Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verder is er ook voor commentaar op modacties DM
In m'n TS'en van m'n grote topics staan 10x zoveel plaatjes qua dataverbruik, ooit geDM'd? NO!
Ik type morgen wel een lijstje van de games die ik DS-waardig vind, is geen meters lang
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 86074
Met die DSi, voeg er telefoon eigenschappen aan toe en je hebt een DIRECTE concurrent voor de I Phone, ik zeg waarom niet? Of komt er nog een versie?
Wat ik met de Wii Speak bedoelde, waarom niet meteen ook een Camera inzetten ... en koppel dat ding desnoods aan een internet telefonie account, ben je klaar
Overal kost hij zo rond de 140 euro
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Je hoeft enkelt START+SELECT+L+R in te drukken. Dit werkt ook met normale comercieele spellen. (dus die je in de winkel koopt) De meeste homebrew spellen die ik heb gespeeld ondersteunen die functie dan weer niet.CLB schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:43:
M'n vriendinnetje heeft zo'n R4 kaartje... En zette telkens der DS uit en weer aan om 'n nieuwe game op te starten.. Je kan ook gewoon alle knoppen indrukken en dan komt die weer in 't hoofdmenu
[ Voor 1% gewijzigd door Borgoth op 14-03-2009 21:20 . Reden: verkeerde reset code ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Ik vermoed dat ze dit een heel veel groter kostenplaatje zal kosten omdat er veel meer bij komt kijken dan je in eerste instantie zou denken.Anoniem: 86074 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 13:54:
Wat ik niet snap, en dat snap k met die Wii Speak ook al niet ... waarom ze het niet in EEN keer goed doen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Noem mij achterlijk maar vind het een behoorlijke lastige combinatieCLB schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:43:
M'n vriendinnetje heeft zo'n R4 kaartje... En zette telkens der DS uit en weer aan om 'n nieuwe game op te starten.. Je kan ook gewoon alle knoppen indrukken en dan komt die weer in 't hoofdmenu
Elect a clown, expect a circus.
Hello there
Deze combinaties hebben altijd al in de gameboy gezeten, op de color, gba en gbaSP was het altijd Start+Select+A+B.
[ Voor 4% gewijzigd door Borgoth op 14-03-2009 21:21 ]
Ik heb het een aantal keer geprobeerd maar niet gelukt. zal het nog eens proberen.Sinester schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:19:
Je hoeft dan ook geen Start en Select in te drukkendus ja die combinatie is erg makkelijk
En ach elke keer de aan/uit doen gaat dat ding ook niet kapot van
"Mekker, blaat"
Ik vind de minigames er an sich wel stoer uitzien en ze pretenderen dat het allemaal niet te vaak zal voorkomen (gewone auto kun je snel en makkelijk jatten, speciale dure bakken hebben een uitgebreide beveiliging die je moet hotwiren e.d.), het uiteindelijk spel zal moeten uitwijzen of dit gelukt is.Walkman schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:25:
Is weer een nieuw filmpje beschikbaar van GTA:Chinatown wars waarin ze laten zien hoe je een sniper gun in elkaar zit en deze werkt en hoe je beveiliging van een hek hotwired.... zien er uit als functionele minigames, vraag me alleen af (vooral voor bv. hotwiring van auto's) of dit na een tijdje niet heel vervelend zal gaan worden.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Over een maand komt de DSi uit maar ik wil gewoon een DS Lite. Zal de prijs van de DS Lite zakken als de DSi op de markt komt denken jullie??? Oftewel: nu kopen en al gamen of nog een paar weken wachten en minder uitgeven...
Thnx
Gewoon nu kopen, wachten heeft toch geen zin. De prijs omlaag doen gaan ze toch niet, anders blijf je wachten. Net als met andere spullen, (t.v.'s enzo) koop je het vandaag, gaat morgen de prijs omlaag. wacht je tot de prijsverlaging en dan pas kopen, zie je hem de dag erna voor weer 50 euro goedkoper liggen.GrandiJoos schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:05:
Hey, ik post mijn vraag hier maar, verdient misschien geen nieuw topic:
Over een maand komt de DSi uit maar ik wil gewoon een DS Lite. Zal de prijs van de DS Lite zakken als de DSi op de markt komt denken jullie??? Oftewel: nu kopen en al gamen of nog een paar weken wachten en minder uitgeven...
Thnx
20e toch pas?Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:49:
Deze week komt GTA uit, toch?
Wat vind ik die game er ontiegelijk vet uitzien
Can't wait.
[ Voor 8% gewijzigd door Sinester op 10-03-2009 17:55 ]
Hello there
Anoniem: 275034
[ Voor 69% gewijzigd door PromoX op 14-03-2009 12:57 ]

Ik heb nu zo'n DSTT-kaartje in m'n DS zitten, helemaal top, alle legale spellen van m'n schoonouders, vriendinnetje en vrienden erop gezet (m'n schoonvader heeft zo'n usb-ding die games kan lezen en de
inhoud van de casette kan zien) dus ik helemaal blij, maar alleen dit werkt niet.. Iemand een idee'tje:
Of heb ik gewoon pech en is dat niet compatible met DSTT?Borgoth schreef op zondag 08 maart 2009 @ 19:22:
[...]
Je hoeft enkelt A+B+X+Y+L+R in te drukken. Dit werkt ook met normale comercieele spellen. (dus die je in de winkel koopt) De meeste homebrew spellen die ik heb gespeeld ondersteunen die functie dan weer niet.
[ Voor 20% gewijzigd door PromoX op 14-03-2009 14:08 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Het is iig een instelling/feature van de kaart, niet van het spel.
sysoption -> default reset op on zettenCLB schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 13:03:
[mbr]*knip* Dergelijk commentaar op modbreaks hoort niet in een topic thuis en dat weet je heel goed :/[/]
Ik heb nu zo'n DSTT-kaartje in m'n DS zitten, helemaal top, alle legale spellen van m'n schoonouders, vriendinnetje en vrienden erop gezet (m'n schoonvader heeft zo'n usb-ding die games kan lezen en de
inhoud van de casette kan zien) dus ik helemaal blij, maar alleen dit werkt niet.. Iemand een idee'tje:
[...]
Of heb ik gewoon pech en is dat niet compatible met DSTT?
android since G1.
Mijn fout.CLB schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 13:03:
[...]
Ik had me nds al even niet gebruikt en heb de code door de war gehaald. (Ik moest zelf weer even uitvogelen wat de code was)
Bij een aantal homebrew spellen werkt de code niet. (Onder andere DSOrganize en wat van die slecht gecode spelletjes)
MY HERO OF THE DAY!!!!
Als ik dit doe, start het spel zelf opnieuw op (wat ik op dat moment speel)
Als ik X + Y + A + B + R + L indruk, dan reboot hij en komt hij in het mainmenu (als default reset op on staat)
[ Voor 48% gewijzigd door CLB op 15-03-2009 01:00 ]
Wordt nog een weekje wachten en hopen dat hij er niet al te lang over doet om door m'n brievenbus te vallen. Hij is op het moment goedkoop te bestellen bij play.com. Filmpjes ervan zien er in ieder geval heel erg goed uit.johnnyv.nl schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:37:
Eerste indruk van Chinatown Wars: Wow! Echt een supermooie stijl, de echte GTA humor en het draait echt prachtig op de DS. Deze speel ik nog wel een tijdje
En nu mag jij eens uitleggen hoe je een spel speelt dat over 5 dagen pas uitkomt in de US...johnnyv.nl schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:37:
Eerste indruk van Chinatown Wars: Wow! Echt een supermooie stijl, de echte GTA humor en het draait echt prachtig op de DS. Deze speel ik nog wel een tijdje
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Als er mensen zijn die hier op een constructieve wijze over willen discussieren dan graag in Lieve Adjes of DM. Dit topic is daar niet voor bedoeld
And I'm the only one and I walk alone.
Ik vind em ook wel tof, maar ik irriteer me er redelijk aan dat je vaak de stylus nodig hebt, waardoor je steeds moet wisselen van 1 hand stylus naar 2 handen en terug, redelijk irritant. Het is wel een kunststukje idd.johnnyv.nl schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:37:
Verder alles van een GTA; oddjobs, radiostations, grappige cutscenes (alleen jammer dat de stemmen ontbreken) en één van de beste graphics voor de DS die ik ooit heb gezien, niets vergeleken met de PSP GTA's natuurlijk, dat dan weer niet.
Heb nu even klein half uurtje gespeeld en het is echt een wereldgame! Alles werkt gewoon lekker, lopen, rijden, schieten.. Paar wapens gezien en echt heel tof gemaakt. Cutscenes vind ik ook erg leuk weergegeven en heel 't spel barst van de mogelijkheden (die ik niet ga verklappen) GTA: ChinaTown Wars is een dikke aanrader, mensen die 'm in de pre-order hebben staan, helemaal top, mensen die dat niet hebben: DOEN!!!

Ik heb helaas nog geen heli kunnen jatten, zie ze alleen vliegen. Een vliegtuig jatten ging niet, dat heb ik al wel getest
Grafisch is dit spel voor DS begrippen echt een 9.9/10, érg mooi.
[ Voor 38% gewijzigd door pagani op 15-03-2009 21:54 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Je hebt hem best vaak nodig, ach, ik vind het persoonlijk soms wat irritant dat je met een stylus in je hand aan het spelen bent met 2 handen, minigames zijn wel tof ja. Na het 3 uur in de trein gespeeld te hebben kreeg ik wat last van mijn ogen, het is toch wel klein allemaal. Het verhaal en de mogelijkheden zijn wel echt tof. Genoeg te doen.johnnyv.nl schreef op zondag 15 maart 2009 @ 21:52:
De stylus heb je eigenlijk maar op een paar momenten écht nodig, hou hem gewoon in m'n hand tot ik bijv. een auto ga jatten. (grappige minigames trouwens)
Ik heb helaas nog geen heli kunnen jatten, zie ze alleen vliegen. Een vliegtuig jatten ging niet, dat heb ik al wel getest
Grafisch is dit spel voor DS begrippen echt een 9.9/10, érg mooi.
De dialogen zijn wat anders. Hoewel de originele dialogen ook al aardig waren sluiten ze nu meer aan bij de Japanse versie. Verder zitten er ook de filmpjes uit de playstation versie in.Captain N schreef op zondag 15 maart 2009 @ 22:49:
Ik vraag me af waarom ik hier eigenlijk zo weinig van Chrono Trigger hoor. Ik heb hem recent eindelijk bemachtigd voor de SNES en ben er nu al heel wat uurtjes mee bezig. Wat een geweldig spel. Al die lovende recensies en verhalen die ik er altijd over hoorde zijn zeker niet onterecht! Sinds kort is 'ie ook voor de SNES uitgekomen, dus mocht je hem nog niet hebben: een DIKKE aanrader. En ook eentje waar je echt UUU-REN mee zoet bent. Zijn er in de DS versie eigenlijk nog veel dingen anders, of is het echt een port?
Zelf ben ik trouwens bijna onmiddelijk van de touchscreen controls afgestapt. Het is echt veel handiger om gewoon met de toetsen te spelen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 279033
Pffff dat is wel een hele slappe smoes zegCLB schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 13:03:
[mbr]*knip* Dergelijk commentaar op modbreaks hoort niet in een topic thuis en dat weet je heel goed :/[/]
[...]
Anyway GTA is idd top. Vond ook wel leuk met dat ruitje intikken in het begin. Vraag me wel af hoe groot de kaart is, heb ik nog geen idee van. Kan je die treinen ook jatten die boven je rijden? Kon in de 1e GTA dacht ik wel.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik vind de dingen die je er mee kunt gewoon echt iets bijdragen. En niet omdat het moet.ph4ge schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:09:
Ook ik heb een uurtje met GTA gestoeid (ik ga weer verder als hij binnen is ;-) ) en ik ben ook onder de indruk. weer eens een topdown GTA op zichzelf werd weer eens tijd, maar dit is echt uitstekend uitgewerkt. grafisch mooi, ruime kaart met veel mogelijkheden, gameplay en verhaal goed. Het enige minpuntje tot dusver is eigenlijk dat touchscreen, ik heb toch het gevoel dat dat erin zit omdat het nou eenmaal bij de DS hoort. Ik vind het behoorlijk vervelend dat je steeds midden in de weer ineens die stylus tevoorschijn moet halen (met mn vingers ga ik er niet aan zitten). Maar toch lijkt dit een pareltje.
PDA is leuk verzonnen, GPS ook. Molotov vullen is ook mooi.
Ik hoop dat deze versie veel gaat verkopen, dat Rockstar ook inziet dat de DS/Wii een goede userbase heeft
Dit is na een heel lange tijd weer een game die ik voor de DS ga kopen (heb er al tijden niet meer op gespeeld), voornamelijk omdat Rockstar met deze game zal kijken hoe het verkoopt. Als dat goed is zullen ze misschien nog een versie maken omdat het platform dan winstgevend voor ze is. Het zal denk ik een game zijn die heel duidelijk gaat maken hoeveel mensen de spellen niet legaal bemachtigen (helaas).RMX schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:01:
[...]
Ik vind de dingen die je er mee kunt gewoon echt iets bijdragen. En niet omdat het moet.
Ik hoop dat deze versie veel gaat verkopen, dat Rockstar ook inziet dat de DS/Wii een goede userbase heeft
Wat smoes?Anoniem: 279033 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 08:02:
[...]
Pffff dat is wel een hele slappe smoes zeg
Ach dat valt best mee denk ik. Een paar downloadjes maken niet veel uit. Daarnaast werkt de game op een aantal illegale kaarten niet. (Al wordt daar ook aan gewerkt) Grote titels zullen altijd wel goed verkopen. Kijk ook maar naar titels als Brain Training en Maria Kart DS die het nog steeds absurt goed doen ondanks de vele zondaars die de games op hun kaartje zetten.Walkman schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:15:
[...]
Dit is na een heel lange tijd weer een game die ik voor de DS ga kopen (heb er al tijden niet meer op gespeeld), voornamelijk omdat Rockstar met deze game zal kijken hoe het verkoopt. Als dat goed is zullen ze misschien nog een versie maken omdat het platform dan winstgevend voor ze is. Het zal denk ik een game zijn die heel duidelijk gaat maken hoeveel mensen de spellen niet legaal bemachtigen (helaas).
Op zich is het wel geinig, maar is dat nog steeds zo na - pak hem beet - 10x de zelfde "mini game"? Ik vraag het me af, ik denk dat het na een tijdje vooral zal afleiden en vervelen.RMX schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:01:
Ik vind de dingen die je er mee kunt gewoon echt iets bijdragen. En niet omdat het moet.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ach, je moet je strategie erop aanpassen. Als je bijv. rond rent met de politie achter je aan, dan moet je die dure sportauto die geparkeerd staat niet pakken en kun je beter iemand uit die rotte bak sleuren die voorbij rijdt.ph4ge schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:53:
[...]
Op zich is het wel geinig, maar is dat nog steeds zo na - pak hem beet - 10x de zelfde "mini game"? Ik vraag het me af, ik denk dat het na een tijdje vooral zal afleiden en vervelen.
En ze zijn vaak erg kort, die paar seconden storen imo niet.
GTA LCS is ook één van de meest gedownloade PSP titels, maar daarnaast ook één van de meest gekochte. Hoewel als je downloads mee gaat tellen moet je misschien ook meetellen dat via Liberty City Stories mensen hun PSP konden downgraden mbv een gekraakte savegame, dus dat heeft de verkopen wellicht weer doen stijgen.Walkman schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:15:
[...]
Dit is na een heel lange tijd weer een game die ik voor de DS ga kopen (heb er al tijden niet meer op gespeeld), voornamelijk omdat Rockstar met deze game zal kijken hoe het verkoopt. Als dat goed is zullen ze misschien nog een versie maken omdat het platform dan winstgevend voor ze is. Het zal denk ik een game zijn die heel duidelijk gaat maken hoeveel mensen de spellen niet legaal bemachtigen (helaas).
Ik denk dat Chinatown Wars alsnog als een bom gaat verkopen.
Het is wel een topspel alleen vind ik het wel jammer dat Rockstar altijd heel makkelijk met oud materiaal recyclen wegkomt, ze deden het al eerder met Liberty City Stories en Vice City Stories met dezelfde stad als GTA 3 en Vice City maar ook nu weer konden ze het niet laten om gewoon weer Liberty City te nemen, waarom niet een nieuwe stad? Je herkent hem toch niet terug en dan zijn de karikaturen van de wijknamen (Schottler, Broker) weer nieuw.
EDIT: Met zulke bedragen heb je namelijk ook kans op importkosten / BTW / douaneheffing
[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 16-03-2009 20:00 ]
Dat ben ik niet met je eens, ik heb gister op heel wat plekken gelopen die ik herkende van de PC versie van GTA IV. Al klopt het wel dat het liberty city van de eerste GTA niet echt op deze liberty city lijkt, maar dat moet je ze dan maar vergeven. interesant linkje mischien: http://en.wikipedia.org/wiki/Liberty_City_(Grand_Theft_Auto)Grannd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:18:
[...]
GTA LCS is ook één van de meest gedownloade PSP titels, maar daarnaast ook één van de meest gekochte. Hoewel als je downloads mee gaat tellen moet je misschien ook meetellen dat via Liberty City Stories mensen hun PSP konden downgraden mbv een gekraakte savegame, dus dat heeft de verkopen wellicht weer doen stijgen.
Ik denk dat Chinatown Wars alsnog als een bom gaat verkopen.
Het is wel een topspel alleen vind ik het wel jammer dat Rockstar altijd heel makkelijk met oud materiaal recyclen wegkomt, ze deden het al eerder met Liberty City Stories en Vice City Stories met dezelfde stad als GTA 3 en Vice City maar ook nu weer konden ze het niet laten om gewoon weer Liberty City te nemen, waarom niet een nieuwe stad? Je herkent hem toch niet terug en dan zijn de karikaturen van de wijknamen (Schottler, Broker) weer nieuw.
Heb vandaag ook nog een uurtje mogen genieten van 't spel en 't is gewoon echt U-BER!
Kan niet wachten totdat m'n eigen versie binnenkomt, dan wordt 't echt dagen lang gaaaaan!!
Missie "Pimp his car". Een of andere debiel van een triad subboss vraagt om je hulp. Je maakt eerst tig sarcastische opmerkingen tegen hem, die die allemaal niet oppikt. Dan moet je een auto jatten van een tegenstander van hem, deze naar zijn garage brengen, de motor aan gort slaan, een rotte vis in zijn radiator stoppen, en dan binnen de tijd de auto terugbrengen. Maar dat ding is zo vernaggelt dat ie alle kanten opgaat en spontaan een andere richting opstuurt. En de lak mag je niet teveel beschadigen
Te gek
Heb hem besteld op gcshop, maar daar staat gewoon de 20e als release?
Dan mag je in NSTM ook niet meer ouwehoeren over series die nog alleen in de US uitgezonden zijn.
Eindelijk een game om weer eens mijn DS Lite voor op te pakken!
Heb ik ook geen problemen mee hoor, vroeg het me alleen af.DarkX schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 08:59:
Nja, ik kon niet wachten en heb een rom gevonden om alvast te beginnen. Ik weet dat die hier niet uitgewisseld mogen worden e.d., maar om nu allemaal zo schijnheilig te doen alsof niemand weet waar het over gaat vind ik ook overdreven
Dan mag je in NSTM ook niet meer ouwehoeren over series die nog alleen in de US uitgezonden zijn.
Het is dat ik m'n usb stickje voor m'n R4 niet kan vinden, maar anders had ik ook al wel een beginnetje gemaakt ^^
Ik hoop het eigenlijk wat minder voor de Wii. Dan krijgen we weer zo'n 3e rangs GTA van de vorige generatie met wappercontrols waar ik niet op zit te wachten. De Wii is dan ook meer een geldkoe aan het worden aangezien hij zo goed verkoopt, wat opzich wel jammer is. Vooral omdat er zo weinig goede games voor uitkomen. DS is nog wel leuk, maar kom er de laatste tijd niet echt meer aan toe.RMX schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:01:
[...]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Nouja, het hoeft geen GTA te zijn. Maar een sandbox game die speciaal voor wii ontwikkeld is kan evengoed wel vet zijn lijkt me.Vanitas schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:36:
[...]
Ik hoop het eigenlijk wat minder voor de Wii. Dan krijgen we weer zo'n 3e rangs GTA van de vorige generatie met wappercontrols waar ik niet op zit te wachten. De Wii is dan ook meer een geldkoe aan het worden aangezien hij zo goed verkoopt, wat opzich wel jammer is. Vooral omdat er zo weinig goede games voor uitkomen. DS is nog wel leuk, maar kom er de laatste tijd niet echt meer aan toe.
Ik kijk er enorm naar uit ja, hoewel ik de setting niet echt snap. Het gaat dus over het verhaal van Roxas VOOR hij "tot leven" kwam in Hollow BastionAnoniem: 279033 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 07:15:
Ik zag gister een triler van Kingdom Hearts 358/2 days en die ziet er toch wel erg mooi uit en komt zeer dicht in de buurt van de Ps2 versie. Dacht dat de game binnenkort in Japan uitkwam maarja, Japanse Disneystemmen is toch niet echt je-van-het dus toch maar wachten op de Amerikaanse versie.
Het is trouwens inderdaad eentje die je in het Engels wil spelen. Disney leverde ook al de voiceactors voor de eerdere delen, en dat merk je sterk aan de kwaliteit. Ik hoop dat Utada Hikaru (de perfect tweetalige zangeres die zowel de Engelse als de Japanse soundtrack verzorgd heeft in KH) ook weer haar stem verleent aan de soundtrack
Ik zeg een crazy taxi style game voor de WiiDarkX schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:40:
[...]
Nouja, het hoeft geen GTA te zijn. Maar een sandbox game die speciaal voor wii ontwikkeld is kan evengoed wel vet zijn lijkt me.
Lijkt me wel grappig.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ja euh. Het gaat wel over een DS spel he? Het zal niet overlopen van de voiceovers, en wat je hebt zal niet mega in kwaliteit zijn. Niets tegen een DS verder, maar het is toch een platform waarbij ik me niet echt druk maak over de voice actors.Boeboe schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:54:
[...]
Ik kijk er enorm naar uit ja, hoewel ik de setting niet echt snap. Het gaat dus over het verhaal van Roxas VOOR hij "tot leven" kwam in Hollow Bastion. Ben benieuwd. Het insinueert ook dat we veel te weten zullen komen over wat er nu juist met Sora gebeurd is nadat hij gevangengezet werd door Naminé.
Het is trouwens inderdaad eentje die je in het Engels wil spelen. Disney leverde ook al de voiceactors voor de eerdere delen, en dat merk je sterk aan de kwaliteit. Ik hoop dat Utada Hikaru (de perfect tweetalige zangeres die zowel de Engelse als de Japanse soundtrack verzorgd heeft in KH) ook weer haar stem verleent aan de soundtrack
Minigames zijn wel ok... vervelen opzich niet.
Wel vind ik t irritant dat je vrij snel gearresteerd kan worden. Er is geen manier meer om je te verzetten. Zeker moeilijk omdat je nu vaak meer te verliezen hebt door de drugs die je bij je hebt... en zit je te klooien in een langzame auto, kan je t helemaal vergeten.
Ook wel jammer vind ik
Een zeer toffe aanvulling vind ik drugs dealertje spelen! Ook de beste manier om geld te verdienen...
Tip om goed geld te verdienen:
Vervolgens wachten tot iemand die drug vraagt (ook via de mail) en je hebt zo meer dan $ 10.000 per transactie winst!
Over Amunition:
Iemand tips?
Ik vind het wel meevallen? Zo gauw je auto rijdt wordt je niet meer gearresteerd, dus je moet gewoon zorgen dat je niet tot stilstand komt. Verder kun je zelfs met een langzame auto politieauto's laten crashen.Jobbie schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:44:
Wel vind ik t irritant dat je vrij snel gearresteerd kan worden. Er is geen manier meer om je te verzetten. Zeker moeilijk omdat je nu vaak meer te verliezen hebt door de drugs die je bij je hebt... en zit je te klooien in een langzame auto, kan je t helemaal vergeten.
[ Voor 15% gewijzigd door DarkX op 17-03-2009 10:51 ]
Nou... zelf vind ik het anders ook een stuk makkelijker gaan hoor, dat gearresteerd worden.DarkX schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:50:
Ik vind het wel meevallen? Zo gauw je auto rijdt wordt je niet meer gearresteerd, dus je moet gewoon zorgen dat je niet tot stilstand komt. Verder kun je zelfs met een langzame auto politieauto's laten crashen.
Als meneer de agent aan je deur hangt en blijft hangen dan trekt hij je binnen no time de auto uit.
Ze hebben je net even wat sneller te pakken als wat ik normaal gewend ben in GTA.
Houd het wel spannend natuurlijk, maar ik kan mij voorstellen dat dit best wel eens irritant kan gaan worden in sommige situaties.
Beetje drugs dealen, beetje geld verdienen, beetje huizen kopen, beetje roekeloos rijden, beetje met een eenzame vrouw daten, beetje een GPS-reciever op een auto plakken, beetje auto's in de fik steken, beetje jetskieen, beetje vrachtwagens jatten, beetje stunten met auto's, beetje politieauto's jatten, beetje taxi spelen, beetje sidequests volgen, beetje drugsdealers neerschieten (en die komen dan gewoon weer terug haha) , beetje de storyline volgen, beetje de stad ontdekken, beetje op 't vliegveld rondtuffen, beetje ambulances jatten, beetje SWAT-busjes beuken, beetje wapens kopen, beetje emailen, beetje GPS'en, beetje minigames doen, beetje ...
Ja ik vermaak me er wel mee, wil nu wel echt wachten totdat ik 'm binnenheb, anders heb ik 'm al uitgespeeld!
Als je het hier niet over spellen hebt dan heb je geen 20 delen nodig om de features van de hardware te bespreken

Wat niet wil zeggen dat een apart topic een slecht idee is, als het echt lang gaat overheersen is het natuurlijk beter. Maar vaak heeft een eigen topic nauwelijks bestaansrecht.
[ Voor 24% gewijzigd door DarkX op 17-03-2009 11:57 ]
Dat snap ik, maar bijvoorbeeld de post van CLB staan allemaal dingen in die ik eigenlijk nog niet wil weten en zelf achter wil komen. Dat vind ik dus niet leuk.DarkX schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:56:
Waarom heb je dan een algemeen topic als je er niet over games kan lullen? Is toch steeds bij een populair spel? Rond Layton ging het bijv. alleen nog maar daarover.
Als je het hier niet over spellen hebt dan heb je geen 20 delen nodig om de features van de hardware te bespreken
Wat niet wil zeggen dat een apart topic een slecht idee is, als het echt lang gaat overheersen is het natuurlijk beter. Maar vaak heeft een eigen topic nauwelijks bestaansrecht.
En dat voor een spel die nog niet eens uit is.......
[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 17-03-2009 12:01 ]

En topicje is al in de maak, wees gerust
Je haalt daarmee ook het bestaansrecht van dit topic naar beneden. Het topic zal doodbloeden tenzij jij users kan vinden die interessante reply's kunnen posten over accessories, flashcards etc.
Juist door in dit algemene ook zaken als games te bespreken zal er ook worden gepost. Ik post sneller in een algemeen topic over profje Layton en GTA dan dat ik 2 aparte topics moet opzoeken om daar te reply'en. Noem me lui, maar ik ga niet alles bookmarken wat ik tegenkom.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ander vraagje:
ik speel nu nog op een DS Phat, maar zit toch te denken om een Lite te halen.
Vinden jullie de Lite het upgraden waard?
De Lite houd imho beter vast en het scherm is veel beter, scherper en gedetailleerder (ondanks zelfde reso)
Vandeweek nog de Phat van een vriend van me gezien en even mee gespeeld maar met m'n Lite is toch wel beter! Ga anders even naar de MM, neem 'n cartridge mee en test de Lite zelf even, is denk toch persoonlijk!
Zeg, dan hoort het niet meer in HGA he!CLB schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 12:26:
Gehoor gegeven aan 'n eigen topic: [NDS] GTA: Chinatown WarsSucces!
Dan maak je even fijn een TR aan
Jezus Christus wat een fucking zuurpruimen hier zeg.. wat mij betreft had het gewoon hier gemogen hoor CLB. Maargoed het is dan ook vandaag CLB For The Win-dag
Anyway, wat kan je met de Wifi van GTA allemaal doen? Heb het zelf nog niet uitgetest maar hoorde dat je een of andere vs mode kan doen?
[ Voor 93% gewijzigd door TheZeroorez op 17-03-2009 21:03 ]
Grand Theft Auto: Chinatown Wars features an online component that allows you to instant message your friends and trade information and items. You can send and receive map waypoints for hidden items and special locations to your friends, and trade weapons, money or street product to enhance each other’s single player experience.Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:13:
Anyway, wat kan je met de Wifi van GTA allemaal doen?
Heb het zelf nog niet uitgetest maar hoorde dat je een of andere vs mode kan doen?
Head-to-Head and Co-op multiplayer is available locally via Wi-Fi and features 6 different modes to play. See below for details on three of them, with more information coming soon.
Race
Compete against your friend in a no-holds-barred race to the finish line on one of 20 different courses scattered around Liberty City. In the Death Race variation of this mode you earn laps by killing your opponent instead of racing, and upgrades are littered throughout the course to help you gain a competitive edge over your opponent.
Stash Dash
Steal the van, deliver it, and stash the cash. Sounds simple — but your opponent wants the same van and the same cash. Once you’ve taken control of the target van, you need to get it back to the safe house, all the while being chased and smashed by your opponent. The more the van is damaged, the less cash you get on delivery.
Defend the Base
Team up in one of 8 co-operative scenarios and defend your turf against waves of enemy gang members. Enemies will attack specific targets, such as vehicles, and each wave will become progressively harder to eliminate
[ Voor 15% gewijzigd door TheZeroorez op 17-03-2009 21:04 ]
Of ik dus zoveel van die "vernieuwende" dingen moet verwachten. Het enige wat gezecht is, is de anti-matter wereld en dat improved wifi/friend play ofzo. Als er nou eens leuke touchscreen functies bij kwamen. Verder zullen nieuwe pokemons wel weer van die typische namen krijgen. Vroeger had je nog originele namen als ekens, snorlax pikachu, maar nu zijn het van die voordehand liggende namen. Dingen zoals bonzai(?) een of ander klein boompje en stunky. Een stinkdier. Een letter ver anderen kan me neefje van 6 ook wel.
Dusja, persoonlijke opinie natuurlijk, maar als je al een pokemongame op DS gekocht hebt lijkt het me niet de moeite om er nog eentje te kopen