Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-07 00:38
Ach ik vond alleen die eerste pokemon games leuk. Red, Blue, Green en Yellow. Daarna kreeg je nog een mooie remake aka Fire Red en Leaf Green. De andere Pokemon games zijn gewoon boring en al die slecht verzonnen nieuwe Pokemons mogen ook lekker ophoepelen. Geef mij maar een leuke game met de oude 150 en Ash met z'n maatjes :P

Ik heb tevens nog een vraag. Wat is een goed schaak spel voor de DS? En zijn er ook andere bordspellen zoals dammen?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik vond zelf de GBA versie de betere. Met het uitzoeken hoe je die Regis pokemon kon vangen was erg gaaf om te doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ruby en saphire vond ik ook wel de betere spellen. Heb lang gezeten aan het maken van perfecte teams zonder die standaard pokemon. (dus geen starters en legendarische pokemon) En toen dat eenmaal gedaan was natuurlijk tegen vrienden battlen. Het secret base concept vond ik ook wel cool. Elke keer weer nieuwe bouwen die je vrienden helemaal tegek vonden.

Nu met de DS pokemon is het battlen tegen vrienden ook geen zak meer aan. Iedereen om me heen gebruikt cheats en save editors. Zelf vind ik daar geen zak an, speel dan niet ofzo. Het leuke was altijd om je pokedex compleet te maken. Met vrienden ruilen wat we nog niet hadden. Nu heeft iedereen gewoon zijn "complete pokedex" cheat aan staan.

edit:
Zoals ik een paar post hierboven al zij. Er zitten niet echt coole nieuwe features in. Het meeste is een ander kleurtje/plaatje of herindeling van een stad.

Hier is te lezen wat er allemaal veranderd is:
PAS OP, BEVAT MOGELIJK SPOILERS
http://bulbapedia.bulbaga...C3%A9mon_Platinum_Version

[ Voor 19% gewijzigd door Borgoth op 18-03-2009 09:32 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Borgoth schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 20:52:
Vroeger had je nog originele namen als ekens, snorlax pikachu, maar nu zijn het van die voordehand liggende namen.
Pikachu is meer voor de hand liggend dan je denkt. Zowel "pika" als "chu" zijn Japanse onomatopeeën. "pika pika" is het "geluid" dat de bliksem maakt, een beetje als "flits" hier. "chu" is het geluid dat een muis maakt, net als "piep" bij ons. Een Flitspiep dus! ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 00:21:
Ach ik vond alleen die eerste pokemon games leuk. Red, Blue, Green en Yellow. Daarna kreeg je nog een mooie remake aka Fire Red en Leaf Green. De andere Pokemon games zijn gewoon boring en al die slecht verzonnen nieuwe Pokemons mogen ook lekker ophoepelen. Geef mij maar een leuke game met de oude 150 en Ash met z'n maatjes :P

Ik heb tevens nog een vraag. Wat is een goed schaak spel voor de DS? En zijn er ook andere bordspellen zoals dammen?
42 Atari Classics bevat al die games!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Captain N schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 09:39:
[...]

Pikachu is meer voor de hand liggend dan je denkt. Zowel "pika" als "chu" zijn Japanse onomatopeeën. "pika pika" is het "geluid" dat de bliksem maakt, een beetje als "flits" hier. "chu" is het geluid dat een muis maakt, net als "piep" bij ons. Een Flitspiep dus! ;)
donder-piep dan toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Heb jij een bliksemflits wel eens "donder" horen zeggen? De donder en de bliksem zijn twee verschillende dingen hè. ;) "pika" slaat echt op de bliksem, niet op de donder.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Captain N schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 09:39:
[...]

Ekans is ook een voor de hand liggende naam. Draai die naam maar eens om en doe daarna hetzelde met Arbok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Captain N schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:57:
Heb jij een bliksemflits wel eens "donder" horen zeggen? De donder en de bliksem zijn twee verschillende dingen hè. ;) "pika" slaat echt op de bliksem, niet op de donder.
Jij zei
"pika pika" is het "geluid" dat de bliksem maakt
maar de donder is het geluid, de flits het licht... of snap ik iets niet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
"pika" slaat op de lichtflits, niet op het geluid of de bliksem (kaminari) zelf.
De verwarring hier is simpelweg omdat Japanners onomatopea hebben voor zaken die niet eens geluid maken ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Inderdaad. In het Engels/Nederlands heb je voor de bliksem zelf niet echt een geluid, hoewel je in een stripboek misschien wel "FLASH!" of "ZOEF!" oid zou kunnen zien staan. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-07 13:19
Was wel een vette naam geweest als ze Pokemon in het Nederlands hadden gemaakt:) Flitspiep, ik kies jou! Flitspiep gebruikte donder! Je hebt gewonnen! Je verdient 22 euro!

Maar ik vind de nieuwe pokemon een beetje te raar, te freaky. De 3 starter pokemon van ruby/sapphire en Diamond/Pearl vind ik maar ongeinspireerd. Ook vind ik het moeilijk om een pokemon te vinden die ik echt leuk vond... terwijl bij rood/blauw en gold/silver er heel veel waren.

Maarja, de tekenfilmserie vind ik ook slecht geworden..... het wordt es tijd dat ze de stekker uit Pokemon trekken en er over 10 a 15 jaar opnieuw mee beginnen. Maar je gaat niet je kip met de gouden eieren slachten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
De tekenfilmserie, heh....ik volgde de pokemon speltitel al lange tijd voor het hier uitkwam in buitenlandse spelmagazines, heb destijds pokemon blue gekocht op de releasedag. Vrienden ervan proberen overtuigen over hoe fantastisch pokemon wel niet was, en toen ik hoorde dat de tekenfilmserie naar België kwam was ik enorm enthousiast en vertelde ik iedereen om ernaar te kijken.
Dan zag ik effectief de eerste aflevering....ik gedesillusioneerd en zware afgang in mijn vriendenkring :'(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
CLB schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 09:50:
[...]

42 Atari Classics bevat al die games!
Hartstikke bedankt!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Youre welcome! Ik speel 't vaak als ik bij mn schoonouders ben, die hebben 'm ook.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Boeboe schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:53:
De tekenfilmserie, heh....ik volgde de pokemon speltitel al lange tijd voor het hier uitkwam in buitenlandse spelmagazines, heb destijds pokemon blue gekocht op de releasedag. Vrienden ervan proberen overtuigen over hoe fantastisch pokemon wel niet was, en toen ik hoorde dat de tekenfilmserie naar België kwam was ik enorm enthousiast en vertelde ik iedereen om ernaar te kijken.
Dan zag ik effectief de eerste aflevering....ik gedesillusioneerd en zware afgang in mijn vriendenkring :'(
Ghehe, mja. Ik herinner mij ook nog goed dat ik rond de release meerdere keren een takke-end heb gefietst naar "de stad" (woonde toen in een klein gehuchtje bij Goes) om daar rond te vragen of ze Pokémon al hadden. Een paar keer werd mij gevraagd "Po-wattus? Wat is dat?". Good ol' times. :) Ik denk niet dat je daar nu met de DS versie nog last van zal hebben. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
CLB schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 08:16:
Youre welcome! Ik speel 't vaak als ik bij mn schoonouders ben, die hebben 'm ook.
Dammen is eigenlijk best makkelijk met deze 42 in 1 zels op hard is het nog vrij gemakkelijk om te winnen. Nu ga ik wat meer op schaken focussen. Ik vind dit soort spelletjes altijd wel leuk voor in het OV. Meestal heb ik dan geen zin om grote lange spellen te spelen maar heb ik meer behoefte aan iets klorts. Dus dit is ideaal, vooral omdat ik vaak dammen en schaken doe tegen mijn vriendin. Met dammen win ik meestal en zij meestal met schaken. Met behulp van de DS kan ik proberen ook mijn niveau wat te verhogen als ik onderweg ben :P

Tevens heb ik vandaag nog een stereo grip besteld. Hierdoor zit de DS Lite veel lekkerder in de hand en wordt het spelen van veel spellen een stuk aangenamer. Voordat ik een DS voor mezelf had gekocht had ik er een voor mijn vader gekocht icm met zo een ding. Dat speelt echt zo lekker en toen ik zelf een DS had gehaald kon ik ze nergens meer vinden. Nu vond ik hem toevallig op bol.com voor 9,99 :D

Stereo grip:
Afbeeldingslocatie: http://i.walmartimages.com/i/p/00/83/77/42/00/0083774200918_215X215.jpg

Ik had wel al reeds een powergrip aangeschaft maar deze zit verre van comfortabel als de stereo grip.

Power grip:
Afbeeldingslocatie: https://www.4launch.nl/images/producten/4launch/042616b.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Sir_Hendro op 19-03-2009 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Op DealExtreme staan NDS voor maar 99 dollar, omgerekend dus 75 euro ofzo. Er zijn nog een stuk of acht verschillende versies te krijgen. Heb deze maar even als voorbeeld genomen van Zelda, maar ook Pokemon en Mario. De hardware is van Nintendo, maar de buitenkant is van 3d partys.

Hier is de link:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21531

- Factory refurbished Nintendo NDS Lite portable entertainment game console
- Original Nintendo software features including multi-lingual interface
- Completely scratchless brand new outter casing / shell
- Brand new stylus
- Brand new 100V~250V AC adapter (OEM)
- Brand new 3.7V 850mAh lithium rechargeable battery (OEM)

[ Voor 8% gewijzigd door NeoMe op 20-03-2009 16:04 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zit te overwegen om mijn DS te gaan verkopen en dan die DSi aan te schaffen. Ik zit dan enkel nog met het probleem met die R4 kaartjes. Ik wil namelijk mijn eigen muziek en andere media... ( O-) ) op de DS gewoon bij me hebben.

Meer mensen die dit overwegen en er niet uit komen, want dan ben ik tenminste niet alleen. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zijn al kaartjes voor verkrijgbaar hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Alleen is er een probleem dat die kaartjes dus vrij eenvoudig met een FW update van Nintendo geblocked kunnen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Rakkerzero schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 18:29:
Ik zit te overwegen om mijn DS te gaan verkopen en dan die DSi aan te schaffen. Ik zit dan enkel nog met het probleem met die R4 kaartjes. Ik wil namelijk mijn eigen muziek en andere media... ( O-) ) op de DS gewoon bij me hebben.

Meer mensen die dit overwegen en er niet uit komen, want dan ben ik tenminste niet alleen. :P
Er zit op de DSi nu een mp3-speler, waarop je je muziek kunt zetten. Ik weet echter niet of het zaken als films kan afspelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07 16:54
Walkman schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:03:
[...]

Er zit op de DSi nu een mp3-speler, waarop je je muziek kunt zetten. Ik weet echter niet of het zaken als films kan afspelen....
eehm dat is dus geen mp3-speler, alleen AAC. maar ach, we hebben toch moonshell...
An SD card slot hides behind the cover on the right-side of the handheld. The SD card can be used for external storage of pictures, downloaded software and to play AAC audio.[39] The built-in audio player feature called "Nintendo DSi Sound" serves as a voice recorder and music player of AAC audio, but does not support MP3s.

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:29
Walkman schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:03:
[...]

Maar alleen AAC-bestanden. Nintendo heeft geen ondersteuning/licentie voor MP3's ingebouwd.

Edit:
offtopic:
GMTA :$

[ Voor 5% gewijzigd door me_mrtn op 21-03-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 21:07:
Alleen is er een probleem dat die kaartjes dus vrij eenvoudig met een FW update van Nintendo geblocked kunnen worden ;)
Ja en dat werkt bij de Wii zooooooo goed ;)
Als de firmware van het kaartje te upgraden is dan zal Nintendo's beveiliging vast wel weer te omzeilen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281387

NeoMe schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:55:
Op DealExtreme staan NDS voor maar 99 dollar, omgerekend dus 75 euro ofzo. Er zijn nog een stuk of acht verschillende versies te krijgen. Heb deze maar even als voorbeeld genomen van Zelda, maar ook Pokemon en Mario. De hardware is van Nintendo, maar de buitenkant is van 3d partys.

Hier is de link:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21531

- Factory refurbished Nintendo NDS Lite portable entertainment game console
- Original Nintendo software features including multi-lingual interface
- Completely scratchless brand new outter casing / shell
- Brand new stylus
- Brand new 100V~250V AC adapter (OEM)
- Brand new 3.7V 850mAh lithium rechargeable battery (OEM)
en dit staat er ietsje onder: "* Refurbished Product (warranty disclaimer): this is a refurbished product and does not come with any warranties from its manufacturer. If the device becomes defective, customers should contact local Nintendo repair centers for paid repair services."

Dus ja als ie stuk gaat zit je er toch mooi mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Anoniem: 279033 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 07:14:
[...]

Ja en dat werkt bij de Wii zooooooo goed ;)
Als de firmware van het kaartje te upgraden is dan zal Nintendo's beveiliging vast wel weer te omzeilen zijn.
Dat zijn ze dus niet ;) Je kan bij flashkaarten alleen de loader upgraden :p Loader =/= firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:14:
[...]

Dat zijn ze dus niet ;) Je kan bij flashkaarten alleen de loader upgraden :p Loader =/= firmware.
Hoe dan ook, het lijkt me sterk dat Nintendo het van de piraten zal winnen, die vinden altijd wel gaten.

Anyway ben benieuwd of de DS het goed zal doen. Er zijn immers al zoveel DS-en verkocht dat een groot deel van de verkopen zal moeten komen van upgraders en ken tot nu toe geen mensen die willen upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:31

Tarin

Just plain weird.

Kwam gisteravond dit filmpje tegen:

Nieuwe Zelda \o/. Nou nog eentje voor de Wii.

Weet nog niet wat ik van het treintje vind, lijkt me een beetje beperkt qua bewegingsvrijheid, de boot in TWW en PH, en Epona in OoT en TP waren ook voor snel vervoer over de 'saaie' stukken land, maar daar kon je tenminste nog een beetje ronddolen.. Hoe willen ze hier 'eilandjes' verstoppen? Tenzij het meer vergelijkbaar is met Epona (dus je kan de stukken ook lopen), dan vind ik het best geinig.

[ Voor 10% gewijzigd door Tarin op 26-03-2009 07:38 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Tarin schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 07:35:
Hoe willen ze hier 'eilandjes' verstoppen?
Trein laten stoppen, uitstappen en dan je 'eilandje' bezoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wat sick Tarin, wist niks van een nieuwe Zelda af :+

Ik vind 't vooral stylewise een jammere keuze, treinen geven mij toch wel een net iets te modern gevoel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Treinen zijn er al sinds (laat in) de 19e eeuw, dus zo "modern" vind ik het niet, en al helemaal niet te modern.

Link in een raceauto zou verkeerd zijn, maar dit mag wat mij betreft wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Bij de andere Zelda's krijg ik toch een meer middeleeuws gevoel oid. Iig niet 19e eeuw. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

90710 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:17:
Treinen zijn er al sinds (laat in) de 19e eeuw, dus zo "modern" vind ik het niet, en al helemaal niet te modern.

Link in een raceauto zou verkeerd zijn, maar dit mag wat mij betreft wel.
offtopic:
O RLY? Ik ga nog steeds met de koets naar m'n werk namelijk.

Egh ik wist dat iemand met zo'n domme reply zou komen. 19e eeuw, te modern voor iets als Zelda. Dat snap je wel hoop ik.

[ Voor 9% gewijzigd door apNia op 26-03-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

I'm with you man.. Ik wil geen elementen in Zelda waardoor het gebonden wordt aan een bepaalde tijd.
Het is een op zichzelf staande wereld, en door de trein heb je meer een soort referentie naar een periode in de tijd. 19e eeuw dus, terwijl Zelda daar voor mijn gevoel helemaal niet bij past.

Mindere zet dus, maar ik zal het spel zelf er niet minder om gaan spelen / vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Hoezo?

Zelda games zijn (over het algemeen) niet aan elkaar gekoppeld. De Link in dit spel hoeft niet de Link uit PH/TWW te zijn. (We weten nog niks van het verhaal). Het zou zelfs eens zo kunnen zijn dat we een Zelda spel krijgen die in de toekomst afspeelt. Dat is nou het mooie aan de reeks, alles is mogelijk.

Daarbij lijkt de trein helemaal niet op een echte trein, dus het is altijd mogelijk dat iemand in het Zelda universum dezelfde uitvinding gedaan heeft ;)

Daarbij heeft TWW ook wat referenties naar moderne technologie: bv een fotocamera.

[ Voor 27% gewijzigd door 90710 op 26-03-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ken. schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:49:
I'm with you man.. Ik wil geen elementen in Zelda waardoor het gebonden wordt aan een bepaalde tijd.
Het is een op zichzelf staande wereld, en door de trein heb je meer een soort referentie naar een periode in de tijd. 19e eeuw dus, terwijl Zelda daar voor mijn gevoel helemaal niet bij past.

Mindere zet dus, maar ik zal het spel zelf er niet minder om gaan spelen / vinden ;)
Dames, het vorige spel had een stoomboot, dat is net zo goed 19e eeuw, waarom zou dat dan wel kunnen en een trein niet? :P

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Je hebt een punt. Maar machines op zich zijn helemaal niet zo vreemd in het Zelda universum. De boot had iets knulligs/pietluttigs, misschien daarom. Bij zo'n trein voelt het inderdaad als een massief stuk staal uit de 19e eeuw. Bij dat bootje kreeg ik het idee dat het goed pastte in het Zelda universum. Waarom ik (en ik denk anderen ook) daar zo over denk, kan ik nog even m'n vinger niet op leggen. Iemand? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

apNia schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:16:
Je hebt een punt. Maar machines op zich zijn helemaal niet zo vreemd in het Zelda universum. De boot had iets knulligs/pietluttigs, misschien daarom. Bij zo'n trein voelt het inderdaad als een massief stuk staal uit de 19e eeuw. Bij dat bootje kreeg ik het idee dat het goed pastte in het Zelda universum. Waarom ik (en ik denk anderen ook) daar zo over denk, kan ik nog even m'n vinger niet op leggen. Iemand? :D
Ik kan niet zeggen dat de trein er niet knullig uitziet :P De trein is een doorontwikkeling van de stoomboot, die relatief kort na elkaar kwamen, dus het is geen gek idee.

Maargoed, laten we sowieso niet vallen over die trein. Ik ga er vanuit dat ze het goed weten te integreren in de gamewereld van zelda, het is een beetje voorbarig om nu al te zeggen dat dat niet past.

[ Voor 6% gewijzigd door DarkX op 26-03-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Dat is waar, ik volg Zelda al vanaf deel 1 (lang niet alles uitgespeeld, en Majora's zelfs nooit gespeeld ;)) maar ze hebben me nooit weten teleur te stellen. Dus laten we daar maar van uitgaan. Maar iets staat me tegen, ik weet niet wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Die machines maken de speelwereld van Zelda gewoon veel te modern. Een paar simpele machines kan wel, maar het moet wel enorm primitief blijven. De stoomboot en de stoomtrein is eigenlijk alweer te ver doorontwikkeld voor de speelwereld. Zelda is gewoon kastelen, ridders, zwaarden, boogschutters, elfjes, moblins etc... Straks maakt Nintendo nog een DS Zelda waar de vliegtuig zijn intrede doet in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:31

Tarin

Just plain weird.

Ik denk niet dat ze zover door zullen slaan.. dan zou je op een gegeven moment ook weer niet ontkomen aan computers enzo. Vind de trein wel wat apart, maar het kan ook best een leuke toevoeging zijn..
Ik ga het spel er iig nog niet op afrekenen, niet na 1 trailer.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

DarkX schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:01:
[...]

Dames, het vorige spel had een stoomboot, dat is net zo goed 19e eeuw, waarom zou dat dan wel kunnen en een trein niet? :P
In Link's Awakening kwam je zelfs telefooncellen tegen op Koholint.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 11:58
MetroidPrime schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 20:00:
[...]

In Link's Awakening kwam je zelfs telefooncellen tegen op Koholint.
Ja psies, ik was toch ook verkleed als Link met carnaval en heb toch ook een gsm :X :P

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Eind april komt Rhythm Paradise uit trouwens. Een geniaal muziekspel van de makers van Wario Ware.
Als je het wario ware concept kent: Dit is ook een collectie minigames die allemaal muziek en ritme als thema hebben. In iedere reeks krijg je op het einde een "remix", waar je een volledig nummer speelt aan de hand van verschillende minigames door elkaar.
Ben zel een grote fan van de Japanse versie van dit spel (zowel DS als gba versie heb ik in mijn bezit). En kan het sterk aanraden voor iedereen die voor ritmegames te vinden is.

Filmpje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8hpJYPFPPpA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Chinatown Wars is echt cool :D

Ik verdien echt shitloads aan geld met drugsdealen. Doe amper missies :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247730

Ken. schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:49:

Getuigd van innovatie en durf dat Nintendo dit doet, Zelda mag toch ook eens veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Anoniem: 281387 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:11:
[...]

en dit staat er ietsje onder: "* Refurbished Product (warranty disclaimer): this is a refurbished product and does not come with any warranties from its manufacturer. If the device becomes defective, customers should contact local Nintendo repair centers for paid repair services."

Dus ja als ie stuk gaat zit je er toch mooi mee.
Ik heb zo'n DS onlangs gekocht, en ja helaas ging hij vrij snel kapot.
Ze bieden je 30% van de aanschaf waarde als reparatie fee, dus zo'n 25 euro.
Niet echt een top regeling maar toch redelijk voor het bedrag van de DS.

Als je het risico wilt lopen is dit geen slechte keus. De kans dat hij stuk gaat is redeljk klein,
al heb ik wel pech gehad helaas :/

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:17
Voor €129 inclusief verzendkosten is het nu bij bigdennis.com. (heb 1 x Nintendo DS Lite ice blue + R4 + sd card 4GB €144.95 en 1 x Nintendo DS Lite Pokemon zwart + Acecard2 + 4Gb micro SD card €179.95 ) Heb er 25-3 en 26-3 besteld. Gisteren is de eerste binnen gekomen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

pinokkia schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 11:00:
Voor €129 inclusief verzendkosten is het nu bij bigdennis.com. [...]
Deze lijken ook gerefurbished als je naar de kleurcombinaties kijkt tenminste.
Een zwart rode vind ik normaal niet in het schap van de winkel, wel een compleet rode bijvoorbeeld.
Of vergis ik me?

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Zwart-rood is wel een officiële kleurcombo, weet alleen niet of die ook in NL ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
HeyDude schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 11:29:
[...]

Deze lijken ook gerefurbished als je naar de kleurcombinaties kijkt tenminste.
Een zwart rode vind ik normaal niet in het schap van de winkel, wel een compleet rode bijvoorbeeld.
Of vergis ik me?
De nintendo die gister binnen is gekomen is echt wel gloednieuw. Alleen het nadeel is: je kan hier je garantie in Nederland niet verhalen en er zitten geen boekjes bij.(deze nintendo komt uit koreaan. Maar is gewoon engelstalig menu) Je moet de nintendo naar bigdennis.com terugsturen. Vervolgens krijg je van hun een nieuwe. (mits het GEEN val-/waterschade is. Maar dat geldt ook voor de Nederlandse toestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Het is geen "Nintendo" het is een "NintendoDS" of zelfs een "Nintendo DS Lite" daarbij kan je zelfs in Nederland bij Nintendo benelux je garantie verhalen ;) Doen ze niet moeilijk over.

En daarbij is er niet iets als een Nederlandse of Koreaanse DS, elke DS is hetzelfde. De DSi zal echter wel per werelddeel (?) anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Heeft de Koreaanse DS geen andere firmware met hun alfabet erin?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Captain N schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:04:
Zou ik niet weten, want daar heb ik geen verstand. Hoe kan je zien. Wat van firmware de nintendo DS lite heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Sinds vandaag eigenaar van een witte Nintendo DS. Matig trouwens dat het WiFi gedeelte alleen maar WEP doet? :?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

jep, en had een DSi gekocht. Die kan wel WPA (in DSi games) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Captain N schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:04:
Koreaanse is hetzelfde, China heeft wel een eigen versie: de iQue DS. De iQue heeft een extra geheugen met daarin zo'n 6700 Chinese (Han) karakters. De iQue speelt alle spellen af, een niet-iQue DS speelt geen iQue-spellen.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Laatst online: 07:02

Gotiniens

Fairly odd Tim

Gunner schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 21:18:
Sinds vandaag eigenaar van een witte Nintendo DS. Matig trouwens dat het WiFi gedeelte alleen maar WEP doet? :?
Waarom niet even gewacht op de DSi? Mijn ervaring met nintendo is wel dat je altijd het nieuwste model moet kopen. Zeker nu er exclusive titels voor de DSi mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-06 19:59
90710 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:51:
Hoezo?

Zelda games zijn (over het algemeen) niet aan elkaar gekoppeld. De Link in dit spel hoeft niet de Link uit PH/TWW te zijn. (We weten nog niks van het verhaal). Het zou zelfs eens zo kunnen zijn dat we een Zelda spel krijgen die in de toekomst afspeelt. Dat is nou het mooie aan de reeks, alles is mogelijk.

Daarbij lijkt de trein helemaal niet op een echte trein, dus het is altijd mogelijk dat iemand in het Zelda universum dezelfde uitvinding gedaan heeft ;)

Daarbij heeft TWW ook wat referenties naar moderne technologie: bv een fotocamera.
Fotocamera zit ook in Majora's Mask en die speelt zich direct na Ocarina of Time af en Ocarina of Time is een van de eerste verhalen. Ik denk dat het Nintendo gewoon niet zoveel uitmaakt of het historisch gezien correct is. En niet te vergeten het is Zelda, alles is mogelijk. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door danielkraak op 29-03-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gotiniens schreef op zondag 29 maart 2009 @ 13:34:
[...]

Waarom niet even gewacht op de DSi? Mijn ervaring met nintendo is wel dat je altijd het nieuwste model moet kopen. Zeker nu er exclusive titels voor de DSi mogelijk zijn.
Geen idee eigenlijk. Bovendien maakt het me weinig uit. Ik wou graag GTA spelen :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-07 21:15

The Chosen One

Zie signature!

En is niet backwards compatible.
De reden dat ik geen DSi zal kopen als de mijne kapot gaat.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
The Chosen One schreef op zondag 29 maart 2009 @ 15:19:
En is niet backwards compatible.
De reden dat ik geen DSi zal kopen als de mijne kapot gaat.
Ehrm, de DSi is wél backwards compatible, de DS is alleen niet forward compatible met de DSi spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik denk dat bij doelt op bc met gameboy games.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Koreaanse is hetzelfde, China heeft wel een eigen versie: de iQue DS. De iQue heeft een extra geheugen met daarin zo'n 6700 Chinese (Han) karakters. De iQue speelt alle spellen af, een niet-iQue DS speelt geen iQue-spellen.
Wat is een iQue? (sorry voor de domme vraag) Dus tussen een Koreaanse DS lite en Nederlandse DS lite zit geen verschil?

[ Voor 11% gewijzigd door pinokkia op 29-03-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:14:
[...]

Ehrm, de DSi is wél backwards compatible, de DS is alleen niet forward compatible met de DSi spellen.
Neen, gba slot is weg, wat een achterwaardse compatibiliteit zeg 8)7.
GBA slot is een absolute must voor mij (en anderen in dit topic). Als mijn DS ooit stukgaat moet ik gewoon terug een lite model hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Boeboe schreef op zondag 29 maart 2009 @ 18:40:
[...]

GBA slot is een absolute must voor mij (en anderen in dit topic). Als mijn DS ooit stukgaat moet ik gewoon terug een lite model hebben.
Als dat nog kan hoop je dan maar

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:42

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb al een tijdje een DS, ooit eens overgenomen van een Tweaker voor een leuke prijs. Wat ik erg jammer vind is dat elke producent van mening is dat ze de features van de DS moeten gebruiken. Vrijwel elke game heeft touch screen besturing (al is het maar voor sub elementen). Wat vinden jullie? In lang niet alle gevallen vind ik touch screen besturing een toevoeging. Bv in GTA China Town vind ik het meer hinderlijk dan nuttig gezien je het grootste deel van het spel juist zonder de stylus speelt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik ben het met je eens dat het zeker niet in alle spellen iets toevoegt. Zou echter zeker niet terug willen. In GTA vind ik het in de meeste gevallen wel aardig werken, maar zeker niet altijd. Snel gooien van molotovcocktail gaat bijvoorbeeld te vaak fout. Toch ben ik over het algemeen wel te spreken over de games op de DS. Zookeeper blijft een van mijn favo games en er zijn ondertussen best een hoop spellen waar het touchscreen goed gebruikt wordt. Ook het dual screen wordt tegenwoordig vaak leuk gebruikt.

Vind vooral de termen hinderlijk en nuttig vaak niet zo goed gekozen. Zie deze discussie ook vaak bij de Wii voorbij komen. Het spelen van Metroid Prime op de Wii is anders als op de gamecube. Is dat hinderlijk? Als je onderuit op de bank wil hangen wel, want je moet naar het scherm wijzen. Als je er echter goed voor gaat zitten niet, want de besturing bied hoop nieuwe mogelijkheden en kan als nuttig worden gezien. Maar wanneer is de besturing van een game überhaupt meer of minder nuttig. Als het preciezer is? Als het intuïtiever is? Als het leuker is? Wii tennis is een mooi voorbeeld. Het is niet nuttig, en minder precies als de standaard analoge controler. Toch vind ik het veel leuker om op de Wii te spelen met "overdreven" bewegingen. Het ligt er maar net aan wat je wilt van een game. Vind je het niks, haal een psp. Vind je het tof, koop meer spellen en leef je uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pinokkia schreef op zondag 29 maart 2009 @ 18:23:
[...]

Wat is een iQue? (sorry voor de domme vraag) Dus tussen een Koreaanse DS lite en Nederlandse DS lite zit geen verschil?
Heel kort door de bocht: een soort chinese N64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Eerder een chinese DS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Alleen gaan er dan n64 games in 8)7

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

disjfa schreef op maandag 30 maart 2009 @ 09:26:
[...]

Alleen gaan er dan n64 games in 8)7
De Nintendo iQue is een chinese N64 (min of meer), de iQue DS lite is gewoon een chinese language DS lite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
pinokkia schreef op zondag 29 maart 2009 @ 18:23:
[...]

iQue is de naam waaronder Nintendo (in samenwerking met een ander bedrijf) z'n producten aanbied. Bijv.: iQue DS, iQue GBA SP etc.
Er is geen verschil tussen een Koreaanse DS Lite en een Nederlandse.
Enige verschil is dat ieder land een eigen stroomadapter heeft (dat Nintendo hier geen universele adapter bijlevert zoals Sony bij de PSP heb ik nooit begrepen).

iQue DS
Afbeeldingslocatie: http://www.play-gadgets.com/wp-content/uploads/2006/06/nintendo-ique-ds-lite02.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 30-03-2009 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icelus schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:12:
[...]
iQue is de naam waaronder Nintendo (in samenwerking met een ander bedrijf) z'n producten aanbied. Bijv.: iQue DS, iQue GBA SP etc.
Er is geen verschil tussen een Koreaanse DS Lite en een Nederlandse.
Enige verschil is dat ieder land een eigen stroomadapter heeft (dat Nintendo hier geen universele adapter bijlevert zoals Sony bij de PSP heb ik nooit begrepen).

iQue DS
[afbeelding]
Bedoel je hiermee te zeggen dat wanneer ik naar Amerika ga en daar een adapter koop ik mijn Nederlandse DS kan opladen daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dat klopt. Ik laad mijn Japanse DS Lite hier ook gewoon op met een Nederlandse adapter. :)

[ Voor 80% gewijzigd door Captain N op 30-03-2009 10:20 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:19:
Dat klopt. Ik laad mijn Japanse DS Lite hier ook gewoon op met een Nederlandse adapter. :)
Thanks dat scheelt. Vraag me idd af waarom ze niet een universele adapter leverden. Zijn er geen 3rd party universele opladers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 279033 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:16:
[...]

Bedoel je hiermee te zeggen dat wanneer ik naar Amerika ga en daar een adapter koop ik mijn Nederlandse DS kan opladen daar?
Dat klopt. Behalve de aansluiting is het voltage/frequentie ook anders (120/240V en 50/60Hz). Daarom kun je een NL/Europese adapter niet gebruiken in de VS.

Sony levert een universele adapter bij de PSP (100-240V 50/60Hz). Je hebt dan nog wel een verloopstuk nodig voor de aansluiting maar de voeding zelf zal overal werken. Veel logischer voor een mobiel apparaat.

Je kunt ook een 3rd party universele adapter kopen.

Edit: eerder refreshen...

[ Voor 10% gewijzigd door Icelus op 30-03-2009 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Even een schaamteloze cheapo vraag: zoals bekend is wordt vrijdag de DSi gelanceerd, is het nu verstandig om 2 maanden o.i.d. te wachten dat dan de prijs ietsjes zakt? Of duurt het wel minstens een halfjaar voor de prijs zakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Domokun schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:54:
Even een schaamteloze cheapo vraag: zoals bekend is wordt vrijdag de DSi gelanceerd, is het nu verstandig om 2 maanden o.i.d. te wachten dat dan de prijs ietsjes zakt? Of duurt het wel minstens een halfjaar voor de prijs zakt?
Ik zou er niet op rekenen, de DS lite is ook niet significant in prijs gezakt. Nintendo staat bekend om haar constante prijzen

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Slasher schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:57:
[...]

Ik zou er niet op rekenen, de DS lite is ook niet significant in prijs gezakt. Nintendo staat bekend om haar constante prijzen
Hmm ok, dan maar de volle mep betalen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 11:14
Domokun schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:54:
De Wii is nog niet eens qua prijs aan het zakken, en die is nu 2 jaar te koop.
Sommige winkels stunten ermee, maar meestal ligt die nog op de normale prijs.

Dus ga er maar van uit dat je lang kan wachten op prijsverlagingen van de DSi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Boeboe schreef op zondag 29 maart 2009 @ 18:40:
[...]

Hij is toch achterwaards compatible met de DS en de DS Lite, daar doelde ik op. Backwards compatibility is mijns inziens trouwens dé reden waarom de graphics van de DS en de Wii zuigen vergeleken met een PSP of een 360/PS3. Backwards compatibility is de grootste rem op technische vooruitgang die je je kan indenken :P Daarom vind ik het verdwijnen van de gba slot eerder een zegen dan een straf.

* pagani pakt z'n GTA:CW er weer bij, heerlijk spel :)

[ Voor 31% gewijzigd door pagani op 30-03-2009 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:44

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica