Toon posts:

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 86.925 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:40
Domus schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:39:
voor wie niet weet waar je een heli kan vinden met wapens:

spoiler:
In je safehouse in Alconquin ga je op dezelfde weg naar het Noorden, aan je linkerhand krijg je een groot politiebureau. Wacht netjes voor de slagboom als hij open gaat en parkeer je auto netjes. Loop naar links en een afrit naar beneden af. Daar is een deur. Ga alle trappen omhoog en loop op het dak naar links. Je ziet dan een helipad met een policechopper erop. Steel hem en stijg snel op. Met vierkantje kan je knallen. Het is alleen erg moeilijk, heb nog geen duif kunnen raken :)

Voor de mensen die GTA net hebben. Wacht echt ff met het lezen van de strategyguide tot je de storyline hebt uitgespeeld. Dan pas is het leuk de guide erbij te hebben en te vinden waar de eastereggs/auto's etc allemaal staan.
Thanks man! Mooie info :)
Vind helicopters erg cool in de game, hoewel nutteloos (zover ik weet) zijn ze tof om mee te ouwehoeren.

Dat worden mooie tijden voor mij, slechte tijden voor motorrijders!! Dit bied nieuwe opties >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 19-05-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Jij praat met heli's? :) hahahaha

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 09:43
Kan je je multiplayer geld nu besteden in singleplayer?

Racen is echt humor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vage glitch gevonden :P Ik heb zojuist 2de eiland vrij gespeeld, je ziet daar wel aantal van die dodge viper alike wagens rijden. Jat er eentje en ga helemaal terug naar je eerste huisje, rij daar beetje rond en je ziet opeens in die buurt ook allemaal van die vipers rijden :/ Terwijl die het hele eerste 19% nooit eerder gezien heb, lekker realistisch :P

Zelfde zie je ook in die kortwijken met die afgeragde auto's, ga er met een hummer-alike in en kort erna zie je overal hummers rijden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
SinergyX schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:02:
Vage glitch gevonden :P Ik heb zojuist 2de eiland vrij gespeeld, je ziet daar wel aantal van die dodge viper alike wagens rijden. Jat er eentje en ga helemaal terug naar je eerste huisje, rij daar beetje rond en je ziet opeens in die buurt ook allemaal van die vipers rijden :/ Terwijl die het hele eerste 19% nooit eerder gezien heb, lekker realistisch :P

Zelfde zie je ook in die kortwijken met die afgeragde auto's, ga er met een hummer-alike in en kort erna zie je overal hummers rijden.
Ja klopt, dat was bij de GTA 3 engine ook al. Want er is natuurlijk veel code overgenomen van eerdere spellen uit de serie en dat valt soms op inderdaad.

Maar om terug te komen op jouw opmerking, dat is dus de manier waarop GTA het geheugen gebruikt, om te zorgen dat er toch veel verkeer kan zijn moeten er consessies gedaan worden. De ene keer valt dat op (zoals jouw voorbeeld) en de andere keer dan merk je er niet zo veel van (ja op times square zijn echt zo veel taxi's :+).

Heb het nooit echt als storend ervaren, vind het wel grappig dat als ik dan niet die ene "zeldzame" auto heb dat ik dan naar mijn safehouse rijd waar er dan een stuk of 4 gewoon in de buurt geparkeerd staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domus schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:39:
voor wie niet weet waar je een heli kan vinden met wapens:

spoiler:
In je safehouse in Alconquin ga je op dezelfde weg naar het Noorden, aan je linkerhand krijg je een groot politiebureau. Wacht netjes voor de slagboom als hij open gaat en parkeer je auto netjes. Loop naar links en een afrit naar beneden af. Daar is een deur. Ga alle trappen omhoog en loop op het dak naar links. Je ziet dan een helipad met een policechopper erop. Steel hem en stijg snel op. Met vierkantje kan je knallen. Het is alleen erg moeilijk, heb nog geen duif kunnen raken :)

Voor de mensen die GTA net hebben. Wacht echt ff met het lezen van de strategyguide tot je de storyline hebt uitgespeeld. Dan pas is het leuk de guide erbij te hebben en te vinden waar de eastereggs/auto's etc allemaal staan.
Die heli staat er dus niet altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Dit had ik idd ook met die 1ne auto die boven in te vinden is op het 3e eiland ;) Opeens zag je ze overal, het geluid is bruut van die bak man! Ben ff de naam kwijt...

EDIT: Sultan heet die idd ;) thanks @ hieronder...

[ Voor 13% gewijzigd door Donnie op 19-05-2008 18:17 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 21:57

RnB

SinergyX schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:02:

Dit had ik ook bij een über zeldzame Sultan RS (not).
Ik stoer doen tegen mijn matti die GTA IV bezit van, ''ik weet echt een dope wagen te vinden, wacht maar'', dus ik naar de plek gegaan en hem gepakt en mee gereden.
Nou, mijn matti lachde me vierkant uit omdat er gewoon 3 geparkeerde Sultan RS'en achter elkaar waren + rijdende Sultan RS'en.

Dusja, zoals hierboven al gezegd wordt, is dat normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:38

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik heb even een vraagje

spoiler:
Als je met de exotic cars van brucie bezig bent, die je via je mail krijgt.
Als je dan dood gaat tijdens het zoeken, dan is nadat je het ziekenhuis
uit komt het groene stipje verdwenen. Is er nog een manier om die auto alsnog
vinden?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reef_91 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:11:
[...]

Dit had ik ook bij een über zeldzame Sultan RS (not).
Ik stoer doen tegen mijn matti die GTA IV bezit van, ''ik weet echt een dope wagen te vinden, wacht maar'', dus ik naar de plek gegaan en hem gepakt en mee gereden.
Nou, mijn matti lachde me vierkant uit omdat er gewoon 3 geparkeerde Sultan RS'en achter elkaar waren + rijdende Sultan RS'en.

Dusja, zoals hierboven al gezegd wordt, is dat normaal.
heeft er mee te maken dat hij de modellen van auto's al van te voren laad, en pas na zoveel tijd vervangt door een andere lading. en dan is het natuurlijk handig om ook de auto die je rijd in die 'spawnlijst' te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
The DenMan schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:18:
Ik heb even een vraagje

spoiler:
Als je met de exotic cars van brucie bezig bent, die je via je mail krijgt.
Als je dan dood gaat tijdens het zoeken, dan is nadat je het ziekenhuis
uit komt het groene stipje verdwenen. Is er nog een manier om die auto alsnog
vinden?
je mail lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:34
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:09:
[...]

Die heli staat er dus niet altijd :P
alleen als je de verhaallijn hebt uitgespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:38

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Er staat wel een locatie genoemd, maar daar kan ik de auto niet vinden.
Heb nl ook al een reply erop gestuurd. In de mail komt dus verder ook niks.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+
Afbeeldingslocatie: http://img93.imageshack.us/img93/5259/s1030114et4.jpg

ik kwam bij de musicstore, ik zeg: wat ga je met dat kartonnen ding doen? ow, ik gooi hem morgen weg, als je em wilt mag je hem gelijk meenemen :p

alleen aan voeteinde was nog plek op de kamer van me broer, de rest gaat dus naar mijn kamer.

ik zit er naast om te laten zien dat het een flink geval is

edit: ik zie net dat die debiel zijn vinger voor de lens hield ofzo :p

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Komt de Infernus pas na een bepaalde missie in het spel ofzo?
Heb alledrie de eilanden open,heb al flinke tijden met Comets,Banshees,Coquettes etc rondgereden maar heb er nog geen 1 gezien :?

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 26-09 15:38
spoiler:
Je krijgt een Infernus van Bernie, en de Infernus komt echt niet nog een keer voor, ook niet als je erin rijd. Tenmiste was bij mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

als je niet neerzet waar de spoiler over gaat hebben we er nog niet echt veel aan :P

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:55
Tankbuster schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:45:
spoiler:
Je krijgt een Infernus van Bernie, en de Infernus komt echt niet nog een keer voor, ook niet als je erin rijd. Tenmiste was bij mij zo.
spoiler:
Vlakbij de Perseus store in Algonquin heb je een autodealer, die heeft nog genoeg Infernus-en in de showroom staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:31

Nakebod

Nope.

Hoezo niet?
Die infernus was toch niet zo speciaal, zie ze ook genoeg rijden, had er ook een stuk of 3 bij mijn savehouses staan... waarvan er 1 op wonderbaarlijke wijze is verdwenen... :+ It wasn't me!

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(random character) : clarence
"hey player, over here"

made me smile
gratz, stoer

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-09 10:33
Jorn1986 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:50:
[...]

spoiler:
Vlakbij de Perseus store in Algonquin heb je een autodealer, die heeft nog genoeg Infernus-en in de showroom staan :)
Nakebod schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:51:
Hoezo niet?
Die infernus was toch niet zo speciaal, zie ze ook genoeg rijden, had er ook een stuk of 3 bij mijn savehouses staan... waarvan er 1 op wonderbaarlijke wijze is verdwenen... :+ It wasn't me!
Waar jullie het over hebben is geen Infernus, maar een Turismo.

spoiler:
De Infernus krijg je inderdaad van Bernie nadat je hem hebt geholpen.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
die auto heb ik nog maar een keer in het wild gespot en dat was toen ik de auto van bernie naar huis reed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Net even een paar missies voor de politie gedaan (de "viligante" missies dus niet de "most wanted list"). Op een gegeven moment moest ik een gast neerknallen die pal voor het politiebureau stond. Ik dacht ik doe het lekker rustig aan en zodra hij begon te schieten kwamen er meteen 6 politie mensen op hem af. Ik stond dus lekker toe te kijken hoe de misdadiger langzaam zijn dood tegemoet ging, met de nadruk op langzaam. Die AI mag toch wel wat meer pit hebben, meer dan 2 minuten erover doen om iemand dood te schieten met z`n zessen tegelijk, terwijl hij notabene pal voor ze stond, vind ik erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Nasty Nate schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:06:
[...]

Hoe kom je daarbij dan?
Die assassin missies ben ik nog niet eens aan begonnen en ik heb de verhaallijn al een tijdje klaar.
Heb eerst de tien auto's voor Brucie gejat, toen die dertig voor Stevie, toen de pakketjes voor LJ en ben nu de random characters aan het opzoeken.
Assasin staat nog steeds te knipperen maar daar kom ik later wel aan toe.
Nou ik moest ze toch echt doen om die zieke mafia baas te krijgen (weet alleen niet zeker of ik ze allemaal moest doen daarvoor) maar doorvoor verscheen ie niet.
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:46:
Ik heb gisteren de Storyline uitgespeeld en ben nu bezig met een beetje daten etc. Iemand enig idee hoe ik die Alexandra van craplist.net kan daten? Ik kom er niet helemaal uit aangezien er ergens "contact me" zou moeten staan maar ik kan het niet vinden. Ook niet op haar blog.
Onderaan haar craplist pagina staat een link, die moet je klikken (en die verdwijnt daarna dus je zou hem al kunnen hebben ingedrukt) daarna duurt het best lang voordat ze contact met je opneemt. (een stuk of 3 ingame dagen)
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:12:
laatst ook weer eens flink aan het balen
die qub3d minigame of hoe het ook heet aan het spelen

hiscore daarvan is 10750, en je raad het al.. ging af met 10650 .. achievement misgelopen, volgende keer beter...
----

volgens mij zijn er op socialclub bepaalde zaken die beter updaten dan andere, heb van meer mensen nu begrepen dat 100% er vrij vlot bij staat,.. maar zits zijn bij mij al in geen tijden geupdate
gelukkig update zo af en toe de marathon stats wel .. maar niet snel genoeg
ik weet namelijk zeker dat ik er al een op 100% heb , maar op de site staat ie nu op 74%
(wel een silver award , dat dan weer wel .. maar ik wil zo graag dat daar 100% staat, en dat heb ik volgens mij nu al meer dan 5 dagen voltooid *sigh* )
Vreemd, want als er iets is dat meteen zou moeten updaten is het de marathon en zits dingen, het is het percentage van completion dat bij de meeste mensen dagen duurt, terwijl de andere dingen bijna direct zijn. bij mij was trouwens die 100% meteen geupdate terwijl het daarvoor dagen duurde, dus er is geen touw aan vast te knopen.
t mac schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:51:
[...]

alleen als je de verhaallijn hebt uitgespeeld ;)
Daarvoor ook al, er zijn verschillende plaatsen in het spel waar je die Annihilator kan krijgen, maar ze spawnen pas als je bepaalde dingen hebt gedaan. Niet dat die heli zo speciaal is, iets raken ermee is erg moeilijk dus het enige waarvoor ie beter is dan de andere heli's is zijn snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Net de scherpte van me lcd aangepast, scheelt echt een hoop. Ziet er stukje beter uit en minder kartelactig...als ik tever ging werd het blurry. Denk dat een hoop van de instellingen afhangen, maar andere xbox 360 spellen zien er soms beter uit. Opzich ook niet zo heel gek met zo'n grote stad.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
Net LPR radio aan het luisteren met zo'n waarzegger. En bij elk gesprek aan het eind; "the cosmos is telling me that you must buy 20 copies of my book" :o)

Die infernus moet je ook een keertje halen voor Stevie en volgens mij als je races doet voor bernie komen al die racewagen ook wel een keer langs.
k vind die Aston Martin (Super GT?) de vetste wagen. Die heb ik tijdens een achtervolg missie aangeschaft :)

wat ik wel een beetje jammer vind aan het spel is dat die mensen die aan het vegen zijn altijd op de zelfde plek staan. En waar je bij vice city en SA golfclubs af kon pakken en mensen mee in elkaar kon slaan kun je in IV helaas geen bezems/saxofoons/moker afpakken en als wapen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bumpje van oudere post:
PcManiaxx schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:53:
Voor mensen die framerate problemen ondervinden op de PS3:

Zet alles wat op automatisch staat op 'OFF' in je xmb settings.

De blur lijkt verdwenen en alles ziet er veel mooier en scherper uit. De framerate lijkt zelfs veel stabieler geworden te zijn, ik heb namelijk bijna geen hick-ups meer ondervonden. :)
Nu heb ik Super-white aangezet, ook RGB Full range (HDMI) aangezet, volgens dat G4tv filmpje van assasin creed. Maar waar moeten die settings van bovenstaande post staan? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
CoZ schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:12:
laatst ook weer eens flink aan het balen
die qub3d minigame of hoe het ook heet aan het spelen

hiscore daarvan is 10750, en je raad het al.. ging af met 10650 .. achievement misgelopen, volgende keer beter...
----

volgens mij zijn er op socialclub bepaalde zaken die beter updaten dan andere, heb van meer mensen nu begrepen dat 100% er vrij vlot bij staat,.. maar zits zijn bij mij al in geen tijden geupdate
gelukkig update zo af en toe de marathon stats wel .. maar niet snel genoeg
ik weet namelijk zeker dat ik er al een op 100% heb , maar op de site staat ie nu op 74%
(wel een silver award , dat dan weer wel .. maar ik wil zo graag dat daar 100% staat, en dat heb ik volgens mij nu al meer dan 5 dagen voltooid *sigh* )
1shot1kill schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:49:

[...]

Vreemd, want als er iets is dat meteen zou moeten updaten is het de marathon en zits dingen, het is het percentage van completion dat bij de meeste mensen dagen duurt, terwijl de andere dingen bijna direct zijn. bij mij was trouwens die 100% meteen geupdate terwijl het daarvoor dagen duurde, dus er is geen touw aan vast te knopen.
QFT

geen touw aan vast te knopen , ondertussen heeft de site zich geupdate naar 88% voor public transport .. terwijl ik 518.62 miles heb afgelegd (van de 400) ... niet te volgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
ps3 versie

Als ik een invite krijg van een vriend van mij.
DAn accepteer ik de invitation, paar seconden wachten krijg ik de volgende melding.

This game session no longer exists, returning to single play?

hoe kan dat? iedereen die mij een invite stuur kan ik niet in.

laatste ps3 firmware en gta patch
NAT:2
Ps3 direct aangesloten op het Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ben nu op 55% en vind het een beetje meer van hetzelfde worden, maar als je alle missies hebt gehaald sta je dan op 100% of moet je ook nog gaan kleiduifschieten en stuntjumps maken, etc ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*censuur* ^&%@(%)$@^&^@ *censuur* )*%&@#_*)&$@^$ *censuur* ^*$&!%#()%!_^(*$$@ *censuur*

spoiler:
het ging zo lekker tijdens out of commision : alleen die rpg vanaf zijn bootje had ik niet vewacht ..motherfucker...

poging 2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:12:
Ben nu op 55% en vind het een beetje meer van hetzelfde worden, maar als je alle missies hebt gehaald sta je dan op 100% of moet je ook nog gaan kleiduifschieten en stuntjumps maken, etc ?
alle missies is zo ongeveel 60% heb ik me laten vertellen ... mag een onsje meer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:12:
*censuur* ^&%@(%)$@^&^@ *censuur* )*%&@#_*)&$@^$ *censuur* ^*$&!%#()%!_^(*$$@ *censuur*

spoiler:
het ging zo lekker tijdens out of commision : alleen die rpg vanaf zijn bootje had ik niet vewacht ..motherfucker...

poging 2....
Dat hoort zo... je had 5sec door moeten vliegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:12:
[...]

alle missies is zo ongeveel 60% heb ik me laten vertellen ... mag een onsje meer zijn
Meen je dat nou ? Djeez, ik zat op 66 nog wat en zag opeens ondertiteling enzo.
Ik op alle knoppen gedrukt uit ongeloof van "dit was het toch niet" waarna je door kan spelen.

Ik ging ervanuit dat ik bij de laatste missies de verkeerde optie had gekozen en ben dus met een eerder opgeslagen spel verder aan het spelen met de optie die ik nog niet had gekozen.

Is wel een grote domper, en wat moet ik nu met al die vrije tijd ? :+
Zottigheid maar ik ben wel erg teleurgesteld.
Multiplay hebben we ook nog natuurlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

En wat dacht je van het gewoon funnen in de stad? Daar heb ik de meeste uren mee verspeeld hoor, gewoon het rondracen, cruisen en mayhem veroorzaken. Dat is samen met de humor die vaak in een subtiele wijze is ingepakt (in de missies en in de wereld zelf) echt de GTA feeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik vind gta echt een supervette game aan de ene kant, maar aan de andere kant vind ik hem ook tegenvallen.

De stad is mooi gedaan, en de personages en het verhaal zijn ook leuk.

Het rijden (vooral met motor) is een ramp waardoor een beetje rondcrossen minder leuk is dan in bijv. vice city.

Ook van al die vrienden onderhouden wordt ik erg moe van.
Ook kan je niks met je geld doen (mansions kopen etc.), en zijn elementen uit de vorige gta's uit het spel gelaten.

Maar het grootjes minpunt is toch wel dat de missies erg hetzelfde zijn en er weinig originele superleuke missies tussen zaten (op de bankoverval na).

Het blijft een leuke en vette game om te spelen, maar alle 10en die reviewers hem geven zijn imho wat onterecht.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:24:
:+
[afbeelding]

ik kwam bij de musicstore, ik zeg: wat ga je met dat kartonnen ding doen? ow, ik gooi hem morgen weg, als je em wilt mag je hem gelijk meenemen :p

alleen aan voeteinde was nog plek op de kamer van me broer, de rest gaat dus naar mijn kamer.

ik zit er naast om te laten zien dat het een flink geval is

edit: ik zie net dat die debiel zijn vinger voor de lens hield ofzo :p
Ik heb die versie van Niko mee gekregen, was niet eens in de winkel gebruikt.
Enne, zo praat je niet over je vader he... ;) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t mac schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:58:
Net LPR radio aan het luisteren met zo'n waarzegger. En bij elk gesprek aan het eind; "the cosmos is telling me that you must buy 20 copies of my book" :o)

Die infernus moet je ook een keertje halen voor Stevie en volgens mij als je races doet voor bernie komen al die racewagen ook wel een keer langs.
k vind die Aston Martin (Super GT?) de vetste wagen. Die heb ik tijdens een achtervolg missie aangeschaft :)

wat ik wel een beetje jammer vind aan het spel is dat die mensen die aan het vegen zijn altijd op de zelfde plek staan. En waar je bij vice city en SA golfclubs af kon pakken en mensen mee in elkaar kon slaan kun je in IV helaas geen bezems/saxofoons/moker afpakken en als wapen gebruiken.
Zo had ik een crimineel midden op de weg in mijn auto, hij in de zijne onder schot.
Normaal gaat het verkeer gewoon door, ik stond namelijk niemand in de weg, ze konden om me heen.

Ik kijk achterom, daar zie ik een politie auto, met de rug naar me toe voor het stoplicht staan.
Dacht, wacht wel even voor ik mijn klus klaar, maar die politie-wagen ging er niet vandoor, heb dat zo'n 10 minuten aan zitten kijken, rare bug.

Uiteraard die crimineel neergeschoten, en direct ging die politie-auto keren, maar goed, gas-pedaal even flink indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t mac schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:34:
[...]

Dat hoort zo... je had 5sec door moeten vliegen. ;)
uhm .. dat lukte dus niet
spoiler:
2e keer kwam ik er achter dat ik hem inderdaad had moeten ontwijken waarna de 2e (eigenlijk 4e ofzo .. was ze wat enthousiast aan het ontwijken) me alsnog raakte ..

maar de 2e poging raakte die me staart (zoals het blijkbaar hoort) ... eerste keer was het head on .. BOOOOM ..grijs, fadeout .. *blieb*blieb* retry?

oh en joepie
Afbeeldingslocatie: http://xs127.xs.to/xs127/08212/firsttaskcomplete227.jpg.xs.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Iemand al die ruk beesten al afgeknald? Is dat nou de einige manier om de volle 100% te krijgen?

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:26
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 00:51:
[...]

uhm .. dat lukte dus niet
spoiler:
2e keer kwam ik er achter dat ik hem inderdaad had moeten ontwijken waarna de 2e (eigenlijk 4e ofzo .. was ze wat enthousiast aan het ontwijken) me alsnog raakte ..

maar de 2e poging raakte die me staart (zoals het blijkbaar hoort) ... eerste keer was het head on .. BOOOOM ..grijs, fadeout .. *blieb*blieb* retry?

oh en joepie
[afbeelding]
spoiler:
Mmm, was je misschien bijna dood dat je daardoor doodging? Ik heb het heli-stuk twee keer moeten spelen en beide keren werd ik de eerste de beste keer geraakt door een missle maar wist het wel te halen tot het eiland. Kwestie van hoog genoeg blijven vliegen en wachten tot de cutscene?
UgotHeinzzd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 02:06:
Iemand al die ruk beesten al afgeknald? Is dat nou de einige manier om de volle 100% te krijgen?
Die duiven nemen 2 procent in beslag dus ja, je moet! :P

spoiler:
Ik zat net nog even te lezen over de eindes bij GameFaqs. Als je voor het geld had gekozen in plaats van de eerwraak op Dimitri, dan was Kate blijven leven (en gaat ze dus niet dood) en had ze je genegeerd op de bruiloft. Is het in die situatie dan wel mogelijk om haar nog te daten of op te bellen? Ik gok overigens dat iedereen voor de eerwraak van Dimitri heeft gekozen maar dat terzijde. Maar ben toch benieuwd of de keuze veel invloed heeft op de rest van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57
Robkazoe schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 02:39:
[...]

spoiler:
Mmm, was je misschien bijna dood dat je daardoor doodging? Ik heb het heli-stuk twee keer moeten spelen en beide keren werd ik de eerste de beste keer geraakt door een missle maar wist het wel te halen tot het eiland. Kwestie van hoog genoeg blijven vliegen en wachten tot de cutscene?

[...]

spoiler:
Ik zat net nog even te lezen over de eindes bij GameFaqs. Als je voor het geld had gekozen in plaats van de eerwraak op Dimitri, dan was Kate blijven leven (en gaat ze dus niet dood) en had ze je genegeerd op de bruiloft. Is het in die situatie dan wel mogelijk om haar nog te daten of op te bellen? Ik gok overigens dat iedereen voor de eerwraak van Dimitri heeft gekozen maar dat terzijde. Maar ben toch benieuwd of de keuze veel invloed heeft op de rest van het spel.
spoiler:
Ik was eigenlijk wel van plan voor het geld te kiezen, volgens mij ben ik er over 2 missies (heb alles 100% behalve nog een van Bernie). Ik vind die Roman maar een eikel dus ja hij mag van mij wel dood

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

spoiler:
spoiler:
lol, nee , nogmaals .. head on ... BOOOOOOOOOM -.....grijs, fadeout .. *blieb*blieb* retry?

spoiler tag staat er niet voor niets
spoiler:
volgens mij maakt het geen fuck uit welk einde je kiest - ik wist al dat het eraan zou komen en heb 2 keer gesaved en een poging gedaan ze allebei te spelen - alleen heb ik de laatste cutscene van de 2 variant nog niet gezien

stop hier maar met lezen!!

HUGE SPOILER WARNING!!! - doe jezelf een lol en lees dit niet als je het nog niet hebt uitgespeeld!! (and dont say i didnt warn you!!!)
spoiler:
optie 1 (poppetjeicoon), shootout op de boot , dimitri dood .. bruiloft : kate dood en daar ga je natuurlijk wraak voor nemen , achtervolging van wat goons, shootout bij verlaten casino, achtervolging tot happiness eiland (motor, jump naar heli .. heli wordt half neergeschoten) - peg achtervolgen.. peg dood - congrats

optie 2 (geldicoon), shootout in fabriek, dimitri heeft je als vannouds verraden, achtervolging voor geld , bruiloft : roman dood en daar ga je natuurlijk wraak voor nemen, achtervolging van wat goons, shootout bij verlaten casino (dimitri schiet peg lek) , achtervolging tot happiness eiland (boot, jump naar heli .. heli wordt half neergeschoten, enkele guards (hier ging het bij mij vannacht fout :o ) maar ongetwijfeld komt er een cutscene waar je dimitri omlegt

[/HUGE SPOILER WARNING!!!]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 08:37

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[...]

Die duiven zijn 7,5%. Ik zit op 92,5% en het enige wat ik nog moet zijn die kloteduiven..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ook even nodig: &A*%&#$*(&( plassert #&*(&@#$*($#@ naarling &*($&#(%

Ik speel al de hele tijd met 2 savegames, 1tje met cheats (free roaming cruizin' - voor de grap) en 1 volledig zonder. Beide lopen ze redelijk gelijk qua missies. Ben ik zo dom om niet even op te letten welke saving ik had, paar x cheats gebruikt en verkeerd opgeslagen |:( 8)7 Daar gaat mn 100% op mijn 'nette' savegame.

We beginnen weer opnieuw ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 22:37
SinergyX schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:37:
Ook even nodig: &A*%&#$*(&( plassert #&*(&@#$*($#@ naarling &*($&#(%

Ik speel al de hele tijd met 2 savegames, 1tje met cheats (free roaming cruizin' - voor de grap) en 1 volledig zonder. Beide lopen ze redelijk gelijk qua missies. Ben ik zo dom om niet even op te letten welke saving ik had, paar x cheats gebruikt en verkeerd opgeslagen |:( 8)7 Daar gaat mn 100% op mijn 'nette' savegame.

We beginnen weer opnieuw ;(
Je kan gewoon 100% halen met cheats ;)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar zover ik heb gelezen, wordt bv die 5sterren wanted title geblokkeerd. (1x health ding gedaan, ga nooit achtervolging in met een motor...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hankey schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:51:
[...]

Je kan gewoon 100% halen met cheats ;)
maar op de xbox geen achievements, dus ook geen achievement voor 100% uitspelen.

Ik heb niet eens gekeken wat voor cheats er zijn. Zodra ik hem heb uitgespeeld, 100% ga ik niet halen denk ik, ga ik es wat spelen met de cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Phusebox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:10:
[...]

maar op de xbox geen achievements, dus ook geen achievement voor 100% uitspelen.

Ik heb niet eens gekeken wat voor cheats er zijn. Zodra ik hem heb uitgespeeld, 100% ga ik niet halen denk ik, ga ik es wat spelen met de cheats.
Als het goed is zijn er maar een aantal achievements die je niet kunt halen met cheats. 100% dacht ik juist weer wel. Ik zou het echter niet 100% zeker weten. Zelf heb ik geen cheats gebruikt en was ik ook niet van plan ze te gebruiken, omdat ze simpelweg niet nodig zijn...

Ik heb de verhaallijn uitgespeeld, ben nu druk bezig om de 100% te halen. Daarna het spel nogmaals spelen voor Liberty City Minute en daarna een poging wagen voor de multiplayer achievements...

[ Voor 13% gewijzigd door equationunequal op 20-05-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 01-10 09:43
Wat zijn volgens jullie de leukste mp-modes?

Ik heb gisteravond wat gespeeld online, maar soms zijn er nogal grote framedrops (xbox360). Ook vind ik het soms echt enorm onoverzichtelijk en chaotisch. Dat hoort bij GTA, maar soms is het echt niet te volgen. Verder vind ik het allemaal nogal wat magertjes uitgewerkt, naar mijn idee kan het beter. Het heeft eerder de kwaliteit van een multiplayer mod, dan van een officiele release.

Race en GTA Race vind ik daarentegen best leuk, want dat loopt goed en is best grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik reed heel hard tegen een rijdende auto aan en toen rende de bestuurder al brandend zijn wagen uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hankey schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:31:
[...]
Daarna het spel nogmaals spelen voor Liberty City Minute
ik hoop dat in mijn eerste run te halen, zit nu op 25,5u en 62%, moet nog 2 of maximaal 3 missies als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Yippie schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:42:
[...]

Meen je dat nou ? Djeez, ik zat op 66 nog wat en zag opeens ondertiteling enzo.
Ik op alle knoppen gedrukt uit ongeloof van "dit was het toch niet" waarna je door kan spelen.

Ik ging ervanuit dat ik bij de laatste missies de verkeerde optie had gekozen en ben dus met een eerder opgeslagen spel verder aan het spelen met de optie die ik nog niet had gekozen.

Is wel een grote domper, en wat moet ik nu met al die vrije tijd ? :+
Zottigheid maar ik ben wel erg teleurgesteld.
Multiplay hebben we ook nog natuurlijk 8)
No offence maar als ik je verhaal zo lees, heb je dus gespeeld om te spelen en niet gespeeld om het verhaal anders had je op bepaalde momenten tijdens een missie of briefing echt wel kunnen vermoeden dat de story-line bijna over was.
Angeloonie schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:53:
[...]

Die duiven zijn 7,5%. Ik zit op 92,5% en het enige wat ik nog moet zijn die kloteduiven..
Forget it; die duiven zijn maar 2.5% dus je moet nog meer dingen...
spoiler:
Story Missions - 60%
* Complete every available story mission. This means, if there’s a mission blip on the map for a person, you have to go there and do said mission.

Procedural Missions - 8%
* Little Jacob drug delivery - 2%
* Brucie 10 cars export - 2%
* Brucie Races - 2%
* Assassinations - 2%

Car Thefts - 2%
* Deliver all 30 vehicles to the garage

Friends - 10%
* Open all unique abilities and complete all activities
o For games, you must actually beat your friends (i.e. beat them at pool, darts, etc)
o Dwayne, Michelle, and Roman do NOT count towards the percentage!

Activities - 5%
* Beat all activities at least once
o Darts vs friend or computer - 1.25%
o Bowling vs friend in a FULL game - 1.25%
o Pool vs friend or computer win - 1.25%
o QUB3D beat high score - 1.25%

Random Characters - 5%
* Find all the random characters and complete all their missions
o NOTE: The achievement for No More Strangers only requires you to meet each random character once, for the percentage, you must complete all parts i.e. Brian Part 1, 2, and 3.
o Jeff, Cherise, Clarence, and Ivan do NOT count towards the percentage.

Most Wanted - 2.5%
* Kill all 30 PEDs on list

Vigilante - 2.5%
* Complete 20 crimes

Flying Rats - 2.5%
* Find all 200 pigeons

Unique Stunt Jumps - 2.5%
* Complete all 50 stunt jumps

Total = 100%

Goed, dan de Social Club: wat een *****-site! Ik heb nu al dik een week de 100% gehaald (en de bijbehorende achievement op de 360) maar nog steeds wisselen mijn percentages op de site van Rockstar. Ook de statistieken voor de Liberty City Marathon worden slecht geupdate; ik weet zeker dat ik in 4 disciplines al een gouden medaille moet hebben maar geen van allen is 100% vol.

Multiplayer: het leukste vind ik op dit moment Cops 'n' Crooks omdat je echt de stad goed moet kennen. Zo kan je ook met je team in een heli stappen en lekker rondjes gaan vliegen om de tegenstander te pesten of van de brug springen en naar een ander eiland zwemmen.

[ Voor 30% gewijzigd door MAX3400 op 20-05-2008 11:19 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Phusebox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:00:
[...]

ik hoop dat in mijn eerste run te halen, zit nu op 25,5u en 62%, moet nog 2 of maximaal 3 missies als ik het goed heb.
Ik heb het de eerste keer rustig aan gedaan. Iets meer dan 40 uur over de story gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hankey schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:34:
[...]

Ik heb het de eerste keer rustig aan gedaan. Iets meer dan 40 uur over de story gedaan...
kan niet zeggen dat ik echt gerushed heb, zeker in het begin niet. Maar nu doe ik alles met de taxi (+ skippen), want dat rondrijden heb ik wel gezien. Levert meer ellende op dan wat anders.
Ik kan trouwens nooit een metro station vinden haha.... te lui om mijn kaart uit het doosje te halen dat op zolder ligt... snap niet dat ze de stations niet ff op de ingame map hebben gezet?

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 20-05-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kun je wel vinden op de ingame map. je kunt ze herkennen door de zoeken naar doorzichtige/donker grijze ruitjes.

Toegegeven, ze zijn moeilijk te vinden, en als je eenmaal zo'n station gevonden hebt, is het nog maar de vraag of je bij het goeie spoor staat. Maar je zou het kunnen doen zonder de kaart die je bij het spel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 13:45
Ik probeer nu al ruim een week m'n social club account te koppelen aan m'n Xbox Live Gamertag. Maar ik krijg iedere keer (ik heb het zo'n beetje elke dag geprobeerd) een unknown error. Verder lees ik er hier niets over en ook met Google kan ik er niets over vinden. Dus waarschijnlijk doe ik iets fout. Ik heb het volgende gedaan:

- Account aangemaakt bij de social club (http://socialclub.rockstargames.com/)
- Inloggen en dan op edit profile drukken en dan kiezen voor link gamertag. Dan krijg ik of de foutmelding of ik wordt uitgelogd.
- Naar de Help pagina gegaan bij de social club (http://socialclub.rockstargames.com/help/xbox/index.html) en dan op deze link geklikt (https://socialclub.rockst...bServices/lid/signin.aspx). Dan krijg ik steeds
"An unknown error has occurred".

Ik ben uitgelogd met m'n live-id. Ik heb GTA IV ook online gespeeld. Heeft iemand een idee?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Social Club is nogal braque idd. Ik heb vorige week de story al uitgespeeld, maar volgens de social club website is dat nog steeds niet het geval. De gegevens op die website lopen enorm achter dus. Wat dat betreft kan Rockstar nog wat leren van Bungie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hankey schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:18:
Social Club is nogal braque idd. Ik heb vorige week de story al uitgespeeld, maar volgens de social club website is dat nog steeds niet het geval. De gegevens op die website lopen enorm achter dus. Wat dat betreft kan Rockstar nog wat leren van Bungie...
jups ..

gisteravond dit plaatje geupload
en nu staat er dit
Afbeeldingslocatie: http://xs127.xs.to/xs127/08212/socialblubber574.jpg

ben bijvoorbeeld in de laatste 12 uur (niet gespeeld in de laatste 12 uur) niet 24 keer dood gegaan enzenzenz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:15
Die car thefts missies, hoe krijg je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:57:
Die car thefts missies, hoe krijg je die?
spoiler:
Op een gegeven moment belt brucie je op of hij je nummer aan een vriend mag geven ( stevie ofzo geloof ik). Die stuurt je dan vervolgens berichten met foto's van auto's die je moet jatten. Ik heb dit geloof ik rond 40% ongeveer ergens voor het eerst gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:39
SinergyX schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:16:
Ik verstond die little jacob maar nooit, nu toch eens ondertiteling aangezet.. snap het spel opeens stuk meer :D
Juist daar heb ik dus ook last van... maare hoe zet je die ondertiteling aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 14:43
knackje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:14:
[...]

Juist daar heb ik dus ook last van... maare hoe zet je die ondertiteling aan dan?
Ondertiteling zet je aan in de opties van GTA IV

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knackje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:14:
[...]

Heb je al bij options gekeken? Hoe dan ook... zoek zelf eventjes, die optie is echt niet ergens weggestopt waar je hem nooit kan vinden. Het is mij ook gelukt, en ik heb hier nergens een nobelprijs liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Laatst online: 12-09 17:54
Ik krijg ook de zeflde error Hoedje, denk dat dat aan de site ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Goed bezig bij Rockstar!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.udc360.com/forums/gta100small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Is dat de leaderbord??? Dan doe je het goed :P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ojee het is weer zover ben ik de enige?... :

GTA4 kwam uit en ik had er een partij zin in, de eerste dagen zwaar genoten. En toen kwam het, dingen begonnen te ergen die te belangrijk waren voor mij. Het gedoe van vriendschappen bij houden, na een gefaalde missie heel end weer moeten rijden en de besturing blijft ook beetje "boot" achtig als je door de straten loopt.

Nu paar weken later: GTA4 ligt weer stof te rapen...

Meer mensen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 07:06

Grannd

da Granndest

Je kan als je een missie failt meteen opnieuw opstarten door op het sms'je te reageren hoor, dan heb je alleen geen armor meer, maar je kan wel met een taxi die snel halen en dan door naar je opdrachtgever, ben je er ook zo weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:29:

GTA4 kwam uit en ik had er een partij zin in, de eerste dagen zwaar genoten. En toen kwam het, dingen begonnen te ergen die te belangrijk waren voor mij. Het gedoe van vriendschappen bij houden, na een gefaalde missie heel end weer moeten rijden en de besturing blijft ook beetje "boot" achtig als je door de straten loopt.

Denk eerlijk gezegd dat je een van de weinigen bent alhoewel ikzelf ook gisteren Forza2 weer heb zitten spelen. Het grote nadeel wat ik nu tegenkom in GTA4, is de multiplayer. Helaas vinden enorm veel mensen het niet nodig om normaal te spelen waardoor je in een volle room dus nooit normaal kan racen ofzo. Verder is het ranken naar een hoger niveau echt mindboggling boring maar in de tussentijd houden we ons erg bezig met lekker kloten in Party Mode en filmpjes opnemen enzo.

@sekeroglan: :w en ja, officieel ben ik de 1354e die het spel 100% heeft uitgespeeld, voor zover ik de ranking begrijp...

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 20-05-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Die 100% heb ik misschien over een aantal jaar binnen.

Ik heb de game gisteren uitgespeeld, met alletwee de eindes bekeken. Tja, ik kies toch liever voor wraak.

Met een terugblik op de game (Ik zit op 74% en speel nog wel even door) vind ik het vooral jammer dat je de gebouwen niet op of binnen kan. Vooral die gebouwen met die trappen aan de zijkant. Je kunt je auto er onder parkeren, er op klimmen en springen wat je wilt, maar Niko grijpt zich niet vast. Ik had gedacht dat je wat meer verticale bewegingsvrijheid zou hebben. Enigzins jammer, want zeker met de assassin missies zou het stoer zijn om via de manier met een sniper je target uit te schakelen.

De auto's... Goed, je krijgt een Infernus. Lekker toch? Behalve dan dat je je auto bij veel missies moet inruilen en vervolgens nooit meer terug ziet. Wat heb je er nog aan als je niet weet wat de missie die je gaat doen inhoudt?

Nadat Carmen na een drinkpartij mij begon uit te foeteren had ik er genoeg van. Ik rijd een verlaten bouwterrein op en schiet haar lek. Ze staat doodleuk op en zegt dat ze je niet meer leuk vindt. Niko krijgt een SMS en that's it. Waarom mogen we ze dan niet gewoon omleggen? Het resultaat is hetzelfde.

Gebieden zoals China Town zie je niet echt. Er lopen Aziaten rond. Elders zijn er biker gangs, wat leuk is voor het levende stadsgevoel, maar ik zou het ook leuk vinden als je er een paar specifieke missies voor zou krijgen. Het had voller gekund.

Te weinig bijzondere missies, zoals de bankoverval. Of gewoon een missie waarbij voor de verrandering niet alles de shit in loopt zou ook leuk zijn. Stel je moet iemand babysitten, gaat naar de comedy club en de hel breekt niet los. Verrassend toch?

En natuurlijk het feit dat zodra je in een auto stapt je deze op elk kruispunt ziet staan.

Verder: topspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:12:
Bumpje van oudere post:

[...]

Nu heb ik Super-white aangezet, ook RGB Full range (HDMI) aangezet, volgens dat G4tv filmpje van assasin creed. Maar waar moeten die settings van bovenstaande post staan? :P
Waar kun je die settings vinden?

Bvd

Edit: De XMB settings bedoel ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

harlekein schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:45:...vind ik het vooral jammer dat je de gebouwen niet op of binnen kan
Kweenie maar zonder aanwijzingen geven, ben ik toch al tientallen, zo niet honderden gebouwen opgeweest en ook een twintigtal al naar binnen geweest (buiten de missies om)!
De auto's... Goed, je krijgt een Infernus. Lekker toch? Behalve dan dat je je auto bij veel missies moet inruilen en vervolgens nooit meer terug ziet. Wat heb je er nog aan als je niet weet wat de missie die je gaat doen inhoudt?
HUH? Elk voertuig in Liberty City is te vinden! Zelfs als blaas je een bepaald voertuig 100x op tijdens een missie, je kan het altijd weer terugvinden elders in de stad.
Gebieden zoals China Town zie je niet echt. Er lopen Aziaten rond. Elders zijn er biker gangs, wat leuk is voor het levende stadsgevoel, maar ik zou het ook leuk vinden als je er een paar specifieke missies voor zou krijgen. Het had voller gekund.
Voller? De stad reageert op jouw handelingen. Als je als een rambo rondloopt, kom je niemand tegen maar als je naar bepaalde plekken gaat, lopen er ineens tientallen mensen in de buurt. En afhankelijk van de buurt zie je dus bepaald type mensen rondlopen.
En natuurlijk het feit dat zodra je in een auto stapt je deze op elk kruispunt ziet staan.
Beetje tegenstrijdig als je eerst zegt dat je een voertuig nooit meer terugziet.

Krijg een beetje de indruk dat je wel speelt en rondkijkt maar net niet genoeg. Liberty City is zoooo enorm groot dat je rustig 20 uur door de stad kan rijden en nog niet eens precies weet waar je precies een gebouw in kan of waar bepaalde voertuigen altijd te vinden zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:58:
[...]

Waar kun je die settings vinden?
Filmpje vond ik hier:
LoneRanger schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:12:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Tijdens het google'en kwam ik wel dit tegen en in het filmpje wordt uitgelegd om in je display settings [PS3] de RGB op full te zetten en de optie eronder [iets met true white en hdmi] op "on".
[kijk voor de zekerheid maar even naar het begin van het filmpje]

Ik heb het idee dat alles nu een stukje scherper is. :)
Die opties instelling lijkt iig wat te helpen, maar ik merk nog steeds flinke blur.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 20-05-2008 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:29:

Je gaat je irriteren aan dingen als je het te veel speelt.

Ik had dit zelf ook. In het begin heb ik het echt 3 dagen de HELE dag gespeeld. Toen merkte ik aan mezelf dat ik OVERAL heen de taxi ging nemen en skippen omdat dit snel gaat, etc, keihard door het spel heen rushen. Terwijl ik het NU maar 1/2 uurtjes per dag speel, en nu rijd ik rustig zelf overal naar toe. Tip, speel het wat minder, dan blijft het langer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Ik sta nu dus voor Stevie's garage (S&M Auto Sales) in een auto die hij wil en waar hij een smsje voor heeft gestuurd, maar die garagedeur gaat niet open? :'(

Of moet je specifiek die auto halen waar hij om vraagt in het smsje?

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 13:14

BioHazard

*\o/*

deCube schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:29:
Ik sta nu dus voor Stevie's garage (S&M Auto Sales) in een auto die hij wil en waar hij een smsje voor heeft gestuurd, maar die garagedeur gaat niet open? :'(

Ja die exacte auto op die exacte locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

deCube schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:29:
Als je de goede auto hebt, komt er onderaan in beeld iets te staan in de trend van:

You found a car stevie is looking for.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
k ben nu ook zo`n beetje klaar met gta 4 :)(heb al een vanaf het weekend 100 %
Maarjah omdat ik me niet kan registreren wegens de privacy policy ofzoo.
Al een mail gestuurd maar geen reactie :( daar baal ik van.

ik speel ik nog wel veel online met men kameraden
gewoon gezellig n potje comps`n crooks op een goede manier :) altijd mooi.

en het racen is ook mooi als het een beetje serieus gespeeld word.

[ Voor 26% gewijzigd door tooter op 20-05-2008 18:59 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 14:00
Mén, ik zit er nu serieus over te denken om een xbox te kopen ... alleen al vanwege GTA IV !
Het is overigens niet mogelijk om als Xbox speler tegen iemand met 'n PS3 te spelen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

De_Bastaard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:03:
Mén, ik zit er nu serieus over te denken om een xbox te kopen ... alleen al vanwege GTA IV !
Het is overigens niet mogelijk om als Xbox speler tegen iemand met 'n PS3 te spelen of wel?
Nop dat is niet mogelijk.

Vooral met de lage prijzen is het nu inderdaad een goede tijd om een x360 te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grannd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:31:
Je kan als je een missie failt meteen opnieuw opstarten door op het sms'je te reageren hoor, dan heb je alleen geen armor meer, maar je kan wel met een taxi die snel halen en dan door naar je opdrachtgever, ben je er ook zo weer.
Als je op dat smsje reageerd dan mag je de missie opnieuw beginnen, maar 9 van de 10 keer moet je alsnog naar de begin plek van de cut-scene rijden. Dat is dus gewoon best poep gedaan.

Verder vind ik het een topspel, graphics zijn cool, stad is levendig. Maar verhaal-lijn vind ik warrig, missies zijn vrij saai. Uiteindelijk als je het uit heb gespeelt vind ik het al helemaal saai. Je kan niet zo gek veel meer doen, en leuke huizen, garages of wat dan ook krijg je niet. Realisme is cool gedaan in dit spel, maar voor mij gaat er daardoor veel spel-plezier weg. Ik zat graag op het vliegveld rond te rijden, alleen kan dat nu niet meer zonder 4 sterren achter je aan te krijgen. Jetpacks, vliegtuigen en al dat soort dingen was ook echt cool in de vorige gta.

Ik las hier ook net iemand reageren dat hij ontzettend veel gebouwen is ingeweest. Nou, ik vind dat vies tegen vallen. Je hebt een paar winkeltjes waar je in kan, paar savehousen (die weinig tot niks voorstellen), en nog een paar flatgebouwen (trappenhuizen). Vind dat allemaal niet echt geweldig. En de besturing van Niko en Motoren is ook gewoon slecht. Ik vind dit spel zeker geen 10 waard, maar meer richting een 8 of 8,5. Het is zeker een topspel, met geweldige details, maar een beetje overhyped als je het mij vraagt.

Multiplayer is trouwens wel cool. Al had ik bij de 'free-mode' ofzo graag meer dingen gezien die je met iemand anders samen kan doen. Ook wel jammer natuurlijk dat als je een 'GTA race' doet, en besluit een road block neer te zetten van 4/5 autos, ze net voordat de spelers eraan komen gereden weg-spawne :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 14:00
sekeroglan schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:07:
[...]

Nop dat is niet mogelijk.

Vooral met de lage prijzen is het nu inderdaad een goede tijd om een x360 te halen :P
Hehe thanks.
Moet het spel vaak laden, als je een xbox zou kopen zonder hdd? Heb vernomen dat je het spel ook op de hdd zou kunnen installeren, en dat zo het laden sneller gaat. Een arcade xbox is maar 200euro nu, maar een premium is 40 euro meer ofzo, maar dan wel met hdd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

De_Bastaard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:10:
[...]

Hehe thanks.
Moet het spel vaak laden, als je een xbox zou kopen zonder hdd? Heb vernomen dat je het spel ook op de hdd zou kunnen installeren, en dat zo het laden sneller gaat. Een arcade xbox is maar 200euro nu, maar een premium is 40 euro meer ofzo, maar dan wel met hdd....
Je kan geen enkel spel installeren op de hd van de x360 ( behalve wat je download van de Marketplace). Valt wel mee hoor dat laden, misschien een paar sec.

Ik zou sowieso voor de premium gaan, kan je ook demo's en al die andere dingen die op de marketplace staan downloaden. En bij sommige game's zijn de save game's best groot, dus een hd is dan altijd handig :)

[ Voor 15% gewijzigd door sekeroglan op 20-05-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:57

painkill

Pain(k)(ill)

De_Bastaard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:10:
[...]

Hehe thanks.
Gta4 laad in het begin 1 tot 2 minuten, daarna het hele spel niet meer, totdat je de xbox360 natuurlijk uit en aan zet :)

maar ik zou wel voor een hd gaan, demo's zijn altijd leuk:)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Laden doet de 360 trouwens wel, behoorlijk als je mij vraagt, elke taxirit, missie, doelwit plaatsen laten zien e.d.

Ik heb denk ik ook ff teveel gespeeld, merk dat ik steeds vaker de taxi neem terwijl het rondcrossen in de stadf de meeste fun is....

Op het moment zou ik de game ook geen volle 10 meer geven, wel een goede 9. Het voelt alsof er dingen missen. Je kunt niets aan je figuur doen bv. trainen of dik worden. Geen vliegtuigen en soms zijn de missies idd een beetje saai/eentonig (hoewel dat eigenlijk van jezelf afhangt :P )

Maar met m'n motorrijders obsessie heb ik nog wel wat fun!! >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Mutatie op 20-05-2008 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik speel het spel niet dagelijks maar ik ben hele tijd al missies voor Roman aan het doen, telkens taxi ritjes... moet ik die telkens gaan doen voor ik weer 'echte' missies krijg ? Ik ben ook met Michelle goed bevriend.. little jacob heb ik ook in me telefoon staan maar altijd voicemail en een andere heb ik ook contineu de voicemail van.....

What's the plan doc ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
-Thunder- schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:29:
Ik speel het spel niet dagelijks maar ik ben hele tijd al missies voor Roman aan het doen, telkens taxi ritjes... moet ik die telkens gaan doen voor ik weer 'echte' missies krijg ? Ik ben ook met Michelle goed bevriend.. little jacob heb ik ook in me telefoon staan maar altijd voicemail en een andere heb ik ook contineu de voicemail van.....

What's the plan doc ?
Gewoon doorgaan met vanalles wat je kunt, er gaat vanzelf meer komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

sekeroglan schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:13:
[...]

Je kan geen enkel spel installeren op de hd van de x360 ( behalve wat je download van de Marketplace). Valt wel mee hoor dat laden, misschien een paar sec.
Je lult, je moet onze site wat vaker lezen... ;) ;)

Er gaan geruchten dat de nieuwe dashboard-update van Microsoft de mogelijkheid geeft om bepaalde spellen of gedeelte van spellen, net zoals op de PS3, te kopieren naar je HDD waardoor de laadtijden worden verkort en dus ook de herrie van de DVD-speler minder is (want hij hoeft minder vaak te lezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over die details gesproken

noem nog eens wat details die jullie bekjes lieten open vallen ?

mijn top3 details

-in de avond in een taxi stappen - passagier lampje gaat aan en binnenverlichting
-deuken in de muren als je met een hoekje van je auto een gebouw ramt
-als je thema van je mobile veranderd zie je het ook ingame (in zijn hand dus) en niet alleen op je mobiel schermpje rechtsonder

(ik zal het beperken tot 3 :P )

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Hoi,ik zit te proberen 100% te krijgen maar ik kan al weken(ingame) geen races meer doen,het staat er nog wel en hij zegt dat ik later moet bellen.Moet ik misschien niet in mn infernus zitten als ik bel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Tankbuster schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:40:
Hoi,ik zit te proberen 100% te krijgen maar ik kan al weken(ingame) geen races meer doen,het staat er nog wel en hij zegt dat ik later moet bellen.Moet ik misschien niet in mn infernus zitten als ik bel?
Neem aan dat je het over Brucie hebt? Die heeft 3 of 4 verschillende races per eiland (Broker, Alderney, Algonquin) en is pas een race als je op dat eiland bent en belt. Wat ik heb gemerkt is dat er vaker een race is overdag / einde middag dan 's nachts. Verder zou je kunnen proberen om uit je auto te stappen, bellen en dan weer instappen maar op zich maakt dat niks uit; ik belde soms vanuit een taxi als passagier en kreeg een race toegewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Oke thx,ik belde altijd in Manhattan(Alderney toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

-Thunder- schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:29:

What's the plan doc ?
Ow, de voicemail is soms irritant maar die mensen slapen soms ook... Even wat tips:
spoiler:
Brucie is rond 10:00 wakker, Jacob rond 14:00 en Packie pas na 16:00

Verder zou je op je kaart kunnen kijken want volgens mij zijn die taxi-missies niet het enige; kijk eens of je ergens op je kaart nog een gekleurd stipje hebt staan en ga daar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnEuTeR schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:19:
[...]

Je gaat je irriteren aan dingen als je het te veel speelt.

Ik had dit zelf ook. In het begin heb ik het echt 3 dagen de HELE dag gespeeld. Toen merkte ik aan mezelf dat ik OVERAL heen de taxi ging nemen en skippen omdat dit snel gaat, etc, keihard door het spel heen rushen. Terwijl ik het NU maar 1/2 uurtjes per dag speel, en nu rijd ik rustig zelf overal naar toe. Tip, speel het wat minder, dan blijft het langer leuk :)
Tsja, als mmorpg speler ben ik verziekt, ik ga er al vanuit dat een game langer top blijft dan de eerste week. ;) De tijd die je in een gemiddelde game stopt, heb je nog geen eens genoeg aan om 1 char te lvle in een mmo. Maar dat is een beetje off topic he.

Maar GTA4 is wel een lkkre game hoor al bij al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MAX3400 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:35:
[...]

Je lult, je moet onze site wat vaker lezen... ;) ;)

Er gaan geruchten dat de nieuwe dashboard-update van Microsoft de mogelijkheid geeft om bepaalde spellen of gedeelte van spellen, net zoals op de PS3, te kopieren naar je HDD waardoor de laadtijden worden verkort en dus ook de herrie van de DVD-speler minder is (want hij hoeft minder vaak te lezen).
Je zegt het zelf 'geruchten' >:)

Hebben jullie een site dan :P

[ Voor 4% gewijzigd door sekeroglan op 20-05-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
BioHazard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:34:
[...]

Ja die exacte auto op die exacte locatie.
KnEuTeR schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:51:
[...]

Als je de goede auto hebt, komt er onderaan in beeld iets te staan in de trend van:

You found a car stevie is looking for.
Bedankt, is nu gelukt. De volgende post deed me anders denken. 8)7 :X
1shot1kill schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:58:
[...]

Kun je beter gewoon elke auto die voor de garage van Stevie langsrijd daar naar binnen rijden, krijg je per keer meer geld en het gaat sneller.

[...]

Meteen de bestuurder afknallen, stapt de rest vanzelf uit, werkt bij bijna alle chases waarbij je een auto met meerdere personen hebt.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Gta valt me eigelijk nogal tegen nadat je hem hebt uitgespeeld. Oke ik heb nog geen 100% maar dat had ik in andere delen ook niet, omdat ik toen ook al niks gaf om duiven zoeken of verborgen pakketjes. Ik vind dat er weinig te doen is in de stad er zijn leuke/mooie gebouwen maar daar kun je niet in. Neem het vliegveld bijv. er is volop drukte op het vliegveld in liberty city, maar het gebouw kun je zelf niet in. Ik ken weinig grote gebouwen waar je eigelijk wel in kunt. Rotterdam tower oid kun je dacht ik ook niet in om bijv. ff naar de top te klimmen. Dit is maar een voorbeeld.
En om nou voor de lol te gaan bowlen, darte etc nee dank je. Ik mis die parachute acties van San andreas lekker eindje klimme en gaan klooien.
Wat ik ook vreemd vind, volop vrachtwagens, volop trailers, maar aan elkaar koppelen no way. Dit kon in SA al waarom nu niet meer? Heftruck, is alleen een voertuig geworden, je kunt er niet meer mee kutte (kunt de vork niet meer besturen) Gta 4 bevat volop detail daar niet van maar zulke dingen vind ik jammer. Ik mis gewoon iets, wat ik niet precies kan beschrijven, maar waardoor ik GTA 4 na het uitspelen van de verhaallijn minder ben gaan spelen dan de vorige delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerNL schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:39:
Gta valt me eigelijk nogal tegen nadat je hem hebt uitgespeeld. Oke ik heb nog geen 100% maar dat had ik in andere delen ook niet, omdat ik toen ook al niks gaf om duiven zoeken of verborgen pakketjes. Ik vind dat er weinig te doen is in de stad er zijn leuke/mooie gebouwen maar daar kun je niet in. Neem het vliegveld bijv. er is volop drukte op het vliegveld in liberty city, maar het gebouw kun je zelf niet in. Ik ken weinig grote gebouwen waar je eigelijk wel in kunt. Rotterdam tower oid kun je dacht ik ook niet in om bijv. ff naar de top te klimmen. Dit is maar een voorbeeld.
En om nou voor de lol te gaan bowlen, darte etc nee dank je. Ik mis die parachute acties van San andreas lekker eindje klimme en gaan klooien.
Wat ik ook vreemd vind, volop vrachtwagens, volop trailers, maar aan elkaar koppelen no way. Dit kon in SA al waarom nu niet meer? Heftruck, is alleen een voertuig geworden, je kunt er niet meer mee kutte (kunt de vork niet meer besturen) Gta 4 bevat volop detail daar niet van maar zulke dingen vind ik jammer. Ik mis gewoon iets, wat ik niet precies kan beschrijven, maar waardoor ik GTA 4 na het uitspelen van de verhaallijn minder ben gaan spelen dan de vorige delen.
Ik snap je wel, en herken hier veel in.

Vice City heb ik 5 x uitgespeeld ofzo, 1 keer zelfs 2.5 jaar na release. San Andreas ook 4 x uitgespeeld. Ik ga GTA4 2 x doen om de andere mogelijkheden te checken als je iemand wel / niet vermoord of waar je tussen 2 kan kiezen die je dood. Maar daar stopt het dan ook. Multiplayer zal ik nog wel even mee bezig zijn.

Ik mis de sfeer van VC en SA. Verschillende elementen spelen daar een rol.
- Verleden tijd. Draai of keer het hoe je wilt, de nostalgie naar de 80ies en 90ies gaven een meerwaarde.
- Zonnige oorden met palmboompjes, fluo lights, de muziek uit dat tijdperk, de kleding,...
- Zoals ik eerder aangaf, de voeling met de side-characters. Lance Vance, Umberto Robina, Ryder,...
De characters die je nu tegenkomt zijn allemaal karikaturen. Soms té. Je doet ook overal 3-4 missies, dan sturen ze je door en je ziet of hoort niks meer van hen. Qua repitiviteit kan dat tellen.
- Vernieuwing! Waar we bij voorgaande delen leuke vernieuwingen hadden, is het hier maar een zwakke boel. Je vrienden happy houden is een zéér slechte vernieuwing. Ze hebben er zelfs een 'verplichting' van gemaakt.
Vernieuwende missies? Behalve de bank en de museum missie :O
- Slechte poging tot verhaal in het spel steken. Geef mij maar liever het klassieke: ik bouw hier een 'Empire'. Of dat nu Scarface stijl is of niet maak niets uit.
- Niks om geld aan uit te geven. Dates en wapens?? |:(

Verder onthouden ze ons van leuke toevoegsels uit vorige delen.
Onder andere: Vliegtuigen, Jetpack, Parachutes, Brandweer en Ambulance missies, Auto's aanpassen, ook de fietsen zijn spoorloos, de marathon, RC missies, Vrachtwagen + Trailer (SA had daar leuke transport missies)...

Pas op het is een goed, leuk spel hoor.
Verbeterd qua graphics enzo. Maar op vlak van content vind ik het een devolutie.

We gingen in deze GTA bijna alle gebouwen in kunnen gaan! Yeah right.

En nog altijd spawnen en despawnen auto's achter en naast je als je je camera beweegt. Dat ze dat na deze editie nog altijd niet hebben opgelost is maar vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Multiplayer is natuurlijk een belangrijke vernieuwing. Maar verder ben ik het eens met bovenstaande.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor game-afspraakjes en ander offtopic geneuzel is er natuurlijk #GTA4 :-)