Oh...jammer 
Dat verklaard waarom er geen winkels bijstaan in de pricewatch
Dat verklaard waarom er geen winkels bijstaan in de pricewatch
Anoniem: 143120
Om de haverklap komt deze meldingAn error has occurred
Press and hold the POWER
Button to turn the system off.
Please refer to the Nintendo DSi
Operations Manual for details
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dat klopt inderdaad niet. Maar krijg je die melding met de R4i flashkaart erin? Ik heb vanaf 15 maart een dsi xl met een acekard 2i flashkaart en heb nooit geen problemen met de dsi xl icm acekard 2i.Anoniem: 143120 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 10:05:
Wie kan mij helpen:
Ik heb twee DSi XLs gekocht: eentje voor mijn vrouw en eentje voor mijn dochter, ter vervanging van de DS.
Een XL is voorzien van een R4i Gold kaart, de ander is 'maagdelijk'.
Op beide XLs komt de volgende melding voor
[...]
Om de haverklap komt deze melding![]()
Begin deze week heb ik een XL teruggestuurd naar de webwinkel, omdat deze melding ook te vaak voorkwam, maar nu twijfel ik meer aan de firmware dan aan het individuele apparaatje.![]()
Ook deze XL was nog maagdelijk.
Wie weet of heeft een idee wat hier aan de hand is ? Is Nintendo te ijverig in het blokkeren van de XL ?
Alvast bedankt
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
MET en ZONDERRakkerzero schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 10:10:
Krijg je die melding met of zonder R4 kaart erin?
[ Voor 89% gewijzigd door PromoX op 30-03-2010 15:15 ]
omdat....??Arunia schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:00:
[mbr]Voor dit soort vragen/discussies kun je niet op GoT terecht.[/]
Noem die DS met die (ahum alleen voor de demo's ik jat echt niet kaart) dan niet. Ik wordt een beetje ziek van al die mensen die het over die rotzooi blijven hebben. Al heb je er maar 1 game buiten je collectie op staan die je toch niet leuk vind het blijft jatten.Anoniem: 143120 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:27:
[...]
omdat....??
De XL ZONDER extra kaart heeft problemen. Kunnen we dat hier niet bespreken ?
Anoniem: 338511
Ach ja moet de games toch minstens uit kunnen proberen. Vroeger kon dat nog, nu krijg je nergens geld terug.boshar schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:20:
[...]
Noem die DS met die (ahum alleen voor de demo's ik jat echt niet kaart) dan niet. Ik wordt een beetje ziek van al die mensen die het over die rotzooi blijven hebben. Al heb je er maar 1 game buiten je collectie op staan die je toch niet leuk vind het blijft jatten.
[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 31-03-2010 09:02 ]
Bij zowel de Bart Smit als de Gamestore e-plaza waar ik kom wordt ik er altijd netjes op gewezen dat ik de game wanneer hij niet bevalt de volgende dag kan ruilen. Daarbij heb je tal van review sites ook voor het Wii Ware en DSi gebeuren (zoals www.nintendolife.com ) die echt goede reviews doen. Wanneer je een DS en een Wii hebt kun je van diverse DS spellen demo versies op je DS zetten. Ook bij WiiWare hebben ze een demo actie gehad met een aantal populaire Wii Ware titels.Anoniem: 338511 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:12:
[...]
Ach ja moet de games toch minstens uit kunnen proberen. Vroeger kon dat nog, nu krijg je nergens geld terug.
90710
Japanse release date was september 2009...90710 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:03:
Pokémon HeartGold en SoulSilver zijn nog niet twee weken uit of er komen al twee nieuwe games aan:
Zwart en Wit.
Meer info: http://n-europe.com/news.php?nid=13978
Nintendo site (Japans): http://www.pokemon.co.jp/bw/index.html
[ Voor 67% gewijzigd door boe2 op 09-04-2010 19:30 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Generaties worden alleen meestal wat langer gerekend dan 1 jaarBoeboe schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:25:
Een nieuwe pokemon voor iedere nieuwe generatie kinderen neem ik aan
90710
Pokémon Diamond en Pearl zijn de huidige generatie, deze komen uit.. 2006 (Japan) dat is dus al 4 jaar geleden. Oké, we hebben ondertussen ook Platinum (zelfde serie) en Heart Gold en Soul Silver (remakes van Gold/Silver) maar er zit wel wat meer dan 1 jaar tussen de Pokémon generaties.mtsr schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:58:
Nintendo is echt kampioen in het overladen van de markt met releases (GB, DS, en al hun variaties, maar ook games), maar dit wordt toch wel heel zot. Vooral omdat iedere nieuwe versie van pokemon een heel klein beetje uitgebreid/verbeterd wordt ten opzichte van de vorige. Zouden ze stiekem al allerlei fantastische verbeteringen klaar hebben, maar die met 1 paar jaar uitbrengen?
En voor wie een hekel heeft aan Japanse trailers: De Engelse trailer is er, en wat ziet het er bizar uitBoeboe schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:25:
De maker van de Phoenix Wright is trouwens aan een nieuwe titel bezig: Ghost Trick, wat terug een detectivegame gaat worden, waarbij de nadruk meer op het adventure aspect gaat liggen. De trailer ziet er vrij artistiek uit
[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 21-04-2010 19:24 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Spellen die te koop zijn in NL kunnen NL teksten bevatten maar dit zijn er niet zo veel.pgussow schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:17:
Mensen, een kleine vraag: mijn vader komt over uit Amerika en wil een DS Lite meenemen voor mijn dochter. Volgens de FAQ moet dat geen enkel probleem zijn. Nu wil hij ook een spel meenemen.. Maar het punt is dat de kennis van de Engelse taal van mijn dochter beperkt is tot 'Yes', 'Delicious' en 'Mission Accomplished')
Van de WII weet ik dat hij naar de locale kijkt en dan komt Dora netjes in het Nederlands... Is dat ook zo op de DS? Of is het toch handiger dat hij het spelletje hier in Nederland haalt?
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 22-04-2010 14:24 ]
"Maar dit zijn er niet zo veel" 9/10 spellen die 6+ als rating hebben, zijn vertaald naar NL.. ook populaire spellen (denk aan Professor layton's serie) worden ook vaak vertaald.Ike. schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:23:
[...]
Spellen die te koop zijn in NL kunnen NL teksten bevatten maar dit zijn er niet zo veel.
Spellen uit de US zullen deze optie niet hebben
[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 22-04-2010 14:31 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2010 10:32 ]
Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Anoniem: 340927
[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2010 10:34 ]
[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2010 10:36 ]
R4 is ook prima hoor, je moet alleen weten hoe je het moet gebruikenpinokkia schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:38:
Wat je nu van kaart heb gekocht is een fake kaart.Ik heb gehoord dat een acekard 2i, M3i Zero en dsonei kaarten goed zijn.
[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2010 10:45 ]
Het bespreken van R4 kaartjes valt onder de ongewenste zaken omdat de lijn tussen homebrew en warez erg dun is en dus niet is te zeggen of het daadwerkelijk voor homebrew gebruikt zal worden.
[ Voor 50% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2010 10:53 ]
Anoniem: 340927
O Golden Sun, die is erg leuk, ik mis die spel zo erg.Tarin schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:49:
Welke zaak is dat, en in welke buurt? Kingdom Hearts lijkt me interessant..
En wanneer komt er nou eindelijk eens nieuws over Golden Sun DS? zal wel E3 worden..
Even een vraag hierop, mag ik wel over homebrew specifiek praten dan? (en dus niet de kaartjes waarop dit word gedraait)D4NG3R NL schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:27:
[...]
[mbr]Het bespreken van R4 kaartjes valt onder de ongewenste zaken omdat de lijn tussen homebrew en warez erg dun is en dus niet is te zeggen of het daadwerkelijk voor homebrew gebruikt zal worden.[/]
[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 27-05-2010 11:25 ]
Anoniem: 86074
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 08-06-2010 20:29 ]
[ Voor 71% gewijzigd door Zeror op 15-06-2010 15:41 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 3% gewijzigd door ninc op 16-06-2010 14:15 ]
Dragon Quest 8 was inderdaad fantastisch! Hopenlijk komt er op de PS3 ook een deel 10 of zoBoeboe schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 00:46:
Nieuwe Dragon Quest 9 trailer (HD) (de muziek, brengt herinneringen terug)
Nog mensen die hier enorm naar uitkijken? DQ8 was met stip men favoriete rpg op de ps2 en ben toen puur daardoor ook enkele voorgaande delen beginnen spelen, waarvan geen enkele teleurstelde
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Hij staat momenteel op de site als "sterk afgeprijsd van 149 naar 129"Rockvee2 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:58:
Vanaf 18 juni een sterke prijsdaling op de Nintendo DS Lite volgens bartsmit.com
Nu staat hij erop als 129 euro , prijs 18 juni is nog niet bekend
De Nintendo DS is sterk afgeprijsd! De prijs is nu gedaald van 149,95 naar 129,95!
[ Voor 13% gewijzigd door Tarin op 18-06-2010 14:51 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ik had hem sinds 2005, verleden jaar een DSi gekocht. De oude DS ligt bij mn vriendin in d'r nachtkastje.Heraclius schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:45:
Ben nu lekker bezig met The Legend of Zelda: Spirit Tracks op m'n DS phat!
Zijn er eigenlijk nog meer mensen met zo'n ding?
Was een van de eerste met deze DS en kort na de release verscheen alweer de DS Lite.
[afbeelding]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 21-06-2010 23:08 ]
Ik heb samen met mijn vriendin veel fun gehad met Walk With me. Je word er heel bewust van als je hem gewoon altijd in je broek hebt zitten (of je jas, schoudertas) elke dag even ir-synchen met het spel en je ziet mooi hoe lang je soms stil zit achter een pcTarin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:59:
Ik heb net voor €10 Walk With Me gehaald bij de FRS. Eens kijken of dat wat is, voor dat bedrag kan ik er niet echt een buil aan vallen dacht ik.
M'n eigenlijke beweging (fietsen) zal hij wel niet echt oppikken, maar wie weet is het wat.
This space is occupied
[ Voor 67% gewijzigd door Tarin op 24-06-2010 19:04 ]
De losse tellertjes waren 15 tot 20 euro in vrijwel elke winkels. Pas nu zijn ze in veel winkels afgeprijsd naar 10 of 5 euro, maar veel zie je ze niet.Tarin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:02:
Ze hadden ook losse tellertjes voor €5. Spel is blijkbaar nooit aangeslagen?
Ik ben best wel statistiekjes-fan (heb een half jaar m'n woon-werk-fietsroute met een hartslagmeter met PC-koppeling gedaan), dus ik ga er wel lol mee hebben denk ik. Alleen de koppeling om je Mii uit het Wii-kanaal te kopieren vond ik al briljant uitgevoerd.
This space is occupied
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
+1 , dat is het enige wat me irriteert aan m'n DSI XLAnoniem: 338511 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:21:
ik heb een phat DS en ben er blij mee. Die vierpuntsdruktoets hadden ze bij de opvolgers nooit moeten vervangen.
Anoniem: 363598
[ Voor 10% gewijzigd door Rockvee2 op 10-07-2010 15:22 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Elke DSi XL heeft speling in het scherm en dit is ook vrij logisch want het zware scherm zou anders af kunnen breken als die speling er niet zat. Dit is dus volkomen normaal en hier hoef je je dan ook geen zorgen om te makenArunia schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:32:
Ook hier zit lichtelijk speling in. Ik ga het er voorlopig mee doen. Zie wel of het erger wordt.
Dat is eigenlijk het grootste probleem wat ik heb met de DSi XL. Het scherm is lijkt me te zwaar voor de scharnieren. Voor de rest vind ik het een pracht apparaat.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 21-09-2010 13:46 ]
Dacht ik ook namelijk. Dat riepen ze al bij de DS / Dsi en nu al bij de DSXL.D4NG3R NL schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:45:
Het is een afschrikpraatje, ze kunnen mogenlijk wel zien of je een of ander kaartje hebt gebruikt. Maar niet welke software er op heeft gedraaid, en voor HOMEBREW zijn de kaartjes nog steeds legaal verkrijgbaar. (Hiervoor gebruik ik er dus ook 1, heb er een printservertje op draaien -Linux DS-)
Edit: Beetje jammer dat je nu nog een DSi XL hebt gekocht, met 2 maanden komt de 3DS alweer uit.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
In Japan waarschijnlijk. Reken op Maart 2011 voor een EU release.D4NG3R NL schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:45:
Het is een afschrikpraatje, ze kunnen mogenlijk wel zien of je een of ander kaartje hebt gebruikt. Maar niet welke software er op heeft gedraaid, en voor HOMEBREW zijn de kaartjes nog steeds legaal verkrijgbaar. (Hiervoor gebruik ik er dus ook 1, heb er een printservertje op draaien -Linux DS-)
Edit: Beetje jammer dat je nu nog een DSi XL hebt gekocht, met 2 maanden komt de 3DS alweer uit.
De 1e variant van de DS, de DS Lite en DSi kwamen in Amerika en Japan op hetzelfde moment uit, alleen de DSi XL niet. Dus ik neem aan dat dat nu ook weer gebeurt. En mits je de goede webshop gebruikt kun je hem vrij goedkoop online krijgen.Disfigured schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:02:
[...]
In Japan waarschijnlijk. Reken op Maart 2011 voor een EU release.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Dat Nintendo ze verbied maakt ze nog niet illegaall0c4lh0st schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:57:
R4 kaartjes zijn illegaal.
Nintendo verbiedt ze. Al is het maar voor het bekijken van zelfgemaakte filmpjes. Ze zijn illegaal.
R4 kaarten zijn verbodenD4NG3R NL schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:06:
[...]
Dat Nintendo ze verbied maakt ze nog niet illegaal. Nogmaals: In NL hebben rechters ze zelfs LEGAAL gemaakt, mits ze worden gebruikt voor Homebrew E.D. En niet voor games.
[ Voor 7% gewijzigd door Rockvee2 op 27-09-2010 19:21 ]
Lees wat die blogs ook zeggen.. VERKOOP is verboden, het hebben/gebruiken van de kaartjes is gewoon legaal, je mag ze in het buitenland kopen/importeren (voor persoonlijk gebruik) gewoon legaal...Rockvee2 schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:20:
[...]
R4 kaarten zijn verboden![]()
bron : http://games.blog.nl/alge...jes-verboden-in-nederland
http://www.ngamer.nl/r4-kaartjes-verboden-in-nederland.html
en vele andere bronnen
Leuk dat ze daarom in de lokale hobbywinkel nog steeds verkocht worden en er voor geadverteerd wordt op de ruit.D4NG3R NL schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:01:
[...]
Lees wat die blogs ook zeggen.. VERKOOP is verboden, het hebben/gebruiken van de kaartjes is gewoon legaal, je mag ze in het buitenland kopen/importeren (voor persoonlijk gebruik) gewoon legaal...
Verkoop in NL daarintegen is wel verboden.
En hoe koop je die kaartjes?D4NG3R NL schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:01:
[...]
Lees wat die blogs ook zeggen.. VERKOOP is verboden, het hebben/gebruiken van de kaartjes is gewoon legaal, je mag ze in het buitenland kopen/importeren (voor persoonlijk gebruik) gewoon legaal...
Verkoop in NL daarintegen is wel verboden.
Precies, maar als je er al 1 had voordat verkoop verboden werd. Doe je absoluut niks illegaals, sterker nog. Als je er nu 1 zou kopen, ben jij niet fout. Maar de winkelierRockvee2 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:55:
[...]
En hoe koop je die kaartjes?![]()
Iemand verkoopt ze, en dat is dus verboden
[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 22-10-2010 08:14 ]
Dan zou je zo'n GP2x oid moeten halen, die zijn haast voor emu's gebouwd.Arunia schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:12:
Bij mij werkt SneMulDS niet jammer genoeg. Er zijn zat SNES spellen (ook origineel) die ik graag portable zou willen spelen waaronder toevallig degene hierboven.
GTA VI - All aboard the hype train!!
http://www.mrdictionary.net/lemmings/Sir_Hendro schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:34:
Vet!! Lemmings DS wil ik ook hebben
SNES op de DS vind ik ook erg stoer maar de versie die ik heb heeft weinig games ondersteunt en die het wel doen hebben meestal grafische foutjes.
En te huur in videothekenAnoniem: 338511 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:19:
De Layton-film is inmiddels in Nederland op Bluray uitgekomen.nice.
Die kaartjes zijn in NL illegaal en daardoor mag er op GoT niets over deze kaartjes gepost worden.syltheboy schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:43:
Afgelopen vakantie heb ik dus een Nintendo DSi XL gekocht. Thuis heb ik er nog een R4i Gold Revolution kaart met een 8 GB geheugenkaartje bijgekocht, maar sinds augustus is er geen andere firmware voor uitgekomen. Weet iemand hier meer over? En zijn er alternatieve firmwares?
Misschien een pouch oid zoeken op de afmetingen van een DS? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar zoiets want ik heb eigenlijk geen bescherming om mijn grijze DS maar zou het wel willenTarin schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:43:
Ik zoek een draagtasje (gewoon zo'n beschermding) voor m'n oude DS (eerste versie). Iemand een tip? DealExtreme en Ebay hebben eigenlijk alleen Lite/DSi/DSiXL-tasjes, geen oude meer..
Het mag een 'kale' zijn, of eentje met een Pokemon-thema. Budgetbakken en Dealextreme afgezocht, Ebay en Marktplaats zijn lastig omdat er niet echt zoektermen bestaan waarmee je 'lite/dsi/dsiXL' wegfiltert.
[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 23-11-2010 14:46 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq