Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FC_
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

FC_

Kan iemand die hem al heeft bevestigen dat hij filmpjes in VGA resolutie maakt?

In de datasheet op nokia.com staat QVGA, maar op andere plekken op de nokia website staat weer dat het VGA is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:43
VGA met 22FPS :)
QVGA met de volle 25FPS.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Heeft iemand hier ervaring met het kopen van een Nokia E71 via Ebay? Er staan nogal wat toestellen (nieuw) in de VS te koop.
Het is financieel gezien best interessant om er daar 1 aan te schaffen (325 euro incl verzenden), dan laat ik de eventuele import kosten even buiten beschouwing.

Nu vraag ik me alleen af of deze toestellen wel de NL taal ondersteunen cq. bevatten.

Hoop dat iemand me hier iets meer over kan vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:54:
Heeft iemand hier ervaring met het kopen van een Nokia E71 via Ebay? Er staan nogal wat toestellen (nieuw) in de VS te koop.
Het is financieel gezien best interessant om er daar 1 aan te schaffen (325 euro incl verzenden), dan laat ik de eventuele import kosten even buiten beschouwing.

Nu vraag ik me alleen af of deze toestellen wel de NL taal ondersteunen cq. bevatten.

zijn vast geen eu-toestellen dus geen Nederlands verwacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Toestel reeds 2 dagen in bezit en ik zal mijn bevindingen met jullie delen:

Positief:
- Hij is erg snel (opstarten, menu doorbladeren, installeren applicaties, GPS-Fix enz.)
- Duidelijk en helder display
- Compact formaat, alhoewel de toetsen veel dichter op elkaar zitten, is een kwestie van wennen
- Veel uitgebreide functies
- De Status-LED !!
- Op internet werd gezegd dat het geen multi-media phone zou worden, maar als je naar de map media gaat is deze erg compleet. Podcasting, radio, RealPlayer, Flashplayer enz.

Negatief:
- Signen van bestanden blijft gewoon kut :( :@
- 2,5mm ingang ipv 3.5 mm
- Je ziet veel vingerafdrukken en vuil op het chroom, je moet er dus extra zuinig op zijn. Maar je krijgt een prachtige lederen hoes erbij.

Al met al ben ik zeer tevreden en mis de functie van een touchscreen totaal niet. Ik had hiervoor een Nokia N95 8Gb en moet zeggen dat de E71 een stuk sneller is. Het toetsenbord is even wennen, maar de kleine toetsen zijn geen probleem nu.

Ik heb nog wel een aantal vraagjes:
- Wie heeft er al navigatie draaiende (TomTom, Sygic, Garmin, Route 66) ?
- Hoe kan je een memo/taak/vergadering op 1 dezelfde dag laten terugkomen? Ik wil elke zondag avond een melding dat ik mijn rapportage moet opstellen.

Edit:
Net Garmin XT draaiende gekregen..! Al mensen met TomTom of Sygic, want daar gaat mijn voorkeur naar uit...

[ Voor 12% gewijzigd door rvd50 op 14-07-2008 13:18 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

jullie hebben hem allemaal via expansys neem ik aan, of zijn er ondertussen al meerdere shops die hem leveren?? het liefst bestel ik nml bij coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je Garmin XT vandaan halen? Waar halen jullie uberhaupt nav-software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Sygic werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Tot nu toe wilde ik de iPhone. Maar vanwege gebrek aan A2DP (wat ik vanaf mijn volgend toestel wil gaan gebruiken) , slechte ontvangst (verplichte T-Mobile abo van 2 jaar) , en korte accutijden .. wordt het toch echt de E71 schat ik zo. Die heeft alles (of meer) wat de iPhone heeft .. alleen in een minder sexy jasje (GUI).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Sygic gratis software? Ik zie op de website dat je kunt downloaden, maar nog niet geprobeerd... is het prettige software om mee te navigeren? Hoe werkt het, kun je de software en kaarten downloaden of moet je voor gebruik betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Niet online
Sygic is niet gratis, dat downloaden weet ik niet.
Je kunt het op verschillende plaatsen kopen voor €79
http://navigation.teleatl...promotions/sygic-mcguider
Voor de USA is het makkelijk dat je alleen de staten die je nodig hebt erop kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nog een aardige review te vinden via onderstaande link:

http://www.telecomwereld.nl/sygic-mcguider.htm

Ziet er veel belovend uit, vraag me wel of hoe ik deze software update... moet ik dan een nieuwe kaart kopen of kan dat via downloads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
SYQ schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:27:
jullie hebben hem allemaal via expansys neem ik aan, of zijn er ondertussen al meerdere shops die hem leveren?? het liefst bestel ik nml bij coolblue
Ik heb even gezocht, maar kan nergens een shop vinden welke de telefoon op voorraad heeft, mocht iemand dit wel weten, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Typhone.nl heeft hem op voorraad. Kijk anders bij kieskeurig.nl en zoek dan op E71. Krijg je ook gelijk te zien of ze op voorraad zijn...

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Ik heb nu Garmin XT draaiend. Ik zal het eerlijk zeggen, ik heb hem gedownload. Ik wil ze het liefst alleen eerst even testen totdat ik overga op de koop van de software.
Merkte wel veel verschil tussen verschillende software met routes tot m'n werk. De een leidt je door de stad en de ander eromheen. Zijn toch dingen die ik belangrijk vind, daarom liever eerst even testen en dan een legale :)

Sygic lukt mij niet om te installeren, ik krijg een fout bij het opstarten... :( Bij jou wel vlekkeloos gelukt babobo1977?

[ Voor 13% gewijzigd door rvd50 op 14-07-2008 15:16 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
rodian50 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:11:
Typhone.nl heeft hem op voorraad. Kijk anders bij kieskeurig.nl en zoek dan op E71. Krijg je ook gelijk te zien of ze op voorraad zijn...
Nope, heb ik contact mee gehad, wellicht morgen.
Andere sites hebben de telefoon niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Niet online
Ik heb de nokia map van Nederland gekocht voor €8,95, moet eerlijk zeggen dat het me niet tegen valt, echter veel beperkter dan de sygic software.

Sygic werkt dus, wel je moet alleen even zorgen dat de drive map erop op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

babobo1977 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:45:
Ik heb de nokia map van Nederland gekocht voor €8,95, moet eerlijk zeggen dat het me niet tegen valt, echter veel beperkter dan de sygic software.

Sygic werkt dus, wel je moet alleen even zorgen dat de drive map erop op staat.
Never mind

Edit:
Babobo1977, je bent een held, het is gelukt ;) :*)

Vind Sygic er heel mooi uitzien, ff Routedemonstratie gedaan en ben echt onder indruk. Vind het nu al beter werken dan Garmin, welke ik vrij onoverzichtelijk vind..

[ Voor 30% gewijzigd door rvd50 op 14-07-2008 16:53 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Yorick81 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:54:

je moet er even op letten dat het voor 325euro absoluut niet de moeite is,
vroeger was de kans dat je BTW aanslag kreeg 10% maar inmiddels is dat ruim 90% aangezien ze bij de TNT (USPS wordt in nederland TNT, welke USPS service je ook hebt)
je pakketje gewoon zolang laten liggen tot hij aan de beurt is (en vroeger stuurde ze hem soms wel eens door als het druk was)
Je krijgt dan dan 19% btw en 16euro aanslag koste.

laat je hem versturen met een koerier (fedex/dhl/ups) dan moet je alleen 19% betalen.

Ook heb je (zoals al andere vertelde) GEEN nederlandse taal. en ook geen garantie (eu toestellen hebben in heel de eu garantie, vs modellen niet)
als je het mij vraagt weinig voordeel voor iets van 75euro voordeel .

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Ben het met DonStil eens en tegen de tijd dat je hem hier hebt zal hebben, zal ie ook in Nederland te koop zijn.
Er stond wel een mooi artikel in de telegraaf dat maar 10% van de pakketjes gecontroleerd wordt en daadwerkelijk een aanslag krijgt. Mijn twijfels over dit verhaal, want ik en een aantal vrienden bestellen vrij vaak spullen uit Amerika van verschillende prijsklassen, maar elke keer een aanslag gekregen. Dus ik zou me van dat verhaal niet te veel van aantrekken.
Bij Typhone.nl betaal je ongeveer 60 euro meer en je hebt hem snel in huis en garantie is gewoon orde.
Ik weet dat het verleidelijk is om op Ebay te bestellen, maar je kan beter wat meer betalen voor betrouwbaarheid, levering en garantie :)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Ik had in de loop van de dag al wat research gedaan, het is inderdaad niet verstandig door de taal etc.

Iets meer dan een jaar geleden heb ik een iphone gekocht op ebay en laten verzenden, ik heb hier echter nooit 1 cent BTW over betaald, laat staan invoer kosten etc. Wellicht geluk gehad denk ik.

Ik wacht wel totdat de leveranciers in NL het toestel weer op voorraad hebben. (wachten is k#t)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
een jaar geleden ging het nog goed , maar tegenwoordig heb ik altijd BTW
had laatst zelfs btw over kleding nou dat is echt bizar,

over mijn iphone had ik btw wel btw, maar die was toen via UPS en dan betaal je alleen btw, en de TNT laat je dan betalen voor allerlij onzin (inklarings kosten etc)

ik ben ebay verslaafd en heb helaas veel ervaring met BTW betalen
(vroeger nooit, nu altijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Donstil schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:07:
[...]

je moet er even op letten dat het voor 325euro absoluut niet de moeite is,
vroeger was de kans dat je BTW aanslag kreeg 10% maar inmiddels is dat ruim 90% aangezien ze bij de TNT (USPS wordt in nederland TNT, welke USPS service je ook hebt)
je pakketje gewoon zolang laten liggen tot hij aan de beurt is (en vroeger stuurde ze hem soms wel eens door als het druk was)
Je krijgt dan dan 19% btw en 16euro aanslag koste.

laat je hem versturen met een koerier (fedex/dhl/ups) dan moet je alleen 19% betalen.

Ook heb je (zoals al andere vertelde) GEEN nederlandse taal. en ook geen garantie (eu toestellen hebben in heel de eu garantie, vs modellen niet)
als je het mij vraagt weinig voordeel voor iets van 75euro voordeel .
http://www.nu.nl/news/165..._internetaankopen%27.html
Hier stelt men anders:
In bijna negentig procent van de gevallen worden artikelen die via internet in Amerika worden gekocht, niet gecontroleerd door de douane. Eventuele invoerrechten of btw worden ook niet geheven.
ANP

Dat meldt De Telegraaf zondag op basis van eigen onderzoek.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een bijkomend probleem betreft een toestel te kopen in de US met een 3g chip is dat Nokia verschillende toestellen op de markt brengt voor de betreffende markten met andere 3G/UMTS chips.
Ik vermoed dus dat de US versie niet gaat werken hier doordat we een verschillende band gebruiken.
vb. 800 -1900-2100 bands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:50:
Een bijkomend probleem betreft een toestel te kopen in de US met een 3g chip is dat Nokia verschillende toestellen op de markt brengt voor de betreffende markten met andere 3G/UMTS chips.
Ik vermoed dus dat de US versie niet gaat werken hier doordat we een verschillende band gebruiken.
vb. 750 -1900-2100 bands
Klopt, zie ook deze link : http://www.e71fanatics.com/search/label/E71%20Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
En er is nog steeds niets bekend over de leverdatum van de E66? Ik begin een beetje te neigen naar de E71, puur omdat ik het wachten een beetje zat ben :P

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Geloof me, als je vaak agenda gebruikt en mails verstuurd ben je beter af met de E71. Qwerty-toetsenbordje is echt heel chilll..:)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
azt33 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:57:
En er is nog steeds niets bekend over de leverdatum van de E66? Ik begin een beetje te neigen naar de E71, puur omdat ik het wachten een beetje zat ben :P
Heb niet de illusie dat de E71 snel leverbaar is, deze kan ik ook nergens beschikbaar vinden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Agenda is wel belangrijk voor mij, mails minder belangrijk. Ik zit alleen een beetje met de form-factor, gebruik nu de E65 en ben heel tevreden met een slider.

Ja, dat heb ik ook een beetje meegekregen, Yorick81, maar het lijkt wel dat de E71 sneller leverbaar is dan de E66.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:48:
De lokale belcompany hier verwacht hem te kunnen leveren met 2a3 weken (sinds afgelopen dinsdag)

prijs was nog niet bekend, maar aangezien hij online rond de 400 kost, verwacht ik (en meneer belcompany ook) dat hij 469a489 gaat kosten
en waar is die lokale belcompany?
ik heb in alphen aan den rijn gevraagd en daar melde ze me sept/okt pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:58:
[...]

ik kreeg in amsterdam ook te horen: week 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das mooi k*t

2 aug is het 2 jaar geleden dat me abo begonnen is en ik hem dus moet verlengen en had graag dit toestel gehad. Beetje jammer dat andere webshops hem al wel kunnen leveren. Zoals met verlengen van je abo.

Iemand goede ervaringen met een webshop die hem wel met abo verlenging kan leveren en goed omgaat met eventuele garantie probleempjes. Heb nu hem namelijk verzekerd mijn oude n80 en heb dat al eens nodig gehad en was dus heel blij dat ik hem verzekerd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:30:
das mooi k*t

2 aug is het 2 jaar geleden dat me abo begonnen is en ik hem dus moet verlengen en had graag dit toestel gehad. Beetje jammer dat andere webshops hem al wel kunnen leveren. Zoals met verlengen van je abo.
je kunt altijd nog verlengen. gewoon paar weekjes wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Ik heb alleen maar goede ervaringen met webshops. Vaak wel bij de bekende besteld zoals: smartphonestunts, smartphoneshop, 2call, typhone en dergelijke. Vaak onderscheiden zij zich door een snelle levering, snelle reply van mails, goede bereikbaarheid en een nette after-sales. Gewoon even de beoordelingen lezen :)

Vaak kan je ook met je toestel langs een Nokia store als er wat mis is, dan hoef je hem niet terug te sturen naar de webshop.
Nee, ik koop niks meer in de winkel. Reteduur en vaak is de kennis echt 0. Als voorbeeld een quote van Guttegut:
'Belcompany Hoorn vandaag: "E71....die Samsung?' 8)7 8)7

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Een deze dagen komt er een iphone 3g naar mij toe vanuit de states,
En ik ben benieuwd, maar de laatste ruim 10x had ik btw aanslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:58:
[...]

Hier in oud-beijerland

dachten ze met twee weken (toen) te kunnen leveren,
maar een collega heeft hem besteld daar, en nog niet gehoord.

die jongens daar zijn niet zo van de release data. maar toch raar dat wij hem hier al weer bijna 2 weken hebben,

bij me volgende phone (opvolger E90 of E71) wel weer bij expansys pre-orderen iniedergeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:30:
das mooi k*t

Iemand goede ervaringen met een webshop die hem wel met abo verlenging kan leveren en goed omgaat met eventuele garantie probleempjes. Heb nu hem namelijk verzekerd mijn oude n80 en heb dat al eens nodig gehad en was dus heel blij dat ik hem verzekerd had.
Je abbo wordt met 1 tot 3maanden (provider afhankelijk) stilletjes verlengt,
dus zodra hij waar dan ook beschikbaar is kan je alsnog verlengen

anders kan ik je pdashop.nl (coolblue) adviseren voor het verlengen met een smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E71 te dun voor lekker typen?

Kan iemand mij vertellen of het toestel niet te dun is om lekker te kunnen qwerten. Op e 71 filmpjes van Womworld klaagt 'coolio' erover dat het toestel zo dun is dat je hem niet lekker kunt vasthouden/ geen lekkere grip hebt om lekker je mails te typen.

Was mijn reden bij de N82 om gebruik te maken van de geld-terug-garantie van belcompany, omdat ik neurotisch werd van die rare toetsen en de te laag ingezonken d-pad. Overigens wel een hele goeie service.

By the way Belcompany Ferdinand Bol in Amsterdam verwachtte het toestel deze week. Koffiedik kijken misschien, maar weet nog van mijn n82 dat hij dik anderhalve week later kwam, dan hij available was bij de internet winkels, dus zou goed kunnen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvandijk646
  • Laatst online: 01-09 18:14
Ik heb m 2 weken geleden al besteld bij belzaak.nl met abo-verlenging (per eind aug.). Allemaal soepel geregeld en als ie beschikbaar is, komt ie mijn kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag de nokia e71 ook net in de nieuwe videoclip van alicia keys "superwoman" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 16:39
idd! Het lijkt wel een reclamespot van de Nokia E71:

http://link.brightcove.co...416542555/bctid1667925582
(Rond 01:20 in beeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, van de voor en achterkant... valt me mee dat ze niet een kleine review in het liedje hebben verwerkt 8)

Nokia, stelletje guerilla-adverteerders! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even met vodafone gebeld, wanneer je abo is afgelopen wordt deze per dag verleng. Je houdt dan gewoon de kosten zoals je altijd had. En je kunt dus gerust pas over een jaar hem echt opnieuw gaan verlengen.

Dus dat geeft mij wat wachtruimte op de E71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze oosterburen hebben de E71 wel nagenoeg overal op voorraad & nog goedkoop ook:

http://www.preissuchmasch...Smartphone/Nokia-E71.html

De goedkoopste in dat rijtje verstuurd helaas niet naar Nederland, maar de mobile bomber store wel.
Voor mensen met een eigen bedrijf: Als je je BTW nummer doorgeeft en vraagt om 'MwSt.-frei' wegens 'innergemeinschaftliche lieferungen' krijg je gewoon een rekening zonder BTW.
Particulier betaal je uitaard wel de BTW ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Laatst online: 09-10 11:21
QWERTZ toetsenbord he... :(
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:50:
Onze oosterburen hebben de E71 wel nagenoeg overal op voorraad & nog goedkoop ook:

De goedkoopste in dat rijtje verstuurd helaas niet naar Nederland, maar de mobile bomber store wel.
Voor mensen met een eigen bedrijf: Als je je BTW nummer doorgeeft en vraagt om 'MwSt.-frei' wegens 'innergemeinschaftliche lieferungen' krijg je gewoon een rekening zonder BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:08:
E71 te dun voor lekker typen?

Kan iemand mij vertellen of het toestel niet te dun is om lekker te kunnen qwerten. Op e 71 filmpjes van Womworld klaagt 'coolio' erover dat het toestel zo dun is dat je hem niet lekker kunt vasthouden/ geen lekkere grip hebt om lekker je mails te typen.

Was mijn reden bij de N82 om gebruik te maken van de geld-terug-garantie van belcompany, omdat ik neurotisch werd van die rare toetsen en de te laag ingezonken d-pad. Overigens wel een hele goeie service.

By the way Belcompany Ferdinand Bol in Amsterdam verwachtte het toestel deze week. Koffiedik kijken misschien, maar weet nog van mijn n82 dat hij dik anderhalve week later kwam, dan hij available was bij de internet winkels, dus zou goed kunnen deze week.
Helemaal geen last van, toestel is prettig in de omgang (v.w.b. dikte) en bij het schrijven van email / sms / kalender heb je hier geen hinder van.

Wat ik wel een minpunt vind is dat het lederen hoesje helemaal geen lederen hoesje is maar twee op elkaar geplakte delen met een plastic laagje er overheen. Dat plastic laagje laat namelijk los en volgens mij is het maar afwachten tot het hele hoesje niet meer om aan te zien is.
Dit alles terwijl de telefoon (en dus hoesje) nieuw is en ik er erg zuinig mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-10 18:56

Chielos

Inno Mini Cooper

Niet kopen dus.. of je bent duits.

Verklaart wel waarom shops zoals 2Call deze foon nog niet hebben, mijn e60 en vroeger mijn 6230 waren orgineel allebei duits. Beide toevallig bij 2call gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij extra navraag: QWERTZ inderdaad |:( te enthousiast...zucht.. gewoon wachten dus :/.
Thanks Evilman & Chielos voor de tijdige warning!
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:50:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

Waarom is iedereen toch elders aan het kijken of wachten, terwijl een shop als Expansys er gewoon voldoende op voorraad heeft?! http://www.expansys.nl/p.aspx?i=169193
Hier heb ik hem zelf besteld en helemaal top hoor.

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Zijn er al mensen die de witte E71 hebben? Als ik voor de E71 ga, dan wordt het de witte. Zou het liefst nog wat foto's/gebruikservaring willen horen, voornamelijk over hoe snel deze vies wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil er drie aanschaffen. Dat komt niet op een tientje aan, maar om nou bijna 25 euro p/s meer te betalen dan de goedkoopste aanbieder op bvb: http://www.kieskeurig.nl/...CB53FC125746A00449AFB.htm vind ik wel een beetje veel.
Dan wacht ik wel even (blijf toch een Hollander he... die bijna drie Duitse telefoons had aangeschaft :S )
mph_rbi schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:29:
Waarom is iedereen toch elders aan het kijken of wachten, terwijl een shop als Expansys er gewoon voldoende op voorraad heeft?! http://www.expansys.nl/p.aspx?i=169193
Hier heb ik hem zelf besteld en helemaal top hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos

Chielos

Inno Mini Cooper

azt33 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:40:
Zijn er al mensen die de witte E71 hebben? Als ik voor de E71 ga, dan wordt het de witte. Zou het liefst nog wat foto's/gebruikservaring willen horen, voornamelijk over hoe snel deze vies wordt :)
Nope, deze komt over 6 dagen bij Expansys binnen.. Blijkbaar duurt het ff voordat de 'special edition' uitkomt.

Ik ga ook voor de witte ja.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Off topic alert:

Wat is de ervaring met de levertijden van expansys? Sta op het punt er 1 te bestellen (is op voorraad) echter moet ik wel weten dat deze morgen binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:30:
Off topic alert:

Wat is de ervaring met de levertijden van expansys? Sta op het punt er 1 te bestellen (is op voorraad) echter moet ik wel weten dat deze morgen binnen is.
2dagen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Ligt eraan welke methode je kiest om te betalen. Ik bestelde hem maandag en besloot het geld over te maken, dan duurt het even voordat het verwerkt is en kreeg hem uiteindelijk vrijdag binnen. Toestel moet immers ook uit Frankrijk komen.
Met creditcard en pay-pal kan ie misschien met 2 dagen geleverd worden.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Laatst online: 07-10 19:46
Ik ga overstappen van de n95 8gb naar de e71 is de planning vanwege:
-bouwkwaliteit
-qwerty
-accu
-gebruik multimedia te weinig van de n95
Meer mensen deze overstap gedaan en hoe is het bevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter444
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-12-2024
Heeft iemand al ergens gehoord wanneer de e66 leverbaar is?
Zou natuurlijk wel erg leuk zijn als ik die nog even net voor de vakantie kan scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

@ Phillippevk:

Ik had eerst ook die n95 8gb, de deur uit gedaan vanwege de redenen die jij noemt. Bouwkwaliteit is heel erg slecht, frontje laat gewoon los en slider is van slechte kwaliteit. Had daarvoor een MDA Vario en was toch eigenlijk te gehecht aan me QWERTY-toetsenbordje. Ben nu erg blij met me E71, alleen je gaat de camera missen ;)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
die ik bijna nooit gebruik (behalve om kleren, voor mijzelf, aan dinnetje te laten zien via mms :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QWERTY MET 1 HAND:

Aangezien ik mijn phone nog al vaak 1 handig gebruik, bijv achter het stuur(ga ik afleren), puur uit gemak of andere onhandige plekken... is dat mogelijk met dit qwerty toetsenbord...

Ps shit, las(via nokia kanaal) net dat pas halverwege augustus de e71 in de winkels komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chielos schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:45:
[...]

Nope, deze komt over 6 dagen bij Expansys binnen.. Blijkbaar duurt het ff voordat de 'special edition' uitkomt.

de E71 white is geen special edition.
deze kleur is gewoon wat later leverbaar
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:58:
ik zag de nokia e71 ook net in de nieuwe videoclip van alicia keys "superwoman" :D
ooh gadsie,
dat wordt verkopen 8)7

Trouwens, de E66 wordt met 2weken verwacht bij de belcompany,
onze belcompany lijkt wat te hebben met "2weken" maargoed me zusje was geweest en hadden ze het over " week 31a32"

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 17-07-2008 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne vandaag besteld bij expansys. Vandaag verzonden. Ik vermoed dat het nog een tijdje kan duren eer ze vlot leverbaar zijn in Nederland en belgie.
Een andere reden is dat expansys de azerty versie heeft, pdashop ( waar ik normaal m'n aankopen doe) heeft enkel de qwerty in aanbieding.
Nu ongeduldig wachten tot ie er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
vandaag binnen gekregen bij MM Groningen. Allen de prijs nog niet bekend. Waarschijnlijk 480 maar ze hadden de pakbon nog niet bekeken (ze liggen pas vanavond/morgenochtend in de winkel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwoelie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06-2024
Ik ben al ruim een jaar in bezit van een E61 en dat ding bevalt mij prima (once u go qwerty.... _/-\o_ ) maar de snelheid van het versturen van een sms is waardeloos. Duurt soms 30 sec, hele toestel bevriest en afwachten maar.
(Nee, dat ligt niet aan mijn waardloze bereik van Telfort hier (White Spot) maar is overal in ons landje)

De e90 gaat afvallen ivm afmetingen en vooral gewicht (zie ook mijn test :D dus de E71 is een waardige opvolger.
Ik lees veel in dit topic over (ex) gebruikers van de E61: hebben jullie dit probleem ook en zal de E71 dit ook kunnen hebben??

Edit: ook het opstarten van de E61 duurt echt gruwelijk lang, wat is de tijd van de E71?

[ Voor 16% gewijzigd door zwoelie op 18-07-2008 23:20 . Reden: washetvergetentezeggen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:00
Verzenden van een sms is in enkele sec gebeurt.
Het opstarten gaat snel......heel snel.

Heb dit op een andere nokia nog niet mee gemaakt.

Telefoon is in zijn geheel vrij snel met het opstarten van zaken.

gr Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
'Goed' nieuws, 2call heeft de E66 en E71 in het assortiment opgenomen. Er is alleen nog een levertijd van 2 weken. De prijzen zijn €402 (E66) en €372 (E71), wat de E71 weer aantrekkelijker maakt (in mijn ogen). Nu nog hopen dat ze snel de witte varianten kunnen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wordt de E66 al wel in Duitsland verkocht?

ik zit er sterk over te denken om er daar 1 te bestellen. Zijn ook nog goedkoper als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 15:26:
Waarom wordt de E66 al wel in Duitsland verkocht?

ik zit er sterk over te denken om er daar 1 te bestellen. Zijn ook nog goedkoper als hier.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwoelie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06-2024
Mike-Nikon schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:28:
Verzenden van een sms is in enkele sec gebeurt.
Het opstarten gaat snel......heel snel.

Heb dit op een andere nokia nog niet mee gemaakt.

Telefoon is in zijn geheel vrij snel met het opstarten van zaken.

gr Mike
Dankjewel Mike. Mijn vrouw heeft een stokoude inieminie nokia (5000 serie dacht ik) maar die werkt sneller dan mijn E61. Kweet niet wat het is maar opstarten en sms verzenden is zooooo traag.

Maar doordat ik in een WhiteSpot woon kan ik waarschijnlijk mijn abbo eerder beeindigen :)
Nu nog een leuke aanbieding van een E71 met een provider die het wel hier (nieuwkoop) doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit jaar een Nokia 6500 classic via Ebay gekocht in Duitsland en deze kon ik zo omzetten naar de Nederlandse taal maar misschien dat ik toch nog een paar weekjes wacht dat die hier uitkomt.
Ik weet niet wat er gebeurd als ik een probleem met het toestel heb en ik kom hier bij een Nokia service punt. Ze zullen wel helpen maar of dan van harte gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-12-2024
Het zal niet waar wezen, hè:
quote:
I just found out my nokia E66 camera only show upside down when my Sim card is inserted and and connected to Service provider. Camera will back to normal when i remove the sim card or disconnect from network.

Te lezen op oa
http://www.howardforums.c...ferrerid=295219&t=1402545
http://discussions.europe...unicators&thread.id=22566

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:56:
Ik heb dit jaar een Nokia 6500 classic via Ebay gekocht in Duitsland en deze kon ik zo omzetten naar de Nederlandse taal maar misschien dat ik toch nog een paar weekjes wacht dat die hier uitkomt.
Ik weet niet wat er gebeurd als ik een probleem met het toestel heb en ik kom hier bij een Nokia service punt. Ze zullen wel helpen maar of dan van harte gaat?
Ok, dan bestel ik er gewoon 1 in Duitsland, daar heb ik voor 415 euro een E71 incl 8 GB micro SD kaart, dit is dus 5 euro goedkoper dan bij expansys.

v.w.b. de service van Nokia hier in NL maak ik me niet zo druk, garantie is garantie, en wil best met een zur gezicht geholpen worden ;)
Ik woon overigens ook vrij dicht bij de grens, dus desnoods rijd ik naar duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Is de E71 in Duitsland niet met een QWERTZ-toetsenbord? Misschien kan je dat het beste even navragen voordat je het koopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
azt33 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 18:55:
Is de E71 in Duitsland niet met een QWERTZ-toetsenbord? Misschien kan je dat het beste even navragen voordat je het koopt :)
Had ik inderdaad al bij m'n bestelling als opmerking gegeven, inderdaad belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je de E71 besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
5euro goedkoper dan expansys ??

en daar ga je al die moeite voor doen, je lijkt wel gek zeg, tenzij je Supergraag een qwertz bordje wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:26:

en daar ga je al die moeite voor doen, je lijkt wel gek zeg, tenzij je Supergraag een qwertz bordje wilt.
inderdaad. Ik kom voor mijn werk veel in Duitsland maar heb er nog een nooit een qwerty E90 of E61 gezien, dus dat zal met de 71 ook wel niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Donstil schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:26:

Goed lezen is lastig, 5 euro goedkoper dan expansys INCLUSIEF 8 GB micro SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chielos schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:45:

Had ook de witte (Silver) E71 besteld bij Expansys (België);
die ging vanaf 22 juli beschikbaar zijn bij hun leverancier.

Sinds gisteren staat er bij m'n bestelling-status plots "beschikbaar voor pre-order"...
(bij expansys.nl zie ik trouwens hetzelfde staan)

Blijkbaar zal het nog even wat langer wachten zijn op de witte E71..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 09:16:
[...]

Goed lezen is lastig, 5 euro goedkoper dan expansys INCLUSIEF 8 GB micro SD kaart.
maar wel het risico op een QWERTZ (met alle ellende van terugsturen etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Yorick81 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 09:16:
[...]

Nou joepie die kosten tegenwoordig ook 3x niets. nog steeds een voordeel van niets als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Donstil schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:24:
[...]

Nou joepie die kosten tegenwoordig ook 3x niets. nog steeds een voordeel van niets als je het mij vraagt
Mijn keus hoeft ook niet persé jou keus te zijn niet...? Ik wacht nog op bericht uit Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Donstil schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:24:
[...]

Ik geloof dat je je rekensommetje nog is opnieuw moet doen, in totaal scheelt het ongeveer 40 euro, persoonlijk vind ik dit niet "een voordeel van niets"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 11:23
philippevk schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:55:
vandaag binnen gekregen bij MM Groningen. Allen de prijs nog niet bekend. Waarschijnlijk 480 maar ze hadden de pakbon nog niet bekeken (ze liggen pas vanavond/morgenochtend in de winkel)
Weet iemand toevallig of ze nu dan ook daadwerkelijk ergens liggen?
Ik wil het Qwerty bordje even gaan testen met m`n worstvingers..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt mij net bevestigd dat de E66 vanaf morgen weer leverbaar is bij www.mobilebomber.de

Ik vind dat wel vreemd dat ze in Duitsland leverbaar zijn en hier pas eind augustus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Ik neig nog steeds een beetje meer naar de E66 ipv de E71.
Kan ik de E66 wel met een gerust hart in Duitsland bestellen, zonder dat je dan te maken krijgt met een qwertZ toetsenbord?
Op een duitse versie zit wel NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos

Chielos

Inno Mini Cooper

Waarschijnlijk wel...

Mijn e60 is/was ook duits en daar zat ook gewoon keuzetaal nederlands op. e66 heeft uiteraard geen Qwertz toetsenbord, maar gewoon 10 cijfers.

In het slechtse geval heb je een duits toestel die alleen naar engels kan. Maar ik durf voor 95 % te zeggen dat ie nederlands ook kent. Anders je telefoon nieuwe firmware geven via je USB kabel?

/edit
Ik zag op expansys forum de volgende talen op de EU telefoon:
English
Dutch
French
German
Italian

[ Voor 13% gewijzigd door Chielos op 21-07-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Als iemand mij met zekerheid kan zeggen dat we niet lang meer hoeven wachten op beide toestellen, dan prima, maar anders ga ik einde van de week bestellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tooooony schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:54:
Als iemand mij met zekerheid kan zeggen dat we niet lang meer hoeven wachten op beide toestellen, dan prima, maar anders ga ik einde van de week bestellen....
half augustus is iets eerder gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Gebruikt hier iemand ook roadsync voor het synchroniseren met exchange op z'n e71? Zou graag willen weten wat de ervaringen zijn.

Ik vraag me ook af of de categorieën worden meegenomen tijdens het syncen (exchange/outlook), een beetje als apple nu doet met hun iphone (zie hieronder)
Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/iphone/enterprise/images/enterprise_hero20080711.jpg

Kan iemand hier uitsluitsel over geven?

[ Voor 54% gewijzigd door Yorick81 op 21-07-2008 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:22:
Gebruikt hier iemand ook roadsync voor het synchroniseren met exchange op z'n e71? Zou graag willen weten wat de ervaringen zijn.

Ik vraag me ook af of de categorieën worden meegenomen tijdens het syncen (exchange/outlook), een beetje als apple nu doet met hun iphone (zie hieronder)
[afbeelding]

Kan iemand hier uitsluitsel over geven?
Op een andere site ( dacht howard forums met reeds 250 paginas met reacties op de E71) zijn er al verschillende kerels die roadsync gebruiken op hun E71. Reacties zijn positief over roadsync. Omwille van die reacties ben ik gaan kijken op de dataviz website en staat momenteel in aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:44:
[...]

Op een andere site ( dacht howard forums met reeds 250 paginas met reacties op de E71) zijn er al verschillende kerels die roadsync gebruiken op hun E71. Reacties zijn positief over roadsync. Omwille van die reacties ben ik gaan kijken op de dataviz website en staat momenteel in aanbieding.
Ik heb dit forum wel even bekeken, kan alleen het juiste topic niet meer vinden, heb je nog een linkje? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De links stonden op m'n desktop pc anders had ik ze even meegegeven. Heb ze even opgezocht en halverwege de opgegeven link staat er iets over roadsync.

http://www.howardforums.c...?t=1328411&page=252&pp=15

Heb roadsync vandaag aangeschaft voor m'n E71, 29 $ ipv van 49$ is een tijdelijke actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:11:
De links stonden op m'n desktop pc anders had ik ze even meegegeven. Heb ze even opgezocht en halverwege de opgegeven link staat er iets over roadsync.

http://www.howardforums.c...?t=1328411&page=252&pp=15

Heb roadsync vandaag aangeschaft voor m'n E71, 29 $ ipv van 49$ is een tijdelijke actie.
wat maakt Roadsync beter ten opzichte van de exchange sw van Nokia, die werkt perfekt is is gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:29:
[...]

wat maakt Roadsync beter ten opzichte van de exchange sw van Nokia, die werkt perfekt is is gratis?
Deze link maakt een vergelijk tussen beide versie.
http://www.smstextnews.co..._v_datavizs_roadsync.html

Dit was wel met een oudere versie van mail for exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De instellingen en extra mogelijkheden. neem een kijkje op deze website en je weet de plus mogelijkheden tov nokia sync.

http://www.e-series.org/archives/336

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
Sinds vandaag (18.00) de e71, wat een top ding. Als er mensen willen die iets specifieks willen weten, vraag gerust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Ik wil wel weten waar je `m vandaan hebt.....
Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.