Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ben nu bezig met Undercover: Dual Motives, maar damn, wat hebben ze dat beroerd aangepakt. Slechte hoofdrolspelers, irritante muziek en een irritante interface. Ik laat hem verder links liggen, doe nog wel een keer Phoenix Wright ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 12:48
Voor hulp bij dit soort zaken moet je niet op dit forum zijn.

[ Voor 86% gewijzigd door PromoX op 15-11-2009 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:37
Denk niet dat je hierop antwoord krijgt (lees grijze gebied). Denk dat je beter even deze vriend kan raadplegen.

[ Voor 50% gewijzigd door een moderator op 15-11-2009 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 12:48
pff wat een onzin zeg. Kan wel steeds weer tientjes neertellen voor een spel maar wat als ik dat spel helemaal niet leuk vind? Als ik het waard vind koop ik het wel. Daarnaast vind ik het gewoon teveel geld. Tis toch beetje gek dat het goedkoper is om hetzelfde spel bij playasia ofzo te kopen. Dus als dat soort dingen wat eerlijker worden... prima. Dat is het tenminste waard om je voor in te zetten.

Los daarvan wat is nu eigenlijk je probleem? Als je vind dat de makers van het spel beloond moeten worden, dan ben ik het met je eens, ze moeten zeker beloond worden en het mag niet zo zijn dat ze gratis werk verrichten waar ik profijt van heb. Gelukkig gebeurd dat ook niet want Nintendo heeft afgelopen jaren zo ziekelijk veel winst gemaakt dat ze dat de komende 10jr niet meer hoeven te doen (maar ze hebben aandeelhouders dus ze zullen wel moeten).

Het is niet mijn bedoeling om een r4 discussie in leven te houden hoor dus ik zal het niet meer over R4 zaken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

*knip*

[ Voor 99% gewijzigd door PromoX op 15-11-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 18:13

Twhomp

Stayin' Alive

Anoniem: 279033 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 07:00:
Tweakers heeft teveel trots om hun forum zo te verlagen.
Ik ben het helemaal met je eens, maar dat je zo'n zin eruit weet te krijgen :o :+

(en steek niet teveel moeite in het overtuigen van dieven: die nemen het toch niet van je aan)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Mwaha _O-
Sorry hoor, maar ben jij dezelfde persoon als degene die deze posts geplaatst heeft???
Anoniem: 279033 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:00:
[...]

Dat mensen GTA op R4 uitproberen hoeft lang niet altijd te betekenen dat ze het niet kopen. Ik geloof zelf dat R4 een verrijking voor de gamesmarkt is omdat de gebruiker hiermee een game kan proberen zonder consequenties. Dit in tegenstelling tot de winkels waar je na aankoop eenmalig de game mag ruilen voor een andere game (waarvan je dus ook niet weet of je die leuk vindt).
Anoniem: 279033 schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:28:
Games zijn duur dus is het niet meer dan terecht dat je ze uit mag proberen. Dat Nintendo te weinig demopods heeft is niet mijn probleem. Daarnaast zijn de bestaande demopods die ik ken zo verfomfaaid dat het wel lijkt alsof een hond er op heeft lopen kauwen.
Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 06:49:
[...]
Dit is hetzelfde voor als voor de DS dus. Ik steel niks van Nintendo gezien ik een spel sowieso niet koop als ik het niet kan proberen. Het levert dus geen financieel verschil op of ik nou wel of niet probeer. Net als bij een auto dus, die koop ik ook niet blind. Als ik een exemplaar uit de winkel zou pakken om die te proberen dan zou het een andere zaak zijn.
*iets met een pot en een ketel.....

[ Voor 13% gewijzigd door een moderator op 15-11-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M a r c o schreef op woensdag 04 november 2009 @ 08:26:
[...]

Mwaha _O-
Sorry hoor, maar ben jij dezelfde persoon als degene die deze posts geplaatst heeft???

[...]

[...]

[...]

*iets met een pot en een ketel.....
Ik heb het licht gezien Marco en ben inmiddels al een tijdje op de goede (legale) manier bezig en voel me beter en reiner dan ooit. Ik schaam me voor die posts en mijn verleden maar snap dat mensen deze posts erbij halen. Ik heb iets van: laten we alleen onze lessen trekken uit het verleden en tesamen zorgen voor een piraatloos Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
Grappige was dat ik dezelfde citaties vanmorgen net als M a r c o wilde aanhalen maar ik had dat maar niet gedaan. Ik vraag me af of hoe lang Nintendo nog met de DS serie zal blijven doorgaan na de XL uitgave. Binnen kort van plan om met een vriend Soma Bringer te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Source schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:46:
Grappige was dat ik dezelfde citaties vanmorgen net als M a r c o wilde aanhalen maar ik had dat maar niet gedaan. Ik vraag me af of hoe lang Nintendo nog met de DS serie zal blijven doorgaan na de XL uitgave. Binnen kort van plan om met een vriend Soma Bringer te spelen
Er was toch een maandje geleden in het het nieuws dat Nvidia meldde dat ze bezig waren met chips voor de DS opvolger? Denk dus dat volgend jaar de opvolger wordt aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:56

Tarin

Just plain weird.

Whee, gisteren kwam Professor Layton and the Diabolical Box eindelijk binnen. 27 augustus verstuurd.

Ik bestel dus niets meer bij DVD Box Office, jammer maar helaas. Tot nu toe altijd goeie zaken mee gedaan, maar als de post zo raar loopt, neem ik liever geen risico's meer.

Over opvolgers: die DSiLL die er nu is zegt volgens mij vrij weinig. De GBA SP werd ook vrij kort voor de DS uit kwam vernieuwd (betere schermen), en na de DS kwam ineens de Gameboy Micro als mosterd na de maaltijd (heb er twee liggen, ideaal om op vakantie een goeie game te kunnen spelen zonder veel mee te moeten slepen).

[ Voor 37% gewijzigd door Tarin op 05-11-2009 09:11 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tarin schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:07:
Whee, gisteren kwam Professor Layton and the Diabolical Box eindelijk binnen. 27 augustus verstuurd.

Ik bestel dus niets meer bij DVD Box Office, jammer maar helaas. Tot nu toe altijd goeie zaken mee gedaan, maar als de post zo raar loopt, neem ik liever geen risico's meer.

Over opvolgers: die DSiLL die er nu is zegt volgens mij vrij weinig. De GBA SP werd ook vrij kort voor de DS uit kwam vernieuwd (betere schermen), en na de DS kwam ineens de Gameboy Micro als mosterd na de maaltijd (heb er twee liggen, ideaal om op vakantie een goeie game te kunnen spelen zonder veel mee te moeten slepen).
Ik vind volgend jaar nog wat vroeg om een opvolger aan te kondigen. De DS loopt als een trein en de games verkopen volgens mij ondanks de piraterij nog sterk als je de charts moet geloven. De installed base is enorm. Daarnaast heb ik niet echt het idee dat er een sterke behoefte is aan een Ds met betere graphics ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Oh die behoefte is er zeker wel, ik stond kort voor de keuze tussen de DS en de PSP, de DS heeft het vanwege de mindere graphics toch echt afgedaan. Even later zag ik de opvolger, de PSPgo die in dat opzicht dan weer mijn smaak heeft verloren. Het gebrek aan fysieke media (UMD) heeft daar dan weer tekort gedaan. Nu heb ik maar besloten niets te nemen en een goeie Android telefoon te nemen (lees, een fatsoenlijke camera is voor mij belangrijk) wanneer er eentje uitkomt naar mijn smaak, waar ik ook games op kan spelen en meer.

:( Moest er nu een DS zijn met betere graphische kwaliteiten dan zou ik er direct voor gaan, en met mij vele anderen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow Cop the Recruit ziet er fantastisch uit zeg. Het is net GTA maar dan de 3D-versies. Je kan door de stad lopen, auto's vorderen (je bent een agent), schieten ed. Erg indrukwekkende game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
Oh ik heb me gewoon een DS gepakt. Heb altijd gegamed op Nintendo. Eerst op de N64, Toen op de Gameboy Color, Gamecube en nu ben ik dan overgestapt naar een XBOX 360 omdat ik moet gamen met een controller in de hand en niet moet zwaaien :p Maar heb wel weer trouw een DS gekocht. Mij gaat het vooral om de gameplay dus graphics vond ik niet zo'n nadeel. En de spellen heb ik voor een prikkie (A) *kuch* EZ *proest* Flash

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Azertyftw schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:20:
Oh ik heb me gewoon een DS gepakt. Heb altijd gegamed op Nintendo. Eerst op de N64, Toen op de Gameboy Color, Gamecube en nu ben ik dan overgestapt naar een XBOX 360 omdat ik moet gamen met een controller in de hand en niet moet zwaaien :p Maar heb wel weer trouw een DS gekocht. Mij gaat het vooral om de gameplay dus graphics vond ik niet zo'n nadeel. En de spellen heb ik voor een prikkie (A) *kuch* EZ *proest* Flash
Wat een moreel verwerpelijke post. Ik zou adviseren om je meer als een trots Nederlands staatsburger te gedragen en te betalen voor software zoals het hoort. De rechtschapen burgers die op dit forum posten betalen voor hun waren. Dat jij dat niet doet is geen reden om het hoge niveau hier naar beneden te halen met opschepperij over illegale transacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

@GetBack: we (en Nintendo) zijn erg blij dat je het licht hebt gezien, maar je laatste paar posts komen wat sarcastisch over, wat de kracht van je nobele boodschap helaas geen goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Tarin, zal er wat op letten maar het maakt me gewoon een beetje boos.

Ontopic dan maar. De Classic NES serie voor de GBA, zijn die op PAL snelheid hier in de winkel of zijn ze wereldwijd hetzelfde? En heeft iemand nog naast 2e handssites een goede plek voor GBA-games. Moet zeggen dat ik me daar de laatste tijd danig mee vermaak. Geen last meer van het 'donkere' GBA-scherm dus ideaal op de DS.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Voor de Phoenix Wright fans: Sinds vandaag is er een speelbare flashdemo van Perfect Prosecutor :)
Hier te spelen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Ik heb geen zin om de hele discussie te verwijderen, wel heb ik een aantal posts aangepast cq verwijderd. Het moge duidelijk zijn dat discussie over en problemen met R4 kaartjes hier niet thuishoort.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo,

Ik wil voor mijn vriendin graag een Nintendo DSLite of DSi kopen voor kerst. Alleen nu twijfel ik over welke van de twee het gaat worden. Ik heb het DSi topic doorgelezen maar daar zijn de reacties al een half jaar oud.. in het topic hier zit ook al weer 2 weken radiostilte maar ik vraag het toch maar..

Met een beetje goed zoeken kan ik 50 euro besparen als ik een DS Lite koop t.o.v. de DSi, maar wat zijn de meningen tegenwoordig? Ik zie dat er niet zoveel extra's zijn met toegevoegde waarde.. natuurlijk is de DSi iets sneller/mooier etc, maar hoeveel mensen hier zeggen dat het niet de moeite waard is om die vijf tientjes extra te betalen voor iets wat eigenlijk niet nodig is?
Ik zag al een vergelijking naar de telefoon-hype (zoveel mogelijk gadgets erin stoppen terwijl je het niet gebruikt) en daar wil ik dus niet voor betalen.. Beide handhelds zijn backwards-compatible dus dat zit wel goed, maar zou het ook niet leuk vinden als over een tijdje niks meer voor de DSLite beschikbaar is omdat iedereen op de DSi speelt.. (dan heb ik het ook over de DSi-only games).. twijfel twijfel twijfel..

Dus hebben jullie advies voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07 18:57

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kijk eens naar de huidige DSi only games. Vind je die de moeite?

Aan de andere kant, koop je dat ding voor je meisje. Even slikken en €50 meer neertellen en je zit in ieder geval goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Als je denkt dat de camera's niet gebruikt gaan worden raad ik de Lite aan.

Verschillen:
http://www.videogamesblog...versus-dsi-comparison.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Als ik zo de verschilllen zie (store support, ingebouwde browser, langere battery life, minder last van vingerafdrukken, WPA support) lijkt het me de 50 euro extra wel waard Thrilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Mij in eerste instantie ook, maar toen las ik dat veel (hardcore) gebruikers van de DS of DSLite het meer een upgrade vonden dan echt een vernieuwende handheld.. en aangezien ik zelfs nog nooit een gb(a) heb gehad heb ik 0,0 ervaring.. daarom wendde ik me tot jullie in de hoop een duidelijke ja/nee te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

het gebrek aan WPA support (een beveiligingsstandaard van je draadloze internet) heeft me altijd uitermate gestoord... dat dat niet in de DS Lite zat verbaast me nog steeds... je bent gedwongen je netwerk thuis op WEP in te stellen, en da's zo lek als een mandje... de browser is ook een hele leuke optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Als het goed is, vertrekt Spirit Tracks een dezer dagen op weg naar mij :). Ben erg benieuwd, de review van IGN is lovend.

[ Voor 5% gewijzigd door Tarin op 08-12-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Leuk! Zo ff lezen :)
Ik was geen fan van Phantom Hourglass eigenlijk. Die irritante dungeon met die tijdsfactor was voor mij genoeg reden het spel na een tijdje neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik ben ook nooit zo'n fan van tijdsdruk in een spel (ik moet nog steeds Majoras Mask een goeie kans geven - zonde, heb er destijds 180 gulden voor betaald), maar de Temple of the Ocean King (dat ding met de tijdsfactor) is op zich best goed haalbaar.

Oude plaatje van de collectie (6 jaar geleden):

Zelda-collectie (bijna compleet! Woehee!)
Tussendoor zijn uiteraard Minish Cap, Twilight Princess en Phantom Hourglass aangeschaft. Ik mis ALTTP (SNES) nog, en Link's Awakening (non-DX-versie) heb ik ooit weggegeven (stom eigenlijk).
Vergeten, heb ik idd allebei ook liggen. Om het helemaal compleet te maken zou ik natuurlijk ook de GC-versie van Twilight Princess nog moeten kopen, maar die is destijds volgens mij vrij weinig gedrukt en verkocht, en is niet echt voor een leuk prijsje te vinden.
De CDi-games zouden ook leuk zijn, maar eigenlijk verdienen die het stempeltje 'Zelda' niet.
apNia schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:17:
Mooie collectie! Link's Awakening heb ik nog ergens liggen Tarin, als 11 jarig jochie gekocht dus ik betwijfel of de batterij nog werkt. Maar als ik hem vind bij m'n ouders thuis mag je hem van me hebben :)
Oeh, als je hem idd vindt, houd ik me aanbevolen!
Heb goeie herinneringen aan dat spel, was het eerste spel echt helemaal 'in' zat.

[ Voor 67% gewijzigd door Tarin op 08-12-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:29

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

4 swords zie ik er zo snel ook niet tussen liggen ;) en deze http://mariocube.nl/GameC..._Zelda_Collectors_Edition

[ Voor 48% gewijzigd door DukeBox op 08-12-2009 16:18 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Mooie collectie! Link's Awakening heb ik nog ergens liggen Tarin, als 11 jarig jochie gekocht dus ik betwijfel of de batterij nog werkt. Maar als ik hem vind bij m'n ouders thuis mag je hem van me hebben :)

Anoniem: 86074

Wij zijn nu bezig met die eerste Professor Layton game ... ik moet eerlijk zeggen, de puzzels zijn erg leuk en zeker niet kinderachtig te noemen. Ik denk dat die tweede er ook wel komt ;) !

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 11:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Tarin schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:13:
Om het helemaal compleet te maken zou ik natuurlijk ook de GC-versie van Twilight Princess nog moeten kopen, maar die is destijds volgens mij vrij weinig gedrukt en verkocht, en is niet echt voor een leuk prijsje te vinden.
Die heb ik zien liggen bij Game Manie 2 weken terug ofzo. Misschien had ik hem toch mee moeten nemen :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 21:20
Tarin schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:53:
Als het goed is, vertrekt Spirit Tracks een dezer dagen op weg naar mij :). Ben erg benieuwd, de review van IGN is lovend.
Hij is bij mij ook onderweg maar kon echt niet meer wachten :X. het is wel meer van het zelfde zeg maar maar de sweer zit er weer helemaal in en het liedje is echt geniaal (http://www.zreomusic.com/music/13-st/SpiritTracksTrailer.mp3) ;), moet alleen zeggen dat ik hem erg makkelijk vind en dat was bij Phantom hour glass ook al zo :( en dat vind ik erg jammer

*iets met een hele gekke zin.*

[ Voor 13% gewijzigd door Lordsauron op 10-12-2009 23:46 ]

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Lordsauron schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:33:
[...]
moet alleen zeggen dat en dat was bij Phantom hour glass ook al zo ze het wel steeds makkelijker maken :( en dat vind ik erg jammer
Wait.. What? :P

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik hem zelda ST net binnen van eplaza, kreeg ook nog de mooie limited edition.
Afbeeldingslocatie: http://www.eplaza.com/data/grids/eplaza/c2-NDS-ZELDA-PRE-ORDER.jpg

Ps4/switch gamer

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:48:
Ik hem zelda ST net binnen van eplaza, kreeg ook nog de mooie limited edition.
[afbeelding]
Ja, dat doet E-plaza vaak. Pre-orders krijgen vaak, zolang de voorraad strekt en er een limited edition bestaat, een limited edition aangeboden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• thijsje66
  • Laatst online: 07-01 12:56
diepe stilte...

ik hoor niemand over cod 6...

Ik heb geen leuke ondertitel.

90710

Ik heb 'm ook maar dan de gewone editie, ach ja, figurines spaar ik toch niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Dus weet iemand waar de Legend of Zelda Limited Edition Tin Boxes nog te koop zijn?

Ik heb het preorder gedoe blijkbaar gemist. :')

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Dus ik was net in de Intertoys.

Moeder met kindlief aan het winkelen. "Ja maar je hebt toch al een R4 kaartje, dan hoef je geen spellen meer te kopen" zegt ze met een nogal bange ondertoon.

:')

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-07 09:38
De Figures heb ik hier, Tinbox komt deze week !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338511

l0c4lh0st schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 15:17:
Dus ik was net in de Intertoys.

Moeder met kindlief aan het winkelen. "Ja maar je hebt toch al een R4 kaartje, dan hoef je geen spellen meer te kopen" zegt ze met een nogal bange ondertoon.

:')
That son of a.....Ik kan daar zo boos om worden.

Anyway, de DS XL komt op 5 Maart uit hier las ik net, ben benieuwd hoe goed die verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djac1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-07 10:00

djac1

Computer freak

Hoi,
Ik heb een DS lite (al sinds de release)
Hij gaat niet meer aan en als ie wel leven toont flitst het onderste scherm even op en gaat hij weer uit...
Aan de accu kan het niet liggen want die had ik pas vervangen.
Waar zou het aan kunnen liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
wat was er mis met de originele accu? is het sinds je de nieuwe gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djac1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-07 10:00

djac1

Computer freak

Nee, het is sinds de originele accu al ik dacht dat het de accu was. Maar tijdens het opladen brand hij wel oranje en gaat uit als hij klaar is maar de ds zelf gaat niet meer aan . Alleen 1 van de 2 schermen licht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tarin schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:13:
Ik ben ook nooit zo'n fan van tijdsdruk in een spel (ik moet nog steeds Majoras Mask een goeie kans geven - zonde, heb er destijds 180 gulden voor betaald), maar de Temple of the Ocean King (dat ding met de tijdsfactor) is op zich best goed haalbaar.

Oude plaatje van de collectie (6 jaar geleden):

[afbeelding]
Tussendoor zijn uiteraard Minish Cap, Twilight Princess en Phantom Hourglass aangeschaft. Ik mis ALTTP (SNES) nog, en Link's Awakening (non-DX-versie) heb ik ooit weggegeven (stom eigenlijk).

[...]

Vergeten, heb ik idd allebei ook liggen. Om het helemaal compleet te maken zou ik natuurlijk ook de GC-versie van Twilight Princess nog moeten kopen, maar die is destijds volgens mij vrij weinig gedrukt en verkocht, en is niet echt voor een leuk prijsje te vinden.
De CDi-games zouden ook leuk zijn, maar eigenlijk verdienen die het stempeltje 'Zelda' niet.

[...]

Oeh, als je hem idd vindt, houd ik me aanbevolen!
Heb goeie herinneringen aan dat spel, was het eerste spel echt helemaal 'in' zat.
Ahum, deze niet vergeten he!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8UbzbcHMvpHLLs3jwuLvZXNo/full.jpg

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:08
[edit]

[ Voor 98% gewijzigd door Wachten... op 27-01-2010 20:08 ]

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Had je Het algemeen beleid #verbodencopyright al gelezen? ROMs, etc. zijn niet de bedoeling hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340927

Toch grappig hoe de DS een 1 op 1 kopie lijkt van de Game & Watch, als je naar die Zelda kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Anoniem: 340927 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:04:
Toch grappig hoe de DS een 1 op 1 kopie lijkt van de Game & Watch, als je naar die Zelda kijkt.
Daar hadden we het 6 jaar geleden ook allemaal over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Klopt! Dat kan ik me nog als de dag van gisteren herinneren! B)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-06 21:41

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik zie het hier niet meteen staan (wat best vreemd is).
Maar de Nintendo DSi XL zou op 5 maart te koop zijn in België.
http://www.demorgen.be/dm...Si-XL-kost-179-euro.dhtml

Edit: blijkbaar al op de frontpage gestaan -_-
Nu ik ga hem misschien wel kopen :X

[ Voor 15% gewijzigd door IStealYourGun op 02-02-2010 09:52 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
De "klassieke" ds lite blijft toch de beste hoor. Maximum functionaliteit aan minimum prijs ;).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:59:
De "klassieke" ds lite blijft toch de beste hoor. Maximum functionaliteit aan minimum prijs ;).
Inderdaad, de DS lite heeft te gladde knoppen en een te glad kruisje. De DS fat heeft tenminste grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Omg, nu ik eigenlijk er echt eens naar kijk is het echt vrij moeilijk om de verschillende modelen uit elkaar te houden :/
De DSi XL is gewoon een grotere vorm van de DSi en die heeft dan weer iets meer functies dan de DSD Lite?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

De DS heeft me met Professor Layton dan ook weten te fascineren. Erg leuk spelletje. Iets wat ik erg totaal niet van verwachte eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

^^Layton is idd gaaf. Heb pas Diabolical Box uitgespeeld, ben nu met Spirit Tracks bezig, is ook erg tof.
IStealYourGun schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:59:
Omg, nu ik eigenlijk er echt eens naar kijk is het echt vrij moeilijk om de verschillende modelen uit elkaar te houden :/
De DSi XL is gewoon een grotere vorm van de DSi en die heeft dan weer iets meer functies dan de DSD Lite?
Ja, de DSi XL is qua functionaliteit gelijk aan de DSi. Beiden hebben boven de DS Lite het voordeel dat ze een ingebouwde browser hebben, WPA-encryptie over wlan aan kunnen (alleen voor nieuwere software, Mario Kart DS online werkt bijvoorbeeld helaas alleen over een WEP-encrypted wlan) en div. kleinere opties hebben (DSiWare, camera).

Ik zoek trouwens een ouderwetsche DS (phat) voor m'n vriendin, die van haar (mijn oude) is stuk, en ze vindt die fijner dan de DS Lite (houdt fijner vast).

[ Voor 31% gewijzigd door Tarin op 02-02-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Dus games die dan enkel WEP aankunnen kunnen niet op de DSi gespeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Dat kan wel, maar je moet dus, als je online wil gamen, je WLAN op WEP-encryptie zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
IStealYourGun schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:59:
Vergeet niet dat de Dsi GEEN gba slot heeft en kortere batterijduur heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 02-02-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Laatst online: 29-05 22:54
Wil voor mijn vriendin een DSi XL kopen voor haar verjaardag, vraag me alleen af of ie niet te groot is. Ze heeft niet echt grote handen, dus zou het dan verstandig zijn om de DSi XL te halen of is een DSi dan een betere optie?

Verder lijken de grote schermen me dan wel weer erg mooi.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Boeboe schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:50:
[...]

Vergeet niet dat de Dsi GEEN gba slot heeft en kortere batterijduur heeft.
Is niet zo erg, het laatste "nintendo" product was een gamboy classic met tetris en vermoedelijk passen die bij de gewone DS er ook niet in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vandaag in de winkel: Picross 3D
http://www.nintendo.nl/NO...kel_picross_3d_16267.html

En hij is echt TE GEK! :) (Voor mensen die al van Picross houden én ook 3D inzicht hebben)

[ Voor 21% gewijzigd door Helsie op 05-03-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Laatst online: 23:28

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Helsie schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:34:
Vandaag in de winkel: Picross 3D
http://www.nintendo.nl/NO...kel_picross_3d_16267.html

En hij is echt TE GEK! :) (Voor mensen die al van Picross houden én ook 3D inzicht hebben)
Dit kan ik beamen, hij is 'ouderwets' verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-07 08:02
Weet iemand hoe je de DSI XL uit de Metal Case kan halen? Mijn moeder heeft er net 1 binnen gehad maar ze krijgt de DSI er met geen mogelijkheid meer uit :?

[ Voor 8% gewijzigd door Sander H op 06-03-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Laatst online: 30-11-2023
Zit er in een ds xl standaard een verwijderbare geheugenkaart? Want de xl wordt standaard met 2 spellen geleverd. Of zijn dit gewoon losse spellen?

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
vyndrox schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 12:11:
Zit er in een ds xl standaard een verwijderbare geheugenkaart? Want de xl wordt standaard met 2 spellen geleverd. Of zijn dit gewoon losse spellen?
Dit staat op het systeem geheugen geinstalleerdJe krijgt dus geen losse SD mee.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben erg te spreken over die DSi XL ;).

Ook Mechanic Master gekocht, leuk puzzel spel ... ja, lijkt op iets uit het verleden ... heel erg ... maar boeie ... :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-07 12:02

cue

Weet hier iemand toevallig waar je al een Hori screenprotector voor de XL kan krijgen? Ik kan deze nog nergens vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 21:10
cue schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:11:
Weet hier iemand toevallig waar je al een Hori screenprotector voor de XL kan krijgen? Ik kan deze nog nergens vinden namelijk.
Misschien is dit iets voor je.

http://www.america-comput...www.america-computers.nl/

(naar nintendo => DSI XL => pagina 2 staat een screenprotector voor de DSI XL)

Of deze: http://www.arrt.nl/epages...ories/DSi_XL/Scherm_Folie

[ Voor 21% gewijzigd door pinokkia op 09-03-2010 09:50 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue

cue

pinokkia schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:46:
[...]

Misschien is dit iets voor je.

http://www.america-comput...www.america-computers.nl/

(naar nintendo => DSI XL => pagina 2 staat een screenprotector voor de DSI XL)

Of deze: http://www.arrt.nl/epages...ories/DSi_XL/Scherm_Folie
Dank je! Inmiddels besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
cue schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:22:
[...]

Dank je! Inmiddels besteld :)
Geen dank. Maar hoe bevalt je de DSI XL? Heb vorige week een blue metallic DSI (voor mezelf) gekocht. De oude zwarte DSI van de release april 2009 heb ik aan mijn jongste zoon gegeven. (hij had nog een turquoise DS Lite. Die heb ik heel goed verkocht via de marktplaats. :) )

Effe een vraagje tussendoor: Bij de nieuwe blue metallic is met open/dichtklappen zeer stroef. Dat had de zwarte DSI van 2009 helemaal niet. Hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 20% gewijzigd door pinokkia op 09-03-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Never mind

[ Voor 91% gewijzigd door apNia op 09-03-2010 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue

cue

pinokkia schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:48:
[...]

Geen dank. Maar hoe bevalt je de DSI XL? Heb vorige week een blue metallic DSI (voor mezelf) gekocht. De oude zwarte DSI van de release april 2009 heb ik aan mijn jongste zoon gegeven. (hij had nog een turquoise DS Lite. Die heb ik heel goed verkocht via de marktplaats. :) )

Effe een vraagje tussendoor: Bij de nieuwe blue metallic is met open/dichtklappen zeer stroef. Dat had de zwarte DSI van 2009 helemaal niet. Hebben meer mensen hier last van?
Ik kan je nog niet vertellen hoe de XL bevalt. Komt morgen binnen samen met de screenprotector. Wil het liefste meteen na openmaken de screenprotector er kunnen opplakken namelijk.

Mijn bevindingen zal ik later posten. Is mijn eerste DS en moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit op eentje gespeeld heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:12

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Nog mensen die Chrono Trigger spelen? Ben d'r laatst weer mee begonnen en zit er weer helemaal in! Ben bijna bij de Noth Cape waar ik met Magnus moet/kan vechten, denk dat ik hem dit keer niet m'n party laat joinen, misschien zelf een ander einde?

Heerlijk spel :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DSGamer schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:00:
Nog mensen die Chrono Trigger spelen? Ben d'r laatst weer mee begonnen en zit er weer helemaal in! Ben bijna bij de Noth Cape waar ik met Magnus moet/kan vechten, denk dat ik hem dit keer niet m'n party laat joinen, misschien zelf een ander einde?

Heerlijk spel :9
Moet ik weer eens gaan spelen. Ging vreemd, had ik hem uiteindelijk gepatched speelde ik um nauwelijks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-07 00:38
Bestaat er eigenlijk een soort van adapter die het mogelijk maakt om orginele GB/GBC games op een DS te spelen? Of moet je dan toch maar een GBA SP ofzo aanschaffen?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sir_Hendro schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:17:
Bestaat er eigenlijk een soort van adapter die het mogelijk maakt om orginele GB/GBC games op een DS te spelen? Of moet je dan toch maar een GBA SP ofzo aanschaffen?
Of een GBA SP of een R4'tje welke imo een betere optie is. Save states, helder beeld etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-07 00:38
Anoniem: 340927 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:36:
[...]

Of een GBA SP of een R4'tje welke imo een betere optie is. Save states, helder beeld etc.
Tja ik kan idd roms op mijn flash kaart doen maar ik wil juiste mijn orginele GB(C) games spelen. Dus vandaar de vraag. Ik wil bijvoorbeeld mijn Pokemons van een GB cartridge in Pokemon Stadium kunnen gebruiken via die vage adapter. Momenteel heb ik alleen een Super Gameboy (SNES) en een Transfer Pack (N64) om mijn GB games te spelen. De enige oplossing om ze ook onderweg te kunnen spelen is dan denk ik toch maar een GBA SP aanschaffen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Denk dat je dan inderdaad het beste ofwel een tweedehands SP, of een 'echte' GBC aan kan schaffen.

Ik heb overigens m'n oude Nintendo DS weer gerepareerd. Had hem aan m'n vriendin gegeven, maar haar zusje had hem laten stuiteren met een gebroken scharnier als gevolg.. nieuwe case + kabel bij DX gekocht, en nu werkt hij weer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sir_Hendro schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:33:
[...]

Tja ik kan idd roms op mijn flash kaart doen maar ik wil juiste mijn orginele GB(C) games spelen. Dus vandaar de vraag. Ik wil bijvoorbeeld mijn Pokemons van een GB cartridge in Pokemon Stadium kunnen gebruiken via die vage adapter. Momenteel heb ik alleen een Super Gameboy (SNES) en een Transfer Pack (N64) om mijn GB games te spelen. De enige oplossing om ze ook onderweg te kunnen spelen is dan denk ik toch maar een GBA SP aanschaffen.
Het probleem is dat de DS geen Z80-Gameboy-chip aan boord heeft dus een add-on zou zeg maar een compelte GB moeten bevatten.

In ander nieuws: De Sonic collectie stinkt. Roms met "geplette" schermen tegen een dure prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59483

Ik heb een witte Nintendo DS Lite gekocht met Koreaanse doos/handleiding.
Deze werkt net zo goed als de 'versie' die verkocht wordt in Nederland.

Kan gewoon alle games spelen, en volgens mij moet garantie ook geen probleem zijn, zolang je maar een geldig aankoopbewijs kan overhandigen aan Nintendo.

Scheelde mij overigens wel zo'n 25 euro op de Europese retailprijs.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 59483 op 14-03-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:05
Ik heb vele generaties Nintendo Gameboy apparaatjes en ook de DS'en. Vorige week de DSi XL aangeschaft en dat bevalt erg goed. De grotere schermen zijn super. En nog een voordeel is, hij kan WPA2 aan, hetgeen de DSlite niet kon. Ik ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ook erg blij met de XL. Super Mario Bros speelt er een stuk beter op bijvoorbeeld.

Van mijn 1000 gratis punten heb ik Rayman voor DSi Ware aaangeschaft, bevalt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Anoniem: 86074 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:54:
Ik ben ook erg blij met de XL. Super Mario Bros speelt er een stuk beter op bijvoorbeeld.

Van mijn 1000 gratis punten heb ik Rayman voor DSi Ware aaangeschaft, bevalt erg goed.
Ik heb ook de XL. Maar heb jij geen last van dan het touchscherm is donkerder/geler is? De DSI XL die ik van de Toys XL (online aangeschaft) heeft er last van.(retour gestuurd) Die van de wehkamp heeft er ook iets last van. Maar daar moet je echt wel goed bij kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Mijn huidige DS (lite) heeft een stuk scherm. Is het nu niet verstandiger om een vervangscherm te kopen en dan te wachten op de DS 2? Volgens de meeste geruchten komt hij eind dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

pinokkia schreef op zondag 21 maart 2010 @ 18:40:
[...]

Ik heb ook de XL. Maar heb jij geen last van dan het touchscherm is donkerder/geler is? De DSI XL die ik van de Toys XL (online aangeschaft) heeft er last van.(retour gestuurd) Die van de wehkamp heeft er ook iets last van. Maar daar moet je echt wel goed bij kijken.
Mijn XL heeft er geen last van. Misschien ff contact opnemen met de TD van nintendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:58

D4NG3R

kiwi

:)

Zojuist is mijn R4i binnengekomen.. Ben gek op homebrew zoals DoomDS, Lemmings DS & DukeNukem3D-DS ect :D
(en spelletjes download ik ook wel, maar alleen spellen die ik ook gekocht heb in het echt ;), denk aan Mariokart & Zelda ect.)

Films & Muziek staan er ook mooi op.. Geniaal voor in de bus/trein.

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 22-03-2010 13:36 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:58

D4NG3R

kiwi

:)

Anoniem: 24394 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:26:
Mijn huidige DS (lite) heeft een stuk scherm. Is het nu niet verstandiger om een vervangscherm te kopen en dan te wachten op de DS 2? Volgens de meeste geruchten komt hij eind dit jaar.
Ik schat dat de DSi nog minstens een jaar meegaat (Zeg dus eind volgend jaar). Dus je kan net zo goed een DSi kopen als je hier het geld voor over hebt ;)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
90710 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:28:
[...]

Mijn XL heeft er geen last van. Misschien ff contact opnemen met de TD van nintendo?
De DSI XL van Toys XL is gelijk doorgestuurd naar nintendo. (heeft toys xl zelf gedaan) Volgens toys xl is er helemaal niets mis mee. Nou ik heb de DSI (van mijn kids) naast de DSI XL gelegd. Maar je zag duidelijk het verschil in de schermen van de DSI XL. Nu moet ik wachten wat nintendo zegt tegen toys xl. Mocht nintendo zeggen: niks mis mee. Dan moet ik alsnog de DSI XL van de toys xl kopen, omdat ik de dsi xl alleen aan heb gezet. Dat betekent bij hun: U heeft hem gebruikt en mag helaas niet meer retour. 8)7 Hoe kan ik dan zien of de schermen goed zijn. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Anoniem: 24394 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:26:
Op zich zijn de schermpjes niet zo duur, ~8 euro:
boven of onder

Inbouwen is niet erg moeilijk (filmpjes op youtube), maar neem er wel de tijd voor, het kan best wel gepriegel zijn. En haal er meteen een triwing bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

De Nintendo 3DS komt er aan dus maar goed dat ik toch geen Dsi gekocht heb, optie scherm kopen is dus toch de juiste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ik vind het echt schofterig hoe het regent aan DS'en.. als je net de nieuwste denkt te hebben komt de volgende al weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-07 17:54
De 3DS is een totaal nieuw type handheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06 15:35
Volgens Nintendo is de 3DS een echte opvolger van de DS, dus niet een nieuw model. Al zal hij wel oude DS spellen af kunnen spelen.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Oooh sorry dat had ik niet begrepen :)
Maar het zal mij benieuwen of het echt aanvoelt als een hele nieuwe console en niet een opgepimpte DS. De naam 3DS doet dat wel een beetje vermoeden namelijk. Of is dat een werknaam?

[ Voor 31% gewijzigd door apNia op 24-03-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Volgens het officiële bericht is het een tijdelijke naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 17:52
Weet iemand waar ik een witte DSi XL kan kopen? Ik heb een aantal Nederlandse/Europese winkels bekeken maar ze hebben hem alleen in rood/bruin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Arif schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 23:01:
Weet iemand waar ik een witte DSi XL kan kopen? Ik heb een aantal Nederlandse/Europese winkels bekeken maar ze hebben hem alleen in rood/bruin :(
zijn ook de enige 2 kleuren die er zijn voor de XL ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 26-03-2010 23:06 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste