Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Niet helemaalfrups schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:11:
Grinnik, zoals ik al had gevreesd. FunCom voldoet aan de MMO industrie-standaard:
* Grote hype;
* 2 keer de launchtijd uitstellen;
* Message Board dat plat is;
* Geen terugkoppeling.
Nu alleen nog een "angry mob with torches"
"* Geen terugkoppeling."
Klopt niet - anders wist je niet dat de launchtijd uitgesteld was.
Ze laten dus wel weten wat er aan de hand is en hoe lang we moeten wachten.
Dat heb ik toch al slechter gezien *kuch*WoW*kuch*Blizzard*kuch*.
EDIT: Wow, duidelijk zit iedereen massaal de patch binnen te halen.
Krijg maar liefst 23 KB/s
Hopelijk kunnen we straks spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Droniac op 17-05-2008 22:27 ]
DUGG
Helaas nog even wachten. Als ik vanavond een character kan aanmaken ben ik al gelukkig, het spelen komt morgen dan welCould not connect to patch server. Can not Continue
Verwijderd
Same here en hij heeft ook nog eens de ConanPatcher.exe verwijderd \o/Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:29:
bij mij loopt de patcher nu vast )-:
Zelfde probleem hierVerwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:29:
ik download die 3,21mb patch, hij houd er na 50% mee op met een foutmelding, en nu is me patcher weg? ><
haha, same here, 1 van 13mb en 500kb
en hij doet het!
Nu maar hopen dattie het ff vol blijft houden
[ Voor 15% gewijzigd door Shoarma kip op 17-05-2008 22:32 ]
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Blub
Verwijderd
ja, kwam er net toevallig achter, bedankt iig.Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:33:
nee moet je gewoon even de conanpatcher temp renamen
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Verwijderd
welke versie heb jij nou flopp?MrFl0ppY schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:38:
Ben erin! char is gemaakt en nu knokken maar
Heb nu versie 1.0.2008.514
edit: ff de link van hierboven aangeklikt. Nu gaat ie weer. Patcher handmatig opstarten gaat beter
[ Voor 26% gewijzigd door alwinus op 17-05-2008 22:42 ]
verzie overig 1.0.2008.517
[ Voor 25% gewijzigd door Aeterna op 17-05-2008 22:39 ]
Zit nog op 514 hier, aargh! Als ze nou een file download online zetten kreeg je snel genoeg mirrors.Dantar schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:49:
Kom niet verder dan 517, blijft hangen op downloading patch information, en dit is niet de laatste, met AOC.exe kom ik niet in character creation door version mismatch.
Edit: wierd, ik stopte em, startte weer, en hij gaat patchen...Ben nu een 5.3 MB patch binnen aan het halen met 20kB/sec...
[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 17-05-2008 22:51 ]
https://niels.nu
personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari
Verwijderd
Het duurde ca. 10 minuten voor hij hier begon met downloaden - maar ben nu in staat om gewoon te spelen.
Sterker nog, kom mijn character niet eens inDragantus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:02:
Haha, Fury heeft nu al een Heavy Load, de rest lijkt allemaal nog normal.
[ Voor 3% gewijzigd door pwvliet op 17-05-2008 23:10 ]
I have no life, and therefore no signature
Morgen heb ik de tijd om eens rustig te kijken welke race en class het wordt!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Maar goed, zit erin en het speelt nu al echt stukken beter dan in de open beta. Neemt veel minder geheugen in, ziet er beter uit, leuke kleine wijzigingen in de interface om het wat duidelijker te maken & veeeeel betere performance op juist hogere settings. Maar goed, ik ga weer spelen
Maar hoe kan ik nou zien hoeveel fps ik draai? Zit beetje te kloten met de video settings.
Verwijderd
dat kleine groene balkje naast je drie rode pijltjes waarmee je slaatRutger Mulder schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:35:
Ik zit nu op wildsoul, mijn guardian heet Rutger.
Maar hoe kan ik nou zien hoeveel fps ik draai? Zit beetje te kloten met de video settings.
Eerste indrukken zijn erg goed, en ik haal met high settings @ 1280x1024 zo'n 25-40 FPS, wat tot nu toe iig zeker goed speelbaar is.
[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 17-05-2008 23:38 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
/camp en dan 30sec wachtenDantar schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:05:
Waar is die fucking relog knop? iedere keer exit game om al mijn namen te reserveren
Iedereen even uitloggen svp
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:36:
[...]
dat kleine groene balkje naast je drie rode pijltjes waarmee je slaat
Bedankt voor de snelle reacties. Ik ga ook ff mn naam claimen op alle pvp servers.Dragantus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:38:
Of control alt f voor een fps metertje linksboven.
Ik haal nu rond de 20 fps met alles max (distance etc) en 4x AA en 16x AF op 1920x1200. Met 20 fps is het wel te spelen maar ff afwachten hoe mn fps het volhoud als ik uit de beginner area ben. Het is wel relax dat je al je video settings kan aanpassen tijdens de game dus als het straks niet meer speelbaar is kan ik het zo aanpassen.
[ Voor 28% gewijzigd door Rutger Mulder op 17-05-2008 23:58 ]
Maandelijks ongeveer een 15 euro incl BTW uit mn hoofd.Bor de Wollef schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:12:
Hoe zit het nou precies met het kosten systeem bij Age of Conan? Moeten we nu wel of niet maandelijks / periodiek betalen en hoeveel? Ik lees tegenstrijdige berichten op sommige fora.
Verwijderd
Ik vind 80 euro namelijk een beetje een groot risico voor als het niet bevalt zegmaar
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Meh, zit vast in de stad, kom niet los, zakte zo door de grond heen
Zit op plaatsje 6 in de wachtlijst voor een beetje gm hulp
[ Voor 17% gewijzigd door Shoarma kip op 18-05-2008 00:29 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Character: Valanar - Class: Bear Shaman - Server: Fury - Level: 6.
Lijkt erop dat je 't niet helemaal doorhebt. Als BS altijd die healing-na-succesfull melee hit aanhebben, vanaf lvl 10 bloodflow, en je constant de combo's gebuiken afwisselend kwa richting, zodat de schield van de mobs niet op je combo locatie staan. Ook even blocken als je combo's op CD staan kan geen kwaad. Naar voren springen (dubbel forward) geeft je een 4sec damage+stun buf, naar achtern springen een evade buf, rechts/links een immunity buf. De rest mag je zelf uitvogelen, maar zomaar 1,2 of 3 drukken is niet echt vol je mogelijkheden benuttenBlue-eagle schreef op zondag 18 mei 2008 @ 00:37:
Uurtje gespeeld nu, eerste bevindingen: Character animaties zijn niet "natural", het ziet er wel mooi uit, eerste levels zijn niet leuk, ik baal van die grote stad waar ik in wordt gedumpt maar vond de quest met het eiland wel weer gaaf. Verder is het jammer dat echt alles "aggro" is, geen neutrale mobs tot zover, dus je kan niet op je gemak van het grafische geweld genieten (alles op het hoogst gezet). En nu, op level 6, heb ik nog steeds geen idee hoe ik vrij uit kan hack & slashen - tot zover alleen nog maar 1, 2 en 3 kunnen klikken voor 3 aanvalstypes. Verder wat zwakke melee attacks. Beetje saai.
Character: Valanar - Class: Bear Shaman - Server: Fury - Level: 6.
-edit- loopt hier trouwens super! 8800GTX op een 4x2.4 cpu met een Xfi sound op 40-60fps op directx10 full behalve shadows, die heb ik uitgezet. Geen enkele haper of crash of stall gehad
[ Voor 6% gewijzigd door bstard op 18-05-2008 00:53 ]
Blub
Verwijderd
hoe block je zelf dan? ik weet wel hoe je je shield moet verplaatsen, of bedoel je dat?bstard schreef op zondag 18 mei 2008 @ 00:49:
[...]
Lijkt erop dat je 't niet helemaal doorhebt. Als BS altijd die healing-na-succesfull melee hit aanhebben, vanaf lvl 10 bloodflow, en je constant de combo's gebuiken afwisselend kwa richting, zodat de schield van de mobs niet op je combo locatie staan. Ook even blocken als je combo's op CD staan kan geen kwaad. Naar voren springen (dubbel forward) geeft je een 4sec damage+stun buf, naar achtern springen een evade buf, rechts/links een immunity buf. De rest mag je zelf uitvogelen, maar zomaar 1,2 of 3 drukken is niet echt vol je mogelijkheden benutten
-edit- loopt hier trouwens super! 8800GTX op een 4x2.4 cpu met een Xfi sound op 40-60fps op directx10 full behalve shadows, die heb ik uitgezet. Geen enkele haper of crash of stall gehad
Na alle horror verhalen over performance, laadtijden ed viel het me erg mee (fps>35). Het spel is niet echt revolutionair maar weer eens wat anders. (desnoods om de tijd te vullen tot WAR).
X is active blocking, kost wel wat stamina. Alt is trouwens een tijdelijke hotkey bar, ik gebruik het voor m'n belangrijkste spells zonder 123 er op.Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 00:57:
hoe block je zelf dan? ik weet wel hoe je je shield moet verplaatsen, of bedoel je dat?
Verwijderd
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Kwam er net achter dat de username+pass die je aan kan maken bij je account info nu werken met dit forumXtrmEend schreef op zondag 18 mei 2008 @ 02:45:
Weet iemand hoe het zit met http://forums.ageofconan.com, hoe log je hier in.
Ben atm lvl 11 @ Wildsoul (Guardian), moet zeggen dat het zwaar iritant is om de hele tijd maar weer neergemept te worden als je net geressed bent (pvp he
Ben nu een level 14 Herald of Xotli, tijd om te slapen
Iemand ook dit probleem of weet hoe ik dit kan oplossen?
Je kunt je wachtwoord veranderen via hun website
https://register.ageofconan.com/account
Verwijderd
Is er een manier om als je opstart automatisch te laten checken of je laatste patch hebt?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Vermaak me ook zeker prima met mijn lvl 12 PoM, Repulse is echt een fijne skill.
Verwijderd
Leg uit ajb.Phantasmagoria schreef op zondag 18 mei 2008 @ 01:14:
ik heb een pom gemaakt op Aquilonian RP-PvP (Ambrosius lvl 7)
Na alle horror verhalen over performance, laadtijden ed viel het me erg mee (fps>35). Het spel is niet echt revolutionair maar weer eens wat anders. (desnoods om de tijd te vullen tot WAR).
Mijn volgende mmo moet wel revolutionair worden, geen mmo met een beetje frisse feeling.
Had eigenlijk verwacht dat het er gratis bij zou zitten
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Dat is maar net wat je verstaat onder "revolutionair". Volgens mij is het in dit tijdperk onmogelijk een revolutionaire MMO te maken, aangezien het meeste al een keer gemaakt is.Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:11:
[...]
Leg uit ajb.
Mijn volgende mmo moet wel revolutionair worden, geen mmo met een veetje frisse feeling.
Daarnaast zal het door enkele personen (sites) als niet-revolutionair worden bestempeld en de hele community volgt. Resultaat -> geen revolutionaire MMO. Ook WAR zal dat niet worden ben ik bang
Revolutionair aan dit spel voor mij, is het vechten. Hoewel dit in andere genres natuurlijk standaard is, is het een verademing om het gevoel te hebben dat je daadwerkelijk invloed hebt in het verloop van het gevecht.
Ga het eens over het spel hebben, is niet leuk om te lezen over patches en login's, ik wil bloed drama. en onthoofdingen
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Wel naar verloop van tijd op andere servers met andere characters
Iemand dit al voorgehad? Is die zone down op Bori??
Ik ben geganked door volledige party's, mensen die een paar lvls hoger waren dan me, en terwijl ik aan het vechten was
Wat ik wel irritant vond, waren de mensen die naar het resseruction punt gingen, en me gelijk weer neer mepten, nog voordat het laadscherm weg was

Eens , vooral dat stuk over de gankers bij het ressurectedShoarma kip schreef op zondag 18 mei 2008 @ 13:07:
Mwah, zoals het bij mij vannacht ging was het vrij irritant, sommige mensen laten elkaar met rust, en sommige mensen ganken je.
Ik ben geganked door volledige party's, mensen die een paar lvls hoger waren dan me, en terwijl ik aan het vechten was. Maarjah, dat boeit me opzich niet, das het risico van pvp servers...
Wat ik wel irritant vond, waren de mensen die naar het resseruction punt gingen, en me gelijk weer neer mepten, nog voordat het laadscherm weg was. Hopelijk wordt hier nog wel wat tegen gedaan, voor de rest vindt ik het pvp gedeelte wel lachen, alleen dat ik (waarschijnlijk de meeste mensen
) nu nog behoorlijk zuigen
Ik heb ondertussen al wat skill points verzameld maar nog niet gebruikt. Ik heb geen idee welke skills goed zijn (guardian) en of ik ze later kan resetten en wat dat dan kost. Zijn van die basic skills; bandaging, climbing etc. Hoeveel skills points krijg je hier te verdelen?
Ik weet dat je bij feats 79 krijgt maar van de skills heb ik nog weinig informatie gezien.
Wie zitten hier nog meer op de wildsoul server?
Dit topic is gesloten.