|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Op de PSP zijn ook 2 versies geweestpven schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 16:34:
[...]
Idd: de eerste die ik serieus speel, de anderen vond ik niet zo interessant. Die op mijn DS kan ik mee nemen, is veel interessanter.
Die hebben in ieder geval verkocht. Chinatown Wars verkoopt op dit moment nog steeds dramatisch slecht. Rockstar zal zich nog wel een keer bedenken voor de volgende DS titel.
Ik vermaak me nog wel met Chinatown wars, totdat de nieuwe Layton er is in ieder geval
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 18-04-2009 17:16 ]
Dat had ik niet verwacht. Of toch wel want ik ben in m'n directe omgeving de enige die hem gekocht heeft. De rest vond het blijkbaar niet de moeite omdat downloaden makkelijker is. Jammer dat een toptitel ook genekt wordt door piraterijPWM schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:15:
Die hebben in ieder geval verkocht. Chinatown Wars verkoopt op dit moment nog steeds dramatisch slecht. Rockstar zal zich nog wel een keer bedenken voor de volgende DS titel.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
In nederland verkoopt die wel goed heur, hij heeft in de GfK chart op 1 gestaan, bij free record shop en ga zo maar door. Tis ook simpelweg een uber geniaal spelGunner schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:23:
[...]
Dat had ik niet verwacht. Of toch wel want ik ben in m'n directe omgeving de enige die hem gekocht heeft. De rest vond het blijkbaar niet de moeite omdat downloaden makkelijker is. Jammer dat een toptitel ook genekt wordt door piraterij
Ik ben wel beetje dom geweest

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|
Ik vermaak me er wel mee. GTA2 vond ik ook altijd erg leuk om multiplayer te spelen. Ik hoop eigenlijk dat er ook zo'n soort oldskool versie komt voor de 360 / PS3, misschien gebasseerd op Chinatown Wars of GTA2. Maar de meeste mensen zullen dat denk ik zien als een stap terug in tijd.
Wel loop ik bij een rodedraad-missie vast. Ik ga met een boot het water op, ontvang een-of-ander item en word dan door de coastguard achterna gezeten. Keer-op-keer ontploft dan mijn boot. Overigens gooi ik tig granaten naar die achtervolgers, maar zonder resultaat (ze ontploffen niet).
En opgelost: gewoon doorvaren en de coastguard negeren, dan krijg je op een gegeven moment de melding dat je ze kwijt bent en dan kan je voorzichtig terug naar de haven.
Nu ben ik weer druk met een vlammenwerper in de weer, ook die lukt nog niet erg want ik word iedere keer overhoop geschoten.
Ik merk wel dat de missies steeds moeilijker worden, wat uiteraard niet erg is.
[ Voor 33% gewijzigd door pven op 02-05-2009 11:09 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wghM7snETTc]
20 October is U.S released, hier in NL word het 23 October.
Life is complicated
Ik ga deze op de PSP eventually wel halen, maar waarschijnlijk als hij budget is want ik heb echt geen geld op het moment... Hopelijk heb ik binnenkort een baantje
[ Voor 49% gewijzigd door GekooktEi op 10-10-2009 23:19 ]
Ik had zelfs een begrepen dat Rockstar had gezegt nooit meer een DS GTA te maken tot Nintendo het warez probleem heeft opgelost.PWM schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:15:
[...]
Chinatown Wars verkoopt op dit moment nog steeds dramatisch slecht. Rockstar zal zich nog wel een keer bedenken voor de volgende DS titel.
Ik heb nu 3weken op vakantie de DS van me zusje bij en ben helemaal verslaafd aan GTACW. Game is echt geweldig. Vind ook dat Drugs Dealen leuke nieuwe gameplay opleveren trouwens.(je kan er VEEL geld mee verdienen trouwens)
Heb aan deze NDS versie veel meer lol beleefd dan aan GTA4 voor me PS3. Ook dat Touch gedeelte zit er perfect in verwerkt.
op iPhoneclub stond dat hij ook naar de iphone/IpodTouch wordt over gezet. Scheelt me weer een NDS kopen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Na het plaatsen kunnen enkel lokale crew en admins een topictitel veranderen; ik heb dat bij deze maar even gedaanGekooktEi schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:18:
Zou de topicstarter de naam niet even veranderen naar [NDS/PSP] GTA CW of [multi] GTA CW?
Om dit soort dingen door te geven kun je een topic report plaatsen (via

[ Voor 25% gewijzigd door PromoX op 11-10-2009 13:49 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Je kan best wel veel geld verdienen als je zo een "tip-off" krijgt. Ik moet echter telkens heen en weer rijden omdat 50 onderdelen max is.
Als je een van de Odd Jobs voltooid ( Volgens mij boven in de map) dan krijg je een tas voor 100 items.Donstil schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:18:
krijg je na een bepaalde missie ook een grotere Drugs tas?
Je kan best wel veel geld verdienen als je zo een "tip-off" krijgt. Ik moet echter telkens heen en weer rijden omdat 50 onderdelen max is.
Ben even de naam kwijt, sorry. ^^
Life is complicated
top straks gelijk ff proberen,W1ckeD schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:24:
[...]
Als je een van de Odd Jobs voltooid ( Volgens mij boven in de map) dan krijg je een tas voor 100 items.
Ben even de naam kwijt, sorry. ^^
Je moet goud halen voor de sidemissies Liberty State Delivery en Alpha Mail Delivery: http://nl.wikigta.org/wik...very_(GTA_Chinatown_Wars)
Op deze kaart vind je ze op Bohan tweede van rechts en op Algonquin rechts naast Middle Park.
[ Voor 19% gewijzigd door djfisjtik op 19-10-2009 18:25 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Slasher op 23-11-2009 13:34 ]
Elect a clown, expect a circus.
Nu heb ik welgeteld 2 spellen voor mijn DS
Als je een creditcard hebt kan je dit spel voor 15~20 euro uit engeland halen.GekooktEi schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:07:
Damn, ik moet dit spel (PSP-versie) nog steeds kopen, maar ik zit wat krap bij kas en moet nog steeds Uncharted 2 en andere toppers kopen, dus ik denk niet dat het er van komt voordat het spel afgeprijst wordt :\
Verwijderd
Zit de drug minigame er ook in?Good Fella schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:33:
Inmiddels is hij ook uit voor de iPhone/iPod touch! Voor slechts 7,99 is hij van jou. Vind het tot nu toe een erg leuk spel om te spelen.
Gisteren kwam ik ff niet verder bij het level waar je een restaurant in de fik moet zetten. Ik kwam er later pas achter dat je molotof cocktails ook verder kan gooien door de "O" ingedrukt te blijven houden, ik vloog de hele tijd zelf in de fik.
Ik weet zo niet meer welke level erna kwam maar dan ben ik blijven hangen. het is wel een supergame hoor, ziet er echt goed uit en blijft leuk om te spelen.
Yep alles van de NDS versie zit erin, ik weet alleen niet zeker of de PSP Missies ( Extra's) erin zitten.
Het spel is gewoon helemaal volledig en speelt erg fijn als je eenmaal gewend bent.
Zeker voor die prijs.
Life is complicated
Verwijderd
Ik bedoelde inderdaad dat drugdealen door de stad. Dat vondt ik een verdomd aangename bezigheid.GranCanaria schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:04:
drug minigame? bedoel je dat je drugs moet gaan dealen? of kan je ook drugs maken ofzo?
Gisteren kwam ik ff niet verder bij het level waar je een restaurant in de fik moet zetten. Ik kwam er later pas achter dat je molotof cocktails ook verder kan gooien door de "O" ingedrukt te blijven houden, ik vloog de hele tijd zelf in de fik.
Ik weet zo niet meer welke level erna kwam maar dan ben ik blijven hangen. het is wel een supergame hoor, ziet er echt goed uit en blijft leuk om te spelen.
Klinkt goed. Jammer dat ik geen iphone heb. Wel weer een extra reden om een iphone aan te schaffen tegenover de nexus oneW1ckeD schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:55:
[...]
Yep alles van de NDS versie zit erin, ik weet alleen niet zeker of de PSP Missies ( Extra's) erin zitten.
Het spel is gewoon helemaal volledig en speelt erg fijn als je eenmaal gewend bent.
Zeker voor die prijs.
Hehe, ik speel hem op mijn iPod Touch maar ik zit ook erg te twijfelen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:43:
[...]
[...]
Klinkt goed. Jammer dat ik geen iphone heb. Wel weer een extra reden om een iphone aan te schaffen tegenover de nexus one
Een iPhone ondersteund geen multi-tasking en als er 1 ding is wat ik irritant vind.
Maar misschien komt Apple dit jaar met de iPhone 4 uit met hopelijk multi-tasking.
Anders ga ik ook voor een Android en dan houd ik mijn iPod touch voor deze games.
Life is complicated