Heb helaas Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the Rift na vele uren uitgespeeld.
Iemand nog een suggestie voor een spel dat hier op lijkt?
Iemand nog een suggestie voor een spel dat hier op lijkt?
Anoniem: 292783
[ Voor 71% gewijzigd door Kooj1980 op 10-06-2009 13:29 ]
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 292783 op 10-06-2009 13:35 ]
Cons:::BB4E
Cons:::BB4E
Als je volledig overrompeld wordt door Disgaea moet je maar eens op je gemak de gamefaqs artikelen lezen, eens je het volledig doorhebt is het echt heerlijkAnoniem: 292783 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:31:
Disgaea heb ik geprobeerd, 2x zelfs, omdat het inderdaad zou moeten lijken op ffta2. Vind het alleen veel te moeilijk en té uitgebreid allemaal. Fire emblem idd ook al uitgespeeld.
De 'gewone' final fantasies trekken me toch veel minder. Vond het wel leuk van jobs wisselen, simpel verhaaltje, spel niet te moeilijk
/EDIT: Bedankt voor je edit, heb ze bekeken en ga Luminous Arc (en anderen, maar LA ziet er even het beste uit en het meest lijkend op ffta2) binnenkort proberen.
Bedankt voor uw hulp
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Kan je wel de connectie-test doen, of krijg je deze melding als je het netwerk aan het instellen bent en net je accesspoint hebt geselecteerd?shameblaster schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:17:
Dat ben ik vergeten te melden
Heb gewoon de DS-Lite
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Anoniem: 268925
Anoniem: 279033
Meet zo'n kaartje kan je backups van je DS spellen bij elkaar op 1 kaartje plaatsen. Daarnaast kan je homebrew en emulators er op draaien. Het gebruiken van homebrew er op is volgens mij legaal, het spelen van roms adhv emulators en het spelen van backups waar je het origineel niet van hebt is illegaal.Anoniem: 268925 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:58:
Ik heb net een DS gekocht en zie op internet dat er M3kaartjes te koop zijn en dat je dan niet meer met spelletjes hoeft te rotzooien. Ik heb wat zitten googlen om te zoeken wat zo'n kaartje precies is, maar ik kan het niet vinden. Kunnen jullie het me makkelijk uitleggen toevallig?
Zou ik meer mogen weten?Anoniem: 279033 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:20:
als touchpad voor je PC gebruiken
Wanneer die ook uitkomt, ik heb m in mijn hoofd al gekocht. Sim-pel. Wat een goed idee en vet zeg.stijnislike schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 01:52:
scribblenauts wordt de shit, echt, het idee is ubertof, je schrijft woorden en het verschijnt als bruikbaar iets op je scherm, zoek maar op youtube, staat wel wat op. Moet vet worden, ik hoop dat de hoge verwachting word gehaald
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Er is echt een hele hoop aan Homebrew. Het meeste is zooi. (lees: werken slecht, edge detection is crap, button reaction is slecht, grafisch lelijk. ect) Maar er zitten ook pareltjes tussen.
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Totaal mee eens, overigens een nieuw filmpje ervan op IGN.Twhomp schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:31:
[...]
Wanneer die ook uitkomt, ik heb m in mijn hoofd al gekocht. Sim-pel. Wat een goed idee en vet zeg.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Ga dat eens lekker ergens anders uitzoeken...tc982 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 23:23:
Zijn er mensen die al ervaring hebben met de R4DSI kaarten? Ik ben van plan een Nintendo DS te kopen, maar zou natuurlijk liever de dsi hebben. Maar R4 kaarten zijn wel een must.
Dank je voor de mooie uitleg, echt constructief :danielkraak schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 00:15:
[...]
Ga dat eens lekker ergens anders uitzoeken...
Computers make very fast, very accurate mistakes.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
die heb ik ook! werkt prima hier hoorkadooosh schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:27:
Weet iemand wat de beste batterij is voor de ds lite.
Op DX hebben ze wel een goedkope "2000mah" batterij maar die schijnt niet echt goed te zijn...
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3840
En op ebay staan er ook weer tig maar daar weet ik ook niet van of ik ze(de batterijen dan) kan vertrouwen.
Hij moet wel gewoon even groot zijn zodat ik mijn zwarte batterijklepje alsnog kan gebruiken.
Precies, kaartjes zijn een erg grijs gebied, en dus zul je dat elders uit moeten zoeken. Het is niet zo dat we elke reply met R4 erin wegmodden, maar het is ook zeker *niet* de bedoeling om hier naar ervaringen te vragen. Het kaartjes en backups topic is immers niet voor niets geslotenDarkX schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 10:25:
R4 achtige kaarten zijn... illegaal weet ik niet zeker, maar wel degelijk donkergrijs. Ze zijn in ieder geval door Nintendo niet toegestaan. Over homebrew praten hier mag, backups mag niet (die zijn wel degelijk illegaal), en de kaartjes zijn een twijfelgevalletje.
Er was hier eerder aangegeven trouwens dat R4i kaartjes wel werken voor een DSi.
Anoniem: 136845
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Strip Black JackBorgoth schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 17:24:
[...]
Er is echt een hele hoop aan Homebrew. Het meeste is zooi. (lees: werken slecht, edge detection is crap, button reaction is slecht, grafisch lelijk. ect) Maar er zitten ook pareltjes tussen.
DSorganize:
Tovert je DS om tot een soort PDA. Je kan er op internetten, (verwacht niet teveel ervan) soort paint zit er op, je kan afbeeldingen bekijken (max 800x800) muziek luister, er zit notepad op en irc.
Quake DS:
Quake voor je DS dus. Kun je zelfs mee tegen mensen op de pc of op een psp spelen.
Still Alive DS
Portal voor je ds. 2D wellis waar, maar zeer verslavend en als je ver bent heel moeilijk.
Phidas
Photoshop voor de DS. Niet mijn persoonlijke favoriet, maar het werkt.
Moonshell
Beetje het zelfde als DSOrganize, maar met video ondersteuning en afbeeldingen groter dan 800x800. (video moet je omzetten naar DPG formaat)
Beup live
Msn voor de DS.
Video Game Hero
Guitar hero voor de DS. Met ondersteuning voor de echte guitar grip. zitten zo'n 75 liedjes bij, meeste zijn themesongs of BGM van spellen.
Nitro Tracker
Soort fruity loops/Korg10 synth voor je DS, maar je moet wel zelf de samples er in zetten. (wat een vermogen aan geheugen kost als je wat variatie wil)
Ik ben vast nog wel wat goede vergeten, maar dit vind ik zelf zo'n beetje de must haves. Misschien dat andere tweakers hier nog wat aan toe te voegen hebben? Misschien wat meer homebrew spellen?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Het zal zeker werken. Ontwikkeling op het gebied van die kaartjes staat ook niet stil. Erg vervelend trouwens dat deze dingen in het grijze gebied staan. In mijn ogen is het net zoiets als een lege DVD/CD..DarkX schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 10:25:
R4 achtige kaarten zijn... illegaal weet ik niet zeker, maar wel degelijk donkergrijs. Ze zijn in ieder geval door Nintendo niet toegestaan. Over homebrew praten hier mag, backups mag niet (die zijn wel degelijk illegaal), en de kaartjes zijn een twijfelgevalletje.
Er was hier eerder aangegeven trouwens dat R4i kaartjes wel werken voor een DSi.
Ik begrijp je maar kijk eens voor de lol naar percentages van mensen die een legale backup maken van iets op een dvd en mensen die een legale back-up maken (of homebrew plaatsen) op een DS cart.Malandro schreef op maandag 15 juni 2009 @ 10:33:
[...]
Het zal zeker werken. Ontwikkeling op het gebied van die kaartjes staat ook niet stil. Erg vervelend trouwens dat deze dingen in het grijze gebied staan. In mijn ogen is het net zoiets als een lege DVD/CD..
Had er pas een paar op marktplaats te koop gezet en binnen een kwartier was de advertentie verwijderd, terwijl ik nieteens erbij had vermeld dat je ook gedownloade spellen zou kunnen spelen. Brief van Brein meegezonden gekregen in de mail van Marktplaats. Erg vreemd omdat als je op marktplaats zelf zoekt naar een gebruikte ds, je enorm veel winkel advertenties tegenkomt die de ds in combinatie met een R4 of TTDS aanbieden.
Is er iemand die zelf al eens iets heeft gemaakt voor de DS? Mijn vriendin heeft een DS en ik zou er best het een en ander mee willen proberen.. Maar krijg geen toestemming helaas.
Zelf speel ik alleen GBA
Ik denk dat je daar een goed punt hebt. Maar bijvoorbeeld Stichting Brein gaat bij voorbaat al uit van misbruik..Anoniem: 279033 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 10:40:
[...]
Ik begrijp je maar kijk eens voor de lol naar percentages van mensen die een legale backup maken van iets op een dvd en mensen die een legale back-up maken (of homebrew plaatsen) op een DS cart.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat mensen GTA op R4 uitproberen hoeft lang niet altijd te betekenen dat ze het niet kopen. Ik geloof zelf dat R4 een verrijking voor de gamesmarkt is omdat de gebruiker hiermee een game kan proberen zonder consequenties. Dit in tegenstelling tot de winkels waar je na aankoop eenmalig de game mag ruilen voor een andere game (waarvan je dus ook niet weet of je die leuk vindt).Boeboe schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:51:
Je weet donders goed dat 99% van die kaartjes gebruikt wordt om illegaal games te spelen. Steeds weer dat ongeloofwaardig homebrew excuus blijft echt niet werken hoor.
Vroeger gaf ik het nog het voordeel van de twijfel, maar sinds dat grand theft auto ds topic waar alle "homebrew" jongens al lang en breed GTA uitgespeeld hadden nog voor het spel zelfs gereleased was weet ik wel beter. Hypocriet gewoon.
Tja, het is maar wat je hypocriet vind. Als je vooraf al de conclusie mag trekken dat bepaalde producten illegale activiteiten stimuleert en/of mogelijk maakt, dan zouden enorm veel andere producten ook niet verkocht mogen worden.Boeboe schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:51:
Je weet donders goed dat 99% van die kaartjes gebruikt wordt om illegaal games te spelen. Steeds weer dat ongeloofwaardig homebrew excuus blijft echt niet werken hoor.
Vroeger gaf ik het nog het voordeel van de twijfel, maar sinds dat grand theft auto ds topic waar alle "homebrew" jongens al lang en breed GTA uitgespeeld hadden nog voor het spel zelfs gereleased was weet ik wel beter. Hypocriet gewoon.
Sja, zet de reviews van GTA eens af tegen de verkoopscijfers. Als het echt zo zou zijn dat mensen het spel eerst via die manier zouden proberen om het spel vervolgens echt te kopen, dan zouden de verkoopcijfers een stuk hoger zijn lijkt mij.Anoniem: 279033 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:00:
[...]
Dat mensen GTA op R4 uitproberen hoeft lang niet altijd te betekenen dat ze het niet kopen. Ik geloof zelf dat R4 een verrijking voor de gamesmarkt is omdat de gebruiker hiermee een game kan proberen zonder consequenties. Dit in tegenstelling tot de winkels waar je na aankoop eenmalig de game mag ruilen voor een andere game (waarvan je dus ook niet weet of je die leuk vindt).
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Ik hoop van harte dat dit sarcastisch bedoeld was. Er is geen enkel plaftorm waarop de gevolgen van piraterij duidelijker merkbaar zijn dan de handhelds. Ja, zelfs de PC doet beter, en dat is wel heel tragisch. AA titels verkopen zeer slecht en de crap/goedkope incashers (ponygames, flash remakes, EA titels) verkopen een stuk beter dan de toptitels, ondanks de fantastische reviews die de toptitels krijgen. (het typische "huisvader koopt games voor 6-jarige zoon/dochter" scenario)Anoniem: 279033 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:00:
[...]
Ik geloof zelf dat R4 een verrijking voor de gamesmarkt is omdat de gebruiker hiermee een game kan proberen zonder consequenties.
[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 15-06-2009 15:43 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Tarin op 15-06-2009 17:01 ]
Anoniem: 224360
Je snapt hopelijk dat dit een domme uitspraak is en niets met lef te maken heeft. Die fabrikanten willen gewoon zoveel mogelijk geld verdienen en dat doe je niet met een beperkt product. Maarjah tis wel zonde dat veel games niet de verkoopcijfers krijgen die ze verdienen, dit ligt echter echt niet alleen aan de kaartjes, de DS is nou eenmaal ook een kinderhandheld bij uitstek.ari3 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:26:
Backup kaarten zijn triest en worden wel degelijk voornamelijk voor het illegaal spelen van kopieën gebruikt. Als fabrikanten van die kaartjes echt lef zouden hebben dan maken ze alleen kaartjes met een afwijkende memorymap zodat er alleen homebrew van gedraaid kan worden en geen kopieën van commerciële spellen.
And I'm the only one and I walk alone.
[ Voor 26% gewijzigd door Fanatix op 16-06-2009 19:50 ]
ari3 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:26:
Backup kaarten zijn triest en worden wel degelijk voornamelijk voor het illegaal spelen van kopieën gebruikt. Als fabrikanten van die kaartjes echt lef zouden hebben dan maken ze alleen kaartjes met een afwijkende memorymap zodat er alleen homebrew van gedraaid kan worden en geen kopieën van commerciële spellen.
De iPlayer speelt filmpjes maar geen illegale ROMs
De iPlayer is een opmerkelijke flashkaart voor de Nintendo DS. Meest in het oog springend is de keuze van de makers om hun kaart expres niet geschikt te maken voor illegale ROMs. Homebrew - door amateurs gemaakte indiespelletjes - draait hij wel, maar de iPlayer is eerst en vooral bedoeld voor muziek en filmpjes. Nu zijn met de juiste software alle flashkaarten geschikt om filmpjes af te spelen, maar niet zo makkelijk als de iPlayer. Deze kaart beschikt over extra werkgeheugen om in real time bestanden te converteren. Anders gezegd: hij speelt alle formaten (DivX, Xvid, Quicktime, WMV, MPEG, FLV) rechtstreeks af zonder dat je ze eerst op je pc hoeft aan te passen. En dat werkt, zoals je in het filmpje kunt zien, nog niet perfect maar al wel behoorlijk goed. Nintendo is zoals bekend tegen het gebruik van alle flashkaartjes, maar als je er dan toch één koopt zien ze ongetwijfeld liever dat je gaat voor een iPlayer.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Sterker nog, er is een Galaga port voor de DS. Ben 'm overigens nog nooit in winkels tegengekomen.cc12 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:14:
Bestaat er eigenlik een goede galaga kloon voor de DS? (Vergelijkbaar met DeluxeGalaga/Warblade)
Zelf vind ik de vierpuntsdruktoets van de DSlite zwaar klote voor het gebruik van GBA games. Met Golden Sun bijvoorbeeld is diagonaal lopen echt moeilijk. Ik prefereer de GBA omdat deze vierpuntsdruktoets veel beter werkt voor mij persoonlijk dan.Malandro schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:38:
Ok andere vraag, wie gebruikt de DS voor GBA spellen? Ik heb een verzameling van erg goede spellen voor de GBA (zo'n beetje de top 25 aller tijden - gamespot -) en stiekem denk ik om naast mijn GBM een DS Lite aan te schaffen. Mits het goed speelt. Ik heb wel eens iets geprobeerd op de DS van mijn vriendin, maar nooit langer dan 10 minuten.
Graag jullie mening; Is de DS Lite goed (lang) bruikbaar voor het spelen van GBA games?
Misschien offtopic, maar ik was vorige week in de Jumbo mijn boodschappen aan het afrekenen. Loopt er een cassiere (rond de 45-50) langs die aan haar collega vroeg of ze een kopie moet van een 'nintendo ds spellen cdrom', had ze geleend van een andere collega. Ik stond met open mond te kijkenBoeboe schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:39:
[...]
Ik hoop van harte dat dit sarcastisch bedoeld was. Er is geen enkel plaftorm waarop de gevolgen van piraterij duidelijker merkbaar zijn dan de handhelds. Ja, zelfs de PC doet beter, en dat is wel heel tragisch. AA titels verkopen zeer slecht en de crap/goedkope incashers (ponygames, flash remakes, EA titels) verkopen een stuk beter dan de toptitels, ondanks de fantastische reviews die de toptitels krijgen. (het typische "huisvader koopt games voor 6-jarige zoon/dochter" scenario)
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Misschien is het wel een cd-rom met demo-filmpjes en promomateriaal. Die zijn erg populair tegenwoordig.Nitai schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:50:
[...]
Misschien offtopic, maar ik was vorige week in de Jumbo mijn boodschappen aan het afrekenen. Loopt er een cassiere (rond de 45-50) langs die aan haar collega vroeg of ze een kopie moet van een 'nintendo ds spellen cdrom', had ze geleend van een andere collega. Ik stond met open mond te kijken
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Thanks!!Borgoth schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:00:
Kirby ultrastar deluxe is een erg leuk MP spel. Het is een remake van Kirby superstar deluxe. Zit geen touchscreen in, alleen bij mode selection en opties. Erg leuk om samen te doen en je speelt er zo doorheen.
Professor Layton is erg vermakelijk en hoort zeker in je rijtje thuis! verder moet je zeker Time Hollow spelen, een geweldig spel met een zeer goed verhaallijn a la butterfly effect. Heb het spel aan een ruk uitgespeeld, kon niets anders meer doenExorcist schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:16:
Nu we hier twee DSjes in huis hebben (de oude grijze en een DSi) vroeg ik me af wat nu nog must-haves zijn in de volgende series:
Point & Click is mijn SP favoriete genre. Voor de DS heb ik al:
- Another Code
- Hotel Dusk
- Runaway 2
- Broken Sword
- Undercover
- Touch Detective
- Phoenix Wright
en vergeet er nog wel wat..
Wat mis hier ik hier nog in? Wat is een oudewets goede P&C?
Verder speel ik nu met mn vriendin Mario Kart, Super Mario 64, New Super Mario Bros., Tetris en Mario Party in MP modus.
Wat zijn makkelijk aan te leren MP games? Animal Crossing any good?
Animal Crossing is geweldig in MP ! Super simpel, maar o zo spannend (mits je aan elkaar gewaagd bent dan.)Exorcist schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:16:
Wat zijn makkelijk aan te leren MP games? Animal Crossing any good?
Och, vergeten erbij te zetten, die heb ik grijsgespeeld (Layton). Was één van de beste spellen kwa vermaak die ik ooit gespeeld heb.ninc schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:19:
[...]
Professor Layton is erg vermakelijk en hoort zeker in je rijtje thuis! verder moet je zeker Time Hollow spelen, een geweldig spel met een zeer goed verhaallijn a la butterfly effect. Heb het spel aan een ruk uitgespeeld, kon niets anders meer doen
Ook die zal ik eens via MP opsnorren, klinkt goed!Ken. schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:19:
[...]
Animal Crossing is geweldig in MP ! Super simpel, maar o zo spannend (mits je aan elkaar gewaagd bent dan.)
Daarnaast is QuickSpot hier ook favoriet.
Stond inderdaad al in mn rijtje90710 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:35:
MarioKart, heel simpel. A indrukken en sturen. En ook heel erg leuk.
Misschien voor haar kind(eren).Nitai schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:50:
[...]
Loopt er een cassiere (rond de 45-50) langs die aan haar collega vroeg of ze een kopie moet van een 'nintendo ds spellen cdrom', had ze geleend van een andere collega. Ik stond met open mond te kijken
Probeer dan eens Kirby: Power Paintbrush. Die gebruik wel volledig de stylus het hele spel door.Borgoth schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:00:
Kirby ultrastar deluxe is een erg leuk MP spel. Het is een remake van Kirby superstar deluxe. Zit geen touchscreen in, alleen bij mode selection en opties. Erg leuk om samen te doen en je speelt er zo doorheen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dat is niet het punt dat ik maak. Het ging meer om het feit dat zelfs bij het grote publiek het blijkbaar 'normaal' is om een backup kaartje te gebruiken inclusief gekopieerde spellen ipv de spellen in de winkel te kopen. Maar goed, voordat het topic weer richting backup kaartjes gaat, ik heb gisteren eindelijk Prof. Layton uitgespeeld. Een erg leuk spel!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dat is het ook. Ken eigenlijk niemand die een DS heeft zonder zo'n leuk kaartje. Maarja aan de andere kant is het ook normaal om software, films, muziek ed van het internet te plukken. Dit is al een tijdje zo. weet nog goed dat het vooral bij de Ps2 een uitzonding was als je hem niet omgebouwd had.Nitai schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:38:
[...]
Dat is niet het punt dat ik maak. Het ging meer om het feit dat zelfs bij het grote publiek het blijkbaar 'normaal' is om een backup kaartje te gebruiken inclusief gekopieerde spellen ipv de spellen in de winkel te kopen. Maar goed, voordat het topic weer richting backup kaartjes gaat, ik heb gisteren eindelijk Prof. Layton uitgespeeld. Een erg leuk spel!Dankzij de tips in laatste dagen hier, maar eens wat reviews en filmpjes kijken van andere games. Time Hollow lijkt me wel interessant!
90710
[ Voor 22% gewijzigd door 90710 op 01-07-2009 10:19 ]
Mag ik vragen wat voor/welke homebrew? Hoor iedereen wel altijd homebrew noemen, maar ben nog nooit iets tegengekomen wat ik de moeite waard vond. Of heb je het nu niet over games?90710 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:18:
Voor mn DSi heb ik niet zo'n kaartje, wel voor mn DSLite. Maar daar speel ik nog amper op. (Op mn kaartje staat dan ook alleen maar homebrew)
4 Light Warriors? Black Mage, Fighter, Red Mage en Thief?SoundWave729 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:18:
En de Famitsu heeft er weer eens voor gezorgd dat die stomme countdowns eigenlijk niks waard zijn. Het geheime project van Square Enix blijkt "The Four Warriors of Light" te zijn. En het is een DS game
Anoniem: 44947
Dan zeg je toch gewoon "het kan me m'n anus oxideren of je dit wel of niet gelooft 7(8)7"Anoniem: 44947 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:28:
Nou ja, het komt op een forum wel eens ter sprake, zo van "Hoeveel spellen heb jij?" "Ik heb er vijftig" "Oh, op zo'n kaartje zeker?" "Nee, gewoon originele games" "Yeah right. Bewijs maar, geloof er niks van." Op die manier ligt de bal dan dus bij mij. Mensen die mij kennen weten wel wat ik thuis heb liggen.
Anoniem: 87302
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 02-07-2009 22:29 ]
En ik dacht dat ik al veel DS games had (37 op het moment). Stuk voor stuk goede games ook nog eens.Anoniem: 44947 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:44:
Het ergste is, dat het zo "normaal" is om illegaal aan je spellen te komen dat niemand me gelooft als ik zeg dat ik vijftig DS-spellen heb, allemaal legaal, en in totaal voor alle platformen samen ruim zeshonderd spellen. Daarnaast totaal geen illegale software op mijn PC. En ook nog eens tegen de duizend CD's en een paar honderd elpees. Ik moet dan met foto's komen om het te bewijzen. Immers, "iedereen" downloadt alles dus iemand die beweert dat niet te doen moet wel liegen. De trieste waarheid... (en nee, ik ben geen miljonair ofzo, ik vind het gewoon normaal om te betalen voor wat je gebruikt. Ik lees veel reviews voor ik tot aankoop overga en zelfs dan heb ik wel eens een miskoop. Dat hoort er nou eenmaal bij, je kan in een restaurant toch ook niet eerst van alles op de kaart een bord vol bestellen om "te proeven" en vervolgens niets betalen omdat het toch niet lekker was?)
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Lemmings is home brew voor de DS. Ik heb hier een R4 kaartje maar tot op heden is het mij niet gelukt om volgens de regels te installeren.Motrax schreef op zondag 05 juli 2009 @ 19:10:
Cartridge er in, starten?
Je zal toch iets meer moeten omschrijven wat er niet werkt.
Overigens rondom installeren vermoed ik dat je bedoeld je het e.e.a. gedownload hebt, op een sd kaartje hebt staan en dan probeert te starten?
Anoniem: 26457
Ach als je toch R4 hebt kan je net zo goed de Snes versie draaien met SnesEmul.cc12 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 23:22:
[...]
Lemmings is home brew voor de DS. Ik heb hier een R4 kaartje maar tot op heden is het mij niet gelukt om volgens de regels te installeren.
Nog een emulator erbij nemen? Dan wordt het nog complexer want dan moet ik de emulator eerst aan de praat zien te krijgen.Anoniem: 279033 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:06:
Ach als je toch R4 hebt kan je net zo goed de Snes versie draaien met SnesEmul.
Sneseemul is vrij gemakkelijk ad praat te krijgen:cc12 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:26:
[...]
Nog een emulator erbij nemen? Dan wordt het nog complexer want dan moet ik de emulator eerst aan de praat zien te krijgen.
Bij welke winkel was dat?Anoniem: 224360 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:29:
Kheb de DS lite 1.5-2 jaar geleden gekocht voor 107 euro inclusief verzenden, snap niet dat ie zo duur blijft.
Anoniem: 26457 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 09:50:
Ik kan maar weinig (niks) vinden over het spel "Hidden objects the big journey"...
Wie kent dit spel en/of heeft er een mening over ?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 10-07-2009 21:42 ]
Goed zoeken ;-)
Anoniem: 309680
...en daar ging het nu net om,... reviewsBlackbird-ce schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 11:35:
[...]Goed zoeken ;-)
http://www.ds-x2.com/games.php?id=2580&view=feat (ook een paar screens, geen review)
Anoniem: 86074
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq