Conceptronic CFULLHDMA allesspeler ervaringstopic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 138.740 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-05 13:55

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 262736 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 06:30:
Zit er sterk over na te denken om ook dit apparaat aan te schaffen.
Ik zit echter met 2 prangende vragen.

1) Zijn alle gedane test hier in dit forum gedaan met een gigabit net werk of nog met 100MB.
Met andere worden moet ik al direct mijn netwerk upgraden naar een gigabit netnerk?
Of is er ook met een 100Mb netwerk goed te werken?

2) In dit forum wordt gesproken over een nieuwe beta firmware, maar waar is deze te downloaden?
je moet het zo zien: de Sigma Designs chipset kan standaard 10/100 aan. en haalt daarbij een gemiddelde throughput tussen 5 en 8MB/s wanneer er een 10/100 chip gebruikt wordt.

Echter is er bij de CFULLHDMA besloten om er een PCI controller en Gigabit chip te gebruiken omdat hierbij gebleken is dat dan de volle bandbreedte van de SigmaDesigns chip gebruikt kan worden. De interne bandbreedte kan dan met ongeveer 3MB/s verhoogt worden tot 11MB/s.

maw: als ik de mogelijkheid krijg om bandbreedte in welke vorm dan ook geen belemmering te laten
zijn voor een high-bitrated stream, waarom zou ik dat de gebruikers onthouden?

Wellicht merk je totaal geen verschil tussen een 10/100 en een 10/100/1000 netwerk, maar dat mag getest worden ;-) in ieder geval zal de gigabit verbinding op de cfullhdma niet de bottleneck zijn.

Beta firmware(s) kunnen, indien beschikbaar, als beta tester via mij verkregen worden (zie mijn website).

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237857

10/100mbps werkt vlekkeloos !, geen probleem ik zit ook niet met een gigabit netwerk

Van dat dts geluid kan wel, ik zal hem van't weekend is bij ne vriend testen via spdif

Valt er iets aan die distortion van pixels te doen bij 1080p bestanden ? misschien reeds gefixed in een beta versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143634

Anoniem: 262736 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 06:30:
Zit er sterk over na te denken om ook dit apparaat aan te schaffen.
Ik zit echter met 2 prangende vragen.

1) Zijn alle gedane test hier in dit forum gedaan met een gigabit net werk of nog met 100MB.
Met andere worden moet ik al direct mijn netwerk upgraden naar een gigabit netnerk?
Of is er ook met een 100Mb netwerk goed te werken?
Aanschaffen? Doen! Ik vind het een superding. Nog niet perfect (firmware), maar daar wordt hard aan gewerkt door Conceptronic en wij worden gelukkig op de hoogte gehouden. Zowel hier als op de website van zeroday (firmware verbeteringen).

Ik heb gisteren de firmware geupgrade en de Samba functionaliteit kunnen gebruiken! mooie feature. Ik hoef niet meer met mijn externe hdd van pc naar cfullhdma lopen!!

Je merkt waarschijnlijk niet het verschil tussen 10/100 en 10/100/1000. Ik heb gisteren een full hd 5.1 film zonder haperingen zitten kijken terwijl de pc een full hd film met 6 Mbit/s aan het downloaden was. De film staat op een exteren hdd die via usb aan mijn pc is gekoppeld. Ik heb een 10/100 router en een trage pc (athlon 1700).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:42
Ook maar eentje besteld, kon het niet laten... :)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kost idd geen geld en is zijn geld meer dan waard!

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 237857 op 23-05-2008 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262736

zeroday schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:48:
[...]

je moet het zo zien: de Sigma Designs chipset kan standaard 10/100 aan. en haalt daarbij een gemiddelde throughput tussen 5 en 8MB/s wanneer er een 10/100 chip gebruikt wordt.

Echter is er bij de CFULLHDMA besloten om er een PCI controller en Gigabit chip te gebruiken omdat hierbij gebleken is dat dan de volle bandbreedte van de SigmaDesigns chip gebruikt kan worden. De interne bandbreedte kan dan met ongeveer 3MB/s verhoogt worden tot 11MB/s.

maw: als ik de mogelijkheid krijg om bandbreedte in welke vorm dan ook geen belemmering te laten
zijn voor een high-bitrated stream, waarom zou ik dat de gebruikers onthouden?

Wellicht merk je totaal geen verschil tussen een 10/100 en een 10/100/1000 netwerk, maar dat mag getest worden ;-) in ieder geval zal de gigabit verbinding op de cfullhdma niet de bottleneck zijn.

Beta firmware(s) kunnen, indien beschikbaar, als beta tester via mij verkregen worden (zie mijn website).
Bedankt voor de info zeroday en andere!!

Ik heb hem inmiddels besteld.
Tevens ook maar gigbit switch en PCI kaartjes besteld, kan nooit kwaad gezien de toekomst.
Tevens heb ik al een laptop met ook al een gigabit controller erin.

Zou gauw ik hem heb meld ik me op jouw site zeroday, ik zou dan ook graag willen testen met de nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 237857 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:59:

Valt er iets aan die distortion van pixels te doen bij 1080p bestanden ? misschien reeds gefixed in een beta versie ?
alle bestanden die problemen geven heb ik nodig, anders kan ik ze niet verifieren. Alle 'probleem' bestanden moeten dan ook door de codec pro gedebugged worden. Een gspot file of een mediainfo file helpt daarbij helaas niets..
Ik heb het geprobeerd, maar het helpt niet om iets 'snel' te fixen, dus al mijn bestanden gaan de oceaan over eens per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hello, je vind die distorted 1080p mkv's gewoon op nieuwsgroepen

via nieuwszoeker gewoon zoeken op "1080p ctrlhd sample"

vb : die van elizabeth the golden age heeft veel distortion en geen geluid (DTS)
en nog vele andere spijtig genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 237857 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:02:
Hello, je vind die distorted 1080p mkv's gewoon op nieuwsgroepen

via nieuwszoeker gewoon zoeken op "1080p ctrlhd sample"

vb : die van elizabeth the golden age heeft veel distortion en geen geluid (DTS)
en nog vele andere spijtig genoeg
Wil je DTS dan zul je een DTS apparaat (versterker) / luidspreker eraan moeten hangen, dat gaat de CFULLHDMA niet voor je doen. DTS doet ie alleen passthrough.

Ik heb thuis ook hetzelfde probleem: wel DTS content, maar geen apparatuur om het af te spelen, erg irritant als je daar pas achter komt als je het bestand binnen hebt gehaald.
de player kan en mag DTS niet omzetten naar bijv. Stereo ivm licenties

Het distortion zien we inderdaad (blokjes), daar heb ik al wel meer data van langs zien komen. Is een beetje 'brak' gedecodeerd, maar dat schijnt wellicht wel opgelost te kunnen worden. Eerst maar eens zien om wat van die bestanden de grote plas over te krijgen.

Dat Elizabeth probleem is ongeveer gelijkwaardig aan de Planet Earth issue.
een sample van Elizabeth heb ik hier inmiddels.

[ Voor 13% gewijzigd door zeroday op 23-05-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer van die DTS, zijn er lcd-tv's die deze decoding hebben ingebouwd ? (over hdmi kabel), of bestaat dit niet ?

dus gewoon DTS stream convertern en terug in mkv capsule plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 09:20

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Persoonlijk denk ik altijd dat als je een HD speler koopt je ook een HD TV zou moeten hebben en daar hoort een goeie DD en DTS versterker bij... anders is het een sportauto met een dieseltje, daar geniet je gewoon minder van.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat is waar, maar het gaat hier over nen 32" lcd samsung tv ... :p dus nog niet echt home theather materiaal, maar hd ziet er gewoon goed uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Je zal idd nooit zeggen 'jammer dat ik die HD speler heb gekocht, heb daar echt spijt van' ;)

Edit:

Dracula heeft ook veel last van artifacts.
De NZB heb ik HIER klaar staan. Het is een dir met NZB's van probleemfilms. Nu staat er nog alleen dracula.nzb, maar zodra ik er mee heb komen ze daar in te staan. Dracula is al vrij oud, van 7 december, maar met Giganews o.i.d. nog steeds te vinden.

Edit 2:

Feature request (of meer een kleine modificatie):
Instelbare fontgrootte. Ik kijk op een 46" TV die letters zijn HUGE! Ik heb graag de optie een wat kleinere font te kiezen waardoor ik meer regels tegelijk kan zien. Over regels gesproken, je kan nu niet zien hoe ver je in de dir bent. Graag een soort van slider aan de zijkant (zoals in windows) zodat je kan zien hoe ver je al gescrolled bent.

[ Voor 101% gewijzigd door Tijgert op 24-05-2008 02:23 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chips. Ik heb mijn kostbaarste media bezit (dvd's van mijn kids) omgezet naar iso files, maar de cfullhdma speelt ze niet af. Zelfde probleem als wat tijgert al eerder aangaf. Laten wij hopen dat daar een fix voor komt.

Overigens speelt ie fantastic.four.special.edition.iso (dvd9) wel af. Bij die film heb ik subs gedownload en als external subs afgespeeld. En hij doet het. De subs en de video lopen totaal niet in sync. Maar waarschijnlijk komt het door de extra lange versie van de special edition. Ik heb dus niet de juiste ondertitels van de film. Maar ik ben in ieder geval blij dat externe subs weergegeven worden. Nu nog verder experimenteren. Overigens, als er een externe sub staat, dan toont hij 'm altijd. Je kunt 'm niet uitzetten. Je kunt de srt file uiteraard met de pc een andere naam geven.

*** Aanvulling:
Beta versie 1.09.07.06 speelt geen enkele iso file af. Ik ben terug gegaan naar internet release versie 1.09.03.06 en die speelt bij mij alle iso files af! Soms heeft ie een probleem om het geluid af te spelen. Terug naar het dvd menu en opnieuw proberen geeft dan wel geluid.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 143634 op 25-05-2008 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-05 21:33
Is het mogelijk om een IP/hostname op te geven als Samba share? Of moet je verplicht door het netwerk browsen?

Ifso, is het een mooi apparaat om aan te schaffen :P Zodra de Samba functionaliteit uit beta stadium is natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207543

Dit lijkt mij een mooie speler voor een mooie prijs alleen HDMI 1.1 ipv HDMI 1.3? Dit is toch jammer dat je dan geen deep collor ondersteuning heb en ook audiosync problemen kunt hebben verder ontbreekt daardoor ook dolby -hd en dts-hd. Zie bron HDMI 1.3 uitleg.
Is dit later nog toe te voegen doormidel van firmware update of is dit alleen hardware matig op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-05 18:35
Anoniem: 143634 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:39:
Chips. Ik heb mijn kostbaarste media bezit (dvd's van mijn kids) omgezet naar iso files, maar de cfullhdma speelt ze niet af. Zelfde probleem als wat tijgert al eerder aangaf. Laten wij hopen dat daar een fix voor komt.
Dit vind ik ook wel een belangrijk item, aangezien ik hetzelfde van plan ben. Gebruik nu een Philips streamium 300i maar daarbij hapert het beeld nogal eens bij divx (via bekabeld netwerk). Mijn kinderen beginnen erover te klagen en wil dus alles omzetten naar iso's of eventueel divx behouden als de CFULLHDMA deze wel goed aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hdmi 1.3 deep color is iets voor future use, zelfs hd-dvd en blueray zijn maar 24bits ... voor alles 48bits is zijn we weer minstens 7jaar verder... en koop je van alles toch nieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

zeroday schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 06:50:
hardware, menustructuur, ondersteuning, support, functionaliteit etc..
Toevallig ook ASS-support (waarbij embedded font support het helemaal af zou maken) ?

In het changelog zie ik
code:
1
2
v01.08.07
1. Support MKV built-in subtitle.

staan, maar dat zegt vrij weinig.

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Beta versie 1.09.07.06 speelt geen enkele iso file af. Ik ben terug gegaan naar internet release versie 1.09.03.06 en die speelt bij mij alle iso files af!
Hmmm... dan ga ik die maar niet eens proberen denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 143634 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:39:

*** Aanvulling:
Beta versie 1.09.07.06 speelt geen enkele iso file af. Ik ben terug gegaan naar internet release versie 1.09.03.06 en die speelt bij mij alle iso files af! Soms heeft ie een probleem om het geluid af te spelen. Terug naar het dvd menu en opnieuw proberen geeft dan wel geluid.
Klopt, was ik al achter ... zit je maar te drukken op die play toets... gebeurd er nix..
Maandag maar een oplossing voor verzinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102464

Kan ik een harde schijf in deze unit plaatsen? Volgens mij niet toch?

Ik heb alleen maar 100Mb op mijn computer, is dat voldoende om Full HD te kunnen streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 207543 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 18:51:
Dit lijkt mij een mooie speler voor een mooie prijs alleen HDMI 1.1 ipv HDMI 1.3? Dit is toch jammer dat je dan geen deep collor ondersteuning heb en ook audiosync problemen kunt hebben verder ontbreekt daardoor ook dolby -hd en dts-hd. Zie bron HDMI 1.3 uitleg.
Is dit later nog toe te voegen doormidel van firmware update of is dit alleen hardware matig op te lossen.
HDMI 1.1. wordt gebruikt, 1.3 is met deze hardware niet mogelijk.
AudioSync kan zowel op 1.1 als op 1.3 problemen geven. Je kan namelijk aan de TV via HDMI vragen wat voor soort bitrate je de audio af moet spelen 48.000 /. 32.000 etc..
echter er zijn verschillende merken / typen tv's die daarin afwijken van elkaar, waardoor er lipsync issues voor kunnen komen, waar de ene TV perfect afspeelt en de andere dus niet,

Dus van die oplossing is maar afgestapt omdat dit niet betrouwbaar bleek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 102464 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 09:46:
Kan ik een harde schijf in deze unit plaatsen? Volgens mij niet toch?

Ik heb alleen maar 100Mb op mijn computer, is dat voldoende om Full HD te kunnen streamen?
Geen ruimte voor een HDD, geen connectoren.
Wel een externe USB HDD
100MB netwerk is normaliter voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Tijgert schreef op zondag 25 mei 2008 @ 07:13:
[...]
Hmmm... dan ga ik die maar niet eens proberen denk ik zo...
Daarom is het ook een beta hé ;-) en was alleen maar om de p24 feature te testen;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Jungian schreef op zondag 25 mei 2008 @ 01:05:
[...]

Toevallig ook ASS-support (waarbij embedded font support het helemaal af zou maken) ?

In het changelog zie ik
code:
1
2
v01.08.07
1. Support MKV built-in subtitle.

staan, maar dat zegt vrij weinig.
geef me een bestand met ASS support en we gaan het bekijken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102464

HDMI 1.1
Released May 20, 2004.

Added support for DVD Audio.

[edit] HDMI 1.2
Released August 8, 2005.

Added support for One Bit Audio, used on Super Audio CDs, up to 8 channels.
Availability of HDMI Type A connector for PC sources.
Ability for PC sources to use native RGB color-space while retaining the option to support the YCBCR CE color space.
Requirement for HDMI 1.2 and later displays to support low-voltage sources.

[edit] HDMI 1.2a
Released December 14, 2005.

Fully specifies Consumer Electronic Control (CEC) features, command sets, and CEC compliance tests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207543

Is het bij de CFULLHDMA ook mogelijk om Art and movie database in html using Moive Collector te gebruiken zoals bij de popcornhour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Top zeg, vrijdag besteld, zaterdagochtend tnt mannetje aan de deur! Op het eerste gezicht prima apparaat, alles voelt solide aan en alle kabels die je maar nodig zou kunnen hebben zitten erbij. Verder nog weinig tijd gehad om er echt mee te spelen, maar komt deze week wel goed...

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Niet online

Jungian

>_<

zeroday schreef op zondag 25 mei 2008 @ 09:58:
geef me een bestand met ASS support en we gaan het bekijken ..
Ik heb er nu een aantal uurtjes opzitten, maar een kleine sample Matroska/MP4 met een ASS-subtitle stream is blijkbaar nergens te vinden... -knip-

[ Voor 18% gewijzigd door Jungian op 01-06-2008 11:06 ]

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Erg interessant apparaat.
Heb al een NAS apparaat van COnceptronic en ben daar zeer over te spreken en zou mooi zijn in combinatie met dit apparaat.
Mijn vraag is eigenlijk hoe verhoud dit apparaat zich in de vergelijking tot de Popcorn A100.
Specs lijken een beetje hetzelfde ook de chipset, misschien dat iemand meer info heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbertens
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-05 17:31
Ik zit er aan te denken om dit apparaat aan te gaan schaffen, echter pas als ik ben verhuisd.
Omdat ik in het nieuwe huis alles meteen goed aangesloten wil hebben, wil ik graag weten of het volgende mogelijk is.

Mijn computer maakt via een WIFI verbinding contact met mijn router, deze router staat bij mijn tv en de CFULLHDMA wordt via een netwerkkabel aangesloten op de router. Hierdoor zou ik in principe al in staat moeten zijn om de beelden van mijn pc af te streamen, maar ik besef dat dit niet vlekkeloos zal gaan verlopen ivm draadloze verbinding. Daarom wilde ik een externe harde schijf via USB koppelen aan de CFULLHDMA.
Kan ik via mijn computer bestanden op de externe harde schijf zetten, als deze verbonden is met de mediaspeler? Of te wel, kan ik via de draadloze verbinding, via de mediaspeler de harde schijf benaderen vanaf mijn computer?
Ik vrees zelf dat dit niet zal gaan lukken en dat ik voor dit geintje een externe harde schijf zal moeten nemen met netwerk mogelijkheid (welke dan eventueel via USB gekoppeld wordt aan de CFULLHDMA), of dat ik de harde schijf steeds los moet koppelen en aan mijn pc moet hangen als ik bestanden wil toevoegen.

Iemand een idee of mijn plan kan werken?

[ Voor 5% gewijzigd door rbertens op 25-05-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als de usb hdd is aangesloten op de cfullhdma, dan kun je de hdd niet vanaf je pc benaderen.
Als de usb hdd is aangesloten op de pc, dan heb je mogelijk een probleem bij het draadloos streamen. Maar misschien heb je geluk en geeft dat geen probleem. De cfullhdma heeft een Samba client waarmee het mogelijk is bestanden van een pc rechtstreeks te benaderen. Je hebt dus geen media server nodig. Het is pure dataoverdracht. Je wlan signaal moet dan wel sterk genoeg zijn.
Maar je gaat verhuizen. Dat is toch de gelegenheid om alles netjes bedraad te connecteren? Een nas is dan overbodig (en duurder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:18
Ik zit zelf erg te twijfelen tussen een apparaat als dit en het zelf bouwen van een htpc. Wie heeft er ervaring met beide en kan mij wat advies geven? Wat ik wil, is een speler, die eenvoudig in gebruik is, gebruikt kan worden zonder de tv aan te hebben, en 720P aan kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een HTPC is veel te groot voor in de living te zetten... that's it :p terwijl die conceptronic maar zo groot is als een router die fanless is en GEEN geluid maakt en veel minder stroom verbruikt

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 237857 op 26-05-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Een HTPC te groot? In een mooie HTPC behuizing niet hoor, en ze zijn ook prima fanless te krijgen. Ik heb het zelf ook overwogen, maar een van de grootste voordelen van een HTPC vond ik ook meteen het grootste nadeel: je kan alles precies zo instellen als je wil. Dit geeft wel een enorme vrijheid, maar kost ook verschrikkelijk veel tijd. Met dit ding kan je simpleweg weinig aanpassen dus daar gaat de tijd niet in zitten. Goed met een HTPC kan je ook wel wat meer: internetten, spelletjes spelen, etc maar als ik dat wil pak ik m'n playstation wel of ga ik achter m'n pc zitten.
Ik heb overigens een klein probleempje: mijn live365 en windows logingegevens worden niet onthouden, ik moet ze elke keer als ik het apparaat uit en aan heb gezet opnieuw invullen. Erg irritant,is dit normaal? ik gebruik de laatste firmware van internet voor zover ik weet. Ook heb ik een aantal files die niet spelen, maar ik moet nog even kijken of deze files niet gewoon corrupt zijn, hier kom ik op terug.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

ik zie deze 'bug' vermeld staan bovenin:
"- Ondertitels in ongewenste kleuren (geel en blauw al gezien). "
Waar komt dit voor?

Zover ik weet pakt de cfullhdma de informatie uit de IFO file, dus als daar gemeld staat dat ondertitels in een kleur blauw of geel moet komen, dan wordt dat ook zo getoond.

Dus zou je dit meer kunnen specificeren? Want het kan een verkeerde intepretatie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AAS bestanden specifieren kleur in MKV's onder andere, deze gebruiken externe fonts die mee in de MKV file zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@SIG69 een HTPC om jouw maat kost wel een pakje meer dan een gewone htpc en alsook de cfullhdma

Voor die DTS tracks, naar welke codec kan je deze best converten zodat de HDMI deze kan weergeven en als je via de spdif gaat ook nog eens getrouw is aan de verschillende boxen ? ac3 6ch of AAC HC 6 ch ?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 237857 op 26-05-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
zeroday schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:53:
ik zie deze 'bug' vermeld staan bovenin:
[...]
Waar zie je dit? Op een site waar je bugs kan melden / feature requests kan doen? Ik heb het hele topic nog een keer doorgespit maar kan niet echt een link vinden, ook op jou site niet. Heb oo knog wel een paar puntjes...
Anoniem: 237857 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:59:
@SIG69 een HTPC om jouw maat kost wel een pakje meer dan een gewone htpc en alsook de cfullhdma
Heb je helemaal gelijk in natuurlijk, heeft ook in mijn afweging meegespeeld om toch de cfullhdma te bestellen.

[ Voor 29% gewijzigd door sig69 op 26-05-2008 12:30 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

sig69 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:29:
[...]

Waar zie je dit? Op een site waar je bugs kan melden / feature requests kan doen? Ik heb het hele topic nog een keer doorgespit maar kan niet echt een link vinden, ook op jou site niet. Heb oo knog wel een paar puntjes...
allereerste posting van de thread, de introductie ..
en dat daar bugs in vermeld worden vind ik best ok, maar dan moeten het wel geverifieerde bugs zijn.

bugs en gewenste functionaliteiten mag je me altijd, via m'n site, of via private e-mail melden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
Het enige wat me nog onduidelijk is, is of de speler ook te bedienen is zonder beeld, dwz, muziek afspelen en bedienen door een webinterface of remote desktop of iets dergelijks. Het systeem draait op linux, is deze via SSH te benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

bastichelaar schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:59:
Het enige wat me nog onduidelijk is, is of de speler ook te bedienen is zonder beeld, dwz, muziek afspelen en bedienen door een webinterface of remote desktop of iets dergelijks. Het systeem draait op linux, is deze via SSH te benaderen?
Nope, vooralsnog niet remote te bedienen of zonder scherm.
Product draait op linux.
SSH praat ie nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
Die beta firmware, wordt die door Conceptronic zelf gemaakt? Enige kans dat het in de toekomst opengezet gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

bastichelaar schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:43:
Die beta firmware, wordt die door Conceptronic zelf gemaakt? Enige kans dat het in de toekomst opengezet gaat worden?
wat bedoel je precies met 'opengezet' gaat worden?

Het product maakt gebruik van opensource, dus is de broncode, zover noodzakelijk volgens de licenties, openbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
"- Ondertitels in ongewenste kleuren (geel en blauw al gezien). "
Dit heb ik weer verwijderd omdat bleek dat andere DVD software dezelfde kleuren gaf. De fout zit hem dus niet in de CFULLHDMA maar in de DVD zelf. 'Oops'
Heb ook nog wel een paar puntjes...
Vooruit met de geit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In mkv's switchen van audio-stream gaat spijtig genoeg nog niet ;), anyway DTS geconvert naar AAC LC 6ch en AC3 6ch en terug in de MKV bestand gemerged en dan krijgen we wel geluid, is toch iets ;) Nu handig programmake ervoor vinden aangezien je er een aantal nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Tijgert schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:05:
[...]
- DTS en DD passthrough doet hij al, mijn versterker laat dat heel mooi zien en dat klinkt top. Of dat ook met .WAV bestanden is weet ik niet en kan ik ook niet testen, ik heb ze niet.
WAV bestanden met DTS gecodeerde multichannel audio kun je downloaden op bv:

http://www.sr.se/cgi-bin/mall/index.asp?ProgramID=2446
http://www.kellyindustries.com/diy_5_1.html
http://www.diatonis.com/downloads.html
http://www.masterpinguin.de/surround/index.htm
http://www.dts-phile.com/downloads/download-main.html

En dan de newsgroepen natuurlijk: alt.binaries.sounds.dts

Ik ben razend benieuwd of deze afgespeeld kunnen worden. (heb ca 450 surround albums als WAV bestanden op de HD staan...)

[ Voor 4% gewijzigd door joopv op 26-05-2008 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Niet online

Jungian

>_<

nvm.

[ Voor 92% gewijzigd door Jungian op 26-05-2008 22:46 ]

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Ik ben pas vrijdag weer thuis, dan ga ik het voor je testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
Er zijn misschien wel meerdere eigenaren die dit kunnen / willen testen? Of Zeroday?
joopv schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:38:
[...]Ik ben razend benieuwd of deze afgespeeld kunnen worden. (heb ca 450 surround albums als WAV bestanden op de HD staan...)
Edit: "afgespeeld" moet je lezen als "transparant gestreamd", dat lijkt me een betere omschrijving.

DTS en DD encapsulated in PCM audio(wav) is overigens een onderdeel van de DTS en Dolby Digital specificaties.

Als het PCM 44.1k samplingrate is kun je het op een cd branden en als je cd speler met s/pdif of toslink aangesloten is op een HT receiver, herkend deze de DTS/DD content van de PCM stream en wordt het gedecodeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Bug(?):
• Inloggegevens samba client en live365 worden niet bewaard als het apparaat uit is geweest.

Feature requests:

Een soort "snel zoeken / filter" functionaliteit in lijsten. Wat bedoel ik hiermee? In lange lijsten is het vervelend om veel te scrollen, dus het lijkt me wel handig om een filter tekstvak te hebben waar je een filter in kan vullen, dus bijvoorbeeld:
"A" -> Alles in de lijst beginnend met "A"
"B" -> Alles in de lijst beginnend met "B"
"The" -> Alles in de lijst beginnend met "The"
"*The" -> Alles in de lijst met "The" er in
Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel, anders kan het nog wel wat uitgebreider uitleggen

Gemiereneuk:
• Ik vind het opmerkelijk dat een apparaat dat wel full hd content kan spelen menu's niet vloeiend kan weergeven
• Het zou er wat mij betreft wel wat "gelikter" uit mogen zien (al ziet het er al een stuk beter uit dan een KiSS 1500)

De films die het bij mij niet deden waren overigens gewoon corrupt (restant van een gecrashte raid array tijdje terug)

[ Voor 5% gewijzigd door sig69 op 27-05-2008 08:56 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongo825
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-08-2016
Hi
Ik sluit mijn externe harde schijf (Lacie 2.5") via de usb op de CFULLHDMA, en hij ziet hellemaal geen video bestanden, hij ziet wel mijn MP3 bestanden. (ik heb een iMac).kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreddie
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
Hi,
ik heb een soortgelijk issue,
ik heb de cfullhdma pas gekocht , en ik had er express een MyPasport HD bijgekocht.
om naast het streamen ook direct vanaf een HD te kunnen spelen,
maar hij herkent hem niet, iemand idee hoe dit komt?

grtz en alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2.5" schijfkes krijgen geen genoeg stroom via de conceptronic, de voltage output hierop is te weinig voor de schijf te voorzien van genoeg stroom, men dient de extra usb kabel te gebruiken om nog stroom te geven, of je steekt er een usb hub tussen die op zijn beurt in de stopcontact steekt, je kan zomaar niet een usb-kabel op de conceptronci steken en de 2de stroom-usb kabel in een andere pc stoppen, als deze niet op dezelfde stopcontactdoos zitten kan je een kortsluiting veroorzaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 237857 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:21:
2.5" schijfkes krijgen geen genoeg stroom via de conceptronic, de voltage output hierop is te weinig voor de schijf te voorzien van genoeg stroom, men dient de extra usb kabel te gebruiken om nog stroom te geven, of je steekt er een usb hub tussen die op zijn beurt in de stopcontact steekt, je kan zomaar niet een usb-kabel op de conceptronci steken en de 2de stroom-usb kabel in een andere pc stoppen, als deze niet op dezelfde stopcontactdoos zitten kan je een kortsluiting veroorzaken
je moet het zo zien: de ene 2.5" harde schijf werkt wel zonder normaal gevoed te worden, de ander werkt niet. Dit is dus geheel afhankelijk van de HDD specificaties. De ene heeft meer 'opstart' spanning nodig dan de ander. Het is altijd aan te raden om een 2.5" extern te voeden.

Je kan dit simpel controleren door te luisteren naar de HDD, hoor je deze continue opspinnen dan krijgt hij inderdaad te weinig stroom.

Dit zelfde kan ook bij PC's, en notebooks gebeuren als je er een externe HDD aan hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

bongo825 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:03:
Hi
Ik sluit mijn externe harde schijf (Lacie 2.5") via de usb op de CFULLHDMA, en hij ziet hellemaal geen video bestanden, hij ziet wel mijn MP3 bestanden. (ik heb een iMac).kan iemand mij helpen?
zit je wel in je 'video' menu?
er is een 'natuurlijk' filter die gebruikt wordt bij het selecteren / afspelen van data.
zit je in het Music Menu: mag je muziek spelen, Zit je in het Video menu, mag je video spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

sig69 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 08:55:
[...]

Bug(?):
• Inloggegevens samba client en live365 worden niet bewaard als het apparaat uit is geweest.

dat is een feature .. Maar daar komt een vervolg op.
Feature requests:

Een soort "snel zoeken / filter" functionaliteit in lijsten. Wat bedoel ik hiermee? In lange lijsten is het vervelend om veel te scrollen, dus het lijkt me wel handig om een filter tekstvak te hebben waar je een filter in kan vullen, dus bijvoorbeeld:
"A" -> Alles in de lijst beginnend met "A"
"B" -> Alles in de lijst beginnend met "B"
"The" -> Alles in de lijst beginnend met "The"
"*The" -> Alles in de lijst met "The" er in
Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel, anders kan het nog wel wat uitgebreider uitleggen

Wordt naar gekeken
Gemiereneuk:
• Ik vind het opmerkelijk dat een apparaat dat wel full hd content kan spelen menu's niet vloeiend kan weergeven
De Chipset van Sigma Design zorgt zelf niet of nauwelijk voor het menu, dus deze chip wordt niet gebruikt om het menu te maken cq weer te geven op het scherm. Daar heb je dan een verschil zitten in weergave tussen full HD en menu.
Persoonlijk vind ik dit scherm al stukken beter dan een scherm opgebouwd uit HTML en pull down schermen.
De films die het bij mij niet deden waren overigens gewoon corrupt (restant van een gecrashte raid array tijdje terug)
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

joopv schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 07:12:
Er zijn misschien wel meerdere eigenaren die dit kunnen / willen testen? Of Zeroday?

[...]

Edit: "afgespeeld" moet je lezen als "transparant gestreamd", dat lijkt me een betere omschrijving.

DTS en DD encapsulated in PCM audio(wav) is overigens een onderdeel van de DTS en Dolby Digital specificaties.

Als het PCM 44.1k samplingrate is kun je het op een cd branden en als je cd speler met s/pdif of toslink aangesloten is op een HT receiver, herkend deze de DTS/DD content van de PCM stream en wordt het gedecodeerd.
Zat gisteren in Barcelona (effetjes op en neer) .. geen tijd gehad om te testen, zal vandaag wat testbestanden downloaden en kijken of het speelt.. zo niet .. dan heb ik weer een uitdaging ;-)

Update: DTS / AC3 WAV bestanden worden niet ondersteund. Of het ondersteunbaar wordt is nog maar de vraag

[ Voor 6% gewijzigd door zeroday op 28-05-2008 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Dennis, Werd er ook nog gekeken naar de sorteer functie om mappen en bestanden te onderscheiden zoals ik eerder al melde/verzocht?
En de 'slider' om scroll progressie te zien in een dir?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Tijgert schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 07:42:
Dennis, Werd er ook nog gekeken naar de sorteer functie om mappen en bestanden te onderscheiden zoals ik eerder al melde/verzocht?
En de 'slider' om scroll progressie te zien in een dir?
ja en nee ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

al nieuws over de distorted 1080p mkv bestanden ? en eventueel audio-track wissel in mkv's zoals je tussen subs kan switchen ?

proberen ga mee he;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 237857 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:54:
al nieuws over de distorted 1080p mkv bestanden ? en eventueel audio-track wissel in mkv's zoals je tussen subs kan switchen ?

proberen ga mee he;)
ik heb nog geen nieuws waar jij blij van wordt ..
geen nieuws is goed nieuws .. trouwens.

Ik heb vandaag van een tweaker een berg DVD's binnengekregen die hier nu op probleem niveau gechecked gaan worden.

Daarnaast is vooralsnog de focus gelegd op de meldingen mbt een aantal MKV codec issues en zal deze week oa. de Planet Earth 08 (black screen / crash) bekeken worden. Want die is voor mijn codec mannetje nu beschikbaar.

Daarnaast is er al wat positieve feedback terug mbt functionaliteiten die hier gevraagd zijn (en nee, welke dat zijn verklap ik nog niet, want dit vergt tijd om in de firmware te verwerken.

Wordt beta tester (indien je dit nog niet bent) en je bent de eerste die een firmware upgrade toegespeeld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik krijg emails van op die site met beta firmwares dat wel en staat er ook op

Specifieker voor die 1080p mkv distortion bestanden kan ik zelf niet testen zeker ? Ik heb wel wat programmeurservaring, maar is vooral Pascal en Visual Basic, ook wat basis linux kennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 237857 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:30:
ik krijg emails van op die site met beta firmwares dat wel en staat er ook op

Specifieker voor die 1080p mkv distortion bestanden kan ik zelf niet testen zeker ? Ik heb wel wat programmeurservaring, maar is vooral Pascal en Visual Basic, ook wat basis linux kennis
nope,daarvoor moet je echt een codec engineer zijn die de stream kan analyseren ..
zelfs dat soort informatie kan ik niet zien ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongo825
Tijgert schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:28:
Het hele punt was juist om .ISO files en DVD's d.m.v .IFO te streamen vanaf mijn hoofd PC waar een honderdtal op staan (en bijna dagelijks weer nieuwe bij komen). Om die eerst te transferren naar een extene HD is niet te doen. Nu draait hij via het netwerk helemaal geen video_ts.ifo en dus kan je de hele menustructuur vergeten. (en nog steeds krijg ik er geen DD of DTS uit...)
Goed dat daar aan gewerkt wordt en ik zal dat DMS eens uitzoeken.

Dat de mkv support wat minder is bijt ook wel. Heb ik net 2TB aan HD films geleeched, speelt hij er maar een paar af...

Jammer ook dat hij van elk bestand eerst eerst een soort van benopte versie maakt in zijn cache. Wat nieuwe bestanden toevoegen duurt zo best lang...

Ik begrijp uit je bericht dat je iets meer afweet van de materie? Weet je iets over een nieuwe firmware?

(update: alles werkt dankzij de betafirmware. Aanrader!)
Hi
Ik krijg op geen enkel manier DTS uit het apparaat, ik sluit en Lacie extern harddisk direct op het apparaat met films erop, maar krijg geen dts audio weergave, en ik kan ook geen mkv afspelen en ook geen MP4. Jij en ook andere hebben over oplossing dankzij beta firmware, is dit anders dan de firmware van coneptronic? ik heb namelijk geüpdatet naar de laatste firmware versie:01.09.03.06 maar het helpt.
niet. ik hoop op een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeroday schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:16:
[...]

nope,daarvoor moet je echt een codec engineer zijn die de stream kan analyseren ..
zelfs dat soort informatie kan ik niet zien ..
Jammer, hopelijk zijn ze er al aan bezig :p, want is wel jammer die distortion bij 1080p mkv's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

bongo825 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:21:
[...]

Hi
Ik krijg op geen enkel manier DTS uit het apparaat, ik sluit en Lacie extern harddisk direct op het apparaat met films erop, maar krijg geen dts audio weergave, en ik kan ook geen mkv afspelen en ook geen MP4. Jij en ook andere hebben over oplossing dankzij beta firmware, is dit anders dan de firmware van coneptronic? ik heb namelijk geüpdatet naar de laatste firmware versie:01.09.03.06 maar het helpt.
niet. ik hoop op een reactie.
Wel even goed lezen en opletten: het apparaat decodeert het DTS signaal zelf NIET .. het geeft hem passthrough door naar je DTS versterker of DTS luidsprekerbox set zoals bijv. de Logitec Z5500

MKV zou je zonder meer moeten kunnen afspelen met 1.09.03.06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 237857 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:35:
[...]

Jammer, hopelijk zijn ze er al aan bezig :p, want is wel jammer die distortion bij 1080p mkv's
Je kan ook minder brakke MKV's gaan downloaden ..
alles valt en staat met de kwaliteit hoe iets gemaakt is.

Ik krijg ook te horen dat mensen niet kunnen overschakelen van DD geluid naar DTS binnen een ISO/IFO .. maar dan moet die DTS stream er natuurlijk niet uitgesloopt zijn (wat nog wel eens wil voorkomen bij een rip die op het internet aangeboden wordt). Dus dan heb je wel een mooi menu waar het beschikbaar staat, maar analyseer je de bestanden dan zit ut er ivm DVD9 > DVD5 bijv. niet meer in.

Dus gun me even wat tijd.. en tot die tijd release ik vandaag eerst nog een nieuwe beta voor testers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
Jij releast de beta's? Is die firmware een linux systeem dat je kunt mounten of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeroday schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:49:
[...]

Je kan ook minder brakke MKV's gaan downloaden ..
alles valt en staat met de kwaliteit hoe iets gemaakt is.
..
-> die CTRLHD rips zijn nu net van zeer goede kwaliteit, waarschijnlijk zal de variabele bitrate op bepaalde momenten te hoog worden, misschien is het dat nu net omdat ze te goed zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Ik heb vandaag van een tweaker een berg DVD's binnengekregen
mwa, waren er maar 6 hoor :)
Ik krijg ook te horen dat mensen niet kunnen overschakelen van DD geluid naar DTS binnen een ISO/IFO .. maar dan moet die DTS stream er natuurlijk niet uitgesloopt zijn
Ik heb dit getest met powerDVD (je hebt die DVD toch ook? Of ben ik die vergeten te fikken?) die beide streams liet horen (waarvan de DTS natuurlijk beter was). Het zat er wel in, maar schakelen met o.a. de AB was niet mogelijk. Zelfde geldt met grote regelmaat voor de subs.

Ik heb nog een wel een paar andere films met DD en DTS, totaal ongemodificeerd en dus DVD9. Ik ga ze snel testen en kan degene die lastig doen (als ze lastig doen) wel snel DVDshrinken en je toesturen? *

Ik denk ook een manier gevonden te hebben om mkv te verknippen waardoor ik meerdere chunks van meerdere films op DVD kan zetten en je weer kan sturen. Ik kan dat pas vrijdag of zaterdag testen want ook ik zit even in het ausland :)
Gaat toch wel even duren want ik moet meerdere TB's aan HD materiaal bekijken (tijgert loves his Sharkoon Sata dock en cheap ass Samsung TB schijven >:) )

* DVDSrink zuigt muito grande! Ik doe alles met CCE, maar aangezien het hier niet om kwaliteit gaat verlaag ik mezelf wel even tijdelijk.

p.s. de TS Bug/feature request lijst zal nog worden aangepast, maar ik ben er vaak niet en heb een aantal examens op komst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongo825
Ik heb verschillende films geprobeerd en volgens mij werk de dts wel,alleen de versterker geeft het niet aan,toch vreemd vindt ik. Maar mkv films nog steeds kan ik niet draaien ik heb al 6 film geprobeerd.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

bongo825 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:54:
Ik heb verschillende films geprobeerd en volgens mij werk de dts wel,alleen de versterker geeft het niet aan,toch vreemd vindt ik. Maar mkv films nog steeds kan ik niet draaien ik heb al 6 film geprobeerd.
Zonder extra informatie omtrend de wijze waarop je MKV probeert af te spelen blijf je een roepende in de woestijn. 'beta' testen vergt wel een klein beetje van jezelf .. In ieder geval de hoeveelheid informatie die je verstrekt om andere beta testers mee te kunnen laten kijken met jouw probleem.

Een probleem is echter pas een probleem als het door meerder mensen gereproduceerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Tijgert schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:20:
[...]
mwa, waren er maar 6 hoor :)

[...]
Ik heb dit getest met powerDVD (je hebt die DVD toch ook? Of ben ik die vergeten te fikken?) die beide streams liet horen (waarvan de DTS natuurlijk beter was). Het zat er wel in, maar schakelen met o.a. de AB was niet mogelijk. Zelfde geldt met grote regelmaat voor de subs.
ik loop al vast vooruit op de test die gedaan wordt (niet door mij b.t.w.)
Al die DVD's zijn geript zoals ze binnen zijn gekomen, en daarna zelfs nog naar ISO omgezet
ze worden dan als eerste via WMP bekeken op de functionaliteit in combinatie met de klacht die op de DVD is gezet
Daarna worden de DVD's via een normale DVD speler bekeken en daarna via de CFULLHDMA

We zien namelijk erg veel 'release' DVD's waar bepaalde functionaliteiten 'brak' zijn.
Vandaar ook dat we eerst kijken hoe de DVD speelt op default afspelers, want een PowerDVD stapt wellicht te makkelijk over bepaalde issues heen omdat ze afzonderlijk makkelijk selecteerbaar zijn.
Ik heb nog een wel een paar andere films met DD en DTS, totaal ongemodificeerd en dus DVD9. Ik ga ze snel testen en kan degene die lastig doen (als ze lastig doen) wel snel DVDshrinken en je toesturen? *
neuh .. ik wacht eerst de complete test af nav de omschrijvingen die gegeven zijn.
Ik denk ook een manier gevonden te hebben om mkv te verknippen waardoor ik meerdere chunks van meerdere films op DVD kan zetten en je weer kan sturen. Ik kan dat pas vrijdag of zaterdag testen want ook ik zit even in het ausland :)
die manier zoek ik ook nog ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

bastichelaar schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:24:
Jij releast de beta's? Is die firmware een linux systeem dat je kunt mounten of iets dergelijks?
wat wil je dan proberen? de CFULLHDMA emuleren? Dat gaat echt niet lukken ..

broncode staat op de Conceptronic site, de firmware zorgt ervoor dat functionaliteiten toegevoegd worden, bugs opgelost en maakt dus deel uit van het complete systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04 15:59
Ik ben binnenkort ook toe aan een nieuwe mediaplayer. Maak tot nu toe gebruik van een freecom mediaplayer 35. Deze speelt echter maar in beperkte mate HD-content af.

Wat mij aanspreekt is de enorme activiteit in dit forum met betrekking tot de CFULLHDMA.
Dit lijkt een garantie dat de nu al aanwezige funktionaliteit van deze player alleen maar zal groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongo825
[quote]zeroday schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:39:
[...]

Zonder extra informatie omtrend de wijze waarop je MKV probeert af te spelen blijf je een roepende in de woestijn. 'beta' testen vergt wel een klein beetje van jezelf .. In ieder geval de hoeveelheid informatie die je verstrekt om andere beta testers mee te kunnen laten kijken met jouw probleem.

Een probleem is echter pas een probleem als het door meerder mensen gereproduceerd kan worden.

De films in mkv format heb ik gewoon gedownload, zo ziet er eruit bv: "Planet.Earth.EP11.Ocean.Deep.2006.720p.HDDVD.x264-ESiR.mkv"
Op mijn iMac speel ik het met vlc speler. Dus deze film zit op mijn externe schijf die ik direct koppel aan de CFULLHDMA, dan ik ga naar my media--video en probeer gewoon af te spelen net als alle andere films die op de schijf zitten, that's it. hoe moet het anders? Trowens ik heb inmiddels Conceptronic e-mail gestuurd en ze hebben mij de laatste firmware toegestuurd: v1.09.08
hielp ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

bongo825 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:36:
[quote]zeroday schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:39:
[...]

De films in mkv format heb ik gewoon gedownload, zo ziet er eruit bv: "Planet.Earth.EP11.Ocean.Deep.2006.720p.HDDVD.x264-ESiR.mkv"
Op mijn iMac speel ik het met vlc speler. Dus deze film zit op mijn externe schijf die ik direct koppel aan de CFULLHDMA, dan ik ga naar my media--video en probeer gewoon af te spelen net als alle andere films die op de schijf zitten, that's it. hoe moet het anders? Trowens ik heb inmiddels Conceptronic e-mail gestuurd en ze hebben mij de laatste firmware toegestuurd: v1.09.08
hielp ook niet.
Planet earth is een bekend probleem. die laat een zwart scherm zien. (geldt voor nog een paar planet earth's .. (Misschien geeft het lezen van de thread hier je nog wat meer tips).

Dus enige conclusie die ik nu kan trekken: de MKV's die je hebt zijn net die paar MKV's die niet het beeld geven wat eigenlijk wel zou moeten. Een bug die opgelost wordt. Voor jou geldt nu dus om andere content te proberen ..

Achter de schermen is men bezig om die mooie film (ik heb hem op M2TS formaat via de CFULLHDMA aan het draaien (smul) werkende te krijgen. Er zijn meer 'bronnen' van Planet Earth trouwens die wel draaien ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

loneranger56 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:25:
Ik ben binnenkort ook toe aan een nieuwe mediaplayer. Maak tot nu toe gebruik van een freecom mediaplayer 35. Deze speelt echter maar in beperkte mate HD-content af.

Wat mij aanspreekt is de enorme activiteit in dit forum met betrekking tot de CFULLHDMA.
Dit lijkt een garantie dat de nu al aanwezige funktionaliteit van deze player alleen maar zal groeien.
maar ook ik ga op vakantie hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeerde vandaag stiekem via ftp met de cfullhdma te connecten.
Ik wil nl mijn hdd koppelen aan de cfullhdma ipv aan de pc.
En nieuwe films via ftp naar de hdd overzetten.
Hdd aan de media player gekoppeld werkt beter dan over het netwerk een film afspelen.
Gisteren speelde hij bv geen geluid af toen de hdd aan de pc was gekoppeld.
Ik heb de hdd toen aan de media player gekoppeld en had toen geen problemen.

Eerst een ping gedaan. Hij geeft uiteraard een reply terug.
Maar bij ftp vraagt ie om een userid. En hier eindigt dus het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108162

zeroday schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 06:54:
[...]

Update: DTS / AC3 WAV bestanden worden niet ondersteund. Of het ondersteunbaar wordt is nog maar de vraag
:( Bummer. Dan ga ik dus nog even wachten om een CFULLHDMA aan te schaffen. Want dit zou voor mij toch wel een van de belangrijkste overwegingen gweest zijn. Mijn Yamaha RX-V2700 receiver kan al via het netwerk MP3/WAV bestanden afspelen, maar lust ook geen DTS/AC3 gecodeerde WAVs. Waarom dit zo lastig is, is mij volstrekt onduidelijk. Heb mijn hele collectie CDs al op een netwerkschijf staan, wil hetzelfde doen voor al mijn surround CDs/DVDs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
Inderdaad jammer... Het enige wat de CFULLHDMA moet doen is de wav file zonder ook maar 1 bitje te veranderen naar de s/pdif uitgang streamen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het apparaat wel 44k1 sampling op de s/pdif uitgang kan maken en dat hij niet de beruchte Creative kwaal heeft, dat alles geresampled wordt naar 48kHz...?

[ Voor 43% gewijzigd door joopv op 28-05-2008 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
We zien namelijk erg veel 'release' DVD's waar bepaalde functionaliteiten 'brak' zijn.
Vandaar ook dat we eerst kijken hoe de DVD speelt op default afspelers, want een PowerDVD stapt wellicht te makkelijk over bepaalde issues heen omdat ze afzonderlijk makkelijk selecteerbaar zijn.
Het is niet alleen PowerDVD die het wel allemaal lust.
TVedia was wat ik voorheen gebruikte en die software werkte 100% samen met mijn Xcard (dus toch een soort hardware oplossing). Daar was switchen tussen audio en sub streams met de AB terwijl je in de film zat nooit een probleem. Dat moet op de CFULLHDMA dus ook kunnen. Dan maar wellicht de 'regels' wat losser interpreteren en gewoon forceren zoals de CFULLHDMA het wilt. Je kan niet stellen omdat bepaalde DVD's niet nauwkeurig genoeg een zekere standaard volgen het dan maar ok is dat het niet goed werkt met de CFULLHDMA (als dat de reden al zou zijn). Het streven moet te allen tijde zijn dat alles werkt, ongeacht wie het op wat voor manier dan ook verklooit.

Besides, CFULLHDMA bepaalt toch zeker welke stream er gespeeld wordt, toch niet een of andere rare bit... ;)

Ik ga je anders wel gewoon swampen met DVD's die slecht subs/audio switchen en ik ga er al mijn retails voor bekijken... is dat 'slechte ISO' ook geen excuus meer :D

(ja, dit wordt een beetje mijn heilige graaltje, net als dat sorteren van files en dirs ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog net effe de laatste beta getest en hetgeen er staat is inderdaad gefixt :p subs zonder extra tekens enzo,...

Maar hetgeen me wel opviel, misschien komt het door mijn vermoeidheid ik weet het niet, maar ik vond het beeld er meer korreliger overkomen dan versie 1.09.03.06, vooral bij mkv bestanden, of ligt dat nu aan mij .... scherpte-graad is precies opgetrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 237857 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:28:
Nog net effe de laatste beta getest en hetgeen er staat is inderdaad gefixt :p subs zonder extra tekens enzo,...

Maar hetgeen me wel opviel, misschien komt het door mijn vermoeidheid ik weet het niet, maar ik vond het beeld er meer korreliger overkomen dan versie 1.09.03.06, vooral bij mkv bestanden, of ligt dat nu aan mij .... scherpte-graad is precies opgetrokken
daar is echt niets aan gewijzigd. Enige wat toegevoegd is, is P24, op 1080P niveau
en daar heb ik van beta testers nog geen feedback op gekregen. Dus ik denk dat het in je verbeelding ligt ;-)

trouwens de korreligheid kan ook echt per film verschillend. Is erg goed te zien wanneer je veel HD trailers bekijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

joopv schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:36:
Inderdaad jammer... Het enige wat de CFULLHDMA moet doen is de wav file zonder ook maar 1 bitje te veranderen naar de s/pdif uitgang streamen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het apparaat wel 44k1 sampling op de s/pdif uitgang kan maken en dat hij niet de beruchte Creative kwaal heeft, dat alles geresampled wordt naar 48kHz...?
Ik heb gisteren dit feature pas opgepakt en in m'n lijst verwerkt, dus er wordt nog naar gekeken of dit mogelijk is.

mijn lijst is dan ook wat groter dan wat er hier al langs is gekomen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 143634 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:57:
Ik probeerde vandaag stiekem via ftp met de cfullhdma te connecten.
Ik wil nl mijn hdd koppelen aan de cfullhdma ipv aan de pc.
En nieuwe films via ftp naar de hdd overzetten.
Hdd aan de media player gekoppeld werkt beter dan over het netwerk een film afspelen.
Gisteren speelde hij bv geen geluid af toen de hdd aan de pc was gekoppeld.
Ik heb de hdd toen aan de media player gekoppeld en had toen geen problemen.

Eerst een ping gedaan. Hij geeft uiteraard een reply terug.
Maar bij ftp vraagt ie om een userid. En hier eindigt dus het verhaal.
hoe wil je dit voor elkaar krijgen? d'r draait niet eens een ftp server .. dus hoe je dan een userid gevraagd krijgt?. Snap ook de koppeling niet echt hoe je dat wil doen. FTP is geen directe netwerk verbinding, Gebruik je alleen voor het opslaan van bestanden. Wordt niet gebruikt voor het streamen van bestanden ..

er zijn 3 manieren op bestanden van een HDD op je HDMA te krijgen: UPnP A/V, SMB (Samba) en NFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
sig69 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 08:55:
[...]
Bug(?):
zeroday schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 06:53:
[...]
dat is een feature .. Maar daar komt een vervolg op.
Zet het volume er ook maar bij, wordt ook niet onthouden. Misschien niet zo heel belangrijk, maar het begint me nu al te storen.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

sig69 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:47:
[...]

Zet het volume er ook maar bij, wordt ook niet onthouden. Misschien niet zo heel belangrijk, maar het begint me nu al te storen.
Dat is geen feature, maar een gevonden bug. Dank.
Zal gefixed worden in een latere firmware release. Kan wellicht niet meer mee met een volgende beta release. (ISO bug zit in de laatste beta er ook nog in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeroday schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 06:46:
[...]

daar is echt niets aan gewijzigd. Enige wat toegevoegd is, is P24, op 1080P niveau
en daar heb ik van beta testers nog geen feedback op gekregen. Dus ik denk dat het in je verbeelding ligt ;-)

trouwens de korreligheid kan ook echt per film verschillend. Is erg goed te zien wanneer je veel HD trailers bekijkt..
Idd sterek afhankelijk per film, maar ik heb ook nog dezelfde getest, of te wel had ik ervoor mijn brightness/contrast ofzo aangepast en dat die settings gereset zijn met de uptdate.

Men tv kan geen 1080p aan :( wel 1080i, dus die P24 kan ik niet testen, heet die P24 iets te maken met die nieuwe samsung tv's en lg scarlet tv's waar ze reclame maken met "1080 24p Real Movie" ?
Of kan deze functie getest worden op elke 1080p tv ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij meer vertellen over 24p?
Wat ik ervan gelezen heb is dat films op 24Hz worden opgenomen. Blueray spelers kunnen 24Hz afspelen en als je tv dat ondersteunt zou het beeld vloeiender moeten overkomen dan bij 50Hz.
Als de cfullhdma 24p kan afspelen, dan kan ik toch het beste kiezen voor 24p?
Mijn tv ondersteunt 1080p 24Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 143634 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:04:
Kan iemand mij meer vertellen over 24p?
Wat ik ervan gelezen heb is dat films op 24Hz worden opgenomen. Blueray spelers kunnen 24Hz afspelen en als je tv dat ondersteunt zou het beeld vloeiender moeten overkomen dan bij 50Hz.
Als de cfullhdma 24p kan afspelen, dan kan ik toch het beste kiezen voor 24p?
Mijn tv ondersteunt 1080p 24Hz.
Inderdaad, ik stop het er niet voor niets in ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK, bedankt. Ik ga het de komende dagen uittesten en ik hoop verschil te kunnen constateren tussen 24Hz en 50Hz! Dat zou een toegevoegde waarde aan de cfullhdma geven.
er zijn 3 manieren op bestanden van een HDD op je HDMA te krijgen: UPnP A/V, SMB (Samba) en NFS
Kun je dan beschrijven hoe ik een bestand op de interne hdd van mijn pc kan overzetten naar de usb hdd die gekoppeld is aan de cfullhdma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Anoniem: 143634 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:35:
Kun je dan beschrijven hoe ik een bestand op de interne hdd van mijn pc kan overzetten naar de usb hdd die gekoppeld is aan de cfullhdma?
Ja: de usb hdd aan je computer hangen. Geen andere mogelijkheid volgens mij. Zou wel een handige feature zijn overigens.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Enige manier is om hem los te koppelen van je CFULLHDMA en aan te sluiten op je PC om de data te kopieren

wat jij wil is wellicht een mogelijkheid dat de USB HDD gemount wordt op de CFULLHDMA en dat dan de CFULLHDMA als een soort van Share / PC achtig iets gaat opereren, dit zou in theorie kunnen echter er zijn teveel onzekere en onstabiele factoren en daardoor wordt het niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
mijn lijst is dan ook wat groter dan wat er hier al langs is gekomen ;-)
Dit lezen de mensen dus graag ;-)
d'r draait niet eens een ftp server .. dus hoe je dan een userid gevraagd krijgt?
It's not a bug, it's an undocumented feature! :D Maare, zou het mogelijk zijn er een ftp server in te verwerken?
Ik bedoel niet alleen of het op de lijst van to-do kan komen, maar is het hardwarematig mogelijk?
wat jij wil is wellicht een mogelijkheid dat de USB HDD gemount wordt op de CFULLHDMA en dat dan de CFULLHDMA als een soort van Share / PC achtig iets gaat opereren, dit zou in theorie kunnen echter er zijn teveel onzekere en onstabiele factoren en daardoor wordt het niet ondersteund.
... zou wel een mooi sellingpoint zijn als ik dit zo lees...
Ik moet nog even verder testen, maar de ene keer werkt het volume met de AB veranderen wel, de andere keer niet... Zou iets te maken kunnen hebben met of de output op Raw staat voor DD of PCM...
(ISO bug zit in de laatste beta er ook nog in)
Dan kan ik helaas nog geen verdere beta's testen daar ik continu ISO's gebruik :'(
Hmm... je bent dus niet alleen beta-tester, maar ook de (een van de?) programmeur? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongo825
zeroday schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:33:
[...]

Planet earth is een bekend probleem. die laat een zwart scherm zien. (geldt voor nog een paar planet earth's .. (Misschien geeft het lezen van de thread hier je nog wat meer tips).

Dus enige conclusie die ik nu kan trekken: de MKV's die je hebt zijn net die paar MKV's die niet het beeld geven wat eigenlijk wel zou moeten. Een bug die opgelost wordt. Voor jou geldt nu dus om andere content te proberen ..

Achter de schermen is men bezig om die mooie film (ik heb hem op M2TS formaat via de CFULLHDMA aan het draaien (smul) werkende te krijgen. Er zijn meer 'bronnen' van Planet Earth trouwens die wel draaien ;-)
Ik heb ook Pirates Of The Caribbeanen Lord of the rings geprobeerd werkt ook niet, en nogmaals bij gewone films geeft hij toch geen dts door, hij hoeft tocht niets te coderen? de films zijn al met dts audio? of begrijp ik iets niet? Ik ga nog een keer e-mailen naar conceptronic, en dan denk ik dat ik de apparaat terug stuurt naar de winkel want ik heb hem aangeschaft juist omdat hij mkv en dts zou ondersteunen,anders had ik al lang een Apple tv gekocht. in ieder geval bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

bongo825 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:58:
[...]

Ik heb ook Pirates Of The Caribbeanen Lord of the rings geprobeerd werkt ook niet, en nogmaals bij gewone films geeft hij toch geen dts door, hij hoeft tocht niets te coderen? de films zijn al met dts audio? of begrijp ik iets niet? Ik ga nog een keer e-mailen naar conceptronic, en dan denk ik dat ik de apparaat terug stuurt naar de winkel want ik heb hem aangeschaft juist omdat hij mkv en dts zou ondersteunen,anders had ik al lang een Apple tv gekocht. in ieder geval bedankt voor de hulp.
Bongo,

je geeft echter weinig tot geen informatie over je 'setup'
wellicht kun je aangeven hoe je de cfulldhma binnen je audio/video setup hebt aangesloten

Een film kan 1 of meerdere 'audio-streams' bevatten deze streams zijn bijv. AC-3/DTS/Stereo etc..
en worden dan nagelijk de specificatie doorgeven naar een 'verderop' gelegen apparaat zoals TV of versterker.

DTS wordt zowel RAW als via PCM doorgegeven (setting via de audio setup menu)
AC3 wordt alleen RAW doorgegeven, er zit fout in de NL vertaling waarin ipv PCM AC3 vermeld staat ).
wanneer de film gewoon stereo heeft dan zal je de film via de Rode en Witte RCA jack aansluiting of via je TV kunnen beluisteren.

Wat extra informatie van mijn kant:

Ik heb thuis geen apparatuur (versterker, of een luidsprekerbox setje alah Logitec Z5500) zodat ik wel een videobestand met DTS kan afspelen, maar dan hoor ik geen geluid.

Het geluid kan NIET via de TV afgespeeld worden (want je TV heeft ook geen DTS decoder) en mijn versterker heeft geen optische DTS mogelijkheid. Met andere woorden: ik kan aansluiten op mijn CFULLHDMA wat ik wil, maar de DTS stream eindigt in het niets omdat er geen apparaat is die dat signaal snapt.

Sluit je nu een DTS versterker optisch aan de CFULLDHMA, of zo'n Logitec Z5500 setje, dan wordt het audio signaal opgepakt door het apparaat, en dan analyseert hij wat hij aangeboden krijgt.

Om DTS te decoderen heb je oa. licenties nodig en zonder een licentie kun je en mag je het signaal alleen doorgeven -> Passthrough, maar als jij dus geen apparatuur hebt die dat DTS signaal kan opvangen dan heb je dus geen geluid.

Wat zou je kunnen doen .......

je download
http://www.heartware.dk/AudioConverter.EXE

je installeert de gehele audiopack en je pakt je MKV bestand. Nu kan je je DTS signaal omzetten naar DD of bijv. naar Stereo .. Doet het pakket redelijk snel en zeer goed.

zet um meteen naar stereo om en hoppa daar is je film met geluid (niet surround, maar als je setup dat niet toelaat dan heb je daar toch niets aan)

Ik moet nog een vergelijkbaar apparaat zien die direct het DTS signaal decodeerd
zodat je geen versterker nodig hebt.

Ook een Apple TV spreekt geen DTS, ook die geeft het alleen 'passthrough' door.

je hebt dus een DTS decoder (versterker) nodig.

Misschien dat dit het wat duidelijker maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Tijgert schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:20:

It's not a bug, it's an undocumented feature! :D Maare, zou het mogelijk zijn er een ftp server in te verwerken?
Ik bedoel niet alleen of het op de lijst van to-do kan komen, maar is het hardwarematig mogelijk?
Theoretisch wel
maar praktisch niet.
[...]
... zou wel een mooi sellingpoint zijn als ik dit zo lees...
ik zou zeggen: koop een CH3SNAS, gebruik deze als FTP server en je kan bij je data via UPnP AV, samba of NFS...
[...]
Dan kan ik helaas nog geen verdere beta's testen daar ik continu ISO's gebruik :'(
Ja, dat probleem is bekend ... ;-)
[...]
Hmm... je bent dus niet alleen beta-tester, maar ook de (een van de?) programmeur? _/-\o_
Nee. ;-)
Mensen die mijn site goed bekijken kunnen wel wat meer info vinden ;-)

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.