Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Tooooony schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:06:
Ik wil wel weten waar je `m vandaan hebt.....
Ik gok Expansys, daar is die van mij ook vandaan gekomen vandaag.
Door geklooi en lastige communicatie de bestelling bij onze vrienden in Duitsland afgeblazen.

Top toestel trouwens! _/-\o_

Heb alleen een stofje onder de standaard screen protector zitten (die ik graag wil laten zitten), moet er maar even langs kijken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
2e hands JAJA nu al (350 euro) wel nieuw in doos.
Verkoper had er 4, alleen de e71 werkte nog niet met blackberry dingen, dus weer de deur uit. Origineel van expansys idd.
Je merkt wel dat het toestel echt nieuw is,softwareupdater werkt niet en meer van dat, maar wat een bouwkwaliteit _/-\o_
en email is zo gepiept

edit: met hoesje en 2gig geheugen

[ Voor 5% gewijzigd door philippevk op 22-07-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Laatst online: 08:30
Interessant, heeft de verkoper er nog meer? Sorry als dit niet gepast is hier, philippevk, kan je me eventueel mailen/DMen?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
je hebt bericht.

Trouwens: HSDPA en vodafone, dat moet toch lukken, ik heb een e71-1 hoop dat dat de goede is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
E71-1 is de Europe version, dus dat moet goed gaan. Heb je de juiste instellingen ingevoerd?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
Juiste instelling? bij pakketgegevns kan ik alleen niets vinden over snelle pakketgegevens (of staat dit er alleen als je ook daadwerkelijk 3.5g bereik hebt?)

edit: check wat ik zei dus

[ Voor 8% gewijzigd door philippevk op 23-07-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Bij Vodafone staat de E71 er nog niet bij, maar ik denk dat het dezelfde gegevens zijn als bij andere Symbian toestellen. Maar het kan inderdaad zijn dat je snelle pakketgegevens alleen kan kiezen als je ook het bereik ervoor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
philippevk schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:57:
je hebt bericht.

Trouwens: HSDPA en vodafone, dat moet toch lukken, ik heb een e71-1 hoop dat dat de goede is?
Kan je mij dat bericht ook even sturen?
Bedankt vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
je DM staat uit, maar check marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, iemand misschien al streaming radio geprobeerd? Ik heb beide spelers van Nokia gevonden, de "Internet Radio" en de "S60 Internet Radio" maar beide hebben een issue.

Blijkt dat de nieuwe versie van "Internet Radio" alleen beschikbaar is voor de nieuwere N-series en de oudere E-series, ik heb toch de N95 versie geinstalleerd maar deze crashed zodra ik een station wil beluisteren.

De oudere versie "S60 Internet Radio" die doet het wel, alleen kan ik mijn eigen station niet toevoegen en de "notes" editor op de telefoon zelf biedt ook al geen soelaas (het opslaan van een pls file in de (vermoedelijk) juiste directory is een onbegonnen taak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-08 10:38

Chielos

Inno Mini Cooper

Ik begin een beetje de moed te verliezen wat betreft de witte versie van de E71. Ik las op een engels forum dat de witte daar exclusief naar de provider Three is gegaan.. Iemand een idee hoe dat dan is in nederland? Ik hoop ook al expansys gemaild maar die reageren niet. Toch maar de zwarte halen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Weet iemand hoe je de notificatie van een e-mail kan instellen zodat deze gelijk is aan de notificatie die je krijgt wanneer je een sms krijgt?
Een sms krijg je te zien door een envelopje onderin het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
philippevk schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:24:
je DM staat uit, maar check marktplaats
Je hebt gelijk, maar ik heb even op marktplaats gekeken.
Is het die uit Terneuzen?
Die is niet duur...
Ga ik `m wel ophalen. Vertrouw `m maar matig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Hahahaha, dit is de reply die ik kreeg toen ik er 1 wilde bestellen;

Hello,
The phone is european version.Is original,Made in Finland.
I am reseller and my curent location is in London Uk to test the market from here,i will pay the shipping no problem.
Thanks

Ik heb `m nu gevraagd hoe hij de betaling wil regelen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwert
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-07 21:27
Ik heb de E71 (grey) vanochtend besteld op de Nokia.nl website naar aanleiding van het nieuwsbericht op de Tweakers site. En hij is inmiddels verzonden al ik de status bekijk. Frappant dat Nokia zelf wel rap kan leveren aan particulieren, maar blijkbaar de groothandel niet kan voorzien van toestellen. :?

[ Voor 16% gewijzigd door qwert op 23-07-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
uit lelystad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:31
Tooooony schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:30:
Hahahaha, dit is de reply die ik kreeg toen ik er 1 wilde bestellen;

Hello,
The phone is european version.Is original,Made in Finland.
I am reseller and my curent location is in London Uk to test the market from here,i will pay the shipping no problem.
Thanks

Ik heb `m nu gevraagd hoe hij de betaling wil regelen.... ;)
Heb ik ook gevraagt het is Waarschijnlijk een oplichter want dit stond er bij mij op een paar mailtje's later:
1. We will make the delivery for your products.
2. We will send you by e-mail the tracking number of your package and the web site where you can see the exact location of your package 24hours a day.
3. We will send you a scan proforma invoice for your purchase and the delivery paper for proof.
4. After you will get in your e-mail the delivery confirmation from us you will have to make the payment for your order using WesternUnion or MoneyGram "
Nou als je gaat betalen via WesternUnion of MoneyGram dan weet je eigenlijk voor 98% zeker dat je opgelicht bent :P

Dit heb ik letterlijk van de Marktplaats site:
Western Union, MoneyGram en HSBC bank
Wij adviseren u geen gebruik te maken van betaalmethoden die niet geschikt zijn voor internettransacties met onbekenden, bijvoorbeeld Western Union Bank, MoneyGram en de HSBC Bank. Informatie over deze betaalopties kunt u vinden op de onderstaande sites:

- Western Union Bank
- MoneyGram
- HSBC bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:07
@philippevk: Jij hebt er een van die gast uit Lelystad gekocht?

Ik zie geen advertenties uit Terneuzen met E71??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
De adverteerder uit Lelystad heeft ze niet meer, ik heb vanochtend al gebeld. Hij heeft de advertentie nog niet verwijderd omdat hij aan het verhuizen was zei hij. Dus helaas, momenteel is de 2dehands markt voor de E71 nog zeer klein (wat natuurlijk te verwachten is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qwert schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:39:
Ik heb de E71 (grey) vanochtend besteld op de Nokia.nl website naar aanleiding van het nieuwsbericht op de Tweakers site. En hij is inmiddels verzonden al ik de status bekijk. Frappant dat Nokia zelf wel rap kan leveren aan particulieren, maar blijkbaar de groothandel niet kan voorzien van toestellen. :?
439 euro...

Denk niet dat dat aan Nokia ligt, maar meer aan de distributeurs in Nederland.
Die bestellen niks als er niet genoeg vraag naar is.
Nokia heeft die dingen sowieso al liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
qwert schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:39:
Mensenkinderen, wel heeeel verleidelijk....
Ik vind het prijsverschil desondanks wel wat hoog.
Enne, waarom staat de E66 er nog niet bij?
Ik neig nog steeds een beetje naar dat toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
What the :( :( :( :(

Ik zit een beetje te zoeken naar m`n aanstaande E66, kom ik onderstaand bericht tegen op pocketinfo.nl:

Nou, schiet mij maar in een ballonetje. Zit ik toch met smart te wachten op de E66 die, weliswaar nog niet op vooraad, op verschillende nederlandse webwinkels wordt aangeboden. Ik wilde graag weten wanneer deze uitkomt in NL en heb dit Nokia gevraagd. Zie hier dit verbijsterende antwoord......

Bericht van onder naar boven lezen.

Geachte heer Aupers,

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

Wat hier juist de reden van is weten wij niet.

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Nokia Care klantendienst
0900 202 60 55 (aan lokaal tarief)

-----Original Message-----

From:
Sent: 07/07/2008 10:34:39
To: NokiaCare.EUROPE@nokia.com
Subject: Nokia telefoons of accessoires

Geachte mevrouw ,

Kunt u mij vertellen wat de reden hiervan is. Ik heb namelijk op een aantal websites gezien dat deze wel al te bestellen is. Beetje vreemd dat de e65 wel hier uitkomt en de opvolger niet, toch?

Met vriendelijke groet,

--- oorspronkelijk bericht ---
Van: "NokiaCare.EUROPE@nokia.com"
Onderwp: RE: Nokia telefoons of accessoires[THREAD ID:1-3DQ65O]TANM
Datum: 7 juli 2008
Tijd: 09:02:01

Geachte heer Aupers ,

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

Het toestel E66 komt niet in de benelux op de markt.

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Nokia Care klantendienst
0900 202 60 55 (aan lokaal tarief)

Zou dit echt waar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philippevk schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:33:
Sinds vandaag (18.00) de e71, wat een top ding. Als er mensen willen die iets specifieks willen weten, vraag gerust
om direct met de deur in huis te vallen, is de gps te gebruiken met bv tomtom of iets dergelijk of alleen met nokia maps?
html e-mail is zals gezegd niet moeglijk kan je dit bevestiggen? en wat is je ervaring met dit toestel met e-mail in het algemeen?

alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:15
"contacteren" dat is een belg;-) en misschien maakt hij het vooroordeel over belgen wel waar.

Ik heb bij de belcompany gewerkt en daar krijg je elke week een exelsheet met de toestellen die uitkomen, als hier al meerdere mensen posten dat de E66 "verwacht wordt bij de BC" dan komt dat van die lijst -> die lijst wordt gemaakt door de inkopers en die weten wat ze doen.

In dit geval denk ik dat je Nokia even moet negeren en nog even geduld moet hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:49:
[...]

om direct met de deur in huis te vallen, is de gps te gebruiken met bv tomtom of iets dergelijk of alleen met nokia maps?
html e-mail is zals gezegd niet moeglijk kan je dit bevestiggen? en wat is je ervaring met dit toestel met e-mail in het algemeen?

alvast bedankt _/-\o_
tomtom werkt jammer genoeg niet met interne gps

garmin,mcguider,nokia maps,wayfinder wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
kan misschien iemand eens tomtom testen icm bluetooth gps en terzelfdertijd bellen icm bluetooth headset?valt gps signaal dan ook weg?
op e61i ging dit volledig fout maar misschien met e71 geen prob

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
heb geen bluetooth gps. maar ik neem aan dat de manier waarop tomtom werkt met de interne gps van andere s60 toestellen ook wel op de e71 werkt.
Gebruik zelf mcguider (veel recenter kaart materiaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
mcguider vind ik persoonlijk niet zo goed ....

kaartsoft lijkt veroudert tov tomtom one V3 die ik heb
sommige straten staan er nog nie op
verder ook veel steden dat er nie opstaan....
als je bij tomtom bv Aartrijke en adres intikt ...no prob...bij mcguider vind die aartrijke nie....staat onder zedelgem...nie echt logisch....
en is niet alleenstaand feit....
ook kloppen huisnrs nie echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwoelie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06-2024
philippevk schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:33:
Sinds vandaag (18.00) de e71, wat een top ding. Als er mensen willen die iets specifieks willen weten, vraag gerust
nou.....bij de E61 kan je niet tegelijk bellen en door je agenda gaan, kan dit wel met de E71?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:49:
[...]

alvast bedankt _/-\o_
Ik heb net maar weer een nieuwe key aangevraagd van mijn oude vertrouwde profimail. Blijft een fijn programma, zeker met meerdere mail accounts (oude config file overzetten en binnen 2 minuten ben je weer in de lucht). Ik ben nog nooit (6680/e61/e61i) tevreden geweest over oa de html mail en mappen ondersteuning (imap).

Profimail stuurt me iedere keer netjes een nieuwe key als ik een nieuw toestel heb. En het werkt als een trein, gewoon de trial proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:15
ik gebruik ook profimail omdat dit de enige is waar HTML mail goed te lezen is. Perfect stukje software voor weinig geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-08 10:38

Chielos

Inno Mini Cooper

De Witte E71 op expansys is half augustus leverbaar zag ik net in een emailtje van expansys. Ik kreeg hetzelfde antwoord van Cool sound.

Ik wacht het toch maar even af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonwalker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01-2023
Ik zie net dat je op PDAshop.nl een pre-order kan plaatsen voor de zwarte versie van de E71. Verwachte leverdatum: 01-08-2008.

Link: http://www.pdashop.nl/product/54969/nokia-e71-grey-steel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrProper schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:41:
[...]

En route 66? want die blijkt wel met de interne gps van de n95 te werken (een beetje lastig maar ik zou willen overschakelen van wm naar symbian).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:12:
[...]

En route 66? want die blijkt wel met de interne gps van de n95 te werken (een beetje lastig maar ik zou willen overschakelen van wm naar symbian).
Route66 werkte ook met m'n N82, dus ga er vanuit dat deze ook op de e71 werkt.
Waarom gebruik je Garmin niet? Prima applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:50

DSK

boeiend...

Hoop dat dit niet klopt, deze lijkt voor mij de ideale volgende telefoon.

[ Voor 81% gewijzigd door DSK op 24-07-2008 16:13 ]

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martoediefroets
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10-2018
mn eerste berichtje hier.. ik ben echt een noob qua N maar wat een geweldige telefoon.
ben net overgestapt van WM6 naar Symbian en ik snap er nog niet veel van maar wat een verademing ten opzichte van mn TyTNII...alles werkt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Voor de liefhebbers, GSMArena heeft een review van de Nokia E71 gemaakt.
http://www.gsmarena.com/nokia_e71-review-266.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

MrProper schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:49:
kan misschien iemand eens tomtom testen icm bluetooth gps en terzelfdertijd bellen icm bluetooth headset?valt gps signaal dan ook weg?
op e61i ging dit volledig fout maar misschien met e71 geen prob

thx
Ik weet niet hoe het zit met de E71 of met de E66, maar zowel bij mijn E65 als ook bij mijn N73 kan ik gewoon mijn BT carkit gebruiken en ook navigeren mbv de BT GPS. Sterker nog mijn instructies van TomTom gaan via de luisprekers van mijn auto mbv de carkit!
Je kunt bij andere oudere toestellen meerdere BT verbindingen gelijktijdig actief hebben, ik neem aan dat dit dan ook met de E71 en de E66 zal kunnen.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Een off-topic vraag:

Ik heb de E71 besteld bij Expansys (kon niet meer wachten en had nog een kortingsbon), betaling gaat via CC. Ik kreeg ook een mailtje waarin gevraagd werd naar mijn ID en CC, deze heb ik ingescand en opgestuurd. Mijn vraag is hoe lang het ongeveer duurt voordat het verwerkt wordt en wanneer het verzonden wordt. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Never mind, ik zie dat het vandaag verzonden is! Ik hoop dat DHL op zaterdag ook levert, zou heel mooi zijn in ieder geval!

Is iemand al de Brodit houder tegengekomen voor de E71?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Ik kom er maar niet uit. Kan iemand mij overtuigen waarom ik de 71 moet nemen ipv de 66.
Ik heb nooit qwerty gehad en ik ben niet geheel overtuigd of ik dat wel handig ga vinden.
Wat heeft jullie destijds doen besluiten over te stappen naar qwerty?
Ik SMS vrij veel en ik ben van plan ook wel wat te gaan emailen als het tenminste niet heel omslachtig is.
Ik ben geen kampioen snel typen met een gewoon toetsenbordje, maar kan er wel goed mee overweg.
Moet ik dan niet erg lang wennen aan qwerty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:01:
Een off-topic vraag:

Ik heb de E71 besteld bij Expansys (kon niet meer wachten en had nog een kortingsbon), betaling gaat via CC. Ik kreeg ook een mailtje waarin gevraagd werd naar mijn ID en CC, deze heb ik ingescand en opgestuurd. Mijn vraag is hoe lang het ongeveer duurt voordat het verwerkt wordt en wanneer het verzonden wordt. Iemand ervaring hiermee?
Dit gaat zeer snel, bevestiging van gegevens is een kwestie van minuten ( althans in mijn geval +/- 15min.)
Bestelling - gegevens -verzending op 1 dag.

Op de expansys site staat vermeld dat ze niet leveren op weekends en feestdagen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik had hetzelfde, dus heb ik een E61 gekocht om het uit te proberen. Dit beviel mij zeer goed, het wennen duurde bij mij een paar dagen. Het smsen, maken van notities, nieuwe afspraken maken, alles ging heel goed. Vandaar dat ik heb besloten om de E71 aan te schaffen. Mocht het me echt niet bevallen, dan maak ik de overstap naar de E66. Maar ik denk dat het wel goed gaat komen :)
Nu resteert alleen het wachten op de E71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Bedankt AZT33, weer een stukje verder in besluitvorming....

Ik zag trouwens dat de 66 nu ook leverbaar is bij Expansys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:47:
[...]

Dit gaat zeer snel, bevestiging van gegevens is een kwestie van minuten ( althans in mijn geval +/- 15min.)
Bestelling - gegevens -verzending op 1 dag.

Op de expansys site staat vermeld dat ze niet leveren op weekends en feestdagen.
Bij DHL en de post is zaterdag een gewone werkdag dus zouden ze gewoon langs kunnen komen.
Voor Expansys kost dat volgens mij ook niets meer of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
De E71 is verzonden, ik hoop dat ik het morgen binnenkrijg, anders wordt het maandag. En geen probleem Tony, ik zal mijn ervaringen wel posten zodra ik het binnen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Mooi, ik wacht met spanning af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tooooony schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:15:
[...]

Bij DHL en de post is zaterdag een gewone werkdag dus zouden ze gewoon langs kunnen komen.
Voor Expansys kost dat volgens mij ook niets meer of zo
Zover ik weet leverd DHL express niet op zaterdag toch ? (net zoals post wel op zaterdag komt, maar pakketdienst niet)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moonwalker schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:48:
Ik zie net dat je op PDAshop.nl een pre-order kan plaatsen voor de zwarte versie van de E71. Verwachte leverdatum: 01-08-2008.

Link: http://www.pdashop.nl/product/54969/nokia-e71-grey-steel.html
denk dat er vertraging is: pre-order kan niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu een backup aan het draaien, krijg straks bij het Nokia Service punt een firmware-update. De phone-lock functionaliteit werkt namelijk niet vanwege een probleem met het geheugen-management (klein probleempje, schijnt een leak te zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 22:21
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 11:45:
[...]

denk dat er vertraging is: pre-order kan niet meer
ik kan m gewoon pre-orderen hoor? Hij wordt gewoon in het winkelwagentje gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Laatst online: 11-09 13:04
MrProper schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:41:
[...]

ik heb hier tomtom 7 voor mijn touch.die geeft in het menu wel aan dat ie interne gps aan kan.helaas heeft mn touch geen interne gps.
Ben benieuwd of iemand dan wel een werkende tomtom 7 heeft draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:14:
[...]

ik kan m gewoon pre-orderen hoor? Hij wordt gewoon in het winkelwagentje gezet
ik ook weer, alleen is de releasedatum nu verzet naar 6 aug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta eigenlijk op het punt voor de E66 te gaan, maar vroeg me nu het volgende af;

Ik wil een telefoontje dat zowel in Europa met een Europese simkaart als in de VS met een simkaart van daar werkt. Ik dacht dat ik daarvoor bij het maken van een keuze er alleen op hoefde te letten dat het mobieltje 'Quad-band' had. Nu zag ik op bijv. http://www.celladdictblog...on-walkthrough-video.html echter, dat er blijkbaar een US version (en ik neem aan ook een EU version) is. Wat is het verschil tussen deze 'versies'? Kan ik in een EU version gewoon een 'VS-simkaart' doen en vice versa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik mag er vanuit gaan dat Expansys gewoon een betrouwbare site is?

Ik had hetzelfde, dus heb ik een E61 gekocht om het uit te proberen. Dit beviel mij zeer goed, het wennen duurde bij mij een paar dagen. Het smsen, maken van notities, nieuwe afspraken maken, alles ging heel goed. Vandaar dat ik heb besloten om de E71 aan te schaffen. Mocht het me echt niet bevallen, dan maak ik de overstap naar de E66. Maar ik denk dat het wel goed gaat komen :)
Nu resteert alleen het wachten op de E71.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik hoop het wel, mijn pakketje is vrijdag verstuurd, ik heb de trackingnummer gekregen zodat ik het zelf kan volgen. Ik denk dat ik het morgen krijg. Er hebben wel meer mensen bij Expansys gekocht, en dat is allemaal goed gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

krijgen we nog ervaringen/mini-reviews hier zodat de twijfelaars ook de knoop kunnen doorhakken of moeten we het doen met levertijden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
Wat bevalt:
bouw
toetsenbord
software
Accu! (dinsdag gekocht nieuwe accu, heeft het tot zaterdagnacht volgehouden. Met regelmatig gebruik)

wat bevalt minder:
Af en toe werkt toetsenbord blokering niet in een keer, waarschijnlijk user error.
geheugenkaartje werd even niet meer herkend in het toestel (is mij in elk symbian toestel wel is gebeurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philippevk schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:25:
Wat bevalt:
bouw
toetsenbord
software
Accu! (dinsdag gekocht nieuwe accu, heeft het tot zaterdagnacht volgehouden. Met regelmatig gebruik)

wat bevalt minder:
Af en toe werkt toetsenbord blokering niet in een keer, waarschijnlijk user error.
geheugenkaartje werd even niet meer herkend in het toestel (is mij in elk symbian toestel wel is gebeurd)
toetsenbordblokkering schijnt bekend probleem te zijn en even hierboven las ik dat er ook al een software-update voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SYQ schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:31:
krijgen we nog ervaringen/mini-reviews hier zodat de twijfelaars ook de knoop kunnen doorhakken of moeten we het doen met levertijden ??
Nederlandse review/preview
philippevk schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:25:

Ja ik heb dit probleem helaas ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een Nokia E66 zwart besteld bij Expansys. Ik hou jullie op de hoogte wanneer die binnen is en wat mijn eerste indrukken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dat kon nog wel eens een tijd gaan duren. Nokia begint niet met verschepen voor half/eind augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwert
Ik had mijn 71 een dag nadat ik hem besteld had binnen. Woensdag besteld bij de Nokia Shop online, donderdagmiddag had ik hem.

[ Voor 58% gewijzigd door qwert op 27-07-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
edit:
Verkocht al

[ Voor 96% gewijzigd door Donstil op 28-07-2008 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderstaande komt van de sit van Expansys wat betreft uitlevering van de Nokia E66:

Beschikbaarheid: 33 Op Voorraad - 3 Dagen

Dit product is in ons centraal depot en kan in 2 dagen geleverd worden

http://www.expansys.nl/p.aspx?i=169195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 18:46:
Ik wil een telefoontje dat zowel in Europa met een Europese simkaart als in de VS met een simkaart van daar werkt. Ik dacht dat ik daarvoor bij het maken van een keuze er alleen op hoefde te letten dat het mobieltje 'Quad-band' had. Nu zag ik op bijv. http://www.celladdictblog...on-walkthrough-video.html echter, dat er blijkbaar een US version (en ik neem aan ook een EU version) is. Wat is het verschil tussen deze 'versies'? Kan ik in een EU version gewoon een 'VS-simkaart' doen en vice versa?
Iemand die hier een antwoord op heeft? Kan ik in de VS gewoon bellen met de EU versie van de E66 icm een VS-simkaart? Is de enige beperking dan 'geen Internet in de VS'?

Alvast erg bedankt voor jullie inzichten...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De e71 is voor zowel EU als VS versie een quadband GSM, dus bellen kan overal ter wereld (ook centraal America bijvoorbeeld).

3G internet (UMTS en sneller) kan met een EU model niet in America, en met een VS model niet in Europa.

Je kunt nog steeds data gebruiken met je EU model, maar dan op lagere snelheid.

Iphone 3G kan dat wel overal op 3g snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hetzelfde geldt voor de EU E66? (Dus bellen in de VS kan wel, Internetten niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2008 @ 20:40:
En hetzelfde geldt voor de EU E66? (Dus bellen in de VS kan wel, Internetten niet?)
Daar lijkt het wel op ja.
Overigens kan je wel internetten, alleen niet op het 3g netwerk, wel GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2008 @ 20:30:
De e71 is voor zowel EU als VS versie een quadband GSM, dus bellen kan overal ter wereld (ook centraal America bijvoorbeeld).

3G internet (UMTS en sneller) kan met een EU model niet in America, en met een VS model niet in Europa.

Je kunt nog steeds data gebruiken met je EU model, maar dan op lagere snelheid.

Iphone 3G kan dat wel overal op 3g snelheid.
Geen dingen roepen zonder het eerst na te kijken, de E71 komt in 3 varianten:
E71-1 Quad-band EGSM 850/900/1800/1900, WCDMA 900/2100 HSDPA
E71-2 Quad-band EGSM 850/900/1800/1900, WCDMA 850/1900 HSDPA
E71-3 Quad-band EGSM 850/900/1800/1900, WCDMA 850/2100 HSDPA
Idem voor de E66.

Hier in Europa gebruiken we WCDMA met name op de 2100 Mhz, in de US gebruikt AT&T/Cingular met name 1900 Mhz, maar ook 850 Mhz wordt gewoon gebruikt.

T-Mobile gebruikt ook in de US de 2100 Mhz band.

De in Europa verkochtte E71's werken over het algemeen op 850/2100 Mhz.
Het komt er dus op neer dat je met een Europese E71 in San Francisco wel AT&T UMTS coverage hebt, maar in Florida bijvoorbeeld niet. Al kan je dan gewoon T-Mobile gebruiken. ;)

Die remark naar de iPhone is wel flauw, een E71 bezitter hoeft tenminste zijn toestel niet elke nacht aan de lader te hangen en kan zelfs met 3G ingegeschakeld gerust een week voort. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
Iemand die ook een melding krijgt dat nsu nu niet werkt i.c.m.e71?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philippevk schreef op maandag 28 juli 2008 @ 01:10:
Iemand die ook een melding krijgt dat nsu nu niet werkt i.c.m.e71?
Welke NSU heb je?
Vanaf 1.4.39 wordt ie herkent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 08:25:
[...]

Welke NSU heb je?
Vanaf 1.4.39 wordt ie herkent..
Is er al een update beschikbaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De recenste versie is 1.4.49. Dat is degene die ik op m'n pc heb staan.
Is samen met PC suite 7.0.7 geinstalleerd.

ps. degene die bij expansys besteld hebben, controleer zodra je de box open doet of het een qwerty of azerty is die je besteld hebt.
Blijkbaar zitten er foute toestellen in sommige dozen en of verkeerde leveringen bij expansys.
Er zat bij mij in de doos een duits qwertz toestel in.
Deze gaat retour naar expansys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Hmm, dat is jammer dat Expansys zulke fouten maakt! Ik zal het controleren zodra deze binnen is, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:49:
Hmm, dat is jammer dat Expansys zulke fouten maakt! Ik zal het controleren zodra deze binnen is, bedankt voor de tip!
Ik denk niet dat de fout bij expansys ligt. Aangezien zij enkel qwerty en azerty leveren. Dat is me verteld toen ik belde ivm met deze fout.
Dus vermoedelijk zijn het verkeerde leveringen naar expansys toe of verkeerde toestellen in de verpakking. Tenslotte is de doos met het toestel verzegeld ( zoals het moet) en openen ze deze niet om het te checken. Hopelijk is het een éénmalig voorval, maar deze heeft weeral prijs. :'(

update: 2 dagen later juiste toestel geleverd zonder problemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Iemand al ervaring met A-GPS op de E71. Wat is de gemiddelde opstarttijd van GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Schrijver schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:35:
Iemand al ervaring met A-GPS op de E71. Wat is de gemiddelde opstarttijd van GPS?
Ik heb ongeveer binnen de 30 seconden een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edvdvc
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10-2023
Vandaag besteld bij 2call net bevestiging dat hij verzonden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik heb de E71 binnen, heb er de hele middag mee lopen spelen. Het is een indrukwekkend toestel en wat istie snel! Vooral komend van een E65, echt een vooruitgang! De keyboard is wennen, kan er nog niet heel snel op typen maar er zit vooruitgang in. Dit komt voornamelijk omdat ik natuurlijk wat langere nagels heb dan de gemiddelde gebruiker (tenzij er veel vrouwelijke gebruikers zijn).

Toestel voelt zeer goed in mijn handen, klein, niet te licht maar ook niet te zwaar, voelt aan als een zeer degelijke toestel... Tot nu toe ben ik dus tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:25
Ik heb hem vrijdag bij expansys besteld, en hij is vanmogen met DHL vanuit Marseille verzonden. Kan ik hem morgen dan verwachten, of eerder overmorgen. Heb geen ervaring met Expansys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik had het donderdag besteld, vrijdag had ik hetzelfde bericht gekregen, en maandag (vandaag, de volgende werkdag dus) had ik hem binnen. Ik denk dus dat je het morgen kan verwachten, maar check de tracking morgen ochtend, bij mij stond er vanochten op dat het met de koerier mee was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Shit! Er lijkt een stofje onder de display van m'n e71 te zitten!
Ik zag het al zitten ik het toestel kreeg, echter dacht ik dat het toen tussen de screen protector en de buitenkant van het display zat, nu verwijder ik net de screen protector en zit het stipje er nog steeds :(

Weet zeker dat ik me hier vreselijk aan ga storen, weet iemand of je hiermee terug kan gaan naar Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 21:11:
Shit! Er lijkt een stofje onder de display van m'n e71 te zitten!
Ik zag het al zitten ik het toestel kreeg, echter dacht ik dat het toen tussen de screen protector en de buitenkant van het display zat, nu verwijder ik net de screen protector en zit het stipje er nog steeds :(

Weet zeker dat ik me hier vreselijk aan ga storen, weet iemand of je hiermee terug kan gaan naar Nokia?
Ik denk dat ze je heel hard gaan uitlachen.
En ik heb ook zo'n vermoeden dat je in de toekomst nog wel meer stofjes gaat zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 21:53:
[...]

Ik denk dat ze je heel hard gaan uitlachen.
En ik heb ook zo'n vermoeden dat je in de toekomst nog wel meer stofjes gaat zien. :P
Bedankt voor je "bijdrage", je mag verwachten dat een toestel van 400 euro van een dusdanige kwaliteit is dat er zeker geen stof ONDER het scherm hoort te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Mensen met een E71 : hoe werkt dat met dat AD2P ? Kun je een beetje met goede kwaliteit muziek luisteren met dat apparaat via Bluetooth en een AD2P koptelefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Ik converteer vaak een muziekdvd met behulp van Handbrake. Op m'n Ipod nano speelt deze af en kan ik navigeren met zogeheten chapter markers.

Werkt dit ook op de E71? Iemand ervaring met Films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 21:58:
[...]

Bedankt voor je "bijdrage", je mag verwachten dat een toestel van 400 euro van een dusdanige kwaliteit is dat er zeker geen stof ONDER het scherm hoort te zitten
Denk nou eens na, hoe zie je dat voor je?
Er zitten nou eenmaal openingen in je toestel, ze kunnen geen HEPA filters op elke opening zetten, dus stofjes, schilfertjes, pluisjes, ed komen gewoon in je toestel. En eens in de zoveel tijd zal er eentje onder je scherm zweven. Niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
Nu weet ik weer waarom ik zo min mogelijk produkten probeer te bestellen die geleverd worden door DHL en Selektvracht. Online staat er bij mn status dat ik niet thuis was, was ik wel. En dan zijn op die momenten altijd de kaartjes die ze in de brievenbus moeten doen "op" (kortom; ze konden het niet vinden, of hebben uberhaupt geen poging gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw op dit forum en heb vandaag de e71 binnengekregen. Wat een mooi toestel. Heeft iemand internet met Vodafone al werkend gekregen? Mij lukt het tot nu toe niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwert
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:31:
Heeft iemand internet met Vodafone al werkend gekregen? Mij lukt het tot nu toe niet.
Ja hoor, als een zonnetje. Ik heb er niets voor in hoeven stellen. Wellicht de settings via my.vodafone.nl naar je toe laten sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeovee
  • Laatst online: 14-09 16:58
Wat een enthousiaste reacties, had mijn e61 weggedaan voor de e51 maar miste het qwerty toetsenbord wel, nu maar de e71 besteld bij 2call ;-)

iemand reeds een autohouder voor de e71 gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een mail gehad dat mijn Nokia E66 opgestuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik zie dat de telefoons nu zeer redelijk geprijsd zijn bij bestelmaar.nl Ik kan helaas de levertijd niet zien. Heeft iemand ervaring met deze shop? De prijzen zijn trouwens €369 (E71) en €379 (E66).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
jeeovee schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 14:31:
Wat een enthousiaste reacties, had mijn e61 weggedaan voor de e51 maar miste het qwerty toetsenbord wel, nu maar de e71 besteld bij 2call ;-)

iemand reeds een autohouder voor de e71 gevonden?
De officiële moet nog uitkomen.

http://www.expansys.nl/p.aspx?i=171420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwoelie
  • Laatst online: 14-06-2024
azt33 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 18:11:
Ik heb de E71 binnen, heb er de hele middag mee lopen spelen. Het is een indrukwekkend toestel en wat istie snel! Vooral komend van een E65, echt een vooruitgang! De keyboard is wennen, kan er nog niet heel snel op typen maar er zit vooruitgang in. Dit komt voornamelijk omdat ik natuurlijk wat langere nagels heb dan de gemiddelde gebruiker (tenzij er veel vrouwelijke gebruikers zijn).

Toestel voelt zeer goed in mijn handen, klein, niet te licht maar ook niet te zwaar, voelt aan als een zeer degelijke toestel... Tot nu toe ben ik dus tevreden :)
Hoihoi, jij als entoesjaste gebruiker kan mij vast helpen: kan je bellen en tegelijktijd door je agenda of contactpersonen scrollen? Mijn e61 kan dat niet.
Hoor graag van je, of van andere natuurlijk ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:13
zwoelie schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:59:
[...]

Hoihoi, jij als entoesjaste gebruiker kan mij vast helpen: kan je bellen en tegelijktijd door je agenda of contactpersonen scrollen? Mijn e61 kan dat niet.
volgens mij kan dat met je e61 ook

als je tijdens het bellen de menu toets indrukt, kom je in het menu van waaruit je naar je agenda of je contacten kan gaan. Dit gaat makkelijker als je de telefoon even op speaker zet.

met de e61i kan het zeker (gebruik het regelmatig)
de e61 is al weer een jaartje geleden dat ik die gebruikt heb, dus dat weet ik niet zeker ;)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
zwoelie schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:59:
[...]

Ja dat kan, ik heb het gisteren nog geprobeerd omdat ik een telefoonnumer moest doorgeven. Agenda heb ik persoonlijk nog niet geprobeerd, maar dit moet geen probleem zijn denk ik! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:13
heeft iemand hem al in een "echte" winkel gezien?

ik vind het namelijk vreemd dat nokia hem via zijn site wel verkoopt en andere webwinkels, maar bij "echte" winkels heb ik hem nog niet gezien...
Helaas ook niet bij webwinkels die hem met abbo verkopen ;)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.