Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Wat heeft dat te maken met de DS :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-07 21:20
Anoniem: 279033 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 07:25:
[...]

Er is ook een specifieke foto-verschil game maar momenteel ben ik de titel er van kwijt. Hij is wel vrij pittig.
Ik denk dat je QuickSpot bedoelt. http://www.gamer.nl/doc/36842

[ Voor 0% gewijzigd door Gummie op 02-04-2009 21:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-06 19:44
Denken jullie dat het aannemelijk is dat de DS Lite nu goedkoper wordt nu de DSi uit is? Nintendo verkoopt liever alleen nog maar DSi's ipv DS Lite's lijkt me omdat die door de upgradable firmware minder gevoelig zijn voor softwarepiraterij. De DS lite kost op veel plekken 125/129,-, zou leuk zijn als die binnenkort voor 99,- zou verschijnen als winkeliers van hun voorraden af willen. Of is dat wishful thinking? :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

estorino schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:16:
Denken jullie dat het aannemelijk is dat de DS Lite nu goedkoper wordt nu de DSi uit is? Nintendo verkoopt liever alleen nog maar DSi's ipv DS Lite's lijkt me omdat die door de upgradable firmware minder gevoelig zijn voor softwarepiraterij. De DS lite kost op veel plekken 125/129,-, zou leuk zijn als die binnenkort voor 99,- zou verschijnen als winkeliers van hun voorraden af willen. Of is dat wishful thinking? :)
Ik denk niet snel. Hoe lang duurde het voor de GB goedkoper werd toen de GB pocket uitkwam? Of de GB pocket toen de GBC uitkwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat zit iedereen hier te beknibbelen op een paar tientjes zeg? Het is aannemelijk, maar de normaalprijs is €150 volgens mij, dus €125 is al een aardige pricedrop voor Ninty's doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Wie nog een goede RPG zoekt: Dragon Quest 5 is beschikbaar in de winkels. Voor het eerst uitgebracht buiten Japan en is een steengoede titel. Samen met Chrono Trigger is het het beste dat de DS te bieden heeft :)

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 06-04-2009 00:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Boeboe schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 23:44:
Wie nog een goede RPG zoekt: Dragon Quest 5 is beschikbaar in de winkels. Voor het eerst uitgebracht buiten Japan en is een steengoede titel. Samen met Chrono Trigger is het het beste dat de DS te bieden heeft :)
[video]
Heb IV ook nog liggen. Hoe is V i.v.m. IV?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Eerlijkgezegd heb ik deel IV overgeslagen omdat de algemene mening over DQ is dat de V epischer is dan deel IV. Deel 5 is het eerste deel dat op de SNES was uitgebracht ipv de NES, en dat merk je in de massa toegevoegde mogelijkheden en veel meer uitgewerkte verhaallijn, aldus het internet.

Zit zelf nog maar 3 uur ver, maar qua uiterlijk lijkt het enorm op DQ7 en qua sfeer werd ik voortdurend herinnerd aan DQ8, heel positief dus :)

[ Voor 20% gewijzigd door boe2 op 05-04-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-07 21:25
vandaag mijn DSi binnen gekregen via WEHKAMP.nl

en dit is de 3e handheld die ik heb aangeschaf met een DEADPIXEL -.-" wat heb ik hekel aan die deadpixel.

had wehkamp direct contact genomen.. ze kunnen een nieuwe DSi aan me leveren.. maar levertijd is 4 weken :|

is het eigelijk nog mogelijk via Nintendo de DS omteruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-07 12:56
Ik weet wel dat je bij http://www.modmybox.nl/wi...nintendo-dsi-c-66_95.html je een los scherm kunt kopen ook. Mocht je de dead pixel zat izjn.

Daar kan je perfect je ds laten repareren. Ik heb al diverse ds lites met gebroken scharnieren of touchscreen die niet meer werken er laten maken.

En Het boven lcd kan je er dus ook laten vervangen door een pixel perfect resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

lijkt me beetje overkill om je scherm gelijk te laten vervangen bij een 3thd party terwijl je het apparaat net nieuw hebt. Wij hebben hier thuis dan blijkbaar mazzel want wij hebben 8 ds'en (4 normale,4 lite) waarvan alleen mijn 1ste normale 1 dead pixel heeft. voor de rest zijn ze allemaal 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298480

Ik heb de laatste maanden aan een dance-album (van acid tot dubstep) gewerkt volledig gemaakt met Korg DS-10 voor Nintendo DS.
Hij is tot nu toe goed ontvangen en zal zelfs op de officiele ds-10 blog (http://www.ds10blog.jp/) vermeld worden, yay!!! Ik wil er nu graag liveshows mee gaan uitvoeren.

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3death.com/m3d053.gif

Check het album DS-10 Dominator - Cheap Dirt uit via www.mp3death.us , bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 298480 op 10-04-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Indrukwekkend, ik wist niet dat dit niveau van muziek mogelijk was met de Korg DS-10. Heb wat zitten luisteren, het enige spijtige is dat de geluidskwaliteit heel erg "plat" is.
*edit* Ik had het vooral bij "Korg Is Massive", de andere nummers vallen heel goed mee op dat vlak.

Deze foto trouwens zelf genomen? :)

[ Voor 35% gewijzigd door boe2 op 10-04-2009 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Boeboe schreef op zondag 05 april 2009 @ 12:09:
Eerlijkgezegd heb ik deel IV overgeslagen omdat de algemene mening over DQ is dat de V epischer is dan deel IV. Deel 5 is het eerste deel dat op de SNES was uitgebracht ipv de NES, en dat merk je in de massa toegevoegde mogelijkheden en veel meer uitgewerkte verhaallijn, aldus het internet.

Zit zelf nog maar 3 uur ver, maar qua uiterlijk lijkt het enorm op DQ7 en qua sfeer werd ik voortdurend herinnerd aan DQ8, heel positief dus :)
Heb IV en VIII al een tijd liggen (te veel spellen, te weinig tijd; klinkt bekend? ;)). Als V echt stukken beter is krijgt die meer prioriteit.
De DS begint een echte RPG-machine te worden. Ook interessant: binnenkort komt Black Sigil uit.
Iemand ervaring met Avalon Code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:06

Wiebbe

<none />

Boeboe schreef op zondag 05 april 2009 @ 12:09:

DQ4 is fantastisch imho. Het hele chapter gebeuren en hoe je alle characters leert kennen is fantastisch. De game is zeeer uitgebreid en je bent er echt uuuren mee bezig.

Taloon ftw :D

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Ik ga niet beweren dat het slecht is he :p. Ikzelf heb het nooit gespeeld en volgens reviews is DQ4 wel degelijk een goed spel. Alleen is de 5 ook waanzinnig uitgebreid. Je begint als koter samen met je vader, groeit op, trouwt, krijgt kinderen en uiteindelijk speel je met jouw nageslacht ipv jezelf. Klasse gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 20:42:
Indrukwekkend, ik wist niet dat dit niveau van muziek mogelijk was met de Korg DS-10. Heb wat zitten luisteren, het enige spijtige is dat de geluidskwaliteit heel erg "plat" is.
*edit* Ik had het vooral bij "Korg Is Massive", de andere nummers vallen heel goed mee op dat vlak.

Deze foto trouwens zelf genomen? :)
Bedankt! En ja macbook camera foto'tje ;).

Toch even laten zien dat ik het programma origineel heb en volledig support.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 298480 op 11-04-2009 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Anoniem: 298480 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 20:00:
Ik heb de laatste maanden aan een dance-album (van acid tot dubstep) gewerkt volledig gemaakt met Korg DS-10 voor Nintendo DS.
Hij is tot nu toe goed ontvangen en zal zelfs op de officiele ds-10 blog (http://www.ds10blog.jp/) vermeld worden, yay!!! Ik wil er nu graag liveshows mee gaan uitvoeren.

[afbeelding]

Wat belachelijk vet man. Dat je d'r nog ff wat breakcore en dubstep uit poept :)
Echt vette controle over best wat stijlen, wat ik al knap vind. En dan nog op de DS ook. Niks dan lof :)

Maak je ook nog muziek buiten de DS10 om? If so, MySpace pls ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 21:20:
[...]

Wat belachelijk vet man. Dat je d'r nog ff wat breakcore en dubstep uit poept :)
Echt vette controle over best wat stijlen, wat ik al knap vind. En dan nog op de DS ook. Niks dan lof :)

Maak je ook nog muziek buiten de DS10 om? If so, MySpace pls ;)
bedankt joh, en iedereen die geluisterd/gedownload heeft.

trouwens? breakcore? dat niet echt ;) ach.

Ik maak wel muziek maar heb nog niet echt veel andere projecten afgerond, er staat een nummer op http://www.myspace.com/rutgermuller

cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

DQV ga ik zeker spelen, ik heb toen op de PS2 DQ8 helemaal grijs gespeeld - dit spel lijkt er wel veel op qua monsters en graphics (al is dat niet gek met overeenkomsten in de crew).

Dus wat zijn nou echt de beste RPG's met een goed ( !! ) verhaal op de DS? DQV, Chrono Trigger en? Ik wil er best een final fantasy titel bijschrijven; maar ik heb niet zo heel erg kunnen genieten van Revenant Wings / Chrystal Chronocles eigenlijk - tot mijn spijt :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Final Fantasy wordt on-ge-lo-fe-lijk zwaar uitgemolken door Nintendo, het lijkt wel alsof er iedere maand een nieuwe FF spinoff uitkomt op DS/Wii. Eigenlijk was ik al klaar met FF op Nintendo na Crystal Chronicles op de cube. Enkel FF:Tactics was nog heel genietbaar.
Jij hebt de beste DS rpg's opgenoemd denk ik :). Er zijn nog enkele prachtige gba remakes die ik zou aanraden: Tales of Fantasia en Final Fantasy 6. En hopelijk dit jaar nog DQ9 natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

FF wordt niet door Nintendo maar Square enix uitgegeven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Cassius schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 09:54:
Dus wat zijn nou echt de beste RPG's met een goed ( !! ) verhaal op de DS? DQV, Chrono Trigger en? Ik wil er best een final fantasy titel bijschrijven; maar ik heb niet zo heel erg kunnen genieten van Revenant Wings / Chrystal Chronocles eigenlijk - tot mijn spijt :/ .
  • Final Fantasy IV
  • Legacy of Ys
  • Mario & Luigi: Partners in Time
  • Legend of Zelda: Phantom Hourglass
  • Contact
  • Avalon Code
  • Black Sigil: Blade of the Exiled
en indien je geen DSi hebt ook naar GBA-spellen kijken. Final Fantasy V en VI, Zelda zijn in ieder geval interessant.

[ Voor 25% gewijzigd door Icelus op 14-04-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Oeh, een nieuwe Super Mario RPG voor de DS :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Rakkerzero schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:20:
Oeh, een nieuwe Super Mario RPG voor de DS :D

[video]
Ja, is al (2 maanden) uit in Japan. Zie ook de 4 commercials.
Komt hopelijk deze zomer uit buiten Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Omdat ik weet dat hier nog een paar Phoenix Wright fans zijn moest ik het toch vermelden: De Engelstalige trailer van Gyakuten Kenji (Ace Attorney Investigations : Miles Edgeworth) is vandaag vrijgegeven *O* *O* *O*

Alsook verschillende Engelstalige screenshots op diezelfde site. Ze zitten blijkbaar al vrij ver met de vertaling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322

Icelus schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:30:
[...]
Ja, is al (2 maanden) uit in Japan. Zie ook de 4 commercials.
Komt hopelijk deze zomer uit buiten Japan.
Staat geplanned voor November ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 231322 op 28-04-2009 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06 15:35
Boeboe schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:49:
Omdat ik weet dat hier nog een paar Phoenix Wright fans zijn moest ik het toch vermelden: De Engelstalige trailer van Gyakuten Kenji (Ace Attorney Investigations : Miles Edgeworth) is vandaag vrijgegeven *O* *O* *O*

Alsook verschillende Engelstalige screenshots op diezelfde site. Ze zitten blijkbaar al vrij ver met de vertaling :)
Lijkt me echt tof. Ik heb zelf in de afgelopen weken de eerste drie spellen van Phoenix Wright uitgespeeld en ben op dit moment bezig met Apollo Justice (3e case). Wat een geweldige spellen! Echt ongelooflijk hoe meeslepend een spel als dit kan zijn, terwijl op papier advocaatje spelen in een soort anime-stijl niet bijster interessant klinkt imo. Wel jammer dat het nieuw aangekondigde spel van Miles Edgeworth een soort van spin-off zal zijn, het verhaal speelt zich af voor en na 'Trials and Tribulations' (het derde Phoenix Wright spel) heb ik gelezen, terwijl ik toch wel erg benieuwd ben wat er ná Apollo Justice zal gaan gebeuren (al heb ik het spel zelf nog niet uitgespeeld uiteraard). Verder is dit dus het eerste spel in de Ace Attorney serie waarin je dus echt een personage bestuurt en vrij kan rondlopen en o.a. op zoek naar aanwijzingen. Voorheen drukte je gewoon op een knop 'Move' en kon je een locatie kiezen waar je heen wilde, binnen een seconde was je er dan gewoon.. je kon wel een beetje om je heen kijken, maar dus niet vrij bewegen. Ben erg benieuwd hoe dit uit gaat pakken! :)

Deze maand komt het spel trouwens al uit in Japan (28 mei), in Noord-Amerika en Europa zullen we moeten wachten tot de winter! (Waarom zo lang? :'( ) Objection! :+

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Man o man.. Ik moet duidelijk even doorspelen :D
Ben pas met het tweede deel bezig. Wel bijna klaar, maar toch.. Ze blijven maar uitkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Wel jammer dat het nieuw aangekondigde spel van Miles Edgeworth een soort van spin-off zal zijn, het verhaal speelt zich af voor en na 'Trials and Tribulations' (het derde Phoenix Wright spel) heb ik gelezen, terwijl ik toch wel erg benieuwd ben wat er ná Apollo Justice zal gaan gebeuren
De huidige setting kan ook nog zeer interessant worden hoor. Phoenix zal zelf ook nog wel een paar verschijningen maken (samen met kleine Trucy?) :). Zelf hoop ik ook op nog een verschijning van Ema Skye. Was men grote favoriet in PW1, maar daar deed ze slechts in 1 case mee en de volwassen Skye in Apollo Justice is een ongelofelijk arrogant mens geworden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Rhythm Paradise is al een paar dagen uit trouwens. Heb hier beide Japanse versies liggen en kan het zeer warm aanraden. De officiele site zit trouwens enorm leuk in elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301381

help help, hoop dat ik mag binnenvallen met mijn probleem. Mn DS lite (5 maanden oud) geeft als foutmelding : no ds card inserted. Ik heb gezocht binnen dit forum op dit probleem maar voor zover ik kan zien komt dit vnl voor bij r4ds kaarten (ed) en het advies is te formatteren. Maar ik heb het bij alle spellen, ook de officiele. Heb al geprobeerd te blazen, papiertje tussen game en slot maar dit helpt allemaal niet. Voor dat ik naar de winkel ga voor vraag reparatie binnen de garantie zou ik graag nog het volgende willen weten: kan het komen door downloaden van spellen (van internet via pc naar r4ds)? Ik heb gehoord dat dit schade kan aanrichten bij je DS en dan sta ik daar bij de winkel..tja. En/of hebben jullie toevalllig oplossingen voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:01
Normaal gesproken kan juist gebruik van je R4 kaartje geen schade veroorzaken. Zijn over het algemeen broodje aap verhalen van schimmige clubs zoals Brein die mensen bang willen maken voor dit soort dingen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Anoniem: 298480 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 20:00:

[afbeelding]

Zo dat klinkt lekker. Heb hem zelf ook maar bak er niks van :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
ph4ge schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 22:53:
Normaal gesproken kan juist gebruik van je R4 kaartje geen schade veroorzaken. Zijn over het algemeen broodje aap verhalen van schimmige clubs zoals Brein die mensen bang willen maken voor dit soort dingen.
Inderdaad broodje aap. Maar mischien verstandig om bij de winkel te zeggen dat je alleen originele spellen speelde dan weet je zeker dat je geen problemen krijgt O-)

Ik ben nu bezig met FFIV en rhytm paradise, vooral die tweede is een stuk pittiger dan ik verwachtte (maar wel leuk).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

DS versies van Pokémon Gold en Silver zijn aangekondigd!

http://www.n-europe.com/news.php?nid=13171

Japanse release: dit najaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:56:
[...]

Inderdaad broodje aap. Maar mischien verstandig om bij de winkel te zeggen dat je alleen originele spellen speelde dan weet je zeker dat je geen problemen krijgt O-)

Ik ben nu bezig met FFIV en rhytm paradise, vooral die tweede is een stuk pittiger dan ik verwachtte (maar wel leuk).
ho ho.. schimmige clubs?? ..je moet de zaken niet omdraaien natuurlijk... en jij als Nintendo-Freak behoort dit soort zaken overigens niet toe te juichen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Anoniem: 231322 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:53:
[...]

ho ho.. schimmige clubs?? ..je moet de zaken niet omdraaien natuurlijk... en jij als Nintendo-Freak behoort dit soort zaken overigens niet toe te juichen O-)
Nouja, je kan best tegen illegale kopien e.d. zijn en evengoed de praktijken van onduidelijke organisaties als BREIN niet echt toejuichen. De zgn. belangenorganisaties zijn in mijn ogen toch best schimmig hoor ;)

Dat maakt de 'scene' groeperingen natuurlijk niet minder schimmig of legaal, en ik ben echt niet zo'n hypocriete eikel die kopieren goed wil praten met allerlei vage rechten of principes, het is alleen jammer dat de beveiliging van auteursrechten bij vreemde niet-overheidsinstanties ligt die niemand echt doorziet.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik ben helemaal niet voor die r4 kaartjes enzo maar Brein is ook echt een (kots-smilie) organisatie. Heb zelfs overigens wel een m3 kaartje om spellen uit te proberen (en daar ben ik blij mee, sommige spellen verwachtte ik leuk maar waren echt ruk, anderen juist het tegenovergestelde zoals puzzle quest), maar ik koop alle spellen die ik leuk vind origineel. Nu zo'n 25 spellen in mijn bezit.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is er goede homebrew voor de DS welke als internetbrowser dient?

Ik heb de onderstaanden geprobeerd, maar ze doen het niet goed. Ze laten een hoop vage tekens zien, zonder dat er een leesbare pagina uit voort komt of ze verbinden niet eens met mijn router.

DSorganize
DSHobro (server.exe start op, maar geeft dan een foutmelding)
Bunjalloo

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 11-05-2009 14:46 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

De beste browser is en blijft die van Opera (en dan wel de DSi versie ;)) anders zou ik zo DSOrganize zeggen. En ik denk dat je zo ongeveer alle DS HB browsers genoemd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb DSorganize dus geprobeerd, maar die laat alleen maar een hoop tekens zien. Als ik bv naar tweakers.net of nu.nl ga, dan lijkt het alsof hij niet herkend dat het plaatjes zijn en laat de plaatjes in tekstvorm zien. (Bv: 'ÆÿïßÎ' en zo verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

pven schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:11:
Ik heb DSorganize dus geprobeerd, maar die laat alleen maar een hoop tekens zien. Als ik bv naar tweakers.net of nu.nl ga, dan lijkt het alsof hij niet herkend dat het plaatjes zijn en laat de plaatjes in tekstvorm zien. (Bv: 'ÆÿïßÎ' en zo verder)
Moest je om te kunnen browsen niet zo'n geheugen-adapter voor het GBA slot hebben?
Volgens mij zat die bij de DSBrowser die je gewoon kan kopen (heb 'm wel eens bij de MM gezien).
Er is geloof ik ook een GBA flashcard met geheugen & rumble.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
J2pc schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:46:
[...]

Moest je om te kunnen browsen niet zo'n geheugen-adapter voor het GBA slot hebben?
Volgens mij zat die bij de DSBrowser die je gewoon kan kopen (heb 'm wel eens bij de MM gezien).
Er is geloof ik ook een GBA flashcard met geheugen & rumble.
Ik dacht juist dat dat alleen voor Opera van toepassing was? Ik zal eens verder in deze richting gaan zoeken. Dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Wat bedoel je met Server.exe crashed? Ik kom helemaal geen server.exe tegen als ik bunjaloo opstart. Ik gebruik zelf ook bunjaloo en ben daar eigenlijk meer tevreden over dan DSO. DSO crashed nog al vaak bij mij. (guru meditation error. :P) Ook kan je geen plaatjes opslaan en werken linkjes niet altijd even goed.

Bij Bunjaloo is alleen het toetsenbord wat irritant, deze slaat wel eens letters over als je te snel typt. Verder heb ik er niets op aan te merken.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Sorry, ik was in de war met DSHobro (bericht pas ik zo aan). :$

Heb jij een speciaal kaartje waarmee je bv ook Opera zou kunnen draaien? Ik heb een 'gewone' M3-real-kaartje (of hoe dat ook precies heet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Op Dealextreme zijn volgens mij die 3in1 packs waar onderandere zo'n memory expantion in zit. Of die werkt met Opera weet ik niet.

Gevonden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2967
Werkt met OperaDS, staat in de comments er onder.

[ Voor 90% gewijzigd door Borgoth op 11-05-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Iemand ervaring met Colors DS? :) ziet er wel geinig uit.. morgen maar is even kijken of het wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Boeboe schreef op zondag 03 mei 2009 @ 23:00:
[...]Zelf hoop ik ook op nog een verschijning van Ema Skye. Was men grote favoriet in PW1, maar daar deed ze slechts in 1 case mee en de volwassen Skye in Apollo Justice is een ongelofelijk arrogant mens geworden :p
En warempel, wie verschijnt er in de famitsu scans die vandaag vrijgegeven werden:
Afbeeldingslocatie: http://aftp1q.bay.livefilestore.com/y1pWBUxItlsGeYq4iAYE-hLST2aNi2oaVXMpAa0FNM1RK6lRdL2c8tiv3DQ-wy0hPgmPXr9p9SgScjSjVptbhgl7wg4YMHkLC5W/090513.jpg
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoR
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik heb een probleem met onze DSlite's. Wij hebben een aantal consoles besteld en vandaag binnen gekregen. 2 Cobalt Blue / Zwart combinatie, 1 Enamal Navy en 1 Gloss Silver. Echter zitten bij de twee laatsgenoemde maar 1 stylus en moet je echt aanmerkelijk harder op het touchscreen drukken om resultaat te hebben. Dit is niet een klein beetje maar echt een vrij groot verschil. We hebben even met zijn allen brain training gedaan (30x rekenen) maar met de twee met (volgens mij gewoon inferieure touchscreens) kan je gewoon niet winnen. Of je moet zowat door het scherm heen willen gaan. Iets wat de levensduur niet zal bevorderen.

Mijn vraag is, heeft iemand hier ervaringen mee? Op internet kan ik echt heel weinig hierover vinden. En vraagje 2, is er een manier om erachter te komen of de DS (en dan met name het touchscreen) helemaal origineel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Zijn de serienummers allemaal hetzelfde en/of komen ze uit een vage webshop uit CHina? Dan heb je neppers.
http://www.chroniclelive....oppers-72703-22412528/i3/
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7766708.stm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54895

Boeboe schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 18:44:
[...]

En warempel, wie verschijnt er in de famitsu scans die vandaag vrijgegeven werden:
[afbeelding]
:*)
Heeft ze nou de button van de muts van Phoenix op d'r jasje? :P

Ziet er trouwens wel veelbelovend uit, een stuk dynamischer met 2 characters tegelijk in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Ze had die button al in het eerste spel, de verbazing was dat in Apollo Justice Phoenix die button plots op zijn muts droeg :). Ik ga er dus van uit dat zij en phoenix ook elkaar terug zullen ontmoeten aangezien dit spel afspeelt in de periode tussen PW en Apollo Justice. Weten we hopelijk ook wat haar zo pissed gekregen heeft :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:01
Is het tegenwoordig al een beetje praktisch om de DS met browser te gebruiken om een beetje sites the browsen als je toevallig ergens bent met WiFi? En zijn er gratis browsers? Opera is niet gratis naar ik aanneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138722

Ik denk dat ik voor mijzelf ook zo'n DSlite koop, voor in de pauze op het werk..
Het probleem hierbij is dat ik boomkweker ben en dus buiten werk, nooit mijn vuile handen kan wassen en het zand echt overal komt, kan zo'n DS daar een beetje tegen? (ik ben vooral bang voor zandkorrels en krassen op het touchscreen)
Of is het dan toch beter voor mij om zo'n rare console verzekering af te sluiten bij de MM?
Tja en als rasechte 40k fluff fan wil ik er dan meteen 40k squad command erbij kopen, kan iemand mij dit spel aan- of afraden?

Wat is eigenlijk de meerwaarde van een nintendo DSi vergeleken met de DSlite (behalve de IMHO overbodige cameras) Ik kon dit nergens vinden in de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RedruM schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:45:
Is het tegenwoordig al een beetje praktisch om de DS met browser te gebruiken om een beetje sites the browsen als je toevallig ergens bent met WiFi? En zijn er gratis browsers? Opera is niet gratis naar ik aanneem.
Als je aan een browser die geen flash genoeg hebt dan kan je met een DS prima browsen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Anoniem: 138722 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:08:
Wat is eigenlijk de meerwaarde van een nintendo DSi vergeleken met de DSlite (behalve de IMHO overbodige cameras) Ik kon dit nergens vinden in de topicstart.
Erg leuke DSi Ware spellen, mogelijkheid muziek (AAC) af te spelen, de cameras (zijn best een leuke toevoeging in games), gratis Opera browser (die zelfs beter is dan de DS/DSL versie die niet gratis is), WPA ondersteuning (alleen voor DSi spellen/software), iets grotere schermen, beter geluid. Reden zat dus ;) Verder nog betere GPU, CPU en meer Ram.

[ Voor 3% gewijzigd door 90710 op 19-05-2009 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Anoniem: 138722 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:08:
Zeer weinig. Je hebt wat downloadable zooi, een sterkere processor die momenteel door geen enkel game in de winkel gebruikt wordt, waar dan wel een zwakkere accu en gebrek aan GBA-slot tegenover staat. Voor minder geld krijg je imo een beter product (de lite) met grotere gameslibrary ;)
Als je wil weten hoe lame de extras van de dsi zijn hoef je enkel dit filmpje te bekijken :)

[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 19-05-2009 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:46:
[...]

Zeer weinig. Je hebt wat downloadable zooi, een sterkere processor die momenteel door geen enkel game in de winkel gebruikt wordt, waar dan wel een zwakkere accu en gebrek aan GBA-slot tegenover staat. Voor minder geld krijg je imo een beter product (de lite) met grotere gameslibrary ;)
Als je wil weten hoe lame de extras van de dsi zijn hoef je enkel dit filmpje te bekijken :)
Daarnaast werken de bekende kaartjes ook niet op de DSi. Daar moet je weer aparte voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-07 12:33

rCk

Anoniem: 279033 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 07:01:
[...]

Daarnaast werken de bekende kaartjes ook niet op de DSi. Daar moet je weer aparte voor hebben.
Laten we dat argument op deze community maar even als nietig verklaren, maar you've got a point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik vind van niet, die kaartjes zijn illegaal. Het is alleen maar logisch dat Nintendo ze (de oudere kaartjes) blockt in een nieuwere versie van hun handheld.

En dat nog geen software gebruik maakt van de snellere cpu is ook niet waar, probeer de DSi browser maar eens ;)

[ Voor 4% gewijzigd door 90710 op 20-05-2009 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:05:
Ik vind van niet, die kaartjes zijn illegaal. Het is alleen maar logisch dat Nintendo ze (de oudere kaartjes) blockt in een nieuwere versie van hun handheld.

En dat nog geen software gebruik maakt van de snellere cpu is ook niet waar, probeer de DSi browser maar eens ;)
Dat is volgens mij ook de hoofdreden waarom Nintendo de DSi heeft ingevoerd. Denk dat de DS een grote kans maakt op de titel "meeste piraterij voor een spelcomputer ooit". In tegenstelling tot andere spelcomputers is dit bij de DS totaal niet underground. Er worden zelfs kaartjes verkocht in normale winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Boeboe schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:46:
[...]

Later dit jaar komen er echter spellen uit die extra features zullen krijgen op de DSi en spellen die alleen nog op de DSi speelbaar zullen zijn. Daarnaast gaan er geruchten dat Nintendo een Virtual Console voor de DSi gaat aankondigen op de E3. Als dit klopt, dan zou de DSi wel eens een library kunnen krijgen waar de DS niet aan zal kunnen tippen.

Persoonlijk vind ik de DSi overigens veel lekkerder in de hand liggen dan de DS Lite doordat de DSi van ruwer plastic gemaakt is dan de DS Lite.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
MetroidPrime schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:54:
[...]
Daarnaast gaan er geruchten dat Nintendo een Virtual Console voor de DSi gaat aankondigen op de E3. Als dit klopt, dan zou de DSi wel eens een library kunnen krijgen waar de DS niet aan zal kunnen tippen.
Daar twijfelde ik eigenlijk geen seconde aan. Als Nintendo een kans krijgt om hun gba remakes NOG eens te verkopen op virtual console zullen ze dat direct doen. De mensen die die dat dan verkiezen boven de cardridges...tja...ze verdienen het om teveel geld neer te leggen.

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 20-05-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk zelf ook wel dat er een VC console komt met GB, GBC en GBa games. Deze zijn niet voor niets niet op de normale VC uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Boeboe schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:52:
[...]

Daar twijfelde ik eigenlijk geen seconde aan. Als Nintendo een kans krijgt om hun gba remakes NOG eens te verkopen op virtual console zullen ze dat direct doen. De mensen die die dat dan verkiezen boven de cardridges...tja...ze verdienen het om teveel geld neer te leggen.
Aan de andere kant zullen de meeste Nintendo fans die die GBA spellen al bezitten, ook al een apparaat bezitten waar die spellen op gespeeld kunnen worden. Ik heb het even geteld, maar ik heb hier al 5(!) verschillende apparaten liggen waar ik mijn GBA spellen op kan spelen, dus een GBA slot mis ik totaal niet. Een DSi Virtual Console zou ik juist handig vinden om de spellen te kunnen spelen die ik de eerste keer gemist heb.

De mensen die nooit een Game Boy/Game Boy Color/Game Boy Advance(/Game Gear???) gehad hebben kunnen op de DSi voor een paar Euro per stuk de beste spellen voor die handhelds kopen zonder eBay af te moeten speuren. De DSi is dan een veel betere oplossing dan de DS Lite.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Trouwens DS spellen in de aanbieding voor 14 euro per stuk bij aldi. Ik heb zelf ninja gaiden dragon sword, dragon quest chapters of the chosen en FF tactics a2 meegenomen _/-\o_

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-06 22:06
Half juni komt Rummikub uit voor de DS. :)
Op de site van Wehkamp staat zelfs 1 juni.

Screenshots: http://wiiz.fr/article.php?a=23271

Ziet er niet fantastisch uit maar het spel zelf des te meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235911

Wat is beter voor de levensduur van de batterij? Helemaal leeg spelen of spelen terwijl de DS aan de lader zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

Zonet een DSi aangeschaft bij de MM in Zoetermeer, daar kosten ze op dit moment 155 euro ipv 170. Maar er zit dus geen Nederlandse of Engelse handleiding bij, alleen zo te zien Spaans, Portugees en Italiaans. Doosje is ook alleen in die talen. Is dat normaal? Kan je alsnog zoiets bij Nintendo aanvragen?

edit: laat maar, niet goed gezocht... http://www.nintendo.nl/NO...endo_dsi_12060_12146.html

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 19339 op 25-05-2009 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Was het overduidelijk een grijze import vanuit Spanje. MM importeer wel vaker vanuit het buitenland. Maar wees gerust, iedere DS, DSi en Wii vanuit Europa is hetzelfde.

Bij spellen moet je opletten. Vaak staat er op de doos welke talen er in zitten. Pokémon bv is altijd maar 1 taal.

[ Voor 25% gewijzigd door 90710 op 25-05-2009 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 21:30:
Was het overduidelijk een grijze import vanuit Spanje. MM importeer wel vaker vanuit het buitenland. Maar wees gerust, iedere DS, DSi en Wii vanuit Europa is hetzelfde.

Bij spellen moet je opletten. Vaak staat er op de doos welke talen er in zitten. Pokémon bv is altijd maar 1 taal.
Thanks :) Games bestel ik meestal bij play.com, dus de taal zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joepie de poepie! ..de eerste game speciaal voor den DSi :D

Ghost in the DSi

Ghostwire is een nieuwe adventure game voor de DSi die net ff wat anders is dan de gemiddelde handheld titel. We hadden ook niet anders verwacht van een ontwikkelaar met de naam A Different Game. De spoken die je in Ghostwire moet opsporen dwalen namelijk niet rond in de game, maar in de echte wereld, waarbij de DSi dienst doet als portaal naar de geestenwereld. Kijk dus niet vreemd op wanneer er opeens een freaky meisje aan de rand van je bed staat of er plotseling een klopgeest op de plee zit. Elke geest heeft zijn/haar eigen verhaal en het is aan jou om er voor te zorgen dat deze gekwelde zielen eindelijk rust vinden. Klinkt als een heel vet concept. Nu maar hopen dat A Different Game er ook een goede adventure van weet te maken.

Afbeeldingslocatie: http://www.powerweb.nl/userfiles//Ghostwire.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:07

mace

Sapere Aude

Dat is een leuk concept, hopelijk kunnen ze het een beetje leuk uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Me vriendin heeft via play.com een DS aangeschaft nou zit er een oplader bij met 3 pinnen ipv 2. Moet zei nou een andere oplader aanschaffen? ik ben nu niet in de buurt dus kan er niet ff mee prutsen

Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/3846/oplader.th.png

[ Voor 48% gewijzigd door souljah1h op 26-05-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nee, die kun je gewoon in het stopcontact stoppen als je hard genoeg duwt :')

Of je koopt gewoon zo'n reisconvertertje natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

of gewoon een nieuwe adapter, die dingen zijn niet zo duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

souljah1h schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 13:57:
Me vriendin heeft via play.com een DS aangeschaft nou zit er een oplader bij met 3 pinnen ipv 2. Moet zei nou een andere oplader aanschaffen? ik ben nu niet in de buurt dus kan er niet ff mee prutsen

[afbeelding]
Voltage in de UK is gelijk, dus ik zou een reisadaptertje regelen. (In tegenstelling tot de meeste adapters die 110-240v zijn, staat op de Nintendo adapters alleen 240v aangegeven... Ik denk dus dat ze niet gaan werken als je ze meeneemt naar de USA.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Bedankt voor de reacties! het is al opgelost doormiddel van een reis stekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07 16:54
Anoniem: 19339 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:36:
[...]

Voltage in de UK is gelijk, dus ik zou een reisadaptertje regelen. (In tegenstelling tot de meeste adapters die 110-240v zijn, staat op de Nintendo adapters alleen 240v aangegeven... Ik denk dus dat ze niet gaan werken als je ze meeneemt naar de USA.)
nah klopt, heb mijn DS lite gekocht in tokyo, was toen €90 daar voor een nieuwe :P

maar daar kreeg je idd ook standaard alleen maar een 110v adapter bij, en die jappaners mij maar proberen uit te leggen dat ik toch echt een andere adapter nodig had als ik um thuis ook nog wou gebruiken :P

heeft ze gewoon 15 min gekost xD

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djac1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-07 10:00

djac1

Computer freak

hey,
het was vandaag zonnig weer dus ging ik met mijn ds in de tuin zitten:
Ik kon geen bal zien in de volle zien en in de schaduw was er teveel weerspiegeling.
Is er iets wat je over de schermpjes kan doen dat je minder weerspiegeling heb? of minder zoninvloed??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
En toen kwam er een nieuwe beveiliging in de spellen... Nu moeten de groepen de ROMs allemaal apart gaan kraken, want de signatuur van de code kan per cartridge verschillen....

New ROM Anti-Piracy Software

Slimme zet van Nintendo natuurlijk, zo duurt het, zoals gezegd in het artikel, langer om een spel te releasen en heb je ook skills nodig (een automatische tool schrijven is niet mogelijk, volgens het nieuwsartikel)...

Maar aan de andere kant blijft Nintendo (en alle andere fabrikanten) achter de feiten aan lopen, kijk maar naar de PS3, slechtst verkochte console. Dat komt denk ik voor een groot deel door de prijs, maar dat andere zal er ook een hoop mee te maken hebben...

Wat vinden jullie hier van?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Wat heeft nintendo met de PS3 te maken? Ik zie de link niet helemaal.

Zeker een slimme zet van nintendo, al denk ik dat het hoogstens weer 2 dagen gaat duren voordat ze het alsnog kraken. Zo gaat het 9 van de 10 keer als nintendo weer een oplossing denkt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Borgoth schreef op zondag 31 mei 2009 @ 13:46:
Wat heeft nintendo met de PS3 te maken? Ik zie de link niet helemaal.

Zeker een slimme zet van nintendo, al denk ik dat het hoogstens weer 2 dagen gaat duren voordat ze het alsnog kraken. Zo gaat het 9 van de 10 keer als nintendo weer een oplossing denkt te hebben.
PS3... Niet gekraakt.... Geen kopieën kunnen spelen.... Slechtst verkopende console... (En natuurlijk is dat niet de enige reden, maar wel een van de hoofdredenen.)

Als je even het verhaaltje had gelezen wist je ook dat het doel niet is om het onmogelijk te maken, maar om het lastiger te maken. Nu moet men voor elk spel de kopieerbeveiliging gaan zoeken, vervolgens verwijderen, dan testen en dan pas releasen. Ze maken het de piraten dus niet onmogelijk, maar veel moeilijker.

Tot nu toe was het namelijk cart erin, dumpen, spel kopiëren naar PC, uploaden naar FTP, verspreiden.

Volgende keer even lezen aub...

[ Voor 11% gewijzigd door Tanuki op 31-05-2009 14:57 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Ik heb wel degelijk gelezen. Ik doelde op het feit dat hackers ook wel weer wat vinden op die random beveiliging. Zodat het dalijk alsnog niet langer duurt voordat een spel via dergelijke sites verkrijgbaar is.

Daarnaast denk ik dat het niet veel zal uit maken. De mensen die de spellen willen downloaden, downloaden ze toch wel. Of dat nu een dag langer duurt of niet boeit hun toch niets. De mensen die hun spellen gewoon kopen blijven ze ook gewoon kopen lijkt mij. Van de nieuwe beveiliging merken zij toch niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

l0c4lh0st schreef op zondag 31 mei 2009 @ 12:56:
En toen kwam er een nieuwe beveiliging in de spellen... Nu moeten de groepen de ROMs allemaal apart gaan kraken, want de signatuur van de code kan per cartridge verschillen....

New ROM Anti-Piracy Software

Slimme zet van Nintendo natuurlijk, zo duurt het, zoals gezegd in het artikel, langer om een spel te releasen en heb je ook skills nodig (een automatische tool schrijven is niet mogelijk, volgens het nieuwsartikel)...

Maar aan de andere kant blijft Nintendo (en alle andere fabrikanten) achter de feiten aan lopen, kijk maar naar de PS3, slechtst verkochte console. Dat komt denk ik voor een groot deel door de prijs, maar dat andere zal er ook een hoop mee te maken hebben...

Wat vinden jullie hier van?
Ach zal niet lang stand houden. Hoe slim Nintendo ook is, de hackers zijn even slim, zo niet slimmer.

Kijk ook maar na de Wii. Systeemmenu 4.0 dichtte de Twilight Hack. 6(!) uur later hadden de hackers de Wii alweer op een andere manier gekraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 13:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik ben op zoek naar een MP3 speler en ben nog in het bezit van een Phat DS dus ik dacht, waarom verblijd ik mijzelf niet met een DSi?

Ik weet dat de DSi geen MP3's van zichzelf kan afspelen, maar met o.a. R4DSi en Moonshell is dit wel op te lossen. Mijn Phat DS heeft ook Moonshell (via EZ Flash V), maar daar is mp3's op luisteren niet echt prettig, het klinkt krakerig en dof.

Is de DSi het kopen waard als MP3 of AAC speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

El_Quedro schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 00:15:
Ik ben op zoek naar een MP3 speler en ben nog in het bezit van een Phat DS dus ik dacht, waarom verblijd ik mijzelf niet met een DSi?

Ik weet dat de DSi geen MP3's van zichzelf kan afspelen, maar met o.a. R4DSi en Moonshell is dit wel op te lossen. Mijn Phat DS heeft ook Moonshell (via EZ Flash V), maar daar is mp3's op luisteren niet echt prettig, het klinkt krakerig en dof.

Is de DSi het kopen waard als MP3 of AAC speler?
Ik vind zelf zelfs de smalste DS te groot als MP3speler. Daarnaast moet je hem steeds openklappen als je een bepaald nummer wil. Dat gezegd, er zijn volgens mij wel flink wat homebrew mp3-spelers voor de fat ds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Werken R4 kaartjes uberhaupt al op de DSi?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

Golden Sun komt naar de DS! _/-\o_ d:)b *O*

Trailer

update

Nog meer beelden

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 04-06-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Laatst online: 06-07 21:27
Ik heb ook een paar vragen.

Ik wil ook een NDS lite gaan aanschaffen.

Wat ik me afvroeg heb je genoeg aan het standaard geheugen? En is dit uitbreidbaar?
Ik lees ook dat de NDS lite geen wpa ondersteunt. Hoe moet ik dit dan doen als ik wpa 2 gebruik van me draadloos netwerk.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-03 16:01
djac1 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 19:07:
hey,
het was vandaag zonnig weer dus ging ik met mijn ds in de tuin zitten:
Ik kon geen bal zien in de volle zien en in de schaduw was er teveel weerspiegeling.
Is er iets wat je over de schermpjes kan doen dat je minder weerspiegeling heb? of minder zoninvloed??
zelfde probleem hier ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

DarkX schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:53:
Werken R4 kaartjes uberhaupt al op de DSi?
R4i kaartjes wel, gewone R4 niet. Ik ga verder niet vertellen waar dat je ze kan kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Robin4 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 22:13:

Wat ik me afvroeg heb je genoeg aan het standaard geheugen? En is dit uitbreidbaar?
Wat bedoel je met standaard geheugen? De DS Lite heeft, in tegenstelling tot de DSi, geen intern flashgeheugen dat voor iets anders gebruikt kan worden dan je instellingen opslaan. Haal je misschien de DS Lite en de DSi door elkaar?
Ik lees ook dat de NDS lite geen wpa ondersteunt. Hoe moet ik dit dan doen als ik wpa 2 gebruik van me draadloos netwerk.
De DS Lite ondersteunt inderdaad geen WPA, je zou bijvoorbeeld naar de Nintendo WiFi USB Connector voor de PC kunnen kijken als oplossing.

De DSi heeft overigens weer wel WPA ondersteuning, maar dat werkt niet met de huidige DS spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:50
Weet iemand wat de beste batterij is voor de ds lite.
Op DX hebben ze wel een goedkope "2000mah" batterij maar die schijnt niet echt goed te zijn...
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3840
En op ebay staan er ook weer tig maar daar weet ik ook niet van of ik ze(de batterijen dan) kan vertrouwen.
Hij moet wel gewoon even groot zijn zodat ik mijn zwarte batterijklepje alsnog kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robin4 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 22:13:

Er is extra geheugen aanwezig bij De DS browser in de vorm van een soort GBA cartridge. Volgens mij heb je hier alleen wat aan bij bepaalde Homebrew spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Robin4 waarom wil je uberhaupt 'het geheugen' uitbreiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net Dragon Quest V gekocht, en meteen al vast in de prologue :P
heb met iedereen op het schip gepraat, meerdere keren zelfs. De kratjes kapotgemaakt, de kasten doorzocht, maar het schip wil niet docken. wtf moet ik doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Anoniem: 16195 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:39:
Net Dragon Quest V gekocht, en meteen al vast in de prologue :P
heb met iedereen op het schip gepraat, meerdere keren zelfs. De kratjes kapotgemaakt, de kasten doorzocht, maar het schip wil niet docken. wtf moet ik doen :?
Stoppen met liegen en het ECHT kopen misschien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet meteen gaan beschuldigen dat ik hem niet gekocht zou hebben :| :(

Ik heb hem wel gekocht op ebay, maar de koper was volgens de feedback betrouwbaar..
* ben ik belazerd?
* heeft hij een slecht exemplaar gekregen en doorverkocht zonder te testen :?
* er zat wel een briefje bij van "bij problemen mail me blablabla"

ik ga het iig nog proberen in de trein vanavond en anders stuur ik wel een mailtje naar de verkoper :)
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste