Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morfling schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:13:
Hier ben ik weer.

Weer problemen met mijn E71

1. Op zn minst wel 2x per dag spontaan reboot
2. Opeens is mijn Pop Inbox en Windows Live verdwenen op mijn telefoon. Wel komt die weer terug als je de E71 opnieuw opstart.

Morgen langs Nokia Repair Center in Schiedam. FF me E71 laten fixen.
Vermoedelijk is je geheugenkaartje corrupt geworden op 1 of andere manier.
Al mijn geinstalleerde apps die op m'n geheugenkaartje draaiden kwamen niet meer voor in mijn installatiemap. Een reboot bracht ze allen terug. Voordat je hem terug brengt naar de winkel zou ik eens een backup nemen van je kaartje en formateren en daarna alles terug plaatsen. Als je een reserve kaartje hebt deze eens proberen. Zo kan je nagaan of het eventueel het kaartje-toestel of een corrupt progje is.

Zoals eerder vermeld, het hangende toetsje is inderdaad het scherm ( of screenprotector die iets te ver over scherm hangt) dat je toetsen lam doet aanvoelen. Keyboard beetje naar beneden duwen en zou ok moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
babobo1977 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:15:
[...]

Probeer de certificaat controle uit te zetten (staat volgens mij ook als instructie bij de installatie)
Profimail draait bij mij als een zonnetje (6 imap accounts) en veel beter dan de geintegreerde email client.

Je kan nu ook de email knop naar profimail omzetten zodat je niet altijd de nokia mail in beeld krijgt.
Edit: Laat maar, al gevonden

[ Voor 6% gewijzigd door thecompany op 15-08-2008 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qwerty on the e71:

Al veel over geschreven, maar schrok van de kleine keys op de E71 eenmaal in mijn handen. Met veel concentratie kom ik ergens. Kan iemand mij vertellen of je naar een aantal dagen, gewoon lekker kan typen op de e71, of dat zo'n mini qwerty altijd extra aandacht vergt en gepiel.

Hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfling
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-04-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:36:
qwerty on the e71:

Al veel over geschreven, maar schrok van de kleine keys op de E71 eenmaal in mijn handen. Met veel concentratie kom ik ergens. Kan iemand mij vertellen of je naar een aantal dagen, gewoon lekker kan typen op de e71, of dat zo'n mini qwerty altijd extra aandacht vergt en gepiel.

Hoor het graag.
Val eigenlijk wel mee.....maar ik heb kleine vingers....

Wel ben ik blij dat ik alles kan doen met 1 hand....E71 valt gewoon lekker in mijn handen (vergeleken met me iPhone3G en vroegere toestellen zoals P990, N95, HTC TYTNI + II enzo....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:12
qwerty on the e71:

Hoor het graag.
Eerder heb ik eens de E61i gehad, welke nog een wat grotere toetsen had, die ook verder uit elkaar zaten. Inmiddels heb ik de E71 een paar dagen. Het is even wennen dat de toetsen vrijwel geen tussenruimte meer hebben, maar langzaamaan krijg je door, hoe je het beste je vingers af kunt wisselen en krijg je er gevoel voor, hoe je de toetsen het best kunt raken. Het zal nooit zo zijn als op de Nokia E90 of de HTC Touch Pro, maar na een weekje denk ik dat je heel erg te spreken bent over (deze) mini-qwerty. :)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
qwerty on the e71:

Hoor het graag.
ik kan zelf sneller smsen met qwerty dan met een gewoon toetsenbord van een telefoontje.
waarschijnlijk omdat je gewoon een qwerty ook uiteindelijk uit je hoofd kent denk ik.
en de kleine toetsen zijn echt geen ramp hoor.zelf met mn dikkere vingers lukt het nog aardig goed }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
polo306 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:00:
[...]

ik kan zelf sneller smsen met qwerty dan met een gewoon toetsenbord van een telefoontje.
waarschijnlijk omdat je gewoon een qwerty ook uiteindelijk uit je hoofd kent denk ik.
en de kleine toetsen zijn echt geen ramp hoor.zelf met mn dikkere vingers lukt het nog aardig goed }:O
Lol, als je niet sneller kunt smsen met een qwerty dan met een 123 tobo doe je toch echt iets heel ergs verkeerd.. Ik heb vanaf het begin totaal geen problemen gehad met de e71, google.nl is binnen een seconde ingetypt.. Kan misschien komen omdat ik het soort tobo gewend was doordat ik eerste een e61 had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag de e71 gekocht bij de winkel van Coolblue (pdashop.nl) in Rotterdam. Tot nu toe erg tevreden over, alleen nog even 10 dagen wachten tot ik gebruik kan maken van onbeperkt internet :) (En nu even dit topic doorbladeren op zoek naar handige tips/programmas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:09:
........ alleen nog even 10 dagen wachten tot ik gebruik kan maken van onbeperkt internet :)
ik moet nog wachten tot eind november voor onbeperkt interpret.
Baalde dat ik moest betalen voor google maps als navigatie.
toch maar de oude vertrouwde tomtom6.10 er op geknald met externe gps :( :(
Is er toevallig een nieuwere map versie van benelux voor s60 v3 in omloop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yesss heb een E71 gekocht zonder abo bij bellcompany (wel duur maar ja). Komende van Nokia, Siemens, HTC C500 (windows mobile) en Samsung is deze e71 erg gekompliceerd. Wlan werkt thuis goed maar gprs via orange geen flauw idee hoe dat wekende te krijgen dus tips zijn welkom. Zal blij zijn als mijn orange abo afloopt en ik kan switchen naar Vodaphone sim only en met zorgeloos internet .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je het geluid/de animatie uitzet bij het opstarten? Het gaat me er vooral om dat hij aan gaat zonder geluid te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:07:
Weet iemand hoe je het geluid/de animatie uitzet bij het opstarten? Het gaat me er vooral om dat hij aan gaat zonder geluid te maken.
op stil zetten voordat je hem uitzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Kan iemand misschien een goede MSN Messenger aanraden voor de E71? De standaard Windows Live Messenger wil dat ik een abo voor 1,50 per maand afsluit. Zodra ik hem opstart vraagt hij hier meteen naar. Is er misschien een goed gratis alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:58:
Kan iemand misschien een goede MSN Messenger aanraden voor de E71? De standaard Windows Live Messenger wil dat ik een abo voor 1,50 per maand afsluit. Zodra ik hem opstart vraagt hij hier meteen naar. Is er misschien een goed gratis alternatief?
http://www.fring.com/

Fring, kan je op msn en ook meteen bellen via voip.

Nog een vraag, weet iemand een manier om bookmarkts vanuit firefox of google te importeren op je telefoon?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Slick of Agile Mobile werken erg goed.. Fring spitst zich meer toe op het internetbellen dan op de msn functie.. Is een beetje simpel uitgewerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Gisteren een brodit houder binnengekregen voor dit toestel , en zoals het hoort past dit perfect , degelijk spul. Even een autolader erbij gekocht en navigeren maar.
Route 66 mobile 8 werkt echt wel goed heb ik inmiddels ervaren , vind ook genoeg satellieten, kan wel hooguit 4/5 minuten duren maar goed dat mag de pret niet drukken . Herberekening van route gaat ook snel.
Zal nu nokia maps eens een tijdje gaan gebruiken voor navigatie voor de verdere vergelijking.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 17-08-2008 10:32 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
Daniel, mag ik vragen waar je de Brodit houder hebt bestelt? En ik neem aan dat je de passieve hebt besteld? Ben ook op zoek naar eentje :)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Laatst online: 07-08 07:50
De Houder is bij coolbleu verkrijgbaar, dus pdashop.nl , smartphoneshop.nl etc.
En is indd de passieve houder :)

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 17-08-2008 10:31 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Laatst online: 14-09 08:15

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Brabso schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 07:00:
Gisteren een brodit houder binnengekregen voor dit toestel , en zoals het hoort past dit perfect , degelijk spul. Even een autolader erbij gekocht en navigeren maar.
Route 66 mobile 8 werkt echt wel goed heb ik inmiddels ervaren , vind ook genoeg satellieten, kan wel hooguit 4/5 minuten duren maar goed dat mag de pret niet drukken . Herberekening van route gaat ook snel.
Zal nu nokia maps eens een tijdje gaan gebruiken voor navigatie voor de verdere vergelijking.

Gr
Daniel
Mijn ervaringen met Nokia Maps zijn in ieder geval erg negatief. Alle ritten langer dan 20 km zorgt voor problemen, terwijl ik gewoon de gehele benelux heb gedownload. Ik krijg soms routes voor me kiezen waar je geen kaas van kunt eten. Ik word op pad gestuurd en dan staat er in het schermpje, hou deze weg voor 6 km aan en vervolgens bepaalt dat ding plotseling om na 1 km rechtsaf te slaan, wat nergens op gebaseerd is en mij compleet de verkeerde kant op stuurt. Heb dan ook besloten om geen gebruik meer te maken van Nokia Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
Dit meen je niet?? 1,50 voor windows live?
als dit zo is dan gaat ie er zo af...ik had hem maar ff geinstalleerd en ben weer offline gegaan.
Ik d8 dat live gratis was..

voor de ervaren e71 gebruiker een vraag:
Ik heb met de videomodus een filmpje geschoten en later in instelling kon ik mijn contrast afstellen en die stond eerst op 50% en voerde ik hem op tot 75%
Nu wilde ik het effect bekijken en weg is deze instelling.Waar zit dat contrast gebeuren nou?Ik kan het nu niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
polo306 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 15:02:
[...]

Dit meen je niet?? 1,50 voor windows live?
als dit zo is dan gaat ie er zo af...ik had hem maar ff geinstalleerd en ben weer offline gegaan.
Ik d8 dat live gratis was..
Je krijgt hier eerst een waarschuwing voor zodra je gaat betalen :)\
Zolang je niks accepteert, betaal je ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 16:31:
[...]

Je krijgt hier eerst een waarschuwing voor zodra je gaat betalen :)\
Zolang je niks accepteert, betaal je ook niet.
Ik heb windows live ook geinstalleerd, dmv de download sectie in het menu van de E71, maar ik krijg geen melding van kosten.

Het enige wat ik zie bij "gegevens bekijken", is dat er nu geen kosten aan verbonden zijn, maar dat wel in de toekomst kan gebeuren. Maar daar wordt je 30 dagen van te voren voor gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcmistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 12:41
Bij het maken van een foto geeft de E71 het bekende geluidje van de 'sluiterknop' van de camera. Je kunt zelfs kiezen uit 4 verschillende geluiden. Helaas kun je het geluid niet uitzetten. Heeft iemand een tip hoe dit wel kan?

Op mijn Nokia 6234 gebruikte ik vaak de mobiele site van Buienradar: http://buienradar.mobi. Deze pagina kan ik op de E71 niet laden. Heeft iemand een suggestie hoe ik dit wel kan doen? Op de site www.buienradar.nl is de kaart van NL namelijk nogal groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
pcmistral schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 21:46:
Op mijn Nokia 6234 gebruikte ik vaak de mobiele site van Buienradar: http://buienradar.mobi. Deze pagina kan ik op de E71 niet laden. Heeft iemand een suggestie hoe ik dit wel kan doen? Op de site www.buienradar.nl is de kaart van NL namelijk nogal groot...
Kunnen anderen bevestigen of dat bij hun ook zo is? Want dat zou wel teleurstellend zijn, aangezien deze site prima werkt (en ook erg favoriet is :P) op mijn huidige E65...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wil op de Nokia E66 ook niet? Is wel een beetje vreemd?
Bij het maken van een foto geeft de E71 het bekende geluidje van de 'sluiterknop' van de camera. Je kunt zelfs kiezen uit 4 verschillende geluiden. Helaas kun je het geluid niet uitzetten. Heeft iemand een tip hoe dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 22:31:
[...]

Kunnen anderen bevestigen of dat bij hun ook zo is? Want dat zou wel teleurstellend zijn, aangezien deze site prima werkt (en ook erg favoriet is :P) op mijn huidige E65...
Ik heb het getest en merk op dat ik de eerste foto (heel NL) wel geladen krijg, maar als ik er op klik om een gedeelte in gezoomd te zien, dan krijg ik alleen een wit kader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 07:42:
[...]

Ik heb het getest en merk op dat ik de eerste foto (heel NL) wel geladen krijg, maar als ik er op klik om een gedeelte in gezoomd te zien, dan krijg ik alleen een wit kader.
Ik wist niet eens dat je bij de mobiele versie ook kunt zoomen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Gebruiken er hier mensen Opera i.p.v. de standaard browser op hun e71? Hoor graag wat jullie ervaringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Ik heb 'm even geprobeerd, maar meteen weggesmeten. Ja, hij is sneller, maar ik vind het niet kunnen dat Opera geen pijltje heeft en dus zelf denkt te weten welke hyperlink ik wil volgen. Zeker met de nieuwe flash support, vind ik de browser van Nokia prima.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 14:38
Z-Dragon schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 08:56:
Ik heb 'm even geprobeerd, maar meteen weggesmeten. Ja, hij is sneller, maar ik vind het niet kunnen dat Opera geen pijltje heeft en dus zelf denkt te weten welke hyperlink ik wil volgen. Zeker met de nieuwe flash support, vind ik de browser van Nokia prima.
Support de nieuwe nokia browser flash???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 07:47:
[...]

Ik wist niet eens dat je bij de mobiele versie ook kunt zoomen... ;)
Nee, dat is gewoon als je op het plaatje van NL klikt. Je krijgt dan een gedetailleerd plaatje van het gebied waar je heb geklikt. Is gewoon de website waar dat op kan.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50
Helsie schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 22:31:
[...]

Bij mij werkt deze site (buienradar.mobi)ook niet. Eerst dacht ik dat hij uit de lucht was, maar op mijn N82 draait hij als een zonnetje... Heel vreemd, want dan moet het dus iets met de E71 te maken hebben. Weet iemand wat dat kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:28
Misschien staat java(script) uitgeschakeld in de opties? Dit moest ik bij mijn N73 eerst handmatig aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
HendrikN schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:54:
Misschien staat java(script) uitgeschakeld in de opties? Dit moest ik bij mijn N73 eerst handmatig aanzetten.
Ik kom erachter dat de site werkt als je in de instellingen Pop-ups toestaat (staat standaard uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
kan iemand mij vertellen hoe ik de screensaver (balkje met klokje) op m'n scherm krijg? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Als het goed is, moet je de 'breathing light' optie uitzetten, dan krijg je de welbekende balkje met klokje te zien als screensaver.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
CodeConnected schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:12:
[...]

Support de nieuwe nokia browser flash???
Delen ervan. De "echte" YouTube werkt bijvoorbeeld gewoon.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
Z-Dragon schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:21:
[...]
Delen ervan. De "echte" YouTube werkt bijvoorbeeld gewoon.
oke stoer :)

Je hebt trouwens ook een applicatie voor s60v3 waarmee je youtube filmpjes mee kan kijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Roost schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:48:
[...]

Bij mij werkt deze site (buienradar.mobi)ook niet. Eerst dacht ik dat hij uit de lucht was, maar op mijn N82 draait hij als een zonnetje... Heel vreemd, want dan moet het dus iets met de E71 te maken hebben. Weet iemand wat dat kan zijn?
De site www.dag.nl heeft ook een link naar een buienradar. Deze heb ik opgeslagen als bookmark en die werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb

Wanneer je je telefoon op profiel stil zet (hekje ingedrukt houden in beginscherm) dan maakt het maken van een foto ook geen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik op het rechterknopje met envelopje druk krijg ik allen gesproken tekst. Hoe kan ik het zichtbaar krijgen op scherm ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ralphdavidvdb schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:34:
[...]

Wanneer je je telefoon op profiel stil zet (hekje ingedrukt houden in beginscherm) dan maakt het maken van een foto ook geen geluid.
Het sluitergeluid is een privacy ding van Nokia. Zomaar mensen fotograferen zonder dat ze het merken mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Nog maar even wat foto's om het topic op te vrolijken:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~joco01/pics/tn_nokiae71.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~joco01/pics/tn_nokiae61e71.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~joco01/pics/tn_nokiae71e61.1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~joco01/pics/tn_nokiae71e61.2.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door thecompany op 20-08-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben sinds vandaag ook een eigenaar van een e71, wat een mooi ding, stevig en dun.
zijn er al ergens nieuwe thema's te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:19:
ik ben sinds vandaag ook een eigenaar van een e71, wat een mooi ding, stevig en dun.
zijn er al ergens nieuwe thema's te vinden?
Ja, op alle sites die Symbian S30 3rd edition themes aanbieden..
Er is geen verschil tussen themes voor de N95, E51, E71 ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt, had er net wel een paar gevonden, maar die kwamen niet door de keuring (certificaat) van de e71 heen. dus werden afgekeurd. weet je nog een goede website met goede, mooie en werkende thema's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:17:
oke bedankt, had er net wel een paar gevonden, maar die kwamen niet door de keuring (certificaat) van de e71 heen. dus werden afgekeurd. weet je nog een goede website met goede, mooie en werkende thema's?
als je certificaat fouten krijgt:

datum een jaar terug zetten, en alle certificaten accepteren (ergens in je menu, ik weet niet waar maar ik weet dat t kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Batsu schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:37:
[...]

als je certificaat fouten krijgt:

datum een jaar terug zetten, en alle certificaten accepteren (ergens in je menu, ik weet niet waar maar ik weet dat t kan)
Menu - Installatie - Toep Beheer - Opties - Instellingen - Software installatie op alles instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:08:
[...]

Het sluitergeluid is een privacy ding van Nokia. Zomaar mensen fotograferen zonder dat ze het merken mag niet.
Ik heb mijn profiel gewoon op algemeen staan en gewoon met geluid, maar ik hoor geen sluiter.
Ook bij het opstarten hoor je bij mij niks.

Ik heb gewoon alle andere geluiden uitgezet, zoals email, sms, toetsen, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
  • Laatst online: 13-04-2022
Weet iemand of je met de frontcamera foto's kunt maken of als zoeker kunt gebruiken? Bij mijn N73 kon je gewoon schakelen tussen camera's. Deze optie heb ik nog niet kunnen vinden.

Verdere ervarigen:
- Heerlijk snel navigeren door menu's heen. Vele malen sneller dan mijn oude N73
- Kleine toetsen is even wennen maar gaat steeds beter.
- Camera is idd niet top, maar goed genoeg voor mij
- GPS werkte in het begin niet, kreeg maar geen fix. Nadat ik via Instellingen > Algemeen > Positiebepaling > Positiebepalingserver een toegangspunt had ingesteld werkt het perfect. Nu heb ik een fix binnen een minuut.

Navigatie:
Ik heb Garmin Mobile XT getest toen ik naar Schiphol ging. Dit was niet echt een succes. Hij heeft nogal problemen om de goede weg te herkennen. Hij heeft de heenweg ongeveer 8 a 9 keer de route moeten herberekenen omdat hij ineens een andere weg vlak naast of onder (viaduct) me pakte. Vb. Ik reed op de snelweg: pak bij de rotonde derde afslag :S .... herberekenen....
Daarbij komt nog dat hij niet echt de ideale route pakte maar dat kan gebeuren.
Terugweg heb ik Google maps met GPS getest. Maps is erg goed in het berekenen van de juiste routes alleen jammer is dat het geen echte navigatieoplossing biedt. (lees oa: spraak)
Ik heb dus nu maar Sygic McGuider geinstalleerd maar nog niet echt lange afstanden kunnen testen. Eerste indrukken zijn iig positief, menu en scherm zien er ook erg goed uit.

Tot nu toe in ieder geval erg tevreden over mijn E71 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje,ik heb heel het topic doorgelezen,maar ik heb nog wat vragen,zit de spraakherkenning en berichtenvoorlezer er ook in zoals op de E90?

En zijn er al mensen die een witte E71 hebben?En of zijn deze al te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het mogelijk is om navigatie software te installeren op de nokia E71 en die dan te gebruiken voor op de fiets en zo ja welke dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:43:
Even een vraagje,ik heb heel het topic doorgelezen,maar ik heb nog wat vragen,zit de spraakherkenning en berichtenvoorlezer er ook in zoals op de E90?
Berichten voorlezen in het Nederlands werkt bij mij in ieder geval. Ik heb daarvoor wel een NL pack voor gedownload.
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 22:33:
weet iemand of het mogelijk is om navigatie software te installeren op de nokia E71 en die dan te gebruiken voor op de fiets en zo ja welke dan?
Bedoel je zoiets? http://www.portablegear.n...ware_voor_op_de_fiets.htm

Nou weet ik niet of deze al werkt met Garmin Mobile XT. Er staat dat je gewoon de onRoute SD-kaart in je navigatie kunt doen en dat ie dan werkt. Waarschijnlijk kun je de map dan ook wel laden in Garmin Mobile maar dat zou je even moeten navragen.

Heeft iemand een gratis (totaal)oplossing om je Google Calendar (met multiple calendars) te syncen met je toestel? Ik weet dat GooSync het kan maar die werkt met betaalde abonnementen en dat zie ik nog niet echt zitten...

[ Voor 4% gewijzigd door gehlan op 20-08-2008 23:59 ]

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Frontcamera? Ik dacht dat ie er niet op zat, want ik kan hem nergens vinden in het menu en kan ook niet overschakelen bij opties van Camera zelf... Gek want me m'n oude N95 8Gb kon het wel.

Of doe ik iets verkeerd?

R.D50

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Volgens mij is de frontcamera alleen te gebruiken voor videotelefonie, en anders niet. Staat geloof ik in de manual. Maar ja, wie leest die krengen nou :+

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• gehlan
Ik heb de manual even bekeken (http://nds1.nokia.com/pho...des/Nokia_E71-1_UG_nl.pdf) en daar staat inderdaad:

9 — Camera (alleen video-oproepen)

Verder lees ik bij het camera gedeelte niets meer over de frontcamera dus het lijkt erop dat je niet tussen de camera's kunt schakelen. Dat vind ik inderdaad raar omdat het bij N73 (en N95) wel kan. Misschien is er wel een applicatie voor maar het is ook niet zo dat het een pre voor me is...

[...]
Berichten voorlezen in het Nederlands werkt bij mij in ieder geval. Ik heb daarvoor wel een NL pack voor gedownload.
Text-to-Speech (berichten voorlezen, oa NL): http://europe.nokia.com/A4286225
Mobile Dictionary (41 talen): http://europe.nokia.com/A4680276

[ Voor 43% gewijzigd door gehlan op 21-08-2008 15:15 ]

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:15

3style

...

thecompany schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:07:
[...]

Menu - Installatie - Toep Beheer - Opties - Instellingen - Software installatie op alles instellen
thanx.

Dit is wel een coole skin vind ik. Met name de witte variant.

Verwijderd

welke skin heb je waarvandaan?

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Er zijn symbian programma'tjes waarmee je ook de voorste camera kan gebruiken.

Verwijderd

heeft er iemand al de witte uitvoering?

Verwijderd

Ik heb de witte uitvoering vrijdag bij Algebeld.nl besteld, veel goedkoper (ongeveer 380eur incl. vervoerskosten) dan in België.
Blijkbaar is de witte wel zeer schaars, want ondanks hij in voorraad was toen ik bestelde moet ik nu een week wachten. Maar hopen dat ze hun belofte kunnen waarmaken en dat het niet nog langer duurt :(.

Heeft iemand trouwens al ervaring met mail&surf van Mobistar (snel, datalimiet wel genoeg, enz.)?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:40:
Ik heb de witte uitvoering vrijdag bij Algebeld.nl besteld, veel goedkoper (ongeveer 380eur incl. vervoerskosten) dan in België.
Blijkbaar is de witte wel zeer schaars, want ondanks hij in voorraad was toen ik bestelde moet ik nu een week wachten. Maar hopen dat ze hun belofte kunnen waarmaken en dat het niet nog langer duurt :(.

Heeft iemand trouwens al ervaring met mail&surf van Mobistar (snel, datalimiet wel genoeg, enz.)?
Heb sinds ik de Blackberry inruilde voor de E71 ook m'n abbo laten omzetten van BB bis naar mail&surf.
Heb nog niet veel ervaring ivm dit abbo. De snelheid is prima op 3G ( dekking op einde v/h jaar voldoende). Datalimiet is iets persoonlijks. gebruik regelmatig mail met bijlagen en surf af en toe via the browser. Via youtube ook eens een filmpje gedownload en op de moment kom ik toe met de limiet.
Je hebt de standaard en pro abbo ( 200mb-1Gig) . Voorlopig gebruik ik het standaard abbo en upgrade wanneer nodig. Trouwens deze zijn diensten en opzegbaar maandelijks.
Voor mail en wat surfen lijkt me de limiet voldoende. ( hou dit netjes in het oog via de log).

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:40:

Ben je daar zeker van?Want normaal rekenen ze 25 euro aan.

Verwijderd

Staat idd 25eur naar België op het bestelformulier, echter als je in faq gaat zien zie je dat shipping naar België slechts de helft is.

Maar dacht ook toen ik bestelde dat ik 25eur zou moeten betalen, aangenaamd verrast toen ik 'maar' 12,50 moest betalen :)

Heb trouwens net naar me factuur gezien, in totaal 383,50eur, wat volgens mij wel een goede prijs is.

• ralphdavidvdb
W00fer schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:08:
[...]

Toch maakt mijn E71 geen enkel geluid wanneer ik een foto maak en mijn telefoon op profiel "stil" staat.

Verwijderd

alsa ik bluetooth op de e71 inschakel, waar in het menu vindt ik dan de optie om connctie temaken met stereo headset?

edit : bedankt voor snelle antwoord maar heb het inmiddels al zelf gevonden !!!!!!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:15

3style

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Is het iemand gelukt om met de E71 of E66 via Bluetooth een netwerkconnectie op te zetten zodat je kan internetten (UMTS/HSDPA/GPRS) via BT ?

Of moet dit perse met de Nokia Suite ? En werkt dat wel goed of moet je perse de kabel gebruiken ?

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Beste mede E71 gebruikers. IK heb een vreemd probleem met mijn Nokia E71. Volgens mij accepteert de browser namelijk geen cookies. Als ik bijvoorbeeld op GoT inlog, ben ik de volgende pagina alweer uitgelogd, als ik naar Hotmail via mijn mobiel ga en een e-mail probeer te openen, krijg ik een melding van Hotmail dat mijn browser geen cookies accepteert en op Hyves word ik op elke volgende pagina ook weer uitgelogd. De instelling onder privacy staat gewoon goed, ik heb deze reeds van "toestaan" al eens naar "weigeren" gezet en weer terug. Maar dit heeft allemaal niet geholpen. Zou iemand met zijn E71 eens een mail op Hotmail willen proberen te lezen en even laten weten of dit lukt? Anders ga ik maar een hard reset uitvoeren want echt handig is dit niet. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
Dethroned schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:35:
Is het iemand gelukt om met de E71 of E66 via Bluetooth een netwerkconnectie op te zetten zodat je kan internetten (UMTS/HSDPA/GPRS) via BT ?

Of moet dit perse met de Nokia Suite ? En werkt dat wel goed of moet je perse de kabel gebruiken ?
met een e50 en e51 nooit problemen gehad met internet op mijn laptop via BT en GPRS/UMTS op mijn telefoon.
In tegenstelling tot mijn windows mobile telefoon en active sync is de verbinding met nokia pc suite binnen 1 minuut opgezet.

Ik snap de problemen die mensen met pc suite hebben niet... het is echt ideaal voor smsjes typen, software installeren, bestanden uploaden/beheren, contacts beheren als je geen outlook hebt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
Ik heb vroeger ook de nodige problemen gehad met PC Suite maar na die redesign (vanaf v6,8 ofzo, nu v7,0) werkt alles echt perfect.

Iemand al bekend met Qik? http://qik.com/

Je kunt met deze applicatie live je camera opname streamen. Je kunt de video live bekijken op Qik en vervolgens word de video opgeslagen. Je kunt gebruik maken van de back en front camera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 weken een E-71 en ik ben eigelijk maar 1 ding tegengekomen waar ik geen antwoord op heb.
Als ik via Google Maps een adres opsla in contacts en ik ga daarna naar contacts om dat adres te openen reboot de telefoon spontaan. Ik het met meerdere adressen geprobeerd en elke keer gebeurt hetzelfde.

Heeft iemand anders dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:20:
Als ik via Google Maps een adres opsla in contacts en ik ga daarna naar contacts om dat adres te openen reboot de telefoon spontaan. Ik het met meerdere adressen geprobeerd en elke keer gebeurt hetzelfde.

Heeft iemand anders dit ook ?
Je bedoelt met Google Maps locatie zoeken > opslaan als favoriet > gegevens invullen > opslaan als contact, en dan in contacten openen. Dat werkt bij mij iig gewoon goed, zonder reboot
Razer schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:53:
Beste mede E71 gebruikers. IK heb een vreemd probleem met mijn Nokia E71. Volgens mij accepteert de browser namelijk geen cookies. Als ik bijvoorbeeld op GoT inlog, ben ik de volgende pagina alweer uitgelogd, als ik naar Hotmail via mijn mobiel ga en een e-mail probeer te openen, krijg ik een melding van Hotmail dat mijn browser geen cookies accepteert en op Hyves word ik op elke volgende pagina ook weer uitgelogd. De instelling onder privacy staat gewoon goed, ik heb deze reeds van "toestaan" al eens naar "weigeren" gezet en weer terug. Maar dit heeft allemaal niet geholpen. Zou iemand met zijn E71 eens een mail op Hotmail willen proberen te lezen en even laten weten of dit lukt? Anders ga ik maar een hard reset uitvoeren want echt handig is dit niet. Alvast bedankt!
Bij live.mail.com (hotmail) heb ik dezelfde problemen. Ik kom het hoofdscherm nog wel in maar vervolgens krijg ik: cookies must be allowed. Bij instellingen heb ik: cookies toestaan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Over de cookies, ik heb precies hetzelfde probleem met Hotmail! Blijkbaar is er iets niet goed met de cookie settings, wat erg jammer is. Hopelijk wordt dit snel hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Dan heb ik zowaar de eerste bug in de firmware ontdekt, hopelijk dat er in een volgende firmware update iets aan gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Misschien verstandig om hem dan even te melden. :?

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Z-Dragon schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:55:
Misschien verstandig om hem dan even te melden. :?
Ik was al een mail adres aan het zoeken, heb niet zo een vertrouwen dat het ooit ergens komt als ik het naar de gewone klantenservice stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

ben nog steeds zwaar aan het twijfelen of het wel een meerwaarde heeft om een e71 te bestellen terwijl ik dik tevreden ben over mijn e51. hell, e51 is de eerste telefoon die ik al meer dan 6mnd in me bezit heb voorheen verkocht ik ze gelijk door na een tijd te hebben gebruikt

is er iemand hier die de overstap heeft gemaakt en er spijt van heeft?? of juist niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ik vraag me af of het een firmware bug is of een rare (lees: niet helemaal standaard) cookie van hotmail
(tenminste ik neem aan dat je met je ontdekte "bug" het niet onthouden/werken van de hotmail cookie bedoeld)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
SYQ schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:05:
ben nog steeds zwaar aan het twijfelen of het wel een meerwaarde heeft om een e71 te bestellen terwijl ik dik tevreden ben over mijn e51. hell, e51 is de eerste telefoon die ik al meer dan 6mnd in me bezit heb voorheen verkocht ik ze gelijk door na een tijd te hebben gebruikt

is er iemand hier die de overstap heeft gemaakt en er spijt van heeft?? of juist niet...
probeer eens of je het toetsenbordje een grote plus vind.. dat is namelijk de belangrijkste reden om over te stappen..
Ik heb zelf ook de E51 en voor de hoeveelheid typwerk wat ik erop doen ben ik blijer met een compactere telefoon dan dat ik met qwerty zou zijn.
het scherm is ook wel groter (formaat en reso), maar dit hangt ook weer samen met het formaat van de telefoon in het algemeen...

ofwel, afweging qwerty <> formaat en groter beeldscherm <> formaat
dus als je de E51 al aan de grote kant vind zou ik niet overstappen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Prulleman schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:18:
[...]

probeer eens of je het toetsenbordje een grote plus vind.. dat is namelijk de belangrijkste reden om over te stappen..
Ik heb zelf ook de E51 en voor de hoeveelheid typwerk wat ik erop doen ben ik blijer met een compactere telefoon dan dat ik met qwerty zou zijn.
het scherm is ook wel groter (formaat en reso), maar dit hangt ook weer samen met het formaat van de telefoon in het algemeen...

ofwel, afweging qwerty <> formaat en groter beeldscherm <> formaat
dus als je de E51 al aan de grote kant vind zou ik niet overstappen
en 2 SYQ

ik ben er ook zo een. gsm proberen en weer weg. Maar de e51 heb ik ook 8 maanden al erg lang voor mij. Ben zelf erg fan van de e-series, al heb ik ook een SE G900 (al gaat die weg)

Ik heb met de HTC S710 een toetsenbordje gehad, maar het heeft voor mij geen meerwaarde.
Vandaar dat ik de e66 serieus overweeg, misschien ook oiets voor jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
weet er iemand hoe ik het beste met de E71 mijn agenda kan synchroniseren met mijn PC. Ik heb een WLAN verbinding met mijn pc en dit werkt perfect(internet) maar als ik een synchronisatie wil doen wil hij enkel gebruik maken via een bluetooth verbinding?
Ik ben dan ook een echte beginner in dit soort zaken.
thanks
Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:02:
hallo,
weet er iemand hoe ik het beste met de E71 mijn agenda kan synchroniseren met mijn PC. Ik heb een WLAN verbinding met mijn pc en dit werkt perfect(internet) maar als ik een synchronisatie wil doen wil hij enkel gebruik maken via een bluetooth verbinding?
Ik ben dan ook een echte beginner in dit soort zaken.
thanks
Tim
Ik zou zelf bluetooth gebruiken. Simpel en gaat Automatisch!
Ik heb zelf nu een e61 die ik een paar maand heb gesynct met mijn server. Maar dat gaat niet automatisch en dan vergeet je het nog wel een keer en sind een paar maand gebruik ik bluetooth en ben ik het nooit meer vergeten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 23:41:
Staat idd 25eur naar België op het bestelformulier, echter als je in faq gaat zien zie je dat shipping naar België slechts de helft is.

Maar dacht ook toen ik bestelde dat ik 25eur zou moeten betalen, aangenaamd verrast toen ik 'maar' 12,50 moest betalen :)

Heb trouwens net naar me factuur gezien, in totaal 383,50eur, wat volgens mij wel een goede prijs is.
IK heb vandaag mail gehad dat ze dus niet op stock zijn,wanneer deze geleverd zouden worden weten ze alvast niet.Heb jij via overschrijving betaald of via visa?
Want ik ben toch aan het overwegen om eentje af te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overschrijving is de enige optie als je in België woont jammer genoeg :( Anders had ik hem nu al gehad als ik met visa had kunnen betalen (waren op tijdstip van bestelling wel op voorraad namelijk)

Raar dat ze zeggen dat ze niet weten wanneer deze weer op voorraad komen, bij mijn orderstatus staat er 27-08... mss enkel backlog.

Hoop dat het in ieder geval niet langer gaat duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniema
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-09-2021
Hebben er hier ook mensen het probleem dat ze geen email kunnen opstellen met de e71? Ik heb windows live geinstalleerd en ik kan wel mijn hotmail lezen en beantwoorden. Maar bij creeer nieuw bericht komt windows live niet in het lijstje door. Het werkte wel op mijn N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar wel gelezen dat het versturen van een mail via Windows Live een probleem is. Vooralsnog schijnt er geen oplossing voor te zijn, blijkbaar nog een bug in de firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Vinniema schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 07:25:
Hebben er hier ook mensen het probleem dat ze geen email kunnen opstellen met de e71? Ik heb windows live geinstalleerd en ik kan wel mijn hotmail lezen en beantwoorden. Maar bij creeer nieuw bericht komt windows live niet in het lijstje door. Het werkte wel op mijn N95.
Nee lukt bij mij ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Zo ik heb de e66 besteld.
zodra ik hem binnen heb zal ik wat posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Mensen,

Hebben jullie er ook last van dat de E66 zo batterij slurpt! Ik moet hem vanaf het begin al elke dag opladen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:22:
Overschrijving is de enige optie als je in België woont jammer genoeg :( Anders had ik hem nu al gehad als ik met visa had kunnen betalen (waren op tijdstip van bestelling wel op voorraad namelijk)

Raar dat ze zeggen dat ze niet weten wanneer deze weer op voorraad komen, bij mijn orderstatus staat er 27-08... mss enkel backlog.

Hoop dat het in ieder geval niet langer gaat duren!
Hoi raymond,ik heb deze gsm nu ook besteld,maar ik heb de iban en de bic code niet meegekregen in mijn mail,heb jij die ms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 03:46:
[...]

Hoi raymond,ik heb deze gsm nu ook besteld,maar ik heb de iban en de bic code niet meegekregen in mijn mail,heb jij die ms?
als je een rekeningnummer hebt en bank kan je deze berekenen op

http://nl.iban-bic.com/bic_und_iban.html?&L=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Laatst online: 00:39
heb ook eindelijk mijn e71 binnen, top toestel! alleen 1 probleempje, als ik nieuwe mail heb geeft hij niet in het today scherm aan dat ik nieuwe mail heb. In het begin deed ie dit wel. enig idee waarmee ik heb lopen klooien waardoor hij het niet meer doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal staat dat vermeld op de factuur die je krijgt.

IBAN: NL74 RABO 0100937020
BIC: RABONL2U

Heb je de witte besteld? Zo ja, wanneer wordt deze bij jou verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn E71 inmiddels weer in de vraag/aanbod gezet. Ik heb een aantal weken met het toestel gespeeld en het gebruikt tijdens mijn vakantie. Het is technisch inderdaad een superdun mirakel maar in vergelijking met mijn E90 zijn met name de kleine knopjes van het QWERTY toetsenbord lastig om aan te wennen.

Daarbij viel mij ook op dat bij mijn Putty sessies (voor mijn werk) de slash bij de E90 direct in te drukken valt en de E71 dit via een "shift" moet. Ik weet dat dat peanuts zijn voor veel mensen, maar dat soort kleine dingen maken de E90 voor mij net even handiger in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Sjors81 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 10:56:
heb ook eindelijk mijn e71 binnen, top toestel! alleen 1 probleempje, als ik nieuwe mail heb geeft hij niet in het today scherm aan dat ik nieuwe mail heb. In het begin deed ie dit wel. enig idee waarmee ik heb lopen klooien waardoor hij het niet meer doet?
Misschien staat de email notificatie uit? Ga naar instrumenten-modi-toepass startscherm-ingeschak toep- melding email 1 en 2 aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXisTa
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb mijn E71 na lang en veel uurtjes reviews lezen toch gehaald, BelCompany krijgt er op dit moment 1 per week in Roosendaal. Ik had dus geluk! Het is een super-toestel, heel erg snel in het menu en openen van applicaties. Accuduur is tot noch toe geweldig goed. Alleen jammer dat de E71 geen geanimeerd menu heeft (icon animation, de N78 heeft dit wel), ik dacht dat de E71 dat ook zou hebben. http://discussions.europe...unicators&thread.id=24439.
Als iemand weet hoe ik dat voor elkaar krijg dan hoor ik dat graag.

Twijfelaars wees niet bezorgt het toestel zal aan je wensen voldoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 12:24:
[...]

Normaal staat dat vermeld op de factuur die je krijgt.

IBAN: NL74 RABO 0100937020
BIC: RABONL2U

Heb je de witte besteld? Zo ja, wanneer wordt deze bij jou verwacht?
Ja ik heb de witte besteld,want de grijze kan ik hier wel in de belcompnay kopen maar die wil ik dus niet.

op mijn contract (da pdf filetje) staat niets van leverings termijn of wat dan ook.Ik ga morgen naar de post om het geld over te maken en hoop dan dat het vrij vlot gaat verlopen.En dan hoop ik ook dat ik geen spijt van de zaak ga krijgen,want mijn E90 is nog vrij jong,ma de E71 is zo mooi (in het wit).

Btw van waar in belgie ben jij?Ik ben van Limburg,ik wou dit allemaal ook via pm doen,maar ik vind de pm functie heier niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:23:
[...]

Ja ik heb de witte besteld,want de grijze kan ik hier wel in de belcompnay kopen maar die wil ik dus niet.

op mijn contract (da pdf filetje) staat niets van leverings termijn of wat dan ook.Ik ga morgen naar de post om het geld over te maken en hoop dan dat het vrij vlot gaat verlopen.En dan hoop ik ook dat ik geen spijt van de zaak ga krijgen,want mijn E90 is nog vrij jong,ma de E71 is zo mooi (in het wit).
Leveringstermijn krijg je pas te zien als ze je geld ontvangen hebben, wat bij mij drie dagen duurde.
Btw van waar in belgie ben jij?Ik ben van Limburg,ik wou dit allemaal ook via pm doen,maar ik vind de pm functie heier niet zo snel.
Antwerpen. Ik zal waarschijnlijk wel een ongelofelijke noob zijn, maar ik vind de pm functie ook niet direct :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd,daar kan een tijdje overgaan eer zo een internationale overschrijving rond is,maar vermits het toestel toch nog niet op voorraad is heb ik wat tijd,morgen naar de post om de boel over te schrijven,hopelijk doen ze dat daar.
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.