Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Tarin; Okee thank you =) Maar ehm, ik zocht eigenlijk meer iets over die SD kaartjes die je erin kan proppen nu.. Want je kan er wel muziek en foto's op zetten.. Maar ik heb ook ergens gelezen dat het mogelijk is om er spelletjes op te dwonloaden.. Ik dacht misschien demo's om te kijken of ze het kopen waard zijn. Ik ga binnen kort wel een R4 kopen =)

En ik heb weer gelezen dat warez niet op GoT thuis horen. Lekker niet doen dus.

En je hebt gelijk, die store is ongelovelijk saai.. Het blijft een beetje bij een mario clock en reken machine, sudoku en braintraining dingetjes..

[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 12-07-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:28:
Maar ik heb ook ergens gelezen dat het mogelijk is om er spelletjes op te dwonloaden..
Ja, is mogelijk. Nee, we gaan niet vertellen hoe, wat of waar. Dat mag je zelf doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:44:
Ik lees veel reviews voor ik tot aankoop overga en zelfs dan heb ik wel eens een miskoop. Dat hoort er nou eenmaal bij, je kan in een restaurant toch ook niet eerst van alles op de kaart een bord vol bestellen om "te proeven" en vervolgens niets betalen omdat het toch niet lekker was?)
Ik heb ook geen backupkaartje, maar ik koop gewoon af en toe een spelletje. Ik vind de voorpret (gameplay filmpjes bekijken, reviews lezen) al leuk. Spelletjes die ik niet meer speel verkoop ik op ebay, waar ik gemiddeld de helft van de prijs weer terugverdien, zo blijft het nog een beetje betaalbaar :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zondag 12 juli 2009 @ 02:33:
Er wordt vaak gecheat op mariokart DS (mensen die illegaal spelen), dus dat is best mogelijk ja
Verklaart veel dan (helaas).

Ik ben nog met de single player bezig ... moet alleen nog de laatste 4 werelden in 150cc doen ... het enige waar ik me aan stoor is het gecheat, maar ja, da's altijd zo geweest volgens mij. Maar soms is het echt TE erg ... kunnen ze echt niets anders verzinnen dan dat blauwe ding constant schieten? En waarom krijg ik 'm op mijn donder als ik TWEEDE ben ... en net zelfs als VIERDE? Heel apart !

Daarnaast is het cheaten met de DS versie echte vele malen erger dan met de Cube of de Wii ... echt veel te erg. Als je een "bullet" oppakt, dan ga je sosm net zo snel als iedereen die rijdt ... en waar ze soms de snelheid vandaan halen ... niet bij te houden ... zelfs als ik 3 paddestoelen heb ... rij ik NET ZO SNEL als het spul voor me ... ik snap het sosm echt niet ... zit nu in de 150 CC ... de eerste 4 heb ik gehaald ! Nu ebn ik met de laatste 4 bezig, maar die 2e is bijna niet te halen. Ik vind dat eerlijk gezged triest, beetje moeilijk mag best, maar dit is gewoon spelen tegen een cheater ... niet leuk dus !!!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2009 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, okee =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

zit nu in de 150 CC ... de eerste 4 heb ik gehaald ! Nu ebn ik met de laatste 4 bezig, maar die 2e is bijna niet te halen. Ik vind dat eerlijk gezged triest, beetje moeilijk mag best, maar dit is gewoon spelen tegen een cheater ... niet leuk dus !!!
Ik snap dit stukje niet echt, je bent bezig met 150 CC maar het lukt je niet door een cheater.
begrijp ik het dan goed dat je 150 CC online probeerd te halen ofzo? :?

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinester schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:05:
[...]

Ik snap dit stukje niet echt, je bent bezig met 150 CC maar het lukt je niet door een cheater.
begrijp ik het dan goed dat je 150 CC online probeerd te halen ofzo? :?
Nee da's single player :P. Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik ben nooit zo dol op de SP van Mario Kart. Ik unlock dingen voor multiplayer, maar het is soms te frustrerend :P.

Heb het nu wel gehaald overigens ... moest gewoon even stoom afblazen, helpt soms !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Tip: Play-Asia heeft Sliding Adventure: Mag Kid inclusief slide controller snap-on voor € 7,20. Best goedkoop voor spel+accessoire. Helaas heb ik hem zelf al. De accessoire werkt goed, lijkt een beetje op een optische muis.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

(overleden)
En hier dan een goede "reden" om een flashkaartje voor je DS te kopen:

QUAKE 1
Afbeeldingslocatie: http://dl.img.qj.net/uploads/files_module/screenshots/17517_Quake-logo-01.gif

Gisteren met z'n drieën weer eens ouderwets een deathmatch gehouden...
De nostalgie, de nostalgie ;)

Wat je nodig hebt:
Een DS met flashkaartje <duh>
cQuake (hier te downloaden)
De orginele Quake 1 cd geinstalleerd op je PC (voor de PAK files en om als gameserver te dienen, de DS kan dit helaas (nog?) niet aan...), heb je deze niet dan kan je ook de shareware versie gebruiken maar dan heb je niet alle levels (shareware versie hier te downloaden).

Laat de oude tijden herleven.... _/-\o_

Disclaimer: ik weet dat dit heel erg oud nieuws is maar voor degenen die dit nog niet weten of simpelweg Quake 1 niet kennen is dit een erg leuke uitbreiding voor je DS...

[ Voor 76% gewijzigd door AKA_ACE op 15-07-2009 19:14 ]

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ga je nou de .nfo hier helemaal pasten? ;)

sowieso, is Quake 1 niet helemaal open source? dat je 'm gewoon mag torrenten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Los van het feit dat je een gigantische wall of text gepost hebt dateert jouw bericht van een jaar terug (7/27/08) :?

[ Voor 92% gewijzigd door boe2 op 15-07-2009 16:32 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

apNia schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:47:
ga je nou de .nfo hier helemaal pasten? ;)

sowieso, is Quake 1 niet helemaal open source? dat je 'm gewoon mag torrenten ofzo?
offtopic:
De engine is open source, het spel zelf is dat juist niet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik hoop dat het tweede Layton deel (25 september) WPA(2) ondersteuning biedt, waardoor ik met de DSi wat makkelijker de extra puzzels kan downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Juushinden: Ultimate Beast Battlers (DS) voor € 7,02. Dit is voor de pack-in versie met spel, kaartlezer accessoire en starter deck van 40 kaarten. Gezien de prijs erg goedkoop!

Zie dit YouTube filmpje over hoe de kaartlezer werkt. Laat je niet afschrikken door het Japans. Als je kana kunt lezen dan kun je het spel spelen. Let op dat deze alleen werkt op de DS en DS Lite en dus niet op de DSi omdat de kaartlezer niet aangesloten kan worden op de DSi.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
kx22 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:34:
Ik heb een NDSi met een R4, maar opeens deed hij het niet meer. Wanneer ik nu op de R4 kaart klik, krijg ik een roond vierkantje met daarin: MENU?

Ik heb het al via de PC gefrmateerd en in de DSi zelf. Alle andere programma's doen het nog. R4 kaart kapot of zie ik iets over het hoofd?
Heb je dan geen updates gedaan ofzo?
Ze hebben toch recentelijk veel kaarten geblokkeerd?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net dat Dragon Quest IX (die vorige maand uitkwam in Japan) in europa op z'n vroegst in April 2010 gaat komen ;( :( :'(

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2009 17:05 . Reden: tikfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Het is een nieuwe trend om je games in 2010 te releasen, dus tja :+ .
Ben trouwens erg benieuwd, DQ IX kan wel eens van DE toptitels van de ds worden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Als je een screenprotector nodig hebt, 1 cent incl. verzenden als promotie actie :)

http://www.dealperfect.com/spree.dp/sku.21585

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand suggesties qua games? Wat moet ik gecheckt hebben op Mario enzo na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 22:29:
Heeft er nog iemand suggesties qua games? Wat moet ik gecheckt hebben op Mario enzo na?
De nieuwe Kirby games zijn erg leuk. Daar zou ik zeker even naar kijken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah bedankt! Dat ga ik zeker doen. Overigens is Pokemon Platinum wel tof. Ik ben bijna 21 maargoed :D Het is gewoon een tof spelletje waar je in blijft zitten:p

Verwijderd

Ik heb sinds kort de nieuwe Kirby, best wel weer een vermakelijk spelletje, jammer wel dat het in principe weer dezelfde oude game is als vroeger. Plus wat nieuwe extra's. Ik wacht met smart op weer wat toptitels. Heb onderhand alle games die de moeite waard zijn wel in mijn kast staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje en ik vroeg me af of jullie me konden helpen.

Ik heb laatste een Nintendo WiFi USB connector gekocht. Haastig als ik was snel proberen te installeren met cd. USB ingevoerd wanneer daarom gevraagd werd, maar toen bleef hij op zo'n 90% van de installatie hangen (bij gedeelde internetverbinding instellen). Ik heb hem de tijd gegeven om te installeren (heb hele aflevering Law & Order gekeken).

Wat er nu aan de hand is is dat ik nog steeds verbonden ben (internet doet het op andere pc's), maar dat ik niet op internet kan. Ik ben nu al een dag bezig om mijn internet te maken. Heb onder andere de repairfunctie geprobeerd, maar ik krijg dit bericht: "Failed to query TCP/IP settings of the connection"

Ik heb ook de volgende commando's geprobeerd: ipconfig /all, ipconfig /release, ipconfig /renew, Laatste twee commando's werkten niet omdat er iets was of omdat de adapters niet gevonden konden worden.

Ik heb ook nog geprobeerd de modem te resetten computer te rebooten, Formatten en windows XP opnieuw installeren, maar het helpt niet.

Heeft iemand nog een clue?

Greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben de laatste tijd weer bezig met Mario & Luig: Partners in Time. Wat een vermakelijk spel ook.

Over cheaten met Mario Kart. Mensen die het niet leuk vinden zijn vaak toch de mensen die niet kunnen cheaten, merk ik ook op de Wii. Cheaten daar is hartstikke leuk, altijd sterren hebben en dan iedereen beuken, je in laten halen en ze weer beuken. Leukste deel van het hele spel.
Mensen die dan niet cheaten lopen vervolgens te klagen. pfff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:35:
Ben de laatste tijd weer bezig met Mario & Luig: Partners in Time. Wat een vermakelijk spel ook.

Over cheaten met Mario Kart. Mensen die het niet leuk vinden zijn vaak toch de mensen die niet kunnen cheaten, merk ik ook op de Wii. Cheaten daar is hartstikke leuk, altijd sterren hebben en dan iedereen beuken, je in laten halen en ze weer beuken. Leukste deel van het hele spel.
? gek hé? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47

Zeg aub dat je een grapje maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:52:
[...]

Zeg aub dat je een grapje maakt.
Nee. Ongelimiteerde items is iets wat ik al wilde sinds Super Mario Kart. Nu eindelijk die mogelijkheid wordt geboden maak ik er gebruik van ook. Daarnaast is het ook nog niet echt valsspelen want meerdere mensen doen dat dus is het meer aanpassen voor de competitie omdat je anders onmogelijk kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:21:
[...]

Nee. Ongelimiteerde items is iets wat ik al wilde sinds Super Mario Kart. Nu eindelijk die mogelijkheid wordt geboden maak ik er gebruik van ook. Daarnaast is het ook nog niet echt valsspelen want meerdere mensen doen dat dus is het meer aanpassen voor de competitie omdat je anders onmogelijk kan winnen.
"Iedereen rijdt 160 KM/u dus eigenlijk mag het".

Heerlijk krom, maar je zult wel een jaar of 15 zijn gok ik. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Gohhhhhh.... heel vreemd hoor dat die mensen klagen...

edit: hahaha Exorcist ik had ook al getypt dat ik dacht dat ie 15 was, maar toen maar weggehaald ;)

[ Voor 7% gewijzigd door apNia op 28-08-2009 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Snap je dan niet dat je het spel op die manier verpest voor de mensen die gewoon normaal willen spelen tegen andere mensen die ook normaal willen spelen? Het is niet voor niets zo dat je bij de meeste online spellen een ban krijgt voor het valsspelen, het overgrote deel van de spelers speelt niet vals en hoe meer mensen er valsspelen, hoe minder mensen er spelen.

Er zijn overigens aanwijzingen dat Nintendo (eindelijk) ook is begonnen met het uitdelen van bans aan mensen die valsspelen op Nintendo WFC.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:38:
[...]

Snap je dan niet dat je het spel op die manier verpest voor de mensen die gewoon normaal willen spelen tegen andere mensen die ook normaal willen spelen? Het is niet voor niets zo dat je bij de meeste online spellen een ban krijgt voor het valsspelen, het overgrote deel van de spelers speelt niet vals en hoe meer mensen er valsspelen, hoe minder mensen er spelen.

Er zijn overigens aanwijzingen dat Nintendo (eindelijk) ook is begonnen met het uitdelen van bans aan mensen die valsspelen op Nintendo WFC.
Ik ben benieuwd of dat daardwerkelijk gebeurd en zoja, of er een update komt voor de professionele spelers. Nintendo zou ook al jaren heft softmodden tegengaan maar de nieuwste firmware-update werd ook al in een halve dag gekraakt dus ik ben benieuwd hoe dit afloopt.

Wat meer on-topic: Mario Kart is eigenlijk de enige DS-titel waarmee ik WiFi. Welke DS-games zijn online nog meer leuk om te spelen waarbij er daadwerkelijk mensen online zijn. Laatst Mario Party gekocht, wat een misser dat er daar geen online in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Multiplayer cheaters zijn de absolute scum van de gamingcommunity, nog lager dan de laagste trap. Als het aan mij lag werden ze niet gewoon geband, maar ook verzameld met een vliegtuig om vervolgens ergens boven de jungle gedropt te worden (of eender andere plaats zonder beschikbare elektronica). Er echter correctere manieren om met cheaters om te gaan.

In ander nieuws: Veel nieuwe beelden EN een trailer van Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth, de opvolger van Phoenix Wright waarbij je deze keer de openbare aanklager speelt ipv de advocaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Grappig maar zo overduidelijk fake (de reacties zijn uber geacteerd en dan ook de kast van de pc nog even los laten zodat alles er lekker uit valt bij het op de grond gooien).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:25:
[...]

Grappig maar zo overduidelijk fake (de reacties zijn uber geacteerd en dan ook de kast van de pc nog even los laten zodat alles er lekker uit valt bij het op de grond gooien).
nee echt? Ik denk dat dat wel "nogal" obvious is :p

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 28-08-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het weekend weer lekker gekart. Bijna de hele nacht doorgeracet en om het wat spannender te maken heb ik maar 75% van de tijd mijn Ster gebruikt ;)

Stond ook tegenover dat ik voor de rest geen itemboxen opgepikt heb. Toch wel het grootste deel van de wedstrijden gewonnen wat altijd een voldaan gevoel geeft. Nu is mijn vraag: hoe kan je cheaten op de DS? Is het hier ook mogelijk om het itemtruukje van de Wii te hanteren? Dat zou wel vet zijn. Nu wordt ik vaak gepasseerd door snakers en die lui zijn wel heel lame bezig met dat bijna onmogelijke truukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Wacht... cheaten is wel geoorloofd omdat er mensen zijn die beter zijn dan jij? 8)7

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkX schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:57:
Wacht... cheaten is wel geoorloofd omdat er mensen zijn die beter zijn dan jij? 8)7
Achja, je moet het zo zien: zij zijn op hun manier beter door te snaken. Ik compenseer dat door af en toe een extra itempje in te zetten ;) Maakt het wel een stuk eerlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:12:
[...]

Achja, je moet het zo zien: zij zijn op hun manier beter door te snaken. Ik compenseer dat door af en toe een extra itempje in te zetten ;) Maakt het wel een stuk eerlijker.
Sorry hoor maar door mensen zoals jij is online gamen soms niet leuk meer

Cheat Noob Bah :(

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:19
[...]

Ja hoor en af en toe bij een shooter onder een level kruipen of extra snel rennen met een cheat moet ook kunnen zeker als mensen heel goed zijn en je keer op keer headshots geven ? |:(
Waarom is het zo moeilijk om toe te geven dat je misschien gewoon minder goed ben dan die gasten die wel snaken of oefen je niet net zo lang tot je het onder controle hebt ? Ik zou me juist een ongelofelijke looser voelen als ik alleen maar kan winnen met extra's die niet standaard in het spel zitten.

Als je met iemand ruzie hebt dan moet hij zeker ook een blindoek om als het uit de hand loopt ? dan kan je tenminste winnen... Grow up en accepteer dat je niet altijd kan winnen. En geloof me dat doe ik ook HEEL vaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

[...]

Ja als je bij de tour de hele tijd achteraan eindigt zou ik ook af en toe een spuitje gebruiken om het wat eerlijker te maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Bunnyhoppen, campen, spawnkillen, snaken, shortcuts gebruiken, teabaggen, ik vind het allemaal prima. It's in the game, en als dat je voordeel oplevert zal je moeten leren het te gebruiken. Maar niks lamer dan cheaten. Speel het dan gewoon niet als je niet kunt winnen en dat kennelijk wel enorm belangrijk vindt... :r

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
* boe2 gooit GetBack een copietje Street Fighter 4 toe :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Laten we vooral niet met z'n allen de trollen voederen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach als het echt verboden was dan had Nintendo het wel uitgezet. Dit is gewoon een soort beloning voor de meer hardcore gamers. De jaloerse reacties hier duiden gewoon op mensen die het truukje niet beheersen. Zo was het ook op de DS. Iedereen vond in het begin snaken cheaten maar Nintendo zei later dat ze het bewust gedaan hebben;anders hadden ze het wel afgeschermd.

Daarnaast maakt het de game online leuker. Als je de hele tijd wint wordt het al snel saai. Als een speler die verliest dan af en toe een boost krijgt maakt dat de race spannender. Mario Kart probeert dat al door spelers met een lagere stand een wat beter item te geven maar dit gaat niet altijd even goed (bananschil op 5e plek) dus hiermee corrigeer ik de fout in het spel alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Heel nobel dat je nog probeert hoor, maar TheZeroorez zijn wil is wet, dus ga je best een ander forum proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
Een snelle vraag:

Ik heb een zwarte DS lite een paar dagen geleden gekocht maar als ik het apparaat aan zet en ik zet de ds dicht tegen mijn oor aan hoor ik een zacht geluidje. Is dit normaal het geluid van de processor of hoort dit normaal gezien niet?

[ Voor 2% gewijzigd door The_Source op 02-09-2009 18:35 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Hoe kan een geluid klein zijn? ^_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
Skire schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:05:
Hoe kan een geluid klein zijn? ^_-
Excuses, ik bedoel geluid met een laag decibel vermogen, zacht geluid dus. Ik zal mijn bericht wel aanpassen excuses voor de spelfouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Source schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:29:
Een snelle vraag:

Ik heb een zwarte DS lite een paar dagen geleden gekocht maar als ik het apparaat aan zet en ik zet de ds dicht tegen mijn oor aan hoor ik een zacht geluidje. Is dit normaal het geluid van de processor of hoort dit normaal gezien niet?
Ik hoor ook een zachte pieptoon als ik mn DSlite tegen mn oor houd. Dus dat zal wel normaal zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik denk dat ik ook wel iets hoor, maar dan is het wel zo zacht, dat het bijna niet te horen is.
(witte DS Lite, 1 week oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn DS Lite al een paar jaar ;)

• The_Source
Bedankt voor de confirmaties ;)

offtopic: sanderev66 je maakt fijne tooltjes naar mijn mening, ga zo door zal ik zeggen. :)

Verwijderd

Wanneer komt Kingdom Hearts in het Engels uit? Deze maand toch? Heb de Japanse versie een tijdje geprobeerd maar Disney voelt toch minder echt aan als het niet in het Engels is.

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Had zelf een DS phat, al 4 jaar.
Maar mijn zus heeft op vakantie het scharnier gesloopt, dus heb maar een lite gekocht vorige week.
Wilde ik stiekem toch al een tijdje, die schermen op de phat zijn echt onleesbaar in vergelijking met de lite.

Voor de phat heb ik trouwens wel een complete nieuwe behuizing besteld bij dealextreme. (5 euro 8)7 )
Eens kijken of ik de inhoud kan overzetten. Dan kan ik er nog iemand mee blij maken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:15:
Wanneer komt Kingdom Hearts in het Engels uit? Deze maand toch? Heb de Japanse versie een tijdje geprobeerd maar Disney voelt toch minder echt aan als het niet in het Engels is.
Wikipedia: Kingdom Hearts 358/2 Days

29 september in Amerika en 9 oktober hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:46
Beakzz schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:49:
[...]
Ja hoor en af en toe bij een shooter onder een level kruipen of extra snel rennen met een cheat moet ook kunnen zeker als mensen heel goed zijn en je keer op keer headshots geven ? |:(
Waarom is het zo moeilijk om toe te geven dat je misschien gewoon minder goed ben dan die gasten die wel snaken of oefen je niet net zo lang tot je het onder controle hebt ?
Laat er geen misverstand over bestaan dat ik 100% anticheat ben.
Echter moeten de diehards dan ook respecteren als het een noob-only game is.
Ik maak regelmatig mee dat diehards eens lekker de slager uithangen in een noob-game. Je krijgt dan als noob ook niet de kans te oefenen. En beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Titusvh schreef op zondag 06 september 2009 @ 10:25:
[...]

Laat er geen misverstand over bestaan dat ik 100% anticheat ben.
Echter moeten de diehards dan ook respecteren als het een noob-only game is.
Ik maak regelmatig mee dat diehards eens lekker de slager uithangen in een noob-game. Je krijgt dan als noob ook niet de kans te oefenen. En beter te worden.
Ik denk dat ik meer leer in een game waar ik geslacht wordt door "pro's" dan in een game met alleen andere noobs. Je leert door te oefenen en door voorbeeld. Bij een pro zie je hoe hij het doet en je probeert het dan aan te passen naar jou speel stijl!

Ik denk dat ik al mijn games ook ga maar hacken, er zit namelijk 1 grote fout in: Ik win niet altijd!
Gewoon een kwestie van de bugs eruit halen toch?

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op zondag 06 september 2009 @ 10:35:
[...]

Ik denk dat ik meer leer in een game waar ik geslacht wordt door "pro's" dan in een game met alleen andere noobs. Je leert door te oefenen en door voorbeeld. Bij een pro zie je hoe hij het doet en je probeert het dan aan te passen naar jou speel stijl!

Ik denk dat ik al mijn games ook ga maar hacken, er zit namelijk 1 grote fout in: Ik win niet altijd!
Gewoon een kwestie van de bugs eruit halen toch?
Jij misschien wel maar anderen vinden het erg vervelend als je steeds neergemaaid wordt voordat je ook maar iets kan doen zodat je geen kans krijgt om te oefenen. Hangt ook een beetje van de soort game af. Shooters zijn bijvoorbeeld enorm vervelend online in dit opzicht. Daar hanteer ik soms ook een klein hulpmiddeltje ;). Mario Kart valt wat dat betreft soms mee, ligt eraan. Als je steeds van de baan gebeukt wordt dan is dat niet leuk maar je kan tenminste offline oefenen. (Is immers vrijwel gelijk)

Trouwens, weet iemand hoe je kan voice chatten bij Metroid DS? Wat een toptitel maar dat heb ik nog niet aan de praat weten te krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Binnen een paar weken moet ik weer een lange autorit maken. Nu proberen we die saaie autorit een beetje aangenamer te maken door een beetje te quizen. Dat kan ik immers nog prima meespelen als chauffeur.

Spijtig genoeg hebben we "Wie wordt multimiljonair?" al helemaal grijsgespeeld, en kennen we de meeste antwoorden al.

Ik heb al in de Gamemania gekeken, maar veel vond ik daar niet. Zijn er nog van dit soort spelletjes? Of evt andere genres die mee te spelen zijn als chauffeur? (Voor alle duidelijkheid, ik raak de ds helemaal niet aan, vragen worden voorgelezen.) Ik vind helaas niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

crazyx schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:35:
Binnen een paar weken moet ik weer een lange autorit maken. Nu proberen we die saaie autorit een beetje aangenamer te maken door een beetje te quizen. Dat kan ik immers nog prima meespelen als chauffeur.

Spijtig genoeg hebben we "Wie wordt multimiljonair?" al helemaal grijsgespeeld, en kennen we de meeste antwoorden al.

Ik heb al in de Gamemania gekeken, maar veel vond ik daar niet. Zijn er nog van dit soort spelletjes? Of evt andere genres die mee te spelen zijn als chauffeur? (Voor alle duidelijkheid, ik raak de ds helemaal niet aan, vragen worden voorgelezen.) Ik vind helaas niets.
Hm... 1 tegen 100 misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Weekend Millionairs 1 en 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:32

Een tegen 100 is ook een quiz spel. Het is alleen wel echt een hele slechte game. Ik heb hem op de niet conventionele manier gespeeld (sue me) en had na een uurtje spelen, al 1 of 2 vragen twee keer voorbij zien komen.

De Prof. Layton games zijn ook een soort van quiz games. Meer raadsels eigenlijk. Sommige raadsels kan je wel zonder op het scherm te kijken (verhaaltjes raadsels zeg maar), andere raadsels heb je echt het scherm voor nodig (ruimtelijk inzicht puzzels bijvoorbeeld). Daarnaast hebben die games ook een verhaal waar je door heen moet.

Verwijderd

Een tegen 100 niet kopen! Die is enorm slecht uitgewerkt. Je ziet niet eens publiek in de zaal. Daarnaast oet je elke keer dat je het speelt je naam invoeren aangezien er een bug in zit die je naam (en hiscore) niet opslaat.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:03

Tarin

Just plain weird.

Het eerste deel van Professor Layton is bijzonder leuk. Deel twee ligt hopelijk inmiddels op me te wachten thuis (is al even onderweg vanuit Canada).
Ze zijn echter wel redelijk visueel opgebouwd.. als het om quizzvermaak tijdens autorijden gaat kan je eigenlijk beter niet-digitaal gaan. Ik kan me niet voorstellen dat er bij een beetje boekhandel/speelgoedwinkel geen reis-denk-spelletjes meer te vinden zijn..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 06:57:
Een tegen 100 niet kopen! Die is enorm slecht uitgewerkt. Je ziet niet eens publiek in de zaal. Daarnaast oet je elke keer dat je het speelt je naam invoeren aangezien er een bug in zit die je naam (en hiscore) niet opslaat.
Heb je daar een bron van? Ik zie hier niets over terug in officiele reviews. Via Google vind ik alleen op fora die over illegale roms gaan iets over deze bug... Wil je niet meteen van van alles beschuldigen natuurlijk. ;)

• acce
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-02-2021

10 voor taal! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:13:
[...]

Heb je daar een bron van? Ik zie hier niets over terug in officiele reviews. Via Google vind ik alleen op fora die over illegale roms gaan iets over deze bug... Wil je niet meteen van van alles beschuldigen natuurlijk. ;)
Mn moeder heeft het spel. De bug maakt in feite ook weinig uit maar het is kenmerkend voor de waardeloze afwerking. Daarnaast:
  • Zie je Caroline Tensen niet
  • Hoor je alleen iets van 4-5 algemene zinnetjes van haar
  • Zoals gezegd geen publiek, iets wat makkelijk gekund had gezien de flash versie van 5(!) jaar terug dit al had.
10 voor taal! _/-\o_
Die is van dezelfde makers en zo mogelijk NOG beroerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acce
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-02-2021
heb je een andere optie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie je Caroline Tensen niet
Is dat geen feature? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 voor Taal heeft tenminste nog op het doosje staan "Dit spel bevat geen Anita Witzier" of iets dergelijks :')

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Tarin schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:09:
Humz, had Professor Layton and the Diabolical Box gepreordered bij onze Canadese vrienden, maar ze hebben hem weer gecancelled. Volgende maand nog maar een keer proberen.
Tijdje geleden dat jij poste, maar ik heb hem via Ebay. 30,- uit de UK (US versie in seal).

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Hij is inmiddels verzonden (twee weken geleden alweer), maar het duurt weer ouderwetsch lang.. Was er in totaal ook zoiets voor kwijt, het zou alleen wel leuk zijn als hij de komende week aan komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze titel heb ik allang in mijn bezit, niet mijn type game. Maar toch het aanschaffen waard.

Ik heb vandaag nog wat nieuwe titels gescoord. Maar ik vermaak me toch nog wel het meest met FFIII de laatste tijd. 8)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2009 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 23:39:
[...]

Tijdje geleden dat jij poste, maar ik heb hem via Ebay. 30,- uit de UK (US versie in seal).
Onze importwinkel verkocht hem voor 35 euro, heb hem meteen meegenomen. Even meesterlijk als het eerste deel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scribblenauts is echt een leuk spel. Hoop alleen dat de NL versie ook een Engelse taalversie bevat anders zal ik mijn importexemplaar niet opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:09
scribblenauts werkt hier ook goed met de kids :) ik vertel wat de bedoeling is en zij mogen aangeven wat voor objecten ze er voor willen gebruiken, zo kunnen we samen het spel spelen ( kids kunnen nog geen engels )
zitten best pittige opdrachten tussen hoor :)
en voor de mensen die graag willen weten welke 20k+ woorden sowieso werken in scribblenauts:
http://pastebin.com/f6a4bb4b0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:19:
scribblenauts werkt hier ook goed met de kids :) ik vertel wat de bedoeling is en zij mogen aangeven wat voor objecten ze er voor willen gebruiken, zo kunnen we samen het spel spelen ( kids kunnen nog geen engels )
zitten best pittige opdrachten tussen hoor :)
en voor de mensen die graag willen weten welke 20k+ woorden sowieso werken in scribblenauts:
http://pastebin.com/f6a4bb4b0
Zou het zonde vinden om te lezen, het is veel leuker om zelf te ontdekken. Heb het niet al te lang gespeeld maar vond vooral de UFO handig, aangezien die makkelijker stuurt dan het vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 17:30
Ik gebruik altijd Jetpack of wings. Die UFO en vliegtuigen zijn belachelijk groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Remy669 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:31:
Ik gebruik altijd Jetpack of wings. Die UFO en vliegtuigen zijn belachelijk groot.
Wings gaan wel weer net iets hoger dan de ufo volgens mij. Flying carpet werkt ook wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:21
Ik heb scribblenauts ook "geprobeerd". Wat een topper, ga ik gelijk halen als hij uit komt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Blackbird-ce
  • Laatst online: 12-09 18:14
Nog geen woord over Shantae: Risky's Revenge voor DSiWare? Dacht dat er hier wel een paar fans tussen zouden zitten :)

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Is Mario&Luigi: Bowsers Inside Story nu een DSi only game ofnie? Want als dat zo is, dan is dat wel erg zuur.
Wil die game graag spelen, maar ik heb geen DSi.

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:34

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Hij is niet DSi only, op de officiële website van het spel staan onderaan beide iconen: DS en DSi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/u2EkvwzdQZLvuBcjYSXdLmwp/thumb.jpg

De sfeer is weer heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Prachtige game ja, echt eentje waar je voortdurend het hele gezin bij kan betrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Oh jee, is hij er al in het NL? Wordt dan erg rustig thuis (vriendinnetje is dan lekker stil en alleen maar met de ds bezig... Er hangt nog net geen "niet storen" kaartje aan haar oor)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik zit al 3 weken te wachten op m'n Canadese pakketje :/. Nou ja, hij was iig wel 15 euro goedkoper dan bij Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

djidee schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:12:
[...]

Oh jee, is hij er al in het NL? Wordt dan erg rustig thuis (vriendinnetje is dan lekker stil en alleen maar met de ds bezig... Er hangt nog net geen "niet storen" kaartje aan haar oor)
Tsja, wat is uit. Ik heb mijne afgelopen zaterdag besteld op Ebay voor 30,-. Bij een UK shop daar.

Gisteren was hij binnen. Snel zat dus :)

EDIT:

Zijn er stapels

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 18-09-2009 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Nou ja, ik vermaak me voorlopig nog wel even met een stapel andere spellen, daar niet van, maar het is gewoon jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pokemon Heart Gold is een heerlijke remake moet ik zeggen al is het wel flauw van Nintendo dat je um moet patchen. Als ik dat niet doe dan kan ik hem niet "uitproberen". Beetje slechte zet Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
ds games patchen :?. Is dat iets nieuws op de dsi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Laatst online: 15:34

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 07:23:
Pokemon Heart Gold is een heerlijke remake moet ik zeggen al is het wel flauw van Nintendo dat je um moet patchen. Als ik dat niet doe dan kan ik hem niet "uitproberen". Beetje slechte zet Nintendo.
Flauw dat ze downloaden tegengaan? Achja, jij bent ook de persoon die cheaten in online games normaal vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Games zijn duur dus is het niet meer dan terecht dat je ze uit mag proberen. Dat Nintendo te weinig demopods heeft is niet mijn probleem. Daarnaast zijn de bestaande demopods die ik ken zo verfomfaaid dat het wel lijkt alsof een hond er op heeft lopen kauwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:28:
Games zijn duur dus is het niet meer dan terecht dat je ze uit mag proberen. Dat Nintendo te weinig demopods heeft is niet mijn probleem. Daarnaast zijn de bestaande demopods die ik ken zo verfomfaaid dat het wel lijkt alsof een hond er op heeft lopen kauwen.
Reviews? Die zijn daar voor uitgevonden. Slap excuus, maar goed.

Ontopic: de nieuwe Layton is weer ouderwets goed zeg..wat verslavend en sfeervol! Las dat er ook een deel 4 komt, en zelfs een film in Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Meer dan terecht :?. Een nieuwe wagen is te duur voor mij. Dan "leen" ik er toch gewoon eentje? Moeten ze die maar goedkoper maken.
Gamen is een hobby en hobbies kosten nu eenmaal geld. Demo's zijn trouwens perfect via wifi te downloaden. Ofwel via je wii, ofwel bij een grote selectie aan gamewinkels (mocht je ooit al eens een winkel van binnen gezien hebben).
Heel jouw houding tegenover de gameswereld is trouwens wel enorm rot. Multiplayer cheaten moet kunnen volgens jou, geld betalen voor games is idioot en wanneer ze copieerbeveiligingen daardoor inbouwen is dat "asociaal" (iets met pot en ketel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Je weet dat je games mag terugbrengen als het je niet bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Tarin schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:38:
[...]

Ik zit al 3 weken te wachten op m'n Canadese pakketje :/. Nou ja, hij was iig wel 15 euro goedkoper dan bij Bol.
Ook besteld bij vgp? Al mijn pakjes die ik tot nu toe heb besteld zijn altijd binnen een week binnen (en dat zij er heel wat), bij is vooral de ervaring dat pakjes vanuit engeland er lang over doen (of niet aankomen).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:57:
[...]

Meer dan terecht :?. Een nieuwe wagen is te duur voor mij. Dan "leen" ik er toch gewoon eentje? Moeten ze die maar goedkoper maken.
Gamen is een hobby en hobbies kosten nu eenmaal geld. Demo's zijn trouwens perfect via wifi te downloaden. Ofwel via je wii, ofwel bij een grote selectie aan gamewinkels (mocht je ooit al eens een winkel van binnen gezien hebben).
Heel jouw houding tegenover de gameswereld is trouwens wel enorm rot. Multiplayer cheaten moet kunnen volgens jou, geld betalen voor games is idioot en wanneer ze copieerbeveiligingen daardoor inbouwen is dat "asociaal" (iets met pot en ketel).
Wat een volstrekt onzinnig antwoord. Als ik een wagen koop dan kan ik altijd een proefrit maken dus die analogie van jou is volstrekt absurd.
Ik geef ook vaak geld uit aan games, veel geld zelfs. De beschuldiging dat ik nooit winkels bezoek is dan ook ongepast en brengt je geloofwaardigheid flink naar beneden. De gameswinkels bij mij in de buurt laten mij iig geen games proberen.
Games downloaden via de Wii is zeer beperkt. Ik wil elke potentiele aankoop uitproberen dus moet ik maar gewoon blind kopen als die demo er niet is?
Exorcist schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:32:
[...]
Reviews? Die zijn daar voor uitgevonden. Slap excuus, maar goed.
Wat hier slap is, is jouw reply. Een review is de mening van iemand anders over een game. Ik wil weten hoe IK over de game denk. Vaak kruist dit met de "professionele" reviews dus dit is geen goede optie.
apNia schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:43:
[...]

Je weet dat je games mag terugbrengen als het je niet bevalt?
Ja en dan krijg je als je mazzel hebt een tegoedbon waardoor je dus verplicht geld bij die winkel moet uitgeven.Als je pech hebt mag je hem 1 keer ruilen voor een ander game (nog een gok dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Laatst online: 12-09 18:14
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:42:
[...]
Wat een volstrekt onzinnig antwoord. Als ik een wagen koop dan kan ik altijd een proefrit maken dus die analogie van jou is volstrekt absurd.
[...]
Even ook de moraalridder spelen:
Wat een volstrekt onzinnig antwoord. Proefritje in een auto gaat met toestemming van de eigenaar van die auto, neem aan dat niermand van Nintendo toestemming heeft gegeven om jou een "proefritje" te maken met hun nieuwste games ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is geen volstrekt onzinnig antwoord....dat hij geen toestemming heeft, maakt zijn vergelijking niet minder raar, aangezien het om het uitproberen gaat. Feitelijk prijsverschil tussen een game en een auto maakt het wel een minder goede vergelijking.
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste