Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 157 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.048 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-06 21:28

William/Ax3

We are Starstuff

Het is maar net wat jij het fijnste vind lvl'en. persoonlijk heb ik gelvl'ed gewoon met een cat (claw/bite/growl/dash) en dat ging prima. En waarom armor? Armor werkt niet tegen casters ik deed onder het lvl'en gewoon full stam en als ik nog wat over had in armor. zoiets dus

[ Voor 37% gewijzigd door William/Ax3 op 20-05-2008 13:47 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Anoniem: 257817 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:51:
[...]

Weet niet wat voor healer je bent, maar voor de meeste healers is dit de beste cloak ingame.
Mjah sommige dps/healers onderschatten haste nogal..
Wat niet weg neemt dat het voor een hoop casters atm de beste dps cloak is vanwege de spellhaste..
Het verschil is meestal nog geen 1/2dps bovenop die van Illdari Council.

Gisteren vage avond, 3/4keer Kalecgos fight gereset omdat of de draak dood is of de human NPC.

Scheelt wel in de repairs maar had toch liever een FK gehad.

btw Neg, Enhancement for fun of had SK genoeg resto's en speel je nu een andere spec?

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oioioi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-11-2020
henkowz schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:20:
More buffs?

Is er toevallig een resto durid die al een kans heeft gezien om uitgebreid in Sunwell te testen met haste? Ik kan echt ner-gens een chart of leuke forum post vinden :( Ben wel benieuwd...
Ik heb nu 147 haste maar dit komt vooral van items waar het toevallig op zit, het is niet zo dat ik haste stack. Het is zeker fijn voor raid hot spammen, dan kom je uit op 8% meer in mijn geval (147 rating = 8% haste), en vaak zelfs meer, omdat veel kleine heals vaak minder overhealing betekent dan een paar grote heals, ligt aan het gevecht natuurlijk.

Voor tank healen (wat ik toch vooral doe in Sunwell) is het niet echt nodig, een beetje haste is fijn om zelfs met wat lag een rolling lifebloom + 3 andere hots te kunnen doen. En ik kan nu zelfs vrij makkelijk een regrowth ertussen in persen. Maar voor een 5e hot ga ik veel meer haste nodig hebben en dat ben ik niet echt van plan.
Bij tank healen heb je ook geen haste nodig om alle hots op de tank te houden, en heb je liever dat je lifebloom voor meer tickt dan dat je nog ergens een rejuv op een random iemand kan doen.
Dus ik zou zeggen, pak haste op items die ook zonder de haste al goed zijn (Brooch of Nature's Mercy, Blessed Band of Karabor en de Sunwell T6), maar ga het niet stacken tenzij je altijd aan het raidhotten bent, en niet tankhealen, of als je voor de 250ish haste wil gaan om 4 hots tussen je lifebloom refreshes te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257817

Routed schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:43:
[...]

Mjah sommige dps/healers onderschatten haste nogal..
Wat niet weg neemt dat het voor een hoop casters atm de beste dps cloak is vanwege de spellhaste..
Het verschil is meestal nog geen 1/2dps bovenop die van Illdari Council.

Gisteren vage avond, 3/4keer Kalecgos fight gereset omdat of de draak dood is of de human NPC.

Scheelt wel in de repairs maar had toch liever een FK gehad.

btw Neg, Enhancement for fun of had SK genoeg resto's en speel je nu een andere spec?
enh voor ZA, hadden 3 healers, dan maar ff enh, gaat t allemaal toch weer een stukje sneller.

En dps moet wegwezen, zijn al z weinig healing items voor zoveel healers, als dps dan ook nog ns denkt recht te hebben op enkele daarvan <<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 13:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkowz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 22:03

henkowz

Pew pew

oioioi schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:51:
[...]
Dus ik zou zeggen, pak haste op items die ook zonder de haste al goed zijn (Brooch of Nature's Mercy, Blessed Band of Karabor en de Sunwell T6), maar ga het niet stacken tenzij je altijd aan het raidhotten bent, en niet tankhealen, of als je voor de 250ish haste wil gaan om 4 hots tussen je lifebloom refreshes te kunnen doen.
Dat idee had ik dus al; dankjewel voor je toelichting. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Owke, eerlijk toegegeven heb niet uitgebreid door de postings heen zitten bladeren, maar lees praktisch alle posts en ik ben het niet tegengekomen.

Ik heb sinds de laatste patch last van een verplaatst target of target frame. Dit zat eerst rechtsonder de mob die ik aan het slopen was, maar is nu verkast naar links onder. Hierdoor staat het frame over de debuffs die ik op een mob gooi en dat is nogal vervelend. Zo mis ik af en toe dat een debuff er al op zit en ik deze dan nog een keer cast.

Ik heb geen mods draaien die de interface aanpassen, maar ben ook de optie om dit frame te verplaatsen tegengekomen in de normale opties.

Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.

Thanks.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261009

New Casting Time = Base Casting Time / (1 + (Spell Haste Rating / 1570))
1,2 = 1,5 / (1 + (Spell Haste Rating / 1570))

dit zou betekenen dat je 392,5 Spell Haste Rating nodig hebt om de GCD terug te brengen naar 1,2 seconden. Zonder lag zou je 4 hots tussen de LB kunnen gooien

147 Haste rating is trouwens 9,54% ( (147/1570)*100% )

Zelf als shaman ben ik steeds meer gaan houden van spell haste, maar houdt ook nog van +heal. Raid buffed (met SPriest in mn groep) zit ik op 184 Haste Rating(11,7%) en 2751 +healing. Mijn mp5 is dan bagger maar met SPriest en chain mana potting haal ik het einde van een gevecht zonder oom te zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:45
ImdaMned schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:19:
[...]

Unbuffed 1177 + 80 (blessings) + 80 (flask) = 23 (food) + 42 (oil) + 101 (totem) = 1503

U zei?
Unbuffed schat... :>
Als je dit ook doet bij spriests, dan heb je er toch nog niets aan...? Ze blijven een enorme voorsprong voorlopen in +shadowdmg. En dan zal hun haste/dmg verhouding altijd anders blijven liggen dan voor mages, puur omdat ze "standaard" al hoger liggen in +dmg.

Toch? :)

Enneh breathe, vanavond FK! :)
Stond er echt van te kijken dat de dps gister zo goed lag, is ook minder stresserig met decursen voor mij. Op het einde is het echt een hel. :P
Thanks nog voor je gems, heb nu de helft verkocht en had al zo'n 400g binnen van dat. Misschien nog 1 lading prospecten voordat die andere vendor klaar is, want dan kan ik niets meer verdienen(ik ga GEEN exalted worden..)

[ Voor 13% gewijzigd door enira op 20-05-2008 14:30 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Arcane spec O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Hoi,

Ik was laatst ingelogt op wowdb.com en kon mij eigen gear setup maken voor een wishlist of b.v. shadowres gear, zoals het vroeger ging op ctraid.

Echter kan ik die pagina op wowdb.com niet meer vinden, enkel de wishlist. Is deze functie verwijdert op de site ? En toen ik van der week bezig was op die website kon ik ook niet de 2de ring equippen.

Anders is enige alternatief ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

NoTimeRemains schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:33:
maar dat zou dus ook betekenen dat fire mages niet op frost spullen mogen bieden. bijv.
en dat betekent dus wel dat hybrid classes koning zijn in wow. want zij kunnen immers op alles bieden en hebben dus ook alles nodig...
feral druid hier en je hebt gelijk maar niet echt op de manier die je denk gok ik zo :
offspecc items zijn bij ons gratis (indien niemands mainspec het wil ofc) , heb onderhand een resto set met iets van 1700 healing , ben alleen nooit resto dus vrij nuteloos.
Maar nu het volgende probleem, als feral ben ik zowel tank als dps, dus heb ik ook een tanking set en een dps set nodig = dubbel dkp kwijt en dan moet ik nog maar al de zeikende rogues zien te ontwijken voor die dps gear.
Yeah , ik voel me dus echt koning .....

[ Voor 3% gewijzigd door dontcare op 20-05-2008 15:30 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 12:50

blaatschaaap

schaap

ZviX schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:18:
Hoi,

Ik was laatst ingelogt op wowdb.com en kon mij eigen gear setup maken voor een wishlist of b.v. shadowres gear, zoals het vroeger ging op ctraid.

Echter kan ik die pagina op wowdb.com niet meer vinden, enkel de wishlist. Is deze functie verwijdert op de site ? En toen ik van der week bezig was op die website kon ik ook niet de 2de ring equippen.

http://www.ctprofiles.net/ is weer online ^^

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:05
http://chardev.org

Is in mijn ogen veel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

Haste is voor damage caster volgens mij nog steeds minder waardevol dan puur damage stacken. Ik heb verschillende berekeningen lopen en een, waarbij ik spellcrits compleet heb genegeerd, na kom ik op minder dan 1dmg per haste uit. Waar ik crit genegeerd heb kom ik op 1.2 dmg per haste uit. Wat niet verrassend is als je RCS en QL naast elkaar legt (12spdmg vs. 10 sphaste).
Ik ben bezig een (erg) uitgebreide theoretische test aan het maken, die ik natuurlijk zal delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:38
ZviX schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:18:
Hoi,

www.Warcrafter.net

is er ook nog :)

Ander vraagje:
Een vriend van mij, Hunter, twijfeld wat hij wil kopen met zijn badges.
Hij heeft nu Wolfslayer sniper rifle en wil de Crossbow van badges kopen als BM hunter, maar is dat wel een improvement voor zijn dps. Ik heb ook al gekeken in Cheeky's dps sheet en daarin zou het een improve zijn van 20-25 dps.

Dus verkort, welke is beter voor een BM hunter:
Wolfslayer Sniper Rifle
Crossbow of Relentless Strikes

[ Voor 31% gewijzigd door Aionios op 20-05-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 140111 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:40:
Haste is voor damage caster volgens mij nog steeds minder waardevol dan puur damage stacken. Ik heb verschillende berekeningen lopen en een, waarbij ik spellcrits compleet heb genegeerd, na kom ik op minder dan 1dmg per haste uit. Waar ik crit genegeerd heb kom ik op 1.2 dmg per haste uit. Wat niet verrassend is als je RCS en QL naast elkaar legt (12spdmg vs. 10 sphaste).
Ik ben bezig een (erg) uitgebreide theoretische test aan het maken, die ik natuurlijk zal delen.
En Anoniem: 140111 in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..." dan?

[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 20-05-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Laatst online: 05-01-2024
dankje voor de snelle replies :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:05
Anoniem: 140111 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:40:
Haste is voor damage caster volgens mij nog steeds minder waardevol dan puur damage stacken.
Voor een warlock is dit sowieso fout. Tot een bepaald punt kun je het beste +6 spelldamage & 5 haste stacken.

[ Voor 37% gewijzigd door danslo op 20-05-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-06 10:01

Seraphin

Meep?

Ach, in dat stukje geeft hij eigenlijk dezelfde berekening, waarin hij uitgaat van 1 haste = 1.2 damage bij geen crits. Voortschrijdend inzicht zeg maar :P

Ben wel heel benieuwd naar de uitgebreidere theoriecraft hiervan.

[ Voor 4% gewijzigd door Seraphin op 20-05-2008 16:01 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 16:13
Seraphin schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:00:
[...]

Ach, in dat stukje geeft hij eigenlijk dezelfde berekening, waarin hij uitgaat van 1 haste = 1.2 damage bij geen crits.

Ben wel heel benieuwd naar de uitgebreidere theoriecraft hiervan.
maxdps.com geeft bij ~1000 firedmg, hitcapped en ~25% crit aan dat 10 haste meer dps waard is dan 10 spelldmg.. dus.. ;) Gief haste! :P

<Wotlk> New armor for mages Blink armor, 100 haste :P </Wotlk>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:10

Rmg

In een absence/afscheids topic van een jochie ( 13 of 15 ofzo :P )
Hi. I've got this insane infection in my throat and i gotta take like 10 pills per day...so if im not online and not signing, its cuse of that
Hij heeft een paar raids overgeslagen omdat ie een keel infectie had. nou is een paar raids skippen niet zon heel groot probleem. en helemaal niet als je ziek bent.

Maar het werd nog mooier
Well my infection is just getting worse and worse and my doctors days i gotta quit playing wow now... so i guess this is bb :S i had a gr8 time clearing tk and ssc with ya all so byebye
Natuurlijk vonden wij dit een beetje vaag :+
Hey im not a doctor so how should i know? He just said that i gotta stop playing
juist ja, ;D

Hij is dus met een vriendje van hem AoC gaan spelen maar schaamt zich wat ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Hahaha ik zie het al voor me, een dokter die zegt: "Je hebt een keelontsteking, nu moet je stoppen met het spelen van WoW."

Wel een aardige fantasie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:33:
Hahaha ik zie het al voor me, een dokter die zegt: "Je hebt een keelontsteking, nu moet je stoppen met het spelen van WoW."

Wel een aardige fantasie :)
maar misschien wel, je moet meer buiten komen, en dat is dus eigenlijk hetzelfde in zo'n geval.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Kevinp schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:35:
[...]

maar misschien wel, je moet meer buiten komen, en dat is dus eigenlijk hetzelfde in zo'n geval.
Laptop in de tuin ftw. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:'(
Exitium schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:36:
[...]

Laptop in de tuin ftw. 8)
Daar dacht ik ook aan. Maar als hij dat nu eens deed terwijl het juist koud was? Dan klinkt het wel logisch: WoW spelen als het koud is -> keelontsteking oplopen -> oorzaak weghalen = geen WoW meer spelen.

Vergezocht, maar mogelijk :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oioioi
Anoniem: 261009 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:20:
[...]

New Casting Time = Base Casting Time / (1 + (Spell Haste Rating / 1570))
1,2 = 1,5 / (1 + (Spell Haste Rating / 1570))

dit zou betekenen dat je 392,5 Spell Haste Rating nodig hebt om de GCD terug te brengen naar 1,2 seconden. Zonder lag zou je 4 hots tussen de LB kunnen gooien

147 Haste rating is trouwens 9,54% ( (147/1570)*100% )

Zelf als shaman ben ik steeds meer gaan houden van spell haste, maar houdt ook nog van +heal. Raid buffed (met SPriest in mn groep) zit ik op 184 Haste Rating(11,7%) en 2751 +healing. Mijn mp5 is dan bagger maar met SPriest en chain mana potting haal ik het einde van een gevecht zonder oom te zijn geweest.
Ik dacht al dat het niet 8% was, dat moet zijn geweest voordat ik mn hastegem had, had geen zin om het te controleren :O.

En LB is 7 seconden, je hebt dus zonder lag 1,4 sec gcd nodig, maar met lag is 1,3 of zelfs 1,2 wat realistischer. Zelfs al haal je het 3 van de 4 keer, als je die 4e keer je stack verliest is dat nog een enorme hps loss. En je moet dan echt je hotknoppen kapotspammen om op tijd te zijn, daar heb ik geen zin in :P

Voor 1,3 sec gcd heb je dan 242 haste nodig, voor 1,2 sec 393 zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:44:
:'(
[...]

Daar dacht ik ook aan. Maar als hij dat nu eens deed terwijl het juist koud was? Dan klinkt het wel logisch: WoW spelen als het koud is -> keelontsteking oplopen -> oorzaak weghalen = geen WoW meer spelen.

Vergezocht, maar mogelijk :+ 8)
Dan moet 'ie binnen gaan spelen met de verwarming aan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05 21:32
markclausing schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:43:
Nee, haste zal niet beter zijn dan +dmg. In BT/SW zijn items met meer haste makkelijker te krijgen als upgrade dan een +dmg upgrade.

Pak gewoon wat je kan krijgen als upgrade en reken 1 haste als 1 dmg. Op jouw niveau zelfs nog iets minder. Tot aan BT zal je toch zeker wel naar de 1250dmg moeten kunnen upgraden qua gear.

Met BT gear is het lastig om boven de 1350dmg uit te komen. SW gear zal niet veel +dmg upgrades geven, maar wel wat extra haste (en weer minder +hit).
Ik heb het niet over een warlock he, ik heb eens rond geeken op de server, +1350dmg hebben zelfs de beste shadowpriests op de server niet (unbuffed). ik denk dat je je sterk verward met een Lock (die dit zeker gemakkelijk haalt met zn Tier items). Daarom, was mijn vraag of het voor een SP wel zo was. Als die gene die mij deze tip meegaf (en overigens veel betere gear heeft link naar dude) gelijk heeft... kan het interessant zijn om mijn ep/gp point eraan te verspillen... of juist niet (mss is het warlock/mage only handig?).

als je het niet weet, reageer dan ook gewoon niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
semicon schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:50:
[...]

Ik heb het niet over een warlock he, ik heb eens rond geeken op de server, +1350dmg hebben zelfs de beste shadowpriests op de server niet (unbuffed). ik denk dat je je sterk verward met een Lock (die dit zeker gemakkelijk haalt met zn Tier items). Daarom, was mijn vraag of het voor een SP wel zo was. Als die gene die mij deze tip meegaf (en overigens veel betere gear heeft link naar dude) gelijk heeft... kan het interessant zijn om mijn ep/gp point eraan te verspillen... of juist niet (mss is het warlock/mage only handig?).

shadowpriest bij ons met de meeste +shadow damage heeft op zijn armory nu 1396 unbuffed

de andere zit allemaal rond de 1250 en de 1300 unbuffed, voor zover ik weet gemmen ze nog steeds liever voor +dmg dan voor haste of haste/dmg

ze willen wel items die haste hebben zoals de bt trash ring enz, maar gaan er niet specifiek voor volgens mij

belangrijkste voor een spriest is dacht ik in ieder geval naast de hitcap dat hij zijn +dmg threshold haalt waarbij hij eigenlijk minimaal mana verliest aan zijn spells tov van wat er binnenkomt dmv zijn damage geen idee waar dat punt ligt, maar dat kunnen de spriests van got je wel vertellen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 20-05-2008 18:26 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:10

Rmg

Vandaag de 2e rare fishing pet in de guild ;P

ik had al een tijdje chuck en nu heeft de guild leader vandaag toothie gekregen :P

http://img139.imageshack....rnshot052008190756ri1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:03
wat denken de mensen trouwens over de alpha talents

locks krijgen demon form

warrs kunnen 2 handers dual wielden (yeah we heard that before)

dr00ds krijgen last stand.... zucht

en nog wel een paar (oa www.worldofraids.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oioioi
Raz- schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:13:
Vandaag de 2e rare fishing pet in de guild ;P

ik had al een tijdje chuck en nu heeft de guild leader vandaag toothie gekregen :P

http://img139.imageshack....rnshot052008190756ri1.jpg
Ik doe de fishing daily iedere dag sinds ie er is, heb nu Muckbreath, Snarly en eergister The 2 Ring :D

Ik deed het eigenlijk voor de fishing hat maar je hoort me niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:03
die fishing hat ZUIGT ik heb er nu 6.... nou ja je kunt ze leuk sharden

hij is wel cool trouwens qua stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Locks schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:57:
wat denken de mensen trouwens over de alpha talents

locks krijgen demon form

warrs kunnen 2 handers dual wielden (yeah we heard that before)

dr00ds krijgen last stand.... zucht

en nog wel een paar (oa www.worldofraids.com)
Als dat waar is, dan was het helemaal waard WoW te quiten voor mij.. :D laat me niet lachen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 04-06 23:20
En paladins krijgen.... een talent om meer damage te nemen. 8)7

Het ander talent is: holy reroll. Je Lvl 70 Pala wordt omgezet naar een lvl 30 DK, die alleen roze items kan equippen. ;)

En der zou een "disarm shield" komen. Kwestie van Prot palas ook tegen de paar classes waar ze iets tegen kunnen als ze slecht zijn, instant te pwnen.

Ik ga ervan uit dat het zever is. Ik hoop dat het zever is.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Archimonde down :*)

Best wel een simpel gevecht is dat trouwens, was ik verbaasd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174631

Anoniem: 41820 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:48:

Als iedereen zijn taken naar behoren uitvoert valt het wel mee, maar één of twee fuckups kunnen al snel een wipe tot gevolg hebben. Ik blijf het een crap fight vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Anoniem: 41820 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:48:

Wij hebben vanavond 20 tries achter de rug, met als record 35%....wordt ZO irritant. Ik heb geen idee wat mensen nou fout doen, volgens mij wachten een aantal groepjes af tot de Doomfire vlakbij is, terwijl ze eigenlijk een seconde of 5 voor de Fear weg moeten rennen. Maar kennelijk doen ze dat niet, dus fikkie, dus dood, dus whipe, keer op keer op keer. Dat random element van de Doomfires irriteert me mateloos, net als het feit dat je alleen maar kan gokken wie de Doomfire nou precies volgt. Gah, waren er maar meer fights zoals Kael'Thas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

semicon schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:50:
[...]

gaat prima hoor mijn shadow gear is niet mijn main gear, heb 1300 unbuffed
met buffs kom ik rond de 1450, shammy in de group XD 1550 .... sweet
en dan heb ik trouwens maar 1 stuk T6 voor mijn DPS gear.
T6 voor shadow priest is niet echt de weg om de meeste + dmg te krijgen.
met verschillende items kom je zo'n 50 dmg hoger dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Anoniem: 251423 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 00:05:
[...]

Wij hebben vanavond 20 tries achter de rug, met als record 35%....wordt ZO irritant. Ik heb geen idee wat mensen nou fout doen, volgens mij wachten een aantal groepjes af tot de Doomfire vlakbij is, terwijl ze eigenlijk een seconde of 5 voor de Fear weg moeten rennen. Maar kennelijk doen ze dat niet, dus fikkie, dus dood, dus whipe, keer op keer op keer. Dat random element van de Doomfires irriteert me mateloos, net als het feit dat je alleen maar kan gokken wie de Doomfire nou precies volgt. Gah, waren er maar meer fights zoals Kael'Thas...
Volgens mij (en daar gaat eigenlijk onze hele raidgroep akkoord mee) is Archimonde vele malen simpeler dan Kael. Maarja, een fight met een random element is voor veel mensen al snel te moeilijk (zomg I can't follow tactic and shut down my brain?), blijft jammer, maar zo is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

leg op achi altijd zwaar de nadruk op "het is geen DPS race"
Overleven op 1 < blijf weg bij vuur
let op je CD's als je trinket, ijsblok, WoftF, Fearward op CD is neem dan geen risico.

het is en blijft een retard check, letterlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies wat ik zeg :) In dat stukje heb ik crits niet meegenomen :)
En opzich is het ook best logisch dat tijdens crits haste minder waardevol lijkt te zijn, je castingtijd blijft hetzelfde, maar je damageoutput stijgt wel.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 21-05-2008 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Laatste portal open
Kil'Jaeden is bereikbaar

http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=7740.0 screenshots

damn wat ziet dat er gaaf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Yay, The eredar twins zijn neer gisteren. Zelfs op de eerste try van de avond. Daarna lekker weer wipen op M'uru. Best wel weer pittig zo.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-06 16:25

Wootlock

Evilution

Kaz'Rogal down \o/ guildfirst :)
Leuke DPS race is dat, voor mages minder maar als lock zijnde is het een cool gevecht :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

de xbow natuurlijk

maar euh... it's quite FUGLY as hell :p imo
de gun is stoerder, shotgun-like met bajonet eraan :) (en heel groot op taurens)
tegen mij zitten ze in de guild ook te zeveren om badges te sparen voor die xbow, spaar liever badges voor die mail pants :)

maar veel badges sparen op hunter zit er zowiezo niet in, doe kara nu in guild al tankend op warrior

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BlaSfem0n schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:41:
[...]

de xbow natuurlijk

de gun is stoerder, shotgun-like met bajonet eraan :) (en heel groot op taurens)
tegen mij zitten ze in de guild ook te zeveren om badges te sparen voor die xbow, spaar liever badges voor die mail pants :)

maar veel badges sparen op hunter zit er zowiezo niet in, doe kara nu in guild al tankend op warrior
yups, ugly as sin, daarom heeft mijn hunter gewoon nog steeds de mooiste boog ingame, en heb ik de badge gebruikt voor pants en bracers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 22:21

vhal

ಠ_ಠ

stats/dps --> looks.
Afhankelijk waar je raid zal je je pants/bracers sneller vervangen dan de xbow...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Bokkie schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:52:
[...]

yups, ugly as sin, daarom heeft mijn hunter gewoon nog steeds de mooiste boog ingame, en heb ik de badge gebruikt voor pants en bracers :+
looks >> stats niet waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 140111 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:07:
[...]

Precies wat ik zeg :) In dat stukje heb ik crits niet meegenomen :)
En opzich is het ook best logisch dat tijdens crits haste minder waardevol lijkt te zijn, je castingtijd blijft hetzelfde, maar je damageoutput stijgt wel.
Maar lieverd [insert iets], hoe meer haste je hebt, hoe vaker je crit (mits critrating gelijk blijft natuurijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:17
Newbie rogue vraagje: ik loop nu al een tijdje MgT (heroic) en hierdoor heb ik wat items verzameld met haste, expertise, ignore armor,... in feite vanalles wat behalve +hit dat volgens mij veel waardevoller is dan een hoop losse stats in lage hoeveelheid. Mijn vraag is dus redelijk eenvoudig: moet ik inderdaad op +hit concentreren of zijn die MgT items te waardevol om te vervangen?

En nog een vraagje: hoeveel stamina moet ik stacken om heroics/karazhan te kunnen lopen? Ik zit nu aan +/- 8000HP unbuffed wat volgens mij iets teveel van het goede is in blauwe gear. De betere blauwe dps items (zoals die revered shoulders van kurenai/mag'har) hebben weinig tot geen stamina...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
deadsy33 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:59:
stats/dps --> looks.
Afhankelijk waar je raid zal je je pants/bracers sneller vervangen dan de xbow...
Mijn hunter raid maximaal Kara, want ze is een bloemplukkende hippie en potsnol :+
BlaSfem0n schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:00:
[...]

looks >> stats niet waar :)
Looks > All. daarom heb ik op mijn Lock de 'Crown of the Ilidari High clown' op hide staan :P
Kapoen schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:09:
Newbie rogue vraagje: ik loop nu al een tijdje MgT (heroic) en hierdoor heb ik wat items verzameld met haste, expertise, ignore armor,... in feite vanalles wat behalve +hit dat volgens mij veel waardevoller is dan een hoop losse stats in lage hoeveelheid. Mijn vraag is dus redelijk eenvoudig: moet ik inderdaad op +hit concentreren of zijn die MgT items te waardevol om te vervangen?

En nog een vraagje: hoeveel stamina moet ik stacken om heroics/karazhan te kunnen lopen? Ik zit nu aan +/- 8000HP unbuffed wat volgens mij iets teveel van het goede is in blauwe gear. De betere blauwe dps items (zoals die revered shoulders van kurenai/mag'har) hebben weinig tot geen stamina...
Je hp is zat

Als je wil gaan raiden ligt je hitcap nogal hoog, mijn rogue zit rond de 250 hit zelf vind ik het zat aangezien het een alt is, meer is beter, maar gewoon balanceren
Op badge items zit volgens mij wel redelijk wat hit, Ignore armor wordt pas boeiend als je er veel van hebt. Verder heeft de T4 level gear (kara etc) ook veel hit evenals de oudere badge rewars, zoals de neck en de boots.

Ik zou de mgt items niet vervangen, maar gewoon aanvullen met bijv wat kara en badge meuk, indien mogelijk

Badge chest
Badge boots
T4 gloves
T4 pants/badge pants
Drape of Dark reavers
etc

de Mgt items vervangen voor de 'oudere' gear is zonde ik weet niet of je inmiddels alles al hebt uit (hc) mgt, maar zowat alle rogue loot daar is gewoon uber

Shoulders
Throwing weapon
Trinket
offhand zwaard

gewoon mix and match dus

[ Voor 60% gewijzigd door Bokkie op 21-05-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:00:
[...]

Maar lieverd, hoe meer haste je hebt, hoe vaker je crit (mits critrating gelijk blijft natuurijk)
Wat is jou theorie over haste dan? Ik heb al gezegd dat mijne een work-in-progress is he?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 21-05-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bokkie schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:15:

[...]

Looks > All. daarom heb ik op mijn Lock de 'Crown of the Ilidari High clown' op hide staan :P
Daarom heb ik een troll gekozen, ELKE bedekking maakt m'n troll mooier. Jammer dat er geen Chador in de game zit : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:22:
[...]

Daarom heb ik een troll gekozen, ELKE bedekking maakt m'n troll mooier. Jammer dat er geen Chador in de game zit : (
Alles wat een troll aantrekt maakt hem mooier, het mooiste van de troll is als je een headpiece hebt die dat hele ding wat voor hoofd moet doorgaan bedekt }> hoe minder je van de troll ziet hoe beter inderdaad, de beta trolls waren beter

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 21-05-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
BlaSfem0n schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:41:
[...]

de xbow natuurlijk

Okay om dan nog even door te gaan welke volgorde dan :P

hij wil bij badges ook de broek en chest kopen.

Wat eerst? :?
[...]

Een van de redenen dat ik geen Guild tabard draag, zoek nog steeds een mooie tabard die bij mijn gear past :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Ralfvanw schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:40:
[...]

[...]
Grootste upgrades eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 140111 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:20:
[...]

[hier stond iets heel gemeens :( ]

Wat is jou theorie over haste dan? Ik heb al gezegd dat mijne een work-in-progress is he?
Haste puur afhankelijk van de dmg die je hebt. Hoe meer spelldmg je hebt, hoe interessanter haste is. Vergelijk het met crit. Als je 10.000 spelldmg hebt is 24 critrating interessanter dan 50 spelldmg. Terwijl op 500 spelldmg niveau 24 critrating ongeveer te vergelijk is met 15 spelldmg. Zo'n curve is er ook met dmg/haste te maken en waar dat omslag punt is zou ik niet weten. Ik wees je alleen op een flaw in je berekening. Daarnaast heeft je berekening ook nog te maken met een spec. Spelldmg heeft bij firemages een grotere modifier dan bij frost mages.

Ik verlaat me dus meer op m'n gevoel wat nu beter is en kijk ik eigenlijk meer hoe ik de socketbonus moet halen. rood = rood / geel = geel of oranje / blauw = groen of paarse gem.

Ik neem aan dat je al bij elitistjerks hebt gekeken : )

[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 21-05-2008 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
Bokkie schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:43:
[...]

Grootste upgrades eerst.
Dan zou et volgends Cheeky's dps sheet moeten zijn
XBow --> Broek --> Chest

Dacht ik teminste :|
Naja anders nog maar een x die Dps sheet induiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

)Ja, gemeens weggehaald, was niet bepaald gepast van mij (ik geef de schuld aan het platform waarop ik hier zit te programmeren :+ .

Ik probeer het omslagpunt te achterhalen door met verschillende gear, setups en gems de berekeningen uit te voeren, dat haste nuttiger is met meer +dmg is zeker waar. Ik ben gewoon meer geïnteresseerd in de juiste prijs/kwaliteitverhouding :+ Waarom weet ik ook niet aangezien ik die gear toch niet zal krijgen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 21-05-2008 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Ralfvanw schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:40:
[...]

Uit ondervinding kan ik zeggen dat ik de broek net iets beter vindt dan de chest, en aan een goede chest zal je als hunter iets makkelijker geraken dan aan een goede broek (loop zelf nog altijd rond met de Desolation Pants. Wil al lang die flayer pants van Netherspite, maar laat dat nu de boss zijn die meestal overschiet tegen dat Kara reset :( .)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 140111 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:52:
Ja, gemeens weggehaald, was niet bepaald gepast van mij.

Ik probeer het omslagpunt te achterhalen door met verschillende gear, setups en gems de berekeningen uit te voeren, dat haste nuttiger is met meer +dmg is zeker waar. Ik ben gewoon meer geïnteresseerd in de juiste prijs/kwaliteitverhouding :+ Waarom weet ik ook niet aangezien ik die gear toch niet zal krijgen ;)
Ach, dat valt ook wel mee, zoiets noemen ze badges : ) gloves van badges > T6 gloves bijv : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Gisteren voor het eerst kara in met mn full blue rogue. Normaal zou ik mn main meenemen (druid) echter waren er al 3 healers signed en met mij zou het totaal aantal druids op 6 van 10 komen, en dat is ook niet handig :P Wat niet alleen mij verbaasde, maar vooral ook de rest van de grotendeels epic mensen, was dat ik lange tijd #1 dps was. (totdat er een goede mage bij kwam).

Nou vroeg ik me af, zijn rogues echt zo lomp? Of was de caster dps gewoon wat laag? Ter vergelijking, ik liep slechts rond met 1330ap, 214hit, 20/41/0 spec, vs de caster dps die rondliep met zo'n +600-800 dmg.
Omdat ik normaal m'n druid (healer) meeneem naar kara, let ik zelden op de dps meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Anoniem: 26351 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:04:
Gisteren voor het eerst kara in met mn full blue rogue. Normaal zou ik mn main meenemen (druid) echter waren er al 3 healers signed en met mij zou het totaal aantal druids op 6 van 10 komen, en dat is ook niet handig :P Wat niet alleen mij verbaasde, maar vooral ook de rest van de grotendeels epic mensen, was dat ik lange tijd #1 dps was. (totdat er een goede mage bij kwam).

Nou vroeg ik me af, zijn rogues echt zo lomp? Of was de caster dps gewoon wat laag? Ter vergelijking, ik liep slechts rond met 1330ap, 214hit, 20/41/0 spec, vs de caster dps die rondliep met zo'n +600-800 dmg.
Omdat ik normaal m'n druid (healer) meeneem naar kara, let ik zelden op de dps meter.
melee heeft het iets makkelijker om target te switche in kara dan ranged denk ik soms, of ze gebruike vaak abilities die meerdere targets tegelijk raken. Bij ons gaan er regelmatig enhancement shammy's mee, en die outdpsen ook veel van de ranged zonder betere gear te hebben (enkel hunters kunne ze nog voor blijven). Misschien ook dat de mobs in kara wel wat magic resisten. Echter onze vast lock nu doet makkelijk soms 1/3 van de totale dps :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:55
Je hp is zat

Als je wil gaan raiden ligt je hitcap nogal hoog, mijn rogue zit rond de 250 hit zelf vind ik het zat aangezien het een alt is, meer is beter, maar gewoon balanceren
Op badge items zit volgens mij wel redelijk wat hit, Ignore armor wordt pas boeiend als je er veel van hebt. Verder heeft de T4 level gear (kara etc) ook veel hit evenals de oudere badge rewars, zoals de neck en de boots.

Ik zou de mgt items niet vervangen, maar gewoon aanvullen met bijv wat kara en badge meuk, indien mogelijk

Badge chest
Badge boots
T4 gloves
T4 pants/badge pants
Drape of Dark reavers
etc

de Mgt items vervangen voor de 'oudere' gear is zonde ik weet niet of je inmiddels alles al hebt uit (hc) mgt, maar zowat alle rogue loot daar is gewoon uber

Shoulders
Throwing weapon
Trinket
offhand zwaard

gewoon mix and match dus
toon volledige bericht
Wat Bokkie zegt! Mgt spul is behoorlijk goed en zou ik alleen door "beter" spul vervangen, niet omdat er geen hit op zit bijv. Moet wel zeggen, toen ik van 250 naar 300 hit rating ging merkte ik het verschil wel enorm, hit is en blijft godly. Probeer iig boven de 250 te blijven maar liever nog wat hoger als je combat spec bent, van de potency procs moeten we 't hebben :)

Gisteren de fists maar gehaald en meteen mungo d'r op gezet, helaas bb swordspec maar 5% extra crit doe ik 't ook wel voor ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Lief dagboek...

Gister weer een Kara run en we vlogen er echt doorheen. Ik weet nog goed dat het met 3 healers best lastig was, nu waren we met 2; ik (1850 healing) en een Priest (1400 healing) en het was nog easy. :) Leuk om dat verschil langzaam steeds groter te zien worden.

Was alleen even een beetje gezeik met loot, we zijn begonnen met een DKP systeem, alleen waren nog niet alle regels helemaal vastgesteld. Dat gaf lichte oneinigheid, maar geloof dat het nu via het forum al wel weer duidelijk is.

Verder deze week staan SSO dailies op de planning, zodat ik hopelijk eind van de week mijn Alch Stone en neck heb. Dat zou mooi zijn, want maandag staat Gruul op de planning. We hebben een andere guild gevonden waarmee we het samen gaan proberen. Ik ben benieuwd. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Anoniem: 26351 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:04:
Ik vind 600-800 spelldamage ook niet echt bijzonder om naar huis te schrijven. Met wat tailoring en aantal faction rewards moet het echt niet moeilijk zijn om zo rond de 900-1000 spelldamage te komen. Mijn sp alt zit nu op 1150 zonder enige raid items of items van de sunwell badge vendor.

Ik ben nu wat haste aan het verzamelen met mijn resto shaman. Ik zit nu op 218 haste rating & 2300 healing unbuffed, maar het is me nog ietwat onduidelijk in hoeverre dat nou echt significant meerwaarde heeft boven mijn normale setup met 2450 healing.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

bij ons gaat maggie vlotter dan gruul :p
heb zelf persoonlijk gruul nog niet neer zien gaan
terwijl k wel min of meer vaste clicker ben in maggie zen kot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet jij of het fenomeen 'ghosthit' nog steeds bestaat? Zit er over te denken binnenkort weer eens een poosje PVE-arcane/frost te rollen voor de leuk (40/0/21, jammer van sunfire, dat wel). Frost met heel veel crit lijkt me wel grappig (demonsoul vendor dingen), maar dan mis ik wel weer hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
mdmeijer schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:30:
[...]

Ik ben nu wat haste aan het verzamelen met mijn resto shaman. Ik zit nu op 218 haste rating & 2300 healing unbuffed, maar het is me nog ietwat onduidelijk in hoeverre dat nou echt significant meerwaarde heeft boven mijn normale setup met 2450 healing.
Mjah, bij gelijke skills/taken/etc betekent dat dat jouw Lesser Healing Wave de tank eerder bereikt en dat de Lesser Healing Wave van je buurman zónder haste overheal is! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-06 21:28

William/Ax3

We are Starstuff

Ralfvanw schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:50:
[...]

Dan zou et volgends Cheeky's dps sheet moeten zijn
XBow --> Broek --> Chest

Dacht ik teminste :|
Naja anders nog maar een x die Dps sheet induiken :D
Mja het legt er maar net aan wat je ook hebt. Voor mij is het:

Xbow->Gloves->Chest->Broek->die leather waist Axe en ring laat ik zitten kan vandaag me s3 axe ophalen en als ik die erbij doe komt ik tenminste goed uit met me +hit ding heeft ook 62 stam wat die badge axe niet heeft dan maar ietsje minder dps maar wel stuk meer stam wat ook niet verkeerd is soms.

Heb de Xbow en de chest al eerste gehaald chest omdat ik de ebon set eruit wou hebben. Ga nu toch eerst de legs halen (voor de hit) en dan de gloves en waist nog en dan heb ik het gehad. Gief nog 192 badges plz!

Eigenlijk wel grappig hoeveel hunter stuff er in die badges zooi zitten vergeleken met sommige andere classes/specs.

Over dat troll gedoe die helm bugg zit er nog steeds in. Echt geen gezicht die slachtanden door me t4 helm heen lal. Gief Hex lord helm plz!

[ Voor 20% gewijzigd door William/Ax3 op 21-05-2008 10:48 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Maar even een update van mijn kant. Sinds afgelopen donderdag ben ik level 70 op Ceria, m'n druid <3 Ben zaterdag resto gespecced en ben de BG's ingedoken. Daar kwam ik er al snel achter dat PvE healing gear (inclusief cloth) wel enorm handig is om te healen, maar een survivability van 0 geeft. Heb dus 3/5 van de basic PvP set gehaald bij Keepers of Time, Cenarion Expedition en Thrallmar, omdat ik daar al honored was. s'Middags een Botanica run gedaan die een hele goeie healtrinket opleverde.

Kortom, zaterdag einde van de dag was ik erg tevreden over zowel m'n PvE als m'n PvP healing gear!
Had nog 8000 honor staan van tijdens het levelen, dus toen maar eens gaan kijken in de Hall of Legends om te kijken welk item het handigste was om eerste te kopen in prijs/kwaliteit verhouding, kwam ik erachter dat ik nog een berg BG-tokens te kort kwam. Zondag/maandag tot de conclusie gekomen dat ik het beste eerst de Vindicator Bracers kon kopen, en dus de bijbehorende WSG runs gedaan.

Ondertussen heeft een vriend van me een hele dikke cloth healing chest ([Shroud of Spiritual Purity]) van de AH gevist en heb ik zelf de [Essence Focuser] gehaald voor 50g.

Was ik maandagavond lekker in WSG bezig, werd ik gewhisperd door Jinea (GM van STERF) of ik mee naar Gruul wilde (STERF is net opnieuw gestart, dus was eerste guildraid, aangevuld met mensen die ze kennen). Ja natuurlijk :) Dus maandagavond zat ik ineens in m'n eerste raid sinds TBC, en het gevoel was meteen helemaal terug! Gelukkig had ik zaterdag ook veel AV gedaan, dus het raidhealen met behulp van Grid had ik al enigzins door (na enkele aanpassingen). Maulgar was eerste keer de pull screwed up, tweede keer ging er halverwege een tank dood, derde keer ging hij als een schoolvoorbeeld neer (blijkbaar). Loot: onder andere T4 druid shoulders. En aangezien iedereen dik overgeared was, was ik de enige met need, samen met een lvl 66 druid alt van een officer. Ik rolde 23, zij rolde 22. Eerste epic een feit!

Toen door naar Gruul, welke geoneshot werd, alhoewel ik op 70% dood ging aan een cave in. :( Loot waren onder andere healing necklace en T4 druid pants. Bij de healing necklace rolde ik ditmaal lager, maar een aantal mensen in de raid vonden het nergens op slaan dat een level 66 alt mee was en dan ook nog loot needde boven een main. De raidleader was het daar eigenlijk wel mee eens en gaf hem aan mij: Tweede epic! De T4 pants was er ditmaal nog een druid die need had voor offspec, hij rolde ook hoger. Echter toen hij zag dat ik ook need had wilde hij hem passen maar toen had de raidleader hem al vergeven. Helaas, maar mijn avond kon toch al niet stuk :) Daarna naar Magtheridon, daar hebben we 4 tries voor nodig gehad ivm slackende clickers en pech met Blast Nova / Wall Shatter combo. Maar die ging ook down en dropte ook een slootje epics, waaronder een sta/int/spelldmg offhand die niemand nodig had. Was beter dan wat ik had, dus die kreeg ik ook: derde epic!

T4 shoulders netjes gesocket en gisteren m'n beide chests 15 spirit op laten zetten, dus al met al wordt het al wat. Heb nu ook in PvP gear 10k+ armor zodat ik het iets langer volhoud tegen rogues. Volgende stap is verdergaan met honor + BG tokens farmen voor (eerst) Vindicator Boots en (daarn) Vindicator Belt, en ondertussen Primal Life en Primal Water farmen voor [Gloves of the Living Touch] en [Hood of Primal Life]. Tevens Primal Life en Primal Water farmen voor healing enchants op bracers en wapen.

Gisteravond nog wat BG's gedaan, met name AB en EoS, er is echt niets zo heerlijk om 2 dpsers overeind te houden tussen 5 allies en vervolgens met z'n 3en het gevecht winnen :D Op een gegeven moment bij LM was helemaal geniaal, stonden we met 2 trees iets van 3 dpsers te healen. Ik denk dat het gevecht 10 minuten geduurd heeft voor we eindelijk gecapped hebben _/-\o_

Kortom heb er zin in om lekker verder te gearen en te pvpen nu :) Wel heel jammer dat er geen goeie premade BG groepen meer zijn op Trollbane.

Armory voor de geïnteresseerden: Ceria - Female Tauren Druid

Maar eerst zondag op vakantie naar Mexico voor 3 weken :P

-edit-
Oh ja! Ik moet van Trollimmie ook gaan sparen voor tailoring mats voor een goeie healing cloak! Got a point there :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42901

metalant schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:38:
[...]

Zou je kunnen multiboxen op een VMWare machine? Bijv. via VDI?
Of kun je via ICA of RDP geen 3D (DirectX) games spelen?
Sorry voor de late reactie. Ik heb geen idee wat de performance is ... de gratis beschikbare vmware versie is in ieder geval te traag(getest zonder RDP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256796

Haha lucker >:) Wel leuk... Druid met 800healing die met de T4 Shoulders van High King Loopt :D

Als ik je gear zie.. Doet me dat heel erg sterk aan mij 2.5 maandjes geleden denken :) Zelfde HP/Mana ED en healingbonus...
Goodluck on the rest^^

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 256796 op 21-05-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

En dan loop ik met meer als 1800 healing en ben nog nooit bij Gruul geweest. :'(
Gief T4 + neck. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OkkE schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:02:
[...]

En dan loop ik met meer als 1800 healing en ben nog nooit bij Gruul geweest. :'(
Haha.. Ik liep bij Gruul ook met 1200 healing ofzo:P
Kzit nu bijna tegen 1800 aan:) Gister Vasjh op 48%...
Donderdag weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil met jullie allebei wel van gear switchen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:17
Anoniem: 28168 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:06:
Eyahan !!!! ;)
gaat Sterf2 bibbenkort al eens wat 25 mans doen? :P

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
OkkE schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:02:
[...]

Waarom ga je dat niet eens proberen dan met de guild? En Maggie ook meteen?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrOizo2005 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:08:
[...]

Eyahan !!!! ;)
gaat Sterf2 bibbenkort al eens wat 25 mans doen? :P
Lees m'n verhaaltje hierboven :P Maandag hebben ze Maulgar / Gruul / Magtheridon gedaan, gisteren hebben ze A'lar en VoidReaver gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 256796 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:05:
[...]

Haha.. Ik liep bij Gruul ook met 1200 healing ofzo:P
Kzit nu bijna tegen 1800 aan:) Gister Vasjh op 48%...
Donderdag weer!
Sja, dat is het nadeel van een kleine casual guild. We hebben nu nogsteeds niet genoeg mensen voor 25 mans, waardoor we bij 10 mans blijven hangen. En de 2x dat we ZA probeerden bleven we hangen op de Ealge. :)
Anoniem: 28168 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:06:
Hehe, no thanks. Ben opzich heel blij met mijn gear (al zijn er nog wat verbeterpuntjes), maar Kara heb ik nu toch wel gezien. Hoop dat onze samenwerking met een andere guild bij Gruul lekker verloopt, dan kunnen we die vaker doen. Anders hopelijk iets meer ZA proberen, want Kara heb ik nu wel gezien. :P
porn* schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:11:
[...]

Waarom ga je dat niet eens proberen dan met de guild? En Maggie ook meteen?
Is wat lastig met 12 man. ;) Maar maandag gaan we samen met een andere guild (die ook te weinig leden heeft voor 25mans) een poging wagen.

[ Voor 15% gewijzigd door OkkE op 21-05-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Anoniem: 28168 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:46:
Maar even een update van mijn kant. Sinds afgelopen donderdag ben ik level 70 op Ceria, m'n druid....

Trollimmie ook gaan sparen voor tailoring mats voor een goeie healing cloak! Got a point there :P
way cool, welkom terug dude..

Kan me nog als de dag van gisteren herrineren hoe het begin 2005 allemaal begon in retail met Lowlanders/Ravenblood.

Altijd leuk om een oldtimer terug te zien komen..

en on a side note..

Demon 1%, Draak 3%...

we failed:(

(en dan te bedenken dat ik tijdens deze try 1,5min afk ben geweest om me jongste zoon te troosten die uit zijn bed was geflikkerd...
Gelukkig kreeg ik de portal, maar toch he.. als....)
Maybe vanavond nog maar eens proberen, de fight hebben we wel onder controlle, alleen dat laatste stukje syncen is a biatch...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

OkkE schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:15:
[...]

[...]

Hehe, no thanks. Ben opzich heel blij met mijn gear (al zijn er nog wat verbeterpuntjes), maar Kara heb ik nu toch wel gezien. Hoop dat onze samenwerking met een andere guild bij Gruul lekker verloopt, dan kunnen we die vaker doen. Anders hopelijk iets meer ZA proberen, want Kara heb ik nu wel gezien. :P

[...]
Bij ons is het nu zelfs zo dat de "veteranen" enkel nog maar heroics en ZA doen, en ik met een paar andere met ervaring een nieuwe Kara-groep vooruit trekken. Het begint redelijk te lopen nu. Zonder hulp krijgen we de eerste 5 (attu, moroes, maiden, opera, cura) neer. Vooral moroes en maiden gaven problemen in het begin, attu/opera/cura one-shotte we al vanaf de eerste keer.
Nu gaan we proberen eerste 3 à 4 bazen down te krijgen op 1 avond. Wel wat frustrerend om nu de groep te moeten trekken op men nogal laag gegearede tank en men goed gegearede hunter en sham te moeten parkeren, kan er nog altijd upgrades vinden in kara maar geen enkele andere tank in de guild blijkt zin te hebben om af en toe wat wipes voor te kiesen te krijgen.
Maar heb nu toch al 3 epics in men tanksetje, dus het komt nog wel in orde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Sja, dat is het nadeel van een kleine casual guild. We hebben nu nogsteeds niet genoeg mensen voor 25 mans, waardoor we bij 10 mans blijven hangen. En de 2x dat we ZA probeerden bleven we hangen op de Ealge. :)
Dit ken ik volledig helaas.. Soms Kara en daar kreeg ik amper gear omdat ik de 3de healer was 8)7 .
Toen geapplied bij een guild die dus al in SSC/TK zat als Casual Member. ( RL friend is Raidleader dus dat hielp :P )
Accepted en toen ging het snel.. Kara/ZA/Maggy/Gruul drop
En nu zit ik samen met hun Vashj te beafen :D

1ste paar tries ging het kiten niet goed... Daarna dat onder controle maar DPS was soms te laag :(
Donderdag weer proberen :D She's going down soon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Routed schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:24:

(en dan te bedenken dat ik tijdens deze try 1,5min afk ben geweest om me jongste zoon te troosten die uit zijn bed was geflikkerd...
....... Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

RL >> virtual life! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Moet je mij vertellen :)
Ben hier de grootste slacker die in Sunwell rondloopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Is wat lastig met 12 man. ;) Maar maandag gaan we samen met een andere guild (die ook te weinig leden heeft voor 25mans) een poging wagen.
Ah is idd goeie optie, gewoon 1 RL aanstellen zodat je daar geen ruzie over krijgt, TS of vent en je komt vast een eind :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Routed schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:24:
[...]

way cool, welkom terug dude..

Kan me nog als de dag van gisteren herrineren hoe het begin 2005 allemaal begon in retail met Lowlanders/Ravenblood.

Altijd leuk om een oldtimer terug te zien komen..

en on a side note..

Demon 1%, Draak 3%...

we failed:(

Gelukkig kreeg ik de portal, maar toch he.. als....)
Maybe vanavond nog maar eens proberen, de fight hebben we wel onder controlle, alleen dat laatste stukje syncen is a biatch...
toon volledige bericht

Ik kan het me ook nog minstens zo goed herinneren, de eerste topics hier op GoT met de pro's en de n00bs. Eerst de beta's en toen de ongelovelijke toestroom van members naar beide guilds. Volgens mij waren we allebei grootste guild van de server toen aan beide kanten :D Good old times :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nonsens, je rl-vrienden gaan je niet redden van Hogger als die achter je aan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon Feign-Death doen. Doe ik ook als ik aggro heb van m'n baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 22:21

vhal

ಠ_ಠ

Hunchback Bloodboi op 15%....*insert Murloc aggro sound*
Het is overigens een leuk gevecht :]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-06 16:25

Wootlock

Evilution

Anoniem: 236827 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:46:
Gewoon Feign-Death doen. Doe ik ook als ik aggro heb van m'n baas.
Nah Ik prefereer Cloak of shadows en dan Vanish :p

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
SMulTiE schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:36:
[...]

Mjah, bij gelijke skills/taken/etc betekent dat dat jouw Lesser Healing Wave de tank eerder bereikt en dat de Lesser Healing Wave van je buurman zónder haste overheal is! :P
Wat is Lesser Healing Wave? Hebben shamans dat of is dat een PvP skill? M ONLY GOTZ ZE BRAINHEALLOLZ0R!

In een beetje BT raid zit ik op 50-60% overhealing dus dat is echt geen probleem, zolang ik niet oom ga (en dat ga ik met 2 delen T6 amper meer). Het gaat er gewoon om of het de uiteindelijke raiddamage effectiever wegwerkt in de BT bossfight met meer haste of meer +healing en dat er een continue stroom heals aankomt op de MTs. Ik ben er nog niet helemaal over uit. Maar ik blijf maar verzamelen, met Laeh in mijn groep kan ik net wat sneller mijn mana burnen, zodat ik m lekker kan flamen. Die gast mag echt wel eens leren om zijn VT op te houden, zo schiet het niet op met hem als mana batterijtje.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
http://www.wowhead.com/?spell=25420
en voor die met proxys

Lesser Healing Wave Rank 7
440 Mana 40 yd range
1.5 sec cast
Heals a friendly target for 1039 to 1185.
<Shaman Trainer>

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Looks > All. daarom heb ik op mijn Lock de 'Crown Cowl of the Ilidari High clown' op hide staan :P
Same here :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
crown, cowl, whatever :P gaat op het hoofd en is fucking ugly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Teunis schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:07:
http://www.wowhead.com/?spell=25420
en voor die met proxys

Lesser Healing Wave Rank 7
440 Mana 40 yd range
1.5 sec cast
Heals a friendly target for 1039 to 1185.
<Shaman Trainer>
Nee, zegt me helemaal niets.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
mdmeijer schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:16:
[...]

Nee, zegt me helemaal niets.
Kijk, en daarom staat een kara geared shaman boven je in WWS :D