Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 17:52
Oh...jammer :(

Dat verklaard waarom er geen winkels bijstaan in de pricewatch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143120

Wie kan mij helpen:

Ik heb twee DSi XLs gekocht: eentje voor mijn vrouw en eentje voor mijn dochter, ter vervanging van de DS.

Een XL is voorzien van een R4i Gold kaart, de ander is 'maagdelijk'.

Op beide XLs komt de volgende melding voor
An error has occurred
Press and hold the POWER
Button to turn the system off.
Please refer to the Nintendo DSi
Operations Manual for details
Om de haverklap komt deze melding :(

Begin deze week heb ik een XL teruggestuurd naar de webwinkel, omdat deze melding ook te vaak voorkwam, maar nu twijfel ik meer aan de firmware dan aan het individuele apparaatje. :?
Ook deze XL was nog maagdelijk.

Wie weet of heeft een idee wat hier aan de hand is ? Is Nintendo te ijverig in het blokkeren van de XL ?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 11:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Krijg je die melding met of zonder R4 kaart erin?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:10
Anoniem: 143120 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 10:05:
Wie kan mij helpen:

Ik heb twee DSi XLs gekocht: eentje voor mijn vrouw en eentje voor mijn dochter, ter vervanging van de DS.

Een XL is voorzien van een R4i Gold kaart, de ander is 'maagdelijk'.

Op beide XLs komt de volgende melding voor

[...]

Om de haverklap komt deze melding :(

Begin deze week heb ik een XL teruggestuurd naar de webwinkel, omdat deze melding ook te vaak voorkwam, maar nu twijfel ik meer aan de firmware dan aan het individuele apparaatje. :?
Ook deze XL was nog maagdelijk.

Wie weet of heeft een idee wat hier aan de hand is ? Is Nintendo te ijverig in het blokkeren van de XL ?

Alvast bedankt
Dat klopt inderdaad niet. Maar krijg je die melding met de R4i flashkaart erin? Ik heb vanaf 15 maart een dsi xl met een acekard 2i flashkaart en heb nooit geen problemen met de dsi xl icm acekard 2i.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 10:10:
Krijg je die melding met of zonder R4 kaart erin?
MET en ZONDER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:02
Voor dit soort vragen/discussies kun je niet op GoT terecht.

[ Voor 89% gewijzigd door PromoX op 30-03-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arunia schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:00:
[mbr]Voor dit soort vragen/discussies kun je niet op GoT terecht.[/]
omdat....??

De XL ZONDER extra kaart heeft problemen. Kunnen we dat hier niet bespreken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-02 04:38
Anoniem: 143120 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:27:
[...]

omdat....??

De XL ZONDER extra kaart heeft problemen. Kunnen we dat hier niet bespreken ?
Noem die DS met die (ahum alleen voor de demo's ik jat echt niet kaart) dan niet. Ik wordt een beetje ziek van al die mensen die het over die rotzooi blijven hebben. Al heb je er maar 1 game buiten je collectie op staan die je toch niet leuk vind het blijft jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338511

boshar schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:20:
[...]

Noem die DS met die (ahum alleen voor de demo's ik jat echt niet kaart) dan niet. Ik wordt een beetje ziek van al die mensen die het over die rotzooi blijven hebben. Al heb je er maar 1 game buiten je collectie op staan die je toch niet leuk vind het blijft jatten.
Ach ja moet de games toch minstens uit kunnen proberen. Vroeger kon dat nog, nu krijg je nergens geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Mijn excuses PromoX.

Wat John zegt is nu exact mijn gedachte.
Bijvoorbeeld ook met de DSiWare spellen.
Ik heb aardig wat zitten rond bladeren op internet om te kijken welke ik het waard vond voor die 1000 punten.
Uiteraard Bomberman gehaald vanwege de nostalgie (balen dat er geen Super Metroid bij stond), maar ook Magic Castle of iets dergelijks. Dat spel is beduidend minder.
Nergens een mogelijkheid om een level te proberen.
Dit geldt ook voor gekochte spellen. Nu kun je het vaak wel terug brengen, maar dat kun je niet blijven doen.

Maar goed, dat is dan weer een discussie waar een deel van de mensen je toch niet geloofd.

Natuurlijk is het hoe je het ook wendt of keert illegaal.

Aan de andere kant, ik heb mijn oude DS ook nog steeds. Lomp trouwens dat ik me dat nu pas bedenk. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 31-03-2010 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het probleem is ook dat er sowieso in het 8- en 16bits op veel plekken demopods te bespelen waren waar winkeleigenaren vaak ook nog bereid waren om een game voor jou in te stoppen zodat je dat spel kan proberen.
Daarnaast zijn er nu vrijwel geen zaken meer die geld terug geven bij games, wat bij een verkeerde gok leidt tot een verplichte andere gok waardoor de kans groot is dat je met een suffe game opgescheept zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Laatst online: 28-02 04:38
Anoniem: 338511 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:12:
[...]

Ach ja moet de games toch minstens uit kunnen proberen. Vroeger kon dat nog, nu krijg je nergens geld terug.
Bij zowel de Bart Smit als de Gamestore e-plaza waar ik kom wordt ik er altijd netjes op gewezen dat ik de game wanneer hij niet bevalt de volgende dag kan ruilen. Daarbij heb je tal van review sites ook voor het Wii Ware en DSi gebeuren (zoals www.nintendolife.com ) die echt goede reviews doen. Wanneer je een DS en een Wii hebt kun je van diverse DS spellen demo versies op je DS zetten. Ook bij WiiWare hebben ze een demo actie gehad met een aantal populaire Wii Ware titels.

Niet persoonlijk maar in het algemeen: Je houdt jezelf voor de gek dat je de minder legale middelen alleen maar even gebruikt als demo functie. Er wordt gewoon een flink deel van het spel gespeelt en daarna is er alweer een ander nieuw spel om te 'proberen'. Door die constante 'even proberen' gamefix speel je mega veel games maar je speelt ze nooit uit en je bent nooit tevreden omdat je het gevoel hebt dat er ergens een nieuwe game moet zijn die nog lekkerder speelt. Aan het einde ben je een verzamelaar inplaats van een gamer.

Als toppunt van dankbaarheid zijn de meesten dan ook nog bereid om de illegaal, half gespeelde game af te kraken op een publiek forum. Alsof het stelen alleen niet genoeg schade voor de producent is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Pokémon HeartGold en SoulSilver zijn nog niet twee weken uit of er komen al twee nieuwe games aan:
Zwart en Wit.

Meer info: http://n-europe.com/news.php?nid=13978
Nintendo site (Japans): http://www.pokemon.co.jp/bw/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
90710 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:03:
Pokémon HeartGold en SoulSilver zijn nog niet twee weken uit of er komen al twee nieuwe games aan:
Zwart en Wit.

Meer info: http://n-europe.com/news.php?nid=13978
Nintendo site (Japans): http://www.pokemon.co.jp/bw/index.html
Japanse release date was september 2009...
Zwart/Wit zullen pas eind dit jaar uitkomen dus ongeveer een jaar na HeartGold en SoulSilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik voorspel een EU release van April 2011. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-12-2023
Nintendo is echt kampioen in het overladen van de markt met releases (GB, DS, en al hun variaties, maar ook games), maar dit wordt toch wel heel zot. Vooral omdat iedere nieuwe versie van pokemon een heel klein beetje uitgebreid/verbeterd wordt ten opzichte van de vorige. Zouden ze stiekem al allerlei fantastische verbeteringen klaar hebben, maar die met 1 paar jaar uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Een nieuwe pokemon voor iedere nieuwe generatie kinderen neem ik aan ;)

De maker van de Phoenix Wright is trouwens aan een nieuwe titel bezig: Ghost Trick, wat terug een detectivegame gaat worden, waarbij de nadruk meer op het adventure aspect gaat liggen. De trailer ziet er vrij artistiek uit :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=q7z6Sc2Kjj0&]

[ Voor 67% gewijzigd door boe2 op 09-04-2010 19:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-12-2023
Boeboe schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:25:
Een nieuwe pokemon voor iedere nieuwe generatie kinderen neem ik aan ;)
Generaties worden alleen meestal wat langer gerekend dan 1 jaar :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

mtsr schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:58:
Nintendo is echt kampioen in het overladen van de markt met releases (GB, DS, en al hun variaties, maar ook games), maar dit wordt toch wel heel zot. Vooral omdat iedere nieuwe versie van pokemon een heel klein beetje uitgebreid/verbeterd wordt ten opzichte van de vorige. Zouden ze stiekem al allerlei fantastische verbeteringen klaar hebben, maar die met 1 paar jaar uitbrengen?
Pokémon Diamond en Pearl zijn de huidige generatie, deze komen uit.. 2006 (Japan) dat is dus al 4 jaar geleden. Oké, we hebben ondertussen ook Platinum (zelfde serie) en Heart Gold en Soul Silver (remakes van Gold/Silver) maar er zit wel wat meer dan 1 jaar tussen de Pokémon generaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Boeboe schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:25:
De maker van de Phoenix Wright is trouwens aan een nieuwe titel bezig: Ghost Trick, wat terug een detectivegame gaat worden, waarbij de nadruk meer op het adventure aspect gaat liggen. De trailer ziet er vrij artistiek uit :)
En voor wie een hekel heeft aan Japanse trailers: De Engelse trailer is er, en wat ziet het er bizar uit :D

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 21-04-2010 19:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgussow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-05 08:21
Mensen, een kleine vraag: mijn vader komt over uit Amerika en wil een DS Lite meenemen voor mijn dochter. Volgens de FAQ moet dat geen enkel probleem zijn. Nu wil hij ook een spel meenemen.. Maar het punt is dat de kennis van de Engelse taal van mijn dochter beperkt is tot 'Yes', 'Delicious' en 'Mission Accomplished')

Van de WII weet ik dat hij naar de locale kijkt en dan komt Dora netjes in het Nederlands... Is dat ook zo op de DS? Of is het toch handiger dat hij het spelletje hier in Nederland haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
pgussow schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:17:
Mensen, een kleine vraag: mijn vader komt over uit Amerika en wil een DS Lite meenemen voor mijn dochter. Volgens de FAQ moet dat geen enkel probleem zijn. Nu wil hij ook een spel meenemen.. Maar het punt is dat de kennis van de Engelse taal van mijn dochter beperkt is tot 'Yes', 'Delicious' en 'Mission Accomplished')

Van de WII weet ik dat hij naar de locale kijkt en dan komt Dora netjes in het Nederlands... Is dat ook zo op de DS? Of is het toch handiger dat hij het spelletje hier in Nederland haalt?
Spellen die te koop zijn in NL kunnen NL teksten bevatten maar dit zijn er niet zo veel.
Spellen uit de US zullen deze optie niet hebben

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 22-04-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:58

D4NG3R

kiwi

:)

Ike. schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:23:
[...]

Spellen die te koop zijn in NL kunnen NL teksten bevatten maar dit zijn er niet zo veel.
Spellen uit de US zullen deze optie niet hebben
"Maar dit zijn er niet zo veel" 9/10 spellen die 6+ als rating hebben, zijn vertaald naar NL.. ook populaire spellen (denk aan Professor layton's serie) worden ook vaak vertaald.

Edit: ik praat over spellen die je in Nederland koopt dan :9

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 22-04-2010 14:31 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Zoo morgen koop ik misschien ook een DS, een goede aanbieding bij mediamarkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 12:42

ReLight

echo("What Now ? !")

Het bespreken van R4i kaartjes valt onder illegale zaken die ongewenst zijn op tweakers. Ook voor het bieden van hulp en vragen voor ondersteuning zul je ergens anders terecht moeten, zie ook Spielerij beleid.

[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2010 10:32 ]

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 21:10
Wat je nu van kaart heb gekocht is een fake kaart. 8)7 Ik heb gehoord dat een acekard 2i, M3i Zero en dsonei kaarten goed zijn. O-)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340927

Maak in het vervolg een topic report aan in plaats van zo'n toon aan te slaan.

[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:46

Convoy

g44p

Voor jou geldt hetzelfde, dit valt gewoon onder spam.

[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 13:12

MeltedForest

Lenny-t

pinokkia schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:38:
Wat je nu van kaart heb gekocht is een fake kaart. 8)7 Ik heb gehoord dat een acekard 2i, M3i Zero en dsonei kaarten goed zijn. O-)
R4 is ook prima hoor, je moet alleen weten hoe je het moet gebruiken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het is niet wenselijk dat iemand links plaatst die zich bevinden op grijs gebied. Wanneer iemand hulp zoekt bij warez is diegene hier op de verkeerde plaats.

[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Het bespreken van R4 kaartjes valt onder de ongewenste zaken omdat de lijn tussen homebrew en warez erg dun is en dus niet is te zeggen of het daadwerkelijk voor homebrew gebruikt zal worden.

[ Voor 50% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky! Zaak bij mij uit de buurt had opruiming. Zelda en Kingdom Hearts zijn daar beiden 10 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 23:56

Tarin

Just plain weird.

Welke zaak is dat, en in welke buurt? Kingdom Hearts lijkt me interessant..

En wanneer komt er nou eindelijk eens nieuws over Golden Sun DS? zal wel E3 worden..

[ Voor 6% gewijzigd door Tarin op 25-05-2010 11:49 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340927

De lokale videoland in Apeldoorn al kan het zijn dathun naam veranderd is na e verbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hi_magrebi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-05-2024
Tarin schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:49:
Welke zaak is dat, en in welke buurt? Kingdom Hearts lijkt me interessant..

En wanneer komt er nou eindelijk eens nieuws over Golden Sun DS? zal wel E3 worden..
O Golden Sun, die is erg leuk, ik mis die spel zo erg.
Mocht die ooit uitkomen zou ik zeker kopen :D
Ik koop hem niet als het een van GBA naar DS versie is, want dan is het saai om het nog eens te spelen zonder verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Nee, het wordt echt een nieuwe. Zit momenteel de eerste twee opnieuw te spelen (lang leve de Gameboy Micro), heb echt zin in de DS-versie... Volgende maand meer nieuws, hopelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

D4NG3R NL schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:27:
[...]

[mbr]Het bespreken van R4 kaartjes valt onder de ongewenste zaken omdat de lijn tussen homebrew en warez erg dun is en dus niet is te zeggen of het daadwerkelijk voor homebrew gebruikt zal worden.[/]
Even een vraag hierop, mag ik wel over homebrew specifiek praten dan? (en dus niet de kaartjes waarop dit word gedraait)

Hier ben ik echt gek op :9
http://www.mrdictionary.net/lemmings/

(T schoot me ineens te binnen om deze te posten toen ik de bovenstaande user's plaatje zag :+

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 27-05-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ik ben zelf nog met Final Fantasy: Ring of Fate bezig .. ik zit nu in "The Fall Of Rela Cyel" ... ik weet niet of iemand dit zich nog kan herinneren ... maar ik zit helemaal in het begin van het level ... ik heb de ballon kapot geschoten ... maar het water ging rap weer omhoog ... enu nu kan ik niet verder ... zie ik iets niet, want ik ben de 2 velden al een paar keer doorgelopen ... wellicht dat ik het niet zie, en ik hoop niet dat het een foutje in het spel is :(.

EDTI: ben er al uit ... heeft even geduurd :D.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 08-06-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Nieuwe Dragon Quest 9 trailer (HD) (de muziek, brengt herinneringen terug O+)

Nog mensen die hier enorm naar uitkijken? DQ8 was met stip men favoriete rpg op de ps2 en ben toen puur daardoor ook enkele voorgaande delen beginnen spelen, waarvan geen enkele teleurstelde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07 21:47
Morgen mijn ds binnen ^^

Ik haal er ook Soul Silver bij, werkt dat online wel een beetje of is dat een no go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vandaag mijn DSi XL naar de MM gebracht vanwege het feit dat na 3 maanden de scharnieren speling hebben gekregen. Waardoor op de eerste stand het scherm een aardig stukje bewogen kon worden.
Ga lekker achterover liggen en het scherm kiepte iets naar voren (een cm). Blijkbaar bij navraag aan anderen hoort dit niet.
Ben hem alleen wel weer 3 tot 5 weken kwijt. Over 7 weken gaan we op vakantie met een vlucht van ongeveer 18 uur. Dan wil ik em toch wel graag kunnen gebruiken.
Denk dat mijn tas bestaat uit DS, PSP, boek en Cowon voor film en muziek,

Balen dat ze hem niet zo ruilen, maar wel te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 11:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Mensen hier ook al Room The Main Building gespeeld?

Afbeeldingslocatie: http://escape-games-free.com/images/rooms-the-main-building/rooms-the-main-building-big_1.jpg

Het werkt als een schuifpuzzel met extra dingen. Zo kan je van de ene kamer naar de andere kamer teleporten of kan je kamers verwisselen met elkaar.

Persoonlijk vind ik het best een geinig spelletje. Puzzels zijn in het begin nog wat simpel, maar er zit zeker wel potentie in de game.

[ Voor 71% gewijzigd door Zeror op 15-06-2010 15:41 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:05
Gametrailers battle video

Laat zien hoe de gevechten gaan in Golden Sun Dark Dawn. Zo te zien kun je de stylus lekker weglaten en snel met de A-knop commando's geven. De rest ziet er vertrouwd uit, met Ragnarok skill, die altijd al awesome was. Hopelijk worden de battles wel wat sneller gemaakt, op de GBA gingen de gevechten lekker snel, nu lijkt het wel stroperig, niet iets wat ik appreciëren.

Owja, zien jullie de gelijkenissen: Matthew = Isaac, Karis = Mia en Tyrell = Garet. Zo ga ik ze ook weer noemen, nostalgie FTW! :*)

[ Voor 3% gewijzigd door ninc op 16-06-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Vanaf 18 juni een sterke prijsdaling op de Nintendo DS Lite volgens bartsmit.com

Nu staat hij erop als 129 euro , prijs 18 juni is nog niet bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:28

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Boeboe schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 00:46:
Nieuwe Dragon Quest 9 trailer (HD) (de muziek, brengt herinneringen terug O+)

Nog mensen die hier enorm naar uitkijken? DQ8 was met stip men favoriete rpg op de ps2 en ben toen puur daardoor ook enkele voorgaande delen beginnen spelen, waarvan geen enkele teleurstelde _/-\o_
Dragon Quest 8 was inderdaad fantastisch! Hopenlijk komt er op de PS3 ook een deel 10 of zo :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Rockvee2 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:58:
Vanaf 18 juni een sterke prijsdaling op de Nintendo DS Lite volgens bartsmit.com

Nu staat hij erop als 129 euro , prijs 18 juni is nog niet bekend :)
Hij staat momenteel op de site als "sterk afgeprijsd van 149 naar 129" :/.
De Nintendo DS is sterk afgeprijsd! De prijs is nu gedaald van 149,95 naar 129,95!

[ Voor 13% gewijzigd door Tarin op 18-06-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-07 21:24
Ben nu lekker bezig met The Legend of Zelda: Spirit Tracks op m'n DS phat!
Zijn er eigenlijk nog meer mensen met zo'n ding?

Was een van de eerste met deze DS en kort na de release verscheen alweer de DS Lite.

Afbeeldingslocatie: http://media.obsessable.com/media/2008/09/15/300/nintendo-ds-original.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb hem ook nog steeds. Mijn vrouw ook, maar die is redelijk snel op de Lite overgestapt.
Sinds de DSi XL er is, ben ik ook over. Vond het wel tijd.
Ik vind zelf de kleinere DSen niets. Veel te grote handen voor. Mijn vrouw daarentegen vind al die grote DSen weer niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik heb destijds direct met de release (nouja, 2 dagen ervoor) een DS Phat gehaald. Vind hem eigenlijk nog steeds het beste in de hand liggen, maar heb toen die uitkwam een DSi gekocht. De schermpjes daarvan zijn veel beter (instelbare helderheid \o/).
Heb de DS Phat aan m'n vriendin gegeven, die er veel plezier van heeft - er zit inmiddels wel een andere behuizing omheen (d'r zusje had hem laten stuiteren: scharnier stuk) en een nieuw touchscreen (had nooit een screenprotector op gezeten) in.

Over de 3DS twijfel ik nog. De Ninteno-fanaat in me wil hem direct met de release ophalen, maar zolang er nog geen must-have titels uit zijn denk ik dat ik deze keer nog even wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Heraclius schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:45:
Ben nu lekker bezig met The Legend of Zelda: Spirit Tracks op m'n DS phat!
Zijn er eigenlijk nog meer mensen met zo'n ding?

Was een van de eerste met deze DS en kort na de release verscheen alweer de DS Lite.

[afbeelding]
Ik had hem sinds 2005, verleden jaar een DSi gekocht. De oude DS ligt bij mn vriendin in d'r nachtkastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Laatst online: 03-07 08:39

Nohead

PSN ID: Nohead

Ik heb ook nog een DS Phat thuis liggen. Gebruik hem voornamelijk tijdens de vakantie periodes.
Tijdens mijn vakantie in Italie vorig jaar heb ik toch wel meer dan 25/30 uur Final Fantasy Tactics A2 gespeeld als mijn vriendin een siesta aan het houden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een phat DS en ben er blij mee. Die vierpuntsdruktoets hadden ze bij de opvolgers nooit moeten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:29

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ik heb er zelfs nog een phat ds via nintendo met sterrenpunten gekocht 2 weken voor de officiele release.. maar niet alles is er nog op te spellen. Het touch screen is niet zo gevoelig meer zodat bijv. guitar hero niet goed pakt. Ook is hij bijna niet meer te calibreren. Uiteindelijk toch een lite aangeschaft en die bevalt toch wel beter door het heldere scherm. Ik sla de i(xl) over en wacht nu op de3ds.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik heb ongeveer 4 maanden na de originele release van de DS een Phat DS gekocht. Deze is na ongeveer 1.5/2 jaar gejat.. Van de verzekering kreeg ik maar 100 euro terug (van de originele 145 euro) hier heb ik 29 euro bij gestopt en een DS lite + R4 gekocht. Ik vind nog steeds de oude DS qua ligging in de handen een stuk beter.

(PS: Ik heb alleen de spellen gejat waren -Mario kart & Animal Crossing - op mijn R4 staan. Verder alleen maar Homebrew en de spellen die ik ook officieel gekocht heb in een winkel erop)

Edit: Mn DS vind ik nog wel gein voor vermaak af en toe, maar met handhelds heb ik het eigenlijk helemaal gehad...

GBA -> DS -> Xbox-360 -> PC is hoe het is gegaan hoe ik game... Voornamelijk de xbox laat ik steeds vaker staan voor wat hij is, omdat ik nu op de PC games veel soepeler speel op een stuk hogere res.

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 21-06-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Mij DSi XL is als het goed is ondertussen wel bij nintendo. Ik hoop van harte dat deze terug is vóór de reis naar Hawaii. Alhoewel ik mijn DS Phat natuurlijk nog heb.

Wat ik wel minder vind is het ontbreken van het GBA slot. Ik kan dus die spellen niet meer spelen.

Aan de ene kant zit ik nog te denken om een eBook Reader aan te schaffen, aan de andere kant kan dit ook op de DS met de Acekard (of R4 of whatever). Alhoewel DSReader het niet doet met de laatste firmware. Ik hoop dat ze dit oplossen aangezien de schermen groot genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik heb net voor €10 Walk With Me gehaald bij de FRS. Eens kijken of dat wat is, voor dat bedrag kan ik er niet echt een buil aan vallen dacht ik.

M'n eigenlijke beweging (fietsen) zal hij wel niet echt oppikken, maar wie weet is het wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Tarin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:59:
Ik heb net voor €10 Walk With Me gehaald bij de FRS. Eens kijken of dat wat is, voor dat bedrag kan ik er niet echt een buil aan vallen dacht ik.

M'n eigenlijke beweging (fietsen) zal hij wel niet echt oppikken, maar wie weet is het wat.
Ik heb samen met mijn vriendin veel fun gehad met Walk With me. Je word er heel bewust van als je hem gewoon altijd in je broek hebt zitten (of je jas, schoudertas) elke dag even ir-synchen met het spel en je ziet mooi hoe lang je soms stil zit achter een pc :p (uren als je een zittend beroep hebt of op school zit) Ik gooide het streefdoel steeds omhoog, zo blijf je lekker bezig :)

Op een gegeven moment ben ik mijn tellertje kwijtgeraakt (ergens laten liggen toen ik het water in ging en hem even aan de kant legde) en heb ik het nooit meer aangeraakt. Vond het niet leuk om weer overnieuw te beginnen. Laatst wel weer opgepikt voor een tientje bij de FRS.. goedkoper dan zon tellertje los te kopen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ze hadden ook losse tellertjes voor €5. Spel is blijkbaar nooit aangeslagen?

Ik ben best wel statistiekjes-fan (heb een half jaar m'n woon-werk-fietsroute met een hartslagmeter met PC-koppeling gedaan), dus ik ga er wel lol mee hebben denk ik. Alleen de koppeling om je Mii uit het Wii-kanaal te kopieren vond ik al briljant uitgevoerd.

[ Voor 67% gewijzigd door Tarin op 24-06-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Tarin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:02:
Ze hadden ook losse tellertjes voor €5. Spel is blijkbaar nooit aangeslagen?

Ik ben best wel statistiekjes-fan (heb een half jaar m'n woon-werk-fietsroute met een hartslagmeter met PC-koppeling gedaan), dus ik ga er wel lol mee hebben denk ik. Alleen de koppeling om je Mii uit het Wii-kanaal te kopieren vond ik al briljant uitgevoerd.
De losse tellertjes waren 15 tot 20 euro in vrijwel elke winkels. Pas nu zijn ze in veel winkels afgeprijsd naar 10 of 5 euro, maar veel zie je ze niet.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wij hadden eerst zo'n teller gekocht voor 5 euro (R4), maar uiteraard werkt dat niet. Was eerder om het te testen of het spel wel wat was.
Uiteindelijk voor een tientje ook een jaar geleden bij de FRS het spel gekocht. Ook wij konden het niet laten liggen. Na 120 dagen nog steeds trouw mee. Alhoewel ik moet zeggen dat we vaak alleen even syncen en niet de spelletjes doen. Eens in de zoveel tijd doen we de spelletje en uiteraard iedere zondag minimaal online syncen. Mars komt maar niet dichterbij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:29

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Wat wel jammer is dat wanneer je alles hebt 'uitgelopen' de lol er dan wel vanaf is.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:25
Anoniem: 338511 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:21:
ik heb een phat DS en ben er blij mee. Die vierpuntsdruktoets hadden ze bij de opvolgers nooit moeten vervangen.
+1 , dat is het enige wat me irriteert aan m'n DSI XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363598

Ik heb nog een DS fat en ik gebruik hem soms. Ik speel voornamelijk spellen als Mario Kart DS en Tetris DS om lekker Japannertjes in te kunnen maken via WiFi. Ook speelde ik een lange tijd strategisch Pokémon en kon ik me vermaken met Elite Beat Agents en de twee Japanse versies daarvan (Osu Tatakae Ouendan 1 en 2). Echte aanraders vind ik Super Mario 64 DS, Mario Kart DS, New! Super Mario Bros., Pokémon Diamond/Pearl/HG/SS en Elite Beat Agents. Ik zag niet zo veel reden om toendertijd een DS Lite aan te schaffen en ook niet om een DSi (XL) aan te schaffen. Ik wacht daarom ook vol smart op de Nintendo 3DS die er aan gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Overmorgen ben ik ook een trotse eigenaar van een DSi

Gelijk : Professor Layton en de Doos van Pandora erbij besteld.

Ik ben zeer benieuwd hoe mijn ervaring is met de DSI. Mijn broer heeft een DS Phat maar ik leende hem haast nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Sinds een paar dagen mijn DSi XL weer terug.
Uiteraard natuurlijk geen screenprotector er meer op.
Maar goed, voor 4 euro bij de MM een nieuwe gekocht en moet deze er nog op zetten.
Ook hier zit lichtelijk speling in. Ik ga het er voorlopig mee doen. Zie wel of het erger wordt.
Dat is eigenlijk het grootste probleem wat ik heb met de DSi XL. Het scherm is lijkt me te zwaar voor de scharnieren. Voor de rest vind ik het een pracht apparaat.

Heb (ja, foei) een download van die 100 boeken cartridge. Kan deze echt nergens vinden behalve op Amazon. Daarnaast nog een aantal andere boeken en die serie waarbij je een boekspel speelt. Had er vroeger een Nintendo versie van. Echt super leuk. Deze zijn overigens echt gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik heb een vraag over de DSI. Hoe kan ik meerdere gebruikersprofielen maken op de DSI? Op de DS Phat kon i dit wel doen maar op de DSI kan ik het niet vinden. Mijn familie gaat de DS veel gebruiken en het zou erg handig zijn. Ik heb al google en Nintendo.nl raadpleegt maar ik kan het nergens vinden.

Edit : Al gevonden, kan alleen in spellen en niet in de DS zelf

[ Voor 10% gewijzigd door Rockvee2 op 10-07-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Dragon Quest 9 review op gametrailers.com
Dit spel ziet er echt heerlijk uit! Spijtig dat door de DS het doelpubliek wat beperkt blijft, anders had ik een apart topic hiervoor aangemaakt. Vergeet Final Fantasy, DIT is hoe een jrpg hoort te zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
Kopen van een R4 kaartje in neem ik aan niet illegaal, tenzij je deze gebruikt om illegaal games erop te zetten?
Zijn er nog webwinkels waar je de R4 kaartje kan kopen? zoja waar? Er zijn meerdere sites maar geen idee welke legitiem is. Is het niet toegestaan om hier na te vragen mijn excuses hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-07 23:25

Zuurstok

Passionately curious

Voor zover ik weet schaad je geen rechten mits je de R4 gebruikt voor homebrew en dergelijke dingen. Alleen, hoeveel mensen die beweren dat te doen, doen dat nou ook daadwerkelijk ?

ik denk dat dat het min of meer is tegenwoordig, als iedereen die een R4 kocht vrolijk aan de homebrew zou gaan zou nintendo wel met iets anders komen dan allemaal juridisch gezeur en dergelijke.

Door al die zaken die nu spelen ga ik je helaas geen websites aanbevelen, weet namelijk dus echt niet meer of een R4 helpen kopen nou wel of niet nog onder de policy valt, sorry ;)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Precies! Ik heb hier een R4 kaartje, met alleen homebrew, muziek en spellen die ik ook echt gekocht heb (en dus de originele doosjes van heb) puur uit gemakzucht. Heb Nintendo zelfs een keer gemailed om te vragen of het toegestaan is om een spel wat je zelf bezit te downloaden om op bijv een emulator of R4 kaart te spelen, dit is gewoon toegestaan kreeg ik terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoToXxiCc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11-2022
Arunia schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:32:
Ook hier zit lichtelijk speling in. Ik ga het er voorlopig mee doen. Zie wel of het erger wordt.
Dat is eigenlijk het grootste probleem wat ik heb met de DSi XL. Het scherm is lijkt me te zwaar voor de scharnieren. Voor de rest vind ik het een pracht apparaat.
Elke DSi XL heeft speling in het scherm en dit is ook vrij logisch want het zware scherm zou anders af kunnen breken als die speling er niet zat. Dit is dus volkomen normaal en hier hoef je je dan ook geen zorgen om te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Art Academy gekocht, wat een leuke en nuttige applicatie en de prijs van 30 euro is zeer redelijk. Wel even een grote DSxl styles (formaat balpen) gekocht :) en tekenen maar.

Ook nog EBA gekocht voor het vreemde bedrag van 5.64. Ook een leuke titel, jammer dat er geen vervolg op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 19:43

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Net een Dsi XL gekocht voor familie en nog even gevraagd naar de garantie.
Die wordt dus nu afgehandeld door Nintendo zelf in verband met de illegale kaartjes.

Volgens die verkoper kan Nintendo namelijk zien of bij een defect of je zo'n kaartje hebt gebruikt.
Het klonk mij nogal vreemd in de oren. Gezien het kaartjes niets op het systeem doet.
Weet wel dat de Wii een memo bord heeft waarin je kan zien wat je gedaan hebt die dag.

En dan nog zou via battrij verwijderen oid toch gewoon het systeem kunnen resetten.

Wat denken jullie.

(Even voor de goede orde, ik ben gewoon benieuwd of Nintendo dit nu kan zien of dat het gewoon een afschrikpraatje was/is wat ik namelijk vermoed)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Het is een afschrikpraatje, ze kunnen mogenlijk wel zien of je een of ander kaartje hebt gebruikt. Maar niet welke software er op heeft gedraaid, en voor HOMEBREW zijn de kaartjes nog steeds legaal verkrijgbaar. (Hiervoor gebruik ik er dus ook 1, heb er een printservertje op draaien -Linux DS-)

Edit: Beetje jammer dat je nu nog een DSi XL hebt gekocht, met 2 maanden komt de 3DS alweer uit.

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 21-09-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 19:43

Frostbite

🤦🏻‍♂️

D4NG3R NL schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:45:
Het is een afschrikpraatje, ze kunnen mogenlijk wel zien of je een of ander kaartje hebt gebruikt. Maar niet welke software er op heeft gedraaid, en voor HOMEBREW zijn de kaartjes nog steeds legaal verkrijgbaar. (Hiervoor gebruik ik er dus ook 1, heb er een printservertje op draaien -Linux DS-)

Edit: Beetje jammer dat je nu nog een DSi XL hebt gekocht, met 2 maanden komt de 3DS alweer uit.
Dacht ik ook namelijk. Dat riepen ze al bij de DS / Dsi en nu al bij de DSXL.
En hij is voor mijn moeder en die heeft meer aan grote schermen dan aan een duurdere 3DS console.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-07 09:30
D4NG3R NL schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:45:

In Japan waarschijnlijk. Reken op Maart 2011 voor een EU release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister voor het eerst gevoicechat op de DS (tijdens tetris). Valt enorm mee moet ik zeggen, goede kwaliteit nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Disfigured schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:02:
[...]

In Japan waarschijnlijk. Reken op Maart 2011 voor een EU release.
De 1e variant van de DS, de DS Lite en DSi kwamen in Amerika en Japan op hetzelfde moment uit, alleen de DSi XL niet. Dus ik neem aan dat dat nu ook weer gebeurt. En mits je de goede webshop gebruikt kun je hem vrij goedkoop online krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik denk zelf dat het onzin is. Overigens laat zo'n kaartje in de DSi of XL zich zien als Danny Phantom of bij de nieuwere firmware als Stormbreaker.
Ikzelf heb mijn DSi XL voor garantie opgestuurd en werd gewoon vervangen door een nieuwe.
Dus lijkt me niet.

De Wii heeft dit wel in de firmware gebakken zitten.
Sterker nog, ze hebben (homebrew/illegale mensjes :P) achterhaald dat ze hiervoor een schijf gebruiken om dit op te halen en een gedeelte van de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
R4 kaartjes zijn illegaal.

Nintendo verbiedt ze. Al is het maar voor het bekijken van zelfgemaakte filmpjes. Ze zijn illegaal.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

l0c4lh0st schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:57:
R4 kaartjes zijn illegaal.

Nintendo verbiedt ze. Al is het maar voor het bekijken van zelfgemaakte filmpjes. Ze zijn illegaal.
Dat Nintendo ze verbied maakt ze nog niet illegaal :') . Nogmaals: In NL hebben rechters ze zelfs LEGAAL gemaakt, mits ze worden gebruikt voor Homebrew E.D. En niet voor games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
D4NG3R NL schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:06:
[...]

Dat Nintendo ze verbied maakt ze nog niet illegaal :') . Nogmaals: In NL hebben rechters ze zelfs LEGAAL gemaakt, mits ze worden gebruikt voor Homebrew E.D. En niet voor games.
R4 kaarten zijn verboden _/-\o_

bron : http://games.blog.nl/alge...jes-verboden-in-nederland
http://www.ngamer.nl/r4-kaartjes-verboden-in-nederland.html

en vele andere bronnen

[ Voor 7% gewijzigd door Rockvee2 op 27-09-2010 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Lees wat die blogs ook zeggen.. VERKOOP is verboden, het hebben/gebruiken van de kaartjes is gewoon legaal, je mag ze in het buitenland kopen/importeren (voor persoonlijk gebruik) gewoon legaal...

Verkoop in NL daarintegen is wel verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4NG3R NL schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:01:
[...]

Lees wat die blogs ook zeggen.. VERKOOP is verboden, het hebben/gebruiken van de kaartjes is gewoon legaal, je mag ze in het buitenland kopen/importeren (voor persoonlijk gebruik) gewoon legaal...

Leuk dat ze daarom in de lokale hobbywinkel nog steeds verkocht worden en er voor geadverteerd wordt op de ruit. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
D4NG3R NL schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:01:
[...]

En hoe koop je die kaartjes? 8)7

Iemand verkoopt ze, en dat is dus verboden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Gisterenmiddag heb ik mijn bestelling bij de consoleshop opgehaald. Het is de Nintendo DSi XL 25th anniversary editie. In het echt is het veel minder rood dan ik had verwacht. Ik verwachte een knal rode dsi xl, maar het rode valt reuze mee. De icoontjes op de deksel vallen ook niet heel erg op (zwart op rood, valt sowieso niet erg op). Ik ben in mijn nopjes met mijn 3e "gameboy" (heb de eerste gameboy gehad, de advance en nu deze).

Toch leuk dat ze bij nintendo wat aandacht besteden aan de verjaardag van Mario. Al is het gelijk wel een reden om dit console nog even uit te melken, voordat ze de 3ds op de markt brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Rockvee2 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:55:
[...]

En hoe koop je die kaartjes? 8)7

Iemand verkoopt ze, en dat is dus verboden :)
Precies, maar als je er al 1 had voordat verkoop verboden werd. Doe je absoluut niks illegaals, sterker nog. Als je er nu 1 zou kopen, ben jij niet fout. Maar de winkelier :P .

Anyway, ik ben me ATM met deze 3 homebrew apps ontzettend aan het vermaken:

Lemmings DS

DS Doom
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=acw7WW1fDZc&feature=related]

SNEmulDS (SNES DS)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=e39_4rfDLRk&feature=related]
Ik heb zelf nog een SNES, alle ROMS die ik speel zijn van spellen die ik zelf al bezit, voor zowel de DS als SNES. Ik zet deze op mijn R4 puur uit gemak.. Als het echt nodig is laat ik zo de cardridge van spellen zien :P

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 22-10-2010 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnemulDS zou met een update moeten komen. Nog steeds veel games die het niet goed doen. Verbaasd me ook dat ze Snes9X niet als basis gebruikten aangezien die makkelijk te porten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Bij mij werkt SneMulDS niet jammer genoeg. Er zijn zat SNES spellen (ook origineel) die ik graag portable zou willen spelen waaronder toevallig degene hierboven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arunia schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:12:
Bij mij werkt SneMulDS niet jammer genoeg. Er zijn zat SNES spellen (ook origineel) die ik graag portable zou willen spelen waaronder toevallig degene hierboven. :)
Dan zou je zo'n GP2x oid moeten halen, die zijn haast voor emu's gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ben bang dat het daar wel op uit gaat komen.
Nahja, dan maar gewoon op de SNES spelen ipv onderweg. Genoeg spellen op de SD die ook leuk zijn om te doen.
Binnenkort maar deeltje 2 van Professor Layton afronden en zodra 3 uit is, daar op verder gaan. Het blijven leuke spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-07 00:38
Vet!! Lemmings DS wil ik ook hebben :9

SNES op de DS vind ik ook erg stoer maar de versie die ik heb heeft weinig games ondersteunt en die het wel doen hebben meestal grafische foutjes.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Sir_Hendro schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:34:
Vet!! Lemmings DS wil ik ook hebben :9

SNES op de DS vind ik ook erg stoer maar de versie die ik heb heeft weinig games ondersteunt en die het wel doen hebben meestal grafische foutjes.
http://www.mrdictionary.net/lemmings/

Veel plezier ermee :9 Is echt dikke lol, is alle orginele levels ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Layton-film is inmiddels in Nederland op Bluray uitgekomen.nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Anoniem: 338511 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:19:
De Layton-film is inmiddels in Nederland op Bluray uitgekomen.nice.
En te huur in videotheken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Afgelopen vakantie heb ik dus een Nintendo DSi XL gekocht. Thuis heb ik er nog een R4i Gold Revolution kaart met een 8 GB geheugenkaartje bijgekocht, maar sinds augustus is er geen andere firmware voor uitgekomen. Weet iemand hier meer over? En zijn er alternatieve firmwares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
syltheboy schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:43:
Afgelopen vakantie heb ik dus een Nintendo DSi XL gekocht. Thuis heb ik er nog een R4i Gold Revolution kaart met een 8 GB geheugenkaartje bijgekocht, maar sinds augustus is er geen andere firmware voor uitgekomen. Weet iemand hier meer over? En zijn er alternatieve firmwares?
Die kaartjes zijn in NL illegaal en daardoor mag er op GoT niets over deze kaartjes gepost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik zoek een draagtasje (gewoon zo'n beschermding) voor m'n oude DS (eerste versie). Iemand een tip? DealExtreme en Ebay hebben eigenlijk alleen Lite/DSi/DSiXL-tasjes, geen oude meer..

Het mag een 'kale' zijn, of eentje met een Pokemon-thema. Budgetbakken en Dealextreme afgezocht, Ebay en Marktplaats zijn lastig omdat er niet echt zoektermen bestaan waarmee je 'lite/dsi/dsiXL' wegfiltert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:48

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Tarin schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:43:
Ik zoek een draagtasje (gewoon zo'n beschermding) voor m'n oude DS (eerste versie). Iemand een tip? DealExtreme en Ebay hebben eigenlijk alleen Lite/DSi/DSiXL-tasjes, geen oude meer..

Het mag een 'kale' zijn, of eentje met een Pokemon-thema. Budgetbakken en Dealextreme afgezocht, Ebay en Marktplaats zijn lastig omdat er niet echt zoektermen bestaan waarmee je 'lite/dsi/dsiXL' wegfiltert.
Misschien een pouch oid zoeken op de afmetingen van een DS? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar zoiets want ik heb eigenlijk geen bescherming om mijn grijze DS maar zou het wel willen :9

Ik heb voor mijn Cowon bijvoorbeeld ook een iPod video "hoodie" Past prima en beschermt toch...

[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 23-11-2010 14:46 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik gebruik mijn iPod-sokken idd ook voor m'n Cowon D2, HTC Legend en Nokia 5800 sinds m'n 10GB iPod overleden is.. maar het zou fijn zijn als ze gewoon nog nette pouches voor de dikke DS te halen hadden.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste