Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gotiniens schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 11:16:
[...]

no offense maaruh... je eerste gta die je speelt?
Idd: de eerste die ik serieus speel, de anderen vond ik niet zo interessant. Die op mijn DS kan ik mee nemen, is veel interessanter. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

pven schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 16:34:
[...]

Idd: de eerste die ik serieus speel, de anderen vond ik niet zo interessant. Die op mijn DS kan ik mee nemen, is veel interessanter. ;)
Op de PSP zijn ook 2 versies geweest ;)

Die hebben in ieder geval verkocht. Chinatown Wars verkoopt op dit moment nog steeds dramatisch slecht. Rockstar zal zich nog wel een keer bedenken voor de volgende DS titel.

Ik vermaak me nog wel met Chinatown wars, totdat de nieuwe Layton er is in ieder geval ;)

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 18-04-2009 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PWM schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:15:
Die hebben in ieder geval verkocht. Chinatown Wars verkoopt op dit moment nog steeds dramatisch slecht. Rockstar zal zich nog wel een keer bedenken voor de volgende DS titel.
Dat had ik niet verwacht. Of toch wel want ik ben in m'n directe omgeving de enige die hem gekocht heeft. De rest vond het blijkbaar niet de moeite omdat downloaden makkelijker is. Jammer dat een toptitel ook genekt wordt door piraterij :N

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Gunner schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:23:
[...]
Dat had ik niet verwacht. Of toch wel want ik ben in m'n directe omgeving de enige die hem gekocht heeft. De rest vond het blijkbaar niet de moeite omdat downloaden makkelijker is. Jammer dat een toptitel ook genekt wordt door piraterij :N
In nederland verkoopt die wel goed heur, hij heeft in de GfK chart op 1 gestaan, bij free record shop en ga zo maar door. Tis ook simpelweg een uber geniaal spel :)

Ik ben wel beetje dom geweest :/ Ik had 1x een cheat enabled voor iets lager wanted level, maar ik dacht ik heb zo niks verneukt, dus ik sla deze save game gewoon op in me huis. Maar nu is voor altijd mijn auto save disabled :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-09 18:17

..Christiaan..

..zwll..

Aan de ene kant is het downloaden van de roms een ideale manier om een spel te testen. Alleen moet je dan wel de moeite nemen om 'm te kopen als je het spel leuk vind. Ik ben in de loop der maanden dat ik een ds heb, veel games tegen gekomen die leuk leken, maar geen bal aan waren..... Maar ik heb ondertussen ook een stapeltje leuke orignele games liggen :)

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfisjtik
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-12-2022
Ik heb voor dit spel zelfs een DS gekocht. Wel opmerkelijk, omdat eigenlijk wel gezegd mag worden dat ik naast GTA fan ook Playstation fanboy ben ;) Gezien de reviews en de userbase van de DS (in aantallen) had ik eigenlijk wel verwacht dat dit spel goed zou verkopen.

Ik vermaak me er wel mee. GTA2 vond ik ook altijd erg leuk om multiplayer te spelen. Ik hoop eigenlijk dat er ook zo'n soort oldskool versie komt voor de 360 / PS3, misschien gebasseerd op Chinatown Wars of GTA2. Maar de meeste mensen zullen dat denk ik zien als een stap terug in tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik vind steeds meer missies die niets aan de rode draad bijdragen, het begint steeds leuker te worden.

Wel loop ik bij een rodedraad-missie vast. Ik ga met een boot het water op, ontvang een-of-ander item en word dan door de coastguard achterna gezeten. Keer-op-keer ontploft dan mijn boot. Overigens gooi ik tig granaten naar die achtervolgers, maar zonder resultaat (ze ontploffen niet).

En opgelost: gewoon doorvaren en de coastguard negeren, dan krijg je op een gegeven moment de melding dat je ze kwijt bent en dan kan je voorzichtig terug naar de haven.

Nu ben ik weer druk met een vlammenwerper in de weer, ook die lukt nog niet erg want ik word iedere keer overhoop geschoten.

Ik merk wel dat de missies steeds moeilijker worden, wat uiteraard niet erg is. :)

[ Voor 33% gewijzigd door pven op 02-05-2009 11:09 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Voor de fans een trailer van de PSP versie van Chinatown Wars. :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wghM7snETTc]

20 October is U.S released, hier in NL word het 23 October. 8)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 11:15
Zou de topicstarter de naam niet even veranderen naar [NDS/PSP] GTA CW of [multi] GTA CW? ;)

Ik ga deze op de PSP eventually wel halen, maar waarschijnlijk als hij budget is want ik heb echt geen geld op het moment... Hopelijk heb ik binnenkort een baantje :)

[ Voor 49% gewijzigd door GekooktEi op 10-10-2009 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:15:
[...]
Chinatown Wars verkoopt op dit moment nog steeds dramatisch slecht. Rockstar zal zich nog wel een keer bedenken voor de volgende DS titel.
Ik had zelfs een begrepen dat Rockstar had gezegt nooit meer een DS GTA te maken tot Nintendo het warez probleem heeft opgelost.

Ik heb nu 3weken op vakantie de DS van me zusje bij en ben helemaal verslaafd aan GTACW. Game is echt geweldig. Vind ook dat Drugs Dealen leuke nieuwe gameplay opleveren trouwens.(je kan er VEEL geld mee verdienen trouwens)

Heb aan deze NDS versie veel meer lol beleefd dan aan GTA4 voor me PS3. Ook dat Touch gedeelte zit er perfect in verwerkt.

op iPhoneclub stond dat hij ook naar de iphone/IpodTouch wordt over gezet. Scheelt me weer een NDS kopen ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

GekooktEi schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:18:
Zou de topicstarter de naam niet even veranderen naar [NDS/PSP] GTA CW of [multi] GTA CW? ;)
Na het plaatsen kunnen enkel lokale crew en admins een topictitel veranderen; ik heb dat bij deze maar even gedaan :).

Om dit soort dingen door te geven kun je een topic report plaatsen (via Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif te vinden bovenaan de pagina van een topic).

[ Voor 25% gewijzigd door PromoX op 11-10-2009 13:49 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
krijg je na een bepaalde missie ook een grotere Drugs tas?

Je kan best wel veel geld verdienen als je zo een "tip-off" krijgt. Ik moet echter telkens heen en weer rijden omdat 50 onderdelen max is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Donstil schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:18:
krijg je na een bepaalde missie ook een grotere Drugs tas?

Je kan best wel veel geld verdienen als je zo een "tip-off" krijgt. Ik moet echter telkens heen en weer rijden omdat 50 onderdelen max is.
Als je een van de Odd Jobs voltooid ( Volgens mij boven in de map) dan krijg je een tas voor 100 items. :)
Ben even de naam kwijt, sorry. ^^

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
W1ckeD schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:24:
[...]

Als je een van de Odd Jobs voltooid ( Volgens mij boven in de map) dan krijg je een tas voor 100 items. :)
Ben even de naam kwijt, sorry. ^^
top straks gelijk ff proberen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfisjtik
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-12-2022
Drugstas met plek voor 100 _/-\o_ Een verademing ;)

Je moet goud halen voor de sidemissies Liberty State Delivery en Alpha Mail Delivery: http://nl.wikigta.org/wik...very_(GTA_Chinatown_Wars)

Op deze kaart vind je ze op Bohan tweede van rechts en op Algonquin rechts naast Middle Park.

[ Voor 19% gewijzigd door djfisjtik op 19-10-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Gister heb ik de verhaallijn uitgespeeld wat kan je behalve de odd jobs nog meer doen? Er komt verder niets vrij na het uitspelen van de verhaallijn had ik eigenlijk wel verwacht met het oog op hoe het einde verliep.

[ Voor 9% gewijzigd door Slasher op 23-11-2009 13:34 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 11:15
Damn, ik moet dit spel (PSP-versie) nog steeds kopen, maar ik zit wat krap bij kas en moet nog steeds Uncharted 2 en andere toppers kopen, dus ik denk niet dat het er van komt voordat het spel afgeprijst wordt :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 12:31
Dit spel geeft echt weer het GTA gevoel! Geweldig. Alleen jammer dat wanneer je 3 of meer sterren krijgt, alles toch echt wat minder vloeiend verloopt en dat terwijl ik het spel toch echt gewoon bij de Bart Smit gekocht heb. Had gedacht dat ik daar alleen last van zou hebben bij een kopie..

Nu heb ik welgeteld 2 spellen voor mijn DS :D, ben benieuwd of er ooit een 3e bij zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
GekooktEi schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:07:
Damn, ik moet dit spel (PSP-versie) nog steeds kopen, maar ik zit wat krap bij kas en moet nog steeds Uncharted 2 en andere toppers kopen, dus ik denk niet dat het er van komt voordat het spel afgeprijst wordt :\
Als je een creditcard hebt kan je dit spel voor 15~20 euro uit engeland halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Inmiddels is hij ook uit voor de iPhone/iPod touch! Voor slechts 7,99 is hij van jou. Vind het tot nu toe een erg leuk spel om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good Fella schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:33:
Inmiddels is hij ook uit voor de iPhone/iPod touch! Voor slechts 7,99 is hij van jou. Vind het tot nu toe een erg leuk spel om te spelen.
Zit de drug minigame er ook in? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-09 13:05
drug minigame? bedoel je dat je drugs moet gaan dealen? of kan je ook drugs maken ofzo?

Gisteren kwam ik ff niet verder bij het level waar je een restaurant in de fik moet zetten. Ik kwam er later pas achter dat je molotof cocktails ook verder kan gooien door de "O" ingedrukt te blijven houden, ik vloog de hele tijd zelf in de fik.

Ik weet zo niet meer welke level erna kwam maar dan ben ik blijven hangen. het is wel een supergame hoor, ziet er echt goed uit en blijft leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Ik heb net een nummer uit gta gevonden:
, Luister goed naar de beat dan hoor je de melodie van de hiphop zender, helaas is hij wel aangepast (geen tekst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:17:
[...]

Zit de drug minigame er ook in? :)
Yep alles van de NDS versie zit erin, ik weet alleen niet zeker of de PSP Missies ( Extra's) erin zitten. :)

Het spel is gewoon helemaal volledig en speelt erg fijn als je eenmaal gewend bent.
Zeker voor die prijs. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GranCanaria schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:04:
drug minigame? bedoel je dat je drugs moet gaan dealen? of kan je ook drugs maken ofzo?

Gisteren kwam ik ff niet verder bij het level waar je een restaurant in de fik moet zetten. Ik kwam er later pas achter dat je molotof cocktails ook verder kan gooien door de "O" ingedrukt te blijven houden, ik vloog de hele tijd zelf in de fik.

Ik weet zo niet meer welke level erna kwam maar dan ben ik blijven hangen. het is wel een supergame hoor, ziet er echt goed uit en blijft leuk om te spelen.
Ik bedoelde inderdaad dat drugdealen door de stad. Dat vondt ik een verdomd aangename bezigheid.
W1ckeD schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:55:
[...]

Yep alles van de NDS versie zit erin, ik weet alleen niet zeker of de PSP Missies ( Extra's) erin zitten. :)

Het spel is gewoon helemaal volledig en speelt erg fijn als je eenmaal gewend bent.
Zeker voor die prijs. :)
Klinkt goed. Jammer dat ik geen iphone heb. Wel weer een extra reden om een iphone aan te schaffen tegenover de nexus one :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:43:
[...]

[...]

Klinkt goed. Jammer dat ik geen iphone heb. Wel weer een extra reden om een iphone aan te schaffen tegenover de nexus one :p
Hehe, ik speel hem op mijn iPod Touch maar ik zit ook erg te twijfelen.

Een iPhone ondersteund geen multi-tasking en als er 1 ding is wat ik irritant vind. :P
Maar misschien komt Apple dit jaar met de iPhone 4 uit met hopelijk multi-tasking.

Anders ga ik ook voor een Android en dan houd ik mijn iPod touch voor deze games. :)

Life is complicated

Pagina: 1 2 Laatste