handmatig invoeren van Internet als verbinding bij Instrumenten, instellingen, verbindingen, toegangspunten en internet als naam toegangspoort. KPN ondersteunt het toestel niet. Als je Ja naar 1300 smst krijgt je een sorry. mms werkt wel goedCai schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:40:
Weet iemand hoe je de gprs/internet instellingen van KPN configureert in de E71?
Heb zojuist KPN gebeld, maar omdat het toestel niet op http://www.bel.nl staat kunnen zij mij niet verder helpen
Vandaag de e71 ontvangen die ik woensdag gekocht had met abbo bij 2call. (inclusief de 2GB microsd) Wel even wennen als je een heel ander type telefoon gewend bent. Ik ben niet zo heel erg bekent met Symbian dus het gaat nog allemaal wat stroefjes. Een connectie maken met mijn wlan wilt bijvoorbeeld nog niet lukken, 
Verder niks dan lof over de telefoon, het toestel voelt echt massief aan, misschien net een tikje te. Ook zitten er geen rubbertjes aan de onderkant, dus je moet oppassen waar je het neer legt. Ooh en het notificatie lichtje stelt geen drol voor als je het vergelijkt met die op mijn vorige phone.
edit:
gelukt en werkt ook als verwacht
maar het mobiel internet werkt wel als een trein, het is alleen een tijdelijk nummer en ik heb geen idee hoe ze de kosten daarvan bereken, dus ik moet nog wachten tot de 20ste als mijn nummer overgezet wordt gelukt en werkt ook als verwacht
Verder niks dan lof over de telefoon, het toestel voelt echt massief aan, misschien net een tikje te. Ook zitten er geen rubbertjes aan de onderkant, dus je moet oppassen waar je het neer legt. Ooh en het notificatie lichtje stelt geen drol voor als je het vergelijkt met die op mijn vorige phone.
[ Voor 3% gewijzigd door Deacon op 08-08-2008 22:50 ]
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
wat was je vorige foon dan?? (als ik vragen mag)Deacon schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:11:
Vandaag de e71 ontvangen die ik woensdag gekocht had met abbo bij 2call. (inclusief de 2GB microsd) Wel even wennen als je een heel ander type telefoon gewend bent. Ik ben niet zo heel erg bekent met Symbian dus het gaat nog allemaal wat stroefjes. Een connectie maken met mijn wlan wilt bijvoorbeeld nog niet lukken,edit:maar het mobiel internet werkt wel als een trein, het is alleen een tijdelijk nummer en ik heb geen idee hoe ze de kosten daarvan bereken, dus ik moet nog wachten tot de 20ste als mijn nummer overgezet wordt
Hoe krijg je die klok zo te zien als de toetsenblokkering aan staat?Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 13:15:
Voor degene die een autohouder zoeken, de brodit houder is verkrijgbaar op enkele sites.
De mijne is deze week toegekomen en past vlotjes. Een aanrader voor degene die een kleine-goed passende houder zoeken.
Hierbij enkele foto's: het is de passieve houder, heb er zelf een actieve van gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Als je breathing light in je profielen hebt uitgezet ( lichtje onder je D-pad dat zachtjes aan en uit gaat) dan krijg je de klok zoals op de foto.
Cool, bedankt!Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 11:45:
Als je breathing light in je profielen hebt uitgezet ( lichtje onder je D-pad dat zachtjes aan en uit gaat) dan krijg je de klok zoals op de foto.
Net de E71 ontvangen .. zo op het eerste gezicht een PRACHTIG toestel.
(Raar) Vraagje voor de overige eigenaren : hebben jullie ook dat als je in het midden van de spatiebalk drukt dat hij dan 1x klikt als je hem indrukt .. maar nog een keer klikt als je wat harder drukt ..? Aan de zijkanten kan de spatiebalk is dat wel goed.
(Raar) Vraagje voor de overige eigenaren : hebben jullie ook dat als je in het midden van de spatiebalk drukt dat hij dan 1x klikt als je hem indrukt .. maar nog een keer klikt als je wat harder drukt ..? Aan de zijkanten kan de spatiebalk is dat wel goed.
Verwijderd
Ja, is me ook al opgevallen dat het klikken anders is wanneer je in het midden drukt( waarschijnlijk zitten onder de spatie toets twee switchjes en deze druk je samen in als je in het midden drukt).BoXie schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 13:09:
Net de E71 ontvangen .. zo op het eerste gezicht een PRACHTIG toestel.
Als je op de zijkanten drukt krijg je een enkele klik.
Verwijderd
Bij een tijdelijk nummer worden normaliter alleen verbruikskosten in rekening gebracht.
Deacon schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:11:
Vandaag de e71 ontvangen die ik woensdag gekocht had met abbo bij 2call. (inclusief de 2GB microsd) Wel even wennen als je een heel ander type telefoon gewend bent. Ik ben niet zo heel erg bekent met Symbian dus het gaat nog allemaal wat stroefjes. Een connectie maken met mijn wlan wilt bijvoorbeeld nog niet lukken,edit:maar het mobiel internet werkt wel als een trein, het is alleen een tijdelijk nummer en ik heb geen idee hoe ze de kosten daarvan bereken, dus ik moet nog wachten tot de 20ste als mijn nummer overgezet wordt
Nou ... ik heb dit toestel nu 10 minuten .. en vind hem nu al fijner en degelijker dan de iPhone .. die ik ook naast me heb liggen.
Sorry hoor, heeeel erg offtopic, maar: wat een mooi horloge! Wat is dat er voor een?Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:36:
Voorbeeldfoto met autofocus & flits
[afbeelding]

Verwijderd
haha! Een Seiko Sportura..Patric76 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 14:35:
[...]
Sorry hoor, heeeel erg offtopic, maar: wat een mooi horloge! Wat is dat er voor een?
om deze reactie toch nog nut te geven, de spatiebalk klikt inderdaad 2 x in het midden! de zijkanten maar 1 keer, als je een bericht aan het typen bent, en je drukt in het midden(dus klikt ie 2 x) dan heb je toch maar 1 spatie, dus echt nuttig is het niet?
Ah, dank je wel!
En dat van die spatie: ik heb geen E71 (twijfel nog: iPhone, E71, Touch Diamond) maar ken dat wel van andere kleine qwerty's. Twee sensoren en afhankelijk waar je hem raakt activeer je er 1 of 2. Lijkt me normaal.
Hier nog veel mensen last van stof of was dat alleen de 1e zending? Stof onder het scherm is voor mij echt een showstopper....
En dat van die spatie: ik heb geen E71 (twijfel nog: iPhone, E71, Touch Diamond) maar ken dat wel van andere kleine qwerty's. Twee sensoren en afhankelijk waar je hem raakt activeer je er 1 of 2. Lijkt me normaal.
Hier nog veel mensen last van stof of was dat alleen de 1e zending? Stof onder het scherm is voor mij echt een showstopper....
Kun je iets dieper erop ingaan?BoXie schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 14:11:
Nou ... ik heb dit toestel nu 10 minuten .. en vind hem nu al fijner en degelijker dan de iPhone .. die ik ook naast me heb liggen.
^ Wat hij zegt.
Verwijderd
we zitten toch nog steeds in de eerste zending.....Patric76 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:21:
Verwijderd
Besteld bij expansys hier, geen last van stof!Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 20:08:
[...]
we zitten toch nog steeds in de eerste zending.....
Verwijderd
besteld hier bij 2call ... een duitse versie waarvan ik het toetsenbord niet goed ingesteld krijg (of ik kijk eroverheen) dus ben nog niet helemaal tevreden.
Had hiervoor de E61 en daarmee vergeleken is de E71 velen malen sneller ... en compacter geworden
Had hiervoor de E61 en daarmee vergeleken is de E71 velen malen sneller ... en compacter geworden
Verwijderd
heeft iemand Nokia Beta email werkend? ik heb het prima werkend met mijn google email, maar kan geen account toevoegen (op site als op telefoon), wat wel schijnt te kunnen.
pop en exchange accounts via de inbox werkt ook nog niet (wel inkomend, niet uitgaand).
toestel 1 dag in bezit, voelt erg goed!
pop en exchange accounts via de inbox werkt ook nog niet (wel inkomend, niet uitgaand).
toestel 1 dag in bezit, voelt erg goed!
Intussen al een hele berg stof onder het display.
Linker bovenhoek lijkt wel een hooizolder.
Jammer.......
Jammer.......
Dat kan ik je helaas nog niet zeggen, mijn toestel komt waarschijnlijk deze week binnen, dan laat ik het je weten..Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:06:
thecompany, zou je ons kunnen vertellen of de versie van gsmweb incl. de '2 gig' module geleverd werd en of het de nederlandse variant is?
Ik kan mogelijk mijn contract met Orange ontbinden dus ik ben aan het kijken naar een nieuwe telefoon, heb nu een Nokia 6300 en ben dan ook zeer benieuwd naar de E66 (de E71 is best mooi, maar ik wil wel meer een telefoon houden, geen organizer qua uiterlijk). Is er al iemand die er iets meer over kan zeggen qua hoe het bevalt e.d.?
Nokia 6210 Navigator vind ik in ieder geval niets (die heb ik al gezien) en als het goed is komt de E66 volgende week binnen dus dan kan ik er even mee spelen in de winkel. Ik zal dan sowieso eens even kijken naar die talen e.d. want ik ben er toch wel benieuwd naar en natuurlijk kijken hoe hij browst (demonstraties van Nokia zijn leuk, maar zelf spelenderwijs kijken of een toestel geschikt is is nog veel leuker
)
Nokia 6210 Navigator vind ik in ieder geval niets (die heb ik al gezien) en als het goed is komt de E66 volgende week binnen dus dan kan ik er even mee spelen in de winkel. Ik zal dan sowieso eens even kijken naar die talen e.d. want ik ben er toch wel benieuwd naar en natuurlijk kijken hoe hij browst (demonstraties van Nokia zijn leuk, maar zelf spelenderwijs kijken of een toestel geschikt is is nog veel leuker
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
voor de mensen die hiervoor een nokia e51 hebben gehad;
hoe snel is de internet browser (via wifi) ivm de e51?? bv voorpagina tweakers.net, ik weet een zware pagina maar toch...
hoe snel is de internet browser (via wifi) ivm de e51?? bv voorpagina tweakers.net, ik weet een zware pagina maar toch...
Verwijderd

Mike-Nikon schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 09:33:
Intussen al een hele berg stof onder het display.
Jammer.......
nou dat klinkt weer positief dan...Zijn er inmiddels al meer ervaringen met de e66? Of gaat iedereen voor de e71...Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 11:00:
Dat is ook de reden dat ik mijn E66 al weer heb verkocht. Ik werk niet in een echte stoffige omgeving maar toch wel iets en had binnen een paar dagen al wat stof achter het glas zitten. Ondanks dat ik hem in het hoesje had. Ik denk dat ik maar eens naar een Sonim toestel ga kijken want ik kan nog geen Nokia telefoon vinden die stofdicht is? Ik gebruik nu maar weer een Nokia 6230i. Ook een stofnest maar even het frontje verwijderen, uitblazen en je kunt weer een maandje verder. Al is het wel een heel verschil met de E66
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
Verwijderd
Ik heb ook een aflopend abbo bij Orange (is eigelijk nu Tmobile). Mijne loopt af op 24 jan maar maar wel er eerder vanafaf dan de 4 maanden van te voren. Hoe kun je ontbinden???
Sp!tF!re schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 10:35:
Ik kan mogelijk mijn contract met Orange ontbinden dus ik ben aan het kijken naar een nieuwe telefoon, heb nu een Nokia 6300 en ben dan ook zeer benieuwd naar de E66 (de E71 is best mooi, maar ik wil wel meer een telefoon houden, geen organizer qua uiterlijk). Is er al iemand die er iets meer over kan zeggen qua hoe het bevalt e.d.?
Nokia 6210 Navigator vind ik in ieder geval niets (die heb ik al gezien) en als het goed is komt de E66 volgende week binnen dus dan kan ik er even mee spelen in de winkel. Ik zal dan sowieso eens even kijken naar die talen e.d. want ik ben er toch wel benieuwd naar en natuurlijk kijken hoe hij browst (demonstraties van Nokia zijn leuk, maar zelf spelenderwijs kijken of een toestel geschikt is is nog veel leuker)
waarom ik nu een E71 gebruik ipv de iPhone (v1 fw 2) die ik naast me heb liggen :Z-Dragon schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 16:49:
[...]
Kun je iets dieper erop ingaan?Ik heb hier nu nog een iPhone liggen, maar omdat ik GPS nodig ga hebben, twijfel ik tussen een 3G en de E71.
- vrijheid in applicaties (geen Apple die bepaald wat ik mag installeren)
- mogelijkheid om UMTS / HSDPA als modem te gebruiken voor laptop via Nokia PC Suite.
- AD2P
- Veel meer diepgang in de configuratie / instelmogelijkheden. Je kunt veel meer instellen naar eigen wens.
- volwassen rete-stabiel platform
- ik gebruik gewoon liever fysieke knopjes (qwerty) dit werkt voor mij gewoon sneller en foutlozer.
- sms karakter counter out-of-the-box !
- degelijkheid van de behuizing en toestel an-sich
- lange accutijden en prima bereik .. ook met 3.5G en GPS aan.
- GPS op de Nokia werkt ook uitstekend in de auto tijdens het rijden. Maar die van de iPhone vast ook, nog niet getest.
- harde speaker met goeie kwaliteit .. ook handig tijdens navigeren .
Het enige wat een iPhone in mijn ogen meer biedt is :
- groter scherm wat het browsen fijner maakt (maar de browser zelf is volgens mij van dezelfde makelij als die van de Nokia : webkit).
- HTML mail.
Verwijderd
Is de E71 wel stofdicht? Althans beter dan de E66 (of 6230i)?
hellboy123 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 13:48:
[...]
nou dat klinkt weer positief dan...Zijn er inmiddels al meer ervaringen met de e66? Of gaat iedereen voor de e71...
Ik heb vanaf het begin al een stukje stof onder het scherm zitten, moet er nog mee terug, nog geen tijd voor gehad.Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 18:29:
Is de E71 wel stofdicht? Althans beter dan de E66 (of 6230i)?
[...]
Ik denk dat dit tijdens de productie is gekomen, want krijg het er niet onder weg (zit erg vast), dus ga er vanuit dat het toestel aardig stofdicht is.
Nog iemand tips voor goede, met name grats, programma's?
Hierbij de mijne:
- Sygic ( Goede navigatiesoftware, wel betaald, maar goedkoop!)
- HandyWi (Hotspot zoeker)
- GoogleMaps
- Activelock (Voor toetsenbordlock en lock op applicaties)
Mooie thema's zijn ook welkom!
Hierbij de mijne:
- GoogleMaps
[ Voor 6% gewijzigd door rvd50 op 11-08-2008 00:09 ]
R.D50
misschien een rare vraag maar is het me nog niet duidelijk genoeg:
Ik heb momenteel telfort unlimited en kan gaan verlengen.
Ben dus momenteel erg gecharmeerd van de E71.
Nu kan ik hem verlengen bij algebeld.nl maar dan ook met een Surf & Mail Onbeperkt.
Deze service draait op UMTS,wat ik bij nokia.nl niet kan vinden onder specificaties van de E71.
Is deze service dan nog wel mogelijk?
En is de Surf & Mail Onbeperkt wel goed van telfort?
Ik wil zowiezo bij telfort unlimited blijven omdat ik "teveel" bel en naar alleen telfort gsm en huisnummers.
Ik zie ook dat de E71 A-GPS heeft.Werkt dit samen met Surf & Mail Onbeperkt ?
Of werkt dit heel anders?
Moet je ook in de buurt staan van een zender van telfort om goed te kunnen surfen?
Hopelijk heeft iemand voor mij helderheid in deze zaken.
Nu kan ik hem verlengen bij algebeld.nl maar dan ook met een Surf & Mail Onbeperkt.
Deze service draait op UMTS,wat ik bij nokia.nl niet kan vinden onder specificaties van de E71.
Ik wil zowiezo bij telfort unlimited blijven omdat ik "teveel" bel en naar alleen telfort gsm en huisnummers.
Moet je ook in de buurt staan van een zender van telfort om goed te kunnen surfen?
Ik ben niet bekend met de kwaliteit van het UMTS/HSDPA-netwerk van Telfort, maar de E71 kan er probleemloos mee overweg. (A-)GPS staat daar volkomen los van. Dat werkt al met GSM-masten.
^ Wat hij zegt.
A-GPS heeft wel degelijk te maken met een dataverbinding als UMTS of HSDPA. De A staat voor assisted, en betekent dat de telefoon verbinding maakt met een centrale server om de positie van een satelliet op te vragen.Z-Dragon schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 00:51:
Ik ben niet bekend met de kwaliteit van het UMTS/HSDPA-netwerk van Telfort, maar de E71 kan er probleemloos mee overweg. (A-)GPS staat daar volkomen los van. Dat werkt al met GSM-masten.
Verwijderd
Telfort's UMTS/HSDPA netwerk is eigenlijk dat van KPN.polo306 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 23:59:
misschien een rare vraag maar is het me nog niet duidelijk genoeg:
Dus het is superieur aan Orange/T-Mobile en te vergelijken met dat van Vodafone.
A-GPS werkt met alle dataverbindingen, of dat nou GPRS/WLAN/UMTS is maakt niks uit.
Hoe beter je ontvangst, hoe hoger de snelheid, in praktijk ligt die rond de 80-100 KB/s in de randstad.
Dat verbaast me. Mijn iPhone 2G kan immers ook met GSM-signalen de locatie schatten. Denk je dat A-GPS (met een toestel dat wél 3G heeft) me (vooral in het buitenland) hoge rekeningen op zal leveren?HendrikN schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 02:23:
[...]
A-GPS heeft wel degelijk te maken met een dataverbinding als UMTS of HSDPA. De A staat voor assisted, en betekent dat de telefoon verbinding maakt met een centrale server om de positie van een satelliet op te vragen.
^ Wat hij zegt.
Als je een bundel neemt, bijvoorbeeld 'onbezorgd mobiel internet' van Vodafone, dan kun je naar hartelust internetten, e-mailen etc. (fair-use policy, mocht je over het gemiddelde verbruik komen van andere gebruikers, dan krijg je een aantal waarschuwingen, zelf nog nooit meegemaakt) Je ziet trouwens bij het gebruik van een ondersteunende dienst, in dit geval internet bij het localiseren van je positie, hoeveel extra kb je verbruikt. Dat is vrijwel altijd heel erg weinig.Z-Dragon schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 08:58:
[...]
Dat verbaast me. Mijn iPhone 2G kan immers ook met GSM-signalen de locatie schatten. Denk je dat A-GPS (met een toestel dat wél 3G heeft) me (vooral in het buitenland) hoge rekeningen op zal leveren?
Ik ben sinds zaterdag (9 augustus) in het bezig van de Nokia E71-1 en om het kort te houden kan ik zeggen dat ik echt verbaasd was/ben over de kwaliteiten van dit apparaat. Zoveel mogelijkheden en dan nog zo klein en dun. Heb hiervoor een HTC Touch Diamond gehad en een Sony Ericsson M600i, maar beide toestellen komen absoluut niet in de buurt van de kwaliteit van de E71. Heb zelf nog geen last van stofopbouw achter het scherm. Ik gebruik dan ook wel het bijgeleverde hoesje.
Met name Nokia Maps voor navigatie werkt echt vlekkeloos en ontzettend snel.
Met name Nokia Maps voor navigatie werkt echt vlekkeloos en ontzettend snel.
Hij is per direct te bestellen bij smartphoneshop.nl voor € 399,-. Morgen in huis.Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 23:51:
wanneer komt nu einfeliojk deze e71 eens in de winkels !!!
NOS applicatierodian50 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 23:31:
Hierbij de mijne:
- GoogleMaps
ik denk dat CMUT bedoelt wanneer ie in de "echte" winkels komt, om m even vast te houden. Ik zit met hetzelfde, ik wil eerst eens voelen hoe groot het toestel nou precies is. En daarna koop ik m wel onlineMichaeltje1984 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 09:14:
[...]
Hij is per direct te bestellen bij smartphoneshop.nl voor € 399,-. Morgen in huis.
Als je de E71 in handen hebt gehad wil je hem niet meer loslaten. Het design is geniaal. Dun, strak en degelijk. Erg klein!
Met de E61i had ik vaak de gedachte dat ik hem wat te lomp vond.
De E71 voel ik nauwelijks in mijn broekzak zitten.
Daar ben ik het mee eens. Heb soms wel het idee dat het een vrij zware telefoon is, zeker gezien de afmetingen, het stoort me niet en in me jaszak merk ik het ook niet.Schrijver schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:26:
Als je de E71 in handen hebt gehad wil je hem niet meer loslaten. Het design is geniaal. Dun, strak en degelijk. Erg klein!
Ik was afgelopen vrijdag bij de belcompany in Rotterdam en daar werd gezegd dat de telefoon over 'een week of wat' in de winkels zou liggen met een adviesprijs van €480,-. De Vodafone winkel in Rotterdam kon weinig vertellen over wanneer de E71 binnen zou komen.
Verwijderd
Hoe kan ik A-GPS uitschakelen op mijn mobiel toestel?Z-Dragon schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 08:58:
[...]
Dat verbaast me. Mijn iPhone 2G kan immers ook met GSM-signalen de locatie schatten. Denk je dat A-GPS (met een toestel dat wél 3G heeft) me (vooral in het buitenland) hoge rekeningen op zal leveren?
Je kan A-GPS uitschakelen en gewoon GPS gebruiken.
Om A-GPS uit te schakelen selecteer je Menu > Tools > Instellingen > Algemeen > Positionering > Positioneringmethoden > Assisted GPS.
p.s. Mocht je de E71 in je broekzak hebben en in de Black Mamba gaan in Phantasialand; het levert een deuk op in je batterijklepje

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
ik heb overigens de nokia cr-39 autohouder gekocht en hier past de e71 prima in. Ik had al een autolader en deze is ook nog goed aan te sluiten als het toestel in de houder zit.
Zou je hier een foto van willen plaatsen als de E71 erin zit?dwa schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:29:
ik heb overigens de nokia cr-39 autohouder gekocht en hier past de e71 prima in. Ik had al een autolader en deze is ook nog goed aan te sluiten als het toestel in de houder zit.
Verwijderd
gekruld van angst......Ballebek schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:22:
p.s. Mocht je de E71 in je broekzak hebben en in de Black Mamba gaan in Phantasialand; het levert een deuk op in je batterijklepje
Verwijderd
vandaag mijn E71 retour gezonden naar 2call ivm duits model en het niet goed in te stellen van het toetsenbord en de taal ... hopelijk heb ik snel een NL versie terug want het is een prachtig toestel!
Ik ben nu ook in het trotse bezit van de E71 (besteld bij PDAshop). Wat me opvalt bij het maken van een nieuwe SMS dat boven in het beeld naast de aantal tekens voor SMS bij Text message de ge faden dus ietsje minder leesbaar zijn. Zou dat met het theme te maken hebben?
Bij Coolblue in Eindhoven en Rotterdam is de E71 niet in de winkel te bezichtigen.
Jammer, ik doel dus op PDAshop.nl en Smartphoneshop.nl welke als eigenaar Coolblue hebben.
Jammer, ik doel dus op PDAshop.nl en Smartphoneshop.nl welke als eigenaar Coolblue hebben.
Dat is bij mij ook zo inderdaad. Theme-gebonden denk ik.AleSyS schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:02:
Ik ben nu ook in het trotse bezit van de E71 (besteld bij PDAshop). Wat me opvalt bij het maken van een nieuwe SMS dat boven in het beeld naast de aantal tekens voor SMS bij Text message de ge faden dus ietsje minder leesbaar zijn. Zou dat met het theme te maken hebben?
Een Panasonic VS7.Batsu schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 00:00:
wat was je vorige foon dan?? (als ik vragen mag)

Het notificatie ledje met 6 kleuren kan je ook als zaklamp gebruiken, het is dus een stuk effectiever als die op de E71. Het schermpje van de panasonic vind ik ook beter en als je het geluid tijdens het bellen vergelijkt valt me op dat de Nokia wel heel erg dof klinkt. (of de panasonic klinkt heel erg helder)
Op alle andere punten is de E71 een veel completere phone, maar als Panasonic nog Europese modellen verkocht dan wist ik het wel.
Verwijderd
Lees goed : in de WINKEL en niet via internet. Wil een E71 niet van de grijze markt en met Nederlands ondersteunde software. !!
Michaeltje1984 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 09:14:
[...]
Hij is per direct te bestellen bij smartphoneshop.nl voor € 399,-. Morgen in huis.
Verwijderd
Ben je niet bang omdat hij zo dun is dat hij verbuigt met name als je gaat zitten ????
Schrijver schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:26:
Sorry hoor maar de panasonic(vreselijk lomp ding trouwens) en de nokia zijn echt niet te vergelijken, je vergelijkt een multimedia toestel met een compleet ander os met een zakelijk, symbian toestel. De e71 heeft natuurlijk ook genoeg multimedia aan boord maar om um nou met de vs7 te vergelijkeDeacon schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:17:
[...]
Een Panasonic VS7.
[afbeelding]
Het notificatie ledje met 6 kleuren kan je ook als zaklamp gebruiken, het is dus een stuk effectiever als die op de E71. Het schermpje van de panasonic vind ik ook beter en als je het geluid tijdens het bellen vergelijkt valt me op dat de Nokia wel heel erg dof klinkt. (of de panasonic klinkt heel erg helder)
Op alle andere punten is de E71 een veel completere phone, maar als Panasonic nog Europese modellen verkocht dan wist ik het wel.
Sinds een aantal dagen in bezit (t for telecom), en vind het een degelijk toestel ! Is mijn eerste met toetsenbord, en tot nu toe vind ik het een uitkomst ! Niet meer dat gefriemel met cijfertoetsjes die je 3-4 keer moet indrukken. Enige nadeel is inderdaad die speling op het toetsenbord, maar dat moet nog blijken of dat problems gaat geven.
Heb wel en vraag: ik heb een internet-blox van Vodafone voor 9,50 p/m, maar als ik verbinding heb, gaat dat alleen via gprs-packet. Ik zie geen 3G-pictogrammetje. UMTS moest volgens de verkoper perfect zijn hier, en dat blijkt ook uit de site. Kan iemand me vertellen of ik misschien de verkeerde gegevens / instellingen heb (zijn nog niet beschikbaar via Vodafone - toestel is te nieuw
).
Groetjes !
Heb wel en vraag: ik heb een internet-blox van Vodafone voor 9,50 p/m, maar als ik verbinding heb, gaat dat alleen via gprs-packet. Ik zie geen 3G-pictogrammetje. UMTS moest volgens de verkoper perfect zijn hier, en dat blijkt ook uit de site. Kan iemand me vertellen of ik misschien de verkeerde gegevens / instellingen heb (zijn nog niet beschikbaar via Vodafone - toestel is te nieuw
Groetjes !
Daarom vergelijk ik ook alleen de punten die je kan vergelijken, zoals het scherm, de bel kwaliteit en het notificatie lichtjethecompany schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 18:39:
Sorry hoor maar de panasonic(vreselijk lomp ding trouwens) en de nokia zijn echt niet te vergelijken, je vergelijkt een multimedia toestel met een compleet ander os met een zakelijk, symbian toestel. De e71 heeft natuurlijk ook genoeg multimedia aan boord maar om um nou met de vs7 te vergelijken...
Vraagje, kan je ergens het volume van het alarm en die van de berichttoon instellen?
Deacon: via Instrumenten - Profielen - Algemeen - Tonen kun je naast een soort toon ook het volume aanpassen
Ik had daar ook gekeken, maar ik kom niet verder als 1 volume balkje voor alles, bedoel je dat of is er nog een tabje ergens waar je het per item kan instellen?eeyore98 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 19:37:
Deacon: via Instrumenten - Profielen - Algemeen - Tonen kun je naast een soort toon ook het volume aanpassen
Is er al een cradle te krijgen voor de E71 voor op je bureau... ?
R.D50
Ben sinds 9 augustus 2008 in het bezit van de E71. Gekocht bij PDA-shop. Supersnelle levering en met 2GB-kaartje.
Ik ben heel erg tevreden met het toestel. Wat mij wel opvalt is dat de 2 blauwe bovenste knopjes op het toetsenbord niet mooi aansluiten op het display met gevolg dat er licht tussen het display en de bovenkant van het toetsenbord doorschijnt. Dit valt met name op bij het internetten. Hebben andere gebruikers hier ook last van? Mijn toetsenbord heeft verder geen speling.
Hiervoor een HTC Diamond Touch gehad. Wat een verademing qua snelheid en logica heeft de E71 in vergelijking met de HTC. Ook de GPS-snelheid valt mij niet tegen. Nog wel even een navigatieproggie installeren. Ik houd mij aanbevolen voor suggesties.
Ik ben heel erg tevreden met het toestel. Wat mij wel opvalt is dat de 2 blauwe bovenste knopjes op het toetsenbord niet mooi aansluiten op het display met gevolg dat er licht tussen het display en de bovenkant van het toetsenbord doorschijnt. Dit valt met name op bij het internetten. Hebben andere gebruikers hier ook last van? Mijn toetsenbord heeft verder geen speling.
Hiervoor een HTC Diamond Touch gehad. Wat een verademing qua snelheid en logica heeft de E71 in vergelijking met de HTC. Ook de GPS-snelheid valt mij niet tegen. Nog wel even een navigatieproggie installeren. Ik houd mij aanbevolen voor suggesties.
@PCMistral:
Ik gebruik Sygic, werkt echt perfect, echt goede software!
Ik gebruik Sygic, werkt echt perfect, echt goede software!
R.D50
Widsetsrodian50 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 23:31:
Hierbij de mijne:
- GoogleMaps
zoek maar op google
Yep ik zie wat je bedoelt - bij agenda-alarm is er voor zover ik zie idd geen volumeregeling, alleen die ene balk bij beltonen ed. Sorry - no luck, maar wie weet zie ik ook iets over het hoofd...Deacon schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:50:
[...]
Ik had daar ook gekeken, maar ik kom niet verder als 1 volume balkje voor alles, bedoel je dat of is er nog een tabje ergens waar je het per item kan instellen?
Iemand al iets zinnigs te melden over mijn UMTS-omtvangst???
eeyore98 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 18:51:
Sinds een aantal dagen in bezit (t for telecom), en vind het een degelijk toestel ! Is mijn eerste met toetsenbord, en tot nu toe vind ik het een uitkomst ! Niet meer dat gefriemel met cijfertoetsjes die je 3-4 keer moet indrukken. Enige nadeel is inderdaad die speling op het toetsenbord, maar dat moet nog blijken of dat problems gaat geven.
Heb wel en vraag: ik heb een internet-blox van Vodafone voor 9,50 p/m, maar als ik verbinding heb, gaat dat alleen via gprs-packet. Ik zie geen 3G-pictogrammetje. UMTS moest volgens de verkoper perfect zijn hier, en dat blijkt ook uit de site. Kan iemand me vertellen of ik misschien de verkeerde gegevens / instellingen heb (zijn nog niet beschikbaar via Vodafone - toestel is te nieuw).
Groetjes !
Kies je wel het goede acces-point? Dus niet Vodafone-gprs maar vodafone-live...eeyore98 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:10:
[...]
Yep ik zie wat je bedoelt - bij agenda-alarm is er voor zover ik zie idd geen volumeregeling, alleen die ene balk bij beltonen ed. Sorry - no luck, maar wie weet zie ik ook iets over het hoofd...
Iemand al iets zinnigs te melden over mijn UMTS-omtvangst???
[...]
Sorry voor mijn tweede noodkreet, maar ik heb het zojuist gevonden:
Menu - Instrumenten - Instellingen - Telefoon - Netwerk - Netwerkmodus. Daar is keuze uit Dual Mode / UMTS / GSM mogelijk.... Pfffff wat een zoektocht :-)
Maar begin het toestel wel steeds mooier te vinden qua mogelijkheden etc.
Menu - Instrumenten - Instellingen - Telefoon - Netwerk - Netwerkmodus. Daar is keuze uit Dual Mode / UMTS / GSM mogelijk.... Pfffff wat een zoektocht :-)
Maar begin het toestel wel steeds mooier te vinden qua mogelijkheden etc.
Heeft er iemand al ervaring met het programma Emoze? Gratis push-mail programma voor diverse platforms en ook voor de E71. Ik merk dat het logo helemaal bovenin mijn scherm door mijn datum heen gaat, erg vervelend. En krijg niet echt de indruk dat het real-time mijn mail doorstuurd. Wellicht dat er gebruikers zijn met hun ervaringen.
edit: link: http://www.emoze.com/en/whatIs/index.html en om hier op in te haken. Ik haal nu mijn gmail op via het standaard symbian menu. Ik wil graag dat mijn mail realtime in mijn inbox terecht komt en nu moet ik instellen dat er elke 5 minuten (dat is de snelste tijd welke je kunt instellen) gekeken wordt voor mail, ik heb de indruk dat dit nogal ten koste gaat van de batterijtijd. Als iemand nog een andere oplossing heeft, dan graag!
edit: link: http://www.emoze.com/en/whatIs/index.html en om hier op in te haken. Ik haal nu mijn gmail op via het standaard symbian menu. Ik wil graag dat mijn mail realtime in mijn inbox terecht komt en nu moet ik instellen dat er elke 5 minuten (dat is de snelste tijd welke je kunt instellen) gekeken wordt voor mail, ik heb de indruk dat dit nogal ten koste gaat van de batterijtijd. Als iemand nog een andere oplossing heeft, dan graag!
[ Voor 40% gewijzigd door WhateverSuitsU op 12-08-2008 08:53 ]
Bij Gmail kan je gebruik maken van Imap-Idle
Stel het automatisch ophalen in op 30 minuten. Hiermee wordt Imap-Idle geactiveerd. De Verbinding blijft actief en stuurt iedere 30 minuten een ping naar de server om de verbinding open te houden.
Imap Idle gebruikt minder stroom en data dan bv de 5 minuten poll instelling.
Door gebruik te maken van Imap-Idle krijg je binnen enkele seconden een notificatie als er een mail binnenkomt.
Stel het automatisch ophalen in op 30 minuten. Hiermee wordt Imap-Idle geactiveerd. De Verbinding blijft actief en stuurt iedere 30 minuten een ping naar de server om de verbinding open te houden.
Door gebruik te maken van Imap-Idle krijg je binnen enkele seconden een notificatie als er een mail binnenkomt.
Thanks! Ik heb nu in de e-mail settings - automatic retrieval - Retrieval interval op 'every 30 minutes' gezet. Toen ik de instelling voor email notification op auto-update had gezet, toen kreeg ik nooit een bericht van nieuwe mail. Pas toen ik de email retrieval aanzette kreeg ik wel notificaties (beide opties kunnen niet beide enabled zijn)Schrijver schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:09:
Bij Gmail kan je gebruik maken van Imap-Idle
Ik had er 1 besteld bij de Bel Company in Den Haag en die ligt klaar, mocht iemand hem zoeken en heel graag willen hebben; laat even weten dan bel ik dat iemand anders hem komt halen
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ik afgelopen zaterdag naar de T-mobile shop. En mijn vermoeden bleek te kloppen:
Ze hebben daar enkel en alleen toestellen die voorzien zijn van t-mobile software. En de E71 komt er waarschijnlijk niet eens in.
Nu mag ik dus nog een maandje wachten voordat ik hem kan bestellen bij een andere (internet-)winkel.
Jammer maar helaas!
Ze hebben daar enkel en alleen toestellen die voorzien zijn van t-mobile software. En de E71 komt er waarschijnlijk niet eens in.
Nu mag ik dus nog een maandje wachten voordat ik hem kan bestellen bij een andere (internet-)winkel.
Jammer maar helaas!
"Luie mensen worden ook moe!"
ik wilde hem ook bestelen via de telefoon bij tmobile, kreeg tot nu toe altijd hoge kortingen op de toestel maar wordt voor mij dus ook via een webshopPindkaas schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:21:
Jammer maar helaas!
maar hoezo moet je een maand wachten??
Verwijderd
Ja, heel herkenbaar. Heb het alleen bij de bovenste knoppen.
pcmistral schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:27:
Ben sinds 9 augustus 2008 in het bezit van de E71. Gekocht bij PDA-shop. Supersnelle levering en met 2GB-kaartje.
Bij t-mobile mag je 4 maanden vantevoren verlengen, bij derden is dat 3 maanden vantevoren.SYQ schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:50:
[...]
ik wilde hem ook bestelen via de telefoon bij tmobile, kreeg tot nu toe altijd hoge kortingen op de toestel maar wordt voor mij dus ook via een webshop
maar hoezo moet je een maand wachten??
"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
Voor degene die de E71 eerst willen in de handjes houden voordat ze beslissen. Ze zijn nu ook te verkrijgen bij Saturn ( mediamarkt). Althans toch in Belgie. Vermoed dus ook bij onze buren.
Dit even ter info.
Dit even ter info.
Ben bezig om route 66 mobile 8 te installeren .
Gaat erg lekker maar niet heus , was er al op voorbereid maar wat een iritante software om te installeren op je GSM.
Misschien dat 1 van jullie mij kan helpen hiermee.
Ik heb route 66 geinstalleerd dat gaat wel goed, het is dan wel de engelse taal maar neem aan dat je dat later in kunt stellen.
Maar nu heb ik een kaart van West Europa hierop staan , deze staat alleen niet automatisch in route 66 , deze kan ik dus niet aanvinken alleen de global map kan ik aanvinken.
Dus ik neem aan dat ik ergens die map van west europa in route 66 moet zien te krijgen en deze daar moet activeren.
Maar hoe , wie kan mij hiermee helpen ?
Gr
Daniel
Gaat erg lekker maar niet heus , was er al op voorbereid maar wat een iritante software om te installeren op je GSM.
Ik heb route 66 geinstalleerd dat gaat wel goed, het is dan wel de engelse taal maar neem aan dat je dat later in kunt stellen.
Maar nu heb ik een kaart van West Europa hierop staan , deze staat alleen niet automatisch in route 66 , deze kan ik dus niet aanvinken alleen de global map kan ik aanvinken.
Dus ik neem aan dat ik ergens die map van west europa in route 66 moet zien te krijgen en deze daar moet activeren.
Gr
Daniel
Verwijderd
Hartstikke leuk dat wisselen tussen een zakelijk en prive profiel. Wat was het super geweest als je ook nog 2 simkaarten in het toestel kon plaatsen.
Bij Hi is het ook 4 maanden, KPN weet ik niet.Pindkaas schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:45:
[...]
Bij t-mobile mag je 4 maanden vantevoren verlengen, bij derden is dat 3 maanden vantevoren.
hij bedoeld dat hij via Tmobile zelf 4 maanden van te voren mag, doe je het via een andere winkel of webshop dan mag het maar 3 maanden van te vorenPeaky schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:50:
[...]
Bij Hi is het ook 4 maanden, KPN weet ik niet.
Als het goed is zit er een CD bij het pakket, hiermee kan je mappen overzetten en backuppen. Dit geldt ook voor talen en stemmen.Brabso schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:18:
Ben bezig om route 66 mobile 8 te installeren .
Gr
Daniel
Inderdaad, gebruik het zelf ook nietVerwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:44:
Hartstikke leuk dat wisselen tussen een zakelijk en prive profiel. Wat was het super geweest als je ook nog 2 simkaarten in het toestel kon plaatsen.
Verwijderd
Wat kost de e71 bij Saturn (los toestel, simlock vrij). In Nederland bij mediamarkt nog niet verkrijgbaar.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:58:
Voor degene die de E71 eerst willen in de handjes houden voordat ze beslissen. Ze zijn nu ook te verkrijgen bij Saturn ( mediamarkt). Althans toch in Belgie. Vermoed dus ook bij onze buren.
Dit even ter info.
Verwijderd
bij overstap naar andere provider altijd 4 maanden is mij verteld, bij verlengen slechts 3 maanden
hellboy123 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:53:
[...]
hij bedoeld dat hij via Tmobile zelf 4 maanden van te voren mag, doe je het via een andere winkel of webshop dan mag het maar 3 maanden van te voren
Heeft iemand hem ook al besteld via algebeld.nl??
Ervaring enz???
EDIT: 2 mm autolader EDIT
Ervaring enz???
EDIT: 2 mm autolader EDIT
[ Voor 47% gewijzigd door polo306 op 12-08-2008 20:25 ]
BelCompany heeft ze nu als het goed is ook, heb hem vandaag namelijk in de vitrine mogen zettenVerwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:58:
Dit even ter info.
Ach de E66 komt als het goed is ook deze week dus die ga ik ook wel in mijn handjes houden! Nu de HTC Touch Pro nog (inhoudelijk zal de E66 toch praktisch de E71 zijn, zijn er verder verschillen tussen de telefoons die ik echt moet weten? Ik kan vrij weinig vinden verder behalve het toetsenbordje)
EDIT: Inderdaad 4 maanden van tevoren overstappen, 3 maanden van tevoren verlengen (dat is natuurlijk ook heel bewust
EDIT2: Die batterij is wel groot zeg
[ Voor 6% gewijzigd door Arjan90 op 12-08-2008 20:36 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verwijderd
Ik heb mijn E71 vandaag binnen gekregen. Heb hem besteld bij pdashop.nl, echt super! Ben heel erg tevreden over de E71, internet is veel sneller dan op mijn vorige telefoon (HTC TyTn II) en het is zo'n stabiele OS
, helemaal vergeleken met WM 6.
Het enige probleem is dat ik soms niet kan bellen/smsen of niet gebeld/gesmst kan worden. Als ik iemand probeer te bellen krijg ik soms "fout bij verbinding". Ik heb wel gewoon vol bereik. Ik heb T-mobile flex 25 + Pocket internet totaal. Heeft iemand het zelfde probleem gehad, of heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?
Nog een probleempje. Elke keer als ik de telefoon opnieuw opstart dan krijg ik weer het pop-upje "Bezig met installatie". En dan duurt het even en dan krijg ik een melding dat hij het niet van de geheugenkaart kan installeren en dat ik de resterende toepassing via het toepassingsbeheer zelf moet installeren.. Ik weet niet wat het probeert te installeren. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Het enige probleem is dat ik soms niet kan bellen/smsen of niet gebeld/gesmst kan worden. Als ik iemand probeer te bellen krijg ik soms "fout bij verbinding". Ik heb wel gewoon vol bereik. Ik heb T-mobile flex 25 + Pocket internet totaal. Heeft iemand het zelfde probleem gehad, of heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?
Nog een probleempje. Elke keer als ik de telefoon opnieuw opstart dan krijg ik weer het pop-upje "Bezig met installatie". En dan duurt het even en dan krijg ik een melding dat hij het niet van de geheugenkaart kan installeren en dat ik de resterende toepassing via het toepassingsbeheer zelf moet installeren.. Ik weet niet wat het probeert te installeren. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2008 21:28 ]
Vraagje. Is het notificatielichtje overdag goed te zien? Het lijkt me dat het witte lichtje misschien helemaal niet zichtbaar is of vergis ik me?
www.duosim.nlVerwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:44:
Verwijderd
Heeft iemand hem ook al besteld via algebeld.nl??
Ervaring enz???
Ik heb al eerder een E90 besteld bij algebeld.nl, goeie service en betrouwbaar.
Vraagje aan iedereen: ik zie dat de grijze E71 bijna overal verkrijgbaar is, {ook bij de Mediamarkt in Zwolle} maar de Witte versie is nog nergens te koop, ook niet bij Expansys.
Iemand nog een tip waar deze witte wel te bestellen is.
Ervaring enz???
Ik heb al eerder een E90 besteld bij algebeld.nl, goeie service en betrouwbaar.
Vraagje aan iedereen: ik zie dat de grijze E71 bijna overal verkrijgbaar is, {ook bij de Mediamarkt in Zwolle} maar de Witte versie is nog nergens te koop, ook niet bij Expansys.
Iemand nog een tip waar deze witte wel te bestellen is.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2008 21:27 ]
Verwijderd
zo zelfde soort duo-sim ding heb ik jaaaaaren geleden gehad voor mijn nokia 3210 (mn eerste nokia toen) deze duo dingen waren toen gewoon op de markt te koop voor 10gulden bij zo tentje waar ze allemaal frontjes etc te koop hadden
werkte ook erg goed, als je je telefoon aan zet, moest je alleen de pincode van bv sim1 intypen en dan ging die aan, wilde je de andere sim, moest je je telefoon uit en weer aanzetten en dan simpel de andere pincode invoeren wilde je de andere sim aan hebben
vroeg me tijd geleden al af, waarom zulke dingen niet meer te krijgen waren, want bij mij werkte het toen erg goed
lucht...
@Steelduines: top..was ff bang dat het weer een flut nokia werdt/.
heeft iemand ook al tomtom 7 op de e71 draaien?
@Steelduines: top..was ff bang dat het weer een flut nokia werdt/.
heeft iemand ook al tomtom 7 op de e71 draaien?
[ Voor 87% gewijzigd door polo306 op 12-08-2008 21:58 ]
Verwijderd
Het was loos alarm gelukkig
. Er zit een woordenboek op de E71, maar alleen de engelse versie. Dus ik had via de nokia site ook het nederlandse pack gedownload. Ik heb dat nederlands pack net van mijn geheugen kaart gegooid en nu heb ik geen last meer van dat pop-upje
.
Ook het probleem met bellen/gebeld worden is verholpen. Zal wel ff een kleine storing zijn geweest ofzo, heb iig niets bijzonders gedaan om het op te lossen maar het is toch verholpen.
@polo306 : Laat dit geen reden zijn om het toestel niet te kopen. Het is een prachtig toestel. Werkt erg lekker. Zker een aanrader.
Ook het probleem met bellen/gebeld worden is verholpen. Zal wel ff een kleine storing zijn geweest ofzo, heb iig niets bijzonders gedaan om het op te lossen maar het is toch verholpen.
@polo306 : Laat dit geen reden zijn om het toestel niet te kopen. Het is een prachtig toestel. Werkt erg lekker. Zker een aanrader.
Verwijderd
hmmmm vreemd is op geen een site te vinden niet op belcompany, vodaphone dan well t-mobile.
dus verspreid geen geruchten svp
dus verspreid geen geruchten svp
Sp!tF!re schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:33:
[...]
BelCompany heeft ze nu als het goed is ook, heb hem vandaag namelijk in de vitrine mogen zettenDie E71 ziet er écht goed uit! Ik vind hem ook fijn werken (en snel), de knopjes leken me wel heel erg klein maar daar bleek ik al helemaal geen moeite mee te hebben. Ik dacht dat ik die E71 niet leuk zou vinden, maar alleen de E66. De E71 is in ieder geval al goedgekeurd, nu de E66 nog (hoewel ik begrijp dat daar wat probleempjes mee zijn?).
Ach de E66 komt als het goed is ook deze week dus die ga ik ook wel in mijn handjes houden! Nu de HTC Touch Pro nog (inhoudelijk zal de E66 toch praktisch de E71 zijn, zijn er verder verschillen tussen de telefoons die ik echt moet weten? Ik kan vrij weinig vinden verder behalve het toetsenbordje)
EDIT: Inderdaad 4 maanden van tevoren overstappen, 3 maanden van tevoren verlengen (dat is natuurlijk ook heel bewust).
EDIT2: Die batterij is wel groot zeg
Verwijderd
Zijn dat officiele E71-1 exemplaren met NL handleiding en UI, dus niet ge-importeerde grijze exemplaren !!!!!!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:37:
Ik heb mijn E71 vandaag binnen gekregen. Heb hem besteld bij pdashop.nl, echt super! Ben heel erg tevreden over de E71, internet is veel sneller dan op mijn vorige telefoon (HTC TyTn II) en het is zo'n stabiele OS, helemaal vergeleken met WM 6.
Verwijderd
Op mijn serie nummer staat E71-1 en de UI is nederlands, dus het zal wel goed zitten.
@ Roost: Het lichtje is goed te zien, vind ik zelf. Alleen als ik de toetsen vergrendel als ik bv een gemiste oproep heb, dan knippert het lichtje niet anders dan dat hij normaal doet als je hem vergrendeld. Weet niet of dit aan mijn instellingen ligt?
@ Roost: Het lichtje is goed te zien, vind ik zelf. Alleen als ik de toetsen vergrendel als ik bv een gemiste oproep heb, dan knippert het lichtje niet anders dan dat hij normaal doet als je hem vergrendeld. Weet niet of dit aan mijn instellingen ligt?
Op de Nokia site zie ik dat de E66 binnenkort beschikbaar is. Maar hier zie ik dat sommigen hem al hebben. Weet iemand hoe dat zit?
Dit topic is gesloten.