door Caravans en aanverwanten.
Zo kun je van de ene grote stad naar de andere stad geteleporteerd worden
Hmm, ja, heb al wat aan carevans e.d. meegemaakt, maar het is wat irritant dat je eerst naar de rand van een zone moet sjouwen. Hoop dat ze daar nog iets voor maken, als travel een timesink moet zijn wil ik graag ondertussen iets anders kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik heb het spel net uit het plastic gehaald van Bol.com.

De LIVE servers voor iedereen gaan open op 23 mei. Eerder niet. Dus ook al heb je het spel ;-) kan je nog lekker even wachten ^^. Maar wij maken de playtime wel goed voor jullie. Tevens is een Early-play account geldig tot 23 mei * is al eerder genoemd door mij * Om deze te verlengen MOET je het spel kopen en de desbetreffende key invullen op je accountmanagement page.

Even nog een opmerking, ik las dat iemand hier GEEN key had op zijn Boekje @ AoC box. Bij mij staat er wel een key dus mogelijk is er iets fout gegaan bij het drukken van jou boekie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb hem inmiddels ook, we zullen het zien van het weekend :P

Las dat totale installatie bijna 24GB zou zijn, zelfs na installatie vanaf dvd moet je nog bergen updates binnen halen. Begint al als een minpuntje :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een bank gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Droniac schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:14:
Geen echte ervaring nee, maar ik kan er wel iets over vertellen:

Je kan alle gathering professions leren op 1 character, maar maar 1 echt crafting profession.
De gathering professions kan je al mee beginnen vanaf level 20 (ik kreeg een tutorial popup op level 20 dat dit kon, maar daarvoor moet je naar de gathering zone van jouw ras denk ik). Daar kan je dus alvast een voorsprongetje mee opbouwen voor als je op level 40 een crafting professions kan kiezen. Er zijn 5 van deze crafting professions:
  • Architect - met dit crafting profession kan je steden bouwen.
  • Armoursmith - met dit crafting profession kan je kleding maken. (ik weet niet of cloth ook tot de mogelijkheden behoord)
  • Weaponsmith - met dit crafting profession kan je wapens maken.
  • Alchemist - met dit crafting profession kan je potions en dergelijke maken.
  • Jewelcrafter - met dit crafting profession kan je jewels maken die in slottable items zoals crafted zwaarden passen. Voor zover ik weet passen deze niet op dropped items, maar alleen crafted items. De jewels geven uiteraard een boost aan het betreffende item.
Binnenkort (vanavond) zit ik in Aquilonia dus dan ga ik wel even op zoek naar het gathering gebeuren en kijken of ik daar wat meer over kan vertellen.
Thanks, het is wel stoer imo dat je alle gathering profession zelf kan doen dan!
Zo zou je gewoon je eigen stuff kunnen farmen, en iemands anders gewoon betalen voor de craft.
(Als er geen Bind on pickup systeem achter zit natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:33:

Las dat totale installatie bijna 24GB zou zijn, zelfs na installatie vanaf dvd moet je nog bergen updates binnen halen. Begint al als een minpuntje :/
Offtopic: Heb laatst geprobeerd Lineage II te spelen. Die is letterlijk 9 uur bezig met updates downloaden, dus het valt nog mee lijkt me.

Volgens mij vallen de updates van AoC wel mee, ik had de Early-acces gedownload (13.5gb ofzo) en vervolgens moest ie nog 470 mb aan patsen downloaden. Dus dat vind ik op zich niet zo een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
SinergyX schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:33:

Ze hebben ongelooflijk veel werk verricht de afgelopen weken (vandaar de updates).
Dit is juist positief!

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Mijn map is nu 30 gig groot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een vraagje waar ik niet meteen een direkt antwoord op vind (wss omdat ik scheel kijk):

In PvE zijn de PvP elementen daar beperkt tot de Siege-Instances en dergelijke of zijn er nog steeds gebieden waar men gewoon andere spelers kopje kleiner kan maken.

Reden waarom ik dit vraag, ik wil niet constant over men schouder zitte kijke als ik gewoon aan het questen ben maar af en toe is lekker knokke tege een andere speler is ook wel eens leuk he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Mag wel een aparte partitie aanmaken hoor ik wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Toch wel vreemd... ik zie heel veel mensen replyen van:
"ow ik krijg de sleutelhanger niet bij m'n auto, dus laat ik de auto maar helemaal niet kopen"

Of je wacht gewoon af op recensies etc ipv direct te zeggen "nah dan stop ik met aoc" ?
Fijne redenering zo allemaal, vraag me zelf dan af hoe die lui dan ooit in wow of zo zijn gekomen...

Anyway kunnen we nu weer back game-related ipv leverings-related? Buiten boten, zijn er al andere vervoersmiddelen (nee geen mount maar zoals de flypaths van wow ) bekend? Ik heb nog geen idee want ik ben nog niet uit Tortuga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

Loadichus schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:34:
[...]

Thanks, het is wel stoer imo dat je alle gathering profession zelf kan doen dan!
Zo zou je gewoon je eigen stuff kunnen farmen, en iemands anders gewoon betalen voor de craft.
(Als er geen Bind on pickup systeem achter zit natuurlijk)
Dat kan dus inderdaad. Je hebt zelfs aparte ruimte in je inventory voor alle "craft items". Ik ben al begonnen in Poitain met de quests om je gathering professions te krijgen. Ik voorzie daar wel een probleempje, want ten eerste zijn de resources best lastig te vinden.. (je ziet ze als je er bijna over struikelt bij wijze van) en ten tweede is de "refresh rate" van de resources echt heel laag. Dus als heel veel spelers de zone farmen, dan voorzie ik alleen al hierom een pvp oorlog. Des te meer omdat ook juist in deze zones de guild cities gebouwd worden. De resources spawnen dus op standaard plaatsen en niet random. Resource camping wordt hiermee in de hand gewerkt.

Ik blij dat ik vanochtend om half 5 niet meer kon slapen en uit bed ben gegaan om in alle rust die gathering quests te doen :) Toch nog iets positiefs eraan... begin nu wel beetje gaar te worden @ work.
Kronos1979 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:41:
[...]

Ze hebben ongelooflijk veel werk verricht de afgelopen weken (vandaar de updates).
Dit is juist positief!
Aan de ene kant heb je daar wel gelijk in, maar ik heb er toch een beetje een dubbel gevoel over. MMO's lijken altijd "te vroeg" te worden gereleased. Er zitten echt nog best wel wat bugs/verbeterpunten in AoC (quests die niet werken, een geluid alsof je door het water loopt terwijl je er toch echt minimaal 50 meter naast loopt, een UI die echt maar zo-zo is etc.). Dit geldt niet alleen voor AoC hoor, maar het lijkt soms wel alsof MMO's uiteindelijk maar live gaan zodat er in elk geval alvast cash binnen komt. Dat updaten, waaronder Directx 10 ondersteuning (dit vind ik dus wel een heel kwalijk punt) komt dan later wel. Uiteindelijk komt het ook wel goed hoor en AoC is tot nu toe echt een supergame.

[ Voor 31% gewijzigd door XXlerator op 21-05-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:42:
Effe een vraagje waar ik niet meteen een direkt antwoord op vind (wss omdat ik scheel kijk):

In PvE zijn de PvP elementen daar beperkt tot de Siege-Instances en dergelijke of zijn er nog steeds gebieden waar men gewoon andere spelers kopje kleiner kan maken.

Reden waarom ik dit vraag, ik wil niet constant over men schouder zitte kijke als ik gewoon aan het questen ben maar af en toe is lekker knokke tege een andere speler is ook wel eens leuk he
Volgens mij kun je alleen PvPen in de Border Kingdoms, het gebied waar ook gesieged zal worden.

En er zijn uiteraard instanced Battlegrounds a la WoW. (CTF enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
-Mach!- schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:54:
Er zijn al wat feat calculators uit, check

http://www.tentonhammer.com/tth_talent_calc/aoc?class_id=5

Er moeten nog een paar classes geupdate worden, en de site moet wat stabieler worden maar het is een begin:D.
Dit is zeker wel een stoere site, al moet ik eerlijk zijn dat ik veel overeenkomsten zie met WoW
(niet dat dit slecht is)

Hierbij doel ik bijvoorbeeld "Priest of Mitra" deze heeft een "Divinity" en een "Vengeance" spec, of terwijl een Holy en een Shadow spec.
Zelfde voor de "Bear Shaman" ter vergelijking kun je de "Spirit & Wrath" weer vergelijken met "Enhancement & Restoration"

En de Dark Templar heeft veel weg van de nieuwe "Hero" class van WoW.

Dit is zeker niet negatief bedoeld, kan bijna niet wachten tot vrijdag... Maar het viel me gewoon op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kronos1979 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:41:
Dit is juist positief!
Updates vind ik niet eens zo'n probleem, het is de omvang. En natuurlijk het weghalen van DX10, terwijl dat weken lang flink werd geadverteerd. Ik bekijk het wel, probeer wat en anders verkoop ik em weer door :)

Dit vond ik wel grappig:
The most advertised innovation for AoC is its biggest failure.Just before Xmas the developers decided to add an extra step to all level 80 combos bringing them up to 4 from 3. Now imagine a mob needs anywhere between 2-4 combos to die.

That means an average of 8-16 keypresses to kill one mob.Try do this for an hour

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
XXlerator schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:45:
Dat kan dus inderdaad. Je hebt zelfs aparte ruimte in je inventory voor alle "craft items". Ik ben al begonnen in Poitain met de quests om je gathering professions te krijgen. Ik voorzie daar wel een probleempje, want ten eerste zijn de resources best lastig te vinden.. (je ziet ze als je er bijna over struikelt bij wijze van) en ten tweede is de "refresh rate" van de resources echt heel laag. Dus als heel veel spelers de zone farmen, dan voorzie ik alleen al hierom een pvp oorlog. Des te meer omdat ook juist in deze zones de guild cities gebouwd worden.

Ik blij dat ik vanochtend om half 5 niet meer kon slapen en uit bed ben gegaan om in alle rust die gathering quests te doen :) Toch nog iets positiefs eraan... begin nu wel beetje gaar te worden @ work.
Thanks, zal dus al vroeg moeten beginnen met resource gathering. Maar zo is het met elke nieuwe mmorpg, de economie zal eerst op gang moeten komen.

Half 5 er uit, de ondertitel MMORPG addict is dat ook nog echt waar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Blijf het vreemd vinden dat er nog geen replies zijn op de eerste Interface aanpassing mod.

http://www.werik.com/

Ziet er in mijn ogen al meteen uit als een eventuele verbetering. Dit kan alleen maar betekenen dat er snel meerdere zullen volgen.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Voor de gatherers onder ons, ook voor jullie geldt dat als een zone druk bezocht is en/of er amper tot geen nodes meer zijn, switch dan gewoon naar een andere instance van die zone en kijk daar nog een keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

DIe GUI ziet er inderdaad een stuk beter uit, en dit is pas het begin, dus ik denk dat het "customizen" van de UI wel goed komt.

Ikzelf ben nog aan het twijfelen tussen 2 classes, de Tempest of Set of de Necromancer. Ik kan nog niet kiezen eerlijk gezegd. Heeft iemand ervaring met beide?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
SinergyX schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:50:

Dit vond ik wel grappig:

The most advertised innovation for AoC is its biggest failure.Just before Xmas the developers decided to add an extra step to all level 80 combos bringing them up to 4 from 3. Now imagine a mob needs anywhere between 2-4 combos to die.

That means an average of 8-16 keypresses to kill one mob.Try do this for an hour
Mja met die quote kan ik het niet eens zijn. Ik ben de wat snellere shooters gewend en dan is 8-16 keypresses to kill one mob/player een uur lang echt niets bijzonders, dat is zelf vrij laag. Bovendien kan je combo's ook gewoon met je muis doen door die combat-rose aan te zetten en als je meerdere mobs aanvalt doe je (normaal gesproken) damage aan meerdere mobs tegelijk. Zelf heb ik er totaal geen last van gehad tijdens het spelen... games als UT en Quake zijn veel intensiever.

[ Voor 5% gewijzigd door Droniac op 21-05-2008 15:11 ]

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

On_E schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:00:
Voor de gatherers onder ons, ook voor jullie geldt dat als een zone druk bezocht is en/of er amper tot geen nodes meer zijn, switch dan gewoon naar een andere instance van die zone en kijk daar nog een keer. :)
Ja dat dacht ik vanmorgen ook te doen, maar rond die tijd waren er dus geen andere instances :P

Zo'n guild city wordt trouwens volgens mij echt behoorlijk groot. Die area's die al "gereserveerd waren in Poitain (afgebakend door een soort stenen paaltjes) zijn echt mega imo. Ben benieuwd om de eerste city te zien verrijzen.
Loadichus schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:54:
[...]

Thanks, zal dus al vroeg moeten beginnen met resource gathering. Maar zo is het met elke nieuwe mmorpg, de economie zal eerst op gang moeten komen.

Half 5 er uit, de ondertitel MMORPG addict is dat ook nog echt waar 8)
Klopt dat is ook wel een "beetje" waar. >:) Het was ook dat m'n vriendin een beetje gestoord werd van mijn gedraai en zei: zou je er niet eens gewoon uitgaan, ga maar lekker dat nieuwe spel van je spelen. Hahaha.

[ Voor 30% gewijzigd door XXlerator op 21-05-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07-2022
Vanochtend de afzegging gehad van GCShop, maar gelukkig had ik daar al een maand of twee geleden rekening mee gehouden toen ik de bestelling plaatste, en voor de zekerheid ook maar een extra CE bij BOL besteld. Word ik vervolgens opgebeld door Dynabyte dat zij AoC klaar hebben liggen voor mij (de gewone editie). Totaal vergeten. Wil ik net even kijken of er post is, ligt er een pakket op de gang met mijn naam erop: De collector's edition van BOL \o/

[ Voor 10% gewijzigd door aeon21 op 21-05-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Droniac schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:05:
Mja met die quote kan ik het niet eens zijn. Ik ben de wat snellere shooters gewend en dan is 8-16 keypresses to kill one mob/player een uur lang echt niets bijzonders, dat is zelf vrij laag. Bovendien kan je combo's ook gewoon met je muis doen door die combat-rose aan te zetten en als je meerdere mobs aanvalt doe je (normaal gesproken) damage aan meerdere mobs tegelijk. Zelf heb ik er totaal geen last van gehad tijdens het spelen... games als UT en Quake zijn veel intensiever.
Erm.. Shooter =! MMO ;) Je kan het er wel niet mee eens zijn, maar je vergelijking gaat niet op. :P
Zeker vergelijkend met de andere MMO's die ik speel is het veel (bosses uitgezonderd).

Ik bekijk deze MMO aardig anders dan iemand die vanuit shooters of enkel WoW/L2 komt ;)

[ Voor 64% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Kronos1979 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:56:
Blijf het vreemd vinden dat er nog geen replies zijn op de eerste Interface aanpassing mod.

http://www.werik.com/

Ziet er in mijn ogen al meteen uit als een eventuele verbetering. Dit kan alleen maar betekenen dat er snel meerdere zullen volgen.
Ziet er goed uit. Ga hem zeker proberen als ik thuis ben... Maarja das pas als ik thuis ben natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XXlerator schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:10:
[...]

Ja dat dacht ik vanmorgen ook te doen, maar rond die tijd waren er dus geen andere instances :P

Zo'n guild city wordt trouwens volgens mij echt behoorlijk groot. Die area's die al "gereserveerd waren in Poitain (afgebakend door een soort stenen paaltjes) zijn echt mega imo. Ben benieuwd om de eerste city te zien verrijzen.

[...]

Klopt dat is ook wel een "beetje" waar. >:) Het was ook dat m'n vriendin een beetje gestoord werd van mijn gedraai en zei: zou je er niet eens gewoon uitgaan, ga maar lekker dat nieuwe spel van je spelen. Hahaha.
Off Topic: Als je vriendin ook wakker is kan je dan niets beters verzinne :9
On Topic: Naar die guild cities ben ik ook nieuwsgierig. Heeft er iemand enig idee of zomaar iedereen door die city gaat kunnen wandelen of gaat deze enkel toegankelijk zijn voor guildies. Want ik dacht dat ik ergens een filmpje had gezien waarin verteld werd dat er ook winkeltjes en dergelijke ginge zijn. Nu weet ik niet of die door het spel zelf gerunned zullen worden maar indien deze verdiensten voor de guild opbrengen lijkt me het voordeliger dat iedereen wat kan kome shoppe in uw guilds' city ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XXlerator schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:45:
[...]

Ik voorzie daar wel een probleempje, want ten eerste zijn de resources best lastig te vinden.. (je ziet ze als je er bijna over struikelt bij wijze van) en ten tweede is de "refresh rate" van de resources echt heel laag.

Ik heb op mijn maps elke plaats van copper/iron/cotton/oak etc aangegeven. Ik heb nu een kleine 100 plaatsen zodat ik alles precies weet te vinden! Ik was zo klaar met die quests :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:18:
[...]

Ik heb op mijn maps elke plaats van copper/iron/cotton/oak etc aangegeven. Ik heb nu een kleine 100 plaatsen zodat ik alles precies weet te vinden! Ik was zo klaar met die quests :)
Goede tip, dat zal zeker helpen in latere levels wanneer je even snel wat moet scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:35:
Volgens mij vallen de updates van AoC wel mee, ik had de Early-acces gedownload (13.5gb ofzo) en vervolgens moest ie nog 470 mb aan patsen downloaden. Dus dat vind ik op zich niet zo een ramp.
En die kwamen bij mij met 1.7MB/sec binnen. Ja, megabyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

[...]

Dat was ik ook van plan ja, maar nog een beetje te lui vanmorgen. Heb je dat ingame gedaan of in een apart bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
XXlerator schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:23:
Dat was ik ook van plan ja, maar nog een beetje te lui vanmorgen. Heb je dat ingame gedaan of in een apart bestand?
In-game kun je vrij makkelijk nodes markeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:23:
[...]

En die kwamen bij mij met 1.7MB/sec binnen. Ja, megabyte.
Ik weet dat een overkill aan internet verbinding tegenwoordig geen uitzondering meer is ;-)

Die update's gingen idd snel die van mij zat ook op maximaal te pompen. Vraag me alleen af of die update service ook p2p is, in ieder geval gaat het lekker snel!

Vnaavond ook maar ff naar die Interface kijken, lees over 1 uur en 5 minuten (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daar zal wel snel genoeg een add-on voor komen zeker

edit: wat was dat over die nodes? kun je ingame markeren waar je iets vind dan?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Pas wel op met die nieuwe UI mod, er zitten nml. bars over elkaar heen waardoor het kan lijken alsof je een skill op bar 1 gooit terwijl je ‘m eigenlijk op bar 2 zet.

Dit kan vervelend zijn voor je keybindings. (dan zie je bv. een 1 op je eerste skill staan, maar dan werkt op 1 drukken niet)

Ik spreek uit ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand van die mensen die op de vorige pagina meldden dat ze een CE ontvangen hebben al tijd om een trial key te delen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
SinergyX schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:12:
[...]

Erm.. Shooter =! MMO ;) Je kan het er wel niet mee eens zijn, maar je vergelijking gaat niet op. :P
Zeker vergelijkend met de andere MMO's die ik speel is het veel (bosses uitgezonderd).

Ik bekijk deze MMO aardig anders dan iemand die vanuit shooters of enkel WoW/L2 komt ;)
Ik zie niet in hoe de vergelijking niet op gaat. Het is nou eenmaal waar dat Age of Conan relatief gezien helemaal niet zo'n intensieve game is... voor een MMORPG misschien wel, maar als PC game zeker niet. Savage 2 heeft een enigszins vergelijkbaar melee systeem, maar dat spel is vele tientallen malen intensiever dan AoC. Dus als die quote dan suggereert dat je er na 1 uur last van gaat krijgen dan reageer ik daar op met: het is veel minder intensief dan bijvoorbeeld Savage 2, Quake of Warcraft 3... en die games kunnen de meeste mensen ook makkelijk uren achter mekaar door spelen zonder last te ondervinden, AoC dan dus zeker... en ja, die vergelijking gaat echt wel op.

Natuurlijk is het ook nog zo dat Age of Conan een MMO is en je dus vaak tegen downtime aan zit te kijken. Of het nou even chatten met guild/partyleden is, of wachten tot je mana/stamina/health terug regeneert, tegen een laadscherm aankijken terwijl je van zone wisselt of items oppakken, je bent sowieso nooit de hele tijd intensief aan het knokken. Bovendien hebben de melee wapens AoE, dus sla je maar zelden 1 mob tegelijk dood, meestal zijn het er 2, 3 of 4. Vandaar dat ik het oneens ben met de quote.

Overigens suggereer jij nu dat ik enkel shooters en bijna geen MMOs heb gespeeld. Ik heb juist vrij veel MMOs gespeeld. Bovendien is het zo dat iedereen anders tegen een spel aan kijkt, daar hoeft game-ervaring helemaal niks mee te maken te hebben.

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:33:

edit: wat was dat over die nodes? kun je ingame markeren waar je iets vind dan?
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ik ga vanavond zo HARD knallen... ben pas 14 (en 80%)... maar het gevoel dat je in een nieuwe wereld stapt (zoals eerste keer WoW)... is weer helemaal terug. BTW ook even een ressurectioncamper op z'n donder gegeven. Stond hidden (bakkie halen) toen hij people stond te slachten.... en toen kwam ik terug ......woesh.. blies hem zo van het eiland af :+

[ Voor 4% gewijzigd door Maduth op 21-05-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Maduth schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:39:
Ik ga vanavond zo HARD knallen...
Nee hoor, servers gaan down van 18:00 tot 23:00, dus dat harde knallen valt vies tegen :)

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=5799

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 21-05-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Hydra schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:42:
[...]

Nee hoor, servers gaan down van 18:00 tot 23:00, dus dat harde knallen valt vies tegen :)

:( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:42:
[...]

Ik weet dat het niet voor te lache is maar ik vond het toch ongelooflijk grappig :D
Kleine troost voor ons zieligaards die zitte te wachte op de normal release :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Lachuh? Kom naar Battlescar en dan zal ik je ass ff whoopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:52:
Ik weet dat het niet voor te lache is maar ik vond het toch ongelooflijk grappig :D
Mja. Ik kan vanavond toch niet spelen (hockey training) maar als ik een AoC avond geplant had, was ik ook redelijk chaggy geweest. Redelijk belachelijk dat je een downtime scheduled als zo'n beetje iedereen in de target audience net z'n eten op heeft en gaat gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, een uniek moment. Ik ben het eens met Hydra.Maar dit is misschien wel even verantwoordelijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Het scheelt dat er vanavond een spannende champions league finale is:P.

Hoe ervaart men de omgevingen/werelden? Zit er ook een beetje variatie in tussen verschillende gebieden?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:56:
Hehe, een uniek moment. Ik ben het eens met Hydra.Maar dit is misschien wel even verantwoordelijk... :P
:D
-Mach!- schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:58:
Het scheelt dat er vanavond een spannende champions league finale is:P.

Hoe ervaart men de omgevingen/werelden? Zit er ook een beetje variatie in tussen verschillende gebieden?
De werelden zijn echt fantastisch mooi, helemaal met een goeie snelle machine. Er zit erg veel variatie tussen de verschillende zones. Je hebt alles van woestijn tot complete dichte jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het is jammer dat we vanavond niet kunnen spelen, maar als ik die reacties op het AoC forum lees ben ik 1 van de weinigen die niet he-le-maal gek aan het worden is omdat er 5 uur lang niet gespeeld kan worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Die mensen moeten eens in die 5 uur denken aan de mensen die het spel nog helemaal niet hebben kunnen spelen:P

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:02:
Het is jammer dat we vanavond niet kunnen spelen, maar als ik die reacties op het AoC forum lees ben ik 1 van de weinigen die niet he-le-maal gek aan het worden is omdat er 5 uur lang niet gespeeld kan worden. :P
Nouja, die 5 uur die ik al niet kan spelen is ook niet waar ik problemen mee heb, maar dat ze doodleuk een dergelijke downtime plannen is vrij bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:52:
[...]

Echt hoor.. als ze dat dan overdags doen ofzo.. ik de hele dag werken.. kom je thuis.. kan je nog niet spelen :S beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:05:
[...]

Nouja, die 5 uur die ik al niet kan spelen is ook niet waar ik problemen mee heb, maar dat ze doodleuk een dergelijke downtime plannen is vrij bizar.
Mja, het is nog steeds pre-release he, dus zo gek vind ik het ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
On_E schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:08:
[...]

Mja, het is nog steeds pre-release he, dus zo gek vind ik het ook weer niet.
Je betaald 5 euro om 7 dagen eerder te mogen spelen.. dus ik sta er wel van te kijken ja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt niet altijd waar voor je geld. Shit happens, overal. Kan je lopen klagen en doen, helpt verder toch geen zak. Maintenance etc. hoort er nu eenmaal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

dat wordt dus toch knallen vanavond!
Originally Posted by Tarib
Good news: the downtime must be pushed back a few hours. So the EU servers will go down at 20:00 GMT. The downtime is still scheduled to last around 5 hours.

I guess the gods of gaming must have heard and listened to you. We have to further test one of the planned changes and had to decide to push back a bit.

You guys heard it first now.
*edit* servers gaan dus plat van 22:00 - 03:00

[ Voor 5% gewijzigd door roodbwoy op 21-05-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Good news: the downtime must be pushed back a few hours. So the EU servers will go down at 20:00 GMT. The downtime is still scheduled to last around 5 hours.

I guess the gods of gaming must have heard and listened to you. We have to further test one of the planned changes and had to decide to push back a bit.

You guys heard it first now.
De downtime is veplaatst naar later op de avond, 22:00 tot 3:00.

http://forums-eu.ageofcon...php?p=50977&postcount=265

Bah =( too slow....

Btw, demo op Ymir hier, level 18,5 nu maar na vanavond... =)

[ Voor 8% gewijzigd door Minotic op 21-05-2008 16:20 ]

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.