Goed, aangezien de servers nu down zijn is dit een mooie gelegenheid om wat ervaringen te typen.
Class: Tempest of Set
Server: Fury PVP
Ik ben net level 20 geworden, en tot nu toe vind ik het een fantastisch spel

Het hoge RPG gehalte, zeker in het begin, spreekt me erg aan. Je zit op die manier veel meer in het spel, in plaats van alleen maar de standaard "kill X quests" te doen.
Wat ook HEEL erg impressive is is het level design. Nog niets tegen gekomen dat het hetzelfde uitziet. Werkelijk alles is met de hand gedesigned tot in het kleinste detail. Dit in tegenstelling tot andere mmo's waar ik vaak de indruk krijg dat je op een groote vlakte loopt waar wat objecten op zijn geplempt. Of zoals bij WoW waar van elk type gebouw 1 model is, welke overal wordt gebruikt
Het ganken op de PVP servers lijkt mee te vallen, of misschien heb ik erg geluk gehad. Af en toe kom je een wow kiddie tegen die het leuk vind om in stealth achter je te campen en je te pakken als je 10% hp hebt, maarja hier doe je niets tegen. Mocht je teveel last hebben van bepaalde gankers kun je simpelweg naar een andere instance jumpen en rustig verder gaan. PVP zelf is overigens, net als in de open beta, nog niet echt balanced, maargoed dat is te verwachten op de lage levels.
Ben ook nog een bug tegen gekomen. Als je tijdens het casten van Path of Ashura naar je desktop alt tabbed, dan ontstaat er een memory leak, waardoor het spel crashed als je terugswitched. Workaround is simpel, niet tabben tijdens die cast
Al met al dus een dikke aanrader
/edit
HIER nog een random screenshot van de underhalls.
[
Voor 3% gewijzigd door
hapSnap op 18-05-2008 20:37
]