Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:13
-Jaap-io schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:22:
heeft iemand hem al in een "echte" winkel gezien?
Belcompany (Spuistraat, Den Haag) had de dummy wel al binnen en op de lijst stond leverdatum "Week 31" (dat is deze week) dus ben benieuwd :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
-Jaap-io schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:22:
heeft iemand hem al in een "echte" winkel gezien?

ik vind het namelijk vreemd dat nokia hem via zijn site wel verkoopt en andere webwinkels, maar bij "echte" winkels heb ik hem nog niet gezien...
Helaas ook niet bij webwinkels die hem met abbo verkopen ;)
Dit weerhoudt er mij momenteel ook van om `m aan te schaffen....
Ik wil graag het qwerty bordje van E71 proberen en da`s een beetje lastig bij een webwinkel...
Ik neig nog steeds wat naar de 66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Oh ja, ik was vandaag bij MM in A`dam (Arena) en daar stond ze beiden in de computer voor levering vrijdag a.s.
Dus na het weekend kan je `m daar ook krijgen.
Ze hadden er wel maar 3 van elk besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:13
Ballebek schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:46:
[...]

Belcompany (Spuistraat, Den Haag) had de dummy wel al binnen en op de lijst stond leverdatum "Week 31" (dat is deze week) dus ben benieuwd :)
kon je die dummy ook vasthouden e.d.? (hoewel ik hem toch wil hebben als opvolger van mijn e61i) dan rij ik er morgen ff langs, werk er toch in de buurt :)

en heel, heel misschien kan ik hem dan wel meenemen (niet de dummie offcourse :+ ) >:)

[ Voor 6% gewijzigd door -Jaap-io op 29-07-2008 19:42 ]

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agenda E71:

Kan iemand vertellen of de agenda snel, direct en overzichtelijk werkt. Heb zelf de 6233 en vindt het nogal slecht en indirect. Microsoft outlook vind ik daarin tegen helemaal top. Vooral dat je met twee klikken al een agenda afsrpaak hebt staan integenstelling tot mijn nokia, waarin je eerst voorbij allemaal onnodige futures moet scrollen voordat je de agendapunt op kan slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeovee
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 16:58
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:09:
Agenda E71:

Kan iemand vertellen of de agenda snel, direct en overzichtelijk werkt. Heb zelf de 6233 en vindt het nogal slecht en indirect. Microsoft outlook vind ik daarin tegen helemaal top. Vooral dat je met twee klikken al een agenda afsrpaak hebt staan integenstelling tot mijn nokia, waarin je eerst voorbij allemaal onnodige futures moet scrollen voordat je de agendapunt op kan slaan.
Handy Calendar gebruik ik al een tijdje, prima calendar functie en epocware heeft ook nog andere handige apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:57
Hmm....ben nogal een beetje gevoelig voor user interfaces. Ik twijfel op dit moment tussen de SE G900 en de Nokia E71. Die laatste heeft duidelijk de voorkeur vanwege het keypad, maar ben ik nu de enige die menu's en icons er nogal Windows 3.1 uit vindt zien? Zo draait de G900 op Symbian UIQ 3.x en dat ziet er dan toch een stuk gelikter uit. Hmm....keuzes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleflubbie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 20:23
MacArnold schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:57:
...... ben ik nu de enige die menu's en icons er nogal Windows 3.1 uit vindt zien? Zo draait de G900 op Symbian UIQ 3.x en dat ziet er dan toch een stuk gelikter uit. Hmm....keuzes.....
Er zijn honderden theme's beschikbaar. Zit altijd wel een mooie tussen. Even installeren en dat probleem is ook weer opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvandijk646
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-09 18:14
Paar dagen geleden een officiële in mijn handen gehad, en na heel even wennen typte ik al aardig raak op de kleine toetsjes. Blij dat ik hem besteld heb.

En... hij is ook nog veel mooier en dunner dan op de foto's, echt een mooi ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 08:19
Klopt het dat E71 steel grey, de versie is met het zwarte toetsenbord? Ik wil namelijk wel de goede bestellen, en die andere vind ik behoorlijk lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
iceme schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:10:
Klopt het dat E71 steel grey, de versie is met het zwarte toetsenbord? Ik wil namelijk wel de goede bestellen, en die andere vind ik behoorlijk lelijk.
Dat klopt ja, dat is trouwens ook de enige die je vooralsnog kunt bestellen. De witte volgt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
Randy.W schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 21:04:
Er zijn honderden theme's beschikbaar. Zit altijd wel een mooie tussen. Even installeren en dat probleem is ook weer opgelost...
Right...themes. Waarom kwam ik daar zelf niet op :P Geen idee of het veel werk is om zelf te maken, maar zo links en rechts komt ik wel mooie themes tegen. Problem solved. Waardoor de E71 weer bovenaan m'n shortlist staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje?

Waarom kiest hier iedereen voor de E71 en niet voor de E66?
Ik lees alleen maar ervaringen over de E71?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:25:
Vraagje?

Wil ik ook weten :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Enne Markelo; Jij hebt de 66 al in bezit?
Hoor ik graag je ervaringen.
Ik vind `m mooier dan de 71, hij kan hetzelfde en zoveel typ ik niet duszzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Laatst online: 22-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:13:
[...]

Denk nou eens na, hoe zie je dat voor je?
Er zitten nou eenmaal openingen in je toestel, ze kunnen geen HEPA filters op elke opening zetten, dus stofjes, schilfertjes, pluisjes, ed komen gewoon in je toestel. En eens in de zoveel tijd zal er eentje onder je scherm zweven. Niks aan te doen.
Dat er stof in je toestel komt is logisch, echter dient het niet onder je scherm te gaan zitten.
Ik gebruik zakelijk een 6310, ding werkt al jaren zonder problemen en zonder stof onder het scherm, lijkt me toch niet meer dan logisch dat je een dusdanige kwaliteit ook van de E71 mag verwachten.

Tevens zit ik dat de stof niet in beweging is te krijgen, het lijkt me dan ook eerder een fabricage fout van nokia dan een design fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:25:
Vraagje?

denk omdat die eerder leverbaar was via expansys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Eerder omdat sommige mensen gewoon graag een qwerty toetsenbord willen.
Ik heb hem nu ook sinds maandag, ben erg tevreden. Gebruik hem naast mijn iPhone en kan zeggen dat ik nog niks slechts heb ontdekt. Perfecte agenda functionaliteit, exchange werkt prima en bellen doet ie zelfs ook, handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Laatst online: 22-11-2024
Christoph schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:49:
Eerder omdat sommige mensen gewoon graag een qwerty toetsenbord willen.
Ik heb hem nu ook sinds maandag, ben erg tevreden. Gebruik hem naast mijn iPhone en kan zeggen dat ik nog niks slechts heb ontdekt. Perfecte agenda functionaliteit, exchange werkt prima en bellen doet ie zelfs ook, handig!
En vergeet de battery life niet, de mijne gaat nu dag 4 in met nog 3 streepjes te gaan _/-\o_
Dit met bellen/smsen/mail sync (MFE)/navigatie.
Constant 3g connectie aan.

Overigens nog een tip welke ik tegen kwam op howardforums:
Wanneer je bijna overal 3g bereik hebt, stel dan je telefoon niet op "dual mode" in, maar enkel op 3g, dit scheelt aanzienlijk in je battery life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn Nokia E66 van Expansys binnen gekregen. Het is een heel mooi toestel waar ik nog wel even voor moet gaan zitten. Zitten wel heel veel mogelijkheden op.
Wat ik wel jammer vindt maar ik red mij er wel om is dat er geen Nederlandse taal op zit. Ik neem aan dat hier nog wel updates voor komen die je er zelf kunt opzetten?
En? ik moet nog even uitzoeken hoe ik de navigatie aan het lopen krijg?

Eigenlijk heb ik de laatste 3 jaar een Nokia 6230i gebruikt en de laatste 2 weken een Nokia E65 (om te proberen). Dit is dan echt een hele verandering!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvandijk646
  • Laatst online: 01-09 18:14
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:17:

Wat ik wel jammer vindt maar ik red mij er wel om is dat er geen Nederlandse taal op zit. Ik neem aan dat hier nog wel updates voor komen die je er zelf kunt opzetten?
Dat is dan omdat het nog niet de Nederlandse versie is die de afgelopen weken werd getest door de Nederlandse operators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:17:
Ik heb vandaag mijn Nokia E66 van Expansys binnen gekregen. Het is een heel mooi toestel waar ik nog wel even voor moet gaan zitten. Zitten wel heel veel mogelijkheden op.
En? ik moet nog even uitzoeken hoe ik de navigatie aan het lopen krijg?

Eigenlijk heb ik de laatste 3 jaar een Nokia 6230i gebruikt en de laatste 2 weken een Nokia E65 (om te proberen). Dit is dan echt een hele verandering!!!!!!
Wellicht hebben ze je dan de verkeerde geleverd.
Op het EU-model behoort gewoon de NL-taal te zitten.
Kijk anders even naar je typenummer. Het zou volgens mij de E66-01 moeten zijn.
Ik zou voor de zekerheid even contact opnemen met Expansys.

Even iets anders; In de E71 zit een 1500Mha batterij en in de E66 "maar" een 1000.
Klopt dat?
En waarom? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:03
Die accu zal gekozen zijn vanwege de ruimte en gewicht, maar met name de ruimte zal hier een grote rol hebben gespeeld. De E71 is groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het type nummer van de E61 die ik vandaag heb gekregen is Nokia E66-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:56:
Het type nummer van de E61 die ik vandaag heb gekregen is Nokia E66-1.
Dan zou er volgens de specs ook NL-taal op moeten zitten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag (met de koffie) alles nog eens weer doorgezocht maar kan 4 talen vinden.
Engels
Duits
Frans
Spaans

Wat ik al schreef. Ik vind het geen groot probleem maar het is wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens. Er staat ook niets aan software voor de E66 op de Nederlandse site van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:07
Ik heb vanmiddag een E71 bij Expansys besteld..

Het is mij niet duidelijk of ik daar ook een 2 GB MicroSD bij krijg? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:30
De 2GB zit er standaard bij. Bij mij zat het al in de toestel :)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:09:
Ik heb vanmiddag (met de koffie) alles nog eens weer doorgezocht maar kan 4 talen vinden.
Engels
Duits
Frans
Spaans

Ik heb net even op de site van Expansys gekeken en onder "details" dit gekopieerd;

• Installed Languages:
- English
- Dutch
- French
- German
- Italian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:09:
Engels
Duits
Frans
Spaans

dit strookt wel met de eerdere mail van nokia waaruit blijkt dat de e66 niet naar de beneluxe zou komen, dan is het niet raar dat er geen nl taal op zit....

hoewel op pdashop ook staat dat het os nederlands is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
-Jaap-io schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:39:
[...]

dit strookt wel met de eerdere mail van nokia waaruit blijkt dat de e66 niet naar de beneluxe zou komen, dan is het niet raar dat er geen nl taal op zit....

hoewel op pdashop ook staat dat het os nederlands is....
Ja, en als je op marktplaats kijkt heeft iemand een nl-versie in de verkoop.
Kijk maar op de foto (de derde)
http://link.marktplaats.nl/183367419

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
-Jaap-io schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 19:41:
[...]

kon je die dummy ook vasthouden e.d.? (hoewel ik hem toch wil hebben als opvolger van mijn e61i) dan rij ik er morgen ff langs, werk er toch in de buurt :)
Die dummy's hebben ze overal kennelijk; was vanmorgen een rondje winkels aan het aflopen en overal zag ik hem al in de kast liggen :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft de Nederlandse taal op mijn E66. Ik heb een mail gestuurd naar Expansys met de vraag hoe dit kan en mocht ik meer weten dat laat ik dit hier nog wel even horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:33
Krijg m'n E71 morgen of overmorgen ook. Besteld ism verlenging van m'n Telfort 180 abonnement. Ik ben benieuwd. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tinman schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 20:18:
Krijg m'n E71 morgen of overmorgen ook. Besteld ism verlenging van m'n Telfort 180 abonnement. Ik ben benieuwd. :9
via expansys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeovee
via 2call krijg ik hem ook morgen binnen (1 dag levertijd), morgen lekker spelen met de nieuwe gadget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martoediefroets
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10-2018
Ik heb mn E71 nu een weekje en ik krijg mn mail maar niet aan de praat.Livemail en Gmail was zo gepiept maar mn orange mail blijft maar foutmeldingen geven, ik ben van WM6 overgestapt en begrijp er nog niet veel van dus alle tips,instellingen en andere zijn erg welkom.
Wat betreft het toestel zelf; niets dan lof.....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Niet online

dwa

heb je hem vandaag besteld bij 2call? Ik heb hem al bijna een week in bestelling staan en heb hem nog steeds niet binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edvdvc
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb hem ook maandag besteld en had hem dinsdag in huis...wel zonder geheugen kaartje...KLOPT dit????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

edvdvc schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:57:
Ik heb hem ook maandag besteld en had hem dinsdag in huis...wel zonder geheugen kaartje...KLOPT dit????
wel in de telefoon zelf gekeken?? dus batt klepje eruit en aan de zijkant gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edvdvc
ja gekeken en er zat niets in...helaas...maar zou het wel moeten????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Een geheugenkaartje wordt niet altijd geleverd. Het staat ook niet vermeld op de website van 2call.

Ik heb zelf bij expansys besteld en daar schijnt wel een kaartje in te zitten. DHL is onderweg volgens de site :)

Wat staat er op de doos vermeld? Iets van inhoud verpakking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Niet online

dwa

zat het hoesje wel bij de bestelling van 2call?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edvdvc
ja hoesje zat er wel bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
Inderdaad via 2Call. Pakje is net afgeleverd. :)
Zeer snelle afhandeling. Gisteren om 13:00 besteld vandaag om 11:00 in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edvdvc
Tinman schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:43:
[...]

Inderdaad via 2Call. Pakje is net afgeleverd. :)
Zeer snelle afhandeling. Gisteren om 13:00 besteld vandaag om 11:00 in huis.
En zit er bij jou een geheugen kaartje bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
Nee, ook geen geheugenkaart. Ook alleen maar duitse handleiding, geen Engels of NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
Op Nokia site staat bij inhoud verpakking het volgende:

http://shop.nokia.nl/noki...tion_id=617&culture=nl-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edvdvc
kreeg net een mail van 2call dat ze nu een zending binnen hebbeb zonder geheugen kaart maar dat ze ook wel eens een zending met binnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Tinman schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:50:
Nee, ook geen geheugenkaart. Ook alleen maar duitse handleiding, geen Engels of NL.
en het is wel een qwerty toetsenboard?
raar al die versies en verschillende verpakkingen, hoe maak ik het makkelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:01
Tinman schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:50:
Wel Nederlands op het toestel zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edvdvc
Ja bij mij staat de E71 ingesteld op NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb antwoordt gehad van Expansys wat betreft dat er geen Nederlandse taal zit op de Nokia E66 die ik gisteren heb ontvangen.

Goedemiddag,

OP basis van de proefperiode kunt u het toestel nog retourneren voor terugbetaling. Er is geen nederlandse taal voor de E66.

met vriendelijke groet,

eXpansys-Benelux
eXpansys-SAS

Ik geloof niet dat ik hem retour ga sturen omdat ik hoop en er zullen meer kenners zijn op dit forum dan ik dat er binnenkort wel een update te halen is of te downloaden wanneer ik het alsnog op mijn E66 kan krijgen?

Graag hoor ik van de kenners onder jullie of dit mogelijk is want na 1 dag spelen met dit toestel is het wel een heel erg mooi ding. Ook de reacties die men al krijgt van "wat heb je daar?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
Je kunt indien nodig de productcode gewoon aanpassen en dan de software met NL taal er op zetten zo gauw die op de Nokia site staat, dus is niet echt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Liep vanmorgen de Phoneshop in Den Haag binnen om te vragen wanneer ze hem binnen verwachten te hebben: Komt ie met een doos van "wil je hem" JA dus :)

Gelijk 8GB gekocht bij de Media Markt en nu als ik zo een tel tijd heb tijdens werk even kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
Weet je toevallig of ze de E66 daar ook al binnen hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Ballebek schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:31:
Liep vanmorgen de Phoneshop in Den Haag binnen om te vragen wanneer ze hem binnen verwachten te hebben: Komt ie met een doos van "wil je hem" JA dus :)

Gelijk 8GB gekocht bij de Media Markt en nu als ik zo een tel tijd heb tijdens werk even kijken...
wat koste hij daar en welke phone house was dat??

ik ben in den haag en wil hem ook hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wacht ik dat mooi af en ik haal mijn Engels nu ook nog weer een beetje op 8)7 .
StrayDog schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:22:
Je kunt indien nodig de productcode gewoon aanpassen en dan de software met NL taal er op zetten zo gauw die op de Nokia site staat, dus is niet echt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
StrayDog schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:38:
Weet je toevallig of ze de E66 daar ook al binnen hadden?
Het was niet de Phone House maar de Phone Shop (een van de eerste mobiele telefoonwinkels van Nederland, commercialbreak :P).
Ik weet niet of ze de E66 hebben maar meestal hebben ze wel als eerste een aantal toestellen.
Vorig jaar had ik de E90 ruim een maand voor ie te koop was via hun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mooie toestel al in white steel leverbaar ... of alleen zwart want ik wil eigenlijk de witte (of hebben ze die toch niet laten maken?!?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
Ik had Nokia nog gemaild om te vragen wanneer de E66 nou beschikbaar wordt in de winkels, hier het nuttige antwoord:

"Om te antwoorden op uw vraag , helaas is er nog geen datum bekend wanneer dit type toestel op de markt zal komen ."

Raar toch dat ze dat soort info niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony

Heb jij dan ook 439,- betaald?
Wel scheisse, ik ben vandaag in Den Haag geweest en ik wil `m eerst proberen voordat ik `m koop ivm qwerty bordje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Ik heb inmiddels ook de E66 binnen (via expansys) maar met momenteel 1 probleempje; dat de interface in het Engels is maakt mij helemaal niks uit, maar wel zou ik graag zien dat de T9-functie in het Nederlands werkt. Bij opties > writing language zie ik alleen de volgende talen; engels, frans, duits, italiaans, portugees en spaans. Weet iemand hoe ik een Nederlands T9-woordenboek op mijn E66 kan zetten?

Bij voorbaat duizend maal dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Tooooony schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 17:44:
[...]
Heb jij dan ook 439,- betaald?
Abbo verlengd, 120 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig om Nokia Maps te installeren op mijn Nokia E66 maar nu begrijp ik het niet helemaal met de kosten.
Er staat op verschillende site's dat je de software en sleutel kunt aanschaffen voor 1 jaar.
Wat betekend dit? Dat ik de software maar 1 jaar kan gebruiken en dan doet het niet meer of kan ik dan geen nieuwe opdates meer krijgen en moet ik dan hier eerst weer voor betalen?
Wat kost een eventuele update na 1 jaar?

Wat is het beste?
Software downloaden of een programma kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Belachelijk dat Nokia nog geen aankondiging kan doen.

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
inderdaad ze vertelde me dat de site niet helemaal lekker loopt met t-mobile verlengingen...

hij staat daar in de vitrine en ze hebben hem, en ik dus ook :D
(thanks voor de tip!)

overigens is het wel een import versie, met duitse handleiding en geen sd kaartje.
maar beide vind ik niet belangrijk en ik wilde niet meer wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat toevallig, ik ook, ook met 8 gig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 15:03:
Dan wacht ik dat mooi af en ik haal mijn Engels nu ook nog weer een beetje op 8)7 .
[...]
dat moet er wel een nederlandse produktcode komen. Als Nokia het toestel niet voor de Benelux bestemd komt er echt geen nederlandse code en zeker geen update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
Hoeft geen Nederlandse productcode te zijn, de toestellen uit Duitsland hebben ook gewoon NL taal.
Verder staat op de NL Nokia site een hele pagina in het Nederlands over de E66 dus zou wel vreemd zijn als ze hem hier dan niet gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Expansys zit er gewoon Nederlandse garantie op en kan ik als die er straks is ook een update halen bij een Nokia SP. Ik heb dat vanmiddag later nog een mail over gestuurt. Trouwens ik kan de telefoon ook gewoon aanmelden bij mij Nokia (was vroeger club Nokia of zo iets?).
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:03:
[...]

dat moet er wel een nederlandse produktcode komen. Als Nokia het toestel niet voor de Benelux bestemd komt er echt geen nederlandse code en zeker geen update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
-Jaap-io schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:43:
[...]

en het is wel een qwerty toetsenboard?
raar al die versies en verschillende verpakkingen, hoe maak ik het makkelijk :?
Met qwerty toetsenbord maar met Duitse handleiding. Maar het toestel is vrij makkelijk dus maar een paar effe in het boekje gekeken.
StrayDog schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:00:
[...]

Wel Nederlands op het toestel zelf?
Ja.

Tot nu toe erg tevreden. Morgen nog zo'n micro SD kaartje halen en ik ben tevreden. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Tinman op 31-07-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Laatst online: 13-09 10:52
volgens mij heeft nokia zowiezo europese garantie voor zijn toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:01:
[...]

dat toevallig, ik ook, ook met 8 gig
das dus al nummer drie vandaag daar ;)
ze doen goede zaken.

weet iemand overigens of de nederlandse handleiding trouwens ergens te downloaden, kon hem zo snel niet vinden op de nokia site. Niet echt nodig, maar soms wel makkelijk :)
lama al gevonden:
http://europe.nokia.com/a...p-mode=&wsrp-windowState=

[ Voor 36% gewijzigd door -Jaap-io op 31-07-2008 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Hallo,

Ik heb sinds gisteren ook een nokia E71 en deze bevalt me tot nog toe super.
Hij reageert echt lekker snel in het menu vergeleken met mijn vorige nokia N73.
Voor de rest kan ik er niet zoveel over zeggen , moet er nog even mee prutsen.

Ik heb wel alvast even 2 vragen aan jullie ;

Het valt me op dat als het toestel op toetsenblokkering staat de navigatietoets om de zoveel seconden even oplicht, dit is best wel vervelend als je het toestel naast je bed hebt liggen als wekker. Weet iemand waarvoor dit is en of je dit kunt uitschakelen ?

En hebben jullie ook dat door de tussenruimte tussen het scherm zelf en bovenste toetsten van het toetsenbord hier nogal een felle licht doorheen schijnt als je bezig bent met het toestel ?
Lijkt net of hier iets teveel ruimte in zit waardoor je zeg maar heel goed de verlichting onder het toetsenbord ziet komen, best wel een klein beetje irritant vind ik dit , maar als jullie dit ook hebben zal het wel normaal zijn.

Gr.Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Het valt me op dat als het toestel op toetsenblokkering staat de navigatietoets om de zoveel seconden even oplicht, dit is best wel vervelend als je het toestel naast je bed hebt liggen als wekker. Weet iemand waarvoor dit is en of je dit kunt uitschakelen ?

Dit is volgens mij een reminder voor als je een sms, email, gemiste oproep hebt ontvangen.
Als je die wegdrukt, verdwijnt ook het lichtje schat ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
De notification light staat ook aan als er geen nieuwe sms, email, etc. hebt ontvangen. Het is ook een soort van sleep light, het laat weten dat de telefoon op standby staat. Dit kan je uitzetten in de menu, volgens mij via Settings.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Thnx voor de antwoorden.
Ik dacht eerst ook iets van dat ik een bericht gemist had, maar dit was niet het geval.
Dus dat is het niet, ik denk ook een soort van standby modus licht of zoiets.
Volgens mij als je hem op slaapstand zet is dit uit te schakelen , ik zit al te prutsen hoe ik dit voorelkaar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Bij mij kan je het uitzetten via Tools -> Settings -> General -> Personalisation -> Notification light. Ik weet niet hoe het allemaal in het Nederlands heet, maar dat moet het zo een beetje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwert
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-07 21:27
Ik heb zelf niet zo'n probleem met het knipperende D-pad in stand-by. Ik heb dus ook niet gezocht of het uitgeschakeld kan worden. Trouwens, als het toestel in stand-by staat en je houd de knipperende knop ingedrukt, dan verschijnt de tijd op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
Kan één van de nieuwbakken eigenaren van een E71 wellicht vertellen of de messaging app een beetje prettig werkt. Naast het bellen (...) is voor mij met name email belangrijk. Heb al gezocht of ik een beetje fatsoenlijke screenshots e.d. van met messaging stuk kan vinden maar helaas... Dus als iemand z'n mening erover kan geven en wellicht zelfs wat screenshots zou kunnen laten zien...heel graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
qwert schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:26:
Ik heb zelf niet zo'n probleem met het knipperende D-pad in stand-by. Ik heb dus ook niet gezocht of het uitgeschakeld kan worden. Trouwens, als het toestel in stand-by staat en je houd de knipperende knop ingedrukt, dan verschijnt de tijd op het scherm.
Dat is wel een handige feature, maar ik gebruik zelf cClock als screensaver, kan je instellen wat je wilt zien als screensaver. Best wel een handige programma :)
MacArnold schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:44:
Kan één van de nieuwbakken eigenaren van een E71 wellicht vertellen of de messaging app een beetje prettig werkt. Naast het bellen (...) is voor mij met name email belangrijk. Heb al gezocht of ik een beetje fatsoenlijke screenshots e.d. van met messaging stuk kan vinden maar helaas... Dus als iemand z'n mening erover kan geven en wellicht zelfs wat screenshots zou kunnen laten zien...heel graag :P
Als je met messaging alleen e-mail bedoelt, dan heb ik daar nog geen ervaring mee. Ik ga binnenkort op vakantie en wilde wachten met het instellen van e-mail en Internet totdat ik terug was. Heb je al bij de 'grote' review sites gekeken en eventueel op Howardforums? Daar wordt veel gepraat over de e-mail functie van de E71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor andere E66 eigenaren;

Als je de E66 open hebt geslide, hebben jullie dan ook dat je als je links(onder) van het 'uitgeslide gedeelte' naar rechts duwt (dus vanaf links van het groene telefoon hoorntje), het uitgeslide gedeelte ietsje meegeeft, terwijl als je vanaf rechts(onder) (rechts van het rode hoorntje) naar links drukt dit niet het geval is?

Ik irriteer me er een beetje aan, temeer ik als ik op met de snelknopjes bezig ben ik soms wat heel licht gekraak hoor en ik denk dat dat een beetje met elkaar samenhangt. Weet alleen niet of dit überhaupt wel een reden is dat je een nieuwe kunt vragen...

EDIT: Als de E66 niet uitgeslide is, en ik druk helemaal linksonder lichtjes op het beeldscherm, dan hoor ik dat lichte gekraak; als ik dat rechtsonder op het beeldscherm doe hoor ik niks. Meer mensen die dit hebben?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene met de flashing D-pad, dit noemt men breathing light. Is niet hetzelfde als indicatie dat je nieuwe mails hebt.
Je kan de breathing light uitzetten via profielen, dus je actief profiel aanpassen. Daarna zal het notificatie lichtje enkel oplichten als je sms/oproep of mail krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacArnold schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:44:
Heb reeds popmail- roadsync - mail for exchange en profimail draaien en uitgeprobeerd op m'n toestel.
Allen werken perfekt. De mailexchange via mail2web heeft het enige nadeel dat m'n mails niet meer op de server van m'n provider staan nadat ik ze binnengehaald heb op m'n E71( provider enkel POP3 en mail2web controleerd elk uur op mails en haalt ze binnen).
De enige die html ondersteund is profimail via POP3 en IMAP ( heb deze dus standaard in gebruik).
Via gmail forward ik m'n provider accounts zo naar mal2web ( gmail is IMAP dus blijven mails op server).
Aangezien ik op m'n vorig toestel ( blackberry curve) html gewoon was is de layout en look van mailexchange en popmail op m'n E71 magertjes. Daarom gebruik ik tevreden profimail.
Voor de rest werken ze allen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:44:
[...]

Heb reeds popmail- roadsync - mail for exchange en profimail draaien en uitgeprobeerd op m'n toestel.
Allen werken perfekt. De mailexchange via mail2web heeft het enige nadeel dat m'n mails niet meer op de server van m'n provider staan nadat ik ze binnengehaald heb op m'n E71( provider enkel POP3 en mail2web controleerd elk uur op mails en haalt ze binnen).
De enige die html ondersteund is profimail via POP3 en IMAP ( heb deze dus standaard in gebruik).
Via gmail forward ik m'n provider accounts zo naar mal2web ( gmail is IMAP dus blijven mails op server).
Aangezien ik op m'n vorig toestel ( blackberry curve) html gewoon was is de layout en look van mailexchange en popmail op m'n E71 magertjes. Daarom gebruik ik tevreden profimail.
Voor de rest werken ze allen prima.
Lukt het jouw om een imap-mail notificatie te krijgen op het beginscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: "Lukt het jouw om een imap-mail notificatie te krijgen op het beginscherm?"

Zou ik echt niet weten omdat ik m'n mail handmatig check. Dus geen push of om de zoveel tijd.
Als er ongelezen mails zijn dan staat er wel een melding op m'n beginscherm bovenaan( juist onder shortcut icoontjes) met een kleine preview en aantal.
Als je bedoelt onderaan het scherm met melding X aantal mails ( zoals sms en of oproepen) dan is het antwoord nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Schrijver schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:05:
[...]

Lukt het jouw om een imap-mail notificatie te krijgen op het beginscherm?
Die krijg ik ook niet echt; alleen dat er een mailtje binnen is met de account naam en hoeveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
Hmmm...strange. Zou dat alleen in het geval van push werken of zo? Anyway....zelf wil ik ene IMAP account (eigen domein) configureren en de telefoon om de zoveel tijd automatisch laten checken op nieuwe mail. Zou fijn zijn als die notificatie dan gewoon werkt. Of in het ergste geval...dat het dan in ieder geval wel daarboven (onder de shortcuts) wordt aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Ik heb het idee dat die notificatie alleen nog maar met Pop3 werkt.

Ik gebruik Imap (idle), Roadsync, en Nokia Email (Beta)

Edit: Notificatie werkt ineens weer voor Roadsync na het deleten van een Imap account.

Nokia Email (beta) gebruikt z'n eigen active standby plugin en werkt ook.

[ Voor 40% gewijzigd door Schrijver op 01-08-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Heb net ook even de gps getest , had redelijk snel verbinding.
Sterker vertellen had een 90 dagen licentie voor rijden/lopen met spraak !?
Of ik dit nu per ongeluk gekocht heb of dat dit nu een gratis proef is van 90 dagen , geen idee.
Ik heb verder niks hoeven betalen of wat dan ook .
Misschien dat degenen die ook exemplaar hebben gekocht bij 2call dit ook even na kunnen gaan of zij dit hebben op hun toestel ( mischien omdat het duits toestel is )

Gr
Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Heb net ff gecheckt bij nokia duitsland en inderdaad hier zit gratis een licentie bij met spreek voor 90 dagen , op de site staat echter ook dat er normaliter een 2gb kaartje bijgeleverd wordt.
Dat is dan wel weer flauw want die zat er bij 2call niet bij .

Gr
Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeovee
Hmm, ik had idd ook geen 2 gb kaartje erbij bij 2call maar gelukkig had ik nog een 4 gb kaartje liggen dus kon meteen aan de slag. Moet zeggen prima toestel ben er erg blij mee alleen reageert het menu niet zo snel als de e51 heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die een autohouder zoeken, de brodit houder is verkrijgbaar op enkele sites.
De mijne is deze week toegekomen en past vlotjes. Een aanrader voor degene die een kleine-goed passende houder zoeken.

Hierbij enkele foto's: het is de passieve houder, heb er zelf een actieve van gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/cea/IMG_3050ss.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/cea/IMG_3052ss.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Hee die houder zoek ik ook al een tijdje , maar die webshop moet hem nog binnenkrijgen.
Waar het je deze weg als ik vragen mag ?

Gr
Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of hier links van webshops mogen gepost worden. de mijne komt van de UK-England. Ze hebben hem binnen de week verstuurd met de post.
Ik denk elke shop die hem wil bestellen voor jou zal hem kunnen leveren.
De mijne was blijkbaar bij hen ook niet op voorraad, daarom die 7 dagen tussen bestellen en leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik heb als test voor 30 dagen navigatie gekocht giseren; maps 2.0 is toch wel een stukkie mooier dan de vorige versie. Ik heb heel europa op mijn kaartje staan (1.5GB) en ben tot nu toe erg tevreden.
De GPS ontvanger van de E71 is ook super; ik stond binnen in een ruimte zonder ramen en toch ontving ik nog 4 satellieten!

Na +/- 10 seconden heb ik een lock (met aGPS) en 5 seconden erna mijn exacte locatie. Menig TomTom doet dat niet na.
Ik ga morgen rondje Duitsland doen en ga ik hem even verder testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb de vraag al eerder gesteld maar wat gebeurt er na de 30 dagen?
Ben je dan alles kwijt en moet je weer opnieuw beginnen of kun je dan geen updates meer ophalen?
Ballebek schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 10:49:
Ik heb als test voor 30 dagen navigatie gekocht giseren; maps 2.0 is toch wel een stukkie mooier dan de vorige versie. Ik heb heel europa op mijn kaartje staan (1.5GB) en ben tot nu toe erg tevreden.
De GPS ontvanger van de E71 is ook super; ik stond binnen in een ruimte zonder ramen en toch ontving ik nog 4 satellieten!

Na +/- 10 seconden heb ik een lock (met aGPS) en 5 seconden erna mijn exacte locatie. Menig TomTom doet dat niet na.
Ik ga morgen rondje Duitsland doen en ga ik hem even verder testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:05:
Hallo,

Ik heb de vraag al eerder gesteld maar wat gebeurt er na de 30 dagen?
Ben je dan alles kwijt en moet je weer opnieuw beginnen of kun je dan geen updates meer ophalen?
[...]
Dan doet het navigatiegedeelte het niet meer. Kaarten e.d. kan je altijd ophalen, je kan altijd zoeken of je huidige lokatie op een kaart zien maar niet erheen navigeren.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.