Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Anoniem: 279033 schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:42:
[...]

[...]

Wat hier slap is, is jouw reply. Een review is de mening van iemand anders over een game. Ik wil weten hoe IK over de game denk. Vaak kruist dit met de "professionele" reviews dus dit is geen goede optie.

[...]
Een goede reviewer geeft een objectieve kijk op een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Exorcist schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:07:
[...]

Een goede reviewer geeft een objectieve kijk op een spel.
Nouja, ik ben het in die zin met GetBack eens dat een review natuurlijk nooit objectief kan zijn. En hoewel een spel objectief gezien nog zo goed is kun je het zelf natuurlijk evengoed ruk vinden. Daarnaast weet ik zeker dat er genoeg bij zijn die hier de vermoorde onschuld spelen maar zelf ook best wel eens wat downloaden, of het nu games, software, muziek of films zijn. Als jullie allemaal echt alleen legaal spul hebben, kudos, maar anders mag je best wat minder kritisch zijn.

Dat neemt trouwens verder niet weg dat de opmerkingen van GetBack dat hij vind dat hij recht heeft op het illegaal downloaden van een game bij wijze van demo natuurlijk nergens op slaan. En z'n beschuldiging dat Nintendo flauw is omdat ze een beveiliging gebruiken snijdt natuurlijk helemaal geen hout 8)7 Wat je download moet je zelf weten, maar je weet dat je illegaal bezig bent dus probeer het niet goed te praten.

Net als die discussies rond pirate bay e.d. die graag de overheden als baddies willen zien e.d. en zich geraakt voelen in hun 'rechten', daar wordt ik ook een beetje misselijk van. Ik gebruik het ook wel ooit, maar ik heb nooit geprobeerd om het te verkopen als een 'recht' of zoiets stoms, ik neem het risico wetende dat ik iets fout doe. Als je 100 km/u te hard rijd en je wordt geflitst is het toch ook niet de schuld van de politie 8)7

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:32

Tarin

Just plain weird.

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:17:
[...]

Ook besteld bij vgp? Al mijn pakjes die ik tot nu toe heb besteld zijn altijd binnen een week binnen (en dat zij er heel wat), bij is vooral de ervaring dat pakjes vanuit engeland er lang over doen (of niet aankomen).
Nee, dvdboxoffice. Maar ik ben gewend dat ze er 3-5 weken overdoen daar.. Vanuit Engeland (Play.com) is het ook af en toe een ramp, maar da's de laatste tijd juist beter.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Anoniem: 224360 schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:05:
Is geen volstrekt onzinnig antwoord....dat hij geen toestemming heeft, maakt zijn vergelijking niet minder raar, aangezien het om het uitproberen gaat. Feitelijk prijsverschil tussen een game en een auto maakt het wel een minder goede vergelijking.
Nee. Het gaat beiden om een product waarvan je wil ervaringen hoe het is. De prijs hoort hier los van te staan gezien het eenzelfde principe is.
Blackbird-ce schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:01:
[...]

Even ook de moraalridder spelen:
Wat een volstrekt onzinnig antwoord. Proefritje in een auto gaat met toestemming van de eigenaar van die auto, neem aan dat niermand van Nintendo toestemming heeft gegeven om jou een "proefritje" te maken met hun nieuwste games ;-)
Dit is hetzelfde voor als voor de DS dus. Ik steel niks van Nintendo gezien ik een spel sowieso niet koop als ik het niet kan proberen. Het levert dus geen financieel verschil op of ik nou wel of niet probeer. Net als bij een auto dus, die koop ik ook niet blind. Als ik een exemplaar uit de winkel zou pakken om die te proberen dan zou het een andere zaak zijn.
DarkX schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:33:
[...]

Dat neemt trouwens verder niet weg dat de opmerkingen van GetBack dat hij vind dat hij recht heeft op het illegaal downloaden van een game bij wijze van demo natuurlijk nergens op slaan. En z'n beschuldiging dat Nintendo flauw is omdat ze een beveiliging gebruiken snijdt natuurlijk helemaal geen hout 8)7 Wat je download moet je zelf weten, maar je weet dat je illegaal bezig bent dus probeer het niet goed te praten.

Net als die discussies rond pirate bay e.d. die graag de overheden als baddies willen zien e.d. en zich geraakt voelen in hun 'rechten', daar wordt ik ook een beetje misselijk van. Ik gebruik het ook wel ooit, maar ik heb nooit geprobeerd om het te verkopen als een 'recht' of zoiets stoms, ik neem het risico wetende dat ik iets fout doe. Als je 100 km/u te hard rijd en je wordt geflitst is het toch ook niet de schuld van de politie 8)7
Nouja de tijden veranderen. Vroeger kon je een game kopen en die 24 uur proberen en als het niks is je geld terugkrijgen. Dan loop je dus geen enkel risico. Als je nu een game koopt ben je meestal je geld al kwijt aan die winkel en zou je alleen nog kunnen ruilen voor een andere game wat dus weer een gok zou zijn. Met andere woorden : als je blind de gok waagt ben je altijd je geld aan die winkel kwijt. Dit is absurd, vooral bij niet-kopierbare games zoals DS en Ps3. (OK DS is te kopieren maar wie heeft er nu een DS-rip-apparaat? Waarschijnlijk minder mensen als het aantal dat vroeger kopierdingen voor Snes en N64 hadden waar winkeliers niet moeilijk over deden)
Door een spel uit te proberen kan ik een goede keuze maken en zeker weten dat het mijn geld waard is. Zoals al eerder gezegd berrokken ik Nintendo hier geen schade mee aangezien ik het anders toch niet had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-07 23:15
Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 06:49:
Dit is hetzelfde voor als voor de DS dus. Ik steel niks van Nintendo gezien ik een spel sowieso niet koop als ik het niet kan proberen. Het levert dus geen financieel verschil op of ik nou wel of niet probeer. Net als bij een auto dus, die koop ik ook niet blind. Als ik een exemplaar uit de winkel zou pakken om die te proberen dan zou het een andere zaak zijn.
Qua kopen wél, qua legaliteit niet. Als je het verschil niet ziet tussen "ik test zonder toestemming van de eigenaar copyrighted materiaal om het vervolgens misschien te kopen" en "ik test met toestemming van de eigenaar het product om het vervolgens misschien te kopen", dan zijn we snel klaar met de discussie (en naar mijn mening zijn we dat, want dit gaat niet meer over de Nintendo DS in zijn algemeenheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 06:49:
Zoals al eerder gezegd berrokken ik Nintendo hier geen schade mee aangezien ik het anders toch niet had gekocht.
Het duurde toch nog even voordat je met deze drog-redenering kwam. :o

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blackbird-ce schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:04:
[...]

Qua kopen wél, qua legaliteit niet. Als je het verschil niet ziet tussen "ik test zonder toestemming van de eigenaar copyrighted materiaal om het vervolgens misschien te kopen" en "ik test met toestemming van de eigenaar het product om het vervolgens misschien te kopen", dan zijn we snel klaar met de discussie (en naar mijn mening zijn we dat, want dit gaat niet meer over de Nintendo DS in zijn algemeenheid).
Tuurlijk snap ik dat er een verschil is alleen maakt dat verschil niets uit want de eigenaar merkt er niets van en wordt dus ook niet nadelig behandeld. Ik ontneem niks van hem, ik koop een game als ik hem leuk vindt. Als ik een game niet kan proberen koop ik hem sowieso niet dus het verschil kan alleen maar positief uitpakken.

Ik ben niet zoals anderen dat als ik een game leuk vindt ik hem uitspeel op een kaartje. Ik KOOP ZE. Ik heb nu toch al een collectie van 20 ds games die ik stuk voor stuk toppers vindt dus Nintendo kan aardig blij zij nmet mijn gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
zelfs dan is het niet goed te praten. Het feit blijft dat je iets doet wat niet mag, nl zonder toestemming een spel "proberen"!
Daarbij denk ik dat Nintendo liever heeft dat niemand spellen "probeerd" dan die ene die dan ook nog volgens eigen zeggen de spellen daarna koopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coolsnarf schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:36:
zelfs dan is het niet goed te praten. Het feit blijft dat je iets doet wat niet mag, nl zonder toestemming een spel "proberen"!
Daarbij denk ik dat Nintendo liever heeft dat niemand spellen "probeerd" dan die ene die dan ook nog volgens eigen zeggen de spellen daarna koopt!
Ik denk dat je hier een punt hebt. Als niet 99% van de mensen met zo'n kaartje de games niet meer koopt dan zou Nintendo het niet erg vinden. Een kaart die bijvoorbeeld de gebruiker in staat stelt om een game te spelen maar die naar zeg maar zo'n 4 uur automatisch afsluit zou een goed legaal alternatief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 13:22

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:32:
[...]

Ik denk dat je hier een punt hebt. Als niet 99% van de mensen met zo'n kaartje de games niet meer koopt dan zou Nintendo het niet erg vinden. Een kaart die bijvoorbeeld de gebruiker in staat stelt om een game te spelen maar die naar zeg maar zo'n 4 uur automatisch afsluit zou een goed legaal alternatief zijn.
Daar heeft nintodo dus een systeem voor verzonnen. Je kunt games (wireless) downloaden van een download station. Dus je gaat in de winkel in de buurt van het download station staan en download de game. Zodra je de DS weer uit en aan zet is het spel weg.

Ik heb die download stations (een DS in een afgesloten doos) echter nooit in nederland gezien, de ROMS ervoor zijn via de bekende kanalen wel te vinden.

/edit: LOL: reclame bij dit topic is voor flash kaarten. Niet bespeken, wel advertenties ervoor!

[ Voor 5% gewijzigd door leuk_he op 22-09-2009 10:37 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuk_he schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:36:
[...]

Daar heeft nintodo dus een systeem voor verzonnen. Je kunt games (wireless) downloaden van een download station. Dus je gaat in de winkel in de buurt van het download station staan en download de game. Zodra je de DS weer uit en aan zet is het spel weg.

Ik heb die download stations (een DS in een afgesloten doos) echter nooit in nederland gezien, de ROMS ervoor zijn via de bekende kanalen wel te vinden.

/edit: LOL: reclame bij dit topic is voor flash kaarten. Niet bespeken, wel advertenties ervoor!
Hm dat klinkt goed ja maar zoals je zegt heb ik die ook nergens gezien. Wiki zegt:
Thus far, there have been ten (10) different versions of the DS Download Station, with each version different in terms of content between North America, Europe, and Japan. There's also a game that makes you upload games too, called DS download station volume 1; It's sold at various game stores/retailers (depending where you live)

Retrieved from "http://en.wikipedia.org/wiki/DS_Download_Station"
Hmm... zal wel niet in Nederland zijn nee. Vind het trouwens jammer dat Nintendo niet meer zo aan promotiedagen doet. Vroeger had je de Nintendo tour en kampioenschappen enzo en dat was altijd leuk om te bezoeken met gloednieuwe games, wedstrijden en een opblaas-DK van 50 meter.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 279033 op 22-09-2009 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens, aankomende zaterdag: Guitar Hero DS voor 10 Euro bij Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:53:
Vind het trouwens jammer dat Nintendo niet meer zo aan promotiedagen doet. Vroeger had je de Nintendo tour en kampioenschappen enzo en dat was altijd leuk om te bezoeken met gloednieuwe games, wedstrijden en een opblaas-DK van 50 meter.
GamesCom (Cologne), FirstLook (Amsterdam), Free Gaming (Rotterdam), de DS Tour (was landelijk), Touch! Generations evenement (Brussel)... zijn er een paar die ik zo snel kan bedenken. Is alleen wat meer zoeken tegenwoordig :-)

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-02 04:38
leuk_he schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:36:
[...]

Wanneer je een Wii hebt en het Nintendo Channel kun je zelf DS demo's downloaden. Hoef je geen winkel of download point voor te zoeken

• Exorcist
  • Niet online
Wie verheugt zich op meer op Scribblenauts?? Lijkt me een heerlijk spel om te spelen, naast Layton 2.

:)

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:04:
Trouwens, aankomende zaterdag: Guitar Hero DS voor 10 Euro bij Intertoys.
Kijk, dat is nog een leuk prijsje, daar haal ik 'm wel voor op.
Zelf kijk ik ook uit naar Scribblenauts, maar vooral naar Layton...eerste game was heel erg goed...

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Exorcist schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:36:
Wie verheugt zich op meer op Scribblenauts?? Lijkt me een heerlijk spel om te spelen, naast Layton 2.

:)
Ik verheug mij ook op Scribblenauts, ik vraag mij alleen af of er een Engelse taaloptie in de Nederlandse versie zal zitten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

90710

Vast en zeker, ik betwijfel alleen of er een Nederlandse optie in zit. Verwacht van niet.

90710

boshar schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:27:
[...]

Wanneer je een Wii hebt en het Nintendo Channel kun je zelf DS demo's downloaden. Hoef je geen winkel of download point voor te zoeken
Idd de Wii is ook geschikt als DS Download Station.

Nu moeten ze alleen nog eens wat nieuwe demo's online zetten.

• MetroidPrime

MetroidPrime

90710 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 17:04:
Vast en zeker, ik betwijfel alleen of er een Nederlandse optie in zit. Verwacht van niet.
Het hele spel, inclusief de woordenlijst, is naar het Nederlands vertaald.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Walkman
  • Niet online
MetroidPrime schreef op woensdag 23 september 2009 @ 17:34:
[...]

Dat is heel goed nieuws, is dan ook leuk voor de kleintjes die net beginnen met schrijven om het dan te doen....mooi dat ze daar effort insteken...

boshar schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:27:
[...]

Ik heb geen Nintendo Channel. De wii heeft al zo weinig ruimte, ga um daarmee niet bevuilen. Heeft hij daarnaast demo's van alle spellen?

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Sinds de laatste update kan je gewoon SD(HC)-kaartjes gebruiken om kanalen enzo op op te slaan hoor.

• Blackbird-ce
Anoniem: 279033 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 07:19:
[...]
Ik heb geen Nintendo Channel. De wii heeft al zo weinig ruimte, ga um daarmee niet bevuilen. Heeft hij daarnaast demo's van alle spellen?
Nee, maar die autodealer heeft ook niet altijd alle modellen staan :+ (ok, nu hou ik er écht mee op)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

MetroidPrime schreef op woensdag 23 september 2009 @ 17:34:
[...]

Echt? :X

Dan moet ik maar even kijken of ik de fatsoenlijke versie (Engels natuurlijk) binnenkrijg.

Signature

• MetroidPrime

MetroidPrime

pasta schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:26:
[...]

Echt? :X

Dan moet ik maar even kijken of ik de fatsoenlijke versie (Engels natuurlijk) binnenkrijg.
In de review van NGamer schijnt te staan dat Nederlands een optie is in het spel, wat lijkt aan te geven dat je het spel ook op Engels kunt zetten. Ik heb de NGamer review zelf nog niet gelezen, dus ik kan niet zeggen of het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het alleen Nederlands is, (wat een VRESELIJKE dub) dan zal het me niet verbazen als de game massaal geR4ed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Anoniem: 279033 schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:12:
Als het alleen Nederlands is, (wat een VRESELIJKE dub) dan zal het me niet verbazen als de game massaal geR4ed wordt.
|:(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202400

Stomme vraag (denk ik)..

Is het mogelijk om de spellen van de DS-lite ook op DSi te kunnen spellen , of heb ik daar een ander kaartje voor nodig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Anoniem: 202400 schreef op maandag 28 september 2009 @ 19:04:
Stomme vraag (denk ik)..

Is het mogelijk om de spellen van de DS-lite ook op DSi te kunnen spellen , of heb ik daar een ander kaartje voor nodig.....
Originele DS spellen kan je ook op de DSi spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202400

Ike. schreef op maandag 28 september 2009 @ 19:07:
[...]

Originele DS spellen kan je ook op de DSi spelen.
Euhh het gaat om hier om spelletjes die op een R4 kaartje staan.(die van mezelf) en die een vriendin van mij wil proberen op een DSi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dan ga je hier geen antwoord krijgen, en zo wel, dan word dit door een mod direct verwijderd.
praten over flashkaarten wordt hier volgens de policy niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

En daarbij: "Google is your friend" ;) Er bestaan echt tientallen sites waar je deze info heel eenvoudig kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Jeetje, ik snap dat illegale software hier illegaal is, maar is het echt zo moeilijk om gewoon "nee dat kan niet" te zeggen? Is de hele discussie sneller voorbij dan dat gezeur en moralistisch gedoe :z

Aan de andere kant, hij had dat ook makkelijk zelf kunnen vinden natuurlijk.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom mag je hier niet praten over flashkaarten maar wordt er wel voor geadverteerd op Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Even niet onnozel doen GetBack. Je zit hier al lang genoeg, je weet verdomd goed dat dit google advertenties zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 29-09-2009 11:27 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:26:
Even niet onnozel doen GetBack. Je zit hier al lang genoeg, je weet verdomd goed dat dit google advertenties zijn.
Ik doe niet onnozel, het was een serieuze vraag. Het gaat er niet om wat goed of fout is hier maar ik vindt wel als bedrijf dat je dan 1 lijn moet trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Een flashcard opzich is volgens mij per wet niet direct illegaal, (al is dit discutabel).
een reclame linken naar een bedrijf dat ze verkoopt brengt tweakers dus niet in de problemen.

Als er op dit forum echter uitgebreid gepraat word over hoe je gedownloade spellen op die kaarten kunt zetten en spelen, dan kan tweakers beschuldigd worden van het faciliteren van illegale praktijken.
Daarom wordt dit gewoon niet toegestaan. juridisch verhaal dus volgens mij.

Al ben ik het wel me je eens dat tweakers deze advertenties er beter uit zou filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:47

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat kan. Waarom maak je er niet even een topic over aan in LA?

Ik heb sinds kort een DS. Leuk apparaat, vooral de accuduur valt me enorm mee. Ik speel regelmatig zonder geluid en dan komt er toch een hoogfrequent piepje uit dat ding, waarvan ik dacht dat je het na je 18e niet meer kon horen.
Verder niets dan lof, al vind ik het game-aanbod wat tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M a r c o schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:02:
Een flashcard opzich is volgens mij per wet niet direct illegaal, (al is dit discutabel).
een reclame linken naar een bedrijf dat ze verkoopt brengt tweakers dus niet in de problemen.

Als er op dit forum echter uitgebreid gepraat word over hoe je gedownloade spellen op die kaarten kunt zetten en spelen, dan kan tweakers beschuldigd worden van het faciliteren van illegale praktijken.
Daarom wordt dit gewoon niet toegestaan. juridisch verhaal dus volgens mij.

Al ben ik het wel me je eens dat tweakers deze advertenties er beter uit zou filteren.
Tsja het blijft grijs. Ben het ook wel met je eens. De kaartjes op zich, homebrew en evt emulators zijn (denk ik) legaal. Roms, zowel NDS als anderzijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Edmin schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:09:
Dat kan. Waarom maak je er niet even een topic over aan in LA?

Ik heb sinds kort een DS. Leuk apparaat, vooral de accuduur valt me enorm mee. Ik speel regelmatig zonder geluid en dan komt er toch een hoogfrequent piepje uit dat ding, waarvan ik dacht dat je het na je 18e niet meer kon horen.
Verder niets dan lof, al vind ik het game-aanbod wat tegenvallen.
Mag ik vragen wat je dan zoekt of vindt tegenvallen? Juist de DS heeft een enorm scala aan verscheidene games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

De kaartjes gebruiken Nintendo bootcode, en zijn daarmee direct al illegaal. Zie ook de rechtzaak die Nintendo (in Japan) van R4 won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 19:47

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Exorcist schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:44:
[...]

Mag ik vragen wat je dan zoekt of vindt tegenvallen? Juist de DS heeft een enorm scala aan verscheidene games :)
Ach,. ik vind de vorm waarin veel titels gegoten zijn niet altijd mijn ding. Mijn favo's zijn nu Advance Wars, metroid Prime Hunters en Mega Man ZX Advent. Ik vond Zelda in het begin geweldig, maar kan me nu niet eens meer verzetten om het uit te spelen. Daarnaast zijn er veel kid's games die me niets doen.
Ach, misschien ligt het gewoon aan mij. :)

edit: wat ik eigenlijk wel zou willen zien is een verzameling classics van de NES en SNES op de DS.

[ Voor 8% gewijzigd door Edmin op 29-09-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Voor de mensen die van Diablo achtige games houden heb ik een aanrader.

Soma Bringer, Het spel is wel alleen in japan uitgebracht, maar importeren is mogelijk (er is ook een vertaalde versie te vinden op het net)

Vind het spel zelf erg vermakelijk, het verhaal is redelijk goed en de actie is prima, verder ken ik ook geen RPG op de DS waarbij je zo veel keuze hebt qua character opties.
  • Character keuze elk met verschillende begin stats
  • Class keuze
  • Wapen keuze
Verder kan je elke keer dat je levelt, skill en stat punten verdelen.

Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/2073/somadshr6.jpg

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:44:
[...]

Ik doe niet onnozel, het was een serieuze vraag. Het gaat er niet om wat goed of fout is hier maar ik vindt wel als bedrijf dat je dan 1 lijn moet trekken.
offtopic:
Dan is het een serieuze vraag op de verkeerde plek, aangezien dit niet de plek is om te discussiëren over beleid, advertenties en aanverwanten. LA (of SeM) is een betere plek. Verder hebben wij als mods niets te maken met de advertenties die er staan. Wij gaan enkel over het beleid op het forum zelf.

Wat de advertenties betreft werkt het op dit moment zo: zie je advertenties waarvan jij vindt dat ze niet op deze site thuishoren, kun je ze, met de bijbehorende url+reden, melden in Schop een Modje. Dan zal het beoordeeld worden en zal zonodig de betreffende advertentie geblokkeerd worden. Binnen de crew is er ook maar een heel beperkte groep die deze actie uit kan voeren.

Wat die kaartjes betreft: die zijn niet toegestaan door Nintendo en te grijs gebied om te bespreken. (en of ze nu wel of niet legaal zijn staat los van het hier gevoerde beleid).

[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 29-09-2009 17:42 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:33
Ik heb sinds kort een refurbished NDS Lite. Zit niet al te stevig in elkaar heb ik het idee. Anyway, een beschermhoes kan nooit kwaad. Zo'n hard omhulsel zie ik wel zitten. Op Dealextre staan talloze exemplaren voor een paar dollar. Veel daarvan schijnen 'crap' te zijn, maar er zou ook goed spul tussen zitten. Hier mensen met zo'n exemplaar, zoja, welke en hoe bevalt deze?

GTA Chinatown Wars is echt genieten overigens _/-\o_ Zijn er nog games die daarbij in de buurt komen? Dan met name qua doelgroep, veel is uiteraard gericht op alle leeftijden. Dat hoeft geen probleem te zijn, het gaat immers om de gameplay. Maar een sterke, wat minder 'kiddy' verhaallijn zoals in GTA is soms ook wel prettig..

[ Voor 31% gewijzigd door Xtuv op 29-09-2009 17:49 ]

• Dancis
  • Laatst online: 12:33
Mensen de aanbieding van Bart Smit al gezien? Guitar Hero on Tour met Guitar Grip voor 13 euro , daar kun je je denk ik geen buil aan vallen.

Morgen maar eens vroeg naar Bart Smit :P Als ze ze dan nog hebben , gebeurt ook nog wel eens. 8)7

• Walkman
  • Niet online
Dancis schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:22:
Mensen de aanbieding van Bart Smit al gezien? Guitar Hero on Tour met Guitar Grip voor 13 euro , daar kun je je denk ik geen buil aan vallen.

Morgen maar eens vroeg naar Bart Smit :P Als ze ze dan nog hebben , gebeurt ook nog wel eens. 8)7
Heb afgelopen weekend die Guitar Hero on Tour decades voor een tientje bij de Intertoys gehaald. Nog zo'n extra grip wordt een beetje te veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Layton kent alleen een Nederlandse taaltoptie hier. We weten dus allemaal welke kant dit opgaat;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Laatst online: 28-02 04:38
Anoniem: 279033 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 07:45:
Layton kent alleen een Nederlandse taaltoptie hier. We weten dus allemaal welke kant dit opgaat;)
Ja, je haalt bij een fatsoenlijke Nedrelandse winkel als futurezone of Dimension Plus (ook online via www.dimplus.nl ) de Engelse versie. Die kost evenveel als de Nederlandse versie en dan kun jij lekker in het engels spelen.

Of wil je het soms als drogreden gebruiken voor diefstal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Waarom zou je een drogreden nodig hebben voor diefstal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

boshar schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:32:
[...]

Ja, je haalt bij een fatsoenlijke Nedrelandse winkel als futurezone of Dimension Plus (ook online via www.dimplus.nl ) de Engelse versie. Die kost evenveel als de Nederlandse versie en dan kun jij lekker in het engels spelen.

Of wil je het soms als drogreden gebruiken voor diefstal.....
Nou ik vind dat wel erg veel moeite voor gewoon een spelletje. Af en toe moet je Nintendo aanpakken waar ze het kwetstbaarst zijn, in de portomonnee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Precies. Online die bestelling plaatsen is zoveel meer werk dan online een spel downloaden! Voor spellen die hier wel in het Engels zijn moet je ook altijd helemaal naar de winkel, dat is ook zo'n gedoe. Daar heb ik dus mooi een R4 voor, die ze gelukkig bij de supermarkt op de hoek verkochten waar ik toch al heen moest. Want anders is dat zo veel moeite! Hij was wel 40 euro, dus ik heb hem in m'n broekzak gestopt toen niemand keek. Wat een afzetters!

8)7

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 08:46:
Precies. Online die bestelling plaatsen is zoveel meer werk dan online een spel downloaden! Voor spellen die hier wel in het Engels zijn moet je ook altijd helemaal naar de winkel, dat is ook zo'n gedoe. Daar heb ik dus mooi een R4 voor, die ze gelukkig bij de supermarkt op de hoek verkochten waar ik toch al heen moest. Want anders is dat zo veel moeite! Hij was wel 40 euro, dus ik heb hem in m'n broekzak gestopt toen niemand keek. Wat een afzetters!

8)7
Ik had niet eens over downloaden. Ik bedoel dat ik de game dan niet koop. Ik zag het als een titel die ik misschien zou halen maar nu hoeft het niet meer. Dat je beschuldigt van downloaden zegt dan denk ik meer over jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Tja, met onderstaande post in combinatie met vele andere posts in dit en het Wii-topic krijg je nu eenmaal een bepaalde reputatie.
Anoniem: 279033 schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:12:
Om het maar weer wel even over interessante dingen te hebben: zijn hier nu al veel mensen met een DSi? Ik heb het idee dat het momenteel echt nog geen enkele toegevoegde waarde heeft. Zijn er überhaupt al (leuke) spellen die gebruik maken van de extra functionaliteit van de DSi?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:41
Captain N schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:05:
Om het maar weer wel even over interessante dingen te hebben: zijn hier nu al veel mensen met een DSi? Ik heb het idee dat het momenteel echt nog geen enkele toegevoegde waarde heeft. Zijn er überhaupt al (leuke) spellen die gebruik maken van de extra functionaliteit van de DSi?
Ik heb een DSi in mijn bezit en tot nu toe zijn er (voor mij) nog geen interessante spellen op de markt waarbij de extra DSi functionaliteit naar voren komt. Tevens is het voor de makers van spellen nu nog niet interessant op 'DSi Only' games uit te brengen omdat het gros van de markt nog een DS Phat of Lite in zijn bezit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, met onderstaande post in combinatie met vele andere posts in dit en het Wii-topic krijg je nu eenmaal een bepaalde reputatie.

[...]

Tjsa 90% van de mensen heeft een DS flashcard. Van de mensen die legaal die games kopen koopt het gros games bij de bekende franchise zaken. Als het dan lastiger gemaakt wordt om een Engelse versie van het spel te bemachtigen zal dit zeker gebeuren. Dat heeft niets te maken met mijn persoonlijke keuze of wat goed of fout is maar meer met logisch denken. Maar goed, ik snap al wat voor soort gamer je bent, geeftniet. Is ook het laatste wat ik er over zeg anders krijgen we van die vervelende welles-nietes topics.

Om je vraag te beantwoorden. Volgens mij is er 1 game in ontwikkeling specifiek voor de DSi waarmee je met de camera spoken moet vinden in het dagelijks leven ofzo. Daarnaast was er van Ubisoft een kookgame die gebruik zou moeten maken van de camera. Volgens een nieuwsbericht zou deze al uit moeten zijn. Zie niet hoe je voor een kookgame die camera kan gebruiken (Zou de zwakke camera herkennen of een gerecht gelukt is?) maar goed.

EDIT: Speciaal voor mijn vriendje Boeboe:
Bron:
http://www.nu.nl/games/20...jd-aan-met-piraterij.html
Het betreft hier dus wel Amerika wat wel de grootste afzetmarkt is.
In Nederland zal het ook vrij hoog zijn aangezien ze hier de kaartjes gewoon in de winkel verkoipen. Als ik daarnaast in mijn omgeving kijk hebben de meeste mensen ook wel een kaartje

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 279033 op 02-10-2009 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Anoniem: 279033 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:18:
[...]
Tjsa 90% van de mensen heeft een DS flashcard.
Het is ook zo dat 95% van alle statistieken gewoon verzonnen zijn :z. Heb je bronnen voor die claim?

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 02-10-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Modbreak:Laten we het ook hier maar weer hebben over de DS, niet over piraterij, flashcards en dergelijke.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

[...]

Ik heb een DSi en alhoewel er qua spelaanbod (nog) geen goede reden is om over te stappen, vind ik de console veel lekkerder in de hand liggen dan de DS Lite vanwege het ruwere oppervlak van de DSi. De grotere schermen zijn IMHO ook een merkbare verbetering ten opzichte van de DS Lite. Of dat echter genoeg reden is om je DS Lite te vervangen door een DSi moet je zelf beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:31
Als je nog geen DS hebt zou ik voor de DSi gaan, voor de kleine meerprijs een paar leuke verbeteringen en mogelijk gaat hij langer mee. Echter deze kleine pluspunten zijn in mijn ogen absoluut nog geen reden om je DS(L) te vervangen. Als er echt spellen komen die de moeite waard zijn en alleen op de DSi werken kan je dat altijd nog doen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Is er hier al toevallig iemand die de Nederlandse versie van Scribblenauts heeft en kan zeggen of je de taal in het spel op Engels kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 09:56:
Is er hier al toevallig iemand die de Nederlandse versie van Scribblenauts heeft en kan zeggen of je de taal in het spel op Engels kan instellen?
Dat kan niet las ik al in een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Ben me daarnet Kingdom Hearts 358/2 Days gaan halen. Was een groot liefhebber van de eerste 2 KH games, dus deze was een must :)

Volgens de reviews speel je doorheen het leven van Roxas in Organisation XIII, wat voor mij toch verwarrend is. Roxas was toch de nobody van Sora, waarmee hij op het einde van KH2 terug eenwerd :?. Nu ja, we wisten nog altijd zeer weinig over Namine, die nu zeer prominent in het verhaal aanwezig zal zijn, dus die zal ook wel veel verklaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:09:
Ben me daarnet Kingdom Hearts 358/2 Days gaan halen. Was een groot liefhebber van de eerste 2 KH games, dus deze was een must :)

Volgens de reviews speel je doorheen het leven van Roxas in Organisation XIII, wat voor mij toch verwarrend is. Roxas was toch de nobody van Sora, waarmee hij op het einde van KH2 terug eenwerd :?. Nu ja, we wisten nog altijd zeer weinig over Namine, die nu zeer prominent in het verhaal aanwezig zal zijn, dus die zal ook wel veel verklaren :)
Wat je zegt klopt. Het is dan ook een prequel van KH2 en richt zich meer op Organisation XIII waar toch nog veel onduidelijkheden over bestaan sinds KH2. Ik heb de game inmiddels al een maand, import en het is een leuke game waarik eigenlijk meer tijd aan moet besteden maar heb meer games die ook om aandacht vragen zoals Mario Luigi 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 279033 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:20:
[...]

In welke review heb je dat gelezen?

EDIT: In de preview van InsideGamer staat weer dat je tijdens het spelen van taal kunt wisselen.

[ Voor 36% gewijzigd door MetroidPrime op 09-10-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ja, dat kan.
Anoniem: 279033 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:20:
[...]

Welles!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb even een vraagje. Hoe kan ik aan een speldoosje zien voor welk platform ie geschikt is? DS, DSi of allebei?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 13:22

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Rakkerzero schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:52:
Ik heb even een vraagje. Hoe kan ik aan een speldoosje zien voor welk platform ie geschikt is? DS, DSi of allebei?
Ze zijn er nog niet hoor. ook als ik online zoek zie ik ze zo snel niet.

Er zouden dsi-only en dsi-enhanced games komen "deze herfst"

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Volgens de verpakking kun je krabbelen in het Nederlands, Engels, Duits, Frans, Italiaans of Spaans.

[ Voor 3% gewijzigd door Icelus op 09-10-2009 18:13 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Xtuv schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:47:
GTA Chinatown Wars is echt genieten overigens _/-\o_ Zijn er nog games die daarbij in de buurt komen? Dan met name qua doelgroep, veel is uiteraard gericht op alle leeftijden. Dat hoeft geen probleem te zijn, het gaat immers om de gameplay. Maar een sterke, wat minder 'kiddy' verhaallijn zoals in GTA is soms ook wel prettig..
Call of duty 4 kan er wel mee door, Metroid Prime: Hunters, en de binnenkort gereleasde CoD6 (allemaal shooters, ik weet niet of je dat zoekt?)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:33
thijsje66 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:46:
[...]

Call of duty 4 kan er wel mee door, Metroid Prime: Hunters, en de binnenkort gereleasde CoD6 (allemaal shooters, ik weet niet of je dat zoekt?)
Thanks voor de tips. CoD is het proberen waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pasta schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:17:
[...]

Ja, dat kan.

[...]

Welles!
Hm dacht toch echt dat ik dat gelezen had op Fok! ofzo. Nouja gelukkig heb ik ongelijk :) want het is een leuke game al zijn de controls soms frustrerend.

Trouwens, is er een manier om op de GBA games te multiplayeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Rakkerzero schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:52:
Wordt een beetje over gelaten aan de publisher (heb al 3 verschillende versies gezien voor DSi-enhanced games, maar allemaal slechts via de front van de box).

Vandaag heeft 505 Games de eerste DSi-only title aangekondigd, mét boxart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Weet iemand of er een DOS emulator is voor de DS die commerciele oude DOS games kan afspelen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Blackbird-ce schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:00:
Wordt een beetje over gelaten aan de publisher (heb al 3 verschillende versies gezien voor DSi-enhanced games, maar allemaal slechts via de front van de box).

Vandaag heeft 505 Games de eerste DSi-only title aangekondigd, mét boxart
Waar kan ik bestellen?!!? ;)

En eens met Rinaldo, maar ik reageer er gewoon maar niet meer op.

[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 15-10-2009 10:27 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*knip*

On topic: Ik hoop dat de opvolger van de DS of te kraken is of dat er fatsoenlijke demo-mogelijkheden zijn want ik blijf het vervelend vinden om blind een game te kopen. Kan me ook nauwelijks iets van een opvolger voorstellen. De DS heeft ongeveer de kracht van een N64 dus zouden we hier GameCube-graphics kunnen verwachten? En op welk formaat komen de games dan? Kortom, genoeg voer voor speculatie.

[ Voor 30% gewijzigd door PromoX op 15-10-2009 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb de volgende probleempjes met mijn DS: uit het onderste scherm komt een heel hoog piep geluid en de schanier is een beetje lam.

Wat kan ik hier aan doen? Hij is van augustus 2007 dus zou ik nog op Nintendo kunnen rekenen?

[ Voor 93% gewijzigd door Ronwiel op 17-10-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ronwiel schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:14:
Ik heb de volgende probleempjes met mijn DS: uit het onderste scherm komt een heel hoog piep geluid en de schanier is een beetje lam.

Wat kan ik hier aan doen? Hij is van augustus 2007 dus zou ik nog op Nintendo kunnen rekenen?
Je kan ze altijd even bellen natuurlijk. Nintendo is een topbedrijf met een geweldige service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-07 23:11
Anoniem: 279033 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:37:
[mbr]*knip*[/]

On topic: Ik hoop dat de opvolger van de DS of te kraken is of dat er fatsoenlijke demo-mogelijkheden zijn want ik blijf het vervelend vinden om blind een game te kopen. Kan me ook nauwelijks iets van een opvolger voorstellen. De DS heeft ongeveer de kracht van een N64 dus zouden we hier GameCube-graphics kunnen verwachten? En op welk formaat komen de games dan? Kortom, genoeg voer voor speculatie.
Dat zeker. Ga dan toch weer hetzelfde speculeren als destijds met de DS.
Een handheld met gamecube graphics die dezelfde mini-dvd's gebruikt als de cube. Op die manier heb je een enorme back catalogue. Al zouden ze die natuurlijk liever stuk voor stuk opnieuw uitbrengen onder een Gameboy label :') Enige probleem is dan natuurlijk de battery-life, die wordt met mini-dvd's om te janken waarschijnlijk.
We zullen zien :)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Anoniem: 279033 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:37:
[mbr]*knip*[/]

Daar hebben ze toch reviews voor uitgevonden? En je mag toch altijd terug naar de winkel?

Vroeger had je ook geen demo's voor de NES/SNES/N64. Tijden zijn nu anders, maar er zijn legio manieren om het op een andere manier aan te pakken dan te "kraken".

En voor hierboven me: mini-DVD's in een handheld? Ook al zijn ze niet zo groot, een handheld wordt dan te groot. Naast dat zou dat inderdaad energie slurpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exorcist schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:30:
[...]

Daar hebben ze toch reviews voor uitgevonden? En je mag toch altijd terug naar de winkel?

Vroeger had je ook geen demo's voor de NES/SNES/N64. Tijden zijn nu anders, maar er zijn legio manieren om het op een andere manier aan te pakken dan te "kraken".

En voor hierboven me: mini-DVD's in een handheld? Ook al zijn ze niet zo groot, een handheld wordt dan te groot. Naast dat zou dat inderdaad energie slurpen.
Je hebt gelijk met betrekking tot het kraken, dat heb ik destijds verkeerd ingezien :)

Over het formaat van de opvolger: Zijn de UMD's van de PSP ook niet een soort DVD's. De enige andere optie zijn cartridges en daar zal Nintendo minder happig op zijn met de huidige R4-generatie dus denk toch dat het een soort disc-formaat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:35:
[...]

Je hebt gelijk met betrekking tot het kraken, dat heb ik destijds verkeerd ingezien :)

Over het formaat van de opvolger: Zijn de UMD's van de PSP ook niet een soort DVD's. De enige andere optie zijn cartridges en daar zal Nintendo minder happig op zijn met de huidige R4-generatie dus denk toch dat het een soort disc-formaat wordt.
Ik denk dat er wederom wordt gekozen voor SD achtige kaartjes. Cartridges zijn te duur, en discs verbruiken teveel energie (ook in het geval van de PSP) en beschadigen te snel. Ja, problemen met R4 kaartjes zullen ze op die manier houden..maar wordt alles uiteindelijk niet gekraakt?

Wellicht het PS3 voorbeeld volgen; encryptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exorcist schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:03:
[...]

Ik denk dat er wederom wordt gekozen voor SD achtige kaartjes. Cartridges zijn te duur, en discs verbruiken teveel energie (ook in het geval van de PSP) en beschadigen te snel. Ja, problemen met R4 kaartjes zullen ze op die manier houden..maar wordt alles uiteindelijk niet gekraakt?

Wellicht het PS3 voorbeeld volgen; encryptie.
Encryptie klinkt interessant maar als dit toegepast kan worden op handhelds zou dit al de optie voor de PSPgo zijn aangezien die louter bedoeld is voor de piraterijbestrijding. Je zegt daarnaast dat je R4 problemen zal blijven houden maar het probleem is dat die rotdingen momenteel zo hot zijn dat de DS nu waarschijnlijk het meest gekraakte gamesysteem ooit is en de verkopen niet opschieten, vooral voor 3rd party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik denk dat de DS opvolger een ingebouwde SSD zal hebben (100GB ofzoiets) waarop je via een online winkel spellen kan downloaden. Zoals je nu al 256MB flash in een DSi hebt waar je DSiWare spellen op kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:38:
[...]

Encryptie klinkt interessant maar als dit toegepast kan worden op handhelds zou dit al de optie voor de PSPgo zijn aangezien die louter bedoeld is voor de piraterijbestrijding. Je zegt daarnaast dat je R4 problemen zal blijven houden maar het probleem is dat die rotdingen momenteel zo hot zijn dat de DS nu waarschijnlijk het meest gekraakte gamesysteem ooit is en de verkopen niet opschieten, vooral voor 3rd party.
Klopt, ik ken dan ook bijna niemand met een DS die geen R4 achtige constructie erbij heeft. Eeuwig zonde, zoveel spellen op de DS zijn het geld waard imho..

Anderzijds hebben ook veel mensen een DS die vroeger nooit iets met games te maken wilde hebben. Juist die doelgroep zal spellen kopen, zo'n R4 is maar lastig lastig..Beetje hetzelfde als met de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Behalve het feit dat de R4 (en soort gelijken) het bedienen van de DS(i) juist makkelijker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
90710 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:53:
Behalve het feit dat de R4 (en soort gelijken) het bedienen van de DS(i) juist makkelijker maakt.
Als het eenmaal draait wellicht; maar de gemiddelde huisvrouw zie ik bijv. niet games op het ding zetten (laat staan downloaden). Als dat de intentie zou zijn althans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik denk niet dat er ooit nog een DVD of mini-dvd gaat komen in een portable device. Bewegende deeltjes in je media kosten nou eenmaal meer batterij en volgens mij (correct me if I'm wrong) ook langere laadtijden dan flashgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:46:
Ik denk dat de DS opvolger een ingebouwde SSD zal hebben (100GB ofzoiets) waarop je via een online winkel spellen kan downloaden. Zoals je nu al 256MB flash in een DSi hebt waar je DSiWare spellen op kan zetten.
Nou denk dat er wel een shop komt maar het grootste gedeelte zal toch wel uit gewone 'winkelgames' bestaan gezien de recente opmerkingen van Miyamoto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:47
Mijn ds lite microfoon werkt niet meer :( Ik denk dat het komt omdat er een pinnetje uit de mic-in gebroken is, omdat die volgens mij de mic aan zet als er geen externe mic in zit. Zou iemand dat kunnen bevestigen, want dan zou ik me ds kunnen openmaken(eerst een triwing schroevendraaiers ergens vandaan halen) en dan met een beetje soldeertin die dingen verbinden. Zou dat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Het systeempje wat dat regelt is meestal een schakelaar, en of het daar aan ligt zou je moeten kunnen kunnen controleren met een multimeter en een speld, en wat gefriemel. Wat er dan precies stuk is.. het kan idd een soldeerverbinding met het bord zijn, of de microswitch zelf, of de ingebouwde microfoon die mogelijk los zit.. de mogelijkheden zijn eindeloos.

Ander onderwerp: iemand de Limited Edition tin-editie van Zelda: Spirit Tracks al gezien?

Afbeeldingslocatie: http://img.game.co.uk/ml/3/4/4/2/344204ps_500h.jpg

Is helaas exclusief voor die toko (game.co.uk), maar ik denk dat ik hem ga bestellen. Hier in NL zal hij toch wel weer €45 worden, en dat als standaard-versie.

[ Voor 10% gewijzigd door Tarin op 30-10-2009 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik hoop dat ze 'm ook hier uitbrengen (de L.E.) ziet er erg gaaf uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tarin schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:12:
Is helaas exclusief voor die toko (game.co.uk), maar ik denk dat ik hem ga bestellen. Hier in NL zal hij toch wel weer €45 worden, en dat als standaard-versie.
Heb begrepen dat het alleen voor pre-orders was en dat de voorraad een week geleden al gereserveerd was...
Misschien op eBay nog ;)

Zie dat ie weer op de site staat...

[ Voor 4% gewijzigd door Icelus op 30-10-2009 09:40 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Nieuwe DSi officieel aangekondigd:
DSi LL-XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Tarin schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:12:
Ander onderwerp: iemand de Limited Edition tin-editie van Zelda: Spirit Tracks al gezien?

[afbeelding]

Ik hoop echt niet dat teveel opties op komen die enkel door de DSi worden ondersteund. Weet iemand of er dergelijke opties in Spirit Tracks zitten?
Plus ik hoop dat het gebruik van de trein ook vrij minimaal is. Dat was toch het enige wat ik in Phantom Hourglass veel minder leuk vond. Steeds die boot weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146182

nm

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 146182 op 01-11-2009 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:28:
Ik hoop dat ze 'm ook hier uitbrengen (de L.E.) ziet er erg gaaf uit ;)
Ik ben benieuwd of de oude games veel lelijker worden door het oprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Rakkerzero schreef op zondag 01 november 2009 @ 10:52:
[...]

Ik hoop echt niet dat teveel opties op komen die enkel door de DSi worden ondersteund. Weet iemand of er dergelijke opties in Spirit Tracks zitten?
Plus ik hoop dat het gebruik van de trein ook vrij minimaal is. Dat was toch het enige wat ik in Phantom Hourglass veel minder leuk vond. Steeds die boot weer op.
Je zal de trein gaan gebruiken om van Dungeon naar Dungeon te komen. Eigenlijk niet on-Zelda, op vrijwel elk zelda spel heb je een vervoermiddel in de buitenwereld (paard, schip of nu de trein) muv. de 2D versies. Ook zal je (later in het spel) zelf een treinspoor kunnen aanleggen. ;)

En aan DSi functies, ik denk dat ze goed gebruik gaan maken van de snellere CPUs en betere GPU van de DSi.

[ Voor 7% gewijzigd door 90710 op 02-11-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Mijn oude DS is inmiddels vrij zwaar mishandeld, en ik heb er een nieuw touchscreen voor liggen. Nou wil ik er eigenlijk ook meteen een screenprotector op plakken (iig op het touchscreen), maar een DS (phat)-protector is vrij lastig te vinden (bij DX staat hij al maanden in backorder).

Nou las ik dat het touchscreen van de Lite even groot is als dat van de phat, klopt dat? In dat geval haal ik gewoon een setje Lite protectors..

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste