[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 63.195 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:44

Mach

[END]Avengers

Heb vanochtend op Bori m'n eerste char aangemaakt, een female ranger met de naam "Jezibella". Ff een half uurtje gespeeld (voordat m'n dochter wakker werd), dus nog niet genoeg om een oordeel te vormen. Moest wel wennen aan de keyboard-only besturing....nog ff kijken of daarbij wat te tweaken valt.

Begrijp ik overigens goed dat je alleen uit de "bags" kan looten en niet direct van de corpses?

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Samen met een vriend van me spelen wij op de server Fury.. maar ik kan hem niet zien (daytime).

Beide zien we andere spelers rond lopen... ik heb de servers op beide accounts gedubbel checked.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

---
Paar ideetjes waar ik zelf op kwam:

- beide nog niet lvl 10
- beide ander ras
- zelfde ip adres

[ Voor 18% gewijzigd door Loque op 18-05-2008 14:45 ]

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02:11

Shoarma kip

IceDFire

Volgens mij komt het doordat er automatisch een kopie gemaakt wordt van de stad zodra er teveel mensen zijn binnen zijn.

Al geprobeerd te partyen en dan naar binnen te gaan?

[ Voor 18% gewijzigd door Shoarma kip op 18-05-2008 14:47 ]

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 19:17
Loque schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:43:
Samen met een vriend van me spelen wij op de server Fury.. maar ik kan hem niet zien (daytime).

Beide zien we andere spelers rond lopen... ik heb de servers op beide accounts gedubbel checked.

---

- beide nog niet lvl 10
- beide ander ras
- zelfde ip adres
Ik geloof dat Tortage niet geheel mmo is, slechts gedeeltelijk. Vanaf level 20 is het mmo. Ik kan het mis hebben echter, heb enkel closed beta gespeeld. Dus geen early acces, nog niet eens besteld zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat je elkaar niet kan zien kan zijn omdat ze gebruik maken van paralelle werelden in een server, en je kon dan met een of ander /typiets wisselen naar je vriend toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
niemand op een culture-pvp server? dan heb je volgens mij ook niet zo een last van gankers omdat het ras tegen ras is..

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

---

- beide nog niet lvl 10
- beide ander ras
- zelfde ip adres
zelfde server, andere instance.

Ik heb er ook eventjes achter moeten zoeken

Maar gelukkig kun je gemakkelijk switchen. Rechts vanboven naast de map staat een pijltje waar je dat kunt doen. Tevens als de persoon, in je friends list staat, kun je hem pullen naar je eigen instance.

Het heeft eigelijk al veel voordelen heb ik gemerkt. we waren gisteren aan het jagen achter "picts" Maar door de EA zat het dus vol met spelers op de White Sands. Zijn we geswitched naar een andere instance, waar veel minder volk op zat. en voila genoeg picts om te doden, zonder te moeten wachten op respawns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Laatst online: 06-04-2022

Jullie zitten in verschillende instances.
Het oranje pijltje bovenaan bij je minimap kan je gebruiken om van instance te wisselen. Hoe je erachter komt in welke instance je nou zit weet ik niet, maar zo kan je iig. samen naar dezelfde instance gaan. Als je in een party zit dan kan je ook je teammate naar dezelfde instance toe summonen.

EDIT: bart1981 was me voor :'(

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knoc schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:48:
[...]

Ik geloof dat Tortage niet geheel mmo is, slechts gedeeltelijk. Vanaf level 20 is het mmo. Ik kan het mis hebben echter, heb enkel closed beta gespeeld. Dus geen early acces, nog niet eens besteld zelfs.
Tortage by day is volledig MMO
Tortage by night is single play
Je kunt wisselen aan de herberg aan de poort van tortage. Thristy Dog Inn (of iets gelijkaardig)

De beach quest in het begin, tot aan tortage is ook single player. (dit duurt circa 15 minuten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoc
  • Laatst online: 27-04 19:17
Is dat instanced aspect enkel in Tortage dan? Of is dat in de hele wereld aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

bart en droniac you rock! _/-\o_

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Is dit spel 20mei voor iedereen te spelen met een buddy-Code?
En ik heb nu een 8500GT is het dan slim om een Powercolor HD3850-512mb te kopen?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

is de server down ??

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knoc schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:21:
Is dat instanced aspect enkel in Tortage dan? Of is dat in de hele wereld aanwezig?
Zover ik het heb begrepen, is het overal aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog een leuke (internationale), klein schalige guild zoekt op wildsoul, wisper dan even shuriken ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeterna
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-01-2022
Ik raakte net vast toen ik van Khemi naar Old Tarantia ging, even laten crashen en nu kom ik niet meer door de patcher heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeterna schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:13:
[...]

Ik raakte net vast toen ik van Khemi naar Old Tarantia ging, even laten crashen en nu kom ik niet meer door de patcher heen.
gewoon afsluiten en opnieuw opstarten
binnen 5 seconden zie je of hij bezig is ofniet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Net geïnstalleerd en gepatched en het gaat al gelijk "goed" :(

Stotterende audio in de intro filmpjes. Speel ik ze los met Bink player af dan spelen ze perfect.

Hebben hier meer mensen last van? Krijg ik hierdoor ook problemen in het spel zelf? (ik neem aan dat ze Bink ook voor cutscenes gebruiken enzo...)

Overigens gebruik ik een Audigy. Ik ben bang dat Funcom niet met deze kaart getest heeft, aangezien ik ook verhalen hoor dat het met de X-Fi en laatste drivers wél allemaal goed gaat.

[ Voor 23% gewijzigd door mindcrash op 18-05-2008 16:52 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de super enthousiaste reacties van de spelers die je krijg in het geval van een top game die zojuist (voor een eerste groep) gestart is heb ik nog niet gelezen.
Buiten gemopper over errors etc. (niet vreemd bij een nieuwe mmo) lees ik zeer weinig reacties over hoe geweldig de game wel niet is en dat soort dingen.

Kan ik ik hieruit concluderen dat het een leuke game is tot zover, maar niet meer of minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Haha, ik zou juist denken dat het andersom is. Mensen die Early Acces hebben zijn te druk bezig met spelen dan op forums posten. Blije spelers brengen hun tijd door in het spel, niet blije spelers op de forums :P.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Laatst online: 23-07 10:47
Net ook maar eens het spel besteld .. bij bol.com .. met gratis rhino mount :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:55:
Nou, de super enthousiaste reacties van de spelers die je krijg in het geval van een top game die zojuist (voor een eerste groep) gestart is heb ik nog niet gelezen.
Buiten gemopper over errors etc. (niet vreemd bij een nieuwe mmo) lees ik zeer weinig reacties over hoe geweldig de game wel niet is en dat soort dingen.

Kan ik ik hieruit concluderen dat het een leuke game is tot zover, maar niet meer of minder?
Als dit je eerste MMO wordt dan zul je onder de indruk zijn denk ik. Ik heb er inmiddels aardig wat gezien (vanaf UO) en heb sinds UO nooit meer die drang gehad om maar te willen blijven spelen. WoW kwam in de buurt. AoC scoort lager maar een stuk hoger dan (meest recentelijk) Lotro, Vanguard of TR..Ik zal het nog wel even spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen is diep geconsentreerd aan het spelen en geen tijd voor posts :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:32:
iedereen is diep geconsentreerd aan het spelen en geen tijd voor posts :p
Precies. Ik post/lees alleen tijdens m'n "Verifying Resource Database" sessies :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook héél lastig zo niet onmogelijk om over een MMO dat zo snel te zeggen. Dat kan pas echt als mensen het eind level bereiken en ze alle content hebben kunnen spelen. Dan kan je pas zeggen of het spel echt grind-ish is bijvoorbeeld, of dat het combat system helemaal niet of juist wel zo afwisselend speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:44:
[...]

Het is ook héél lastig zo niet onmogelijk om over een MMO dat zo snel te zeggen. Dat kan pas echt als mensen het eind level bereiken en ze alle content hebben kunnen spelen. Dan kan je pas zeggen of het spel echt grind-ish is bijvoorbeeld, of dat het combat system helemaal niet of juist wel zo afwisselend speelt.
Inderdaad, ik heb er nu een uurtje of 5 opzitten maar heb nog totaal geen idee hoe het spel is/gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:08
Iemand nog een leuke guild op wildsoul? Mijn guild is ineens naar battlescar gegaan terwijl ik al op wildsoul aan het spelen was. Posten ze vanmorgen ineens dat ze toch een andere server willen.. loop ik hier met m'n lvl 21...

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49
dat is minder inderdaad...
zit zelf op dagon en weet niet of het voor alle server geldt, lijkt dat in ieder geval dagon om 7u voor 2u offline gaat

heb nu zelf alle quests gedaan in tortage en eromheen, maar 1 met pirate path mausoleum en een jar ofzo zoeken maar kan dat rotding nergens vinde :(

[ Voor 33% gewijzigd door 4th op 18-05-2008 18:28 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:53:
Iemand nog een leuke guild op wildsoul? Mijn guild is ineens naar battlescar gegaan terwijl ik al op wildsoul aan het spelen was. Posten ze vanmorgen ineens dat ze toch een andere server willen.. loop ik hier met m'n lvl 21...
je kan mij wisperen op wildsoul: shuriken

guild is nu nog heel klein, maar ik wacht op een aantal mensen die geen EA konden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
4th schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:26:

heb nu zelf alle quests gedaan in tortage en eromheen, maar 1 met pirate path mausoleum en een jar ofzo zoeken maar kan dat rotding nergens vinde :(
In de mausoleum is een muur die je kapot kan maken, in de achterste rechter kamer. Daarna kom je in een andere kamer terrecht waar je de Jar kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lvl 20 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
reggie2000 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:36:
[...]

In de mausoleum is een muur die je kapot kan maken, in de achterste rechter kamer. Daarna kom je in een andere kamer terrecht waar je de Jar kan vinden :)
thx,was er net voor de 7de x en zag toen ik rond aan het kijke was de muur :)

nu alleen nog end battle van nighttime en dan ben ik weg uit tortage... op lvl 22 :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

XtrmEend schreef op zondag 18 mei 2008 @ 04:56:
Ah ik zat op de US forums in te loggen, EU doet het prima :).
Ben nu een level 14 Herald of Xotli, tijd om te slapen :P
Hallo hee! 5 uur snachts is ie nog bezig ! :P

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
was om kwart over 5 gestopt op lvl 17 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kut :S
M'n character zit vast in castle tortage. Als ik inlog blijft 'ie hangen op "Generating content" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:26:
M'n character zit vast in castle tortage. Als ik inlog blijft 'ie hangen op "Generating content" :(
gebeurt bij mij ook komt denk ik omdat ze zo maintanance gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:28
Ik ben nog enorm aan het twijfelen wat te doen ... Zijn er enigzins wat mensen die wat ingame screens kunnen maken zou top wezen .
Ik weet er zijn er al 1001 , maar van een gamer zijn ze altijd anders dan van makers zelf .
Hopelijk nog geen goldbots lol :P

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuur me je msn dan kan ik je wel een berg screens sturen ben te lui om ze klein te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:26:
zou het te maken hebben met dit ?
http://forums-eu.ageofcon...hread.php?p=5741#post5741

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je het helemaal kunnen posten ik ben niet lid van het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Zo vanmiddag om 12 uur begonnen met spelen.. paar pauzes en nu lvl 15 :)

leuke game .. nu op een pvp server en dat is wel leuker moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
Heh zonde, 2 uur downtime. Dus pas vanaf 10 uur zal AoC weer beschikbaar zijn. (Als er geen vertragingen zijn natuurlijk ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nope, niet uitgelogged geweest. Anyways, ik ga ff filmpje kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
2 uurtjes pauze idd.

Mijn tos is nu net geen lvl 23, maar de class bevalt me echt goed. Leuke aoe , heals komen nog wel, max casting concentration is een must.

Necro word ook een class van me en dan nog een melee, zit te denken aan een barb, iemand ervaring daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

nou zeg, kind op bed, vrouw voor tv met een of ander huizenprogramma, gaat Funcomm maintainance plegen....zucht :/

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Ben op Wildsoul bezig momenteel, zojuist voor de downtime level 17 gehaald, alleen deze middag gespeeld. Erg vet. Alleen nog wel wat irritante bugs. Zo was ik bij 1 van mijn Destiny Quests dood gegaan, dus krijg ik een debuff. De 2e poging skip ik de cutscene -altans dat probeer ik- , maar blijft mijn game hangen in de cutscene, waardoor ik neergemept wordt terwijl ik niets kon doen. Derde poging had ik zoveel debuffs door de eerste 2x dood te gaan dat ik niet genoeg schade meer kon doen.

Geloof me, rondlopen met 3 debuffs is niet vrolijk, volgens mij zien andere spelers dat ook en wordt je als noob geclassificeerd :p

Aantal andere bugjes die ik gezien heb... 1x vastgezeten in een hut zonder deuren, toen moest ik recallen, en een aantal keren vreemde artifacts om spelers en NPCs heen gezien, waarna alle objecten gingen flikkeren. Dit is opgelost door Bloom aan te zetten.

Er zijn trouwens wel erg veel quests in Tortage, ik ben nu maar gestopt met de daytime quests omdat Tortage volgens mij capped is op level 20, en ik veel destiny quests nog moet doen.

Ben nu een Dark Templar, bevalt me goed, al heb ik aantal skills die totaal zuigen.. gebruik meestal maar 3 of 4 abilities. Weet helaas de namen nog niet uit mijn hoofd :)

[ Voor 7% gewijzigd door Dantar op 18-05-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ook een hoop bugs gevonden zo krijg je op lvl 6 of 7 een crossbow als quest reward

min requirments lvl 50 d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mach schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:05:
nou zeg, kind op bed, vrouw voor tv met een of ander huizenprogramma, gaat Funcomm maintainance plegen....zucht :/
Funcom medewerker :
Kind in bed, vrouw voor de tv..
aah tijd om maintenance te doen..

Voor de rest my thoughts excatly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, nu maar iets leuks doen met de vrouw en dan om 22:00 nog even een tijdje spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Inderdaad om 22:00 uur nog even kijken, ben bijna lvl 20 en wil dat eigenlijk dan ook nog wel even halen.

Net in Aquilonia aangekomen :

Afbeeldingslocatie: http://xs127.xs.to/xs127/08200/xynius_picture005511.png.xs.jpg

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik lust wel wat meer screens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

T!m0n schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:18:
Ik lust wel wat meer screens :)
Nog 2 dan.

Afbeeldingslocatie: http://xs127.xs.to/xs127/08200/xynius_picture001851.png.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs127.xs.to/xs127/08200/xynius_picture000290.png.xs.jpg

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
:)

Timing is weer belabberd inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:58:
[...]

zou je het helemaal kunnen posten ik ben niet lid van het forum
Iedereen is lid van het forum, gewoon inloggen met je AOC credentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Nice screens, en hoe zit het met de armors?
Zit daar veel variatie in?
En ik kan nogsteeds niet kiezen tussen Assassin of Ranger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
Dantar schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:07:
Zo was ik bij 1 van mijn Destiny Quests dood gegaan, dus krijg ik een debuff. De 2e poging skip ik de cutscene -altans dat probeer ik- , maar blijft mijn game hangen in de cutscene, waardoor ik neergemept wordt terwijl ik niets kon doen. Derde poging had ik zoveel debuffs door de eerste 2x dood te gaan dat ik niet genoeg schade meer kon doen.
had precies hetzelfde, in die warehouse...

3de x kreeg ik na de 3 normale inside geen extra meer dus kon ik naar buiten lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:53
Goed, aangezien de servers nu down zijn is dit een mooie gelegenheid om wat ervaringen te typen.

Class: Tempest of Set
Server: Fury PVP

Ik ben net level 20 geworden, en tot nu toe vind ik het een fantastisch spel :) Het hoge RPG gehalte, zeker in het begin, spreekt me erg aan. Je zit op die manier veel meer in het spel, in plaats van alleen maar de standaard "kill X quests" te doen.

Wat ook HEEL erg impressive is is het level design. Nog niets tegen gekomen dat het hetzelfde uitziet. Werkelijk alles is met de hand gedesigned tot in het kleinste detail. Dit in tegenstelling tot andere mmo's waar ik vaak de indruk krijg dat je op een groote vlakte loopt waar wat objecten op zijn geplempt. Of zoals bij WoW waar van elk type gebouw 1 model is, welke overal wordt gebruikt :P

Het ganken op de PVP servers lijkt mee te vallen, of misschien heb ik erg geluk gehad. Af en toe kom je een wow kiddie tegen die het leuk vind om in stealth achter je te campen en je te pakken als je 10% hp hebt, maarja hier doe je niets tegen. Mocht je teveel last hebben van bepaalde gankers kun je simpelweg naar een andere instance jumpen en rustig verder gaan. PVP zelf is overigens, net als in de open beta, nog niet echt balanced, maargoed dat is te verwachten op de lage levels.

Ben ook nog een bug tegen gekomen. Als je tijdens het casten van Path of Ashura naar je desktop alt tabbed, dan ontstaat er een memory leak, waardoor het spel crashed als je terugswitched. Workaround is simpel, niet tabben tijdens die cast ;)

Al met al dus een dikke aanrader :D

/edit

HIER nog een random screenshot van de underhalls.

[ Voor 3% gewijzigd door hapSnap op 18-05-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

De Tempest of Set is ook nog een leuke class ook. Ben zelf level 19, ga nu beginnen met de laatste Destiny Quest, maar ook mijn server is down.
Ik had niet gedacht dat de class zo sterk was solo. Maar hij heeft een paar dikke AoE spells en goede healing.

Wat met opvalt is dat er veel te veel quests zijn, het is duidelijk dat Tortage eerst singleplayer was bedoelt. Want je hoeft maar een paar Day quests te doen naast je Destiny Quests om 20 te geraken. Ik ben niet eens naar de Wine Cellar dungeons en White Sands geweest. En daar zijn wel 20 quests.

Screens van mijn ToS. Settings, alles op zijn hoogst, AA op 4x.

Check de XP :(
Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/epeujp.png

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/sfko0l.png

Mooi plekkie aan het water
Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/1zehz68.png

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer mooi gemaakte filmpjes door een fan:
http://www.vimeo.com/979242
http://www.vimeo.com/999007

(mocht je nog niet overtuigd zijn)
(dit is directx9 niet 10 btw)

ps. lvl24 Priest of Mitra, helemaal verslaafd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Weet iemand hoe je de chat channels wat breder kan maken? Heb wat zitten klikken op de opties bij het chat gedeelte maar ben het niet tegengekomen.
Is zo onoverzichtelijk nu.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

Nowa schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:17:
Weet iemand hoe je de chat channels wat breder kan maken? Heb wat zitten klikken op de opties bij het chat gedeelte maar ben het niet tegengekomen.
Is zo onoverzichtelijk nu.
Idd, en is het mogelijk om de font kleur te veranderen? Of iig de achtergrond wat donkerder te maken, want ik kan de helft van de tijd niks lezen omdat de wereld dezelfde kleur heeft als de tekst :P

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breder maak je het door iets over de rand te staan met muis en slepen,

Achterground maak je donkerder door in opties onder interface, naar ondere te gaan en bij chat background overlay of iets dergelijkt het aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je emotes doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Laatst online: 06-04-2022
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:09:
ik had ook een hoop bugs gevonden zo krijg je op lvl 6 of 7 een crossbow als quest reward

Dat komt doordat jouw class pas op level 50 crossbows kan gebruiken.
Jij bent zeker ook Guardian? Iig. zal je zien dat die level requirement voor alle crossbows die droppen geldt.

@Ivovh: doe emotes door /e of /emote in te typen en dan twee keer op tab te drukken voor de volledige lijst. Je kan natuurlijk ook gewoon /e greet oid. intypen om de emote handmatig in te voeren.

[ Voor 19% gewijzigd door Droniac op 18-05-2008 21:29 ]

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:22:
Breder maak je het door iets over de rand te staan met muis en slepen,

Achterground maak je donkerder door in opties onder interface, naar ondere te gaan en bij chat background overlay of iets dergelijkt het aan te passen.
Thanks ;)

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

heb een rare bug; ik zie nl. compleet geen magic animations, ik hoor mijzelf of de vijand iets casten, ik zie ze spastisch met de handen doen maar verdere effecten zoals "brimstone and fire" zie ik niet... ik draai op medium met pix shader 2.0.

iemand dit tegengekomen/opgelost/enigidee/ijstaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

DA's geen bug, sommige classes (zoals ToS) krijgen op level 50 de ability om een crossbow te gebruiken. Andere classes kunnen dat vanaf level 1.

Ben het trouwens helemaal eens met hoe mensen reageren over de looks van het spel, het ziet er echt prachtig uit. De quests zijn ook leuk, alleen jammer dat er nog het e.e.a. aan bugs inzitten. Ik hoop dat ik na de maintenance met m'n ToS verder kan.

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 18-05-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap er niks van, kom sinds gisteravond niet meer op het forum.

Niet met mijn AOC-account inlog en ook niet met de Forum-account die ik vorige week had aangemaakt. Tot gister had ik geen probleem om erop te komen.
Ik kan ook geen nieuwe aanmaken - registratie is gesloten lijkt het.

Meer mensen die hier last van hebben?

Zeer vette game trouwens tot nu toe, valt me helemaal niks tegen, behalve wat kleine dingetjes zoals het chatvenster idd, en de combat is af en toe wat rommelig, dit mogen ze van mij nog wel wat smoother maken. Zowiezo is de hele UI nog niet echt af heb ik het idee, laat die addons maar komen.

En dan wordt het toch tijd voor een nieuwe PC, bij high settings kom ik toch niet hoger dan 15 FPS. Kan het op medium goed spelen maar dan ziet het er allemaal toch wat minder mooi uit, nog steeds veel mooier dan bijvoorbeeld WOW maar toch, ik wil alles eruit kunnen halen.

BTW: ik heb een Dark Templar op Bori PVE, ga het vanavond eens op FFA proberen - als de server nog online wil komen dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:46:
Snap er niks van, kom sinds gisteravond niet meer op het forum.

Niet met mijn AOC-account inlog en ook niet met de Forum-account die ik vorige week had aangemaakt. Tot gister had ik geen probleem om erop te komen.
Ik kan ook geen nieuwe aanmaken - registratie is gesloten lijkt het.

Meer mensen die hier last van hebben?

Zeer vette game trouwens tot nu toe, valt me helemaal niks tegen, behalve wat kleine dingetjes zoals het chatvenster idd, en de combat is af en toe wat rommelig, dit mogen ze van mij nog wel wat smoother maken. Zowiezo is de hele UI nog niet echt af heb ik het idee, laat die addons maar komen.

En dan wordt het toch tijd voor een nieuwe PC, bij high settings kom ik toch niet hoger dan 15 FPS. Kan het op medium goed spelen maar dan ziet het er allemaal toch wat minder mooi uit, nog steeds veel mooier dan bijvoorbeeld WOW maar toch, ik wil alles eruit kunnen halen.

BTW: ik heb een Dark Templar op Bori PVE, ga het vanavond eens op FFA proberen - als de server nog online wil komen dan :X
Had ik ook dat forum gedoe. Maar jij en ik keken op de verkeerde plek. Dit is de goede url, http://forums-eu.ageofconan.com

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didek
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 16:14

Dit is geen bug. Waarschijnlijk ben je een class die op level 50 crossbows kan gebruiken. Een aantal van de casters krijgen dit later.

NM dit was al gezegd ><

[ Voor 3% gewijzigd door Didek op 18-05-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
Tarib
Community Team

Update

--------------------------------------------------------------------------------

The maintenance work will take one hour longer. So the servers will be back up around 21:00 GMT. We naturally want to make sure that everything works as intended before we open the servers again.

Thank you for your patience.
===

op aoc forum... 11u vanavond hopelijk up, gister waren ze ook half uur eerder klaar dan ze zeiden dus hopen dat het nu ook zo is (van het laatste uur dan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar goed dat er even maintenance is :)

Ben nu lvl 19 Guardian en helemaal ondersteboven van het spel (vooraf niet geheel verwacht). De guardian speelt lekker weg, kan flink wat klappen opvangen en de AoE attacks zijn simpelweg bruut :)

Ben benieuwd wat de "echte" wereld gaat brengen!

Voor mensen die mij toe willen voegen:
Server: Ymir
User: Mayric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

Meh, gisteren vond ik het niet zo erg, morgen gaat mijn wekker weer lekker vroeg :(

Tis niet anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn hier mensen die necro spelen?
ben benieuwd waar jullie je skill points in doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Laatst online: 14-12-2023
Iemand anders die zit te balen dat er geen verlofruimte meer was op werk? :)

Ben trouwens erg benieuwd naar het aantal subscribers na 1 of 2 maanden....

[ Voor 34% gewijzigd door Dantar op 18-05-2008 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
50min :(

EDIT

49 yay

...

[ Voor 60% gewijzigd door jezzer op 18-05-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Dantar schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:04:
Iemand anders die zit te balen dat er geen verlofruimte meer was op werk? :)

Ben trouwens erg benieuwd naar het aantal subscribers na 1 of 2 maanden....
lol ja ik, kon geen vrij meer krijgen.. de hele week niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappen ze daar nou echt niet dat sommige mensen ondertussen al veel te verslaafd zijn om 3 uur te wachten? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

serieus he, ik zit al sinds de servers onderuit gingen AOC youtube filmpjes te kijken, AoC forums te lezen,... laatste keer dat ik zo hyped was, was toen WoW released werd... ik word hier te oud voor :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook dat forum gedoe. Maar jij en ik keken op de verkeerde plek. Dit is de goede url, http://forums-eu.ageofconan.com
Nope dat is het niet, ik zit echt wel op het goede (EU) forum.

Ik krijg:

vBulletin Message

You have entered an invalid username or password. Please press the back button, enter the correct details and try again. Don't forget that the password is case sensitive. Forgotten your password? Click here!

Probeer het morgen wel weer, de site is nu toch zo traag als dikke stront, iedereen wil erop nu :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
ik heb gelukkig 3 wkn vrij, maja, kon ook 7 pakken tot het eind van me contract maar 3 wkn moet wel genoeg zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:12:
serieus he, ik zit al sinds de servers onderuit gingen AOC youtube filmpjes te kijken, AoC forums te lezen,... laatste keer dat ik zo hyped was, was toen WoW released werd... ik word hier te oud voor :-P
Blij dat ik niet de enige ben :)
Voel ik me wat normaler...

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2008 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:14:
[...]

Blij dat ik niet de enige ben :)
Voel ik me wat normaler...
Mijn naam is Erik...en ik ben.... MMORPG verslaafde...

*applaus*

mag ik nu koffie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:14:
[...]

Nope dat is het niet, ik zit echt wel op het goede (EU) forum.

Ik krijg:

vBulletin Message

You have entered an invalid username or password. Please press the back button, enter the correct details and try again. Don't forget that the password is case sensitive. Forgotten your password? Click here!

Probeer het morgen wel weer, de site is nu toch zo traag als dikke stront, iedereen wil erop nu :O
Op http://register.ageofconan.com/account kan je forum details instellen a.k.a username en wachtwoord. Daarmee kan je dan inloggen op het forum. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Alvast even een polletje :+

Poll: Ik speel een
Guardian
Conqueror
Dark Templar
Barbarian
Ranger
Assassin
Tempest of Set
Priest of Mitra
Bear Shaman
Demonologist
Necromancer
Herald of Xotli
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=290138&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

Sjah, nu mooi de tijd gehad om zo'n poll te maken he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

gestemd :)

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inderdaad wel erg benieuwd naar de verdeling van de classes.
De underdog spelen is leuk :P

Geef warcraftconanrealms.com aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
8 votes en 3 barbs.... tjah, voor conan is barb ook leukste om mee te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Laatst online: 20-10-2024
Eerste HoX zie ik (ik). :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

shit, cola over mn keyboard gespuugd...

http://www.youtube.com/watch?v=mZHoHaAYHq8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

so far enigste necro:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Nog meer mensen die uiteindelijk ook op Aquilonia zijn gaan spelen?

Me = Deirdre, lvl 23 cimmerian ranger. Gave class, tot nu toe erg blij dat ik ervoor gekozen heb als main. Binnenkort maar eens op zoek gaan naar een leuke guild, dat voegt toch nog wat meer fun toe. Zeker als je regelmatig speelt, zoals bij mij zeker het geval zal zijn.

Helaas geen tijd meer om vandaag te spelen, morgen gaat de wekker weer vroeg :'(

/edit: tot nu toe eerste ranger :)

[ Voor 4% gewijzigd door XXlerator op 18-05-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
Enig idee of het speelbaar is op een X1950XT? Tis wel erg verleidelijk om weer een verslaving te starten.. :$

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Laatst online: 10-09 00:33
niet meer =p achja ik ben pas lvl 14 :( pas 5 uur kunnen spelen :O
dat overdregen gedoe met je hebt een uber pc nodig etc valt echt super mee gelukkig <33 ik ben verslaafd denk ik

edit: Dat moet wel lukken ubernerd

[ Voor 9% gewijzigd door Willie Billie op 18-05-2008 22:35 ]

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op http://register.ageofconan.com/account kan je forum details instellen a.k.a username en wachtwoord. Daarmee kan je dan inloggen op het forum. Succes!
Ah daar had ik het nog niet geprobeerd, moet lukken _/-\o_

Ach ja...

vBulletin Message
The forums are currently down for maintenance
Please check back soon

Die gasten van Funcom zijn goed bezig zo op de zondagavond 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

Hadden ze een announcement voor gemaakt, ging ook een klein half uur duren :p

@Ubernerd

Zeker wel, Ik zelf speel het op een X1950Pro (agp-tje zelfs:P) ICM met q6600@ stock (lang verhaal)
Het loopt redelijk.
Maarjah, de hoogste settings kun je iig wel vergeten :D Maar dat zal je denk ik niet uitmaken.,

[ Voor 60% gewijzigd door Shoarma kip op 18-05-2008 22:42 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.