Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Dus simpel gezegd...als je een nieuwe E71 uit de doos trekt en aanzet, kun je met behulp van (A)GPS altijd kosteloos zien waar je bent. Het enige wat je daarvoor moet doen is de kaarten downloaden. Am I right?

If so...scheelt me weer een paar euro. Dat biedt namelijk voor mij voldoende functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk best wel duur dan als je er zo nu en dan maar gebruik van maakt!!!!!!!!!!!
Ballebek schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:12:
[...]

Dan doet het navigatiegedeelte het niet meer. Kaarten e.d. kan je altijd ophalen, je kan altijd zoeken of je huidige lokatie op een kaart zien maar niet erheen navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 17:17:
Weet niet of hier links van webshops mogen gepost worden. de mijne komt van de UK-England. Ze hebben hem binnen de week verstuurd met de post.
Ik denk elke shop die hem wil bestellen voor jou zal hem kunnen leveren.
De mijne was blijkbaar bij hen ook niet op voorraad, daarom die 7 dagen tussen bestellen en leveren.
Aha ok,ik dacht dat je het bij een nederlandse site had bestel, dit heb ik nog niet kunnen vinden.
Er is wel een site die krijgt deze houder volgdende week binnnen, wacht ik daar wel even op :)

Voor alle nokia E71 bezitters wil ik nogmaals het volgende even vragen :
Ikzelf heb als ik met de E71 bezig ben dat er achtergrond-licht schijnt achter de toesten vandaan, dit alleen tussen de bovenste rij toetsen en onder het scherm.
Dit valt overdag verder niet op maar sávonds zie je dit toch wel .
Zouden jullie dit ook eens willen checken bij jullie toestel, eens zien of dit zo hoort of dat dit bij mijn toestel afwijkt

Gr.
Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:38
Kan iemand zijn ervaringen met de browser delen? Ik heb momenteel een iPhone 2G met een meer dan geweldige browser. Internetten is een genot erop. Nu is de GPS op de E71 wel erg aanlokkelijk voor me, maar op andere punten ben ik bang teleurgesteld te worden.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brabso, Geen zorgen, blijkt normaal te zijn. Mijn toestel laat ook licht door tussen toetsenbord en scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Ik heb het al opgelost met het licht doorlaten tussen toetsenbord en scherm.
Namenlijk gewoon voorzichtig met duimen het gehele toetsenborde naar boven proberen te schuiven, dit heeft voor mij in ieder geval geholpen en het is nu al een stuk beter.
Dus waarschijnlijk zat hier gewoon wat ruimte op , wel raar dat je het gehele toetsenbordje zo kunt verschuiven maar goed......

Gr
Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens de E66 heeft dit ook wel op het gedeelte waar het scherm ook zit. Ik hoop niet dat er zo stof onder het schrerm komt????????
Brabso schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:29:
Namenlijk gewoon voorzichtig met duimen het gehele toetsenborde naar boven proberen te schuiven, dit heeft voor mij in ieder geval geholpen en het is nu al een stuk beter.
Dus waarschijnlijk zat hier gewoon wat ruimte op , wel raar dat je het gehele toetsenbordje zo kunt verschuiven maar goed......

Gr
Daniel

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:13
Ballebek schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:12:
[...]

Dan doet het navigatiegedeelte het niet meer. Kaarten e.d. kan je altijd ophalen, je kan altijd zoeken of je huidige lokatie op een kaart zien maar niet erheen navigeren.
kan je ook die kaarten al vooraf downloaden? als je bijvoorbeeld ergens naartoe gaat waar slecht bereik is (of evt buitenland)
MacArnold schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:35:
Dus simpel gezegd...als je een nieuwe E71 uit de doos trekt en aanzet, kun je met behulp van (A)GPS altijd kosteloos zien waar je bent. Het enige wat je daarvoor moet doen is de kaarten downloaden. Am I right?

If so...scheelt me weer een paar euro. Dat biedt namelijk voor mij voldoende functionaliteit.
ja en nee

je moet wel een data abbo hebben om gebruik te maken van a gps, die haalt namelijk via het netwerk informatie op met behulp van een server, dus er gaat data verkeer over heen. Ook als je google maps gebruikt (wat er goed werkt is mijn ervaring) zal hij de kaartegegevens op moeten halen.

overigens kan je wel zonder data verkeer navigeren, maar dan moet je positie bepalen via netwerk uitzetten en zorgen dat je programma hebt met kaartinformatie wat werkt met de ingebouwde gps.
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:16:
Eigenlijk best wel duur dan als je er zo nu en dan maar gebruik van maakt!!!!!!!!!!!
[...]
wat kost het dan?
ik vind het best goedkoop via google maps (met data abbo) google maps kan ook routes berekenen alleen niet "voorlezen"

[ Voor 29% gewijzigd door -Jaap-io op 03-08-2008 19:13 ]

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Thanks Jaap-io. Exact wat ik wilde weten. Data abbo (PIT) komt er in ieder geval, maar het ging me in dit geval dus met name om de kaarten. Maar dat lijkt geen probleem te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brabso schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:29:

Gr
Daniel
geweldige tip, de ruimte tussen scherm en toetsenbord is inderdaad zo klein geworden dat er geen licht meer doorheen kan!

Is iemand er al achter welke 3rd party navigatiesoftware op de E71 werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Niet online

dwa

Sygic McGuider werkt prima op de E71.

Dit is mijn eerste Nokia sinds jaren. Ik gebruik linux op mijn laptop en ben benieuwd of jullie nog software tips hebben om gebruik te maken van deze telefoon in linux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:07
Ik gebruik ook Sygic.

Tomtom krijg ik niet aan de gang. Ook niet via die zogenaamde internal GPS hack.

Het is een super telefoon! Veel beter dan de E61i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Niet online

dwa

Bij de eerste keer navigeren werd ik direct een sloot ingestuurd maar daarna ging het perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dwa schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:00:
Bij de eerste keer navigeren werd ik direct een sloot ingestuurd maar daarna ging het perfect :)
e71 toch niet nat geworden hoop ik.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke website kan je het beste de Nederlandse versie van de E66 kopen? Dus met Nederlandse T9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Ik kan mijn abonnement gaan verlengen bij t-mobile (4 maanden vantevoren regeling) maar kunnen ze in een t-mobile shop ook een e71 bestellen? Of kan je dan alleen kiezen uit t-mobile toestellen? (die bedrukt zijn met t-mobile enz.)

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er wel over uit om deze E71 naast me iphone te nemen..
was eerst uit op de blackberry bold maar die vind ik toch wat te groot..

Maar als ik hem nu bij 2call bestel (verlening) heb ik dan een QWERTY toetsenboord of anders omdat het buitenlandse toestellen zijn?

weet iemand anders toevallig de nederlandse release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Pindkaas schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:26:
Ik kan mijn abonnement gaan verlengen bij t-mobile (4 maanden vantevoren regeling) maar kunnen ze in een t-mobile shop ook een e71 bestellen? Of kan je dan alleen kiezen uit t-mobile toestellen? (die bedrukt zijn met t-mobile enz.)
waarom zou je dat perse bij een t-mobile winkel willen doen?
de meeste telefoonwinkels kunnen ook verlengingen doen en zijn meestal ook nog goedkoper :)
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:43:
Maar als ik hem nu bij 2call bestel (verlening) heb ik dan een QWERTY toetsenboord of anders omdat het buitenlandse toestellen zijn?

volgens mij leveren ze gewoon met qwerty t.b.
als het goed is (volgens pdashop.nl) wordt hij deze week verwacht (6-08)

[ Voor 30% gewijzigd door -Jaap-io op 04-08-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeovee
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 16:58
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:43:
Ik ben er wel over uit om deze E71 naast me iphone te nemen..
was eerst uit op de blackberry bold maar die vind ik toch wat te groot..

Ik heb gewoon een qwerty geleverd door 2Call, zat zoals bij sommigen anderen geen mem. card bij maar die had ik toch nog, ennuh deze was idd goedkoper dan t-mob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

-Jaap-io schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:52:
[...]

waarom zou je dat perse bij een t-mobile winkel willen doen?
de meeste telefoonwinkels kunnen ook verlengingen doen en zijn meestal ook nog goedkoper :)

[...]
Omdat je bij een t-mobile shop 4 maanden vantevoren kunt verlengen, bij andere winkels bij 3 maanden pas. En aangezien ik slecht kan wachten.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
Veel en lang gezocht, maar ik ben bang dat ik `m nog niet helemaal snap.....

Ik heb een telefoonabonnement via m`n werk zonder data.
Nu wil ik een data-only abo erbij nemen maar dan wel dus zelf (privé) afsluiten bij een provider naar keuze.
Kan dit? En hoe werkt dat dan in de praktijk?
Moet ik dan steeds een sim-kaart wisselen oid?

Bedankt voor jullie reactie`s alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Tooooony schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:32:
Veel en lang gezocht, maar ik ben bang dat ik `m nog niet helemaal snap.....

Ik heb een telefoonabonnement via m`n werk zonder data.
Nu wil ik een data-only abo erbij nemen maar dan wel dus zelf (privé) afsluiten bij een provider naar keuze.
Kan dit? En hoe werkt dat dan in de praktijk?
Moet ik dan steeds een sim-kaart wisselen oid?

Bedankt voor jullie reactie`s alvast
Het lijkt me dat je dit moet afsluiten bij het abonnement van je werkgever, anders dien je inderdaad iedere keer van sim kaart te wisselen. (correct me if I'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Kijk, ik kan dit gewoon afsluiten zonder telefonie;

Pocket Internet Totaal Plus
Wilt u mobiel internet op uw UMTS-toestel, dan is Pocket Internet Totaal Plus uitermate geschikt. Met Pocket Internet Totaal Plus kunt u gebruik maken van internet en e-mail tot een snelheid van 192 kb/s. Ontvangt u bijvoorbeeld veel e-mail met bijlagen dan is dit abonnement de juiste keuze. Dit tariefplan kan gecombineerd worden met alle bestaande T-Mobile abonnementsvormen maar kan ook zonder telefonie abonnement (als “Data Only”) worden aangeschaft. Data Only is de beste keuze indien u naast uw gewone mobiele telefoon gebruik maakt van een Smartphone voor Internet en e-mail.

Maarre, hoe werkt dit in de praktijk? Met een SIM kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tooooony schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:46:
Kijk, ik kan dit gewoon afsluiten zonder telefonie;

Pocket Internet Totaal Plus
Wilt u mobiel internet op uw UMTS-toestel, dan is Pocket Internet Totaal Plus uitermate geschikt. Met Pocket Internet Totaal Plus kunt u gebruik maken van internet en e-mail tot een snelheid van 192 kb/s. Ontvangt u bijvoorbeeld veel e-mail met bijlagen dan is dit abonnement de juiste keuze. Dit tariefplan kan gecombineerd worden met alle bestaande T-Mobile abonnementsvormen maar kan ook zonder telefonie abonnement (als “Data Only”) worden aangeschaft. Data Only is de beste keuze indien u naast uw gewone mobiele telefoon gebruik maakt van een Smartphone voor Internet en e-mail.

Maarre, hoe werkt dit in de praktijk? Met een SIM kaart?
ja met een simkaart. Dan moet je er 2 kaarten in kunnen stoppen en dat gaat niet lukken. Wat je moet proberen is een internet-abo toe te voegen aan je bestaande abonnement. Makkelijker is je werkgever dat te laten doen en jij hem die kosten (tientje per maand) vergoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Laatst online: 11-09 13:04
Ik weet het ff niet meer..Ik zie de E71 als een waardige opvolger voor mijn touch.Nu kan ik ook een samsung Omnia kopen die net als mijn toch op windows mobile draait.Moet er alleen meer voor betalen.Is de symbian software ook veelzijdig als mobile??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polo306 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:15:
Ik weet het ff niet meer..Ik zie de E71 als een waardige opvolger voor mijn touch.Nu kan ik ook een samsung Omnia kopen die net als mijn toch op windows mobile draait.Moet er alleen meer voor betalen.Is de symbian software ook veelzijdig als mobile??
Symbian is voor de doorsnee gebruiker veelzijdig genoeg. Net als WM kun je er zelf programma's op installeren. Verder zijn de berichtfuncties (sms, mms, email, msn) vergelijkbaar. Wel kampt Symbian nog steeds met een geheugenlek. Zo moet een E61i hier ondanks enkele updates naar steeds de recentste firmware nog wekelijks herstart worden omdat er anders foutmeldingen als "geheugen vol" optreden terwijl er al die tijd geen nieuwe programma's zijn opgestart. Met WM6 heb ik daar op mijn HTC Diamond en mijn vroegere HTC Wizard geen last van. Nog een reden voor mij om voor WM te kiezen is de native ondersteuning van over-the-air activesync (pushmail). Daar heeft Nokia wel een tooltje voor (MailforExchange) maar dat werkt ondanks de alweer redelijk lange update-geschiedenis nog steeds niet zo goed als de originele activesync client van MS. Eigenlijk zou ik de keuze voor een OS laten afhangen van je huidige situatie: als je mail ophaalt via IMAP of POP3 dan boeit het niet zo. In dat geval is de E71 absoluut een mooi toestel. Gebruik je, bijv voor je werk, Exchange ga dan absoluut voor WM. Heb je behoefte aan pushmail van Blackberry neem dan een echte en geen Symbian of WM met 3rd party blackberry client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Tip : Bij toestellen gekocht bij 2call zit gratis licentie van 3 maanden voor rijden/lopen met spraak.
Dit omdat het een toestel uit duitsland is en bij duitsland zit dit er gratis bij , het gaat dan om oostenrijk, zwitserland en duitsland maar nederland doet het ook gewoon .
Misschien domme Tip van mij maar ik heb geen idee of dit er normaal bij zit als je een nederlands toestel hebt, ik dacht van niet namenlijk

Gr.
Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:31
dwa schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:49:
Sygic McGuider werkt prima op de E71.

Dit is mijn eerste Nokia sinds jaren. Ik gebruik linux op mijn laptop en ben benieuwd of jullie nog software tips hebben om gebruik te maken van deze telefoon in linux.
Ik gebruik zelf ook altijd linux en ik gebruik wvdial + bluetooth om bijvoorbeeld te internetten op mijn laptop. Maar wat voor een tips zoek je precies wat wil je kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Niet online

dwa

wvdial gebruikte ik icm met mijn oude SE toestel ook al om te kunnen internetten in noodgevallen. Ik heb Wammu gevonden om mijn telefoon te beheren in linux maar heb het nog niet werkend gekregen. Ik zoek dus eigenlijk een programma om contacten en berichten te kunnen beheren.

wat betreft die navigatie, ik vond het ook al zo vreemd dat ik een trial voor duitsland/oostenrijk kreeg, hoe heb jij nederland aan de praat gekregen zonder extra te betalen dan?

[ Voor 24% gewijzigd door dwa op 04-08-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:10:
Op welke website kan je het beste de Nederlandse versie van de E66 kopen? Dus met Nederlandse T9?
De Nederlandse E66 moet toch al ergens verkocht worden? Op Marktplaats staan er vrij veel advertenties voor. Of moeten dat wel oplichters zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
gsmtrack.nl heeft `m gewoon op voorraad hoor....
Ook in combinatie met abo enzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
dwa schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:02:
wvdial gebruikte ik icm met mijn oude SE toestel ook al om te kunnen internetten in noodgevallen. Ik heb Wammu gevonden om mijn telefoon te beheren in linux maar heb het nog niet werkend gekregen. Ik zoek dus eigenlijk een programma om contacten en berichten te kunnen beheren.

wat betreft die navigatie, ik vond het ook al zo vreemd dat ik een trial voor duitsland/oostenrijk kreeg, hoe heb jij nederland aan de praat gekregen zonder extra te betalen dan?
Ik gebruik zelf syncecolution voor het syncen van contacten en agenda punten(dit doe ik ook met bluetooth) maar ik weet niet welke distro je gebruikt en welk mail programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tooooony schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:26:
let wel: er staat wel bij US-version, dus geen Nederlandse taal/T9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:26:
[...]

Volgens mij staat er bij de specs dat de us- versie gebruik maakt van een ander netwerk.
Er staat nergens dat een us versie betreft.
Anders stuur je een mail naar ze om er zeker van te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:26:
[...]

Viel me ook al op ja, maar het staat niet achter de naam zelf, maar achter 'HSDPA 850 / 1900'. Hopelijk wordt er gewoon bedoelt dat het daar om het Amerikaanse 3G netwerk gaat? Ik heb gsmtrack in ieder geval met deze vraag gemaild, I'll let you know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:01
GSM track verkoopt gewoon de geimporteerde versie uit Duitsland, net als 2 Call en dus met NL taal/t9.
De E66 is in de VS helemaal nog niet verkrijgbaar.

[ Voor 20% gewijzigd door StrayDog op 04-08-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Voor de mensen die Sygic draaien op hun e71, hoe is de performance? Ik gebruik nu garmin, alleen vind ik dat het beeld niet vloeiend loopt (schokkerig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoyGeniusReports en Howard Forums hebben het over slechte ontvangst van hun (Amerikaanse) E71. Het afdekken van de onderkant (waar de antenne schijnt te zitten) resulteert in groot verschil van ontvangststerkte.
Iemand hier ervaring mee?

boy genius report website

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StrayDog schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:34:
GSM track verkoopt gewoon de geimporteerde versie uit Duitsland, net als 2 Call en dus met NL taal/t9.
De E66 is in de VS helemaal nog niet verkrijgbaar.
toch vreemd dat ze dan US-vermelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:01
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:31:
[...]

toch vreemd dat ze dan US-vermelden
Dat staat bij de algemene specificaties vn het toestel achter de netwerkbanden waarop de US versie werkt (en erboven staat de internationale versie), heeft verder niks met het toestel wat gsmtrack verkoopt te maken, zijn gewoon algemene (gekopieerde) specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:23:
Voor de mensen die Sygic draaien op hun e71, hoe is de performance? Ik gebruik nu garmin, alleen vind ik dat het beeld niet vloeiend loopt (schokkerig).
performance is zeer goed te noemen, accuraat en snel, maw, bijna vloeiende pijl. ook grafisch veel mooier dan garmin! Zeer tevreden over Sygic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:27:
BoyGeniusReports en Howard Forums hebben het over slechte ontvangst van hun (Amerikaanse) E71. Het afdekken van de onderkant (waar de antenne schijnt te zitten) resulteert in groot verschil van ontvangststerkte.
Iemand hier ervaring mee?

boy genius report website
niets meer dan lof over de ontvangst, waar ik met mij nokia N95 8GB soms 3G had, heb ik nu volop 3G, om maar een voorbeeld te noemen. ik merk ook niets verspringen bij de ontvangst streepjes als ik mijn handen er een tijdje om hou :)

nog even een drietal zelfgemaakte foto's om dit topic iets op te vrolijken ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.ahuntjens.nl/foto/DSC_8295-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ahuntjens.nl/foto/DSC_8298-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ahuntjens.nl/foto/DSC_8299-1.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens,
ik zit op OS X hoe gaat syncen met agenda's en dat soort dingen? is dat mogelijk, en is dat wireless mogelijk? (bluetooth).. office 2008 ?
zit zeker geen IM service zoals op de blackberry op :(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Tooooony schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:26:
Uhh.. Dan zal ik wel blind zijn want ik zie hem toch echt niet staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:30
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 00:28:
trouwens,
ik zit op OS X hoe gaat syncen met agenda's en dat soort dingen? is dat mogelijk, en is dat wireless mogelijk? (bluetooth).. office 2008 ?
zit zeker geen IM service zoals op de blackberry op :(
Syncen met de Mac gaat zonder problemen, ik gebruik iSync om Adressbook en iCal te syncen. Je moet wel de plug-in van Nokia's website downloaden voor iSync, eenmaal geïnstalleerd gaat het zonder problemen. En dit gaat allemaal via Bluetooth. Wat wil je syncen met Office 2008? Documenten of iets dergelijks?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Niet online

dwa

heeft iemand al een passende autohouder gevonden? Volgens mij hebben de meeste universele houders geen ruimte over voor de voedingsstekker namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Heeft iemand de foons al gebruikt om via de laptop mee te internetten ?

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 00:28:
trouwens,
ik zit op OS X hoe gaat syncen met agenda's en dat soort dingen? is dat mogelijk, en is dat wireless mogelijk? (bluetooth).. office 2008 ? [...]
Enkele dagen geleden is The Missing Sync voor Symbian uitgekomen. Dat is nog even een stuk uitgebreider dan iSync met de Nokia-plugin. Met name Proximity Sync zul je wel interessant vinden.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:29:
[...]

Viel me ook al op ja, maar het staat niet achter de naam zelf, maar achter 'HSDPA 850 / 1900'. Hopelijk wordt er gewoon bedoelt dat het daar om het Amerikaanse 3G netwerk gaat? Ik heb gsmtrack in ieder geval met deze vraag gemaild, I'll let you know!
Hier het antwoord:

"De Nokia E-66 is een Europees toestel, dus ook bestemd voor de Nederlandse markt. Er zit een Nederlandse en Engelse T9-woordenboek op. Momenteel zijn we door de voorraad van het toestel heen. Momenteel is het niet bekend wanneer we de volgende levering binnen krijgen. Het toestel zal vandaag dan ook van onze website afgehaald worden totdat we het toestel weer kunnen leveren."

Iemand nog een idee voor een andere site (niet marktplaats ;)) waar een E66 met Nederlandse interface en T9-woordenboek is te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
dwa schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:33:
heeft iemand al een passende autohouder gevonden? Volgens mij hebben de meeste universele houders geen ruimte over voor de voedingsstekker namelijk.
Afgezien van de Brodit Passive E71 Holder, is er nog de Active Holder. Deze heeft een bevestiging en aansluiting voor de voedingsstekker. Probeer maar eens te google'en op E71 Brodit Active, dan kom je op de site van dsldevelopments.com uit.

Het lijkt me een kwestie van tijd voordat deze ook in NL beschikbaar komt. ;)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:59:
[...]

niets meer dan lof over de ontvangst, waar ik met mij nokia N95 8GB soms 3G had, heb ik nu volop 3G, om maar een voorbeeld te noemen. ik merk ook niets verspringen bij de ontvangst streepjes als ik mijn handen er een tijdje om hou :)
Goed nieuws. Welke provider zit je ?
Graag reactie van meer eigenaren over de ontvangst van de E71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoXie schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:30:
[...]

provider is Vodafone NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Z-Dragon schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:39:
Kan iemand zijn ervaringen met de browser delen? Ik heb momenteel een iPhone 2G met een meer dan geweldige browser. Internetten is een genot erop. Nu is de GPS op de E71 wel erg aanlokkelijk voor me, maar op andere punten ben ik bang teleurgesteld te worden.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Z-Dragon schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:39:
Alhoewel ik erg enthousiast ben over de E71 denk ik dat hij niet aan de browser van de iPhone kan tippen. Dat is voor mij overigens geen reden geweest om toch mijn iPhone te verkopen en voor de E71 te gaan. Alle functionaliteiten en specificaties in een dergelijk mooi en handzaam toestel was voor mij meer dan dooslaggevend en ik heb na nu bijna een maand gebruik geen moment spijt.
De GPS werkt overigens bij mij i.c.m. Sygic erg prettig. Het altijd in je zak hebben van een volledige navigatie oplossing is echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat de browservergelijking betreft met Iphone en de E71.

Kijk maar eens naar de beta versie van Skyfire (internet op je mobiel zoals op je pc) op youtube of hun website. Pakt iedere functie en kan zo goed als alles lezen. Naar mijn inziens echt uniek en een grote stap voorwaarts op mobiel internet. Zelfs beter dan de Iphone.

En dan kan je zeggen het scherm is groter. Maar ik vind dat je mobiel internet anders (lees tussendoor) gebruikt. Echt surfen doe je toch op je laptop(of mini laptop) die ik vaak bij mij heb, of thuis op je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 00:48:
Wat de browservergelijking betreft met Iphone en de E71.

Kijk maar eens naar de beta versie van Skyfire (internet op je mobiel zoals op je pc) op youtube of hun website. Pakt iedere functie en kan zo goed als alles lezen. Naar mijn inziens echt uniek en een grote stap voorwaarts op mobiel internet. Zelfs beter dan de Iphone.

En dan kan je zeggen het scherm is groter. Maar ik vind dat je mobiel internet anders (lees tussendoor) gebruikt. Echt surfen doe je toch op je laptop(of mini laptop) die ik vaak bij mij heb, of thuis op je pc.
Heb je ook daadwerkelijk ervaring met beide producten? Ik heb beide toestellen maar de browsen op de E71 gaat nooit in de buurt van de iPhone komen hoor. Niet op gebruikersgemak,snelheid of wat dan ook. Verder wel erg tevreden over de E71 als zakelijk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Christoph schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 08:32:
[...]

Heb je ook daadwerkelijk ervaring met beide producten? Ik heb beide toestellen maar de browsen op de E71 gaat nooit in de buurt van de iPhone komen hoor. Niet op gebruikersgemak,snelheid of wat dan ook. Verder wel erg tevreden over de E71 als zakelijk toestel.
Ik was ook aan het twijfelen tussen een iphone 3g en de e71.
Bij mij zitten er nog te veel nadelen aan een iphone (gratis software, accu, 2j. abonnement, BT, enz) om daar voor te kiezen.
Het is heel vet allemaal, maar ik heb nu een E61i (daarvoor een E61) en ik gok dat ik heel tevreden ga zijn met een E71.
Dat browsen, ik vergelijk het niet eens met een iphone, het is een heel andere omgeving en Userinterface. daarbij is browsen op je telefoon niet bedoeld om je een avond te vermaken. Meer om een noodzakelijk iets op te zoeken.

Ik hoop wel dat de cpu wat sneller is, daar valt nog wat te winnen bij mijn E61i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
E71 is erg snel voor een symbian toestel. Dus dat zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Pindkaas schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 08:48:
[...]

Ik was ook aan het twijfelen tussen een iphone 3g en de e71.
Bij mij zitten er nog te veel nadelen aan een iphone (gratis software, accu, 2j. abonnement, BT, enz) om daar voor te kiezen.
Het is heel vet allemaal, maar ik heb nu een E61i (daarvoor een E61) en ik gok dat ik heel tevreden ga zijn met een E71.
Dat browsen, ik vergelijk het niet eens met een iphone, het is een heel andere omgeving en Userinterface. daarbij is browsen op je telefoon niet bedoeld om je een avond te vermaken. Meer om een noodzakelijk iets op te zoeken.

Ik hoop wel dat de cpu wat sneller is, daar valt nog wat te winnen bij mijn E61i
ik kan je vertellen je gaat zeker tevreden zijn! (heb precies dezelfde stappen gemaakt)

in het begin is het even wennen omdat de toetsen iets kleiner zijn. Het is nu na een week nog steeds zo dat ik iets vaker een type fout maak dan bij de e61i, maar de looks en de grote maken dat wat mij betreft meer dan goed :)
en hij is echt een heel stuk sneller dan e61i! wat vooral ook ideaal is, is dat je gelijk vanuit je standby scherm een naam in kan typen, zeer relaxt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:36:
Iemand nog een idee voor een andere site (niet marktplaats) waar een E66 met Nederlandse interface en T9-woordenboek is te krijgen?
Iemand een suggestie? Ik begin echt wanhopig te worden omdat ik maandag voor een aantal maanden naar het buitenland vertrek en hem echt voor dan wil/moet hebben...

Alvast érg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Vodafone gaat hem ook voeren (E71). Hij stond in de lijst .. zag ik in de Vodafone winkel. Maar wanneer is nog onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:13
BoXie schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:28:
Vodafone gaat hem ook voeren (E71). Hij stond in de lijst .. zag ik in de Vodafone winkel. Maar wanneer is nog onduidelijk.
Ze zouden hem eerst vanaf deze week al leveren maar dat is 6 weken uitgesteld.
Voor degene die meer willen weten over de kaarten vooraf op hun telefoon zetten: Nokia Maps 2.0 Downloader is je maatje.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Hmmm interessant toestel (E66).

heb even een e65 gehad (maar weer verkocht) en nu een hele tijd de e51 gebruikt. Sinds enkele weken gebruik ik ook de SE G900. Alhoewel het een fijn toestel is denk ik er toch over om deze om te ruilen (verkoop) voor een e66.

Het Symbian menu, inclusief de mogelijkheden is zo relaxt. Tevens vind ik een slider ook wel fiojn, al is een mono-blok ook geen probleem. Problemen heb ik wel met de prijs, die vind ik tot nu toe nog te fors!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Gaat lekker vreemd met de levertijden van de E71. PDAshop verschijnt nu dagelijks de levertijd naar de volgende dag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
BoXie schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:30:
[...]

Ik heb zelf ook vodafone, maar ik merk wel dat zodra ik de foon even in de hand heb het 3G bereik een stukje minder wordt. Normaal vol of bijna vol en zodra ik hem in mijn hand heb 3 streepjes.
Waarschijnlijk zit de sensor ergens waar ik mijn hand dan heb.
Is welliswaar genoeg maar ik meldt het maar even zoals je vroeg.

Gr
Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
zit er trouwens een meldingsindicatoir op die oplicht bij gemist gesprek, afspraak of sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Batsu schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:47:
zit er trouwens een meldingsindicatoir op die oplicht bij gemist gesprek, afspraak of sms?
ja zeker 8)
die zit namelijk heel stijlvol onder de select knop (het midden van de "joystick") _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
De prijs van Expansys is duurder geworden €455,- incl levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
-Jaap-io schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:30:
[...]

ja zeker 8)
die zit namelijk heel stijlvol onder de select knop (het midden van de "joystick") _/-\o_
Chill thanks!

dan ga ik mn SE G900 vervangen door de E66!!

iemand geinteresseerd in een G900? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvandijk646
  • Laatst online: 01-09 18:14
Mijn webwinkel denkt nu vanaf de 13e te kunnen leveren... Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Ik kwam deze post tegen, wellicht interessant, er wordt bij symbiangear.com dagelijks gratis software weggegeven.
http://www.e71fanatics.co...pplications-for-free.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To BoXie:

Bij welke Vodafone winkel ben jij geweest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Eergister bij gsmweb besteld, vandaag contract opsturen en dan hopelijk volgende week genieten van mijn e71.. Het kost mij 31 euro per maand, 1 jaar lang en 128 euro bijbetalen.. Iemand een ervaring met hoeveel tijd er over heen gaat voordat het contract goedgekeurd is etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeovee
thecompany schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:34:
Eergister bij gsmweb besteld, vandaag contract opsturen en dan hopelijk volgende week genieten van mijn e71.. Het kost mij 31 euro per maand, 1 jaar lang en 128 euro bijbetalen.. Iemand een ervaring met hoeveel tijd er over heen gaat voordat het contract goedgekeurd is etc?
Bij mij duurde het een uurtje bij t-mob via 2Call

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BW83
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 13:28
Ik heb sinds gisteren ook de E71. Overstapt van de Eten M700, dus in mijn ogen zeker een vooruitgang. Ik heb hem nog niet uitgebreid kunnen testen, maar hij bevalt me tot nu toe uitstekend. Internet is een stuk rapper aangezien die Eten alleen GPRS ondersteunde, dus dat is sowieso al een verademing. Verder is het toestel op alle vlakken sneller, en het toetsenbord is (verrassend) makkelijk te bedienen.

Nou heb ik alleen 1 probleem kunnen ontdekken. Er zijn een aantal toetsen die niet overeenkomen met wat er op het scherm komt te staan. De leestekentoetsen zoals de punt en de komma kloppen niet, en de 'y' en de 'z' toetsen zijn omgedraaid. Is dit probleem bekend? Ik heb via 2call.nl een Duitse versie gekregen (waardoor ik geen Nederlands kan kiezen BTW).
Heeft iemand een idee hoe ik het zelf kan oplossen? Ik ben wat dat betreft niet zo'n tweaker ;) dus ik kan wel wat hulp gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:22:
To BoXie:

Bij welke Vodafone winkel ben jij geweest dan?
Vodafone winkel in Den Bosch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeovee
Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat als mijn e71 overgaat, ik deze ook hoor via mijn BT headset. Via mijn e51 is dit geen probleem en gebeurde dat automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij PDAshop is hij nu ook op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
BW83 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:53:
Ik heb sinds gisteren ook de E71. Overstapt van de Eten M700, dus in mijn ogen zeker een vooruitgang. Ik heb hem nog niet uitgebreid kunnen testen, maar hij bevalt me tot nu toe uitstekend. Internet is een stuk rapper aangezien die Eten alleen GPRS ondersteunde, dus dat is sowieso al een verademing. Verder is het toestel op alle vlakken sneller, en het toetsenbord is (verrassend) makkelijk te bedienen.

Nou heb ik alleen 1 probleem kunnen ontdekken. Er zijn een aantal toetsen die niet overeenkomen met wat er op het scherm komt te staan. De leestekentoetsen zoals de punt en de komma kloppen niet, en de 'y' en de 'z' toetsen zijn omgedraaid. Is dit probleem bekend? Ik heb via 2call.nl een Duitse versie gekregen (waardoor ik geen Nederlands kan kiezen BTW).
Heeft iemand een idee hoe ik het zelf kan oplossen? Ik ben wat dat betreft niet zo'n tweaker ;) dus ik kan wel wat hulp gebruiken.
Waarschijnlijk heb je een qwertz toetsenbord en je hebt hem in nederlands staan en die denkt dan dat je een qwerty toetsenbord hebt terwijl je een qwertz toetsenbord hebt dan zijn de y en de z omgedraaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Heeft iemand route 66 ook al draaien op dit toestel ?
Zit zelf namenlijk te overleggen of ik een losse navigatie ga halen of software installeer op dit toestel.
Heb wel al verhalen gelezen over Sygic.

Gr
Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]

Nee, puur wat ik op skyfire heb gezien, en daarbij de mening dat mobiel internet altijd een subsituut blijft voor onderweg gebruik. Gelijk heb je over de kwaliteit van het browsen op de Iphone.

Good luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo net mijn nokia E71 bij pdashop besteld, om half 11 krijg ik een track&trace code.
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Brabso schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:50:
Heeft iemand route 66 ook al draaien op dit toestel ?
Zit zelf namenlijk te overleggen of ik een losse navigatie ga halen of software installeer op dit toestel.
Heb wel al verhalen gelezen over Sygic.

Gr
Daniel
Ik ben erg tevreden met Sygic McGuider. Het draait snel en de gps start met behulp van A-gps erg vlot op.

Voorheen had ik een E61i met Tomtom en een externe GPS en dat duurde soms erg lang voordat ik een fix had.

Ook de kaarten zijn goed up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeovee
Schrijver schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 07:14:
[...]

Ik ben erg tevreden met Sygic McGuider. Het draait snel en de gps start met behulp van A-gps erg vlot op.

Voorheen had ik een E61i met Tomtom en een externe GPS en dat duurde soms erg lang voordat ik een fix had.

Ook de kaarten zijn goed up to date.
Ook ik ben overgestapt naar Sygic en ben enthousiast hierover, redelijk snelle fix, kaarten hebben me tot op heden nog niet in de steek gelaten, alleen de stem zegt heel af en toe iets anders dan de bedoeling. Grafisch ziet het er top uit afgezien van de verkeersborden die voor sommigen hinderlijk aanwezig kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Nu de E71 leverbaar is geworden ben ik benieuwd of het Nederlandse (Europese model) ook last heeft van ontvangst als de hand om het toestel gehouden wordt (daar is al e.e.a. over gezegd) en wat de kwaliteit van de camera is. Ondanks dat het een E-serie is had ik meer verwacht dan de foto's die ik onder bepaalde omstandigheden gezien heb. En zijn op resolutie na niet beter dan de 2Mpix van mijn 6120c. Graag jullie mening. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edvdvc
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10-2023
klopt foto's zijn niet erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Niet online

dwa

de foto's zijn ronduit waardeloos maar dit is wat mij betreft het enige minpunt op dit moment. Voor mij is het ook geen belangrijke feature, ik gebruik de camera toch bijna nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeovee
Foto's voortonen heel veel ruis en het nemen ervan is haast de moeite niet waard, op mijn e51 is de kwaliteit een heel stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Het helpt wel wanneer je de autofocus gebruikt. Daar moet je eerst de "2" voor ingedrukt houden voordag je de foto maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorbeeldfoto met autofocus & flits
Afbeeldingslocatie: http://www.ahuntjens.nl/foto/08082008042.jpg

Voorbeeldfoto met autofocus zonder flits
Afbeeldingslocatie: http://www.ahuntjens.nl/foto/08082008043.jpg

Ik vind de camera helemaal niet zo slecht, ok, het is wel wat minder als de N95 8gb die ik hiervoor had, maar dat weet je :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Weet iemand hoe je de gprs/internet instellingen van KPN configureert in de E71?

Heb zojuist KPN gebeld, maar omdat het toestel niet op http://www.bel.nl staat kunnen zij mij niet verder helpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Niet online

dwa

ahuntjens: met de focus is ook niets mis, vooral foto's dichtbij zijn heel scherp, maar zoals je wel kunt zien in jouw foto's mankeert er duidelijk iets aan de kleuren, er zit een paarsige gloed over de foto's heen lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je laten verzorgen door je inst. Wizard die in je toestel zit.
Cai schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:40:
Weet iemand hoe je de gprs/internet instellingen van KPN configureert in de E71?

Heb zojuist KPN gebeld, maar omdat het toestel niet op http://www.bel.nl staat kunnen zij mij niet verder helpen :?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Dank voor alle foto-replies. De voorbeeldplaatjes vind ik nog meevallen. Maar de camera op de N82 lijkt mij beter. Hoe is het met de signaalontvangst als je het toestel beneden vastpakt? Ziet iemand de signaalsterkte teruglopen. Maakt niet uit welk netwerk / provider. Feit is dat ik twijfel tussen de N82 en de E71. Ik wil een zakelijk toestel, maar ook met goede multimedia zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BW83
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 13:28
CodeConnected schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:42:
Waarschijnlijk heb je een qwertz toetsenbord en je hebt hem in nederlands staan en die denkt dan dat je een qwerty toetsenbord hebt terwijl je een qwertz toetsenbord hebt dan zijn de y en de z omgedraaid
Het toetsenbord op de telefoon is gewoon een qwerty, en de telefoon staat ingesteld op Engels (standaardinstelling). Nederlands is bij mij niet beschikbaar, alleen engels, duits, turks en est's. Dus ik denk dat het net andersom is als wat jij zegt. De vraag is alleen hoe is de telefoon op qwerty in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van 2Call vanmorgen mijn toestel ontvangen. Hier werkt de Qwerty wel gewoon van. Zou je toestel omruilen voor een NL toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister gebeld met vodafone, daar konden ze me niks vertellen over de E71. Ze hadden hem ook niet op de lijst staan volgens de medewerker. Ik wil graag verlengen met dit toestel, iemand al wat meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thecompany, zou je ons kunnen vertellen of de versie van gsmweb incl. de '2 gig' module geleverd werd en of het de nederlandse variant is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
jeeovee schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:30:
[...]

Ook ik ben overgestapt naar Sygic en ben enthousiast hierover, redelijk snelle fix, kaarten hebben me tot op heden nog niet in de steek gelaten, alleen de stem zegt heel af en toe iets anders dan de bedoeling. Grafisch ziet het er top uit afgezien van de verkeersborden die voor sommigen hinderlijk aanwezig kunnen zijn.
Thnx voor jullie replies.
Hier hoor je wel goede verhalen over Sygic, als ik het aparte topic lees hier in tweakers over Sygic is het toch niet allemaal koek en ei. Vandaar dat ik route 66 er even bij nam, positieve berichten hierover en kan ook overweg met interne gps.Zit eigenlijk nog een beetje te twijfelen tussen die 2.

Gr Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
dwa schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:53:
ahuntjens: met de focus is ook niets mis, vooral foto's dichtbij zijn heel scherp, maar zoals je wel kunt zien in jouw foto's mankeert er duidelijk iets aan de kleuren, er zit een paarsige gloed over de foto's heen lijkt het wel.
Ik denk dat dit te maken heeft met de witbalans instellingen. Je kan ze wijzigen dmv dat icoontje...
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.