Yep, 415 volgens
http://www.telecomwereld.nl/n0002417.htm
http://www.telecomwereld.nl/n0002417.htm
Wanna play?
Ik heb lang geleden een tijdje een htc device gehad met touch screen en ik moet je zeggen dat ik het geen moment gemist heb. Maar dat was in de tijd dat touchscreen met je vingers bedienen not done was, dus alles ging met een pointer. Het grote voordeel wat ik heb ondervonden was dat de interface van de e61 (toen de opvolger voor die htc) was gemaakt op bediening met het keypad. Er was zeg maar wat meer nagedacht over de interaction. Nu is dat met touch flo en de iphone wel stukken beter gewroden geloof ik, maar daar heb ik geen ervaring mee.F-Tim schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 07:46:
Wat ik me eigenlijk afvraag, gaat niemand een touchscreen missen op de E71?
Ik heb nu namelijk een P1i, en gebruik het touchscreen vaak bij browsen. Als opvolger van m'n P1i kijk ik ook naar de E71, maar ik vraag me af of niemand een touchscreen 'mist'?
Vooral bij het gebruik van Maps of TomTom lijkt me dat 'lastig', met Touchscreen kun je binnen 2 klikken zien wat de gedetailleerde status informatie is van je GPS, zonder moet je dan weer door menu's worstelen.
Als ik zo af en toe naar de iPhone kijk, dan gaat browsen daar hartstikke simpel met het multi-touch scherm. Maar van de andere kant ben ik me er ook van bewust dat snelle tekst invoer (á la mail / IM) op een touchscreen blindelings vrijwel onmogelijk is. Of in ieder geval onmogelijk lijkt omdat je geen échte feedback krijgt, itt een fysiek toetsenbord.
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
R.D50
ben heel benieuwd naar de uitkomst!rodian50 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:07:
Ik heb even een E61i te leen gehad voor een paar dagen en gebruikte tegelijkertijd ook mijn MDA Vario. Moet zeggen dat de interface goed aansluit op de 4punts toets en miste het touchscreen totaal niet. Zal vanavond eens voor de gein paar telecomzaken binnenlopen en vragen of ze al iets van de E71 af weten (prijs, datum van verkoop e.d)
[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 19-06-2008 23:55 ]
Tjah dat is een beetje zinloos... Mensen komen altijd langs op de dag dat een toestel is gelanceerd en gaan dan open vragen wanneer die uitkomt. Tjah, ik weet nooit wat ik dan moet zeggen. Nokia Nederland weet die dag of week niet eens van het toestel af en het Nederlandse persbericht is amper uit. Dan ga je toch niet van een "simpele verkoper" verwachten dat hij t gelijk weetrodian50 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:07:
Ik heb even een E61i te leen gehad voor een paar dagen en gebruikte tegelijkertijd ook mijn MDA Vario. Moet zeggen dat de interface goed aansluit op de 4punts toets en miste het touchscreen totaal niet. Zal vanavond eens voor de gein paar telecomzaken binnenlopen en vragen of ze al iets van de E71 af weten (prijs, datum van verkoop e.d)
Ik heb het geluk gehad een E71 even uit te kunnen proberen, en wat op de foto's zwart lijkt is in werkelijkheid een stuk minder donker, neigt eerder naar donker grijs kan ik me herinneren...Donstil schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:03:
Die chrome op de persfoto's is wel erg gaaf,
maar die "witte" van een paar dagen terug is echt enorm lelijk en lijkt meer op een zwarte met een wit toetsenbord.
Iemand al ergens foto's van de "chrome" gezien ?
want ik zie overal filmpjes en foto's van de presentatie en dat is allenmaal zwart
[ Voor 19% gewijzigd door MJFM op 20-06-2008 00:10 ]
'You know me...I'll manage!'
PSN: Shiver23
R.D50
[ Voor 39% gewijzigd door rvd50 op 20-06-2008 14:42 ]
R.D50
[ Voor 18% gewijzigd door rvd50 op 20-06-2008 21:34 ]
R.D50
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 21-06-2008 01:08 ]
Verwijderd
bestellen en leveren bij expansys gaat prima, goeie ervaring meeDonstil schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 20:25:
eind juli is wel lekker snel,
heb alleen helemaal geen ervaring met Expansys.
R.D50
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 09:55 ]
Verwijderd
Maar moet je je nou voorstellen dat je de accu van de E90 in een toestel stopt dat maar een kwart van de stroom gebruikt die de E90 nodig heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:55:
De accu van de E90 goed? Ik lees juist in reviews dat je de telefoon elke dag aan de lader mag gooien. Onder goed versta ik een week zonder netstroomBij gemiddeld gebruik uiteraard. Standaard WiFi/Bluetooth etc. uit.
R.D50
Een week zonder netstroom is natuurlijk nooit haalbaar bij een e90 achtige mobiel, dat lijkt me logisch.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:55:
De accu van de E90 goed? Ik lees juist in reviews dat je de telefoon elke dag aan de lader mag gooien. Onder goed versta ik een week zonder netstroomBij gemiddeld gebruik uiteraard. Standaard WiFi/Bluetooth etc. uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 24-06-2008 17:27 ]
R.D50
Bij de Nokia E90 had ik hem eerder dan dat ie op de Nokia website stondrodian50 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 23:57:
Weet iemand de officiële launchdatum, kan het nergens vinden?! Of is het nog niet bekend...
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
[ Voor 75% gewijzigd door rvd50 op 25-06-2008 16:19 ]
R.D50
[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 28-06-2008 11:53 ]
[ Voor 40% gewijzigd door rvd50 op 28-06-2008 13:20 ]
R.D50
R.D50
Verwijderd
Rodian, had je nog contact gehad met de ppl van Expansys? Ben benieuwd wat ze zeggen, of het de echte levertijd is of dat het een lokkertje is om te bestellen en men vervolgens nog gewoon 4weken 'backorder' heeft ...rodian50 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:59:
Ik zie het Donstil, lijkt me geweldig als ie al met 7 dagen geleverd kan worden. Op andere sites is nog verder niets veranderd, zal spoedig wijzigen naar mijn idee.
De White Steel versie zou op voorraad komen de 18de juli, volgens Expansys
Wat ik trouwens wel raar vind, is dat de Nokia N96 wel op de Nederlandse Nokia site staat en later verwacht wordt dan de E71, welke nog niet op de NL site staat.
Bij de Europese Site van Nokia staat de E71 er 'normaal' tussen en en bij de N96 Coming Soon.
Zal straks weer wat winkels bellen voor verdere informatie
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 28-06-2008 22:12 ]
[ Voor 10% gewijzigd door rvd50 op 29-06-2008 14:05 ]
R.D50
[ Voor 41% gewijzigd door rvd50 op 29-06-2008 20:20 ]
R.D50
R.D50
Verwijderd
** Sales package contents
* Nokia E71
* Nokia Battery (BP-4L)
* Nokia Charger (AC-5)
* Nokia Connectivity Cable (CA-101)
* Nokia Headset (HS-47)
* Nokia Eseries Lanyard
* Nokia Eseries Pouch
* User Guide, Quick Start Guide and other documention
* 2GM microSD depending on market/channel
ooh ben wel benieuwd naar je bevindingen via de telefoon, laat je het hier even achter ?Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 21:57:
Mocht er morgen een positieve reactie per telefoon gemeld worden in dit topic .. dan bestel ik ook meteen bij onze vrienden (lezen jullie mee??) van Expansys!
Volgens de verschillende reviews kunnen ook de nieuwe modellen SD kaarten er in (SDHC), dan heb je al voor bijna 30 EUR een 8GB kaartje (aldus pricewatch). Lijkt me ook geen moeite om dat er meteen in te stoppen.
Package is best compleet (als deze het ook voor NL gaat worden):
[...]
Nou persoonlijk is zoo mij een telefoon met een 1tm0 bordje echt niets meer,Mike-Nikon schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:01:
En wat wordt jullie keuze ?
De E71 of de E66 ?
Ik twijfel nog omdat het scherm van de E71 klein lijkt.
Ben benieuwd of hij bij Expansys echt binnen 8 dagen op je deurmat ligt.
R.D50
Dat er in sommige landen een 2gb MSD kaart bij zit.rodian50 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:31:
@ DonStil: Nee, nog niet besteld, ik ga morgen eerst even verder informeren![]()
Wat moet ik me voorstellen bij 2GM microSD depending on market/channel ?
Verwijderd
Verwijderd
Ooh dat is wel gaaf, ben benieuwd wat dat betekend voor mijn order van zaterdag.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 09:10:
Zojuist met Expansys gesproken, toestel wordt morgen (dinsdag) verwacht binnen te komen. Hierna zal men starten met de uitlevering.
De aanname dat bij 'vandaag bestellen' het toestel aan het einde van de week binnen zou zijn is correct! Wheeeee!! Ik ga bestellen!
Volgens de site is het een EU model dus dat zal wel goed zitten.Chielos schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:05:
Ik roeg me ook af of het toestel bij expansys niet frans is? Maar dat is overigens nergens op gebasseerd..
Verwijderd
Ik denk dat het voor jouw order niet uit maakt, men krijgt de bulk morgen binnen (eerste levering), daarna begint men met uitleveren, waarschijnlijk op first-come/first-go order. Hopelijk heeft men het niet drukDonstil schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:31:
[...]
Ooh dat is wel gaaf, ben benieuwd wat dat betekend voor mijn order van zaterdag.
R.D50
Verwijderd
Vreemd hoor, ik had er geen problemen mee (behalve het feit dat ik het e.e.a. fout invulde, maar dat was verder niets aan hun zijde). Ik heb trouwens gekozen voor betaling vooraf, is toch dezelfde bank als ik heb (Rabo).Donstil schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:17:
nou begint al enorm omslachtig bij expansys
Normaal gezien bestel je een product, en vul jeje gegevens in,
je betaald met je creditcard en laat het lekker naar de zaak verschepen, Geen probleem dag later is je betaling verwerkt en kan je wachten op je product.
Bij expansys gaat dit helaas anders,
Betalen met je creditcard ? Afleveren op je werk ?
Nou dan moet jeje Passport en Creditcard voorkant en Creditcard achterkant en bedrijfs bewijs Allenmaal uploaden op een server van expansys, die onwijs langzaam is, en daardoor vaak een Timeout error geeft
Super hoor
ooh dan willen we foto's zien,Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:13:
[...]
Vreemd hoor, ik had er geen problemen mee (behalve het feit dat ik het e.e.a. fout invulde, maar dat was verder niets aan hun zijde). Ik heb trouwens gekozen voor betaling vooraf, is toch dezelfde bank als ik heb (Rabo).
Ik ga morgen trouwens even bellen om te vragen of ik het e.e.a. ook op kan halen, zou leuk zijn, ze zitten in Hoofddorp en ik werk in Amsterdam
Uurtje heen-en-weer en ik heb wellicht een E71 in mijn handen.
Expansys schreef [/message]:
[...]
Geachte Heer Stil,
De E71 is vandaag verwacht bij ons aan te komen. Wij zullen genoeg voorrad hebben voor al onze backorders.
met vriendelijke groet,
eXpansys-Benelux
eXpansys-SAS
I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.
Inderdaad........beetje vreemd en doe dat dus ook niet.Donstil schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:17:
nou begint al enorm omslachtig bij expansys
Normaal gezien bestel je een product, en vul jeje gegevens in,
je betaald met je creditcard en laat het lekker naar de zaak verschepen, Geen probleem dag later is je betaling verwerkt en kan je wachten op je product.
Bij expansys gaat dit helaas anders,
Betalen met je creditcard ? Afleveren op je werk ?
Nou dan moet jeje Passport en Creditcard voorkant en Creditcard achterkant en bedrijfs bewijs Allenmaal uploaden op een server van expansys, die onwijs langzaam is, en daardoor vaak een Timeout error geeft
Super hoor
eh dudeLassie dutch schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:11:
Dat is mooi, dan heb ik m waarschijnlijk nog vóór mijn vakantie (volg. week donderdag).
Hopelijk kan ik er voor die tijd al domdom opzetten dan...
Zal wel een leuke vooruitgang zijn, van een 5500 naar een E71
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
jaKnoppenSpook schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:39:
Op de E71 zit toch Nokia Maps 2.0?
Waar heb je dan Tomtom nog voor nodig?
Of mis ik iets
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
PSN: Shiver23
ik heb een e61i en moet eerlijk zeggen dat ik er nooit "last" gehad heb van de verticale orientatie van symbian. Juist bij het lezen van mail of het bekijken van sites is het wel fijn dat het scherm horizontaal is (meestse site zijn breder). Wat ik me wel voor kan stellen is dat het standaard(today / active standby) scherm in verticale orientatie meer agenda items en mail kwijt kan.Shiver23 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:23:
Ik zit te overwegen om de E71 te halen. Nu lees ik dat de schermoriëntatie van Symbian geschikter is voor het beeld van de E66. Heeft iemand hier is zinnigs over te melden (bijvoorbeeld iemand met een E61)?
[ Voor 10% gewijzigd door -Jaap-io op 01-07-2008 16:09 ]
Verwijderd
Ja ik las op de Shop review trouwens wel vaker dat ze niet te bereiken waren.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:31:
OK, mijn betalingsstatus wordt maar niet ge-update, probeer ik te bellen (al de hele middag) neemt met niet op. Bummer.
Men krijgt de toestellen niet in NL binnen, worden vanuit Frankrijk geleverd, NL is alleen een kantoor (hebben geen dispatch). Dus Donstil, je toestel is misschien wel binnen gekomen vandaag, maar wordt vanuit FR naar NL gezonden met de koerier.
Ik denk dat er zoiets op aangesloten kan worden.W00fer schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:44:
Aan de onderkant van de E71 zit een gaatje voor een externe GPS antenne. Hoe werkt dat ?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
R.D50
nou idd ik zie het,NicoF schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 06:21:
Expansys UK heeft er 19 op voorraad.... Waarom duurt het dan 4 dagen om hem hier te krijgen....
Pff dat wordt weer wachten :-)
Verwijderd
Verwijderd
I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.
Verwijderd
Gaaf nieuws, hij komt hier toch binnen op me werkVerwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:19:
Heb zojuist even gebeld, orders worden inderdaad vandaag verzonden. Morgen is eerste levering (normaal gesproken volgende dag eerder aanbieding).
Dat zou ge-wel-dig zijn, donderdag al speelgoed in huis
das toch balen... (maar leuk voor jullie natuurlijk!)babobo1977 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:11:
krijg net een mailtje van expansys:
Verzonden woensdag 2 juli 2008
Nokia E71 (EU, Grey Steel, QWERTY) Item verzonden
Dus wie weet morgen of overmorgen nieuw speelgoed.
[ Voor 3% gewijzigd door -Jaap-io op 02-07-2008 14:17 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 02-07-2008 19:44 ]
R.D50
[ Voor 71% gewijzigd door Donstil op 02-07-2008 20:37 ]
Verwijderd
Hehehe, heb je de thread wel gelezen?sylvesterrr schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:47:
Je toestel wordt dus vanuit Frankrijk verzonden.
[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 02-07-2008 22:50 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq