Maar even een update van mijn kant. Sinds afgelopen donderdag ben ik level 70 op Ceria, m'n druid

Ben zaterdag resto gespecced en ben de BG's ingedoken. Daar kwam ik er al snel achter dat PvE healing gear (inclusief cloth) wel enorm handig is om te healen, maar een survivability van 0 geeft. Heb dus 3/5 van de basic PvP set gehaald bij Keepers of Time, Cenarion Expedition en Thrallmar, omdat ik daar al honored was. s'Middags een Botanica run gedaan die een hele goeie healtrinket opleverde.
Kortom, zaterdag einde van de dag was ik erg tevreden over zowel m'n PvE als m'n PvP healing gear!
Had nog 8000 honor staan van tijdens het levelen, dus toen maar eens gaan kijken in de Hall of Legends om te kijken welk item het handigste was om eerste te kopen in prijs/kwaliteit verhouding, kwam ik erachter dat ik nog een berg BG-tokens te kort kwam. Zondag/maandag tot de conclusie gekomen dat ik het beste eerst de Vindicator Bracers kon kopen, en dus de bijbehorende WSG runs gedaan.
Ondertussen heeft een vriend van me een hele dikke cloth healing chest (
[Shroud of Spiritual Purity]) van de AH gevist en heb ik zelf de
[Essence Focuser] gehaald voor 50g.
Was ik maandagavond lekker in WSG bezig, werd ik gewhisperd door Jinea (GM van STERF) of ik mee naar Gruul wilde (STERF is net opnieuw gestart, dus was eerste guildraid, aangevuld met mensen die ze kennen). Ja natuurlijk

Dus maandagavond zat ik ineens in m'n eerste raid sinds TBC, en het gevoel was meteen helemaal terug! Gelukkig had ik zaterdag ook veel AV gedaan, dus het raidhealen met behulp van Grid had ik al enigzins door (na enkele aanpassingen). Maulgar was eerste keer de pull screwed up, tweede keer ging er halverwege een tank dood, derde keer ging hij als een schoolvoorbeeld neer (blijkbaar). Loot: onder andere T4 druid shoulders. En aangezien iedereen dik overgeared was, was ik de enige met need, samen met een lvl 66 druid alt van een officer. Ik rolde 23, zij rolde 22. Eerste epic een feit!
Toen door naar Gruul, welke geoneshot werd, alhoewel ik op 70% dood ging aan een cave in.

Loot waren onder andere healing necklace en T4 druid pants. Bij de healing necklace rolde ik ditmaal lager, maar een aantal mensen in de raid vonden het nergens op slaan dat een level 66 alt mee was en dan ook nog loot needde boven een main. De raidleader was het daar eigenlijk wel mee eens en gaf hem aan mij: Tweede epic! De T4 pants was er ditmaal nog een druid die need had voor offspec, hij rolde ook hoger. Echter toen hij zag dat ik ook need had wilde hij hem passen maar toen had de raidleader hem al vergeven. Helaas, maar mijn avond kon toch al niet stuk

Daarna naar Magtheridon, daar hebben we 4 tries voor nodig gehad ivm slackende clickers en pech met Blast Nova / Wall Shatter combo. Maar die ging ook down en dropte ook een slootje epics, waaronder een sta/int/spelldmg offhand die niemand nodig had. Was beter dan wat ik had, dus die kreeg ik ook: derde epic!
T4 shoulders netjes gesocket en gisteren m'n beide chests 15 spirit op laten zetten, dus al met al wordt het al wat. Heb nu ook in PvP gear 10k+ armor zodat ik het iets langer volhoud tegen rogues. Volgende stap is verdergaan met honor + BG tokens farmen voor (eerst) Vindicator Boots en (daarn) Vindicator Belt, en ondertussen Primal Life en Primal Water farmen voor
[Gloves of the Living Touch] en
[Hood of Primal Life]. Tevens Primal Life en Primal Water farmen voor healing enchants op bracers en wapen.
Gisteravond nog wat BG's gedaan, met name AB en EoS, er is echt niets zo heerlijk om 2 dpsers overeind te houden tussen 5 allies en vervolgens met z'n 3en het gevecht winnen

Op een gegeven moment bij LM was helemaal geniaal, stonden we met 2 trees iets van 3 dpsers te healen. Ik denk dat het gevecht 10 minuten geduurd heeft voor we eindelijk gecapped hebben
Kortom heb er zin in om lekker verder te gearen en te pvpen nu

Wel heel jammer dat er geen goeie premade BG groepen meer zijn op Trollbane.
Armory voor de geïnteresseerden:
Ceria - Female Tauren Druid
Maar eerst zondag op vakantie naar Mexico voor 3 weken
-edit-
Oh ja! Ik moet van Trollimmie ook gaan sparen voor tailoring mats voor een goeie healing cloak! Got a point there