Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Collaborator schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:50:
Ik heb een DS Lite uit 2006 (08-06) met een kapot scharnier, dat gebeurde misschien een jaar nadat ik hem gekocht had, maar het was eerst alleen een barstje. Nu een tijd later (heb de DS een tijd niet gebruikt en onlangs wel weer) is dat barstje een stuk groter geworden en dreigt het gewoon totaal af te breken.

Nu heeft Nintendo toendertijd zelf het probleem toegegeven (oa bij consumentenprogramma's), en herinner ik me dat ze iets zeiden als "het is alleen optisch dus je hoeft niet perse te ruilen, maar t' kan"

Hoe denken jullie dat de kansen nu zijn dat je DS Lite kostenloos gerepareerd word?
Neem contact op met Nintendo Nederland? Hun service schijnt aardig goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Standaard wettelijke garantie: als het jonger dan 2 jaar is gaan ze daar geen probleem rond maken. Als het ouder dan 2 jaar is ga je moeten rekenen op de goodwill van nintendo.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anders kun je altijd nog voor 17$ een behuizing bestellen bij DealExtreme en de behuizing zelf vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Daar zit ik ook nog over te denken. Het plastic bij het scharnier is gebroken bij mij. Ik heb nog garantie en kan hem dus opsturen, alleen heb je bij DE zo'n doorzichtige case die ik ook erg cool vind. Nu weet ik niet of alleen het plastic stuk is of ook iets aan het scharnier. Ik kan hem namelijk niet meer vast klikken als hij open is. Het scharnier is ook erg slap. (hij blijft dus nergens op zijn plaats)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07 03:17
ik heb ff een schoonmaak vraagje omdat mijn dochter die nogal heel onzuinig omgaat met haar DS :P willen veel spellen niet meer werken omdat ik denk dat de contacten binnen in de ds helemaal vuil zijn(hoe ze het voor elkaar krijgt vraagt het me niet :) kinderen slopen alles hier)

is er een manier om het weer een beetje schoon te krijgen zodat de spellen het weer doen

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
tntkiller schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 10:47:
ik heb ff een schoonmaak vraagje omdat mijn dochter die nogal heel onzuinig omgaat met haar DS :P willen veel spellen niet meer werken omdat ik denk dat de contacten binnen in de ds helemaal vuil zijn(hoe ze het voor elkaar krijgt vraagt het me niet :) kinderen slopen alles hier)

is er een manier om het weer een beetje schoon te krijgen zodat de spellen het weer doen
Beetje WD40 op één van de carts en die vervolgens meerdere malen in/uit de DS doen om de contacten te reinigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07 03:17
Exorcist schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 10:51:
[...]

Beetje WD40 op één van de carts en die vervolgens meerdere malen in/uit de DS doen om de contacten te reinigen.
bedankt, dat gaan we proberen :)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-07 12:33

rCk

Mensen ik zit met een vraag, mijn broertje en ik zijn weer eens begonnen met Pokemon, hij met diamond ik met pearl. Maar nu willen we traden (voor Golem en Kadabra e.a.).. Alleen we kunnen niet tegelijk op hetzelfde Acces Point. Wat moet ik hieraan doen zodat het wel werkt? [Zijn maar 2 draadloze netwerken hier in de buurt, en die van de buren daar zit een wachtwoord op, dus dat werkt jammer genoeg niet :(]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Huh, je kan toch gewoon traden via wifi hoor dus gewoon bij elkaar in de ruimte zijn en je kan traden.

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 11:58

Zeror

Ik Henk 'm!

rCk schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 15:50:
Mensen ik zit met een vraag, mijn broertje en ik zijn weer eens begonnen met Pokemon, hij met diamond ik met pearl. Maar nu willen we traden (voor Golem en Kadabra e.a.).. Alleen we kunnen niet tegelijk op hetzelfde Acces Point. Wat moet ik hieraan doen zodat het wel werkt? [Zijn maar 2 draadloze netwerken hier in de buurt, en die van de buren daar zit een wachtwoord op, dus dat werkt jammer genoeg niet :(]
Wat loop jij nu te brabbelen over access points? Die heb je helemaal niet nodig als een DS hebt. Ds heeft standaard wireless aanboord waarmee je met andere DS kan communiceren om bijv. een pokemon te traden.

Het probleem kan zijn dat je te dicht in de buurt zit van een elektrisch apparaat, dan werkt je wireless niet zo goed of helemaal niet. Als je daar wat afstand van neemt, dan zal het probleem ook weg zijn. Vertel eens wat meer over je situatie.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Sorry mensen, ik was iets totaal vergeten; ik dacht dus echt dat je over dat netwerk gaat, maar ik was vergeten dat je op de top floor dus gewoon via wireless tussen enkel de DSen kan traden, laat maar thanks anyways. :P Laten we het maar de dufheid na kerst noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-07 18:59
Ik hoop volgend jaar (klinkt ver weg..) weer van mijn zwarte DS lite te mogen genieten! Ik had hem (per ongeluk) gesloopt na een k*t potje mario basketbal. Verloren, duimen op het touchscreen en toen heb ik met mijn grote slimheid het onderste display gecracked. 2 grote zwarte vlekken die nog verder crushen als je er kracht op zet.

Tot vandaag niets meer met mijn spellen en met mijn R4 kunnen doen.. Maar er is hoop.. Ik heb op Ebay 3-4 dagen geleden geboden op een nieuw (onderste) lcd display, waarvan ik vanochtend heb vernomen dat hij met de verzekerde post vertrokken is uit Hong Kong :) Er zitten 2 speciale schroevendraaiers bij en gelukkig heb ik zelf nog wat miniatuur gereedschap. Heb al 15 verschillende how-to's gelezen en gezien en denk dat het me wel gaat lukken om het te repareren (en weer in elkaar te krijgen).

Zo niet, jammer dan. Dan wordt het kijken hoe hard ik mijn ds lite kan laten smashen op de wand voordat hij in stukjes valt :P

Schermpje kostte mij precies €1,04 en de verzekerde verzending was in totaal 11 euro. Dus voor 12 euro een nieuw scherm ipv 30 euro om het hier in NL te kopen. Ik zal hier posten of het gelukt is :)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-06 22:06
Weet iemand of rummikub voor de DS al uit is gebracht, of een datum wanneer deze in de winkels ligt?

Zijn de Kingston microSD kaartjes uit Japan nog steeds de beste of maakt het niet meer zoveel uit?

[ Voor 33% gewijzigd door cc12 op 29-12-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik heb ook nog een DS liggen. Doe er eigenlijk niets mee.
Mischien als Chinatown wars uitkomt.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-07 10:50

djidee

Mr. Slungel

Nou, mn dinnetje is jarig, en die had al veel over de DS gezien en gehoord, en mevrouw wou er wel 1 voor haar verjaardag (7 jan. as). Nou, vooruit...

Wij naar de Saturn in Groningen, die hadden alleen een 140 stuks roze DS'en op voorraad (2 weken geleden hadden ze alle kleuren nog :X ). En ze wil absoluut geen roze. Het spel wat ze wou (van tv, professor Layton) was ook niet op voorraad. Week 2 van 2009 zou er weer een levering komen. Goed auto gepakt, dan maar naar de Mediamarkt in Groningen toe. Daar idem, veel roze op voorraad, geen enkele andere, en ook dat spel niet. Oke, dan houd het op. Gevolg: Dinnetje chag (en ze is nog niet eens jarig) en dus maar online kijken.

Gister vanaf mijn werk (ja, moest oudjaarsdag werken :( ) nog even naar de mediamarkt in Leeuwarden gereden, en daar hadden ze hem wel. En het betreffende spelletje ook! Dus met een rode DSlite en het spel naar huis. Dinnetje blij, en afblijven tot 7 jan. >:) . Dinnetje minder blij (gemenerik etc. :+ ) Leg maar mooi op de kast ofzo... Vanochtend wederom een poging, mag ik? (met van die oogies die je niet kan weigeren), dus voorruit. Heb dr nog niet weer gehoord/gezien vandaag. Zit op de bank met de DSlite. What have I done :9 _/-\o_ Nu alleen nog mijn modem opnieuw instellen om de beveiliging naar wep te krijgen.

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Layton is een grote hit. Ik heb meerdere mensen om me heen maanden terug dat spel laten spelen, en die gasten hebben ook een DS voor het meisje gekocht met Layton erbij.

Mijn vriendin vond het ook erg geslaagd, moesten af en toe wel vechten om de DS..toch maar 's een Lite erbij kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Mensen, na een ruim jaar best wel flink gebruik gemaakt te hebben van de DS. Begint mijn onderste schermpje al wat gebruikssporen te vertonen...Nu is mijn vraag, kan ik nu ook nog zon beschermingsplaatje erop doen? Is het dan gewoon vlak, of kan je dan nog steeds het voelen? Aangezien op sommige plekken het niet helemaal vloeiend gaat met 't schermpje, en zulke dingen irriteren mij :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 18:46
Wanneer komen eigenlijk de andere delen van Layton uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Weet iemand hoe het zit met douanekosten voor bestellingen bij DE in Belgie? Volgens http://fiscus.fgov.be/interfdanl/nl/citizens/wagen.htm#B ben ik tot 22eur vrijgesteld, maar als de waarde in $ is, hoe is de omrekening dan? En hoeveel % btw is dit? Gewoon 21?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32
Vroeger had je voor de GameBoy van die losse hardware add-ons zoals een vergrootglas en een mini joystick. Nu wil ik voor mijn DS ook een mini joystick maar kan het helaas online nergens vinden. Bestaat er ook zoiets voor de Nintendo DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

ik wil misschien voor me DS zo'n 3 in 1 pack kopen. Met rumble extra geheugen en een GBA rom support. (kun je volgens mij een 1 GBA rom op zetten, soort r4) Maar nu vraag ik me af of dit het wel waard is. Rumble zit volgens mij in geen enkel spel behalve homebrew. Memory kan ik nog wel gebruiken voor dsorganise (internet) en die GBA slot zal ik ook niet veel gebruiken.

Zijn er tweakers die zo'n ding hebben en er tevreden over zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
qanar schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 09:40:
Weet iemand hoe het zit met douanekosten voor bestellingen bij DE in Belgie? Volgens http://fiscus.fgov.be/interfdanl/nl/citizens/wagen.htm#B ben ik tot 22eur vrijgesteld, maar als de waarde in $ is, hoe is de omrekening dan? En hoeveel % btw is dit? Gewoon 21?
Binnen de EU betaal je geen douanekosten.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Volgens mij bedoelt qanar van DE naar belgie. DE zit dacht ik in hong kong.

Volgens mij moet je het bedrag eerst gewoon omrekenen. 22 euro is 29,33 dollar. Dus daar onder betaal je geen douanekosten. (inclusief verzend kosten lijkt mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Bumpje na enkele dagen;
'Mensen, na een ruim jaar best wel flink gebruik gemaakt te hebben van de DS. Begint mijn onderste schermpje al wat gebruikssporen te vertonen...Nu is mijn vraag, kan ik nu ook nog zon beschermingsplaatje erop doen? Is het dan gewoon vlak, of kan je dan nog steeds het voelen? Aangezien op sommige plekken het niet helemaal vloeiend gaat met 't schermpje, en zulke dingen irriteren mij :P.' Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Het bescherm laagje is enkel een dun laagje plastic, alle bobbeltjes en vuiltjes die er tussen zitten irriteren enorm. (zie het als tekenen met zandkorrels onder je papier) Je kunt beter even nintendo bellen of als je durft een los scherm van DE halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Borgoth schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:25:
ik wil misschien voor me DS zo'n 3 in 1 pack kopen. Met rumble extra geheugen en een GBA rom support. (kun je volgens mij een 1 GBA rom op zetten, soort r4) Maar nu vraag ik me af of dit het wel waard is. Rumble zit volgens mij in geen enkel spel behalve homebrew. Memory kan ik nog wel gebruiken voor dsorganise (internet) en die GBA slot zal ik ook niet veel gebruiken.

Er zijn best veel retail spellen die rumble ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Borgoth schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:40:

Volgens mij moet je het bedrag eerst gewoon omrekenen. 22 euro is 29,33 dollar. Dus daar onder betaal je geen douanekosten. (inclusief verzend kosten lijkt mij)
22 euro exclusief verzendkosten. Maar lange na worden niet alle pakketjes gecontroleerd, ook kun je hem als 'gift' met een lage waarde van bijv. 20 dollar laten versturen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Borgoth schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:40:

ok... op hoop van zegen dan maar... Ooit eens een bordspel gehad van iemand in US en mooi 12€ kunnen betalen aan postbode voor douane... Wou ik niet meer voorhebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 13:27
scribblenauts wordt de shit, echt, het idee is ubertof, je schrijft woorden en het verschijnt als bruikbaar iets op je scherm, zoek maar op youtube, staat wel wat op. Moet vet worden, ik hoop dat de hoge verwachting word gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

Borgoth schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:25:

ik heb het zelf, en ben nog geen (leuk) spel tegen gekomen dat rumble ondersteund
verder vind ik die rumble ook niet echt de moeite waard als je het voelt

De GBA support (daar heb ik het voor gehaald) is wel weer leuk, je kan gewoon zoveel gba roms op de flashkaart zetten (het moet dus samen met een flashkaart gebruikt worden) en gewoon spelen

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Die 3in1 pack zit dus ook een microSD slot op? Of moet je die op je R4 zetten en is die pack alleen "vertaler". Want origineel kan de DS geen GBA roms lezen vanaf slot-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

er zit geen micro sd slot op de ezflash, dus games moeten vanaf een flashkaart (r4) op de ezflash geladen worden voor je kan spelen.

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

qanar schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:06:
[...]

ok... op hoop van zegen dan maar... Ooit eens een bordspel gehad van iemand in US en mooi 12€ kunnen betalen aan postbode voor douane... Wou ik niet meer voorhebben :-)
* Zeror heeft voor zulk soort gevallen een prima oplossing. Werkt helaas niet voor iedereen.
Ik heb namelijk familie aan de andere kant van de oceaan. Dus als ik een keertje iets nodig heb uit de USA, dan laat ik het mijn familie meebrengen als ze hier naartoe komen. Op deze manier al heel wat eurootjes kunnen besparen. Soms tot meer dan 200 euro verschil.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zit net ff Lord of the Rings Conquest te spelen. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat deze game het goed zal doen. De game is echt supervet. Topdown 3d aanzicht. Keuze uit verschillende classes. Dit is echt een goeie action adventure waar de DS trots op mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Is er iets bekend of de tweede en derde Layton ook naar het engels vertaald worden?

Vond het eerste spelletje echt wel leuk :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

DarkX schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:14:
Is er iets bekend of de tweede en derde Layton ook naar het engels vertaald worden?

Vond het eerste spelletje echt wel leuk :)
De tweede heeft als subtitel iets als Pandora's Box en verschijnt in 2009 in Europa. Het gaat alleen nog wel een tijdje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-04 00:29
Zie net; New Super Mario Bros

Is die game wat?

[ Voor 25% gewijzigd door TheZeroorez op 27-01-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

pgerrits schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:38:
Zie net; New Super Mario Bros voor 29,95 bij www.mediaoffer.nl

Is die game wat?
Nou ligt eraan. Als je van de klassieke 2d mario games houdt dan is dit wel een aanradertje, verwacht je iets mario64/SMG achtigs dan zit je hierbij fout :)

Het is gewoon een hele goeie back to basic mario :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-04 00:29
DarkX schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:40:
[...]

Nou ligt eraan. Als je van de klassieke 2d mario games houdt dan is dit wel een aanradertje, verwacht je iets mario64/SMG achtigs dan zit je hierbij fout :)

Het is gewoon een hele goeie back to basic mario :)
Ok. Nou vind het wel leuk om weer eens te doen. Prijs lijkt me in ieder geval goed. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

pgerrits schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:43:
[...]

Ok. Nou vind het wel leuk om weer eens te doen. Prijs lijkt me in ieder geval goed. Bedankt :)
In z'n genre is ie gewoon echt goed. Check ook maar wat reviews, de grote sites gaven meestal tussen de 90 en 100 qua score:
http://www.metacritic.com...ew%20super%20mario%20bros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272691

Dinsdag heb ik eindelijk ook een ds gekocht(rood) en bevalt met prima. Paar games erbij en ik ben nu wel even zoet.
Maar nu heb ik paar kleine vraagjes:
1. Is het handiger om screenprotectors op de screens te doen of is dit niet nodig;
2. Zo ja welke screenprotectors raden jullie dan aan;
3.En ik dacht ook om een case erbij te kopen zodat de buitenkant natuurlijk ook niet beschadigd, hebben jullie hierbij ook een aanrader(liefst is stevig maar wat toch niet veel ruimte inneemt want er hoeft alleen een ds in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Anoniem: 272691 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:31:
Dinsdag heb ik eindelijk ook een ds gekocht(rood) en bevalt met prima. Paar games erbij en ik ben nu wel even zoet.
Maar nu heb ik paar kleine vraagjes:
1. Is het handiger om screenprotectors op de screens te doen of is dit niet nodig;
Zolang je jouw DS gewoon dicht laat als hem niet gebruikt en verder gewoon normaal met je schermpjes omgaat, heb je in principe geen screen protector nodig.
Het is zelfs zo dat als je op je touch screen 'krassen' ziet komen dat dit eerder gewoon vettig is dan dat het een kras is. Doekje erover en het is weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Screenprotector voor je touchscreen is sterk aan te raden. Geloof me, na een jaar ben je blij dat je dat scherm er gewoon af kan pellen en er een nieuw op kan kleven ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Boeboe schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:34:
Screenprotector voor je touchscreen is sterk aan te raden. Geloof me, na een jaar ben je blij dat je dat scherm er gewoon af kan pellen en er een nieuw op kan kleven ;)
Als je gewoon voorzichtig bent lijkt me er niets aan de hand

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Mijn DS scherm is ondankt het niet gebruiken van een screenprotector nog een in een (vrijwel) perfecte staat. Ik heb wel van die hori dingen liggen maar ben er te lui voor om te op te plakken. Vooral aan te raden als je of andere mensen erop laat spelen of als je zeer touchscreenintensieve spelletjes speelt (EBA, Wario Ware etc.).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Even een lichtelijke off topic vraag.

Ik heb onlangs pokemon silver voor de gameboy verkocht op marktplaats voor 12 euro. Heeft bij mij jaren in de kast gelegen in het originele doosje en naar mijn weten is er ook helemaal niks mis mee (helaas niet getest :().

Maar nu beweerd zij dat de game wel werkt, maar dat ze het spel niet kan saven :S. Meteen aangeraden om alles schoon te blazen, maar is dit niet wat vreemd? Dat de game dus wel werkt, maar je niet kan saven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-07 20:26
ronwiel schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:31:
Even een lichtelijke off topic vraag.

Ik heb onlangs pokemon silver voor de gameboy verkocht op marktplaats voor 12 euro. Heeft bij mij jaren in de kast gelegen in het originele doosje en naar mijn weten is er ook helemaal niks mis mee (helaas niet getest :().

Maar nu beweerd zij dat de game wel werkt, maar dat ze het spel niet kan saven :S. Meteen aangeraden om alles schoon te blazen, maar is dit niet wat vreemd? Dat de game dus wel werkt, maar je niet kan saven?
Is niet vreemd, gebeurd altijd bij oudere spellen. De batterij in de cartridge is leeg (knoopcel batterij). Zodra het stroom eraf gaat is alles dus weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Cubic X schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:33:
[...]

Is niet vreemd, gebeurd altijd bij oudere spellen. De batterij in de cartridge is leeg (knoopcel batterij). Zodra het stroom eraf gaat is alles dus weg :)
O, het komt dus vaker voor :). Maar hoe kan het dan dat een originele Links Awakening die 10 jaar ouder is, nog wel mijn savegame herkent :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Mijn Links Awakening is dood wat savegames betreft hoor. Je moet wat geluk hebben: als ze nu nog geen alzheimer hebben zullen ze dat gegarandeerd een van de volgende jaren krijgen ;)
(om die reden hoor je imo ook niet te klagen over gebrekkige savegame mogelijkheid in antieke gameboy games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Crap. Castlevania Order of Ecclesia heeft het voor elkaar gekregen om mij uren aan stuk door de gamen :P
Damn, wat verslavend spel is dat zeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ik ben blij dat ik Castlevania eerst een keer gedownt heb om te kijken wat het is. Nadat ik tig keer dood ging bij die zwevende hersenzuigoctopusssen heb ik het er weer afgegooid. Niet mijn game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-07 10:37
Misschien interessant voor de RPG-liefhebbers op dit forum: Chrono Trigger voor minder dan twee tientjes in de pre-order bij Play.com! Klik

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145810

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:43:
Mijn DS scherm is ondankt het niet gebruiken van een screenprotector nog een in een (vrijwel) perfecte staat. Ik heb wel van die hori dingen liggen maar ben er te lui voor om te op te plakken. Vooral aan te raden als je of andere mensen erop laat spelen of als je zeer touchscreenintensieve spelletjes speelt (EBA, Wario Ware etc.).
Wat ik me ook afvraag... hoe krijgen mensen het voor elkaar het bovenste scherm kapot te maken, daar zit je vrijwel nooit aan eigenlijk... je onderste scherm gebruik je altijd voor het touchscreen...
Hoe krijgen ze het bovenste gedeelte kapot?

En screenprotector is niet noodzakelijk als je normaal met de DS omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06 00:03
Dat is het punt he, sommige mensen gaan gewoon als een tamme met hun spullen om, die weten dingen nog te slopen als het van gewapend beton zou zijn gemaakt.

Chrono trigger is veder zeker aan te raden. Ik ben hem ook aan het spelen. Niet op de DS, maar op mijn Wii (De DS versie is hier en daar een klein beetje anders kwa scripts enzo dacht ik) en het is gewoon een enorm vette game, zelfs vandaag de dag nog. Ook heel lang volgens mij, heb er nu meer dan 18 uur opzitten maar ik ben denk ergens halverwege (check af en toe gamefaq om te zien of ik niet iets oversla, en zit nu ergens halverwege de pagina van de guide).

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

DarkX schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 19:28:
Ik ben blij dat ik Castlevania eerst een keer gedownt heb om te kijken wat het is. Nadat ik tig keer dood ging bij die zwevende hersenzuigoctopusssen heb ik het er weer afgegooid. Niet mijn game :P
Dat zijn idd kut beesten. Zelfs als je in een wat verder level en zelf al wat levels hoger bent is het nog steeds erg kutbeest :/ . Maargoed met een glyph union is dat geen probleem, dan zijn ze met 1 hit dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

Kooj1980 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 19:36:
Misschien interessant voor de RPG-liefhebbers op dit forum: Chrono Trigger voor minder dan twee tientjes in de pre-order bij Play.com! Klik
Thanks voor de link, nou weet ik waar ik CT ga bestellen :)

edit:
Helaas, de prijs is weer gewijzigd naar 32.49 euro ;( :(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 26-01-2009 16:08 ]

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-07 10:37
Voor de mensen die Chrono Trigger in de preorder hadden gemist bij Play.com: dit keer is GTA - China Town Wars aan de beurt: €23.49.

Ik ga weer verder met Chrono Trigger. Het zit allemaal nog net zo goed in elkaar als ik me herinnerde van die weekends dat ik het spel huurde bij de videotheek in die gouden jaren '90... Waarom ik mijn SNES ooit heb verkocht... :(

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

90710

De DSi is aangekondigd! 3 april ligt hij in de winkels.
http://wiids.nl/article.php?id=28889

• DarkX

DarkX

Ik?

90710 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:40:
Ben ik de enige die daar totaal niet voor warmloopt?

Backward en guitar hero compatibility opgeven voor een lousy camera?

Je bent niet de enige. Zolang m'n "oude" ds lite nog blijft werken ga ik hem echt niet vervangen, kost te veel en te weinig interessante extra opties waar ik geen gebruik van ga maken.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 19-02-2009 12:32 ]

90710

+ sd slot, + DSiWare en volgens mij valt het nog wel mee met die "lousy" camera. Oké het is geen echte digitale camera, maar vast wel beter dan menig telefoon.

• boe2
  • Niet online
DarkX schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:11:
[...]

Ik speel te frequent nog GBA games (rythm tengoku en FF6) om mijn gba slot op te geven. Om die reden wil ik hem ook niet.

• DarkX

DarkX

Ik?

90710 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:20:
+ sd slot, + DSiWare en volgens mij valt het nog wel mee met die "lousy" camera. Oké het is geen echte digitale camera, maar vast wel beter dan menig telefoon.
Mja, dat DSiWare ben ik toch bang voor dat het van die leuke "check de leuke mogelijkheden van gek doen voor een camera" games worden. Net als dat ik bij de klassieke DS ook niet echt fan ben van alle kras/blaas/schreeuw spelletjes als warioware en liever een wat inhoudvoller spel heb, denk ik ook niet dat ik dit ga missen.

Maargoed, they might prove me wrong, vooralsnog loop ik er niet warm voor. En "beter dan een mobiele telefoon" is nogsteeds lousy :)

90710

Als hij foto's op 2x de DS resolutie maakt is het voor de DS al genoeg.

• DarkX

DarkX

Ik?

90710 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:35:
Als hij foto's op 2x de DS resolutie maakt is het voor de DS al genoeg.
Nouja, ze promoten hem ook als digicam, en dan is het gewoon niet waar. Voor de games is het natuurlijk wel voldoende, maar dan moet je zin hebben in die ps EYETOY achtige games. Hoeft verder niet over gediscussieerd te worden, IK vind het geen nuttige manier om de houdbaarheidsdatum van de DS te verlengen. Ieder z'n meug :P

Anoniem: 113793

DarkX schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:11:
[...]

Vergeet niet de lagere accuduur, wat voor mij de reden is om nee te zeggen.
Ik zie dit ook eerder als de DS Lite 0.9, maarja..

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-06 22:06
Wordt de productie van de DS Lite geleidelijk gestopt nu de DSi verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
De trailer van GTA: Chinatown wars is uit en het ziet er erg goed uit moet ik zeggen. Ook staat er wat gameplay hier : http://www.rockstargames....wars/view/video:hotwiring wat me persoonlijk over de streep heeft gehaald om 'm alvast te preorderen....

Hij is trouwens bij play.com maar 23 euro....

[ Voor 8% gewijzigd door Walkman op 27-02-2009 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds vanochtend Chrono Trigger aan het spelen, en man o man wat is het een lekker spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

90710 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:40:
En de DSi-R4-achtige kaartjes zijn NU al te krijgen ;)
Wat gaat dat toch snel altijd.

Voor de Dsi zelf heb ik nog een wat afwachtende houding. Ik heb een classic DS en die bevalt me nog steeds prima al heb ik wel DSlites gezien en het scherm daarvan is wel beter. Is het DSi-scherm NOG beter? (Ook bij bestaande DS-games?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Wtf? Ik lees dingen over Chrono Trigger? Gimme a break - echt :D ? Das mijn beste spel ever!

* Cassius rent naar winkel.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Anoniem: 279033 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:39:
[...]

Voor de Dsi zelf heb ik nog een wat afwachtende houding. Ik heb een classic DS en die bevalt me nog steeds prima al heb ik wel DSlites gezien en het scherm daarvan is wel beter. Is het DSi-scherm NOG beter? (Ook bij bestaande DS-games?)
De schermen zijn iets groter (zonder dat de resolutie veranderd is) maar verder is er weinig veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
De topicstart moet even geupdate worden, want de DSI is wel region locked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Nou... de DS ook eens weer onder het stof vandaan gehaald. Maar alom teleurstelling weer met Nintendo :(

De tweede game van Avatar was echt cool. Leuk om te spelen, toegegeven weinig touchscreen, maar vooruit. Wel goed gebruik gemaakt van de twee schermen.

Komt Avatar: Fire pas uit. Nou... alle gameplay weer omgegooid en foeilelijke graphics, want het moest natuurlijk weer meer naar 3D... :X

Nu lijkt het een beetje op Zelda en het vechtsysteem is zover ik nu heb gezien vrij ruk. Met Zelda kon je nog rondjes ronddraaien en een beetje tactiek toepassen, maar hier is het alleen tikken en soms met wat elements tegenstanders neerrossen.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Motrax schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:09:
Nou... de DS ook eens weer onder het stof vandaan gehaald. Maar alom teleurstelling weer met Nintendo :(

De tweede game van Avatar was echt cool. Leuk om te spelen, toegegeven weinig touchscreen, maar vooruit. Wel goed gebruik gemaakt van de twee schermen.

Komt Avatar: Fire pas uit. Nou... alle gameplay weer omgegooid en foeilelijke graphics, want het moest natuurlijk weer meer naar 3D... :X

Nu lijkt het een beetje op Zelda en het vechtsysteem is zover ik nu heb gezien vrij ruk. Met Zelda kon je nog rondjes ronddraaien en een beetje tactiek toepassen, maar hier is het alleen tikken en soms met wat elements tegenstanders neerrossen.
Buiten dat license games bijna altijd ruk zijn, en ik persoonlijk die 2e ook niks vond...

Waarom leg je de teleurstelling bij Nintendo neer? De game is van THQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

De teleurstelling die ik neerleg bij Nintendo is dat er maar weinig echt boeiende en echt goede spellen op de DS zijn. Dat verwijt ik Nintendo. Ik heb al genoeg miskopen gehad en ben niet voor niks overgestapt op bepaalde kaartjes...

Over Avatar specifiek, dat is dan weer THQ, dat is waar.

De eerste Avatar was wel aardig, maar de besturing was niet zo lekker als de tweede. Die was in alle opzichten heel goed te doen. Maar die 3e is weer totaal anders dan de 2e. Helaas en misleidend. Ik verwacht een gelijksoortig spel te kopen met eventueel wat verbeteringen, maar niet een totaal ander spel met toevallig een zelfde verhaal.

Wat vond je dan niet goed aan de tweede?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Motrax schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:23:
De teleurstelling die ik neerleg bij Nintendo is dat er maar weinig echt boeiende en echt goede spellen op de DS zijn. Dat verwijt ik Nintendo. Ik heb al genoeg miskopen gehad en ben niet voor niks overgestapt op bepaalde kaartjes...

Over Avatar specifiek, dat is dan weer THQ, dat is waar.

De eerste Avatar was wel aardig, maar de besturing was niet zo lekker als de tweede. Die was in alle opzichten heel goed te doen. Maar die 3e is weer totaal anders dan de 2e. Helaas en misleidend. Ik verwacht een gelijksoortig spel te kopen met eventueel wat verbeteringen, maar niet een totaal ander spel met toevallig een zelfde verhaal.

Wat vond je dan niet goed aan de tweede?
Nja, wat wel. Kort, simpel, saai, niet echt lekkere gameplay. Vond het maar een half afgerond ding.

Maar hoe wil je in godesnaam nintendo verwijten dat de games die door third party developers gemaakt worden niet jou ding zijn? Je zou hooguit kunnen verwijten dat er meer first party games moeten uitkomen ofzo.

Over licensed games gesproken, Dragonball voor de DS vind ik dan wel weer een leuke game, en dat terwijl ik helemaal geen dragonball fan ben :)

[ Voor 6% gewijzigd door DarkX op 27-02-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Mensen die overstappen op "bepaalde kaartjes" kunnen zowiso geen goede games apprecieren (en die appreciatie uiten doen ze al helemaal niet, jij hebt eigenlijk helemaal geen recht om te klagen). Dan ga je nog eens van die brakke franchise games spelen ook. Er komen nog steeds steengoede titels uit voor de DS. Deze maand hebben we Chrono Trigger gekregen. Professor Layton, DQ5 zijn ook 2 recente toppers.

Ik ga toch ook niet zeggen dat microsoft/sony een rotconsole gemaakt hebben omdat "kung fu panda" tegenviel en er wel meer van dat soort games op uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-07 00:07

mace

Sapere Aude

Anoniem: 279033 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:39:
[...]

Dat komt omdat de DSi in Japan al uit is.

Overigens, wat voor fascinatie hebben de mensen toch met de R4? Die kaart wordt niet meer gemaakt, alle R4's op de huidige markt zijn allemaal nep. Koop dan liever een DSTT, net zo goed en goedkoop ook.

[ Voor 33% gewijzigd door mace op 27-02-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkX schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:18:
[...]

Buiten dat license games bijna altijd ruk zijn, en ik persoonlijk die 2e ook niks vond...

Waarom leg je de teleurstelling bij Nintendo neer? De game is van THQ.
Had Nintendo rond de NES/SNES niet dat seal of quality wat ervoor zorgde dat er zo min mogelijk BS games op de console zouden komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-07 00:07

mace

Sapere Aude

Anoniem: 279033 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:43:
Had Nintendo rond de NES/SNES niet dat seal of quality wat ervoor zorgde dat er zo min mogelijk BS games op de console zouden komen?
Ja, dat hadden ze, maar dat was eerder zodat onafhankelijke developers geen kans hadden om spellen te maken want Nintendo had toen praktisch een monopolie op de gamesmarkt. De NES was oude hardware off-the-shelf en hartstikke goedkoop, en er was bijna geen concurrentie, ze lieten ook geen 3rd party games toe zonder de Nintento licensing. Ze hebben toen echt GROF geld verdiend.

[ Voor 20% gewijzigd door mace op 27-02-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cassius schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:45:
Wtf? Ik lees dingen over Chrono Trigger? Gimme a break - echt :D ? Das mijn beste spel ever!

* Cassius rent naar winkel.
Goedemiddag, was het koud onder die steen waar je onder lag? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Het Nintendo "Seal of Quality" wordt tegenwoordig idd te snel uitgegeven. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
90710 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:23:
Omdat die seal niets meer betekent dan dat het een door Nintendo toegelaten spel is. Vroegah had je van die ''illigale'' games zonder seal. Sowieso was de policy van Nintendo tijdens het snes tijdperk dat je als uitgever/ontwikkelaar maar een x aantal games per periode mocht uitbrengen. Op die manier moet je haast wel met wat fatsoenlijks komen als je echt wat wil verdienen. Tegenwoordig krijg je dat er allemaal natuurlijk niet meer doorheen want dan gaan ze gewoon naar de concurrent toe dus tegenwoordig mag je gewoon alles uitbrengen en die seal houd alleen in dat het door de QC van nintendo is gekomen in de zin van de game slaat niet om de 3 minuten vast en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

90710 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:23:
Seal of quality is ook afgeschaft, maar het betekende nooit meer als "bevat niets aanstootgevends, en werkt op correcte wijze met de hardware". Zegt niets over de kwaliteit verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Tegenwoordig te snel uitgegeven?

In het nes/gameboy tijdperk had ieder spel een "seal of quality" en om nu te zeggen dat dat allemaal goed was. De gemiddelde kwaliteit van spellen tegenwoordig ligt toch echt wel hoger als in de good old days. Wat overigens niet wil zeggen dat alle spellen tegenwoordig leuk zijn, dat zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Zoals ik al zei het SoQ is nooit meer geweest dan een sticker om te laten zien dat je met een door nintendo toegestaan product te maken had en niet met een spel uitgegeven zonder toestemming van Nintendo (zoals je die vroegah nog wel eens had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nintendo UK waarschuwt dat je het beste op tijd een DSi kan kopen gezien ze tekorten verwachten rond de kerst. Wellicht een slim idee om er 1 te kopen en deze rond kerst tegen grote winst te verkopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:32:
Nintendo UK waarschuwt dat je het beste op tijd een DSi kan kopen gezien ze tekorten verwachten rond de kerst. Wellicht een slim idee om er 1 te kopen en deze rond kerst tegen grote winst te verkopen....
Dat zeggen ze gewoon omdat ze er gewoon veel willen verkopen bij de launch en dit zal vast wel gaan gebeuren

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Het grappige is dat ik zeer tevreden ben over de DS, terwijl ik echt een bloedhekel heb aan mijn Wii (grootste console teleurstelling ooit voor mij). Dat komt omdat spellen als (oa) Phoenix Wright, Professor Layton, maar ook de Castlevania serie zich uitstekend lenen voor een handheld zonder graphics. En het pennetje is vaak een meerwaarde, of in elk geval geen verslechtering. Ik zou niet weten wat ik mis op de DS wat games betreft. Grafisch indrukwekkende spelen wil ik toch niet op een handheld spelen en dus pak ik daar de HD consoles voor. De PSP raak ik daardoor een stuk minder aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
* boe2 is 100% met Seamus :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
De DS prijs ik juist. Ik heb iedere console die bestaat en ooit bestaan heeft, en de DS is toch zeker niet de minste. De Wii daarentegen, staat stof te happen. Na Super Mario Galaxy, Zelda en SSMB zijn er in mijn ogen weinig toppers uitgekomen, her en der een (kleine) uitschieter als Day of Disaster daargelaten.

Nee, dan de DS; zoals gezegd Phoenix Wright, Professor Layton, New Super Mario Bros en tig spellen die ik zou kunnen opnoemen zorgen dat ik de DS een erg prettige handheld vind. De PSP raak ik net als de Wii vrijwel nooit aan.

De Xbox 360 en Nintendo DS staan hier het meest aan; de PS3 heb ik weer alleen voor exclusives op dat apparaat (LBP, Buzz) maar laat me verder redelijk koud.

Ik heb nog een oude DS en zal deze binnenkort met alle liefde vervangen voor een DS Lite. Ze hebben het verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247730

Ik heb een DS en vermaak me er nog steeds prima mee, te zeggen dat de DS alleen zwakke games heeft omdat je alleen avatar speelt is erg kort door de bocht op zijn zachtst gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slasher schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:34:
[...]

Dat zeggen ze gewoon omdat ze er gewoon veel willen verkopen bij de launch en dit zal vast wel gaan gebeuren
Nou gezien de leveringsproblemen van de DS en de Wii de eerste jaren weet ik dat zo net nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zie net deze game in een mailtje van gamespot staan:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/bigboxshots/1/943161_103132_front.jpg

Ik zie een Toki Tori kloon toen ik het filmpje ervan zag.
Iemand die hem al gespeeld heeft? Het spel ziet er namelijk best geinig uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 04-03-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Mijn Nintendo DS-lijst van goede / leuke games:

Anders plaatsje even meters aan nutteloze plaatjes :s

Erg handig om spellen uit testen:
- Nintendo DS verslaafde schoonfamilie
- 12 vrienden die dat ook zijn
- en eBay om goedkoop games te kopen

[ Voor 84% gewijzigd door TheZeroorez op 06-03-2009 18:52 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

hahahahahahah wat een cover
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/21a0pvk.jpg

ik krijg gewoon spontaan zin om het NIET te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hahaha neejoh is 'n vet spel, net als de Time Machines games op de PC! Helemaal top!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Maar het is niet zo leuk als TIM, the incredible machine. Op internet lees je veel dat dit de nieuwe TIM is, maar ik vind dat dit er lang niet aan tipt.

Video games hero is een leuke homebrew versie van guitar hero ds. Je kunt de guitar clip-on van de echte versie gebruiken en er zitten een hoop bekende nummers en een hoop soundtracks van spellen in. (soort van 8-bit versie, dat dan wel) ik heb hem nu bijna uit gespeeld en moet zeggen dat het een goed spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

CLB schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 18:33:
Hahaha neejoh is 'n vet spel, net als de Time Machines games op de PC! Helemaal top!!
offtopic:
Ik kom jou echt overal tegen he? Zune topics, DS topics, patserige jongens topics ;)

Borgoth vette tip, ga ik nu downloaden :)

[ Voor 7% gewijzigd door apNia op 06-03-2009 21:31 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste