Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 157 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.162 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:56:
--> Ashilh hehe, ik win :D

Volgens mij nu 43 BT clears, en ja, er zin nog steeds mensen die upgrades uit BT missen. Dom grote loot lists en tich mensen die t zelfde item willen, tja, dan hou je had.

De itemisation blijft een ramp bij blizzard, in sunwell 1 healing mace voor al je pallies, shaman en zelfs droods/priests will m. Healing cloak wil je weer die van Illidan, 1 offhand, geen enkel goed healing trinket, healing ringen wil weer iedereen de Karabor enz enz.
Ik ken het , de hoeveelheid drama die een skull, cursed vision of een memento nogsteeds opleveren is niet te filmen. Spontaan zijn mensen niet meer redelijk.
Zowaar mensen die trash willen clearen omdat ze ineens die trash ring MOETEN hebben, it makes me cry.
Ik zal je vertellen dat we de eerste zoveel healing cloaks van Illidan ge offspecced hebben omdat "haste een kut stat is" , kan nog een paar voorbeelden geven van domme dingen zoals dat.
En nu is het dus datsoort items schrapen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel zelf nu al een maand of twee niet meer, sinds mijn oude guild uit elkaar gevallen is. Geen zin en eigenlijk ook geen tijd door mijn werk meer om me in een nieuw guild avontuur te gaan storten. Nog wel leuk om zo eens in de zoveel tijd nog mee te lezen. laatste tijd speelt ik met een warlock, tot 4/5 MH en halverwege BT.

Helaas, dit mag niet op GoT, en het mag ook niet volgens de EULA van Blizzard

[ Voor 33% gewijzigd door Fuelke op 19-05-2008 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
1e glaive die naar een warrior ging
1e vision die naar een enhancement shammie ging

Pro :D

2e kill was een stuk leuker (gisteren) Zhar'doom voor teveel dkp naar mijn persoontje. Bood 606 terwijl nr2 275 bood :(

1200 over nog voor skull :(

Maar stiekem ben ik wel blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn guild heeft net 2x Illidan dood, is Kelecgos dan al "te doen" of is het gewoon onmogelijk? Ik weet niet welke eisen deze boss aan DPS stelt, of tank gear, of healing, maar wat zijn over het algemeen de bevindingen daar? Een echte gear check of gratis T6 bracers? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

William/Ax3 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:44:
Lief dagboek. We zijn eindelijk weer een beetje op het niveau waar we waren voordat er een heel aantal mensen weg zijn gegaan. VR ging lekker down helaas kregen we solarian niet down omdat de interrupters hun job niet deden op de priest adds. Nouja komt wel snel goed. Dus als alles goed is kunnen we snel ook weer beginnen met al’ar te proberen.

Nu ook snel eens ZA clearen de eerste 4 bosses zijn nu easy peasy problemen ontstaan pas op de 5e boss. Als we die en Zul’jin is op farm krijgen dan word za ook een leuke plek om wat mensen te gearen.

Verder voor mezelf nog 50 badges voor de legs en dan nog 150 voor de gloves en waist dan zijn we daar ook vanaf. Als het goed is woensdag ook genoeg arena punten voor de s3 axe aangezien die beter is voor pve dan de Legacy. Ik geef de bear shoulders op en ga maar lekker voor de t5 aangezien die shoulders toch niet droppen voor mij. Volgens mij is dat ding gewoon een mythe. En de t5 2 set bonus is toch wel erg super voor een bm hunter hehe. (als we dat ooit nog halen voor woltk lal).
onze beste hunter uit de guild heeft ze toch kunnen bemachtigen :)
zien er leuk uit en stats zijn idd wel bangelijk.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend was weer lots of fun. Dankzij het multiboxen (en de interesse van mensen hierin) heb ik weer wat vrienden gemaakt en ben ik ook met iemand samen de instance gegaan. Deze keer had ik dus een vol team en we gingen met z'n vijven (ipv in m'n eentje met 4) naar Scarlet Library op ongeveer level 35.
Op een gegeven moment vroeg diegene die m'n team gejoined had of ik niet een hele kamer kon pullen. Dat waren dus een 7 of 8tal elites. Ik zei dat ik niet dacht dat we het zouden halen, omdat we slechts leather droegen, maar we konden het wel eens proberen(shamans hebben wipe recovery dmv self resurrect). Hij zou healen en ik kon met m'n 4 shamans tanken en dps doen. Ik zat na een 5tal elites zonder mana(darn mana burn!), maar door de totems en wat melee combat groeide dat terug bij.
Tot m'n grote verbazing was het gelukt: we hadden geen mana meer, maar wel nog full health. Dat gaf echt een grote kick. De rest van de kamers (behalve de twee laatste) hebben we ook zo gecleared.

't Is wel handig zo, dat er iemand meegaat om jou te healen, dat maakt het multiboxen een stuk eenvoudiger. Als ik zo bezig ben dan voel ik me als een man-sized NPC grasmaaier op speed :D

[edit] Battlegrounds gingen echter niet zo goed. Mensen gaan heel snel klagen dat het jouw schuld is dat men verliest, ook al heb je de vlag al 3x in handen gehad (meer dan 50% van alle caps in het laatste geval) en heb je de hoogste killrate van je groep. Het is erg lastig om van scherm te switchen, dat duurt te lang naar m'n zin(ongeveer 4 seconden). Vanwege een bug in Windows XP halveert de framerate(of erger) als je dual view (2 monitors) gebruikt om je 3D applicaties te draaien, daardoor moet ik alles op 1 scherm runnen en dat switcht dus te traag. Als ik dit zou kunnen oplossen dan kan ik in anderhalve seconde switchen en dus beter verder vechten als m'n main character dood gaat.
In de level 30-39 battlegrounds lopen ook nog te veel twinks trouwens. Ik heb zelf ook wel wat enchants op me en heb daardoor 2000hp(+30sta,+15agil on pants) ... terwijl er rogues naast me staan die er 3000 hebben :o

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

ehm dat is toch geen bug? Dat is toch normaal? hij moet 2x zoveel dingen renderen dus dropt je fps met de helft, lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk

denk trouwens dat voor pvp je mischien beter echt kunt multiboxen dus ook 4 pc's hebben en dan met 1 tbord/muis dat besturen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:49:
[...]

gek dat het met zijn tweeen makkelijker is dan in je eentje? :P
Er staat toch duidelijk dat het vaak is en niet altijd dus! En het ging er niet om dat ie dood ging maar meer om de dmg als ik het goed begreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:25:
ehm dat is toch geen bug? Dat is toch normaal? hij moet 2x zoveel dingen renderen dus dropt je fps met de helft, lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk

denk trouwens dat voor pvp je mischien beter echt kunt multiboxen dus ook 4 pc's hebben en dan met 1 tbord/muis dat besturen
Dat is een XP bug. Als alles op 1 scherm draait, dan haal ik een hoge FPS. Als ik ook maar 1 venster naar het andere scherm verplaats, dan zakt de framerate in naar minder dan 50% van de originele. Dit is een bekend Windows XP probleem en dat kan je oplossen door 'horizontal spanning' te configureren ipv 'dual view'.
In Vista is het opgelost, daar is ook geen horizontal spanning meer mogelijk in de settings.

In XP is het door een omweg op te lossen als je toch dual view wil gebruiken:
- start wow op, op het primaire scherm
- verander het primaire scherm naar het andere (via display config van nvidia of windows)
- start wow op, op het (nu andere) primaire scherm

Hier nog mensen die exact hetzelfde probleem hebben:
http://www.dual-boxing.co...page=Thread&threadID=2175
http://www.dual-boxing.co...?page=Thread&postID=65996

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
Blue-eagle schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:15:
Mijn guild heeft net 2x Illidan dood, is Kelecgos dan al "te doen" of is het gewoon onmogelijk? Ik weet niet welke eisen deze boss aan DPS stelt, of tank gear, of healing, maar wat zijn over het algemeen de bevindingen daar? Een echte gear check of gratis T6 bracers? ;)
Het is de bekende Retard check geen gear check.
Mits mensen niet te dom zijn om in sequence te dps'en en de juiste portals in te gaan is het np.
Enige maar is , je hebt 3 tanks met fatsoenlijke gear nodig.
Fatsoenlijk zijnde vol t6 zonder alle frutsels items erom heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Blue-eagle schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:15:
Gearcheck nog niet direct, maar qua tactics is 'ie vrij lastig. Wij kregen 'm met een Illidan-kill of vijf bijna neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:15
Ashilh schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:34:
[...]

Oh tel daar nog eens een maand of 6+ bij op en je hebt de hoeveelheid keer dat wij die kut instances gecleared hebben, en de het strot uitkomen van er daarvoor al ruim :)

Ik hoop dat je dps war MS is en met blood frenzy komt en ret paladins zijn een redelijk extreme raid dps increase met jow, afhankelijk van hoeveel shadow priest je gebruikt.
Je war moet overigens wel op 1600/1700 dps zitten en als hij fury gespecced is hem direct naar de respec sjaak sturen en hem eens flink laten oefenen met improved slam.

Een redelijk groot gedeelte van goede raid dps is goede groep setup, hoe zien jullie groepen eruit voor Brut?
Hier zijn de webstats van onze beste try: http://wowwebstats.com/kh62jzdggphta?s=11919-12303

Warrior is Fury, dat is niet goed dus?
Groepen meestal, mages met hunter en spriest, melee = 2xrogue, war, sham, pala, nog groepje locks etc. Healer groepje, tank groepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een terugblik op afgelopen weekend:

Van het weekend er voor gekozen om m'n main een tijdje in de ijskast te zetten. M'n enige lvl70 (rogue) staat nu al een tijdje stil en wordt alleen voor alchemy gebruikt. Iedere dag log ik één keer op deze char in voor een trasmute en dat is al. Dit is voornamelijk ontstaan door het gebrek aan instance runs, het niet kunnen vinden van guilds die heroics doen en dailies kan ik mijzelf nooit achter zetten :O .

Van het weekend maar verder gegaan met het lvlen van m'n shaman op Stormreaver. Hij is nu lvl 28, maar het gaat aardig snel. Ik liep al vanaf +/- lvl 20 met de staff rond die je aan het einde van de lange questchain krijgt op die draenei eilanden. Op de AH stond een 2handed axe die niet al te duur was. Mobs neerhalen is nu een stuk sneller zeg :9

Nog 2lvls en dan wordt het eindelijk tijd voor een nieuwe totem, WF, zelf ress en 15min HS. Toch een mooi lvl om te behalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
ImdaMned schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:13:
1e vision die naar een enhancement shammie ging
Die vision geeft de shammy 20 meer dps tov T6 helm, en maar 6dps voor rogue tov T6 helm.
Oftewel, goeie keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik ben nu een jaar gestopt, maar ik heb nog steeds 30 dagen speltegoed liggen. Ik denk er over om toch maar weer te beginnen, dan kan ik deze Tauren Warrior verder opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

metalant schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:25:
Ik ben nu een jaar gestopt, maar ik heb nog steeds 30 dagen speltegoed liggen. Ik denk er over om toch maar weer te beginnen, dan kan ik deze Tauren Warrior verder opbouwen.
aan je level te zien ben je nooit echt begonnen ;)
Wel een grappige naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:52:
[...]
sorry .. maar wat heb ik hier aan ?
ik zeg dat prot paladin het minder makkelijk heeft met een hoop van de quel'danas dailies als je solo speelt. nuttige toevoeging dat jij daar als <andere class> met <andere spec> geen problemen mee hebt - zal wel aan mij liggen

resto druid gebruikt inderdaad ook mana, maar zoals je zelf al zegt heb jij allerlei mooie ranged spells die je kan gebruiken. ik heb er welgeteld 1 die op alle mobs werkt (zelfs op 3 tegelijk) (, en een level 50ish trinket die dus niet echt helpt :D ) en een tweetal voor demons/undead.. en nog een racial waar ik mana mobs mee kan pullen , maar geen damage doet ..

verder mag je op een prot paladin dus alles melee gaan doen....
tank spec vergeleken met dps spec betekend ook dat normale gevechten al langer duren, maar als zo'n mob ondertussen ook nog even je halve mana pool leegzuigt gaat het niet makkelijker

nog in het midden gelaten dat een druid een rejuvenate spell heeft en een paladin niet..
enige waar ik me mana pool in combat mee kan bijvullen is judged wisdom +seal of wisdom .. voordat die er allebei opzitten ben je bijna 10 seconden verder, krijg ik in veel gevallen 200mana per hit, maar die mobs zuigen harder..

met andere woorden, ik hou heel vaak alleen white damage over.. joepie ..
niet veel dus.. heb regelmatig dat ik als ik niet oppas (lees: al oom, en een mob respawned naast je)
er een 2 minuten lang gevecht ontstaat

achja ..
andere kant van de medaile : ondertussen wel exalted met sso
oh .. en no offense :*
Mijn protpally is inmiddels exalted SSO. Die mana zuigertjes doen dat gedurende het gevecht 2 of 3 keer. Op de eerste past een Hammer of Justice, op de 2e een Divine shield en op de evt. 3e (afhankelijk van de hoeveeldheid dps die je doet -> jaaaa, niet zoveel :) ) past weer een HoJ.
Dus geen probleem volgens mij.
Vervelend is het wel, en je fights duren sowieso langer. Maar daar ben je toch al aan gewend als protpally? Jammer vind ik het dat je ze niet als groep kan pullen....
Soms switch ik van tank- naar dps wapen en judge Seal of Light. Scheelt wat tijd.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-PassY- schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:47:[...]
Die summoner kunnen inderdaad erg pijnlijk zijn, maar die heal ik gewoon weg :)

Maar als prot pala in defense gear heb je waarschijnlijk velen malen minder damage. Maar waar ik mijn manapool gebruik om alle damage weg te healen, denk ik dat jij de klappen gewoon kan opvangen en door kan consecraten.
Dit is een foute aanname. De summoners doen magic damage. Een prot pally in defense gear heeft evenveel verdediging tegen magic damage als een holy pally in healing gear. Alleen heeft de holy pally een mana pool die meer dan twee maal zo groot is. Die kan dus worden gebruikt om te healen en damage te doen. De prot pally heeft al zijn mana nodig om damage te doen. Doordat de summoners niet veel melee damage doen, wordt er ook niet veel passieve damage terug gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:37:
[...]
Dit is een foute aanname. De summoners doen magic damage. Een prot pally in defense gear heeft evenveel verdediging tegen magic damage als een holy pally in healing gear. Alleen heeft de holy pally een mana pool die meer dan twee maal zo groot is. Die kan dus worden gebruikt om te healen en damage te doen. De prot pally heeft al zijn mana nodig om damage te doen. Doordat de summoners niet veel melee damage doen, wordt er ook niet veel passieve damage terug gegeven.
Klopt. Je hebt als prot echter wel wat meer +sta i.h.a., dus het uiteindelijke damage effect is ook iets gunstiger dan met een holy spec denk ik.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Tao schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:49:
[...]

Klopt. Je hebt als prot echter wel wat meer +sta i.h.a., dus het uiteindelijke damage effect is ook iets gunstiger dan met een holy spec denk ik.
Niet echt, je hebt namelijk een lagere damage output vergeleken met een redelijk gegearde holy pala zolang je niet kunt AoE farmen. Ook mis je de nodige manaregen die op holy gear wel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 03:23
ik heb zelf als 'prot pally' weinig problemen met die mana leechers voor de sso daily's, je hebt er 2 soorten rond lopen, iets van devourers en fiends (weet de preciese naam niet). De fiends gebruiken een drain, deze kan je met 'cleanse' stoppen, de devourers is lastiger daarvoor moet je idd stun of shield gebruiken, maar aangezien er zoveel van deze mobs te vinden zijn pak ik meestal de fiends. Of gewoon een groepje van een aantal van die mobs pakken aoe spammen (en eventueel een shield).

Voordeel van ret of holy is dat je een extra attack hebt, holy shock of crusader strike die beide met een beetje fatsoenlijke gear tussen de 1k en 2k kunnen hitten, dus dan heb je die mobs stuk sneller dood. (als pally heb je dan holy shield, maar dat doet minder dmg, dus langer in combat en meer kans op een mana leech)

[ Voor 24% gewijzigd door toost op 19-05-2008 16:01 ]

This space for rent. Serious inquiries only please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Verfrissend wat een guild switch kan beweeg brengen. Kreeg zaterdag nog een invite rond half 9 of ik een healer kon vervangen in Kara. Ze deden vanaf Opera (17 badges erbij) en hoewel ik nog niet iedereen kende ging de run erg aardig. Ook eindelijk mijn eerste T4 gloves, en heb nu de 4 setbonus. Bijna een matching set bij elkaar (met belt+boots), alleen mis nog het mooie kopie met antlers er op. Heb de PvP versie nu. Ook dropte de Illhoof staff dus kon ik me Staff of Beast de prullebak in smijten.

Toen zondag naar SSC. Maar half uurtje daarvoor speelde ik nog mee in een Druid filmpje. Hier zijn wat screens.

http://img129.imageshack....rnshot051808192226xr8.jpg
http://img161.imageshack....rnshot051808192559kb3.jpg

Het verschil met Pride en Vanguard was toch wel te merken. Net wat profi in raids, goeie uitleg. Niemand die er door heen praat tijdens die uitleg. Resultaat van de avond, Leo dood en Moro op 43% eerste try. Jammer dat de pally tank een watery grave kreeg.. Anders was ie wel dood gegaan.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

pally tank in grave is geen probleem, als iedereen stopt met dps blijven de murlocs wel op een gekleeft. Lastiger is het als er net 2 waves aankomen, maar daar heb je prot warriors voor met aoe taunt die houden het wel heel even uit

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je morogrim naar achteren trekt, krijgt je tanking paladin geen watery grave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Exitium schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:51:
[...]

Niet echt, je hebt namelijk een lagere damage output vergeleken met een redelijk gegearde holy pala zolang je niet kunt AoE farmen. Ook mis je de nodige manaregen die op holy gear wel zit.
Ik denk dat een prot pala meer spell damage heeft dus meer dps output. Tankadin gear heeft vaak iets meer spell damage dan vergelijkbare healing plates. En concecrate kijkt niet naar spell crit, dus als je blijft concecraten heb je de mobs denk ik wel snel neer.
Zelf loop ik rond met iets van 650 spell damage in mijn healing gear.

En inderdaad, holy pala's hebben holy shock, maar die gebruik ik nauwlijks in het grinden.

De mana regen mis je wel inderdaad, maar dat moet geen probleem zijn.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 09:53
Ik denk dat een prot pala meer spell damage heeft dus meer dps output. Tankadin gear heeft vaak iets meer spell damage dan vergelijkbare healing plates. En concecrate kijkt niet naar spell crit, dus als je blijft concecraten heb je de mobs denk ik wel snel neer.
Prot pala's hebben niet veel spelldmg... Gem slots etc gaan allemaal op aan avoidance/stamina gems idem de enchants... Zit zelf op ongeveer 350 speldmg... Doe dan ook alleen de SSO daily's met de naga's en bombing... Die andere laat ik wel zitten ga liever Ogri'la doen makkelijker met al die demon's daar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:14
Lief dagboekje,

Afgelopen weekend flink dramahz in guild omdat een paar mensen de progress niet genoeg vinden, die zijn dus geleaved. Ach nog net genoeg man over, toch jammer. Zat ook wel beetje in de lijn der verwachting, ze waren net wat fanatieker dan gewoon is in ons casual guild.

Gisteren te laat voor Illi tries, vandaag maar weer eens zien hoe 't gaat.

Ook met een lockje begonnen, ben affliction gegaan (imp corr), maar wat lvlt eigenlijk het lekkerst? Of is het toch teveel afhankelijk van smaak? Prachtig om een mob vol te dotten, 1 life leach en hij's dood. Oom gaan is er gewoon niet meer bij. Speelt echt klasse zeg, erg fun!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
-PassY- schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:18:
[...]

En inderdaad, holy pala's hebben holy shock, maar die gebruik ik nauwlijks in het grinden.

De mana regen mis je wel inderdaad, maar dat moet geen probleem zijn.
Prot pala komt niet boven de 400 dmg uit hoor, en dan heb je het over pala's die in MH/BT zitten. Het is niet zo dat een prot pala op ieder item spelldmg heeft zitten. Vaak is het een spelldmg weapon, nog een paar items (SSC crafted belt bijvoorbeeld) en dan houdt het wel op. Een holy pala heeft over het algemeen meer.

HS gebruik ik vaak wel. Met goeie regen (heb zelf ~190 mp5 met BoW) heb je zelden manaproblemen, en single mob pullen met HS + JoR betekent vaak dat je mob al onder 50% is. Zolang je niet kan AoE grinden is het ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 03:23
porn* schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:25:
Ook met een lockje begonnen, ben affliction gegaan (imp corr), maar wat lvlt eigenlijk het lekkerst? Of is het toch teveel afhankelijk van smaak? Prachtig om een mob vol te dotten, 1 life leach en hij's dood. Oom gaan is er gewoon niet meer bij. Speelt echt klasse zeg, erg fun!
Ik level ook een affi lock (nu 60) en ik heb eigelijk tot aan +- 50 met een voidwalker gespeeld, voidwalker er op afsturen, wat aggro laten pakken, dots er op, life tap, drain life, drain soul en klaar.

Op het moment speel ik met een stealth imp voor mana. Eerst een shadow bold naar de mob, dan gelijk ua, coa, cor,sl en dan drainlife (en af entoe drain soul). En de mob is dood, gaat weer net iets sneller nu dan met een voidwalker + door de insane mana reger van de imp heb ik geen life tap nodig.
HS gebruik ik vaak wel. Met goeie regen (heb zelf ~190 mp5 met BoW) heb je zelden manaproblemen, en single mob pullen met HS + JoR betekent vaak dat je mob al onder 50% is. Zolang je niet kan AoE grinden is het ideaal.
Als ik als holy speel op m'n pally gebruik ik eerst JoC,SoR, hs, (evt exorcism) en verder JoR. Meestal na 2 x JoR zijn de mobs voor de daily's enzo wel dood, demons zijn helemaal pisseasy na JoC, SoR, HS, exorcism JoR zijn de kapot. (heb 649 spelldmg unbuffed, + mis nog zooi enchants voor meer spelldmg)

[ Voor 23% gewijzigd door toost op 19-05-2008 16:37 ]

This space for rent. Serious inquiries only please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Affliction is the way to level, lekker dotten en rondrennen en wachten tot de mobs sterven.
Mijn cyclus: Corruption/Agony/syphon life
af en toe een deathcoil als ik low op mana zit :p

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

Ryceck

Constants and Variables

Ik heb zelf nog een (nu 68) lockje rondlopen welke op dit moment Demo-specced is (NF/Felguard, 20/41) voor het levelen (toch lekker zo'n private tank).
Op 70 ga ik toch zowiezo respeccen (demo heb je niet veel aan endgame) en daar twijfel ik nog een beetje tussen een Destro-build en een Afflic-build. Waarschijnlijk wordt dit wel afflic daar mijn gear niet genoeg is om echt dikke damage uit Destruction te trekken.

Is het voor het levelen nu gemakkelijker om mijn demo-build te houden of kan ik beter nu gelijk naar affliction respeccen omdat dit sneller en makkelijker levelt?

[ Voor 10% gewijzigd door Ryceck op 19-05-2008 16:41 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ryceck schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:41:
Ik heb zelf nog een (nu 68) lockje rondlopen welke op dit moment Demo-specced is (NF/Felguard, 20/41) voor het levelen (toch lekker zo'n private tank).
Op 70 ga ik toch zowiezo respeccen (demo heb je niet veel aan endgame) en daar twijfel ik nog een beetje tussen een Destro-build en een Afflic-build. Waarschijnlijk wordt dit wel afflic daar mijn gear niet genoeg is om echt dikke damage uit Destruction te trekken.

Is het voor het levelen nu gemakkelijker om mijn demo-build te houden of kan ik beter nu gelijk naar affliction respeccen omdat dit sneller en makkelijker levelt?
Demo behouden tot 70, daarna mits genoeg spellhit (202 geloof ik dan ben je als lock capped) kun je Destro gaan, als je dat niet haalt spec dan Affli :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toost schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:32:
[...]

Ik level ook een affi lock (nu 60) en ik heb eigelijk tot aan +- 50 met een voidwalker gespeeld, voidwalker er op afsturen, wat aggro laten pakken, dots er op, life tap, drain life, drain soul en klaar.

Op het moment speel ik met een stealth imp voor mana. Eerst een shadow bold naar de mob, dan gelijk ua, coa, cor,sl en dan drainlife (en af entoe drain soul). En de mob is dood, gaat weer net iets sneller nu dan met een voidwalker + door de insane mana reger van de imp heb ik geen life tap nodig.
Met hoe snel levelen nu gaat loop je al snel voor op de quests. in dat geval een goede tip voor affliction locks: pul de mobs weg van de main group. Doe wat hier boven staat m.u.v de drain life. ipv drain life doe je fear. Dot de volgende fear, dan life tap en die drainen tot full health. Die eerste komt op een gegeven moment op je afrennen en valt dood neer voor hij bij je is :P

Als je op een gegeven moment dark pact hebt geen life tap meer, maar gewoon je imp iedere keer zn mana leeg pacten als hij weer full mana is!

In instances: haal in het begin je imp uit phase shift en laat hem buffen met spirit, intellect, wisdom, kings, gift of the wild (afhankelijk van wat beschikbaar is) en zet hem dan weer in phase shift. Nu heb je meer mana en of mana regen om mee te dark pacten. Bovendien leer je die luie buffers dan alvast voor ze raiden dat imps gebuffed dienen te worden. Niet te geloven hoe vaak ik er om moet vragen . Ze beginnen gewoon met buffen na een wipe voor ik mn imp heb kunnen summonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
toost schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:32:
Als ik als holy speel op m'n pally gebruik ik eerst JoC,SoR, hs, (evt exorcism) en verder JoR. Meestal na 2 x JoR zijn de mobs voor de daily's enzo wel dood, demons zijn helemaal pisseasy na JoC, SoR, HS, exorcism JoR zijn de kapot. (heb 649 spelldmg unbuffed, + mis nog zooi enchants voor meer spelldmg)
Ik zit wat hoger qua spelldmg (~850, kan met wat switchen ruim boven de 1100 komen maar dat doe ik meestal niet) en gebruik JotC niet meer. SoR, HS, JoR, SoR, JoR en de mob is dood, als 'ie al niet eerder ligt. Waarschijnlijk ook de manier waarop ik ga lvlen in WotLK. :)
Wootlock schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:42:
Demo behouden tot 70, daarna mits genoeg spellhit (202 geloof ik dan ben je als lock capped) kun je Destro gaan, als je dat niet haalt spec dan Affli :)
Affli > Destro tenzij je flink in de badges/ZA/T5 gear zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

ach man guild drama tot en met... we gebruiken het SKG systeem. en daar hebben we twee lijsten: MAIN specc en OFF specc. nu vielen een paar boots, Boots of Shifting Nightmares, shadow dmg. niemand wilde hem want niet nodig of men wilde de plaats niet kwijt raken. ik ook niet en aangezien het affl loot is. toen kwam deze terecht in de off specc lijst en daar wilde ik wel op bieden. maar mijn bod was geweigerd. waarom niet? omdat warlocks alleen maar dps zijn en geen offspec hebben 8)
hybrid classes ftw. alle spell dps casters op hun tenen getrapt, ik vind het ook kut. 2 man al weg en de rest is in zware discussie.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
NoTimeRemains schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:57:
ach man guild drama tot en met... we gebruiken het SKG systeem. en daar hebben we twee lijsten: MAIN specc en OFF specc. nu vielen een paar boots, Boots of Shifting Nightmares, shadow dmg. niemand wilde hem want niet nodig of men wilde de plaats niet kwijt raken. ik ook niet en aangezien het affl loot is. toen kwam deze terecht in de off specc lijst en daar wilde ik wel op bieden. maar mijn bod was geweigerd. waarom niet? omdat warlocks alleen maar dps zijn en geen offspec hebben 8)
hybrid classes ftw. alle spell dps casters op hun tenen getrapt, ik vind het ook kut. 2 man al weg en de rest is in zware discussie.
Oh, schepje er bovenop doen: Stel jullie hebben illidan down en het volgende item dropped:

Shroud of the Highborne
Binds when picked up
Back
126 Armor
+24 Stamina
+23 Intellect
Requires Level 70
Equip: Improves spell haste rating by 32 (2.03% @ L70).
Equip: Increases healing done by up to 68 and damage done by up to 23 for all magical spells and effects.

Is dit dan voor shadow priests of holy priests })
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:44:
[...]

In instances: haal in het begin je imp uit phase shift en laat hem buffen met spirit, intellect, wisdom, kings, gift of the wild (afhankelijk van wat beschikbaar is) en zet hem dan weer in phase shift. Nu heb je meer mana en of mana regen om mee te dark pacten. Bovendien leer je die luie buffers dan alvast voor ze raiden dat imps gebuffed dienen te worden. Niet te geloven hoe vaak ik er om moet vragen . Ze beginnen gewoon met buffen na een wipe voor ik mn imp heb kunnen summonen.
Ga jij maar lekker spelen met je impje, no wai dat ik die nog apart ga buffen. Dan moet je hem maar summonen voordat je in range van de group buff komt.

[ Voor 24% gewijzigd door ImdaMned op 19-05-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Lol, een guild leaven vanwege loot. Good riddance imo.
En dps classes hebben alleen mainspec loot.
Hun offspec zou ik PVP willen noemen. Dus als niemand dat T6 token meer wil, kan ie als offspec naar de dps toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toost schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:57:
De fiends gebruiken een drain, deze kan je met 'cleanse' stoppen
kijk ... daar hebben we wat aan
die wist ik niet en ga ik in het vervolg proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

maar dat zou dus ook betekenen dat fire mages niet op frost spullen mogen bieden. bijv.
en dat betekent dus wel dat hybrid classes koning zijn in wow. want zij kunnen immers op alles bieden en hebben dus ook alles nodig...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:30

Seraphin

Meep?

alle spell dps casters op hun tenen getrapt, ik vind het ook kut. 2 man al weg en de rest is in zware discussie.
Er zijn maar 2 caster classes geen hybrid; mages & locks.
Ik ken de ins & outs niet van deze classes, maar ik kan me van iig van mages niet voorstellen dat frost/fire/arcane specs echt héél erg verschillende stats vereisen (jajaja de ene draait wat meer op crit dan de andere, blaat).

Blijven locks over als enige class waarbij de keuze van de DPS-tree echt verschillende gearopties geeft. Ik kan me voorstellen dat een Destro liever niet zijn zuurverdiende DKP uitgeeft aan een +shadowdmg item. Aan de andere kant: wat moet hij uberhaupt dan met dat item? Hij zal het nooit gebruiken, tenzij hij aff specced, en dan is het zijn "main" spec geworden dus kan hij er ook best de volle mep voor geven.

Off spec bieden tegen gereduceerd tarief komt met name omdat hybrid classes ook zonder respec een andere raidrol kunnen vervullen (ook al is dat tegen gereduceerde effectiviteit). Of met respec een andere raidrol op normale effectiviteit kunnen vervullen
NoTimeRemains schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:33:
maar dat zou dus ook betekenen dat fire mages niet op frost spullen mogen bieden. bijv.
en dat betekent dus wel dat hybrid classes koning zijn in wow. want zij kunnen immers op alles bieden en hebben dus ook alles nodig...
Niet helemaal lijkt me. Off spec gaat bij ons iig altijd NA main spec; je kan pas off spec op een item bieden als er niemand het item als mainspec wil hebbent.

Enneh: als hybrid is gear verzamelen een rotklus. Ik zit nu helemaal te janken: in MH b.v. zijn de bossfights single-tank gebeuren, en met een tankadin om aggro op de waves te houden, zit ik steeds meer in catform te dps-en, maar mooi niet dat ik op DPS gear mag bieden :'(

Laatst kwam Don Alejandro's Money Belt langs, maar omdat ik er niet als mainspec op mocht bieden, ging ie voor zo goed als geen DKP naar een enh shammie die een dag of twee bij de guild was, en zijn eerste raid bij ons deed. Leuk voor hem, jammer voor mij.

[ Voor 34% gewijzigd door Seraphin op 19-05-2008 17:45 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wees blij dat je geen offspec hebt als lock

Als lock heb je een prio list, must haves en nice/fun to haves

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Hehe thanks voor de tips over locks, affli ftw dus, goede keuze gemaakt :) Ben pas lvl 15 dus continue meerdere mobs gaat gewoon niet, ik pull normaal met VW, terwijl hij loopt Immo, Agony, Corruption (edit: reden immo heeft 2 sec cast, zolang doet de VW er vaak over om te lopen, als ie dan net aggro heeft kan ik de rest van de dots er gewoon instant op gooien). Paar keer pacten, 1 drain en dan zijn ze wel dood.
Als ik full mana/hp ben, pull ik wel eens 1 of 2 mobs erbij om die te dotten+fearen. Maar over het algemeen heb ik nu nog het idee dat meerdere mobs pullen niet sneller is omdat ik dan weer eerder downtime heb (na zoveel moet ik singlepullen om genoeg te kunnen drainen en tappen om weer vol te zitten). Komt mss nog wel als ik wat hoger ben? Heb ook nog geen pact :)
Bokkie schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:35:
Wees blij dat je geen offspec hebt als lock

Als lock heb je een prio list, must haves en nice/fun to haves
Stomme vraag mss maar werkt +healing ook voor lifedrain enzo? Vroeg me af of +healing gear nog nuttig was icm al die drains enzo, of werkt alleen de 1/3 spelldmg ervan?

[ Voor 31% gewijzigd door porn* op 19-05-2008 17:41 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
lifedrain werkt op basis van damage done, dus hoe meer +dmg je hebt hoe meer life je drained :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:23:
[...]

Oh, schepje er bovenop doen: Stel jullie hebben illidan down en het volgende item dropped:

Shroud of the Highborne
Binds when picked up
Back
126 Armor
+24 Stamina
+23 Intellect
Requires Level 70
Equip: Improves spell haste rating by 32 (2.03% @ L70).
Equip: Increases healing done by up to 68 and damage done by up to 23 for all magical spells and effects.

Is dit dan voor shadow priests of holy priests })
.
Zou hem niet eens willen als healer, maar ik heb gehoord dat mages dat de beste DPS cloak in game vinden. die zou er bij ons waarschijnlijk uit gaan voor heel wiening DKP en offspec.

Een weetje

Haste stacked op void shatter, die 25 sec spell cast kun je verkorten, had ik eerder moeten weten deze week toen ik al me 70 Voids shatterde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Ook voor destro locks is ie erg nice hoor :P zou hem zo nemen voor minimale prijs ^^ als ie dropte. maar volgens mij zijn er nog 2 resto shamans die hem willen bij ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
MantaMania schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:36:
[...]

aan je level te zien ben je nooit echt begonnen ;)
Wel een grappige naam.
Ik speelde al heel lang op private servers. Via trial toch maar op een echte server begonnen, maar door omstandigheden nooit verder gegaan. Op welke server/realm zitten leuke NL/BE spelers? Of zitten die overal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metalant schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:04:
[...]

Ik speelde al heel lang op private servers. Via trial toch maar op een echte server begonnen, maar door omstandigheden nooit verder gegaan. Op welke server/realm zitten leuke NL/BE spelers? Of zitten die overal?
trollbane oftewel Dutchbane heeft meerdere nederlandse guilds en een hele hoop nederlanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, ik als rogue heb mutilate als mainspec, ik zou swords toch voor off-spec willen. Voor als ik moet respeccen bijv, voor Sunwell telt elk klein beetje DPS, dus is het het beste als ik dan als rogue combat swords klaar zou hebben liggen (hoewel ik bijna zelfmoord heb gepleegt door op de combat rogue van een guildmaat te gaan....mijn god, de saaiheid!!!). Maar in BT en MH blijf ik lekker mutilate.

Anyway, zitten hier nog mensen die op Bladefist spelen? Of Deadfist, zoals het soms wordt genoemt :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutilate is zeker een geweldig spec voor een rogue. Vanaf lvl65 ben ik overgegaan naar mutilate en was echt super! Bijna iedereen had toen de HARP spec. Op lvl69 heb nog met dagger/shs in battlegrounds honor gegrind voor de 2 season 1 daggers, maar daarna meteen naar mutilate. Combat swords heeft me nooit gelegen. Tot 65 ook met maces gespeeld.
Een rogue zonder daggers is geen rogue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:18:
Dit weekend was weer lots of fun. Dankzij het multiboxen (en de interesse van mensen hierin) heb ik weer wat vrienden gemaakt en ben ik ook met iemand samen de instance gegaan. .....
knip
...
't Is wel handig zo, dat er iemand meegaat om jou te healen, dat maakt het multiboxen een stuk eenvoudiger. Als ik zo bezig ben dan voel ik me als een man-sized NPC grasmaaier op speed :D
...
knip
...
Het is erg lastig om van scherm te switchen, dat duurt te lang naar m'n zin(ongeveer 4 seconden). Vanwege een bug in Windows XP halveert de framerate(of erger) als je dual view (2 monitors) gebruikt om je 3D applicaties te draaien, daardoor moet ik alles op 1 scherm runnen en dat switcht dus te traag. Als ik dit zou kunnen oplossen dan kan ik in anderhalve seconde switchen en dus beter verder vechten als m'n main character dood gaat.
Zou je kunnen multiboxen op een VMWare machine? Bijv. via VDI?
Of kun je via ICA of RDP geen 3D (DirectX) games spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:47:
[...]

Zou hem niet eens willen als healer, maar ik heb gehoord dat mages dat de beste DPS cloak in game vinden. die zou er bij ons waarschijnlijk uit gaan voor heel wiening DKP en offspec.
Ga 'em pakken als downgrade (bij ons call je full price, upgrade (als je al iets uit die instance tier hebt en de drop meer DKP kost) of downgrade (same, maar dan kost 'ie gelijk of minder)) denk ik, erg lekker voor een haste setje. Zodra ik meer crit heb wil ik ook m'n 10 crit gems regemmen naar haste. :)

Anyway, laatste raidavond voor de reset zit erop voor ons. Hadden eventueel morgen nog voor Illidan, maar met zes nieuwe mensen wisten we Council (hi2u T6 legs voor 4/8 bonus :D) te oneshotten en Illidan hadden we op de derde try al in P3. Uiteindelijk daarna nog paar wipes in P2 en tenslotte na zes, zeven tries een kill. Toen nog even Vashj gedaan voor vials voor de nieuwe mensen (hi2u T5 offspec tank helm :p) en toen maar gecalled. Zouden nog hooguit een kwartiertje op Kael hebben, dus dat doen we nog wel eens. Voorlopig in 15 uur met gemiddeld zes tot acht nieuwe mensen per avond full BT en MH clear. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:47:
[...]

Een weetje

Haste stacked op void shatter, die 25 sec spell cast kun je verkorten, had ik eerder moeten weten deze week toen ik al me 70 Voids shatterde
Joh !

Had van het weekend 15 voids om te shatteren, berserking / icy veins / bloodlust gepopped op m'n mage + alle haste gear. 10 seconden shatters ipv 25s : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet was het weer erg vermakelijk. Ook Scarlet Armory staat nu op het lijstje van geclearde instances. Momenteel ben ik level 36 en ik wist dat ik moeite zou hebben met Herod, dus zocht ik eerst een tank via LFG. Omdat ik deze niet kon vinden ben ik in m'n eentje gegaan. De gewone mobs clearen was natuurlijk niet moeilijk en dat ging zoals verwacht vlotjes.
Herod doden was darentegen wel een kluif, maar ik ben toen niet gewiped. De truc was om met 3 shamanen te casten vanop het hoger gedeelte van de kamer en te tanken met m'n 4de(m'n main). Vanaf dat Herod naar hen toeliep(shamanen zijn slechte tanks :P), liet ik de 3 shamanen van het randje afspringen en naar de tank lopen. Op dat moment werd het een stuk moeilijker: wanneer Herod z'n whirlwind begint moest ik de hele trein ervan wegnavigeren. Vaak(3 van de 3 keren?) werd er 1 character geraakt, maar die kon ik vrij snel healen.
Het was eigenlijk een continue cycle van: lightning bolt(repeat) -> wegrennen van whirlwind -> heal -> repeat :P
Het uiteindelijke resultaat was dat 1 character dood was en de rest niet.

... Maar toen besefte ik - net iets te laat - dat er een 16tal mobs afkwamen. Omdat ik net een screenshot aan't nemen was had ik dus geen tijd om stoneclaw en fire nova totems te plaatsen, dus ik wipete alsnog :') Maar goed: even snel geresurrect, geloot en de instance was klaar voor mij.

Oeh, bijna vergeten:
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2083/2507029848_0847e7c13e.jpg

Verder heb ik net de X-Perl addons ontdekt en ik ben er he-le-maal weg van. Dit is echt stukken beter dan de standaard WoW interface! Hij geeft zelfs weer wanneer ik (ongeveer) een nieuwe cast kan doen terwijl de huidige nog bezig is. Ook kan hij targettargettarget weergeven en nog veel meer.

De QuestHelper addon heb ik ook net ontdekt en die vind ik echt stukken beter dan Mobmap. Je krijgt daardoor een soort GPS-achtige quest interface die zegt van waar naar waar je moet lopen, wat je daar moet doen en hoe lang het ongeveer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over recount , is dat ding soms bugged met rogue's ofzo ?

ik zie de laatste erg vaak dat mijn main dps tussen de 700-900 dps is terwijl onze locks, mages , hunters makkelijk bij de 1k-1.5k komen toch sta ik meestal in de top 5 terwijl zij bijna 30% meer dps doen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oioioi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-11-2020
Je hebt bij recount waarschijnlijk damage done aanstaan, dat is dus de totale dmg over het hele gevecht en niet de dps. Dps is damage/tijd en aangezien jij relatief veel dmg doet maar lage dps hebt volgens recount, telt recount langere dps-tijd bij jou.
Dit kan zijn omdat jij idd langer aan het dpsen bent dan de casters (weet niet welk gevecht het is, kan met silences etc te maken hebben), maar vaak is het ook niet helemaal duidelijk waar recount de dps-tijd vandaan haalt voor mij. Je kunt he beste gewoon alleen op de Damage Done letten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M'uru: O M G :X 8)7 7(8)7

Vanavond hopelijk 3 shadow priests mee in plaats van 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Lief dagboek...

Gister weer Kara run, dropt Curator eindelijk de Fallen Defender T4. Helaas waren we met 4 Priests en 2 Druids. Helemaal pech dat we net met een 'echt' DKP systeem begonnen zijn. Dus ik mocht 'm helaas niet hebben. Opzich niet erg, want zonder de set bonus is-ie slechter als wat ik nu heb, maar toch.. hopelijk dropt-ie binnenkort weer. :)

Verder zij we nu in gesprek met 2 andere guilds voor een samenwerking, zodat we Gruul kunnen gaan doen. Ben benieuwd hoe dat verder gaat aflopen. Heb wel zin in iets anders als Kara farmen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:03:
Ook voor destro locks is ie erg nice hoor :P zou hem zo nemen voor minimale prijs ^^ als ie dropte. maar volgens mij zijn er nog 2 resto shamans die hem willen bij ons
Weet niet wat voor healer je bent, maar voor de meeste healers is dit de beste cloak ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 07:21:
M'uru: O M G :X 8)7 7(8)7

Vanavond hopelijk 3 shadow priests mee in plaats van 1
Manabatterijen ftw? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:51:
[...]

Weet niet wat voor healer je bent, maar voor de meeste healers is dit de beste cloak ingame.
Ben en een destro lock :P
Ja, gisteren had alleen de mage groep een spriest, maar wij locks hadden dus wat moeite, na de 3e void sentinal waren we al zowat oom en healerstress was al hoog dus lifetappen resulteerde in een zeker dood en wipe.

Echt heavy fight, veel raid dmg, veel target switchen en veel mob activity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:59:

Ja, gisteren had alleen de mage groep een spriest, maar wij locks hadden dus wat moeite, na de 3e void sentinal waren we al zowat oom en healerstress was al hoog dus lifetappen resulteerde in een zeker dood en wipe.

Echt heavy fight, veel raid dmg, veel target switchen en veel mob activity.
Ik ben verre van endgame, maar is het niet een probleem als je meerdere spriests meeneemt? Aangezien hun DPS aardig slecht is in vergelijking met mages/locks etc. (wtb fix for mindflay), kom je niet in problemen voor een enrage timer? Het zal natuurlijk afwegen blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Wootlock schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:41:
Affliction is the way to level, lekker dotten en rondrennen en wachten tot de mobs sterven.
Mijn cyclus: Corruption/Agony/syphon life
af en toe een deathcoil als ik low op mana zit :p
Ik was tot lvl 35 ook affliction, maar vond dat saai en traag gaan.

zodra je affli beu bent probeer deze maar eens:

http://forums.wow-europe....&postId=24051292617&sid=1

Staat ergens halverwege een talent tree per 10 levels.

Stukje destro voor de crits en finishers en affliction als ondersteuning.

Ik doe heerlijke damage nu met crappy gear en behoud mn mana ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:02:
[...]

Ik ben verre van endgame, maar is het niet een probleem als je meerdere spriests meeneemt? Aangezien hun DPS aardig slecht is in vergelijking met mages/locks etc. (wtb fix for mindflay), kom je niet in problemen voor een enrage timer? Het zal natuurlijk afwegen blijven :)
3 SPriests = 3 groepen worden (in P1) volledig in leven gehouden door VE, hierdoor kan je min of meer een raid healer minder meenemen. Verder kan op deze manier meer healers een SPriest krijgen waardoor zij meer hps kunnen doen.

SPriest doet minder dmg dan mage/lock/<andere dps class> maar uit eindelijk komt er wel een extra dps spot vrij, hierdoor is het dus vrij eenvoudig om dit gevecht te healen met maar 6 healers terwijl er toch een behoorlijke hoeveelheid dmg op de raid gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:14:
[...]

3 SPriests = 3 groepen worden (in P1) volledig in leven gehouden door VE, hierdoor kan je min of meer een raid healer minder meenemen. Verder kan op deze manier meer healers een SPriest krijgen waardoor zij meer hps kunnen doen.

SPriest doet minder dmg dan mage/lock/<andere dps class> maar uit eindelijk komt er wel een extra dps spot vrij, hierdoor is het dus vrij eenvoudig om dit gevecht te healen met maar 6 healers terwijl er toch een behoorlijke hoeveelheid dmg op de raid gedaan wordt.
Dat verklaart al een hoop inderdaad :) is de threat die ze genereren geen probleem? Dat is een van de grootste problemen van Spriests atm. Geen permanente mogelijkheid tot het dumpen van aggro. Een goede tank is natuurlijk de oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30
Seraphin schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:35:
[...]

Er zijn maar 2 caster classes geen hybrid; mages & locks.
Ik ken de ins & outs niet van deze classes, maar ik kan me van iig van mages niet voorstellen dat frost/fire/arcane specs echt héél erg verschillende stats vereisen (jajaja de ene draait wat meer op crit dan de andere, blaat).
Nou als je als mage arcane wil gaan verijst dat iig 2 t5. En imba mana regen, dus ja het verijst wel speciale speccs. Voor fire geld idd crit. En frost is te hard generfed in raids, vooral omdat dat freeze ding bij het minste breekt. Waardoor je dus niet geniet van de crit bonus.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kevinp schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:33:
[...]

Nou als je als mage arcane wil gaan verijst dat iig 2 t5. En imba mana regen, dus ja het verijst wel speciale speccs. Voor fire geld idd crit. En frost is te hard generfed in raids, vooral omdat dat freeze ding bij het minste breekt. Waardoor je dus niet geniet van de crit bonus.
(Fire) mage vereist spelldmg / haste / spelldmg / haste en dan een keer crit. Oh, en natuurlijk een spriest + resto shammie : P

[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 20-05-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:55

Local Host

Het forum is om te leren.

Dagboek,

Gister kara run gedaan -> Aran , Chess en Prince down :)

Deze kleine gnoom was toch wel een beetje trots ; helaas geen loot.

Overigens mijn 3e keer dat ik voeten in kara zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
Zojuist 4 trial accounts aangemaakt, zo meteen ff keyclone installeren en eens kijken of multiboxen iets voor mij is :)

Ik hoop dat de volgende specs genoeg zijn:
AMD Athlon X2 4800+
36GB 10kRPM Raptor
XFX Gefore 7900GS XXX
2GB dual channel DDR400 ram :>

Ik draai nu met max settings op 1600x1050 met ~30fps en denk dat ik met 4 accounts op 1024x768 moet kunnen draaien met iets minder goede graphics.

Mijn setup zal waarschijnlijk 4 shamans worden, later als ze 70 zijn kan ik altijd mijn hunter er bij stoppen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Local Host schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:39:
Dagboek,

Gister kara run gedaan -> Aran , Chess en Prince down :)

Deze kleine gnoom was toch wel een beetje trots ; helaas geen loot.

Overigens mijn 3e keer dat ik voeten in kara zet :)
hehe nice. pas 3x slome :>

Lief dagboek gisteren maggy en gruul gedaan ging eindelijk is lekker vlot sins weken. Was nog een 4 pieces t5 mage mee op gruul die ik eruit heb gedps'ed :o

[ Voor 18% gewijzigd door William/Ax3 op 20-05-2008 10:47 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 19:55

Local Host

Het forum is om te leren.

Iets met werk , vriendin en het ontbreken van tijd :+

Maar het geeft wel een kick als je zo'n boss voor het eerst down hebt .

Chess was trouwens wel erg easy epics scooren zeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 16-09 21:29
William/Ax3 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:42:
[...]

hehe nice. pas 3x slome :>

Lief dagboek gisteren maggy en gruul gedaan ging eindelijk is lekker vlot sins weken. Was nog een 4 pieces t5 mage mee op gruul die ik eruit heb gedps'ed :o
mja een rogue speelde op een mage, wat wil je dan nog meer? XD

@local

gz kleine rot gnome! XD

[ Voor 4% gewijzigd door ph4nt0m op 20-05-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ph4nt0m schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:50:
[...]
mja een rogue speelde op een mage, wat wil je dan nog meer? XD
Mja zijn rogue had ik zonder clicken ook wel gehad op maggy haha :P
Zijn dps tijd 97% op maggy mijne 66% en hij deed 50k meer. Dus reken maar uit wat ik op 97% zou hebben ^^.

[ Voor 17% gewijzigd door William/Ax3 op 20-05-2008 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:41
Kan niet zeggen dat ik boots of the shifting nightmare Affli lock/SP only vind. De Hit is als destro ook gewoon lekker en de dmg is ook gewoon erg lekker en tot footpads of madness/Slippers of the seacaller zijn er imho voor destro niet echt alternatieven tenzij je tailor bent (Boots of blasting). Als niet tailor zijnde was ik erg blij met mijn boots of the shifting nightmare :P

Ik heb ze dan ook nog steeds in gebruik totdat madness/seacaller eindelijk eens dropt voor mij :P
moet zeggen dat ik Imho wel vind dat warlocks wel degelijk offspecs hebben, je tailored je gear naar je spec. dus voor locks kan het best zijn dat gear dat dropped als destro lock gewoon crap is maar voor je offspec affli set wel lekker is of omgekeerd natuurlijk. Het is natuurlijk geen offspec verhaal als heal spec vs tank spec vs dps spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
William/Ax3 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:57:
[...]

Mja zijn rogue had ik zonder clicken ook wel gehad op maggy haha :P
Zijn dps tijd 97% op maggy mijne 66% en hij deed 50k meer. Dus reken maar uit wat ik op 97% zou hebben ^^.
Hij 60k, jij 10k, zou bij 97% dus 14.7k zijn. 8)

Conclusie: hij > jij. :p

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 20-05-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Exitium schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:11:
[...]

Hij 60k, jij 10k, zou bij 97% dus 14.7k zijn. 8)

Conclusie: hij > jij. :p
Nope ff rekenen:
damage done: 66%x97%-zijn damage
(516908/66)x97-569 526=+190k

DUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Heb die 516k enzo nergens gelezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Vraagje, mijn SP heeft ~1071+dmg unbuffed.. Nou hoorde ik van een andere sp dat ik beter voor spell haste kan sparen, want dan krijg ik per 2.5 haste, 1 spell dmg.. mijn vraag is dus, klopt dit??

In dat geval kan ik inderdaan beter haste gaan sparen namelijk ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Laatst online: 16-09 22:18
Nee, haste zal niet beter zijn dan +dmg. In BT/SW zijn items met meer haste makkelijker te krijgen als upgrade dan een +dmg upgrade.

Pak gewoon wat je kan krijgen als upgrade en reken 1 haste als 1 dmg. Op jouw niveau zelfs nog iets minder. Tot aan BT zal je toch zeker wel naar de 1250dmg moeten kunnen upgraden qua gear.

Met BT gear is het lastig om boven de 1350dmg uit te komen. SW gear zal niet veel +dmg upgrades geven, maar wel wat extra haste (en weer minder +hit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

semicon schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:22:
Vraagje, mijn SP heeft ~1071+dmg unbuffed.. Nou hoorde ik van een andere sp dat ik beter voor spell haste kan sparen, want dan krijg ik per 2.5 haste, 1 spell dmg.. mijn vraag is dus, klopt dit??

In dat geval kan ik inderdaan beter haste gaan sparen namelijk ;P
<1400 dmg = dmg > spellhaste
>1400 dmg = spellhaste > dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
En wat 4fun zegt, geldt dan voor de buffed situatie (dus reken ff uit hoeveel spelldmg je fully raidbuffed hebt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SMulTiE schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:57:
En wat 4fun zegt, geldt dan voor de buffed situatie (dus reken ff uit hoeveel spelldmg je fully raidbuffed hebt.)
O M G, nog niet eens exalted bij keepers scales of the sand..

C A S U A L detected !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:07:
[...]

O M G, nog niet eens exalted bij keepers of the sand..

C A S U A L detected !
Is dat een nieuwe faction ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Was daar mis mee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

HolyCorn schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:09:
[...]

GF = rep reward voor exalted met C A S U A L :P

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Lees 't sarcastisch ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Goh, was dat nog niet bekend :')

En schaam me er niet voor!!!1`~!!!

[ Voor 37% gewijzigd door Smultie op 20-05-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SMulTiE schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:13:
Goh, was dat nog niet bekend :')
Jawel, maar 4 T6 en dan nog geen exalted zijn. Ik was je nl. aan het checken op armory en zag daar opeens een band of eternity tussen zitten... ik miste band of the eternal sage : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
HolyCorn schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:09:
[...]

Mja, ben zelf aan het farmen voor Cenarion Sun en Sha'tari Hold rep. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:15:
[...]

Jawel, maar 4 T6 en dan nog geen exalted zijn. Ik was je nl. aan het checken op armory en zag daar opeens een band of eternity tussen zitten... ik miste band of the eternal sage : )
Yesh, maar hoef nog maar 2k ;) Volgende week dus \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 20:49
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:51:
[...]

<1400 dmg = dmg > spellhaste
>1400 dmg = spellhaste > dmg
Da's best wel relatief..
1400dmg ga je als mage never de niet nooit nada halen..

Ik zit nu met blessingsdeck ERBIJ getelt op 1257, da's al superveel voor een mage. De meeste halen de 1200 nog niet eens.
Als je usetrinkets erbij telt, destropots, mja, dan misschien wel.
Voor mij is 1 haste al 1.08dmg ofzo, Rawr laat me dat keurig zien. Denk dat het ook per class verschilt wat de verhoudingen zijn haste/dmg wise.
Ik ga nu zoveel mogelijk haste zitten, maar wil niet onder de 1150 unbuffed komen. heb nu 1177 dus..
Denk dat het allemaal te weinig uitmaakt om er echt grote verschillen in te zien. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

jarnotjuh schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:30:
Da's best wel relatief..
Het ging dan ook over Spriests......

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 20:49
OkkE schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:33:
[...]

Het ging dan ook over Spriests......
Missed that part! :z
Ik druk 1x in de 10min een keer op f5 hier @ work, en dan mis je wel eens iets ja.. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:01:
[...]

Dus het moet iets worden als:

/cast Berzerker Rage
/stopcasting
/cast [stance:1,combat] Charge
/stopcasting
/cast Defensive Stance

Dit ga ik proberen, dankjewel ;)
Maken jullie die macro's gewoon in wow zelf of met de G15 ofzo, als ik /stopcasting gebruik in wow dan doet de hele macro het niet want dan cast die alle spells achter elkaar en dat kan dus niet vanwege de global cooldown 8)7

plz help me O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkowz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-08 21:49

henkowz

Pew pew

Nieuwe guild nieuwe kansen; /wave Denial tuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
jarnotjuh schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:30:
[...]

Da's best wel relatief..

Ik zit nu met blessingsdeck ERBIJ getelt op 1257, da's al superveel voor een mage. De meeste halen de 1200 nog niet eens.
Als je usetrinkets erbij telt, destropots, mja, dan misschien wel.
Voor mij is 1 haste al 1.08dmg ofzo, Rawr laat me dat keurig zien. Denk dat het ook per class verschilt wat de verhoudingen zijn haste/dmg wise.
Ik ga nu zoveel mogelijk haste zitten, maar wil niet onder de 1150 unbuffed komen. heb nu 1177 dus..
Denk dat het allemaal te weinig uitmaakt om er echt grote verschillen in te zien. :)
Unbuffed 1177 + 80 (blessings) + 80 (flask) = 23 (food) + 42 (oil) + 101 (totem) = 1503

U zei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkowz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-08 21:49

henkowz

Pew pew

More buffs?

Is er toevallig een resto durid die al een kans heeft gezien om uitgebreid in Sunwell te testen met haste? Ik kan echt ner-gens een chart of leuke forum post vinden :( Ben wel benieuwd...

[ Voor 89% gewijzigd door henkowz op 20-05-2008 13:22 . Reden: hasteblaat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:12:
[...]

Maken jullie die macro's gewoon in wow zelf of met de G15 ofzo, als ik /stopcasting gebruik in wow dan doet de hele macro het niet want dan cast die alle spells achter elkaar en dat kan dus niet vanwege de global cooldown 8)7

plz help me O-)
Erm... Je kan kan op deze manier alleen spells die niet op de GCD zitten casten. Als het spells zijn die op de GCD zitten zul je een cast sequence macro moeten gebruiken en button bashen :)

G15 mag je gebruiken, maar als je hem gebruikt om deze beperking te omzeilen gaat je dat een account kosten! Je mag op de G15 feitelijk alleen toetsen combinaties aan de G-toetsen toewijzen en de macro's in WoW maken, alle andere gebruik is 'illegaal'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Wat ik me eigenlijk afvraag (en waarschijnlijk een ziljoen mensen voor mij :) al kon ik daar niets concreets over vinden op mijn werk, waar Petopia geblocked is) is wat nu eigenlijk de beste combo is voor een hunter kwa pet en petspec.
Ik had altijd begrepen dat je in het begin het "beste" kunt kiezen voor een armor pet (bear, boar, turtle) voor het tanken.
Maar er staat eigenlijk nergens vanaf welk level je bijvoorbeeld over "moet" gaan op bijvoorbeeld een DPS-pet.
Ben op dit moment lvl55 en heb een lvl54 boar met Bite, Growl, Stamina, Nat Armor en Charge. Ik vraag me af in hoeverre het zin heeft een DPS-pet te gaan trainen met het oog op het solo-en in PVE.
(dit alles uiteraard BM-specced).

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Destruction potion / flame cap / extra dmg van de spirit buff op je 20 spi/23 spelldmg food / 34 spelldmg erbij van Eye of the Night / 2t4 = 2t6 elemental shammie.

meer spelldmg buffs kan ik niet bedenken.

[ Voor 19% gewijzigd door ImdaMned op 20-05-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
ImdaMned schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:34:
[...]

Destruction potion / flame cap / extra dmg van de spirit buff op je 20 spi/23 spelldmg food / 34 spelldmg erbij van Eye of the Night / 2t4 = 2t6 elemental shammie.

meer spelldmg buffs kan ik niet bedenken.
Portal:Shattrah-> run SSO-> Ninja Blood elf warlock armor, hoppa +250dmg :P (voor 2 min) :+
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.