Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:32
overigens wel balen, ik had hem 2 dagen geleden al op pricewatch aangemeld, maar vanmiddag was hij daar nog niet in opgenomen :(
daar komen ook altijd wel snel prijzen in te staan e.d.... ff afwachten maar

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Ja idd, daar miste ik hem ook in. Toevallig staat ie wel bij Kieskeurig met een reeks aantal shops:)

http://www.kieskeurig.nl/...CB53FC125746A00449AFB.htm

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

rodian50 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:36:
Ja idd, daar miste ik hem ook in. Toevallig staat ie wel bij Kieskeurig met een reeks aantal shops:)

http://www.kieskeurig.nl/...CB53FC125746A00449AFB.htm
Inclusief 2GB geheugen. Nice!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Denk dat het nog spannend gaat worden,

hij staat nu op
July 03, 2008 07:06 Rotterdam - Netherlands, The Arrived at DHL Facility

dat is het plaatselijke DHL Honk, dus hij is dichtbij

EDIT: Hij is Out for delivery,
Alleen DHL was hier net en die had hem alvast niet bij zich :S.
Maar die zei dat er ook een "kleinere" DHL rijd, dus daar hopen we nu op

@hieronder,
ik had eerst ook geen tracking, maar als je inlogt op je bestel pagina. dan krijg je in de avond een link naar de DHL tracking (wat trouwens wel netjes is van expansys)

[ Voor 49% gewijzigd door Donstil op 03-07-2008 10:14 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 12:35
Order 86PC-0513-3533
Order Geplaatst: 30-6-2008 19:19 London UK Tijd
Hoofd Status: Verstuurd
Uitleg: Alle goederen in deze bestelling zijn verzonden.
Notities:
1-7-2008 Sent email - NL- Bankgegevens
3-7-2008 Sent email - eXpansys - Shipped order

Hoe kreeg jij je DHL tracking code? Want die kan ik nergens vinden... Ik hoop echt dat hij morgen bezorgd wordt... zou wel relaxed zijn zo voor het weekend :D

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebor
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Die komt op dezelfde pagina te staan als de code bekend is. Dat zal vanavond zijn als hij vandaag verstuurd wordt.

Die van mij ligt nu nog in A'dam. Heel benieuwd of het hem vandaag gaat worden. Voel me net een klein kind dat nieuw speelgoed krijgt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:27
Ben benieuwd hoe duur deze wordt icm abbo van vodafone.. Zit nu nog bij hi maar kan over 2 maanden overstappen naar vodafone en ik heb dus 2 mogelijkheden. Of nu genieten van de opvolger van mijn e61 en misschien een paar euro teveel betalen of nog 2 maanden wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trebor schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:19:
Die van mij ligt nu nog in A'dam. Heel benieuwd of het hem vandaag gaat worden. Voel me net een klein kind dat nieuw speelgoed krijgt ;-)
Hier nog iemand :*) Zojuist gezien dat ie vandaag verzonden wordt, joepie, blijf morgen net zo lang thuis als nodig is (heb afspraken, maar die wachten maar eventjes :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb nu een E61i van vodafone, ik had daarvoor een "vrije E61".
Ik neem dus nooit meer een gebrand toestel. Al die vodafone rommel op je phone word je niet vrolijk van.
Dus beter is toestel kopen en dan een sim-only korting pakken. Is in totaal iets duurder maar dit scheelt een hoop frustratie. (bovendien als er nieuw leuk speelgoed uitkomt en je hebt nog simlock kun je je toestel niet verkopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou nou ik heb hem binnen hoor,

godsie dorie wat is hij fet,
Super dun, en lekker klein

in het echt 10x fetter dan op foto's

EDIT: Foto's zijn met Razr V3 had even niets anders, want me e90 is al weg

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/v8q99f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/2ewhab5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/1z65suc.jpg

Ik kan trouwens geen kaartje vinden, zat die verstopt bij jullie :P
Laat maar hij zat al in het toestel

[ Voor 59% gewijzigd door Donstil op 03-07-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Niet online
Zo hij is binnen, even alle gegevens overgezet en spelen maar.
In de doos zaten een aantal dingen die ik niet verwacht had:
2gb micro sd, leren beschermhoes en een polsbandje (ook leer)
Even de foto's wat kleiner maken dan kan ik ze hier plaatsen.
Is al overbodig zie ik nu....

[ Voor 6% gewijzigd door babobo1977 op 03-07-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Hij moet wel heel klein zijn, wil je een "f" ipv een "v" intoetsen op je keyboard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willen jullie geen uitpak foto's meer posten? Want dit gaat mij geld kosten ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
hij staat ook op mijn telefoonboer :)

http://www.smartphoneshop...nokia-e71-grey-steel.html

echt balen dat ik a.s. zaterdag vertrek :(
ga ik waarschijnlijk niet redden om hem voor die tijd te scoren met abbo verlenging....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ooh ik zag het idd,

raar dat de nederlandse shops nog niet kunnen levren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:19
Gefeliciteerd Donstil.....

Hoe is het gewicht ?
En hoe goed werkt het het toetsenbord ?

Morgen maar thuis blijven want hij is verzonden.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

1 vraagje, heeft deze ook zon missed calls flash lichtje zodat je scherm niet aan hoeft te drukken. zit nml op mijn e51 en ik kan er niet meer zonder

deess wordt trouwens wel de opvolger voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig, het kan dus echt, vandaag verzenden en morgen ontvangen!!

Was je track-and-trace nauwkeurig? Ben erg benieuwd wat ik morgen verwachten kan, hoe eerder hoe beter (maar dat zal niemand verbazen).

Verder, werkt lekker? Al email verzonden met het toestel? Hoe is de geluidskwaliteit? Webbrowsing goed te doen? Vertel, vertel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mike-Nikon schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:17:
Gefeliciteerd Donstil.....

Hoe is het gewicht ?
En hoe goed werkt het het toetsenbord ?

Morgen maar thuis blijven want hij is verzonden.... :+
Gewicht is erg goed, voelt erg ligt aan (en zeer solide) maar ik kon dan ook wel uit een E90 en die is erg zwaar,

Toetsenbord klinkt lekker, alleen is voor mij wel weer even wennen omdat die toch wel erg klein is (als je van een e90 komt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Weet iemand een goede webshop die vrij snel is met toestellen en dan vooral het verlengen van het abbo gedeelte? Mijn abbo loopt weer ten einde en ik wil de e71 met verlenging van abbo aanschaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Webshops met verlenging zijn nooit snel,

aangezien ze dan je contract faxen, jij tekenen terug sturen/faxen , hun ontvangen en verwerken
en dan mobiel eens opsturen,

nou athans dat is mijn ervaring
PDA shop doet ook verlengen dacht ik, en dan kan je hem direct mee nemen (mits je daar naartoe gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Jaap-io schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:11:
[...]

althans als ik het goed begrepen heb (en zoals het nu werkt op mijn e61i) maakt nokia maps verbinding met de nokia server en haalt hij het gedeelte van map op waar je op dat moment bent, ook het berekennen van de route vind plaats op de nokia server. het nadeel hiervan is dat het heel erg kostbaar is in het buitenland ;)
en het zou kunnen dat nokia nu of op termijn kosten in rekening brengt voor het gebruik van hun servers/dienst
Je kunt kiezen uit een paar opties: je telefoon kan de kaart van het gebied waar je je bevindt tijdens het rijden ophalen van de Nokia server, en dat kost je inderdaad dataverkeer.
Via Nokia Map Loader op je PC kun je echter op voorhand kaarten op je telefoon installeren (heb zelf met het oog op de vakantie nu Nederland, Duitsland, Denemarken, Zweden en Noorwegen op de geheugenkaart van mijn N95 staan).
De telefoon vraagt of hij een internetverbinding mag starten als je Maps start, maar vaak wordt er hoogstens een paar kb geladen voor een rit van 4 uur (waarschijnlijk om de route te berekenen), soms ook niets.
Wat geld kost, is de licentie voor navigatie waarbij de kaart meedraait in je rijrichting en je aanwijzingen uitgesproken worden (anders heb je geen stem die je vertelt dat je af moet slaan, en de kaart blijft naar het noorden gericht, zoals bij een gewone landkaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Ok, dat is dan duidelijk.
Die licentie, ik heb er naar gezocht, maar kon niets vinden op de nokia site. Zie ik iets over het hoofd?
Wat kost da?
De kaarten installeren via je PC is verder gratis?

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kosten zijn afhankelijk van de duur en het gebied waarbinnen je wil navigeren. De kosten zijn van een paar euro tot over de honderd voor een jaar navigeren over de hele wereld.

http://www.telecomwereld.nl/nokia-maps.htm

Wat ik mij wel afvraag, zijn er ook gratis programma's? Je kunt natuurlijk Google Maps installeren, maar dan heb je geen begeleiding tijdens de rit. Het lijkt mij het gemakkelijkst om de landen waarbinnen je wil navigeren te downloaden en via USB te installeren... al die extra kosten en abonnementsuitbreidingen staan mij tegen. Ik bel al jaren via sim-only abonnementen en al jaren probeert Vodafone mij een duur(der) abonnement aan te praten met minder belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:16:
m
<snip>
Wat ik mij wel afvraag, zijn er ook gratis programma's?
<snip>
Doel je hier op navigatie? Er is natuurlijk nav4all, daar kan je gratis je navigatie software downloaden, het enige dat het je kost is een minuutje dataverkeer om de juiste maps te downloaden per rit en een GPS device.
Check www.nav4all.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Wow, DonStil, volgens mij ben je een van de eerste gelukkige Nederlanders die dit toestel heeft :) Ik wil hem volgende week ook in huis halen, ik wacht nog even op de officiële release in Nederland. Volgens mij is dat volgende week, Weet iemand een precieze datum?
De data die webshops aangeven verschillen sterk van 3 tot 12 juli namelijk

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Niet online
Heel erg handig is de nieuwe telefoonboek functie, in het today screen gewoon gaan typen levert de verschillende namen op van de letters die je intypt!
Nokia maps is even wat lastiger, blijkbaar is mijn toestel (bij expansys gekocht) van engelse origine en krijg ik zodoende een gratis demo voor engeland, niet handig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon is binnen! Kwam vanmorgen om 9.20h aan!!

Nu aan het spelen, encrypten van 2gb duurt wel even, 25minuten bezig, 47% ... Iemand nog vragen over het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
Ja............heel veel vragen.

- Heb je een screensaver met de tijd erin ?
- Toetsen toch niet te klein ?
- Geluid bij bellen hard genoeg ?
- Is de screenprotector die er al op zit goed of is dit maar tijdelijk ?
- In de zon scherm goed afleesbaar ?

Alvast bedankt voor je antwoorden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:08:
Telefoon is binnen! Kwam vanmorgen om 9.20h aan!!
encrypten van 2gb duurt wel even, 25minuten bezig, 47%
Encrypten ?? wat bedoel je hier precies mee.
Mike-Nikon schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:44:
Ja............heel veel vragen.

- Heb je een screensaver met de tijd erin ?
- Toetsen toch niet te klein ?
- Geluid bij bellen hard genoeg ?
- Is de screenprotector die er al op zit goed of is dit maar tijdelijk ?
- In de zon scherm goed afleesbaar ?

Alvast bedankt voor je antwoorden .
Ik zag op internet een Screensaver met een grote digitale klok, maar heb hem op me telefoon nog niet aangezet,

Toetsen zijn voor een gewinterde E90 gebruiker (ik bv) niet teklein en ben er eigenlijk nu al aan gewend, De spatiebalk geeft wel een vreemde klik maargoed dat is mieren neuken

Geluid van bellen is zeker hard genoeg, uitstekend kwa bellen, stuk beter dan mijn e90 die nog wel eens zeer aan me oor deed

De Screenprotector met zilveren randje is eigenlijk als fabrieks bescherming bedoeld, maar ik hem hem laten zitten en zit perfect, en heb het idee dat hij nog heel wat weken zo blijft zitten (was bij de E61 ook zo)
Die af fabriek "protector's" zitten altijd 10x beter als dat je zelf kunt heb ik het idee.

Scherm in de zon is redelijk, Volle zon is nooit lekker lezen, bij geen 1 toestel met kleuren scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menu > Tools > Encryption

Hier kan je zowel je telefoon-geheugen als je geheugenkaart encrypten. Geweldig! Meteen gedaan, kon de batterij ook direct opladen terwijl ik noodgedwongen even wat anders ging doen.

Toetsen (ik had hiervoor een E65) zijn prima te doen, aan de kleine kant, maar goed werkbaar. Waar ik meer aan moest wennen wat het qwerty-toetsenbord maar dit was ook zo gebeurd.

Geluid van het toestel is prima, zelf ben ik niet meer zo van de luide ringtones, maar -indien gewenst- het kan wel.

De screenprotector is niet blijvend, mijn exemplaar begint al los te laten. Zit er over te denken om bij de telecom shop even een vel te halen dat er op geplakt kan worden, kost 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

http://www.belzakelijk.nl...171/Nokia_E71_Grey_Steel/

Leuk prijsje, €329, klinkt onwaarschijnlijk... Ik ga even bellen :)

Edit:
Is prijs ex. btw (A) Sorryy 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door rvd50 op 04-07-2008 13:24 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:50:
Menu > Tools > Encryption

Hier kan je zowel je telefoon-geheugen als je geheugenkaart encrypten. Geweldig! Meteen gedaan,
MAar watmoet ik daarmee dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
July 04, 2008 15:53 Amsterdam - Netherlands, The Delivery attempted; recipient not home

July 04, 2008 15:55 Amsterdam - Netherlands, The Shipment delivered

Hmm, dat ziet er toch wel apart uit :P not home + delivered?

Aan de andere kant klopt het ook weer wel, want ik ben zelf niet thuis, maar mijn huisgenoot heeft het aangenomen... Zou het zo precies zijn?

iig, hij is geleverd, en ik krijg het pakketje morgen in handen 8) :D

[ Voor 4% gewijzigd door Lassie dutch op 04-07-2008 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Lassie dutch schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:10:
July 04, 2008 15:53 Amsterdam - Netherlands, The Delivery attempted; recipient not home

July 04, 2008 15:55 Amsterdam - Netherlands, The Shipment delivered

Hmm, dat ziet er toch wel apart uit :P not home + delivered?

Aan de andere kant klopt het ook weer wel, want ik ben zelf niet thuis, maar mijn huisgenoot heeft het aangenomen... Zou het zo precies zijn?

iig, hij is geleverd, en ik krijg het pakketje morgen in handen 8) :D
mazzelaar :P
nou ik zie het eerste sms-je wel en over 3 weken ga ik er ook 1 scoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hee ik vroeg me nog af trouwens,

me sirocco heeft "glas" over het display, en nu ziet het er bij de E71 best wel het zelfde uit,
heeft deze ook glas over het scherm toevallig ?? (en dus zeer moeilijk te krassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:33:
[...]
MAar watmoet ik daarmee dan ?
De data op je kaart en interne geheugen versleutelen. Ik weet niet hoe jij je telefoon gaat gebruiken (prive of zakelijk), maar ik werk er ook zakelijk mee, klanten zijn nooit zo blij als er kritische info zonder encryptie opgeslagen wordt, nu kan ik dus eindelijk mijn telefoon ook zakelijk gebruiken.
Donstil schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:34:
Hee ik vroeg me nog af trouwens,

me sirocco heeft "glas" over het display, en nu ziet het er bij de E71 best wel het zelfde uit,
heeft deze ook glas over het scherm toevallig ?? (en dus zeer moeilijk te krassen)
Er zal een velletje overheen, dat gaat er de eerste dag vanaf (gaat vanzelf los bij mij). Je krijgt natuurlijk een lederen hoes erbij, dat voorkomt al veel krassen. Zelf ga ik wel op zoek naar een opplakplastic voor over het scherm heen, beetje zuinig zijn kan geen kwaad.
Een crystal casing heb ik in elk geval nog niet gezien maar lijkt mij ook niet heel mooi bij dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:23:
Er zal een velletje overheen, dat gaat er de eerste dag vanaf (gaat vanzelf los bij mij). Je krijgt natuurlijk een lederen hoes erbij, dat voorkomt al veel krassen. Zelf ga ik wel op zoek naar een opplakplastic voor over het scherm heen, beetje zuinig zijn kan geen kwaad.
Een crystal casing heb ik in elk geval nog niet gezien maar lijkt mij ook niet heel mooi bij dit toestel.
Nee ik bedoel geen behuizing/hoesje of iets, want dat vind ik altijd zo vervelend werken,
Het fabrieks hoesje zit er hier trouwens nog gewoon op en laat nog totaal niet los

Maar ik bedoelde het matreaal van het scherm, of dat net zo als bij de Sirocco van glas is ipv plastic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
Is er al wat meer nieuws over de E66? In de thread staat een datum van begin augustus, ik hoop dat het eerder beschikbaar komt!

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

@ DonStil: je hebt nu de E71 alweer een aantal dagen in bezit, wat is je ervaring? Ben ik best benieuwd naar :)

Schijnt trouwens dat de E71 geleverd op 9 juli aan vele (web)winkels...

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaringen zijn ronduit positief, webbrowsen gaat supersnel (hiervoor had ik zowel de HTC3300 als de E65, beide stukken trager, zelfde abonnement), emailen gaat ook lekker gemakkelijk. Qwerty-toetsenbord maakt het natuurlijk ook handig.

Foto's maken is gemakkelijk en er zijn een aantal nieuwe functies aan toegevoegd waardoor je de additionele opties zoals kleurtonen e.d. gemakkelijker bij de hand hebt. Ook is de preview-mode nadat je de foto gemaakt hebt verbeterd.

Naast dit alles is de muziek-kwaliteit ook stukken beter dan mijn voorgaande toestellen. Eerder beweerde winkels dat de zakelijke toestellen geen goede MP3 ondersteuning zouden bieden (geluidskwali op de E65 en HTC zijn belabberd, eerder had ik ook de Nokia 6233 waarbij het uitstekend klonk), maar de E71 is geweldig. Hoofdtelefoon via bluetooth en gewoon genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rodian50 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 00:58:
@ DonStil: je hebt nu de E71 alweer een aantal dagen in bezit, wat is je ervaring? Ben ik best benieuwd naar :)

Schijnt trouwens dat de E71 geleverd op 9 juli aan vele (web)winkels...
dat van 9juli is voor mij nieuw en heb ik nog niet eerder gehoord

Ik schrijf op mobilecowboys en daar komt een deze dagen me E71 review online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Donstil schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:34:
[...]

dat van 9juli is voor mij nieuw en heb ik nog niet eerder gehoord

Ik schrijf op mobilecowboys en daar komt een deze dagen me E71 review online.
Het staat niet vast in ieder geval die datum, maar ik heb ongeveer 10 shops afgebeeld en ongeveer 5 shops gaven deze datum.. We zullen het zien..

@ DonStil/Gaper: Een paar pics met digitale camera zijn altijd welkom he;) _/-\o_

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@rodian50

ik ga vanavond mooie foto's maken voor in me review, ik zal er hier ook wat posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Kan iemand me even uitleggen welke kleuren er nu zijn? Op webshops zie ik alleen maar grijs zwart of zilver wit.. Maar op sommige filmpjes zie ik een helemaal zwarte e61 en die zie ik dan weer nergens in de webshops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
Wit en staalgrijs.

Maar het staalgrijs verandert van kleur zodra het licht er anders opvalt.

Lees me helemaal rot op dit moment.
Zaterdag is mn telefoon niet geleverd dus zal wel maandag worden :(

Edit: DHL kan mijn huis niet vinden.... :(

In een tomtom van 5 tientjes staat mijn straat en hun kunnen hem niet vinden :N

[ Voor 24% gewijzigd door Mike-Nikon op 07-07-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

@ Donstil: We zien ze graag tegemoet ;)

Edit:
Bij Flickr gezocht met Nokia E71, geeft veel resultaten met mooie foto's :)

http://flickr.com/search/?q=Nokia%20E71&w=all&s=int

[ Voor 70% gewijzigd door rvd50 op 06-07-2008 20:37 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Mensen die bij Expansys besteld hebben:

Goede ervaringen met de levering? De manier van betalen vind ik wel erg omslachtig :(

Edit:
Te ongeduldig, dus ook maar besteld :)

[ Voor 15% gewijzigd door rvd50 op 07-07-2008 19:14 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodian50 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:48:

Goede ervaringen met de levering? De manier van betalen vind ik wel erg omslachtig :(

Edit:
Haha, ik had er helemaal geen problemen mee, bestellen, betaald en voila, thuis gebracht.

Er zijn trouwens echt maar 2 kleuren te krijgen, de 'witte' en de 'zwarte'. Hoe je het interpreteerd is allemaal afhankelijk van de manier hoe het licht er op valt, op kantoor lijkt ie zwarter, buiten lijkt ie grijs. Persoonlijk vind ik het een erg mooie kleur (ik heb dus de zwarte genomen), mysterieus, beetje de coffee-look telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:54:
[...]

Haha, ik had er helemaal geen problemen mee, bestellen, betaald en voila, thuis gebracht.

Er zijn trouwens echt maar 2 kleuren te krijgen, de 'witte' en de 'zwarte'. Hoe je het interpreteerd is allemaal afhankelijk van de manier hoe het licht er op valt, op kantoor lijkt ie zwarter, buiten lijkt ie grijs. Persoonlijk vind ik het een erg mooie kleur (ik heb dus de zwarte genomen), mysterieus, beetje de coffee-look telefoon.
zit er ook nederlandse taal op de eu-toestellen van expansys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, zelf heb ik altijd Engels als taal, maar default stond deze op NL ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
rodian50 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:48:

Edit:
Maandagavond besteld + over internet betaald (gewoon overgeschreven). Donderdag alles bevestigd, vrijdag geleverd.

Hierbij maar even een kleine 'review'. E71 sinds zaterdag in bezit. Nog niet echt de tijd gehad om volledig te doorgronden, maar tot nu toe kan ik er eigenlijk alleen maar tevreden over zijn behalve wat betreft GPS.

Ik heb hiervoor de 5500 sport gehad, en wat dat betreft is het echt op alle punten wel vooruitgang. Browsen gaat echt heerlijk snel, hij connect ook in no-time op de WiFi hier (128-bit WEP).

Vandaag naar Rotterdam gegaan (woon zelf in Utrecht maar was dit weekend in Krimpen a/d IJssel bij mn ouders) en ondertussen GPS eens getest. Thuis heb ik geen GPS signaal, zowel binnen als buiten niet. In de bus richting Rotterdam ook bijna niet, in de metro niet (dat is wel weer logisch) en in de binnenstad van Rotterdam pas eindelijk wel. Ik heb vooral gemerkt dat je bij 'Instell. positiebepaling' (Menu > GPS > GPS-ggvns > Opties) beter 'Assisted GPS' en 'Op basis van netwrk' uit kan zetten. Dan vindt hij een stuk sneller signaal (dus eigenlijk alleen 'Geïntegreede GPS' aan).

Ik hoop morgen eens wat Symbian apps erop te kunnen zetten, en hopenlijk ook TomTom draaiend te krijgen. Want bij Nokia Maps moet je dus bij Navigatie altijd data verzenden ? En dat is in het buitenland niet grappig meer natuurlijk... Ik ga donderdag op vakantie naar Frankrijk, dus hopelijk lukt het voor die tijd!

Een fotootje gemaakt tijdens het wachten op de metro:
Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/8916/07072008022xd5.jpg

Wel raar trouwens, heeft er al iemand de gmail app voor symbian gedownload op zn E71? Lukte allemaal prima hoor, en werkt ook goed, maar het icoontje is echt super super klein :S

Het hoesje wat erbij geleverd werd vind ik trouwens echt relaxed. Het beschermd een heel groot gedeelte van de telefoon, en ziet er gewoon strak uit.

Nog een nadeeltje: iSync (Mac OS X) werkt (nog) niet.. telefoon wordt (uiteraard) nog niet herkent alszijnde compatibel :( Ik heb daarom de Overdracht functie (Menu > Instrumenten > Overdracht) eens geprobeerd via BT met mn oude 5500. Helaas loopt dit elke keer halverwege vast. Gelukkig zijn mn contacten wel al gesynced...
Als er verder nog vragen o.i.d. zijn, shoot!

[ Voor 20% gewijzigd door Lassie dutch op 07-07-2008 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lassie dutch schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:57:
[...]

Vandaag naar Rotterdam gegaan (woon zelf in Utrecht maar was dit weekend in Krimpen a/d IJssel bij mn ouders) en ondertussen GPS eens getest. Thuis heb ik geen GPS signaal, zowel binnen als buiten niet. In de bus richting Rotterdam ook bijna niet, in de metro niet (dat is wel weer logisch) en in de binnenstad van Rotterdam pas eindelijk wel. Ik heb vooral gemerkt dat je bij 'Instell. positiebepaling' (Menu > GPS > GPS-ggvns > Opties) beter 'Assisted GPS' en 'Op basis van netwrk' uit kan zetten. Dan vindt hij een stuk sneller signaal (dus eigenlijk alleen 'Geïntegreede GPS' aan).
2 dingen:
- het is logisch dat hij geen fix krijgt als je beweegt, de horizon verandert dan steeds en hij blijft overnieuw beginnen met scannen naar satelieten....
- wat heb je als A-GPS server ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 00:48:
[...]

2 dingen:
- het is logisch dat hij geen fix krijgt als je beweegt, de horizon verandert dan steeds en hij blijft overnieuw beginnen met scannen naar satelieten....
- wat heb je als A-GPS server ingesteld?
Menu > Instell. > Algemeeen > Positiebepaling > Positiebepalingsserver > Serveradres =

h-slp-mnc012.mcc204.pub.3gppnetwork.org

::edit::

Hm, googlend op dat server adres kom ik bij: [Telfort] A-GPS / Assisted GPS waaruit blijkt dat dit adres bij de meeste providers werkt, maar niet bij Telfort... guess what... juist ja. Ik verander het adres nu in 'supl.nokia.com'. Wat overigens wel raar is, is dat ik bij Toegangspunt (zelfde menu als Serveradres) alleen maar Telfort Spot kan invullen, en niet bijv. mijn WiFi :'(

[ Voor 31% gewijzigd door Lassie dutch op 08-07-2008 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Natuurlijk niet, A-GPS kan ook alleen maar via GPRS en/of 3G. Niet via Wifi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Lassie dutch schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:57:
[...]

Maandagavond besteld + over internet betaald (gewoon overgeschreven). Donderdag alles bevestigd, vrijdag geleverd.

Hierbij maar even een kleine 'review'. E71 sinds zaterdag in bezit. Nog niet echt de tijd gehad om volledig te doorgronden, maar tot nu toe kan ik er eigenlijk alleen maar tevreden over zijn behalve wat betreft GPS.

Ik heb hiervoor de 5500 sport gehad, en wat dat betreft is het echt op alle punten wel vooruitgang. Browsen gaat echt heerlijk snel, hij connect ook in no-time op de WiFi hier (128-bit WEP).

Ik hoop morgen eens wat Symbian apps erop te kunnen zetten, en hopenlijk ook TomTom draaiend te krijgen. Want bij Nokia Maps moet je dus bij Navigatie altijd data verzenden ? En dat is in het buitenland niet grappig meer natuurlijk... Ik ga donderdag op vakantie naar Frankrijk, dus hopelijk lukt het voor die tijd!

Een fotootje gemaakt tijdens het wachten op de metro:
[afbeelding]

Wel raar trouwens, heeft er al iemand de gmail app voor symbian gedownload op zn E71? Lukte allemaal prima hoor, en werkt ook goed, maar het icoontje is echt super super klein :S

Het hoesje wat erbij geleverd werd vind ik trouwens echt relaxed. Het beschermd een heel groot gedeelte van de telefoon, en ziet er gewoon strak uit.

Nog een nadeeltje: iSync (Mac OS X) werkt (nog) niet.. telefoon wordt (uiteraard) nog niet herkent alszijnde compatibel :( Ik heb daarom de Overdracht functie (Menu > Instrumenten > Overdracht) eens geprobeerd via BT met mn oude 5500. Helaas loopt dit elke keer halverwege vast. Gelukkig zijn mn contacten wel al gesynced...
Als er verder nog vragen o.i.d. zijn, shoot!
Als je TomTom wil draaien:

Tutorial

Let er wel op (dat staat niet in dat topic):

-Dat zowel je geheugenkaart alsmede je phone memory geformatteerd is voordat je het erop zet. Anders krijgt GPSd geen fix, en dus ook TomTom niet.

Ik kan niet garanderen dat het werkt, maar ik denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
W00fer schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:41:
Natuurlijk niet, A-GPS kan ook alleen maar via GPRS en/of 3G. Niet via Wifi !
Ok, duidelijk!
W00fer schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:45:
[...]

Tutorial

-Dat zowel je geheugenkaart alsmede je phone memory geformatteerd is voordat je het erop zet. Anders krijgt GPSd geen fix, en dus ook TomTom niet.

So far so good... als je problemen hebt met de certificaatcontrole gewoon op je telefoon de certificaatcontrole uitschakelen (Menu > Installaties > Toep.beh. > Opties > Instellingen > Software-installatie > Alles)

[ Voor 13% gewijzigd door Lassie dutch op 08-07-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXisTa
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dit lijkt mij zo'n geweldig toestel, ik had de E65 en vond deze al geweldig (behalve de snel/traagheid).
Heeft niemand een idee wanneer hij uit komt, de Nokia Supportdesk geeft aan dat de telefoon op dit moment alleen uit is in Frankrijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

Expansys heeft er weer 40+ op voorraad. Zojuist eentje besteld en we zien wel :)

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 12-09 18:27
ik ben benieuwd wanneer de e66 komt, aangezien ik niet veel geef om een qwerty toetsenbordje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
mph_rbi schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:52:
Expansys heeft er weer 40+ op voorraad. Zojuist eentje besteld en we zien wel :)
Is het de NL versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

Ja. Standaard wordt op de EU versie minimaal NL, EN en DE geleverd (naast anderen die ik niet meer weet :))

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
W00fer schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:45:
[...]

Tutorial

Helaas, na het geheugen geformatteerd te hebben, de applicaties geïnstalleerd en GPSd gestart, kan ik zo vaak TomTom starten als ik wil.. maar er gebeurt gewoon niks. GPSd lijkt te werken, krijgt een signaal en geeft leuke getalletjes enzo, maar TomTom wil gewoon niet opstarten :(

Als iemand het al wel voor elkaar heeft, ik hoor het graag!

Voor de rest niets dan lof voor deze telefoon.. nu afgelopen dagen hevig gebruikt, batterij vliegt wel omlaag maar ik zit ook constant te zoeken naar WiFi, luister wat muziek, installeer verscheiden programmaatjes etc.

Morgen dan maar mét E71, maar zonder TomTom op vakantie :'( Ach ja, je kan niet alles hebben he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

@ Lassie Dutch: BIj mijn oude N95 werkte het perfect, als ik hem vandeweek binnen krijg zal ik even voor je kijken. Tenzij iemand me voor is :)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Je MOET de TomTom 6.020 hebben. Niet een andere. Meer kan ik hier niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Review op mobilecowboys.nl

met een paar mooie foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

en YES, hij is binnen.. Eerste indruk: Wow, kleiner, steviger, lichter..

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
eindelijk binnen....prachtig en véél sneller dan e61i

Heb denk ik juiste Tomtom versie geladen en die andere bestandjes en ik krijg fix via dat afzonderlijke progje maar Tomtom wil niet opstarten...al tal van keren geklikt maar niks

iemand tomtom al werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Zou het ook niet werken met Wayfinder ofzo ? Anders kun je J2MEmaps uitproberen, die heeft ook JSR-179, oftewel interne gps support.

[ Voor 50% gewijzigd door W00fer op 09-07-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Het is 9 juli...

En nog geen enkele andere webshop heeft um :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:43
En ook hier binnen! Ziet er top uit, toetsen werken erg prettig ondanks kleine formaat. Verder is vooral de snelheid van het toestel een grote vooruitgang vergeleken met mijn oude toestel (E61i).

Fijne functionaliteit is ook het direct vinden van contactpersonen, direct uit het beginscherm.

Top telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de E71 niet met Apple synced, heeft iemand dan suggesties hoe afspraken & contacten op de e71 te krijgen?

of zal ik toch nog even wachten op de BB Bold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Interessante vraag met de synchronisatie met een Apple, sta ook op het punt om een MacBook aan te schaffen. Ik ga sowieso VMWare Fusion draaien, dan zou het toch geen probleem moeten zijn? Maar het liefst zou ik hem ook werkende zien met Mac OS :)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Laatst online: 22:53
Nokia's symbian toestellen syncen doorgaans uitstekend met macs dus ik zie geen groot probleem. Geef Nokia gewoon even de tijd voor een iSync plugin, kan nooit erg lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
misschien domme vraag maar hoe kan je met dit toestel copy/paste doen
Met E61i wast dit Ctrl+c en Ctrl+v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
MrProper schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 07:46:
misschien domme vraag maar hoe kan je met dit toestel copy/paste doen
Met E61i wast dit Ctrl+c en Ctrl+v
Nu is het iets moeilijker geworden.. Je moet eerst fn indrukken, en tegelijkertijd ctrl en c of v.. Dat komt omdat de ctrl op de fn positie is geplaatst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kosten van ontvangen emails via E71:

Weet iemand hoe het zit met als je iedere keer je emails leest op je mobiel.
Bij de twee gmail accounts die ik heb..krijg ik aardig wat mails binnen. Hoe werkt het dan met de 71. Maakt hij automatisch contact om het uur en download je mailtjes? kost dat dan veel data, of alleen als je ze open maakt.

En als conclusie is het mogelijk zonder mobiel-internet-abbo van 9,95 gebruik te maken van deze service + een beetje internetten of wordt het dan te prijzig..

Hoor het graag van iemand, zodat mijn keuze makkelijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
thecompany schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:32:
[...]

Nu is het iets moeilijker geworden.. Je moet eerst fn indrukken, en tegelijkertijd ctrl en c of v.. Dat komt omdat de ctrl op de fn positie is geplaatst..
thx dit werkt idd
wel onhandig tov mijn e61i

je kan ook tekst selecteren via pijltje omhoog toets en dan met de D-pad tekst selecteren en dan zie je optie kopiëren staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25

Tazzios

..

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:23:
Kosten van ontvangen emails via E71:

Weet iemand hoe het zit met als je iedere keer je emails leest op je mobiel.
Bij de twee gmail accounts die ik heb..krijg ik aardig wat mails binnen. Hoe werkt het dan met de 71. Maakt hij automatisch contact om het uur en download je mailtjes? kost dat dan veel data, of alleen als je ze open maakt.

En als conclusie is het mogelijk zonder mobiel-internet-abbo van 9,95 gebruik te maken van deze service + een beetje internetten of wordt het dan te prijzig..

Hoor het graag van iemand, zodat mijn keuze makkelijker wordt.
je kan zelf instellen hoevaak hij moet ophalen.

of het kostbaar wordt ligt aan je provider tmobile rekend max 2,50 per dag(das ok de prijs per MB), ik doe nu ook al 2jaar zonder data`s abbo en wat ik gebruik is msn widset en af en toe is mail ophalen.
wat bij jou voordeliger is kom je vanzelf achter. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Krijg morgen mijn Nokia E71 binnen als het goed is.

Vandaag alvast een Philips convertertje gekocht van 2,5 mm > 3.5 mm
Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/SH/SHH1111_00_webImage370.jpg

Nu zie ik op de Nokia-site dat de HS-47 headset erbij geleverd wordt, komt dan ook dat kleine plugje erbij?
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/MEDIA_BANK_100/R6Accessories/H/HS-47___AD-53/hs-47_ad-53_312x312.jpg

Alhoewel ik geen voorstander ben van dat plugje, komt soms onbewust te veel druk op en sloopt je hele poot, nare ervaringen mee. Morgen zal ik mijn bevindingen van de E71 posten en de headset(als ik hem openmaak:P)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd bij wat voor abo je dit toestel gaat krijgen en wanneer hij echt komt te liggen in winkels als de belcompany. Iemand daar al informatie over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

Argh! Ze hebben Access Point Groups eruit gesloopt! Oftewel, je kunt niet meer een group maken van al je WLAN's en GPRS/3G toegangspunten om netjes te roamen. Een andere oplossing heb ik ook nog niet gevonden, dus dit is echt balen.

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-08 10:38

Chielos

Inno Mini Cooper

Typhone.nl heeft hem nu met abbo. Volgens mij iets van 28 euro abbo voor 2 jaar en dan kost het toestel nog 20 euri. Net ff nagevraagd bij mijn huidige provider, maar ik mag nog niet verlengen, dus das mooi klote.

Of een nieuw toestel en dan over 1 jaar maar een nieuwe sim-only. Of ik wacht een half jaar en ik neem dan een verlenging.

Keuzes keuzes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Chielos schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:05:
Typhone.nl heeft hem nu met abbo. Volgens mij iets van 28 euro abbo voor 2 jaar en dan kost het toestel nog 20 euri. Net ff nagevraagd bij mijn huidige provider, maar ik mag nog niet verlengen, dus das mooi klote.

Of een nieuw toestel en dan over 1 jaar maar een nieuwe sim-only. Of ik wacht een half jaar en ik neem dan een verlenging.

Keuzes keuzes..
Ik wil kpn verlengen voor 1 jaar en maximaal 35 euro betalen(inclusief internetbundel).. Dan kom ik dus op 22,50 + 10 euro internet abbo en dan moet ik nog 209! euro bijbetalen.. Dan betaal ik dus 600 euro in totaal.. Vind ik teveel, gsmweb is veel goedkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
Iemand al de melding gekregen........... Geheugenkaart in gebruik.............
Dit krijg ik namelijk te zien als ik op mijn geheugenkaart wil kijken.

Foto's worden dan ook niet meer opgeslagen......Vreemd
Heb wel via nokia maps wat kaarten op de kaart gezet maar dat zal er dan toch niet voor zorgen dat de geheugenkaart constant bezet is ?

Wie heeft er een goed alternatief voor nokia maps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@mike-nikon

ik heb dit probleem ook al een keer gehad, maar een keer rebooten (nu pas 1x gedaan sinds ik hem heb haha) was voldoende,

ook heb ik een keer gehad dat me camera Zwart was, en dan aangeeft "camera in gebruik" (deze 2 probleempjes waren de reden dat ik hem 1x opnieuw heb gestart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
Bij mij is het als ik de E71 aansluit op mijn pc.
Telefoon staat dan ingesteld als massaopslag.

Via pc suite heb ik geen problemen daarmee.

Verders is het een vet toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 15:46
Mike-Nikon schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:29:
Bij mij is het als ik de E71 aansluit op mijn pc.
Telefoon staat dan ingesteld als massaopslag.
Als je je geheugenkaart als berichtenopslag gebruikt krijg je deze melding. (dus voor mail en sms)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
mph_rbi schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:53:
Argh! Ze hebben Access Point Groups eruit gesloopt! Oftewel, je kunt niet meer een group maken van al je WLAN's en GPRS/3G toegangspunten om netjes te roamen. Een andere oplossing heb ik ook nog niet gevonden, dus dit is echt balen.
Psiloc Connect kan dit ook. Gebruik ik ook op mijn N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
mph_rbi schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:53:
Ik snap het nog niet helemaa... Wat kun je hier precies mee? Controleert het toestel dan automatisch de beste verbinding in de groep oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
Vandaag Garmin draaiend gekregen op mijn E71.
Verdorie dat ziet er netjes uit.

Werkt beter dan nokia maps........
Kan ondertussen de smsjes die ik een paar dagen geleden heb ontvangen niet meer openen.
Herkent iemand dat probleem ?

Iemand al mooie thema's gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een leuke website maybe http://www.e71fanatics.com/

Vodafone zelf kan hem nog niet aanbieden kreeg ik vandaag via de mail beantwoord.
Maarja maybe in de belcompany winkel wel, met vodafone verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:37:
...
Maarja maybe in de belcompany winkel wel, met vodafone verlenging
Belcompany Hoorn vandaag: "E71....die Samsung?" 8)7

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:34:
[...]
Belcompany Hoorn vandaag: "E71....die Samsung?" 8)7
wat bedoel je met die samsung? gaat hier toch over de nokia e71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 11:57:
wat bedoel je met die samsung? gaat hier toch over de nokia e71
Heb je ook de aanhalingstekens en de smiley gezien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahaha oke ik snap hem denk al, hahaha was net uit bed, dus nog niet zo scherp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 12:17:
hahahaha oke ik snap hem denk al, hahaha was net uit bed, dus nog niet zo scherp
;)

Daarnaast wist hij me ook te vertellen dat ze de E71 (en E66) niet in het assortiment zouden krijgen omdat hij niet in het systeem stond..... :')

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou minder zijn!!
maar ze konden van de htc diamond pro ook niks vinden in hun systeem een aantal weken, hij wist zelfs helemaal niets over een pro versie van de diamond, maar nu staat de diamond pro ook op de website van belcompany.

Dus zegt niet altijd iets als hij niet in het systeem staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Iemand al TomTom of Sygic weten te installeren?

Het lukt mij maar niet, geeft steeds een fout aan terwijl ik het volgens de handleiding doe...

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De lokale belcompany hier verwacht hem te kunnen leveren met 2a3 weken (sinds afgelopen dinsdag)

prijs was nog niet bekend, maar aangezien hij online rond de 400 kost, verwacht ik (en meneer belcompany ook) dat hij 469a489 gaat kosten

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.