Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvandijk646
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-09 18:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Wat ik me eigenlijk afvraag, gaat niemand een touchscreen missen op de E71?

Ik heb nu namelijk een P1i, en gebruik het touchscreen vaak bij browsen. Als opvolger van m'n P1i kijk ik ook naar de E71, maar ik vraag me af of niemand een touchscreen 'mist'?

Vooral bij het gebruik van Maps of TomTom lijkt me dat 'lastig', met Touchscreen kun je binnen 2 klikken zien wat de gedetailleerde status informatie is van je GPS, zonder moet je dan weer door menu's worstelen.

Als ik zo af en toe naar de iPhone kijk, dan gaat browsen daar hartstikke simpel met het multi-touch scherm. Maar van de andere kant ben ik me er ook van bewust dat snelle tekst invoer (á la mail / IM) op een touchscreen blindelings vrijwel onmogelijk is. Of in ieder geval onmogelijk lijkt omdat je geen échte feedback krijgt, itt een fysiek toetsenbord.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:32
F-Tim schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 07:46:
Wat ik me eigenlijk afvraag, gaat niemand een touchscreen missen op de E71?

Ik heb nu namelijk een P1i, en gebruik het touchscreen vaak bij browsen. Als opvolger van m'n P1i kijk ik ook naar de E71, maar ik vraag me af of niemand een touchscreen 'mist'?

Vooral bij het gebruik van Maps of TomTom lijkt me dat 'lastig', met Touchscreen kun je binnen 2 klikken zien wat de gedetailleerde status informatie is van je GPS, zonder moet je dan weer door menu's worstelen.

Als ik zo af en toe naar de iPhone kijk, dan gaat browsen daar hartstikke simpel met het multi-touch scherm. Maar van de andere kant ben ik me er ook van bewust dat snelle tekst invoer (á la mail / IM) op een touchscreen blindelings vrijwel onmogelijk is. Of in ieder geval onmogelijk lijkt omdat je geen échte feedback krijgt, itt een fysiek toetsenbord.
Ik heb lang geleden een tijdje een htc device gehad met touch screen en ik moet je zeggen dat ik het geen moment gemist heb. Maar dat was in de tijd dat touchscreen met je vingers bedienen not done was, dus alles ging met een pointer. Het grote voordeel wat ik heb ondervonden was dat de interface van de e61 (toen de opvolger voor die htc) was gemaakt op bediening met het keypad. Er was zeg maar wat meer nagedacht over de interaction. Nu is dat met touch flo en de iphone wel stukken beter gewroden geloof ik, maar daar heb ik geen ervaring mee.

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Touchscreen mis je niet op een E71 (of E61i of E90 of welke Symbian nokia dan ook)

De interface is zo gemaakt dat het goed werkt met een 4punts toets, zit totaal geen meerwaarde aan (zoizo niet in mijn ogen, behalve bij de iphone omdat die knoppen mist)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Ik heb even een E61i te leen gehad voor een paar dagen en gebruikte tegelijkertijd ook mijn MDA Vario. Moet zeggen dat de interface goed aansluit op de 4punts toets en miste het touchscreen totaal niet. Zal vanavond eens voor de gein paar telecomzaken binnenlopen en vragen of ze al iets van de E71 af weten (prijs, datum van verkoop e.d) :P

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
rodian50 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:07:
Ik heb even een E61i te leen gehad voor een paar dagen en gebruikte tegelijkertijd ook mijn MDA Vario. Moet zeggen dat de interface goed aansluit op de 4punts toets en miste het touchscreen totaal niet. Zal vanavond eens voor de gein paar telecomzaken binnenlopen en vragen of ze al iets van de E71 af weten (prijs, datum van verkoop e.d) :P
ben heel benieuwd naar de uitkomst!
op internet zie ik hem vooralsnog nergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja ben ik ook wel benieuwd naar,

zodra hij een beetje betrouwbaar ergens te bestellen is (pdashop ofz) dan wil ik hem wel gelijk bestellen,
zodat ik hem zo snel mogelijk heb,

Als de review E71's in het chrome lijken op de Chrome pers foto's dan ga ik voor die denk ik,

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 19-06-2008 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
rodian50 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:07:
Tjah dat is een beetje zinloos... Mensen komen altijd langs op de dag dat een toestel is gelanceerd en gaan dan open vragen wanneer die uitkomt. Tjah, ik weet nooit wat ik dan moet zeggen. Nokia Nederland weet die dag of week niet eens van het toestel af en het Nederlandse persbericht is amper uit. Dan ga je toch niet van een "simpele verkoper" verwachten dat hij t gelijk weet :? Het is maar net wanneer Nokia het weet, die moet weer de telco's op de hoogte stellen en die weer hun personeel..

Dat gaat echt niet in drie dagen hoor :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-07 08:49
Donstil schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:03:
Die chrome op de persfoto's is wel erg gaaf,

maar die "witte" van een paar dagen terug is echt enorm lelijk en lijkt meer op een zwarte met een wit toetsenbord.

Iemand al ergens foto's van de "chrome" gezien ?
want ik zie overal filmpjes en foto's van de presentatie en dat is allenmaal zwart
Ik heb het geluk gehad een E71 even uit te kunnen proberen, en wat op de foto's zwart lijkt is in werkelijkheid een stuk minder donker, neigt eerder naar donker grijs kan ik me herinneren...

Edit: Op de foto van Mobilecowboys kun je inderdaad beter zien dat het meer grijs is dan zwart. Die foto doet meer recht aan de werkelijkheid dan de persfoto's.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/1211545066Nokia-E71-2305.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door MJFM op 20-06-2008 00:10 ]

'You know me...I'll manage!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bij Engadget hebben ze de E71 gereviewd. Het ziet er allemaal weer goed uit. Wel benadrukken ze dat het geen multi-media apparaat is. In de comments staat een link naar een andere review waar ze juist de multi-media features bespreken. Hierin staan ook foto's en een filmpje die met de E71 gemaakt zijn. Filmpje ziet er goed uit, de foto's duidelijk minder. Kleur is ver te zoeken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/06/e71-e66-hands-000.jpg

Die witte/chrome versie ziet er anders dan op de Nokia site zelf. Alhoewel ik de chrome versie een stuk mooier vind, hoop ik dat dat definitieve versie word.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vind de Persfoto's van de chrome (pc tekeningen) een stuk mooier dan de echte eigenlijk)

Doet me heel erg denken aan de Sirocco chrome die ik gehad heb, die had ook een bruin/zwart achtige laag rond het scherm.
Dat zag er op foto's niet zo mooi uit, maar in het echt weer wel

Mm lastig voor een pre-order straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

http://www.expansys.nl/p.aspx?i=169193

Hij staat al op deze site, voor een respectabele €384,95..

Bij typhone.nl staat ie ook tussen de verwachte toestellen en daar wordt er gesproken over White Steel, de wit/chrome versie.

[ Voor 39% gewijzigd door rvd50 op 20-06-2008 14:42 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
eind juli is wel lekker snel,

heb alleen helemaal geen ervaring met Expansys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

ja, een maandje nog ongeveer. Aangezien mijn Vario nu erg brak is, gaat die maand lang duren ;) Heb echt behoefte aan een nieuwe telefoon..

Trouwens, knoop geen touw vast aan die releasedatum van Expansys, daar willen zij nog wel eens mee smokkelen als marketingtruuk..

Zie nu ook dat ie een LED-indicator light heeft, zodra je nieuwe sms, mms of email hebt... Klein maar fijne functie:)

[ Voor 18% gewijzigd door rvd50 op 20-06-2008 21:34 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja ik las dat al vaker over Expansys idd

Maar ook 2call heeft het over Eind Juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voor de mensen die graag wat duidelijkere foto's willen zien van de E71 chrome.
kwam ik dit tegen op ngadget

Hier zie je duidelijk dat de chrome toch kwa behuizing lichter is als op de eerder gelekte foto's
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/06/e71-review-012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/06/e71-review-003.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/06/e71-review-014.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/06/e71-review-005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/06/e71-review-015.jpg

Rest na de klik

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 21-06-2008 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Mooi toestel die E71 in Chroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 20:25:
eind juli is wel lekker snel,

heb alleen helemaal geen ervaring met Expansys.
bestellen en leveren bij expansys gaat prima, goeie ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Een goede review met mooie foto's van de zwarte versie:
http://my-symbian.com/s60v3/review_nokia_e71.php

E61i > E71:
Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutsymbian.com/reviews/images/e71/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutsymbian.com/reviews/images/e71/2.jpg

Geen millimeterwerk, afmetingen verschillen echt aanzienlijk.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46
Heb hem net bij Expansys besteld voor € 400,30 nog een maandje geduld :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een smartphone die qua looks mee kan met de iPhone. Lekker! Hopelijk is de batterijduur goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Die is uitstekend. Zelfde batterij als in de Nokia E90 (BP-4L). 1500 mAH tot je beschikking.

1,5 vol met alles werken (3G aan, hele dag wifi'en en spelletjes spelen (Quake op Symbian S60 _/-\o_ ) moet prima te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De accu van de E90 is super,

ik gebruik 3g nog niet zo heel veel, maar ik WIFI erg veel, en dan houd de accu het makkelijk vol met mailen/sms/bellen.

dus dat zit wel goed,

Ik heb een E61 gehad en die vond ik super, die heb ik toen ingewisseld voor een E90
maar me vriendin heeft een E61i en als ik daar nu me type merk ik dat dit niet meer lekker werkt. (te klein)

En nu zie ik dat die E71 toch een goed stuk kleiner is, en daar schrik ik eigenlijk een beetje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De accu van de E90 goed? Ik lees juist in reviews dat je de telefoon elke dag aan de lader mag gooien. Onder goed versta ik een week zonder netstroom :) Bij gemiddeld gebruik uiteraard. Standaard WiFi/Bluetooth etc. uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Jammer dat ik nog 1,5 jaar aan mijn huidige abo vastzit, want anders wist ik het wel. Die E71 is echt geweldig. Scheelt wel weer dat tegen de tijd ik er 1 kan halen de meeste bugs er wel uit zijn. En de prijs zal dan ook wel behoorlijk gedaald zijn.

Nokia is en blijft toch nummer 1 wat telefoons betreft. Hoop merken die wel een goede poging doen, maar toch net niet dat brengen wat Nokia wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:55:
De accu van de E90 goed? Ik lees juist in reviews dat je de telefoon elke dag aan de lader mag gooien. Onder goed versta ik een week zonder netstroom :) Bij gemiddeld gebruik uiteraard. Standaard WiFi/Bluetooth etc. uit.
Maar moet je je nou voorstellen dat je de accu van de E90 in een toestel stopt dat maar een kwart van de stroom gebruikt die de E90 nodig heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Ja idd, naar mijn mening zal de E71 een stuk minder verbruiken dan de E90. Wel lekker hoor zo'n grote accu-capaciteit.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:55:
Een week zonder netstroom is natuurlijk nooit haalbaar bij een e90 achtige mobiel, dat lijkt me logisch.
Dan moet je naar de motorola F3 gaan haha.

Voor een alles kunner als de E90 gaat de accu toch wel degelijk goed mee,
Elke 2dagen aan de lader, en dan overdag Wifi/3g/gps en veel gebruik is toch echt wel goed te noemen

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 24-06-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

weer een nieuwe telecomwinkel die hem in het assortiment heeft toegevoegd.

http://www.belzaak.nl/pre...171/Nokia_E71_Grey_Steel/ voor een prijs van €392,- Dus de prijzen op internet zullen naar mijn mening tussen de 370 en 410 gaan schommelen.

Weet iemand de officiële launchdatum, kan het nergens vinden?! Of is het nog niet bekend...

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46
rodian50 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 23:57:
Weet iemand de officiële launchdatum, kan het nergens vinden?! Of is het nog niet bekend...
Bij de Nokia E90 had ik hem eerder dan dat ie op de Nokia website stond ;)

Altijd maar de vraag, ik ging een Media Markt in vorig jaar en ze hadden er een paar op voorraad (de E90 dan he) en eerder was dat ook met de N95 dus met een beetje geluk ook met de E71 :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
De Nokia E66 wordt verwacht op 04-08-2008.

Dit antwoord kreeg ik op een mailtje dat ik had verstuurd naar GSMWEB. Dus ik ga uit van deze datum qua levering! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Hmm, dat is wat later dan verwacht. Ik ga ff Nokia proberen te bereiken, kijken of die wat loslaten :)

Edit:
Contact gehad met Nokia Store Den Haag: ze hebben geen verdere informatie over E71, hij staat nog niet in het systeem en het zal nog wel minstens een maand duren werd mij verteld.
Bij Belzaak hetzelfde verhaal.

Ik ga er gewoon vanuit dat het eind juli/begin augustus wordt. Opzich niet zo'n probleem ik ben de 26ste toch 2 weken op vakantie, als ie maar niet uitverkocht is als ik terugkom! 8)7

[ Voor 75% gewijzigd door rvd50 op 25-06-2008 16:19 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hee zou het nou kloppen

expansys heeft de Black op de site, en staat bij

" voorraad bij leverancier"
levertijd 7dagen

Ik twijfel alleen of ik me e90 wegdoe als ik een E71 aanschaf
(ging van een 9500 naar een E61 en heb nooit spijt gehad)

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 28-06-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Ik zie het Donstil, lijkt me geweldig als ie al met 7 dagen geleverd kan worden. Op andere sites is nog verder niets veranderd, zal spoedig wijzigen naar mijn idee.

De White Steel versie zou op voorraad komen de 18de juli, volgens Expansys

Wat ik trouwens wel raar vind, is dat de Nokia N96 wel op de Nederlandse Nokia site staat en later verwacht wordt dan de E71, welke nog niet op de NL site staat.
Bij de Europese Site van Nokia staat de E71 er 'normaal' tussen en en bij de N96 Coming Soon.

Zal straks weer wat winkels bellen voor verdere informatie :)

[ Voor 40% gewijzigd door rvd50 op 28-06-2008 13:20 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
ik was vandaag even bij media markt en daar vertelde ze mij dat het nog wel een maandje kon duren en de advies verkoopprijs in hun systeem (waar hij dus al wel in stond!) stond op 449,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De nokia site zegt helaas niets, heb het al vaker gehad dat ik een mobiel al had die nog als " comming soon" of zelfs nog helemaal niet op de site stond,

Iemand nog intresse in een E90 :P
die doe ik toch maar weg, kost het wat minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Ik zag je E90 bij V&A, mooie prijs en je gaat hem zeker kwijtraken. Is de E90 toch te groot voor je en daarom de overstap naar de E71?

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
nou ik heb altijd comunicators gehad,
en ook de E61 helemaal op gebruikt.

De E90 is zeker niet te groot voor me, ik gebruik hem nu sinds eind oktober en heb er nog steeds veel plezier van,
maar heb toen de e61 kwam me 9500 verkocht en de e61 gaan gebruiken en daar nooit spijt van gehad, en toen de E90 uit kwam wou ik graag wat anders en een E61i ipv een E61 leek me toen te weinig vooruit gang.

En nu de E71 eindelijk uit is kan ik dus weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodian50 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:59:
Ik zie het Donstil, lijkt me geweldig als ie al met 7 dagen geleverd kan worden. Op andere sites is nog verder niets veranderd, zal spoedig wijzigen naar mijn idee.

De White Steel versie zou op voorraad komen de 18de juli, volgens Expansys

Wat ik trouwens wel raar vind, is dat de Nokia N96 wel op de Nederlandse Nokia site staat en later verwacht wordt dan de E71, welke nog niet op de NL site staat.
Bij de Europese Site van Nokia staat de E71 er 'normaal' tussen en en bij de N96 Coming Soon.

Zal straks weer wat winkels bellen voor verdere informatie :)
Rodian, had je nog contact gehad met de ppl van Expansys? Ben benieuwd wat ze zeggen, of het de echte levertijd is of dat het een lokkertje is om te bestellen en men vervolgens nog gewoon 4weken 'backorder' heeft ...

Ik heb ze wel een email gestuurd, maar zaterdag +na-sluitings-tijd = lang wachten vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ben ook wel bang dat dit een lokkertje is,

als ik rond kijk op internet dan zie ik dat ding nog nergens in de shops staan,
en Expansys zou hem ineens al kunnen leveren vanuit een groothandel

maargoed ik zie het wel, heb hem net besteld
toch maar een zwarte

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 28-06-2008 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Nee geen contact gehad nog. Kwam iets anders tussen. Ik zal proberen maandag weer even te bellen... Misschien een stomme vraag, maar zou ik ook gewoon de importeur kunnen bellen van Nokia voor informatie? Of is dat niet toegankelijk voor particulieren?

[ Voor 10% gewijzigd door rvd50 op 29-06-2008 14:05 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
er is toch niet 1 importeur van nokia ?

gaat toch via groothandels enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik denk dat er boven die groothandels nog een centraal punt in Nederland is, waar de telefoons binnen komen. Kan zijn dat ik er totaal naast zit, want heb er echt 0 verstand van. Ik ga wel even zoeken, google is your best friend ;)

Ben benieuwd of andere sites morgen hun site aanpassen...

Via Expansys nog een goede review gevonden met veel foto's(wel in het Frans, zelf even translaten naar engels of nederlands via translate.google.com ;) )

Edit: moet ik wel de link erbij zetten 8)7
http://www.mobinaute.com/...vier-3g-gps-wifi-s60.html

Wordt netjes geleverd qua inhoud aan de foto's te zien :)
Mooie lederen hoes ook :) Netjes van Nokia:

Afbeeldingslocatie: http://img.clubic.com/photo/01376466.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door rvd50 op 29-06-2008 20:20 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou ik denk dat dat eerder op benelux gebied geregeld wordt.

anders zou het best omslachtig zijn,

Hoop dat Expansys die 6dagen kan waarmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Gaat idd via groothandel. Ligt eraan, er zijn er 4 in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou ben benieuwd of expansys zijn belofte waar kan maken, en dat ik deze week dus met een E71 kan expirimenteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Ik hoop ook dat ik binnen 2 weken kan patsen met mijn E71 :D
Ik denk dat Expansys anders met de beschikbaarheid van producten omgaat, omdat zij internationaal opereren. Of het blijft gewoon een goede maar vieze marketingtruc.

Gelijk ook een 4 gig kaartje erbij bestellen en ook een cradletje als die uitkomt.

Is de software voor de E-series anders dan die voor de N-series? Heb nog alle software van mijn N95 8gb erop staan..

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rodian heb je hem ook bij expansys besteld ?

Ze zijn idd best groot als ik het internet moet geloven, mogelijk dat ze daarom hem zo snel kunnen leveren.
Kan me ook voorstellen dat er niet zo een grote run op is, bij de E90 was dat toen wel zo, maar de E71 leeft toch wat minder onder de freaks .

Ik heb een 6gb kaartje uit me E90 en die doe ik in me E71, dat is ruimte zat
ik gebruik dat alleen voor de Europa map (die ik eigenlijk nooit gebruik) verder fotografeer ik nooit met me mobiel, laat staan filmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht er morgen een positieve reactie per telefoon gemeld worden in dit topic .. dan bestel ik ook meteen bij onze vrienden (lezen jullie mee??) van Expansys!

Volgens de verschillende reviews kunnen ook de nieuwe modellen SD kaarten er in (SDHC), dan heb je al voor bijna 30 EUR een 8GB kaartje (aldus pricewatch). Lijkt me ook geen moeite om dat er meteen in te stoppen.

Er is wel een leverbare 'holder', staat ook op de details pagina:
http://europe.nokia.com/A41146123

Package is best compleet (als deze het ook voor NL gaat worden):
** Sales package contents
* Nokia E71
* Nokia Battery (BP-4L)
* Nokia Charger (AC-5)
* Nokia Connectivity Cable (CA-101)
* Nokia Headset (HS-47)
* Nokia Eseries Lanyard
* Nokia Eseries Pouch
* User Guide, Quick Start Guide and other documention
* 2GM microSD depending on market/channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:19
En wat wordt jullie keuze ?
De E71 of de E66 ?

Ik twijfel nog omdat het scherm van de E71 klein lijkt.

Ben benieuwd of hij bij Expansys echt binnen 8 dagen op je deurmat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 21:57:
Mocht er morgen een positieve reactie per telefoon gemeld worden in dit topic .. dan bestel ik ook meteen bij onze vrienden (lezen jullie mee??) van Expansys!

Volgens de verschillende reviews kunnen ook de nieuwe modellen SD kaarten er in (SDHC), dan heb je al voor bijna 30 EUR een 8GB kaartje (aldus pricewatch). Lijkt me ook geen moeite om dat er meteen in te stoppen.

Package is best compleet (als deze het ook voor NL gaat worden):

[...]
ooh ben wel benieuwd naar je bevindingen via de telefoon, laat je het hier even achter ?

en hij is zeker compleet
Vroeger was nokia van de Doos/boekjes/lader/cdrom(soms)

maar tegenwoordig is het heel netjes,
Zag in een review dat je er nu ook een hoesje bij krijgt ala 8800d (wat ik persoonlijk niet gebruik maargoed)
Mike-Nikon schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:01:
En wat wordt jullie keuze ?
De E71 of de E66 ?

Ik twijfel nog omdat het scherm van de E71 klein lijkt.

Ben benieuwd of hij bij Expansys echt binnen 8 dagen op je deurmat ligt.
Nou persoonlijk is zoo mij een telefoon met een 1tm0 bordje echt niets meer,

Ben ook wel benieuwd of hij deze week komt (CA 6dagen is het nu )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Hier precies hetzelfde qua keuze. Twee jaar lang een MDA Vario gehad en daarna een Nokia N95 8Gb gekocht.
Ik zeg het je, als je eenmaal een qwerty toetsenbord heb gehad wil je niets anders meer..

@ DonStil: Nee, nog niet besteld, ik ga morgen eerst even verder informeren :)

Wat moet ik me voorstellen bij 2GM microSD depending on market/channel ?

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rodian50 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:31:
@ DonStil: Nee, nog niet besteld, ik ga morgen eerst even verder informeren :)

Wat moet ik me voorstellen bij 2GM microSD depending on market/channel ?
Dat er in sommige landen een 2gb MSD kaart bij zit.

Heb je speciale webshop's op het oog ?
Mijn ervaring met eerdere nokia's is dat alle webshops heb wel ongeveer in de zelfde week het eerst kunnen leveren, en er is er altijd 1 die hem eerder heeft (mogelijk nu expansys)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist met Expansys gesproken, toestel wordt morgen (dinsdag) verwacht binnen te komen. Hierna zal men starten met de uitlevering.

De aanname dat bij 'vandaag bestellen' het toestel aan het einde van de week binnen zou zijn is correct! Wheeeee!! Ik ga bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed. Ik zit alleen te twijfelen tussen de witte of de zwarte. Ik vind ze beiden even mooi. Ik wacht denk ik even tot ik ze in het echt kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
En ook maar gelijk besteld.

Ga er van uit dat het geen reclame stunt is.
Eindelijk weer een Nokia......ben die HTC helemaal beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-08 10:38

Chielos

Inno Mini Cooper

Mooie vervanger van mijn E60 (eindelijk).

Ik wacht wel ff met bestellen, ik wacht even tot typhone en 2call deze toestelen hebben en dat ook de witte gangbaar is. Ik roeg me ook af of het toestel bij expansys niet frans is? Maar dat is overigens nergens op gebasseerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 09:10:
Zojuist met Expansys gesproken, toestel wordt morgen (dinsdag) verwacht binnen te komen. Hierna zal men starten met de uitlevering.

De aanname dat bij 'vandaag bestellen' het toestel aan het einde van de week binnen zou zijn is correct! Wheeeee!! Ik ga bestellen!
Ooh dat is wel gaaf, ben benieuwd wat dat betekend voor mijn order van zaterdag.
Chielos schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:05:
Ik roeg me ook af of het toestel bij expansys niet frans is? Maar dat is overigens nergens op gebasseerd..
Volgens de site is het een EU model dus dat zal wel goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:31:
[...]

Ooh dat is wel gaaf, ben benieuwd wat dat betekend voor mijn order van zaterdag.
Ik denk dat het voor jouw order niet uit maakt, men krijgt de bulk morgen binnen (eerste levering), daarna begint men met uitleveren, waarschijnlijk op first-come/first-go order. Hopelijk heeft men het niet druk ;)

Ik hoop dat ik 'm deze week al heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
wel raar dat ze hem daar morgen al binnen krijgen, maar op bijvoorbeeld smartphoneshop.nl staat nog niets (daar koop ik meestal mijn gsm) en ook op de nokia.nl site staat nog niets....

maar met een beetje mazzel vrijdag voor de vakantie nog ff scoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Denk trouwens niet dat de E71 zo leeft als bv de e90 aan het begin,

Kan me niet voorstellen dat winkels nu ook al Tientallen/honderden pre-orders hebben,
Dit was bij de E90 wel het geval kan ik me herrineren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Ben in Den Haag een aantal winkels langsgeweest, zowel grote als kleine winkelketens. De E71 stond wel in het systeem, maar geen precieze datum..

Hopen dat het van Expansys echt waar is, dan ga ik hem gelijk bestellen:)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
nou begint al enorm omslachtig bij expansys

Normaal gezien bestel je een product, en vul jeje gegevens in,
je betaald met je creditcard en laat het lekker naar de zaak verschepen, Geen probleem dag later is je betaling verwerkt en kan je wachten op je product.

Bij expansys gaat dit helaas anders,
Betalen met je creditcard ? Afleveren op je werk ?

Nou dan moet jeje Passport en Creditcard voorkant en Creditcard achterkant en bedrijfs bewijs Allenmaal uploaden op een server van expansys, die onwijs langzaam is, en daardoor vaak een Timeout error geeft

Super hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:17:

je betaald met je creditcard en laat het lekker naar de zaak verschepen, Geen probleem dag later is je betaling verwerkt en kan je wachten op je product.

Nou dan moet jeje Passport en Creditcard voorkant en Creditcard achterkant en bedrijfs bewijs Allenmaal uploaden op een server van expansys, die onwijs langzaam is, en daardoor vaak een Timeout error geeft

Super hoor
Vreemd hoor, ik had er geen problemen mee (behalve het feit dat ik het e.e.a. fout invulde, maar dat was verder niets aan hun zijde). Ik heb trouwens gekozen voor betaling vooraf, is toch dezelfde bank als ik heb (Rabo).

Ik ga morgen trouwens even bellen om te vragen of ik het e.e.a. ook op kan halen, zou leuk zijn, ze zitten in Hoofddorp en ik werk in Amsterdam :)
Uurtje heen-en-weer en ik heb wellicht een E71 in mijn handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:13:
[...]

Vreemd hoor, ik had er geen problemen mee (behalve het feit dat ik het e.e.a. fout invulde, maar dat was verder niets aan hun zijde). Ik heb trouwens gekozen voor betaling vooraf, is toch dezelfde bank als ik heb (Rabo).

Ik ga morgen trouwens even bellen om te vragen of ik het e.e.a. ook op kan halen, zou leuk zijn, ze zitten in Hoofddorp en ik werk in Amsterdam :)
Uurtje heen-en-weer en ik heb wellicht een E71 in mijn handen.
ooh dan willen we foto's zien,

maar volgensmij kan het niet ophalen bij expansys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik had gevraagd of er genoeg E71's binnen zouden komen en kreeg dit mailtje.
Expansys schreef [/message]:
[...]

Geachte Heer Stil,

De E71 is vandaag verwacht bij ons aan te komen. Wij zullen genoeg voorrad hebben voor al onze backorders.

met vriendelijke groet,

eXpansys-Benelux
eXpansys-SAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:35
Dat is mooi, dan heb ik m waarschijnlijk nog vóór mijn vakantie (volg. week donderdag).

Hopelijk kan ik er voor die tijd al domdom opzetten dan...
Zal wel een leuke vooruitgang zijn, van een 5500 naar een E71 :D

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
Donstil schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:17:

Super hoor
Inderdaad........beetje vreemd en doe dat dus ook niet.
Heb gewoon mijn geld overgemaakt.

Zodra hij binnen is maak ik gelijk foto's en plaats ze hier.

Wie is er al software aan het sparen om er op te zetten ?
En welke software gaan jullie allemaal gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mijn status is verranderd naar "wachten op binnenkost goederen"
dus dat is wel mooi

Nou mike-nikon
eigenlijk heb ik er persoonlijk geen andere software op, vind googlemaps wel geinig voor als ik me echt verveel
verder gebruik ik sms/mms/mail (pop)/internet (wlan/hsdpa) maar dat zit er allenmaal standaard op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Lassie dutch schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:11:
Dat is mooi, dan heb ik m waarschijnlijk nog vóór mijn vakantie (volg. week donderdag).

Hopelijk kan ik er voor die tijd al domdom opzetten dan...
Zal wel een leuke vooruitgang zijn, van een 5500 naar een E71 :D
eh dude :P

je moet wel even kijken of de interne gps werkt met tomtom, voor de n95 was er ook een "hack" nodig om tomtom te laten denken dat hij met een bluetooth gps verbonden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Op de E71 zit toch Nokia Maps 2.0?
Waar heb je dan Tomtom nog voor nodig?
Of mis ik iets :)

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
KnoppenSpook schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:39:
Op de E71 zit toch Nokia Maps 2.0?
Waar heb je dan Tomtom nog voor nodig?
Of mis ik iets :)
ja :P

althans als ik het goed begrepen heb (en zoals het nu werkt op mijn e61i) maakt nokia maps verbinding met de nokia server en haalt hij het gedeelte van map op waar je op dat moment bent, ook het berekennen van de route vind plaats op de nokia server. het nadeel hiervan is dat het heel erg kostbaar is in het buitenland ;)
en het zou kunnen dat nokia nu of op termijn kosten in rekening brengt voor het gebruik van hun servers/dienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
ah, ok, dus net zoals googlemaps eigenlijk.
Dat is dan wel weer jammer...

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik zit te overwegen om de E71 te halen. Nu lees ik dat de schermoriëntatie van Symbian geschikter is voor het beeld van de E66. Heeft iemand hier is zinnigs over te melden (bijvoorbeeld iemand met een E61)?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Shiver23 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:23:
Ik zit te overwegen om de E71 te halen. Nu lees ik dat de schermoriëntatie van Symbian geschikter is voor het beeld van de E66. Heeft iemand hier is zinnigs over te melden (bijvoorbeeld iemand met een E61)?
ik heb een e61i en moet eerlijk zeggen dat ik er nooit "last" gehad heb van de verticale orientatie van symbian. Juist bij het lezen van mail of het bekijken van sites is het wel fijn dat het scherm horizontaal is (meestse site zijn breder). Wat ik me wel voor kan stellen is dat het standaard(today / active standby) scherm in verticale orientatie meer agenda items en mail kwijt kan.

Overigens is er in e71 bij de agenda juist rekening gehouden met een breed scherm aangezien links je maand overzicht verschijnt en rechts de afspraken van de geselecteerde dag.

zie ook deze post http://gathering.tweakers...message/30253444#30253444 dan zie je wat ik bedoel met dat standaard scherm. die is idd optimaler in gebruik bij verticale layout.

[ Voor 10% gewijzigd door -Jaap-io op 01-07-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, mijn betalingsstatus wordt maar niet ge-update, probeer ik te bellen (al de hele middag) neemt met niet op. Bummer.

Men krijgt de toestellen niet in NL binnen, worden vanuit Frankrijk geleverd, NL is alleen een kantoor (hebben geen dispatch). Dus Donstil, je toestel is misschien wel binnen gekomen vandaag, maar wordt vanuit FR naar NL gezonden met de koerier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:31:
OK, mijn betalingsstatus wordt maar niet ge-update, probeer ik te bellen (al de hele middag) neemt met niet op. Bummer.

Men krijgt de toestellen niet in NL binnen, worden vanuit Frankrijk geleverd, NL is alleen een kantoor (hebben geen dispatch). Dus Donstil, je toestel is misschien wel binnen gekomen vandaag, maar wordt vanuit FR naar NL gezonden met de koerier.
Ja ik las op de Shop review trouwens wel vaker dat ze niet te bereiken waren.
Mijn mail werd echter keurig behandeld,

Ach zie wel wanneer hij komt, maar liever deze week van volgende week, betaling is nu bij mij goed gekeurd, dus das mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Aan de onderkant van de E71 zit een gaatje voor een externe GPS antenne. Hoe werkt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

W00fer schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:44:
Aan de onderkant van de E71 zit een gaatje voor een externe GPS antenne. Hoe werkt dat ?
Ik denk dat er zoiets op aangesloten kan worden.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Nog niemand dit geniale apparaten in handen gekregen of een andere update van de beschikbaarheid?

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:28
Expansys UK heeft er 19 op voorraad.... Waarom duurt het dan 4 dagen om hem hier te krijgen....
Pff dat wordt weer wachten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NicoF schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 06:21:
Expansys UK heeft er 19 op voorraad.... Waarom duurt het dan 4 dagen om hem hier te krijgen....
Pff dat wordt weer wachten :-)
nou idd ik zie het,

zouden we er deze week (lees : vrijdag) nog mee kunnen bellen ?

ik denk dat het na het weekend gaat worden helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gok is dat de toestellen gisteren binnen gekomen zijn in FR (dat was in elk geval de planning), deze worden dan vandaag verzonden. Volgens de website is er 1 a 2 dagen nodig om het geheel in NL te krijgen, dus reken op 3 tot 4 dagen.

Resultaat, men verstuurt (op z'n vroegst) woensdag en de boel komt maandag maar waarschijnlijk pas dinsdag binnen.

Op zaterdag levert men niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
vandaag verstuurd, order status is verranderd.

DHL kan het morgen of vrijdag wel leveren, maar moet hij vanuit expansys FR wel direct naar mij komen, anders gaan ze het niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist even gebeld, orders worden inderdaad vandaag verzonden. Morgen is eerste levering (normaal gesproken volgende dag eerder aanbieding).

Dat zou ge-wel-dig zijn, donderdag al speelgoed in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:35
Hoelang duurde het voor jullie betaling werd goedgekeurd? Ik heb maandag besteld, na 18u, en direct via internetbankieren (postbank) betaald. Maar het is nog altijd niet bevestigd :(

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan even bellen, maar mijn gok is dat je betaling op zich al een dag of 3 duurt, je gaat van Postbank namelijk naar Rabobank, dit kost je tijd.

Zodra men bij Expansys de boel (het geld) verwerkt heeft in de boekhouding zal de order klaargemaakt worden voor verzending, uitgechecked en verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:19:
Heb zojuist even gebeld, orders worden inderdaad vandaag verzonden. Morgen is eerste levering (normaal gesproken volgende dag eerder aanbieding).

Dat zou ge-wel-dig zijn, donderdag al speelgoed in huis ;)
Gaaf nieuws, hij komt hier toch binnen op me werk
NICE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebor
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Heb gisteren besteld en met creditcard betaald. Vanochtend kreeg ik ook het verzoek om een kopie van m'n kaart en identiteitsbewijs op te sturen naar hun server. Orderstatus bleef op "Wacht op verdere informatie" staan maar na een belletje konden ze zien dat het goed zat en ze zouden vandaag versturen.

Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
krijg net een mailtje van expansys:

Verzonden woensdag 2 juli 2008
Nokia E71 (EU, Grey Steel, QWERTY) Item verzonden

Dus wie weet morgen of overmorgen nieuw speelgoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
babobo1977 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:11:
krijg net een mailtje van expansys:

Verzonden woensdag 2 juli 2008
Nokia E71 (EU, Grey Steel, QWERTY) Item verzonden

Dus wie weet morgen of overmorgen nieuw speelgoed.
das toch balen... (maar leuk voor jullie natuurlijk!)

ik dacht dat red ik nooit voor mijn vakantie (a.s. vrijdag) maar het ziet er dus naar uit dat het net wel had kunnen lukken... nou 1 troost ik wil hem met een abbo verlenging en dat kan niet bij expansys

[ Voor 3% gewijzigd door -Jaap-io op 02-07-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toch gaat DHL zending Frankrijk>Nederland (direct aflever adres) wel lukken hoor ik van de "DHL meneer" die hier altijd komt.

Als het van expansys FR direct naar hier komt dan kan het morgen zijn, maar vrijdag zeker volgens de "DHL meneer"

EDIT: expansys nederland heeft hem nu ook op voorraad 8stuks volgens de website

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 02-07-2008 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Nu duiken meerdere webshops op met de E71 en allemaal met 0 voorraad, op Expansys na dan ;)

De prijzen lopen wel zeer uiteen, van 372 tot 416 als ik het allemaal goed gezien heb.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja ik zie het op kieskeurig idd,

raar dat de grote webshops hem nog steeds niet hebben (nou athans de bij mij bekende shops staan er niet bij)

EDIT: Gaaf ik zie dat ik een tracking van DHL heb.

Air Waybill Number Origin Service Area Destination Service Area Status
Marseille - France Rotterdam - Netherlands,
The Transferred through Marseille - France

Detailed Report

Date Time Location Service Area Checkpoint Details
July 02, 2008 17:12 Marseille - France Shipment picked up

July 02, 2008 15:43 Marseille - France Departing origin

July 02, 2008 20:23 Marseille - France Arrived at DHL facility in Marseille - France

July 02, 2008 20:27 Marseille - France Departed from DHL facility in Marseille - France

July 02, 2008 20:27 Marseille - France Transferred through Marseille - France

[ Voor 71% gewijzigd door Donstil op 02-07-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:43
Je toestel wordt dus vanuit Frankrijk verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Exact dezelfde tracking hier, lijkt me alleen heel sterk dat dat pakketje hier op donderdag aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:47:
Je toestel wordt dus vanuit Frankrijk verzonden.
Hehehe, heb je de thread wel gelezen?

Mijn bestelling staat nog steeds op "Wachtend op betaling". Balen want dat is allemaal maandag al binnen gekomen bij onze vrienden. Aan de telefoon wist medewerker nummero 1 vandaag te melden dat de boel verzonden zou worden omdat hij de betaling zag staan. Bel ik later nogmaals zegt nummero 2 dat er helemaal geen betaling te zien is (storing op Internet wist de 'guru' me te melden, MSN lag er namelijk ook uit).

Affijn, mijn toestel komt dus niet morgen aan, want nog niet verzonden.

Morgen nog 3 keer bellen dus.

Hey Donstil, ondanks dat je morgen op werk je speelgoed krijgt wel meteen een paar pics plaatsen he ... hier een thread vol nieuwsgierige mensen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@gaper, nou ik hoop dat hij morgen komt,

even kijken of ik in de staat ben foto's te maken,
maar zal wel vrijdag worden ben ik bang. (bij ups kan je de verwachte leverdatum zien, dhl bied deze service helaas niet zag ik)

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 02-07-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
mmmmm............Betaling is eergisteren gedaan.
Heb tot heden toe nog niks gehoordt.

Als jullie hem hebben wel ff foto maken hoor.
Wil hem graag voor het weekend maar dat zal er wel niet in zitten denk ik.
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.