[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 63.189 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn key ontvangen en meteen een account gemaakt, ook meteen de EA erbij gepakt. Blij dat het nog mogelijk was. :)

Alleen weet ik nog niet echt wat ik wil voor character. Een rogue vond ik in Wow altijd het leukste, ook in Anarchy Online vond ik de Shade geweldig. Als de Assasin daar op gaat lijken ga ik daar hoogst waarschijnlijk voor. Ook de Necromancer/Lich spreken me aan... beetje van een afstand je Minions er op af sturen en met duistere magie strooien ;). 1 ding is zeker, het word een latertje morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees hetzelfde, ik ga voor een Priest of Mystra. Een klein beetje vooronderzoek nog doen naar de feat tree en dan ben ik zeker! Ik ga waarschijnlijk op Bori server, op deze server gaat de guild Gunderman ook, een nederlands/belgische guild met vrij veel leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49
Killerbees schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:10:
Ik word denk ik een barbarian of een demonologist/necromancer. Het lijkt me eigenlijk allemaal wel vet om te spelen, maar die 3 lijken me het leukst
ik begin zelf als barbarian, aqu of cim weet ik nog niet

@hieronder... lol, heb hetzelfde :P

[ Voor 73% gewijzigd door 4th op 16-05-2008 16:26 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Elke keer als ik EA zie staan dan schik ik en denk ik Electronic Arts i.p.v. Early Access ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
ToS hier waarschijnlijk. Vind healers leuk spelen, en de ToS is lekker offensive ingesteld.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand hier uiteindelijk op zoek zijn op een guild op de Fury server. Daar gaat onze halve guild uit WoW nu naar toe. We houden naam lekker door alle games sinds mensheugenis heen in ere!

Ik ga zelf ook voor de Tempest of Set of the Herald of Xotli, aparte manier van DPSen lijkt mij dat en ook buitengewoon leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
Zijn er hier meer mensen die momenteel problemen hebben met het updaten van de client? Die van mij hangt al twee uur op "Downloading patch information". Geen progress bar of niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem Positive, waarschijnlijk zal het vanavond/morgen wel opgelost zijn en zijn de patch servers nu gewoon offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
Ok, bedankt. Dan hoop ik maar even op vanavond :) Morgen geen tijd om de PC aan te zetten voor de updates..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een trial key krijgt bij zijn CE en deze niet aan directe vrienden oid weg kan geven: ik houd me zeer warm aanbevolen ;)
DM's staan aan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:04
Momenteel is wildsoul aan de leiding met 27 guilds tegen 24 bij fury. Maar ik verwacht dat beide servers wel vol komen.

[ Voor 5% gewijzigd door Rutger Mulder op 16-05-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Kroga schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:44:Welk ras worden jullie?
  • Cimmerian
  • Aquilonian
  • Stygian
Maakt niet zoveel uit in AoC welk ras je speelt: het is de classe die je kiest en bij een aantal daarvan heb je dan de vrijheid je land/volk te kiezen. Iedereen begint in hetzelfde gebied, en rond lvl 20 verhuis je naar de hoofdstad van je volk. Maar daar zijn travel NPC's die al vanaf 't begin je naar elke hoofdstad laten reizen. Je kan dus als Stygian in Aquilonia gaan spelen bv. Is meer een Rollplay element imo.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
Rutger Mulder schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:31:
Momenteel is wildsoul aan de leiding met 27 guilds tegen 24 bij fury. Maar ik verwacht dat beide servers wel vol komen.
Zijn alleen niet volledig accurate cijfers aangezien er genoeg guilds zijn die de server niet hebben opgegeven. Zoals de guild waar ik in zit, waarschijnlijk word het Wildsoul, dit soort situaties zullen er op alle servers wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07-2022
Rutger Mulder schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:31:
Is hopelijk ook maar van korte duur wanneer er op de launch day extra servers bij komen en de EA bewoners de mogelijkheid geboden wordt naar een van deze nieuwe servers te emigreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• narcan
  • Laatst online: 26-05-2023
Sjeez, nog steeds nog geen early access key gehad van bol.com :( . Zijn er nog andere mensen die niks hebben mogen ontvangen van bol.com?

Intel Core i2600K | Asus Maximus IV Extreme (3.0) | Kingston 9905403-400.A00LF DDR3 @1600MHz | 2x EVGA GTX 570 SC | OCZ Vertex 3 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 13:00
narcan schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:48:
Sjeez, nog steeds nog geen early access key gehad van bol.com :( . Zijn er nog andere mensen die niks hebben mogen ontvangen van bol.com?
Ik heb mijn key van Bol gister ontvangen. :)

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:16:
Iemand die een trial key krijgt bij zijn CE en deze niet aan directe vrienden oid weg kan geven: ik houd me zeer warm aanbevolen ;)
DM's staan aan d:)b
Zelfde verhaal hier ;) Wil het spel het liefst "even" proberen voordat ik het koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn excuses als de vraag nogal dom is, maar wanneer ligt het spel in de schappen? Ik zoek een spel om de zomer te fillen en dit lijkt me een goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:02:
Mijn excuses als de vraag nogal dom is, maar wanneer ligt het spel in de schappen? Ik zoek een spel om de zomer te fillen en dit lijkt me een goed spel.
De europese release is op 23 mei. Ik weet alleen niet of ie dan ook al overal in de winkel te krijgen is in verband met alle preorders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik ga dus naar Dagon-PvE. Mijn guild heeft besloten erheen te gaan, en hoewel ik eerst er van baalde dat het geen PvP is geworden maakt het me nu niet meer zoveel uit. Als ik wil gaan PvPen ga ik wil naar de Border Kingdoms of ik doe één van de mini-games.

De community van Dagon ziet er op het eerste gezicht ook wel positief uit. IRC channel is up en er komt een onofficieel forum aan.

Ik moet zeggen ik kan echt niet wachten. Mijn char wordt een Aquilonian Barbarian, en op de video's op YouTube zien ze er aardig bad-ass uit :P. De Necromancer waar ik het eerst over had gaat nu op de PvP server, daar zal ik dan casual op spelen.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:22:
Ik ga dus naar Dagon-PvE. Mijn guild heeft besloten erheen te gaan, en hoewel ik eerst er van baalde dat het geen PvP is geworden maakt het me nu niet meer zoveel uit. Als ik wil gaan PvPen ga ik wil naar de Border Kingdoms of ik doe één van de mini-games.

De community van Dagon ziet er op het eerste gezicht ook wel positief uit. IRC channel is up en er komt een onofficieel forum aan.

Ik moet zeggen ik kan echt niet wachten. Mijn char wordt een Aquilonian Barbarian, en op de video's op YouTube zien ze er aardig bad-ass uit :P. De Necromancer waar ik het eerst over had gaat nu op de PvP server, daar zal ik dan casual op spelen.
guild naam + irc naam? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Geen EA code van bol.com hiero maja pas net geordered...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk mijn Key gekregen, account aangemaakt, add early access aangevinkt, maar nergens te vinden. Kan mijn account ook niet verder upgraden, iemand een idee?

Ook kan ik nergens de echte betaling vinden, alleen dat ik met Pay by Cash wil betalen, maar nergens de 'pay now' knop ofzo!

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k240/hoenen/ssss.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2008 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
www.therigante.co.uk, is een guild dat al samen is sinds DAoC. Ik zit er pas bij, vooral aangemeld voor Warhammer waar ze waarschijnlijk heen gaan. Wat me wel is opgevallen is dat er heel veel oude members van het DAoC tijdperk langskomen om iets van zich te laten horen. Een aantal zijn er ook teruggekomen voor AoC.

En IRC naam = #dagon irc.quakenet.org

*EDIT - Brok, zit alleen niks te zeggen, meer te lezen :P. Wel een gezellige boel daar moet ik zeggen. Wie ben jij en in welke guild zit je?

[ Voor 12% gewijzigd door Forn op 16-05-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:54:
[...]

www.therigante.co.uk, is een guild dat al samen is sinds DAoC. Ik zit er pas bij, vooral aangemeld voor Warhammer waar ze waarschijnlijk heen gaan. Wat me wel is opgevallen is dat er heel veel oude members van het DAoC tijdperk langskomen om iets van zich te laten horen. Een aantal zijn er ook teruggekomen voor AoC.

En IRC naam = #dagon irc.quakenet.org
ik bedoelde jouw irc nick ;) ik ben namelijk ops in #dagon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, Thulsa Goon (SA guild) gaat naar Fury.

We wouden eerst Windsoul gaan, maar Windsoul is uitgeroepen tot russische server. En gezien de drama dat was in WoW hebben we toch maar besloten voor Fury.

Hier kan je de "russische" server lijst vinden: http://forums.goha.ru/showthread.php?t=192302
Morgen eindelijk spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:41:

We wouden eerst Windsoul gaan, maar Windsoul is uitgeroepen tot russische server. En gezien de drama dat was in WoW hebben we toch maar besloten voor Fury.

Hier kan je de "russische" server lijst vinden: http://forums.goha.ru/showthread.php?t=192302
als ze op Dagon komen zijn ze KoS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder

Ja dat had ik ook al gelezen maar ik maak me er niet zo druk om. Er schijnen best wel goede clans bij te zitten wat het alleen maar leuk maakt qua competitie. Daarnaast zag ik ook al russische clans die naar fury gaan.
Het enige wat ik niet echt op prijs zal stellen is het russische gepraat in public op een engelse server. Die vage russische tekens waar je niks van begrijpt :S. Maar iedereen is het er wel over eens dat iedereen die russisch praat in public KoS is >:).

Ik heb besloten om met een polearm guardian te beginnen. Schijnt wel goede dps te hebben en heeft het voordeel van de enorme range dat je lekker veel targets raakt. Daarnaast kun je later ook wisselen naar sword/shield voor het betere tank werk in raids.

Past ook wel bij mn naam :Y) want:
Rutger, Rodger, Roger, Rogier, Rüdiger (Du.), Rodge (Eng.).
Afgeleid van het Germaanse 'rod', met de betekenis 'roem', en 'ger', met de betekenis 'speer'. De betekenis is dus: de beroemde speer (drager) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutger Mulder schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:29:
[...]

Ja dat had ik ook al gelezen maar ik maak me er niet zo druk om. Er schijnen best wel goede clans bij te zitten wat het alleen maar leuk maakt qua competitie. Daarnaast zag ik ook al russische clans die naar fury gaan.
Het enige wat ik niet echt op prijs zal stellen is het russische gepraat in public op een engelse server. Die vage russische tekens waar je niks van begrijpt :S. Maar iedereen is het er wel over eens dat iedereen die russisch praat in public KoS is >:).
Ruscorp komt naar Fury, omdat de andere russen naar Wildsoul gaan. Hun praten gewoon engels (zitten in IRC ook etc).

Russisch overal is echt irritant en na een paar dagen ben je dat echt wel zat.

Ik hoop voor mensen die naar Wildsoul gaan alsnog dat het niet zo erg is als het was in WoW, maar persoonlijk waag ik het er niet op.

En tjah, KoS zal ze niks schelen. Helemaal niet als ze in de meerderheid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Het zou mij niet uit maken als er veel Russen naar Dagon-PvE komen. Als ze maar Engels praten in de guild chat. Heb daar zo'n hekel aan, ook als mensen Nederlands praten in General Chat zal ik er altijd wat van zeggen. Vind het respectloos als je een andere taal gaat gebruiken als mensen die het niet begrijpen er bij zijn.

Dat gezegd, het zal vast wel los lopen. Het is maar 1 forum waar ze het aankondigen en Dagon is de back-up server ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
Wij waren ook van plan naar Windsoul te gaan, maar met russen op een server zitten is zo ongeveer hetzelfde als met een doofstomme naar een avondje cabaret gaan.

De russen staan dan ook berucht in o.a. Eve Online als een community die zich vooral met zichzelf bezighoudt, voornamelijk natuurlijk door de taal barriére want veruit de meeste Russen beheersen maar amper het Engels. Waar Fransen en Duitsers hun eigen servers krijgen, is dat voor de Russen vaak niet het geval en dus creeeren zij hun eigen sub community op bepaalde servers. Is ook wel logisch dat zoiets gebeurt en daar had FunCom eigenlijk best wel rekening mee kunnen houden, zeker aangezien de problematiek in WoW/Eve Online en andere MMO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met guilds? Hoe maak je een guild? Kan dat vanaf lvl 1, of zitten er condities aan zoals in WoW; 9 mensen die een charter moeten signen?
Heb er niet zo veel over kunnen vinden, wel wat je met een guild kan, maar niet hoe je er een maakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
aeon21 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:52:
[...]

Wij waren ook van plan naar Windsoul te gaan, maar met russen op een server zitten is zo ongeveer hetzelfde als met een doofstomme naar een avondje cabaret gaan.

De russen staan dan ook berucht in o.a. Eve Online als een community die zich vooral met zichzelf bezighoudt, voornamelijk natuurlijk door de taal barriére want veruit de meeste Russen beheersen maar amper het Engels. Waar Fransen en Duitsers hun eigen servers krijgen, is dat voor de Russen vaak niet het geval en dus creeeren zij hun eigen sub community op bepaalde servers. Is ook wel logisch dat zoiets gebeurt en daar had FunCom eigenlijk best wel rekening mee kunnen houden, zeker aangezien de problematiek in WoW/Eve Online en andere MMO's.
Tja we moeten maar afwachten wie naar welke server gaan. Twee pvp servers is wel weinig voor heel europa, de US heeft er vier.
In guildwars was ik in elk geval naar de amerikaanse servers gevlucht vanwege al die irritante fransen en duitsers die niet engels kunnen spreken of het simpel weg gewoon weigeren. Die lui zijn ook totaal niet internationaal ingesteld. De nederlanders staan ten minste goed te boek.

Ik vraag me alleen af hoe moeilijk of makkelijk het zal zijn om met je character van server te wisselen. Anders wissel ik gewoon als de russen me de strot uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:52:
Eindelijk mijn Key gekregen, account aangemaakt, add early access aangevinkt, maar nergens te vinden. Kan mijn account ook niet verder upgraden, iemand een idee?

Ook kan ik nergens de echte betaling vinden, alleen dat ik met Pay by Cash wil betalen, maar nergens de 'pay now' knop ofzo!

[afbeelding]
Early Access is al uitverkocht, je bent 3 dagen te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
marshallq schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:50:
[...]

Early Access is al uitverkocht, je bent 3 dagen te laat.
Niet per sé, de EA zit wat vreemd in elkaar, ik kon gisteren nog registreren en betalen, en een vriend van mij vanmorgen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
Je kunt weer gewoon updaten mijn update loopt nu met 500kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:57:
Hoe zit het trouwens met guilds? Hoe maak je een guild? Kan dat vanaf lvl 1, of zitten er condities aan zoals in WoW; 9 mensen die een charter moeten signen?
Heb er niet zo veel over kunnen vinden, wel wat je met een guild kan, maar niet hoe je er een maakt :p
Vanaf level 20 kan je dat doen, vanuitje UI, je hoeft dus geen NPC te zoeken of een item te signen ofzo. Mensen kunnen zich aanmelden bij je guild, krijg je een windowtje op je beeld als je die rechten in je guild hebt, of je kan ze inviten ofc.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks :) Nu maar hopen dat de servers toch eerder opengaan dan 6 uur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
7 uur ;-) GMT+1 en dan nog eens +1 voor de zomer tijd. Dus uiteindelijk GMT+2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Rutger Mulder schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:15:
[...]

Tja we moeten maar afwachten wie naar welke server gaan. Twee pvp servers is wel weinig voor heel europa, de US heeft er vier.
Vergeet niet dat dit pas de EA servers zijn, eind volgende week komen er als het goed is een aantal bij voor de officiële release.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Aaah, of Bear Shaman, of Herald of Xotli, of Ranger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je twee of meerdere names doen?
en weet iemand een goede name generator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:48:
kan je twee of meerdere names doen?
en weet iemand een goede name generator
Je mag geen spaties in de naam gebruiken, dus een voornaam en achternaam bijvoorbeeld is niet mogelijk. Ik heb ook iets gehoord over een minimum van 4 letters? Ik weet niet of dat klopt, maar veel andere MMO's hebben ook van dat soort minimum letters aantallen dus het zal wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Droniac op 17-05-2008 01:13 ]

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
Met zo'n 11 uur te gaan, weet ik nog steeds niet voor welke klasse ik ga :[

Zit zelfs nog te twijfelen tussen Soldier en Rogue. Oorspronkelijk wou ik de polearm/lance gaan gebruiken, maar nu schijnt dat alleen de Guardian hiervoor een bonus krijgt, en niet de Barbarian. Een Guardian is in een groep waarschijnlijk beter af met een 1H en een shield, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Laatst online: 17:13

Mach

[END]Avengers

Heb me zojuist reregd voor de early access. Is ook gelukt volgens mij, al staat de status nog op "pending". Ik neem aan dat wanneer die op "approved" komt te staan ik ergens een link/optie krijg om de client te downloaden, klopt dat ?

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt Mach, hoewel je de client ook wel kan downloaden zonder dat je early acces toegang hebt, ik geloof dat de link daarvoor: http://funcom.cachefly.net/AoC-EU-EarlyAccess.exe

Ik heb zojuist een patch van ~480MB moeten downloaden btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 09:52:
Dat klopt Mach, hoewel je de client ook wel kan downloaden zonder dat je early acces toegang hebt, ik geloof dat de link daarvoor: http://funcom.cachefly.net/AoC-EU-EarlyAccess.exe

Ik heb zojuist een patch van ~480MB moeten downloaden btw
De approved mail is ook zojuist binnengekomen, dus ik ben nu de client aan het downen...thanks

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Dit staat op bol.com 8)7 :(
Klanten die voor maandag 19 Mei 15:00 bestellen krijgen krijgen codes toegestuurd die recht geven op Early Acces voor de game en een ingame mount genaamd Rhino. De verzending van de codes zal vanuit bol.com plaatsvinden op maandagmiddag 19 Mei. Let wel: voor gebruikmaking van de early acces is een bedrag verschuldigd aan de uitgever van 5 euro.
Fijn... Dan is er nix meer over van de early access...

[ Voor 5% gewijzigd door Kroga op 17-05-2008 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 13:00
Kroga schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:07:

[...]

Ik heb mijn bol.com code toch 2 dagen geleden gekregen. :)

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

Kroga schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:07:

[...]

grrr met de downloadsnelheid die ik nu heb ben ik ook pas morgen op z'n vroegst aan het spelen :/

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je kan proberen om de snelheid te verhogen is een poort te kiezen waar je wilt dat de downloader gebruik van maakt. Funcom heeft hier een korte tutorial voor geschreven, ik geloof dat je daar via de downloader toegang tot hebt. Bij mij werkte dit wel waardoor mijn downloadsnelheid fors steeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op usenet staat ook een goede client.

Overigens hoorde ik van een maatje van me dat DX10 enabled was op de beta servers! Ben nu "even" een patch van zo'n 750mb aan het binnen halen.

Daarna ga ik eens op mn gemak kijken tot hoever ik mijn videokaart kan krijgen :D

Heb de EA client al op full detail gezet, waar overigens OOK DX10 als optie vermeld stond. In hoeverre die werkt weet ik nog niet maar ik vermoed dat de Early Access een "verkapte" beta is aangezien er namelijk wel nog flink gepatched gaat worden volgens het launcher bericht.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27
redfoxert schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:08:

Overigens hoorde ik van een maatje van me dat DX10 enabled was op de beta servers! Ben nu "even" een patch van zo'n 750mb aan het binnen halen.

Daarna ga ik eens op mn gemak kijken tot hoever ik mijn videokaart kan krijgen :D

Heb de EA client al op full detail gezet, waar overigens OOK DX10 als optie vermeld stond. In hoeverre die werkt weet ik nog niet maar ik vermoed dat de Early Access een "verkapte" beta is aangezien er namelijk wel nog flink gepatched gaat worden volgens het launcher bericht.
Béta is gisteren dan ook nog hevig gepatched. Moest nog ff 1,2 GB downloaden voor wat content... Maar goed, ben hem nu aan het deinstallen (toch weer 30GB vrij :) )

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

redfoxert schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:08:Heb de EA client al op full detail gezet, waar overigens OOK DX10 als optie vermeld stond. In hoeverre die werkt weet ik nog niet maar ik vermoed dat de Early Access een "verkapte" beta is aangezien er namelijk wel nog flink gepatched gaat worden volgens het launcher bericht.
Heb weer wat patches binnen en nu kan ik idd dx10 aanzetten :D

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
redfoxert schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:08:

Mijn EA client had gisteren nog geen DX10 optie....
zal eens gaan updaten, kijken of hij er wel bij staat.

Jammer dat we tot 7 uur moeten wachten voordat we ingame kunnnen... ga denk ik zelf op Fury spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat iemand weet hoe het zit maar gister kreeg ik te horen dat na lvl 30 alle servers pvp zijn klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:06:
Misschien dat iemand weet hoe het zit maar gister kreeg ik te horen dat na lvl 30 alle servers pvp zijn klopt dat?
Nee dat klopt niet, PvE server blijft gewoon PvE.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• narcan
Iemand nog een een early access key over? O-)

Heb er geen gehad, misschien komt het hier door:

--- mijn mail

Geen vraag, wilde alleen even zeggen dat ik het waardeloos vind dat jullie nog steeds niet zijn begonnen met het uitleveren van de Age Of Conan Early Access keys voor de gene onder ons die een pre-order gedaan hebben.

--- reply bol.com

Hartelijk dank voor uw e-mail van 15 mei 2008.
Het spijt ons dat uw vertrouwen in bol.com op de proef is gesteld. We gebruiken uw opmerking om onze site en service te optimaliseren en hopen uw bestelling alsnog spoedig te kunnen uitleveren.
Met vriendelijke groet,
Tom van den Boogaart

---

beetje flauw van ze

okay, je kunt nu stoppen met lachen (ja, jij Daan) :o

[ Voor 90% gewijzigd door narcan op 17-05-2008 14:07 ]

Intel Core i2600K | Asus Maximus IV Extreme (3.0) | Kingston 9905403-400.A00LF DDR3 @1600MHz | 2x EVGA GTX 570 SC | OCZ Vertex 3 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Woot woot ik heb ook een early acces key ... dus vanavond lekker AoC spelen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:23:
Woot woot ik heb ook een early acces key ... dus vanavond lekker AoC spelen!!!!
heb je ook al betaald en dan de key approved is? dat is het belangrijkste deel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
volgens mij hoefde ik niet eens te betalen voor early acces.. gisteren preorder besteld, 5 min geleden key ontvangen en heb net geregistreerd en kon tijdens het registreren early acces aanvinken, pay by cash ingevoerd en nu staat er al dat mijn account fully upgraded is en bij my products staat;

Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan

so thats it?

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Je kunt het wel aanvinken, maar als je het betaald hebt krijg je volgens mij een DL link zodat je de client kunt downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
jezzer schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:42:
volgens mij hoefde ik niet eens te betalen voor early acces.. gisteren preorder besteld, 5 min geleden key ontvangen en heb net geregistreerd en kon tijdens het registreren early acces aanvinken, pay by cash ingevoerd en nu staat er al dat mijn account fully upgraded is en bij my products staat;

Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan

so thats it?
Ja, maar je zult wel extra betaald hebben. Ik heb gewoon met m'n CC geregistreerd, en je hebt kennelijk gewoon niet erg opgelet op die extra kosten, want het stond er zeker bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:51:
[...]

Ja, maar je zult wel extra betaald hebben. Ik heb gewoon met m'n CC geregistreerd, en je hebt kennelijk gewoon niet erg opgelet op die extra kosten, want het stond er zeker bij :)
Je moet inderdaad nog betalen. Dit kun je doen bij View Account Information --> View Payment Historie.
Daar staat dan de early acces in de lijst met de optie Pay by Cash. Daar druk je dan op, volg de stappen om met ideal o.i.d. te betalen. En dan even afwachten of de early acces approved is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Hydra schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:51:
[...]

maar ik heb geen betaalinformatie hoeven in te vullen.. alleen geselecteerd pay by cash maar geen CC, geen paypal of Ideal, geen bankgegevens, helemaal niks..

Volgens mij zit het gewoon inbegrepen in die key die ik kreeg, in de mail staat ook;

Hierbij ontvangt u de pre-order code van Age of Conan Hyborian Adventures die recht geeft op de 6 dagen Early Access en een ingame Killer-Rhino Mount.

anders weet ik het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:58:
[...]

Je moet inderdaad nog betalen. Dit kun je doen bij View Account Information --> View Payment Historie.
Daar staat dan de early acces in de lijst met de optie Pay by Cash. Daar druk je dan op, volg de stappen om met ideal o.i.d. te betalen. En dan even afwachten of de early acces approved is.
ja je hebt gelijk, ga gelijk betalen :) thanks

EDIT

Ideal alleen voor Rabo? Ah NVM got it :p

[ Voor 4% gewijzigd door jezzer op 17-05-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezzer schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:02:
[...]

ja je hebt gelijk, ga gelijk betalen :) thanks

EDIT

Ideal alleen voor Rabo?
Ideal voor alle grote banken van Nederland als ik me niet vergis, dus: Rabobank, Postbank, AbnAmro, Snsbank? ik meen dat er 5 in het lijstje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• narcan
jezzer schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:59:
[...]

maar ik heb geen betaalinformatie hoeven in te vullen.. alleen geselecteerd pay by cash maar geen CC, geen paypal of Ideal, geen bankgegevens, helemaal niks..

Volgens mij zit het gewoon inbegrepen in die key die ik kreeg, in de mail staat ook;

Hierbij ontvangt u de pre-order code van Age of Conan Hyborian Adventures die recht geeft op de 6 dagen Early Access en een ingame Killer-Rhino Mount.

anders weet ik het ook niet
Even bij 'View Account History' -> 'View my Payment History' kijken ,als het daar groen is dan is het ok anders moet je de early access nog betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Kunnen we niet ff een lijstje maken naar welke servers de tweakers hier gaan?

Waarschijnlijk wildsoul hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
approved woohoo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Dit topic gaat over Age of Conan, NIET over leveringen, bestellingen en het betalen daarvan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Nog enkele uren (bier ingeslagen, vriendin de deur uit tot zondagavond, pizzaboer geregeld)... dacht er klaar voor te zijn. Gaat de telefoon, of ik vanavond even een biertje kom doen :X Kan ik geen NEE tegen zeggen dus vanavond pas om 24:00 ofzo kan ik aanschuiven. Maar DAN!!! .... gaan we er voor. Wordt een necro of demo... nog niet zeker. Bij WoW was/ben ik erg gechameerd van de lock dus nog ff nadenken. Ook maar de crafting profs al bekeken (ook belangrijk) maar al met al....... heb er zin an _/-\o_

EDIT: Mischien leuk om 2 polls neer te zetten met de keuzes voor classes en server van tweakers :)

[ Voor 9% gewijzigd door Maduth op 17-05-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
Maduth schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:39:
Nog enkele uren (bier ingeslagen, vriendin de deur uit tot zondagavond, pizzaboer geregeld)... dacht er klaar voor te zijn. Gaat de telefoon, of ik vanavond even een biertje kom doen :X Kan ik geen NEE tegen zeggen dus vanavond pas om 24:00 ofzo kan ik aanschuiven. Maar DAN!!! .... gaan we er voor. Wordt een necro of demo... nog niet zeker. Bij WoW was/ben ik erg gechameerd van de lock dus nog ff nadenken. Ook maar de crafting profs al bekeken (ook belangrijk) maar al met al....... heb er zin an _/-\o_

EDIT: Mischien leuk om 2 polls neer te zetten met de keuzes voor classes en server van tweakers :)
Ongeveer dezelfde situatie, alleen was mijn antwoord wel nee om een biertje te gaan pakken. Heeft het toch nog eens een voordeel dat ik even wat zuiniger aan moet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Ik heb geprobeerd te zoeken of het mogelijk is om op een server characters van verschillende rassen aan te maken. Maar kan het eigenlijk niet vinden. Ik weet dat de PVP guild based is en niet race based. Dus dat er niet even gekeken hoeft/kan worden bij de andere races.

Dus zou iemand mij dit kunnen vertellen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroga schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:44:
Ik heb geprobeerd te zoeken of het mogelijk is om op een server characters van verschillende rassen aan te maken. Maar kan het eigenlijk niet vinden. Ik weet dat de PVP guild based is en niet race based. Dus dat er niet even gekeken hoeft/kan worden bij de andere races.

Dus zou iemand mij dit kunnen vertellen? ;)
je geeft jezelf al andwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Het hoeft niet een logisch gevolg te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
heb je wel al de client gedownload ook al heb je je key nog niet? zou ik wel aanraden.. ik had het beter gisteren al kunnen doen.. heb me key wel ben nu het spel al downloadend aan het installeren, al 1,5 uur bezig en gaat nog zo een 10 uur duren.. dan nog patchen, geen AOC voor mij vandaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 18:14

MazeWing

The plot thickens...

kijk anders of je m via usenet kun downloaden. Gaat een heel stuk sneller!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
ik heb nog nooit usenet gebruikt en ben sowieso mijn inlog gegevens kwijt van mijn multikabel abbo dus kan me denk ik ook niet aanmelden op de nieuwsgroepen helaas..

hij download nu met 250kb/s op het voorbeedje staat 1002kb 2h left.. grrrr

poorten staan al open maarjah moet maar geduld hebben denk k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
(bijna alle) Servers zijn up!

Alleen moet de client WEER geupdate worden en laat de downloader nu niks binnen halen :( Ze zullen nog wel aan het patchen zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door redfoxert op 17-05-2008 17:19 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ongv 2 uur geleden AoC besteld via pcmedia en 20min geleden key ontvangen....net account geregisterd via FC en EA geactiveerd....moet nu nog alleen patchen wat wel heel heeeeeeeeeeeeeel eruuuug langzaam gaat :\......had btw nog gelezen op de offi forums dat de EA`s gesloten/op waren ofzo....i got lucky i guess ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee waarom hij niet meer de patcher opstart maar direct naar het spel gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
redfoxert schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:19:
(bijna alle) Servers zijn up!

Alleen moet de client WEER geupdate worden en laat de downloader nu niks binnen halen :( Ze zullen nog wel aan het patchen zijn.
Waar kun je dat zien? Nog 5 kwartier en dan is het zo ver! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:25:
iemand een idee waarom hij niet meer de patcher opstart maar direct naar het spel gaat?
Ik heb het ook gemerkt..

MAar ondertussen kan ik aanloggen met mijn account, maar bij Character creatie, zegt hem dat ik niet de juiste versie heb..

Dus mischien dat er nog een patch komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Er zijn wel 3 extra pvp servers. Hopelijk gaan daar de carebears heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:53
Ik zit ingame ^^, Tempest of Set @ Fury, here i come ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
hapSnap schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:45:
Ik zit ingame ^^, Tempest of Set @ Fury, here i come ;)
Huh? Meen je niet? Damn... Ik ben nog aan het patchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het spel! Character name, raven. Server "grom? "!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 18:22

Shoarma kip

IceDFire

Ik kom zelf niet door de authentication heen :/ Maar de patcher deed het iig :P

EDIT: Handig he, zo'n firewall :O

EDIT2: Was ff mijn char aan het createn, maar nu ziet de server er weer offline uit :p

[ Voor 45% gewijzigd door Shoarma kip op 17-05-2008 17:55 ]

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
Ik kan in iedergeval bevestigen dat, so far, de retail client VEEL beter is dan die van open beta. Loading time voor de 1e cutscene 2+ min in open beta, nu minder dan 10 sec.

/edit

En server is weer down :(

[ Voor 9% gewijzigd door hapSnap op 17-05-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twilight - battlescar - soulstorm

zijn 3 andere pvp servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Waar kun je zien of de servers online zijn heren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
Ik weet niet of er een andere manier is, maar ik deed dat gewoon door in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb besloten toch voor Fury te gaan, Assasin. Kiango = ingame naam.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga in de server battlescar , thanatos= name

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kan op dit moment niet inloggen, geen verbinding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:56:
twilight - battlescar - soulstorm

zijn 3 andere pvp servers
Gezien ingame of hoe weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Hehe heel ff waren de server online, lvl2 gehaald en toen gingen ze plat ;)

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aeon21 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:03:
[...]

Gezien ingame of hoe weet je dat?
die zag ik staan toen ik ingame kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bstard schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:03:
Hehe heel ff waren de server online, lvl2 gehaald en toen gingen ze plat ;)
lvl 3 hier O+

Wildsoul Guardian, Shuriken

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2008 18:08 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.