Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://kezins.com/wp-content/uploads/2009/02/gta_chinatown_wars_boxart.jpg

Tweakers: Details en screenshots GTA Chinatown Wars komen bovendrijven

Verhaal:
GTA Chinatown Wars speelt zich af in het Liberty City van GTA IV, wat helemaal opnieuw opgebouwd is voor de nieuwe game-engine waar het spel gebruik van maakt. Het verhaal draait om de Triad Huang Lee, wiens vader zojuist vermoord is. Huang krijgt de taak het zwaard van zijn vader naar Wu "Kenny" Lee te brengen, maar loopt in een hinderlaag. Vanaf dat moment zal hij het zwaard terug moeten vinden, en zijn vader moeten wreken...

Spelinfo:
Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt het nieuwste deel van de GTA-reeks. Het spel werd 15 juli op E3 aangekondigd en zal in Noord-Amerika en Europa in het tweede kwartaal van fiscaal 2009 alleen voor de Nintendo DS uitgebracht worden. Vanwege het platform draait GTA Chinatown Wars op een nieuwe engine, die veelvuldig gebruik maakt van het touch-screen. Over de Wi-Fi verbinding van de Nintendo DS kan je tegen vrienden spelen, maar via Nintendo Wi-Fi Connection zal je het spel ook kunnen spelen tegen andere spelers via het internet. Ook zijn met de Wi-Fi verbinding statistieken te uploaden naar de Rockstar Games Social Club.

Afbeeldingslocatie: http://www.vgboxart.com/boxes/DS/20281_grand_theft_auto_chinatown_wars-v3.png
GTA Chinatown Wars maakt gebruik van cel shaded graphics en heeft een isometrisch camerastandpunt, wat betekent dat je het van schuin bovenaf ziet. Desondanks zal het leven in de stad geavanceerd zijn: mensen praten met elkaar, halen eten en steken paraplu's op. Het spel zal net als de TPV GTA's een 24-uurscyclus hebben, wat inhoudt dat het spel dag en nacht kent. Wat wel anders is dan de vorige GTA's, is het wanted level systeem. In Chinatown Wars zul je politiewagens juist aan de kant moeten beuken in plaats van er vandaan te rijden.

Reviews:
Games.nl..........Gamer.nl..........Totalvideogames.com..........1up.com

Prijs-info:
De Europese release van GTA: Chinatown Wars zal 20 maart 2009 zijn, dus rennen naar die winkels!
Spel is te verkrijgen in NL vanaf 32,50, maar via buitenlandse sites (bijvoorbeeld Play.com) voor minder!

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/chinatownwars/US/images/screens/1.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/chinatownwars/US/images/screens/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/chinatownwars/US/images/screens/3.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/chinatownwars/US/images/screens/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/chinatownwars/US/images/screens/14.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/chinatownwars/US/images/screens/16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/chinatownwars/US/images/screens/6.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/chinatownwars/US/images/screens/7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/chinatownwars/US/images/screens/10.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/chinatownwars/US/images/screens/13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/chinatownwars/US/images/screens/15.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/chinatownwars/US/images/screens/17.jpg

YouTube-content:

Spoilertags:
Mensen die een ingame-ervaring gedetailleerd willen beschrijven... Gebruik spoilertags
spoiler:
Zodat andere mensen geen idee hebben wat hen nog te wachten staat in deze geweldige game!!

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 17-03-2009 17:43 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zelf nu op zo'n 10% van het spel en het is verdomde goed!

Beetje drugs dealen, beetje geld verdienen, beetje huizen kopen, beetje roekeloos rijden, beetje met een eenzame vrouw daten, beetje een GPS-reciever op een auto plakken, beetje auto's in de fik steken, beetje jetskieen, beetje vrachtwagens jatten, beetje stunten met auto's, beetje politieauto's jatten, beetje taxi spelen, beetje sidequests volgen, beetje drugsdealers neerschieten (en die komen dan gewoon weer terug haha) , beetje de storyline volgen, beetje de stad ontdekken, beetje op 't vliegveld rondtuffen, beetje ambulances jatten, beetje SWAT-busjes beuken, beetje wapens kopen, beetje emailen, beetje GPS'en, beetje minigames doen, beetje ...

Nu speel ik 't echt niet meer (vriend van me heeft hem al) en wacht op m'n Preorder van Play.com!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06 15:51

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb er nu 4/5 uurtjes opzitten en heb zo'n 16% volbracht... maar ik ben nog echt niet ver in de story mode...
Ik speel gewoon door en hoop m vrijdag te kunnen bemachtigen om vrolijk overnieuw te beginnen....

Tis tot nog toe wel een echte GTA, met:

- Unique Stunt Jumps,
- Kill Frenzies;
- Hidden packages
- Verborgen wapens;
- Car-jacking;
- Verschillende radiozenders;
-etc.

Tot nog toe voldoet het helemaal aan de eisen van een echte GTA! Alles wat je verwacht, zit erin...

Trouwens ik heb in-game iets leuks gewonnen:
spoiler:
Een safehouse via een scratch-card in het ... Plaza op Star Junction of hoe heet Times Square ook weer.... Geen garage, maar wel een gratis safehouse... Er zijn echt veel verschillende scratchcards waar je vanalles mee kan winnen. Van dus een huis tot een hamburger... :) kben benieuwd of ik nog een huis kan winnen.

En als iemand nog goede tactieken heeft om:
spoiler:
de rondrijdende Amunition trucks makkelijk te bemachtigen
hoor ik het graag!

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 17-03-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Hmmm... het enige wat ik nu mis is Gouranga mannetjes :P

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:26

Grannd

da Granndest

Inderdaad, die missen ook vind ik!

Eigenlijk is het een '2de generatie GTA' (zoals 3, Vice City en San Andreas) met 1ste generatie graphics, ietsje beter.
Het realisme uit GTA IV heeft weer plaatsgemaakt voor het over-the-top geweld uit de eerdere games, maar verder zit alles erin + nog wat leuke DS dingetjes.

Ik kwam er gisteren achter dat je niet eerst de GPS in moet om een route naar een safehouse/contact te leggen, gewoon 2 keer tikken op het logo'tje op de rand van je radar op het logo'tje en de GPS staat er :)

Het is wel leuk dat de drugsdeal-oddjob meer met de hoofdmissies verweefd, op een gegeven moment moet je ook $5000 om naar de volgende missie te gaan en ik zat toen nog op 300$, dan moest je toch ff flink wat gaan handelen voor je bij de 5000 ben, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
En alle "jamaar wij doen enkel aan homebrew" jongens hier hebben hem al lang en breed gespeeld, de ironie :O

Niet komen klagen dat rockstar hierna geen delen meer op DS uitbrengt he jongens. Er is een reden waarom de pc versie zo laat kwam :w
Je ziet het in elk topic
werkelijk? Om eenvoudig te beginnen: Noem er eentje.

[ Voor 54% gewijzigd door boe2 op 17-03-2009 13:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Maar die kwam wel ;)

Je ziet het in elk topic, van elk spel, van elke film, dus daar hoeft hier niet over gediscussieerd te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 18:27
Boeboe schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:19:
En alle "jamaar wij doen enkel aan homebrew" jongens hier hebben hem al lang en breed gespeeld, de ironie :O

Niet komen klagen dat rockstar hierna geen delen meer op DS uitbrengt he jongens. Er is een reden waarom de pc versie zo laat kwam :w
Daarom verkocht GTA IV zo goed op de xbox 360 en ps3. Niet zo zeuren, Verkoop op de ds zal toch wel goed komen. Die paar mensen die hem al hebben geprobeerd wat maakt dat uit, meeste kopen hem daarna toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wilde nog een topic maken hiervoor.

Hij schijnt wel goed te zijn als ik de reviews eens lees.
Binnenkort maareens naar de winkel om hem te halen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

(overleden)
Ik ben eigenlijk nog niet eens aan het spel begonnen...
Alleen nog maar aan het rondkijken in Liberty City.
Beetje rijden, beetje schieten etc etc (zie tweede post ;) )

Ik vond GTA sowieso al erg grappig in het begin (de topdownview versies) en toen het 3-D werd was het ook nog wel leuk maar het echte grappige was er voor mij wel af.
Maar nu die eindelijk op de DS te spelen is met het "old-skool" topdownview ben ik weer helemaal verkocht.
Heb thuis ook gelijk weer de eerste GTA's op de computers gezet, lekker over de lan... _/-\o_

En oprecht gemeend, zodra deze in de winkels ligt ga ik hem kopen...
ABSOLUTE MUST-HAVE!!!

[ Voor 8% gewijzigd door AKA_ACE op 17-03-2009 13:52 ]

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-07 12:33

rCk

offtopic:
Gaat overigens wel over niets he die argumenten hier. Aangezien ze GTA IV gewoon voor de PC later uitkwam omdat ze meer winst kunnen halen uit de PS3 en XBOX360, het is niet meer PC als #1, er kunnen veel meer gamers bereikt worden met die consoles! Daarom brengen ze het eerst daar voor uit. En als tweede argument (dus niet als eerste, want je hebt het continu over warez etc) komt daarbij dat er meer piraterij in de PC business is. Terwijl de 360 juist als meest onderschatte platform is qua gamedownloads e.d. . Zonde dat meteen de sfeer weer verrot is in het topic. (En ja, ik ben een GTA freak dus ook deze komt in mijn collectie :))

Ontopic dan maar.
Ik heb het al enkele uurtjes gespeeld, wat een geweldige game! Het speelt gewoon heerlijk weg, eindelijk iets voor tussen door. En ik vind het sfeertje eigenlijk wel érg leuk zo, de missies zijn ook leuk. Net 'Trail Blazer' gedaan, best leuk. En over dat je 5000 nodig had, klopt ja. Had een mooie deal gemaakt en had daarmee 3500$ ge-ind, dus dat was wel fraai.

Overigens vind ik dat carjacken echt leuk gedaan! Evenals het feit dat je wel degelijk moet gaan dealen om genoeg geld voor dingen te kopen/verder komen in het verloop van het verhaal aan het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ongeveer elke serie topic in NSTM gaat ook over mensen die series downloaden die in amerika uitgezonden zijn. Dat is net zo goed illegaal, maar niemand doet daar moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06 15:51

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

We moeten op mensen als Boeboe ook gewoon niet reageren. Die is hier nu puur om de moraal ridder uit te hangen en vindt zich op dit moment geweeeeldig...

Gelukkig weten wij wel beter.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-07 12:01
Ik heb hem ook ongeveer een uurtje gespeeld maar heb besloten te wachten met verder spelen totdat ik het spel zelf heb. Echt een topper, knappe prestatie gewoon en precies wat de DS nodig had.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

[...]

Och och, was de modbreak in het grote DS topic niet duidelijk genoeg?

On topic:
Ben ook nog niet ver in het verhaal, ben nu even aan het cashen met drugs deals. Tot nu toe een érg vermakelijk spel, nog geen echte bugs tegengekomen. Het spel draait mooi vloeiend, geen framedrops of iets dergelijks. En ja, grafisch is het gewoon super voor de DS :)

[ Voor 22% gewijzigd door pagani op 17-03-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Lijkt me erg vet, zal hem vanavond ook eens gaan spelen ! Weer eens wat anders dan Mario of Kirby. :)

Het lijkt me wel erg wennen om weer een beetje "old skool" van bovenaf (ok, schuin bovenaf) te spelen. Vooral omdat ik GTAIV en Saints Row 2 op de 360 gewend ben. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:24
Ben nu op bijna 20% in de game en ik vind hem ontzettend tof. Variatie in missies is groot en de graphics zijn waanzinnig voor de DS. Af en toe merk ik wel wat slowdown, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn trusty old DS Phat liggen (die had toch minder werkgeheugen?). Gebruik van het touchscreen is één van de beste tot nu toe, alleen is het soms nogal lastig aan te voelen wanneer je je stylus moet gebruiken. Ook over je PDA is nagedacht. Zo kun je bij menu's, zoals die van je email's ook met je vinger/stylus een beweging naar links maken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:37:
[...]

Och och, was de modbreak in het grote DS topic niet duidelijk genoeg?
Was jij ook niet zo'n heilige die bij hoog en laag zweert dat ie zijn flashkaartjes enkel voor homebrew gebruikt? De ironie druipt gewoon van dit topic. De enige reden dat praat over flashkaartjes terug toegelaten werd is juist dat "homebrew" argument, hoewel ik tijdens de discussie toen al naar voor bracht dat dit voor bijna alle gebruikers een onzin argument is. Bedankt om zo grotesk overtuigend mijn overschot aan gelijk te bewijzen.

Het modbreak gedoe ging trouwens over illegale copies, daarmee wordt JULLIE bedoeld.

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 17-03-2009 18:46 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Boeboe schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 18:40:
[...]

Was jij ook niet zo'n heilige die bij hoog en laag zweert dat ie zijn flashkaartjes enkel voor homebrew gebruikt? De ironie druipt gewoon van dit topic. De enige reden dat praat over flashkaartjes terug toegelaten werd is juist dat "homebrew" argument, hoewel ik tijdens de discussie toen al naar voor bracht dat dit voor bijna alle gebruikers een onzin argument is. Bedankt om zo grotesk overtuigend mijn overschot aan gelijk te bewijzen.

Het modbreak gedoe ging trouwens over illegale copies, daarmee wordt JULLIE bedoeld.
Fijn dat je iedereen over één kam scheert. Er zijn ook mensen die een persexemplaar bezitten of waar winkels de game wél eerder verkochten. Maar als het goed is, heb jij geen last van mensen die hier over de game kwebbelen, maar mensen hebben wel last van jou. Ik stuur ook even een TR´tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

rCk schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:01:
offtopic:
Terwijl de 360 juist als meest onderschatte platform is qua gamedownloads e.d.
Het gaat er niet direct om hoeveel hij is gedownload, het gaat er uiteindelijk om hoeveel er worden verkocht. Games als CoD4 en GTA4 worden op de 360 ruim 500% meer verkocht dan op de PC, dat maakt dus het verschil.

Als je ziet hoeveel DS-en er zijn verkocht, en hoeveel games daar tegenover staan blijft het om te janken. Gelukkig heeft Nintendo er zelf geen last van aangezien het ding met winst word verkocht.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 17-03-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
* TheZeroorez geeft dit een tikkie naar Actie, Adventure en Platform Games

Modbreak:Verder is het totaal *NIET* relevant waar ieder zijn games vandaan haalt. Blijkbaar is het voor R* niet meer interessant om NDS games uit te brengen. Hoe dat komt kan ieder zelf bedenken, dit topic is niet bedoeld voor die discussie.

[ Voor 55% gewijzigd door TheZeroorez op 17-03-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Boeboe schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 18:40:
[...]

Het modbreak gedoe ging trouwens over twijfelgevallen. Daar is nu niet echt sprake van zou ik zeggen. Zowat IEDERE poster hier is illegaal bezig.
Dat is toch verder niet GoT's probleem? Hier wordt niets illegaals besproken, er worden geen illegale bestanden uitgewisseld, er wordt gepraat over de inhoud van een spel. Dan moet je topics over films/series/cd's die alleen nog in de states uit zijn ook verbieden, want iedereen die daar in post is net zo hard illegaal bezig.

Zit niet zo schijnheilig te moraalridderen, iedereen hier op got heeft wel es wat gedaan wat niet mocht. Of dit nu films, muziek, games en/of dvd's downloaden is of rijden met een borrel teveel op, door rood licht lopen en copyrighted fotomateriaal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Wat trouwens een super simpele manier is om aan vet veel geld te komen: Krassen krassen krassen.

Gewoon blijven kopen en blijven krassen, zo heb ik in no time een paar duizend dollar bij elkaar gekrast. Ik ging alleen voor het huis, maar dat is me dus nog niet gelukt.

De graphics zijn trouwens fantastisch, ik had geen idee dat de DS dit aankon. Op zich wel grafisch gezien (kijk maar naar Phantom Hourglass), maar ondertussen ook nog eens een redelijk goede AI, super veel bewegende objecten op het beeld, enorm veel aandacht aan details.

Wel merk ik af en toe wat framedrops en op hoge snelheid zie je em af en toe laden, maar dat is onmerkbaar.

De ervaring is ook erg goed, je gaat er helemaal in op.

Ik koop em zeker zodra ie uit is.

Ik mis trouwens wel de hoeren (of die moeten nog komen, ik ben nog niet zo ver in het spel) en de gouranga mannetjes. Gelukkig zijn de Kill Frenzy's wel weer terug in de vorm van Rampage.

Het verhaal is ook geweldig.
spoiler:
Echt niet verwacht dat dat vrouwke meteen dood zou gaan, ik denk dat gaat je vriendin worden enzo

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 178962 op 17-03-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Suuuuper! Dankje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Wat een variatie in de missies!

Eindelijk eens wat variatie in de missies in GTA, tuurlijk waren er uitzonderingen in 3, VC, SA en IV met wat originele missies, maar het overgrote deel van die missies bleef toch 'rij hier naartoe en dood x aantal mensen' en alle variaties daarop.
Ik had eigenlijk op voorhand gedacht dat GTA op de DS een stap terug was vergeleken met andere GTA's (bijvoorbeeld die op de PSP) en op het gebied van graphics en geluid is het natuurlijk ook een stap terug, maar de game maakt een heleboel goed. De drugshandel zit degelijk in elkaar, er is zat om te doen met je geld (itt met GTA IV waar je snel in het spel tonnen op je rekening heb staan zonder iets mee te kunnen) en vooral de missies zijn origineel en er wordt steeds weer wat leuks met de touchscreen verzonnen.
Ik zit nu op 33.76% met 41 missions passed en ik heb het idee dat het verhaal (niet heel boeiend) nu wel naar een einde toe gaat, maar dan is er nog meer dan genoeg te doen om het leuk te houden :)
En je kan natuurlijk in je safe house alle missies die je heb gespeeld herspelen, top!

[ Voor 4% gewijzigd door Grannd op 17-03-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ha, geinig. Door de B en X knop gelijktijdig in te drukken kun je dus een burnout doen, zoals in GTA IV. Maar laat je los terwijl er iemand achter je wagen langs loopt, dan verbrand ie! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B en Y tegelijk bedoel je ;)

Wel humor, mijn favoriet is om als de politie achter je aan zit te stoppen, dan wachten tot ze je komen pakken en dan met een burnout weg te scheuren. Burn coppers burn!

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 178962 op 17-03-2009 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik hoop dat ik mijn exemplaar snel binnen krijg van play als ik hier alles zo lees. Ik was zelf een groot fan van gta 2 dus als hij daarop lijkt is het voor mij prima.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:31

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Na de modbreak doorgaan :N

[ Voor 92% gewijzigd door TheZeroorez op 18-03-2009 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reageer er dan gewoon niet op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik heb hem ookal, een vriendin van een niet nader te noemen speelgoed winkel waar zij werkt had het als cadeautje voor me gekocht. (ook een manier om er vroegtijdig aan te komen!?)

Alleen heb ik het helaas nog niet kunnen spelen.. ben veel te druk met school en stage (gezien de tijd en bedenkende dat ik nog niet geslapen heb..) hopelijk heb ik vanavond even een uurtje de tijd om het uit te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Misschien een beetje een offtopic vraagje, maar als je hem bij een site hebt besteld als preorder, krijg je hem dan Vrijdag binnen, of wordt hij dan Vrijdag verstuurd?
(gcshop in dit geval)
Eigenlijk nog nooit een preorder gehaald, maar omdat ik nu nog even een paar weken niet naar buiten kan moet ik wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 14:41
Een van de beste spellen van dit jaar op de DS. Nu al.
Zal mij benieuwen of er nog een game komt die deze gaat tippen.
Wat dat betreft zijn er al zoveel games uit voor de DS.
Je vraagt je af wanneer de bron eens gaat opdrogen (qua toppers.)

Vanmiddag in de trein maar eens verder spelen.
Tot nu toe slechts 3 missies gedaan, maar alle 3 waren tot heden inderdaad zeer gevarieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Van even hiervoor, waar vind je die krasloten ? :P

Ik zit nu op 19% en ik blijf het een vette game vinden, jammer dat ik in tentamenweek zit anders kon ik het meer spelen. Maarja, nog even 3 daagjes (incl deze) knallen en dat is ook weer over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Krasloten vind je bij gebouwen waar blauwe pijltjes bijstaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
CLB schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:58:
Krasloten vind je bij gebouwen waar blauwe pijltjes bijstaan!
Mooi om te weten!
Dit vroeg ik mij namelijk ook af.
Verdories.
Zit nu op werk maar het jeukt echt wetende dat de DS gewoon in mijn tas zit onder mijn buro.
De game is ook zo gemaakt dat je makkelijk een quick bite kan nemen daar de missies kort maar krachtig zijn.
ARGH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Inderdaad al ga je maar ff 5 minuutjes drugsdealen om wat geld te verdienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Laatst online: 15:16

Gotiniens

Fairly odd Tim

Is iemand de blauwe "wervel windjes" al eens opgevallen? Ik heb ze al op meerdere plekken gezien maar kan niet echt vinden waar ze voor zijn. heb al met een auto erdoorheen gereden, doorheengelopen, op geschoten getrapt. Niks liet mij iets bijzonders zien.

Verder is het mischien wel leuk om friendcodes te gaan uitwisselen? Kunnen we een beetje tussen elkaar dealen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Gotiniens schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:18:
Is iemand de blauwe "wervel windjes" al eens opgevallen? Ik heb ze al op meerdere plekken gezien maar kan niet echt vinden waar ze voor zijn. heb al met een auto erdoorheen gereden, doorheengelopen, op geschoten getrapt. Niks liet mij iets bijzonders zien.
Ja die ben ik ook al keer of wat tegengekomen, maar nergens een hint wat het kan zijn. Misschien iets met MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Goede vraag idd, heb 't ook niet kunnen vinden! Waar vind ik mn friendcode? En dan zeker eerst verbinden via internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Je FC kan je in het PDA systeem (icoontje rechtsbovenin) vinden, maar ja, eerst connecten met WFC!

Btw ik heb de mijne bij Bart-smit.com besteld, de eerste 150 bestellingen kregen er een T-shirt bij. Ik hoop dat ik één van de gelukkigen ben.

[ Voor 42% gewijzigd door 90710 op 18-03-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

(overleden)
Darkwolf_1982 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:28:
Zit nu op werk maar het jeukt echt wetende dat de DS gewoon in mijn tas zit onder mijn buro.
De game is ook zo gemaakt dat je makkelijk een quick bite kan nemen daar de missies kort maar krachtig zijn.
ARGH!
Ik heb de mijne ook "stiekem" meegenomen... :)
Heb de rest wijsgemaakt dat ik aan de dunne ben en daarom wat veel naar de WC moet...
Yeah, sure and right.... >:)

Met voorsprong de beste titel voor de DS...
_/-\o_

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 22:57

RMX

Hoe krijg je het voor elkaar om niet busted te worden ?

Ik word er super gek van, ik zit in een trage bak en word meteen onder een missie gearresteerd.

Dan is het voor mij gewoon de DS resetten, geen zin om alle wapens opnieuw te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

AKA_ACE schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:15:
[...]

Ik heb de mijne ook "stiekem" meegenomen... :)
Heb de rest wijsgemaakt dat ik aan de dunne ben en daarom wat veel naar de WC moet...
Yeah, sure and right.... >:)

Met voorsprong de beste titel voor de DS...
_/-\o_
:X
Whahaha, de beste smoes ooit om op je handheld te mogen gamen :*).
Ik ga vanmiddag nog maar eens een beetje spelen. Lekker op mn bed. Is heerlijk, voorhoofdsholteontsteking... zeker in je tentamenweek. Kan dus gewoon echt niets...

Maarja, even doorbijten.

Eigenlijk heeft deze GTA mij het meest verast. Eerdere hadden namelijk toch wel een naam hoog te houden, deze die kan de GTA eer gemakkelijk hoog houden, zelfs op de DS. Ik vind dat Rockstar echt wel een pluim verdiend voor de graphics, gameplay en het verhaal.

Oah, ik heb weer zin om te spelen! Ik ga zo dadelijk die krasloten maar halen, kijken of het wat geld opbrengt voor me.

@ Hierboven,
Ja klopt, ik raak ook echt erg vaak busted hierop! MAarja, beter opletten, sowieso bij 75% van de keren dat je een auto jat krijg je een ster achter je aars aan. Opzich ook wel realistischer, gewoon doorknallen en ze kwijt rijden. Gebruik dat extraatje dat wanneer je een politiewagen 'crashed' dat je dan sneller met rust gelaten wordt he! Dat helpt !

[ Voor 15% gewijzigd door rCk op 18-03-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik overweeg om alleen voor deze game weer een DS te kopen :) Komt er nog een bundel uit of niet?

Overigens vind ik de screenshots een beetje tegenvallen qua graphics. Heb eerder een DS gehad met Zelda en Pokémon, en die zagen er vele malen beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

RMX schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:19:
Hoe krijg je het voor elkaar om niet busted te worden ?
Door goed de tutorial te volgen?

Als de politie achter je aankomt moet je ze uitschakelen (politieauto's slopen ;)) of je moet uit hun zicht blijven en je goed gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

90710 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 14:55:
[...]

Door goed de tutorial te volgen?

Als de politie achter je aankomt moet je ze uitschakelen (politieauto's slopen ;)) of je moet uit hun zicht blijven en je goed gedragen.
Wat ik dus bedoel, en nu irriteer ik me der echt mateloos aan, is dat je voor een missie en bepaalde ****** langzame wagen krijgt. Ik krijg de politie achter me aan, wil optrekken, maar omdat hij zo traag is word ik uit mn wagen gesleurd...
Echt fking irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Oefenen dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Rijd dan over ze heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Vandaag uitgespeeld, er zijn 62 missies ik deed er 6 uur over.

Wat een topspel, en hij zegt ook nog eens dat ik pas op 51% zit :D, zat te doen dus nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
daniëlpunt schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:39:
Ik overweeg om alleen voor deze game weer een DS te kopen :) Komt er nog een bundel uit of niet?

Overigens vind ik de screenshots een beetje tegenvallen qua graphics. Heb eerder een DS gehad met Zelda en Pokémon, en die zagen er vele malen beter uit.
Vergeet niet dat er hier géén laadtijden zijn en dat de wereld in zijn geheel tot je beschikking staat. Games als Pokémon zijn niet geheel in 3D uitgevoerd, terwijl Zelda: PH slechts kleine stukken had (maar er globaal wel goed uitziet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Gotiniens schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:18:
They mark some POSSIBLE spots (out of many)
where one of the two golden lions will appear when you beat the game.

En wat die leeuwen dan zijn:
Guardian Lions:
Rumor has it some very valuable Chinese artifacts arrived and promptly disappeared in our fair city. On their way to the museum, a pair of priceless statues called The Lions of Fo that once guarded a recently unearthed ancient Shaolin temple were stolen. The now missing statues are worth a substantial fortune on the black market. The perpetrators of the heist have hidden them in Liberty City while they attempt to offload them. Once you have completed the main story missions, your quest for the two lost Guardian Lions will begin. Social Club will provide members with hints as to where to locate them, and, once found, will present a special key to unlock new secret story missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Waar Heb je dit vandaan? De game manual? Moet denk ik hem maar gaan halen heb niet echt zin om van de online content te worden uitgesloten omdat ik een rom speel ipv een echte cardridge.

Voorlopig is mijn FC: 399622645119

[ Voor 14% gewijzigd door Gotiniens op 18-03-2009 22:10 . Reden: Ipod ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Het eerste heb ik van 'n forum van internet geplukt (gevonden via Google)

2e stuk gewoon via de eerst genoemde site uit de TS, die heb ik niet voor niks gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Jaaaaaaaaaa! De eerste keiharde vastloper met deze game is een feit!
spoiler:
Dit was met een van de vroegere missies voor meneer Z.
Toen ik iemand moest ophalen en met een ziekenwagen weer moest vluchten, liep de DS spontaan vast toen ik de politie probeerde weg te beuken.
Het was precies op het pleintje waar de garage stond en de ziekenwagen in moest. Argh!
daniëlpunt schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:39:
Bundels zijn meestal met Nintendo games only als ik mij niet vergis.
Aangezien er nog niks van bekend is, zou ik er niet al teveel op rekenen als ik jou was.
Fok screenshots dude!
Wacht maar totdat je de game zelf speelt.
En de filmpjes zien er toch ook niet verkeerd uit?
Vind screenshots van de DS op internet altijd al zo lelijk.
Waarschijnlijk omdat ze zo strak en scherp zijn, waardoor alles juist meer blokkerig en rafelig overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Er is een Guitar Hero DS bundel ;) Ze maken ze volgens mij met spellen die erg goed verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Djeezus, die reacties op de frontpage zijn weer tenenkrommend :X T.net geeft (terecht) een hoog punt, en dan beginnen ze te miepen over de slechte graphics, dat het niet te spelen is als je een 360 gewend bent, en dat een DS alleen voor kinderen is :z

Dat graphicsgehoer begint me echt enorm de keel uit te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Je moet er gewoon niet te veel op letten en er direct wat op zeggen, vind ik. Ik heb, sinds kort, een XBOX 360 (en niet GTA 4) en ik stoor me helemaal niet aan de graphics van GTA:CW. Het is een f**king DS spel! Kom op zech, wat verwacht je dan? HD graphics? :s

Het is 1 van de mooiste spellen op de DS, er zijn er een paar die ik echt mooier vind maar daar gaat het niet over, het zit goed in elkaar en het speelt zonder enige hapering of laadschermen.

Toch heb ik 1 klein minpuntje, je blijft altijd online op WFC als je eenmaal online gaat, je moet steeds handmatig weer uitloggen.

offtopic:
En ja, ik heb 'm vandaag met de post van Bart-Smit gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Het spel verdient gewoon een 10.

Het is het best mogelijke spel op de DS ooit, en verdient daarom alle 10 de punten op de 10. Er zijn altijd wel wat minpuntjes te vinden (camera, richtsysteem) maar ze doen op geen enkele manier af aan het speelplezier, doe daarbij een enorme speelduur die ongekend is voor een actiespel op de DS en je heb één van de beste, zo niet het beste DS spel ooit gevonden.

Gaan zeggen dat de graphics kut zijn vergeleken met Liberty City Stories uit 2005 is hetzelfde als zeuren over een mobiele telefoon met een schermresolutie van 320*240 terwijl je pc uit 1994 dat al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad, deze game is gewoon een dikke 10.

Of het ook echt de beste game voor de DS is weet ik niet, ik heb ook heel veel plezier gehad met Mario Bros en Zelda PH.

Boeiend hoe het eruit ziet, voor iets wat zo klein is boeit dat niet, je moet ook nog kunnen zien wat je doet. Wat dat betreft hebben ze de perfecte balans te pakken, het is abstract genoeg om te zien wat je doet maar nog steeds scherp genoeg om het er mooi uit te laten zien.

Cell shading owned nu eenmaal hard en dat laat de DS keer op keer zien.

Het is een klein wonder dat de graphics er nog zo mooi uit zien als ze eruit zien, als je kijkt hoeveel CPU power er naar de AI, het bijhouden van alle elementen en bewegende objecten etc gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe kan je nu die camerapalen kapot maken? Ergens in het begin is er een opmerking dat dat het molotovs kan, maar die camera's staan altijd op een gebouw en ik lijk er niet bij te kunnen? Ik wil nu wel eens goedkope heroine scoren... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Iets verder van het gebouw af gaan staan en dan met een grenade of molotov die dingen naar z'n grootje helpen. :P Let goed op die groene richtboog als je een grenade of molotov gebruikt, dat je niet jezelf in de fik zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Mezelf in de fik steken heb ik al vaak gedaan, ik kijk nu wel uit ;)

Het lukt :) Ik moet gewoon beter mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteren ook m'n bestelling bij play op de mat gevonden en het spel ziet er echt goed uit. Moet wel zeggen dat ik door dat zicht van boven echt totaal geen gevoel heb waar ik me in de stad bevindt (had ik ook al met deel 1 en 2), in dat opzicht wel vervelend, is constant de pijltjes volgen in plaats van zelf weten hoe je ergens moet komen.

Tot nu toe weinig missies gedaan, veel meer gedeald....moet toch even een goedgevulde bankrekening hebben om lekker huizen en wapens te kunnen aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:04

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waar kan je sowieso wapens kopen? Ik kan nergens op de kaart een icon hiervoor vinden :( Ik zit nog redelijk in het begin, kan het misschien later pas?

[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 21-03-2009 15:08 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Angeloonie schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:08:
Waar kan je sowieso wapens kopen? Ik kan nergens op de kaart een icon hiervoor vinden :( Ik zit nog redelijk in het begin, kan het misschien later pas?
Al snel krijg je de beschikking over een update van je PDA. Hiermee kun je naar de Ammunation website gaan (die komt naast je Email, GPS en dergelijke te staan). Daar kun je wapens kopen die daarna worden afgeleverd bij je safehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Tip:

In de settings kun je de GPS aanzetten voor het bovenste scherm.
Evenals je Health bar.

Dit is heel handig tijdens het rijden!

Het einde is vet hoor :)
In 7 uur uitgespeeld helaas.. maarja, wel beetje gerusht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

RMX schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:26:
Tip:

In de settings kun je de GPS aanzetten voor het bovenste scherm.
Evenals je Health bar.

Dit is heel handig tijdens het rijden!

Het einde is vet hoor :)
In 7 uur uitgespeeld helaas.. maarja, wel beetje gerusht..
Hehe gratz!
Very nice, ik ben nou ook aan het spelen, ben blij als de guide binnen is op me werk zodat ik de 100% kan gaan halen.
Die waarschijnlijk langer duurt dan zijn grote broer GTA IV. ( Daar deed ik 40 uur over voor 100%)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Weet iemand hoe je favorieten kan toevoegen op GPS locaties?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Terwijl je in de GPS zit tap je dubbel op de scherm zodat je zo'n zigzag blokje krijgt. Daarna zie je deze locatie in het favorieten sectie. Daar moet je op de + tappen om de favoriet te bewaren :)

spoiler:
Ik geloof dat er nog niet geantwoord is op de vraag hoe je een Ammunation truck stopt. Ik heb nu zo'n missie te doen maar verder dan de melding "twee wielen zijn beschadigd" ben ik niet verder gekomen (nadat ik de truck over een flinke hobbel heb geduwt). Een kleine auto lijkt niet veel uit te halen en een normale truck haalt die Ammunation-truck niet in?

[ Voor 49% gewijzigd door Sendy op 22-03-2009 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over ammunation trucks:

spoiler:
Het is mij 1x gelukt, maar al 3x heb ik die hele truck gewoon opgeblazen per ongeluk. Wat ik deed was continu erop in beuken met een redelijk grote maar snelle auto. Ondertussen bleef ik schieten met een SMG op het ding.

Op een gegeven moment stopte hij en stapte de chauffeur uit, die moet je dan ook nog om zeep helpen terwijl hij hetzelfde probeert te doen bij jou (met flink wat wapens). Die is best lastig te doden.

Daarna moet je met die grote truck naar je huis rijden terwijl die truck dan dus al flink beschadigd is en daarbij ben ik ook al een paar keer dood gegaan of ontplofte de truck. Als je dan eenmaal thuis bent moet je de achterkant eruit snijden en kun je eruit halen wat erin zit.

In mijn geval zat er alleen een SMG in van 150 kogels terwijl ik ruim 200 kogels had gebruikt om het ding tot stoppen te brengen. Maar er is vast een betere manier om het ding te stoppen, ik heb het alleen nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Ammu-Nation:

spoiler:
Het is mij in die missie toen wel gelukt, gewoon een stevige wagen uitzoeken en erop in blijven beuken, dan als hij ofwel in de val zit ofwel de bestuurder uitsapt in dat ding stappen en zo snel mogelijk wegrijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

voorlopig vind ik die ammunation trucks en de trucks met drugs die je kan hijacken zonde van je tijd, meestal zit er maar weinig in. En kan je je tijd beter gebruiken om wat verder te rijden naar een goedkope dealer. Daar verdien je meer mee dan die trucks. Mischien dat het later wat beter wordt.

Heeft nog niemand een friendcode om on-line mee te spelen? Zou dit wel eens willen testen eigenlijk. Die van mij staat een paar posts terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog een betere manier gevonden die altijd lukt, maar zoals ^^ al zegt: Het is vrijwel nooit de moeite waard, je kan beter geld scoren en de spullen gewoon kopen.

spoiler:
Schiet 1 of 2x tegen de voorkant van de truck met je shotgun, dan stapt de chauffeur direct uit. Schiet hem verrot met je SMG (niet met je shotgun, de kans dat je de truck raakt is nogal groot en dan knalt de boel) en je kan de truck zo meenemen.

Wel voorzichtig rijden natuurlijk anders knalt ie alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Het is echt een vet spel, ik heb nog maar een uurtje of zo gespeeld maar tot nu toe ziet het er goed uit. De graphics komen imho veel beter tot zijn recht dan op de screenshots. Alleen nog even wennen hoe de stad in elkaar zit, dat vind ik in 2d view en vooral omdat je maar een beperkt gebied ziet wat lastiger.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Hoeveel procent zijn de meeste hier al?
Ik ga met deze ook weer proberen de 100% te halen. :)

Op dit moment zit ik bij een missie waar ik op een Jet-Ski cover moet bieden, erg cool! ^^

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134417

Ik doe hier echt rustig op mijn gemak heur.
1 of 2 missies achter elkaar doen om vervolgens wat te gaan roamen :D

imo is dit zoals gta eruit had moeten zien (ter reactie op dat geouwehoer over graphics :p )

en met gta bedoelen we dus oldskool gta :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik ben ook nog niet al te ver, heb de meeste tijd tot nu toe besteed aan het dealen, is toch wel heel leuk geïmplementeerd. Zo af en toe doe ik dan weer eens een missie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Valt het jullie ook op dat de politie toch wel erg snel kan rennen. >:)

[ Voor 12% gewijzigd door W1ckeD op 23-03-2009 11:21 ]

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Politie leer je mee omgaan, de enkele keer dat ik busted wordt, ligt het aan de auto (met een trage auto gewoon op a drukken als een cop je wil busten, dan wordt ie neergeknald) of aan de locatie, vaak een hoek waar ik geen goed zicht heb. Wel echt een grandioos spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

(overleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Anoniem: 224360 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:39:
Politie leer je mee omgaan, de enkele keer dat ik busted wordt, ligt het aan de auto (met een trage auto gewoon op a drukken als een cop je wil busten, dan wordt ie neergeknald) of aan de locatie, vaak een hoek waar ik geen goed zicht heb. Wel echt een grandioos spel.
Inderdaad, leer je gelukkig mee omgaan, als ze dreigen me eruit te trekken, dan draai ik OF de wagen heel erg snel, of ik knal ze gewoon neer.

Voor de rest is het inderdaad super,
spoiler:
Net een missie gehad dat je in zo een chinese draak zit, en dat je door het blazen in de DS ook nog vuur spuwt

Ook de sniper-rifle in elkaar zetten is erg tof gemaakt! :)

Helaas heb ik soms wel last van het auto-lock-drive by systeem, dan pakt hij de verkeerde wagen , en dan heb ik het plakken. _O-

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Gisteravond de game uitgespeeld en zit nu op 48%. Heb nu wel een aantal keren gehad dat de game een paar foutjes vertoonde. Zo heb ik vaak dat ik de auto uitrol en dat Huang dan precies op de activatiespot terecht komt en dan niet verder kan door een geblokkeerde auto oid. Bij missies wordt dit na een aantal seconden (15?) gewoon opgelost door Huang te respawnen. Ik had het net bij de autodealer weer en toen kon Huang wel lopen tot ie een ons woog, maar de game deed niets. Toen moest ik de boel even opnieuw opstarten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:03

PoweRoy

funky!

Gisteren even gespeeld en vind het geweldig :D Een goede reden om de DS weer uit de kast te halen, voorheen gebruikte ik het alleen in vakanties.

Top down view vind ik handig alleen bv bij de tankstations is dit behoorlijk irritant. Bij een missie moet je 3 auto's jatten. 1 daarvan staat bij een tankstation. Is me nu al een paar keer voorgekomen dat ik de bocht scherp nam en daarna alles opblies...

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QWieke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-06 22:27
Ik mis trouwens wel de hoeren (of die moeten nog komen, ik ben nog niet zo ver in het spel) en de gouranga mannetjes. Gelukkig zijn de Kill Frenzy's wel weer terug in de vorm van Rampage.
Wees gerust er zitten prostituees in het spel, ze maken onderdeel van een korte challenge/missie, alleen ik ben de locatie vergeten.

Spoilers over de challenge.
spoiler:
De prostituees nemen wraak voor het "gebruik de hoer en beroof haar daarna" tactiek uit de oudere GTA spellen, en moet je jezelf verdedigen tegen een groep bewapende hoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL, is er hier iemand die ooit een hoer geneukt heeft en daarna niet vermoord?

Thought not ;)

offtopic:
In de game natuurlijk, niet irl :+

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 178962 op 25-03-2009 05:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 08:29
Ik weet niet op dit in dit topic mag, maar voor de mensen die het spel nog niet hebben:
Bij V&D is hij te krijgen voor 27 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Even schaamteloze kopie van een ander forum, maar het irriteert me mateloos.

De laatste course van Dukes Dust Of TT werkt niet bij mij. ( Nummer 3. )

Je moet hem binnen 70sec halen, oftewel 1.10 voor een Golden Medal.

Ik had eerst 1.09, toen 1.08 en als laatste 1.04.

Heb nog steeds een silver medal, de gouden had er allang moeten zijn, zeer vervelend.

Iemand die ENIG idee heeft? Dan ben je mij held! :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Misschien een simpele vraag ...
Maar waarom staat de schiet club en die auto dealer niet standaard in je favorieten of iets?
Kan van alles gaan doen hier en daar maar zou niet weten hoe ik er moet komen.
Heeft er iemand tips voor als ik niet goed zit te kijken of anders waar ik naar toe moet rijden?
Alles spreekt voor zich in dit spel, behalve deze 2 aspecten.
(Nogmaals... misschien ben ik scheel maar kan het zo gek niet vinden allemaal.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

Darkwolf_1982 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 17:31:
Misschien een simpele vraag ...
Maar waarom staat de schiet club en die auto dealer niet standaard in je favorieten of iets?
Kan van alles gaan doen hier en daar maar zou niet weten hoe ik er moet komen.
Heeft er iemand tips voor als ik niet goed zit te kijken of anders waar ik naar toe moet rijden?
Alles spreekt voor zich in dit spel, behalve deze 2 aspecten.
(Nogmaals... misschien ben ik scheel maar kan het zo gek niet vinden allemaal.)
Geen flauw idee waar die schietclub zit, die kon ik ook niet vinden jammer genoeg. Die autodealer zit in de buurt genaamd " BOABO", tussen de brug en dat benzinestation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Anoniem: 64080 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 19:14:
[...]

Geen flauw idee waar die schietclub zit, die kon ik ook niet vinden jammer genoeg. Die autodealer zit in de buurt genaamd " BOABO", tussen de brug en dat benzinestation.
De schietclub zit iets linksonder het vliegveld, aan de kustkant. Bij het gebouw staan de gele strepen, maar of die dan ook op je kaart komt te staan, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

me_mrtn schreef op maandag 30 maart 2009 @ 19:51:
[...]

De schietclub zit iets linksonder het vliegveld, aan de kustkant. Bij het gebouw staan de gele strepen, maar of die dan ook op je kaart komt te staan, weet ik niet.
Gevonden, bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

me_mrtn schreef op maandag 30 maart 2009 @ 19:51:
[...]

Yes, komen dan bij Favoriten --> Odd jobs --> schietclub.

Ik zit nou op de 53%, een tatoeage zetten is wel erg moeilijk 20 goede tatoeages in die tijd, damn! 8)7

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Tussen de Odd jobs zit ook de autodealer als je er al eens geweest bent.

Ik ben nu ook over de 50%, Ik ga denk ik voor de volle 100% dat zal volgens mij nooit saai worden, met alle opties die je hebt in deze GTA. Ik ontdekte gister dat je ook races hebt tegen AI in de stad ipv vaste rondjes op een circuit. Deze kan je vlak bij de gun club vinden.

Heeft iemand eigenlijk al eens on-line gespeeld? Of heeft niemand een wifi voor de NDS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Gotiniens schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:14:
Tussen de Odd jobs zit ook de autodealer als je er al eens geweest bent.

Ik ben nu ook over de 50%, Ik ga denk ik voor de volle 100% dat zal volgens mij nooit saai worden, met alle opties die je hebt in deze GTA. Ik ontdekte gister dat je ook races hebt tegen AI in de stad ipv vaste rondjes op een circuit. Deze kan je vlak bij de gun club vinden.

Heeft iemand eigenlijk al eens on-line gespeeld? Of heeft niemand een wifi voor de NDS?
Inderdaad, ik ben nou richting de 100% aan het gaan, veel leuker dan IV 100% krijgen, er zijn veel meer verschillende dingen te doen, en zeker als je een golden medal wilt.

Online-gedeelte heb ik nooit gedaan, wel zo lokaal tegen iemand gespeeld, helaas te weinig om echt een indruk te krijgen ervan. :)

@Melkboer: Hoe gaat het in de schietclub?
Ik heb alles op Goud nou maar kom niet voorbij die granaten, daar heb ik dan wel silver, maar ik ga voor goud. _/-\o_

Noodle Punk in Broker vond ik wel erg lastig op sommige momenten, omdat je de wagen ook niet kan laten maken, dan is de tijd voorbij. :)

[ Voor 15% gewijzigd door W1ckeD op 31-03-2009 19:44 ]

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Ik heb de gewone story line nu uitgespeeld, en ook de 2 lions gevonden daarmee heb ik nu de extra missies ge unlocked :). Zit nu op 64% maar als ik zo kijk naar me stats kan ik nog een hele bult doen, de meeste camera's en USJ's moet ik nog doen. Maar ik heb ook nog heel veel rampages moeten vinden. ook moet ik nog enkele drug trade awards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit is idd een leuk spel en zeker die paar tientjes waard. *O*

Waar ik mee zit: ik ben bij een missie dat ik een bestelbus tot stilstand moet brengen. Dat tot stilstand brengen lukt me meestal wel, maar wat dan? Als ik uit stap dan kom ik die bestelbus niet in. :?

Ik heb recent nog twee erg leuke missies gehad. Bij eentje moest ik met een lijkwagen over een kerkhof racen om zodoende wat punten op te pakken, bij een ander moest ik met een vlammenwerpen en granaten zoveel mogelijk gang-members afmaken. :D

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
W1ckeD schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 01:02:
[...]

Yes, komen dan bij Favoriten --> Odd jobs --> schietclub.

Ik zit nou op de 53%, een tatoeage zetten is wel erg moeilijk 20 goede tatoeages in die tijd, damn! 8)7
Wat erg goed werkte is de stylus van mijn Samsung i-780 gebruiken.
Deze heeft een hele kleine kop. Daarnaast vond me vriendin het erg leuk om te doen :P dus ik had zo een sloot geld daarmee verdiend.. of m'n vriendin.. hmm

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
WTF: wat ik nu weer had. :o

Via een cheat had ik een weapons-pack ge-en-abled. Hiermee had ik een raketwerper gekregen die ik uiteraard meteen ging testen. Binnen no-time kwam er een bestelbusje aan geraced waar twee mannen met een speciaal uniform uit sprongen en die schoten me meteen neer. 8)7

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

pven schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 23:30:
WTF: wat ik nu weer had. :o

Via een cheat had ik een weapons-pack ge-en-abled. Hiermee had ik een raketwerper gekregen die ik uiteraard meteen ging testen. Binnen no-time kwam er een bestelbusje aan geraced waar twee mannen met een speciaal uniform uit sprongen en die schoten me meteen neer. 8)7
no offense maaruh... je eerste gta die je speelt?
Pagina: 1 2 Laatste