[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 63.192 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 13:26
ik blijf unable to connect to authentication server krijgen

[ Voor 37% gewijzigd door Vortexmerc op 17-05-2008 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 18:22

Shoarma kip

IceDFire

Dat is dus omdat de servers weer down zijn atm :P

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De serverlijst klopt in ieder geval al niet.

Aldoreth, PvE stond er bijvoorbeeld niet tussen maar wel 2 extra andere PvE servers.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijkt dat Bori wordt ook wel de onofficiele nederlandse server wordt genoemd. Dus misschien leuk als we daar op gaan spelen? Altijd leuk om met nederlands sprekende mensen te games en/of een guild te vormen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je siege warfare ook op pve servers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:25:
heb je siege warfare ook op pve servers??
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
In de border kingdoms heb je siege warfare, zowel op pvp als op pve realms.

Ik ben er klaar voor, gepatched en ready. Gooi de poort maar open! *O*
Ga eerst eens de rp-pvp uitproberen, met een necromancer of een demonologist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-04 11:14

TheEagle

Master (of my own) universe

Jammer, ik ga zeker op een pvp server zitten. Hoop dat ik daar ook nog een paar nedelanders tegen kom :)

Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Laatst online: 13-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:22:
Het blijkt dat Bori wordt ook wel de onofficiele nederlandse server wordt genoemd. Dus misschien leuk als we daar op gaan spelen? Altijd leuk om met nederlands sprekende mensen te games en/of een guild te vormen! :)
misschien komt dat omdat wij, Gundermen, daarop spelen. We zijn met 100+ NL/BE man sterk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkske
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 20:41
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:22:
Bori zal inderdaad redelijk bevolkt worden door nederlanders (oa gundermen) en ook vlamingen (zoals wij), dus als je graag taalgenoten tegenkomt en PvE verkiest, zit je daar wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay,

Mijn vrouw en ik gaan ook naar Bori.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Laatst online: 13-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:36:
Okay,

Mijn vrouw en ik gaan ook naar Bori.
als je een gezellig en goed gestructueerde NL/BE guild zoekt, neem een kijkje op het forum van www.mmozone.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zo ook naar Bori :)
Alleen meer omdat het de onofficiële RP-PVE server is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bori is the on-officiele RP server

er gaat een RP-PvE server komen vandaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het iemand is opgevallen, maar zo te zien krijgt het AOC forum op het moment een nieuw design. :)

Dat zwart met rood was ook wel heel erg opzich :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Bedankt voor het pre-orderen van Age of Conan Hyborian Adventures.

De release van de game is 23 mei 2008.

De pre-order geeft u toegang tot de exclusieve Killer Rhino Mount en 8
extra inventarisplaatsen.

Om in het bezit te komen van de exclusieve Killer Rhino, dient u
volgende code in te voeren wanneer u uw account aanmaakt voor Age of
Conan: Hyborian Adventures
Ik dacht dat er een Mamoth, exp ring en een drinkingcape zou zitten bij de collecters edition.. iemand hier die weet hoe dat zit?

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loque schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:47:
[...]

Ik dacht dat er een Mamoth, exp ring en een drinkingcape zou zitten bij de collecters edition.. iemand hier die weet hoe dat zit?
ja dat je helemaal fout zit.

Nog nergens iets of iemand over een mamoth gehoord het is altijd al een rhino en een 8 slot belt geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en nee. De mamoth zit niet bij de CE. De drinking cape en xp ring wel. De code die je nu hebt gekregen is voor de preorder items, dat zijn nog weer andere gratis goodies. :)
De code voor de ring en cape zit gewoon bij de CE doos in, als het goed is.
Nog nergens iets of iemand over een mamoth gehoord
De mamoth zit bij de Amerikaanse pre-orders als ik me niet vergis.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ik begin samen met wat mensen die ik ken van SWG en WoW op de Fury server, we hebben nog geen guild.

Tempest of Set wordt mijn main, misschien een guardian alt. Ik heb op de general beta nog wat andere classes geprobeerd maar ToS vond ik toch het leukste, kiezen tussen ToS en PoM was wel erg moeilijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

die ring en drinking cape zitten inderdaad bij de collector's edition. Maar staat helemaal los van de pre-order actie. Zodra het spel officieel uit is zal daar de code inzitten voor de ring en cape. Mamoth weet ik niet zeker.

edit
nvm...net te laat :P

[ Voor 6% gewijzigd door alwinus op 17-05-2008 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:48:
[...]

ja dat je helemaal fout zit.

Nog nergens iets of iemand over een mamoth gehoord het is altijd al een rhino en een 8 slot belt geweest
Dat hangt er dus helemaal vanaf waar je besteld hebt hè. Dat JIJ er nou niet van gehoord hebt zegt dus helemaal niets. De drinking cape en de xp ring zijn inderdaad onderdeel van de CE. Maar die worden pas geunlockt met de retail key. Helaas nog niet tijdens dit event dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
De pre-order mounts hebben beide dezelfde stats (dit was iig. het geval vanmiddag op de beta servers).

Ik krijg zelf de Rhino, de Mammoth was wel erg cool/groot :P Wat ik wel lullig vond is dat mobs me van de Mammoth konden meppen, of dit een bug is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 minuut, de spanning stijgt :p. Ik zal ook voor Bori gaan, bij nader inzien. Ingame name = kiango...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

XXlerator schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:50:
[...]

Dat hangt er dus helemaal vanaf waar je besteld hebt hè. Dat JIJ er nou niet van gehoord hebt zegt dus helemaal niets. De drinking cape en de xp ring zijn inderdaad onderdeel van de CE. Maar die worden pas geunlockt met de retail key. Helaas nog niet tijdens dit event dus ;)
Hehe bedankt (ook de andere mensen met een normale reactie :P ) dit wordt retecool :D

tot op Fury!

oh.. nog een beetje twijfels tussen barbarian en een conqueror

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
nog steeds unable to connect to authentication server blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

*Paniek-mode* Ze zijn al 5 minuten te laat!!! *Paniek-mode*

Achjah, tzal vast zo wel online gaan komen :P

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frups
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-09 11:53
Tja, dat het niet vlekkeloos zou verlopen had ik eigenlijk al verwacht. 100.000 personen die de server bestoken van "ik wil er in". Spannend is het wel, ben benieuwd wie het eerst meld dat ie erin zit (hmm, da's tegenstrijdig, als je erin zit, ga je niet stoppen om te zeggen dat je erin zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Ze hebben de EA uitgesteld tot 8PM GMT --> 22:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frups schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:05:
Tja, dat het niet vlekkeloos zou verlopen had ik eigenlijk al verwacht. 100.000 personen die de server bestoken van "ik wil er in". Spannend is het wel, ben benieuwd wie het eerst meld dat ie erin zit (hmm, da's tegenstrijdig, als je erin zit, ga je niet stoppen om te zeggen dat je erin zit :)
volgens mij gaat dat niemand meer lukken aangezien er al mensen lvl 2 of 3 zijn.

Hij is namelijk al even online geweest
Falconey schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:07:
???? serieus waar vind je dit

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

En toch neem ik eerst rustig de tijd om mijn goed naar mijn smaak te krijgen :P

Aangezien ik dat net niet kon af maken :*(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, typisch Funcom met 3 uur vertraging. Om 10 uur gaan ze pas starten vertellen ze je nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Zo te zien hebben ze de officiele forums offline gehaald in verband met de serverload.. was daarnet niet leuk meer, nieuwe topic stond binnen 2 minuten op pagina 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

Falconey schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:07:
bron? :?

/edit: en laat ik nou gewoon met de client opstarten ipv de patcher. Mis je dus blijkbaar toch iets.

En die zucht is van frustratie omdat we nog niet kunnen inloggen neem ik aan? ;)

[ Voor 36% gewijzigd door XXlerator op 17-05-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch schermpje staat het XXXlerator....

diepe zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo dudes, ik las net allerlei mensen die al op een server zaten, echter krijg ik braaf de msg: "cannot connect to authentication server". Doe ik hier iets fout???

Okee, ik zie het al... 22:00 FFS... daar baal ik dus van...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:53
Alt-tab ;)

Overigens, jammer dat ze hun eigen launchtijd niet gehaald hebben. Niet dat dat extra uurtje of whatever er niet meer bijkan, maar na alle negatieve publiciteit de laatste tijd had een wat "soepelere" launch wel fijn geweest (bijvoorbeeld alle servers juist een uur eerder online, zoals heel even het geval was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net bericht op de launchpad. 10 uur gaat de server pas online voor ons! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:10:
Las het. Gooi er maar een DVDtje in :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:10:
Excuses voor de n00bness, maar wat is "je launchpad" en waar vind ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Hij bedoeld de patcher, ConanPatcher.exe

Tijdens de beta kon je bijna nooit uit kan gaan van de patch tijden die Funcom opgeeft. De ene keer zeggen ze 5 uur en dan kan je opeens 2 uur later al inloggen, de andere keer zeggen ze 1 uur en ligt alles de halve dag plat.

[ Voor 7% gewijzigd door Falconey op 17-05-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:13:
[...]

Excuses voor de n00bness, maar wat is "je launchpad" en waar vind ik dat?
Het patch schermpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Komt dat even goed uit... ik moet nog 4 uur downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:08
Ah damn 10 uur pas :S. 3 uur uitstel is aardig lang...

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitstel is opzich niet zo erg, maar 3 uur uitstel vermelden 10 minuten na dat het moest beginnen vind ik toch wel wat minder.

Hadden ze op z'n minst een half uurtje van te voren kunnen vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:19:
Uitstel is opzich niet zo erg, maar 3 uur uitstel vermelden 10 minuten na dat het moest beginnen vind ik toch wel wat minder.

Waarschijnlijk wat last minute probleempjes die nog snel even gefixed moeten worden.

gewoon even geduld doen.

een ervaren speler hier die in een paar woorden het verschil tussen conqueror en barbarian kan uitleggen? Ben al wat aan het rond neuzen op internet maar ze hebben meer overeenkomsten dan merkbare verschillen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeterna
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-01-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:19:

Als het na die 3uur ook redelijk stabiel blijft lopen dan kunnen we totaal niet klagen.

Ik denk dat AoC zowieso een voordeel heeft mede door het begin met instances en zones in z'n algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Loque schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:21:
[...]

Waarschijnlijk wat last minute probleempjes die nog snel even gefixed moeten worden.

gewoon even geduld doen.

een ervaren speler hier die in een paar woorden het verschil tussen conqueror en barbarian kan uitleggen? Ben al wat aan het rond neuzen op internet maar ze hebben meer overeenkomsten dan merkbare verschillen :S
Barbarian = hoge dps, best wel squishy (je gaat best snel dood met een barb.)

Conqueror = group buffs, tank, matige dps, heavy armor

[ Voor 62% gewijzigd door Falconey op 17-05-2008 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Laatst online: 03-11-2023
bij mij staat ie nu weer downloading patch info klopt dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de servers gaan om 22:00 open

8:00 GMT

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2008 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan twijfelen tussen Ranger en Dark Templar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrKonings schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:24:
bij mij staat ie nu weer downloading patch info klopt dit
heb ik ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:02

MazeWing

The plot thickens...

hier wat interessants gevonden op de AOC site

"As part of celebrating the release of Age of Conan we are happy to unravel a brand new PvP ruleset that has not previously been disclosed: The Culture PvP ruleset! Note that this new PvP server type is experimental and players on these servers must expect an ongoing change to the ruleset.

The goal of this PvP server-type is to stimulate war behind the three cultures of Cimmeria, Aquilonia and Stygia. As a player on a Culture PvP server, you are shielded from lone travelers of your own culture, however you may still group with any culture and form a group and attack anyone.

The Culture PvP ruleset is an evolving ruleset that will be tweaked and polished based on player-feedback in the months to come. Although it is, at least currently, possible to make guilds across cultures, pure culture groups and guilds will be endorsed on this server, and as such players on the Culture PvP servers must prepare that the future will hold continued changes to the ruleset.

We have changed to ruleset on two servers that were previously flagged as full PvP. The homes for the Culture PvP servers are:

Bane (US)
Twilight (EU)"

With best regards,

Funcom

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klinkt interessant, dat betekent simpelweg dat er 3 " factions " zijn. Niet heel afgebakend, maar ze moedigen het wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:02

MazeWing

The plot thickens...

dan denk ik dat ik op Twilight ga spelen. want het principe spreekt me zeer aan!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frups
Officiele AoC forums zijn bijna terug, kan alleen nog niet inloggen :) Iedere stro-halm aangrijpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie al updaten? Bij mij komt hij niet verder dan "Downloading patch information" maar lees hier en daar dat de patch servers alweer online zijn. Geld dit ook voor de EU patch server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeurt nog niks bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, de patch server doet het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
is het normaal dat de nieuwe forums u niet laten inloggen ? krijg al poging 3 van 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg ik ook al de hele tijd. Lijkt me normaal,
Stond gisteren ook een announcement op het forum dat ze hem om zouden gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frups
Ok, het word weer tijd om zenuwachtig te worden, bijna 22:00 en toch zegt me iets dat het niet gaat lukken. Dan maar morgen vroeg op staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeterna
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-01-2022
Morgen vroeg opstaan lijkt het inderdaad te gaan worden. Maar toch wil ik mijn characters in ieder geval aanmaken zodat ik m'n nicknames tenminste heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 voordeel voor mij dan, ik heb me assasin met de naam Kiango al weten aan te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 23:55
ze hebben net aangegeven dat de servers waarop gespeeld kon worden een foutje was en de characters zullen dus ook gewiped worden. dus je zal weer opnieuw je naam moeten gaan reggen.

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Zal er nog een nieuwe patch komen voor de launch? Lijkt me shit namelijk als we straks allemaal tegelijk gaan patchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49
zal gewoon een kleine patch zijn om iedereen access te geven

edit: er lijkt nog een uur bij te komen....

aangemaakte chars zullen worden gewiped

[ Voor 44% gewijzigd door 4th op 17-05-2008 21:57 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07-2022
Zo, ik heb de namen WorfTheKlingon, Ghandhalf14 en KhonanX al gereserveerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:55:
Zal er nog een nieuwe patch komen voor de launch? Lijkt me shit namelijk als we straks allemaal tegelijk gaan patchen
als jij dan naar bed gaat is er alvast 1 minder die patched d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aeon21 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:57:
Zo, ik heb de namen WorfTheKlingon, Ghandhalf14 en KhonanX al gereserveerd!
Vermoedelijk dat die khonan geweigerd gaat worden
op de officiele forum stond er een officiele draadje over.
Namen gebruikt in het Conan en varianten, mogen niet worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:58:
[...]

Ik heet dan ook nanoC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Waarom laten ze nu niet alvast patchen? Dan hebben we dat iig vast gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:58:
[...]

En volgens mij geldt dat ook voor copyrighted namen... Al weet ik niet in hoeverre dat bij deze Startrek en Lotro namen ook geldt. Tja origineel is anders zullen we maar zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Gaan!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-08 12:09
Ik zie nu GMT 21 staan op de AoC site, dat betekent dat het nog een uurtje uitloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duuuuuudes.... Cannot connect to authentication server!! FFS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Final testing and tweaking? is men een beetje laat mee lijkte me... Maar alles wel geheel in de traditie van een MMO launch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:02:
Duuuuuudes.... Cannot connect to authentication server!! FFS!!
Kvind het al knap dat je voorbij de patcher bent gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
Comet schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:02:
Ik zie nu GMT 21 staan op de AoC site, dat betekent dat het nog een uurtje uitloopt.
Dat is nog 3 uur, niet 1 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shoarma kip schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:03:
[...]

Kvind het al knap dat je voorbij de patcher bent gekomen :P
je kan gewoon de .exe starten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Dantar schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:03:
[...]

Precies.. das focking om 1 uur :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dantar schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:03:
[...]

niet waar
gmt is 2 uur later dus 2100 word 2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
Dat wordt dus gewoon morgen :D
Of Maandag. Men moet namelijk nog wat testen en tweaken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, heb ik nog wat aan mijn avond :)

Morgen maar eens rustig proberen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:04:
[...]

niet waar
gmt is 2 uur later dus 2100 word 2300
Maar het voelt als 3 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Nederland is CEST, momenteel +2 uur GMT. Dus als het inderdaad 2100 GMT wordt kunnen wij er pas bij om 23.00 uur CEST. Dus over een uurtje.

Wel enorm bagger zeg, dat het zo uitloopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:04:
[...]

Precies.. das focking om 1 uur :S
Waar hebben jullie leren klok kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
Vraag me af of dit niet gewoon berekend is door Funcom. Ze zien de forums belast zijn, en ze weten ook wel dat niet iedereen de hele nacht opblijft, dus als ze later launchen krijgen ze een minder grote groep mensen die op hetzelfde moment inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me sterk, in Amerika is het middag en in Australië zijn ze bijna wakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Beetje zucht... :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07-2022
XXlerator schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:00:
[...]

En volgens mij geldt dat ook voor copyrighted namen... Al weet ik niet in hoeverre dat bij deze Startrek en Lotro namen ook geldt. Tja origineel is anders zullen we maar zeggen. :P
Kennelijk ontgaat je de grap hier ;) Die namen zijn dus typische voorbeelden van gasten die te laat zijn met het registreren van hun (niet zo originele) naam, en dan maar een H of een 17 erbij zetten.

En ik heb mijn naam al kunnen registreren toen de server up was, heet gewoon Aeon hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Nouja wel lekker. Dit is dan de eerste dag van je EA. Toch duur uurtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frups
Grinnik, zoals ik al had gevreesd. FunCom voldoet aan de MMO industrie-standaard:
* Grote hype;
* 2 keer de launchtijd uitstellen;
* Message Board dat plat is;
* Geen terugkoppeling.
Nu alleen nog een "angry mob with torches" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Early advantage lijkt een grap te worden op deze manier. Hoe vaak gaan ze uitstellen? Voor je 't weet is het maandag. Weg advantage. Weg weekeind. Maargoed, typisch zo'n "launch".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, hier betalen we dan weer voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

5 euros very well spent :p

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patcher message is aangepast maar nog steeds geen patch server :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
By crom! By mitra! By set! The day is here!

...
Of niet, en alles is nog down, dat kan ook natuurlijk

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
dling patch now

met maar liefst 4kbs :D

[ Voor 47% gewijzigd door Phantasmagoria op 17-05-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

For more information of status and updates please read the forum.
Die ook down is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, de patcher doet het weer!
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.