Schuldig

Ik heb er zelf 2 gehaald met in mijn achterhoofd om hier een hele setup neer te gaan zetten, maar bij nader inzien houd ik het toch bij eentje. Ik ben degene met een prijs van €200 (staat er ook nog 1 met €220 zie ik), houd in gedachten dat het marktplaats is, ze bieden er toch altijd onder, en wees nou eerlijk, als ik er €150 neer ga zetten worden mensen weer achterdochtig. Heb tot nu toe 0,0 reactie dus ik zie wel waar het schip strandt... Daarbij heb ik bijna een hele tank erdoorheen gejaagd op zoek naar die dingen + het nodige parkeergeld en mijn tijd, dus pure winst is het nou ook weer niet. €200 hoef ik er niet voor te hebben, voor een goed bod is het gewoon weg, klaar. Je vraagprijs krijg je toch zelden of nooit.
Oowja, many thanks aan de persoon met de gouden tip hier!
Nou even wat anders, ben echt blij met die Android apps, rete handig. Maar het vervangt zeker niet de afstandsbediening, wat van tevoren wel mijn indruk was. Even opletten dus voor mensen die nieuw zijn met de Squeezebox (had zelf bijna alleen zo'n receiver gehaald, en dan was het wel lastig geworden...). Heeft iemand een Android app gevonden waarmee de radiostations te selecteren zijn ipv alleen de library?
[
Voor 5% gewijzigd door
Sp33dFr34k op 25-07-2010 14:34
]
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60