Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292783

Heb helaas Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the Rift na vele uren uitgespeeld.
Iemand nog een suggestie voor een spel dat hier op lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-07 10:37
Fire Emblem/Disgaea DS misschien?

Edit:
En nog wat andere games in de strategy-RPG-hoek:
Luminous Arc 1 & 2
Knights in the Nightmare
Final Fantasy - Revenant Wings
Blue Dragon
Valkyrie Profile

[ Voor 71% gewijzigd door Kooj1980 op 10-06-2009 13:29 ]

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Disgaea heb ik geprobeerd, 2x zelfs, omdat het inderdaad zou moeten lijken op ffta2. Vind het alleen veel te moeilijk en té uitgebreid allemaal. Fire emblem idd ook al uitgespeeld.
De 'gewone' final fantasies trekken me toch veel minder. Vond het wel leuk van jobs wisselen, simpel verhaaltje, spel niet te moeilijk

/EDIT: Bedankt voor je edit, heb ze bekeken en ga Luminous Arc (en anderen, maar LA ziet er even het beste uit en het meest lijkend op ffta2) binnenkort proberen.
Bedankt voor uw hulp _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 292783 op 10-06-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Wij hebben thuis het Davolink dv-2020 router.

Als ik met mario kart online ga zegt deze dat de security settings niet ondersteund zijn.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:56

Tarin

Just plain weird.

Heb je een DSi? Dan maak je waarschijnlijk verbinding met WPA(2)-encryptie, en oude DS-software ondersteunt helaas alleen WEP-encryptie.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Dat ben ik vergeten te melden
Heb gewoon de DS-Lite

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Anoniem: 292783 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:31:
Disgaea heb ik geprobeerd, 2x zelfs, omdat het inderdaad zou moeten lijken op ffta2. Vind het alleen veel te moeilijk en té uitgebreid allemaal. Fire emblem idd ook al uitgespeeld.
De 'gewone' final fantasies trekken me toch veel minder. Vond het wel leuk van jobs wisselen, simpel verhaaltje, spel niet te moeilijk

/EDIT: Bedankt voor je edit, heb ze bekeken en ga Luminous Arc (en anderen, maar LA ziet er even het beste uit en het meest lijkend op ffta2) binnenkort proberen.
Bedankt voor uw hulp _/-\o_
Als je volledig overrompeld wordt door Disgaea moet je maar eens op je gemak de gamefaqs artikelen lezen, eens je het volledig doorhebt is het echt heerlijk ;)
Anderzijds is Luminous Arc inderdaad ook wel een goede aanrader, lijkt enorm veel op fft :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

shameblaster schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:17:
Dat ben ik vergeten te melden
Heb gewoon de DS-Lite
Kan je wel de connectie-test doen, of krijg je deze melding als je het netwerk aan het instellen bent en net je accesspoint hebt geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268925

Ik heb net een DS gekocht en zie op internet dat er M3kaartjes te koop zijn en dat je dan niet meer met spelletjes hoeft te rotzooien. Ik heb wat zitten googlen om te zoeken wat zo'n kaartje precies is, maar ik kan het niet vinden. Kunnen jullie het me makkelijk uitleggen toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Anoniem: 268925 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:58:
Ik heb net een DS gekocht en zie op internet dat er M3kaartjes te koop zijn en dat je dan niet meer met spelletjes hoeft te rotzooien. Ik heb wat zitten googlen om te zoeken wat zo'n kaartje precies is, maar ik kan het niet vinden. Kunnen jullie het me makkelijk uitleggen toevallig?
Meet zo'n kaartje kan je backups van je DS spellen bij elkaar op 1 kaartje plaatsen. Daarnaast kan je homebrew en emulators er op draaien. Het gebruiken van homebrew er op is volgens mij legaal, het spelen van roms adhv emulators en het spelen van backups waar je het origineel niet van hebt is illegaal.
De meesten gebruiken een kaartje voor het downloaden van Ds games ed maar de homebrew-mogelijkheden zijn vrij uitgebreid. Je kan er filmpjes op kijken, muziek op luisteren, mee surfen, als touchpad voor je PC gebruiken en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Zou ik meer mogen weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:13

Twhomp

Stayin' Alive

stijnislike schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 01:52:
scribblenauts wordt de shit, echt, het idee is ubertof, je schrijft woorden en het verschijnt als bruikbaar iets op je scherm, zoek maar op youtube, staat wel wat op. Moet vet worden, ik hoop dat de hoge verwachting word gehaald :D
Wanneer die ook uitkomt, ik heb m in mijn hoofd al gekocht. Sim-pel. Wat een goed idee en vet zeg.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

qanar schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:24:
[...]

Zou ik meer mogen weten?
Er is echt een hele hoop aan Homebrew. Het meeste is zooi. (lees: werken slecht, edge detection is crap, button reaction is slecht, grafisch lelijk. ect) Maar er zitten ook pareltjes tussen.

DSorganize:
Tovert je DS om tot een soort PDA. Je kan er op internetten, (verwacht niet teveel ervan) soort paint zit er op, je kan afbeeldingen bekijken (max 800x800) muziek luister, er zit notepad op en irc.

Quake DS:
Quake voor je DS dus. Kun je zelfs mee tegen mensen op de pc of op een psp spelen. :D

Still Alive DS
Portal voor je ds. 2D wellis waar, maar zeer verslavend en als je ver bent heel moeilijk.

Phidas
Photoshop voor de DS. Niet mijn persoonlijke favoriet, maar het werkt.

Moonshell
Beetje het zelfde als DSOrganize, maar met video ondersteuning en afbeeldingen groter dan 800x800. (video moet je omzetten naar DPG formaat)

Beup live
Msn voor de DS.

Video Game Hero
Guitar hero voor de DS. Met ondersteuning voor de echte guitar grip. zitten zo'n 75 liedjes bij, meeste zijn themesongs of BGM van spellen.

Nitro Tracker
Soort fruity loops/Korg10 synth voor je DS, maar je moet wel zelf de samples er in zetten. (wat een vermogen aan geheugen kost als je wat variatie wil)

Ik ben vast nog wel wat goede vergeten, maar dit vind ik zelf zo'n beetje de must haves. Misschien dat andere tweakers hier nog wat aan toe te voegen hebben? Misschien wat meer homebrew spellen?

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeterna
  • Laatst online: 18-01-2022
Twhomp schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:31:
[...]

Wanneer die ook uitkomt, ik heb m in mijn hoofd al gekocht. Sim-pel. Wat een goed idee en vet zeg.
Totaal mee eens, overigens een nieuw filmpje ervan op IGN.

En op IGN heeft het "Best Puzzle Game, Special Achievement for Innovation, Best Artistic Design, Biggest Surprise, Best DS Game Of The Show gewonnen van alles wat van Nintendo is tenminste.

Ik vind alsnog dat het spel meer aandacht verdient dan het op het moment krijgt. Vrijwel niemand kent het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:49
Zijn er mensen die al ervaring hebben met de R4DSI kaarten? Ik ben van plan een Nintendo DS te kopen, maar zou natuurlijk liever de dsi hebben. Maar R4 kaarten zijn wel een must.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-06 19:59
tc982 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 23:23:
Zijn er mensen die al ervaring hebben met de R4DSI kaarten? Ik ben van plan een Nintendo DS te kopen, maar zou natuurlijk liever de dsi hebben. Maar R4 kaarten zijn wel een must.
Ga dat eens lekker ergens anders uitzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Laatst online: 19:49
danielkraak schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 00:15:
[...]

Ga dat eens lekker ergens anders uitzoeken...
Dank je voor de mooie uitleg, echt constructief :

- Of het is illegaal en dan meld je dat gewoon -- volgens mij is dit niet het geval.
- Of het is legaal ( volgens mij wel ) en je helpt of zeg niets.

Ik heb al verschillende zaken opgezocht maar ze blijken redelijk tegenspreken. De één zegt dat het niet meer mogelijk is om Homebrew en Backups te spelen. De andere zeggen dat het dan weer wel werkt.

Ik neem aan dat je op de DSi de DS spellen ook kan spelen?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

R4 achtige kaarten zijn... illegaal weet ik niet zeker, maar wel degelijk donkergrijs. Ze zijn in ieder geval door Nintendo niet toegestaan. Over homebrew praten hier mag, backups mag niet (die zijn wel degelijk illegaal), en de kaartjes zijn een twijfelgevalletje.

Er was hier eerder aangegeven trouwens dat R4i kaartjes wel werken voor een DSi.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-01 04:26
kadooosh schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:27:
Weet iemand wat de beste batterij is voor de ds lite.
Op DX hebben ze wel een goedkope "2000mah" batterij maar die schijnt niet echt goed te zijn...
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3840
En op ebay staan er ook weer tig maar daar weet ik ook niet van of ik ze(de batterijen dan) kan vertrouwen.
Hij moet wel gewoon even groot zijn zodat ik mijn zwarte batterijklepje alsnog kan gebruiken.
die heb ik ook! werkt prima hier hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:21
Ik heb net voor 5 euro op eBay een WiFi USB stick gekocht. Kan ik met de DS op internet en gamen via Nintendo Wifi Connection. Heb nu een DS Lite en die ondersteunt helaas geen WPA2 (de Wii wel!) en om nou DSi te kopen voor WPA2 lijkt me een beetje nutteloos... zovaak game ik niet online via de DS en dan alleen maar thuis... dus ben voor 5 euro'tjes weer tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
DarkX schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 10:25:
R4 achtige kaarten zijn... illegaal weet ik niet zeker, maar wel degelijk donkergrijs. Ze zijn in ieder geval door Nintendo niet toegestaan. Over homebrew praten hier mag, backups mag niet (die zijn wel degelijk illegaal), en de kaartjes zijn een twijfelgevalletje.

Er was hier eerder aangegeven trouwens dat R4i kaartjes wel werken voor een DSi.
Precies, kaartjes zijn een erg grijs gebied, en dus zul je dat elders uit moeten zoeken. Het is niet zo dat we elke reply met R4 erin wegmodden, maar het is ook zeker *niet* de bedoeling om hier naar ervaringen te vragen. Het kaartjes en backups topic is immers niet voor niets gesloten ;)

@danielkraak: Bovenaan het topic staat zo'n mooi handje, dat is de topicreport. Gebruik die knop aub om te melden wanneer er iets mis is in jouw ogen, de moderators grijpen (indien nodig) dan wel in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

Als ik een DSi importeer uit de US zijn er dan bepaalde functies waar ik geen gebruik van kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je zult een reisstekker moet gebruiken voor de adapter, of even een extra moeten kopen. Je zult alleen DSi games uit de VS kunnen spelen, en mogelijk kun je dan niet multiplayeren met mensen die de EU versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:07
Hmm, denk dat m'n DS dood gaat.
Heb hem sinds de release (de grote lompe versie dus) en na een tijdje niet gebruikt te zijn heb ik na de aanschaf van New Super Mario Bros weer aardig wat uurtjes gespeeld.
Maar krijg nu constant strepen op m'n Touchscreen met name als er rode kleuren aanwezig zijn, ene moment is het nog te overzien maar na enkele minuten is het een ramp.
Heb er nu ook al een aardige partij hoofdpijn van gekregen :9

Morgen Nintendo maar ff bellen en kijken of ze nog iets voor me kunnen betekenen, en anders maar de tweaker uithangen en een scherm aanschaffen.

:(

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Borgoth schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 17:24:
[...]

Er is echt een hele hoop aan Homebrew. Het meeste is zooi. (lees: werken slecht, edge detection is crap, button reaction is slecht, grafisch lelijk. ect) Maar er zitten ook pareltjes tussen.

DSorganize:
Tovert je DS om tot een soort PDA. Je kan er op internetten, (verwacht niet teveel ervan) soort paint zit er op, je kan afbeeldingen bekijken (max 800x800) muziek luister, er zit notepad op en irc.

Quake DS:
Quake voor je DS dus. Kun je zelfs mee tegen mensen op de pc of op een psp spelen. :D

Still Alive DS
Portal voor je ds. 2D wellis waar, maar zeer verslavend en als je ver bent heel moeilijk.

Phidas
Photoshop voor de DS. Niet mijn persoonlijke favoriet, maar het werkt.

Moonshell
Beetje het zelfde als DSOrganize, maar met video ondersteuning en afbeeldingen groter dan 800x800. (video moet je omzetten naar DPG formaat)

Beup live
Msn voor de DS.

Video Game Hero
Guitar hero voor de DS. Met ondersteuning voor de echte guitar grip. zitten zo'n 75 liedjes bij, meeste zijn themesongs of BGM van spellen.

Nitro Tracker
Soort fruity loops/Korg10 synth voor je DS, maar je moet wel zelf de samples er in zetten. (wat een vermogen aan geheugen kost als je wat variatie wil)

Ik ben vast nog wel wat goede vergeten, maar dit vind ik zelf zo'n beetje de must haves. Misschien dat andere tweakers hier nog wat aan toe te voegen hebben? Misschien wat meer homebrew spellen?
Strip Black Jack ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Daarnet Nintendo gesproken en voor € 68,30 krijg ik een nieuw exemplaar incl. jaar garantie.
Dat vind ik toch best service, krijg wel is waar weer een eerste editie terug maar dat betreft de helft van een nieuwe DS Lite.

* Fanatix is tevreden _/-\o_ *

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Laatst online: 15:28
DarkX schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 10:25:

Het zal zeker werken. Ontwikkeling op het gebied van die kaartjes staat ook niet stil. Erg vervelend trouwens dat deze dingen in het grijze gebied staan. In mijn ogen is het net zoiets als een lege DVD/CD..
Had er pas een paar op marktplaats te koop gezet en binnen een kwartier was de advertentie verwijderd, terwijl ik nieteens erbij had vermeld dat je ook gedownloade spellen zou kunnen spelen. Brief van Brein meegezonden gekregen in de mail van Marktplaats. Erg vreemd omdat als je op marktplaats zelf zoekt naar een gebruikte ds, je enorm veel winkel advertenties tegenkomt die de ds in combinatie met een R4 of TTDS aanbieden.

Is er iemand die zelf al eens iets heeft gemaakt voor de DS? Mijn vriendin heeft een DS en ik zou er best het een en ander mee willen proberen.. Maar krijg geen toestemming helaas.
Zelf speel ik alleen GBA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Malandro schreef op maandag 15 juni 2009 @ 10:33:
[...]

Het zal zeker werken. Ontwikkeling op het gebied van die kaartjes staat ook niet stil. Erg vervelend trouwens dat deze dingen in het grijze gebied staan. In mijn ogen is het net zoiets als een lege DVD/CD..
Had er pas een paar op marktplaats te koop gezet en binnen een kwartier was de advertentie verwijderd, terwijl ik nieteens erbij had vermeld dat je ook gedownloade spellen zou kunnen spelen. Brief van Brein meegezonden gekregen in de mail van Marktplaats. Erg vreemd omdat als je op marktplaats zelf zoekt naar een gebruikte ds, je enorm veel winkel advertenties tegenkomt die de ds in combinatie met een R4 of TTDS aanbieden.

Is er iemand die zelf al eens iets heeft gemaakt voor de DS? Mijn vriendin heeft een DS en ik zou er best het een en ander mee willen proberen.. Maar krijg geen toestemming helaas.
Zelf speel ik alleen GBA :P
Ik begrijp je maar kijk eens voor de lol naar percentages van mensen die een legale backup maken van iets op een dvd en mensen die een legale back-up maken (of homebrew plaatsen) op een DS cart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Anoniem: 279033 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 10:40:
[...]

Ik begrijp je maar kijk eens voor de lol naar percentages van mensen die een legale backup maken van iets op een dvd en mensen die een legale back-up maken (of homebrew plaatsen) op een DS cart.
Ik denk dat je daar een goed punt hebt. Maar bijvoorbeeld Stichting Brein gaat bij voorbaat al uit van misbruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Je weet donders goed dat 99% van die kaartjes gebruikt wordt om illegaal games te spelen. Steeds weer dat ongeloofwaardig homebrew excuus blijft echt niet werken hoor.
Vroeger gaf ik het nog het voordeel van de twijfel, maar sinds dat grand theft auto ds topic waar alle "homebrew" jongens al lang en breed GTA uitgespeeld hadden nog voor het spel zelfs gereleased was weet ik wel beter. Hypocriet gewoon.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:51:
Je weet donders goed dat 99% van die kaartjes gebruikt wordt om illegaal games te spelen. Steeds weer dat ongeloofwaardig homebrew excuus blijft echt niet werken hoor.
Vroeger gaf ik het nog het voordeel van de twijfel, maar sinds dat grand theft auto ds topic waar alle "homebrew" jongens al lang en breed GTA uitgespeeld hadden nog voor het spel zelfs gereleased was weet ik wel beter. Hypocriet gewoon.
Dat mensen GTA op R4 uitproberen hoeft lang niet altijd te betekenen dat ze het niet kopen. Ik geloof zelf dat R4 een verrijking voor de gamesmarkt is omdat de gebruiker hiermee een game kan proberen zonder consequenties. Dit in tegenstelling tot de winkels waar je na aankoop eenmalig de game mag ruilen voor een andere game (waarvan je dus ook niet weet of je die leuk vindt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Boeboe schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:51:
Tja, het is maar wat je hypocriet vind. Als je vooraf al de conclusie mag trekken dat bepaalde producten illegale activiteiten stimuleert en/of mogelijk maakt, dan zouden enorm veel andere producten ook niet verkocht mogen worden.

@bericht na "quote"

Helemaal mee eens. Als ik kijk met wat voor troep de stiefdochters soms thuis kwamen, dan vind ik zo'n kaartje toch wel rechtvaardig.. Veel spellen kosten nog €25,00 of meer en zijn binnen het uur al niet meer leuk. Je zult hier in huis niet snel illegale spellen vinden en toch gebruiken wij zo'n kaartje, enkel om een spel te proberen. Zie het maar als de demo downloaden. Is/blijft het leuk? Dan wordt het gekocht. Uiteindelijk toch nog op uitgekeken? Dan wordt het weer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 06-07 08:48

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 279033 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:00:
[...]

Dat mensen GTA op R4 uitproberen hoeft lang niet altijd te betekenen dat ze het niet kopen. Ik geloof zelf dat R4 een verrijking voor de gamesmarkt is omdat de gebruiker hiermee een game kan proberen zonder consequenties. Dit in tegenstelling tot de winkels waar je na aankoop eenmalig de game mag ruilen voor een andere game (waarvan je dus ook niet weet of je die leuk vindt).
Sja, zet de reviews van GTA eens af tegen de verkoopscijfers. Als het echt zo zou zijn dat mensen het spel eerst via die manier zouden proberen om het spel vervolgens echt te kopen, dan zouden de verkoopcijfers een stuk hoger zijn lijkt mij.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Backup kaarten zijn triest en worden wel degelijk voornamelijk voor het illegaal spelen van kopieën gebruikt. Als fabrikanten van die kaartjes echt lef zouden hebben dan maken ze alleen kaartjes met een afwijkende memorymap zodat er alleen homebrew van gedraaid kan worden en geen kopieën van commerciële spellen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:48
Ik heb zown R4 kaartje voor muziek gekocht, maar ik kan er heel kort van genieten want na 4 uur is de batterij al leeg. Dat is toch niet normaal ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Anoniem: 279033 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:00:
[...]
Ik geloof zelf dat R4 een verrijking voor de gamesmarkt is omdat de gebruiker hiermee een game kan proberen zonder consequenties.
Ik hoop van harte dat dit sarcastisch bedoeld was. Er is geen enkel plaftorm waarop de gevolgen van piraterij duidelijker merkbaar zijn dan de handhelds. Ja, zelfs de PC doet beter, en dat is wel heel tragisch. AA titels verkopen zeer slecht en de crap/goedkope incashers (ponygames, flash remakes, EA titels) verkopen een stuk beter dan de toptitels, ondanks de fantastische reviews die de toptitels krijgen. (het typische "huisvader koopt games voor 6-jarige zoon/dochter" scenario)

De psp zit in ditzelfde schuitje. Waarom denk je dat zowel Nintendo als Sony met een opvolger van hun handheld komen waarop je content online kan aankopen en (drm encrypted) kan downloaden? Dit is om meerdere redenen, maar uitschakelen van piraterij is daarbij ook een verdomd groot motief. Kijk maar naar de xbox360, die wel gekraakt is, maar niemand illegaal live arcade games kan spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 15-06-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik heb ook zo'n soort kaartje bij m'n oude DS (2 dagen voor de release aangeschaft), en m'n vriendin gebruikt die nu. Staan alleen spellen op die ik gekocht heb, hoeft zij niet met kaartjes in de weer en raken we niks kwijt. Het enige wat we wel eens tegelijk doen (en waar we dus eigenlijk 2 cardridges voor zouden moeten hebben) is Mario Kart.
En natuurlijk download ik ook wel eens wat, maar als het leuk is koop ik het, en als het niks is verwijder ik het. Heb niet genoeg tijd om alle crap te spelen die voor de DS uitgebracht wordt.
Ga binnenkort eens wat homebrew proberen.

Maar goed, er zijn natuurlijk ook zat mensen die niks kopen, en da's jammer.

[ Voor 10% gewijzigd door Tarin op 15-06-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

ari3 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:26:
Backup kaarten zijn triest en worden wel degelijk voornamelijk voor het illegaal spelen van kopieën gebruikt. Als fabrikanten van die kaartjes echt lef zouden hebben dan maken ze alleen kaartjes met een afwijkende memorymap zodat er alleen homebrew van gedraaid kan worden en geen kopieën van commerciële spellen.
Je snapt hopelijk dat dit een domme uitspraak is en niets met lef te maken heeft. Die fabrikanten willen gewoon zoveel mogelijk geld verdienen en dat doe je niet met een beperkt product. Maarjah tis wel zonde dat veel games niet de verkoopcijfers krijgen die ze verdienen, dit ligt echter echt niet alleen aan de kaartjes, de DS is nou eenmaal ook een kinderhandheld bij uitstek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Er zal ongetwijfeld een relatie zijn tussen de mogelijkheden tot het draaien van 'backups' en verkoopcijfers. Echter zorgen dit soort discussies over het draaien van illegale games nogal 's voor minder vrolijke reacties en dat is dan ook het moment om deze discussie af te sluiten. Graag weer ontopic verder.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Si, ben nu bezig met Suikoden Tierkries, erg vermakelijke laagdrempelige rpg. Aan te raden als je niet te veel na wilt denken, maar gewoon relaxt wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Ok andere vraag, wie gebruikt de DS voor GBA spellen? Ik heb een verzameling van erg goede spellen voor de GBA (zo'n beetje de top 25 aller tijden - gamespot -) en stiekem denk ik om naast mijn GBM een DS Lite aan te schaffen. Mits het goed speelt. Ik heb wel eens iets geprobeerd op de DS van mijn vriendin, maar nooit langer dan 10 minuten.

Graag jullie mening; Is de DS Lite goed (lang) bruikbaar voor het spelen van GBA games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Ik heb zelf Zelda Minish Cap nog aangeschaft, heb nooit een GBA gehad wel een GBC en de oudere varianten.
Mede omdat het aanbod nog klein was voor de NDS toen ik m'n DS kocht.

Ik heb echter wel eens een GBA geleend dus ik weet hoe het speelt, ik merk zelf dan ook geen verschil tussen het spelen op een NDS of op een GBA.

Heb zelf trouwens weer een nieuwe DS via Nintendo ontvangen, ben maar langs gegaan i.p.v. opsturen.
Woon toch vlakbij, c.a. 20 minuten rijden.
Voor € 59,- uiteindelijk een nieuwe gekregen, dat zie je niet vaak meer zulke service.

[ Voor 26% gewijzigd door Fanatix op 16-06-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ari3 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:26:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3324/3632543552_b3741d7e15_o.jpg
De iPlayer speelt filmpjes maar geen illegale ROMs
De iPlayer is een opmerkelijke flashkaart voor de Nintendo DS. Meest in het oog springend is de keuze van de makers om hun kaart expres niet geschikt te maken voor illegale ROMs. Homebrew - door amateurs gemaakte indiespelletjes - draait hij wel, maar de iPlayer is eerst en vooral bedoeld voor muziek en filmpjes. Nu zijn met de juiste software alle flashkaarten geschikt om filmpjes af te spelen, maar niet zo makkelijk als de iPlayer. Deze kaart beschikt over extra werkgeheugen om in real time bestanden te converteren. Anders gezegd: hij speelt alle formaten (DivX, Xvid, Quicktime, WMV, MPEG, FLV) rechtstreeks af zonder dat je ze eerst op je pc hoeft aan te passen. En dat werkt, zoals je in het filmpje kunt zien, nog niet perfect maar al wel behoorlijk goed. Nintendo is zoals bekend tegen het gebruik van alle flashkaartjes, maar als je er dan toch één koopt zien ze ongetwijfeld liever dat je gaat voor een iPlayer.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jeej, van mn vriendin een DSi gekregen :)

Mag ook wel, ik had nog een oude DS uit 2005 die z'n beste tijd wel gehad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-06 22:06
Bestaat er eigenlik een goede galaga kloon voor de DS? (Vergelijkbaar met DeluxeGalaga/Warblade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

cc12 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:14:
Bestaat er eigenlik een goede galaga kloon voor de DS? (Vergelijkbaar met DeluxeGalaga/Warblade)
Sterker nog, er is een Galaga port voor de DS. Ben 'm overigens nog nooit in winkels tegengekomen.

Wikipedia: Namco Museum DS

Anders van opzet maar wel erg leuk is Retro Game Challenge, waar je verschillende "oude" spellen moet spelen tegen je vriendje met een soort opdrachten erbij. Hierbij zit ook een galaga lookalike.

Wikipedia: Retro Game Challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Ja retro game challenge heb ik wel eens bij iemand anders geprobeerd maar het nadeel vind ik dat hele circus om het spel heen (met die kinderen in de jaren 80). Ook moet ik eerlijk bekennen dat DeluxeGalaga (Amiga) en Warblade (PC) beter speelt dan het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:05
Malandro schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:38:
Ok andere vraag, wie gebruikt de DS voor GBA spellen? Ik heb een verzameling van erg goede spellen voor de GBA (zo'n beetje de top 25 aller tijden - gamespot -) en stiekem denk ik om naast mijn GBM een DS Lite aan te schaffen. Mits het goed speelt. Ik heb wel eens iets geprobeerd op de DS van mijn vriendin, maar nooit langer dan 10 minuten.

Graag jullie mening; Is de DS Lite goed (lang) bruikbaar voor het spelen van GBA games?
Zelf vind ik de vierpuntsdruktoets van de DSlite zwaar klote voor het gebruik van GBA games. Met Golden Sun bijvoorbeeld is diagonaal lopen echt moeilijk. Ik prefereer de GBA omdat deze vierpuntsdruktoets veel beter werkt voor mij persoonlijk dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:26

Nitai

Live the life you love.

Boeboe schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:39:
[...]

Ik hoop van harte dat dit sarcastisch bedoeld was. Er is geen enkel plaftorm waarop de gevolgen van piraterij duidelijker merkbaar zijn dan de handhelds. Ja, zelfs de PC doet beter, en dat is wel heel tragisch. AA titels verkopen zeer slecht en de crap/goedkope incashers (ponygames, flash remakes, EA titels) verkopen een stuk beter dan de toptitels, ondanks de fantastische reviews die de toptitels krijgen. (het typische "huisvader koopt games voor 6-jarige zoon/dochter" scenario)
Misschien offtopic, maar ik was vorige week in de Jumbo mijn boodschappen aan het afrekenen. Loopt er een cassiere (rond de 45-50) langs die aan haar collega vroeg of ze een kopie moet van een 'nintendo ds spellen cdrom', had ze geleend van een andere collega. Ik stond met open mond te kijken 8)7

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:06

Wiebbe

<none />

Nou ja, ik heb volgens mij maar 3 spellen op mijn DS, legaal en verder een R4. Maar ik speel eigenlijk toch alleen mijn 3 legale games. Mario Kart, Mario 64 DS en Dragon Quest IV.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nitai schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:50:
[...]

Misschien offtopic, maar ik was vorige week in de Jumbo mijn boodschappen aan het afrekenen. Loopt er een cassiere (rond de 45-50) langs die aan haar collega vroeg of ze een kopie moet van een 'nintendo ds spellen cdrom', had ze geleend van een andere collega. Ik stond met open mond te kijken 8)7
Misschien is het wel een cd-rom met demo-filmpjes en promomateriaal. Die zijn erg populair tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keitje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-03 21:39
Ik heb zelf een R4 omdat die bij de DSlite er bij zat toen ik hem gekocht had via marktplaats. Dit was toen op de advertentie niet vermeld, kreeg hem er gewoon bij vol met games. Werd zo standaard geleverd door de verkoper.

Ik ben er wel eerlijk in, ik heb alle games keer open gehad om te kijken of er wat leuke tussen zaten, de echt leuke heb ik aangeschaft, verder gebruik ik de R4 alleen nog voor homebrew als Agenda software en Webbrowser, en verder om een game te testen als die me leuk lijkt. En is het iets dan schaf ik hem aan. Zo voorkom ik dat ik straks tientallen games heb die toch niet helemaal het waren zoals het leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Nu we hier twee DSjes in huis hebben (de oude grijze en een DSi) vroeg ik me af wat nu nog must-haves zijn in de volgende series:

Point & Click is mijn SP favoriete genre. Voor de DS heb ik al:

- Another Code
- Hotel Dusk
- Runaway 2
- Broken Sword
- Undercover
- Touch Detective
- Phoenix Wright

en vergeet er nog wel wat..

Wat mis hier ik hier nog in? Wat is een oudewets goede P&C?

Verder speel ik nu met mn vriendin Mario Kart, Super Mario 64, New Super Mario Bros., Tetris en Mario Party in MP modus.

Wat zijn makkelijk aan te leren MP games? Animal Crossing any good?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Kirby ultrastar deluxe is een erg leuk MP spel. Het is een remake van Kirby superstar deluxe. Zit geen touchscreen in, alleen bij mode selection en opties. Erg leuk om samen te doen en je speelt er zo doorheen.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Borgoth schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:00:
Kirby ultrastar deluxe is een erg leuk MP spel. Het is een remake van Kirby superstar deluxe. Zit geen touchscreen in, alleen bij mode selection en opties. Erg leuk om samen te doen en je speelt er zo doorheen.
Thanks!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:05
Exorcist schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:16:
Nu we hier twee DSjes in huis hebben (de oude grijze en een DSi) vroeg ik me af wat nu nog must-haves zijn in de volgende series:

Point & Click is mijn SP favoriete genre. Voor de DS heb ik al:

- Another Code
- Hotel Dusk
- Runaway 2
- Broken Sword
- Undercover
- Touch Detective
- Phoenix Wright

en vergeet er nog wel wat..

Wat mis hier ik hier nog in? Wat is een oudewets goede P&C?

Verder speel ik nu met mn vriendin Mario Kart, Super Mario 64, New Super Mario Bros., Tetris en Mario Party in MP modus.

Professor Layton is erg vermakelijk en hoort zeker in je rijtje thuis! verder moet je zeker Time Hollow spelen, een geweldig spel met een zeer goed verhaallijn a la butterfly effect. Heb het spel aan een ruk uitgespeeld, kon niets anders meer doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Exorcist schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:16:
Animal Crossing is geweldig in MP ! Super simpel, maar o zo spannend (mits je aan elkaar gewaagd bent dan.)
Daarnaast is QuickSpot hier ook favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

MarioKart, heel simpel. A indrukken en sturen. En ook heel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
ninc schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:19:
[...]

Professor Layton is erg vermakelijk en hoort zeker in je rijtje thuis! verder moet je zeker Time Hollow spelen, een geweldig spel met een zeer goed verhaallijn a la butterfly effect. Heb het spel aan een ruk uitgespeeld, kon niets anders meer doen :*)
Och, vergeten erbij te zetten, die heb ik grijsgespeeld (Layton). Was één van de beste spellen kwa vermaak die ik ooit gespeeld heb.
Time Hollow zal ik eens proberen dan :)
Ken. schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:19:
[...]

Animal Crossing is geweldig in MP ! Super simpel, maar o zo spannend (mits je aan elkaar gewaagd bent dan.)
Daarnaast is QuickSpot hier ook favoriet.
Ook die zal ik eens via MP opsnorren, klinkt goed!
90710 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:35:
MarioKart, heel simpel. A indrukken en sturen. En ook heel erg leuk.
Stond inderdaad al in mn rijtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Secret Files Tunguska en Secret Files (2) Puritas Cordis zijn ook uit op de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand trouwens al eens gevoicechat met de DS mbv Metroid of Pokemon? Ben benieuwd hoe goed dat werkt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Nitai schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:50:
[...]
Loopt er een cassiere (rond de 45-50) langs die aan haar collega vroeg of ze een kopie moet van een 'nintendo ds spellen cdrom', had ze geleend van een andere collega. Ik stond met open mond te kijken 8)7
Misschien voor haar kind(eren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Heeft iemand al ervating met Rummikub of dit spel ook lekker speelt met meedere ds'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 11:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Borgoth schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:00:
Probeer dan eens Kirby: Power Paintbrush. Die gebruik wel volledig de stylus het hele spel door.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:26

Nitai

Live the life you love.

cc12 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 21:00:
[...]

Misschien voor haar kind(eren).
Dat is niet het punt dat ik maak. Het ging meer om het feit dat zelfs bij het grote publiek het blijkbaar 'normaal' is om een backup kaartje te gebruiken inclusief gekopieerde spellen ipv de spellen in de winkel te kopen. Maar goed, voordat het topic weer richting backup kaartjes gaat, ik heb gisteren eindelijk Prof. Layton uitgespeeld. Een erg leuk spel! :) Dankzij de tips in laatste dagen hier, maar eens wat reviews en filmpjes kijken van andere games. Time Hollow lijkt me wel interessant! :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Er komen ook nog 3 nieuwe Layton-games aan (2 zijn al uit in Japan, eentje wordt nu vertaald en komt op 24 augustus in Amerika, 25 september in Europa uit).

[ Voor 12% gewijzigd door Tarin op 01-07-2009 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nitai schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:38:
[...]

Dat is niet het punt dat ik maak. Het ging meer om het feit dat zelfs bij het grote publiek het blijkbaar 'normaal' is om een backup kaartje te gebruiken inclusief gekopieerde spellen ipv de spellen in de winkel te kopen. Maar goed, voordat het topic weer richting backup kaartjes gaat, ik heb gisteren eindelijk Prof. Layton uitgespeeld. Een erg leuk spel! :) Dankzij de tips in laatste dagen hier, maar eens wat reviews en filmpjes kijken van andere games. Time Hollow lijkt me wel interessant! :)
Dat is het ook. Ken eigenlijk niemand die een DS heeft zonder zo'n leuk kaartje. Maarja aan de andere kant is het ook normaal om software, films, muziek ed van het internet te plukken. Dit is al een tijdje zo. weet nog goed dat het vooral bij de Ps2 een uitzonding was als je hem niet omgebouwd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Voor mn DSi heb ik niet zo'n kaartje, wel voor mn DSLite. Maar daar speel ik nog amper op. (Op mn kaartje staat dan ook alleen maar homebrew)

[ Voor 22% gewijzigd door 90710 op 01-07-2009 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:18:
Voor mn DSi heb ik niet zo'n kaartje, wel voor mn DSLite. Maar daar speel ik nog amper op. (Op mn kaartje staat dan ook alleen maar homebrew)
Mag ik vragen wat voor/welke homebrew? Hoor iedereen wel altijd homebrew noemen, maar ben nog nooit iets tegengekomen wat ik de moeite waard vond. Of heb je het nu niet over games?
Een leuk linkje met homebrew-spellen zou ook eventueel verduidelijken. (ja ik heb google, ja ik heb dat ooit geprobeerd, nee daar kwam niets uit) Enige spellen die ik gevonden heb, en niet de moeite waard vond: doom quake en de scummVM LucasArts spellen (natuurlijk zijn deze briljant, maar te vaak gespeeld op pc). Maar misschien doelt men hier meer op applicaties dan op games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-07 23:56
En de Famitsu heeft er weer eens voor gezorgd dat die stomme countdowns eigenlijk niks waard zijn. Het geheime project van Square Enix blijkt "The Four Warriors of Light" te zijn. En het is een DS game *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

SoundWave729 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:18:
En de Famitsu heeft er weer eens voor gezorgd dat die stomme countdowns eigenlijk niks waard zijn. Het geheime project van Square Enix blijkt "The Four Warriors of Light" te zijn. En het is een DS game *O*
4 Light Warriors? Black Mage, Fighter, Red Mage en Thief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ergste is, dat het zo "normaal" is om illegaal aan je spellen te komen dat niemand me gelooft als ik zeg dat ik vijftig DS-spellen heb, allemaal legaal, en in totaal voor alle platformen samen ruim zeshonderd spellen. Daarnaast totaal geen illegale software op mijn PC. En ook nog eens tegen de duizend CD's en een paar honderd elpees. Ik moet dan met foto's komen om het te bewijzen. Immers, "iedereen" downloadt alles dus iemand die beweert dat niet te doen moet wel liegen. De trieste waarheid... (en nee, ik ben geen miljonair ofzo, ik vind het gewoon normaal om te betalen voor wat je gebruikt. Ik lees veel reviews voor ik tot aankoop overga en zelfs dan heb ik wel eens een miskoop. Dat hoort er nou eenmaal bij, je kan in een restaurant toch ook niet eerst van alles op de kaart een bord vol bestellen om "te proeven" en vervolgens niets betalen omdat het toch niet lekker was?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom zou je uberhaupt willen bewijzen dat jij legaal games hebt? Met foto's? Gaat erg ver voor zoiets onbenulligs. Hoop dat er snel weer iets interessants uitkomt op de ds ben nu meer met m'n ps3 bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ja, het komt op een forum wel eens ter sprake, zo van "Hoeveel spellen heb jij?" "Ik heb er vijftig" "Oh, op zo'n kaartje zeker?" "Nee, gewoon originele games" "Yeah right. Bewijs maar, geloof er niks van." Op die manier ligt de bal dan dus bij mij. Mensen die mij kennen weten wel wat ik thuis heb liggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Anoniem: 44947 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:28:
Nou ja, het komt op een forum wel eens ter sprake, zo van "Hoeveel spellen heb jij?" "Ik heb er vijftig" "Oh, op zo'n kaartje zeker?" "Nee, gewoon originele games" "Yeah right. Bewijs maar, geloof er niks van." Op die manier ligt de bal dan dus bij mij. Mensen die mij kennen weten wel wat ik thuis heb liggen. :P
Dan zeg je toch gewoon "het kan me m'n anus oxideren of je dit wel of niet gelooft 7(8)7" ;)

Lekker boeiend wat ze van je vinden op een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar doelde ik dus ook op, m'n geloofwaardigheid op fora kan mij ook niet zoveel uitmaken, maar ieder z'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

MM Amsterdam DS Lite 111 euro voor wie er nog een zoekt.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 02-07-2009 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Anoniem: 44947 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:44:
Het ergste is, dat het zo "normaal" is om illegaal aan je spellen te komen dat niemand me gelooft als ik zeg dat ik vijftig DS-spellen heb, allemaal legaal, en in totaal voor alle platformen samen ruim zeshonderd spellen. Daarnaast totaal geen illegale software op mijn PC. En ook nog eens tegen de duizend CD's en een paar honderd elpees. Ik moet dan met foto's komen om het te bewijzen. Immers, "iedereen" downloadt alles dus iemand die beweert dat niet te doen moet wel liegen. De trieste waarheid... (en nee, ik ben geen miljonair ofzo, ik vind het gewoon normaal om te betalen voor wat je gebruikt. Ik lees veel reviews voor ik tot aankoop overga en zelfs dan heb ik wel eens een miskoop. Dat hoort er nou eenmaal bij, je kan in een restaurant toch ook niet eerst van alles op de kaart een bord vol bestellen om "te proeven" en vervolgens niets betalen omdat het toch niet lekker was?)
En ik dacht dat ik al veel DS games had (37 op het moment). Stuk voor stuk goede games ook nog eens.
En het gaat hem inderdaad niet zozeer om het opschepgehalte (slechts een klein beetje :p) maar omdat mensen er te gemakkelijk van uitgaat dat je al je favo games illegaal speelt. Gamen is voor mij een hobby en aan een hobby besteed je nu eenmaal geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-02 04:38
Homebrew op de DS?

COLORS! natuurlijk. Ik wacht nog steeds met smart op dat animatie programma op de DSi van Nintendo zelf :(

Colors vind je hier -> http://colors.collectingsmiles.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is punt is niet dat ze mij niet geloven, al vind ik het niet tof om voor leugenaar uitgemaakt te worden, het punt is dat het te triest voor woorden is dat iedereen er automatisch vanuit gaat dat iedereen met meer dan drie games ze DUS wel illegaal zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Weet iemand hoe je lemmings moet installeren op de DS? Bij mij lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Cartridge er in, starten? :P

Je zal toch iets meer moeten omschrijven wat er niet werkt.

Overigens rondom installeren vermoed ik dat je bedoeld je het e.e.a. gedownload hebt, op een sd kaartje hebt staan en dan probeert te starten? Dat is een no-go op dit forum. Als dat niet het geval is, lijkt het me handig om dat er ook bij te vermelden ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Motrax schreef op zondag 05 juli 2009 @ 19:10:
Cartridge er in, starten? :P

Je zal toch iets meer moeten omschrijven wat er niet werkt.

Overigens rondom installeren vermoed ik dat je bedoeld je het e.e.a. gedownload hebt, op een sd kaartje hebt staan en dan probeert te starten?
Lemmings is home brew voor de DS. Ik heb hier een R4 kaartje maar tot op heden is het mij niet gelukt om volgens de regels te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Ik kan maar weinig (niks) vinden over "hidden objects the big journey"... Wie kent dit spel en heeft er een mening over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cc12 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 23:22:
[...]

Lemmings is home brew voor de DS. Ik heb hier een R4 kaartje maar tot op heden is het mij niet gelukt om volgens de regels te installeren.
Ach als je toch R4 hebt kan je net zo goed de Snes versie draaien met SnesEmul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Humz, had Professor Layton and the Diabolical Box gepreordered bij onze Canadese vrienden, maar ze hebben hem weer gecancelled. Volgende maand nog maar een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Anoniem: 279033 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:06:
Ach als je toch R4 hebt kan je net zo goed de Snes versie draaien met SnesEmul.
Nog een emulator erbij nemen? Dan wordt het nog complexer want dan moet ik de emulator eerst aan de praat zien te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cc12 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:26:
[...]

Nog een emulator erbij nemen? Dan wordt het nog complexer want dan moet ik de emulator eerst aan de praat zien te krijgen. :)
Sneseemul is vrij gemakkelijk ad praat te krijgen:
-Downloaden
-op je kaart zetten
-opstarten
-spel laden
-spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Mediamarkt en Bart Smit in Utrecht hebben de DS Lite in de aanbieding: €122 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kheb de DS lite 1.5-2 jaar geleden gekocht voor 107 euro inclusief verzenden, snap niet dat ie zo duur blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 224360 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:29:
Kheb de DS lite 1.5-2 jaar geleden gekocht voor 107 euro inclusief verzenden, snap niet dat ie zo duur blijft.
Bij welke winkel was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Online aanbieding, maar in die periode waren die aanbiedingen best vaak DS lites voor 99 euro en dan nog wat verzendkosten. Heb die aanbiedingen geloof ik zelfs uit dit topic toentertijd. Zou niet meer weten welke winkel, dan zou ik m'n ds-bon eens moeten zoeken. Kom er volgende week op terug als ik terug ben van vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even ter herinnering.... ;)
Anoniem: 26457 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 09:50:
Ik kan maar weinig (niks) vinden over het spel "Hidden objects the big journey"...
Wie kent dit spel en/of heeft er een mening over ?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 10-07-2009 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-07 23:15
Anoniem: 26457 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 21:41:
Nog even ter herinnering.... ;)
[...]
Goed zoeken ;-)
http://www.ds-x2.com/games.php?id=2580&view=feat (ook een paar screens, geen review)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-07 14:15
Ik heb een NDSi met een R4, maar opeens deed hij het niet meer. Wanneer ik nu op de R4 kaart klik, krijg ik een roond vierkantje met daarin: MENU?

Ik heb het al via de PC gefrmateerd en in de DSi zelf. Alle andere programma's doen het nog. R4 kaart kapot of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309680

Weet iemand hier of er een apart Nindendo DSi topic is? Want ik heb de laatste paar pagina's gelezen en ik zie heel veel DS lite problemen, kan ik hier vragen stellen over mijn Nintendo DSi of moet ik ergens anders zijn? =)

Ben nieuw op tweakers, en ben een beetje aan het uitproberen enzo =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Wel, er is deze:

[Ervaringen] Nintendo DSi - Deel 1

maar die is niet zo vreselijk levend. Heb eerlijk gezegd niet het idee dat de meerwaarde van de DSi ook een eigen topic waard is - tenzij de store een beetje boeiend gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...en daar ging het nu net om,... reviews ;)
Dus zo slecht had ik niet gezocht... wellicht is het spel totaal prut (of nog erg nieuw). Kortom, wie weet meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Net voor 't eerste Mario KArt DS online gechecked. Ik voreg me af ... ik kwam een zekere "nerea' tegen.

Die speelde "Peach" en stond altijd eerste ... ik werd altijd tweede ... ik zag d'r heel even en toen weg, geen idee waar die was. Elke 3e ronden stond ze aan het einde van de baan, op de streep ... stil. Ik vond dit vreemd. Is dit een cheater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Er wordt vaak gecheat op mariokart DS (mensen die illegaal spelen), dus dat is best mogelijk ja

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste