Ik had hem sinds 2005, verleden jaar een DSi gekocht. De oude DS ligt bij mn vriendin in d'r nachtkastje.Heraclius schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:45:
Ben nu lekker bezig met The Legend of Zelda: Spirit Tracks op m'n DS phat!
Zijn er eigenlijk nog meer mensen met zo'n ding?
Was een van de eerste met deze DS en kort na de release verscheen alweer de DS Lite.
[afbeelding]
Ik heb ook nog een DS Phat thuis liggen. Gebruik hem voornamelijk tijdens de vakantie periodes.
Tijdens mijn vakantie in Italie vorig jaar heb ik toch wel meer dan 25/30 uur Final Fantasy Tactics A2 gespeeld als mijn vriendin een siesta aan het houden was.
Tijdens mijn vakantie in Italie vorig jaar heb ik toch wel meer dan 25/30 uur Final Fantasy Tactics A2 gespeeld als mijn vriendin een siesta aan het houden was.
Anoniem: 338511
ik heb een phat DS en ben er blij mee. Die vierpuntsdruktoets hadden ze bij de opvolgers nooit moeten vervangen.
Ik heb er zelfs nog een phat ds via nintendo met sterrenpunten gekocht 2 weken voor de officiele release.. maar niet alles is er nog op te spellen. Het touch screen is niet zo gevoelig meer zodat bijv. guitar hero niet goed pakt. Ook is hij bijna niet meer te calibreren. Uiteindelijk toch een lite aangeschaft en die bevalt toch wel beter door het heldere scherm. Ik sla de i(xl) over en wacht nu op de3ds.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik heb ongeveer 4 maanden na de originele release van de DS een Phat DS gekocht. Deze is na ongeveer 1.5/2 jaar gejat.. Van de verzekering kreeg ik maar 100 euro terug (van de originele 145 euro) hier heb ik 29 euro bij gestopt en een DS lite + R4 gekocht. Ik vind nog steeds de oude DS qua ligging in de handen een stuk beter.
(PS: Ik heb alleen de spellen gejat waren -Mario kart & Animal Crossing - op mijn R4 staan. Verder alleen maar Homebrew en de spellen die ik ook officieel gekocht heb in een winkel erop)
Edit: Mn DS vind ik nog wel gein voor vermaak af en toe, maar met handhelds heb ik het eigenlijk helemaal gehad...
GBA -> DS -> Xbox-360 -> PC is hoe het is gegaan hoe ik game... Voornamelijk de xbox laat ik steeds vaker staan voor wat hij is, omdat ik nu op de PC games veel soepeler speel op een stuk hogere res.
(PS: Ik heb alleen de spellen gejat waren -Mario kart & Animal Crossing - op mijn R4 staan. Verder alleen maar Homebrew en de spellen die ik ook officieel gekocht heb in een winkel erop)
Edit: Mn DS vind ik nog wel gein voor vermaak af en toe, maar met handhelds heb ik het eigenlijk helemaal gehad...
GBA -> DS -> Xbox-360 -> PC is hoe het is gegaan hoe ik game... Voornamelijk de xbox laat ik steeds vaker staan voor wat hij is, omdat ik nu op de PC games veel soepeler speel op een stuk hogere res.
[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 21-06-2010 23:08 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Mij DSi XL is als het goed is ondertussen wel bij nintendo. Ik hoop van harte dat deze terug is vóór de reis naar Hawaii. Alhoewel ik mijn DS Phat natuurlijk nog heb.
Wat ik wel minder vind is het ontbreken van het GBA slot. Ik kan dus die spellen niet meer spelen.
Aan de ene kant zit ik nog te denken om een eBook Reader aan te schaffen, aan de andere kant kan dit ook op de DS met de Acekard (of R4 of whatever). Alhoewel DSReader het niet doet met de laatste firmware. Ik hoop dat ze dit oplossen aangezien de schermen groot genoeg zijn.
Wat ik wel minder vind is het ontbreken van het GBA slot. Ik kan dus die spellen niet meer spelen.
Aan de ene kant zit ik nog te denken om een eBook Reader aan te schaffen, aan de andere kant kan dit ook op de DS met de Acekard (of R4 of whatever). Alhoewel DSReader het niet doet met de laatste firmware. Ik hoop dat ze dit oplossen aangezien de schermen groot genoeg zijn.
Ik heb net voor €10 Walk With Me gehaald bij de FRS. Eens kijken of dat wat is, voor dat bedrag kan ik er niet echt een buil aan vallen dacht ik.
M'n eigenlijke beweging (fietsen) zal hij wel niet echt oppikken, maar wie weet is het wat.
M'n eigenlijke beweging (fietsen) zal hij wel niet echt oppikken, maar wie weet is het wat.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ik heb samen met mijn vriendin veel fun gehad met Walk With me. Je word er heel bewust van als je hem gewoon altijd in je broek hebt zitten (of je jas, schoudertas) elke dag even ir-synchen met het spel en je ziet mooi hoe lang je soms stil zit achter een pcTarin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:59:
Ik heb net voor €10 Walk With Me gehaald bij de FRS. Eens kijken of dat wat is, voor dat bedrag kan ik er niet echt een buil aan vallen dacht ik.
Op een gegeven moment ben ik mijn tellertje kwijtgeraakt (ergens laten liggen toen ik het water in ging en hem even aan de kant legde) en heb ik het nooit meer aangeraakt. Vond het niet leuk om weer overnieuw te beginnen. Laatst wel weer opgepikt voor een tientje bij de FRS.. goedkoper dan zon tellertje los te kopen.
This space is occupied
Ze hadden ook losse tellertjes voor €5. Spel is blijkbaar nooit aangeslagen?
Ik ben best wel statistiekjes-fan (heb een half jaar m'n woon-werk-fietsroute met een hartslagmeter met PC-koppeling gedaan), dus ik ga er wel lol mee hebben denk ik. Alleen de koppeling om je Mii uit het Wii-kanaal te kopieren vond ik al briljant uitgevoerd.
Ik ben best wel statistiekjes-fan (heb een half jaar m'n woon-werk-fietsroute met een hartslagmeter met PC-koppeling gedaan), dus ik ga er wel lol mee hebben denk ik. Alleen de koppeling om je Mii uit het Wii-kanaal te kopieren vond ik al briljant uitgevoerd.
[ Voor 67% gewijzigd door Tarin op 24-06-2010 19:04 ]
De losse tellertjes waren 15 tot 20 euro in vrijwel elke winkels. Pas nu zijn ze in veel winkels afgeprijsd naar 10 of 5 euro, maar veel zie je ze niet.Tarin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:02:
Ze hadden ook losse tellertjes voor €5. Spel is blijkbaar nooit aangeslagen?
This space is occupied
Wij hadden eerst zo'n teller gekocht voor 5 euro (R4), maar uiteraard werkt dat niet. Was eerder om het te testen of het spel wel wat was.
Uiteindelijk voor een tientje ook een jaar geleden bij de FRS het spel gekocht. Ook wij konden het niet laten liggen. Na 120 dagen nog steeds trouw mee. Alhoewel ik moet zeggen dat we vaak alleen even syncen en niet de spelletjes doen. Eens in de zoveel tijd doen we de spelletje en uiteraard iedere zondag minimaal online syncen. Mars komt maar niet dichterbij
Uiteindelijk voor een tientje ook een jaar geleden bij de FRS het spel gekocht. Ook wij konden het niet laten liggen. Na 120 dagen nog steeds trouw mee. Alhoewel ik moet zeggen dat we vaak alleen even syncen en niet de spelletjes doen. Eens in de zoveel tijd doen we de spelletje en uiteraard iedere zondag minimaal online syncen. Mars komt maar niet dichterbij
Wat wel jammer is dat wanneer je alles hebt 'uitgelopen' de lol er dan wel vanaf is.
+1 , dat is het enige wat me irriteert aan m'n DSI XLAnoniem: 338511 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:21:
ik heb een phat DS en ben er blij mee. Die vierpuntsdruktoets hadden ze bij de opvolgers nooit moeten vervangen.
Anoniem: 363598
Ik heb nog een DS fat en ik gebruik hem soms. Ik speel voornamelijk spellen als Mario Kart DS en Tetris DS om lekker Japannertjes in te kunnen maken via WiFi. Ook speelde ik een lange tijd strategisch Pokémon en kon ik me vermaken met Elite Beat Agents en de twee Japanse versies daarvan (Osu Tatakae Ouendan 1 en 2). Echte aanraders vind ik Super Mario 64 DS, Mario Kart DS, New! Super Mario Bros., Pokémon Diamond/Pearl/HG/SS en Elite Beat Agents. Ik zag niet zo veel reden om toendertijd een DS Lite aan te schaffen en ook niet om een DSi (XL) aan te schaffen. Ik wacht daarom ook vol smart op de Nintendo 3DS die er aan gaat komen
Overmorgen ben ik ook een trotse eigenaar van een DSi
Gelijk : Professor Layton en de Doos van Pandora erbij besteld.
Ik ben zeer benieuwd hoe mijn ervaring is met de DSI. Mijn broer heeft een DS Phat maar ik leende hem haast nooit.
Gelijk : Professor Layton en de Doos van Pandora erbij besteld.
Ik ben zeer benieuwd hoe mijn ervaring is met de DSI. Mijn broer heeft een DS Phat maar ik leende hem haast nooit.
Sinds een paar dagen mijn DSi XL weer terug.
Uiteraard natuurlijk geen screenprotector er meer op.
Maar goed, voor 4 euro bij de MM een nieuwe gekocht en moet deze er nog op zetten.
Ook hier zit lichtelijk speling in. Ik ga het er voorlopig mee doen. Zie wel of het erger wordt.
Dat is eigenlijk het grootste probleem wat ik heb met de DSi XL. Het scherm is lijkt me te zwaar voor de scharnieren. Voor de rest vind ik het een pracht apparaat.
Heb (ja, foei) een download van die 100 boeken cartridge. Kan deze echt nergens vinden behalve op Amazon. Daarnaast nog een aantal andere boeken en die serie waarbij je een boekspel speelt. Had er vroeger een Nintendo versie van. Echt super leuk. Deze zijn overigens echt gratis.
Uiteraard natuurlijk geen screenprotector er meer op.
Maar goed, voor 4 euro bij de MM een nieuwe gekocht en moet deze er nog op zetten.
Ook hier zit lichtelijk speling in. Ik ga het er voorlopig mee doen. Zie wel of het erger wordt.
Dat is eigenlijk het grootste probleem wat ik heb met de DSi XL. Het scherm is lijkt me te zwaar voor de scharnieren. Voor de rest vind ik het een pracht apparaat.
Heb (ja, foei) een download van die 100 boeken cartridge. Kan deze echt nergens vinden behalve op Amazon. Daarnaast nog een aantal andere boeken en die serie waarbij je een boekspel speelt. Had er vroeger een Nintendo versie van. Echt super leuk. Deze zijn overigens echt gratis.
Ik heb een vraag over de DSI. Hoe kan ik meerdere gebruikersprofielen maken op de DSI? Op de DS Phat kon i dit wel doen maar op de DSI kan ik het niet vinden. Mijn familie gaat de DS veel gebruiken en het zou erg handig zijn. Ik heb al google en Nintendo.nl raadpleegt maar ik kan het nergens vinden.
Edit : Al gevonden, kan alleen in spellen en niet in de DS zelf
Edit : Al gevonden, kan alleen in spellen en niet in de DS zelf
[ Voor 10% gewijzigd door Rockvee2 op 10-07-2010 15:22 ]
Dragon Quest 9 review op gametrailers.com
Dit spel ziet er echt heerlijk uit! Spijtig dat door de DS het doelpubliek wat beperkt blijft, anders had ik een apart topic hiervoor aangemaakt. Vergeet Final Fantasy, DIT is hoe een jrpg hoort te zijn
Dit spel ziet er echt heerlijk uit! Spijtig dat door de DS het doelpubliek wat beperkt blijft, anders had ik een apart topic hiervoor aangemaakt. Vergeet Final Fantasy, DIT is hoe een jrpg hoort te zijn
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Kopen van een R4 kaartje in neem ik aan niet illegaal, tenzij je deze gebruikt om illegaal games erop te zetten?
Zijn er nog webwinkels waar je de R4 kaartje kan kopen? zoja waar? Er zijn meerdere sites maar geen idee welke legitiem is. Is het niet toegestaan om hier na te vragen mijn excuses hiervoor.
Zijn er nog webwinkels waar je de R4 kaartje kan kopen? zoja waar? Er zijn meerdere sites maar geen idee welke legitiem is. Is het niet toegestaan om hier na te vragen mijn excuses hiervoor.
Voor zover ik weet schaad je geen rechten mits je de R4 gebruikt voor homebrew en dergelijke dingen. Alleen, hoeveel mensen die beweren dat te doen, doen dat nou ook daadwerkelijk ?
ik denk dat dat het min of meer is tegenwoordig, als iedereen die een R4 kocht vrolijk aan de homebrew zou gaan zou nintendo wel met iets anders komen dan allemaal juridisch gezeur en dergelijke.
Door al die zaken die nu spelen ga ik je helaas geen websites aanbevelen, weet namelijk dus echt niet meer of een R4 helpen kopen nou wel of niet nog onder de policy valt, sorry
ik denk dat dat het min of meer is tegenwoordig, als iedereen die een R4 kocht vrolijk aan de homebrew zou gaan zou nintendo wel met iets anders komen dan allemaal juridisch gezeur en dergelijke.
Door al die zaken die nu spelen ga ik je helaas geen websites aanbevelen, weet namelijk dus echt niet meer of een R4 helpen kopen nou wel of niet nog onder de policy valt, sorry
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Precies! Ik heb hier een R4 kaartje, met alleen homebrew, muziek en spellen die ik ook echt gekocht heb (en dus de originele doosjes van heb) puur uit gemakzucht. Heb Nintendo zelfs een keer gemailed om te vragen of het toegestaan is om een spel wat je zelf bezit te downloaden om op bijv een emulator of R4 kaart te spelen, dit is gewoon toegestaan kreeg ik terug.
Elke DSi XL heeft speling in het scherm en dit is ook vrij logisch want het zware scherm zou anders af kunnen breken als die speling er niet zat. Dit is dus volkomen normaal en hier hoef je je dan ook geen zorgen om te makenArunia schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:32:
Art Academy gekocht, wat een leuke en nuttige applicatie en de prijs van 30 euro is zeer redelijk. Wel even een grote DSxl styles (formaat balpen) gekocht
en tekenen maar.
Ook nog EBA gekocht voor het vreemde bedrag van 5.64. Ook een leuke titel, jammer dat er geen vervolg op is.
Ook nog EBA gekocht voor het vreemde bedrag van 5.64. Ook een leuke titel, jammer dat er geen vervolg op is.
Net een Dsi XL gekocht voor familie en nog even gevraagd naar de garantie.
Die wordt dus nu afgehandeld door Nintendo zelf in verband met de illegale kaartjes.
Volgens die verkoper kan Nintendo namelijk zien of bij een defect of je zo'n kaartje hebt gebruikt.
Het klonk mij nogal vreemd in de oren. Gezien het kaartjes niets op het systeem doet.
Weet wel dat de Wii een memo bord heeft waarin je kan zien wat je gedaan hebt die dag.
En dan nog zou via battrij verwijderen oid toch gewoon het systeem kunnen resetten.
Wat denken jullie.
(Even voor de goede orde, ik ben gewoon benieuwd of Nintendo dit nu kan zien of dat het gewoon een afschrikpraatje was/is wat ik namelijk vermoed)
Die wordt dus nu afgehandeld door Nintendo zelf in verband met de illegale kaartjes.
Volgens die verkoper kan Nintendo namelijk zien of bij een defect of je zo'n kaartje hebt gebruikt.
Het klonk mij nogal vreemd in de oren. Gezien het kaartjes niets op het systeem doet.
Weet wel dat de Wii een memo bord heeft waarin je kan zien wat je gedaan hebt die dag.
En dan nog zou via battrij verwijderen oid toch gewoon het systeem kunnen resetten.
Wat denken jullie.
(Even voor de goede orde, ik ben gewoon benieuwd of Nintendo dit nu kan zien of dat het gewoon een afschrikpraatje was/is wat ik namelijk vermoed)
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Het is een afschrikpraatje, ze kunnen mogenlijk wel zien of je een of ander kaartje hebt gebruikt. Maar niet welke software er op heeft gedraaid, en voor HOMEBREW zijn de kaartjes nog steeds legaal verkrijgbaar. (Hiervoor gebruik ik er dus ook 1, heb er een printservertje op draaien -Linux DS-)
Edit: Beetje jammer dat je nu nog een DSi XL hebt gekocht, met 2 maanden komt de 3DS alweer uit.
Edit: Beetje jammer dat je nu nog een DSi XL hebt gekocht, met 2 maanden komt de 3DS alweer uit.
[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 21-09-2010 13:46 ]
Dacht ik ook namelijk. Dat riepen ze al bij de DS / Dsi en nu al bij de DSXL.D4NG3R NL schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:45:
Het is een afschrikpraatje, ze kunnen mogenlijk wel zien of je een of ander kaartje hebt gebruikt. Maar niet welke software er op heeft gedraaid, en voor HOMEBREW zijn de kaartjes nog steeds legaal verkrijgbaar. (Hiervoor gebruik ik er dus ook 1, heb er een printservertje op draaien -Linux DS-)
En hij is voor mijn moeder en die heeft meer aan grote schermen dan aan een duurdere 3DS console.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
In Japan waarschijnlijk. Reken op Maart 2011 voor een EU release.D4NG3R NL schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:45:
Gister voor het eerst gevoicechat op de DS (tijdens tetris). Valt enorm mee moet ik zeggen, goede kwaliteit nog wel.
De 1e variant van de DS, de DS Lite en DSi kwamen in Amerika en Japan op hetzelfde moment uit, alleen de DSi XL niet. Dus ik neem aan dat dat nu ook weer gebeurt. En mits je de goede webshop gebruikt kun je hem vrij goedkoop online krijgen.Disfigured schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:02:
[...]
In Japan waarschijnlijk. Reken op Maart 2011 voor een EU release.
Ik denk zelf dat het onzin is. Overigens laat zo'n kaartje in de DSi of XL zich zien als Danny Phantom of bij de nieuwere firmware als Stormbreaker.
Ikzelf heb mijn DSi XL voor garantie opgestuurd en werd gewoon vervangen door een nieuwe.
Dus lijkt me niet.
De Wii heeft dit wel in de firmware gebakken zitten.
Sterker nog, ze hebben (homebrew/illegale mensjes
) achterhaald dat ze hiervoor een schijf gebruiken om dit op te halen en een gedeelte van de code.
Ikzelf heb mijn DSi XL voor garantie opgestuurd en werd gewoon vervangen door een nieuwe.
Dus lijkt me niet.
De Wii heeft dit wel in de firmware gebakken zitten.
Sterker nog, ze hebben (homebrew/illegale mensjes
R4 kaartjes zijn illegaal.
Nintendo verbiedt ze. Al is het maar voor het bekijken van zelfgemaakte filmpjes. Ze zijn illegaal.
Nintendo verbiedt ze. Al is het maar voor het bekijken van zelfgemaakte filmpjes. Ze zijn illegaal.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Dat Nintendo ze verbied maakt ze nog niet illegaall0c4lh0st schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:57:
R4 kaartjes zijn illegaal.
R4 kaarten zijn verbodenD4NG3R NL schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:06:
[...]
Dat Nintendo ze verbied maakt ze nog niet illegaal. Nogmaals: In NL hebben rechters ze zelfs LEGAAL gemaakt, mits ze worden gebruikt voor Homebrew E.D. En niet voor games.
bron : http://games.blog.nl/alge...jes-verboden-in-nederland
http://www.ngamer.nl/r4-kaartjes-verboden-in-nederland.html
en vele andere bronnen
[ Voor 7% gewijzigd door Rockvee2 op 27-09-2010 19:21 ]
Lees wat die blogs ook zeggen.. VERKOOP is verboden, het hebben/gebruiken van de kaartjes is gewoon legaal, je mag ze in het buitenland kopen/importeren (voor persoonlijk gebruik) gewoon legaal...Rockvee2 schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:20:
[...]
R4 kaarten zijn verboden![]()
bron : http://games.blog.nl/alge...jes-verboden-in-nederland
http://www.ngamer.nl/r4-kaartjes-verboden-in-nederland.html
en vele andere bronnen
Verkoop in NL daarintegen is wel verboden.
Leuk dat ze daarom in de lokale hobbywinkel nog steeds verkocht worden en er voor geadverteerd wordt op de ruit.D4NG3R NL schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:01:
[...]
Lees wat die blogs ook zeggen.. VERKOOP is verboden, het hebben/gebruiken van de kaartjes is gewoon legaal, je mag ze in het buitenland kopen/importeren (voor persoonlijk gebruik) gewoon legaal...
En hoe koop je die kaartjes?D4NG3R NL schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:01:
[...]
Lees wat die blogs ook zeggen.. VERKOOP is verboden, het hebben/gebruiken van de kaartjes is gewoon legaal, je mag ze in het buitenland kopen/importeren (voor persoonlijk gebruik) gewoon legaal...

Iemand verkoopt ze, en dat is dus verboden
Gisterenmiddag heb ik mijn bestelling bij de consoleshop opgehaald. Het is de Nintendo DSi XL 25th anniversary editie. In het echt is het veel minder rood dan ik had verwacht. Ik verwachte een knal rode dsi xl, maar het rode valt reuze mee. De icoontjes op de deksel vallen ook niet heel erg op (zwart op rood, valt sowieso niet erg op). Ik ben in mijn nopjes met mijn 3e "gameboy" (heb de eerste gameboy gehad, de advance en nu deze).
Toch leuk dat ze bij nintendo wat aandacht besteden aan de verjaardag van Mario. Al is het gelijk wel een reden om dit console nog even uit te melken, voordat ze de 3ds op de markt brengen
Toch leuk dat ze bij nintendo wat aandacht besteden aan de verjaardag van Mario. Al is het gelijk wel een reden om dit console nog even uit te melken, voordat ze de 3ds op de markt brengen
Precies, maar als je er al 1 had voordat verkoop verboden werd. Doe je absoluut niks illegaals, sterker nog. Als je er nu 1 zou kopen, ben jij niet fout. Maar de winkelierRockvee2 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:55:
[...]
En hoe koop je die kaartjes?![]()
Iemand verkoopt ze, en dat is dus verboden
Anyway, ik ben me ATM met deze 3 homebrew apps ontzettend aan het vermaken:
Lemmings DS
DS Doom
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=acw7WW1fDZc&feature=related]
SNEmulDS (SNES DS)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=e39_4rfDLRk&feature=related]
Ik heb zelf nog een SNES, alle ROMS die ik speel zijn van spellen die ik zelf al bezit, voor zowel de DS als SNES. Ik zet deze op mijn R4 puur uit gemak.. Als het echt nodig is laat ik zo de cardridge van spellen zien
[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 22-10-2010 08:14 ]
SnemulDS zou met een update moeten komen. Nog steeds veel games die het niet goed doen. Verbaasd me ook dat ze Snes9X niet als basis gebruikten aangezien die makkelijk te porten is.
Bij mij werkt SneMulDS niet jammer genoeg. Er zijn zat SNES spellen (ook origineel) die ik graag portable zou willen spelen waaronder toevallig degene hierboven.
Dan zou je zo'n GP2x oid moeten halen, die zijn haast voor emu's gebouwd.Arunia schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:12:
Bij mij werkt SneMulDS niet jammer genoeg. Er zijn zat SNES spellen (ook origineel) die ik graag portable zou willen spelen waaronder toevallig degene hierboven.
Ben bang dat het daar wel op uit gaat komen.
Nahja, dan maar gewoon op de SNES spelen ipv onderweg. Genoeg spellen op de SD die ook leuk zijn om te doen.
Binnenkort maar deeltje 2 van Professor Layton afronden en zodra 3 uit is, daar op verder gaan. Het blijven leuke spellen.
Nahja, dan maar gewoon op de SNES spelen ipv onderweg. Genoeg spellen op de SD die ook leuk zijn om te doen.
Binnenkort maar deeltje 2 van Professor Layton afronden en zodra 3 uit is, daar op verder gaan. Het blijven leuke spellen.
Vet!! Lemmings DS wil ik ook hebben 
SNES op de DS vind ik ook erg stoer maar de versie die ik heb heeft weinig games ondersteunt en die het wel doen hebben meestal grafische foutjes.
SNES op de DS vind ik ook erg stoer maar de versie die ik heb heeft weinig games ondersteunt en die het wel doen hebben meestal grafische foutjes.
GTA VI - All aboard the hype train!!
http://www.mrdictionary.net/lemmings/Sir_Hendro schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:34:
Vet!! Lemmings DS wil ik ook hebben
Veel plezier ermee
En te huur in videothekenAnoniem: 338511 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:19:
De Layton-film is inmiddels in Nederland op Bluray uitgekomen.nice.
Afgelopen vakantie heb ik dus een Nintendo DSi XL gekocht. Thuis heb ik er nog een R4i Gold Revolution kaart met een 8 GB geheugenkaartje bijgekocht, maar sinds augustus is er geen andere firmware voor uitgekomen. Weet iemand hier meer over? En zijn er alternatieve firmwares?
Die kaartjes zijn in NL illegaal en daardoor mag er op GoT niets over deze kaartjes gepost worden.syltheboy schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:43:
Afgelopen vakantie heb ik dus een Nintendo DSi XL gekocht. Thuis heb ik er nog een R4i Gold Revolution kaart met een 8 GB geheugenkaartje bijgekocht, maar sinds augustus is er geen andere firmware voor uitgekomen. Weet iemand hier meer over? En zijn er alternatieve firmwares?
Ik zoek een draagtasje (gewoon zo'n beschermding) voor m'n oude DS (eerste versie). Iemand een tip? DealExtreme en Ebay hebben eigenlijk alleen Lite/DSi/DSiXL-tasjes, geen oude meer..
Het mag een 'kale' zijn, of eentje met een Pokemon-thema. Budgetbakken en Dealextreme afgezocht, Ebay en Marktplaats zijn lastig omdat er niet echt zoektermen bestaan waarmee je 'lite/dsi/dsiXL' wegfiltert.
Het mag een 'kale' zijn, of eentje met een Pokemon-thema. Budgetbakken en Dealextreme afgezocht, Ebay en Marktplaats zijn lastig omdat er niet echt zoektermen bestaan waarmee je 'lite/dsi/dsiXL' wegfiltert.
Misschien een pouch oid zoeken op de afmetingen van een DS? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar zoiets want ik heb eigenlijk geen bescherming om mijn grijze DS maar zou het wel willenTarin schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:43:
Ik zoek een draagtasje (gewoon zo'n beschermding) voor m'n oude DS (eerste versie). Iemand een tip? DealExtreme en Ebay hebben eigenlijk alleen Lite/DSi/DSiXL-tasjes, geen oude meer..
Ik heb voor mijn Cowon bijvoorbeeld ook een iPod video "hoodie" Past prima en beschermt toch...
[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 23-11-2010 14:46 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
KloptIke. schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:15:
[...]
Die kaartjes zijn in NL illegaal en daardoor mag er op GoT niets over deze kaartjes gepost worden.
Deze week is het nieuwe hoofdstuk van Golden Sun uitgekomen. Ik heb hem meteen gekocht en kan zeggen: Het is de moeite! Enorm sfeervol, wederom leuk combatsysteem (hetzelfde eigenlijk, dus weer jongleren met djinns in stand-by) en zeer karaktervolle personages
.
En ja: De combat zelf ziet er wederom grafisch opvallend beter uit dan wat we gewoon zijn
En ja: De combat zelf ziet er wederom grafisch opvallend beter uit dan wat we gewoon zijn
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik moet eerst deel 2 nog spelenBoeboe schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 00:56:
Deze week is het nieuwe hoofdstuk van Golden Sun uitgekomen. Ik heb hem meteen gekocht en kan zeggen: Het is de moeite! Enorm sfeervol, wederom leuk combatsysteem (hetzelfde eigenlijk, dus weer jongleren met djinns in stand-by) en zeer karaktervolle personages.
[video]
Deel 1 vond ik overigens verrassend goed met zeer goede graphics voor de GBA.
Ik moet deel twee nog uitspelen.. kon op een gegeven moment het bijna-laatste boss-fight niet winnen en had toen geen tijd om te gaan levellen.. ben een tijd geleden opnieuw begonnen in deel 1 in de hoop de beiden games op tijd uitgespeeld te hebben voordat de DS-versie uitkwam. Niet dus
.
Maar deze gaat zeker in huis komen, als er weer wat meer game-tijd is. Zeker na dat filmpje gezien te hebben!
Maar deze gaat zeker in huis komen, als er weer wat meer game-tijd is. Zeker na dat filmpje gezien te hebben!
[ Voor 5% gewijzigd door Tarin op 14-12-2010 10:04 ]
Zou een DSi XL-tasje als deze fatsoenlijk passen voor een DS Phat?Tarin schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:43:
Of zou het verschil in dikte en de verschillen in lengte/breedte er een rare combinatie van maken?
DS Phat: 148.7 mm × 84.7 mm × 28.9 mm
DSi XL: 161.0 mm x 91.4 mm x 21.2 mm
Nog meer mensen verslingerd aan Golden Sun Dark Dawn? Ik ben er nu zo'n 27 uur mee bezig en ik vind het echt een geweldige game. Ik had em eerst gespeeld op m'n R4 aangezien ik niet echt veel vertrouwen had dat ze dit deel in 3D net zo tof en de wereld net zo rijk als in de vorige delen konden maken. Maar naar heel even spelen zat ik er weer zo in dat ik hem maar gelijk had besteld 
Iedereen die een beetje RPG-fan is kan ik deze game van harte aanraden.
Iedereen die een beetje RPG-fan is kan ik deze game van harte aanraden.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Hij past wel maar een 'passend' hoesje beschermt wel een stuk beter. Nu zie je ze niet vaak meer maar af en toe kom ik nog wel een rommebak tegen met een starterset voor de originele DS.Tarin schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:32:
Zou een DSi XL-tasje als deze fatsoenlijk passen voor een DS Phat?
Of zou het verschil in dikte en de verschillen in lengte/breedte er een rare combinatie van maken?
Evt zou je ook in de vraag/aanbod wat kunnen plaatsen, er zullen vast mensen zijn met een kapotte DS (die van mij hangt ook maar aan 1 scharnier nog aan elkaar) zijn die accessoires over hebben.
Hier ook met Golden Sun Dark Dawn bezig. Heb er nu zo'n 15 uur speeltijd inzitten en ben tot nu toe erg tevreden.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Golden Sun staat nog op m'n lijstje, maar ik heb er voorlopig geen tijd voor.. komt dus nog wel. Ik kijk er wel erg naar uit.
. Ik had genoeg rommelbakken afgezocht, en ik koop zoiets liever nieuw (het is bescherming, en dus het deel wat het eerste lelijk wordt, en het was een cadeautje).
Heb deze uiteindelijk toch aangeschaft, en hij past goed genoegDukeBox schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:51:
[...]
Hij past wel maar een 'passend' hoesje beschermt wel een stuk beter. Nu zie je ze niet vaak meer maar af en toe kom ik nog wel een rommebak tegen met een starterset voor de originele DS.
Evt zou je ook in de vraag/aanbod wat kunnen plaatsen, er zullen vast mensen zijn met een kapotte DS (die van mij hangt ook maar aan 1 scharnier nog aan elkaar) zijn die accessoires over hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Tarin op 03-01-2011 13:57 ]
Ben lekker bezig met mijn oude sega megadrive games op de DS + DTSSkaart. Een emulator gedownload (zijn er zat) en daarna de roms van Streets Of Rage 1, 2 en 3. Wat een dikke lol zeg. Heb zelf mijn Sega systeem jaren geleden verkocht maar als ik de geluiden van Altered Beast weer hoor "Rise from your grave!!!" krijg ik weer helemaal kippevel. Net bij Streets of Rage 2 de secret character "Shiva" unlocked! Ik wist gewoon nog hoe: B inhouden wanneer je Shiva verslaat tot je in het volgende level/stage bent. Awesome! Dit had ik veel eerder moeten weten.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Er zijn de laatste maanden best wel een aantal goede ('kwaliteitstitels') games uitgekomen voor de DS..Anoniem: 338511 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:48:
4 Maart komt de nieuwe Pokemon uit. Eindelijk weer een kwaliteitstitel voor de DS.
Golden Sun: Dark Dawn
Professor Layton and the Unwound Future
Sonic Colors
Final Fantasy: The 4 Heroes of Light
Etrian Odyssey III: The Drowned City
Absolute topper wat mij betreft van de afgelopen maanden is toch 999: 9 Hours, 9 Persons, 9 Doors.
Titel is verschenen is de VS maar volgens mij nog niet in de EU.
Zonder twijfel is dit het beste DS-spel dat ik het afgelopen jaar gespeeld heb, ik heb me een paar dagen opgesloten zo verslavend is het.
Titel is verschenen is de VS maar volgens mij nog niet in de EU.
Zonder twijfel is dit het beste DS-spel dat ik het afgelopen jaar gespeeld heb, ik heb me een paar dagen opgesloten zo verslavend is het.
Ik heb weer zin in een lekkere point and click adventure, dus ik ga maar weer 's beginnen aan Broken Sword op de DS. Al heb ik dit deel op de PS1 en later GBA ook al grijsgespeeld. Runaway, Hotel Dusk, Another Code, Undercover : Dual Motives en nog wat anderen heb ik al gespeeld.
Iemand nog een tip voor een lekkere oude adventure op de DS?
De makers van Phoenix Wright hebben net een goede titel uit:Exorcist schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 21:47:
Ik heb weer zin in een lekkere point and click adventure, dus ik ga maar weer 's beginnen aan Broken Sword op de DS. Al heb ik dit deel op de PS1 en later GBA ook al grijsgespeeld. Runaway, Hotel Dusk, Another Code, Undercover : Dual Motives en nog wat anderen heb ik al gespeeld.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_2ied7wFCFM]
Ik las er toevallig net iets over op Insidegamer. Lijkt me idd een leuk spel, te meer omdat de PW serie mij erg beviel...ondanks dat het geen point and clik is
Wie gaat er over twee weken Pokemon spelen?
Ik ben overtuigd na het zien van wat filmpjes en het een en ander gelezen te hebben. Ik ga denk ik voor Pokemon White.
Ik ben overtuigd na het zien van wat filmpjes en het een en ander gelezen te hebben. Ik ga denk ik voor Pokemon White.
offtopic:
Is er geen Pokemon Black/White topic?? Kon hem niet vinden in via de search iig
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik misschien, Platinum is de laatste die ik gespeeld heb.Rakkerzero schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 21:28:
Wie gaat er over twee weken Pokemon spelen?
offtopic:
Weet je of het mogelijk is om Pokemon van eerdere delen te 'ruilen'?
Verschil Black vs. White:
http://www.serebii.net/blackwhite/versioncity.shtml
http://www.serebii.net/blackwhite/exclusives.shtml
[ Voor 29% gewijzigd door Ike. op 18-02-2011 21:47 ]
Dit is wat hierover gevonden heb:Ike. schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 21:37:
Weet je of het mogelijk is om Pokemon van eerdere delen te 'ruilen'?
"Black and White are compatible with all five Generation IV games through use of the PokéShifter - unlike Pal Park, however, items cannot be held by Pokémon being sent over. Pokémon can be sent from Generation III games, as well, by transfer through Generation IV. The games also have the capacity to connect to the internet; players can upload their save file and play online."
In other words, Any pokemon game that is Generation IV: which to note is:
Pokemon - Diamond, Pearl, Platinum, Heart Gold, and Soul Silver, will allow you to transfer your pokemon to the newly versions, Black and White, but also do note that you won't able to transfer items like the previous versions.
Thanks. Was al aan het 'googlen'.
Ik ben benieuwd wanneer de DSI & DSI XL goedkoper zullen worden. Ik wil mijn DS Lite nog inruilen voor een DSI
Ik ben benieuwd wanneer de DSI & DSI XL goedkoper zullen worden. Ik wil mijn DS Lite nog inruilen voor een DSI
[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 18-02-2011 22:00 ]
wii in pokemen white toch nog metapod :d diene ga ek ne leuke naam geven
tot hoever mag hier gepraat worden over r4 kaartjes en games dat nog niet uit zijn ,maar toch al verkrijgbaar zijn ?
tot hoever mag hier gepraat worden over r4 kaartjes en games dat nog niet uit zijn ,maar toch al verkrijgbaar zijn ?
helemaal niet.tot hoever mag hier gepraat worden over r4 kaartjes en games dat nog niet uit zijn ,maar toch al verkrijgbaar zijn ?
[ Voor 39% gewijzigd door Ike. op 19-02-2011 21:59 ]
M'n vriendin had het gisteren over een nieuwe point and click adventure voor de DS, die in een reclame van Saturn zou zitten; iemand enig idee?
Ghost Trick, of waarschijnlijker 999: Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors
Ps4/switch gamer
Ghost Trick niet, zal die andere 's nagaan. ThanksNinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 20 februari 2011 @ 23:07:
Is er eigenlijk een Pokemon Black/White topic? Ik kan hem niet vinden namelijk. Anders wil ik er wel eentje aanmaken.
Damn! die komt volgende week al uit! Dat is snel!Rakkerzero schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:07:
Is er eigenlijk een Pokemon Black/White topic? Ik kan hem niet vinden namelijk. Anders wil ik er wel eentje aanmaken.
Er is nog geen topic voor Pokemon Black/White.Rakkerzero schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:07:
OK. Ik ben inmiddels bezig om er eentje te bouwen. Ik hoop die in het weekend wel klaar te hebben of in ieder geval voordat Black/White uitkomt. Ben druk bezig nu om info te verzamelen over het spelletje.Ike. schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:36:
[...]
Er is nog geen topic voor Pokemon Black/White.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 24-02-2011 01:04 ]
Topic is klaar!!!
>>> [DS] Het Pokémon Black/White topic
>>> [DS] Het Pokémon Black/White topic
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 27-02-2011 14:08 ]
NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 20 februari 2011 @ 23:07:

Effe een post over Ghost Trick Phantom Detective wat ik gisteravond heb uitgespeeld: Een geniaal spel moet ik zeggen! In het begin is het niet zo denderend maar op een gegeven moment zit je zo in het verhaal dat je net als een boek het eigenlijk in 1 ruk wilt doorlezen! De leuke 'puzzels' en geweldige verhaal met leuke twists en het 'tijdreiseffect' vind ik erg goed uitgewerkt en de finale heeft zelfs ook nog leuke verrassingen.
Als je van Phoenix Wright, Professor Layton, Time Hollow etc houdt, dan is Ghost Trick Phantom Detective een echte aanrader, zeker als je nog geen leuke games voor op je 3DS hebt
Anoniem: 155599
Ik heb een beetje rondgezocht naar spellen die mij leuk leken. En tot nu toe de volgende titels gevonden.
ff tactics
disgea
chrono trigger
valkyrie profile
might and magic
dragon quest
radiant historia
Spellen waar ik me wel heb vermaakt op de DS
Advance wars DS
Elite beat agent
cooking momma
Electro plankton
FF III
Phoenix wright
Iemand die nog leuke toevoegingen heeft voor dit lijstje? Volgens mij heb ik een hoop rpg's gevonden, maar ik zou ook wel een paar lollige games als electro plankton en cooking momma willen.
ff tactics
disgea
chrono trigger
valkyrie profile
might and magic
dragon quest
radiant historia
Spellen waar ik me wel heb vermaakt op de DS
Advance wars DS
Elite beat agent
cooking momma
Electro plankton
FF III
Phoenix wright
Iemand die nog leuke toevoegingen heeft voor dit lijstje? Volgens mij heb ik een hoop rpg's gevonden, maar ik zou ook wel een paar lollige games als electro plankton en cooking momma willen.
Ikzelf ben erge fan van verhalende games zoals Professor Layton, Ghost Trick Phantom Detective, Time Hollow en Phoenix Wright.Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:15:
Heb vandaag Golden Sun Dark Dawn gekocht. Erg leuk spel, en ik wist nog precies wat er allemaal gebeurd was in GS en GS:TLA, maar het werd leuk opnieuw verteld. Ook al doet het spel vrijwel niets nieuws, is het toch erg vermakelijk. Enigste minpunt is die 2 seconde wachten nadat een gevecht is geweest. Ik haat het als je zoveel random encounters hebt en je dan niet lekker kan doorraggen zoals in GS1. Maar volgens mij zijn de random encounters nu wat minder frequent ingeschakeld, scheelt weer wat ergernis.
Doordat ik vroeger teveel Pokemon heb gespeeld met Golden Sun erbij, kan ik vandaag eigenlijk niet meer tegen random encounters. Maar voor deze game maak ik een uitzondering
Wil je nog wat plezier halen uit je DS, koop dan Golden Sun Dark Dawn! Waardige afsluiter voor de DS.
Runaway - A Twist of Fate is 15 Euro bij Bol.com, die kun je dan misschien ook waarderen?
Anoniem: 279033
Sinds gister weer bezig met Shadow of Ecclesia. Leuke moeilijkheidsgraad. Sowieso zijn de Castlevania's op de DS te pruimen.
Ik ben nu bezig met mijn 3e run door Nine doors, Nine lives, Nine Hours (not necessarilly in that order).
Had het niet verwacht, maar best een leuk spel. Na de eerste keer door spelen kun je makkelijk skippen door de lappen tekst. En het skippen stopt bij keuzes en stopt bij tekst welke je nog niet hebt gehad.
Er zijn meerdere endings. Ik ben echt benieuwd hoe het af zal lopen.
Had het niet verwacht, maar best een leuk spel. Na de eerste keer door spelen kun je makkelijk skippen door de lappen tekst. En het skippen stopt bij keuzes en stopt bij tekst welke je nog niet hebt gehad.
Er zijn meerdere endings. Ik ben echt benieuwd hoe het af zal lopen.
Anoniem: 245441
Weet iemand of er nog een nieuwe Mario & Luigi uitkomt? (Ik heb echt genoten van dat spel!
) Of waar ik dat kan vinden? Ik vind de site van Nintendo wat dat betreft niet echt gebruiksvriendelijk.
Wikipedia: Mario & Luigi: Bowser's Inside StoryAnoniem: 245441 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:18:
Weet iemand of er nog een nieuwe Mario & Luigi uitkomt? (Ik heb echt genoten van dat spel!) Of waar ik dat kan vinden? Ik vind de site van Nintendo wat dat betreft niet echt gebruiksvriendelijk.
Dit is de laatste en voor zover ik weet komt er geen nieuwe meer uit...
Er komt nog wel een Paper Mario voor de 3DS
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik dacht dat de nieuwe Layton onderhand wel uit zou zijn? 14 okt toch?
Megaman Zero Collection binnen gekregen, nieuw voor 15 euro. Goede aankoop maar wel erg pittig, zelfs voor een Megaman game.
Weet iemand of "Ni no Kuni: The Sorcerer of Darkness" nog voor de DS uitkomt?
Source: http://www.gamer.nl/previ...-the-sorcerer-of-darkness
De PS3 versie komt wel uit, in de lente.....van 2013 dus het zou me verbazen als de DS versie niet vertaald wordt.crazycrab schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:03:
Weet iemand of "Ni no Kuni: The Sorcerer of Darkness" nog voor de DS uitkomt?
Anoniem: 87302
Zijn er nog mensen die überhaupt met de DS spelen en komen er nig nieuwe spellen voor uit?
Geen Nintendo (franchises) meer zover bekend. Speel ze heel af en toe nog wel eens op mijn 3DS.
Raak de DS nooit meer aan, al meer dan 3 jaar niet meer denk ik
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Anoniem: 672238
Hallo ik dacht laat ik weer eens de ds lite pakken even een paar klassiekers spelen .
Nu was ik met zelda begonnen maar kom erachter dat me mic kapot is om de 1 of andere reden , als ik een headset koop voor de ds lite met mic functie zou dat dan werken ,iemand idee als dit werkt ?
Nu was ik met zelda begonnen maar kom erachter dat me mic kapot is om de 1 of andere reden , als ik een headset koop voor de ds lite met mic functie zou dat dan werken ,iemand idee als dit werkt ?
In het system menu kun je een test doen en evt. bijstellen mocht je dat noeg niet geprobeerd hebben. Zolang het stekkertje zo'n tabje heeft kun je die prima gebruiken.
Gebruik een 3ds bij voorkeur de 3ds xl.Anoniem: 672238 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 19:12:
Hallo ik dacht laat ik weer eens de ds lite pakken even een paar klassiekers spelen .
Veel groter scherm speelt fijn goed in de handen.
Een nadeel. De ds lite gaat 3 tot 4 keer zo lang mee moet ik toegeven dat dat wel nice was. Je kon de hele dag 24 uur achterelkaar spelen voordat het ding het einedlijk eens begaf bij de 3ds xl kan dat niet na 6 uur is die namelijk leeg en dat merk je in de vakantie tijden.
Heb mijn ds lite er weer eens bij gepakt. denk niet dat ik hem ooit nog zal gebruiken om ds games te spelen voelt slecht in de hand klein scherm.
En ook al kun je er gba games op spelen. Waarom op een klein scherm spelen als je dat gewoon op de tv kan spelen met de gamecube gameboy player veel leuker.
Kortom de oude ds is overbodig geworden.
De dsi was ook vrij snel dood toen de 3ds er aan kwam. Zeer overbodige upgrade voor de handheld die vrij laat uitkwam, vandaar dat hij zelfs op de markt zo waardeloos is geworden, niemand wil een dsi.
De ds phat in doos is echter een collectors item geworden. niet echt vrij duur maar wel veel duurder dan een ds lite of dsi in doos wat toch wel vreemd is blijkbaar willen mensen hun ds phat terug hebben. Probeer maar eens om een ds phat in doos voor weinig te krijgen vrij moeilijk een echte uitdaging sta versteld dat het een nog redelijke waarde heeft.
voor een losse console staat uiteraard de ds lite op de eerste plaats en is die het makkelijkste te verkopen van de 3. De doos voegt echter bijna geen waarde toe zoals bij de ds phat.
[ Voor 12% gewijzigd door gast7 op 10-05-2015 20:57 ]