Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03
Ik zal het morgen even nakijken, de telefoon was in ieder geval gewoon in het Nederlands en het ging inderdaad om de E71-1. Zeer mooie finish qua looks e.d. Is er iets wat je speciaal wil weten? Het is sowieso de -1 en ook de NL versie (volgens mij wel tenminste 8)7 ).. Als ik het op tijd lees kan ik het morgen even nakijken, anders moet je geduld hebben en kijk ik het donderdag na ;)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:38
Vraagje aan andere eigenaars: hebben jullie ook dat het geluid gaat kraken wanneer je een toets ingedrukt houdt, bijvoorbeeld bij het typen? Biep, biep-biep-biep-biep... en dan begint het hier te kraken/plopjes te geven. Heel vreemd dat het in sommige menu's erger lijkt dan in andere. Over de headset heb ik het ook.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Laatst online: 15-04-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:20:
Op mijn serie nummer staat E71-1 en de UI is nederlands, dus het zal wel goed zitten.

@ Roost: Het lichtje is goed te zien, vind ik zelf. Alleen als ik de toetsen vergrendel als ik bv een gemiste oproep heb, dan knippert het lichtje niet anders dan dat hij normaal doet als je hem vergrendeld. Weet niet of dit aan mijn instellingen ligt?
Ik heb hetzelfde dat bij mij het lampje knippers bij zowel gimiste oproep/SMS als bij vergendelde toestel. Volrgens mij knippert alleen minder vaak als het toestel is vergendeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Als hij is vergrendeld, 'ademt' hij. Je ziet hem dan feller worden en weer afzwakken. Als je een event gemist hebt, knippert echt en doet hij dat ook vaker. Het 'ademen' kun je uitzetten bij Profiles.

[ Voor 6% gewijzigd door Z-Dragon op 13-08-2008 00:08 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z-Dragon schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:37:
Vraagje aan andere eigenaars: hebben jullie ook dat het geluid gaat kraken wanneer je een toets ingedrukt houdt, bijvoorbeeld bij het typen? Biep, biep-biep-biep-biep... en dan begint het hier te kraken/plopjes te geven. Heel vreemd dat het in sommige menu's erger lijkt dan in andere. Over de headset heb ik het ook.
Heb ik ook, maar gaat vanzelf na flink doortypen weer over bij mij. werk inmiddels zonder geluid bij toetsen, dus heb er geen lst meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03:12
lichtelijk offtopic:

Ik zit nu een beetje te rekenen, aangezien ik binnenkort een nieuw abonnement mag uitkiezen, en ik zeer waarschijnlijk dit prachttoestel ga nemen. Maar ik kom uit op 3 schokkende dingen: :+
  • Wat is dit toestel (los) goedkoop zeg, nog geen 400 euro voor een toestel met deze functionaliteit!
  • Een duurder abo betekend (in totaal) minder kostel dan een goedkoop abo, wanneer je de eenmalige kosten voor het toestel meerekent ben je (veel) goedkoper uit met een duurder abo.
  • 1 jaar is goedkoper dan 2 jaar, wanneer je onbeperkt internet als extra neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Wat is je punt? Koop het ding los en neem een mooie sim-only. Uiteindelijk goedkoper uit...

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:45:
lichtelijk offtopic:

Ik zit nu een beetje te rekenen, aangezien ik binnenkort een nieuw abonnement mag uitkiezen, en ik zeer waarschijnlijk dit prachttoestel ga nemen. Maar ik kom uit op 3 schokkende dingen: :+
  • Wat is dit toestel (los) goedkoop zeg, nog geen 400 euro voor een toestel met deze functionaliteit!

Nou goedkoop is anders
  • Een duurder abo betekend (in totaal) minder kostel dan een goedkoop abo, wanneer je de eenmalige kosten voor het toestel meerekent ben je (veel) goedkoper uit met een duurder abo.

hangt van je belgedrag af
  • 1 jaar is goedkoper dan 2 jaar, wanneer je onbeperkt internet als extra neemt.
KLOPT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is een sim only abo bij vodaphone te combineren met zorgeloos internet?
Z-Dragon schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 00:11:
Wat is je punt? Koop het ding los en neem een mooie sim-only. Uiteindelijk goedkoper uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me erg stug leren hoesje, waarschijnlijk beschadeigd toestel er eerder door bij veel vuldig in en uit halen dan het bescherming biedt tegen krassen,
rodian50 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:24:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik denk dat er boven die groothandels nog een centraal punt in Nederland is, waar de telefoons binnen komen. Kan zijn dat ik er totaal naast zit, want heb er echt 0 verstand van. Ik ga wel even zoeken, google is your best friend ;)

Ben benieuwd of andere sites morgen hun site aanpassen...

Via Expansys nog een goede review gevonden met veel foto's(wel in het Frans, zelf even translaten naar engels of nederlands via translate.google.com ;) )

Edit: moet ik wel de link erbij zetten 8)7
http://www.mobinaute.com/...vier-3g-gps-wifi-s60.html

Wordt netjes geleverd qua inhoud aan de foto's te zien :)
Mooie lederen hoes ook :) Netjes van Nokia:

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 00:16:
is een sim only abo bij vodaphone te combineren met zorgeloos internet?

[...]
Ja offcoarse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat hij nog niet leverbaar is in de reguliere vodaphone winkel, hoe lang gaat dat nog duren !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sim only ook mogelijk met nummerbehoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Z-Dragon schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 00:11:
Niet echt, zie bewijsstuk:

Afbeeldingslocatie: http://hendriknijmeijer.nl/images/e71.jpg

In het groen de opties die ik serieus neem :) En inderdaad ik bel/sms niet erg veel, alhoewel ik wel snel internet wil hebben.

Prijzen komen van gsmweb, aangezien die 9/10 keer toch het goedkoopst zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door HendrikN op 13-08-2008 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar in tabel staat dat het sim only betreft ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Alleen de onderste rij is sim-only, de goedkoopste van Hi icm. Internet

[ Voor 6% gewijzigd door HendrikN op 13-08-2008 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom betaal je voor een 1j vodophone abo met 9.50 euro intenet maar 22 per maand ?????

begrijp niet vand ie tabel, wat is eenmalig kosten voor toestel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9.5 +27.5 = toch 37 euro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
begrijp niet vand ie tabel, wat is eenmalig kosten voor toestel???
Doe eens een wilde gok ;)
waarom betaal je voor een 1j vodophone abo met 9.50 euro intenet maar 22 per maand ?????
Internet zit daar nog los van, die wordt opgeteld bij 't totaal.

Genoeg over mijn excelkwaliteiten, zullen we ontopic gaan :+ ?

[ Voor 84% gewijzigd door HendrikN op 13-08-2008 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is het beter om een 1 jarig vodaphone abo van 17.50 te nemen + internet a 9.50 en e71 kost dan 271 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 00:39:
volgens mij is het beter om een 1 jarig vodaphone abo van 17.50 te nemen + internet a 9.50 en e71 kost dan 271 euro
Deze optie staat er bij he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12*(27+9.5) = 444 + 98 = 542 euro !!!!!

Ik heb gehoord dat als je "zorgeloos internet" voor 9.5 euro neemt er toch nog extra kosten kunnen ontstaan wanneer je meer internet dan de gemiddelde gebruiker, klopt dat ??????????????

[ Voor 70% gewijzigd door Ginz op 13-08-2008 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Past gewoon netjes in je vorige post. Gebruik Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif om je post te editten.

Je derde post, die hieronder stond heb ik maar verwijderd.

[ Voor 82% gewijzigd door Ginz op 13-08-2008 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 00:50:
Ik heb gehoord dat als je "zorgeloos internet" voor 9.5 euro neemt er toch nog extra kosten kunnen ontstaan wanneer je meer internet dan de gemiddelde gebruiker, klopt dat ??????????????
Lees de voorwaarden en find out yourself.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Ik wil niet zeiken, maar dit topic begint meer op een abbo-topic te lijken ipv E71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Pe Nis schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:50:
Ik wil niet zeiken, maar dit topic begint meer op een abbo-topic te lijken ipv E71.
Zoals de meeste (nieuwe) telefoon topics hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Ik vond trouwens deze review over een ProClip car mount voor de e71.
Afbeeldingslocatie: http://img.skitch.com/20080807-gp5hp73x54y6crnnh571suta7q.jpg

Check deze link voor het complete verhaal: http://www.e71fanatics.co...ar-mount-holder-gets.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scary Gil
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 16:40
het zou gewoon verboden moeten worden, is erg off-topic om hier over abo's te praten. Maar ik had nog wel een vraag over de verkrijgbaarheid van de e66: bij nokia staat hij op binnenkort verkrijgbaar en hier op het forum hebben mensen hem al. Hoe zit dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Expansys importeert ze uit het buitenland en heeft ze gewoon op voorraad.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeovee
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 16:58
Yorick81 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 09:38:
Ik vond trouwens deze review over een ProClip car mount voor de e71.
[afbeelding]

Check deze link voor het complete verhaal: http://www.e71fanatics.co...ar-mount-holder-gets.html
Hmm, ziet er uit als de houders die Brodit levert. Heeft iemand de trouwens de actieve houder van Brodit al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:22:
[...]

Heb ik ook, maar gaat vanzelf na flink doortypen weer over bij mij. werk inmiddels zonder geluid bij toetsen, dus heb er geen lst meer van.
Precies hetzelfde hier en het gaat inderdaad na een tijdje over. Hopen dat het met de volgende update verholpen is...

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:50

DSK

boeiend...

Vandaag (na lang lezen hier) bezoekje gebracht aan Mediamarkt in Brussel (Galleria Inno) en daar hadden ze hem gewoon staan. Volledig aan te raken, mee te spelen,...

Uiteindelijk maar ééntje meegedaan ook :)
Eerste indrukken zijn positief, het is wel allemaal nog wat zoeken.

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:15
jeeovee schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:12:
[...]

Hmm, ziet er uit als de houders die Brodit levert. Heeft iemand de trouwens de actieve houder van Brodit al?
als je goed kijkt zie je op de beugel (dus niet de houder) ook het brodit logo. proclip is volgens mij een product lijn van brodit, of ze gebruiken andere naam in de usa en europe.

erg duur trouwens voor een stukje plastic. ik had er een voor mijn E50 en net 1 gekocht voor mijn E51 en die waren beide maar 20 euro.
Ik denk dat ze voor die 90 dollar ook de beugel erbij leveren.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 08:15

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

DSK schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:27:
Vandaag (na lang lezen hier) bezoekje gebracht aan Mediamarkt in Brussel (Galleria Inno) en daar hadden ze hem gewoon staan. Volledig aan te raken, mee te spelen,...

Uiteindelijk maar ééntje meegedaan ook :)
Eerste indrukken zijn positief, het is wel allemaal nog wat zoeken.
Mediamarkt Amsterdam (Arena) heeft ook een demomodel voor de liefhebbers. Heb daar tevens een Richter carholder vandaan geplukt voor 21,- Standaard geval, voorzien van zuignap en goede bevestiging voor mijn E71. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:50

DSK

boeiend...

Michaeltje1984 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 14:58:
[...]

Mediamarkt Amsterdam (Arena) heeft ook een demomodel voor de liefhebbers. Heb daar tevens een Richter carholder vandaan geplukt voor 21,- Standaard geval, voorzien van zuignap en goede bevestiging voor mijn E71. Werkt prima.
Is dit een universele houder of speciaal op maat voor de E71?
Ben nu nog op zoek naar een houder die past op mijn motorhouder: zoiets dus: http://www.smartphoneshop...5&dimensionid=1&shopid=11
Had er ene voor mijn P3470 en dat werkte perfect voor navigatie op de motor.

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

DSK schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:19:
[...]

Is dit een universele houder of speciaal op maat voor de E71?
Ben nu nog op zoek naar een houder die past op mijn motorhouder: zoiets dus: http://www.smartphoneshop...5&dimensionid=1&shopid=11
Had er ene voor mijn P3470 en dat werkte perfect voor navigatie op de motor.
De houder die ik nu heb gekocht is een universele houder. Werkt prima en je kan de telefoon goed vastzetten.

[ Voor 11% gewijzigd door WhateverSuitsU op 13-08-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Even betreffende de navigatie software:
Ik ben nu op vakantie in de US.
Ik heb mijn e71 met sygic software maar aan de kant gegooid en gebruik nu de e61i van mn vriendin voor de navigatie.
Sygic kan niet overweg met de overgangen van staat naar staat. Aplicatie loopt vast en daarna is er geen land meer mee te bezeilen. Tomtom heeft hier geen enkel probleem mee.

Ben dus benieuwd wat sygic doet bij de europese grensovergangen. Deze situatie zal vergelijkbaar zijn met de overgang van staat naar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Laatst online: 11-09 13:04
jeeovee schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:12:
[...]

ik krijg geen plaatje te zien??
fout op de pagina...
heb de knoop doorgehakt..vandaag de E71 besteld!!JIPPIE..
nog mensen linkjes voor symbian software?legaal of illegaal.maakt me niet uit hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien toestel offline of doorschakelingen ingesteld?
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:37:
Ik heb mijn E71 vandaag binnen gekregen. Heb hem besteld bij pdashop.nl, echt super! Ben heel erg tevreden over de E71, internet is veel sneller dan op mijn vorige telefoon (HTC TyTn II) en het is zo'n stabiele OS :) , helemaal vergeleken met WM 6.

Het enige probleem is dat ik soms niet kan bellen/smsen of niet gebeld/gesmst kan worden. Als ik iemand probeer te bellen krijg ik soms "fout bij verbinding". Ik heb wel gewoon vol bereik. Ik heb T-mobile flex 25 + Pocket internet totaal. Heeft iemand het zelfde probleem gehad, of heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

Nog een probleempje. Elke keer als ik de telefoon opnieuw opstart dan krijg ik weer het pop-upje "Bezig met installatie". En dan duurt het even en dan krijg ik een melding dat hij het niet van de geheugenkaart kan installeren en dat ik de resterende toepassing via het toepassingsbeheer zelf moet installeren.. Ik weet niet wat het probeert te installeren. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:44
babobo1977 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:33:
Even betreffende de navigatie software:
Ik ben nu op vakantie in de US.
Ik heb mijn e71 met sygic software maar aan de kant gegooid en gebruik nu de e61i van mn vriendin voor de navigatie.
Sygic kan niet overweg met de overgangen van staat naar staat. Aplicatie loopt vast en daarna is er geen land meer mee te bezeilen. Tomtom heeft hier geen enkel probleem mee.

Ben dus benieuwd wat sygic doet bij de europese grensovergangen. Deze situatie zal vergelijkbaar zijn met de overgang van staat naar staat.
Vreemd verhaal :?

Bij mij draait Sygic vlekkeloos. Ik heb echter nog geen grensovergang meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:33
Zou het al zin hebben om een software update te proberen met de E71 of is hij out of the box voorzien van de meest recente versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vandaag bij Vodafone online een E66 besteld, ter vervanging van mijn E65. Als ie binnen is, dan zal ik er zeker een mening over posten.

Kan er niet beter een apart topic voor elk van beide toestellen geopend worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is geen echt nieuwe info over de e71 vandaar.
Pe Nis schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:50:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Misschien heb ik het niet gelezen, maar ik merk weinig lovende woorden over Nokia Maps 2.0 eigenlijk. Meestal Route 66 of Sygic waar ik wat over lees. Ik ben zelf toch wel positief over Nokia Maps, ga het waarschijnlijk wel aanschaffen na de trial van 7 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het op een of andere manier mogelijk om je agenda van microsoft outlool op je pc te synchroniseren met de e71?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellcompany heeft sinds vandaag de e71 in de winkel a 459 euro (zonder abo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scary Gil
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 20:55:
Is het op een of andere manier mogelijk om je agenda van microsoft outlool op je pc te synchroniseren met de e71?
anders dan via pc suite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Het toestel ligt me overigens heel fijn in de hand (en ik ben ook al lekker wezen rekenen :D ), nu nog even afwachten hoe die E66 in de hand ligt (qua uiterlijk is hij praktisch gelijk, alleen geen QWERTY). Hoe zijn de ervaringen bij jullie met het QWERTY toetsenbord, bevalt het? Ik moest even een minuutje wennen en vond het heel goed werken. Ze zitten wel erg kort op elkaar (ik schrok er eerlijk gezegd wel van), zeker tov de E61i, maar het werkt erg goed!

Het synchroniseren van de E71 gaat toch gewoon via de Nokia PC Suite? Dat doet mijn Nokia 6300 in ieder geval wel (vlekkeloos!)
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 20:56:
Bellcompany heeft sinds vandaag de e71 in de winkel a 459 euro (zonder abo).
offtopic:
Toch wel? |:( Geloof mij de volgende keer nou maar gewoon als ik zeg dat we hem hebben, daar ga ik echt niet over liegen hoor!

[ Voor 7% gewijzigd door Arjan90 op 13-08-2008 21:07 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Zijn er hier mensen die al een E66 hebben, en mij kunnen vertellen of er al een Nederlandse menu vertaling in zit, want als ik bijv op Marktplaats kijk, dan zijn er sommigen die zeggen dat ie er nog niet in het NL is. Tevens wil ik graag weten of dit toestel op het Telfort netwerk kan GPRS/UMTS'en en MMS'en.

Indien deze vragen voor mij beantwoord zijn, ga ik zeker overstag om deze mobiel aan te schaffen! Vind het een mooi toestel. Heb ook de E65 gehad, en daar was ik zeker te spreken over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Sp!tF!re schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:06:
Het toestel ligt me overigens heel fijn in de hand (en ik ben ook al lekker wezen rekenen :D ), nu nog even afwachten hoe die E66 in de hand ligt (qua uiterlijk is hij praktisch gelijk, alleen geen QWERTY). Hoe zijn de ervaringen bij jullie met het QWERTY toetsenbord, bevalt het? Ik moest even een minuutje wennen en vond het heel goed werken. Ze zitten wel erg kort op elkaar (ik schrok er eerlijk gezegd wel van), zeker tov de E61i, maar het werkt erg goed!

Het synchroniseren van de E71 gaat toch gewoon via de Nokia PC Suite? Dat doet mijn Nokia 6300 in ieder geval wel (vlekkeloos!)

[...]

offtopic:
Toch wel? |:( Geloof mij de volgende keer nou maar gewoon als ik zeg dat we hem hebben, daar ga ik echt niet over liegen hoor!
Je vriendjes van GoT krijgen toch wel korting hé ;)

Ik heb hem zojuist even mogen aanraken in de MM in Zoetermeer, Mediamarkt-meneer was zo aardig 'm uit een uithoek van 't magazijn te halen en 'm even uit te pakken en aan te zetten.

Ik schrok ook van de de op 't oog kleine toetsjes, maar na een aantal regels gaat het een heel stuk makkelijker. Wat mij nog het meest verbaasd is de degelijkheid van het toestel, na 2 jaar N73 (goedkoop plastic!) voelt dit toch wel heel erg goed aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
WiNlUx schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:37:
Zijn er hier mensen die al een E66 hebben, en mij kunnen vertellen of er al een Nederlandse menu vertaling in zit, want als ik bijv op Marktplaats kijk, dan zijn er sommigen die zeggen dat ie er nog niet in het NL is. Tevens wil ik graag weten of dit toestel op het Telfort netwerk kan GPRS/UMTS'en en MMS'en.

Indien deze vragen voor mij beantwoord zijn, ga ik zeker overstag om deze mobiel aan te schaffen! Vind het een mooi toestel. Heb ook de E65 gehad, en daar was ik zeker te spreken over :)
Officieel is hij nog niet uit op de NL markt toch? Wij hebben hem in ieder geval nog niet, verwachten hem wel deze week dus dan kan ik het meteen even nakijken (hoef alleen vrijdag niet te werken dus dan zie ik ze morgen of zaterdag)! De E71 is wel NL en die circuleerde voorheen ook alleen in het EN rond dus dat komt goed ;)

@HendrikN: Het is goed met je, dan heb ik straks heel GoT regio noord in de winkel staan en kan ik zelf geen korting meer krijgen :P Maar, je kan het natuurlijk altijd proberen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
WiNlUx schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:37:

Ik heb net een E71 besteld via telfort met surf en mail op UMTS.Dus dan mag ik er ook van uit gaan dat de E66 ook op telfort UMTS kan.
Nederlands of grijze import..Ik las dat ie toch ook een nederlandse User Interface had toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scary Gil
Sp!tF!re schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 22:16:
[...]

@HendrikN: Het is goed met je, dan heb ik straks heel GoT regio noord in de winkel staan en kan ik zelf geen korting meer krijgen :P Maar, je kan het natuurlijk altijd proberen :9
Je koopt hem in voor 310 ex BTW euro Kan er toch wel wat vanaf...............;-)

• WiNlUx
polo306 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 22:22:
[...]

Ik heb net een E71 besteld via telfort met surf en mail op UMTS.Dus dan mag ik er ook van uit gaan dat de E66 ook op telfort UMTS kan.
Nederlands of grijze import..Ik las dat ie toch ook een nederlandse User Interface had toch?
Ik vraag het namelijk omdat ik gister een N78 heb gekocht, omdat ik het wel een leuk toestel vond. Maar wat blijkt; deze telefoon ondersteund het MMS en Telfort SPOT helemaal niet, met gevolg dat ik dus niet kan internetten e.d. Stel dat ik de E66 aanschaf, dan wil ik dit probleem niet nog eens hebben, want dan kan ik de boel weer doorverkopen... Ik verwacht namelijk volledige functionaliteit van zon mobiel, en niet dat halve gare gedoe ;)

Als ik het allemaal zo lees, dan is de E66 alleen van de buitenkant wat anders dan de E71, en software - en hardwarematig hetzelfde?

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
WiNlUx schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 01:10:
[...]

Ik vraag het namelijk omdat ik gister een N78 heb gekocht, omdat ik het wel een leuk toestel vond. Maar wat blijkt; deze telefoon ondersteund het MMS en Telfort SPOT helemaal niet, met gevolg dat ik dus niet kan internetten e.d. Stel dat ik de E66 aanschaf, dan wil ik dit probleem niet nog eens hebben, want dan kan ik de boel weer doorverkopen... Ik verwacht namelijk volledige functionaliteit van zon mobiel, en niet dat halve gare gedoe ;)

Als ik het allemaal zo lees, dan is de E66 alleen van de buitenkant wat anders dan de E71, en software - en hardwarematig hetzelfde?
Weet je zeker dat je niet iets verkeerds doet? Lijkt me heel sterk dat zo'n nieuwe telefoon niet op internet kan..

ontopic:
Hier ook de e71 binnen van GSMweb.. Er zat inderdaad 2 gb bij die nu alweer bijna volstaat met Garmin Europa en Zygic McGuider.. Garmin (met werkende interne gps) werkt toch iets fijner. Verder heb ik soms last van vastlopers als ik veel (stuk of 8 ) programma's open heb, dan werken sommige programma's niet meer via mijn handy taskman. Ik heb trouwens wel gemerkt dat de telefoon een beetje warm wordt als ik um in mijn hoesje heb zitten (die er dus ook bij zat). Niet iphone warm ofzo maar ook niet zo koel als normaal, weet niet of dat goed is voor de batterij.. Verder bevalt me de snelheid en het heldere scherm zeer goed. Het typen gaat zeer snel en het geluid is van prima kwaliteit (met nokia adapter en eigen oordopjes). Camera is niet geweldig maar dat was te verwachten. Nu nog wachten op een werkende versie van Opera, TomTom, Agile Mobile en SkyFire (ingeschreven voor beta).

Verwijderd

@thecompany : Ik heb de skyfire beta. Hij werkt wel alleen de toesten staan ingesteld voor portret mode en de nokia E71 is landscape dus de menu knop zit rechts onder en de back knop rechts boven. Maar voor de rest werkt hij wel aardig.

• dwa
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

dwa

ik heb een probleem met m'n memory card. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik in de gallery een paar plaatjes wilde bekijken die opgeslagen waren op m'n memory card waarna de telefoon eventjes vast lijkt te lopen en daarna de memory card lijkt te formatteren. De data staat nog wel op het kaartje, dat kun je zien aan het vrije geheugen maar de directory structuur is gereset en ik kan dus ook niet meer bij m'n data.

Kent iemand dit probleem?

• Roost
Dat is heel teleurstellend! Er is geen werkende versie van Nokia Internet Radio voor de E71... Snik!

• Roost
Zou iemand eens willen proberen of Nav4all draait op de E71??? Ik krijg het niet geinstalleerd...

Verwijderd

dwa schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 08:40:
ik heb een probleem met m'n memory card. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik in de gallery een paar plaatjes wilde bekijken die opgeslagen waren op m'n memory card waarna de telefoon eventjes vast lijkt te lopen en daarna de memory card lijkt te formatteren. De data staat nog wel op het kaartje, dat kun je zien aan het vrije geheugen maar de directory structuur is gereset en ik kan dus ook niet meer bij m'n data.

Kent iemand dit probleem?
Uit ondervinding hebben veel smartphones problemen met media kaartjes. In het begin wist ik ook niet hoe ik de kaart op de juiste wijze uit m'n E71 moest krijgen. Gewoon eruit halen is dus niet de juiste werkwijze. Zo is verleden week ook mijn kaartje corrupt geraakt. De juiste handeling is op de powerknop drukken en daar kiezen voor "verwijder geheugenkaart".
Ook al een keertje voorgehad dat wanneer je een file benadert en er een fout optreed dat die directory niet zichtbaar meer is totdat je even je E71 herstart, dit lost meestal het probleem op.
Op m'n blackberry was het nog erger, zodra deze een fout gaf, moest je je kaart herformateren en alle gegevens er terug op zetten.

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 08:19
Ik heb gisteren ook mijn E71 gekregen, ik vind het tot nu toe een supertoestel! exchange geconfigureerd werkt allemaal super,

1 ding vind ik een beetje vervelend dat als je agenda item bijna is de telefoon wel 5 of 6 keer een reminder piep geeft, ik heb wel gevonden waar ik de toon kan kiezen maar niet waar ik het aantal kan instellen is dit mogelijk? Ik redelijk wat item per dag en 1 piepje per item vind ik wel genoeg :D

Tevens vind het de standaard klok in beeld echt heel erg lelijk, ik wil graag een "vista" klok in beeld. Kun je dit aanpassen?

• Prulleman
  • Laatst online: 08:15
als je een andere klok wilt moet je kijken of je een theme kan vinden met een mooie klok
bv:
Afbeeldingslocatie: http://img15.ownskin.com/powertheme/tbn/3/qe3K2nh6.jpg
http://www50.ownskin.com/index heeft veel themes en een leuke theme creator functie (weet trouwens niet of dat al werkt voor de E71)

Strava

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Wellicht niet super spannend, maar ben wel benieuwd of er mensen zijn die wél hun E71 kunnen registeren op 'My Nokia'

Ik krijg standaard dit bericht als ik mijn serienummer in voer:

'Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw.
Dit serienummer is niet geldig. Check het serienummer van je toestel en probeer het nog eens.'

Verwijderd

Michaeltje1984 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:22:
Wellicht niet super spannend, maar ben wel benieuwd of er mensen zijn die wél hun E71 kunnen registeren op 'My Nokia'

Dit serienummer is niet geldig. Check het serienummer van je toestel en probeer het nog eens.'
Bedankt dat je je hebt geregistreerd. Welkom bij My Nokia!

aan de hand van het imei nummer herkent my nokia gewoon het toestel.

• Yorick81
Michaeltje1984 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:22:

Hier geen problemen, na invoeren gegevens gelijk een Nokia e71 plaatje.

Verwijderd

Yep, bij mij hetzelfde probleem. Misschien batch met toestellen nog niet in de Nokia database?

• dwa
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

dwa

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:37:
[...]
Uit ondervinding hebben veel smartphones problemen met media kaartjes. In het begin wist ik ook niet hoe ik de kaart op de juiste wijze uit m'n E71 moest krijgen. Gewoon eruit halen is dus niet de juiste werkwijze. Zo is verleden week ook mijn kaartje corrupt geraakt. De juiste handeling is op de powerknop drukken en daar kiezen voor "verwijder geheugenkaart".
Ook al een keertje voorgehad dat wanneer je een file benadert en er een fout optreed dat die directory niet zichtbaar meer is totdat je even je E71 herstart, dit lost meestal het probleem op.
Op m'n blackberry was het nog erger, zodra deze een fout gaf, moest je je kaart herformateren en alle gegevens er terug op zetten.
Vreemd, als ik het kaartje 2x mount en unmount in linux komt mn directorystructuur gewoon weer terug. Dit krijg ik niet voor elkaar door mijn toestel aan en uit te doen :?

• Morfling
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-04-2022
Ik had gisteren mijn Nokia E71 gekregen.

En net als mijn N95 vroeger, ik krijg vaak "conversie fout" met mijn emails als ik mijn pop3 email van mijn bedrijf binnenhaalt.

Natuurlijk zit je email als attachment in die mail, maar toch.....Ik verwacht wel dat ik alle emails kan ophalen met mijn toestel.

Heb email ophaal op 100kb, 200kb en nu op hele email + bijlages gekozen. Dat hielp niet.

Iemand een reden hiervoor??? Of is het gewoon de Symbian OS wat niet trekt???

• WiNlUx
thecompany schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 01:50:
[...]

Weet je zeker dat je niet iets verkeerds doet? Lijkt me heel sterk dat zo'n nieuwe telefoon niet op internet kan..

ontopic:
Hier ook de e71 binnen van GSMweb.. Er zat inderdaad 2 gb bij die nu alweer bijna volstaat met Garmin Europa en Zygic McGuider.. Garmin (met werkende interne gps) werkt toch iets fijner. Verder heb ik soms last van vastlopers als ik veel (stuk of 8 ) programma's open heb, dan werken sommige programma's niet meer via mijn handy taskman. Ik heb trouwens wel gemerkt dat de telefoon een beetje warm wordt als ik um in mijn hoesje heb zitten (die er dus ook bij zat). Niet iphone warm ofzo maar ook niet zo koel als normaal, weet niet of dat goed is voor de batterij.. Verder bevalt me de snelheid en het heldere scherm zeer goed. Het typen gaat zeer snel en het geluid is van prima kwaliteit (met nokia adapter en eigen oordopjes). Camera is niet geweldig maar dat was te verwachten. Nu nog wachten op een werkende versie van Opera, TomTom, Agile Mobile en SkyFire (ingeschreven voor beta).
Nee, het schijnt echt een fout in het toestel te zijn. Maargoed. Ik ga daar niet op wachten.

Ik heb inmiddels de E66 besteld, en komt morgen binnen! Ik zal hier wat ervaringen posten tzt.

• thecompany
Morfling schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 16:47:
Ik had gisteren mijn Nokia E71 gekregen.

En net als mijn N95 vroeger, ik krijg vaak "conversie fout" met mijn emails als ik mijn pop3 email van mijn bedrijf binnenhaalt.

Natuurlijk zit je email als attachment in die mail, maar toch.....Ik verwacht wel dat ik alle emails kan ophalen met mijn toestel.

Heb email ophaal op 100kb, 200kb en nu op hele email + bijlages gekozen. Dat hielp niet.

Iemand een reden hiervoor??? Of is het gewoon de Symbian OS wat niet trekt???
Probeer profimail is of nokia email beta..

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
thecompany schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 18:48:
[...]

Hoe werkt dat beta mail van Nokia? Het lijkt in concept erop dat zij continu naar de mail provider contacten en dat er direct een mail push gebeurt naar je mobiel indien er een nieuwe mail komt.

Maar hoe kunnen ze nu op een mail adres "pietje@pietjepuk.nl" en een wachtword "pietjepuk1" nu inloggen op een email account? Bij mijn domein draait de mail in mail.pietjepuk.nl en de Nokia gaat in mijn beleving naar pop.pietjepuk.nl wat natuurlijk niet gaat werken.

Beetje brak concept nog.

Ik wordt gek...krijg dus gewoon me mail binnen op basis van mijn mail en wachtwoord, briljant concept maar voel me er niet echt veiliger door...nu ff gaan testen.

[ Voor 11% gewijzigd door stormfly op 14-08-2008 19:21 ]

• polo306
thecompany schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 01:50:
[...]

Er zat inderdaad 2 gb bij die nu alweer bijna volstaat met Garmin Europa en Zygic McGuider.. Garmin (met werkende interne gps) werkt toch iets fijner.
heb je mcguider gedownload of gekocht?(hint hint) PM??

Ik heb nu net van de tnt mn pakje binnen..WAT EEN PHONE ZEG.Dat stalen omhulsje doet hem goed.
Als ik nu mn touch pak dan is dat wel erg plastiekerig...
FF software proberen en als ik tijd heb maak ik wat fotos voor degene die hem nog willen zien.
Plaats er ff bij wat je wil zien(voorkant achterkant doosje oid.)

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb een E71 van mn baas gekregen maar krijg hem niet aan de praat met Mail for Exchange.
Onze HTC telefoons doen het in 1 keer maar de Nokia niet :(
We gebruiken Exchange 2007 met SP1.
Ook vaag dat MfE er niet meer standaard opzit, ik heb de nieuwste versie gedownload en alle instellingen al 10 keer doorlopen.

Toch krijg ik nog steeds: Verbindingsfout, probeer het later opnieuw.
Dit krijg ik zowel via UMTS als via WIFI.

In mijn admin_log1.txt staat het volgende: A field in the handshake was out of range or inconsistent with other fields.

Meer mensen hier last van?

[ Voor 3% gewijzigd door Bierkameel op 14-08-2008 21:23 ]

• thecompany
polo306 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:02:
[...]

heb je mcguider gedownload of gekocht?(hint hint) PM??

Ik heb nu net van de tnt mn pakje binnen..WAT EEN PHONE ZEG.Dat stalen omhulsje doet hem goed.
Als ik nu mn touch pak dan is dat wel erg plastiekerig...
FF software proberen en als ik tijd heb maak ik wat fotos voor degene die hem nog willen zien.
Plaats er ff bij wat je wil zien(voorkant achterkant doosje oid.)
Als je een dm wilt is het wel handig om dat ook aan te zetten...

• polo306
thecompany schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:25:
[...]

Als je een dm wilt is het wel handig om dat ook aan te zetten...
done...sorry :)

• Scary Gil
Bierkameel schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:23:
Ik heb een E71 van mn baas gekregen maar krijg hem niet aan de praat met Mail for Exchange.
Ook vaag dat MfE er niet meer standaard opzit, ik heb de nieuwste versie gedownload en alle instellingen al 10 keer doorlopen.

In mijn admin_log1.txt staat het volgende: A field in the handshake was out of range or inconsistent with other fields.

Heb je wel ervaring met andere e series met MfE? Ik heb een E60 en daar draait de nieuwste MfE op. Misschien kun je je instellingen posten? belangrijk is wel om de ca te vertrouwen.

Verwijderd

Bierkameel schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:23:

loopt hier als een zonnetje. Heb je wel de goeie MFE (specifiek voor de E71), die voor de N95 deed het bij mij ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Laatst online: 07-08 07:50
Ik heb nu eindelijk route 66 mobile 8 erop draaien.
Installatie was echt waardeloos, na een aantal keren pakte hij hem dan wel goed op en eenmaal geinstalleerd werkt alles prima, ik vind het beter draaien dan nokia maps 2.0 welke ik er ook op heb staan.

Gr
Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Scary Gil schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 22:04:
[...]

Heb je wel ervaring met andere e series met MfE? Ik heb een E60 en daar draait de nieuwste MfE op. Misschien kun je je instellingen posten? belangrijk is wel om de ca te vertrouwen.
Ik heb dezelfde MfE net op mijn E51 geinstaleerd en die doet het meteen, het probleem zit dus niet in de mailserver of ISA die ervoor hangt.
Ik las al ergens iets dat hij niet met bepaalde cetificaten om kon gaan, wij hebben een *.domeinnaam.com certificaat, hier valt mobile.domeinnaam.com ook onder waar ik dus naar moet verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
@thecompany: nog niet ge pmd??
ben namelijk op zoek naar een betere navigatie dan dat googlemaps.
Iemand route 66 of tomtom werkend voor me via een PM??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfling
Weet iemand hoe je Windows Live zo kan instellen dat die automatisch email om de zoveel minuten ophaal met de Nokia E71???

Bij mijn pop email werk het wel (om de 30 minuten), maar ik zie dat ik nergens deze instelling kan gaan toepassen voor Windows Live.

Tevens als ik een Hotmail binnenkrijgt, verschijnt dat niet op de hoofdscherm. Alleen in de Windows Live inbox. Mijn pop email verschijnt wel op de hoofdscherm.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfling
thecompany schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 18:48:
[...]

Met Profimail krijg ik een Certificaat Fout tijdens install (via kabel aangesloten tussen laptop en E71).

Met Nokia Mail Beta krijg ik na invullen gegevens dat mijn email en email password niet match. (Paar keer daarna nogmaals geprobleem, hetzelfde probleem).

Het zit dus niet echt mee vandaag -___-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 14-09 17:48
polo306 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:14:
@thecompany: nog niet ge pmd??
ben namelijk op zoek naar een betere navigatie dan dat googlemaps.
Iemand route 66 of tomtom werkend voor me via een PM??
offtopic:
dude, via het forum is het niet toegestaan warez requests te doen. Als je het echt nodig hebt, koop het of zoek zelf even goed op het internet ;)

[ Voor 9% gewijzigd door hellboy123 op 15-08-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
  • Laatst online: 08-09 14:38
Morfling schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:33:
[...]

Met Profimail krijg ik een Certificaat Fout tijdens install (via kabel aangesloten tussen laptop en E71).
Als je de melding krijgt dat de certificaat is verlopen dan zet je de datum een jaar terug (2007 of 2006)
dan werkt de certificaat wel gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfling
CodeConnected schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:13:
[...]

Als je de melding krijgt dat de certificaat is verlopen dan zet je de datum een jaar terug (2007 of 2006)
dan werkt de certificaat wel gewoon :P
Maar dan zit ik toch met een verkeerde kalender te werken (v 2008 naar 2007 of 2006) ??? Of kan het niet anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Iemand enig idee hoe ik bij de FM-radio, RDS werkend krijg? Op de Nokia specificatiepagina staat dat de Nokia E71 beschikt over RDS. Ik zou dit graag willen gebruiken, maar ik krijg geen RDS signalen door helaas :(

Linkje naar specs:
http://www.nokia.nl/A41159210

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Wow mensen. De E66 is binnen! Wat een heerlijk in de handliggend degelijk en snel toestel is het! Én ik kan ook weer internetten! Helemaal superrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Niet online
Morfling schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:33:
[...]

Met Nokia Mail Beta krijg ik na invullen gegevens dat mijn email en email password niet match. (Paar keer daarna nogmaals geprobleem, hetzelfde probleem).

Het zit dus niet echt mee vandaag -___-"
Probeer de certificaat controle uit te zetten (staat volgens mij ook als instructie bij de installatie)
Profimail draait bij mij als een zonnetje (6 imap accounts) en veel beter dan de geintegreerde email client.

Je kan nu ook de email knop naar profimail omzetten zodat je niet altijd de nokia mail in beeld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Razer schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:14:
Iemand enig idee hoe ik bij de FM-radio, RDS werkend krijg? Op de Nokia specificatiepagina staat dat de Nokia E71 beschikt over RDS. Ik zou dit graag willen gebruiken, maar ik krijg geen RDS signalen door helaas :(

Linkje naar specs:
http://www.nokia.nl/A41159210
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want volgens mij werkt dat standaard niet, maar na aanmelding van het Visual Service gedeelte misschien wel...? Geen idee eigenlijk, zou het ook wel willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaeltje1984 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:40:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want volgens mij werkt dat standaard niet, maar na aanmelding van het Visual Service gedeelte misschien wel...? Geen idee eigenlijk, zou het ook wel willen weten.
Dacht ergens gelezen te hebben dat er geen RDS functie op zit en dat de spec. pagina van de E71 niet juist is ivm met RDS. Als iemand dat kan bevestigen.
Ben haast zeker dat RDS niet aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
WiNlUx schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:19:
Wow mensen. De E66 is binnen! Wat een heerlijk in de handliggend degelijk en snel toestel is het! Én ik kan ook weer internetten! Helemaal superrr
mogen we binnenkort een kleine review van je verwachten??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfling
Mensen.....heb weer een probleem met de E71.

De menu knop (met blauwe streep) drukt niet meer fijn naar beneden.

Deze knop druk niet meer soepel naar beneden/blijf af en toe vasthaken.

Heeft iemand ook deze probleem???

PS: E71 was niet op de grond gevallen of in aanmerking gekomen met water. Gewoon keurig behandelt. Heb deze toestel al 2 dagen en werk er intensief mee op me werk en buiten's werktijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 14-09 17:48
WiNlUx schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:19:
mogen we vragen naar een kleine review/ een aantal real-life foto's? Btw. welke kleur heb je? Zeker de grijze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Laatst online: 07-08 07:50
Morfling schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:20:
Mensen.....heb weer een probleem met de E71.

De menu knop (met blauwe streep) drukt niet meer fijn naar beneden.

Deze knop druk niet meer soepel naar beneden/blijf af en toe vasthaken.

Heeft iemand ook deze probleem???

PS: E71 was niet op de grond gevallen of in aanmerking gekomen met water. Gewoon keurig behandelt. Heb deze toestel al 2 dagen en werk er intensief mee op me werk en buiten's werktijden.
Denk dat de oplossing simpel is.
Het komt omdat de knop tegen de onderkant van het scherm aankomt .
Je kunt het toestenbord voorzichtig met je duimen in die hoek wat naar beneden proberen te drukken , ik denk dat het dan wel over is.
Komt me namenlijk bekend voor.

Gr
Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
  • Laatst online: 08-09 14:38
Morfling schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:54:
[...]

Maar dan zit ik toch met een verkeerde kalender te werken (v 2008 naar 2007 of 2006) ??? Of kan het niet anders?
Datum terug zetten daarna installeren en na de installatie de datum terug zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

hellboy123 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:23:
[...]

mogen we vragen naar een kleine review/ een aantal real-life foto's? Btw. welke kleur heb je? Zeker de grijze?
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, kan in december mijn abbo verlengen en heb wel intresse in een e66

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
E66 review beschikbaar op gsmarena!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfling
Hier ben ik weer.

Weer problemen met mijn E71

1. Op zn minst wel 2x per dag spontaan reboot
2. Opeens is mijn Pop Inbox en Windows Live verdwenen op mijn telefoon. Wel komt die weer terug als je de E71 opnieuw opstart.

Morgen langs Nokia Repair Center in Schiedam. FF me E71 laten fixen.

[ Voor 15% gewijzigd door Morfling op 15-08-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
damn.... wat gaat het jeuken om de e66 te kopen.
Review op gsmarena is behoorlijk lovend (alleen camera zuigt maar ja lekker boeiend.)

Als ik een goede deal kan maken op mmn huidige foon (SE G900) ga ik hem kopen!
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.